O Slavii

Komentáře (91)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

    Butcher     před 8 lety 03.09.2016 17:05 |  
    5 0

    Ahoj všem.
    Já bych byl všemi deseti pro, aby to pan Zeman na rok vzal, nastavil koncepci, standardy,vzal si za asistenty pány Poustku a Řeháka s tím, že to jeden z nich po roce převezme a bude pokračovat v nastavené koncepci a dále bude fungovat pan Zeman jako externí konzultant a poradce sportovního vedení.

    • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

      mxpx (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 17:26 |  
      0 0

      Martin Poustka by byl jako asistent a případný nástupce skvělej! To co převádí s Motorletem je paráda!

      • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

        lukas8 (admin)     před 8 lety 03.09.2016 19:00 |  
        0 0

        Nižší ligy příliš nesleduji. Mohl bys prosím trochu nastínit, jak se mu daří a jakým fotbalem se Motorlet nyní prezentuje? :)

    • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

      Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 18:59 |  
      0 3

      souhlasím, osobně jsem zvědav, kdo by přišel jako asistent. Jisté ale je, že práce s panem Zemanem by byla inspirací pro každého....ideální by bylo, kdyby jako asistent byl Luboš Kozel a po roce, dvou to po něm převzal. A Proč ne třeba Karel Piták, Vláďa Šmicer nebo Standa Vlček.

      • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

        Slawek     před 8 lety 03.09.2016 21:43 |  
        1 0

        Tak to je celkem jasné: Prvním asistentem bude Martin Pulpit. BTW je to m.j. bratranec Luboše Přibyla.

      • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

        Travinho     před 8 lety 04.09.2016 08:22 |  
        1 0

        Ani jeden z nich v životě nic netrénoval a troufnu si říct, že minimálně poslední dva jmenovaní nemají na trénování absolutně náturu.

  2. Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

    Hanzwalter     před 8 lety 03.09.2016 17:17 |  
    4 2

    Vubec bych Poustku ci Rehaka nechtel ke kormidlu... to fakt ne... ty maji na Blsany, ale ne na Slavii

    • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

      Butcher     před 8 lety 03.09.2016 17:22 |  
      1 0

      Tak sice netuším podle čeho tak soudíte, ale se správně nastavenou koncepcí a možností jejich rozvoje pod mentorskym dohledem pana Zemana si i s ohledem na jejich současné výsledky u mládeže myslím že to bude fungovat. Ale Váš názor Vám neberu.

      • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

        Maryman     před 8 lety 03.09.2016 17:51 |  
        4 0

        Já si tak nějak p. Řeháka jako hlavního trenéra představit neumím, ačkoliv jako hráče jsem ho měl v oblibě. Spíš jako ideální asistent, co zároveň dokáže tým nabudit a strhnout.

    • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

      Jachym     před 8 lety 03.09.2016 17:51 |  
      0 0

      Howgh!

    • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

      dauby     před 8 lety 03.09.2016 18:58 |  
      0 0

      Řeháka nebo Poustku na hlavního kouče? Si děláte legraci, ne? Vždyť nemají žádné prvoligové zkušenosti...

      • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

        Arutha     před 8 lety 03.09.2016 19:07 |  
        1 0

        Poustka jisté zkušenosti má...

      • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

        EdCable     před 8 lety 03.09.2016 19:09 |  
        1 0

        Vedle :-D Poustka uz ligu trenoval :-D

        • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

          dauby     před 8 lety 03.09.2016 21:22 |  
          0 0

          To se nepocita... :-). Tady je to ode zdi ke zdi. Na jednu stranu nekteri vycitali Kozlovi, ze nikdy netrenoval velkoklub, na strane druhe by ale jinym nevadila u trenera jakakoliv absence ligovych zkusenosti. Oboji je spatne.

      • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

        Kenny     před 8 lety 03.09.2016 20:54 |  
        2 1

        A kolik jich má Trpišovský, že ho tady každý druhý chce?

    • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

      chmelik     před 8 lety 03.09.2016 19:18 |  
      0 0

      Lidi a co takhle Zemanuv syn Karel ? který momentalne trenuje tusim Regginu

      • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

        postovni (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 19:26 |  
        3 1

        A tatík by mu moh radit ne? Dva trenéři za cenu jednoho. To už jsem někde slyšel. Já bych to teda teď zkusil radši bez nepotismu, kdyby to šlo.

  3. Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

    navzdyslavia     před 8 lety 03.09.2016 18:35 |  
    4 0

    At to dopadne,jak to dopadne,tak verim,ze panTvrdik udela maximum pro to,aby byl u nas trener kvalitni se zkusenostma,ktery nas neodmitne jako L Kozel. Věřím tonu,ze vedeni nesedi doma u tv,ale ze maji plnou hlavu starosti a vyjednavani. Snad uz jsou to jen hodiny do oznameni noveho příchozího trenera. Pokud nevyjde p.Zeman,tak snad nekdo podobny jeho kvalit. Ja sam jsem take nervozni a stale sleduji net a tweety.

  4. Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

    dauby     před 8 lety 03.09.2016 18:56 |  
    10 0

    Podle mě by byl Zeman super! Modlím se, aby to vyšlo. V zahraničí se z Čechů výrazně prosadili jen dva trenéři - Petržela a Zeman! Kecy některých, že Zeman je příliš starý, neberu, podstatné je, co umí. Navíc jeho mužstva hrají atraktivní útočný fotbal a s hráči se taky moc mazat nebude, což je fajn. Neočekávám do zimy zázraky, už kvůli tomu, že mužstvo má prachbídnou kondici (co s nimi ten Uhrin v přípravě dělal?), ale věřím, že po tvrdé zimní přípravě by nastalo na jaře výrazné zlepšení. Hráče máme dobré, ale chce je to kondičně i takticky dobře připravit.

    • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

      Slawek     před 8 lety 03.09.2016 21:49 |  
      0 2

      Zeman je o dva měsíce starší než "jakýsi" Cipro...... Tomu ale podle mnohých už ujel vlak. Hraje atraktivní fotbal. Málokdo ho ovšem zná. Aby jste to nebyli právě vy, kdo ho bude za měsíc či dva vyhazovat, stejně jako ho vyhodili od mnoha týmů v Itálii.

      • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

        jarmik     před 8 lety 04.09.2016 07:20 |  
        2 0

        Další, kdo ví o Zemanovi prd, ale dělá soudy...

      • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

        sasky     před 8 lety 04.09.2016 12:52 |  
        1 0

        Srovnání trenéra Teplic, Brna, Českých Budějovic a Tirolu Insbruck s trenérem AS Řím, Lazia a Fenerbahce je určitě adekvátní.

  5. Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

    Sólista     před 8 lety 03.09.2016 20:09 |  
    1 0

    Ve světe se už asi ani nic jiného neděje jen že Slavie hledá nového trenéra, aspoň podle článků, :-)

    • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

      Maryman     před 8 lety 03.09.2016 20:52 |  
      2 0

      Spíš nějaká provokace nebo pokus o vtip..... Nic bych v tom nehledal.

      • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

        Vici     před 8 lety 03.09.2016 20:59 |  
        0 0

        Jj joke :)

    • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

      Borgetti     před 8 lety 03.09.2016 20:56 |  
      0 0

      Co myslíš konkrétně? Je tam toho moc na čtení :-)

      • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

        Borgetti     před 8 lety 03.09.2016 20:57 |  
        0 0

        Jo už vidím v pravo ve sloupku :-)

      • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

        Vici     před 8 lety 03.09.2016 20:59 |  
        0 0

        Jméno trenéra.

        • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

          Borgetti     před 8 lety 03.09.2016 21:03 |  
          1 2

          No jasně a kdo to tam vůbec zapisuje? To musí být nějaká pověřená osoba na správném místě, která snad nepíše bludy do Wikipedie :) Wikipedie není bulvár dle mě, ale nevím. Kolikrát se mi hodila jako pomůcka do školy.

          • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

            starr     před 8 lety 03.09.2016 21:10 |  
            4 0

            Vzdyt wikipedii muze editovat kdokoliv (zjednodusene receno). To je jeji podstata.

          • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

            biggris (přítel SN)     před 8 lety 03.09.2016 21:10 |  
            0 0

            Tak tomu neni. Editovat muze kdokoliv. Vlastne wiki je takovej, da se rict, konsensus internetovy komunity. Jsou hesla, ktery se temer nemenej, protoze jsou napsany dobre, nejsou kontroverzni a nikdo k tomu nema co dodat a pak jsou hesla, ktery jsou editovany temer neustale. V cesky mutaci to jsou napriklad Buh, Romove nebo treba homosexualita (nebo aspon zhruba rok dva zpatky jsem cet o tom najakej clanek. Docela zajimavy bylo, jak se ty nejvic editovany hesla lisej dle dle jazykovejch mutaci :-) )

            • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

              Borgetti     před 8 lety 03.09.2016 21:16 |  
              1 0

              Aha, tak že kdyby tam nějakej sparťanskej vtipálek napsal Santa Claus, tak to tam bude taky.

              • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

                jarmik     před 8 lety 04.09.2016 07:24 |  
                0 0

                Jo, ale dlouho by to tam nevydrželo.

              • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

                ElBrody     před 8 lety 04.09.2016 08:51 |  
                1 0

                Bude. Petra Paroubková kdysi řekla, že když byla těhotná a něco potřebovala, manžel okamžitě přiskočil 10 metrů. Na wikipedii se obratem objevil nový světový rekord ve skoku do dálky - J. Paroubek 1.000 cm :)

  6. Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

    Philliip     před 8 lety 03.09.2016 21:33 |  
    7 1

    Pokud nam Zeman podepise, tak si nejvice slibuji od jeho osobnosti. Je to trener, ktery si udelal velke jmeno v italskem fotbale, dosahl kvalitnich vysledku a predvadel atraktivni fotbal. U hracu by mel potrebny respekt a i opacne verim, ze by umel s hraci komunikovat a dokazal by je vyburcovat ke 100% svych moznosti. Takhle renomovaneho a respektovaneho trenera jinde nenajdeme.

  7. Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

    Vici     před 8 lety 04.09.2016 09:08 |  
    3 0

    Dnes další článek na isport ve stylu možna , snad atp. Přestavám věřit. Kdyby byl Podroužek novinář né tlučhuba " jak jsem informoval v týdnu" a né "podle informaci deniku isport". A hlavně. Zvedne telefon. Zavolá Zemanovi. Někde jsem četl že nikdy neodmítne rozhovor. Pořad jen kecy. Co dotaz příbuzným žijícím v Praze. ? Žadná snaha. Jsem skeptickej. Ten člověk nic neví. Jen si to domýší a cucá z prstu. Ty obraty - měl by, možná , snad atp mi lezou na nervy.

    • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

      malan (přítel SN)     před 8 lety 04.09.2016 10:13 |  
      1 0

      I ten styl jakym to napsal..co je proboha na te skole uci? Sportovni novinari v tehle zemi neexistuji.

    • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

      helmajstr     před 8 lety 04.09.2016 12:14 |  
      0 0

      článek o ničem...jelikož dalo vedení embargo na informace ohledně trenéra, tak jsou to všechno jen spekulace a dokud neuvidíme na oficiálkách, že slavia praha svolala na zítřejší odpoledne tiskovou konferenci, tak neni nic jistý

  8. Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

    Citymat     před 8 lety 04.09.2016 09:34 |  
    3 0

    Je to jak čekání na narození nového přírustku do rodiny.Moc se na něj těšíme a ono se mu pořád nechce ven a tak se nějak uklidnuju že ty novináři ten snímek na ultrazvuku neviděli a tech přírustku bude vic,proto nejde tak rychle.Hezkou neděli.

  9. Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 04.09.2016 10:14 |  
    2 0

    Ale opravdu už by to chtělo zítra trenéra dotáhnout, aby fanoušci měli klid a hráči konečně začali něco nacvičovat a v Teplicích tým nevedl pořád Čuhel .

  10. Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

    Jikom33     před 8 lety 04.09.2016 11:20 |  
    3 0

    Ten Podroužek z isportu je opravdu k smíchu. Jak se říká plete z ho.v.na bič. Nemá sice žádný pořádný info, ví jen, že zástupci Slavie někam letěli + že fanoušci Slavie často zmiňujou jméno Zdeňka Zemana a hned z toho udělá 10 článků denně. Práci, kde tohle stačí ke spokojenosti nadřízených, bych taky bral.

    Co by teď takovej Podroužek dal za to, aby byl Tvrdík na twitteru tak sdílnej jako na přelomu roku :) To aspoň měl nějaký info, na základě kterých mohl psát články jak na běžícím pásu...Dneska jsou ty jeho články fakt vtipný, samý: možná, asi, prý, údajně, dle informací sportu, všude podmiňovací způsob - prostě novinařina na úrovni.

  11. Co to je za klauni?

    dauby     před 8 lety 04.09.2016 11:23 |  
    8 0

    Ten Podrouzek ze Sportu je fakt nymand a jelito. V tom novem clanku neni ani jedna informace, natoz informace nova. Za co ho vlastne plati? Typicky bulvar - kdyz nevis co psat, napis cokoliv a k tomu dodej mozna, asi, podle urcitych naznaku, rika se... Co to je za klauni, tyhle medialni m...y? Ivane, to bys blil!

    • Re: Co to je za klauni?

      Jachym     před 8 lety 04.09.2016 12:40 |  
      1 0

      To máš pravdu, Milánku. Zas budou psát, že na to mr...me a že je to cinklý...:-))

    • Re: Co to je za klauni?

      rybář 53     před 8 lety 04.09.2016 14:03 |  
      5 0

      Deník Spart bych si nikdy nekoupil a zakázal jsem ho kupovat i celé rodině!Je to takový můj osobní boj s Rudou bandou.Smrt Spartě!!!

      • Re: Co to je za klauni?

        bongor     před 8 lety 04.09.2016 16:10 |  
        0 0

        Dal jsem Ti sice lajku,ale myslím že když je Ti hodně špatně a nemůžeš se vyblít,tak je na to spart ideální prostředek.

  12. Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

    Sólista     před 8 lety 04.09.2016 11:43 |  
    0 2

    Co jakoze efotbal pokazil Kozla, tak ted musi sraltaSport napsat aspon jeden clanek o Slavii a Zemanovi, co kdyby nahodou.. :-)

    • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

      Sólista     před 8 lety 04.09.2016 11:43 |  
      0 0

      Jeden clanek denne.

  13. Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

    jarmik     před 8 lety 04.09.2016 12:07 |  
    2 0

    Přátelé, jelikož žádné nové informace nepřicházejí a nějak tu neděli zabít musím, proletěl jsem rychle záznam zápasu Plzeň - Slavia a vybral 4 momenty, kdy byly podle mě nejlépe vidět Uhrinův nesystém a neschopnost či nezájem hráčů. Je to grafika ve stylu elektronické tužky, takže jsem to hodil na Twitter. Odkaz níže. Enjoy (což myslím spíše ironicky, zejména vzhledem k obsahu, jinak jsem snad za schopnostmi Hyského či Rajnocha příliš nezaostal)! :)

    https://twitter.com/Jarmi182/status/772375418888388608

    • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

      Travinho     před 8 lety 04.09.2016 14:21 |  
      0 0

      Zajímavé. U jedničky si každopádně myslím, že to Ngadeu řešil dobře, protože Škoda byl v zajímavém náběhu.

      • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

        jarmik     před 8 lety 04.09.2016 14:26 |  
        0 0

        Máš pravdu, kdyby ukázal trochu víc citu, mohl to být nadějný pas, i když by 3 obránci okamžitě šli po Škodovi, ale celkově jsem u všech těch screenů nechtěl poukázat na nepřesnosti nebo špatná řešení hráče s míčem, ale na špatný nebo žádný pohyb hráčů bez míče.

        • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

          tupoleff (přítel SN)     před 8 lety 04.09.2016 14:57 |  
          0 0

          myslim, že si v kostce vystih problém uhrinova systému - snaha o rychlej přechod do útoku bez přípravný kombinace, na první dobrou - ovšem bez středovejch hráčů dostatečně dynamickejch, aby to stihli doplnit, a kridel, schopnejch se uvolnit... MB to hral s Vukem a Míňou černym, se zmrhym uprostřed, přišlo mi to dost podobný, ale fungovalo to líp... přitom hráči jasně slabší...

        • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

          Travinho     před 8 lety 05.09.2016 08:20 |  
          0 0

          To je bohužel pravda. Nejhorší na tom je, že ti hráči ani nevědí, kam by se měli pohybovat, přijde mi, že jsou tam nulové nácviky.

  14. Ideální budoucnost Slavie...

    Zbynececk     před 8 lety 04.09.2016 12:53 |  
    0 5

    Já bych byl pro, aby trenér Zeman u nás nastoupil a trénoval Slávii alespoň 10 let. Dostal by volnou ruku k nákupu fotbalistů a vybral by ty nejlepší. Pak by neměl být problém, vyhrát alespoň 3x Ligu mistrů a hlavně nikdy neprohrát se Spartou. Pak bych byl docela dost spokojenej...

    • Re: Ideální budoucnost Slavie...

      navzdyslavia     před 8 lety 04.09.2016 12:57 |  
      4 0

      10 let? Vzdyt mu je 69 let. Budeme radi,kdyz prijde aspon na jeden rok.

      • Re: Ideální budoucnost Slavie...

        bongor     před 8 lety 04.09.2016 16:20 |  
        2 0

        S tím věkem bych to neviděl tak černě,dnes se věk prodlužuje,začátkem minulého století byl padesátiletý pán"velebný kmet",dnes je to napůl kluk.A ty zkušenosti,pokud je člověk přiměřeně zdravý,ty dělají moc.Dám jeden příklad, můj strýc mi ve 102 letech radil se soudním případem,počítal velkou násobilku zpaměti a chodil do 4.patra pěšky s nákupem.
        Byl to sice Slávista,ale to je ZíZí přece taky,takže 69 let to není žádná konečná.Jak říká můj lékař,věk to je jenom číslo.

  15. Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

    Grobar     před 8 lety 04.09.2016 12:55 |  
    0 0

    Na superslavia.com pisi ze Zeman do Slavie s nejvetsi pravdepodobnosti nepujde.

    • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

      Mates204     před 8 lety 04.09.2016 13:17 |  
      0 0

      Tomu bych věřil, protože Hubacek (což je ověřený dobrý informátor) tu psal, že ZZ na 99% nepřijde tak tomu věřím.

    • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

      Jachym     před 8 lety 04.09.2016 13:58 |  
      0 0

      To já si myslel od samého počátku, i když se samozřejmě moc rád budu mýlit.

    • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

      Obr     před 8 lety 04.09.2016 13:58 |  
      3 0

      A odkud tu spekulaci asi maji? Ze by odtud?

      • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

        Grobar     před 8 lety 04.09.2016 14:53 |  
        0 0

        Už tu zaručenou informaci stáhli :)

        • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

          mirecek1111     před 8 lety 04.09.2016 15:11 |  
          2 0

          Hlavně že se ten admin superslavie.com v komentářích pod tím článkem vytahoval, kde všude mají ve Slavii kontakty :D a teď celý ten blaf smažou jako by nic :) Už se z těch posledních dnů stává pěkný cirkus :) Možná bude nejlepší, když si jako fanoušci Slavie od dění na pár dnů odpočineme a někdy ve středu příjmeme ono rozuzlení, které nám pánové ve vedení snad představí :)

          • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

            HRockets     před 8 lety 04.09.2016 15:55 |  
            1 6

            Heleďte, lidi, co včera byli na jisté společenské akci již dobře vědí. Zeptejte se jich a nemusíte řešit spekulace. Já jsem již v klidu, v úterý se nový kouč představí týmu a povede trénink a bude to pecka.

            • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

              Nascimento     před 8 lety 04.09.2016 16:44 |  
              0 0

              Je to ten z jihu? Jak naznačoval Hubáček?

            • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

              Kenny     před 8 lety 04.09.2016 16:56 |  
              1 0

              Ale ZZ to není, že? Přece jsi měl cca před třemi dny info přímo od jeho rodiny že to padá....

            • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

              Vici     před 8 lety 04.09.2016 18:20 |  
              1 0

              Jasný HRockets. Tady je ticho jak po pěšině. Nikdo se nemůže dostat k informacím. A ty se zeptáš a všechno víš. Už to nehul :)

  16. Reakce na malana

    spino     před 8 lety 04.09.2016 13:02 |  
    5 2

    Podle mě nejlepší (podle Malanovy terminologie tedy jediní :D ) novináři ve fotbale jsou Pavel Procházka a Luděk Mádl. V Deníku Sport neexistuje žádný, od kterého bych si něco se zájmem přečetl. Naopak nejhorší je Podroužek a Konečný. Jeden tomu vůbec nerozumí a druhý díky svému sparťanství postrádá profesionalitu.

    V hokeji jsem měl kdysi rád Zdeňka Jandu, ale nyní těžko říct, možná Zdeněk John píše kvalitně. Oni poslední dobou novináři o Slavii moc nepíšou, protože v 1. lize nikoho nezajímá a když už se objeví nějaký článek, tak je to propaganda (viz. Adam Sušovský, který se po pár měsících stal mým nejméně oblíbeným novinářem).

    • Re: Reakce na malana

      Thane (přítel SN)     před 8 lety 04.09.2016 17:15 |  
      2 0

      Jak bych rek ze role Madla a Prochazky je jina v tom ze je to takovy komentovany a ne prosty napsasni stavu. Nevim jak to presne vyjadrit. Pisou dojmy z toho zapasu hodnoceni i z hlediska kontextu posledni doby a tak. Jejich hlavnim poznavacim znakem je nazor. A to takovej kterej si jsou schopni obhajit i v diskusi (pripadne i priznat chybu ci nadsazeni).
      Me treba ve sportu casto iritoval Hrabe..On ma na fotbal proste uplne jinej pohled (coz je na nem spis to pizitivni) ale kdyz se nekdy snazi vyjadrit nejakej nazor tak mu z toho je schopna vyjit takova patlanice ze nechapu ze to projde pres editora (pokud neco takoveho jeste existuje). Ve sportu je to skutecne zridka neco o cem bych si rek ze to ma kvalitu a vypojidajici mi prijde ze kolikrat u tech clanku vubec nemuzu najit autora.

      • Re: Reakce na malana

        spino     před 8 lety 04.09.2016 17:44 |  
        1 0

        Já s panem Hrabětem někdy souhlasím, ale z profesního hlediska je pro mě symbolem zjednodušování a bulvarizace sportovní novinařiny. Kvůli tomu ho prostě nemůžu zařadit mezi kvalitní sportovní novináře (z mého pohledu). Mám k němu podobný vztah jako třeba k Pavlu Šafrovi. S ním v 90 % názorů souhlasím, ale zároveň se mi nelíbí jeho styl novinařiny, který degraduje seriózní diskuzi, takže výsledný účinek není příliš efektivní.

      • Re: Reakce na malana

        spino     před 8 lety 04.09.2016 17:49 |  
        0 0

        Jinak, novináři Sportu vyjadřují také názory ve svých pravidelných glosách. Z nich se mi třeba líbily glosy Lukáše Tomka k fotbalovým rozhodčím, či Aloisi Hadamczikovi (teď jsem ho tam nezařadil, protože má zájmová témata v poslední době příliš nekomentuje).

        Bohužel v současnosti už glosy nečtu, protože jsou častokrát fakticky nepřesné a tedy jim novináři nevěnují takovou péči jako pánové Mádl a Procházka. Třeba pan Sušovský už řadu měsíců glosuje kauzu Vladimíra Růžičky, nyní "finanční problémy" hokejové Slavie, ale prostě se to nedá číst. Nepovažuji se za nějakého extra insidera, ale troufnu si tvrdit, že i průměrný fanoušek má ve věci více jasno, než tento novinář. A takhle bych mohl pokračovat...

        • Re: Reakce na malana

          Thane (přítel SN)     před 8 lety 04.09.2016 19:52 |  
          0 0

          Tomek ma zajimavy veci ale prijde mi ze pise hodne malo..
          Ja byl treba celkem rad ze o nas zacal psat Podrouzek. Kazdej ma neco. On je treba pomerne posedlej Keniou :)
          A to srovnani Madla s Prochazkou s jejich glosama podle me nesedi. U nich je to vzdycky k celymu kolu a pak k nekterejm vecem ktery rozepisou zatimco ve sportu je to vpodstate vsechno plochy s mnozstvim znaku skoro jako na twitteru kde se myslenka nebo vyjadreni pomalu ani popsat neda..Typicky prikad. Proc Baros Liberci pomuze
          (nebo ne) a tisice podobnych.

    • Re: Reakce na malana

      malan (přítel SN)     před 8 lety 04.09.2016 18:48 |  
      4 0

      Z Prochazky je nekdy az prilis citit naklonost ke Slavii, nicmene casto otevira temata kterym se ostatni vyhybaji, to kvituji. Madl je sebestredny novinar ktery casto a rad ironicky kritizuje, ale sam na vytky reaguje velmi podrazdene, neni to zrovna dobry priklad profesionala. Dobri sportovni novinari jsou v duchodu, zbyla jen druha a nizsi kategorie, to i Sidlo si je svymy obcasnymy clanky strci do kapsy a pritom ma zamereni jinde.

      • Re: Reakce na malana

        Jachym     před 8 lety 04.09.2016 19:00 |  
        3 1

        Naprosto přesně jsi Mádla vystihl. Zejména rád plivne jedovatou slinu, když je někdo na kolenou...

      • Re: Reakce na malana

        Thane (přítel SN)     před 8 lety 04.09.2016 19:47 |  
        0 0

        S tim uplne nesouhlasim...obcas trochu ujede ale ja spis zasnu ze tak malo..protoze co mu tam lidi pisou je opravdu neco. A myslim ze to chce velky sebeovladani to vubec cist castejc nez jednou za rok natoz na to jeste slusne a vecne reagovat jak to vetsinou dela.
        A ze rad ironicky kritizuje a nekteri ho nemuzou vystat..podle me to je prave proto ze je schopnej uhodit hrebicek na hlavicku coz proste nekteri tezce nesou kdyz se to tyka jejich klubu..

        • Re: Reakce na malana

          Jachym     před 8 lety 04.09.2016 21:41 |  
          1 0

          To si nemyslím. Nedávno to bylo u Limby, u kterého jinak platí "jen houšť a větší kapky", ale to slovní kopání do mrtvoly bylo až trapné, neboť Mádl se novinařinou živí a měl by k tématu přistupovat jinak než nějaký plantal na diskusním fóru.

          • Re: Reakce na malana

            Thane (přítel SN)     před 8 lety 04.09.2016 21:51 |  
            0 0

            Myslis kdyz napsal ze na to ze Limbersky udela z za zapas jednu dve chyby uz jsme si zvykli? A ne? A ze je mrtvola? Neni to tak davno co hral v zakladu vsechny zapasy na Euru a reprezentace se sam vzdal. Hraje porad v Plzni v zakladu a porad dela chyby. Ostatne sam priznal ze oproti Euru zhubnul a sam rek ze dost nacez se to pak snazil zamluvit..ja bych teda nerek ze takhle vypada mrtvola..naopak je porad pro nektere nedotknutelny..

  17. Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

    Hanzwalter     před 8 lety 04.09.2016 17:22 |  
    2 0

    Tak jestli nastoupi k nasemu tymu Zeman tak jsem zvedav co budou rikat ty co maji zarucene info, ze je to jinak .....

    • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

      Fulham     před 8 lety 04.09.2016 18:18 |  
      2 1

      Ježíš a co by měli říkat. Já měl taky zaručenou informaci že k nám jde z Theplaku Mahmut a ve finále mě nikdo nesežral...prostě běží informace a to že nevyjde,neznamena že to v ten moment nemusí být pravda...

    • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

      Fallen (přítel SN)     před 8 lety 04.09.2016 19:59 |  
      0 0

      Nikdo nikdy nemluví o zaručeném infu, jen o dobrých zdrojích.

    • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

      Hanzwalter     před 8 lety 04.09.2016 20:14 |  
      1 0

      Asi se budu muset omluvit.. ted jsem byl hrat fotbal a kamarad co ma zdroj na Slavii mne tvrdi, ze to fakt Zeman nebude a nechtel rict vic... takze ja uz fakt nevim;-)

      • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

        belmis (přítel SN)     před 8 lety 04.09.2016 21:28 |  
        2 0

        Ty máš teda kamarády...:-)

      • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

        malan (přítel SN)     před 8 lety 04.09.2016 21:35 |  
        2 0

        Ano Zeman to nebude, skutecneho trenera znal pouze Jan Tleskac jenz sve tajemstvi ukryl do hlavolamu. Navod na vytazeni jezka z klece se nachazi nekde ve Stinadlech (na jihu). Tam se ho vydali vypatrat Jarka "Krob" Metelka a Jindra "Buzek" Hojer. Mezitim Mirek "Syrovatka" Dusin, "Bycek" Cervenacek a "Vrba" Rychlonozka statecne vzdoruji atakum bratrstva kocici pracky reprezentovane Dlouhym "Podrouzkem" Bidlem, Stetinecem Madlem a Bohousem Prochazkou kteri o tajemstvi kdo bude trenerem Slavie take velmi usiluji. Jak tento souboj dopadne a zda vyjde najevo Tleskacovo tajemstvi se dovime v nasledujicich dnech....

        • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

          Petr9608     před 8 lety 05.09.2016 00:21 |  
          0 0

          Červenáček byl z RŠ ten nejmenší hubeňourek. To opravdu k Býčkovi, kterýho si člověk z dálky splete s medvědem, fakt nesedí. :-D

        • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

          Dr. Fe1     před 8 lety 05.09.2016 01:40 |  
          0 3

          Stínadla jsou na severu a míříme tam za týden na ligovej zápas. Jinak máš asi pravdu :-)

      • Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

        Jachym     před 8 lety 04.09.2016 21:36 |  
        3 0

        Nemusíš se omlouvat, já to slyšel také. Ale jméno jsem zapomněl, protože mi nebylo povědomé. Nějakej Chozé nebo Žozé a u toho příjmení nějak mňoukal...

  18. Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

    sTizz (přítel SN)     před 8 lety 04.09.2016 22:56 |  
    0 0

    Pry to bude bomba.. Takze smutnit predem nemusime:) Verim v ZZ a doufam,ze se u nas konecne ukaze! A kdo jiny z jihu? Taborsky?) Chorvatsko,Srbsko,Rakousko?

  19. Re: POHLED: Případ trenéra Zemana. Když Slavii kývne, bude to fajn

    Petr9608     před 8 lety 05.09.2016 00:38 |  
    1 1

    No, hlavně aby se to nezačalo zkoušet s černou magií za účelem oživnutí Dědka Maddena.