Aktuality z médií

Rozkol ve Slavii se prohlubuje

Neshody mezi zástupci obou hlavních akcionářů Slavie se stupňují. Jiří Šimáně vzkázal médiím, že se s Jaroslavem Tvrdíkem nesetká, pokud nedementuje své prohlášení, že za rezignací Šimáněho stojí mimo jiné spor o trenéra Uhrina.

Zprávu přinesl internetový portál idnes.cz, celý článek najdete zde.

Nutno dodat, že již dopoledne podobné informace přineslo aktuálně.cz (zde) a Luděk Mádl to na svém facebooku okomentoval mimo jiné těmito slovy:

tak pan Šimáně teď říká, že žádné personální změny nechystal... přitom pan Tvrdík na ně ve svých tweetech jasně odkazoval.. proto po něm Šimáně chce, aby vydal dementi...

že vám to nedává smysl? mně taky moc ne, ale budiž.

Pracujme s variantou, že Šimáně opravdu Uhrina měnit nechtěl. To by ovšem muselo znamenat, že Tvrdík vysílal do světa záměrné dezinformace. A když pak další lidé z vedení Slavie hovořili se mnou o Jarolímovi, Šilhavém či Nezmarovi, byli si tím naprosto jisti a ty jednotlivé výpovědi do sebe pasovaly.

Pokud by mi snad všichni lhali nebo žili všichni ve stejném bludu, šlo by už o poměrně rozsáhlé spiknutí a dezinformační kampaň. Navíc mi dneska verzi o chystaných změnách potvrzovali i lidé z jiných klubů....

Celý jeho komentář je ke shlédnutí zde.

Komu z obou pánů, jejichž vyjádření se diametrálně liší, uvěřit, to si musí asi rozhodnout každý fanoušek sám pro sebe. Realitou, o které asi nezapochybuje nikdo, je fakt, že klubu eskalace a medializace neshod ubližuje. Zvlášť těžkou pozici nyní má trenér Dušan Uhrin, který je jedním ze středobodů sporu mezi oběma pány (není však jediným, jednalo se též o pozici sportovního ředitele Josefa Jinocha), zároveň má ale nyní nelehký úkol odfiltrovat aktuální dění od hráčského kádru a připravit jej na následující zápasy, ve kterých se bude rozhodovat, zda se Slavia dostane do předkola Evropské ligy.

Komentáře (203)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    Barra     před 9 lety 05.04.2016 13:30 |  
    0 0

    Zajmy Slavie se dostavaji az na vedlejsi kolej. Nechapu ze p. Simane ma zapotrebi spinave pradlo prat na verejnosti, misto aby si oba protagoniste sedli a snazili se domluvit jak dale. V mych ocich jde o zbytecnou jesitnost. Uz vcera mel podle mne p. Simane postupovat jinak, a napred interne svoje rozhodnuti oznamit. Idealni priprava pro muzstvo na tak dulezity zapas s Jabloncem to neni, samozrejme ze se to tyka i hracu a treneru. Vubec se mi to nelibi.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Kara (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 13:40 |  
      0 0

      +1

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      smely (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 14:05 |  
      0 0

      tak, tak, neni nad to si pekne sedum kol pred koncem ligy kapku rozhodit sandal...

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      naplavnik     před 9 lety 05.04.2016 14:17 |  
      0 0

      Důležitá je Barro hned ta první věta, zájmy Slavie se dostávají až na vedlejší kolej. Je výborné, když v situaci finiše o poháry nyní budeme každý den řešit "JŠ a JT mají mít schůzku, kde si podají ruce", další den "Potkali se, ale ruce si ještě nepodali" atd. atd. :-(

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      1rytir     před 9 lety 05.04.2016 14:25 |  
      0 0

      +1

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 14:25 |  
      0 0

      Přesně tak, v tomhle p. Šimáněho nechápu.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Sesivany     před 9 lety 05.04.2016 14:35 |  
      0 0

      Špinavé prádlo začal jako první prát na veřejnosti Tvrdík. Když mu Šimáně poslal SOUKROMÝ email o rezignaci hned část jeho obsahu vytroubil na Twitteru do světa. To prostě není přístup profesionála a nedivím se, že to Šimáněho naštvalo.

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 14:57 |  
        0 0

        Nevidim duvod kritiky pana Simane bez kritiky ana Tvrdika. Zacal to jednoznacne on a bylo to vicekrat. To si to m jako druba strana automaticky nechat libit. Povahu Tvrdika znam, Simane vsak ne. Tekzko soudit,kde je vetsi vina.

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        Gino     před 9 lety 05.04.2016 16:49 |  
        0 0

        Myslíš ten SOUKROMÝ mail, který JŠ poslal i na všechna možná média? ;-) :D

  2. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    EdCable     před 9 lety 05.04.2016 13:32 |  
    0 0

    Neni to jenom nepochopeni? Tvrdik napsal doslova:

    "S JS jsme meli mit zitra planovanou schuzku. Rezignaci jsem nasel v 15 hodin v mailu. Uvedeny jsou dva duvody, jeden z nich je potvrzeni DU."

    Nenapsal nikde, ze by chtel Simane odvolat Uhrina, to pisou novinari, napsal doslova, ze Simanemu vadilo POTVRZENI DU. Jake potvrzeni? Co treba:

    "DU je nejblizsi rok neodvolatelny a dostane k praci vse, co potrebuje. Slavia musi mit spickove zazemi a vlastni stadion. Nase vize plati."

    Ja tedy Tvrdikuv tweet od pocatku chapu tak, ze Simanemu vadilo mj. jeho verejne potvrzeni DU v roli trenera, ne ze by nekde verejne prohlasil, ze chystal Uhrinovu vymenu.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Barra     před 9 lety 05.04.2016 13:36 |  
      0 0

      Souhlas. A mam pocit ze p. Simane ted zbytecne prihriva pod kotlem, misto aby se s J. Tvrdikem sesel a rikli si jak dal. Myslim ze jedine reseni je aby p. Simane se totalne stahnul a prodal svuj podil.

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        vyseptala_analni_sbijecka     před 9 lety 05.04.2016 14:23 |  
        0 0

        v mých očích je jediné řešení, aby se Tvrdík, jenž by se svojí minulostí měl akorát tak chodit kanálama, silně upozadil. ale chápu, co člověk, to jiný vkus, jiný názor.

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          Barra     před 9 lety 05.04.2016 14:35 |  
          0 0

          O minulosti nebudu diskutovat, jak by se ale mel clovek ktery zastupuje majoritniho vlastnika, hlavniho sponzora a spolecnost ktera chce kolem 1,3 miliardy korun investovat do Edenu 'upozadit' mi neni zcela jasne. Tvrdik, ktery jinak do ted vse splnil co na 100 procent slibil.

          • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

            vyseptala_analni_sbijecka     před 9 lety 05.04.2016 15:36 |  
            0 0

            možná by pro začátek stačilo nevyblít každou krávovinu na twitter, nota bene pod profilovkou Latky a čerstvě teď Uhrina. třeba je k tomu dotyčný veden dobrými úmysly, nicméně na můj vkus je celkové vyznění až moc kolotočářské.

            • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

              chose5     před 9 lety 05.04.2016 18:49 |  
              0 0

              moje řeč, pro Tvrdíka je to nová situace a tak je příliš aktivní. Na twitter píše rychleji, než přemejšlí. Třeba případ Šural je toho příkladem.Už jsem se těšil, že to bude klapat a zas kulový. Fandit slávii je fakt utrpení.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      smileboy     před 9 lety 05.04.2016 14:25 |  
      0 0

      Třeba to bylo myšleno uplně jinak a JT tím myslel, že si potvrdili domácí úkoly, jen zbytek světa včetně nás s JŠ to nechopili... To by bylo snad jediné vysvětlení, které by nikoho nedehonestovalo, ale moc pravděpodobné to asi nebude :D

  3. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    Jachym     před 9 lety 05.04.2016 13:35 |  
    0 0

    Mně připadá, že Šimáně kolem sebe kope jako vzteklý kůň. Byl zvyklý, že ve svých firmách má hlavní slovo, ale ve Slavii je menšinový akcionář a nechce se s tím smířit. Nepopírám mu (stejně jako Řebíčkovi!) zásluhy na finanční záchraně Slavie, ale půjde to i bez obou pánů.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Carlos     před 9 lety 05.04.2016 13:41 |  
      0 0

      S Luftjardou jako hlavním manažerem. jo jo, to půjde - od 10 k 5 :-D

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        smely (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 14:07 |  
        0 0

        nezbyva nez citovat jeden z dodatku Murphyho zakona : Dojde-li sled udalosti od 10 k 5 zacne se cyklus opakovat...

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      rak (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 13:43 |  
      0 0

      Nerad to píšu, ale ztrácí mé velké sympatie každou hodinou. Tohle už mně opravdu přijde jako reakce malého dítěte. Moc si nedovedu představit další spolupráci obou. Tvrdík ji poškozoval svými nesmyslně zveřejňovanými komentáři, ale Šimáně ji teď totálně zabil.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 13:46 |  
      0 0

      No ono to tak černobílé není. Do určité míry ho chápu. I když Tvrdíka respektuji a fandím mu (a patří mu obdiv, kolik peněz stihl už do Slavie sehnat), tak popravdě ty různé jeho "vykecávací" tweety nejsou zrovna moc profesionální (i když mě z pohledu informovanosti fanouška je to samozřejmě skvělé - ale ono často platí "mluviti stříbro, mlčeti zlato"). A chápu zase Šimáněho, že z jeho pozice nejvyšší exekutivní funkce ho to štvalo. On měl být ten, kdo vede klub a vydává zásadní rozhodnutí. A než to udělal, tak to Tvrdík na tweetu vykecal. No taky bych nebyl z takového "náměstka" nadšený. Ale jak jsem psal výše, tu hirearchii si měli vyjasnit mezi sebou a netahat to ven.

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        utrzeny_ze_retezu     před 9 lety 05.04.2016 13:51 |  
        0 0

        Tohle asi jen o tweetech nebude...

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          Nax     před 9 lety 05.04.2016 14:14 |  
          0 0

          +1

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:58 |  
          0 0

          Jasně no. Samozřejmě, že ten tweet je vrchol nějakého procesu...

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        Pepino44     před 9 lety 05.04.2016 16:57 |  
        0 0

        V době nedávné se kritizovala malá informovanost o dění ve Slávii, trochu to zvedl Navar, ale po té co dostal držkovou za několik informací se jak vidět stáhl. Tvrdík se podle mého chtěl rovněž podělit o nějaké informace a co na to?-jeho "vykecávací" tweety nejsou zrovna moc profesionální . Tak buď chceme nějaké informace, nebo to bude jako před časem? Nedivil bych se, kdyby Tvrdík s informacemi přestal jako Navar a novinky se budeme dovídat ze spartu.

  4. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 13:36 |  
    0 0

    Je to složité. Na jednu stranu by se mi třeba tandem Šilhavý-Nezmar moc líbil. Na druhou stranu to chce nějakou dlouhodobější koncepci a Uhrin určitě taky není špatný trenér. Na jednu stranu je sympatické postupné tvoření týmu a klubu, na druhou stranu, čím dřív začneme hrát poháry a o titul tím lépe. Na jednu stranu je fajn stavět na odchovancích a šetřit na posilách a jejich platech, ale prostě bez hodně peněz pořádný klub, který bude dlouhodobě úspěšný, nepostavíte, to je zřejmé a jinak tomu nikdy prostě nebude. Jen je škoda, že si to oba hlavní akcionáři nevyříkají někde interně mezi sebou a neujasní si tu cestu. Teď se to "pere" přes média a to určitě není dobře.

  5. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    Astrocytoma (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 13:38 |  
    0 0

    no tak hosi jesitnost stranou a zajdete si na pivko, co? Jde vam prece o to stejne, udelat vse nej pro Slavii

    Tak prosim neblbnete a zajdete si na pivko

  6. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    Carlos     před 9 lety 05.04.2016 13:40 |  
    0 0

    Tak fajn, teď už nás vede fakticky jenom Tvrdík. Stáváme se klubem prominentů čínského politbyra a Tvrdíka s ochmelokou a vlezdoprdelkou Zemanem v zádech. Tradice, na kterou jsme mohli být za léta pyšní, je v tahu. Radši bych viděl Slavii ve třetí lize, než dělat poskoka čínským papalášům a zemanovské sebrance.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      slamacek (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 13:47 |  
      0 0

      byl jsem pionyr, slozil slib, nosil kosily a satek a cela KSC mi byla uplne u pr...e. proc myslis ze CEFC, nebo jinej cinskej subjetk to musi mit jinak?

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Jachym     před 9 lety 05.04.2016 13:49 |  
      0 0

      Já zase nikdy příliš nevzhlížel k Šimáněmu vzhledem k jeho přátelství s Babišem a minulosti v PZO prolezlé estébáky, ale zásluhy o záchranu Slavie mu v žádném případě neupírám. Možná bys měl být také trochu více objektivní. Já jsem spokojen, že máme silného a strategického partnera. Jako rodilý Budějčák bych nejraději viděl na dresech logo Budvaru, ale s Číňany se smířím lépe než třeba s arabskými investory. Díky Číňanům nehrajeme právě onu třetí ligu, ale naopak, doufejme, míříme do evropských soutěží.

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        japoko     před 9 lety 05.04.2016 13:53 |  
        0 1

        S kým do tý Evropy míříme ? S D.U., Lukim Železňákem, Latkou či nedej bože Míňou asi ne !

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          utrzeny_ze_retezu     před 9 lety 05.04.2016 14:14 |  
          0 0

          Tak Horník s Jarolímem to není, to je pravda.

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          Jachym     před 9 lety 05.04.2016 14:49 |  
          0 0

          Ani jeden z nich nehraje v základní sestavě, takže se jedná pouze o výkřik pro výkřik...

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      future     před 9 lety 05.04.2016 13:59 |  
      0 0

      Po deseti letech můj příspěvek. Tohle opravdu nemůžeš myslet vážně. Tu tradici tu bortíš právě ty, svým sprostým a urážlivým komentem. Opravdu nezapadáš do klubu pyšnící se inteligencí. Z takových lidí jako jsi ty, musí být tam nahoře panu Ondříčkovi, panu Růžkovi a jiným velikánúm opravdu smutno.

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        vyseptala_analni_sbijecka     před 9 lety 05.04.2016 14:28 |  
        0 0

        kde je dotyčný sprostý, kde koho uráží???

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          future     před 9 lety 05.04.2016 14:51 |  
          0 0

          Carlos.

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          Jachym     před 9 lety 05.04.2016 14:57 |  
          0 0

          Připomínáš mi rčení: Já neřeknu sprostý slovo ani za tisíc srač.k... Nic proti je-li to i tvoje standardní mluva a vyjadřování, ale tady bych takových vyjádření viděl rád co nejméně. Pouze se opět potvrzuje, že ti, kdo mají nejčastěji plná ústa respektive plné huby demokraci a úcty k tradici, na obojí zvysoka kálejí...

          • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

            vyseptala_analni_sbijecka     před 9 lety 05.04.2016 15:51 |  
            0 0

            nějak nechápu, co s tímto má co dělat demokracie a úcta k tradici. ledaže bys svůj příspěvek napsal jako řekněme podporu páně Carlose, což si ovšem nemyslím :-)

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:05 |  
        0 0

        Ano z techto majitelu by jim bylo smutno.

  7. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 13:43 |  
    0 0

    V duchu nejlepších slávistických tradic se z toho stává nedůstojná fraška. Ono na tom, že si vždycky všechno rozesereme sami, opravdu něco budem...

  8. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    japoko     před 9 lety 05.04.2016 13:44 |  
    0 1

    Typická Slávia posledních minimálně 70 let-tradiční žabomyší války. A zase jsme všem za kašpárky!

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Robinator     před 9 lety 05.04.2016 13:45 |  
      0 0

      přesně, v týhle fázy je to už totální fraška ze vším všudy, v práci už si ze mě dělají všichni prdel :D

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        malan (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 13:53 |  
        0 0

        jo,jo zpátky na zem. A až z nás udělá plukovník Tvrdí ČSA č.2 to bude teprve zábava:-)

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        Jachym     před 9 lety 05.04.2016 13:54 |  
        0 0

        Na mě také pokříkují a volají "Číňané", ale já si umím udělat legraci sám ze sebe, takže mi to nevadí. Do roka a do dne se ukáže na hřišti:-) Konečně dojde na sešívaný válec neúnavně vzývaný jedním nejmenovaným psychicky narušeným diskutérem na iDnes.

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          luboslavia     před 9 lety 05.04.2016 15:53 |  
          0 0

          Hlavně klídek,jestli to ještě platí,tak i Sparta je teď vlastně ze 30 % čínská (cefc),protože cefc koupila 50 % J+T finance a ty vlastní 60 % Sparty.Křetínský snad doteď vlastní 40 % Sparty,ale tam k takovým sporům nedošlo.I když je fakt ,že asi ještě Křetínský vlastní i podíl v J+T, takže tam to bylo lepší provázaný.

  9. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    vavicek     před 9 lety 05.04.2016 13:46 |  
    0 0

    SN ted dělají spin doktory pro plukovníka Tvrdíka? Šimáně to co mu vkládáte do úst neřekl. On netvrdil, že nechtěl vyměnit Uhrina, ale že to nebyl důvod jeho rezignace jak tvrdil Tvrdík. To je podstatný rozdíl.

    Jinak Luftjarda začíná připomínat plukovníka Carhilla z Hlavy 22:"Plukovník Cargill byl tak špatný obchodní manažer, že se stal vyhledávaným spolupracovníkem firem, které potřebovaly vykázat určité ztráty, aby dosáhly daňových úlev. V celém civilizovaném světě, tj. v newyorském prostoru vymezeném na jihu parkem Na bateriích a na severu Fultonovou ulicí, byl znám jako expert na daňové odpisy. Požadoval vysoké honoráře, protože dosáhnout neúspěchu nebylo často jednoduché. Musel začít pěkně na hoře a postupně se propracovávat ke dnu, a protože ve Washingtonu se vždy našel nějaký sympatizující přítel, nedaly se peníze prodělat tak snadno. Vyžadovalo to měsíce perné dřiny a pečlivě chybného plánování. Člověk všechno hezky zpřeházel, dezorganizoval, špatně vykalkuloval a na všech stranách vytáhl zátky, a když už si myslel, že to má v kapse, vláda mu věnovala nějaké jezero nebo les nebo naftové pole a všechno pokazila. Ovšem přes všechny takové překážky bylo na plukovníka Cargilla spolehnutí a on dokázal přivést k bankrotu i ten nejlépe prosperující podnik. Vypracoval se sám, bez cizí podpory, a za své zdařilé neúspěchy nemusel být nikomu vděčný."

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      utrzeny_ze_retezu     před 9 lety 05.04.2016 13:52 |  
      0 0

      A to píšeš Spart nebo pro nás? :-))

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        vavicek     před 9 lety 05.04.2016 13:55 |  
        0 0

        Nerozumím. Kdo má být to my?

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          Fulham     před 9 lety 05.04.2016 14:11 |  
          0 0

          ... .. ......

          • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

            vavicek     před 9 lety 05.04.2016 14:13 |  
            0 0

            Koukám, žes ve mně našel zalíbení. To jsem rád, že tady mám svého fanouška.

            • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

              bongor     před 9 lety 05.04.2016 20:08 |  
              0 0

              Myslím,že tady máš fanoušků hordy.Co příspěvek to perla.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      japhy     před 9 lety 05.04.2016 14:22 |  
      0 0

      Netvrdil, že nechtěl vyměnit Uhrina...
      To ale nesedí na tohle:
      "Otázka setrvání trenéra Uhrina, respektive sportovního ředitele Jinocha ve Slavii, se vůbec neřešila," řekl Jiří Šimáně v krátkém úterním telefonátu s reportérem Aktuálně.cz

      Prase, aby se v tom vyznalo. Původně jsem tu rezignaci četl jako jasný protest proti neplnění dohod, že on se se svými lidmi postará o klub a Číňani o peníze. Jakkoliv se to může zdát na hlavu postavené. A že prostě jeho slovo ve klubu ztratilo váhu a Tvrdík si dělal, co chtěl.
      No, a pak se tady vyjádří Alanor, do toho Mádl, a ono to zase vypadá, že JŠ chtěl do chodu klubu zasahovat nějak moc a navíc autoritativně.

      Takže já za sebe prostě NEVÍM, co si o tom myslet.

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        vavicek     před 9 lety 05.04.2016 14:26 |  
        0 0

        Já jsem to pochopil tak, že mluvil o důvodech jeho odchodu. A že důvod jeho odchodu se nijak netýká Uhrina.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Gino     před 9 lety 05.04.2016 16:52 |  
      0 0

      Tak je snadno patrné, že se nám to i tady póluje na šimáňovce a tvrdíkovce :D Sparta musí mít radost.

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        hiker42     před 9 lety 05.04.2016 19:48 |  
        0 0

        řekl "tvrdíkovec"..

  10. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    Tomski     před 9 lety 05.04.2016 13:57 |  
    0 0

    je to peklo a můžou za to nejspíš oba pánové...Šimáně si přivedl Tvrdíka a Cefc a jestli je neukočíroval tak je to jeho problém...Šimáně v tuhle chvíli ublížil Slavii a ač je jeho podíl na záchraně bez jakýchkoliv debat, tak teď ze sebe udělal principála cirkusu Eden...mohl odstoupit včera bez bližšího vysvětlení nebo v létě...poděkovalo by se mu a udržel si auru zachránce, takhle je z toho zase jen bolehlav, který z nás dělá šašky...

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:11 |  
      0 0

      Asi je potřeba zachovat nestrannost a brát oba za viníky. :) Co se mezi nimi muselo skutečně dít bude asi dost vostrý. Tedy za predpokladu ze jeden z nich neni vylozene debil.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Pepino44     před 9 lety 05.04.2016 17:05 |  
      0 0

      Tak on těžko může ten kdo neplatí(nebo málo) kočírovat toho kdo dává velké peníze.

  11. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    AdJap     před 9 lety 05.04.2016 14:03 |  
    0 0

    Já to řeknu takle. Pokud oba pánové nedokážou zadržet svá ega ve prospěch klubu a nedojdou k řešení a domluvě ku prospěchu Slavie, tak celá jejich záchrana přijde vniveč. Prostě tohle nechápu, proč proboha dospělí lidé nemohou za zavřenými dveřmi vyřešit své spory. Tohle totiž Slavii neskutečně poškozuje, prakticky stejně, jako za éry Franců, Sisáků, Řebíčků, Pražáků, Slavíčků a já nevím koho dalšího...Místo toho, aby si v sedli, pohádali a domluvili se, že tahle cesta nikam nevede a že vydají prohlášení, kde Jiří Šimáně řekne, že jeho cíl, tedy stabilizace Slavie, je splněn a že se stahuje do ústraní a chce se opět věnovat svému byznysu, tak se rozpoutá přestřelka, která živí posraný média a nadržený novinářský chudáky, který z toho samozřejmě dostanou, co se dá...

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      vavicek     před 9 lety 05.04.2016 14:09 |  
      0 0

      To si měl psát už když začal Tvrdík se svými tweety a tvrzením, že za sportovní vedení odpovídá Šimáně. Teď už to píšeš trochu pozdě.

      Stejně tak dostat informaci o střetu mezi vlastníky mi přijde mnohem podstatnější než ty podbízivé informace od Tvrdíka a Syrovátka. Nijak mi nepřijde, že by to Slavii nějak poškozovalo. Poškozuje to maximálně Tvrdíka, který evidentně opakovaně lhal.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 16:04 |  
      0 0

      To AdJap: tak tohle mi mluví z duše. Výstižné.

  12. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    postovni (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 14:08 |  
    0 0

    Tak teď už tím dohadováním se přes média škoděj Slavii obě strany. Možná by si mohli radši chlapi zavolat (nebo aspoň jejich sekretářky :-)). Jak se budoucnosti pod vedením JT a s čínskou pofidérní firmou v zádech bojím, teď už není jiný řešení než rychle vyplatit JŠ, vyměnit jeho lidi a zkusit to komplet po svým. A pomáhej nám pánbůh.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Jiri1     před 9 lety 05.04.2016 14:25 |  
      0 0

      Mne docela zaujala Tvrdá pár dní zpátky jestli se Eden koupí se Simáněm, nebo do toho půjdou Cínani sami.
      Prostě ted už se nehraje o Uhrina , ale o menšinový podíl Simáněho , proč, protože Cínani to rádi zaplatěj , ale pak je Simáně na nic a chtěj 100 procent.
      Tyhle komedie zaplacení novináři na jejichž angažmá pro některé lidi ze Slávie mne už tenkrát upozornoval vlivný zaměstnanec a hlavně znalec poměrů
      Navíc je mi celkem jedno jestli Tvrdíkovi radí bývalý rozhodcí a Simanemu zase Seterle.
      A to uč vůbec nemluvím, že si oba vybrali nevhodnou dobu , hlavně Tvrdík, kdy maj pritéct prachy na stadion a pod., vsichni víme, jak přislušné oddělení Cinské ambasády sleduji medialni výstupy a pod.
      O kabine a Uhrinovi mluvit nebudu hráčům dokud budou prachy je to jedno, Uhrin stejně v létě odejde a sám, pokud mu vyjde angazma mimo CR.

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        Jiri1     před 9 lety 05.04.2016 14:29 |  
        0 0

        pardon p. Hrdá

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          Jachym     před 9 lety 05.04.2016 15:04 |  
          0 0

          ... Všechno se mu v hlavě plete... Je hodný, ale potřebuje klid... Hned jsem si vzpomněl na tyto hlášky z jedné oblíbené pohádky. Kdo uhodne z jaké? :-))

          • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

            goop     před 9 lety 05.04.2016 21:48 |  
            0 0

            :-D to mě rozsekalo. tipnu si: Medvídek Pú?

  13. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    japoko     před 9 lety 05.04.2016 14:13 |  
    0 1

    Dobrej aprílovej žert plk. Tvrdíka:


    Jaroslav Tvrdik ‏@JaroslavTvrdik Apr 1
    Zatim plnime vse, co jsme slibili. Verim, ze prijde i Dusan Svento. To neustale sebepochybovani Slavii nici. Duveru pratele. Slavia forever!

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      future     před 9 lety 05.04.2016 14:21 |  
      0 0

      Proč aprýlový žertík? Co nesplnili? Kromě Šurala o kterém vlastně nevíme jak to opravdu bylo.

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        Robinator     před 9 lety 05.04.2016 14:22 |  
        0 0

        třeba tohle: To neustale sebepochybovani Slavii nici. Duveru pratele.

        :D :D

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          future     před 9 lety 05.04.2016 14:29 |  
          0 0

          Ale když to tady čteš, tak ať se udělá co se udělá, tak je to špatně. Kdyby zítra koupili Messiho s Ronaldem tak tu bude milión komentářů jak je to nekoncepční a že nedáváme příležitosti odchovancům. Byl jsem desel let předsedou spolku s 250 lidma a právě takovéto komentáře a sebepochybování mě i přes super výsledky nakonec udolali a odešel jsem.

          • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

            Robinator     před 9 lety 05.04.2016 14:40 |  
            0 0

            jasný, ale tak slavii fandi tisíce fanoušků, vdycky si bude někdo na něco stěžovat, tak to prostě je..každý na něco jinýho. Mně už třeba tohle celý přijde k smíchu..
            Já jen doufám, že se nesejde z cesty a bude se investovat do mládeže, ta mě třeba zajímá víc než A - tým, na kterej si zajdu jednou za měsíc..

            takže jak někdo psal, ať si dají někde pánové pivo a je to

            • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

              future     před 9 lety 05.04.2016 14:49 |  
              0 0

              To je úplně ideální. Tohle je opravdu cirkus. Na druhou stranu jsem pro Tvrdíkův twiter. V době změn jsem tam byl několikrát za den a netrpělivě čekal na každou zprávu a přiznám že mi to v poslední době chybělo. Já razil a razím v životě podobnou cestu otevřenosti jako on.
              Mám celkem prosperující firmu a myslím že jsem toho dosáhl i svojí otevřeností. Těším se co přijde a Číňanům věřím. Musím, nic jiného ani nezbývá a hloupýma a nenávistnýma řečma nic k dobrému nezměním. naopak.

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        japoko     před 9 lety 05.04.2016 14:23 |  
        0 1

        Myslím že pan Šural je šťastnej jak blecha, že je jinde!

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          Pepino44     před 9 lety 05.04.2016 17:12 |  
          0 0

          Tak nevím o co toto opíráš, hráčům je naprosto jedno, kdo platí, hlavně, že peníze jsou na účtě.

  14. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    martyni (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 14:17 |  
    0 0

    No tezko fandit v tomto sporu jednomu nebo druhemu, od obou je nedustojne.. nejen ted simane, ale i vcera tvrdik si mel nechat komentare az na osobní schuzku a nehazet zas hned vsecko na twitter...

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      bedva (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 14:20 |  
      0 0

      Bohužel... Stává se z toho úplně zbytečná reality show.:(

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      vavicek     před 9 lety 05.04.2016 14:23 |  
      0 0

      Pokud Tvrdík lhal o emailu od Šimáněho, tak mi přijde logické, že se Šimáně ozval. Není nutno někomu z těch dvou fandit, abys mohl říct, že Tvrdík lže.

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 14:27 |  
        0 0

        nějak se váš kategorický názor rozporuje s popisem od Mádla. nebo je Mádl také placeným agentem CEFC?

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          vavicek     před 9 lety 05.04.2016 14:30 |  
          0 0

          Nic takového netvrdím. Vyjádření Šimáněho jsem pochopil jinak než Mádl. Nikde jsem nenašel, že by popíral změny ve sportovním vedení. To co tvrdil je, že tyhle věci se netýkaly jeho odchodu jak psal Tvrdík.

          • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

            MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 14:38 |  
            0 0

            hele nevim, nikdo nevíme, jak se věci maj, ale tvrdit, že jeden je lhář a druhý oběť, to už chce to správné nekritické "fandovství"

            mně se zdá, že to souvisí se stadionem. to načasování a výmluvy na Uhrina mi přijdou mimo. začal se hýbat stadion, tím pádem i podíly v a.s., pokud ho chce CEFC scelit. proběhla nějaká spekulace s Pražákem, kdo ví ....

            jestli toho výsledkem bude zachráněná Slavie s vlastním stadionem, tak to stálo za to .... jestli

            • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

              vavicek     před 9 lety 05.04.2016 14:52 |  
              0 0

              Nejsem fanda Šimáněho. Opak je pravdou. Nikde nepíšu, že je obět.

              1) Tvrdík zjevně lhal, když tvrdil, že za sportovní chod klubu řídí Šimáně a ne on.

              2) Nenapadá mě jediný důvod proč by přišel Šimáně s tím, že si Tvrdík vymyslel ten důvod odchodu.

          • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

            japhy     před 9 lety 05.04.2016 14:47 |  
            0 0

            Nechci ti do zblbnutí kopírovat to vyjádření JŠ. Ale mrkni se na to. Jasně říká, že otázka změny ve sport. vedení se vůbec neřešila. Ne jako důvod rezignace, ale prostě to nebylo na pořadu dne. A Mádl tvrdí pravý opak.

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          vavicek     před 9 lety 05.04.2016 14:32 |  
          0 0

          A nezdá se mi pravděpodobné, že by Mádl znal obsah emailové korespondence Tvrdík-Šimáně. Ale klidně je možné, že Tvrdík už to přeposlal i místní redakci.

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        quelhar (admin)     před 9 lety 05.04.2016 14:35 |  
        0 0

        A pokud lže Šimáně o svém mailu?

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          vavicek     před 9 lety 05.04.2016 14:36 |  
          0 0

          To se mi jeví jako krajně nepravděpodobné vzhledem k tomu, že ho Tvrdík může ukázat. To dle mého nemá logiku.

          • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

            quelhar (admin)     před 9 lety 05.04.2016 14:45 |  
            0 0

            Zrovna tak ho může ukázat Šimáně, pokud chce, aby mu lidi věřili.

            • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

              vavicek     před 9 lety 05.04.2016 14:48 |  
              0 0

              Proč by to dělal? To co píšeš nemá logiku.

              • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

                doctorex (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 14:59 |  
                0 0

                Naopak to podle mě docela logiku má.

                • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

                  vavicek     před 9 lety 05.04.2016 15:00 |  
                  0 0

                  A jakou?

                  • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

                    doctorex (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:01 |  
                    0 0

                    Logika je jen jedna, neexistuje deset logik.
                    Prostě je fakt, že lhát mohou obě strany a obě dvě strany mohou usvědčit tu druhou ze lži zveřejněním mailů.

                    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

                      vavicek     před 9 lety 05.04.2016 15:06 |  
                      0 0

                      To je jistě možně, že můžou lhát oba, ale u Šimáněho nevidím žádnou motivaci, aby lhal o tom, že si Tvrdík vymýšlí. Proč by to dělal? Dejme tomu, že Tvrdk napsal pravdu - proč by Šimáně tvrdil, že to není pravda? Nemluvě o tom, že Tvrdík ještě nereagoval na Šimáněho repliku.

                      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

                        doctorex (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:22 |  
                        0 0

                        Protože chce ze Slávie rychle pryč a udržet si svůj mediální obraz neposkvrněný. Navíc jeho rychlý odchod může souviset třeba se slučováním klubu se stadionem, který by pro něj znamenal buď snížení podílu akcií, nebo nutnost další investice. Ale to samozřejmě jen spekuluji, nesvítil jsem jim u toho.

                        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

                          vavicek     před 9 lety 05.04.2016 15:37 |  
                          0 0

                          Proboha, ale jak jeho mediální obraz poskvrní, že chtěl jiného trenéra? To nemá logiku. Ostatně kdyby skutečně chtěl jiného trenéra a prosadil svou tak by ten mediální obraz byl stejný. To nedává vůbec žádný smysl.

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          utrzeny_ze_retezu     před 9 lety 05.04.2016 14:41 |  
          0 0

          To můžu naprosto vyloučit!!! :-))

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        1rytir     před 9 lety 05.04.2016 14:37 |  
        0 0

        Mě tedy logické nepřipadá, když takovou věc, jako odstoupení z funkce Šimáně řeší mailem, který okažitě zveřejní v čase, kdy se měl s Tvrdíkem pracovně setkat následující den.
        A nezlobte se, další vývoj jde plně na triko Šimáněho, je to jednoznačně on, kdo bombarduje média stále dalšími informacemi a kdo situaci vyostřuje.
        Nezávidím Uhrinovi, který má za dané situace připravit manšaft na Jablonec. Kdo se přizná k vině, když to v sobotu nedopadne?!

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          vavicek     před 9 lety 05.04.2016 14:46 |  
          0 0

          A jak by to měl řešit? Šimáně není v žádném formálním vztahu s Tvrdíkem a nijak se mu nezodpovídá. Tvrdík Slavii nevlastní. A jejich neformální vztahy byly zjevně už předtím na bodu mrazu. Takže mi tohle nepřijde nijak mimo.

          Stejně tak platí, že to byl Tvrdík, kdo veřejně mluvil o o tom, že za sportovní chod klubu nese odpovědnost Šimáně, který k tomu dostal i odpovídající funkci. Tedy aspon na mne to působilo, že taková dohoda byla i v zákulisí. Po té začal Tvrdík vystupovat jako hlavní hybatel dění a pouštěl se do podivných tweetu atd. A Šimáně asi nebyl s takovým fungováním klubu spokojen a tak odešel. Nevidím to jako velké drama. Jestli to někdo vyhrotil, tak Tvrdík jeho veřejnými prohlášeními.

          • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

            utrzeny_ze_retezu     před 9 lety 05.04.2016 14:48 |  
            0 0

            Rozhodně dohodou, v klidu a né před vrcholem sezony, nebo se aspoň o to pokusit.

          • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

            Tomski     před 9 lety 05.04.2016 14:49 |  
            0 0

            víš v jakém je vztahu dozorčí radu vůči představenstvu ?

            • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

              vavicek     před 9 lety 05.04.2016 14:55 |  
              0 0

              Ano.

              • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

                doctorex (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:00 |  
                0 0

                Tak proč se potom divíš?

                • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

                  vavicek     před 9 lety 05.04.2016 15:03 |  
                  0 0

                  Čemu se mám divit? Já jsem tady už od počátku psal, že Šimáně a CEFC plus Tvrdík není žádné terno. A už od počátku jsem tady za to dostával čočku.

                  • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

                    doctorex (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:06 |  
                    0 0

                    Špatně jsem se vyjádřil, ta otázka měla znít, proč tvrdíš, že Tvrdík a Šimáně spolu nejsou v žádném formálním vztahu a že se mu nezodpovídá, i když je jeden člen představenstva a druhý člen dozorčí rady? Omlouvám se za zmatenost, píšu sem ve volných chvilkách v práci.

                    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

                      vavicek     před 9 lety 05.04.2016 15:10 |  
                      0 0

                      Nerozumím. Představenstvo se dozorčí radě nezodpovídá. Tam je vztah dozorčí rada-valná hromada. Tvrdík zastupuje CEFC ne Šimáněho.

                      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

                        doctorex (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:20 |  
                        0 0

                        Dozorčí rada je kontrolní orgán společnosti. Něco jako taková policie, která hlídá představenstvo a potom o tom, co zjistila, informuje valnou hromadu. Z toho důvodu má právo nahlížet do dokumentů a kontrolovat představenstvo při výkonu jeho podnikatelské činnosti, k čemuž má i zákonné oprávnění.
                        Nebo samozřejmě tak to má fungovat, obvykle je to jen salámová funkce za zásluhy.
                        A je úplně jedno, koho Tvrdík zastupuje, protože pokud má funkci ve Slavii, tak má zákonnou povinnost zastupovat její zájmy.

                        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

                          vavicek     před 9 lety 05.04.2016 15:34 |  
                          0 0

                          To já chápu, ale jak to vyvrací co jsem psal? Ve formálním vztahu Šimáně a Tvrdík nebyli. Tam je vztah dozorčí rada - valná hromada, jak už jsem psal.

                          • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

                            doctorex (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:43 |  
                            0 0

                            Obávám se, že se asi neshodneme. Vám se nezdají logické věci, které mně dávají smysl, když tvrdíte, že neexistuje formální vztah mezi dvěma osobami, tak podle mě je přesně zakotven v zákonu a zcela prokazatelný. Moc si nemyslím, že máme šanci se navzájem přesvědčit.
                            Takže, pokud Vám to nevadí a nemáte ještě nějaký vyloženě klíčový argument, rád bych tuto debatu ukončil, ať tu nezaložíme nějakou nesmyslnou "flame war".

                  • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

                    afro     před 9 lety 05.04.2016 15:07 |  
                    0 0

                    Já ti nevím, ale proti období s Řebíčkem se i přes ty aktuální nechutnosti cítím jak v ráji.

                    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

                      vavicek     před 9 lety 05.04.2016 15:11 |  
                      0 0

                      To samé by se dalo napsat po příchodu Řebíčka.

                      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

                        afro     před 9 lety 05.04.2016 15:17 |  
                        0 0

                        No vidíš, stále se to vylepšuje.

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        golux     před 9 lety 05.04.2016 14:39 |  
        0 0

        Zcela mimo logiku říkat, že JT nebo JŠ lže. Je to tvrzení proti tvrzení. Bohužel dle mých informací od lidí uvnitř lže resp. nemluví zcela pravdu ohledně Uhrina JŠ.

  15. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    Khadgar     před 9 lety 05.04.2016 14:39 |  
    0 0

    Taky to může být snaha o rychlý exit, že... Nedělejme si iluze.
    Je to opravdu taková slávistická klasika. Snad to některým otevře oči.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      smileboy     před 9 lety 05.04.2016 14:47 |  
      0 0

      Mohl bys tuhle myšlenku trochu rozvést?

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        doctorex (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:03 |  
        0 0

        Šimáně chce ze Slavie co nejrychleji pryč a proto pálí mosty, aby se ho nikdo nesnažil držet. Nebo alespoň tak jsem tu myšlenku pochopil já.

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          Jachym     před 9 lety 05.04.2016 15:08 |  
          0 0

          Taková je i moje interpretace, která zapadá do mé představy o Šimáněm jako o především chladně kalkulujícím byznysmenovi babišovského typu.

          • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

            Pepino44     před 9 lety 05.04.2016 17:23 |  
            0 0

            Já si to také myslím, CEFC do Slávie sype horem-dolem a pravděpodobně chce, aby se Šimáně na tom podílel těmi 40% a to se panu Šimáněmu zjevně nechce, takže asi co nejrychleji vycouvat.

  16. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    ph65     před 9 lety 05.04.2016 14:46 |  
    0 0

    No, ono to teoreticky taky může být následovně. Tvrdík tweetoval ohledně pozice DU. Šimáněmu se to nelíbí. Ale nelíbí se mu třeba jen samotný fakt, že Tvrdík zase něco pouští o své vůli ven. Že to zrovna byl konkrétně tweet o DU, vyznělo to, jako by Šimáně byl proti trenérovi.....
    Jen trocha teorie, neznám samozřejmě detaily. Nic to samozřejmě nemění na velice nešťastném eskalování toho následného sporu.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      utrzeny_ze_retezu     před 9 lety 05.04.2016 14:51 |  
      0 0

      Kvůli tweetům nikdo rozumný nerozpoutá takovouhle komedii...

  17. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 14:51 |  
    0 0

    Jirka to může Jardovi vrátit v Travel Servisu přes svých 50,08% ;)

    vina je obvykle na obou stranách, tak hoši neblbněte, děláte spolu byznys

    už aby byl fotbal

  18. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    Fulham     před 9 lety 05.04.2016 14:51 |  
    0 0

    Jak jsem se na ty Jabka těšil , tak ztrácím chuť jít... Hrozný.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Tomski     před 9 lety 05.04.2016 14:55 |  
      0 0

      přesně...normální znechucenost...

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      1rytir     před 9 lety 05.04.2016 15:06 |  
      0 0

      Třeba právě o to některým lidem jde...:-(

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        bongor     před 9 lety 05.04.2016 20:22 |  
        0 0

        Taky bych řek rytíři,mnohým lidem je Slavia trnem v oku a tady je příležitost,jak se na ní pořádně vyřádit,včetně toho,že to určitě poškodí i návštěvu na Jabkách a asi celý konec sezony.A tak zase platí to známé"v čí prospěch?".Doufám,že Jarda všem pořádně zavře pusinky.
        V tomto mediálním souboji nefandím ani JŠ ,ani JT.Fandím Slavii Praha!

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Jachym     před 9 lety 05.04.2016 15:13 |  
      0 0

      To zase snad ne! Slavii je třeba v hledišti podpořit, ať ji vede Pavel nebo Šavel. Ostatně na funkcionáře má Slavia dlouhodobě velkou smůlu. Hráči za bafuňáře nemůžou. Po dlouhé řádce let to vypadá nadějně s evropskými poháry. Doufám, že takto nesmýšlí moc fandů, ledaže hledají alibi proč nejít kromě blbého počasí, které zřejmě v sobotu bude.

  19. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    Artur (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:01 |  
    0 0

    Ona je otazka, jestli mu CEFC z Travel Servisu nevycouvala. Protoze absolutne nechapu nacasovani, i kdyz u nas se po Dukle vzdycky nekdo odvola...

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      golux     před 9 lety 05.04.2016 15:21 |  
      0 0

      JŠ dostal 2 mld.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      tantalos     před 9 lety 05.04.2016 15:25 |  
      0 0

      Ne, naopak minulý týden zvýšila svůj podíl.

  20. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    DrFe1     před 9 lety 05.04.2016 15:02 |  
    0 0

    Co ten Šimáně blbne, taková hysterka ? Takhle se problémy neřeší, natož v klubu, který mám rád a nechci ho poškodit.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      martin (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:17 |  
      0 0

      Je mi z toho na nic a rád bych vyzval redaktory SN nebo Navara, kteří mají příslušné kontakty, aby vyzvali JT a JŠ ke klidu, ke klidnému a věcnému projednání situace, důsledků pro budoucnost Slavie a jejích jednotlivých spoluvlastníků a ke snaze o nalezení řešení, které nebude nadále škodit obrazu Slavie v mediích. Ideální by byla společná tiskovka, kde by se oznámílo kdo Slavii povede, jaká je vize a jaké sjou cíle, jaká bude role JT a JŠ ve strukturách Slavie a na závěr by si podali ruce. Nikdo jiný snad špinavé prádlo na veřejnosti nepere, jenom my a jsme pro smích a lítost (mně volal soustrasně i kamarád fanoušek Baníku...).

  21. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:12 |  
    0 0

    Trochu jsem o tom včerejšku přemýšlel. Osobně si nemyslím, že úspěšný podnikatel může být zároveň „světec“, ale připusťme, že pan Šimáně takový opravdu je a kopíruje svůj mediální obraz, tedy skvělý muž, charakterní, lidský a férový člověk. Ale v tom případě se s těmito hodnotami vůbec neslučuje jeho včerejší abdikace resp. způsob, jakým to udělal (a o dnešku snad ani radši nemluvme). Pokud by měl na prvním místě Slavii, tak to takto nemohl nikdy udělat. A přitom to šlo udělat naprosto standartním způsobem na dnešní plánované schůzce, pravděpodobně by byl požádán, aby vydržel do té doby, než si CEFC vybere nástupce a pak by se jen vydalo prohlášení, že JŠ z důvodu vytíženosti odstupuje a na jeho místo přichází pan XY. Nabízí se tedy otázka, proč to pan Šimáně udělal tímto nestandartním způsobem, který jen poškozuje Slavii ? Jak řekl jeden politik, peníze jsou až teprve na prvním místě a pan Šimáně vlastní 40% akcií Slavie a neinvestováním do stadionu Slavie se jeho pozice nezlepší, ale právě naopak. A aby nepřišel o své potenciální zisky, musí rychle jednat. Pravděpodobně tímto bouchnutím do stolu a dalšími výroky sleduje vylepšení si své vyjednávací pozice při potenciálním prodeji akcií Slavie. To je můj pohled na věc.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Jiri1     před 9 lety 05.04.2016 15:15 |  
      0 0

      Váš pohled nebo Tvrdíka.

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        rak (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 16:27 |  
        0 0

        Koukám, že podle vás je každý názor, který se neslučuje s vaším buď převzatý, zaplacený nebo servilní k někomu. Já jsem byl jednoznačným zastáncem Šimáněho, ale to, co dělá v posledních hodinách k němu nesedí a nelíbí se mně to. Je to buď reakce dítěte a nebo je zatím nějaký kalkul.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      kobo (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:17 |  
      0 0

      Také to tak vidím, roztáčí se velký finanční kolotoč...

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:19 |  
      0 0

      Chtel jsem napsat neco hodne podobneho. +1

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Jachym     před 9 lety 05.04.2016 15:21 |  
      0 0

      Vcelku souhlas, jen ten obraz Šimáněho coby světce a člověka ryzího charakteru si nějak vůbec nemohu vyvolat, a to mám představivost, myslím, celkem velkou...:-)

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      doctorex (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:24 |  
      0 0

      Napadlo mě něco dost podobného, taky mi to takhle připadá.

  22. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    tantalos     před 9 lety 05.04.2016 15:28 |  
    0 0

    Celé tyto diskuse jsou nesmyslné, dokud se nedozvíme, co stojí za jednáním o stadionu.

  23. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    Fallen (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:31 |  
    0 0

    Mě by teď spíš než jak si Tvrdík se Šimáněm okopávají kotníky zajímalo, zda budeme mít nějakej skauting. Už je to nějakej pátek, co Dovalil sbalil kufry, a furt nic...

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      malan (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:36 |  
      0 0

      Už jsem se ptal: na vrcholového manažera se klidně čeká i několik let a základem jsou trenéři od juniorek kteří jsou svým způsobem také skauti.

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        Fallen (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:41 |  
        0 0

        Aaha, takže se neplánuje vytvářet specifickou síť lidí, kteří by měli na starosti jen regionální skauting, ale bude to zatím bez vedoucího, a tak, jak popisoval Plíšek (pokud ten zůstane), přes trenéry mládeže v jiných regionálních klubech?

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          malan (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:49 |  
          0 0

          Fallene, to netuším, tohle byly pouze odpovědi lidí tady v diskuzi asi před 14ti dny, takže malý fórek:-)
          Uvidíme co se teď vůbec bude dít. Zkus se obrátit na konkrétní "vyvolené" kteří mají zaručené info a občas hodí nějakou tu perlu sviním;-)

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      vavicek     před 9 lety 05.04.2016 15:41 |  
      0 0

      Spíš to vypadá, že Dovalil dostal "Ciprovu" čekací funkci a počítalo se s ním jako s náhradou za DU. Proto se taky nic se skautingem neřeší.

  24. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    Nax     před 9 lety 05.04.2016 15:45 |  
    0 0

    Kdyz to probehlo, tak by to melo byt od obou stran bez zbytecnych komentaru, to patri za zavrene dvere. A pak vzhledem k jejich vztahu ke Slavii decentne melcime.

  25. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:52 |  
    0 0

    Ne, tak bohužel zkrátka tradiční Slavia, žádný režim, žádná diktatura, nikdo z venku nás nezničil, protože vlastně ani nemusí, to my dokážeme sami sebe zevnitř rozložit.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:52 |  
      0 0

      A je teda až neuvěřitelný, jak často a opakovaně to dokážeme.

  26. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        před 9 lety 05.04.2016 15:54 |  
    0 0

    Chtěl bych všem popřát krásný slunný den. Běžte se projít na sluníčko, člověk pak dostane úplně jinou energii.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:59 |  
      0 0

      Tak tak. Prostředníček nahoru pro vedení.

  27. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 15:59 |  
    0 1

    V žádném případě nechci přilévat do ohně, ale teď jsem si vzpomněl na dřívější anabázi Navara zde, kdy některé zde píšící obviňoval, že jejich názory škodí Slavii a že z toho majoritní akcionář vyvodí důsledky a budou seznamy atd. Moc mě ta vzpomínka při přihlédnutí k dnešku pobavila. :-)

    Když teď jasně vidíte jací šašci to tu vedou či vlastní, nechcete se přestat zlobit a hádat mezi sebou a začít směřovat svou zlobu a naštvanost na vyjádření vlastníků obecně (tím nemyslím jen fanoušky, ale i "nezávislou" redakci)?

    Nevím proč si máme vybíráte postoj za JŠ) či JT), když teď jednoznačně škodí oba (a ještě sami sobě a přeneseně nám všem). Můj objekt zájmu je Slavia - jejich problémy jsou mi ukradené. Už si nehodlám vybírat stranu. Tvrdík Šimáně VEN.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Tomski     před 9 lety 05.04.2016 16:07 |  
      0 0

      nikdo tě nenutí vybírat si stranu...v tuhle chvíli poškodil Slavii navenek hlavně Šimáně...šlo to vykomunikovat s elegancí, ale proč to udělal takhle ostře nevím...přejme Slavii hlavně stabilitu...

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 16:36 |  
        0 0

        Většina komentářů tu byla na jednu či druhou stranu.. hned v druhé větě jsi si také jednu stranu vybral, já to například vidím částečně obráceně, ale to je jedno, co je nám po tom, ty zásadní rozhovory stejně nikdo nezná (asi ani na Slavii), aby to šlo rozsoudit. Nenechme se názorově vtahovat do roztržky dvou "zajímavých" osobností.

        Přejme stabilitu a případně trochu toho úspěchu.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      malan (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 16:09 |  
      0 0

      Jak jsem psal včera, je něco shnilého v národě slávistickém. To, že se tohle děje jenom Slavii není náhoda, lidé kteří jsou a byli ve Slavii měli vždy nějakou charakterovou vadu a to takovou, že to klub málem několikrát položilo. Jestli se dá něco závidět letenskému bolševikovi je, že tyhle sračky, s výjimkou Rezeše, nemusel nikdy řešit...

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        luboslavia     před 9 lety 05.04.2016 16:27 |  
        0 0

        Stejně je to rumunům k ničemu,protože Slávia jsme my.Oni mají řeckej název,rumunskou vlajku a bolševickou minulost.Takže je to jasný .A stejně si myslím,že bude dobře.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 16:15 |  
      0 0

      Jasně a přijde Mirek Dušín ml., v kapse bude mít 10 miliard a bude vše krásné a růžové...

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 16:26 |  
        0 0

        Ty jsi to nepochopil ani trošičku.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Jachym     před 9 lety 05.04.2016 16:15 |  
      0 0

      Jeden vlastník zůstat musí. A je logické, že to budou většinoví Číňané s Tvrdíkem. V tomto ohledu mám stejný názor jako redakce. Protože Šimáně a Tvrdík coby čínský prostředník mají zásadní vliv na Slavii, tak je logické, že se toto téma nyní přetřásá. Jinak tihle "šašci", jak je nazýváš, tady oddlužili klub, přivedli a přivedou posily, odkoupili stadión... Ještě loni byli takoví šašci v nedohlednu a co bychom za ně bývali dali. Já jsem za ně rád. I když uznávám, že Luftjarda není kdovíjaký manažer a ve své "svazácké" horlivosti může na cestě za úspěchem napáchat i škody...

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 16:25 |  
        0 0

        Pozor Tvrdík není vlastník,ale jen lehce odvolatelný zástupce.

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          Navyseals     před 9 lety 05.04.2016 16:43 |  
          0 0

          Nebejt jeho, tak tu CEFC vůbec není. Trošku úcty a vděku, pánové.

          • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 17:59 |  
            0 0

            Počkej, já jim jsem velmi vděčný za to co pro Slavii udělali či ještě udělají, ale to neznamená, že budu tolerovat a tiše snášet to, co tento týden předvádějí.

            • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

              future     před 9 lety 05.04.2016 20:23 |  
              0 0

              Co předvádějí Číňané??? Oni udělali nějaké rozhodnutí či něco podobného??

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          Jachym     před 9 lety 05.04.2016 16:44 |  
          0 0

          Ano, samozřejmě.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      donford     před 9 lety 05.04.2016 16:17 |  
      0 0

      Pánové Tvrdíku a Šimáně, sedněte si za jeden stůl, a pak vydejte společné, jasné prohlášení. Průzračné jako sklo. A dejte pozor na to, aby případné šmouhy na vašem skle, které budete každý usilovně pro nás čistit, nebyly zrovna na opačné straně skla. :-) Jednotlivá emotivní tvrzení pouze přilévají oleje do ohně a jsou úžasnou vzpruhou pro naše protivníky, kteří si blaženě mnou ruce a vrnějí spokojeností. Protože nikdo nich z nebude poslouchat, co říkáte, dokud neuděláte chybu. Do doby společného prohlášení žádné jiné komentáře. A nezapomeňte jednat pozitivně v zájmu Slvie a přese všechno se usmívat, protože zítřek by mohl být horší a pozítří bychom se už nemuseli dočkat. Protože my všichni prohrajeme, pokud se Slavia porazí sama.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Boss82     před 9 lety 05.04.2016 16:52 |  
      0 0

      Milý Hereticu, v té kupě sraček, která se tu za poslední 2 dny objevila, je Váš komentář (s výjimkou zvratků pana Jiřího) sračkou největší.

      Proč tomu tak je, to Vám snad vysvětlí jiní. Já plýtvat energií nebudu, jelikož si myslím, že ve své jednoduchosti byste to stejně nepochopil.

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        smely (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 17:00 |  
        0 0

        s nazory kolegy Heretica se nestotoznuji, nicmene meli bychom se drzet alespon elementaniho standardu slusne diskuze, coz, obavam se, Vas prispevek prilis nesplnuje...

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 17:21 |  
        0 0

        Taky si nic nepochopil, což může být i moje vina, píšu jako prase. Má jednoduchost, doufám, že myslíš názorová(či psaného projevu), je výsledkem dlouhodobého sledování a uvažování. Píši jen výsledek, ne celou analýzu všech možných pravd a spekulací. Myslím, že tyto přestřelky nakonec začnou vadit každému obecně (a doufám, že většině vadí již od začátku).

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          Boss82     před 9 lety 05.04.2016 18:57 |  
          0 0

          Píšete "Tvrdík Šimáně ven"! Co myslíte, že na tom nechápu?

          Byť současný rozkol pánů Šimáně a Tvrdíka, který navíc řeší přes media, není vůbec šťastný a Slavii samozřejmě poškozuje, tak byste si měl uvědomit, než takovýto zvratek vypustíte do diskuze, že nebýt těchto dvou pánů, tak už možná Slavia vůbec neexistuje!

          Nikdo vás nenutí vybírat si stranu, komu z těchto dvou pánů dát za pravdu. Jak to se Slavií myslí, a jestli zvolili správnou cestu, ukáže až čas. Nicméně vyhazovat je z klubu ven takovýmito prohlášeními, je prostě ubohost.

          Ovšem pokud máte zbytečné 2 miliardy na účtu a hodláte je investovat do Slavie, pak vám samozřejmě nic nebrání. Odkupte od současných akcionářů klub a stadion a ukažte jim, jak se to má správně dělat.

          • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 20:29 |  
            0 0

            Aha, takhle to je. Díky za reakci. Je to přesně stejné, jako vždy, když sem píši nějakou složitou jednoduchost či jednoduchou složitost. Neumím si na to dát pozor. Je to jinak.

            Tvrdík Šimáně Ven je samozřejmě nadsázka. Sice drsná, ale stále nadsázka. Má vyjadřovat, jak hluboce mi/nám je zle z jejich mediálního chování. Dokonce si představ, že jsem na stadionu nikoho od roku 98, co víceméně pravidelně chodím na Slavii, nikdy nekřičel Leška, Straka, Řebíček, Pelta atd. VEN. A že si to koneckonců kolikrát zasloužili. Prostě nejsem z těch rozlobených. Vždy mi to přišlo, že "host vyhazuje vrchního". Takže ve zkratce - jsem si opět neuvědomil, že přestože píši za sebe, neznamená to, že mě tu lidé znají a automaticky pochopí narážky a jinotaje. Směr mých myšlenek je zhruba ve směru příspěvku uživatele honza_sl v 17:33 u nového článku.

            Když se vrátím k tónu tvého příspěvku, musím říci, že mě urazil a vzhledem k tomu,že jsem nad ním docela dlouho přemýšlel, tak bych řekl, že i ranil. Přemýšlel jsem, co jsi za člověka, že si potřebuješ takto chladit ego, někoho urazit, ponížit. Napadalo mě mnoho různých komentářů k tvé osobě, odhadů, kde asi pracuješ atd., že máš potřebu se tu takto dlouhodobě projevovat. Ale nakonec mi tě spíše začalo být líto. Musíš mít asi smutný osamělý život. Na základě těchto úvah, bych tě rád poprosil, abys mě ze svých trapných úvah a urážek vynechal. Jsi zlý a politování hodný a na novém webu bude první v mém ignore listu.

            • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

              Barra     před 9 lety 05.04.2016 23:04 |  
              0 0

              Jj., jeste kdybyste se sam ridil vasim poslednim odstavcem. Ulozim si ho, abych vam vase slova kdyz bude zapotrebi pripomnel.

              • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

                Heretic (přítel SN)     před 9 lety 06.04.2016 08:47 |  
                0 0

                Díky za lekci, strážce mého slušného chování. Takto osobní jsem tu ale určitě nikdy nebyl - sprostý ano, to uznávám.

            • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

              Boss82     před 9 lety 06.04.2016 14:07 |  
              0 0

              A vy jste zase urazil dva nejdůležitější lidi, kteří stáli za naší záchranou. Byť si o jejich současném sporu můžete myslet cokoliv, jejich vyhazování je totální neúcta k tomu, co pro Slavii udělali a stále dělají. Pokud tomu, co jste napsal, říkáte nadsázka, pak se obávám, že ji v tom vidíte zcela sám. Podle mě je to zcela jasné vyjádření.

              O vaši lítost nestojím a smutný osamělý život nemám, takže buďte bez obav.

              Jestli jsem zlý, to asi záleží na úhlu pohledu. Nicméně věřte, že mnoha lidí, kteří sem přispívají, si pro jejich racionální, logické a věcné názory vážím. Barra je jedním z nich.

              Ale nezlobte se, těžko si můžu vážit někoho, kdo ze Slavie vyhazuje její dva zachránce, jako jste to předvedl ve svém příspěvku vy. Proto má reakce, za kterou si stojím. A jestli vás urazila, tak je to váš problém. Neměl jste urazit pana Šimáněho a pana Tvrdíka.

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 17:24 |  
        0 0

        Jinak máš pravdu, vůbec nechápu, co tím chceš říci. Takřka vzápětí píšící JT mi o tom šaškovství dávaá za pravdu.

        • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

          Pepino44     před 9 lety 05.04.2016 18:11 |  
          0 0

          Tak vadit to může komukoliv, ale uvědom si, že pravdu má vždy ten, kdo platí. A pokud platí dva, tak pravdu má ten, kdo platí víc.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      japoko     před 9 lety 05.04.2016 18:18 |  
      0 1

      Správně! Co na to říká třeba vševědoucí p. Kreml?

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        quelhar (admin)     před 9 lety 05.04.2016 23:21 |  
        0 0

        Nevim, proc si myslite, ze jsem vsevedouci. A uz vubec netusim, proc a jak bych mel reagovat na Hereticuv prispevek... Snad jen, ze souhlasim, ze soucasna situace skodi Slavii a maji na ni podil oba panove.

    • Re: Vyjádření Tvrdíka

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 16:42 |  
      0 0

      A máme tu další pokračování :(. Zase jednostranné, nic nového neříkající, bez odvolání řečeného atd. Pravda již trochu smířlivější.

    • Re: Vyjádření Tvrdíka

      smely (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 16:42 |  
      0 0

      ja teda nevim, skoly nemam, ale nemelo by tam bejt spis "zastupce" majoritniho vlastnika, kdyz je to zjevne osobni reakce JT ? Ale coz, v podstate potvrdil o cem se spekulovalo...CEFC to chce hrnout rychlejc a ve velkym, tak snad jim to utahne komin...

    • Re: Vyjádření Tvrdíka

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 16:43 |  
      0 0

      Pak bych tedy zainteresovaným stranám doporučíl dát si bobříka mlčení,alespon pro media a na sociálních sítích ,minimálně do doby, než se na něčem smysluplném dohodnou.

    • Re: Vyjádření Tvrdíka

      jufoun (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 17:21 |  
      0 0

      Beru to tak, že je to podaná ruka p. Šimáněmu, aby se proboha domluvili za stolem a ne jako malí haranti pokřikovali na sociálních sítích....
      Tyhle jejich náhozy pro novináře je fail jako prase.

      • Re: Vyjádření Tvrdíka

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 18:35 |  
        0 0

        Je to jednoznačně podaná ruka ke smíru a k vyřešení nastalé situace.

        • Re: Vyjádření Tvrdíka

          postovni (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 19:20 |  
          0 0

          To by tam nesměl propíchnout tu částku. Klasickej Tvrdíkův komunikační faul.

          • Re: Vyjádření Tvrdíka

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 19:50 |  
            0 0

            Co ty víš, určitě to tam nedal jen tak, možná jako takové varování s ohledem na Travel Service.

            • Re: Vyjádření Tvrdíka

              postovni (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 20:06 |  
              0 0

              Já taky neříkám, že to tam dal jen tak. To by byl úplně neschopnej. Dal to tam schválně, takže je to podrazák.

              • Re: Vyjádření Tvrdíka

                bongor     před 9 lety 05.04.2016 20:27 |  
                0 0

                Samozřejmě pravdu má Ladislav a ty pošťáku plácáš nesmysly.Opravdu tak nesnášíš
                Tvrdíka? A co Slavie?

                • Re: Vyjádření Tvrdíka

                  postovni (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 21:14 |  
                  0 0

                  A nějakej argument by nebyl? Nebo zase jen roztleskávání, jaký si tu předváděl už za řebíčka?

                  • Re: Vyjádření Tvrdíka

                    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 21:49 |  
                    0 0

                    Proč podrazák ? Jen se formují pozice na budoucí vyjednávání.

                    • Re: Vyjádření Tvrdíka

                      postovni (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 22:49 |  
                      0 0

                      Pokud je ve smlouvě, že částka se nezveřejní a Tvrdík ji zveřejní, je to podraz.

                      • Re: Vyjádření Tvrdíka

                        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 22:51 |  
                        0 0

                        Ty jsi tu smlouvu četl, tak to klobouk dolů před tvými kontakty.

  28. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    Gino     před 9 lety 05.04.2016 16:51 |  
    0 0

    Já se musím smát, jak tu mnoho lidí opakuje, že to JT podělal tím svým vykecáváním se na sociální síti :D

    Ještě, že to JT dělá! Díky za to!!

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      rak (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 17:02 |  
      0 0

      Ne, myslím, že to byla hovadina a kdyby ten twitterový účet neměl, tak by to bylo lepší. Nicméně toto prohlášení považuji určitě za rozumnější než hysterické neadekvátní reakce Šimáněho (nemyslím to odstoupení, to má logiku, ale způsob), čemuž nasadil korunu dnes. Tím se úplně tzv. odkopal. Pro mně je to zklamání z člověka, kterému člověk věří daleko horší než Tvrdík, od kterého v principu nic moc pozitivního nečekám, ale v daném případě mu samozřejmě přeji úspěch se Slávií.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 05.04.2016 18:38 |  
      0 0

      Takmy fanousci jsme za ten twitter samozrejme hodne radi a je to skvele. Ale opravdu by asi bylo dobre od JT, aby trochu vic zvazoval, co tam pise.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      future     před 9 lety 05.04.2016 20:28 |  
      0 0

      1+++

  29. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    zeleznik2     před 9 lety 05.04.2016 20:07 |  
    0 0

    A noviny a Net mají zase o čem psát. Výborně 7 kol do konce ligy a teď tohle. Skvělá zpráva pro psychiku našich hráčů, která je už tak nízká.

    • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

      luboslavia     před 9 lety 05.04.2016 23:07 |  
      0 0

      Hráče to sice zajímá,ale jejich výkon to neovlivní,to spíš jejich vlastní schopnosti.

      • Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

        zeleznik2     před 9 lety 06.04.2016 12:29 |  
        0 0

        Hm spíše vlastní neschopnosti, bohužel...

  30. Re: Rozkol ve Slavii se prohlubuje

    SLAVIESTA     před 9 lety 05.04.2016 20:19 |  
    0 1

    Amaterismus na každém kroku. Smutné. Jak napsal F. R. Čech, sám velký Slávista - "prokletej klub"!