Ženský fotbal

Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

Již zítra nastoupí slávistky proti velkému favoritovi soutěže Lyon na krásném novém stadionu od 19 hodin. "Chceme uhrát dobrý výsledek do odvety," říká před velkým zápasem trenér Anton Mišovec.

"Jsme ve čtvrtfinále Ligy mistryň, kam jsme se chtěli dostat. Ale osobně si myslím, že je to jeden z těch kamínků mozaiky, kterou tento tým úspěšně skládá. Z hráček cítím obrovské odhodlání, zapracovali jsme na mentální stránce výkonu, dobře jsme trénovali, chystali jsme se na soupeře od začátku zimní přípravy. Všechny přípravné i mistrovské utkání jsme směřovali k Lyonu, a proto si myslím, že ho můžeme zvládnout. Čeká nás obrovská kvalita ze strany soupeře a hlavně v útočné fázi hry jsou tam nadstandardní hráčky Hagenberg, Schollin, Le Sommer, Necib. Dokážou si vytvořit v každém zápase, který jsem odsledoval, několik gólových šancí. Jsme silní jako tým a máme taky nadstandardní hráčky, věřím tomu, že soupeři se vyrovnáme a že to s námi nebude mít jednoduché. Byl bych rád, kdybychom uhráli výsledek, který by motivoval jak naše hráčky, tak naše fanoušky směrem k domácímu utkání," rozpovídal se před zítřejším zápase trenér Anton Mišovec.

"Na zápas se velice těším. Právě pro takového zápasy fotbal hraji," říká stoperka Simona Necidová. Přijde nervozita? "Spíše by měla být nervozita na jejich straně, protože jsou favoriti a musí vyhrát. My nemáme co ztratit, můžeme jen překvapit," myslí si Simona. "A už se osobně nemůžu dočkat."

Lyon je opravdu velkoklub a co hráčka, to pojem. Na koho si dát největší pozor? "Nejde jmenovat jednu hráčku. Když jdou dopředu, klidně útočí až v sedmi hráčkách a jdou do vápna. Mezi největší hrozby ale určitě patří Hegerberg a Le Sommer. Při standardních situacích bude hodně nebezpečná stoperka Renard, která měří skoro 190 cm," prozradila Necidová.

Lyon v Lize mistryň zaznamenal 4 výhry (6:0, 3:0, 3:1, 6:0), takže síla je patrná. Přesto se holky nevzdávají. "Samozřejmě výhra by byla skvělá, ale to samé i remíza, jelikož hrajeme venku," uzavírá s úsměvem stoperka Slavie.

Jakmile zjistíme, kde se zápas vysílá, dáme informaci na internet a Facebook.

Komentáře (69)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

    spino     před 9 lety 22.03.2016 21:47 |  
    0 0

    Námět pro Navara:

    Myslím, že by stálo za zvážení trochu změnit "koncepci" Media watch. Domnívám se, že tato sekce by měla sloužit pro přímé reagování na zprávy a články v médiích, které se nějak dotýkají klubu, aby poté nevznikal prostor pro spekulace.

    Odpovědi typu "Jen tak dál Tomáši!, Bez trenéra by to nebylo derby, Hodně štěstí Pepo" si myslím, že je zbytečné a příliš ani, vyjma odkazu na článek, který konec konců lze nalézt i na SN, nikoho nezajímá.

    Naopak v poslední době se vynořily v médiích dvě zprávy, které z mého pohledu částečně poškozují mediální obraz klubu a reakce, která nepřichází, by byla potřeba. Jedná se o článek na Isportu, kde píše o "dvojkolejnosti vedení Slavie" a poté na Efotbalu, kde se zase spekuluje, že pan Jinoch si rozjel ve Slavii rodinný byznys. Zvaž tedy prosím, jestli by se media watch nemělo zaměřovat spíše na zprávy tohohle typu, než glosování pozitivních ohlasů.

    • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

      knl66 (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 02:48 |  
      0 0

      K tvému poslednímu odstavci: Tyhle "informace z médií", "podle našich zdrojů", "jak uvádí agentura JPP", blablabla bych nechal plavat a vůbec bych se k nim nevyjadřoval. Ať popřeš, co chceš, je to úplně jedno. Už by to žilo nějakým vlastním životem - iSpart by reagoval dalším infem z "fotbalového prostředí", Navar (či Slavia) by zase podle tebe měl reagovat a pak si iSpart zase něco vycucá z prstu a tak dál a tak dál. Proč těmto přihlouplým spekulacím dávat naší reakcí vůbec nějaký význam?

      • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

        travel (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 09:27 |  
        0 0

        K tomuto tématu dám čerstvý příklad.Spino dal na oficiálkách odkaz na článek v novinách,že Slavia má zájem o Rosickýho.A jeho reakce byla "to je zase nějaká Tvrdíkovina".Spino,promiň.ale na tomto je vidět,jak jsi někdy naivní.Podle mě je toto naprostý novinářský výmysl.aby mohli později napsat,že se Rosický rozhodl pro spartu a ne pro Slavii.Ptám se,má na toto Slavia reagovat? (něco jiného je,když se na to přímo zeptají-ale ani to nemusí být pravda).Mně z toho všeho ,jak se do Slavie obouvají a neštítí se přitom i vymýšlet,vychází jedinné.mají z nás strach.A proto nechme vedení dělat svou práci,takovýchto blbostí si radši nevšímejme (přečíst si to samozřejmě můžem-já jsem se tomu od srdce zasmál)a važme si toho "zázraku",kam jsme se posunuli i když jsme teprve na začátku.
        Bossy,k tobě jednu poznámku,za 1 sezonu se odehraje 240 utkání a ne 480 (za 1 kolo 8,za 30kol ...).

        • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

          spino     před 9 lety 23.03.2016 09:42 |  
          0 0

          Když se na to díváš takhle, nelze nesouhlasit. S tím Tvrdíkem jsem to myslel jako vtip, v návaznosti na jeho přinášení dobrých zpráv na twitteru, nikoliv ve zlém.

  2. Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

    knl66 (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 03:19 |  
    0 0

    Holky, do toho! Ať se vám zápas povede!

  3. Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 08:27 |  
    0 0

    porazit se da kazdy, tedy verim ve vyhru a drzim palce!

  4. Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

    Khadgar     před 9 lety 23.03.2016 10:17 |  
    0 0

    ČTK: Předseda Fotbalové asociace ČR Miroslav Pelta už neuvažuje o výstavbě nového národního stadionu, ale o navýšení kapacity pražského Edenu.

    • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

      slamacek (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 10:34 |  
      0 0

      aspon se zadny slavist nebude moct vymlouvat, ze neni misto! ;)

    • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

      JS (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 10:34 |  
      0 0

      Rozšířený poloprázdný Eden.. No, i když nebyl náš (a vlastně stále nebude, bude jen patřit akcionářovi Slavie), byl to hezký stadion.

      • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

        spino     před 9 lety 23.03.2016 10:40 |  
        0 0

        Spíše mě štve, že 30 % akcií bude držet stále Pražák. Ta kontinuita s bývalým mafiánským vedením musí být podle mého názoru nejlépe úplně zpřetrhána.

        • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

          slamacek (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 10:48 |  
          0 0

          v kazdem priapde je to pozitivni zmena. muzeme se bavit o smyslnosti rozsireni kapacity hlediste, ale s osamostatnenim ligy, s vidinou hrani evropskych poharu, LM ma navyseni kapacity urcity smysl. pri predstave ze prijede real,nebo barca, tak verim, ze se i 35 tis. dokaze vyprodat. navic cena vstupneky by diky vyssi kapacite nemusela byt tak draha. prusvih to bude na ligu, kde chodi okolo 8 tis.. budeme se muset proste vic snazit... vscihni :)
          ale vyhledove je to podle meho nazoru dobre.

          • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

            Barra     před 9 lety 23.03.2016 10:53 |  
            0 0

            Souhlas.

            • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

              Artur (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 11:44 |  
              0 0

              Ahoj Barro, doufám, že jsi ty a tvoje širší rodina v pořádku. Držím palce všem Belgičanům.

            • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

              flahertie (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 11:52 |  
              0 0

              Taky souhlas, věřím, že Slávka půjde posupně nahoru - a tím i návštěvy. To, co se, milý Barro, děje v Tvé zemi, je ale určitě daleko důležitější, my upři všech těch emocích řešíme pořád jen fotbal. Myslíme na Vás, na všechny, které ta vlna zla smetla, na jejich nešťastné příbuzné a přátele. Ať už se to proboha neopakuje! - Psal jsi někdy v minulosti, že se chystáš v květnu do českých lázní. Kdyby to bylo někde poblíž Mariánek, rád bych se s Tebou setkal (pokud bys o to stál), bydlím nedaleko.

              • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                Guly (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 13:08 |  
                0 0

                Za to, co se děje v jejich zemi si můžou jen sami.

              • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                flahertie (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 13:36 |  
                0 0

                Jsi normální? Oni jako můžou za to, že mezi vyznavači islámu jsou šílenci a fanatici?

                • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                  JS (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 13:51 |  
                  0 0

                  Proč na to vůbec reagujete? Nechte podobné kecy plavat..

                • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                  Barra     před 9 lety 23.03.2016 14:04 |  
                  0 0

                  Ahoj Flaherie. Dekuji ti a Arturovi za mily prispevek. Ano, je to strasne, to vis ze mam strach a obavy o me dcery, ktere denne jezdi vlakem a metrem, dve studuji v Brusselu. Teror je zpet - mladsi generace nebo mozna vy za zeleznou oponou nebudete presne vedet jak to v letech '70 a '80 vypadalo v zapadni Evrope. I tehdy jsme meli hlidky vojaku dlouhodobe na ulici, unaselo se, byly atentaty, vrazdilo se.

                  Na obcasnou prostoduchost Gulyho jsem si uz zvyknul. Nevi lepe, a tak jsem na tohle ani nereagoval. Ze Brussel se stal cil utoku ma samozrejme jako duvod ze Brussel je hlavni mesto Evropy. Ne jen ze je tady qsidlo EU, ale take hlavni sidlo NATO, nejvetsi multinationals jsou tam zastoupeni, je to misto konzultantu a pravnickych kancelari z celeho sveta, svetove velmoci tam maji nejvetsi zastoupeni ve svych ambasadach, atd. Vsude na svete se najde bohuzel maly zlomek procenta zaslepenych, simplistickych fanatiku. Ale nebudeme to tady rozebirat.

                  Pravdepodobne v cervnu se prijdu lecit do Frantiskovych lazni, takze kousek od tebe. Urcite se rad s tebou seznamim, moc by me to potesilo. Necham vcas vedet.

                  A ted "back to the business", at to holky vecer zvladnou na jednicku. Motivace a snaha bude urcite velka, preji aby se jim take Dama Fortuna usmala.

                  • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                    Guly (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 15:53 |  
                    0 0

                    To musíš teda bejt na sebe hrdej. Je hezký, že máš strach o svý dcery. Ale co děláš proto, abys dcery uchránil a zajistil pro ně bezpečí? Nic, ještě k tomu podporuješ imigraci. A ještě mi tvrď, že ty atentáty nemají nic společnýho s islámem a imigrací, ať už nynější nebo z let minulých.

                    • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                      Barra     před 9 lety 23.03.2016 18:46 |  
                      0 0

                      Nezlob se, Guly, myslim ze jsem se vzdy tady choval slusne, ale ted mi to musi z srdce - chovas se jako prvotridni hnup. Tato zalozitost je jak se zda na to komplexni, aby sis vubec mohl udelat nejaky nazor. At zije simplicita.

                      • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                        Guly (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 22:27 |  
                        0 0

                        Aha, tak to jo :-))) Ať žije všeználek Barra :-)

                  • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                    flahertie (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 16:09 |  
                    0 0

                    Budu velmi potěšen, milý Barro, vždy sem rád četl Tvé příspěvky. Určitě bude o čem povídat. Frantíkovy Lázně jsou prťavoučké, je tu ale moc hezká krajina, několik golfových hřišť (pokud hraješ, určitě bychom flight dali dohromady) a no pivko se taky dá pít (i když já teď víc spíš vínko). Můžeš psát i na mail o.flahertie@volny.cz, dám Ti případně i mobil. Věřím, že teď bude nějaký čas v Belgii bezpečněji, tak snad se nebudeš muset o dcery tolik bát.

                • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                  Guly (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 15:48 |  
                  0 0

                  Brusel=kolébka EU. EU podporuje tuto imigrantskou politiku. To, že opakovaně volí multi-kulti politiky, je jen jejich blbost a za blbost se platí.

                  Na internetu se mi líbil jeden citát z filmu Návrat do Cold Mountain. "Muži tuhle válku nazývají mrak. Oni ho způsobili a teď pod ním stojí a diví se: Do prdele, ono prší!"

                  To platí zejména na jejich politiky, ale kdo ty politiky volil?

                  Pokud se z těchto chyb nepoučíme, budeme platit taky a hodně draze. Slováci a Poláci to pochopopili.

                  • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                    Artur (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 16:27 |  
                    0 0

                    Guly prestan tu provokovat, a rozjizdet nejake poucovani a nesmyslnej trolling. Vyjadrila se obava nad jednim z clenu SN, tak tu nerozjizdej nejakou svoji pravdohlasku o Evrope. Chtel sem ti napsat neco sprosteho, ale nestojis za plytvani energii. Barro nereagujte na ne.

                    • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                      Guly (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 16:31 |  
                      0 0

                      Nešlo o provokaci Barry, ale že si za to v Belgii se svojí politikou můžou sami je holej fakt. Trolling to rozhodně není, věc je dost vážná, ale některým to je jasný předem, někomu to dojde, až se stane něco takového a někomu to nedojde nikdy.

                      • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                        JS (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 18:08 |  
                        0 0

                        Jenže o tom, co tu rozjíždíš, se tu nikdo nechce bavit. Tak si ty svoje pravdy a světonázory nech pro sebe, nebo bude zase Quelhar mazat.

          • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

            afro     před 9 lety 23.03.2016 11:15 |  
            0 0

            Ano, pokud bychom hráli stabilně poháry, vyprodávali souč. Eden a na Příbram nebo Zlín by chodilo 15-20k, tak by to mělo smysl, ale nic takového se zatím neděje...

            A ještě jedna pozn. tak trochu pod čarou. Kdybychom teď hráli na stadionu po 35k derby, tak to těžko skoupíme a mohli bychom si hezky zafandit s řekněme 10k bolševiků a poslechnout si hezky nahlas jude slavie v Edenu. Ale to jen tak na okraj.

            • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

              slamacek (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 11:38 |  
              0 0

              je jasne ze na ligu nez zacne pravidelne chodit i pres prenos v TV 10 tis. jeste nejakou dobu potrvra ale predstava ze prijde 10 tis rumunu platicich v prumeru 300 kc za lupen je docela lakava (3 000 000 KC) to je rocni plat jednoho nadprumerneho hrace ;)

              • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                afro     před 9 lety 23.03.2016 12:51 |  
                0 0

                Že ty vidíš tu sklenici spíše poloplnou než poloprázdnou. :-)

                • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                  slamacek (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 13:56 |  
                  0 0

                  :) a neni to hezci pohled :)

                  • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                    afro     před 9 lety 23.03.2016 14:13 |  
                    0 0

                    Já nevím, jsem to jako ty nikdy nezkoušel... ;-)

          • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

            Malvin     před 9 lety 23.03.2016 13:41 |  
            0 0

            Dobrý den,
            promiň te, ale musím se zeptat, protože mi nedochází v čem by to mohlo být výhledově dobře.

            Jakože časem se návštěvy zvednou? Nebo jste měl na mysli něco jiného?

    • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

      afro     před 9 lety 23.03.2016 10:44 |  
      0 0

      Toho jsem se obával, kurděje na něj. Jestli to rozšířej jen kvůli repre, tak to je moc špatná zpráva. :-(

      • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 11:14 |  
        0 0

        Stadion bude rozhodně pěkný, zvedne se o patro a tak se s tím i při výstavbě počítalo...nebude žádná větší překážka a složitost, navíc by to mohla být rychlá akce přes léto. Na ligu se bude chodit do spodního patra, už se na to těším!

        Zajímalo by mě, jestli to bude stadion Slavie a všechny zisky půjdou do pokladny Slavie, která ho bude reprezentaci pronajímat nebo to bude obráceně, když se náš akcionář podílí jak na Slavii tak současně na reprezentaci?

        • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

          Barra     před 9 lety 23.03.2016 14:27 |  
          0 0

          Jsem si jisty za stadion nebude ´nas´, za predpokladu ze p. Simane se nebude podilet na investici.

    • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

      Guly (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 13:02 |  
      0 0

      Vůbec se mi to nelíbí. K čemu nám bude tak velkej stadion a bude tam chodit 6 K lidí. Atmosféra bude poloviční. Ani trošku z toho nejsem nadšenej.

      • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

        postovni (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 13:33 |  
        0 0

        Klasická Tvrdíkova megalomanie v akci. Ta investice do přístavby se nikdy nezaplatí (to je Číňanům zjevně jedno) a bude to poloprázdný vypadat blbě. Když to pak budou chtít uživit, budou se tam snažit narvat plno nefotbalových akcí a trávník bude stát za starou bačkoru.

        • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

          ElvisPresley     před 9 lety 23.03.2016 13:44 |  
          0 0

          Ale pánové, horní patro se na ligu používat nebude, tak je to jedno. Já jsem rád, stadion bude mít slávistickou výzdobu, síň slávy, odpovídající zázemí. Co víc si přát?

          • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

            Artur (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 13:58 |  
            0 0

            Doufám, že se dostaví parkovací dům. A vytvoří vlaková zastávka s podchodem,(schody) až k Jižní tribuně.

            • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

              Heretic (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 14:25 |  
              0 0

              Tak zastávka bude rozhodně dříve než případná dostavba stadionu. A také nemá nic společného s CEFC či Tvrdíkem. Tu nám s 85% postaví peníze z EU. Stavba úseku -Hostivař- Praha hl.n. má začít již letos o prázdninách.

              • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                Heretic (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 14:25 |  
                0 0

                *z

            • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

              Jiri1     před 9 lety 23.03.2016 14:25 |  
              0 0

              Ja bohuzel budu zase skepticky , z nápadů našeho vedení se zatím realizuje hodně málo věcí, nejsem nadšen dalším vypuštěným balonkem pro jednoduchě povahy,možnýá by to skutečnš chtšlo řešit problémy v týmu, v mládeži a pak se vychloubat zatím něčím co jeětě ani není podepsané a doufám, že alespon k tomu gojde.
              Co napsat k Belgii, neresené sociální problémy, zahleděnmost sama do sebe a nejednota obcanů, nedostatečné bezbeřnostní opatření , poučování obcanů jiných hlavně východních zemí , tady vidím příčiny tohoto hrozneho nestesti.

              • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                Barra     před 9 lety 23.03.2016 14:36 |  
                0 0

                ´poučování obcanů jiných hlavně východních zemí...

                Jestli mate na mysli EU, tak to nema s Belgii nic spolecneho az na to, ze sidlo EU je v Brusselu. V kazdem pripade mi neni jasne jak by nejake takove ´poucovani´ melo souviset s teroristickými utoky.

                • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                  Jiri1     před 9 lety 23.03.2016 14:45 |  
                  0 0

                  P.Barra j nezlobte se , ale v týhle chvíli považuju na neslušné cokoliv dalšího rozvádět, hlavně přeji všem lidem brzké uzdravení a to nejen těm zraněným, překvapila mne až naprosto neprofesionální ostraha třeba Bruselskeho letiště,,

                  • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                    Barra     před 9 lety 23.03.2016 14:58 |  
                    0 0

                    V Belgii byl jiz delsi dobu alarm na stupni 4, tedy moznym. Jaka ´neprofesionalni ostraha letiste´??? Tezko se predejit utokum kdyz naloz je umistena v zavazadle ktere jeste nebylo kontrolovano. Nebo ma kontrola snad probihat jeste venku, pred vstupem do haly? No to by bylo perfektni místo aby se nejaky atentanik odpalil v davu lidi, kteří musi sve kufry otevírat ke kontrole.

                    Take ctu ceske noviny, a dnes mi vyrazil dech ze podle ceskych novinaru je jedna z moznych pricin fakt ze imigranti nemaji jasne jestli jsou Vlamove nebo Waloni, a nemaji tedy svou identitu. Pro Kriste Pana, to snad muze naposat jen nekdo kdo v zivote nebyl v Belgii a nema sebemensi znalost o teto zemi. Ale mate pravdu, neni slusne v teto chvili neco dale rozvadet. Skoda ze jste si to neuvedomil drive nez jste se s tim vubec zacal.

                    • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                      Barra     před 9 lety 23.03.2016 15:04 |  
                      0 0

                      ... na stupni 4, tedy nevyssim moznym.

                    • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                      Jiri1     před 9 lety 23.03.2016 15:05 |  
                      0 0

                      Pane drahý vy , ale v té Belgii nežijete sám, to ohledně podcenění celé situace vypouštějí i Ceši a cizinci , kteří tam žijí.

                      • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                        Barra     před 9 lety 23.03.2016 15:15 |  
                        0 0

                        Jak jsem vubec o tom mohl pochybovat ze vase analyza je ta spravna.

                        • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                          Jiri1     před 9 lety 23.03.2016 15:31 |  
                          0 0

                          Víte pro mne je spíš hrozné, že tady můžeme kecat o čem chceme , ale to těm lidem život nevrátí, někdo to tam u vás podcenil, hodně podcenil, neříkám, že něco takového se nemůže stát jinde , ale Belgické bezpečnostní složky prostě selhaly a ne poprvé.

                          • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                            Barra     před 9 lety 23.03.2016 18:40 |  
                            0 0

                            Dovolim si nesouhlasit s posledni vetou. Ale inicialne jsem reagoval na vase tvrzeni ze mimo jine Belgie si to zavinila 'nejednotou obcanu' a 'poucovani obcanu jinych hlavne vychodnich zemi'. Tady jste slapnul poradne vedle, stejne jako dnesni cesti novinari kteri se divi ze migranti se neciti byt ani Vlamove ani Waloni a v tom hledaji pricinu ztraty identity. Absolutni hloupost, citi se na prvnim miste byt Belgicani, na druhym Bruselaci nebo Antverpnani nebo kde take bydli. Vas nazor vam neberu, ale tady se poustite na tenky led.

          • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

            afro     před 9 lety 23.03.2016 14:24 |  
            0 0

            Podle mě to atmosféru ovlivní docela dost, nehledě na to, že jsem se třeba loni poslední kolo s Budějovicema při návštěvě 4,5 tisíce na 20-ti tisícovém stadionu fakt necítil dobře. Někomu to nevadí, mně ano.

            Mě se to teď nechce dohledávat, ale myslím, že malan sem dával odkaz na vizualizaci případného rozšíření a chyběl tam ten bezva dřevěnej podhled, kterej mám tak rád a kterej podle mě pozitivně ovlivňuje akustiku. Ale byla to jen vizualizace, já vím.

            • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

              Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 14:35 |  
              0 0

              Minulou sezonu jsme poslední kolo hráli se Slováckem.

              • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                afro     před 9 lety 23.03.2016 14:46 |  
                0 0

                Máš pravdu, zápas s ČB byl můj poslední na kterém jsem v Edenu v minulé sezóně byl...

            • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

              malan (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 16:23 |  
              0 0

              afro, máš pravdu, dřevěné podhledy tam nejsou. Možná jsou průhledné kvůli vlivu na trávník a nebo jen prostě je to vizualizace která nemusí odpovídat skutečné realizaci jako tomu bylo u současné stavby. Mimochodem je to dva roky starý návrh, nyní si může budoucí investor vybrat jinou kancelář která představí vlastní projekt a ten může být úplně jiný než je v odkazu.

              http://www.stadiumconsultancy.com/en/EdenStadium.php

              • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                JS (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 18:12 |  
                0 0

                Musím říct, že to nepovažuji za dobrý nápad, stavět v stadion pro 20tisíc+ lidí, protože se to vyprodá maximálně jednou do roka, a to pokud tu to finále EL bude. Ale naše názory to neovlivní. Takže budu rád za cokoliv, co zadělá tu nechutnou díru ve východní tribuně. A za dřevěný podhled bych se taky přimluvil, vypadá skvěle.

              • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

                afro     před 9 lety 23.03.2016 20:10 |  
                0 0

                Dík za odkaz, podruhé. ;-) Jasně, vizualizace může mít k realitě hodně daleko. Mně se to i docela líbí, ale kdyby ta návštěvnost na Slavii vypadala jinak. Takhle to bude megalomanský projekt hlavně kvůli repre a my se tam budeme na ligových zápasech bát. Ale kdo ví, jak to všechno nakonec dopadne.

  5. O stadionu

    tantalos     před 9 lety 23.03.2016 15:37 |  
    0 0

    Rozšíření Edenu bych přivítal, protože taková stavba by měla vydržet přinejmenším 30 let. A vzpomínám na to, jak mě otec kdysi vzal na jedno druholigové utkání proti Plzni, byl to konec jara 1965, na které přišlo snad 40 tisíc lidí a z něhož se potom na Václavák valil průvod možná 30 tisíc lidí, který se VB marně snažila rozehnat.
    Aby ale takový stadion měl smysl, bude třeba udělat z návštěvy ligy opravdu společenskou událost, na níž dnešní hools přijdou i s manželkou a dětmi, kdy se termíny ligy budou volit tak, aby to vyhovovalo co nejvíc lidem, aby z Edenu jezdily vlaky na Wilsoňák, aby tam stálo mnohapatrové parkoviště, aby televize sloužila fotbalu a nejen na něm vydělávala.
    Předpokládám, že se takového dne nedožiju, ale přesto v něj věřím.
    A potom, sedět na východní tribuně proti zapadajícímu slunci a jen mhouřit oči není vždy příjemné.

    • Re: O stadionu

      Jiri1     před 9 lety 23.03.2016 15:44 |  
      0 0

      Abych se vám přiznal, mám velké obavy z odvedené práce na té současné podobé stadionu a nejsem sám, půjde opravdu vsechno jak na drátku, jsem na to zvědav, ale držím palce.

      • Re: O stadionu

        tantalos     před 9 lety 23.03.2016 16:23 |  
        0 0

        No doufejme, snad se to podaří. Ostatně jezdil jsem i na Strahov a náš fotbal se mi tam moc líbil.

      • Re: O stadionu

        JS (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 18:14 |  
        0 0

        Jiří, vy máte obavy ze všeho. Jak můžete v životě fungovat, když všechno předem označíte za neuskutečnitelné nebo potencionálně zfušované a pak se užíráte vlastními obavami?

  6. Rozšíření kapacity Edenu

    Petr9608     před 9 lety 23.03.2016 18:27 |  
    0 0

    Mluví se o navýšení na dokonce 35 000, no ale pracujme spíše s číslem 30 000. Tj. o 10 000 více než nyní.

    Co je to 10 000 sedaček, kam s nimi?

    Tak například těch sedm ohormných sektorů na východě (112 - 118) má nyní necelých 5000 míst. Pravda, něco si bere ten manipulační otvor, něco platformy pro kamery druhého TV štábu atp. Tak dejme tomu 5 500 míst by to bylo bez uvedených "překážek".

    Takže, i pokud bychom dali na východní sektory ještě jeden "východ", tak to máme jen o nějakých 5 000 - 5 500 míst více....

    Musel by se ještě jeden "jih+jihovýchod(=sektor hostů)" postavit nad příslušné sektory.

    Nástavby k severu a hlavní tribuně bych moc neviděl. Vzhledem k tomu, že přiléhají k ulici U Slavie a Vladivostocká.

    A teď důsledky...

    Eden je krásný stadion, protože byl zkrátka postaven "naráz". Je krásně kompaktní a celistvý.

    Docela by mne zajímalo, jak by se řešilo stavební povolení. Není ve Vršovicích nějaký výškový limit? Uvědomte si, že výška stadionu by se o hodně zvýšila. Pokud to dobře počítám, tak až nějaká 10. řada sedaček je na úrovni terénu, prvních 9 řad je pod úrovní.

    I kdyby se to úředně schválilo, tak by se ta estetická kompaktnost/celistvost někam vytratila a z Edenu by se stalo prapodivné neforemné a nevyvážené monstrum.

    Kdo ví, jak by stavba té přístavby dlouho trvala. Musela by se demontovat střecha atp. Kde bychom hráli? Zase na hůrce? Ale co kdyby to nebylo možné. Na "vysoce fotbalové" Julisce? Taky bychom mohli hrát ještě jinde v Praze. A skutečně nemyslim Žižkov ani Ďolíček!!!!

    Co se týče využití z naší strany - Kolikrát se Eden vyprodal mimo derby? Tušim, že jen na 30. kolo s Jabloncem a na zápas s Aston Villou.

    Jinak nikdy. Ani na korunovaci 2008/09!!!

    Tedy za mne - ať se národní stadion postaví na zelený louce s tim, že se tam třeba odehrajou nějaký mimořádně atraktivní pohárový zápasy nás nebo rudých.

    • Re: Rozšíření kapacity Edenu

      Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 23.03.2016 19:00 |  
      0 0

      Ještě štěstí, že to nerozhoduješ a neplatíš ty, to jsem si oddychl...

      Už aby byl stadion Slavie a klidně rozšířen, co by za to jiné kluby daly!

      • Re: Rozšíření kapacity Edenu

        Petr9608     před 9 lety 23.03.2016 20:46 |  
        0 0

        Když někdo trpí halucinacema a vidí na stadionu 2x tolik lidí...

        Já jsem se na to snažil podívat reálně...

        • Re: Rozšíření kapacity Edenu

          Petr9608     před 9 lety 23.03.2016 20:48 |  
          0 0

          A vůbec, proč já na takovej komentář (zřejmě od) prosťáčka IQ 90 reaguju.

    • Re: Rozšíření kapacity Edenu

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 24.03.2016 12:00 |  
      0 0

      stadion byl projektován tak aby šel na tuto kapacitu rozšířit. Je tu v diskusi odkaz na jednu takovou studii. Žádné neforemné monstrum by z toho nebylo. Doba stavby by byla pár měsíců. Prakticky jde o posazení pár prefabrikátů na stávající konstrukci.

  7. Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

    Petr9608     před 9 lety 23.03.2016 23:02 |  
    0 0

    A ještě jedna věc - nehrozí, že pokud Číňani utopí peníze do rozšíření Edenu, tak potom bude zbývat méně na kádr? Či by tam mělo být toto separováno?

    • Re: Před LM: Chceme uhrát dobrý výsledek

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 24.03.2016 11:55 |  
      0 0

      myslím, že to vůbec nesouvisí. Klub má nějaký budget, stdion má nějaký budget. Jsou to jiné firmy, jiné účty a oddělené investice.