O Slavii

Permice za Tallinn

Od pondělí 18. 7. do neděle 31. 7. mají možnost fanoušci, kteří byli v Tallinnu, oproti lístku ze zápasu získat permanentku zdarma. Pokud již permanentku vlastní, mohou získat druhou zdarma anebo dostanou zpět peníze. Klub se zároveň vyjádřil k incidentu, kdy po utkání došlo k napadení hráčů fanoušky.

"Jednání některých příznivců bylo absolutně přes čáru a nehodláme je tolerovat. Chyběl zde jakýkoli respekt ke klubu a jeho hráčům a pro nás všechny, kteří s fanoušky velmi často komunikujeme a spolupracujeme, se jedná o obrovské zklamání. Slyším nyní kolem omluvy typu "Fanoušci byli z porážky frustrovaní". Frustraci chápu, ale ta nic neomlouvá. Nevšiml jsem si, že by něco podobného předváděli příznivci českého národního týmu třeba po utkání s Tureckem na Euru, kde navíc porážka znamenala okamžité vyřazení," uvedl generální ředitel Martin Krob, sám předseda největšího fanouškovského hnutí Odboru přátel a dodává: "Věřím, že slávističtí fanoušci jsou dostatečně inteligentní a uvědomí si, že nikdo nemá právo kohokoli napadat. Kdo si myslí, že jej má, ten se opravdu zásadně plete," dodal Martin Krob.

Komentáře (33)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Permice za Tallinn

    Hadropich     před 8 lety 17.07.2016 16:49 |  
    4 3

    Omluva je dobrá, ale já čekal omluvu hlavně od trenéra, který má hlavní zodpovědnost za herní styl a nasazení hráčů. Už mužstvo trénuje dost dlouho, aby byl někde vidět jeho rukopis, ale já pořád nic nevidím a když nezvládá ani motivaci hráčů k zápasu, tak asi nemá v tomto ambiciozním celku co dělat.

    • Re: Permice za Tallinn

      SKS1972     před 8 lety 17.07.2016 17:45 |  
      4 0

      Uvidíme co předvedou ve čtvrtek.První zápas se někdy s přemíry snahy nemusí povést.Uhrin bude pod obrovským tlakem bude to chtít určitě napravit.Navíc bude mít k dispozici téměř kompletní kádr.Pokud to bude jen bezvýznamná prohra na úvod dá se odpustit.V jiném případě(nedej bože při vypadnutí s Talinem) to bude na odvolání.

    • Re: Permice za Tallinn

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 19:33 |  
      1 0

      Trenér bohužel má po špatných zápasech nebo po jeho prokaučovaném zápase pouze alibistický kecy.

    • Re: Permice za Tallinn

      (#58882)     před 8 lety 17.07.2016 19:53 |  
      2 1

      Konstantování je věcné ,řeči kolem by byly mlácením prázdné slámy.A dokáže klub při vracení peněz nebo poskytnutí permice zdarma rozlišit normální fandy od nevychovanců?Pokud to není možné,je to šlápnutí vedle.

  2. Re: Permice za Tallinn

    tirionek     před 8 lety 17.07.2016 17:42 |  
    13 0

    Jsem rád, že se klub negativně vyjádřil k těm vypatlaným hovadům, co měli potřebu ventilovat své nízké IQ tím, že se fyzicky a hlavně agresivně konfrontovali s hráči. Již po prvním soutěžním utkání v sezoně. Co bude až přijde třeba vyřazení od Tallinu nebo v dalším předkole? Budou pak hráče veřejně lynčovat? Klub se omluvil za výkon a interně si to také určitě vyřešil. A stále je to jen sport. Agresivita a násilí tam nepatří.

    • Re: Permice za Tallinn

      Pawliiseek     před 8 lety 17.07.2016 18:55 |  
      6 0

      Nemůžu jinak, než souhlasit. To, že jsou fanoušci (včetně mě) nespokojení s předvedenou hrou, je absolutně pochopitelné, ale agresivita vůči hráčům není řešení. Kdyby to takhle pokračovalo dál, tak by se hráči mohli po prohraném zápase bát chodit na děkovačku, a to by podle mě byla ohromná škoda. Doufám, že se ve čtvrtek večer všichni sejdeme v Edenu a naše hráče dotlačíme k vítězství a postupu. :-)

      • Re: Permice za Tallinn

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 19:43 |  
        1 9

        Tohle opravdu nebyl normální prohranej zápas. Prohrát se může, ale ne takhle a hlavně s takovým týmem, kterej je na úrovni 3. ligy. Opravdu takovýhle kecy miluju, když na to tým neměl, tak se prohrávalo v kuse. Byla doba, kdy jsme nevyhráli 30. v řadě venku a stejně jsme furt jezdili a děkovačky byly. Samozřejmě ne po ostudách s Teplicema a Bolkou. A za tu ostudu, co udělali Slavii ve čtvrtek, si nic jinýho, než dresy dolů nezasloužili.

        • Re: Permice za Tallinn

          Pawliiseek     před 8 lety 17.07.2016 20:08 |  
          7 0

          Ano, máš pravdu. Ztrhnutí dresů z hráčů určitě zvýší jejich budoucí výkony a konfrontace s fanoušky jim dodá chuť po nepodařených zápasech chodit na děkovačku. Tyhle kecy o vyšší spravedlnosti zas miluju já.

          • Re: Permice za Tallinn

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 20:32 |  
            0 5

            Minimálně by to měl být zvednutý prst, že takhle teda ne. Musí si uvědomit, že hrajou za Slavii!

            • Re: Permice za Tallinn

              Boss82     před 8 lety 17.07.2016 22:34 |  
              4 0

              A ty vypatlaný gumy, který hráče napadli, by si zase měli uvědomit, že je to pořád jenom přiblblej fotbal. Tedy ve své podstatě činnost tak hloupá, že by NIKDY neměla být důvodem, aby kvůli ní kdokoliv kohokoliv napadal. A už vůbec ne hráče, kteří zcela jistě prohrát nechtěli, protože i kdyby jim nešlo o Slavii, tak jim jde o vlastní kariéry, ambice a peníze.

              Někteří "fanoušci" by si měli uvědomit, kde je jejich místo, a řešení tohoto průšvihu (jakým samozřejmě prohra v Tallinnu je) nechat na klubu samotném!

              Je to sport a zábava, proboha, nedělejme z toho něco více.

              • Re: Permice za Tallinn

                Guly (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 23:05 |  
                1 3

                Pro někoho jen fotbal a zábava, pro jiného smysl života :)

                • Re: Permice za Tallinn

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 23:27 |  
                  2 1

                  :D :D
                  Smysl života je to pro ty, kteří se jím živí. Pro fanoušky je to ale zábava z podstaty. Je znepokojivé zaměňovat zábavu (ze slova "zabavit se") za smysl života. Vyvolává to filozofické otázky o stavu evropské společnosti.

                  • Re: Permice za Tallinn

                    Guly (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 23:33 |  
                    0 1

                    Lidi jako ty, to nepochopí, ale to je v pořádku. Filozofické otázky o stavu evropské společnosti vyvolává úplně něco jinýho, ale to bych tady nerad rozváděl, protože by to smrdělo žlutou kartou.

                    • Re: Permice za Tallinn

                      JS (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 23:40 |  
                      1 1

                      Guly, já chápu to nasrání fanoušků na místě, být tam, asi jim jdu vynadat zblízka do ksichtu taky. Vůbec za to nikoho nechci odsuzovat.
                      Já to myslím trochu s nadhledem, ale fakt je, že nic se nemá přehánět. Chápu lidskou potřebu s něčím se identifikovat a někde se začleňovat, děláme to každej, ale když bude "všeho s mírou", bude to lepší. Pak se totiž vždy najdou tací, kteří v sobě tu míru právě nemají, a dovádí věci do extrémů. Ať už se bavíme o čemkoliv.

                      • Re: Permice za Tallinn

                        Guly (přítel SN)     před 8 lety 18.07.2016 08:46 |  
                        0 2

                        Konečně normální příspěvek.
                        Kdybych tam nebyl a neviděl, co se stalo, tak bych si po přečtení některých zdejších příspěvků myslel, že hráči dostali hrozný bití, facky. Jo to by bylo opravdu přes čáru, ale žádný bití nedostali,

                    • Re: Permice za Tallinn

                      jarmik     před 8 lety 18.07.2016 08:16 |  
                      3 0

                      Ty bys zase měl pochopit, že napadnout jakékoli hráče (nejen vlastní) může jen zaostalec. Forbal jsou emoce, velké emoce, ale ty zkrátka neobhajují násilí. Tečka.

                • Re: Permice za Tallinn

                  Boss82     před 8 lety 18.07.2016 08:31 |  
                  1 1

                  Tak pokud je pro nějakého fanouška fotbal smyslem života, tak mi ho je upřímně líto. OMG!

                  • Re: Permice za Tallinn

                    Guly (přítel SN)     před 8 lety 18.07.2016 08:49 |  
                    0 2

                    Fotbal a Slavia. Ale není to jen toto, ale říkám, to ty nemůžeš pochopit. Možná kdybys najezdil tolik, co já a další, tak bys pochopil. Doma z gauče se to těžko chápe.

                    • Re: Permice za Tallinn

                      Boss82     před 8 lety 18.07.2016 09:49 |  
                      2 0

                      Kdyby měli všichni lidi na světě za smysl života jenom fotbal a nějaký fotbalový klub, tak žijeme v jeskyních, běháme nahý po lesích a lovíme si jeleny, abychom neumřeli hlady. A ve výsledku by přestal existovat i ten fotbal. Tohle je asi zase něco, co evidentně nemůžeš pochopit Ty!

                      "Miluju" tyhle typy, kteří si myslí, že jsou něco více, než ostatní fanoušci. Jakým právem? Všichni fanoušci klubu jsou si rovni, bez ohledu na to, jaký způsob podpory klubu preferují.

                      A kecy "doma z gauče se to těžko chápe" si nech laskavě od cesty. I kdyby to byla pravda, tak nejsi o nic lepší fanoušek než já. Navíc si úplně mimo, protože já chodil na fotbal už v době, kdy Ty si ještě nejspíše čůral do plen. To nemluvím o tom, že jsem fotbal na nějaké úrovni hrál, a pohybuju se v něm řadu let, takže jsem pro fotbal jako takový udělal určitě mnohem více než Ty.

                      Ale pořád je to jenom sport a zábava. Povyšovat to na něco víc je obyčejná hloupost.

                      • Re: Permice za Tallinn

                        Guly (přítel SN)     před 8 lety 18.07.2016 19:57 |  
                        0 0

                        Slavné "kádrování" jsme tu řešili několikrát, opravdu to psát znova nebudu. Máš svojí pravdu, já taky, neschodneme se, tečka.

    • Re: Permice za Tallinn

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 19:40 |  
      1 9

      Evidentně patříš k těm ovečkám, kteří by hráčům děkovali i kdyby sestoupili. Tak jak to udělali ti hokejoví.

      • Re: Permice za Tallinn

        tirionek     před 8 lety 17.07.2016 22:48 |  
        5 0

        Ne, děkovat jim určitě nebudu. Ale šahat na ně nebo jim vyhrožovat, to taky dělat nebudu. Zanadávat si můžu, to jo. Ale projevy agrese a násilí? To už překračuje mez únosnosti. Furt nadáme na různé jiné (ne)kulturní národy viz zdejší legendární uprchlická debata a pak se tak sami chováme?

      • Re: Permice za Tallinn

        Kliki     před 8 lety 18.07.2016 08:57 |  
        1 0

        Kdyby hráli o sestup tak by se násilí furt pochopit nedalo, ale bylo by to furt logičtější, než ted. Neustále se volalo po evr. pohárech.MY TAM JSME!!!! A i kdyby jsme náhodou ve čtvrtek vypadli, tak jsme tam byli! Nikdo by hráče nepochválil, že vypadli s hratelným soupeřem, přesto je lepší vypadnout s Tallinem, než bojovat o záchranu!

        • Re: Permice za Tallinn

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 18.07.2016 09:02 |  
          1 0

          Ber v potaz, jaký máme kádr teď a jaký kádr jsme měli předtím. Nic už to nebudu řešit, svůj názor jsem napsal a tečka. Teď všichni ve čtvrtek Slavii dotlačit k postupu!

  3. Omluva za Tallinn

    houston (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 19:47 |  
    6 0

    Nepochopil jsem, proč byli z dresů svlékáni hráči, kteří přišli až jako střídající, a kteří určitě nepatřili k těm nejhorším ! To je hrozná bejkárna ! A navíc to jsou cizinci, takže ne docela těm troubům rozuměli. Blbost na entou ! A hlavně, omluva měla být od Uhrina a né od někoho jiného. Myslím, že už měl času dost na to, aby hře vtiskl jistý svůj podpis. Zatím je to jako hra bez jména...

    • Re: Omluva za Tallinn

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 19:50 |  
      4 0

      Jo to bylo špatně. Burena a Kenii mi bylo líto, ti si to nezasloužili. Nevěděli, co přijde, ti co si to zasloužili nejvíc, tak se drželi vzádu a následně utekli do kabin, protože tušili, co asi nastane.

      • Re: Omluva za Tallinn

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 21:09 |  
        2 0

        Prostě to bylo celý špatně a je to neobhajitelné,no jestli tam byl nějakej ten akohol, tak to je dřív než na nové boty, kor když se člověk táhne takovou dálku,ale každej odpovídá za svoje jednání i kdyby byl napitej jak žok.

        • Re: Omluva za Tallinn

          JS (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 21:34 |  
          0 1

          Právěže v davu jedinec za své chování nezodpovídá (alespoň má ten pocit), takže když se to někde vyhecuje, chová se člověk ve skupině uplně jinak, než sám.

  4. Re: Permice za Tallinn

    Vulturesman (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 22:49 |  
    9 0

    Po zápase byli hráči opravdu na kopačku loktem, to samé jsem si řikal i o našem národu po zvolení Miloše Zemana prezidentem, nicméně NIKDY bych nešel nikomu vypálit. Každý máme nějaké emoce, ale napadení je ne nadarmo trestný čin. Naprosto kategoricky tedy odmítám jakékoli násilí vůči hráčům, kor když byli napadeni hráči, kteří nastoupili na chvíli a jeden hrál prakticky první soutěžní zápas za Slavii. Výsledek našich hráčů - tragédie, chování našich fanoušků (i když možná jen jedince nebo pár jedinců) - neomluvitelná tragédie a demence.

  5. Re: Permice za Tallinn

    Artur (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 23:01 |  
    6 0

    Nekteri fanousci si dlouhodobe mysli, ze jsou neco vic.... nic noveho

  6. cizinci

    Kliki     před 8 lety 18.07.2016 09:00 |  
    2 0

    Zkuste se vžít do role nového hráče, cizince. Všude čtete, jak jsou fanoušci nejlepší atd... pak přijde jeden nepovedený zápas, a jeden z ˝nejlepších˝ fanoušků ti ji vpálí, druhý ti sundá dres... Co i o tom pak mají myslet?

    • Re: cizinci

      maca94     před 8 lety 18.07.2016 10:44 |  
      0 0

      Kdo jí komu vypálil ? Co to meleš ?

  7. Re: Permice za Tallinn

    mxpx (přítel SN)     před 8 lety 18.07.2016 10:32 |  
    0 0

    On opravdu někdo praštil nějakého hráče, nebo je to jen spekulace?