"Kluci zápas odehráli dobře, dařilo se jim eliminovat soupeře, i když Příbram si asi dvě šance vytvořila. My jsme naopak měli brankovou příležitost deset minut před koncem, tu jsme neproměnili, a 30 sekund před koncem utkání jsme inkasovali po chybě ve středu hřiště," krátce zhodnotil zápas trenér Pavel Řehák.
K týmu se připojili další dva hráči, kteří mají ve Slavii ještě rok smlouvu, Václav Prošek a Aldo Baéz. "Je nás málo, takže kluky využijeme i ve hře." Druhý poločas odehrál testovaný Španěl Crespi. "Měl to zatím těžké, hráli jsme proti kvalitním soupeřům. Vidím, že bojuje, má dobré krytí míče, uvidíme, jak se bude jevit v dalším zápase s Českými Budějovicemi."
Juniorka stále trénuje v domácích podmínkách na Xaverově, kde se musela vzát své kabiny, kterou přenechala A týmu. "Naše připravy se kryly jen pár dny, na které jsme se přestěhovali do zadních kabin u druhého hřiště, áčko už by mělo teď trénovat opět v Edenu, takže se vracíme do naší kabiny." Svěřence Pavla Řeháka čeká v sobotu přípravný zápas s Českými Budějovicemi a poté 14. července odlet do Číny na turnaj.
Komentáře (94)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Artur (přítel SN) před 8 lety 06.07.2016 20:17 |Koukal sem asi 20minut. A jsem rad ze Aldo hral zase v sesivanem. Je to muj oblibenec :-) jeho hra se mi libi. Tak snad se mu bude darit jinde, na nasi ligu ma. Asi tu zase bude spousta rozumbradu co me bude presvedcovat mozna i opravnene o opaku, ale i tak za me. Aldo at se dari!
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Falk před 8 lety 06.07.2016 21:21 |Kde je Voltr?
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 06.07.2016 22:58 |Jen pro doplnění, ten gól nám dal Tusjak ...
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
glokva před 8 lety 06.07.2016 23:42 |Snad se chytne, uz by potreboval kopat 1.ligu...
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
glokva před 8 lety 06.07.2016 23:50 |Nevi nekdo jestli jsou nasi hraci jeste nekde na testech? Krome tymu Usti, Varnsdorf, Pribram a Teplice? diky za kazdy maly info.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 00:02 |Na Žižkově je brankář Hrubeš a už chytal poločas proti Hradci.
http://www.fkvz.cz/clanek.asp?id=Viktorka-zahajila-letni-pripravu-s-nekolika-zmenami-85
http://www.fkvz.cz/zapas.asp?id=Na-uvod-pripravy-remiza-s-prvoligovym-Hradcem-Kralove-67
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
tupoleff (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 02:30 |přesně. co Fialka ve Skalici? Co Kodr? skutečně by stálo zato dát tady dohromady nějakej seznam hráčů na hostování v dospělejch soutěžích, aspoň ročníky 96 a mladší (nechci nikoho odepisovat, ale abychom z toho neměly zlatý stránky...) - jak si vedly, kam směřujou a tak
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
glokva před 8 lety 07.07.2016 09:14 |Kodr by mel byt taky na Zizkove, zacal tam pripravu v pondeli. Fialka by me taky zajimal, ve Skalici skoncil v zime. Mozna nejaky zraneni...
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
JS (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 10:37 |Otázka je, zda se zabývat hráčem, který hostuje v týmech jako Skalice. Z perspektivy áčka je to asi nepodstatné.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
jane (admin) před 8 lety 07.07.2016 11:05 |Já ten seznam hráčů, kteří mají ve Slavii smlouvu a hostují, pravidelně zveřejňuji. Ty ostatní už nemá cenu vůbec řešit, stejně teď už nebudou hráči Slavie, budou muset přestoupit. Navíc přestupní období končí 22. září, takže do té doby je zbytečné nějaký seznam zjišťovat. A opakuju - sledovala jsem hráče na hostování v minulosti snad pět let, bylo s tím spoustu práce, a z těch sledovaných hráčů se jich 95 % už do áčka nevrátilo. Samozřejmě budeme rádi, pokud se sledování někdo ze čtenářů ujme a rádi třeba každý měsíc zveřejníme článek o tom, jak si hráči vedou.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
tupoleff (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 11:30 |já vím že to tu bylo a díky zato, zejména v dobách, kdy ty kluci představovali snad jedinou naději. Rád sem si to čet a doufal, že z nich něco bude. Chápu, že je to z větší části nesmyslná práce, ale tak nějak mam odchovance rád - tak prosím pak zveřejněte seznam, až bude v září tak nějak definitvní
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Kenny před 8 lety 07.07.2016 18:09 |U profesionálů (smlouva na min. 5000,-) hostování nekončí.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 18:40 |glokvo, to jsem netušil, že Mára Kodr pokračuje na Žižkově, ale mužstvu to určitě pomůže, zvláště když druhý stoper Petrásek odešel do Polska (Czestochowa).
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
el_moscardon před 8 lety 07.07.2016 10:10 |S Hrubým se tedy asi opět nepočítá, když nejel do Splitu, že?
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Alanor (admin) před 8 lety 07.07.2016 10:19 |K Hrubému - z toho, že nejel do Splitu, podle mě jasně vyplývá, že je v současnosti až hráč č. 6 do středu zálohy. Jasně, zápasů může být na podzim dost, i tak by mi ale přišlo zbytečné si tu nechávat hráče, kterého chce na hostování půlka ligy, s tím, že když se zraní 2 hráči, tak se možná na hřiště dostane. Radši ať hraje základ jinde, prosadí se a připojí se třeba od zimy či na další ročník. Myslím, že by mu neprospělo sedět na lavičce a riziko, že se najednou zraní 3 hráči z 5 považuji za dostatečně nízké, abychom Robertovi umožnili hostování.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
tantalos před 8 lety 07.07.2016 10:37 |Vycházíš ovšem z předpokladu, že Slavia nebude muset střídat během utkání. A ofenzivně ladění hráči bývají střídáni nejvíce - většinou dva až tři z nich. Předpokládejme - i když to zní nepravděpodobně - že by Slavia postoupila do základní skupiny EL, za podzim by ji tak čekalo minimálně o dvanáct utkání víc než loni. Je tedy nutné počítati s únavou hráčů.
Odchod Hrubého by navíc znamenal určité oslabení - je jeden z mála, kdo umí kopnout standardky, a to může být díky naším dvěma věžím na stoperu ztráta několika gólu za sezónu
Obávám se, že v tomto případě - stejně jako u Latky a Švece - jde hlavně o to, aby se točily peníze a pár lidem zůstaly za nehty nemalé drobné.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
JS (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 10:48 |To by mě zajímalo, kolik se za Švece protočilo peněz. :D Tabulkové odstupné? A Latka ještě nikam nešel, a jestli pujde, tak z toho asi taky moc nekápne. Nebo kdo by platil desetimiliony za hráče, který půl roku nehrál a teď ani neprošel předsezónní přípravou? Takže Váš paranoidní předpoklad je lichý.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Alanor (admin) před 8 lety 07.07.2016 10:52 |Jo, je to blbost. A i po sportovní stránce ta rozhodnutí dávají logiku.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Vhoo (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 11:00 |u Švece souhlas, rozhodně měl na to aby hrál za nás , stejně tak odepsání Latky pokládám za velkou chybu. Nicméně nezbývá než respektovat trenéra. U hrubého si naopak myslím že hostovačka mu skutečně pomůže víc než vyčkávání na šanci u nás jakkoliv bych si přál aby ho trenér upřednostnil oproti "starším" hráčům. Vždycky by se měl upřednostnit odchovanec už díky tomu že je "zadarmo". Čas ukáže jestli to byla chyba nebo ne.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
tantalos před 8 lety 07.07.2016 11:05 |Naopak, blbost je tvé tvrzení, že po sportovní stránkce ta rozhodnutí dávají logiku. Hrubý není horší než Hušbauer a v přípravě se ukázal jako gólovější než třeba Kenia. A pokud jde o hodnocení čtenářů SN - pochopitelně vychází z toho, kolik toho kdo odehrál. Latyho odchod bych si přál za předpokladu, že dostane slušnou nabídku z Číny, Emirátů nebo z USA. U Hrubého by to ovšem přijde jako jednoznačné oslabení kádru.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Alanor (admin) před 8 lety 07.07.2016 11:08 |Však nikdo nemluví o puštění Hrubého na přestup, to bych taky nechtěl. A určitě bych si netroufl tvrdit, že Hrubý převyšuje kohokoliv z pětice středních záložníků, které máme. Výrazně horší taky není, ale podle mě je zcela legitimní volba trenéra, když dá přednost jiným.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Kenny před 8 lety 07.07.2016 18:13 |Pochopitelně, ze sportovního hlediska se to dá zhodnotit až jak budou hrát ti, co zůstanou. A samozřejmě Hrubý na hostování.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
tantalos před 8 lety 07.07.2016 11:07 |Paranoidní??? Nebo zkušenost?
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
JS (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 11:28 |Paranoia. Jednoznačně.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Alanor (admin) před 8 lety 07.07.2016 10:51 |Určitě se nebudou točit jen střední záložníci a těžko dojde při střídání na 3. v pořadí na tu pozici.
Se standardkami souhlasím, Robert je kope výborně. Je ale otázkou, jestli i v tomto směru za něj nenajdeme dostatečnou náhradu v posilách. A třeba Jablonský umí taky dobře zahrávat rohy, i když je otázkou, jestli bude hrát. Naopak Kenia mi v tomto ohledu přijde slabší.
To poslední souvětí vnímám jako nesmysl. Švec tu za podzim nic nepředvedl, viz i hlasování fanoušků v anketě. V Bohemce hrál dobře na DZ, ale tam máme Součka a Ščuka a na pravé straně obrany není lepší než Mikula, Frydrych či Holík. Tak proč ho tu držet, když může jinde hrát.
U Latky je ta situace taky jasná. Máme čtyři velice kvalitní stopery a on by byl kvůli svým věčným zdravotním trablům na startovní čáře jako poslední. A myslím si, že by nebylo úplně dobré nechávat kapitána a lídra jako 5. kolo u vozu. I pro Martina by bylo fér, aby šel jinam, kde bude mít větší šanci na základní sestavu.
Oba ty případy jsou podle mě logicky vysvětlitelné a nevidím důvod za tím hledat nějaké báchorky o rýžování peněz.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Kenny před 8 lety 07.07.2016 18:16 |Alanore, jestli Uhrin nestřídá hráče podle jejich předností a slabin (a ty mívá každý různé), ale podle nějakého pořadníku, tak je čas přemýšlet o jiném trenérovi.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
sasky před 8 lety 07.07.2016 18:36 |Promiň, ale koho ze stoperů bys posadil, aby mohl hrát Laty? Deli stopro stoper č.1, Bílek vs. Michel se poperou o dvojku s tím, že druhý bude první střídající a Frydrych no. 4. S tím, že Frydrych je navíc univerzál, který může hrát i na PB. Otázka je i to, jak by na to reagoval Laty, že sedí na lavici. A i z ekonomického hlediska je jeho odchod rozumným řešením.
Hrubý snad zůstane
Corfe před 8 lety 07.07.2016 10:51 |Já doufám, že Hrubý přinejmenším zatím zůstane a logika tomu nasvědčuje. Uhrin si loni na podzim v souvislosti s vypadnutím z poháru v Ústí postěžoval na nedostatek kvality kádru do šířky a na jaře zase v souvislosti s chřipkovou epidemií a marodkou. Nejspíš budem hrát na 3 středové záložníky, řekněme Ščuk, Souček, Hušbauer, první náhradník Barák. Pak Zbývá kvalitní, nicméně skleněný a nespolehlivý Kenia a konec, leda by se tam nouzově stáhl někdo odjinud jako Bílek nebo Zmrhal. A sami z opakované zkušenosti víme, jaká kalamita z hlediska marodky může celkem snadno nastat.
Proto si myslím, že by byla od Uhrina hloupost si Hrubého v kádru nenechat, minimálně dokud se nebude vědět, jestli postoupíme do skupiny EL nebo ne. Přestupové okno je z dobrého důvodu otevřené až do září. Jasně, že kluby, kam by šel eventuálně hostovat by ho raději měly na přípravu už teď, ale i v září po nějakém 4. kole si myslím, že nejslabší v lize jako Karviná, Hradec nebo Příbram po Hrubém rády skočí a začlení ho rychle do sestavy.
Podle mě teď Hrubý zůstal doma jen proto, že je buď zraněný nebo by prostě ve Splitu nehrál, protože je do středu až 6. volbou, která se ale až se poháry a liga naplno rozběhnou může rychle dostat na plac. A to samé podle mě momentálně platí pro Voltra.
Re: Hrubý snad zůstane
Alanor (admin) před 8 lety 07.07.2016 10:57 |Postup do skupiny EL je upřímně řečeno nepravděpodobný, domácí pohár se bude hrát nově jen na 1 zápas. Takže si nemyslím, že těch zápasů bude až tolik. Ale beru jako relevantní názor, že by se mohlo s hostováním Hrubého počkat podle toho, jestli se probojujeme do skupiny, nebo ne.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
bububu (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 11:06 |Naprosto souhlasím. Pro všechny strany se jedná o nejlepší možné řešení.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
skkizo před 8 lety 07.07.2016 11:09 |Tak Hruby uz je v priprave v Teplicich. Jedna se o hostování bez opce
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Alanor (admin) před 8 lety 07.07.2016 11:11 |Tadá, řešíme tu Hrubého a klub akorát oznámil, že se jedná o jeho hostování BEZ opce v Teplicích. Trenér Šmejkal ho dobře zná a pokud o něj má skutečně zájem, tak bych to považoval za velice dobrý krok.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Artur (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 11:14 |Dobra zprava :-)
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
bububu (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 11:18 |Souhlasím, Teplice by byly pro Roberta ideálním řešením.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
PetCC před 8 lety 07.07.2016 11:24 |Taky se přidávám. Pro něj je opravdu lepší ještě rok pravidelně hrát, zkusit vylepšit ty jeho největší slabiny. A pokud by to zvládnul, tak z něj bude špičkový gráč naší ligy
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Radek097 (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 11:29 |Tak teď ještě otázka kam s Voltrem a jestli rovnou přestup. Řehák nejspíš půjde do nějakého druholigového klubu, třeba do Žižkova.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
JS (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 11:31 |Podle mě je Voltr dobrý hráč pro průměr/podprůměr naší ligy. Hradec, Zlín, Karviná, Jihlava – tam by hrál první housle. Tam by také měl směřovat, aby na něm byla postavená útočná fáze. On je rychlý, nebojí se chodit do soubojů. Ale kvalitu na boj o titul nebo Evropu prostě nemá.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Barra před 8 lety 07.07.2016 11:41 |Nemyslim si ze Radek Voltr je horsi hrac nez byl napriklad Milan Skoda, kdyz k nam prestoupil z Bohemians. Co se tyka Teplic a Hrubyho - nejlepsi mozne reseni. Vrati se k nam jako hrac s maturitou. Ja mu verim.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Alanor (admin) před 8 lety 07.07.2016 11:45 |Tak tady si dovolím oponovat. Škoda měl za sebou v Bohemce sezonu, kdy dal v lize tuším 8 gólů a i před přestupem tam patřil k tahounům. Zajímal se o něj i Vrba z Plzně. Voltr v lize zatím nedokázal vůbec nic. Čímž netvrdím, že se to nemusí změnit, nicméně na stejné úrovni jako byl Škoda při příchodu sem opravdu není.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Kara (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 11:31 |Pro Hrubého je to dobrý krok, ale rýpnu si - pokud budeme hrát opravdu na vícero frontách, je otázka, jestli si nenechat širší kádr i v nabouchané záloze. Jinak doufám, že se Hrubý už po tomto hostování prosadí i v našem áčku.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Astrocytoma (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 13:09 |take doufam a se vsim souhlasim. Minimalne bych s tim hostovanim jeste pockal.
At se s teplicemi pripravuje ale nic zatim nedojednaval, az jak dopadnem v predkolech
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Guly (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 11:37 |No uvidíme, snad vedení a trenér ví, co dělá. Já bych takhle brzo Hrubýho rozhodně nepouštěl.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Jachym před 8 lety 07.07.2016 14:17 |Lidi, neblbněte. K čemu nám bude deset kvalitních záložníků, a tedy většina na lavičce? Mít široký kádr je sice potřeba, ale všechno má své meze. Liga má jen třicet zápasů, na pohár všichni kašlou a že se budeme do jara prát o vítězství v Evropské lize, můžeme sice snít, ale to je asi tak všechno...
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
urs (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 17:37 |ono dostat se do EL by byl opravdu malej zázrak, jak tu někdo již naznačil.. každopádně třeba ten tým bude překvapivě šlapat a vlétneme tam jako hurikán
btw. dnes fandím jako vždy sks, ikdyž hajduk jest mi též sympatiš :)
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
honza_sl před 8 lety 07.07.2016 11:39 |Dobré poledne všem, nedá mi to nevyjádřit se k tématu Martina Latky a jeho očekávaného odchodu. Vycházím z následujích předpokladů:
a) ML toho pro SKS mnoho vykonal a klub by mu to měl vrátit
b) ML by mohl být stále přínosem, jeho leaderovské schopnosti jsou těžko nahraditelné
c) trenér dává přednost tomu, aby pravidelně nastupovali jiní hráči, které si vyhodnotil jako herně přínosnější (jeho zcela legitimní rozhodnutí!)
d) ML není herně výrazně lepší než ostatní stopeři (podle mě není lepší vůbec, je s nimi srovnatelný, přínosem je jeho leaderovská role, negativem perspektiva)
Za této situace je podle mého názoru výrazem SOLIDNÍHO přístupu k ML dát mu možnost odejít. ML by byl skvělá duše do týmu, žolík na lavičku, leader kabiny. On je ale především bojovník a prostě NECHCE sedět na lavičce, chce a zaslouží si hrát, a to pokud možno v základu. To se mu však v současné SKS zřejmě nemůže povést.
Rozejděme se tedy v dobrém, s poděkováním a přejme ML hodně úspěchů na závěr kariéry jinde (a ať mu drží zdraví a ať ho fotbal co nejdéle baví). Pokud bude za pár let připraven vrátit se do SKS na úplný "předdůchod" (hráč na lavičku, případně na tribunu, leader do kabiny) a bude smířen s touto rolí, nechť má dveře do SKS otevřené.
Shrnuto: Podle mě je nesmysl, aby ML trávil poslední roky své obdivuhodné kariéry na lavičce. Stejně tak je nesmysl, aby ho SKS stavěla "za zásluhy", pokud bude mít lepší hráče (a zlepšovat se ML už asi opravdu nebude).
Jinak řečeno, možnost odejití ML vnímám jako výraz úcty a solidnosti vůči němu ze strany SKS, naopak držet si ho jako okrasu, případně ho balamutit větami typu "určitě brzo budeš nastupovat, jen to teď ještě nejde" by mi přišlo nedůstojné. Jsem velmi rád, že SKS se touto cestou neubírá.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Jachym před 8 lety 07.07.2016 11:54 |Já bych Latyho viděl rád na závěr kariéry u nás v Budějcích, kde začínal. Ale (zatím jen) do druhé ligy a za pár drobných se mu asi chtít nebude :-))
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Alanor (admin) před 8 lety 07.07.2016 12:00 |V Budějovicích se to hodně rozpadlo, takže to pro Latku asi nepřipadá v úvahu. Spíš až časem těsně před koncem kariéry, něco ve stylu Krmaše a HK.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Jachym před 8 lety 07.07.2016 13:36 |Ano, tak jsem to také myslel. Na naši ligu bude v pohodě ještě pět let stačit.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Alanor (admin) před 8 lety 07.07.2016 11:57 |Souhlasím.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
bububu (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 12:53 |Vidím to stejně.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
mpik před 8 lety 07.07.2016 13:58 |Martin zvažuje zahraničí, má ještě rok, než půjde jeho syn do školy. Nebo ČR. Rozhodně ne Bohemka. Pokud vím, zraněný momentálně není, trénuje individuálně.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
slamacek (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 13:01 |Hruby - mam toho kluka rad, je to sikovny fotbalista, ale jeho prednosti neni rychlost a dynamika tedy parametry potrebne pro moderni evropsky fotbal. to je bohuzel neco co si myslim uz moc zlepsit nepujde. musel by on sam na tomto hodne zacit makat idealne s osobnim trenerem, ale pres to neverim, ze by to melo i v budoucnu stacit na evropsky fotbal a tedy doufam i na slavii. Na nasi ligu to stacit samozrejme, ze bude a bude moci byt hvezdou jinych tymu, ale u nas mu moc sanci nedava. ze stejneho duvodu podle mne drive nebo pozdeji vypadne ze hry i husbauer. ale uvidime
Latka - situace okolo Martina je takova divna. neni normalni aby mel tak dlouhou dovolenou. je ale mozne ze leci nejake zraneni a ceka se jestli nakonec preci jen neodejde Deli a podle toho se pak bude resit jeho dalsi osud. tezko rict. Chtelo by to timto smerem nejake prohlaseni od klubu.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
JS (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 13:43 |Mně přijde, že ho DU nechce v kabině. Jinak by mu přeci povolili alespoň se připravovat s Juniorkou nebo nějak kondičně. Takže si asi otevřel pusu s něčím, co neměl, a trenéra popudil. Jinak si to nedovedu vysvětlit.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Kara (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 13:54 |Ono je ještě varianta, že Latka řeší nějaké rodinné záležitosti (koneckonců byl tam rozvod a řešení péče o dítě, to obvinění z ublížení na zdraví) a proto má tak dlouhou dovolenou...
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
mpik před 8 lety 07.07.2016 13:59 |Ne, je to čistě sportovní.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Kara (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 14:00 |Díky za upřesnění. Nemám inside info, tak mi to přišlo jako logické vysvětlení.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
JS (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 14:03 |Tak pokud to je sportovní, tak nechápu, proč mu nedovolí se alespoň připravovat fyzicky s juniorkou nebo samostatně v tréninkových prostorách Slavie. Sami na tom budeme tratit, protože čím více nepřipravený bude, tím méně ho někdo bude chtít nebo za něj alespoň pustit nějaké odstupné.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
mpik před 8 lety 07.07.2016 14:06 |Také jsem úplně nepochopil, proč netrénuje s klubem, ale nechtěl jsem se ho na to vyptávat.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
mpik před 8 lety 07.07.2016 14:06 |Také jsem úplně nepochopil, proč netrénuje s klubem, ale nechtěl jsem se ho na to vyptávat.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
mpik před 8 lety 07.07.2016 14:06 |Také jsem úplně nepochopil, proč netrénuje s klubem, ale nechtěl jsem se ho na to vyptávat.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Jachym před 8 lety 07.07.2016 14:08 |Baron Prášil z iHeute, jistý Miroslav Konečný, se Latyho při společné návštěvě oblíbené kavárny jistě zeptal... :-))
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
martyni (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 14:40 |Nemyslim si, ze Hruby nemá dynamiku a rychlost, spis nemá zodpovednost při braneni a vuli chodit naplno do všech souboju. To se muze na dalším hostovani naucit, ze bude trénovat Smejkal, je fajn.
Jinak myslim, ze není horsi, nez Husbauer (mimochodem ten rozhodne nemá dynamiku ani rychlost), ale zatím ani vyrazne lepsi. Jeho "nevýhodou" je to, ze je o nej zjevne zajem, takze se na hostovani snadno umisti. A my muzem byt v nadeji, ze se něco nauci a svoje slabiny odstrani. Když na sobe bude pracovat, priste se uz třeba vůbec nebude resit, jestli je o fous lepsi nebo horsi nez Husbauer nebo Kenia.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
slamacek (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 14:51 |no me prijde ze neni rychly, ze je dost casto v sobojich druhy atp. vubec mu neupiram fotbalove kvality a hostovani v teplicich mu preji. snad mi dokaze ze se pletu :)
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
lassiter před 8 lety 07.07.2016 15:08 |Mně hlavně přijde, že tak nějak proflákal své první dva ligové roky. Já vím, že situace ve Slavii nebyla úplně ideální, ale když si vzpomenu na jeho první zápas pod Pastoorem v Teplicích a poslední zápasy před odchodem do Baníku, tak tam nebyl žádný velký rozdíl, přitom je to věk, kdy by měl hráč nejvíc růst. Proto jsem mu nikdy moc nevěřil, že se prosadí zpátky a i teď jsem trochu skeptický.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
tantalos před 8 lety 07.07.2016 15:59 |Robovi bylo 27. dubna 22 let a patří na pozici ve středu, kam se obvykle staví zkušení hráči. Pokud se jako 19letý neprosazoval na kraji zálohy, kam nepatří, neviděl bych v tom žádnou tragedii.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
lassiter před 8 lety 07.07.2016 16:05 |Já také ne, ale o tom nikdo nemluví, protože on velkou většinu zápasů odehrál uprostřed a nikoliv v devatenácti.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Robinator před 8 lety 07.07.2016 14:32 |docela mám starost z naší útočný řady..zatím to nevypadá, že by z nás obránci soupeře měli mít strach : ))
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Jachym před 8 lety 07.07.2016 14:39 |A to je trochu Škoda...:-)
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Balvan86 před 8 lety 07.07.2016 15:01 |Muris pozici jedničky v útoku zvládne. Toho se nebojim. Zvládal to v nulové Jihlavě a na náš herní styl i spoluhráče už si určitě zvyknul. Doplní ho Železník, až se dá do kupy o operaci. A hodně jsem zvědavej na Micka, kterýho ani nevychvaluju, a ani nezatracuju. Dejme mu prostor. Někdo tady taky zmiňoval, že nemáme žádnýho habána do vápna. Můj názor je, že Kuchta je vysokej a do hry by se přesně měl dostávat ve chvílích, kdy bude potřeba zatalčit soupeře do vápna.ú Tím smáznem dvě mouchy jednou ranou. Kuchta získá zkušenosti a může ukázat, jak na tom je v konfrontaci s dospělým fotbalem. Je to šikovnej hráč a věřim mu, jako kdysi Neckovi.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Tealc před 8 lety 07.07.2016 14:57 |Muris je gólový, u něj bych strach neměl, Mick je zatím neznámý,ale věřím, že by ho nebrali, kdyby to v sobě neměl. Hlavně ale máme potenciálně hodně gólovou zálohu a ze standartek mohou hrozit i stopeři, takže o góly bych se nebál..
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
lassiter před 8 lety 07.07.2016 15:05 |Je pravda, že ještě nedávno jsme usilovně hledali někoho, s kým bysme mohli dát aspoň jeden gól ze střední vzdálenosti za sezónu, dneska tady máme trio Hušbauer-Barák-Ščuk, takže to chce aspoň deset patnáct gólů zpoza vápna :-)
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Robinator před 8 lety 07.07.2016 15:17 |co sem viděl tak Muris je strašnej palič...
a van Burena neznám tak nevím
Na zálohu se spoléhám dost,to je pravda
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
carfi-sks (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 15:23 |Mě to taky děsí, určitě by měl ještě jeden dobrej útočník přijít, spolejhat na zranený, nevyhraný mladíky, s rozložením liga,pohár, předkolo/a EL je smrtící, aktuálně máme jenom Murise, Van Burena,jinak se nikdo jiný počítat nedá, Železník ani když hrál, než se zranil mě vůbec nepřesvědčil, hrál bídně.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Balvan86 před 8 lety 07.07.2016 15:26 |Hrál zraněnej, než se to posralo úplně. Dej mu šanci.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
carfi-sks (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 15:30 |V aktuální situaci potřebujeme dobrého útočníka s formou, ne hráče po zranění, který se stejně půjde rozehrávat do juniorky!
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Eluin (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 16:13 |V případě odchodu Škody (pravděpodobné) se určitě ještě o někoho pokusíme (jedna sesivana paní povidala).
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
naplavnik před 8 lety 07.07.2016 16:35 |Murimu docela věřím, do těch šancí se dostával, snad mu to vydrží a zvýší i efektivitu. Mick i Lukáš budou muset dokázat, že to nebyly nesmyslné akvizice a své minuty by měl mít i Kuchta. Myslím, že stav, kdy máme +- vyrovnané útočníky je přínosné, všichni mají šanci pomoct týmu. A taky se nebudeme muset spoléhat na jediného Škoďáka, od kterého se automaticky očekávalo, že nás vždy spasí :-) A branky by se obecně měly více rozdělit mezi ostatní hráče (Tonda, Jarda, Levan atd. atd.). Uvidíme, jak se ještě rozvine na hostování Batka, to je typologicky ten habán do vápna.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
haon před 8 lety 07.07.2016 16:18 |Nevím jestli tu to už nebylo, ale stejně 4 mil. eur za 3 hráče celkem - Madu, Bero, Van Kessel to není zase takový hrůza zvláště když jsme doteď nakupovali zadara. http://sport24.aktualne.atlas.sk/futbal/slovensko/sef-futbaloveho-trencina-rybnicek-lete-predame-az-troch-hracov.html
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 17:59 |Bohatě by nám teď stačil Van Kessel a útok by byl vyřešený. A určitě by ožil i Micky, jo ve dvou se to lépe táhne.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
tomcz před 8 lety 07.07.2016 18:18 |mám obavu, že půjdou spíš víc na západ než k nám
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
sasky před 8 lety 07.07.2016 18:46 |Obávám se, že jsou nereální. Ano, CEFC by pravděpodobně byla schopna jejich přestup (nebo jenom některých z nich) zafinancovat, ale myslím si, že půjdou do té Belgie nebo Německa, jak je zmíněno v rozhovoru. Ale tou nízkou přestupovou částkou jsem teda hodně překvapen. Čekal jsem, že za Bera a GvK budou chtít za každého alespoň 2,5-3 mil EUR. Ale je možné, že o nich kolují až moc vysněné legendy. Maduovi končí na konci roku smlouva, tak tam ta částka nebude nijak závratná.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
homerinho před 8 lety 07.07.2016 16:20 |Co je to za řeči, že bez rychlosti a dynamiky se nedá v moderním fotbale uspět? Andrea Pirlo nebo Gareth Barry v tom případě taky neuspěli? Navíc na středu zálohy zrovna neni rychlost tak důležitá jako na jiných postech. Já pořád věřim, že Robert ještě ukáže, co v něm je.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
sasky před 8 lety 07.07.2016 16:38 |Pecka, zmínit hráče, kteří byli na vrcholu někdy před deseti lety. Vrba uvažuje úplně stejně :)
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Robinator před 8 lety 07.07.2016 16:43 |:D :D
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
homerinho před 8 lety 07.07.2016 18:40 |Pirlo skončil v Itálii před rokem, Barry pořád hraje PL. Na vrcholu už nejsou to je pravda, ale na ukázku, že i bez rychlosti jde hrát o několik levelů výš než je Slavia, to stačí.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
sasky před 8 lety 07.07.2016 19:20 |Nic ve zlém, ale Hrubý není ani Pirlo, ani Barry. Ten základ je u nich prostě tak vysoko, že jsou schopní hrát takhle dlouho takhle vysoko i bez dynamiky. V ČR to byl třeba Horváth, který ale byl fotbalovým myšlením daleko před ostatními a v nadupané Plzni se jeden pomalý hráč ztratil. Ale na základě tří nebo deseti výjimečných hráčů nelze zobecňovat. Hrubý je velmi šikovný, dobře kope standardky a přeju mu, aby se prosadil a snad se mu to příští rok již povede (nebo třeba v zimě, co já vím).
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
homerinho před 8 lety 07.07.2016 19:42 |Pochopitelně že nedosahuje jejich kvalit. Záměrem taky nebylo ho s nimi srovnávat. Mě vadí, že spoustu lidí vyhání Hrubýho s Hušbauerem s argumentem, že bez rychlosti a dynamiky se fotbal hrát nedá, což neni pravda.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
JS (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 17:01 |Je v Německém nebo Francouzském nároďáku nějaký Pirlo nebo Gareth Bale?
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Jachym před 8 lety 07.07.2016 17:10 |Gareth Barry a Gareth Bale jsou různé osoby, jeden Angličan a druhý Velšan...:-)
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
JS (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 19:26 |Sorry, samozřejmě Barry.
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 18:59 |Naše základní sestava ve Splitu: Berkovec – Holík, Ngadeu, Deli, Bořil – Souček – Mihalík, Hušbauer, Ščuk, Zmrhal – Mešanovič
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
mudrc před 8 lety 07.07.2016 19:03 |Fakt?
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 19:18 |http://www.slavia.cz/online.asp?id=1752
Re: Jun. Slavia - Příbram 0:1
Ladislav (přítel SN) před 8 lety 07.07.2016 19:48 |Tak po prvním poločase zatím HB Torshavn - Levadia Tallinn 0-0. Jak jsem předpokládal, domácí hrají zanďoura a zatím jim to vychází.