Hráči Slavie

Slavii posílí také Lukáš Železník

Slavii posílí také útočník Lukáš Železník. Podzimní kapitán ligového nováčka ze Zlína byl s přestupem do Slavie spojován dlouhé týdny, jednání mezi kluby dospělo nyní ke zdárnému konci, což uvedl web FC Fastav Zlín.

Lukáš Železník (ročník narození 1990) je český útočník, odchovanec Zlína kde aktuálně působil jako kapitán týmu. V první lize má zatím jen podzimní starty, kdy výrazně zaujal osmi brankami v 16 zápasech. Střeleckou formu však potvrzoval i dříve ve druhé nejvyšší české soutěži. V sezóně 12/13 vstřelil 13 branek, v dalších dvou pak po 10 brankách, nelze jej tedy brát jen jako kometu, která zazářila půl roku a měla by hned zhasnout. O jedno až dvě místa v útoku Slavie se bude na jaře zřejmě prát s Milanem Škodou, Murisem Mešanovičem, Zdeňkem Linhartem a Janem Kuchtou, pokud některý z těchto hráčů neodejde ještě na hostování.

Podle webu Zlína chybí k potvrzení přestupu jen poslední administrativní záležitosti. Jakmile hráče představí sama Slavia, doplníme článek o informace o délce smlouvy a případně o ohlasy hráče.

Komentáře (250)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    LordEdmund     před 9 lety 07.01.2016 22:37 |  
    0 0

    Tak Lukáši vítej v nejlepším klubu a hodně štěstí.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      sTizz (přítel SN)     před 9 lety 07.01.2016 22:41 |  
      0 0

      Doufam,ze prestane fandit sparte:)
      Lukasi vitej

  2. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    mpik     před 9 lety 07.01.2016 22:51 |  
    0 0

    Fotbalové přestupy ‏@transfery_cz
    Josef Šural přestupuje do Slavie Praha!!!

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      Alanor (admin)     před 9 lety 07.01.2016 22:53 |  
      0 0

      To je na základě našeho infa. Podepsané ale ještě nic není!

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 07.01.2016 23:25 |  
        0 0

        No právě,jen doufám,že máte relevatní info když se to pustilo ven,protože vás všude citujou na různých forech.

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          Alanor (admin)     před 9 lety 07.01.2016 23:26 |  
          0 0

          Z prstu si to necucáme. :)

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            Thane (přítel SN)     před 9 lety 07.01.2016 23:45 |  
            0 0

            To by bylo fakt trapny kdyz jste o tom vydali clanek no :)

            Na druhou stranu by to byl skutecne vrcholnej trolling :D

            • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

              Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 00:07 |  
              0 0

              No tak teď už k nám musí přijít, i kdyby nechtěl:))

  3. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    Aloha     před 9 lety 07.01.2016 23:00 |  
    0 0

    Tak konečně se nám uzavřela druhá nejstarší story tohoto přestupového období hned po Šuralovi :) tak zítra ještě úspěšně tu nejdelší a bude to top, dá se říci, že se nám podařilo dosáhnout maxima možného, přeci naše liga je dost přebraná a vetšina top hráčů je v Plzni, Spartě, MB a Peltonci a jelikož nikoho z nich netlačí peníze, tak nám nikoho pustit nechtějí, jediná opravdu top hráč, který šel teď koupit za rozumné peníze je asi opravdu jen ten Šural a ten snad skončí u nás, tady se přiznám, že nemám rád ty řeči, že když bude mít výrazně víc ostatní než ostatní že to nebude dělat dobrotu, holt je to o tom, že nekdo má a někdo ne, záleží jak je kdo dobrej a jak schopnej vyjednavač, vím že tady mají všichni rádi škodáka s latkou já taky, ale popravdě po posledních navýšeních má podle mě Škoda velmi slušný plat, zase je potřeba brát to, že mu je třicet a góly střílí v takovém tempu 1,5 sezóny a Latka je zase polovinu zápasů zraněnej, takže pokud má šural 500tis. mesíčně nebo těch 600 tak ať je má (osobně si myslím, že nikdo z ligy za víc jak 500tis i s prémiema nestojí, ale je to otázka nabídky a poptávky).
    Každopádně teď už si jen přát, aby si to všechno sedlo a Dušan postavil vždy správnou jedenáctku.

  4. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    sasky     před 9 lety 07.01.2016 23:07 |  
    0 0

    Dneska musela mít redakce velmi náročný den :) Díky, že vydržíte informovat takto do večera.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      (host)     před 9 lety 07.01.2016 23:16 |  
      0 0

      Oznamování posil je myslím jen potěšením. I když já jsem články nepsal, tak nevím, jak to vidí ti, na které to padlo. :)

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      quelhar (admin)     před 9 lety 07.01.2016 23:25 |  
      0 0

      No jako co si budeme nalhávat, dnes jsem skoro nedělal nic jiného než Slavii :o) Ale je to trochu jiný pocit, než celý den strávit čtením dokumentů v insolvenčním rejstříku, to se taky musí nechat.

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        sasky     před 9 lety 07.01.2016 23:32 |  
        0 0

        No popravdě soustředit se v práci na práci a přitom poslouchat TK nebylo úplně jednoduché. Navíc po oznámení posledního jednání s JŠ celé odpoledne prolézám všechny možné zpravodajské weby, twitter JT jako blázen :) A neusnu :)

  5. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    sTizz (přítel SN)     před 9 lety 07.01.2016 23:37 |  
    0 0

    Tak do Liberce pry Bilek a Voltr,u Voltra doufam na hostovani

  6. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    Eluin (přítel SN)     před 9 lety 07.01.2016 23:39 |  
    0 0

    Takových novinek, jednomu se ani nechce jít spát...

  7. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 00:09 |  
    0 0

    Superslavia.com na FB referuje, že podle jejich zdrojů zevnitř klubu už Šural podepsal smlouvu.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      dArtagnan     před 9 lety 08.01.2016 00:37 |  
      0 0

      Někdo rád usíná za zvuků deště, ovšem proudy slz stékající do řeky z druhého břehu jsou ještě libozvučnější :-)

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        MichalM (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 07:19 |  
        0 0

        Nádherně napsáno:-)))))

  8. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    TSeguinTS     před 9 lety 08.01.2016 01:09 |  
    0 0

    Zkusim trochu sumarizovat a zároven spekulovat o skladbě mužstva po přípravě, takhle bych to viděl:

    Posily do A-týmu: Barák, Bořil, Hušbauer, Železník, Mešanovič, Pavlenka, Šural, Mihálik Zeman/Švento?

    Posily na hostování: Linhart

    Zůstávají: Berkovec, Jablonský, Latka, Deli, Frydrych, Mikula, Souček, Kenia, Štohanzl, Vukadinovič, Zmrhal, Škoda

    Hostování: Švec, Bílek, Voltr, Hrubý, Kuchta, Bazal

    Odchod: Diop, Černý, Piták

    S tím, že pro Karlose bych udělal důstojnou rozlučku za jeho služby, bojoval za nás v nepěkných časech, dostával hodně důvěry a na hřišti dělal na svůj věk maximum. Míňu mam rád, ale v současné konkurenci bude nejspíš sedět.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      zeleznik2     před 9 lety 08.01.2016 08:26 |  
      0 0

      Ve výčtu ti chybějí: D.Souček, Kodr, Vošahlík a Holík, kteří se zapojili do přípravy. S odchody bych počkal do února, jak řekl Josef Jinoch selekce bude před Nymburkem a poté před Španělskem. Nechci spekulovat, ale Kenia je můj adept na odchod.
      Co se týče posil: Zeman a Mihálik nevím, Švento spíše zadarmo po sezoně a jednáme snad o Berovi?hodilo by taky se jedno levé křídlo, není Zeman zrovna levák?.

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 11:57 |  
        0 0

        Bera dementovali, že za něj chce Trenčín 40M a to nedáme. Mihálik je onen sledovaný mladý Slovák, pravé křídlo. Zeman levé křídlo. Takže by se hodili oba... Ale nechci být nenažraný, už teď je to přestupové okno z říše snů, navíc když vidím, že Plzeň ani acs ještě neudělali nikoho nového :D

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          zeleznik2     před 9 lety 08.01.2016 15:54 |  
          0 0

          40M?upadli asi hodně z velké výšky, jako Pelta 35M za Pospíšila. Hledal jsem Mihálika na netu a našel útočníka ze Žiliny 21 let, ale možná tam hraje záložníka, Slovenskou ligu sleduji jen výsledkově, jinak tam hraje záložník Michlík, to je trochu podobné jméno.

  9. Novinky

    Mike     před 9 lety 08.01.2016 06:35 |  
    0 0

    Tak před 10-15 lety jsem nedával moc spánku, abych se podíval na Jágra, jak válí v NHL /i když můžu koukat stále- on je prostě neuvěřitelný/, tak dnes jsem ubedněn na zdejším fóru a hltám novinky o přestupech, jejichž intenzitou a kvalitou se vyrovnají jen v době Borise Korbela. Jenže tenkrát nebyl internet a teletext v plenkách /pokud vůbec byl/. Poděkování redakci za skvělé čtení.

  10. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    Fulham     před 9 lety 08.01.2016 06:36 |  
    0 0

    Brý játro všem - už aby odjeli do toho Španělska, neb včera jsem se v práci enem tak Šural...

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 06:57 |  
      0 0

      Takových nás bylo asi více :).

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      fleder     před 9 lety 08.01.2016 08:09 |  
      0 0

      No já se obávám, že já do doby ofiko oznámení v tom budu pokračovat ještě dneska...

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 08:16 |  
        0 0

        Tak už je docela dost hodin ne? Nebo Šural ještě spí?

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 08:22 |  
          0 0

          Já být na jeho místě, tak už běhám v slávistickém dresu kolem Edenu a čekám, až otevřou...

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            Fulham     před 9 lety 08.01.2016 08:57 |  
            0 0

            Točí pozdravné video...s Ještědem a Pražským hradem za zády. To zabere čas.

  11. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    zeleznik2     před 9 lety 08.01.2016 08:17 |  
    0 0

    Třetí posila do útoku, Lukáši vítej, ať se ti daří.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      smely (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 08:37 |  
      0 0

      tak , kdo muze rict, ze dostal k petactyricatinam darek od sveho milovaneho klubu v podobe Surala ? :-) Jinak at si co chce kazdej (vcetene naseho oblibeneho skarohlida ) rika ale sestava : Berkovec, Svento, Deli, Latka, Boril, Soucek, Husbauer, Zmrhal, Sural, Skoda, Zeleznik/Mesanovic je proste titulova !

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        zeleznik2     před 9 lety 08.01.2016 08:45 |  
        0 0

        kéž by, jen s tím Šventem bych počítal spíše až v létě, jsem zvědavý na všechny posily, ale hlavně na Hušbauera, Šurala a Pavlenku. Útok vypadá taky dost silně, konečně vše nebude jen na Škoďákovi.

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          smely (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 08:47 |  
          0 0

          Dusan potrebuje pred Eurem hrat...podle me ho Kolin pusti uz ted...doufam :-)

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Barra     před 9 lety 08.01.2016 09:22 |  
        0 0

        Vse nejlepsi k tvym narozeninam!

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          smely (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 09:24 |  
          0 0

          Diky, Barro

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Borris     před 9 lety 08.01.2016 09:47 |  
        0 0

        Smely také ti přeju vše nejlepší k narozkám a hodně štěstí a především zdraví. Poslední roky s naší Slavií ti asi trochu život zkrátili, jaké to bylo trápení. A tak doufám že to teď bude šlapat a budoucí výkony Slávky ti zase život prodlouží a bude už jen důvod k radosti :-)

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          smely (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 09:52 |  
          0 0

          Diky moc, taky se tesim i kdyz , zcela uprimne , me zivot bavi furt, po vyhre , po prohre... Fight Till You Die ! (jak zpivaji moji oblibeni Pennywise..) :-)

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            travel (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 10:05 |  
            0 0

            Smely,také Ti přeji vše nejlepší k 45. narozeninám,pevné zdraví a ať Ti Slavia dělá už jenom radost.

            • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

              smely (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 10:12 |  
              0 0

              Diky, diky...

  12. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    zeleznik2     před 9 lety 08.01.2016 08:31 |  
    0 0

    Dotaz může někdo z nových posil hrát levé křídlo?pokud mne paměť neklame máme na levou stranu jen Zmrhala a Jablonského na beku, tam může hrát případně Bořil, ale posilujeme hlavně útok(3) a střed(2), Šural by měl být první posilou na křídlo ale zase napravo, kde jsou Vukadinovič a Štohanzl, mohl by případně někdo z nich hrát nalevo?.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      Tochal (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 09:25 |  
      0 0

      Šural zleva hrát může také, byť to má přes nohu, za Liberec tam v některých zápasech nastupoval. Hlavně ale na post levého záložníka přijde jeden z dvojice Švento/Zeman.

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Navar (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 09:33 |  
        0 0

        Yes

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          smely (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 09:45 |  
          0 0

          Navare !!!! Co "Yes" sakra, Dusan nebo Sural ??? :-)

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            Kara (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 09:47 |  
            0 0

            Navar supluje tajemný hrad v Karpatech, který také známe pod jménem Jiří Vrba :)

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 09:47 |  
            0 0

            Taky jsem tu od rana a cekam na kazde info. Myslim, ze Yes bylo k duo Zeman/Svento :-)

            • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

              Navar (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 09:50 |  
              0 0

              Presne tak

              • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

                zeleznik2     před 9 lety 08.01.2016 10:29 |  
                0 0

                Šventa nalevo?když jsem ten nápad před časem napsal, byl skoro kamenován, že Švento jedině napravo. Zeman není to druhé jméno, které do Slavie nepřijde?Dušana uvidím rád, pamětník dvou titulů, 30 let, to ještě pár let by mohl odkopat, ale těch půl roku smlouvy bychom museli zaplatit. V létě by mohl být gratis. Zeman to jméno na tiskovce nepadlo, možná tajný trumf?navíc má smlouvu v Sionu do r.2018.

                • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

                  Tochal (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 10:35 |  
                  0 0

                  Ukamenován za Šventa nalevo? :-D

                • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

                  Heretic (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 10:40 |  
                  0 0

                  Já mám paměť děravou, ale Švento ve Slavii hrál snad celou dobu vlevo u čáry. :-)

                • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

                  smely (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 10:48 |  
                  0 0

                  Svento v zivote neprekrocil levou polovinu hriste...mozna tak pri dekovacce na Strahove...

                  • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

                    Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 11:25 |  
                    0 0

                    :-) slusny

              • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

                TSeguinTS     před 9 lety 08.01.2016 11:15 |  
                0 0

                Bud přijde Zeman nebo Švento. Easy peasy. Zajímavá je variantu, že Dušan přijde až po vypršení smlouvy a my bychom tu měli oba .)

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            mart     před 9 lety 08.01.2016 10:25 |  
            0 0

            .........rekl bych ze YES znamena v anglictine neco podobneho jako nase ANO.
            V podstate souhlas, ale bral bych to trochu s rezervou. Voni sou anglani trochu divni :-).
            (Zejmena tim jsou divni, ze si myslej, ze sme divny my !!)

            • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

              Navar (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:59 |  
              0 0

              :-)

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      malan (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 09:26 |  
      0 0

      Pokud je to pravda, tak je to klasický Tvrdík a jeho megalomanské nápady viz. ČSA. Tohle už je přetažený za vlasy.

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 09:51 |  
        0 0

        Proč ? Pokud Číňané stadion opravdu koupí a budou chtít, aby se tam hrálo nějaké finále evropských pohárů, tak jediná cesta je navýšení kapacity. A finance na to nejsou žádný problém. A až bude Slavia hrát pravidelně evropské poháry jako v 90 letech (a nedej bože i třeba Champions League), tak pak uspořádat turné Slavie po Číně je logický krok. Já v tom žádné megalomanské nápady nevidím, spíš předpověď budoucnosti.

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        postovni (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 09:52 |  
        0 0

        Souhlas. Cinani si doma stavej města duchu a nam postavej stadion duchu pro 50tis., na kterej až se přestane dařit a opadne euforie bude chodit 5t. a vyprodáno nebude nikdy.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      sicilianbrno     před 9 lety 08.01.2016 09:49 |  
      0 0

      Hlavně, představa národního stadionu v edenu se mě moc nezamlouvá z více důvodů.
      1- slavia by na nějaky čas vinou navýšenní patra musela hledat nejspíš utočiště na jinem stadionu
      2- musel by se řešit problem skrz parkování a zvládnutí náporu lidi při zaplnení cele kapacity stadionu
      3- stadion by byl i při nadprumerné návštevě na českých stadionech poloprázdnej
      4- v praze je strašně moc akcí sportovních, tudíž by stadion se naplnil kapacitou max 2,3x do roka při reprezentaci.

      Proto i když se to některým pražákům nebude libit, jedine misto, kde by stadion kapacitou 40-50 tisic lidi měl smysl je BRNO. Nemáme tu krom komety žádné lákadlo sportovní, na Srbské, kde hraje brno ted je strašně nepřijemné chodit, lidi si nezvykly, nulová možnost zaparkování atd, a jelikož sem brnák od narození, tak si ješte pamatuju návštevy do roku 2001 na stadionu za lužánky, kde i když se nedařilo, chodilo běžně přes 15 000 diváků. (ročník 1996,1997, byl prumer přes 20 000.

      To místo prostě táhne, chodilo se tam kvuli atmosfeře a bylo jedno jestli brno bylo ve středu tabulky nebo hrálo o poháry.
      Kdo videl rozlučku Švancary a 25 000 diváků v ochozech tak ví, že jedině v Brně by to mělo smysl.

      Ps- su velkej slavista od 5ti let, aby bylo jasno :-)

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        postovni (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 09:55 |  
        0 0

        Souhlasim. Jsem pražák ale nemusí bejt všechno v Praze. V Brně to dává smysl , Slavia má stadion dostačující.

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          sicilianbrno     před 9 lety 08.01.2016 10:02 |  
          0 0

          Moje řeč, udělá se to v brně a mužeme zopakovat rekord ligy z ročniku 1996/97 , kdy na slavku s moji přitomnosti došlo ofišl 45 000 diváku, ale dalších 10 000 se tam nedostalo ( já jakožto 10letej šmudla s maminou prvni poločas nevideli, ale vyhoda stadionu bylo, že ten komu se chtelo na wc a pro pivo, tak museli ven ze stadionu což o poločase udelalo hodne lidi, tudíž ten zbytek se tam narval a ti co odešli o poločase se tam už nedostali :-) ).
          jinak v te sezone chodilo PŘES 22 tisic diváků běžně na zápas, tyhle časy bych rád zažil znova. Diky brnu se ten ročnik zvedla pruměrná navšteva na ligu z cca 4500 na 7000 diváků.


          A ps: edenu sluší tvarově stadion jak je ted, je krásnej, a tim navyšením by se naručila ta struktura....

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        naplavnik     před 9 lety 08.01.2016 10:10 |  
        0 0

        Vidím to podobně, 40 tis by na ligu nechodilo a je lépe mít cca 18 tis na skoro zaplněném stadionu, než to samé číslo na 40 tis... To by se musela zvednout úroveň celé ligy a redukovat počet účastníků, v Praze se to nyní drobí do 4 týmů. A je vůbec obecně otázkou, zda tu můžeme mít takovou fotbalovou kulturu, jako např. v Německu, kde jsou narvané stadiony.

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          smely (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 10:15 |  
          0 0

          no treba by to slo vyresit jak v O2 arene, kde se horejsi patro da zatahnout, takze to vypada jak kdyby tam nebylo...takhle to mit na ligu, no a na Evropu by se zase nemuseli sponovat ceny vstupenek, kdyz by prislo tech 40k....

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            Kmotr (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 11:14 |  
            0 0

            Jediný, kdy dává smysl bavit se o navýšení kapacity, je moment, kdy bude Eden na ligu pravidelně vyprodanej..

            • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

              Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:24 |  
              0 0

              +1, jinak souhlas se sicilianem... stadion nutně potřebuje především Zbrojovka. Jelikož su odtud, tak na Slávinku chodím hlavně na Srbskou a to je jako utrpení... irituje mne jejich catering, který je zajištěný nějak podpultově, protože sme o něj měli zájem a nebyla možnost ač spíš nefunguje a změna se neudála žádná :(

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 11:58 |  
        0 0

        jsem Pražák, ale Brno si stadion zaslouží a je nesmysl stavět v Praze třetí peltův stadion někde v Letňanech

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:26 |  
          0 0

          tak jedině že by tam odsunuli Duklu, Žižkov a Bohemku... to by se pak stadion zaplatil jen z ceny pozemků Dolíčku, Julisky aspol :D

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        zeleznik2     před 9 lety 08.01.2016 13:00 |  
        0 0

        jo jo kde jsou ty časy, taky pamatuji ještě léta 80, kdy to byla jedna z mála zábav v komunistickém Československu, no a nesmíme zapomenout ani na Bazaly, když se Baníčku dařilo, chodilo taky hodně přes 10 tisíc diváků , dnes tyto návštěvy přes 10 tisíc jsou krom lukrativních zápasů když dorazí přes pět tisíc, je prostě jiná doba. V Brně nový stadion zajímavý nápad, ale budou tam chodit ty tisíce lidí, co chodili v 90 letech na Ríšu Dostálka?no asi ne.

        Vloni to bylo takhle:

        Umístění: Průměrná návštěva: Kapacita:
        1. Viktoria Plzeň 10 868 diváků 11 700
        2. Sparta Praha 9 344 diváků 19 784
        3. Slavia Praha 6 548 diváků 20 800
        průměrná návštěva na všech 16 stadionech: 4 735 diváků / zápas
        oproti loňské sezóny poklesla návštěva na všech stadionech o 329 diváků na zápas



        a o rok dříve:

        Statistiky návštěvnosti Gambrinus ligy 2013/14:
        Umístění: Průměrná návštěva: Kapacita:
        1. Sparta Praha 11 340 diváků 19 784
        2. Viktoria Plzeň 10 089 diváků 11 700
        3. FK Teplice 6 994 diváků 18 221
        5. místo: Slavia Praha 6 189 20 800
        Nejvyšší návštěva: 15 884 diváků Slavia - Sparta
        Nejnižší návštěva: 4 023 diváků Slavia - Liberec

        průměrná návštěva na všech 16 stadionech: 5 064 diváků / zápas

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 14:38 |  
          0 0

          V Brně ti kdekoliv na stadionu mimo VIP hlavní prší za krk, což v našich podmínkách a sezoně znamená půl sezony na stojáka, protože sedačky sou už před zápasem mimo provoz. Což nevadí jedině kotelníkům, ale ti na Srbské nejsou jako naše TS... Tady to nepohodlí a fakt příšerné občerstvení je dost velkej faktor pro neúčast na stadionu. Bohužel, je to tak že těch skalních není většina, ač atmosféru za většinu dělaj a tady ty mínusy je od účasti prostě odradí. Jinak jasně, návštěvy 20-30tis. na zápas sou už asi na vyjímky pasé, ale myslím že i to Brno by uživilo slušný stánek kolem 15-20tis. V Brně i Ostravě je hlad po fotbale větší než v Praze, bohužel ani jeden klub nemá takové zázemí jako většina klubů v Čechách.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      travel (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 09:58 |  
      0 0

      Snad to nebude dlouho trvat a znovu se toho dočkáme.

  13. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    spino     před 9 lety 08.01.2016 10:07 |  
    0 0

    Měl bych jednu otázku pro Navara: Zaznamenává Slavia už nyní výrazný nárůst permanentních vstupenek na jarní část sezóny?

    Jsem zvědavý, jak se současné dobré zprávy promítnou na návštěvnosti. Věřím v opětovný průměr 10 tisíc na zápas. Permanentku na jaro jsem si po letech koupil už na utkání s Příbramí. :)

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      sTizz (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 13:25 |  
      0 0

      ja si ji poridil k oslave slunovratu,musim rici,ze poprve v zivote:)

  14. mimo téma

    sicilianbrno     před 9 lety 08.01.2016 10:12 |  
    0 0

    Dotaz třeba na redakci nebo přimo Navara:
    Když už je tolik změn ve slavii, uvažuje se třeba i nad ddrobnostma typu Nové logo slavie? Včera sem viděl tiskovku a náš znak je nic vypovidající, libi se mě navrat k tradicim viz rok 1996, trochu tomu dodat větší šmrnc aby z toho znaku byla poznat sila a tradice týmu, že slavia existuje už od roku 1892.

    To samé třeba viz autobus a naše dresy, aby i v evropě věděli, že červenobilý originál je jen jeden a je z EDENU už od roku (ted nevim přesne 1899, nevim přesne kdy slavia začla hrát s těmito dresy).
    At Celta Vigo, Feynoord a celá evropa ví, že my sme ten ORIGINÁL. :-)

    • Re: mimo téma

      Navar (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 10:15 |  
      0 0

      Mne osobne prijde logo hezke, graficky ciste. O jeho zmene jsem zatim ani vterinu nepremyslel.

      • Re: mimo téma

        marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 10:45 |  
        0 0

        souhlas, zase by se měnilo něco, co funguje z hlediska graf.designu i logotypu

      • Re: mimo téma

        sicilianbrno     před 9 lety 08.01.2016 11:27 |  
        0 0

        toje škoda že nepomyslel, podle mě je to námět na diskuzy co si mysli fanoušci.... když se ti tak libi to logo, proč tam neni aspon rok založení? Ne každej se muže pochlubit vznikem klubu roku 1892...

        zkusil bych spojit doposud všechny znaky a třeba z nich udelat designove neco zajimavějšího...ale řikam, je to námět na diskuzy...

      • Re: mimo téma

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 10:42 |  
        0 0

        To mi teda přijde naprosto otřesný :D Rebrandování bych se ale principiálně nebránil, i na Západě u zavedených celků se to děje (Chelsea cca. před 10 lety, AS Roma relativně nedávno). Změna loga by ale musela být široce prodiskutovaná a odsouhlasená zejména fanouškovskou obcí.

    • Re: mimo téma

      malan (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 10:32 |  
      0 0

      Ano, také bych uvítal debatu na změnu loga. Erb s lipovou korunkou v nové podobě by se mi líbil mnohem více+rok založení. Současné logo je sice jednoduché ale graficky unylé a nezajímavé, navíc stejný tvar má jak sparta, tak další půlka ligy.

    • Re: mimo téma

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 11:50 |  
      0 0

      téma zajímavé. nesouhlasím, že by se na případném logu měla shodnou fanouškovská obec, z toho důvodu, že se neshodne. Máme tu zakořeněný spor o logo od poslední změny od "erbu" k současnému "kolečku". Obojí má své zastánce/odpůrce. Já osobně jsem si na kolečko zvykal těžko, asi jako na název Česko. Současné logo mi přijde takové nijaké. Nebránil bych se "okořenění". Když už pan archivář po letech bojů prosadil náš vznik na rok 1892, rád bych tam ten letopočet viděl. Současné logo je sice graficky čisté, pro mne až moc, moderní, ale nevyjadřuje nic z historie. A jak všichni víme, naše dávná historie je daleko slavnější než současnost. Takové logo může mít Vysočina Jihlava nebo Bate Borisov. Prostě klub, který žádnou historii k chlubení nemá a žije jen přítomností.
      Na druhou stranu nejsem ani za návrat k "erbu" s korunkou. Nevím, kdo to vymyslel a co tím chtěl vyjádřit, ale korunka je symbol monarchie. Přesně té monarchie, proti které "Slavia" bojovala už od roku 1848 na poli kulturním a politickém a prvních 26 let i v odboru sportovním.
      Naše úplně původní logo je kulaté - tak jak bylo v té době zvykem - a obsahovalo české národní a slovanské atributy - lipový list, slovanskou trikolóru, naší hvězdu. Kupodivu nebylo červenobílé. Zato obsahovalo kolo - podle zakladatelů cyklistů.
      Já bych si přál naše současné logo trochu poupravit, oživit a dodat mu špetku historického odkazu. Pro mě je třeba zbytečné mít v logu napsáno "FOTBAL". Radši bych tam viděl datum narození. A to je k chlubení, není mnoho klubů po Evropě a samozřejmě ve světě, mimo ostrovních, s delší tradicí. K tomu náš unikátní dres od prvního zápasu v březnu 1896.
      !!

      • Re: mimo téma

        sicilianbrno     před 9 lety 08.01.2016 12:21 |  
        0 0

        souhlasím.....rok 1892 se nemuže pochlubit ani nejvetší giganti ve španělsku

      • Re: mimo téma

        Navar (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:28 |  
        0 0

        Tvrdit, že logo s červenou a bílou barvou a pěticípou červenou hvězdou stojící na jednom vrcholu "nevyjadřuje nic z historie", je trochu úlet :-)
        Ale samozřejmě - diskutovat se dá o všem.
        Až budeme mít jen takové starosti, jééé, to bude na světě krásně :-)

        • Re: mimo téma

          sicilianbrno     před 9 lety 08.01.2016 12:53 |  
          0 0

          ja myslím, že když slavia se měni ve velkých věcech, že taková drobnost jako je logo se určitě dá taky hodit do programu, je vás tam na to hodně :-)
          Minimalne i ty musís uznat, že aspon vyměnit název fotbal za rok založení by nejvíc vystihovalo historii klubu nebo se pletu?

          • Re: mimo téma

            Navar (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 13:05 |  
            0 0

            Ale jo, za půl roku se o tom můžeme začít bavit :-)
            Teď je to ale pro mě priorita číslo 1892 :-)

            • Re: mimo téma

              sicilianbrno     před 9 lety 08.01.2016 13:37 |  
              0 0

              ok za pul roku se ozvu a nadhodím tema, snad si budeš rozhovor pamatovat :-)
              Su rád, že i ty uznáš že rok 1892 nejvic vystihuje hustorii klubu...a ted už zase mužeme všichni diskutovat na tema (ne)přichodu pepika šurala....:-)

        • Re: mimo téma

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 13:17 |  
          0 0

          máš pravdu, tak upřesním, že "současné grafické zpracování nevyjadřuje nic z historie", samozřejmě Tebou zmíněné "položky" by mě ani nenapadlo, že by měli chybět

          jinak je to samozřejmě úvaha do budoucna a ne volání po okamžitých změnách, aby si někdo nemyslel ...

    • Re: mimo téma

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:36 |  
      0 0

      Promintě, ale řešíte v tuto chvíli nesmysly.

      • Re: mimo téma

        malan (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:46 |  
        0 0

        Nemyslím si, sice to není na pořadu dne, ale diskuze na toto téma může být dlouhodobá. Klidně bych bral nějakou anketu co si o tom myslí širší skupina fandů.

      • Re: mimo téma

        sicilianbrno     před 9 lety 08.01.2016 12:55 |  
        0 0

        víš, odpočinout si od diskuzí, jestli pepik šuralu dojde či nedojde neni na škodu a pokud k tomu tematu nemáš co řict a nemáš na něj nazor, tak nikdo nenutí aby si to četl

  15. Sestava

    JirkaD     před 9 lety 08.01.2016 10:23 |  
    0 0

    Pokusil jsem si udělat sestavu na jaro a vyšlo mi to zatím takto: A aby toho nebylo moc, tak posílám zatím brankáře a obranu.

    Brankáři:
    Berkovec a Pavlenka boj o jedničku a dvojku, pro mne otevřený souboj. Pavlenka možná větší potenciál do budoucna.

    Hrubeš, zde bych byl pro přestup. V zápasech, kdy chytal, nebyl oporou, dále spekulace o údajném prodávání zápasů a i náznaky o jeho ne dobrých morálně volních vlastnostech.

    Řehák – hostování v klubu, kde by chytal. Je ve věku, kdy potřebuje chytat, jestli má šanci na repre 21, tak musí chytat, z pozice naší 3 se do repre nedostane. Hostování ale zvolit tak, aby chytal, sedět na lavičce může u nás. Druhá liga?

    Z výše napsaného mi vyplývá, že trojku by dělal někdo z juniorky. Šel bych do rizika, že v případě vykartování nebo zranění někoho z dvojice Berkovec, Pavlenka bude dvojku na lavičce dělat nezkušený mladík. Jako zastánce ofenzivního fotbalu věřím tomu, že případný kiks mladého brankáře zachrání útočníci větším počtem gólů.

    Obrana:

    Stopeři – Latka, Deli.

    Pro mne jasná jednička je Deli. Hráč, který málokdy prohraje hlavičkový souboj, s konstruktivní rozehrávkou, ano, uvědomuji si, že z toho plyne občas minela, ale mám raději hráče, který chce hrát než toho co to kope na tribunu v každé situaci. Občas jsem měl pocit, že ostatní obránci nechávají rozehru jen na Delim a i z toho plynuly chyby. Dalším plusem Deliho je síla v soupeřově šestnátce při standardních situacích.

    Latka – platný hráč, ale limitovaný častým zraněním. To v kombinaci s věkem, občas surovou hrou, kterou mu čeští rozhodčí tolerují, ho limituje do budoucna. Pro mne to není stoper, na kterém by měla stát obrana v budoucích sezonách obzvláště v evropských pohárech.

    Alternativa: Při předpokladu Bílkova odchodu do Liberce je zde Frydrych. A dál?

    Beci – Bořil, Jablonský

    Bořila jsme pořizovali jako posílení této pozice, Jablonský se na podzim zlepšoval a ukázal, že potenciál v něm je.
    Při případném příchodu Šventa by asi rozhodl jeho opravdový stav. Jeho herní vytížení v Německu nebylo zrovna vysoké a věk také nezastavíš (rychlost). Zde by to byl souboj o sestavu. Jsem si vědom, že Německá liga je někde jinde než naše, ale u příchodů hráčů z Německa zpět to ne vždy byly výrazné posily (např. Jiráček…)

    Stávající altertnativy: Mikula

    To není mnoho.

    • Re: Sestava

      Guly (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 10:37 |  
      0 0

      V Případě nouze, může stopera zahrát i Souček, popř. Bořil. Bílek když odejde, tak nebude žádný problém.

    • Re: Sestava

      zeleznik2     před 9 lety 08.01.2016 10:45 |  
      0 0

      Pěkné zhodnocení. Hrubeš jasný odchod, těžko si jej na pozici trojky necháme, Řeháka nevím, Dušan o něm mluvil před příchodem Pavlenky, já myslím, že zůstane. Stopeři Latka Deli tak obrana fungovala nejlépe na podzim, ale já bych raději viděl spojení Frydrych Latka, přece jen stál Frydrych nějaký peníz a vedle Latky by mohl hodně vyrůst, Deliho pak přesunout na střed, Bílek do Liberce?nevím, já bych si jej nechal, při častém zranění Latyho, potřebujeme zkušeného stopera. Kraje Bořil(univerzál levá i pravá strana), Jablonský(levá), Mikula(pravá), případně Frydrych, nalevo Švento, pokud by přišel, to by mělo stačit.

      • Re: Sestava

        JirkaD     před 9 lety 08.01.2016 10:54 |  
        0 0

        Když dáš Deliho na střed, kam dáš Součka? A hrát vedle sebe Deli, Souček je moc defenzivní.

        • Re: Sestava

          zeleznik2     před 9 lety 08.01.2016 11:53 |  
          0 0

          Je to jen alternativa, uvidíme, jak to Dušan bude stavět v přípravě, jen Frydrycha bych rád viděl na stoperu vedle Latky, jak by to klapalo, hrál ho jen jednou v Ústí, vedle Bílka, to byl první zápas, tak to ani nepočítám. Deli a Souček spolu, proč ne? když jsme hráli doma na jednoho útočníka i proti Příbrami, můžeme nasadit i tuhle defenzivnější variantu, v lize asi ne, ale pokud se zadaří postoupit do předkola EL, tak bych jí klidně použil.

          • Re: Sestava

            Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:35 |  
            0 0

            Tak podle mne je budoucnost ve stoperské dvojici Frydrych- Deli. Sám DU říkal, že nemá rád označení DZ, takže pochybuju, že se Deli ještě někdy ukáže jinde než na stoperu. A pokud chceme uspět v Evropě, tak se "zaňďourem" to (doufám) nebude.

    • Re: Sestava

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 10:50 |  
      0 0

      K tomu Řehájovi - co o něm kdo víte. Jaký je to brankář? Mě tedy přišel docela malý (výškově) na brankáře a asi dvakrát jsem na něj koukal při rozvičování (a rozstřelování) hráčů před zápsem a pustil snad všechno, co na něj šlo - těch pár minut, ale samozřejmě beru s rezervou...

      • Re: Sestava

        klimi     před 9 lety 08.01.2016 10:59 |  
        0 0

        Má o 3 cm méně než Berkovec, aspoň dle webu...

        Rozchytání před zápasem opravdu není měřítko. Za juniorku chytal výborně.

    • Re: Sestava

      Travinho     před 9 lety 08.01.2016 11:12 |  
      0 0

      U brankářů souhlasím. Myslím si, že Pavlenka je lepším golmanem hlavně čištění prostoru před brankou, na lajně zase lepší Berky. Osobně bych raději v bráně Pavlenku, ale nemusí se chytit.
      U stoperů si myslím, že by za dočasnou čtverku v pohodě mohl být Kodr, případně tam můžou zaskočit i jiní.
      Na levo si myslím, že se s případným Dušanovým příchodem počítá do zálohy, pokud by se vrátil do obrany, tak nepochybuju o tom, že je lepší než Jablonský.

      • Re: Sestava

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 11:20 |  
        0 0

        Ano, Kodr mě taky napadl. Vůbec nevím, jak hrál na hostování v Sokolově, jestli však odejde Švec i Bílek, tak jsme bez alternativy na DZ. Proto bych si uměl teoreticky i představit Kodrovo setrvání v kádru na jaro, ikdyž pro něj by bylo určitě lepší pravidelně hrát, byť v druhé lize.

        • Re: Sestava

          klimi     před 9 lety 08.01.2016 11:22 |  
          0 0

          Kodr hostoval ve Varnsdorfu, kde hrál především stopera.

      • Re: Sestava

        zeleznik2     před 9 lety 08.01.2016 12:05 |  
        0 0

        a určitě umí vybíhat, kdežto Berky na čáře je asi lepší. Jo Kodr jako čtyřka na stoperu, pokud by Bílek odešel, by dával smysl. Dušan levá záloha, Zmrhy by potřeboval konkurenci, na kraji za Jablonského může zaskočit i Bořil, ikdyž asi bude hrát napravo.

    • Re: Sestava

      JirkaD     před 9 lety 08.01.2016 13:04 |  
      0 0

      Záloha:
      DZ: Souček Snad jediná pro mne pevná pozice v záloze. Zase má 6 žlutých karet a je tak velká pravděpodobnost, že bude minimálně dva zápasy ze 14 mimo hru. Kdo na jeho místo? Při posunutí někoho ze stoperů a tím pádem Frydrycha do sestavy není na lavičce nikdo na pozici stoper, DZ

      Dále bych v záloze viděl Keniu, Hušbauera a případně Šurala
      Hušbauer je hráč s dobrou střelou ze střední a větší vzdálenosti, která mám chyběla. Předpokládám, že jeho výkonost půjde nahoru. Je v dobrých letech, spoustu zkušeností z pohárů, repre i zahraničí (zde tedy ne spoustu ale zase viděl jak se to dělá venku). Předpokládám, že ve spartě předpokládali, že se venku prosadí lépe a jim následně přijdou nějaké další bonusy a když se tak nestalo, tak mu to dali pocítit a i z toho mohla pramenit jeho nechuť k fotbalu a ochota změnit dres.

      Kenia je technický hráč, ale je často zraněný. Dokáže technicky přehrát většinu soupeřů. Jen by to chtělo zastabilizovat výkonost a zdraví.

      Alternativy:

      Barák. Levá záloha. Z mladíků hráč s největší šancí se prosadit do kádru. Nevím, zda je ale schopný se přes víše uvedené záložníky do sestavy dostat. Když případně přijde na levou zálohu také zmiňovaný Švento, konkurence mu ještě vzroste. (osobně Šventa vidím v obraně). Je ve věku kdy potřebuje hrát. Klonil bych se k hostování v první lize.

      Zmrhal. Mám ho osobně rád a v sestavě bych ho chtěl, ale nevím na úkor koho. Opět je ve věku, kdy potřebuje hrát.

      Hrubý. Neprosadil se do základu v podzimní sestavě, nevím, zda se prosadí v novém, ještě lepším složení zálohy. Vzhledem k věku by opět potřeboval hrát. Společně se Zmrhalem by v tomto týmu mohli získávat zkušenosti a naskakovat do již rozhodnutých zápasů na delší časové úseky. (Doufám, že zápasy s týmy jako Olomouc, Ostrava a pod budou nejpozději do 60 minuty alespoň o dva góly v náš prospěch)

      Piták. Na základ to již není a obávám se, že ani na lavičku. Po dohodě s ním bych ho v případě, že chce ještě hrát nechal odejít (i zadarmo – jako výraz vděku klubu, kde hodně odehrál) a v případě jeho zájmu bych s ním počítal na mládežnickém nebo jiném úseku. Ale samozřejmě nevím, co Karel preferuje (např. návrat domů)

      Černý, Bazal. Čekal jsem od nich více. Nevím, zda to je tím, že nedostali dost prostoru (Bazal) nebo zda to po zranění není již ono (Černý). Vážím si toho, že je Černý odchovancem, ale asi bych ho prodal. Mladík to již není a očekávat v budoucnu nějaký progres, no nevím. Bazal hostování. Potřebuje hrát a ne sedět, a u nás se přes víše uvedené hráče a první náhradníky do zálohy nedostane.

      Štohanzl, Vukadinovič. Zde je nějaký příslib, limitující ovšem je, že to nejsou naši hráči a nevím jak je nastavena případná opce. Navíc Štohanzl často zraněný a ve 30 letech asi u záložníka očekávat budoucí progres také moc nelze. Vukadinovič ukázal v zápasech kdy hrál, že je oživením pro hru. Jako střídající hráč asi ano.

      Vošahlík. Nevím, jak hrál na hostování ale zde bych dal hostování a možná i přestup. Uhrin ho v přípravě a zápasech neviděl a tak ho v týmu možná do finálního zužování nechá, spíše si však myslím, že odejde ještě před Nymburkem.

      Přiznám se, že zálohu dokážu poskládat asi nejmíň.

      Útok

      Očekávám hru na dva útočníky a to nejen jak je avizované v domácích zápasech. Jasná jednička je Škoda . Ale na jak dlouho? Neodejde po EURU? Věk a zásluhy na to má. Vím, že v dnešní Slavii se dá vydělat také, ale asi pro každého sportovce je zahraniční angažmá tajným snem.

      Mešanoviš, Železník. Zde bude boj o pozici útočníka číslo 2. Byl by luxus nechat sedět dva osmi gólové útočníky. A po očekávaném odchodu Škody i boj o pozici útočníka číslo jedna. Asi by dokázali hrát i v záloze, ale na úkor koho?

      Alternativa:

      Voltr. Odchod? Snaživý, Slávista, ale není tak gólový a zde by asi nebyl ani na lavičce

      Diop. Nevím, proč nedostává příležitost v áčku. V juniorce nějaké góly dal. Jako 4 útočník by mohl zůstat.

      Kuchta – opět mladý hráč co potřebuje hrát. Jestli to není ani na pozici 4 útočníka u nás, tak dát na hostování. Ale stejně jako u Řeháka vybrat takové hostování, kde bude hrát a ne sedět na lavičce.

      Linhart. Hostování Snad mu prospěje změna ovzduší. Oni tady u nás na jihu mají hráči problémy se životosprávou (Ondrášek, Řezníček, Šimák) a po odchodu se většinou uklidní (někdo dříve, někdo později)

      Uvidíme, jak to Dušan poskládá, kdo ještě přijde a kdo doopravdy odejde. Když jsem si to nakreslil, tak pohromadě zůstane asi jen stoperská dvojice a možná brankář. Jinde se budou automatizmy tvořit za pochodu. Věřím, že kvalita jednotlivých hráčů dokáže tento nedostatek překonat a zápasy pro nás budou příjemné nejen výsledky ale i předvedenou hrou.

      JirkaD

      • Re: Sestava

        zeleznik2     před 9 lety 08.01.2016 16:10 |  
        0 0

        Uvidíme, jak to Dušan poskládá, kdo ještě přijde a kdo doopravdy odejde. Ano takhle to vidím i já. Už třeba zítra, kdo vyběhne proti Kolínu.

  16. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    Guly (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 10:26 |  
    0 0

    Všichni jsou plni optimismu, ale mějte na mysli, že stále nám chybí 4 body na záchranu :-)

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 10:46 |  
      0 0

      :-)))

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      zeleznik2     před 9 lety 08.01.2016 10:46 |  
      0 0

      a tři body na třetí místo, vše je otevřené.

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 10:52 |  
        0 0

        Myslím, že tři body na třetí místo stačit nebudou, ale ty 4 na záchranu by mohli. :-)

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      mart     před 9 lety 08.01.2016 11:24 |  
      0 0

      Kazenga mel pry jen dve podminky. Podle mych informaci mu tu prvni uz DU prislibil. Chce pochopitelne nosit cislo 25 na zadech. Tu druhou podminku neznam, ale sleduju pozorne twiter JT.

  17. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 11:22 |  
    0 0

    Luděk Mádl - Aktuálně.cz
    47 mins ·
    Kdosi vypustil a lavinovitě se šíří, že Šural už Slavii podepsal... Tak jsem se na to přeptal... zleva i zprava.... Vypadá to, že směrem ke Slavii je to asi na velmi dobré cestě... Nicméně žádné podpisy na smlouvách ještě nejsou.... A ve fotbale platí, že co není podepsané, tak neplatí... Takže ještě chvíli klid, vážení.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      quelhar (admin)     před 9 lety 08.01.2016 11:35 |  
      0 0

      Ten kdosi byl starý známý web superslavia.com (resp. jeho facebooková stránka).

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        mart     před 9 lety 08.01.2016 11:38 |  
        0 0

        .... takze je to supertutovka.

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Navyseals     před 9 lety 08.01.2016 11:38 |  
        0 0

        Která mimochodem psala, že do Slavie jde trénovat Beránek, i když všechny noviny braly za hotovou věc Hapala. Pan Mádl v poslední době není moc ve formě.

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          patras     před 9 lety 08.01.2016 11:49 |  
          0 0

          ...takže nervozita je na místě ! Ty woe ,jestli to nedopadne... :-(

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            Navyseals     před 9 lety 08.01.2016 11:59 |  
            0 0

            Právě, že ne. Superslavii já věřím.

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:21 |  
          0 0

          No ono když čteš téměř všechno např ve Spartu tak žádnej novinář tam neni ve formě, většina kritizuje už předem, a když neni co, tak si najdou aspoň to, že jsme si dovolili přivést dva útočníky, když to ale udělala minulej rok Sparta, tak to bylo v pohodě, ta neobjektivnost je do očí bijící a naprosto chápu, že si Navar potřeboval do Konečnýho na twitteru štouchnout, ten samozřejmě a jeho kolegové absolutně neprokázali smysl pro humor, oh wait...oni žádnej nemaj. Dále nás srovnavaj s holou plání jménem Jablonec, kde lidi jezděj na fotbal radší tramvají do Liberce. Ty redaktory to naše nadšení musí tak strašně štvát.

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            Navar (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:33 |  
            0 0

            Já jen oprášil jeho starší veřejný tweet :-)

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            bedva (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:36 |  
            0 0

            Ten šťouchanec naprosto chápu, jelikož poslední roky při každý možný příležitosti jsme byli terčem nejrůznějších kopanců (zejména ze strany Konečnýho). Je v pořádku jim to dát teď trochu sežrat.

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            malan (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:38 |  
            0 0

            Konečný a ta rudá svoloč ze spartu Navarův vtípek težce nevydýchala. Krásné čtení, díky Ti za něj Navare:-)

            • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

              Jiri1     před 9 lety 08.01.2016 13:50 |  
              0 0

              V techto jiste kvalitnich novinach jsou i jini, pan Pavouk by mohl vyklágat, že Ondreji, dokonce snad z techto novin byl nekdo na tom pronitání filmu o Slávii.

              • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

                quelhar (admin)     před 9 lety 08.01.2016 14:30 |  
                0 0

                Jako na prakticky všech akcích ohledně Slavie byl i na předpremiéře Věčné Slavie za deník Sport pan Hrabě.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      Kara (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 11:56 |  
      0 0

      Ale tak má pravdu, na druhou stranu, jestli už je ruka v rukávě, tak by neměli otálet, jinak z toho značnou část slávistické obce klepne, takhle před víkendem :))

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      smely (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:01 |  
      0 0

      momentka z kancelare Nehoda sport : Sural "Povidam, chci do Vrsovic !!! "

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Jiri1     před 9 lety 08.01.2016 12:25 |  
        0 0

        Bohuzel, vsichni víme , kam ho Nehoda chce dostat, ale uz vcera jsem mel nejaky vystupy před tiskovkou , že by to nohlo vyjit podporené i,lidmi i kterým tady věřím.
        Podmínky přestupu nabízené námi jsou hodně luxusni, to snad ani nejde odmítnout.
        I ti dalsi treba onen Slovák o kterém jsem slysel , že prijde na testy , tedy ted ho chtej natvrdo.
        No teda Zeman k Uhrinovi, no nevím, jinak herne by se do toho mel rychle dostat a Sventik , to by byla pohádka, tohle uz je i s tím Zelezníkem jine kafe.
        Snad ještě pohlídat kvalitní hostovačky hlavně pro mladý hrače, ořípadně nabnídnout Pitákovi funkci po Dovalilovi, je výborný v komunikaci s mládežmíky , má absolutní přehled a i trenéři mládeže ho berou.
        Ted jsem jeste zvědav , jaké finance pujdou na doplnění mládeze , aby dorosty hráli ve svých soutěžích prim , jak tomu bylo drive.

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          Koky (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:36 |  
          0 0

          Děkuji Vám, pane jiri, za kvalitní a objektivní příspěvek, u Vás si toho člověk obzvláť cení, když k tomu dojde. :)

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 13:13 |  
          0 0

          Zrovna se říkám, že už není co psát ani číst a objeví se Jiří1. 3x hurrá a máme na odpoledne vystaráno :-))) Nemějte mi to za zlé, můžete se za to sám.

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Kmotr (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:27 |  
        0 0

        Není tady někdo šikovnej, kdo by si stáhnul nějaké videjko rozhovoru se Šuralem a vložil mu tuhle větu z filmu "do úst"? :-)

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          Jiri1     před 9 lety 08.01.2016 12:30 |  
          0 0

          Jo, jenze ty tady taky kecas co chces , rzuhoduji ciny a ne nejaky blablabla.

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            Kmotr (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:48 |  
            0 0

            ?

            • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

              Jiri1     před 9 lety 08.01.2016 13:11 |  
              0 0

              Tak jsou nám známy velmi nadprumerne vztahy pana Nehody nejen se Suralem ale s tymem z druhé strany Vltavy.

            • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

              Fallen (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 15:16 |  
              0 0

              Se zase uklikl...

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          smely (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:41 |  
          0 0

          Clovek by si uz i rek , ze Jirkove dou do sebe po precteni toho prispevku o par radek vyse a ono Pic kozu do vazu...hned nasledujici prispevek uz je to zase starej dobrej Jirka Jednicka... :-)

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            Jiri1     před 9 lety 08.01.2016 12:54 |  
            0 0

            A co by jste ode mne chtel ,jistě že se znamymi taky rešíme sestavu , ale k tomu nepotrebuju tyto noviny ty pány co tady pouzivaj zas najednou stejný ci podobny jmena neznam, kupodivu uz mi to ani nerozciluje , at si tady kazdej kafrá co chce, jen mám obavu , že nám brzo pribidou i jiné prezdívky , co by jste treba rekl smelymu lux.

            • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

              smely (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 13:13 |  
              0 0

              Jsem rad, ze neupirate nikomu moznost svobodne diskutovat, to je pomerne chvalihodne, Vami zminovane prezdivce, bohuzel nerozumim
              ...a pokud nepotrebujete tyto noviny, pak nechapu Vasi permanentni reakci na temer kazdy pripspevek, mily Jiri...

              • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

                Heretic (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 13:18 |  
                0 0

                Dappy birthday :-)

                • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

                  smely (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 13:27 |  
                  0 0

                  diky, v navaznosti na predchozi spis Dummy birthday :-)

                  • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

                    Jiri1     před 9 lety 08.01.2016 13:46 |  
                    0 0

                    Taky si casto lámu hlavu, proc vy celkem fundovanej clovek a toto, jedno vysvetleni bych mel a bylo by asi pravdive.

                    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

                      smely (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 13:56 |  
                      0 0

                      proc ja toto ?

                • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

                  Heretic (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 14:35 |  
                  0 0

                  *mělo tam být H samozřejmě.

                  • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

                    smely (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 14:45 |  
                    0 0

                    v poho , ja myslel, ze je to schvalne :-) jakoze rypnuti do jednoho z kolegu...v tom smyslu jsem i odpovidal...

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            Pepino44     před 9 lety 08.01.2016 13:46 |  
            0 0

            Tak já jsem pořád přemýšlel, jak to, že ten Jiří 1 všechno ví a všechno zná. Až nyní v čase povánočním mi to osvětlila moje vnučka s tím, že to bude asi ten Jiřík, který uštípl a snědl kousek toho hada nebo ryby a potom rozuměl ptákům,rybám, mravencům a jiným zvířatům. Ten ale potom dostal princeznu, to náš Jiří 1 ne, ale zase tady udržuje dobrou náladu, vždyť smích je dobrý na vše.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      Kara (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:31 |  
      0 0

      Výhoda velkých tiskovek - novináři mají všechny důležité postavy na jednom místě a můžou z toho profitovat ještě pár dní. Což samozřejmě dělá klubu dobré mediální pokrytí.

  18. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    japhy     před 9 lety 08.01.2016 12:26 |  
    0 0

    Nejprve malá výtka k Navarovi. Nedávno mě tady uklidnil jeho příspěvek, ať všichni neblázníme, že zdaleka ne všechny přestupy dopadnou. Bál jsem se, aby se to prostě nepřehnalo. Např. jsem byl přesvědčen, že buď Švento nebo Šural. V poho, berem oba :)
    A jak se to vyvíjí, vidíme všichni. Ovšem pokud to je prezentováno zčásti jako kupování "do zásoby" a v létě budeme střízlivější - OK. Teď už by to chtělo jen rozumně rozhodit lidi po hostováních.
    Zajímavostí je, pokud by měli jít na hostování Bílek se Švíckem, tak i přes megalomanské posilování(jak se ozývá z druhého břehu Vltavy), můžeme mít problémy se zdvojením hned 4 postů. DZ, OZ, stoper, bek. A jak vidno, s Keniou se moc nepočítá.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      Guly (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:29 |  
      0 0

      Já nevím, co furt máte s těma stoperama... 3 stopeři na 14 zápasů bohatě stačí, kor když Souček může zaskočit, popř. Bořil v největší nouzi.

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:50 |  
        0 0

        Tak máme tu ještě Kodra, že :) a ani Plzeň nemá 4 super stopery. Prostě klid. Nehrajem poháry, aby byli potřeba čtyři stopřeři. Na podzim nám ze čtyř tři hráli, tak s tím nebyl problém, že máme oba dublované. Ale na jaro pochybuju že se Frydrych k bekovi byť přiblíží. Je to prostě stoper. Pokud jde o DZ, pokud budeme držet míč, nebude ho potřeba. Ani Plzeň na čistý štít nehraje a nehrála. Měla pomalého Horvátha a BTB Jiráčka/ Daridu. My Hušbauera a k němu Součka.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      Navar (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:30 |  
      0 0

      Dobrý den, proč výtka?
      Jasně jsem řekl, že nekoupíme všechny. A jsou tu snad Pospíšil, Greguš, Tecl, Ondrášek, Pekhart, atd., o kterých se spekulovalo?

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Malvin     před 9 lety 08.01.2016 12:39 |  
        0 0

        Myslím, že to byl jen žert. Určitě ne vážně míněná výtka.

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Jiri1     před 9 lety 08.01.2016 12:40 |  
        0 0

        O Bilkovi slysim v krátké době podruhé, že je někam nabízen, ale jeho výkony na podzim byly silně nadprůměrné, cas Soucka jprijde, ale proc menit zaběhnute.
        Nehlede na to, že Latka co se týče zdraví na vyskakování není,

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Humessi     před 9 lety 08.01.2016 12:41 |  
        0 0

        Ahoj Navare, víš prosímtě dokdy se má Šural definitivně rozhodnout? Jde mi o to, jestli budeme čekat přes celý víkend nebo třeba info bude dnes. Potřebuju to vědět, protože mi jde o zdraví (karpální tunel) :D a taky o místo v práci, snad každých 5 minut koukám na twitter či slavistickenoviny. Pokud k tomu něco můžeš říct, prosím, udělej to.

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          patras     před 9 lety 08.01.2016 12:43 |  
          0 0

          taky to chci vědět ;-) mám po noční a i před noční, nespím a čekám na info. Já potřebuju spáááát ;-)))

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 13:09 |  
            0 0

            Take se pripojuji k prosbe. :-)

            PS: Navare, jak jsi tu nedavno krotil nas optimismus, pochopil jsem to tak, ze neprijdou ani 4 lidi. Ne, ze by nemeli prijit vsichni to bylo jasny. bud Tecl nebo Mesunovic atd...
            Uz to, ze se realne bavime o Suralovi, Sventovi, Zeleznikovi, Husbauerovi, Zemanovi a dalsich, je neco o cem se mi pred cca 5 mesici ani nezdalo.

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          goop     před 9 lety 08.01.2016 14:35 |  
          0 0

          +1

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        japhy     před 9 lety 08.01.2016 12:43 |  
        0 0

        V pohodě, ten smajl měl asi přijít dřív. Jasně, že ne všechny, to by jich přišlo dvacet. I když, kdyby vyšel i Švento, jsme už na nějakých 9, což taky není málo :)

        A co mám se stopery? Je veliká pravděpodobnost, že Latka nedá všechny zápasy, Frydrych je u nás na stoperu nevyzkoušenej a mít tam Součka je klasický vytloukání klínu klínem - za něj taky není náhrada.

        Ale zase se otevře prostor pro naše mládí, kde už nebude takový problém je nasadit, když budou mít kolem sebe kvalitu a ne jak doteď, kdy se nemohli pořádně chytit a o někoho opřít.

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          Navar (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:46 |  
          0 0

          Ja to taky bral v poho :-)

  19. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    Koky (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 12:48 |  
    0 0

    Pořád se snažím krotit euforii po včerejším dnu, který jsem si prodloužil až do ranních hodin s ohledem na výkřiky kolem Šurala.
    Bohudík mě nenapadá nic, co by mohlo být zpochybňováno, posily jsou dle mého názoru rozumné, všichni mají prakticky půl roku na adaptaci, stávající hráči měli několik let na to se o svou pozici porvat, teď mají během zimní přípavy asi poslední šanci, jak se prosadit do nově se tvořícího týmu. Těším se například na Jardu Zmrhala a jeho roli, protože při příchodu Šventa i Šurala budou kraje naprosto jednoznačně obsazené, ale věřím tomu, že pokud Jarda bude pravidelně podávat výkony, které jsme chválil v některých zápasech podzimní části, tak je schopen posadit kohokoliv.

    Děkuji Navarovi za jeho náznaky a cenné informace zde, a především za vtípek směrem k panu Konečnému. Reakce "novinářů" deníku Sport na sebe dlouho nenechala čekat a to je jen dobře, myslím že je třeba na tyto věci upozorňovat, stejně jako se k tomu na tiskovce postavil pan Šimáně.

    Děkuji redakci SN, myslím že takhle rychlé naplnění požadovaného rozpočtu čekal jen málokdo, na druhou stranu jste si nemohli vybrat lepší den...Už dlouho nepamatuji takhle krásný červenobílý den s pozitivními zprávami a jsem vděčný za to, s jakým zápalem odvádíte svou práci. Víceméně kvůli Slavii jsem si založil i Twitter, kterému jsem se opravdu hodně dlouho vyhýbal a v poslední době sledoval tweety quelhara, Tvrdíka a dalších pouze anonymně, až jsem nakonec po včerejšku neodolal :)

    Na závěr si dovolím ještě zmínku k článku na aktualne.cz ohledně plánů pana Tvrdíka - pořád nemůžu uvěřit tomu, že to s námi CEFC myslí vážně, ale pokud tomu tak opravdu je, tak ty plány jsou naprosto reálné a logické. Pro CEFC je to obrovská příležitost, jak v Evropě může propagovat svoji značku a pokud to dopadne se stadionem a tým se podaří vybudovat tak, že bude konkurenceschopný v evropském měřítku, tak je vize rozšíření stadionu a turné po Číně naprosto reálná a logická, protože už logo CEFC nebude figurovat jen v Synot lize, ale napříč celým kontinentem...ale to je opravdu dlouholetá vize a do toho bych se nerad pouštěl.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      Jiri1     před 9 lety 08.01.2016 13:07 |  
      0 0

      Tak ji krotte , dat to dohromady , aby to herne i lidsky sedlo bude nadlidsky ukol, hlavne kvuli ted nasazenejm platům ale i kvůli odlidnostem u hracu, Zajimavy clanek k tomu vysel na fednom teletextu i se srovnáním platů hráců obou S.

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 13:15 |  
        0 0

        Máte pravdu, jsem na Uhrina velmi zvědav. Je také potřeba si připomenou, že podzimní kádr nestavěl až na výjimky on ale pan Beránek. A k Uhrinovi přišli již de facto sehraní.

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          Navyseals     před 9 lety 08.01.2016 13:19 |  
          0 0

          Tak to je pěknej žvást. Uhrin tu sestavu skoro komplet překopal. Jablonský, Souček úplně nový, Deliho přesunul na stopera, Vukadinovič, Štohanzl, Voltr. A hlavně co je nejdůležitější, dal týmu tvář a vyházel plevel.

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            Jiri1     před 9 lety 08.01.2016 13:37 |  
            0 0

            Plevel........., to si nemysím, u Uhrina mi vadi zivelnost, reseni vztahu hracu pres media , casto velmi dobry nazor ventilovany naprosto nevhodne a pak odpis nekterych hracu klubistu se srovnatelnou výkonosti s tim co má k dispozici.

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 13:43 |  
            0 0

            Tohle taky. Deli prisel za Beranka. Vukadinovic neni prinosem,Stohanzl byl dost zraneny. Souček byl slavista i predtim jen na hostování-tam se naucil DZ. Jablonsky je ta výjimka. Plevel vyhazoval jiz Beranek. A ja nemluvim o hre,ale o skládání týmu.

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          Jiri1     před 9 lety 08.01.2016 13:24 |  
          0 0

          Ted to berte jen jako můj názor, dobře ze posily udelali, za pul roku nemusí být peníze, muze se zmenit mezinarodni situace a tak.já moc neverím v oblasti sportu na nějaké smlouvy a závazky, ale treba Linharta mohli zatím nechat tam, kde byl , podobných hrácu je i v Slavii dost z nasi lihně.
          Jak říkám , pokud prijde Sural a treba jeste jeden hrác je to zásadně jiná situace i kdyby forma u někoho odešla, furt mám pochyby u Husbauera , ale jak ríká dědeček, je to hodnej kluk, nikdy jsem ho nevidel , ale já to musím vědět, ne ted vážně on je opravdu solidní jen mi vadí takováta propgace bianko.

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Koky (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 13:18 |  
        0 0

        Napadlo mě to, když jsem četl poslední knízku od Ondry Zlámala o tom, jak fungovala celá kabina pohromadě a víceméně na to doopravdy dojel i Brabec.

        DU zmiňoval, že měl na podzim nejhodnější hráče za celou svou kariéru. Jediný hráč, u kterého si nejsem jistý je Hušbauer. U Linharta záleží, jestli se zklidní a chytne svoji šanci za pačesy. Pobavilo mě představení Tondy Baráka po včerejsí TK: "Ahoj, jsem Tonda Barák..." :) Do kabiny samozřejmě nevidíme, to by mohli hodnotit povolanější později, jak to v ní funguje, ale zatím se toho nebojím. Důležité je, aby se hráči smířili s tím, že budou sedět, když byli doteď zvyklí hrát 90 minut. Ale to je holt součást těch nejvyšší ambicí, hrát mohou jen ti nejlepší.

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          Jiri1     před 9 lety 08.01.2016 13:30 |  
          0 0

          Zlámal svoji prácí v romro klubu zil, to vám dám písemne , proto Vrbu nesu tak těžko, ale ani on do všeho nevidell a určitě neměl často přístup ke všemu, to není nic proti němu.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      zeleznik2     před 9 lety 08.01.2016 13:16 |  
      0 0

      Postačí translate google, jinak je to vcelku jasné i bez překladu, velká čínská invaze do evropského fotbalu: Sochaux, Atletico Madrid, teďka Slavie a 13% akcií Manchesteru City. Jojo ekonomika jim tam šlape, tak utrácejí...

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 13:33 |  
        0 0

        Čínská ekonomika právě šlapat docela přestává... resp. se jim citelně zpomaluje růst, každopádně pro zemi, která byla 30 let v kuse zvyklá na růst okolo 10 % HDP ročně je to rána.

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          zeleznik2     před 9 lety 08.01.2016 15:51 |  
          0 0

          To je krátkodobý cyklus, teď zrušili politiku druhého dítěte, to zase přibude pracovních sil....za hrst rýže, to se pak vydělává.

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            bububu (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 16:05 |  
            0 0

            To není krátkodobý cyklus, ale dlouho dopředu predikovaný nástup dlouhodobého trendu. Nic neroste do nebe, a to platí i pro čínskou ekonomiku. Zrušení politiky druhého dítěte přišlo pozdě, obrovský výpadek aktivní části populace v příštích dvaceti letech to už nezachrání. Navíc Čína má svých problémů víc než dost, počínaje zdevastovaným životním prostředím až po stále rostoucí podmínky zaměstnanců západních továren, kteří požadují stále vyšší platy, takže po připočtení nákladů na dopravu se už spoustě výrobců Čína přestává vyplácet. To se začíná už dnes projevovat na jistém odlivu (zatím spíše zanedbatelném) továren z Číny.

            Nechci si hrát na nějakého zasvěcence nebo proroka, ale zlaté časy Číny pomalu končí a teď bude muset Čína projít složitou a náročnou transformací. Přeji Číňanům, aby to s úspěchem zvládli, každopádně jsou před nimi obrovské výzvy.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      patras     před 9 lety 08.01.2016 13:17 |  
      0 0

      fakt na to už nemám nervy ! ! Včera to bylo jako hotová věc a dnes se mlčí.

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 13:23 |  
        0 0

        Splacane informace ze vcera a z vecerniho infa na SN. S Nehodou urcite nemluvili - jde o kliky :-)
        PS: Nic nevim (zadne zakulisni info), dokud neni podepsano, muze se to vzdy zvrtnout.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 13:22 |  
      0 0

      tolsimir v Týdnu, hustý :-)))

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Jiri1     před 9 lety 08.01.2016 13:26 |  
        0 0

        Panove biude mi cti na prvni priprave.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      zeleznik2     před 9 lety 08.01.2016 13:27 |  
      0 0

      Že tě tak vytočil, prosím tě stejný gauner jako Pelta, čím větší částka, tím větší dostane všimné, darebák.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      Azor     před 9 lety 08.01.2016 13:32 |  
      0 0

      je to pravý záložník, vždyť už se to tady psalo tak milionkrát ..

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        AlesJa     před 9 lety 08.01.2016 13:37 |  
        0 0

        vždyť on v té debatě figuroval, moc nechápu proč to zase vytáhnul

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        jarmik     před 9 lety 08.01.2016 13:38 |  
        0 0

        Je mu 21, góly dává 3. sezonu, podle videí je to rozhodně velký talent a především může klidně hostovat. Je snad jasné, že nebudeme mít na lavičce 4 útočníky. Ale proč ho nekoupit, dokud nestojí 5x víc? Kromě pár gólů jsem na YouTube našel i tohle, tak snad tolik zhlédnutí budou mít i jeho góly v dresu Slavie. :-)
        https://www.youtube.com/watch?v=kldu-9cqBgM

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          zeleznik2     před 9 lety 08.01.2016 15:47 |  
          0 0

          Já jsem s útočníky ze Slovenska opatrnější, pamatuju třeba Rusnáka, to byl taky velký talent a jak dopadl, snad jeden a půl sezony a jestli dal dohromady 10 branek, tak to bylo hodně. Třeba se pletu, pokud bude případně zářit, budu mile překvapen.

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          Travinho     před 9 lety 08.01.2016 16:29 |  
          0 0

          Je to univerzál. Tečka.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      japhy     před 9 lety 08.01.2016 13:36 |  
      0 0

      Že to nevíš ty mě ani nepřekvapuje. Když nevíš ani to, že Švento je ortodoxní levák...

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        smely (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 13:44 |  
        0 0

        :-)

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          steev (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 13:51 |  
          0 0

          To bude z tech nervu,to pak clovek pise veci...

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        zeleznik2     před 9 lety 08.01.2016 15:58 |  
        0 0

        nikdo neví vše... možná ty ano.

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          Travinho     před 9 lety 08.01.2016 16:30 |  
          0 0

          To ne, ale divím se, že člověk který ani netuší, že Duško je levák zde ze sebe dělá odborníka.

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            steev (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 17:08 |  
            0 0

            Ono jde o to,ze kdyz se nekdo musi za kazdou cenu cely den vyjadrovat uplne ke vsemu tak to takhle dopada. Uz jsem to nedavno psal,nekdy by stacilo napsat jeden prispevek o necem nez 50 o nicem.

  20. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 13:45 |  
    0 0

    No jsem zvědavý, jestli nám dneska dua Šural/Železník potvrdí i klub na oficiálních stránkách a konečně budeme mít klid , jsou nějaký signály ? Aby Šural ještě neskončil u rudejch

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      Humessi     před 9 lety 08.01.2016 13:57 |  
      0 0

      No to bysme asi byli za pěkný kašpary. To se nestane, co by tam dělal :)

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      bedva (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 14:20 |  
      0 0

      No dle Mádla minimálně Šurala ještě ne:

      Luděk Mádl - Aktuálně.cz
      2 min ·
      Slávistům, co už berou jako hotovou věc, že Šurala ulovili, stejně jako sparťanům, co už ho za to stihli poflusat, bych rád sdělil, že žádný přestup stále uzavřený není. A podle všeho dneska ani uzavřený nebude.

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        quelhar (admin)     před 9 lety 08.01.2016 14:24 |  
        0 0

        Ono se to může protáhnout například kvůli nepředpokládaným problémům na té třetí straně, se kterou musí být uzavřena dohoda...

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          smely (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 14:29 |  
          0 0

          Nezmar nemuze najit propisku...

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            Kara (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 14:36 |  
            0 0

            Nepředpokládaná vánice u Nisy...

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            bububu (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 14:37 |  
            0 0

            Taky to na mě dělá dojem, že se Šuralem už jsme dohodnutí a teď už jde jen o Liberec. Co si budem nalhávat, Liberci by se asi víc líbil Šuralův odchod do Sparty, protože z ní mohou získat pro sebe zajímavější hráče než od nás (stačí se jen podívat, kolik rudých u nich hostuje).

            Jestli však není ještě rozhodnuto, tak věřím že po reakci sparťanských fanoušků by si Šural hodně rozmýšlel, jestli je dobrý nápad jít na toaLetnou. To je pro nás jednoznačně plus. Spíš bych to viděl tak, že celý přestup může ještě zhatit nějaká last-minute nabídka ze zahraničí.

            • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

              bububu (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 14:38 |  
              0 0

              ale samozřejmě vařím z vody, nejsem insider, takže to prosím berte jako čirou a divokou spekulaci :)

            • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

              koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 14:43 |  
              0 0

              To je přesně to, proč mě trochu štve, že se psalo o příchodu Šurala, jako o skoro hotové věci. 95% je opravdu skoro hotová věc. Nyní, pokud to nedopadne dobře, tak budu neskutečně zklamaný. Jasně, přišli jiné posily, za které jsem šťastný. Ale Šural je prostě jenom jeden. Pevně tedy doufám, že z toho nesejde.

              • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

                Navar (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 16:07 |  
                0 0

                Rozumím. Ideální je nevědomost. Pak nemůžete být zklamaný.
                Bože, bože...

                • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

                  vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 16:13 |  
                  0 0

                  Určitě a pak člověk i klidné spaní :-)

                • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

                  Barra     před 9 lety 08.01.2016 16:14 |  
                  0 0

                  Ale jo, mas pravdu -:) Ty ale vis toho vic nez my, tobe se dobre mluvi. I ja jsem tady snad po dvacate dnes... Je normalni ze se nemuzeme dockat jako male dite na darky od Jeziska. Ale priznavam ze tech darku byla cela kupa, jsme asi pekne rozmlsani.

                  • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

                    Navar (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 16:30 |  
                    0 0

                    Pánové upřímně: já nevím víc ne vy. Furt se jedná a m oje nervy jsou proti těm vašim tak pětinásobné :-)

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          bedva (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 14:38 |  
          0 0

          Ať se to klidně protáhne, ale hlavně ať se to dotáhne.:) Že by ten Nehodou zmíněný turecký klub v tom dělal na poslední chvíli binec?

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 14:50 |  
            0 0

            Proč by Pepa šel nyní raději do Turecka, než hrát za dobrý peníze u nás, pojistit si EURO a poté získat daleko lukrativnější smlouvu v daleko lepší zemi. To mi hlava opravdu nebere.

            • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

              bedva (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 15:08 |  
              0 0

              Jo, to by mně hlava taky nebrala...

            • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

              Nosorozec     před 9 lety 08.01.2016 15:17 |  
              0 0

              Šural má určitě rozum a nepůjde půl roku před eurem do Turecka. Tam můžou po měsíci změnit trenéra a ten začne stavět úplně jiný hráče a Šural už by si tam nekopl. V Turecku se děje dost často, že novej trenér zcela pozmění jedenáctku.

  21. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    Borris     před 9 lety 08.01.2016 14:44 |  
    0 0

    Jen se zeptám, co napsal Navar tomu Konečníkovi na tom Twitteru? Nějak mi to uniklo a taky se chci pobavit :-)

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      Kara (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 14:45 |  
      0 0

      Navar sdílel Konečného starší tweet, kde psal, že i když by to Šural měl lepší ve Slavii, nakonec skončí ve Spartě.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 15:07 |  
      0 0

      Teď jsem si to celé přečetl a člověk by je až politoval, jak je to vzalo, kluky rudý. :-)

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        JS (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 15:16 |  
        0 0

        Jak hned všichni kvičí a obviňují z toho, že neumíme sportovně vyhrát. Přitom úplně vidím ty jejich daleko nechutnější a sprostší posměšky bez nadhledu pokaždé, když nás v něčem porazí. Fakt se směju.

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          malan (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 15:25 |  
          0 0

          nestoudný rudý krysy...stejný jako vždycky #bezprekvapeni

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 15:16 |  
        0 0

        Tak hlavně ať z toho nespadne :-)

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Borris     před 9 lety 08.01.2016 16:32 |  
        0 0

        kde je to k přečtení? :-)

  22. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    japhy     před 9 lety 08.01.2016 14:54 |  
    0 0

    Vždycky, když vidím Baráka v našich barvách, tak první myšlenka, co mi naskočí, je, že jsme koupili Krejčího:))

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      zeleznik2     před 9 lety 08.01.2016 15:56 |  
      0 0

      To byl teda fakt blbý fór, letos herně skoro nic a navíc kovaný sparťan, ten by k nám asi ani nešel. Jinak mne se teda líbil Pepi Hušbauer, už se těším až vyběhne v našem dresu na Letné...

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 16:06 |  
        0 0

        Železník :D

  23. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    Koky (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 15:22 |  
    0 0

    Jiří Vrba ‏@VRonskiJ1892 5 mins5 minutes ago View translation
    Lávka pro kamery už stojí, oba zítřejší zápasy živě na SlaviaTV. #youtube #kolin #vlasim

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 15:38 |  
      0 0

      Skvěle. :-)

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 15:38 |  
      0 0

      Jupí :-)

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        birkin     před 9 lety 08.01.2016 15:49 |  
        0 0

        fajn, ale dnes bych radsi cetl neco o meteu:-)

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 15:59 |  
          0 0

          Je oravda, že když jsem po pravé straně v okénku Twitter viděl tweet od Jirky Vrby, bylo to první co mne napadlo. Bohužel.

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      Marwek23 (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 16:33 |  
      0 0

      sakra a já jsem zrovna zítra celý den v práci :(

  24. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    Sartorius     před 9 lety 08.01.2016 16:59 |  
    0 0

    Tak ode dneška mám nového nejméně oblíbeného hráče v dresu Sparty... Mám zkaženej víkend...

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      Honzoslavista     před 9 lety 08.01.2016 17:04 |  
      0 0

      Co kdo proc coze?

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        spojka     před 9 lety 08.01.2016 17:05 |  
        0 0

        Šural...

        Jaroslav Tvrdikpřed 3 minutami
        @lefik1892 nejsem rad poslem spatnych zprav. Klub udelal, co slo. Bohuzel

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          Honzoslavista     před 9 lety 08.01.2016 17:07 |  
          0 0

          Tak ten kluk je hodne nevyrovnanej tak mu preju at hezjy zahrejva lavku

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          sTizz (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 17:08 |  
          0 0

          skoda,ale alespon budou mit prostor jini.. Myslim,ze ho nejhorsi fanousci v lize vypiskaji:)

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          winter (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 17:09 |  
          0 0

          :D mě to bylo úplně jasný po tom včerejším článku se 95% pravděpodobností.. :D teď budeme za voly my..

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          naplavnik     před 9 lety 08.01.2016 17:12 |  
          0 0

          No tak nedá se nic dělat, na druhou strany ty podmínky, na kterých se měli dohodnout, mi přišli dost mimo vzhledem k tomu, co berou Škodové, Latkové a nedej Bože Zmrhalové a Součkové...

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          jarmik     před 9 lety 08.01.2016 17:12 |  
          0 0

          Ok, měním na něj názor, ať si to na Letné užije, nejlépe na lavičce při sekundování Krejčímu nebo Fataiovi. Přivést Dušana a toho Mihálika a rozsekat je v derby!

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          Barra     před 9 lety 08.01.2016 17:12 |  
          0 0

          Konecny bude zarit -:)

          Jak jsem rikal klientkam pri rozvodu, kdyz u me brecely v kancelari - jiny, a lepsi. Mozna i dobre, alespon to nebude delat zlou krev v kabine, kdz se gak moc mluvilo o jeho pozadavcich.

          • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

            Sartorius     před 9 lety 08.01.2016 17:15 |  
            0 0

            Barro, neberte to špatně, velmi si Vás vážím, ale co jste dělal za povolání? :-)

            • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

              Barra     před 9 lety 08.01.2016 17:18 |  
              0 0

              Pravnik...

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      sTizz (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 17:11 |  
      0 0

      Myslite,ze se budou na diskuzich u rudych mazat prispevky?:)

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 17:15 |  
        0 0

        Nic se nedeje, adrenalin byl. Uzili jsme trochu napeti. Prijdou jini.

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          sTizz (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 19:46 |  
          0 0

          ona je to samozrejme skoda,protoze je to velmi kvalitni fotbalista,na druhou stranu si to u vsech pekne zavaril. Znovu opakuju,presne tuhle komunikaci klubu si preci vsichni slavisti prali,a pokud jedname s nedospelyma floutkama bez pokory k nasemu klubu,pak se musime obrnit i proti necestnemu jednani hracu,kteri by byli jen ochotni hrat za Slavii. Jsem zvedav,co udelaji s tema nenavistnyma komentarema za rekou:)

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      koscheen (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 17:13 |  
      0 0

      vychovame si lepsi

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      Guly (přítel SN)     před 9 lety 08.01.2016 17:21 |  
      0 0

      Přiznám se, že z toho nejsem ani trošku smutnej. Zas taková megastar to není, techniku má sice výbornou, ale pro moderní fotbal mu chybí větší rychlost. Když přivedem toho Mihalíka, o kterýho údajně tak stojí Uhrin, tak to bude stejně super.
      Ještě k tomu s tím svým platem, kterej si absolutně nezaslouží, by to opravdu asi nedělalo dobrotu.

      • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

        Humessi     před 9 lety 08.01.2016 17:46 |  
        0 0

        A Mihalik je pravý křídlo?

        • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

          Barra     před 9 lety 08.01.2016 19:02 |  
          0 0

          Utocnik / prave kridlo.

  25. Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

    jarmik     před 9 lety 08.01.2016 17:28 |  
    0 0

    Tak jsem zvědav na Ščasného...

    Lafata, Fatai - těžko jeden z nich bude sedět.
    Vácha, Dočkal, Jiráček, Matějovský - těžko více než 1 bude sedět.
    Zahustel, Šural, Krejčí - ani jeden nebude chtít sedět!

    Tak to vypadá, že začnou hrát na 1 obránce - Frýdka...

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      Slavista_Raf     před 9 lety 08.01.2016 17:33 |  
      0 0

      Nebo budou hrát bez brankáře s tím, že chytá ten poslední vzadu... :-)

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      TSeguinTS     před 9 lety 08.01.2016 18:24 |  
      0 0

      chybí mi tweet Kostuříka: Zbytecne megalomanstvi sparty. Kdo odejde? :D :D

    • Re: Slavii posílí také Lukáš Železník

      TSeguinTS     před 9 lety 08.01.2016 18:24 |  
      0 0

      chybí mi tweet Kostuříka: Zbytecne megalomanstvi sparty. Kdo odejde? :D :D