Rozhovory

Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

Kapitán týmu byl v pozápasovém rozhovoru bezbrankovou remízu s Rio Ave bral, k větší spokojenosti mu ale chyběl vstřelený gól.

Jirko, jak hodnotíte zápas?

Je to škoda, protože jsme měli šance a oni měli jenom střely z dálky. Hráli jsme dobře v bloku, hráli jsme co jsme chtěli. Škoda, že jsme nedali gól, dobře, že jsme nedostali.

Bylo to takové čekání na gól, že?

Jasně, my jsme moc chtěli, ale nespadlo to tam. Milan, jak měl na konci tu 100% šanci, to byla škoda. Ale je pravda, že oni taky měli dobré střely, které chytil Jirka Pavlenka. Škoda, musíme dát gól venku.

Co jste říkal na zákrok brankáře proti té Škodově hlavičce?

Najednou se tam objevil... Famózní, podržel je.

Milan Škoda gól sice dal, ale nebyl kvůli faulu uznaný. Jak jste viděl tu situaci?

Souhlasím, že dal gól. Já jsem faul neviděl. Ale rozhodčí to fouknul.

Rio Ave sice drželo míč, ale příliš se do šancí nedostalo. Byli jste na ně dobře připraveni?

Přesně tak, my jsme je sledovali dva dny před zápasem. Měli jsme o nich zprávy, že hrají právě přes střed. Přesně do puntíku se vyplnilo, co nám trenéři říkali.

Jak hodnotíte výsledek směrem do odvety? Je to komplikace?

Je dobře, že jsme nedostali gól, ale jak jsem říkal, tak je špatně, že jsme gól nedali. Abychom postoupili, tak musíme dát gól. Abychom drželi 0:0 a čekali na penalty, to nejde.

Potvrdili jste si výkonem na hřišti, že na soupeře máte. Budete si na ně v odvetě věřit?

Uvidíme, jak budou hrát doma. Moc informací o nich nebylo, viděli jsme jen, když hráli generálku. Věděli jsme, že když to jsou Portugalci, tak budou silní na míči a že dostávali loni málo gólů. Jinak jsme moc nevěděli co od nich čekat. Je to hratelný, není to žádná Barcelona.

Může to pomoci sebevědomí, přinese to takový klid na kopačky, když víte, že se s nimi hrát dá?

Musíme hrát pořád koncetrovaně, hrát dobře v tom bloku, jak jsme hráli. Pak to půjde. Nemůžeme otevřít hru, když jsou rychlí a dobří s míčem jeden na jednoho.

Je potěšující, že byl ten výkon lepší než proti Levadii?

To si nemyslím, že bychom proti Levadii hráli doma nějak špatně.

To neříkám, jen že jste dnes hráli líp?

Tak to nevím. Já měl problémy sám se sebou a byl úplně vyřízený. Fakt to byl náročný zápas. My se na to v klidu podíváme a zhodnotíme si to. Já z toho mám pocit docela dobrý, jen je škoda, že jsme nedali gól.

Komentáře (48)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

    JS (přítel SN)     před 8 lety 29.07.2016 12:25 |  
    1 1

    Branku sice vstřelit musíme, ale nemá smysl se za ní nějak hnát. Je třeba předvést podobný zodpovědný výkon, jako doma, a portugalce utahat. Nevím, jestli jste si toho všimli, ale zhruba od 70. minuty jim začaly docházet síly. Začali hrát udržovačku a už se netlačili tolik dopředu. To byl také důvod, proč jsme na závěr zápasu (konečně) začali trochu víc držet míč a zahrozili. Od 80. minuty už se jejich ofenzivní hráči ani nevraceli dozadu, a klidně tři vyklusávali od naší branky někam na půlku. Myslím, že kdybychom si počkali do 2. poloviny 2. poločasu, nebo klidně do prodloužení, tak budou naprosto vyčerpaní a v tu chvíli je možné je porazit.

    • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

      marty9     před 8 lety 29.07.2016 12:58 |  
      0 0

      Pravda, nám na druhou stranu také docházely síly a bylo vidět, že i my už hrajem udržovačku, akorát občas Slavii "donutila" k útoku bouřlivá kulisa. Záleží na vývoji zápasu, ale je fakt, že pokud to bude po poločase 0:0, tak přece jen Rio, vzhledem k tomu hraje doma, to asi více otevře a půjde do plných, což by nám mohlo vyhovovat. O tom, kdybychom vedli 1:0 se ani nebavíme, to je ideální scénář :)

      • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

        dropt     před 8 lety 29.07.2016 13:02 |  
        1 1

        Já měl převážnou část zápasu na stadionu pocit, že hrajeme udržovačku od 1. minuty. :-)

        • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

          marty9     před 8 lety 29.07.2016 13:06 |  
          0 0

          :)) No je pravda že od prvních minut bylo zjevné, že priorita není vítězství, ale udržet vzadu nulu, což se povedlo. Uvidíme v odvěte, já jsem v tomhle trošku pesimista a myslím, že první gól dá Rio, tak pak se uvidí, jak si s tím naši poradí.

          • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

            JS (přítel SN)     před 8 lety 29.07.2016 13:54 |  
            0 1

            Naštěstí první gól je vlastně uplně bezvýznamný. Pořád musíme dát jeden my. Pokud to tedy nepotáhneme do penalt záměrně. :)

  2. Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 29.07.2016 14:39 |  
    0 0

    Nepsal tady někdo náhodou, řekl bych JS v předešlém článku, že se jedná o podprůměrný tým v podání Ria? No nemyslím si...s takovým fotbalově vyspělým mužstvem, kdy z našich držel krok co se techniky týče jen Kenia se Škodou, se dá k jejich vyřazení dojít jedině dokonalou taktikou, hrát zodpovědně vzadu, narušovat jim rozehrávku už od zálohy a pokusit se o protiútoky. Připadlo mi, že měli díky své rychlosti a technice dostatek času na centry, kdy nabíhali do vápna v pěti hráčích. Dle mě včera slabší Souček a Hušbauer, kteří nedostupovali a nestíhali rychlostně...

    • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

      Faris (přítel SN)     před 8 lety 29.07.2016 15:00 |  
      1 2

      Už jsem ti chtěl dát plus, ale poslední věta to zabila. Hušbauer, Bílek a Mikula na své možnosti včera nejlepší

      • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

        Robinator     před 8 lety 29.07.2016 15:17 |  
        2 0

        na své možnosti, to zní divně :D Já furt čekám do Hušbauera něco navíc, zatím to nepřichází

    • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

      JS (přítel SN)     před 8 lety 29.07.2016 15:06 |  
      0 0

      Psal jsem, že je to průměrný až podprůměrný tým v porovnání s portugalskými poměry. Odešli jim dva ze tří nejlepších střelců a také že ano, dopředu byli jaloví. Jinak souhlasím, že hra na míči, 1v1, krytí balonu, nabízení se, pohyb hráčů, to mají daleko lepší.

      • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

        Jachym     před 8 lety 29.07.2016 16:19 |  
        1 0

        Koukám, že ono komentátorské "na míči" nebo "na puku" se stalo všeobecně užívaným pojmem, čeština nečeština...:-)) Nejvíc mě ale nedávno dostal "Karoch" se svou "přihrávkou do timingu"...:-D

      • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

        Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 29.07.2016 16:32 |  
        1 0

        Pavlenka výborný, Mikula nechal na hřišti všechno, až na jednu minelu velmi dobrý, Dell, Bílek, Bořil výborní, Souček nedostupoval hráče, kolikrát stál 2m daleko a jen vyklusával, Hušbauer hraje na 70%, žádná střelba, Kenia výborný, Van Kessel včera slabý, nezapojoval se do hry a centry nic moc, Mihalik hračička bez efektu, Škoda výborný...

        • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

          Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 29.07.2016 16:45 |  
          0 0

          V Riu jediná šance na úspěch, mít rychlý start na míč a narušovat rozehrávku, kouskovat hru což nesnáším, maximálně zodpovědně dozadu, nenechat je centrovat do vápna a střílet, budou mít tendence padat, když jim to nepůjde, být na vše připraveni a vysílat dopředu Kessela se Škodou, místo Součka bych dal Ščuka a v Brně vyzkoušel Mingazova, jestli nebude lepší Mihalíka, po vyšťavení Kenii bych se nebál nasadit Baráka..

          • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

            bongor     před 8 lety 30.07.2016 08:04 |  
            1 0

            Oni ty padací divadýlka ne mohou,ale určitě budou používat,toho se taky bojím.Potom bude záležet na rozhodčím,jestli jim to bude baštit.

          • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

            vršek     před 8 lety 30.07.2016 09:52 |  
            0 0

            Přihrávání faulů se mi také nelíbí, jenže to prostě ke sportu patří a je to jeden z taktických prvků, který je využíván hlavně v domácím prostředí, kde je podporován diváckou kulisou vytváří tlak na rozhodčí - viz Letná. Myslím si, že bláboly typu "ustát faul za každou cenu" nebo "hlavně nefaulovat" jsou jen často používaná klišé. Správné vyhodnocení situace ve prospěch týmu patří k fotbalovému myšlení, bohužel Slavia toto patřičně nevyužívá. Pro příklad - faul Součka v závěru zápasu s Rio Ave, měl faulovat hned na půlící čáře i za žlutou, tu dostal stejně, a ještě portugalci zahrávali standardku o 20 metrů dál. A to přihrávání jsme viděli v podání soupeřů v obou domácích zápasech v poháru a je zajímavé, že rozhodčí to často pískali v jejich prospěch.

  3. Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

    Pedro08     před 8 lety 29.07.2016 14:39 |  
    0 0

    Jsem přesvědčen, že postoupíme, včerejší zápas mne v tom jen utvrdil. Obrana pod vedením Jirky Bílka hraje výborně.

    • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

      Noddik     před 8 lety 29.07.2016 16:55 |  
      0 0

      ano, byla to reakce na pokřik UEFA mafia a pokutu, kterou jsme dostali

      • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

        samciz (přítel SN)     před 8 lety 29.07.2016 17:49 |  
        0 0

        To mi nejde dohromady. Vždyť je tam napsaný, že nápis je určen vedení, a vedení platilo tu pokutu. Tedy jakože "my si budem skandovat co chceme, když dostaneš ty, slávinko, pokutu, zaplať a nekecej do toho"???

      • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

        bongor     před 8 lety 30.07.2016 08:08 |  
        1 0

        To je velká kravina.Nejde ani tak o pokutu,jako o pravděpodobnost uzavření když ne hřiště,tak určitě jeho nejdůležitější tribuny-TS .A to určitě nikdo nechceme,tak radši brzdit kluci.

      • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 30.07.2016 09:14 |  
        0 0

        ""z*urvena uefa"" by celou zalezitost vyresila tak nejak po svejkovsku. Vlk by se nazral a ...

        • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

          vršek     před 8 lety 30.07.2016 09:56 |  
          2 0

          Já si myslím, že by Slavii jednoznačně více pomohl ohlušující pískot při každé sporné situaci pískané proti nám, a to i za cenu přerušení zpívaní nebo chorea! To mi bohužel na Slavii chybí!

          • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

            MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 31.07.2016 13:16 |  
            0 0

            tak to souhlasím, aby TS více reagovala na dění na hřišti.
            já myslel přímo náhradu za uefa mafia

    • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

      JS (přítel SN)     před 8 lety 29.07.2016 17:11 |  
      1 0

      Chlapci jsou v období vzdoru?

    • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

      Travinho     před 8 lety 29.07.2016 22:57 |  
      0 0

      To jsou ale dementi... Jako kdyby místo Uefa Mafia nemohli řvát třeba obligátní černá svině. Delegát tomu bude jen těžko rozumět.

  4. Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

    zeleznik2     před 8 lety 29.07.2016 15:48 |  
    0 0

    Hlavně žádný nedostat.

  5. Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

    Petr9608     před 8 lety 29.07.2016 16:14 |  
    3 2

    http://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-tomas-podvin/275871/na-slavii-zvitezila-opatrnost-fotbalu-nepomohl-ani-rozhodci.html

    Autor blogu kritizuje pravidlo o gólu na hřišti soupeře, který mj. silně zvýhodňuje nekoukatelný domácí beton na 0:0 než třeba atraktivní přestřelku 2:2. Za mne souhlas. Gól je gól a je jedno kde se dá. Zrušit toto pravidlo. Samozřejmě by se hrálo více prodloužení a rozstřelů, ale v tom bych spíše viděl pozitivum. Ono to prostě atraktivní je. Minimálně pro neutrálního fanouška.

    • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

      heftyje (přítel SN)     před 8 lety 29.07.2016 17:27 |  
      1 0

      Na druhou stranu to motivuje ten hostujici tym tam nejakej ten gol loupnout :)

      • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

        Petr9608     před 8 lety 29.07.2016 19:12 |  
        0 1

        Tým má motivaci dát gól vždy.

        Gól by měl mít vždy stejnou cenu.

  6. Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

    Petr9608     před 8 lety 29.07.2016 19:15 |  
    2 0

    BTW: Taky máte teď trochu problém se soustředit na ligu? Já to nyní osobně cítim trochu tak, že mi je skoro jedno, jak to skončí v Brně a hlavu mám plnou téměř výhradně jen odvety v Portugalsku.

    • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

      Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 29.07.2016 19:50 |  
      1 0

      Ale jelikož jako Moravák jsem na Slávii z 99% osobně jedině na Moravských hřištích, rád bych po těch letech bídy na hnusné Srbské viděl demolici Zbrojovky ;)

    • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

      Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 29.07.2016 20:25 |  
      1 0

      Prosím? Jak jedno? Chceme hrát příští rok Ligu Mistrů snad ne? Takže si nemůžeme dovolit vypustit žádný zápas. Pokud porovnám důležitost ligy a UEL, tak tento rok je to pořád liga. Šance přejít přes poslední předkolo moc velká není. Radši bych zabojoval o předkola LM odkud se padá ještě do EL :)

    • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

      Jachym     před 8 lety 29.07.2016 21:05 |  
      0 1

      Pro mě bude vždy víc udělat pořádný výsledek v Evropské lize (postup do skupiny nebo ještě lépe čtvrtfinále a výš) než být jednookým králem mezi slepými v soutěži zvané ePojisteni.cz liga.

      • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

        Petr9608     před 8 lety 29.07.2016 21:27 |  
        0 0

        Něco na tom bude. Když se člověk podívá na podzim 2008, kdy jsem sice v lize váleli, ale v pohárech jsme uhráli prdlačku. Jako jasně - Fiorentina, Aston Villa, Hamburg, Ajax... těžký mančafty... ale že jsme tenkrát nebyli schopný ani doma porazit přiblblý Vaslui.... To myslíte byl lepší mančaft než Rio Ave? Nějak se mi tomu nechce věřit...

        Vlastně ta pohárová sezona 2008/09 byla příšerná. Jediný výhry zaznamenali rudí v 2. pk LM. Pak už nikdo z našich týmů. V další sezoně, která se ale taky nepovažovala za kdo ví jakou, bylo výher 11....

  7. Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

    Obr     před 8 lety 29.07.2016 19:43 |  
    0 0

    Pan JS evidentne otocil a najednou vidi, ze jsme podali zodpovedny vykon....Ano vykon byl opravdu zodpovedny, kdo tvrdi, ze jsme hrali tuzku, lze. Podle meho spravne zvolena taktika hlavne neinkasovat. Pres to jsme se dostali do nekolika lozenek a nehrali jsme dopredu vubec zakriknute. Portugalci se zmohli jenom na stely z dalky, vylozenou sanci nemeli. Rio Ave byl podle me kvalitni souper s technicky zdatnymi hraci, kteri by delali problemy kazdemu z ceskych tymu. Potesil me Mikula, od ktereho bych takovy vykon fakt ncekal. Husbauer hodne zodpovedny, makal, ale nemuzu si pomoct, ze jeho misto je vice vepredu. Boril take skvely moderni bek, lita nahoru dolu a dobre podporuje utok. Soucek me taky nezklamal, odvedl si sve. Bilek bez diskuze nejlepsi na hristi. Prvotridni stoper. Po puli jsm premyslel, koho bych stridal a nevedel jsem.

    • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

      vršek     před 8 lety 30.07.2016 10:03 |  
      0 0

      My fanoušci vědět nemusíme! To MUSÍ VĚDĚT TRENÉR - koučování a správné rozhodnutí dle vývoje zápasu a výkonu hráčů je jeho priorita a určuje jeho úspěšnost a odbornou erudici!

  8. OFFTopic

    Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 29.07.2016 19:46 |  
    0 0

    Hrubý za Teplice 68´ a střídal jej Vachoušek. Myslím, že celkem dobrý obrázek toho jak je ten kluk dobrý, když v prvním mači posadil tak supr hráče a dlouhodobý stavební kámen Teplic.
    Jinak sorry za OT, ale muže mi někdo říct, jak se po nalogování dostanu do OT diskuze? Kde najdu ikonu na tuto rubriku? By mne zajímalo co tam už vše spadlo... ;)

    • Re: OFFTopic

      quelhar (admin)     před 8 lety 29.07.2016 20:10 |  
      0 0

      Offtopic diskuze je a vždy bude v "důležitých článcích" vpravo (v mobilu se důležité stránky ukazují dole pod stránkou).

      • Re: OFFTopic

        Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 29.07.2016 23:03 |  
        0 0

        Díky takže nad Twittrem... už sem našel. Nezpochybnuji nijak její umístění, jen jsem nehledal název "Článek pro ...".

    • Re: OFFTopic

      Chali     před 8 lety 30.07.2016 10:58 |  
      0 0

      Tak já na Julisce byl a Hrubý jen potvrdil, co o něm všichni ví. Slabý v osobních soubojích, pomalý na míči, často ho zbytečně předržuje. V současnosti to na Slavii skutečně nestačí, Hušbauer je ve všech směrech lepší hráč.

      • Re: OFFTopic

        Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 31.07.2016 22:30 |  
        0 0

        OK. Já vidím, že dělá body, dobře se na něj kouká a kope standardky líp než Keňan. Ted to kopal posledně JH10 a bylo to skoro jak od Roberta. OK, tak uvidíme co dál. Stejně, když nejde o život jde o ho... :(

  9. Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

    Faris (přítel SN)     před 8 lety 29.07.2016 20:31 |  
    0 0

    OT: Omlouvám se, ale co to zase na TW běhá za info, že jsme dali nabídku na V. Claessona z Elfsborgu? Ten článek ze švédských novin je z 20.7., tak nevím, zda je to aktuální či ne. V každém případě je to MC, AMC a tam už máme těžký přetlak, ne?

    • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

      bongor     před 8 lety 30.07.2016 08:15 |  
      0 0

      To jsem farisi nezaregistroval,ale možné je všechno,jestli je ten borec tak mimořádnej.Jinak pro mě je liga dá se říci pořád hodně důležitá a Brno mě zajímá zrovna tak jako Rio.A úplně hlavní je skončit před bídou.

    • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

      Tchue22     před 8 lety 30.07.2016 11:17 |  
      0 0

      Pokud si dobře pamatuji, tak několik článků zpět byl v diskuzi zmíněn právě nějaký kvalitní Švéd, kterého údajně chceme získat, a také že u nějakého hráče, který má zájem k nám přestoupit situaci komplikuje klub. Dost pravděpodobně se asi jedná právě o Claessona.

      • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

            před 8 lety 30.07.2016 11:34 |  
        0 0

        je skvělý !

    • Re: Jiří Bílek: Musíme vstřelit branku!

      mirecek1111     před 8 lety 30.07.2016 12:04 |  
      0 0

      A máš nějaký odkaz na ten článek, vůbec jsem ho nezaregistroval.