Vzpomeneš si na svůj první zápas na Slavii, proč vůbec fandíš Slavii?
Ke Slavii mě přivedl děda, celoživotní slávista. Jako malý jsem miloval společné sledování a fandění při televizních přenosech, zvláště těch večerních když Slavia hrála evropské poháry. Některé zápasy se vysílaly jen v rádiu, to bylo snad ještě kouzelnější.
První zápas, to si popravdě už moc nevybavuji. Bylo mi okolo osmi a bylo to v Edenu proti Baníku. Moc se mi líbilo jak hráči vybíhali k zápasu z podzemí. Žádnou vzpomínku na fanoušky však z toho zápasu nemám.
Kdy jsi začal navštěvovat zápasy pravidelně?
Ještě na základní škole, asi tak od roku 2001. Tenkrát bylo za Lešky levné vstupné a i s žákovským jízdným do 80 km vzdálené Prahy tenkrát vyšel výjezd na 120 Kč (smích). To ale bylo tak na dva, tři zápasy ročně, nevím jestli se to dá brát za pravidelné.
Jak tě vůbec napadlo, že budeš natáčet fanoušky?
Právě v době, kdy jsem začal jezdit na Strahov, mé kroky pochopitelně vedly na galerii jižní tribuny. Fandění Slavii mě úplně pohltilo a snil jsem o tom, že si jednou koupím diktafon nebo kameru a chorály budu nahrávat. Povedlo se mi to v devatenácti. První mé video je ze srpna 2006 proti Teplicím. Ani se mi nechce věřit že už točím desátým rokem.
Kolik jsi již natočil videí?
Na youtube je přes 200 videí s více než milionem a třičtvrtě zhlédnutí. Nejvíce mě těší fakt, že podle služby Analytics si slávistické video pustili lidé ve 162 zemí světa!
Jaká byla tvoje první kamera a jaká je současná?
První kamera? To už dnes snad ani není pravda, vkládaly se do ní klasické kazetky (smích). Minulé léto mi klekl oblíbený stroj, nový se pořizoval narychlo, Panasonic HC-V270, jeden z nižších modelů.
Když už jsme u těch začátků, kdy jsi začal chodit na Slávistické noviny?
Na tu stránku chodím od svých počátků na internetu, někdy okolo roku 2003 a asi i častěji než na oficiální stránky. Spousta věcí se postupem času mění, vzniká, zaniká, jsem rád že Slávistické noviny jsou tu stále.
Na chatu SN se pořád držíš na 4. místě top 10, chodíš ještě na chat?
No jo, chat SN je kus mého života. Zavítal jsem na něj někdy v roce 2004 jako "redaktor" konkurenční superslavie.com a vida, co se stalo (úsměv). Líbilo se mi, že na rozdíl od Xchatu a podobných tam mají lidi stejný zájem a často se i osobně znají, takže chatovaní má nějaký smysl. Super bylo, když jsme se třeba domlouvali na výjezdech fanklubu po Evropě, které vedl Richi. V poslední době není už tolik času jako dříve, občas na chat nakouknu, ale obecně je to bída.
Jak vůbec vznikla tvoje přezdívka r209vltava?
Můj nick má původ, v mé další zálibě, železnici. Onehdy z Prahy jezdil nejdále vlak do Moskvy, jmenoval se R 209 Vltava, tak jsem si podle něj udělal jméno pro internet. Spousta lidí si myslí, že Vltava je mé příjmení (smích).
Odkud vyrážíš na Slavii? Jezdíš na Slavii sám nebo s kamarády?
Jak jsem říkal, do Prahy to mám asi 80 km. Jezdíme s partou kamarádů "Sešívky z Příbramska", občas se přidá manželka. Za ta léta jsme možná za Slavií objeli zeměkouli.
Nemrzí tě, že nejsi v kotli a nefandíš společně s Tribunou Sever?
Popravdě mrzí, mám rád emoce, které kamera tlumí. Po gólu se začínám radovat až když končím záběr. Už to není taková ta euforie. Na druhou stranu mě těší, když vidím povedený záběr v nějakém souhrnu, rád dělám propagaci Slavie. Také vím, že spousta lidí, co fandili, se rádi po zápase podívají, jaký byl pohled na kotel. Mojí absenci v kotli mi vynahrazuje možnost přehrání dobrého fandění nebo pohled na kotel po důležitém gólu, to je něco úžasného.
Jedno derby jsem nechal kameru doma a šel fandit. Zrovna se podařilo, že sparťani nad svými hlavami roztáhli krásný transparent "Řepka je ču... Ať žije Slavie". Bohužel tento památný moment na celém stadionu nikdo nenatočil, dodnes je mi to líto.
Odkud většinou natáčíš vystoupení Tribuny Sever?
Nemám žádné pevné místo ani v Edenu, ani na venkovních hřištích, pokaždé je to jiné. Snažím se vybrat místo i tak aby ve videu nebyli slyšet okolní lidé či děti. Ne vždycky se to povede. Bohužel video není fotografie. Obvykle nebývá s místem na stadionech soupeřů problém, akorát v Plzni a na Spartě je těžké sehnat lístek, který by mi vyhovoval. Sleduji proto internetové stránky a hned po spuštění prodeje nakupuji. Někdy jsou bezpečností opatření k vzteku. Vzpomínám si na extra cestu do Plzně nebo do Ostravy pro lístek (smích).
Jak dlouho ti trvá zpracování videa?
Když přijedu domů, obvykle se do toho pouštím hned. Záleží na množství natočeného materiálu, jeho atraktivitě. Většinou hodinu až dvě, u velkých představení až 4 hodiny.
Měl jsi někdy problém s domácími fanoušky, mezi kterými si seděl?
Vysloveně problém si nevybavuji. Jednou na Spartě si ze mě udělali terč pro zmuchlané kartony. Tam a v Plzni to moc přátelské pochopitelně nebývá. Ono když 80 % času sleduji kotel hostí nezávisle na hře, tak si okolosedící většinou všimnou.
Nepletli si tě někdy fanoušci s kriminálkou?
Pár slávistů si to při pochodech myslelo, ale nic dramatického.
Za tu dobu máš určitě nějakou zábavnou historku, podělíš se s námi o nějakou?
S kamerou? V Olomouci na náměstí se podařilo natočit, jak policie naháněla slávistu. Nejdřív hodně neobratně najela na obrubník, až byla slyšet velká rána, následně se policistka při běhu natáhla na kostkách a akce byla u konce. Zábavy off record za ta léta s kamarády a Slavií je samozřejmě nepočítaně.
Jaké video, které si natočil, považuješ za nejlepší?
Moje nejoblíbenější video jsem musel bohužel kvůli zvukové stopě z youtube smazat. Byl tam start rakety do vesmíru, pohled na zeměkouli, Evropu, republiku, Prahu, seskok parašutisty nad Edenem a následovaly záběry té spousty krásného, co v Edenu společně prožíváme. Tohle byl sestřih. Jako kompletně vlastní produkci asi první derby v Edenu. Nejsledovanější je 1:4 na Letné.
Natáčíš sám nebo ti někdo pomáhá?
Ano, sám. Jen na domácí zápas s Hajdukem mi pomáhali dva kamarádi a výsledek stál opravdu za to. Většinou si lidé chtějí zápas užít, fandit, chápu je, že nechtějí být celý zápas ve střehu jako já.
Na jakých stadionech se ti natáčí nejlépe a naopak, kde nejhůře?
Dobré jsou z hlediska záběru Plzeň, Olomouc, Sparta. Nejhorší Jihlava, Brno kvůli vzdálenosti, tvaru a překážkám.
Co říkáš na současné dění ve Slavii?
Jsem v sedmém nebi. Vzpomínám na zářijové obavy, že jsem byl možná na Slavii naposledy v životě. Pak se začaly dít věci jako z pohádky, která pokračuje. Zůstávám ale nohama na zemi a pochopím, když úspěchy nebudou hned.
Vím o tobě, že jsi i velkým cestovatelem a máš v oblibě především Španělsko, je to tak?
Ano, je. V letošním ročníku Primery Division jsou jen tři týmy, u kterých jsem nebyl na stadionu. Španělé chodí na fotbal v daleko větším počtu, předvedená hra je výborná, ale atmosféra tomu většinou neodpovídá. Kéž by se u nás v Edenu přiblížila návštěva Španělsku a atmosféra zůstala.
Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
S Vltavou se znám už dlouho, jednak ze základky a taky protože už spolu jezdíme nějaký ten pátek na fotbal. Asi si říkáte, kdo je to ten Vltava a nevíte o kom je řeč, ale pokud jste si někdy na Youtube pouštěli video jak fandí Tribuna Sever, dostali jste se s ním velmi pravděpodobně do kontaktu. Vltava totiž pořizuje záběry fanoušků SK Slavia Praha nejen na domácích utkáních, ale také na venkovních. Nedávno jsme spolu seděli na pivu a probírali co se dalo. A já si říkal, že naše povídání by mohlo zajímat více lidí, slovo dalo slovo a domluvili jsme se na rozhovoru.
Komentáře (116)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
lassiter před 9 lety 08.02.2016 14:28 |Hezký rozhovor. Je to teda neskutečná oběť, které bych určitě nebyl schopen..., začít se radovat půl minuty po gólu :-), takže velký obdiv.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Petr9608 před 9 lety 08.02.2016 22:51 |Za sebe můžu říct, že TAK neskutečná oběť to neni :o)
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
AlesJa před 9 lety 08.02.2016 15:22 |chlape klobouk dolů
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
stromovous (přítel SN) před 9 lety 08.02.2016 15:35 |Velké díky r209vltava za skvělá videa.
A jinak off topic - nevíte někdo, možná Navar nebo někdo jiný, zda probíhá či bude probíhat nějaká marketingová kampaň k zápasu s Brnem? Ať už jedu autem po Praze, hledám něco na internetu, čtu noviny nebo poslouchám rádio, tak jsem opakovaně masírován reklamou, že si mám koupit lístek na Spartu s Krasnodarem, s Boleslaví nebo balíček lístků na X zápasů Sparty (včetně derby) a kdovíjaké její další zápasy, ale ještě jsem neviděl jedinou reklamu, že Slavie hraje 13. února s Brnem.
Cožpak o to, já se naštěstí nerozhoduju, zda půjdu na zápas podle billboardu a abych věděl, kdy hraje Slavie, tak mi to nemusí připomínat reklama v rádiu, ale jestli chceme mít v hledišti 15 tisíc lidí, tak bychom k těm lidem tu informaci "Hej, co takhle v sobotu zajít na fotbal" měli dostat. Jako příklad třeba můj šéf, pravidelně o fotbale debatujeme, on párkrát za rok na Slavii zajde a vezme i děti, ale kdybych mu to dnes neřekl, tak ani neví, že liga začíná už příští víkend a že Slavia hraje doma s Brnem. Dozvěděl by se to možná v pátek z novin (v horším případě v sobotu z branek bodů vteřin), ale to už by bylo asi pozdě na to, aby s dětma a manželkou změnili program na víkend.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
quelhar (admin) před 9 lety 08.02.2016 15:48 |Mám s propagací zápasu s Brnem podobný problém jako ty. Bohužel, pět dní před výkopem je pořád na můj vkus dost velké ticho. Nemusely by být po Praze zrovna billboardy, ale jeden aktuálně 4 dny starý článek, který je na oficiálním webu až na pátém místě je prostě málo...
My jsme aspoň tady u nás na SN nahodili malý infoblok s odpočtem do zápasu a odkazem na prodej vstupenek. Není to moc, ale třeba to někoho přesvědčí, ať si lístek koupí a v sobotu do Edenu zajde.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Heretic (přítel SN) před 9 lety 08.02.2016 16:26 |V současné situaci je smutné, že zatím nejlepší(twitter) a největší(SN) propagaci zápasu jsi udělal ty Quelhare, soukromá osoba a redaktor SN.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
stromovous (přítel SN) před 9 lety 08.02.2016 18:11 |Za banner, resp. odpočet díky, nějaké diváky (i kdyby pár) to určitě přinese, i když asi tady všichni tušíme, že na SN chodí pořád ti stejní čtenáři-fanoušci, kteří i bez proma mají vyřešeno, zda půjdou nebo nepůjdou.
Mám ale pocit, že pokud se do toho Slavia neopře i sama, tak se velkých návštěv bude dosahovat těžko, resp. pozvolněji. Ale třeba ještě něco přijde, na podzim byly v týdnu před zápasem reklamy v denním tisku, což IMHO není špatná cesta.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Chlupp (přítel SN) před 9 lety 08.02.2016 22:13 |Myslím, že Slavia se do toho už opřela docela slušně...
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
stromovous (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 08:41 |Do všeho možného ano, ale zda i do propagace prvního jarního zápasu, to nevím. :) Ono je strašně smutný a pro lidi uvnitř klubu, co v posledních měsících Slavií makají jak šrouby nebo do ní dávají peníze, asi i strašně těžký, si uvědomit, že spoustě lidí nestačí pozitivní změny a kupa posil, aby přišli i na stadion, tím spíš v únoru. Tak uvidíme. :)
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Guly (přítel SN) před 9 lety 08.02.2016 16:05 |Souhlasím, propagace zápasu s Brnem velká bída.
Jinak pokud se nemýlím, měla být před jarem tiskovka, kde se měly představit nové dresy, fungování mládežnické akademie atd. Ale info, že by se měla konat nemám tedy žádné.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
quelhar (admin) před 9 lety 08.02.2016 16:12 |Tiskovka před jarem samozřejmě bude (ve čtvrtek). Co bude její náplní, to se uvidí, ale považuji za skoro vyloučené, aby se tam mluvilo o mládežnické akademii (ani to ostatně nebylo nikdy nikým slíbeno).
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Guly (přítel SN) před 9 lety 08.02.2016 16:23 |Já mám za to, že to slíbieno bylo. Jistej si teda nejsem, ale do konce ledna se to snad mělo představit (zhruba 3 tejdny po novoroční tiskovce).
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Rottax (přítel SN) před 9 lety 08.02.2016 16:49 |Já mám zase dojem, že to slíbeno bylo, ale až na březen, ale fakt nevím. ;)
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
quelhar (admin) před 9 lety 08.02.2016 18:05 |Myslím, že Slavia říkala, že by to ráda nějakou formou prezentovala i fanouškům, ale nepadl ani termín ani forma, jakou se tak stane. Ale nebojím se, že pan Plíšek a další lidé nic nedělají. Naopak, mám takový pocit, že bychom se brzy mohli dozvědět nějakou pozitivní zprávu z oblasti mládeže :o)
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Guly (přítel SN) před 9 lety 08.02.2016 20:59 |Mašek? :-)
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 08.02.2016 21:21 |Mašek nespadá pod mládež, odhaduji to na nového/nové trenéra/y.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Hesmir (přítel SN) před 9 lety 08.02.2016 18:06 |Kde prosím tě byla info o TK ve čtvrtek? Kdybych nechodil na SN tak opravdu jak bylo psané výš, nevěděl bych pomalu že už o víkendu hrajem. Taky jsem trochu překvapený, že na to žeby DU rád 15tis v ochozech je z klubu snad jediný kdo se o zápase zmínil... :?
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
quelhar (admin) před 9 lety 08.02.2016 18:15 |Veřejně nikde, ale to Slavia snad nikdy nedává veřejně, že se někdy koná nějaká tisková konference. Jen to pošle zástupcům médií, tedy i nám do SN.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
bongor před 9 lety 08.02.2016 18:58 |To co píše stromovous je naprostá pravda .Všude jen reklama na bídu,který ale stejně nepomůže ,i kdyby tam chodilo padesát tisíc rudochů.V tomhle je nutno rychle přidat ,vypadalo to,že se to bude dařit a najednou se mi zdá,že se to po tý
debatě o hvězdách nějak zaseklo. K tomu,co píšou kluci před ním:Za prvé bychom si měli dohodnout pravidlo,že o politice se na SN psát nebude,nebo se budeme místo příjemných debat s kamarády slávisty jen neustále hádat dokonce si nadávat,čímž uděláme radost zase jen našim úhlavním kamarádům za řekou.Slavii samozřejmě fandí obrovské a široké spektrum lidí,kteří mají na různé věci někdy diametrální rozdíl v názorech.Ve všem bychom se nikdy neshodli.
Co se tribuny sever týče,já osobně ji obrovsky uznávám,protože nikdo z nás nemá tak velkou zásluhu na atmosfeře zápasů Slavie ,jako oni.Občas se tam může vloudit i nějaký provokatér,ale to mi naprosto pozitivní dojem z jejich činnosti nemůže zkazit.A v tom,že se objevily názory,že bylo napadení Kliniky dílem části slávistů,vidím i já souvislost se soudním projednáváním napadení našeho pochodu.Koukají z toho oblíbené metody stb, ty se rychle dají naučit a aplikovat.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Artur (přítel SN) před 9 lety 08.02.2016 19:23 |Bongore, souhlasim ze by diskuze mela byt apoliticka. Nicmene si myslim, ze urcite vyjadreni nechuti nad situaci kdy je 20 lidi z kotle spojovano se slavii a vytrznostma v centru Prahy v sobotu neni na skodu. Tohle neomlouvej Cechacem. Trochu se bojim veci pristich, ale nemelo by se postvavat proti ts, zname postavy z ultras tam krome par vyjimek plus minus nechodi. Extremni pravicove fanousky mame, to je holy fakt. Stejne jako je ma vetsina ostatnich ligovych tymu. Casem si to vyresi jako vzdy pcr, vezeni, paragrafy, vek a rodina :-)
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Pepino44 před 9 lety 09.02.2016 11:48 |A jseš si jist, že všichni, kdo se výtržností zúčastnili byli slávisté ? Nebo jenom těch pár, co je identifikovali ?
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 15:32 |Souhlas. Na zapas se chystam a musim si zaridit volno nekdy i mesic dopredu. Takze preview na dalsi zapas bych cekal, co nejdrive idealne uz treba v pondeli odpoledne po vikendovem kole. Na to Brno uz meli byt aviza alespon 14 dni predem. Kdyz je preview na zapas den predem tak to je na nic. Spousta lidi uz ma jiny program a den predem uz to menit nebudou.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
navzdyslavia před 9 lety 08.02.2016 17:04 |Pokud bude ve ctvrtek tiskovka,tak bude na ni predstaven oficialni dres s CEFC, bude predstavem partner Lyoness, a dalsi sponzori? V jaky cas se ma tiskovka zacit a bude na slavia tv? Děkuji za odpovedi.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 08.02.2016 17:17 |Dres určitě, možná už bude ?ukázaná kartička? od Lyonessu, pro nás Slavisty. Tiskovka začíná ve 13 hodin.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Chlupp (přítel SN) před 9 lety 08.02.2016 20:37 |A to bude ta multilévl firma s kartičkami na dresech? Snad ne místo hvězdy?
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 08.02.2016 21:08 |http://cashback.slavia.cz/ Aha, tak ohledně kartiček se ještě hlasuje 60dní, takže kartičky asi představeny nebudou :-)
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Petr9608 před 9 lety 08.02.2016 17:26 |"Zrovna se podařilo, že sparťani nad svými hlavami roztáhli krásný transparent "Řepka je ču... Ať žije Slavie". Bohužel tento památný moment na celém stadionu nikdo nenatočil, dodnes je mi to líto."
Není to tak docela pravda....
https://youtu.be/uUnKLHwNqOQ?t=4m31s
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 08.02.2016 18:00 |No tam je toho vidět... :D
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
DomeCZek před 9 lety 08.02.2016 21:20 |Ahoj, trochu OT:
take na hlavni strance je zminka o udajnem zajmu Slavia o Dominika Maska. Myslite si, ze by to mohl byt talent, ktery by v budoucnu mohl Slavii pomoci nebo se uz ve dvaceti letech jedna o promarneny talent? preci jen dvakrat vitezstvi jako talent roku by mohlo byt slibne, ze se talent rozvine i po par ztracenych letech v cizine..
diky
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
adams89 (přítel SN) před 9 lety 08.02.2016 21:23 |Osobně by mi jeho nákup dával větší smysl než u Linharta. Ale je otázka, za kolik by přišel a v jaké sportovní formě...
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
bongor před 9 lety 08.02.2016 21:40 |Já ho vůbec neznám,neodvážím se k tomu říct nic konkrétního,tím méně ho srovnávat s Linhartem.Ale všeobecně bylo již mnoho velkých talentů,kterým předčasný přesun do ciziny neprospěl.Začnou si o sobě myslet,že jsou hvězdy a to taky většinou jsou,ale hvězdy padající z nebe ,aniž by se tvrdou prací snažily ze sebe udělat skutečné borce.Já to říkám o muzice,ale platí to pro všechny obory:Talent je dvacet procent,osmdesát procent je dřina.Faktem ale je,že bez toho skutečného talentu to nefunguje,ani kdyby se člověk přetrhnul.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
DomeCZek před 9 lety 08.02.2016 21:40 |Jo, souhlasím. Nemyslim si, ze bude drahy a asi uz o nem uvazuji delsi cas. Tak proc ho nezkusit a poslat na hostovani s vyhledem do budoucna..
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
sasky před 9 lety 08.02.2016 21:36 |To máš těžký. Jestli ho má Dovalil proklepnutého, tak by to mohl být dobrý nákup. Ve dvaceti to rozhodně zmařený talent být nemusí, podívej se na Jardu Zmrhala, kterého spousta lidí (včetně mě) skoro odepisovala a nyní má hodnotu kolem 100 mil. a může snadno být jedním z tahounů. Na druhou stranu je třeba uvést jména jako Prošek, Šimeček, Hurka ze slávistické líhně, o kterých se také mluvilo v superlativech a nyní cestují bůhvíkde po hostováních. Nemyslím si, že by měl být nějak extrémně drahý a ani platově nebude nejspíš příliš nákladný, takže proč ne. Sám Uhrin mluvil o jednom hráči (dost pravděpodobně právě Mašek), se kterým se ale do základu nepočítá, takže pokud obratem půjde na hostování a bude pravidelně hrát, tak se snad vykope. Já jsem pro. Zkušenost jsme přivedli a talenty také potřebujeme, minimálně do té doby, než se stav slávistické mládeže zlepší tak, aby mladí byli schopni se prosazovat do kádru a být oporami v ranějším věku než doteď (za poslední dobu vlastně jen Petrák a nyní Zmrhal, jinak spíš hráči do "rotace")
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
sasky před 9 lety 08.02.2016 21:36 |+ samozřejmě Souček...
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 08.02.2016 22:13 |Myslím, že to ztracené léta v cizině nejsou, ale spíš ztracený rok. I když je pravda, že hrál nejvýše 4. ligu v Německu za B-tým Hamburku(od 17ti do 19ti, během ročníku 12/13 a 13/14 hrál i za U19), ale hrál. Až tento rok toho moc nenahrál, ale určitě je v něm potenciál a že by byl problémový? To si nemyslím.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Barra před 9 lety 09.02.2016 05:02 |Dominika Maska neznam, v holandskem tisku o nem neni nic za posledni mesice (take nikde ani zminka o tom ze by Slavie mela zajem). V lete se psalo ze prisel do Cambuuru supertalent z Hamburku, ted je ticho ohledne Maska. Vzhledem k hrozici degradaci Cambuuru z Eredivisie (predposledni s ztratou 6 bodu na nesestupove misto, z 22 zapasu 13 proher a jen 13 bodu) bych rekl ze kdyby Masek na to mel, by urcite hral. V 20 letech uz neni takovy mladik, alespon ne na zdejsi normy, kde mladi hraci dostavaji sance. Mam ale pocit ze si ted sam uzavrel definitivne dvere. S jeho vyroky "mam pocit ze mi trener maze med kolem huby" nebudou v Leeuwarden moc nadseni, osobne mi to trochu pripomina vyroky Martina Fenina na adresu jeho treneru v Frankfurtu a nasledujicich klubu. Jestli ma ale prijit k nam, tak urcite budou u Slavie vedet co delaji, snad se jim podari ponekud uhaslou hvezdu opet probudit (jak rikla DU, nejedna se o hrace ihned pro A-cko). I tady se nabizi trochu paralela s Feninem, ktery jako 18-lety v ceske lize zaril a pak se vytratil.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
bongor před 9 lety 09.02.2016 06:07 |Taky si vzpomínám na nějakého supertalenta,jméno mi vypadlo,byl chvíli v Bohemce a teď se po něm lehla zem.Jak se jen jmenoval?
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
sasky před 9 lety 09.02.2016 06:17 |Nikolas Šumský
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Borris před 9 lety 09.02.2016 06:20 |Nicolas Šumský bongore.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Travinho před 9 lety 09.02.2016 07:57 |Toho asi definitivně zlomila autonehoda, kterou nepřežila jeho přítelkyně. Nyní je někde ve druhé skotské a ani tam nehraje.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
bongor před 9 lety 09.02.2016 20:17 |Ano,to byl on,Šumský
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
fredydj (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 09:05 |Lukáš Budínský?
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Hesmir (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 12:14 |Pokud je to co tvrdí pravda, nebo tam prostě není spokojený, tak jak má jinak odejít? V klubu má smlouvu, hodnou ovečku si každý tým rád nechá na lavičce náhradníků. Pokud chce hrát musí na klub jistou formou vyvinout tlak, že chce svou situaci řešit. Jestli to řešení nevidí vrámci klubu, je jeho výrok pochopitelný. Povede k větší ochotě klubu jej poslat pryč.
Jinak, ano v NL by dostal šanci v Áčku daleko dřív. On však do dospělého nakukoval v Bundeslize, kde je ten nástup pozdější a v tak brzkém věku hlavně u opravdové extra třídy. No a že nehraje, když se nedaří že by měl šanci... klub neznám, ale jestli trenér nezkouší změnu a drží své lidi, tak je jedno zda se daří, nedaří...
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
deny91 před 9 lety 09.02.2016 13:16 |Osobně si strašně přeju, aby ten Mašek vyšel. Pokud ho přivedou ještě teď v zimě, tak jsem s přestupním obdobím naprosto spokojený. U něj nemám obavu, že by se neprosadil, byť teď za podivných okolností v Holandsku nehraje. Skvělý technik, výborná střela, rychlý, kreativní... proti němu hovoří jeho fyzické parametry, ale věřím, že ty nahradí svou kvalitou. Po českých trávnících hráč jeho věku a zároveň kvalit nikde neběhá!
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Petr9608 před 9 lety 08.02.2016 23:04 |Aby nedošlo k mýlce, tak raději upozorním, že videa od Vltavy jsou zde přímo na jeho kanále
https://www.youtube.com/user/r209vltava/videos
Na kanále SlaviaUtrasCZ jsou videa od Vltavy pouze do roku 2012
https://www.youtube.com/user/SlaviaUltrasCZ/videos
...to jen aby se vědělo, jak říkal Jindřich Fairaizl
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
edenian před 9 lety 08.02.2016 23:13 |Toho jsem znal.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Barra před 9 lety 09.02.2016 04:26 |Dobre rano Petre, kdyz spojim tento prispevek s tvym vyse uvedenym "za sebe muzu rict ze tak velka obet to neni", mam z toho dedukovat ze Vltava = Petr 9608? Trochu mi v tom nesedi tvuj nick '96', predpokladal jsem ze se jedna o rok narozeni, a uvedeny detail ze jsi pravidelne zacal chodit na Slavii v zakladce, nekde kolem 2001, kdyz ti bylo tedy pres 8 let, jestli si dobre vybavuji -;) Ale v kazdem pripade, jestli jsi Vltava, tak klobouk dolu za tve velke slavicticke srdce, obetavost a snahu a moc dekuji! Jestli tohle vydrzis do duchodoveho veku, stane se z tebe slavisticka legenda!
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
jane (admin) před 9 lety 09.02.2016 08:47 |Vltava není Petr9608.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Barra před 9 lety 09.02.2016 09:05 |Dik -:) Vsak nejak mi ten vek nesedel s poznamkou ze se jedna o kamarada Richi ze zakladky.. Spatne jsem tedy interpretoval poznamku Petra9608 ze to nataceni neni zas tak velka obet.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
r209vltava (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 09:35 |Rozhovor se mnou dělal Coudy_no1, Richi vložil sem na stránky. Na základku jsem s ním nechodil, jen jsem se účasnil skvělých výjezdů pod jeho taktovkou a ve Valencii jsme byli spolu na pokoji.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Barra před 9 lety 09.02.2016 09:45 |Diky za reakci! Jinak ti ty zapasy v Spanelsku celkem zavidim. Kez by i v Cesku byla na stadionu atmosfera jako v Primera Division. Nechces i tam neco natocit a se s nami podilet?
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
r209vltava (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 11:42 |Občas jsem tam také natáčel, když projdeš postupně můj kanál na youtube tak tam několik videí ze Španělska najdeš. A spíše začni od nejstarších videí.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Barra před 9 lety 09.02.2016 11:48 |Pres 200 videi ... uz vim co delat az nebudu moci spat v noci jako dnes -;) Dik za odkaz, tesim se.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Petr9608 před 9 lety 10.02.2016 03:51 |9608 je na památku dvou titulů (1996 + 2008), s věkem to nic společného nemá...
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
knl66 (přítel SN) před 9 lety 08.02.2016 23:29 |Budu si připadat trochu omezeně a blbě mezi ostatními, kteří intelektuálně a na vysoké úrovni debatují o nesmrtelnosti chrousta a problémech všehomíra...
Ale stejně se zeptám "r209vltava": Když píšeš, žes svoje nejoblíbenější video musel smazat qůli zvukové stopě, neporozuměl jsem tomu. Myslíš qůli autorským právům? Nebo proč? Promiň, možná jsem natvrdlý.
A jinak VELKÉ DÍKY! Sice mám doma také pár videí, ať už celé zápasy nebo jen reportáže z Dohrána, ale na tvoje videa se taky rád podívám!
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
r209vltava (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 09:24 |Ahoj, ano je to kvůli autorským právům k dané zvukové stopě, která byla použita. V krajním případě by totiž hrozilo vymazání celého youtube kanálu.
Díky všem za pozitivní reakce.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
alois_veliky (admin) před 9 lety 09.02.2016 01:45 |Poprosil bych redakci, aby pro příště korigovala diskusi na politická témata. Je to hnus. Jsme na fotbalových stránkách, až budu příště chtít číst podobné blitky, zajdu si na Novinky.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Richi (admin) před 9 lety 09.02.2016 06:01 |Diskuse procistena, politiku zde nechceme resit.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
bongor před 9 lety 09.02.2016 06:08 |Souhlas.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Fulham před 9 lety 09.02.2016 06:17 |Škoda, že se to nepovedlo o pět minut dříve....
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Matysek před 9 lety 09.02.2016 07:58 |díky, bylo to dost nechutné....
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
honzah (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 09:08 |Může být, jen aby nakonec za všechny neřešili politiku úplně jiní.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
honza_sl před 9 lety 09.02.2016 09:22 |Ale jo, taky souhlas (i když tohle se SKS tak nějak týkalo). Nicméně mám dotaz: Bylo by možné v případě nějakých takovýchto kontroverzních témat případně diskuzi přesměrovat jinam? Tedy - zcela laicky - tyto komentáře někam překopírovat, aby se to nemazalo a případně šlo pokračovat (byť uznávám, že zrovna tohle bylo tak oboustranně zabetonovaný - včetně mě - že by to asi nikam nevedlo)? Podotýkám, že jsem v IT totální analfabet, ptám se, jestli by to bylo technicky možné, případně, jak náročné?
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
jane (admin) před 9 lety 09.02.2016 12:27 |Překopírování diskuze do koše nebylo tak náročné :) Ne, vážně - na novém webu by mělo jít přesouvat offtopicové diskuze k jinému článku nebo aktualitě, ale přesunout je úplně jinam mimo SN, to moc nevidím.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Gino před 9 lety 09.02.2016 07:31 |Na jednu stranu tebe i redakci chapu... na druhou stranu vsak nesouhlasim s mazanim, radeji bych treba zastavil moznost pridavat dalsi komentare, ale chapu, ze to treba nejde. Protoze ta diskuze mela svuj prinos. Zjistili jsme alespon, co jsou nekteri mezi nami zac.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
quelhar (admin) před 9 lety 09.02.2016 09:24 |Samozřejmě máte možnost se dál osobně napadat, ale počítejte s tím, že my to budeme dál zase mazat...
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
travel (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 09:34 |Souhlas
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
malan (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 09:50 |Nowhere to run:)
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Konraad před 9 lety 09.02.2016 09:51 |Já teda nevím, co se v tý diskusi později odehrálo, ale zpočátku tam prostě byla informace o tom, že do našeho kotle chodí nacionalističtí extremisté, což zmizelo taky. To není otázka politická, to je něco, co by Slávie měla řešit. Je úplně jedno, jestli je někdo levičák, pravičák, koho volí atd. a souhlasím s tím, že bychom se tady o tom neměli bavit a měli bychom mluvit o fotbale. Ale ve chvíli, kdy je Slávie v médiích spojovaná s lidmi, kteří šíří nenávist, hází dlažební kostky a tak podobně, tak je to na pováženou. Mně je z toho teda docela ouzko, vždycky jsem to bral tak, že takovýhle lidi choděj leda na Spartu... Vám to je jedno?
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Tomski před 9 lety 09.02.2016 09:59 |takovýhle lidi chodí na letnou stejně dlouho jako na Slavii...bohužel...
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
martyni (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 10:09 |Neni mi to jedno, ale tezko nekomu zakazes chodit na zapasy. Hlavne aby nebylo nackovsky skandovani, napisy, nebo chorea.. to by pak asi stalo za to resit s policii. Jinak ta diskuse o "politice" byla hodne uboha, jeden rikal nackum pravicaci, jiny zas tvrdil, ze inteligence byli vzdy levicaci. To jsem si nemyslel, ze dneska maj lidi tak chabej prehled. Takze ano, bavme se o fotbale, ale budme ostraziti, at nekdo nedela nasemu klubu ostudu.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
smichov_1 před 9 lety 09.02.2016 13:40 |"hlavně aby nebylo", ale ono právě bylo, a navíc je díky Klinice Slavia (nikoli sparta) synonymem pro neonacistické bojůvky. To je prostě fakt.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
th před 9 lety 09.02.2016 10:39 |Taky vidím rozdíl mezi obecnou politickou diskusí a diskusí o chování některých z nás. Jestli chceme apolitickou Slavii (klub i tribuny), nevidím nic špatného na tom zde v případě nutnosti prodiskutovat, že někteří jedinci (a kteří konkrétně) prosazují násilím určité názory, které v omezené míře a jemnější formě se snaží prezentovat i při zápasech Slavie (od hajlování jednotlivců, přes kvazihákáče na transparentech po choreo protektorát atd.) a tím tribunu politizují. Proč je odtud naše diskuse o takovém chování vykazována, ale oni z kotle ne? Oni Slavii politizují, ne my tady diskusí.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Robinator před 9 lety 09.02.2016 10:53 |Přesně tak, lépe bych to nenapsal.
A tím odkazem jsem zde nechtěl rozpoutat diskuzy o tom kdo je levičák a pravičák, ale spíš si poslechnout názory ostatních na danou věc :)
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
quelhar (admin) před 9 lety 09.02.2016 11:06 |a) Prakticky od úplného začátku se tu až na výjimky neodehrávala žádná diskuze, ale jen napadání lidí s opačným názorem. Od cca desáté hodiny večerní se z toho stala vyloženě žumpa.
b) Historie hovoří jasně, na tomhle fóru diskuze o politice nikdy ničemu nepřispěly, nikdy nic nevyřešily a naopak se vždy zvrhly v to, co tu bylo k vidění včera. Je prostě daleko jednodušší a pro nějakou elementárně slušnou atmosféru na tomhle fóru prakticky nezbytné takové diskuze promazávat. Až se stane zázrak a bude tu vedena "diskuze o takovém chování", ve které se nebudou protistrany napadat a která bude věcná (tedy se držet tématu a nestočí se na urážení jiných světonázorů), třeba tu zůstane. Já osobně na zázraky nevěřím.
c) Netvrdíme, že se tu politizuje Slavia.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
th před 9 lety 09.02.2016 11:15 |Nesouhlasím v podstatě jen v praktickém řešení. Ta diskuse se měla, jak říkáš, promazávat, ale ne smazat - postihovat konkrétní příspěvky a jednotlivce (třeba i dočasným banem na týden nebo dva), ne kolektivní perzekucí i slušně diskutujících a vyloučení tématu tákajího se nás - slávistů - z diskuse. Doufám, že se tohle s možnostmi nového webu zlepší.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Hesmir (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 12:30 |Takže bys nutil správce, kteří to tu mají jako koníček, aby se celou noc věnovali takové žumpě. Nutil je to neustále dokola číst, zda je to ok či ne? Kdy by pak měli čas na cokoliv jiné (spánek, učení, zaměstnání)? Smazat celé problematické vlákno při fan webu je nejrozumější řešení...
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
alois_veliky (admin) před 9 lety 09.02.2016 11:06 |Ta diskuze už ale vůbec nebyla o Slavii ani o řešení problému s fanoušky, kteří ji dělají špatné jméno. Zvrhlo se to v klasickou přestřelku ze všech internetových diskuzí, kdy jedna strana častovala druhou termíny jako "sluníčka, zrádci národa, fetky z Kliniky" a ta jim to vracela "nácky, xenofoby a ultrapravičáky". Chodím na tyhle stránky, abych podobným diskuzím unikl, ne abych četl znova ten samý patok, co se objevuje jinde...
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
knl66 (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 16:12 |100%ní souhlas. Podobných diskusí je plný internet a osobně jsem považoval SN za jakousi oázu, kde si člověk může přečíst o fotbale.
Člověk, pokud se nechce hádat, by se neměl pouštět do debat na tři témata... Trest smrti, volné pobíhání psů a politika. Zastánci jednotlivých názorů nikdy nepřesvědčí odpůrce a nikdy je na svoji stranu nepřetáhnou. Je to mrhání časem i energií.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Luckyduck (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 10:36 |https://admix.eu/obrazky/zivot-je-fajn.jpg
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Kara (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 10:23 |Bez jakékoliv aspirace na politickou debatu jen přikládám link na článek z Aktuálně, kde se k podezřením ohledně soboty vyjadřují Strašák a Vrba.
"K propojení mezi radikální pravicí a fanoušky Slavie Praha se vyjádřil mluvčí týmu Jiří Vrba: "Odmítáme jakékoliv spojování našeho klubu v souvislosti s činy jednotlivců na akcích, které nemají svým charakterem nic společného ani s naším klubem, ani s fotbalem, jako takovým,“ uvedl. Podle něj současně Slavia ctí mezinárodně prosazovanou filozofii oddělení fotbalu od politiky a jako klub tak zůstává striktně apolitický.
"Nejsme žádný spolek junáků, abychom si dělali dobrou image, jsme fotbaloví fanoušci, slávisti, na tribunu chodí třeba čtyři tisíce lidí, takže rozhodně nebudeme řešit takové věci, je to čistě jejich volba, jejich věc, co dělají v sobotu odpoledne a absolutně to nebudeme řešit,“ doplňuje klub předák kotle sešívaných Lukáš Vala alias Strašák."
http://zpravy.aktualne.cz/domaci/policie-potycky-pri-demonstracich-nevyvolala-ohradila-se-pol/r~fd18bdacce6f11e584160025900fea04/
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
smichov_1 před 9 lety 09.02.2016 13:47 |Vrba asi nepochopil, že se to netýkalo "politiky" ale čistého násilí fanoušků Slavie, kteří prostě dlouhodobě poškodili image klubu.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
smichov_1 před 9 lety 09.02.2016 13:47 |Vrba asi nepochopil, že se to netýkalo "politiky" ale čistého násilí fanoušků Slavie, kteří prostě dlouhodobě poškodili image klubu.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
smely (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 14:07 |to si nemyslim, ze to bylo "ciste nasili fanousku Slavie", nebylo to v ramci sportovni akce ci tzv. "tretiho polocasu" , byla to akce mimo jakoukoliv souvislost se Slavii, nicmene vzhledem k tomu jak je to medii prezentovano a nekolikrat zdurazneno, mela by , dle meho nazoru, Slavia vydat nejake oficialni prohlaseni.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Robinator před 9 lety 09.02.2016 14:40 |taky si myslím, protože z mého okolí mě o tom už informovalo celkem dost lidí, klasicky pošťuchovali co to máme za fanoušky..Samozřejmě, že jsem jim řekl, že to nejsou fanoušci Slavie ale podlidi
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Kara (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 15:19 |Same here...tak uvidíme, třeba něco vyjde...
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 22:10 |A co by jako měli prohlásit víc? Jako třeba "Stalo se to mimo stadion, tak do toho netahejte klub...". :-) Já myslím, že Jirka Vrba se k tomu vyjádřil jednoznačně. Mně už ta diskuze přijde, jak diskuze věčně nespokojené manželky, která se pořád dokola ptá: "A jsem pořád ještě krásná". A manžel. "Jo jsi". Manželka: "Ale neříkáš to úplně jistě." Manžel: "Ale říkám. Fakt ti to pořád sluší". Manželka: "No kdybys to myslel jistě, tak bys to řekl jinak a víc". A manžel "Tak to říkám znovu nahlas a jistě. Sluší ti to." A manželka: "No myslíš, myslíš, ale opravdu? Třeba na Facebook bys to nenapsal, že jo?"...
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
smely (přítel SN) před 9 lety 10.02.2016 11:08 |Koukam, ze mas doma pomerne zivo...
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 19:57 |Souhlasím s tím tady politiku neřešit. Redakce celé vlákno smazala, což je asi dobře. Poprosila fanoušky, ať tady politiku neřeší, ale někteří (a úmyslně se nechci rozepisovat z kterého kraje politického spektra) si opět nedají říct a už to zase otvírají... Už toho opravdu nechte. Slavia je apolitický klub a má fanoušky z celého politického spektra, stejně jako je tomu v celé společnosti. To je prostě fakt, vždy to tak bylo a vždy to logicky tak bude. Tak už nechte toho kádrování.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
AlesJa před 9 lety 10.02.2016 11:20 |zkus přinést vlajku s nějakým symbolem levice na TS rychlé nohy ti stačit nebudou :-)
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 10.02.2016 14:26 |Tohle nedokážu posoudit. Každopádně jsem rád, že se tam žádné politické vlajky a transparenty neobjevují. Alespoň já jsem si jich kromě té jedné vyjímky na zápase s Bohemkou nevšiml.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
AlesJa před 9 lety 10.02.2016 15:33 |to bylo jen takové popíchnutí, souhlasím s většinovým názorem, toto téma sem již raději netahat, i když mě osobně např. choreo protektorát nebo vlajka v derby pro klokanům vadí.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Matysek před 9 lety 10.02.2016 01:45 |Ono celkově mi přijde že se okolo toho strhla velká hysterie... Slávii prostě fandí široké spektrum fanoušků. A ostatní kluby na tom jsou podobně. Třeba podle serveru hooligans.cz se tam sešlo několik táborů. Slávisti měli jen "smůlu" že jsou v hledáčku antify dostatečně dlouho nebo nemají zajištěný FB, kvůli tomu to vypadá, že to podnikla půlka TS a působí to tak na veřejné mínění. Přitom z celé skupiny poznali asi 4 slávisty.
Na druhou stranu informace pomalu ze serveru mizí ikdyž už zpráva žije vlastním životem. Nějaký ten slávista Baron tam nakonec ani nebyl nebo "všem známý" Tadeáš Svoboda nakonec žádným členem SKS skupiny Maisner gang není...
Ikdyž to ze serveru Antify zmizí, media co to přebrala na začátku již zprávu neaktualizují....
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
AlesJa před 9 lety 10.02.2016 11:23 |kdyby tam alespoň nechodili se symboly nebo znaky Slavie. Černou nebo i bílou kuklu bez znaku a nikdo to s naším klubem nespojí jen trochu myslet.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Guly (přítel SN) před 9 lety 10.02.2016 13:09 |A ty jsi tam viděl nějaký symbol Slavie?
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
AlesJa před 9 lety 10.02.2016 13:49 |ano, kámoš fotograf konkrétně tu poslední akci fotil, plus stačí mrknout na některá fota té antify, i když nemám iluzi že plno věcí tam nafukují
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Guly (přítel SN) před 9 lety 10.02.2016 14:07 |A kde konkrétně vidíš nějaký symbol Slavie na fotkách antify? já tam nevidím jediný symbol Slavie, ale možná se jen blbě koukám.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Petr9608 před 9 lety 09.02.2016 06:29 |Hm... Tohle by se asi mělo dát do záhlaví.
http://www.komik.cz/dir_cedule/politicke_rozhovory.gif
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
fredydj (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 10:32 |OT: Termín zápasu v Jihlavě je už napevno daný nebo se může ještě změnit? Díky
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
quelhar (admin) před 9 lety 09.02.2016 10:47 |Termín je daný, takže by se měnit na 95% neměl... Jsme v ČR, tady je možné leccos, ale byl by to docela skandál, když už se dávno prodávají lístky.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
fredydj (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 12:41 |tady právě člověk nikdy neví, vloni mě pěkně vypekli,po první změně termínu jsem si zařídil volno v práci, samozřejmě za 3 dny se datum výkopu opět změnil :)
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Stahler před 9 lety 09.02.2016 10:39 |Teda, mít až na tři týmy hotovou španělskou ligu, tak to klobouk dolů ! Já osobně tam mám jen tři týmy- Valencii, Atlético Madrid a Las Palmas. První dva zmíněné jsem tam navštívil v rámci výjezdu se Slavií tehdy v pohárech. Ještě v minulé sezoně jsem měl celou slovenskou ligu, ale postoupily mi tam teď Skalica a Michalovce, takže už ji celou nemám :D Pak mám půlku polské ligy a skoro půlku německé.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
mike-k (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 11:58 |OT:nemáte někdo zkušenosti, kudy nejlíp do Lens?? Platí se v Belgii mýto??
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Barra před 9 lety 09.02.2016 12:07 |Neplati.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
mike-k (přítel SN) před 9 lety 09.02.2016 12:09 |děkuji, přesně jsem doufal ve Vaší odpověď. :)
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Barra před 9 lety 09.02.2016 12:29 |Rado se stalo, Miku. Muzes jed 'spodem', tedy pres Nemecko na Metz a pak Lens, peage (clo) te vyjde na 31 € ( http://www.kelbillet.com/itineraire/metz-lens-v27456-28211.html). Nekoukej na polozku 'carburants', je to odhad nakladu na benzin. Anebo 'vrchem' pres Belgii, a pak z Bruselu na jih na Lens. Ten lezi kousek za hranici s Belgii, clo bude par drobnych v porovnani s temi 31 €. Delka trasy je cca stejna, tedy kolem 1080 km z Prahy. Jestli chces rozpis cesty Praha-Brussel-Lens, nech vedet.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Gino před 9 lety 10.02.2016 10:06 |"Sešívaná mládež a Pro-Vlast proti uprchlíkům, islámu a antifašistům"
"Chuligáni z Tribuny Sever"
"Neonacisté v sešívaném"
http://www.antifa.cz/content/sesivana-mladez-pro-vlast-proti-uprchlikum-islamu-antifasistum
A zkuste mi říct, že se to netýká Slávie....
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Gino před 9 lety 10.02.2016 10:39 |PS: na svém facebooku to například sdílel poslanec Zlatuška, děkan MU v Brně. Moc se mi to nelíbí...
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
galapetr před 9 lety 10.02.2016 21:08 |Mě se zase nelíbí poslanec Zlatuška,antifa a podobná svoloč! A taky to,že ty a tobě podobný to sem přes neustálé napomínání redakce cpete!
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
AlesJa před 9 lety 10.02.2016 11:00 |to nemá cenu dozvíš se jen, že je jejich věc co dělají ve svém volném čase mimo Slavii.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Barra před 9 lety 10.02.2016 11:08 |Gino, samozrejme ze se to okrajove tyka Slavie, otazka ale zustava jestli se to ma tady resit. Myslim ze ruzne tabory se uz dostatecne vyjadrili, ze vime kdo ma jaky nazor na danou problematiku. Souhlasim ale s redakci ze bychom to nemeli dale tady rozebirat, vedlo by to jen k eskalaci hrubostim a prohloubene antipatii, dokonce nenavisti mezi slavisty na SN. Je jasne a take logicke, ze mezi cleny TS kde absolutni vetsina ma zajem o Slavii a fotbal an sich, se najdou ti kteri se manifestuji i mimo stadion a Slavii. Je skoda ze vystoupeni a akce tech par desitek clenu kteri se daji identifikovat jako cleni TS tim vrhne urcity marginalni pohled na celou TS, s tim ale nikdo nic neudela. Presto by ocekaval od vedeni dve veci, ktere by poslali patricny vzkaz verejnosti. Zaprve by myslim neskodilo kdyby Jiri Simane se vyjadril k zalezitosti z mineleho vikendu a zduraznil, ze Slavie se nesmi s temito akcemi spojovat, i kdyz se to tykalo par desitek fandu Slavie - ze klub se jasne distancuje ale ze nemuze naridit svym fandum jak se mimo stadion maji chovat nebo jako nazory maji mit. Za druhe bych ale ocekaval velmi silnou reakci klubu jakmile by se opakovali excesy jako s chereo ohledne titulu Slavie z dob protektoratu. V mych ocich hloupe, nevkusne, uplne mimo misu a bohuzel se ty tykalo primo Slavie, dokonce v primem prenosu v televizi. Tady by mel klub do budoucnosti pri podobnych preslapech velmi silne reagovat. A ted bych tuto vec nechal lezet protoze se to tykalo jednotlivcu mimo stadion v jejich volnem case - coz samozrejme neznamena ze by nemela byt silna odezva jak beznych fandu tak vedeni klubu kdyby se neco podobneho delo na stadione.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
travel (přítel SN) před 9 lety 10.02.2016 11:22 |Sice jsem se nechtěl této diskuse zúčastnit.ale jednu poznámku sem dám.Předpokládám,že zítra na tiskovce se k tomu p.Šimáně vyjádří.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Gino před 9 lety 10.02.2016 12:01 |Máš pravdu, Barro.... já to sem dal, protože si myslím, že to mnoho lidí zaujalo a toho je další článek, tak aby si mohli přečíst, jak to pokračuje. Navíc jsem byl překvapen, že jsem se k tomu dostal přes facebook člena parlamentu.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Guly (přítel SN) před 9 lety 10.02.2016 12:41 |Ty si asi nikdy nedáš říct co?
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
Barra před 9 lety 10.02.2016 13:03 |V kazdem pripade ukazuje daleko vetsi slusnost ve vyberu svych slov nez ty v tve vcerejsi reakci. Prosim Gino abys nereagoval, nema to smysl.
Re: Rozhovor s kameramanem slávistického kotle
knl66 (přítel SN) před 9 lety 10.02.2016 16:07 |To je asi takové spojení jako že v Česku vozidla zn. AUDI s tmavými skly si nejčastěji kupují piráti silnic, kteří nedodržují skoro žádná pravidla na silnicích. Vyjadřuje se k tomu automobilka? :)
Ve skupině statisíců fandů Slavie po celé republice najdeš všechny vzorky společnosti. A nelze považovat za správný názor jen ten svůj. Není pořád potřeba dávat věcem větší význam než opravdu mají. Pořád se zabývat něčím, co stejně nijak neovlivním... A kdoví, jak to opravdu bylo ve skutečnosti.