Osobně jsem měl ze zápasu trochu obavy. Notně obměněná Slavia byla pod docela velkým tlakem (který je ale při našich ambicích a jménu klubu v pořádku), když se očekávaly tři body, a navíc Brno je s bezejmenným, ale o to lépe takticky připraveným mužstvem nebezpečným soupeřem, proti němuž se nám poslední zápasy vůbec nedařilo. Naštěstí bylo o osudu zápasu víceméně rozhodnuto po prvním poločase, když jsme si velice vítaně pomohli dvěma góly ze standardních situací.
Jinak náš výkon hodnotím jako lehce nadprůměrný. Posun oproti podzimu tam byl znát, na druhou stranu nějaký nesmlouvavý válec to ještě zdaleka nebyl, což je ale po velkých zimních změnách pochopitelné. Nadšen jsem pak byl ze zdravé agresivity mužstva. Od prvních minut bylo evidentní, že chceme zvítězit a hráčům se dařilo v osobních soubojích. Navíc šlo skutečně o agresivitu zdravou a maximálně pozitivní - nedošlo k žádným excesům v podobě tvrdých zákroků z přemotivování a Slavia neobdržela ani jednu žlutou kartu. Nasazení slávistů bylo zkrátka příkladné. Naopak do budoucna bych si představoval lepší kombinaci a větší "uzamknutí" soupeře u jeho šestnáctky, nicméně Brno hrálo obranu hodně vysoko a nám protiútoky vyhovovaly.
Závěrem bych zmínil ještě dvě věci. Utkání sledovala vynikající návštěva, a to i navzdory chladnému počasí a televiznímu přenosu. Věřím, že se slávistický národ probouzí a plné hlediště Edenu se stane pravidlem. Druhá věc je méně pozitivní, na mysli mám diskutabilně neuznaný gól Brna na 1:2 z cca 70. minuty. Možná se faul zapískat dal, nicméně vzhledem k nastavenému trendu v utkání měla branka podle mě platit. Slavii na druhé straně zastavilo několik ofsajdů, které vypadaly všelijak, nicméně zda byly odpískány správně, jsem už vzhledem k osudu zápasu nezkoumal (možná napoví někdo v diskusi, vím jen, že gól Železníka nebyl uznán správně).
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Martin Berkovec - 5 - Práce měl minimálně. Nejtěžší pro něj bylo překvapivé zakončení Zavadila ze standardní situace z úhlu, ale byl to jen středně těžký zákrok. Jednou dobře vyběhl na centr a ačkoliv to nebylo 100% a míč neudržel, tak tím obraně pomohl. Na druhou stranu měl pár nepřesvědčivých odkopů, ale nic zásadního. Lepší pětka.
Jan Bořil - 6 - Splnil očekávání a v obraně byl nekompromisní. Jednou na poslední chvíli zamezil velké šanci Brna, když odhlavičkoval míč na poslední chvíli před útočníkem Brna. K ideálu do dalších zápasů ještě chybí větší a lepší podpora útočného snažení sešívaných.
Jiří Bílek - 7 - Já osobně bych před zápasem upřednostnil ve stoperské dvojici Latku, nicméně jestli bude Bílek hrát jako proti Brnu, tak našeho kapitána do sestavy jen tak nepustí. V obraně výborný a přesný výkon podpořil šťastně vstřelenou brankou.
Simon Deli - 7 - Podobně výborný obranný výkon jako u Bílka. Řezníček s Delim radši ani příliš nepodstupoval souboje. Má také velkou zásluhu na naší úvodní brance.
Tomáš Jablonský - 6 - Co se týče defenzivní činnosti, tak byl z obranné čtveřice nejslabší a minimálně dvakrát zaváhal. Podpora útoku pak od něj byla tradičně v pořádku. Průměrnou herní známku si ale zvýšil dobře kopnutými standardkami, ze kterých padly obě branky Slavie.
Miljan Vukadinovič - 6 - Vypadá to, že Miljan nehodlá nelehce vybojované místo v základní sestavě snadno přepustit. Proti Brnu odehrál dobrý zápas, ve kterém se snažil být aktivní. Povedla se mu i jedna výborná individuální akce, po níž předložil míč do tutovky Mešanovičovi.
Tomáš Souček - 6 - Dobrý výkon, ostatně jak už je u Součka zvykem. Pohyboval se v dobrém prostoru a poctivě získával míče ve středu hřiště. Má nezanedbatelný podíl i na naší druhé brance.
Josef Hušbauer - 6 - Myslím, že premiéra v sešívaném dresu mu vyšla. Hodně se snažil o zrychlení hry, což se mu ne vždy podařilo přesně, nicméně i tak to mužstvu pomohlo. Pozitivně vnímám i jeho zlepšenou bojovnost oproti podzimu ve Spartě a množství faulů, které na svou osobu vybojoval.
Jaromír Zmrhal - 6 - Potvrdil zlepšenou výkonnost z konce podzimu. Měl několik velice dobrých momentů, třeba v první půli přesný pas na volného Železníka ve vápně. Několikrát i zatápěl obraně Zbrojovky v nábězích u lajny, prezentoval se i jednou pěknou střelou, která šla jen o kousek vedle. Lepší šestka, k sedmičce mi chyběla ještě o trochu větší aktivita nebo efektivita.
Lukáš Železník - 5 - Byla na něm vidět nervozita, nicméně podal standardní výkon ligového hráče a nezklamal. Občas akci pokazil, občas ji naopak vhodně začal nebo do ní přispěl. Škoda, že v první půli volil po Zmrhalově přesném pasu jen zakončení placírkou z voleje. Kdyby zakončil razantněji, tak z toho mohl být gól.
Muris Mešanovič - 7 - Pro mě i pro fanoušky v SMS hlasování hráč zápasu. Hodně se nabízel, byl neustále v náběhu. Dařilo se mu i v práci s míčem a vstřelil první branku Slavie v jarní části. K vyšší známce chybělo třeba proměnění gólovky po průniku Vukadinoviče. Ale celkově výborný výkon a proti Brnu mě hodně zaujal.
Jan Štohanzl, Antonín Barák a Jan Mikula nejsou hodnoceni, neboť hráli příliš krátce.
Komentáře (168)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Sartorius před 9 lety 15.02.2016 11:02 |Souhlasím. Akorát Bílek by si podle mě zasloužil osmičku. Nejen že dal gól, ale celkově vzadu perfektní. Za mě nejlepší na hřišti...
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Luckyduck (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 12:48 |+1 Bílek perfektní - těžko si představit, že by mohl zahrát nějak lépe.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
pinochet před 9 lety 15.02.2016 21:44 |Souhlas s Bílkem za 8, ale nesouhlas se stejnou známkou pro Součka, Hušbauera a Zmrhala. Souček dle mého více kazil a i kvalitních defenzivních zákroků měl méně než Hušby. Zmrhal byl zase dopředu o parník lepší. Za mě tedy Souček 5, Hušby a Zmrhal lepší.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Travinho před 9 lety 15.02.2016 11:05 |Hodnotil bych trochu jinak
Berkovec 6 - Působil jistě, dobrý výkon
Bořil 5 - Slabší podpora ofenzivy
Bílek 7 - Dozadu takřka stoprocentní + vstřelená branka
Deli 7 - Totéž co u Bílka, jen místo gólu velký podíl na něm
Jablonský 6,5 - Dopředu výborný, měl tam pár okének vzadu
Vukadinovič 6 - Některé situace mohl řešit lépe, v některých úsecích nebyl moc vidět, ale měl tam dva špičkové průniky, které hodně smrděly brankou
Souček 5,5 - Někdy si příliš pomáhal fauly, ale dozadu to odpracoval poctivě, měl pěknou střelu, která by kdoví jak skončila bez Železníkovy teči
Hušbauer 5,5 - Velmi mě potěšil bojovností, ale nebyla tam moc nadstavba dopředu
Zmrhal 6,5 - Velmi aktivní výkon, někdy mohl být důraznější, několikrát se rozbíhal do slibné pozice a míč nedostal
Železník 6 - Občas řešil situaci zbrkle, ale vybojoval spoustu míčů a výborným prvním dotekem založil několik velmi nebezpečných akcí
Mešanovič 6 - Také vybojoval spoustu míčů a dal také branku, ale někdy zbytečně dlouho držel míč. Zlobím se na něj pro 2 situace - 1. špatné zpracování míče v brejku, kde mohl jít sám za golmana, 2. Střela z místa 25 metrů od brány, když 2 metry před ním stál hráč, který ránu blokoval a přitom na straně byl úplně volný Zmrhal, který mohl jít sám na branku. Ale i jeho výkon hodnotím pozitivně.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Alanor (admin) před 9 lety 15.02.2016 11:12 |Tak myslím, že se lišíme opravdu jen minimálně. Ohledně Železníka a Mešanoviče jsem Tvůj názor četl už v minulé diskusi a myslím, že tentokrát budeš spíše v menšině a Mešanovič se obecně líbil víc (i mně). Ale nemusí to samozřejmě znamenat, že většina má pravdu...
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
zeleznik2 před 9 lety 17.02.2016 20:27 |Berkovec 6?jistý?no to určitě centry opět neměl při brance vůbec nereagoval, 5 a to ještě jen se zavřenýma očima. Jinak asi souhlas
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
vyseptala_analni_sbijecka před 9 lety 15.02.2016 11:16 |Berkovec 6, Hušbauer 5. jinak je mi to buřt :-)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
koudys2 (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 15:54 |Nezlobte se na mě, ale příjde mi, že spousta lidí podsekává výkon Hušbauera, kvůli jeho minulosti. V sobotu hrál skvěle. Kdyby na jeho postu byl Karel P., tak by jsme možná neměli na hřišti převahu.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
lucky-pilda před 9 lety 15.02.2016 11:20 |Berkovec klidně 6. Měl tam několik hodně dobrých zákroků.
Bílek možná i 8. Nepřestává mě překvapovat. Do půlky podzimu patřil většinou mezi nejhorší na hřišti, ale od závěru podzimu to vypadá, jako kdyby tam běhal někdo úplně jiný.
Železník 7-8. Podle mě herně nejlepší na hřišti. Vybojoval spoustu ztracených míčů, rozdal spoustu přihrávek, mnohé z nich byly až lahůdkové, dokázal z ničeho udělat nebezpečnou situaci pro soupeře. Jen ten gól tomu scházel.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Faris (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 11:36 |Za mě souhlas s tvým hodnocením Železníka, podle mně taky 7, resp lepší 6. Vybojoval spoustu míčů, nic nedal zadarmo a dobře rozdával/sklepával balony. Samozřejmě hodně mu ublížila ta šance, s kterou si prostě musí poradit, notabene jako útočník.
Jinak souhlasím s Alanorem. A vyhlížím páteční zápas s Jihlavou, snad to bude opět vítězství.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
dubas před 9 lety 15.02.2016 12:10 |Kdyby u té šance zavřel oči a narval to, tak mohl být slavný, takhle bude ten nejhorší, protože tu černou práci co tam odvedl nikdo neocení, přitom oba stopeři Flinty o deset čísel vyšší než on. Ono se i díky tomu Měšanovičovi hrálo o moc lépe, ale slavní jsou vždy ti co dají gól. Zaujali mě dvě věci, 90 minuta a Mešanovič sprintuje při napadání jak kdyby utkání začalo, je vidět, že kluci na tom budou fyzicky dobře a hrozně se mě líbil Hušbauer, sice něco pokazil, ale kdo nic nedělá nic nepokazí, ta narážečka se Zmrhalem nebo ten pas na Vukadinoviče to byla nádhera, já chápu, že mu někteří budou strhávat body protože přišel z Buziboru, ale až si to sedne a ta hra půjde ještě celkově nahoru, tak se máme na co těšit.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
klimi před 9 lety 15.02.2016 12:20 |Souhlas s Hušbauerem, hlavně to není žádný alibista, který by dával neustále přihrávky někam do šířky nebo dozadu a snaží se to hrát kolmo dopředu a je tak pak logicky jasné, že ne všechny jeho přihrávky můžou vyjít. Je třeba zmínit, že právě on založil akci před prvním gólem, kdy skluzem vybojoval míč, pak rozehrál přesně dopředu na Mešanoviče a ještě se mu nabídl do tahu a poté byl faulován :)) Konečně někdo, kdo tomu dal nějakou myšlenku, těším se na jeho další zápasy, půjde to určitě nahoru :)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Tealc před 9 lety 15.02.2016 12:47 |Já bych dokonce řekl, že dozadu nedal ani jednu přihrávku! Neustále se nabízel, vybojoval hodně balónů. Já Spartu nijak důkladně nesleduji, ale myslím, že takhle tam nehrál. Po dlouhé době hráč, který si 10 na dresu zaslouží!
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
bububu (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 12:40 |Naprostý souhlas! Železník nebyl horší než Mešanovič, akorát nedal gól. Každopádně jsem měl z obou útočníků velice dobrý pocit, taky mě zaujalo, jak Muris jel na 100% až do konce. Uhrin bude mít těžké rozhodování, koho postavit vedle Škody.
Pro mě osobně nejlepším hráčem utkání Hušbauer, neskutečně se mi líbil. Jak dával přihrávky z jedničky, to jsem u nás dlouho neviděl. Až si to celé ještě sedne, tak budeme opravdu hodně silní.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
stromovous (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 12:50 |U hodnocení Železníka by mělo být zohledněno asi i to, že prohrál rohodujicí souboj při vstřelení gólu Brna. Gól sice nebyl uznán, ale na tom, zda tu situaci (vy)řešil dobře nebo špatně, to nic nemění.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Hesmir (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 13:58 |Souhlas. A k podpoře Berkovce... zákrok z podobné pozice, jen ze hry je v PL hodnocený jako TOP5 kola. A u našeho golmana to hodnotíme jako "moc práce neměl", "chytil co měl", apod. je to nadnesené, ale zase Zavadilovo řešení bylo hodně překvapivé...
http://www.sport.cz/fotbal/premier-league/clanek/749713-albion-se-klani-cechinovi-staly-inventar-hitparady-vychytal-i-nejlepsiho-kanonyra.html#article-artcl
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
socolikQ před 9 lety 15.02.2016 11:49 |Bořil - Jablonský. Mě často přišlo, že jsme v obraně hráli na 3. S tím, že Bořil by ten třetí a Jablonský hrál více dopředu. I Deli mi často přišel, že hraje trochu více zleva než uplně čistě stopera.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
stromovous (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 12:11 |Velmi dobrá připomínka, když jsme útočili, často jsme nehráli 4-4-2, ale spíše 3-5-2, kdy se celý obranný bok posunul vlevo, Deli hrál zleva a Jablonský se vysouval do zálohy. To by se měli uvědomit všichni kritici Bořilovy aktivity směrem dopředu. :)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Pepino44 před 9 lety 15.02.2016 12:16 |Tak oni oba krajní obránci hráli dost vysoko, obrana potom hrála Bílek,Souček a Deli.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 12:10 |Já na ty čísla moc nejsem. Nicméně viděl bych to tak, že defenzíva byla výborná. Napadání rozehrávky Brna excelentní. Vlastně je k ničemu nepustili. Dopředu už to bylo slabší a dost kostrbaté, tam je opravdu ještě na čem pracovat. Každopádně celkově souhlas s lehce nadprůměrným výkonem.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Karel1 (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 12:31 |Velmi hezky a dle mého názoru objektivně napsaný komentář k výkonu mužstva jako celku, tak i jednotlivých hráčů. V zásedě mohu souhlasit i se známkami, snad je Berkovcovi a Železníkovi bych dal také 6. Byl jsem samozřejmě moc rád, že jaro začalo vítězně, ale některé příspěvky po zápase mně přišli až moc nadšené.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
slamacek (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 12:51 |asi jsem se dival na jineho Bilka. :) Snaha, bojovnost nic z toho mi nechybelo, ale na muj vkus az prilis casto pouzival ruce, rekl bych.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Navyseals před 9 lety 15.02.2016 13:06 |Proti Řezníčkovi se jinak hrát nedá. Řezníček se totiž schválně vyhýbal Delimu, protože ten by z něj udělal kašpara.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
bububu (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 13:09 |Linhart hostovačka, asi dobré rozhodnutí, jen škoda, že se nám ho nepodařilo upíchnout někam do ligy.
Jinak mě napadá, co s Barákem. Přijde mi příliš dobrý na to, aby na jaře sbíral starty po minutách. Myslím, že by mu ještě půlroční hostování v Příbrami, kde by hrál základ, dalo asi víc. Pak by se v létě mohl vrátit jako rovnocenná alternativa místo Pitáka a asi i Kenii. V současnosti toho prostoru asi moc dostávat nebude, což by mě dost mrzelo s ohledem na jeho budoucí vývoj.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
kjandourek (admin) před 9 lety 15.02.2016 13:25 |Barák by zdaleka neměl sbírat starty po minutách - naopak mám dojem, že se bude letos na jaře setsakramentsky hodit:
1: Když budeme výsledek dotahovat, může jít na plac místo Součka - už si to s Hušbym vedle sebe v přípravě zkoušeli
2: Když budeme výsledek bránit, nebo když nás bude soupeřova záloha přehrávat, může vystřídat jednoho z útočníků a přejdeme na 4-5-1.
3: Může vystřídat Hušbyho - ať už za rozhodnutého stavu, nebo prostě jenom jako oživení hry...
A to nemluvím o situaci, kdy se Hušby vykartuje, nebo zraní...
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
bongor před 9 lety 15.02.2016 19:49 |Souhlas s kjandourkem.Nemůžeme zůstat bez kvalitních náhrad.Neříkám náhradníků,protože ti kluci u nás na lavici nejsou žádní náhradníci,ale většinou hráči rovnocenní se základem a připravení kdykoliv nastoupit.Právě nedostatek takových hráčů byla snad největší slabina podzimního mužstva.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
lassiter před 9 lety 15.02.2016 13:47 |Myslím, že prostor dostane. I v sobotu ho tam myslím mohl Uhrin dát místo Železníka dřív. Nehledě na to, že pro Starku nedává žádný smysl, aby ho do základu stavěl.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
afro před 9 lety 15.02.2016 14:37 |Taky jsem si říkal, že dvacet minut by mu slušelo.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Jachym před 9 lety 15.02.2016 16:38 |Co se týče Linharta, musím říct, že nezářil ani u nás v druhé lize v Budějcích. Manažer Vozábal se prý nechal slyšet, že za těch pět miliónů ho okamžitě odveze autem zadarmo do Prahy...:-) To už ho mohli nechat na hostování v Dynamu a neposílat ho jihočeské konkurenci do Tábora...
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
stromovous (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 17:01 |Železník stál 6 M, tak pochybuju, že Linhart byl za 5 M. Ale kdo ví.
Mám za to, že jsem ten Vozábalův citát dřív viděl v podobě "za ty peníze" a nikoliv "za těch pět miliónů", ale možná mám krátkou paměť.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Jachym před 9 lety 16.02.2016 15:20 |Možná je to skutečně jak píšeš, za těch pět milionů bych ruku do ohně nedal, zvláště v souvislosti s Linhartem... :-)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
bububu (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 17:08 |Silně pochybuju, že by kdokoliv dal za hráče z druhé ligy 5 milionů půl roku před koncem smlouvy. Myslím, že Linhart nestál rozhodně víc než tak 2,5 milionu.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Virgil1956 před 9 lety 15.02.2016 13:29 |Co se týče ofsajdů, tak ten po krásné uličce Hušbauera na tuším Mešanoviče nebyl ani náhodou a byla to 100% šance. Ostatní ofsajdy s přimhouřením oka byly. Gól negól Brna: neuznán byl zřejmě proto, že Brňák držel Železníka oběma rukama hodně dlouhou dobu, prakticky celou dobu, co letěl centr, pak se Železník snažil míč odkopnout, ale právě kvůli tomu držení napálil jen soupeře a od něj šel míč do brány. Takže se dá říct, že faul (držení) přímo ovlivnil ten souboj a podle mého nebyl gól správně uznán. Něco jiného je krátké přidržení, ale pokud někoho držíš 5 sekund a pak z toho vytěžíš, mělo by se to pískat.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
PetCC před 9 lety 15.02.2016 14:36 |Souhlas, přesto dávám pískání faulu jen 40 %, vzhledem k tomu, co jinak rozhodčí pouštěl.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
dubas před 9 lety 15.02.2016 17:00 |Tak nevím jaký vliv na neuznání mělo držení Železníka, ale podle mě byl rozhodující souboj faulující a skórující Jovánovič a Mešanovič.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
bongor před 9 lety 15.02.2016 19:54 |Já jsem si prohlížel záznam několikrát a se zastavením obrazu a tvrdím,že ten gól neměl být uznaný právě pro virgilem popsané držení Železa.Zbytečně se snažíme být superspravedliví.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
jarodo57 před 9 lety 16.02.2016 16:58 |Gól neměl platit.A pokud ne kvůli držení Železníka ,tak potom kvůli nebezpečné hře hlavou,kterou měl soupeř pomalu u kolen Železníka a on mu ji nastřelil.Jinak neplatí ani to jak všichni písalkové píší , že jsme ve druhé půli byli 30 minut horší.Nic takového.Slávia byla po celý zápas lepší a Brno mělo jen pár náznaků šancí (Zavadilův trestný kop,neuznaná branka ...)Diktovali jsme hru,napadáním (presingem) jsme je k ničemu nepustili a proto můžou mít všichni názor, že Brno nic nepředvedlo.Ale to je právě to ,že soupeř hraje to co mu dovolí protivník.
Když budeme hrát takto aktivně můžeme z Jihlavy přivézt další 3 body.
Já klukům a především trenérům moc děkuji.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 22:40 |bongore, Železník má přezdívku palič nebo palba.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
zeleznik2 před 9 lety 17.02.2016 20:29 |Zapůsobilo čínské kouzlo.....
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Hesmir (přítel SN) před 9 lety 18.02.2016 14:50 |Mmch. nejsi ty brácha Železa? Žes předem věděl jaký bude nosit číslo :D Resp. jaké nosí jeho bratr a on si tady vzal... ;)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
honza1947 před 9 lety 15.02.2016 13:31 |Alanore, s Vašim hodnocením naprosto souhlasím, viděl jsem to také tak. Jen malá poznámka k Vašemu konstatování, že byla vynikající návštěva navzdory chladnému počasí a televiznímu přenosu. Návštěva na české poměry skutečně vynikající a doufám, že naši hoši budou předvádět stále lepší fotbal, i když nemusejí vždy vyhrát, který přivede do hlediště ještě větší počet diváků "navzdory chladnému počasí a televiznímu přenosu". Stačí se jen podívat do sousedního Německa na přenosy z Bundesligy a tam je navzdory chladnému počasí a televizním přenosům prakticky všech utkání na běžném ligovém fotbale 40 - 60 tisíc lidí. To ale souvisí jednoznačně s kvalitou předváděné hry, které se můžeme časem alespoň přiblížit, ale hlavně, pokud jde o srovnání s Českem, to souvisí s celkovou atmosférou ve fotbalovém prostředí. V tom Německu jít na fotbal je i společenská událost a u nás..??? Když lidé vidí, co se mnohdy na stadionech děje za zhůvěřilosti rádoby fandů a co se děje v našem fotbalovém prostředí (Pelta , Berbr a spol.), tak se nelze čemu divit. Takže bych nepřikládal vinu "chladnému počasí a televiznímu přenosu". Ale to je můj názor na tento problém, možná budou mít jiní také jiný názor.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
honzah (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 14:26 |Německo má mj. 8x více obyvatel. Teď už možná 9x :-D
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
PetCC před 9 lety 15.02.2016 14:43 |Bohužel, k nám nikdo už ani jít nechce, že.
Ale na podzim jsem při přeladění satelitu procházel kanály a na německé regionální televizi byl v HD přenos (jestli se nepletu) z Drážďan a bylo tam plno, přes 20 tisíc, na nějakou 3. ligu.
A vlastně oboje souvisí s mentalitou, která v zemi panuje. Tak jak se lidi nechali zmanipulovat, že náš fotbal za nic nestojí a je to nebezpečný místo jen pro podivné existence, tak se nechají zblbnou i v ostatních směrech.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
afro před 9 lety 15.02.2016 14:49 |Ad Drážďany) Na podzim jsem jel do Drážďan a říkal jsem si, že tam zajdu i na fotbal. Když jsem cca týden před zápasem chtěl koupit na webu lístky, bylo už vyprodáno. A ano je to třetí liga.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Barra před 9 lety 15.02.2016 15:03 |Česko 10.5 mil obyvatel, Belgie 11.2. Průměrná návštěva v ČR v minulé sezóně 4.735 na zápas, v Belgii 11.650. Club Brugge, Standard, Gent, Anderlecht a Genk mají průměr mezi 19 a 24tis na zápas, mají pravidelně vyprodáno.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
slamacek (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 15:15 |Diky za tato cisla. tady je videt velky prostor pro zlepseni dochazky. mozna takovy jeden tip pro novy WEB. ze by si od nove sezony v osobnim nastaveni kazdy mohl zakliknout jestli byl, nebo nebyl pritomen ;)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Barra před 9 lety 15.02.2016 15:40 |Musím dodat že u nás neni zdarma fotbal v televizi. Můj Beerschot dostal pred jeho krachem ročně pred 4 roky už kolem 4 mil eur za vysílací práva.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
MDCCCXCII (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 16:52 |nevim, jestli nejsem příliš naivní, ale doufám v aspoň z části podobný scénář i u nás. osamostatnění ligy, fotbal na placených kanálech, vyšší příjmy a větší investice do kvality týmů. rozhodující bude, jak k osamostatnění dojde a kdo ligu bude řídit. tady jsem přesvědčen, že se musí Slavia přihlásit ke své historické roli a odpovědnosti a do toho vývoje se zapojit
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Chlupp (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 17:59 |Nejvíce škodí fotbalu lidi, kteří jej vedou, veřejnost má zažité podvody, děsivé chyby a úmysly rozhodčích, ovlińování hry, vymyšlené penalty atd, aby se začalo něco ve větším stylu celoplošně zlepšovat, muselo by dojít k revoluci ve vedení a noví představitelé by museli deklarovat zájem o čistotu fotbalu, s kterou jde ruku v ruce kvalita hry a kádrů. Ten ve Slavii momentálně určitě je a pokud se zvedne u nás marketing, mohli bychom být brzy prvním týmem, kam bude chodit běžně 15tis diváků, máme pro ty nejlepší předpoklady!
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
MDCCCXCII (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 18:24 |zbavit moci stbáka s cinkloušem nejde. ty valný hromady prostě uměj :) doufám, že samostatná liga by se vliv těchto pánů omezila. ikdyž oni si chtějí ponechat řízení rozhodčích že ... (
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Chlupp (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 19:08 |No tak pokud fotbal povede stále taková 'elita', nic se na stadionech nezmění, vyjma Slavie, ta je ovšem unikát!
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
bongor před 9 lety 15.02.2016 19:59 |Německá životní úroveň je nesrovnatelně lepší než naše a to také hraje svoji nezanedbatelnou roli.Neznám přesně ceny vstupného v Německu,ale určitě to nebude tak velká část mzdy jako u nás.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 20:26 |Pokud bys chtěl navštívit ligový zápas v Dortmundu, tak za stání zaplatíš 16,70Eur (nejlevnější) a nejdražší jsou za 78,20Eur. (průměrná cena lístků se pohybuje okolo 40 Eur)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
honzah (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 14:23 |Co je s Mihalíkem, že nebyl pořád ani na lavičce? Za 3 týdny jedeme do Boleslavi, která asi nepovolí start Vukovi ani Štohanzlovi...
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Arutha před 9 lety 15.02.2016 14:27 |Dohání fyzičku s Densem...
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
malan (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 14:40 |V pohodě je zastoupí Míňa.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Chlupp (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 17:44 |Máme Keniu a Baráka, Mihálik by se mohl snad pomalu zapojovat, ale určije je lepší nic neuspěchat, aby si neobnovil zranění...
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
afro před 9 lety 15.02.2016 22:36 |Já si Baráka moc na kraji nedovedu představit, ale třeba se pletu.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
afro před 9 lety 15.02.2016 14:28 |Berkovec - 6 - Neměl moc práce, ale dva pěkné zákroky ve druhém pol. si připsal.
Bořil - 6 - Byla z něj cítit jistota, v obraně důrazný, do útočení se moc nezapojoval, což mě poněkud zklamalo.
Bílek - 6 - Dobrý výkon okořeněný gólem.
Deli - 7 - V obraně opět dominantní, několikrát vyvezl hezky míč a ani jsem tentokrát tolik netrnul, jestli nevyvede nějakou hloupost.
Jablonský - 6 - Mnohem lepší dopředu než Bořil, menší jistota směrem dozadu. Pěkně zahrané trestňáky, tedy až na tu nejzajímavější v blízkosti vápna. Mimochodem plamenně se tu diskutovalo o jeho schopnosti kopat volné kopy, když je možné přímo ohrozit branku a někdo tu psal, že to byl jeho první pokus v sezóně. Tak nebyl, protože podobně to překopl i s Olomoucí, když už nebyl na hřišti Kenia.
Vukadinovič - 6 - V některých fázích takřka neviditelný, ale měl tam dva pěkné momenty.
Souček - 5 - Tentokrát se mi tak nelíbil, i když svoje si odehrál.
Hušbauer - 7 - Překvapil mě bojovností, několikrát hezky odebral soupeři míč. Pěkně vyslal do ulice Zmrhala a namazal na střelu Součkovi. Situace řešil fotbalově.
Zmrhal - 7 - Výborný tah na branku. Škoda, že v brance neskončila ta střela do vinglu ve druhém poločasu. Z našich se mi líbil nejvíc.
Železník - 5 - Bojoval, ale jinak žádná sláva. Zazdil tam tutovku v první půli, při tom neuznaném gólu Brna (podle mě měl platit) to byl myslím on, kdy neuhlídal Jovanoviče. Hezky se v první půli položil do centru Zmrhala.
Mešanovič - 7 - Byl velice aktivní, hlad po gólech z něj doslova stříkal, někdy až moc. Tím jak nepřihrál Zmrhalovi a radši to napálil do stopera mě vyloženě naštval. Ale jinak jeho výkon a přístup hodnotím pozitivně.
Překvapilo mě, že DUVCD střídal tak pozdě.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
bongor před 9 lety 15.02.2016 20:13 |Asi testoval,jak dlouho vydržíme tu náročnou hru.Mně se zdálo,že posledních 20 minut už to nebylo ono a mohlo se to oživit,ale od toho je trenér.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
honza_sl před 9 lety 15.02.2016 14:46 |Dobré odpoledne všem.
Tak přidám, jak se jevil zápas mně. Podotýkám, že jsem sledoval na TV a nestihl jsem zápas do prvního gólu a pak také cca 15 vteřin druhé půle :-) Rád bych vyzdvihl několik věcí, které se mi jevily velice dobře:
1. Napadání - tohle bylo týmově skvěle odmakané utkání, zejména cením celou dobu pressing na brankaře a obránce, jen během 10 minut druhého poločasu tam bylo snad 7 či 8 situací, kdy to vedlo k nákopu brankáře či obránce do nikam. Navíc doplněno aktivním vystupováním proti míči v případě dlouhých přihrávek Brna. Super, pokud tohle vydrží, tak nemám o poháry obavy.
2. Uhrin - bylo vidět, že je nespokojen, ale pozitivně, zjevně dokáže hráče šponovat k lepším a lepším výkonům. Když bych to porovnal s tím, jak se tváří "nejlepší trenér v koučinku" Sčasný, když ACS vede, byť hraje totální kulový, tak je to nebe a dudy! Má opakovaná hluboká omluva Dušanu Uhrinovi!!! Nechtěl jsem ho tu, strašně jsem se spletl. Je to evidentně vítězný typ.
3. Snaha hrát hru zvanou fotbal, nikoli nakopávanou, zvanou bramboračka. Jasně. pořád tam byly chyby, ale velmi dobrý trend.
Poslední bod jde trochu mimo SKS, ale jde o konkurenci na špičce. SOuboj mezi ACS a Plzní bude vyrovnaný. Sparta ukázala své tradiční zbraně - zarputilost a podporu rozhodčích, fotbalově hrála (viděl jsem jen první poločas) totální kulový. Plzeň je fotbalově jinde, ale je strašně laxní (to, co ti borci předváděli po snížení na 1:2 se s pressingem SKS absolutně nedá srovnat). Nicméně, zápasů málo a asi ani jeden z těchto týmů nedoženeme. Současně však MB i LBC budou ztrácet a myslím, že minimálně 4. místo uděláme, pokud neztratíme pokoru. Spíše bych to viděl na bronz. Fakt začínám být po dlouhé době optimista, a to nikoli zmámeý, nýbrž důvodně přesvědčený.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
MDCCCXCII (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 16:58 |jiné týmy než Slavii moc nesleduju, může někdo přiblížit dosavadní karieru Murise? v té Jihlavě byl dlouho, jak se mu dařilo?
a další otázka pro fotbalové teoretiky i praktiky. dřív jsme hráli, třeba za Jarolíma, tzv. trpělivě, drželi jsme balon a soupeře jsme chtěli přehrát. presink nepatřil k hlavním zbraním. výsledkem bylo, že jsme obvykle dokázali rozhodovat konce zápasů, kdy byl soupeř unavený, a my jsme ho dokázali zlomit
jestli teď bude k našim hlavním zbraním patřit presink, a všichni zdůrazňují, že je to náročný, ne-li nejnáročnější styl, nebudou nám naopak síly v závěrech chybět?
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 17:18 |Pokud bychom drželi balón, tak pak pressing nevyužijeme. :-) Ale je to riziko, pokud bychom drželi jen 30% balón, tak nemáme šanci na úspěch.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 19:17 |Jeden z příkladů je zápas Barca vs. Real, kdy Mourinho vyzkoušel hrát vysoký pressing a hráči Realu nevydrželi do konce zápasu a nakonec dostali v poslední půlhodině dva góly a Barca tak vyhrála. A to Real hned v první minutě díky vysokému pressingu se dostal do vedení!
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
mengy11 před 9 lety 15.02.2016 17:04 |Pochytil někdo z Vás na Twittru p. Tvrdíka info ohledně Dušana Švetna. Odkazoval se na pondělní dopoledne...
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Lovver před 9 lety 15.02.2016 17:16 |Psal, že se uvidí dnes dopoledne, ale už nic více, takže to, bohužel, asi padlo. :(
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Alanor (admin) před 9 lety 15.02.2016 17:20 |Což je podle mě asi dobře. Jablonský se Zmrhalem hrají velice dobře a těžko by se teď do toho zapracovával Švento. Myslím si, že jeho letní příchod bude ideální.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
LordEdmund před 9 lety 15.02.2016 17:32 |Podle mě se hodí každý dobrý hráč. Když se zraní Zmrhy, nebo Jabko, máme velký problém. Navíc si myslím, že i přes Tomášovo velké zlepšení je Dušan i přes malou vytíženost v poslední době, úplně jiný level a velice rychle by se zapracoval.
Takže jestli Duśan teď nevyjde, není to sice tragédie, ale velká škoda určitě jo.
Počítáme li s odchodem Zmrhala v létě, tak by kromě Dušana měl přijít ještě jeden levák, možná ten Zeman.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Divizni (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 18:14 |Mám pocit, že v létě budeme všichni překvapeni, co přijde za posily. Zvláště, pokud postoupíme do pohárů.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Komix před 9 lety 15.02.2016 19:45 |Slovy klasika- ještě se budeme všichni divit! :-)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Boss82 před 9 lety 15.02.2016 18:08 |Také si myslím, že ničit něco, co funguje dobře (duo Jablonský - Zmrhal), by v tuhle chvíli nebylo ku prospěchu věci.
Jiné to bude v létě, pokud třeba J. Zmrhala prodáme.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Robinator před 9 lety 15.02.2016 21:58 |přece to může fungovat ještě lépe ne...?
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Barra před 9 lety 15.02.2016 22:37 |Může a nemusí. Že Dušan pred tolika lety byl skvělý nic neznamená. Prozatím víme jen že nepatří do základu 1.FC. Pred 2 lety se také s nostalgii vzpomínalo na Svěce a toužila řada po jeho návratu. A ukázalo se že na Slavii už nema. Kdo z nás doopravdy či jak Svetom.na tom je? Naštěstí u DU nehrozí že by se nechal vést jmenem a minulosti.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Hesmir (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 12:14 |Souhlasím, že nevíme jak na tom je. Přesto dám za pravdu i těm, co by byli pro jeho příchod teď. Nemáme alternaci na levou stranu za Zmrhala (Mihálika, který bude primárně napravo, kde je slušný Vuki, máme mimo) a Jablonského (zase je náhradou jen přesun Bořila z pravé obrany a tudíž místo jedné rovnou dvě změny v sestavě). Navíc, pokud bys měl pravdu a Dušan nebyl v takové kondici aby byl ještě přínosem, je lepší na to příjít teď, kdy by nás to při zdraví Jardy a Tomáše nemuselo tak bolet. A hlavně by se sehrál s týmem. Představ si, že v létě přijde Duško z formy a my prodáme Jardu :D To by byl teprve problém!
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Betynka58 před 9 lety 15.02.2016 19:30 |Myslím, že by případný Dušanův příchod už teď rozhodně nebyl od věci. Chápu, že spolupráce Jablonského se Zmrhalem funguje nad očekávání dobře, ale Švento by nutně nemusel hned naskočit do základu, a jak jsem tak poznal jeho charakter, tak by určitě nehrozilo v tom případě zhoršení atmosféry v kabině. Uvědomme si, že zejména na pozici levého záložníka pořád nemáme za Jardu adekvátní náhradu a z tohoto úhlu pohledu bych Dušanův příchod jen uvítal.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
bongor před 9 lety 15.02.2016 20:10 |Já taky myslím,že Duško může přijít kdykoliv a pořád to bude dobře.Jen si vzpomeňte,co prováděl se soupeři a těšte se ,co provádět bude.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
bububu (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 20:22 |Vlevo může zaskočit Mihalík nebo Štohanzl. Nepříchod Dušana teď v zimě pro nás neznamená žádný problém, naopak jeho letní příchod dává větší smysl.
Dušan by sem určitě nešel s tím, že nebude v základu, už jen proto, že chce nominaci na Euro.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Betynka58 před 9 lety 15.02.2016 21:49 |Mihalík je v prvé řadě pravý záložník a Štohanzla jako adekvátní náhradu opravdu neberu. A z hlediska nominace na Euro - pořád by měl asi větší šanci na jaře si zahrát ve Slavii než v Kolíně.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
bububu (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 22:00 |Na kraj v tuto chvíli máme: Mihalík, Zmrhal, Štohanzl, Vukadinovič, Černý
Může tam nastoupit Kenia.
Hrajeme 13 zápasů.
Mně to prostě přijde zcela dostatečné a tvrdím, že Dušana v tuto chvíli nepotřebujeme. Právě proto, že by přišel do základu, tak by vypadl ze sestavy jeden z dvojice Jablonský - Zmrhal, což by mě mrzelo, navíc to považuji za zbytečné. Naprosto ideální scénář je, že tam Jarda odkope jaro, pak přestoupí za velké peníze do zahraničí a jako náhrada za něj přijde zadarmo po konci smlouvy Dušan.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Hesmir (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 12:32 |Chápu tvůj postoj, v létě nejspíš dojde zdarma, když vše bude ideální Jarda bude lepší a lepší, v létě jej prodáme za pořádný ranec. Duško přijde zdarma a bude ještě lepší než Jarda a hned zapadne do týmu, který potáhne a uhrajeme Evropu.
Takový optimista nejsem a že jej nepotřebujeme teď je zaslepenost vůči budoucnosti vzdálené čtyři měsíce. Kterýkoliv hráč může být muj oblíbenec jak chce, nejraději mám Slavii. A pro ni bude dobře, když budeme mít hráče pro boje o Evropu sehrané.
Ano, teď jej nepotřebujeme, ale nechci aby Slavia riskovala, že AŽ jej budeme potřebovat, bude tu dva dny i s cestou. Mám rád připravené odchody a připravené, osvědčené náhrady. Prostě systematickou práci.
Z tebou uvedených (použitelných) křídel nám tu taky v létě může zůstat akorát Mihálik (to už ale zase hodně přeháním ty černé scénáře) :)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
jarodo57 před 9 lety 16.02.2016 17:43 |Nestačím se divit.Tak šimáně s číňany nám přivedou 8 kvalitních hráčů a pořád je to málo.Nepustí Zmrhala a namísto něj již v rozehrané soutěži přivedou Šventa a Zmrhala posadí na lavičku.Nebo snad nechají sedět momentálně jednoho z nejlepších hráčů Jablonského.A co to má co společného Hesmíre s tím jak píšeš ,že máš rád systematickou práci?Co je to za systematického,když v rozehrané soutěži přivedeš hráče na post (levý bek-záložník),který je obsazený s hráči ,kteří patří k nejlepším?Já tedy doufám, že Uhrin a celé naše vedení je soudné a má rozum a do konce této sezóny již nebude dělat žádné bláznivé rozhodnutí.
A to upozorňuji,že Dušana mám moc rád.Pánové chtěl bych poprosit o více pokory a soudnosti.V červenci a v srpnu jsme byli ve sr....ch ,možná před zánikem a vám dneska nestačí 20 kvalitních hráčů,chtěli byste další a další přitom jste pořádně neviděli ty nové .Ano nadšení z toho co se nyní ve Slávii děje je u nás obrovské,ale pozor na megalomanství ,to většinou je prvopočátek konce.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Hesmir (přítel SN) před 9 lety 18.02.2016 20:21 |:) Jsem víc než spokojený s posilama. A naše situace je komfortní. Já netvrdím, že Dušana potřebujeme teď. Bavíme se co by kdyby, co vidíme jako lepší variantu. Já bych skákal do nebe radostí i kdyby nedošla žádná posila a pozitivními zprávami by bylo setrvání Superba a Jardy až do léta!
Ale myslím si, že by bylo gut mít tu hráče který by nás měl v létě dovést do pohárů už jen proto, aby pochytil týmovou filozofii, přizpůsobil se týmu a sehrál se s ním. Navíc, pokud by byl Dušan totáně z formy, je čas ho připravit. O posazení Zmrhala nebo Jablonského nepřemýšlím. Hraje ten lepší. S jejich hrou jsem nadmíru spokojený.
Jestli jsou s klukama, co mají jít v létě ven, domluvení že až po předkolech, tak paráda a nic sem neřekl ;)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
MDCCCXCII (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 18:37 |OT: http://video.aktualne.cz/dvtv/lomova-politiky-cina-okouzluje-ale-firma-investujici-v-cr-ma/r~ae65657ed3d911e584160025900fea04/
fotbalu se to netýká, ale mediální téma to jistě bude vděčné
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Fulham před 9 lety 15.02.2016 18:50 |To si fakt delas prdel....už je to tu zase.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
spino před 9 lety 15.02.2016 18:52 |A proto bude nejlepší, když o tom zde nebudeme diskutovat. Soustřeďme se prosím na Slavii.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
MDCCCXCII (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 18:59 |souhlasim, uz se to tu probralo dost, tak jen pro zajemce k samostudiu ;)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
sTizz (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 22:03 |no nikdy neni dost... :) Ale budme objektivni,je to spletite:) Kazdopadne spot CEFC venovany Slavii obsahuhje odkaz na J&T banku:)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
afro před 9 lety 16.02.2016 10:11 |Já to říkám pořád, že bolševik bude jednou naše béčko... :-)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
starr před 9 lety 15.02.2016 20:14 |clenka Mezinarodniho sinologickeho centra, ktere je podporovano z Taiwanu...jen tolik k tomu, jak asi muze byt objektivni.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 22:01 |Naopak doporučuji si to celé pustit, je to velmi vypovídající. Řada věcí je tam na žalobu, opakovaně přirovnává čínské investice v Česku k Viktoru Koženému, napadá Jaroslava Tvrdíka, že neumí anglicky a v řadě jiných věcí. Jen podotýkám, že tahle "dáma" není politoložka, ale radí naší vládě ve strategických záležitostech, není ekonomka, ale radí našim ekonomům a byznysmenům a veškeré informace má z čínských novin a z čínského internetu. A o oboru ve kterém je etablovaná, zabývá se moderními i starými dějinami Číny a čínskou literaturou, samozřejmě nepadlo v bezmála 30 minutovém rozhovoru ani slovo.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
sasky před 9 lety 16.02.2016 00:35 |Nevím jestli na žalobu, mě připadá, že jenom trpí velikášstvím. Ale jestli si opravdu myslí, že z Čínského internetu a z tchajwanských novin získá více informací, než získají vojenská a civilní rozvědka, tak je to regulérní blázen. A její objev, že se Čína snaží posílit jak svůj ekonomický, tak politický vliv po světě je taky hoden minimálně Nobelovky. Neřekla žádnou novou informaci, pouze spekuluje na základě veřejně dostupných zdrojů. Což může udělat naprosto kdokoliv. Věřím, že je to asi vzdělaná paní, ale tady se pustila zbytečné konspirace.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 02:13 |Mě tedy "zaujal" její návrh, aby nové čínské investice do ČR posuzovala odborná sinologická komise, to je taky na Nobelovku. To si asi madam pamatuje ještě ze socialismu.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
sasky před 9 lety 16.02.2016 06:21 |Asi v půlce jsem to vypnul, takže tento kouzelný návrh jsem propásl. V komisi by mohla sedět třeba ona hádám :D
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
PetCC před 9 lety 16.02.2016 01:54 |Hele, nedělej si srandu. Poměřovat na Asii demokratický stát s komunistickou zemí :-)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
starr před 9 lety 16.02.2016 17:02 |Nedelam si srandu, nechapes muj prispevek. Jde o vztahy Cinske lidove republiky a Taiwanu (jinak take Cinska republika - to by ti mohlo napovedet). Clovek podporovanej Taiwanem asi nebude Cinskou lidovou republiku a jeji subjekty chvalit zejo.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Koky (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 22:37 |No zatím je to pro mě spíš zklamání za ty Tvrdíkovy reakce - osobně bych od takto postavenýho člověka nečekal takovou reakci - ať už tím, že se ohání soudama nebo tím, že si tu ženskou evidentně pořádně proklepl :)) Měl by přijmout pozvání do DVTV, protože pokud ta ženská lže, tak přece není problém její tvrzení vyvrátit. Nebo ne?
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Barra před 9 lety 15.02.2016 22:53 |Netuším jak. Víme jen že paní profesorka je úzce spojena s Taiwan a že Taiwan je v relaci s pevninou Čína jako kočka a pes, Slavie a Sparta. Co se týká její objektivity můžeme mít určité otazníky. Tento hovor jsem neslysel, předchozí rozhovor ktery jsem četl na mě nepůsobil přesvědčivě, byl plný domněnek z její strany, velmi subjektivní. Její myšlenky ohledně čínských investic v Evropě se ukázaly být mylné.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 23:07 |Pro CEFC a další zájemce, tady jsou ještě její tři články k tématu ve visegrad revue.
http://visegradrevue.eu/authors/page/10/
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
PetCC před 9 lety 16.02.2016 01:53 |To js snad jasný, že tahle firma slouží k přesunutí peněz, které byly získány jakkoliv, do bezpečných oblastí, kam už čínská komunistická strana nedosáhne. Protože v Číně začíná jít do tuhého a nikdo si tam nemůže být ničím jist. Tedy na těch vysokých až nejvyšších místech. Běžnej číňan jistotu má.
Já toho viděl kousek, ale tam jde hlavně o to, že se to moc propojuje s naší politikou, jinak je vcelku každýmu jedno, co si tu kdo kupuje za firmy.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Heretic (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 08:02 |Je moc pěkné, jak si tu notujete,když většina z vás s tím jasným názorem video ani neviděla. Obrana Tvrdíka je stejně tak slabá jak kdysi. Doufám, že se na tom neuvaří sám. Žalovat někoho za názor?
Už aby se to rozjelo a přišel tradiční výmaz.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
doctorex (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 10:02 |Je rozdíl mezi názorem a pomluvou.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Barra před 9 lety 16.02.2016 10:02 |Paní Lomová mluví moc a rychle. Zapamatoval jsem si slova jako drbarna, spekulace, neni spiknutí, nezná, nevím. Stejně jako ona to říká o Tvrdikovi, ani ona mě moc nepřesvědčila. Když mluví o tom že neví jestli i jiné státy se snaží o ovlivňování rozhodování v politice, působí na mě naivně. Dělají to i naší spojenci, samozřejmě. Že paní Lomová neví že Čína masivně investovala v ekonomice v ostatních státech Evropy a stále se ohání tím, že Taiwan a Korea mají v ČR vetsi investice než Čína, mi připadá úsměvné. Jak zní u nás přísloví, moc békání ale málo vlny. Spekuluje, domnívá se, neví. Být JT, nereagoval bych. Jen okrajově, zajímalo by mně kdy byla paní Lomová naposledy v Číně. A jak jsem pro svobodu slova, myslím si že odkazy na paní Lomovou a její úvahy sem už nepatří. Co chtěla říct už řekla.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Eluin (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 11:15 |Souhlas, Barro.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Heretic (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 11:52 |Určitě sem nepatří jakákoli diskuze na téma Lomová či Lomová vs Tvrdík.
Ale když položím otázku, kdo je tedy prezident CEFC, jaké má tato společnost pozadí, kde je původ zdrojů společnosti investovaných nejen do Slavie? Tak je to snad legitimní otázka fanouška SK Slavia Praha na její majitele, ne? Stejně tak sem nesporně patří diskuze na téma oficiálního twitterového účtu pana Tvrdíka, ať už píše cokoli.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Barra před 9 lety 16.02.2016 12:49 |Oceňuji tvůj zájem. Odpověď ti asi nedá ani paní Lomová, budeš si muset prostudovat materiály a zprávy z historie firmy od její založení v 1980. Nějak si nepamatuji že by byl stejný zajem o Borise Korbela, Kollnera a PPF, ENIC a Jiřího Šimáně co se týká jejich minulosti, firem a původ jejich investic do Slavie. Co se týká twitteru Jaroslava Tvrdik, netuším v čím by měl být problém. Za jejich zprávy o Slavii jsem vděčný. A jinak ne, spekulace paní profesorky sem podle mne nepatří. Jestli bude něco nekalého na CEFC tak si to rád přečtu a budu reagovat. Do teď nepřinesla pani Lomová nic co by mě zneklidnilo.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
bongor před 9 lety 16.02.2016 19:39 |Nebudu k tomu nic dodávat,protože Barra mi mluví z duše.Jenom bych s dovolením podotkl,pánbůh zaplať za takové lidi ve Slavii,jako je Jarda Tvrdík.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
postovni (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 20:05 |Mě by zajímalo, jestli je pravda, že Tvrdík neumí ani anglicky natož čínsky. Jestli je největší žijící odborník na Čínu odkázanej na to, co mu milostivě přeložej prověřený soudružky z komory, tak je to dobrej bizár :-).
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 22:36 |Řekl bych, že anglicky umí a čínsky ne. V nějakém magazínu s ním byl rozsáhlý rozhovor a tam vysvětloval, proč si musel pořídit asistentku mluvící čínsky, protože ne každý čínský byznysmen nebo politik umí anglicky.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Barra před 9 lety 16.02.2016 22:46 |Atribut nejvetsiho zijiciho odbornika si podle mne jiz privlastnila pani Lomova. Jinak prepokladam ze zadny soudny clovek nebude ocekavat ze by J. Tvrdik ovladal cinstinu. Na to aby pani profesorka se domnivala ze neumi anglicky se jak se zda inspirovala webem. Pan Tvrdik pred 14 lety sam uvedl ze je pokrocily zacatecnik v anglictine, jak ne na tom ted netusim. Jelikoz predokladam ze cinsti predstavitele sami pouzivaji cinstinu, nevidim nic spatneho v tom ze p. Tvrdik pouziva svuj matersky jazyk a sluzby tlumocnika. Je tomu tak bezne ve svete politiky a businessu. Urcite obe strany zvladnou potrebny "social talk" v anglictine.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 23:16 |Asi máš Barro pravdu, že by ji měli ignorovat a nereagovat. Třeba její prohlášení, že volala svému příteli do Šanghaje a ten žádnou společnost CEFC nezná působí až trapným dojmem. Možná bychom mohli jejímu příteli poslat spot společnosti CEFC - https://www.youtube.com/watch?v=EvzKNHxAxyc&feature=youtu.be
OT: Bolka překvapuje
JS (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 22:07 |Tak tomu říkám kauf. Zajímalo by mě, kdo ho domluvil (a taky zaplatil).
http://fotbal.idnes.cz/denis-davydov-hostovani-spartak-moskva-mlada-boleslav-p1a-/fotbal.aspx?c=A160215_215012_fotbal_ten
Re: OT: Bolka překvapuje
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 22:41 |Máš to tam zmíněné: ''uvedl Viktor Kolář, šéf společnosti Sport Invest International, která stojí za příchodem možné boleslavské posily.''
Re: OT: Bolka překvapuje
JS (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 22:55 |Já vím, ale říct ruskému 20 letému reprezentantovi, ať jde do Boleslavi, do české ligy, na stadion pro pět tisíc lidí mezi paneláky.. Ruská liga je v top 10 soutěžích světa. Peníze neporovnatelné, zázemí neporovnatelné. Tady mu akorát Jarolím přikáže jíst špagety, a nakonec ho dá do juniorky, protože se nebude vracet nebo mu nebude rozumět nebo se mu prostě nebude líbit, protože mu nepoleze do řiti.. :D Ne, vážně, musí to stát ohromné peníze, nadějný reprezentant z takového týmu a ligy. Ledaže by hostoval...
Re: OT: Bolka překvapuje
fredydj (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 05:09 |Vzdyt se tam pise o hostovani
Re: OT: Bolka překvapuje
slamacek (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 09:03 |nejak tomu moc nerozumim. co by hraci, reprezentantovi ve 20 letech mela dat ceska liga? zvykat si na jinou zemi, jazyk, kulturu? hrac CSKA Moskva by kdyby mel tu kvalitu asi nad necim takovym nemel moc uvazovat. rekl bych... leda je to nejaky problemovy hrac a posledni dobou stagnuje, nebo je jeho vykonost klesajici...
Re: OT: Bolka překvapuje
stromovous (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 09:25 |Podobný model jako Rybalka, který hostoval v Liberci a dneska hraje základ v Dynamu Kyjev.
Re: OT: Bolka překvapuje
Guly (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 22:53 |Vůbec ho neznám, ale pokud bude takovej, jakýho ho prezentujou v médiích, tak to bude asi pořádná posila. Uvidíme no.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 15.02.2016 22:46 |O2 sport nemá sledovanost
http://byznys.lidovky.cz/kellnerova-fotbalova-tv-netahne-zapasy-na-o2-sport-sleduji-radove-nizsi-pocty-lidi-nez-na-ct-gyj-/media.aspx?c=A160214_223106_ln-media_ELE
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Faris (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 00:07 |No to je docela průšvih, jsem zvědavý, jak to dopadne, jestli to O2 vzdá. Přitom to je docela dobrá TV, jsem si ji pořídil a fotbalu je tam neomezeně. Tady jsou asi lidí neochotní za to platit, když to dřív měli zdarma. Nebo nechtějí přecházet od UPC.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 02:18 |Kellner to určitě nevzdá, klíčové je, aby se O2 dohodlo s novou DIGI, která právě koupila práva na další tři roky na anglickou Premier League a španělskou La Ligu.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
slamacek (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 09:06 |tento vyvoj bude zajimavy. O2 sport nabizi velke moznosti a konkurence nema sanci, ale jen kvuli ceske lize si porizovat o2? to je naivni predstava. do dvou tri let se uvidi jak to bude. placene kanaly jsou fajn, ale cesta bude vetsi rozsireni, tedy nejaka dohoda bude muset prijit
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 11:55 |Nemam nic proti placenym kanalum, ale potreba nejaka kontinuita a stabilita. Neni mozne, abych kazdy rok musel prechazet k nekomu jinemu...
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
bongor před 9 lety 16.02.2016 19:25 |Zrovna dneska ráno jel jeden můj soused do Ustí na O2,že ruší pevnou linku,protože mu sami od sebe naúčtovali +300-korun za televizi O2,kterou navíc vůbec nesleduje a neobjednal si ji.Jsem zvědav jak dopadne,byl hodně vytočenej .
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
vyseptala_analni_sbijecka před 9 lety 16.02.2016 09:03 |naprosto očekávaný scénář. v době, kdy máš přes satelit možnost sledovat každý den fotbal v podstatě po celém světě, a co nenajdeš na satelitu, najdeš na streamu, si těžko dovedu představit, že si lidé ve velkém počtu budou pořizovat další TV a to jen a pouze kvůli české lize.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 09:14 |No je v tom pekny gulas a uz me nebavi kazdy rok prechazet od jednoho k druhemu. Navic O2 TV je jen pres internet, coz muze byt casto problem a za druhe je to proste porad jen lepsi stream, takze ten obraz je takovy divny, jakoby "kresleny". Treba takova Premier League na HD settop boxu na Digi Tv pres satelit je mnohem hezci obraz, nez O2. O2 ma zase tu funkci zpetneho prehravani a to je super vec. A ted ty ligy. Anglickou a Spanelskou bude mit asi jen DigiTV. Ceskou a LM bude mit zase jen O2. Idealni by bylo, kdyby se domluvili a O2 Sport sel i na DigiTv a naopak. A kazdy by si vybral jen platformu bud satelit DigiTV nebo internet O2.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
CyWilly před 9 lety 16.02.2016 11:57 |Tady vás tedy musím opravit. O2TV samozřejmě není přes internet, ale je to kabelovka. O2 sports je vysílán v HD kvalitě, stejně jako všechny ostatní programy. Jenom TV air, což je možnost koukat na TV na několika zařízeních (sám jí mám v mobilu, v notebooku a ještě na ní kouká moje máma na počítači, ačkoliv bydlí sto km od nás) běží přes internet a ano, ta kvalita není nic moc, ale koukatelné to je. Jinak dohoda s Digi je hotová, pokud mám správné informace.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 14:28 |Díky za upřesnění, nicméně... Já mám právě tu O2 TV Air, protože u nás telefonní linka O2 není. Takže to mám určitě přes internet. Nicméně i ta "klasická" O2 je podle mého sice přes kabel, ale internetový, protože když jsem ji chtěl aktivovat, tak se mě ptali jestli mám internet od O2 a jak rychlý? Takže v tom je podle mého rozdíl od klasické "kabelovky", která je řešena standardním kabelem s televizním signálem... Jinak k tomu obrazu O2 TV - je to samozřejmě HD a vůbec není špatný. Určitě je v pohodě koukatelný a sám o sobě bych asi i řekl hezký. Ale klasický televizní signál (přes satelit) je prostě přirozenější (mám ještě i Digi Tv s HD settop boxem - dobíhá mi smlouva, tak můžu posoudit v jeden okamžik).
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
bongor před 9 lety 16.02.2016 19:47 |Já se v těch televizích nevyznám,ani vyznat nechci,mám UPC přes satelit.Ale něco má pod palcem Křetínský/nevím jak se to jmenuje,jestli to zrovna není digi/.Čet jsem k tomu nějaké poznámky asi od nějakého slávisty,který to glosoval velmi podařeně:"Nevím ,proč bych měl pomáhat panu Křetínskému smazat ztráty pěněz,které si nadělal se spartou"/okolo miliardy /.A měl pravdu,ať se mu na to složej jeho věrný.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Koky (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 09:39 |Porovnávat sledovanost O2 a ČT je totální nesmysl a ta čísla vůbec o ničem nevypovídají. Spousta potenciálních zákazníků je vázána smlouvou nebo zaplaceným předplatným u jiného poskytovatele. Já i přes to, že pořízení O2TV v nejbližší době neplánuji vnímám tento produkt jako nadějný a myslím, že za ty 2,5 roku (nevím přesně, jak dlouho ještě ty práva na SL mají) jim sledovanost poroste i díky přenosům z jiných lig a sportů.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
japoko před 9 lety 16.02.2016 11:17 |Už jsem to tady psal několikrát, za současné situace česk.fotbalu je, z hlediska zájmu veřejnosti o fotbal, jakékoliv omezování sledování na placených kanálech ranou do vazu. Operuje se tady přimy klubů z televizních práv, ale ty budou adekvátní pouze v případě žvýšení celkového zájmu o český fotbal. Žádný myslící člověk nebude každou sezonu přeskakovat z kanálu na kanál tak, jak si jdnotlivé soukromé společnosti práva na určité období zakoupí.
Proto zatím by měla jít liga veřejnoprávně, za současného účinného marketingu fotbalového svazu na podporu fotbalu obecně.(což se zatím za současných gaunerů ve svazu neděje, ani nikdy v minulosti nědělo!
Jak chtějí přitáhnout dětí právě k fotbalu, když ti neuvidí českou ligu v televizi! (Výsledky sledovanosti v článku z Lidovek to potvrzují.
Vše jiné, zejména konkurenční boj Kelnerů a ostatních žraloků, je pro rozvoj fotbalu v ČR, o který by mělo jít prvořadě (slávistům, sparťanům i třeba Karviné,) je krátkozraký a smrtonosný. (Můj názor podpořený dlouholetou praxí ve sdělovacích prostředcích)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
bububu (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 12:18 |Něco na tom bude. Český fotbal je dlouhodobě vnímám poměrně negativně, takže skutečnost, že by se za jeho sledování mělo ještě platit, je pro velkou část českých fanoušků naprosto nezkousnutelná.
Stačí se podívat, jaké emoce vzplály po přesunu Ligy Mistrů na placený kanál, a to si myslím, že je krok naprosto logický. LM je vyloženě prémiový obsah, za který je zcela na místě patřičně zaplatit.
Ale v situaci, kdy tady všechno běželo 50 let veřejnoprávně, byl přesun cz fotbalu na placené kanály přinejmenším předčasný a marketingově těžce nezvládnutý. Mělo se začít postupně s LM a až s určitým časovým odstupem se měla zpoplatňovat i liga.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
travel (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 07:43 |Něco o Pepi Bicanovi:
https://www.youtube.com/watch?v=dEoFeGLfmVg
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Borec09 (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 08:56 |Jiz jsem videl minimalne 10x, ale porad super :-)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
travel (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 09:09 |Já vím,ale pořád lepší než ta diskuse o politice :-)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
LadaJel před 9 lety 16.02.2016 09:06 |Velmi kvituji postřeh na hře J. Hušbauera..."Hodně se snažil o zrychlení hry, což se mu ne vždy podařilo přesně, nicméně i tak to mužstvu pomohlo." Tato věta je přesná a přijde mi, že ne všichni to v sobotu vnímali, ať už z jakéhokoli důvodu. Za mě musím říct, že tam měl cca tři, čtyři skvělé přihrávky za obranu z jednoho doteku, např. po autovém vhazování, které okamžitě znamenali rychlý brejk. Bylo vidět, že Josef má velký přehled a fotbalové myšlení, ale vše si ještě musí pár zápasů sednout. Hře nedominoval tak, jak by si asi hodně lidí představovalo, ale byl to první ostrý zápas za Slavii a za mě určitě palec nahoru.
Jinak branka Brna měla platit zcela určitě a pak další věc, která mě zarazila, bylo jen jednominutové(!) nastavení 2. poločasu. Do 90. přitom proběhlo pět střídání... Mě to přijde takové "plzeňské", a to se mi vůbec nelíbí...
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
stromovous (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 09:22 |Kopíruji z výkladového materiálu FAČR:
Délka nastavení doby hry při střídání:
PF byla zrušena povinnost R nastavit minimálně 30 vteřin za každé střídání. Střídání hráčů je přirozenou součástí hry a proto v případech, kdy střídání proběhne bez zjevného úmyslu zdržovat navázání hry, nemusí R dobu hry nastavit. V případě zdržování, R nastaví dobu hry vždy o čas skutečně promarněný střídáním hráčů.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
bububu (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 12:22 |Samozřejmě, že nemusí, ale může... a taky se to tradičně dělá. Dlouho jsem neviděl, že by se druhý poločas nastavoval o jednu minutu. Tohle mě taky hodně zarazilo a musím říct, že v kombinaci s neuznaným gólem i nasralo, protože tohle nemáme zapotřebí.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Kara (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 09:26 |Osobně si myslím, že Hušbauera dokážeme vytěžit lépe, až se tým víc kombinačně sehraje. U Mešanoviče bych, stejně jako další diskutující, zmínila tu zřetelně dobrou fyzičku, to se bude velice hodit, pokud někdy bude nutný tlak na konci utkání.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
goop před 9 lety 16.02.2016 12:06 |Také myslím, že základem je doladit hru celého týmu. Jde nejen o potenciál Hušbauera, ale také třeba Bořila a jeho podpory útoku, která zatím nebyla, nebo spolupráce krajních záložníků a dvojice útočníků.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Kara (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 12:55 |Jj, to je pravda.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
doctorex (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 09:57 |Děkuji za hodnocení, můžu se pod něj podepsat do puntíku. Jinak atmosféra bezvadná, naprostá euforie. K brance Brna: Podle mě platit měla, ale rozhodčí to měl těžké, z jeho pohledu tam asi držení bylo. Chápu proč jsou Brňáci naštvaní.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Pepino44 před 9 lety 16.02.2016 10:50 |Já si také myslím, že gol měl platit, Faul tam sice byl, jenže- takových faulů bylo během utkání v obou trestných územích, potažmo po celém hřišti (držení) nepočítaně a nebyly odpískané. V neuznání golu nevidím žádnou snahu o ovlivnění zápasu, šlo o další chybu dosti slabých rozhodčích.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
bububu (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 12:20 |Gól jednoznačně platit měl.
Ruku na srdce, odpískat tohle nám, tak se tady všichni zblázníme :) Kdo si tohle nepřizná, lže si do vlastní kapsy.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Kara (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 12:57 |+1
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
slamacek (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 13:03 |souhlasim. Na druhou stranu toto si sudi obahji. drzeni bylo z jeho uhlu jasne videt a proto to takto vyhodnotil. kdyby to bylo v chumlu hracu, gol by nejspis platil.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
bububu (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 15:47 |Sudí si obhájí vždycky všechno :)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Slawek před 9 lety 16.02.2016 23:16 |No, tak kdyby se to stalo nám, psali by, proč to řešíme a diskutujeme o tom. Sudí pískl a tak gól neplatil. A zřejmě by měli pravdu. Teď, když nám to pomohlo jsou všichni spravedliví. A Costův hrubý faul, ten najednou nikdo neviděl. Je to furt stejný.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
travel (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 11:00 |Měl bych dotaz.Včera proběhla beseda s p. Plíškem (organizovala 114),kdo jste se toho zúčastnil,můžete sem něco napsat.?Je mi jasný,že se aasi většina info zde nemůžou zveřejnit,tak aspoň něco.Díky.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
quelhar (admin) před 9 lety 16.02.2016 11:44 |Můžu napsat, že plánujeme obsáhlý rozhovor s panem Plíškem pro SN :o)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
před 9 lety 16.02.2016 12:35 |Za sebe můžu pouze napsat, že nepořádala 114 ale odbočka Odboru přátel AREA 114 :-)
část informací určitě bude na našem webu www.a114.cz. A jak už to tak bývá převážná část informací zůstává skrytá v našich řadách :-D
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Kara (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 12:56 |Jasná rekrutační strategie - "přidej se k nám a budeš mít také přístup k informacím" ;)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Artur (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 13:01 |kromě KSČM a ARENA 114 sem snad ve všech skupinách :-(( tak doufám že vyjde vyčerpávající rozhovor :o)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
travel (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 13:17 |Arture pozor, to není Arena 114,ale OP Area 114 :-)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Artur (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 13:35 |:o)) děkuji
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
před 9 lety 16.02.2016 13:48 |grrrr :-D :-)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
před 9 lety 16.02.2016 13:46 |jsem známý velrybář. Je mi jedno jestli někdo vstoupí k nám, ke štěstí mi stačí když všichni budou v Odboru přátel.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
Heretic (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 12:35 |Super!
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
urs (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 12:59 |bomba!
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
travel (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 13:15 |Ocetníku,já jsem členem OP Praha.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
před 9 lety 16.02.2016 13:50 |Realita je taková, že o akci jsme dávali dopředu vědět a kdo se přihlásil tak se na akci i dostal. Dokonce jsem zvedl kapacitu aby vyšlo na všechny.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 13:55 |Realita je také taková.že ne každý je prážak,nebo prostě nemá čas se účastnit.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
klimi před 9 lety 16.02.2016 13:59 |To je bohužel úděl, se kterým se nedá nic dělat. Jak řekl ocetník, to důležité bude na webu www.a114.cz.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
před 9 lety 16.02.2016 14:14 |jako pražák bych řekl, že kdo není pražák jako by nebyl ale jako náplava mlčím :-)
BTW: už to mám sepsané...
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 16.02.2016 14:35 |Vidíš a já jsem kovanej pražák,kterej vyrůstal přímo v centru a tohle bych nikdy neřekl a protože nejsem náplava tak nemlčím.Jinak jsem jako nezasvěcený zvědavý na výstup z toho setkání :-)
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
před 9 lety 17.02.2016 11:03 |článek je venku http://www.a114.cz/setkani-s-panem-jirim/ [www.a114.cz]
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
martin08 před 9 lety 17.02.2016 16:36 |zdravim, chtel bych zpetne timto podekovat AREA114 za zpristupneni posezeni i "siroke verejnosti" ale myslim ze jsem tam byl jediny neclen ci nekoho pritel. Kazdeho skoda. Ne kazdy je z Prahy, ja prijel domu vpul1.. Sezeni bylo vic nez zajimave a taky verim ze v osobe pana Pliska ziskala Slavia po p.Rickovi cloveka na svem miste. Jak je z informaci z twitteru ci zde z diskuze na sn.cz maji clenove i napr.diky posezeni s p.Tvrdikem a panem doktorem vic nez dost zakulisnich informaci.. ja napr. misto "Vestec" slysel poprve narozdil od pritomnych. Avsak jsem rad ze ma Slavia v planu areal s krytou halou, a budovou, kterou sem si vzdy u Slavie predstavoval.. opravdu mam z informaci co zaznely zde ci na schuzce ctenaru sn.cz velmi dobre pocity a diky za ne!
MB
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
před 9 lety 17.02.2016 17:49 |Jsme rádi, že se ti líbilo. Třeba dorazíš i jindy, třeba na naše měsíční posezení u žejdlíku aby bylo čas i na nějaké věty mezi námi. Tam jsme všichni hltali Plíškova slova. :-)
A ano, například Vestec pro nás nebyl nic nového.
Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo
zeleznik2 před 9 lety 17.02.2016 20:34 |S hodnocením souhlas i pro mne Muris hráčem utkání. Posily se mi líbily škoda, že Jablonský nenechal ten trestňák Hušbymu. Velmi dobrý výkon stoperů a krajních záložníků, celkově výborný kolektivní výkon.