Rozhovory

D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

Z pozice hlavního trenéra zažije Dušan Uhrin v neděli své druhé derby a zatím v nich má stoprocentní úspěšnost. I přes početnou marodku říká: "Na Letné chceme vyhrát a udržet klíč od Prahy."

Slavia momentálně ztrácí na svého soka 11 bodů, ale to podle Dušana Uhrina nic neznamená. "Derby je úplně jiné utkání než všechna ostatní, protože je jedno, jestli je někdo v tabulce první nebo poslední. Před půl rokem jsme na tom finančně byli špatně, měli jsme své problémy, zatímco Sparta byla na podzim na koni, ale vyhráli jsme. Teď je to trošku jiné, ale Sparta je pořád před námi, je to dlouho očekávané utkání, bude tam velká nervozita hráčů."

Za půl roku od posledního souboje se v obou týmech hodně změnilo, bohužel i bodový rozestup, který byl před podzimním duelem 6 bodů. "Sparta v tuto chvíli hraje trochu jinak než na podzim, oba kluby v zimě udělaly přestupy hráčů a obě mužstva nastoupí v jiných sestavách. Myslím, že důležitý bude vstup do zápasu a jak se budou plnit taktické pokyny na obou stranách." Velká pozornost všech fanoušků se jistě bude upínat k Josefu Hušbauerovi, který ještě na podzim oblékal dres rivala. "Pepa se těšil na utkání se Spartou už když sem přišel. Motivaci má velikou, pevně věřím, že bude v pořádku, v posledním utkání měl zdravotní problémy a pravděpodobně prodělal chřipku."

Vyprodaný stadión bude očekávat atraktivní hru a góly, náš trenér to vidí podobně. "Já si slibuji dobré a napínavé utkání, které bude hodně taktické, protože oba týmy budou chtít vyhrát. Chceme vyhrát a uspět na Letné, porazili jsme je doma v Edenu a nechceme ztratit klíč od Prahy. Půjdeme do utkání s tím, že budeme hrát víc než na 150 %."

Sparta ve čtvrtek nastoupí k odvetě duelu s Laziem Řím, jistě nejeden slávista by si přál výsledek v základní hrací době 1:1 a prodloužení. Náš kouč však na možnou únavu sparťanských hráčů nespoléhá. "Nemyslím si, že by to měla být výhoda, když jsem trénoval Plzeň a jiné kluby, taky jsme hráli středa-neděle, týmy jsou na to zvyklé."

Velký problém v posledních zápasech Slavie byla početná marodka, která se doteď nevyprázdnila. "Utkání se Zlínem pro nás bylo atypické, měli jsme hodně zraněných a nemocných hráčů, nastoupili do něj tři hráči, kteří byli nemocní. Řešíme doteď obrovské problémy s marodkou, nemůžeme postavit mužstvo, které hrálo v přípravě, většinou nám chybí tři nebo čtyři hráči, kteří půlku týdne netrénují. Máme hráče, kteří mají teplotu a chodí k doktorům, postavím ty, kteří budou stoprocentní a budou trénovat celý týden. Na druhou stranu je derby, je to úplně jiné utkání, věřím, že i ti nemocní hráči budou stoprocentně připravení."

Další komplikací by mohla být absence Uhrina na lavičce Slavie. Klub sice podal žádost o prominutí zbytku trestu, ale ještě není jasné, jak to dopadne. "Ještě nevím, jestli komise zasedne, aby mě omilostnila od jednoho zápasu, věřím, že se to povede. Když nebudu na lavičce, tak to bude určitě něco jiného, než kdybych na ní byl. Na druhou stranu tam budu mít Petra Čuhela, který mě dokáže zastoupit. Pevně věřím, že to, s čím půjdeme do utkání, se nám podaří naplnit." Pokud by na lavičce nemohl být, bude sedět někde na tribuně. "Nemám koupený lístek, takže čekám, že u střídaček asi místo nebude. Na variantu, že bych seděl na tribuně, jsme připravení. Pro trenéry je pohled zespodu stejný jako pohled zeshora, už jsme zvyklí," říká Uhrin k názoru, že zeshora z tribuny by mohl mít o hře lepší přehled a mohlo by to tak hrát ve prospěch Slavie. "Dnes je možné předávat si informace několika způsoby, ono i když jsem seděl v Edenu na tribuně hned za střídačkou, tak mě Petr Čuhel neslyšel. Máme nějaké myšlenky, jak bychom mohli spolupracovat, musíme si je ještě ověřit při tréninku."

22.kolo - Neděle 20. 03. 2016 19:30

Synot liga, 2015/2016
3 - 1
0 - 1
AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

56. David Lafata
75. Costa Nhamoinesu
78. Ondřej Zahustel

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

6. Milan Škoda

Komentáře (83)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

    malan (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 15:35 |  
    0 0

    Tak hlavně nechat na tribuně Hušbauera který neví jestli hraje za spartu nebo za Slavii!

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      mabr     před 9 lety 16.03.2016 16:18 |  
      0 0

      Už to začíná být opravdu trapné :-(

      • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

        malan (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 16:25 |  
        0 0

        souhlasím, mám na jeho výkony stejný názor.

      • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

        Barra     před 9 lety 16.03.2016 17:24 |  
        0 0

        +1

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      Sedrousek     před 9 lety 16.03.2016 16:36 |  
      0 0

      Ja bych mu jeste sanci dal at se predvede a ukaze co v nem je. Bud bude k smichu nebo bude za hrdinu. Kdyz bude k smichu tak se rano bude stydet podivat do zrcadla a kdyz se mu derby povede tak by ho to mohlo konecne nakopnout a mohl by zacit hrat to proc jsme ho kupovali

      • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

        Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 17:07 |  
        0 0

        Malan už je s tím trapný, ale že se k němu začnou přidávat ostatní? Dle mého názoru Hušbauer podává solidní výkony.

        • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 18:45 |  
          0 0

          Ono stačí vzpomenout na Zlín a pasáž po nuceném střídání Hušbyho, Suk sám bránit nestíhal a byl tam pěkný průchoďák, navíc v dnešním rozhovoru sám Pepa naznačuje, že má od DU jiné úkoly než byl zvyklý a do útoku se až zas tolik nedostane.

          • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

            Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 19:11 |  
            0 0

            Přesně tak. Nevím, jak ostatní, ale já s tímto rozestavením (4-4-2 nebo když hraje ZS(DZ) v rozestavení 4-5-1) neočekával, že bude střílet góly jeden za druhým. Se Součkem se skvěle doplňují a řekl bych, že si spolu sedli. I když proti Zlínu jsme hráli 4-5-1 s Hušbauerem a po jeho odchodu a následně Kenii jsme přešli na 4-4-2. Ale i tak mi přišlo, že Piták nebyl skoro nikdy tam, kde měl být a naše záloha v podstatě přestala existovat.
            Škoda je na tom podobně. Rok a půl se hrálo jen na něj a střílelo mu to. Najednou se přešlo na 4-4-2, tak chvíli potrvá, než si pár věcí zafixuje. I když je pravda, že teď se s formou moc nepotkal, takže kdybychom hráli derby s Murisem na hrotu a v průběhu zápasu by tam nastoupil Milan, tak by to pro něj mohlo být snazší, protože ostatní by byli unaveni a od by byl ''čerstvý''. A poté by tam mohl 'fouknout' nějaký ten gól. ;-)

            • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

              Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 19:43 |  
              0 0

              Když odešel Hušbauer do šatny, tak si s námi dělal Zlín co se mu zachtělo!

              • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

                Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 19:44 |  
                0 0

                A píši tam snad opak?

        • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

          bongor     před 9 lety 16.03.2016 19:39 |  
          0 0

          Máš pravdu,je to trapnost,urážet vlastního hráče.To že přestoupil do Slavie,byla pěkná facka nafoukanosti bolševika, proto se na něj uraženě připravují.Ale že se k nim přidají i slávisti,je bez komentáře.

          • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

            Jachym     před 9 lety 16.03.2016 21:06 |  
            0 0

            Máš pravdu, ale doufám, že ses stejně vyjadřoval i když k nám přešel Franz... :-)

            • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

              Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 21:18 |  
              0 0

              Franz je úplně jiná kapitola...

              • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

                Jachym     před 9 lety 17.03.2016 10:45 |  
                0 0

                Proč?

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 09:43 |  
      0 0

      Prosím, už nikdy nepřispívej na tuto stránku. Bude to tak nejlepší.

      • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

        malan (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 10:01 |  
        0 0

        Bohužel Ti nemohu vyhovět, budeš se muset smířit s tím, že i ostatní mají právo na svůj názor. Ber to i jako radu do života, bude se Ti to hodit.

      • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

        Jachym     před 9 lety 17.03.2016 10:50 |  
        0 0

        Proč by nepřispíval? Tu blbost (citaci) nemá z vlastní hlavy, ale od toho tlučhuby Ringo Čecha...

        • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 19.03.2016 03:06 |  
          0 0

          Proč tlučhuby ? Ringo si z rudých dělá srandu tím, že hodně zveličuje a bongor zase tím svým způsobem, chce to trochu nadhledu.

  2. Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

    Divizni (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 15:47 |  
    0 0

    Myslím, že by stačilo hrát celý zápas na 100%. Zatím se nám to na jaře ani v jednom zápase nepodařilo. Tyhle řeči o 150 procentech jsou dobrý na přilákání fanoušků, ale já někde četl, že už je vyprodáno....

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      Jachym     před 9 lety 16.03.2016 15:53 |  
      0 0

      :-) Správný postřeh

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      dalislavista     před 9 lety 16.03.2016 17:01 |  
      0 0

      Lepší by bylo hrát na 200% :o)

      • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 17.03.2016 09:48 |  
        0 0

        Proč jsme nehráli v Boleslavi na 150%? Ale jasný souhlas, na Letnou se musí jet s bojovou náladou a nechat na hřišti všechno!

  3. Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

    utrzeny_ze_retezu     před 9 lety 16.03.2016 15:55 |  
    0 0

    Hlavně náš Pepa je připravenej,jen ještě neví za koho :-))

  4. Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

    DeanMoriarty     před 9 lety 16.03.2016 16:12 |  
    0 0

    Hlavně doufám, že se dá do pořádku Deli, bylo by ohromný oslabení, kdyby nehrál.

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      Robinator     před 9 lety 16.03.2016 16:37 |  
      0 0

      o tom žádná, to bych si pak dal 50 000,- na spartu

  5. Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

    afro     před 9 lety 16.03.2016 16:21 |  
    0 0

    Tak pískat bude Kocourek. To je jaká vlastně zpráva?

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      Jachym     před 9 lety 16.03.2016 16:35 |  
      0 0

      Nyní neutrální, což se může změnit po zápase...:-)

      • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

        Sedrousek     před 9 lety 16.03.2016 16:38 |  
        0 0

        Na toaletny se to meni o polocase v kabinach. Polocas hrajou rovinu a o puli se popripade rovina mirne nakloni

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      DeanMoriarty     před 9 lety 16.03.2016 16:38 |  
      0 0

      Vzpomínková koláž.

      http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-11-12/109169/zarez-slavia-mela-kopat-penaltu-ale-sudi-kocourek-to-nedovolil.html

      Laik žasne, odborník se diví. Zvlášť když si vzpomene na loňský jarní zápas Plzeň – Slavia (0:1), po němž byl za podobný prohřešek v první půli po potyčce s Horváthem vyloučen slávista Juhár. Stalo se v 19. minutě, tři minuty po vedoucím Škodově gólu a po té, co Horváth do Juhára vrazil. Spravedlnost tehdy vzal do ruky nechválně známý sudí Kocourek. Ten Horvátha nepotrestal ani žlutou.
      http://fotbal.hattrick.cz/sudi-slavii-zarizli-dosoudil-beztrestne-nasadil-necidovi-kravatu-54-zapasu-penalty/

      • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

        afro     před 9 lety 16.03.2016 18:18 |  
        0 0

        Hezký...

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      lassiter     před 9 lety 16.03.2016 17:22 |  
      0 0

      No tak řečí čísel nemá Sparta s žádným současným rozhodčím, který jim odpískal víc než deset zápasů, lepší bilanci - 15-2-1, 87% získaných bodů, skóre 46:9, ČK 0:5, penalty 5:0. No ale rozhodující budou samozřejmě hráči :-)

      • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

        donford     před 9 lety 16.03.2016 17:48 |  
        0 0

        Nedávno jsem Kocourka viděl a pískal docela spravedlivě. Ale to nebyla Slavia.Byla to tuším Plzeň s Bohémkou?

  6. Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

    navzdyslavia     před 9 lety 16.03.2016 17:45 |  
    0 0

    Jen at Pepa Husby hraje. Aspon bude mit prilezitost se proti sralte ukazat. Davam mu sanci. Verim v dobry vysledek a snad se chytne i Skodak i kdyz mu moc neverim. Radeji bych postavil Mesanovice.

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      donford     před 9 lety 16.03.2016 17:53 |  
      0 0

      Když se Škoda nechytne se Spartou, kde by se měl vyhecovat, tak se bojím, že už se na jaře nechytne. A Euro mu zmizí definitvně v dálavách. Jinak: kéž by hráli naši aspoň na těch 100%. Tedy po zemi a presovali. Určitě budou oproti Spartě odpočinutější. Sparta je v obraně zranitelná. Bude hrát Bořil? Víte to někdo?

      • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

        Sedrousek     před 9 lety 16.03.2016 18:07 |  
        0 0

        Jiri1 to vi :-)

  7. Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

    sTizz (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 18:11 |  
    0 0

    Twitter p.Tvrdika.. Mozna jiz na pristim domacim zapase na vlastnim stadionu :-)

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      spino     před 9 lety 16.03.2016 18:18 |  
      0 0

      Ať žije pan Tvrdík, zachránce Slavie!

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      afro     před 9 lety 16.03.2016 18:19 |  
      0 0

      Tak to by bylo krutopřísně hustý.

      • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

        Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 19:14 |  
        0 0

        :-)) "Krutoprisne husty"... :-))

        • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

          afro     před 9 lety 16.03.2016 19:23 |  
          0 0

          Já vlastně moc nevím, co to přesně znamená, ale moje osmiletá dcera používá, resp. nadužívá slovo "hustý" velice velmi a to "krutopřísně" jsem zachytil od nějakejch výrostků. ;-)

          • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

            Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 20:05 |  
            0 0

            Tak já mám dceru teprve šestiletou, ale "krutopřísně hustý" jsem ještě neslyšel, ale to spojení prostě nemá chybu... :-)

            • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

              PetCC     před 9 lety 16.03.2016 21:47 |  
              0 0

              To jsem slyšel tak někdy před 10 lety, ne?

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      Barra     před 9 lety 16.03.2016 18:27 |  
      0 0

      Ihned jsem se podival jestli nepadne pristi domaci zapas na 1. Aprila - a ne! A pak ze se v zakulisi nemaka, pane J1!

      Uzasna zprava, tuto sezonu prechazime z jedneho velkeho prekvapeni do druheho! Kde a kdy to asi bude koncit-:)

      • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

        sTizz (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 18:40 |  
        0 0

        Dalsi prekvapeni,Eden-narodni fotbalovy stadion :)

        • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

          travel (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 19:11 |  
          0 0

          Opět si připadám jak ve snu,ale ona to snad bude skutečnost.

  8. Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

    Novasinho     před 9 lety 16.03.2016 18:24 |  
    0 0

    Tak prý Jarda Tvrdík píše, že příští zápas budeme hrát asi ve svém!!! Není to sen?!?

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 18:41 |  
      0 0

      Ještě prý ma být národní,to muže znamenat rozšiřování, což uplně nevím zda by byl dobrý nápad,no uvidíme.

      • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

        spino     před 9 lety 16.03.2016 19:04 |  
        0 0

        Každopádně by se to asi nerealizovalo okamžitě, takže bych byl v klidu.

      • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

        JS (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 19:22 |  
        0 0

        To znamená, že to koupí CEFC a podepíše dohodu s FAČR o pronájmu stadionu na domácí zápasy reprezentaci. Zajímavé. Jenom doufám, že se p. Tvrdík vrátí z létání v oblacích o 35 tisícové kapacitě. Podívejte se zítra na Lazio, jak je divné, když na nějakém 60 tis. stadionu je 15 tisíc návštěvníků.

        • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

          Barra     před 9 lety 16.03.2016 19:51 |  
          0 0

          Lazio ma tuto sezonu prumer 22tis, nejvyssi navstevnost byla 28tis. AS Roma 35 tis, nejvyssi je 55tis. Ja si myslim ze Slavie ma na to aby se dostala na (ceske normy) krasny prumer kolem 20tis a na top-zapasy jako derby i vice. Kdyz bude stadion nas, muze se take zapracovat i na 'servisu' - obcerstceni. Co umelo Boby Brno v '90 letech s nastevy kolem 40tis, umime take. A nezapomenme, v dobach euforie titulu jsme meli vyprodano. Prosim o trochu duvery - pred necelymi 6 mesicy jsme byli temer v klinicke smrti, nikdo nebude moci tvrdit ze vedeni (a) nemaka, a (b) neplni sve sliby.

          • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 20:08 |  
            0 0

            Jsi příliš optimistický.

            • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

              Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 22:59 |  
              0 0

              Souhlasím. O něčem jako je vyšší kapacita bych uvažoval až by byl Eden minimálně 6x za sezonu vyprodaný a všechny domácí zápasy by byla kapacita zaplněna min. 65%. K tomu vedou cestičky se jmény - poháry, hra na špici, atraktivní hra a góly (zářící hvězda týmu).

      • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

        afro     před 9 lety 16.03.2016 19:25 |  
        0 0

        To by se mi ani za mák nelíbilo. Národní stadion by mohl být v Brně...

        • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

          Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 23:00 |  
          0 0

          Hlavně ať u nás nikdo nestaví 30tis. monstrum. To Koloseum držící se tradičního oválu je sice fajn, ale 10-15tis. by bylo slušivé. A za dobu co se "plánuje" bych se spokojil klidně se stadionkem jako má Chomutov a celý z EU dotací... :(

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 20:10 |  
      0 0

      Jako odvedení pozornosti před derby dobré. Uvěřím až po oficiální tiskovce.

  9. Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 19:01 |  
    0 0

    MOL Cup – zatím se to pro nás vyvíjí dobře, po Jablonci dnes postoupila do semifinále i Plzeň a „vlastně“ i Boleslav, která vyhrála v Hradci 4-1 a kdo postoupí z dvojice Sparta – Liberec je nám celkem jedno.

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      travel (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 19:09 |  
      0 0

      Bohužel tam je Jablonec s peltou a horníkem.

      • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

        sasky     před 9 lety 16.03.2016 20:14 |  
        0 0

        Čáp s Horníkem, co si tak zkušeně šéfujou ligu myslíš, jo? :) Ne, nic ve zlém, ale tyhle paranoidní představy, že někam přijde Horník a hned tam bude titul mě připadají... no paranoidní.

        • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

          travel (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 20:37 |  
          0 0

          Nevšiml jsem si,že by někdo psal o titulu Jablonce.

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      TSeguinTS     před 9 lety 16.03.2016 19:15 |  
      0 0

      Ćáp si to pohlídá... bohužel

      • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

        bongor     před 9 lety 16.03.2016 19:44 |  
        0 0

        Tak je to jasný,pohár vyhraje "čapí hnízdo" a ligu bída.Kdyby to dopadlo jinak,tak by to bylo největší překvapení roku,ale jak bylo řečeno čáp s horníkem to jistěj.

        • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

          Boss82     před 9 lety 16.03.2016 20:03 |  
          0 0

          Tyhle blafy tu šíříte už řadu let! Pokud se, jako už mnohokrát, ukáže, že jste byl mimo, donutí vás to konečně k nějaké sebereflexi a z ní vycházejícím závěrům?!

          • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

            dArtagnan     před 9 lety 16.03.2016 20:53 |  
            0 0

            To tě za tu celou řadu let nenapadlo, že o rudých bongor píše ironicky?

            • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

              honza_sl     před 9 lety 16.03.2016 21:15 |  
              0 0

              Jako, že je ve skutečnosti žere? :-)

  10. Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

    Laduk     před 9 lety 16.03.2016 19:30 |  
    0 0

    To bude derby .. narazíme na kompaktního, kombinačně silného soupeře. Musíme hrát svoji hru, na kterou máme hráče i trenéra a na kterou se proletářský klub nedokáže připravit i kdyby četl můj zasvěcený komentář (stejně by tomu nevěřil). Systém zmatek a výsledek 1:2 je nabíledni. Góly: Lafata - Deli, Škoda. Lafatův skok: Lafata

  11. Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

    mengy11     před 9 lety 16.03.2016 19:40 |  
    0 0

    Doufám, že se p. Tvrdík poučil o informovanosti na Twitteru z případu Šural. Procenta sice nezveřejnil, ale beru to jako oficiální a 100% informaci, která je mimochodem úžasná!!! Pokud by toto zveřejnil a nevyšlo to, tak je to na zablokování jeho twittrového účtu :D

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 19:48 |  
      0 0

      Jak to můžeš brát jako oficiální? Bylo by nemilé, že by musel mít zablokovaný účet, jen kvůli tomu, že se to oficiálně potvrdí až po zápase. :-D

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      Barra     před 9 lety 16.03.2016 19:54 |  
      0 0

      Nekdo tady neumi cist -;) Pan Tvrdik jasne napsal 'MOZNA' uz na vlstnim stadionu...

      • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

        Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 19:55 |  
        0 0

        Ale napsal to na Twitter, tím pádem už je to oficiální.

        • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

          Barra     před 9 lety 16.03.2016 19:58 |  
          0 0

          Pockej Radku, chtel jsi tam pridat smajlik nebo ne?! Ano, napsal na Twitteru ze "mozna" uz na vlastnim stadionu, nic vic, nic min. Takze nic definitivniho.

          • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

            Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 20:00 |  
            0 0

            Chtěl, ale myslel jsem, že to všem dojde, že je to myšleno ironicky. :-)

        • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

          sasky     před 9 lety 16.03.2016 20:15 |  
          0 0

          Co řešíte? Je to oficiální možná :)

          • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

            Grobar     před 9 lety 16.03.2016 20:25 |  
            0 0

            Ať je to jak chce, ledy se pohnuly. A pokud se to stane, tak je to vpravdě historický milník našeho milovaného klubu. A to rozšíření bude taková třešnička na dortu, až budem hrát pravidelně ligu mistrů, tak se bude ještě hodit...

            • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

              bongor     před 9 lety 16.03.2016 20:34 |  
              0 0

              To bude z dva roky.

              • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

                bongor     před 9 lety 16.03.2016 20:35 |  
                0 0

                za dva roky.To blbý áčko.

  12. Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

    TSeguinTS     před 9 lety 16.03.2016 20:37 |  
    0 0

    Z ispartu: „Možná již na příštím domácím zápase na vlastním stadionu,“ naznačil na svém Twitteru Jaroslav Tvrdík, který v klubu zastupuje právě čínskou firmu CEFC. V Edenu budou slávisté hrát 9. dubna, kdy ve 24. kole Synot ligy přivítají Zlín.

    Další chybička se vloudila :)

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 21:19 |  
      0 0

      Zase Hubáček v Edenu? :-)

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      donford     před 9 lety 16.03.2016 23:55 |  
      0 0

      Na Velikonoční pondělí to třeba podepíše v Lánech čínský prezident.:-) A tomu prej nikdo z Číňanů nesmí odporovat.

  13. Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

    travel (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 21:45 |  
    0 0

    Ještě poznámku k rozhodčím.Jedním z brankových rozhodčích má být Ardeleanu.

    • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

      Robinator     před 9 lety 17.03.2016 09:23 |  
      0 0

      tak snad tam nebude nic spornýho :D

      • Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

        Falk     před 9 lety 17.03.2016 23:07 |  
        0 0

        Ať to dopadne se stadionem jak chce,koupě stadionu by byla neuvěřitelná pecka .Já si o Tvrdíkovi myslím ,že některé věci by se měli zveřejňovat až když je to jasné (myslím si že je tlučhuba),ale za to ,co pro Slavii všechno udělal mu patři hluboké DÍKY a celkově je pro mě borec a měli bychom být všichni velmi rádi ,že ho máme .Nebojím se napsat ,pane Tvrdík velmi diky za vše co pro nás děláte.
        K derby - zatím hrajem tužku ,Hušby také těžký průměr ,ale pevně doufám ,že půjdeme nahoru

  14. Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

    zeleznik2     před 9 lety 18.03.2016 18:11 |  
    0 0

    Pěkné předsevzetí doufám, že to bude tak i na hřišti, zatím teda ani zdaleka ne ani na 80% krom třeba Deliho nebo Součka.

  15. Re: D. Uhrin: V derby budeme hrát na 150 %

    Eskaes     před 9 lety 18.03.2016 19:59 |  
    0 0

    Proč jen mu nevěřím, amatérovi?

    Debakl...bohužel.