Přípravná utkání

V přípravě do Nymburka a do Rakouska

Vzhledem ke startu ve druhém předkole Evropské ligy odstartuje Slavia přípravu na novou sezónu už 2. června. Kondičně se bude připravovat v Nymburku, herně pak v rakouském Kaprunu.

Slavia je zpět v Evropě - to se nikdy neomrzí psát. Konkrétně nastoupí, jak jsme již dříve informovali, v druhém předkole Evropské ligy, které se hraje 14. a 21. července. To mimo jiné nutí Slavii začít přípravu dříve než ostatní české týmy. Slávisté se budou hlásit k fyzickým testům již za deset dní, 2. června. Tedy v době, kdy start vrcholu předchozí sezóny, Eura ve Francii, bude ještě nepříliš blízkou budoucností. Hráči, kteří se zúčastní mistrovství Evropy, tak budou Slavii převážnou část přípravy chybět.

Slavia volí standardní formát přípravy s kondičním soustředěním v úvodu přípravy, několika zápasy v Česku před odjezdem na herní soustředění, které bude tentokrát v rakouském Kaprunu (v hotelu patřícím dobře a nechvalně známému Vlastimilu Košťálovi) a Slavia by tam měla odehrát čtyři zápasy. Po návratu do ČR se Slavia zúčastní populárního turnaje v Čelákovicích, který však bohužel termínově koliduje s celostátním setkáním slávistů v Klatovech pořádaným Odborem přátel. Generálku na zápasy druhého předkole EL by Slavia měla odehrát s Příbramí. Dodejme ještě, že ligová sezóna začne až 30. července, tedy dva a půl týdne po prvním soutěžním utkání Slavie v novém ročníku.

Plán letní přípravy a startu sezóny 2016/17:
2. června: Zahájení letní přípravy - fyzické testy
4. - 8. června: Soustředění Nymburk
Sobota 11. června: Přípravné utkání - soupeř bude upřesněn
Úterý 14. června: Slavia - Ružomberok (hraje se v Čáslavi od 17:30)
Sobota 18. června: Slavia - Slovan Bratislava (hraje se v Kolíně od 17:30)
20. června: Los 2. předkola Evropské ligy
20. června - 28. června: Herní soustředění Rakousko, Kaprun
Utkání jsou připravovaná na 21., 23., 25. a 27. června, konkrétní soupeře klub upřesní později.
Sobota 2. července: Turnaj Čelákovice
6. nebo 7. července: Generálka na zahájení sezony: Slavia - Příbram
14. července: první zápas druhého předkola EL
15. července: los třetího předkola EL
21. července: odveta druhého předkola EL
28. července: první zápas třetího předkola EL (v případě postupu)
31. července: 1. kolo nového ročníku ligy
4. srpna: odveta třetího předkola EL (v případě postupu)

Komentáře (170)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

    DavidM     před 9 lety 23.05.2016 12:32 |  
    0 0

    Je krása být zase v evropě a proto si přeji co nejlehčí soupeře abychom se dostali co nejdál. Atraktivní soupeře si přeji až ve skupině:-)

    Posily nedokážu odhadnout kdo by měl přijít, z Plzně ani Sparty nikoho nechci (možná Kovaříka) - myslím, že potom z ligy tady není nikdo, kdo by byl super posila která by převyšovala ostatní. Já doufám že nám Plíšek najde nějaké dobré cizince.

    Jsem taky zvědavý na Deliho a Škodu, jestli zůstanou na první nebo druhý kolo poháru a odešli by až potom.

    Zmrhal může odejít klidně hned pokud dá někdo 2m eur jak se píše ale upřímně mi ta částka přijde nadsazená.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      PetCC     před 9 lety 23.05.2016 13:10 |  
      0 0

      To se neboj, nedostat atraktivního soupeře v případném 4. předkole by byl skoro zázrak. I když já netuším, co je pro tebe atraktivní. Pro mě je totiž atraktivní každý soutěžní zápas Slavie.

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        DavidM     před 9 lety 23.05.2016 13:22 |  
        0 0

        Právě třeba Rangers jsou velmi atraktivní a mnoho lidí je tu chce, já bych raději někoho lehčího.

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          Alanor (admin)     před 9 lety 23.05.2016 13:52 |  
          0 0

          Rangers ve finále poháru prohráli, tudíž do Evropy postoupil na jejich úkor Hibernian.

          • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

            Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 00:16 |  
            0 0

            :( SAKRA!

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Borgetti     před 9 lety 23.05.2016 13:23 |  
      0 0

      Tak jisté je, že Slavia nenarazí ve 2. př. na nejtěžšího možného soupeře dle mě, Glasgow Rangers, který ve finále poháru prohrál 2:3 s Hibernian a které jde do Evropy místo něj. Já bych si pro začátek přál takové běloruské Torpedo Zhodino nebo ještě víc estonské soupeře, Levadii Tallin či Kalju. Nechme se překvapit.

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        Tomski     před 9 lety 23.05.2016 13:50 |  
        0 0

        víc bych se bál těch Poláků než Rangers...osobně bych si je přál (Rangers), ale ještě větší radost bych měl z Hibs...

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      DavidM     před 9 lety 23.05.2016 12:44 |  
      0 0

      Takový slovenský svalnatější Dostál:-)

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        Travinho     před 9 lety 23.05.2016 13:08 |  
        0 0

        No, ale taky pohyblivější a s výbornou kopací technikou.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Alanor (admin)     před 9 lety 23.05.2016 13:54 |  
      0 0

      Coufal je o něco lepší.

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        Travinho     před 9 lety 23.05.2016 14:24 |  
        0 0

        No, já si právě myslím, že Peter je lepší než Coufal.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Boss82     před 9 lety 23.05.2016 14:04 |  
      0 0

      To snad ne, proboha?!

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        Travinho     před 9 lety 23.05.2016 14:25 |  
        0 0

        Kolikrát jsi ho viděl hrát?

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          Boss82     před 9 lety 24.05.2016 09:51 |  
          0 0

          Viděl jsem ho hrát 3x a obrázek jsem si udělal. Neříkej, že Ty si ho viděl hrát vícekrát.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Dresco     před 9 lety 23.05.2016 14:42 |  
      0 0

      Slusne se sice jevil, ale nepovazuju ho za lepsiho hrace nez je Boril nebo i Jablonsky. Na Bohemku kvalitni hrac, ale ligovy prumer.

  2. Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 13:45 |  
    0 0

    tak nevim, herni sousterdeni v alpach tri tydny pred prvnim zapasem? no nevim, to budou souperi, ale tak snad bude kadr pohromade a kluci se sehraji. drzim palce

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      AlesJa     před 9 lety 23.05.2016 14:07 |  
      0 0

      plno týmů co hraje předkola tam právě bude, a co jsem slyšel, vždy jsou týmy u Košťála spokojeni, snad i soupeře pomáhá sehnat.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Jiri1     před 9 lety 23.05.2016 14:14 |  
      0 0

      Problem je i v programu herniho soustredeni, chybi mi tam treba turnaj , proste motivacni cinnos,t, jinak zase sehrajeme dobre vypadající utkání s nulovou výpovední hodnotou,
      A jinak Ondreji cetl jsem to vase pojednaní o stavu hracskeho kádru, trochu jste mi prekvapil s tím Svecem, který prý uz ale dostal nabídku na 3 leta osd Bohemky, protoze mu pry konci smlouva a v zime mu bylo sdeleno , ze se s nim nepocité, Takze zmena nebo jen vás názor, ono tech hracu je víc vcetne tech mladých se kterými se udajne nepocítá, takze jde jen o kecy nebo se skutecne vrati a budou fungovat v kadru.

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 14:35 |  
        0 0

        Vždyť tam turnaj je. Kolik myslíš, že se v období ME hraje turnajů? Myslím, že naše hráče období před EL motivuje dostatečně.

        Švec mě také překvapil, končí mu smlouva a byl na hostování. Jestli se něco nezměnilo, tak se s ním určitě nepočítá.

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        Tomski     před 9 lety 23.05.2016 14:40 |  
        0 0

        turnaj je v Čelakovicích...kromě Švece a Hrubého z hostovaček většinou nemají hráči ani na ligu...

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          PetCC     před 9 lety 23.05.2016 15:49 |  
          0 0

          Na ligu mají i další, ale jen ve správném klubu.

  3. Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

    Ferguss     před 9 lety 23.05.2016 14:40 |  
    0 0

    Nepřijde Vám divný, že nejsou vůbec žádné spekulace o přestupech ze strany novinářů a insiderů? Dřív se vždycky něco prosáklo, teď kromě Šventa o kterém se ví od zimy vůbec nic.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Alanor (admin)     před 9 lety 23.05.2016 14:44 |  
      0 0

      To asi nečtete diskusi pravidelně, protože tu prosáklo i celkem dost dalších jmen. :) Třeba o Teclovi psali i ve Sportu.

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        Hubacek     před 9 lety 23.05.2016 14:53 |  
        0 0

        Už si dávají pozor :-) poučili se

        Jinak můžete spekulovat koho byli ve čtvrtek oslovovat na Slovensku

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          Nascimento     před 9 lety 23.05.2016 15:04 |  
          0 0

          Nějaká nápověda by nebyla? :)

          • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

            Barra     před 9 lety 23.05.2016 15:17 |  
            0 0

            Moc bych si pral aby to byl onen 20-lety hrac, ktery získal 2x za sebou jak titul tak pohar.

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          petrjir     před 9 lety 23.05.2016 15:15 |  
          0 0

          Bero nebo Švento?

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          smely (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 15:18 |  
          0 0

          muze hrat Bero utocnika ?

          • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

            AlesJa     před 9 lety 23.05.2016 15:29 |  
            0 0

            myslím, že ne

          • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

            Borgetti     před 9 lety 23.05.2016 15:29 |  
            0 0

            Jako hlavní pozici má střední záložník, kde mu to nejvíc sedí, a další které ovládá jsou defenzivní a ofenzivní záložník. Soudím dle transfermarktu

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          Borgetti     před 9 lety 23.05.2016 15:26 |  
          0 0

          Že to byl Matuš Bero. Toho bych moc chtěl.

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          Arutha     před 9 lety 23.05.2016 15:33 |  
          0 0

          Škutka?

          • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

            Tomski     před 9 lety 23.05.2016 15:37 |  
            0 0

            Depetris dal v 21 zápasech 15 branek :-D

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          Pablo     před 9 lety 23.05.2016 16:53 |  
          0 0

          A jak to oslovování dopadlo? :)

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        Ferguss     před 9 lety 23.05.2016 16:05 |  
        0 0

        Ale čtu, ale to jsou spíš návrhy a zbožná přání místních přispěvatelů:) Tecl je podle mě taky pozůstatek ze zimy.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Tomski     před 9 lety 23.05.2016 14:53 |  
      0 0

      Švento, Coufal, Tecl, Ngadeu z FC Botosani, Zeman, Pokorný...

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 15:42 |  
        0 0

        Barro díky za rozbor statistik posledních tří let u Tecla, považuji ho za nególového útočníka, takový průměr, ale pokud přijde tak uvidíme co předvede...Coufal zřejmě další průměr no...tak snad se povede alespoň Bero nebo někdo opravdu rozdílový ze zahraničí bo pokud odejde Dell se Škodou, tak to vypadá spíše na oslabování než posílení...

        Snad se ale nějaké milé překvapení, které by lákalo lidi na stadion jak tomu bylo v podobě Deliho, bude konat...

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      quelhar (admin)     před 9 lety 23.05.2016 15:24 |  
      0 0

      V zimě to ale bylo zrovna tak, o Mihalíkovi například novináři nevěděli předem vůbec nic. Já to beru jako důkaz toho, že se ve Slavii v tomto ohledu dělá práce poměrně dobře, protože informace neutíkají nekontrolovaně ven.

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        PetCC     před 9 lety 23.05.2016 15:50 |  
        0 0

        A hlavně to tají před Tvrdíkem! :-D

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        postovni (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 17:21 |  
        0 0

        Přesně. Radši si počkám a přečtu si o podepsanejch posilách, než tu zase číst 95% Šuraly.

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 20:12 |  
          0 0

          Tak to já považuji tohle informační embargo za pořádnou nudu...když tady padalo každý den jméno nového hráče, byl to vrchol emocí a měli jsme se všichni na co těšit, teď nuda, ticho a doufání, že nepůjde o nákupy průměru Peltaligy nebo jen o návraty Hrubýho, Švece, Bazala, Koreše...

  4. Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

    petrjir     před 9 lety 23.05.2016 15:06 |  
    0 0

    Omlouvám se, zda to už tady nebylo. Jedná se o rozhovor s Trpišovským na libereckých stránkách.

    "V limitech Slovanu není tak jednoduché hráče přivést, rozhodují cifry. Slavia teď velkým způsobem zamíchala přestupovým trhem, není to vůbec snadné. Ve čtvrtek jsme například volali kvůli jednomu vytipovanému hráči a řekli nám, že na něj je nabídka Slavie za 15 milionů.".

    Zajímalo by mě, o kterém hráči mluvil...

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      pinochet     před 9 lety 23.05.2016 15:25 |  
      0 0

      Že by Ševčík?

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 18:42 |  
        0 0

        Ševčík půjde do Liberce.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 15:34 |  
      0 0

      Řezníček?

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        tupoleff (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 19:13 |  
        0 0

        postujme dekutivně - liberci se rozpadla kvuli odchodum ofenziva, a vytipovany hráč bude z ligy z týmů od slovácka níže (libe nebudou chtít lidi z jablek). kdo tam něco předved? Poznar, Hronek, Navrátil, Havlík... ale že by kterejkoli z nich měl stát víc než 5mega se zdá jako nesmysl....

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          Travinho     před 9 lety 23.05.2016 23:52 |  
          0 0

          Myslíš, že je nesmysl, že by měl Havlík cenu víc než 5 mega?

          • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

            tupoleff (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 17:19 |  
            0 0

            OK, jsme spořivej jak Šimáně, ten by stál za víc. Ale 15?

  5. Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 15:33 |  
    0 0

    Osobně sleduji diskuze o možných posilách s lehkým úsměvem na rtech; problémem je, že většina fanoušků nevidí za horizont české ligy, což je vcelku pochopitelné (já nejsem výjimkou). Doufám, že sportovní rada má násobně větší záběr a posuzuje především akvizice hráčů ze zahraničí, ideálně Balkán, Rumunsko, Bulharsko, východní Evropa. Sám nemám o konkrétních hráčích z těchto regionů příliš velký přehled, takže se rád nechám překvapit.

    Je jasné, že nemůžeme přivést samé cizince, nicméně by měli podle mě tvořit většinu letních posil. Z ligy si tu umím představit jako reálné posily max. 5 hráčů (myšleno celkem v lize).

    Takže opět připojím přání, aby se přestupové tipy drtivé většiny místního osazenstva pokud možno nevyplnily :)

    A dejte už prosím pokoj s Coufalama a Teclama: #prumernestaci!

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      PetCC     před 9 lety 23.05.2016 15:53 |  
      0 0

      Tak já třeba jmenovitě nepíšu o posilách ani slovo, protože opravdu netuším, jak je to teď ve Slavii nastaveno. Naposledy jsem psal o někom, když jsme na tom byli mnohem hůř a hodila se každá noha.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Borgetti     před 9 lety 23.05.2016 15:53 |  
      0 0

      V české lize se hodně osvědčují afričani a jihoameričani. já sám bych bral dva hráče z Afriky a dva třeba z Brazílie. Zkusit 2 hráče ze 3. brazilské ligy, u nás můžou být za hvězdy. Takovej Tavares se tehdy taky povedl z 2. francouzské ligy. Jinak Šimáně něco říkal o tom, že se podívají do 2. španělské ligy. Jsou tam hráči se skromnými platy a po technické stránce by byli špička v české lize. však známe všichni ten španělský fotbal a jejich mentalitu :-)

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        Humessi     před 9 lety 23.05.2016 16:04 |  
        0 0

        Ale jistotu nemáš, vzpomeň si s jakou pompou přicházel do Sparty Pablo Gil. Dle mě si na něj už téměř nevzpomene, přitom to taky není tak dávno. Ale jasný, třeba se trefíme zrovna.

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          honzah (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 08:43 |  
          0 0

          Kromě Pabla Gila měli z velkých zemí ještě Sergio Petera a Jevgenije Prudnikova, vlastně i toho Picaulta :-)

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        Travinho     před 9 lety 23.05.2016 16:39 |  
        0 0

        Z 3. Brazilské ligy? Vždyť takoví borci nechodí ani na Slovensko, ale někam do Moldavska. Pokud chceme hrát o titul, tak musí přijít buď hvězda druhé ligy, nebo hráč z první.

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        Pablo     před 9 lety 23.05.2016 16:52 |  
        0 0

        Co se týče zahraničních hráčů, to je podle mě běh na dlouho trať. Jestli chceš přivézt hotového zahraničího hráče, aby nás táhnul okamžitě, tak sem buď nepude nebo mu musíš dát velký peníze a stejně to nemusí vyjít (viz Ragued). Tavares sice vyšel výborně, ale je to byl jen jeden z mála, hodně ostatních se nechytlo. Zkusil bych spíš je hledat kolem 18 let a dát jim čas se vypracovat a hlavně se přizpůsobit našemu životu a fotbalu, navíc mladší hráči tolika stát nebudou. Takže co se týče posil rovnou do základu, hledal bych hlavně mezi Čechy a Slováky. Hráči ze 3. brazilský ligy tady rozhodně hvězdy nebudou a navíc obecně pro Brazilce je česká liga moc důrazná, takže to bys musel hledat rovnou v první lize, aby měli tu kvalitu.

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 17:40 |  
          0 0

          Ale to je prostě riziko, které stojí za to podstoupit. Na každého Tavarese připadají v průměru 3 Mensahové (proti tomu klukovi nic nemám, vzal jsem si ho jen pro zjednodušení pro příklad), ale i tak je i v naší lize spousta úspěšných cizinců. Samozřejmě, že s kvalitou scoutingu bude počet Mensahů klesat na úkor Tavaresů.

          Nakonec, jestli chceme hrát o titul a v Evropě, tak nám ani nic jiného nezbývá - naši odchovanci na to v součanosti nemají a česká liga je probraná až hamba.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      mart     před 9 lety 23.05.2016 16:07 |  
      0 0

      ...ale jo souhlasim, kdyz to prezenu, tak naposled sem mel tutovku, ze tatinek Herda chce za Dusanova mladsi bratra Petera od Slavie jeden million :-)
      Ale stejne je to dobre, kdyz se diskutuje kdo na tuty prijde, a kdo naopak ne. K fotbalovemu letu to proste patri :-)

  6. Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

    skkizo     před 9 lety 23.05.2016 15:51 |  
    0 0

    Je mi hrozně líto toho, že jsme se tenkrát zbavili Balaje. Ten je teď super, velká škoda že jsme si ho nenechali tady. Jeho částka na transfermarktu je celkem vysoká teď.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Borgetti     před 9 lety 23.05.2016 15:59 |  
      0 0

      Dobrej hráč, ale po psychice to nemá úplně srovnané. Neumí být náhradníkem a když jim je, tak fláká tréninky, čímž to nasazení kazí u všech. To pak trenér těžko vysvětluje někomu, že od všech chce vidět odhodlání a nasazení. Pokud by hrál tak o.k. ale byl už tady Škoda, který byl skvělej a kádr na dva hroty Slavia neměla, tak jeden z nich musel střídat. Byl to Balaj a to se mu nelíbilo. To je zrovna to zkažené jablko jak naznačoval tuším Šimáně.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Jachym     před 9 lety 23.05.2016 16:25 |  
      0 0

      U nás až tak super nebyl, stejně jako se až v jiných klubech chytili Gebre, Tecl a jiní. Takový je život na nemá cenu plakat nad rozlitým mlékem...

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 16:28 |  
      0 0

      Nedávno jsem si na něj taky vzpomněl, když odcházel, tak mi to bylo opravdu líto.

      Souhlasím, že dneska by se hodil.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Travinho     před 9 lety 23.05.2016 16:41 |  
      0 0

      No, my za něj v době docela velkých finančních problémů dostali 15 milionů... Nemyslím si, že by v součastnosti měl cenu zase o tolik vyšší.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      dubas     před 9 lety 24.05.2016 11:03 |  
      0 0

      Balaj? Já doufám, že se najde nějaký hodný člověk a té kosovské svini zláme obě nohy.

  7. Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 16:02 |  
    0 0

    prosím Vás, kolik se v našem případě hraje předkol? a ví se přibližně kdy začíná skupina EL? nechci nic zakřiknout, ale já jsem optimista a musím naplánovat dovolenou :)

    jestli Milan pojede na euro, tak ať radši přestoupí. ten kluk by vůbec neměl oddech od fotbalu..

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Guly (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 17:39 |  
      0 0

      Já nevím, ale zase podle mě všichni lítáte hrozně v oblacích. Postup přes druhý předkolo by měl bejt skoro samozřejmostí, ale i když by se to nepovedlo, tak už jeden výjezd bude pro fanoušky odměna. Kdyby se podařilo projít přes 3. předkolo, tak by to byla bomba, ale soupeři budou už dost těžký, vzhledem k našemu pozdějšímu "nasazení". No a postup do základní skupiny se podle mě rovná skoro zázraku. Já rozhodně velký očekávání nemám a už teď se těším na výjezd do Evropy. Ještě jednou zdůrazním do Evropy, protože opravdu bych nerad dostal nějaký Kazachy nebo Ázejbardžánce...

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 17:41 |  
        0 0

        však jo. 1 jistý výjezd po té době je super. jen jsem se ptal pro všechny případy. doufám v aspoň 2 zajímavý výjezdy

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        Borgetti     před 9 lety 23.05.2016 18:56 |  
        0 0

        Tak je to o štěstí. Stejně jako když Bolka dala Jablonec a SKS šla tudíž do poháru. Pokud by bylo ve 2. předkole např. Nome Kalju, ve 3. předkole Sheriff Tiraspol, kterému Slavia něco dluží a ve 4. předkole NK Rijeka, tak je šance podstatně vyšší, dostat se do hlavní fáze. To by ale muselo být opravdu štěstí, ale možná pojede na los Šmicer :-)
        Pokud ale bude ve 3.p. West Ham nebo ve 4.p. Monaco či jiný klub, který vypadne ve 3.p. o LM, tak je ta cesta mnohem složitější.

        Já to vidím na 30% že se dostane Slavia do skupin

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 19:53 |  
          0 0

          Zase ale představa dvojzápasu SKS - West Ham je víc než lákavá :) Sice by se vypadlo, ale stálo by to za to...

          • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

            Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 22:48 |  
            0 0

            A co tak postoupit do skupiny EL a zahrát si proti Interu Milán, Schalke či Manchesteru United. :-)

            • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

              bububu (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 08:47 |  
              0 0

              Tak to je samozřejmě ideální varianta :) Ale bude to těžké, přetěžké.

              Já bych se opravdu po tom půstu nezlobil třeba za 4. předkolo a vypadnutí s nějakým top soupeřem. Pořád lepší, než dostat nějaké Rusy nebo Astanu - neatraktivní soupeř, který má ale výraznou kvalitu a asi by nás vyřadil.

          • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

            honzah (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 08:39 |  
            0 0

            Radši výlet do Vídně - na Rapid nebo Austrii. Mitropa Cup is not dead :-)

  8. Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

    Cantona (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 16:23 |  
    0 0

    Štěpán Koreš přestoupil do Dukly jako volný hráč...

    Pokud to tu už bylo, tak se omlouvám

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 16:29 |  
      0 0

      Přeju mu to. Myslím, že Dukla je klub odpovídající ambicemi výkonnosti Štěpána. Věřím, že tam může hrát stabilně a dobře.

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        Kenny     před 9 lety 23.05.2016 19:04 |  
        0 0

        Zatím je pořád Slávie......

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          Fallen (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 19:38 |  
          0 0

          ale jen protože mu dobíhá smlouva, e? Ještě týden :D

          • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

            jane (admin)     před 9 lety 24.05.2016 12:46 |  
            0 0

            Ve Slavii žádnou smlouvu nemá.

          • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

            Kenny     před 9 lety 24.05.2016 17:06 |  
            0 0

            Přesně. :-)) Jen reakce na ten minulý čas...

  9. Koreš

    AlesJa     před 9 lety 23.05.2016 16:23 |  
    0 0

    15:51
    Fotbalovou Duklu posílí Štěpán Koreš. Sedmadvacetiletý záložník v minulé sezoně hostoval ze Slavie ve Zlíně, nyní jako volný hráč podepsal na Julisce smlouvu do června 2018.

    • Re: Koreš

      JS (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 16:41 |  
      0 0

      Štěpán Koreš je pro mě druhý Milan Černý. Přeju mu, ať se v Dukle prosadí, ovšem ve Slavii bych ho viděl nerad.

      • Re: Koreš

        nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 17:40 |  
        0 0

        No taky dobrý, Milan by nedal gól a nepřihrál na něj ani za deset let v lize. Štěpán je proti němu hotovej Škoda :D

    • Re: Koreš

      Barra     před 9 lety 23.05.2016 18:52 |  
      0 0

      Jako kazdemu Slavistovi ktery se nijak negativne stavil proti klubu preji Stepanu Koresovi aby jeho kariera pod kridly Silhaveho nabrala opet spravny smer a aby uspel. V Slavii nebyly zrovna lehke casy kdy jsme bojovali o degradaci, ted pro Korese neni misto protoze mame jinou vizi o budoucnosti. Coz neznamena ze pro Korese by s lize nebylo misto, naopak. Vse nej.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      fredydj (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 17:13 |  
      0 0

      At přemýšlím jak přemýšlím tak me nenapadá co jsi tím chtěl říct .

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        JS (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 17:21 |  
        0 0

        Že jsou schopni koupit hráče, nechat ho půl roku plácat se v juniorce a pak ho odejít, aniž by ho nechali zahrát. Pak se z něj vyklube reprezentant.

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          Travinho     před 9 lety 23.05.2016 17:35 |  
          0 0

          Tak, když koukneš na to, kdo za USA v tomto utkání hrál, tak vidíš, že brali dost širší kádr. To, že je ten kluk na lavičce v druhé bundeslize a dal 4 branky z něj hvězdu nedelá.

          • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

            fredydj (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 18:56 |  
            0 0

            Presne, staci se kouknout na jeho statistiky a na vyber hráčů na sraz repře, spis se divím ze s nim sparta nevyrazila dveře dřív

  10. Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

    honzah (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 17:22 |  
    0 0

    Třeba vyřadíme Široki Brijeg a obratem koupíme 1 - 2 hráče, kteří nás nejvíce zlobili :-) Plíšek je ukecá hned po závěrečném hvizdu, budou k dispozici pro celou ligu, když už asi ne pro podzimní poháry. Zkouška přímým soubojem, ale hlavní posílení musíme realizovat ihned.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      honzah (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 17:24 |  
      0 0

      Takhle jsme objevili Šuškavčeviče, Dortmund s Arsenalem Rosického, Doněck Hübschmanna, Sevilla Konopljanku, Bayern Götzeho s Lewandovským a portugalská liga Poborského :-)

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        Karlsson (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 19:12 |  
        0 0

        S Konopljankou to neplatí, stejně tak bych řekl, że s Rosickým.

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        JS (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 23:34 |  
        0 0

        A Manchester C. Ronalda.

  11. Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

    Guly (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 18:10 |  
    0 0

    Přidám taky svůj názor na posílení kádru (v rámci české ligy)

    Já si myslím, že nám nejvíce schází špílmachr, tvůrce hry, na kterém by celá hra byla založená. Takového hráče prostě ve středu zálohy nemáme. Mám na mysli typ hráče jako Rada, Hořava, Hrošovský, Matějovský. Takovejch hráčů je po skrovnu. Ale přecejen jeden takovej by možná byl k mání. Tím hráčem je Tomáš Kučera z Jihlavy. Celá hra Jihlavy na něm stála a navíc je skoro v nejlepším fotbalovém věku (24). Problém je, že patří Plzni. Na druhou stranu, prosadit se tam nedokázal, tudíž kdybychom poslali nějakou adekvátní nabídku, tak by se třeba společná řeč našla.

    Dalším hráčem, kterého bych zkusil je Navrátil z Olomouce. Už se o něj zajímá Liberec. Ten hráč je fotbalovej, ale už v Sigmě stagnuje a navíc se svezl s bídou celého týmu. Přestup by mu mohl jen prospět, protože to v sobě podle mě má. Líbil se mi už dávno, kdy sigma hrála kolem 4. až 5. místa. Samozřejmě byl by to risk, ale cena by neměla být vysoká, tak proč ho nezkusit. Taky v dobrém věku - 25 let.

    Jako levého beka bych angažoval Keresteše, ale o něm jsem psal už několikrát.

    Do útoku mi vychází jako jediná adekvátní náhrada za Škodu pouze Řezníček. Je to asi magor, ale vypadá, že se v Brně srovnal.

    A přidám ještě jedno zajímavý jméno do zálohy ze zahraničí. Kamil Vacek. Je to velice dobrej fotbalista, sice byl ve spartě, ale jako sparťana ho nepovažuju, protože je z Moravy a fotbalista to je hodně kvalitní.

    Další potencionální posily (doplnění kádru), které by stály za úvahu: Vůch, Jugas, Holzer, Havlík, Čmovš, Acosta,

    Padala tu jména jako Tecl, Coufal nebo Costa. Pevně doufám, že ani jeden z nich nepřijde, protože to podle mě nejsou vhodný a výhodný posily pro Slavii.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      JS (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 23:33 |  
      0 0

      Guly, to já si zase myslím o každém jménu, které jsi zmínil Ty. Jediný, s čím souhlasím, je Kučera. Jinak si myslím, že bychom se měli poohlížet po hráčích o dva levely výše, než nějací Řezníčci, Vůchové a Holzerové. Jo, Havlík by šel, ale odzadu hrajících záložníků máme dost.

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 09:29 |  
        0 0

        Jestli budeme muset přivést min. 8 hráčů, jak psal Quelhar, tak 8 hráčů o dva levely výše ze zahraničí prostě nepřivedeme. Musíme se taky rozhlížet u nás. A z těch, co jsou relativně dostupní a maj kvalitu nebo potenciál jsou tito. A i vzhledem k financím, proto Tecl bude stát pálku, Costa by musel dostat luxus plat, což je naprostej nesmysl a Coufal špatně brání.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Travinho     před 9 lety 23.05.2016 23:54 |  
      0 0

      Docela souhlasím. Hlavně Vůch nebo Havlík jsou borci s velkým potenciálem. I Kučera by se mi moc líbil a souhlasím, že někdo takový nám moc chybí.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Pablo     před 9 lety 24.05.2016 00:21 |  
      0 0

      Kučera je zajímavý hráč, těžko říct ale, jestli by u nás hrál. Myslím ale že by ho Plzen nepustila. Havlík, Holzer - souhlas. Ale určitě bych sem nebral Řezníčka. Vůcha nebo jak sme v zimě chtěli Zemana. Tyhle hráči jsou podle mě neponaučitelní, Vůch má sice velkou kvalitu, ale podle mě by to byla jen otázka času než by zas uletěl. Acostu, Čmovše nebo Keresteše bych nebral, myslím, že na trhu jsou lepší hráči. Navíc Keresteš pujde do Boleslavi.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      honzah (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 08:44 |  
      0 0

      Podle rozhovoru s Dufkem už je Keresteš dohodnutý s Boleslaví.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Kara (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 08:49 |  
      0 0

      Vůch prý v Liberci stejně jako předtím v Plzni lítá v chlastu a automatech, takže toho nebrat.

  12. POSILY

    Humessi     před 9 lety 23.05.2016 19:23 |  
    0 0

    Tak nějak jsem doufal, že budou posily předjednaný již během ročníku a dotáhnou se hned po skončení ligy. Zatím to tak nevypadá, je pravda, že do zahájení přípravy ještě nějaká chvíle je, ale opravdu chvíle. Normálně netrpělivý nejsem, ale moc času opravdu není. Doufám aspoň že se budeme moct těšit na opravdový bomby. Největší bomba by pro mě byla, kdyby zůstali Deli se Škoďákem.

    Někdo tu mluvil, že by se mu líbil Navrátil, to i mě, zároveň vím, že na něj má spadeno i Liberec. Nebude to ten hráč, za kterýho jsme Olomouci nabídli 15 mio (dle slov Nezmara)? To doufám, že ne :-), to by bylo přeplacený. Si myslím, že tak na úrovni 5 mio je to akorát. Kámoš, s kterým chodím na Slavii mi snad každej zápas už minimálně rok říká, že chce Navrátila, tak třeba nám vedení udělá radost.

    • Re: POSILY

      mart01     před 9 lety 23.05.2016 19:41 |  
      0 0

      Připojuji se, taky se mi líbí Navrátil. Je to talent, má to v sobě. Jestli ho neuděláme a půjde do Liberce, tak budu mírně zklamán.

      • Re: POSILY

        fredydj (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 23:07 |  
        0 0

        Talent??? To jako vážně? Možná tak před 6ti lety...

    • Re: POSILY

      Guly (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 20:03 |  
      0 0

      15 mega za něj je určitě nesmysl, teda doufám :-) Jak píšeš, cena max kolem 5 mega... Jako v době, kdy Sigma hrála nahoře a dařilo se jí i Navrátilovi, tak se to k té částce možná blížit i mohlo.

      • Re: POSILY

        kavany     před 9 lety 23.05.2016 20:22 |  
        0 0

        Mě by se libili tyto hráči. Kalabiška (Boleslav) Hyčka(Brno) Diviš (Slovácko) Navrátil (Olomouc) Vukadinovič(Boleslav) Zeman (Sion) Soumah(Bratislava) Gino van Kessel(Trenčín) Depetris(Trnava)

        • Re: POSILY

          Guly (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 20:28 |  
          0 0

          Jo Hyčka hrál taky hodně dobře, to je fakt.

        • Re: POSILY

          Travinho     před 9 lety 24.05.2016 13:52 |  
          0 0

          Sorry, ale některá jména jsou pro naše ambice zcela nedostačující. Hyčka, Depetris nebo Kalabiška fakt ne. Soumah navíc dávno ve Slovanu není...

      • Re: POSILY

        pinochet     před 9 lety 23.05.2016 21:48 |  
        0 0

        Jestli někoho z Olomouce, o něhož má zájem Liberec, tak nikoliv Navrátila, ale Ševčíka.

        • Re: POSILY

          Guly (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 09:36 |  
          0 0

          S Ševčíkem jsem hrál fotbal za žáky a byl absolutně top. Klidně všechny obešel sám a dal gol. Moc mu fandím a přeju mu to. Ale když budu objektivní, tak v tý trapný Sigmě nevyčníval. Na druhou stranu to byl jeho první půlrok v áčku. Patřil sice k tomu lepšímu, ale ve Slavii by momentálně neměl šanci. Jedině nějaký hostování. A hlavně na 90 % půjde do Liberce, kde to pro něj bude určitě lepší ohledně konkurence. Být jim a nefandit Slavii, tak si taky vyberu Liberec, je to pro něj ideální.

    • Re: POSILY

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 20:32 |  
      0 0

      ono taky hráči jsou na dovolených, takže bych z toho vědu nedělal. zatím se oznamují jen hráči po konci smluv

      • Re: POSILY

        donford     před 9 lety 23.05.2016 22:01 |  
        0 0

        Přesto by bylo krásné, kdyby nám nedočkavým brzy poslalo vedení úhledně zabalený nějaký jakoby vánoční balíček a z něho po rozbalení vykouknul námi toužebně očekávaný a zde vyvolávaný kdosi .... dosaďte si podle přání, touhy a libovůle. Myslím, že se na něco takového všichni přímo třeseme. Snad těch balíčků opravdu pár bude a snad ne jen s obsahem z naší ligy. Ale prosím brzy, co nejdřív!!

    • Re: POSILY

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 21:35 |  
      0 0

      Jak může mít Slavia předjednané hráče, když ani neví jestli se ji bude týkat Evropa v následující sezóně?.

      • Re: POSILY

        Barra     před 9 lety 23.05.2016 21:52 |  
        0 0

        Jako ze bychom bez poharu nemuseli posilovat? Vzdyt cil na pristi sezonu je jasne dany - koncit v top 3!

        • Re: POSILY

          Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 22:44 |  
          0 0

          To jsem přece nepsal, ale jde spíš o to, že nás čeká více zápasů než kdybychom hráli jen ligu + národní pohár, takže přijde pravděpodobně více nových hráčů a možná i vyšších kvalit, abychom sezónu 16/17 nehráli druhé housle v EL.

          • Re: POSILY

            Barra     před 9 lety 23.05.2016 22:58 |  
            0 0

            Nedelal bych az moc velkou vedou z evropske ligy. Doufam ze se probojujeme do skupiny, ale take muze vse koncit po 2, 4 nebo 6 zapasech. Nase posilovani by nemelo byt zavisle na tom, ze jsme se nakonec s pomoci MB dostali do poharu. Jinak se nemyslim ze budeme hlavne posilovat abychom "nehrali druhe housle v EL", ale spis abychom skoncili do toho tretiho misto, a jestli nam bude prano, i vys v lize.

            • Re: POSILY

              Kara (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 08:47 |  
              0 0

              Souhlasím. Třeba s těmi sny o základní skupiny EL bych byla opatrná, malujeme si to sice pěkně a přejít přes 2. předkolo by měla být povinnost, ale nebrala bych to rozhodně jako předem dané a nezpochybnitelné. Může přijít nějaký zápas blbec a bude...

              • Re: POSILY

                bububu (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 09:52 |  
                0 0

                Souhlas. Věční snílci, kteří tu psali v zimě cosi o titulu, opět lítají v oblacích. Vzhledem k tomu, že se náš tým neustále tvoří a absenci koeficientu považuji za povinnost 3. předkolo, 4. by už bylo výrazný úspěch, základní skupina senzační triumf.

                Bude to samozřejmě hodně o losu, ale je nutné si uvědomit, že jsme v tuto chvíli v Evropě vlastně nováčkem. Tudíž si myslím, že i zde zmiňované týmy, kteří by si někteří přáli (polské kluby, Hajduk, Maribor, Maccabi Tel Aviv) nás můžou úplně v pohodě vyřadit; dokonce si troufnu tvrdit, že by byly favority.

                Skutečně klíčová bude v příští sezoně liga; cíl by měl být opět se kvalifikovat do evropských pohárů a vybudovat tým, který bude moci reálně v sezoně 2017/2018, kdy půjde mistr rovnou do skupiny LM, bojovat o titul.

          • Re: POSILY

            Humessi     před 9 lety 24.05.2016 10:33 |  
            0 0

            Teď tě Radku vůbec nechápu, nejdřív se divíš, jak může mít Slavia předjednané hráče, když nevěděla, zda půjde do pohárů a pak to ještě dovysvětlíš tím, že s EL bude více zápasů. Pro ujasnění, nepsal jsem, že by měli přivést hned všechny posily, ale čekal jsem, že třeba 1-2 budou jasné hned, co skončí ročník. Ale správnej point měl MDCCCXCII s tím, že mají hráči dovolenou, třeba někteří již dohodnutí jsou a čeká se jen až přijedou a podepíšou.

  13. Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 23.05.2016 21:50 |  
    0 0

    Byl jste se někdo podívat v sobotu na Xaverově na naše starší dorostence ? Někdo tady psal, že jsme porazili Bohemians 3-1 a teď koukám, že na svazových stránkách je naše porážka 0-1 ? To je tedy pěkný malér.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      kleofas     před 9 lety 23.05.2016 21:53 |  
      0 0

      výhra 3:1, 0:1 byl poločas

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      kleofas     před 9 lety 23.05.2016 21:53 |  
      0 0

      výhra 3:1, 0:1 byl poločas

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          quelhar (admin)     před 9 lety 23.05.2016 22:29 |  
          0 0

          Jo, někdo jim totiž hacknul IS... :o)

          • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

            AlesJa     před 9 lety 24.05.2016 07:21 |  
            0 0

            ano od sobotního dopoledne nešel systém, údajně se to dat netýkalo, ale kdo ví.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Travinho     před 9 lety 24.05.2016 13:54 |  
      0 0

      Je tam chyba systému. Jinak herně někteří kluci supr, opětovně se mi moc líbil Holík.

  14. Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

    Petr9608     před 9 lety 24.05.2016 00:39 |  
    0 0

    Je jasné, že pokud chcem hrát skupiny, musíte vyhrát 4. pk.

    Koho myslíte, že bychom mohli porazit z předpokládaných soupeřů?

    http://www.coen.wz.cz/nextevropskaliga.htm

    Osobně bych se bál soupeřů z Německa, Anglie a Francie, tam by asi skutečně byla ta šance mizivá.

    Nicméně všechny ostatní bych viděl jako hratelný.

    Nejschůdnější cesta by se mi jevila přes Maribor, Rijeku, Midjyland, Maccabi T.A. a Partizan.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Barra     před 9 lety 24.05.2016 07:32 |  
      0 0

      Maccabi ktere v predkolech Champions league 2015-16 vyradilo Hibernians, Viktorii Plzen a milionarskou Basileji, a postoupilo do skupiny kde padlo na soupere jako Chelsea, Porto a Dynamo Kyjev (a prohralo vsech 6 zapasu)? Sportovni reditel je Jordi Cruijff, syn od, ktery sam hral za mimo jine Barcelonu a Man U, a Maccabi ridi podle filozofie sveho otce (posledni verejna fotka Johana Cruijffa pred jeho smrti je prave z Tel Avivu, kam pravidelne jezdil za synem do klubu). Maccabi bych zasadne nepodcenoval.

      Dovolim si jinak malou odbocku, proc je Johan Cruijff tak popularni v Barcelone. Jordi se narodil kdyz otec hral za Barcelonu a dostal jmeno podle Sant Jordi, ktery je svaty ochrance Katalancu. V dobe Franco-rezimu bylo toto jmeno zakazane v Spanelsku, ale protoze maly Jordi se narodil v Amsterdamu, nemohl rezim proti tomu vyberu jmena nic delat, i ldyz Jordi ma dvojitou holandsko-spanelskou narodnost. Katalanci to brali jako projev politickeho protestu, o to vice se slavilo kdyz tyden po narozeni Jordiho Barcelona ponizila Real Madrid s 5-0 v zapase 17.2.1974.

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        dejvidovic     před 9 lety 24.05.2016 09:08 |  
        0 0

        Dobry den, Barro. Z komentaru, kterych si od Vas obas vsimnu, usuzuji, ze jste sympatizantem Man Utd. Mozna by Vas a i ostatni zajimala informace, ktera se tyka pouzivani zkratek nazvu klubu. Prikladam odkaz na clanek ze ktereho se dozvite, ze oznaceni Man U je urazlive. http://www.devilpage.cz/2011/06/18/man-u-je-urazka-ale-proc/

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          smely (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 09:25 |  
          0 0

          poucne, diky...

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          Barra     před 9 lety 24.05.2016 09:38 |  
          0 0

          Dobry den Dejvidovici. Dekuji za odkaz, rad jsem si to precetl. Netusil jsem ze zkratka kterou pouzivam ma urazlivy kontekst, od ted to zmenim na Man Utd ;-)

          Jinak ne, vubec nejsem fandou Man Utd. Ani nemam zadny extra oblibeny klub v Anglii, spis oblibene hrace. U Man Utd to byl Peter Schmeichel, extra trida mezi brankari. Kdybych si ale uz mel vybrat, tak je mi sympaticky Liverpool, jejich "You never walk alone" mi vzdy nahani husi kuzi na zadech, mel jsem kdysi take rad jejich Kevina Keegena stejne jak Kenny Dalglishe nebo Sami Hyypia. Jurgena Kloppa povazuji za trenera ktery je mi osobne svym stylem asi nejbliz.

          Takze Liverpool ma moji sympatii, o to vice mam do ted traumu z drama v 1985 v Brusselu pri finale Liverpool-Juventus. Kdyz se blizi vyroci - ted v nedeli 29 - mam vzdy z toho poradnou depku.

          • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

            dubas     před 9 lety 24.05.2016 10:49 |  
            0 0

            Barra Od dob Kevina Keegena, v Anglii jedině Liverpool.

          • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

            dejvidovic     před 9 lety 24.05.2016 11:05 |  
            0 0

            Ja nejsem vylozene fanouskem zadneho z anglickych klubu. Ale rad se podivam na dobry fotbal. Za doby Petra Cecha jsem hodne sledoval Chelsea, kdyz jeste hral Rosa, tak Arsenal...v letosni sezone hodne Leicester a Spurs, kteri podle meho hrali nejlepsi fotbal v Anglii - myslim Spurs. Samozrejme jsem si nenechal ujit ani nektere zapasy Liverpoolu, kdyz nastoupil Kloppo. Je tam videt velky progres, i kdyz vysledky nebyly vzdy OK. Tesim se na pristi sezonu, az si doplni kadr podle sveho a bude s tymem delsi dobu. Mohl by to byt cerny kun s ambicemi na top 4, i kdyz samozrejme konkurence bude obrovska. Ale prave tady by se mohla projevit trenerska kvalita.

          • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

            Kenny     před 9 lety 24.05.2016 17:10 |  
            0 0

            Barro, těší mě že máš stejné oblíbence. Nejdří Keegan po něm Dalglish. :-))

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          Gino     před 9 lety 24.05.2016 14:50 |  
          0 0

          Myslím, že trochu přeháníš.
          Svým článkem jsi naopak potvrdil, že "Man U" je naprosto běžně používanou zkratkou i v Anglii. A to dokonce i v Manu - rok jsem v Manu žil, s fanoušky Man U chodil na fotbal (do hospody) a o tomhle jsem nikdy neslyšel. A nevěřím, že by mi to někdo neřekl. Takže ANO - vypatlaní bastardi z cizích táborů to zněužili pro zneuctění, ale když už je "Man U" urážka, tak právě v takových chorálech před padesáti lety. Dnes už normálně v klidu, tak nestraš :-)

          • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

            Barra     před 9 lety 24.05.2016 20:10 |  
            0 0

            Nemyslim ze Dejvidovic strasil, jen upozornil na clanek na webu Devilpage.cz, ktere o sobe pisou ze jsou nejvetsi web fandu Ceskoslovenska Man Utd.

            Ja jsem si to s zajmem precetl a vubec nemam problem abych v budoucnosti pouzival zkratku Utd.

            • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

              Gino     před 9 lety 25.05.2016 08:12 |  
              0 0

              Aha, já měl za to, že odkazuje na svůj článek, že to je jeho blog :-)

              Každopádně to nic nemění na tom, že mé zkušenosti z Manchu jsou úplně v pohodě a jestli Man U bylo někdy vnímáno negativně velkou částí fotbalové veřejnosti, bylo to opravdu jen v souvislosti s nemístnými chorály a znevažováním tehdejších událostí. Dnes už v klidu.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      homerinho     před 9 lety 24.05.2016 08:43 |  
      0 0

      K těm obávaným bych přidal ještě oba ruské týmy. Navíc většinu z nich můžeme potkat už ve 3. předkole. Bude to chtít hodně štěstí při losu.

      Já bych si přál: 2.pk: někoho z Polska, 3.pk: Hajduk, 4.pk: jednu z Vídní

  15. Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

    japoko     před 9 lety 24.05.2016 09:32 |  
    0 1

    Na rozdíl od většinové diskuze jsem přesvědčen, že D.Švento by nebyl pro současnou Slávii zásadním přínosem! Jsem snad proto štatný slávista?

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      lassiter     před 9 lety 24.05.2016 09:37 |  
      0 0

      Proč bys měl být? :-)

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      japoko     před 9 lety 24.05.2016 09:38 |  
      0 1

      oprava: "špatný"

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Boss82     před 9 lety 24.05.2016 09:52 |  
      0 0

      Kolikrát si viděl Šventa letos hrát? Kdo by podle Tebe pro Slavii (z reálně dostupných hráčů) přínosem byl?

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        afro     před 9 lety 24.05.2016 10:31 |  
        0 0

        "reálně dostupní hráči" - To je dost klíčový faktor se kterým se pro nás jako fanoušky nepracuje úplně dobře. Hodně záleží jak moc velký finanční kolotoč CEFC roztočí... No nic, stejně drtivá většina z nás zná hráče tak maximálně z té naší Kapr ligy.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      dubas     před 9 lety 24.05.2016 11:52 |  
      0 0

      Tak Dušan by přínosem byl, ale je jasný, že to bude jeho poslední pořádná smlouva a tak se to snaží ždímat a je teda otázka, zda by byl opravdu takový přínos, jaký dělá pupínky. Na druhé straně, Dušan byl sluníčko a na některé věci se nedá zapomenout a doufám, že to vyjde a Dušan zase oblékne ten nejhezčí dres.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Fridleifsson     před 9 lety 24.05.2016 13:32 |  
      0 0

      Špatný úsudek z tebe hned nedělá špatného slávistu. ;)

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Travinho     před 9 lety 24.05.2016 13:55 |  
      0 0

      Mé přesvědčení je naprosto stejné. Opakuji, že kdyby byl špatný fotbalista, tak jej Kozák nebere na EURO a Slovenská repre fakt špatná není.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Maeden (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 15:09 |  
      0 0

      Nevím, co je štatný, ale už jsi tu se svými neobjektivními výplody provařený skoro jak ten zmatený psychouš Jirka jednička.
      Jestli bude tak příšerný, jako je podle tebe Souček, tak to znamená, že bude jedním z nejlepších v lize na daném postu.

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        japoko     před 9 lety 24.05.2016 21:06 |  
        0 1

        No zato ty jsi objektivnost sama!

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Kenny     před 9 lety 24.05.2016 17:17 |  
      0 0

      On ten tvůj úsudek může mít klidně něco do sebe. Tady se půlrok skládá de facto novej mančaft a získává nějakou herní tvář. Je otázka jestli do něho kterýkoliv nový hráč zapadne a pokud ne, jestli by bylo vhodné kvůli za chvíli jedenatřicetiletému hráči všechno překopat. Koneckonců případů kdy hráč někam nezapadne a jinde září je nepřeberně. Ale stejně si všichni přejeme aby to bylo jinak.

  16. Posily

    Humessi     před 9 lety 24.05.2016 10:36 |  
    0 0

    Už se nemůžu dočkat až uvidím na twitteru pana Vrby zmíňku o METEO, včera byla silná bouřka a nic z toho nekáplo.

    • Re: Posily

      kobo (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 10:51 |  
      0 0

      Příští týden začíná příprava a posily zatím na rozdíl od konkurentů žádné.

      • Re: Posily

        JS (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 11:19 |  
        0 0

        Tak konkurenti (až na M. Kadlece) prostě jen přehrabují "zbytky" z ligy. Doufám, že my pojedeme jiným stylem.

  17. Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

    1rytir     před 9 lety 24.05.2016 11:17 |  
    0 0

    Pánové, s těmi posilami bych nespěchal. Netrpělivost fandů je pochopitelná, ale vybírat je třeba rozumně. Tipů je hodně a v danou chvíli je třeba se řídit známým - dvakrát měř a jednou řež! V této fázi by nemělo jít o kvantitu, ale o kvalitu! Pokud se tím bude vedení řídit, nebudu nijak zmatkovat, když na soustředění vyrazíme bez posil. Vždyť případného soupeře z 2.předkola přece musíme vyřadit i se stávajícím kádrem! Pokud půjdeme dál, tam už by se posily hodit mohly. Ze všeho nejdůležitější by mělo být vykročení do nového ligového ročníku s posíleným týmem, dokázat s ním bojovat o špičku a v evropských pohárech uspět až příští rok! Myslím si, že není třeba opakovat chyby z minulých let a rychle nakupovat průměrné fotbalisty s tím, že se uvidí. Opakuji, že nakupovat je třeba s rozumem a jen opravdovou kvalitu!

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      slamacek (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 21:50 |  
      0 0

      naprosto souhlasim. letos bude v poharu uspech kdyz se dostaneme do posledniho predkola a pak na ligu nam zbude dost sil to odehrat s uzsim kadrem.

  18. Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

    navzdyslavia     před 9 lety 24.05.2016 11:51 |  
    0 0

    Nejsem asi znalec castek za prodej hracu. Ale za Deliho mozny prodej jen suma 2 mio Euro. To je 54 mio Kc. Neni to za naseho hrace mala castka? Tak za prve,ja bych ho neprodal,takove hrace potrebujeme a za druhé,kdyz by Deli chtel fakticky odejit,tak aspoň za 80 mio Kc. Nemuzeme oreci byt donekonecna lihen hracu pro evropu za par drobnych. Vzdyt kdyz koupi Arsanal nebo ManU hrace z francie,tak tam jsou sumy v desitkach mio Euro!!! Musime raky uz zarvat A DOST!! Chcete hrace z nasi ligy? Tak si taky priplatte!! Kdo nam proda hrat z Bundesligy nebo Premier League za 1 mio Euro!! To me uz vazne vytáčí. Vas ne??

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Petrslav     před 9 lety 24.05.2016 12:10 |  
      0 0

      Stačí se podívat, jak se v poslední době hráči z naší ligy "prosazují" v zahraničí a je jasný, proč odtud málokdy odejde hráč za víc jak 2 miliony €. A u nás je ta situace ještě komplikovanější kvůli tomu, že Slavia dlouho nehrála poháry.

      Ideální by samozřejmě momentálně bylo, kdybychom si mohli Deliho nechat, když už je Slavia v takové finanční situaci, že není na prodeji hráčů závislá.

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        navzdyslavia     před 9 lety 24.05.2016 13:07 |  
        0 0

        Tak tim lip pro nas. Muzeme jim odepsat,ze my penize jejich nepotrebujeme ( ubohy 2 mio Euro) a na rozdil od nich hraje pohary.

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          Kmotr (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 14:04 |  
          0 0

          Musis to brat komplexneji. Nabidku nedostava jen klub ale i hrac. A pro hrace je ta nabidka treba i 10x vetsi nez mu muzeme nabidnout my. Takze jim sice muzes odepsat,to co navrhujes ale co "odepises" takovemu hraci? Jak uz se tu nedavno resilo vykony na hristi muzou byt az ze 70% zavisle na psychickem rozpolozeni. A takovej hrac,kterej si kazdej den uvedomi,jakou mel moznost se zajistit a celou svoji rodinu atd, tak je velka sance,ze bude hrat pod psa.
          Navic k tomu musis pripocitat dalsi a dalsi faktory,ktere na to nemaji vliv a vysledkem je,ze od nas proste hraci chodi ven v takovehle cenove relaci.
          Kdyby za nas radil Tonda Barak v lize mistru a stejne tak v seniorske reprezentaci, tak v jeho veku pujde ven za uplne jinou castku. Jenze my jaksi nejsem a dlouho jsme nebyli v zadnem evropskem poharu.

          Zkratka ta cena neni umele podhodocena, naopak vychazi ciste trhu a tak to proste ted je.
          Ale ja verim,ze se dockame lepsi vychovy mladeze a tim i vetsiho kreditu pro celou ligu a tim padem i mnohonasobne vetsich prestupovych castek..

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      sasky     před 9 lety 24.05.2016 23:30 |  
      0 0

      Ber to takhle, pokud OM nabídlo 55 mil. znamená to, že jsou ochotní jít výrazně výše. Přeci neodkryjou karty první nabídkou. Takže cena se klidně může vyšplhat výrazně výš + případné bonusy z dalšího prodeje (které nakonec mohou výrazně danou částku navýšit). A k těm nákupům ManU apod. Nemůžeš bohužel porovnávat hvězdy francouzské ligy se sice hvězdou, ale přeci jen naprosto neznámé české ligy. Pro nás je Deli hvězda, pro OM to bude tuctovka. Na druhou stranu Sparta své hráče umí zobchodovat výrazně lépe (pomáhá jim v tom účast v pohárech a taky v repre, takže to je pro nás další motivace uspět). Věřím, že když Deli zůstane a dostali bychom se do skupiny EL, tak za rok půjde ven za minimálně dvojnásobek.

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        honza1947     před 9 lety 25.05.2016 00:41 |  
        0 0

        Dovolil bych si trošičku oponovat, pokud jde o tu kvalitu mužstev. Nemyslím si, že 13. mužstvo francouzské ligy má výrazně kvalitnější kádr než třeba mužstvo ze špičky naší ligy. Myslím, že to bude téměř srovnatelné. Nesmíme se třást před názvy klubů. Podstatně větší rozdíl bude ve financích, které ale zase nejsou v klubech nižších pater tabulky ani ve Francii tak vysoké, jako u předních klubů, hrajících LM a pod. Deliho chtějí proto, že mají v úmyslu přebudovat tým, aby se dostali v tabulce výše. Chtějí ho tedy jako posilu, ne na pouhé doplnění, aby seděl na lávce. Takových hráčů mají dost.

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          sasky     před 9 lety 25.05.2016 02:27 |  
          0 0

          To klidně oponuj, to je v pořádku, od toho diskuse jsou :) Je pravda, že cena za srovnatelného hráče na západě a na východě bude diametrálně odlišná. Podle mě je za tím ani ne tak faktická úroveň jednotlivých klubů, kde si myslím, stejně jako ty, že 13. tým francouzské ligy bude mít kádr na úrovni cca Slavie, možná i níže, jako spíš obecné vnímání soutěží. Chorvati jsou např. v žebříčku UEFA pro nasazení do pohárů poměrně výrazně za námi, nicméně pořád jsou schopni své hráče prodávat za násobky toho, co prodáváme my. Prostě jsou vnímáni jako fotbalová země a my jsme z našeho kreditu, který budovali hráči jako Šmíca, Nedvěd, Berger, Bejbl apod. velmi mnoho ztratili.
          Další věc je, že podle mě v kategorii hráčů okolo 2-3 mil. EUR běhá po světě tisíce a konkurence tlačí cenu dolů. Jiná věc je, když se hráč zviditelní v "kvalitnější" lize na západě, pak prakticky stejný hráč jenom s rokem zkušeností navíc může přestoupit dál klidně za několikanásobek částky. Nemám tedy žádné insider info, ale tipuji, že to funguje nějak podobně.

  19. Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

    navzdyslavia     před 9 lety 24.05.2016 11:51 |  
    0 0

    Nejsem asi znalec castek za prodej hracu. Ale za Deliho mozny prodej jen suma 2 mio Euro. To je 54 mio Kc. Neni to za naseho hrace mala castka? Tak za prve,ja bych ho neprodal,takove hrace potrebujeme a za druhé,kdyz by Deli chtel fakticky odejit,tak aspoň za 80 mio Kc. Nemuzeme oreci byt donekonecna lihen hracu pro evropu za par drobnych. Vzdyt kdyz koupi Arsanal nebo ManU hrace z francie,tak tam jsou sumy v desitkach mio Euro!!! Musime raky uz zarvat A DOST!! Chcete hrace z nasi ligy? Tak si taky priplatte!! Kdo nam proda hrat z Bundesligy nebo Premier League za 1 mio Euro!! To me uz vazne vytáčí. Vas ne??

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 12:24 |  
      0 0

      S tím souhlasím. V západní Evropě dávají za každý "talent" i desítky miliónů Eur a tady mají už celkem vyhrané hráče, co něco ukázali za pakatel.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 13:26 |  
      0 0

      já pořád nechápu, proč se tu pořád dokola řeší takto nesmyslné přestupní částky u Deliho.

      Přečtěte si Quelharův komentář - chytrému napověz, hloupého...

      • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 14:32 |  
        0 0

        Četl jsem, přesto bych si dovolil lehce nesouhlasit.

        Např. týmy z Chorvatska nebo Srbska dokáží vcelku pravidelně prodávat hráče za výrazně vyšší částky i bez toho, že by předváděli něco světoborného v Evropě. Třeba takový Hajduk Split byl naposledy ve skupině EL v sezoně 2010/2011, přesto dokázal letos prodat 18 letého cucáka Baliče do Udine za 3,5 milionu eur. Nehledě na to, že chorvatská liga je ještě mnohem menší měřítko než liga česká.

        Platí se za talent a potenciál; Deli má obojí.

        Nevím samozřejmě, jak je nastavena Deliho smlouva (obsahuje výstupní klauzuli?), každopádně bych o prodeji Simona absolutně vůbec neuvažoval, dokud nebude nabídka alespoň 4 miliony eur. A jsem si jistý, že to někdo nabídne!

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          Tomski     před 9 lety 24.05.2016 15:16 |  
          0 0

          prý výstupní klauzuli obsahuje, takže o ceně můžeme spekulovat jak chceme...

          • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

            bububu (přítel SN)     před 9 lety 24.05.2016 15:22 |  
            0 0

            Jestli obsahuje, tak pak se není o čem bavit, bohužel...

            • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

              Barra     před 9 lety 24.05.2016 18:59 |  
              0 0

              Tak jen zalezi na tom jak vysoko je nastavena cena.

        • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

          Travinho     před 9 lety 24.05.2016 17:37 |  
          0 0

          Až bude nějaký osmnáctiletý kluk hrát stabilně a dobře naši ligu, tak se o tom můžeme bavit. Deli má 25 a to je věk, který je považován za vrchol sil a ne za talent.

  20. Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

    zeleznik2     před 9 lety 24.05.2016 18:06 |  
    0 0

    Kluci si ještě užijí dovolenou a za osm dní hurá na testy. Jinak posily 3-4 hráči, vcelku jasné, kdo: Švento, Bero, Vukadinovič na přestup a Tecl, případně Pokorný za Deliho, vzhledem k nabídce(údajně 2mil€), do Marseille. No a pak Zeman, Vukadinoviče a Tecla chce DU, já bych preferoval jiné, no uvidíme. Odchody: Piták jasný, smlouva končí Levanovi a Černému, takže asi taky konec.

    • Re: V přípravě do Nymburka a do Rakouska

      Slawek     před 9 lety 25.05.2016 13:20 |  
      0 0

      Ty bys Železníku preferoval jiné? Inu, je prima, že máš svůj názor. A máš také v klubu vliv? Tak to o tom jistě budete diskutovat s vedením, že? Tak nám ty Tvé preference představ, ať můžeme posoudit jejich oprávněnost a možnost realizace.