Jan Bořil (ročník 1991) byl blízko přestupu do Slavie již v závěru předchozího přestupního období, tehdy se ale dohoda na poslední chvíli nepovedla a Bořil dokončil podzim v Mladé Boleslavi, kde odehrál 15 ze 16 podzimních ligových zápasů a přispěl tak k aktuálnímu třetímu místu Mladé Boleslavi v tabulce. Bořil naskočil do ligy v sezóně 2009/10, další sezónu a půl strávil na hostování ve Viktorii Žižkov. Od léta 2012 patřil stabilně do základní sestavy svého týmu. Má na kontě 123 ligových startů a jednu ligovou branku z minulé sezóny (do sítě Příbrami).
Jan Bořil je krajním obráncem, který může naskočit jak na pravé tak na levé straně obrany. Ve Slavii podepsal smlouvu do června 2019. "Jsem hrozně rád, že jsem ve Slavii. Všichni víme, že to byla hodně dlouhá cesta. Už jsem měl přijít v létě, což se nakonec nepodařilo, takže jsem moc rád, že teď to vyšlo," uvedl Jan Bořil pro oficiální web klubu. "Jdu sem s tím cílem, abychom hráli evropské poháry, a to chci i dodržet," dodal.
"Je pro nás univerzální hráč na kraj obrany. V Boleslavi měl výborné sezony, vždycky potvrdil, že patří do sestavy," řekl pro slavia.cz trenér Dušan Uhrin. Právě ten v Mladé Boleslavi vytáhl Jana Bořila z dorostu do A týmu. "Jsme rádi, že se nám příchod Jana Bořila, kterého jsme měli dlouho vytipovaného, povedlo dotáhnout. Věřím, že Honza bude pro Slavii pravou posilou," uvedl k tomuto přestupu pro slavia.cz generální ředitel klubu David Trunda.
Komentáře (151)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Hofo78 před 9 lety 31.12.2015 18:49 |Tož teda Honzo vítej. Ať se ti u nás daří. A jsem první.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Barra před 9 lety 31.12.2015 18:51 |Skvela zprava. Dukaz ze se pilne pracuje v zakulisi, svatky - nesvatky. Jsem jiz ted maximalne spokojeny, a to nas ma jeste cekat prichod posily s slovenskou narodnosti. Dusan Uhrin to bude mit sakra tezke sestavit tu idealni jedenatctku a udrzet ty, kteri se nedostanou na hriste, pri chuti. Drzim mu palce.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
dubas před 9 lety 31.12.2015 19:29 |Barra já bych řekl, že mu tyhle starosti rozhodně nebudou vadit:-) Jinak všechno nejlepší do nového roku drazí přátelé.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Kuliss9 před 9 lety 31.12.2015 19:29 |Další z parádníh tahů našeho vedeni, MB majitel pije jak duha, tak uděláme přestup na silva, on si to zítra stejně nebude pamatovat a máme jednoho z nejlepších beků za pár.
Ba ne dost bylo srandy, vítej Honzo a ať se ti u nás daří.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Barra před 9 lety 31.12.2015 19:34 |-:) Ale tesim me ze Boleslav jak se zda citi/bude citit nasledky 'dieselgatu' a oslabuje.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Guly (přítel SN) před 9 lety 31.12.2015 21:55 |Mnoho lidí píše, jak Boleslav půjde dolů. Já si to teda nemyslím. Místo Bořila přivedla velice kvalitního beka Pauscheka a místo dřeváka Zahustela přišel ze sparty Přikryl, kterej je dle mého názoru fotbalovější, než výše zmíněný Zahustel.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Navyseals před 9 lety 31.12.2015 22:13 |Přikryl je možná fotbalovější, ale je horší v koncovce a je o poznání skleněnější. O jeho náladovosti asi ani nemluvě. Pauschek je hodně věcí, ale velice kvalitní ne :-)
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Guly (přítel SN) před 9 lety 31.12.2015 22:50 |Horší v koncovce? Viděl jsi, co na podzim Zahustel spálil? To, že dal tolik golů, je dáno tím, že Bolka šlapala de facto celej podzim jako tým a vytvářila si velké množství šancí.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
fredydj (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 01:30 |Rozdil meezi ZAhustelem a Prikrylem je zdravi, bejt Prikryl udravej mozna uz v Cechach nekope.pauschek to je druhej Juhar
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
spino před 9 lety 01.01.2016 09:21 |Boleslav podle mě zůstane na 3. místě. Karel se tam udrží. O čtvrté místo čekám souboj mezi Slavií a Libercem. Věřím v náš úspěch.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Chlupp (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 10:20 |S tím co se tady děje, máme minimálně jasné 3.misto...
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Guly (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 10:43 |Pauscheka jsem viděl párkrát a nepřišel mi vůbec špatnej. I podle některých bohemáků to byl jejich nejlepší hráč.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
spino před 9 lety 01.01.2016 14:30 |Na Bohemce jsem byl letos asi 4x a Pauschek je typicky pracant s nulovou technikou. Takových hráčů máme v klubu dost a jsou levnější.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Travinho před 9 lety 01.01.2016 18:07 |No, on zrovna Zahustel taky nepatří mezi ty, kteří by byli přehnaně zdraví...
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
PetCC před 9 lety 04.01.2016 10:59 |Být zdravý Zahustel, tak už je dávno v cizině.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
buri před 9 lety 31.12.2015 19:39 |Na Silvestra se nedá všemu věřit jako na apríla... ale já věřím a vítam další Posilu. Do nového roku všem Slávistům přeji štěstí!!!
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
mart před 9 lety 31.12.2015 19:45 |Libi se mi to.
Libi se mi taky posledni dva tweety (nejen ty posledni dva, ale jsou cerstvy :-)
pana Tvrdika.
Vubec jak se tak pozoruju, libi se mi vic veci :D
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
mpik před 9 lety 31.12.2015 19:53 |Teď už chybí to velké jméno. Bero? Švento? Když už jsou náznaky ke Slovensku...
Bero by mohl být velkým příslibem, Švento velkým návratem.
A co Šural?
No, počkejme si do začátku ledna. Každopádně je už nyní jasné, že od února chodíme na "nový" tým.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
spino před 9 lety 31.12.2015 19:58 |Jiří Šimáně, to je pravý prezident Slavie! I na Silvestra k večeru podstupuje těžká jednání pro budoucí úspěch Slavie. Nezbývá než smeknout! Když to porovnám s pracovním úsilím pana majitele o zastávku vedle...ale nechme to být.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 31.12.2015 20:12 |https://www.youtube.com/watch?v=92wB7MLVV_A Do roku 2016 hlavně s úsměvem! :-)
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
JS (přítel SN) před 9 lety 31.12.2015 20:42 |Posila ze Slovenska.. To bude Škutka.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
jarodo57 před 9 lety 31.12.2015 20:50 |Cicman
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Pepino44 před 9 lety 31.12.2015 21:28 |Škutka to nemůže být,ten je už náš ne?
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
JS (přítel SN) před 9 lety 31.12.2015 21:45 |To jsme narazili na zajímavé téma, zajímalo by mě, na kolik takto "plonkových" hráčů máme práva ve smyslu mají smlouvu nebo nám za ně nikdo nedal tabulkové odstupné. Viz. například Škutka, v minulosti Besta, Boudjemaa. (Btw toho bych bral hned zpět do kádru, měli bychom vyřešené pravé křídlo hned).
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 31.12.2015 22:48 |Ohledně Boudjemaay (nevím, jak se to skloňuje :-)) http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-zahranici-ostatni-ligy/256154/boudjemaa-chce-hrat-v-rumunsku-komplikuje-to-spor-se-slavii.html dokonce to máš na hlavní stránce SN.cz (Aktuality)
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
bongor před 9 lety 01.01.2016 08:24 |Skloňuje se to boudnej,nebo buďas.Nevím jak je na tom dnes,ale borec by to pořád asi nebyl marnej,má to v noze.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Sedrousek před 9 lety 01.01.2016 13:19 |A je línej běhat. Už nechci nikdy vidět v nejhezčím dresu hráče který po 20 ti minutách nezasprintuje protože už nemůže!
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
smely (přítel SN) před 9 lety 31.12.2015 22:00 |to si takle clovek pred koncem roku odskoci na 2 dny do Lyonu a do SKS mezi tim prijdou 3 fajnovy plejeri...tak jeste v lednu jedu jednou coz by mi dle statistiky davalo Bera, Sventa a Wu Leje....
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
honzah (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 00:37 |Přeji hezký nový rok a přidávám jeden zajímavý článek, trochu s námi souvisí.
http://www.sport.cz/fotbal/synot-liga/clanek/736448-prochazka-ma-dostavenicko-s-roberem-plzen-mozna-opusti-i-rajtoral.html#hp-sez
Tři citace
Pokud obdrží zajímavou nabídku ze zahraničí František Rajtoral, také o ní můžeme se svolením Viktorie jednat.
Ven má namířeno také Zdeněk Ondrášek. Poté, co se vrátil z norského Tromsö, sice o důrazného útočníka stály Slavia, Teplice či Olomouc, kloní se však k dalšímu zahraničnímu angažmá.
Naopak směrem do české ligy by měl agent (Zíka) dovést dva mladé Skandinávce.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
belmis (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 00:55 |Jsem s Bořilem moc spokojen -)
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Navar (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 01:04 |Vse nej pratele!
Jako novorocni prekvapeni jsem si pro Vas pripravil seznam predjednanych posil:
Lukas Vacha, Tomas Sivok, Tomas Pekhart a Ondrej Svejdik
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 01:14 |Tak to bylo hodně jedovatý. :-)
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
jane (admin) před 9 lety 01.01.2016 01:18 |Vašoun se vrací ke svojí první holce, paráda!
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
bongor před 9 lety 01.01.2016 08:30 |Teď jde ještě o to,jestli bude nosit míče,nebo uklízet v šatně.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
JS (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 01:27 |Tom Řepka do sportovního úseku a k mládeži.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
sicilianbrno před 9 lety 01.01.2016 02:49 |Sivoka beru, dík :-)
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
marcocruz (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 04:33 |http://img.ahaonline.cz/img/18/full/700635-img-import-fuj-sesivky-vzal-stitive-do-ruky-tomas-sivok-slavistickou-vlajecku-demonstrativne-si-predtim-nasadil-i-gumovou-rukavici-klasicka-provokace-pred-derby.jpg
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
bongor před 9 lety 01.01.2016 08:31 |Já taky,na vidle.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
fredydj (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 09:27 |Das mi prosimte mail? :)
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Kara (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 08:48 |Tak určitě, Navare :))
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
travel (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 09:02 |Navare,chybí mi tam ještě Dočkal.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 09:31 |Mě spíš chybí to,že se minutu před půlnocí stal novým majitelem Pelta a gen.ředitelem Ivánek Horníků.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
spino před 9 lety 01.01.2016 10:01 |Sportovním manažerem Šafarčík junior a jako nový kapitán mužstva se vrátí Martin Fenin. :D
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
spino před 9 lety 01.01.2016 10:04 |Právě mi psal kamarád z Bohemky, že klub se už natrvalo od jarní části stěhuje do Edenu. Na jižní a polovinu východní tribuny pak budou nainstalovány zelené sedačky.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Eluin (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 10:06 |To je výběr:). Tak ještě Horst Siegl jako kondiční specialista :-).
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Arutha před 9 lety 01.01.2016 11:47 |Ještě byste mohli najít místečko v managementu pro pana Jiřího, aby Vám ukázal, jak má práce správně vypadat.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Karel1 (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 13:06 |Tenhle Navarův novoroční vtípek jsem viděl hned jak ho tam Navar dal, ale již jsem neměl sílu nějak reagovat. Hned jsem se ale těšil na reakce a nejsem zklamán. Hlavně hodně zdraví a ať se daří celé slavistické obci.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Chlupp (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 02:38 |Pane Šimáně a Tvrdíku, jste frajeři! Vše nejlepší v novém roce! Kupuji permici a začínám se těšit na každý zápas!
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Petr9608 před 9 lety 01.01.2016 04:00 |Dotaz pro Barru - pokud mluví vlámský Belgičan s francouzským, tak obyvkle mluví každý svým jazykem a spoléhají na pasivní znalosti u svého protějšku (podobně jako když mluví Čech se Slovákem) nebo spíše je i nutno použít nějaký třetí jazyk jako angličtina nebo němčina?
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Barra před 9 lety 01.01.2016 09:29 |Ahoj Petre. Vlamove a Valoni maji od prvni tridy jak nizozemstinu, tak francouzstinu ve skole. Po 12 letech by tedy meli ten drúhy jazyk ovladat. Je ale pravda, ze Vlamove jsou vice polygloti nez Valoni, kteri spis pocitaji s tim ze ti prvni se jim prispusobi a prejdou do francouzstiny. Jinak mame jeste nemcinu jako uredni jazyk, tu ale moc Valonu neovlada.
Na temer vsim co se da poridit, jsou vzdy uvedene vsechny 3 jazyky. Na obalu chleba od mistniho pekare samozrejme ne, ale na obalu mleka je napsano "melk - lait - Milch", na cukru "suiker - sucre - Zucker", na oleji "olie - huile - Öl" atd, takze ten cizi jazyk mame denne na ocich. A dalsi velka vyhoda je, ze se u nas absolutne nedabuje zadny film v televizi a vse je v originalnim jazyce, s podtitulky pro ty kteri to maji zapotrebi. Nejlepsi zpusob jak se cizi jazyk naucit.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
travel (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 09:09 |Právě začíná na O2 sport záznam derby Slavia-sparta 1:0.Tak ,kdo máte čas,tak si to můžete vychutnat.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
spino před 9 lety 01.01.2016 10:45 |Zajímavé prognózy o Slavii:
http://www.sport.cz/fotbal/ostatni/clanek/735999-rok-2016-cesi-euro-nevyhraji-za-slavii-nastoupi-cinan-jagr-bude-valet-dal--neverite.html#topstory
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
travel (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 11:03 |Spino,tebe by určitě nejvíc potěšilo,kdyby koupili číňani neše hokejky.Mně by to taky nevadilo,ale je to bohužel utopie.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
spino před 9 lety 01.01.2016 11:06 |Jak říkal Franta Ringo Čech: "Musíš tomu věřit." ;)
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Falk před 9 lety 01.01.2016 11:10 |Vítej Honzo,to je dobrá posila
Všem vše krásné v novém roce
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
spino před 9 lety 01.01.2016 11:30 |Díky, tobě taky. :D
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
bongor před 9 lety 01.01.2016 13:00 |Já bych taky nebyl proti.Současný stav a výkony hokejek,to je ostuda Slavie.A protože CEFC určitě chce mít ze Slavie výkladní skříň čínských možností,tak by urychleně s tím měli něco udělat,neguje to jejich snahu ve fotbalu.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
spino před 9 lety 01.01.2016 13:52 |Ostuda ano, ale ne hokejistů. Polovina maká na 100% a druhá na to nemá. Viníci jsou jinde. Napsal jsem k tomu krátkou glosu: http://www.a114.cz/spinova-hokejova-glosa/
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
steev (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 14:16 |Spino,tohle vlákno si ulož. Nepamatuju si že by tě někdo takhle hezky přivítal :D
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Borris před 9 lety 01.01.2016 14:39 |:-D :-D si zabil :-D
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
zeleznik2 před 9 lety 02.01.2016 13:52 |Děkujeme panu Rosenovi po fotbale i hokej šel do kopru, snad se po vzoru fotbalu zvedne i hokej. Zatím čtvrté místo není rozhodující do playoff to bude stačit a pak se uvidí.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
spino před 9 lety 02.01.2016 17:03 |Rosen určitě hodně věcí pohnojil, ale nikdo nečekal, že přijde majitel (Benýšek), který bude jednat přímo proti zájmům vlastního klubu.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
zeleznik2 před 9 lety 04.01.2016 11:09 |U Rosena to vše začalo Benýškem pokračovalo a Pitterem konče.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
navzdyslavia před 9 lety 01.01.2016 14:58 |Jake mate tipy na posily, ktere predstavi na vetsi TK Slavia v utery 4.1.2016. Ja myslim: Svento,Sural,Bare a Pavlenka. Co myslite vy.?
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
spino před 9 lety 01.01.2016 15:00 |Tipuji ještě představení nových sponzorů.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Dresco před 9 lety 01.01.2016 15:06 |Vsichni asi ne, mne by osobne stacili dva z tech prvnich 3, eventuelne bych se spokojil i s jednim.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
petrjir před 9 lety 01.01.2016 15:29 |Svento, Tecl, Pavlenka, Sadilek
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Guly (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 15:45 |Koukám, že jste dost skromní... :D Já čekám Bořila a max. jednu opravdu kvalitní posilu, pravděpodobně Bero.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
travel (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 15:56 |Já si tipnu Pavlenka,Sural a jeden z dvojice Švento ,Bero.Já vím,že jsem skromnej...
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
haon před 9 lety 01.01.2016 16:31 |A co třeba úplně někdo jiný? Potřebujeme nutně krajního záložníka, Bero je střední, stejně jako Barák a Hušbauer, Linhart a Železník útočníci. Co třeba Miro Štoch, který v Bursasporu nehraje nebo Kana ze Zl. Moravců?
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
nacelnik (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 16:50 |Vzhledem k tomu co již víceméně potvrdil i Jaroslav Tvrdík na twitteru, tak asi neprozradím nic nového a dalšími příchozími hráči by měli být Železník, Pavlenka, Mešanovič a někdo ze Slovenska. Vzhledem k proklamovanému hvězdnému jménu bych to viděl i na toho Šurala. Tudíž první 3 by měli být jistý a u dalších dvou můžeme směle spekulovat a doufat. Ale třeba se ještě budeme všichni divit.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Komix před 9 lety 01.01.2016 17:07 |Mešanovič? Ten jde do Libe, pokud vím..
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Hesmir (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 17:30 |Proto bych možná ne raději, ale z pohledu toho, co potřebujem za posty, bral Šurala (křídlo záloha/útok) se Šventem (křídlo záloha/obrana). Ti dva by bohatě stačili. Pokud bych měl dát čtyři jména, tak asi toho Pavlenku (prostě brankáře) a někoho dalšího talentovaného.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
zeleznik2 před 9 lety 02.01.2016 11:10 |Na kraj máme přeci Zmrhala, Vukadinoviče a Štohanzla. Navíc tam hrál Mikula, ikdyž jen z nouze, ale třeba Tecl taky hraje křídlo ikdyž jím není, třeba jej bude nakonec hrát Železník, pokud nedorazí nikdo další, zatím ještě brzo na spekulace, uvidíme za měsíc.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Borris před 9 lety 01.01.2016 17:13 |Já si tipnu, že kromě Bóři ještě Železník a Dušan.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
zeleznik2 před 9 lety 02.01.2016 10:47 |Můj tip Železník a Pavlenka. ? u Šventa a Šurala.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
lukas8 (admin) před 9 lety 01.01.2016 15:19 |OT: Bude nějak zajištěn přímý přenos (nebo aspoň později záznam) z úterní tiskovky?
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
lassiter před 9 lety 01.01.2016 15:40 |Trenér bude mít celkem pestrou sezónu, na podzim to často horkotěžko dával dohromady a měl problémy s tím, že na lavici nebyla adekvátní náhrada na některé posty, na jaře tomu bude asi přesně naopak. Jsem zvědavý, jak to dokáže poskládat a doufám, že ho po třetím kole nevylejou, když to hned nepůjde...
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Guly (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 15:41 |Do Liberce má údajně nakročeno Egon Vůch (hostování). Jestli je to pravda, tak mě to dost mrzí. Sice asi nebude bezproblémovej, ale fotbalista výbornej.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Rottax (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 15:44 |Vůch je dle mého přeceňovaný hráč. A taky mi hodně připomíná příběh Fenina!
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Guly (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 15:48 |Přiznám se, že mockrát jsem ho teda neviděl. Ale když hrála Plzeň na Dukle, tak mě okouzlil, hrál neskutečně (až na ty spálené šance). Technickej, rychlej, nebojí se 1v1, trošku drzej, takový hráče mám rád.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
fredydj (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 16:18 |ten má hodně vymeteno v palici
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Guly (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 16:33 |Je to možný, ale je v tomto ohledu Linhart lepší?
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
marcocruz (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 17:03 |Určitě za Linhartem není tolik kauz jak za Vůchem, kterej sám přiznal, že je takovej českej Balotelli. Možná tak ale co do myšlení. V týmu bych ho nechtěl. Včem těmhle Bestům, Abrahamům atd u nás pšenka nikdy nekvetla mi přijde.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
klimi před 9 lety 01.01.2016 17:33 |Že za Linhartem není tolik kauz, které by se řešily v médiích, není žádné překvapení, ono takový hráč z druhé ligy moc lidí nezaujme...
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
navzdyslavia před 9 lety 01.01.2016 15:44 |A pridam jeste jeden smutnejsi tip. Kdo si myslite,ze nas opusti z hracu nebo pujde na hostovani.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Rottax (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 15:49 |Hrubeš,Hrubý,Bazal,Voltr - hostování. Piták,Černý,Diop - teď nebo v létě přestup, v případě Pitáka asi konec kariéry
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Guly (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 15:52 |Souhlasím a ještě k tomu asi Linhart hostování, pokud se nějak extra neukáže v přípravě a možná Barák taky.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Komix před 9 lety 01.01.2016 16:59 |Souhlas. Ještě tak nějak počítám s odchodem Jirky Bílka do Liberce jako hráčská náhrada za Šurala. Pokud vím, stoper by se jim hodil, stejně tak jako zkušený hráč (mají pouze 2 třicátníky v týmu a v obraně jsou smí mladíci). Byla by to sice škoda, ale s množstvím kvalitních stoperů, které máme, by to snad nebyl takový problém.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Hesmir (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 17:50 |Zajímavá úvaha o té kompenzaci Bílkem... Jako stopera sem si jej oblíbil, navíc to vypadalo že neměl problém s tím, že je náhradník a vždy zaskočil na 100% připravenej. Ale jelikož už nebude na beku místo pro Frydrycha, je zbytečné mít v týmu čtyři tak kvalitní stopery, kteří by hráli základ v každém jiném týmu SL hrajícím o poháry. Ale pokud je opravdu Šural ve hře, asi se hraje o každé menší plus co jej přitáhne k nám. A Libe nemá v obraně moc variant...
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 18:00 |''... je zbytečné mít v týmu čtyři tak kvalitní stopery ...''
Právě, že 4 stopeři jsou potřeba. EL(/LM) + liga + pohár, a pokud by se jeden ze stoperů dlouhodobě zranil (nebo klidně na 2-3 týdny), tak pak na 5-6 zápasů mít jen 2 stopery? Není to málo?
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Hesmir (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 23:14 |A kolik stoperů má Plzeň? Hejda, Baránek, Hubník. Procházka je na odchodu, ale vrátil se zas Hubník. To jsou tři. Rudoši jsou na tom ještě hůř, ti mají v základu jednoho :D
Jinak abysme se blbě nepochopili, já budu rád, když tu zustanou všeci čtyři. Bílek svou funkci plní na 1* Pokud je ale zájem o Šurala či jiného supr hráče reálný a jeho tým chce hráčskou kompenzaci, je ten post stopera náš nejlépe a nejpočetněji zastouepný. A to čtvrté místo klidně může zastat šikovný junior. Jako třeba v minulosti dělali Kodr, Fialka... O to víc, že Bílkovi je 34.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
zeleznik2 před 9 lety 02.01.2016 10:52 |Voltr má jít do Zlína. Piták konec kariéry či návrat do Hradce. Hrubeš ano pokud dorazí Pavlenka. Ostatní uvidíme.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Guly (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 20:29 |Ještě Kuchta by měl odejít na hostování.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Falk před 9 lety 01.01.2016 21:14 |Určitě naše talenty všechny pošleme na hostování a budeme se snažit začleňovat jiné hráče z 2. Ligy
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Guly (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 22:01 |A proč ne? Každý má šanci ukázat, že má na to být v "A" týmu. A když trenér usoudí, že Kuchta ještě na "A" tým nemá, tak půjde na hostování. Linhart to samý. A hostování hráčům může prospět mnohem víc, než aby seděli u nás na lávce a sbírali jen pár minut za zápas.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Guly (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 22:10 |Stačí se podívat na Skaláka, Pavelku a spol jak se vykopali po hostováních, akorát nesmíme udělat stejnou chybu jako rudý.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Hesmir (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 23:18 |+1, všechny vyspělé kluby, které hrají poháry si své naděje vychovávají při přechodu k dospělým formou hostováních, případně s obcí s možností zpěného odkupu (ten je kolikrát i daný za jakou cenu). Z Evropy na rychlo Morata (Real-> Juve), Hojbjerg (Bayern->Augsbrug), v minulosti Kalas (Chelsea->Arnhem) a mnoho dalších. Z těch mladých aby se chytli přímo v pohárovém týmu to musí být kluk super talent, dříč,... šanci se chytit maj skrze hostování větší.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
zeleznik2 před 9 lety 02.01.2016 10:43 |Tak po roce konečně dotažený přestup. Cena údajně 8 mega, potřebná posílá na pravý kraj obrany navíc může zaskočit i na levo. Skvělé. Dnes v novinách info že Šuralova cena je 25 mega a Ondráček odmítl nabídky ze Slavie, Teplic a Olomouce a míří do Švýcarska nebo Polska.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 02.01.2016 10:49 |Šural za 25M? Tak to docela přehnali. Už dnes může Šural kdekoliv podepsat smlouvu, která bude platit od 1.7. a Liberec dostane jen tabulkové odstupné. :-) Osobně si myslím, že i 10M je strašně moc za hráče, kterému končí smlouva po této sezóně.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
zeleznik2 před 9 lety 02.01.2016 10:58 |Bohužel je to tak, jak jsem psal. Karel cenu může šponovat, protože se o něj zajímají i rudí, po sezoně bude k mání za hubičku, ale teď není ještě léto a chce z toho vytřískat, co nejvíc, je to hnus. Stejně jako Pelta v Jablonci, teď chce 20 mega za Wágnera, když za něj dal sotva polovinu, no jo byznys.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
JS (přítel SN) před 9 lety 02.01.2016 11:04 |To je v pořádku, postačí, když ze sebe my ani sparta neuděláme idioty, a prostě mu nabídneme o to větší smlouvu od léta. Žádný byznysmen by snad nedal Liberci 25 mega za 14 hráčových zápasů (plus nějaký pohár, no).
Na druhou stranu jednalo by se o oslabení konkurenta v přímém boji o pohárové příčky. A nejspíš proto chce Karl po pražských "S" tolik.
Každopádně si myslím, že pokud Křetínský nebo Šimáně nezešílí, Šural zůstane v Liberci, kde ho budou nutit k podpisu nové smlouvy. Pak podepíše s nějakým bundesligovým nebo tureckým týmem a adieu.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
zeleznik2 před 9 lety 02.01.2016 11:17 |Asi Karel ví jak o něj rudí a my toužíme. Je to nadstandartní hráč, ale 7 měsíců smlouvy, to by cena měla být nějakých 10 mega.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
steev (přítel SN) před 9 lety 02.01.2016 15:31 |Nevěřil bych hned všemu co se píše v novinách.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
koscheen (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 10:57 |Karl, jmenuje se Karl..
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 16:55 |Pokud by teď Slavia s ním podepsala smlouvu od 1.6., tak už ho Karl nikam prodat nemůže. :-)
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
honzah (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 11:28 |Ten Bořil nám dělá svými přestupy do Slavie radost! Štědrý den, Silvestr, první pracovní den :-)
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
travel (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 11:33 |Má z toho vzniknout Bořilova jedenáctka.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
JS (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 11:56 |Laca Takácse koupila Boleslav. Achjo, jeden z největších talentů, co běhají po tuzemských trávnících.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Navyseals před 9 lety 04.01.2016 12:03 |No to jo, ten je tak špatnej, že se v Bolce museli zbláznit. Ani v Sokolově si pořádně nekopnul.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
AlesJa před 9 lety 04.01.2016 12:20 |přesně, mladý Souček je sice krajní ale mnohem lepší než tohle bidlo.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
lukas8 (admin) před 9 lety 04.01.2016 12:51 |Navíc je úplně blbej
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
JS (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 13:46 |:D
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 13:57 |A kterej fotbalista je myslitel, to aby se chodilo s lucerničkou ? Stačí si pustit tohle video - https://www.youtube.com/watch?v=zMX9uy6w0aY
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Borris před 9 lety 04.01.2016 15:20 |No tak tohle mě teda dostalo. Že to zvládl jediný Ljevakovič, který je ještě cizinec, tak to je fakt hodně na pováženou.... Bože můj...
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Fridleifsson před 9 lety 04.01.2016 16:32 |Docela čumim, že nejeden borec tam hned vychrlil týmy jako Hradec a Slavii ne...
Posily
houston (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 13:35 |Já osobně už ani nikoho jiného nepotřebuju. Jen bych chtěl, aby ti starší s novými posilami hráli se zájmem a nasazením. To je moje přání do r 2016.
Re: Posily
travel (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 13:59 |O Železníkovi : http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/256504/strelec-zeleznik-je-krucek-od-slavie-se-skodou-by-to-mohlo-klapat.html
Re: Posily
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 14:09 |O Linhartovi : http://www.denik.cz/fotbal/splneny-sen-rika-linhart-o-prestupu-do-slavie-20160103-dgcv.html
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Haala (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 13:59 |OT: Nevím, zda mi něco neušlo, ale jak je to s Alexem Králem? Figuruje na soupisce juniorky pro zimní přípravu. Příbram nebo Žižkov se tedy nekoná?
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
smely (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 14:02 |je v priprave s juniorkou...
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
AlesJa před 9 lety 04.01.2016 14:20 |na tom Žižkově byl snad jen týden trénovat nic víc, snad přestal mít velké oči a začne makat.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
slamacek (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 14:43 |osobne si myslim, ze makat neprestal, ale asi si o sobe moc mysli. zda se ze ani v kolektivu neni moc obliben, ale buh vi proc. mozna ze na sobe jak pracuje a je pred nekterymi co maji vice talentu mu to tito nemohou odpustit? mozna ze tatinek by jej radeji videl uz mezi muzi... nevim soudim jen del infa z webu.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
smileboy před 9 lety 04.01.2016 15:00 |Další OT: Luboš Tusjak začal přípravu s Táborskem.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
lukas8 (admin) před 9 lety 04.01.2016 15:04 |Z toho kluka už nic nebude. Měl dobrý jen ten půlrok v Táborsku, jinak nikdy nepotvrzoval, že by to měl být hráč pro SL. I když, je fakt, že jeho centry se mi docela líbily.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
smileboy před 9 lety 04.01.2016 16:59 |Já ho viděl naživo jen jednou, když hrál Tábor s tehdy ivánkovým Šiškovem. Tábor tehdy rupnu tuším 4:0, ale Tusjak byl nejlepší hráč Táborska
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
lukas8 (admin) před 9 lety 04.01.2016 15:02 |Máte někdo nasledovaného toho mladšího z bratří Součků? Prý umí zahrát na obou krajích obrany a v záloze (na jakém postu v záloze?). K jakému hráči, řekněme v ČR, byste ho přirovnali? Má potenciál na A tým?
Obecně se mi líbí, že Uhrin dává šanci mladým (Kuchta, Holík, Součkové) a že klub zřejmě tedy půjde právě touto cestou. V Plzni si takhle před pár lety vytáhl Končala, který hrál velmi solidně a někteří plzeňští fanoušci teď volají po tom, aby Končal dostal svou šanci.
Jinak, na eurofotbalu máme na soupisce v útoku napsaného jakéhosi Petra Růžičku (ročník 1993), ten ale na soustředění s áčkem nejede. Pravděpodobně se bude jednat o ten typ hráče, co se tu nedávno rozebíral, tj. podle právního řádu patří stále nám. Víte ale co to je za hráče? Hrál za nás vůbec někdy (alespoň v juniorce)? Protože toto jméno se mi nějak úplně vyhnulo.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
AlesJa před 9 lety 04.01.2016 15:12 |HOSTOVAL na Kladně kde mu to skončilo před tím byl zase v Ústí
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
lukas8 (admin) před 9 lety 04.01.2016 15:16 |A je to náš odchovanec nebo odchovanec Ústí nebo čí je to vlastně odchovanec?
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
AlesJa před 9 lety 04.01.2016 15:26 |náš odchovanec, náš hráč, hostuje od 20
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Oja před 9 lety 04.01.2016 15:36 |Nejsou to bratři, shoda jmen.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
honzah (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 15:02 |Konečně jsme vyřešili pravé křídlo. Přišel Vošahlík :-D
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
smely (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 15:17 |jo,to me taky pobavilo, zrejme je to ten slibovany "bomba" prestup...a bude zitra predstaven na tiskovce :-)). ted vazne, predpokladam, ze s nami bude jen trenovat nez si neco najde, pripadne pujde nekam v ramci CR na hostovacku...
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
mpik před 9 lety 04.01.2016 15:54 |Nebude, protože TK zítra nebude. Až ve čtvrtek...
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Kara (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 15:59 |Quelhar a Jane píšou, že TK bude až ve čtvrtek...to vypadá na nějaký táhnoucí se přestup...
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 16:14 |Tak hlavně aby ten přestup dopadl.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
koudys2 (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 16:24 |Jako první mě napadl Železník, který v rozhovoru sám řikal, že doufá v dokončení jeho transeru do konce týdne.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Kara (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 16:29 |Je to možný...nebo vrcholí přetahovačka o Šurala, i když na LBC fóru věří spíš v to, že skončí na Letné, jelikož LBC si přece nebude posilovat rivala o poháry...
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Dresco před 9 lety 04.01.2016 16:57 |Myslim, ze Liberec v tom transferu nema az takove slovo jako samotny Sural, potazmo jeho agent.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Kara (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 17:02 |Proto jsem záměrně použila slovo "věří". Nu uvidíme.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
vyseptala_analni_sbijecka před 9 lety 04.01.2016 16:15 |jen jestli v tom nemá zmatek Ivánek :-)
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/256518/hornik-karal-slavii-za-shaneni-posil-ma-v-tom-trosku-zmatek.html
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
steev (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 16:43 |Mě pobavila už ta úvodní fotka... On by si asi představoval že mu dáme 20 mil. za Pospíšila aby měl munici na jaro ale to fakt asi ne.Každopádně díky bohu že není u nás.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Kara (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 17:14 |"Komunikujeme s Miroslavem Peltou a ten presne vi, koho z Jablonce chceme. Pan Hornik by se misto Slavii mel radeji venovat svemu klubu." JT na twitteru
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
steev (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 18:10 |Koukám Karo že už upravuješ tweet s ohledem nato že by sem mohli zabloudit i méně chápavý fanoušci týmu z druhého břehu řeky. :D
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Kara (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 20:46 |:DD Já jsem pro to inkluzivní vzdělávání. :)
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Kara (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 20:46 |:DD Já jsem pro to inkluzivní vzdělávání. :)
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Kara (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 20:48 |Jen jednou pochopitelně :)
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
steev (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 21:04 |To je od tebe hezky :)
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 21:14 |Já to tedy chápu trošku jinak, namyslím si, že by chtěl Horník provokovat, ale spíš se domluvili s Peltou, že je potřeba tu Slavii nějak pošťouchnout, aby se vrátila k jednání a hlavně nabídla vyšší ceny. A jakou formou se vyjadřuje Horník, to už je jiná věc. Když si odmyslíme tu omáčku, tak zásadní je ta poslední věta:"Nabídka, kterou poslali, je pro nás neakceptovatelná".
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Kara (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 21:45 |Však ať si ty požadavky Pelta s Horníkem strčí za klobouk, podle mého už jsme posílili pěkně a nemusíme se hned pouštět do nákupních dostihů. Tedy pokud tím nebude vedení chtít demonstrovat nově nabytou ekonomickou sílu červeno-bílého tygra z Vršovic že. :)) Osobně si myslím, že z toho spíš nic nebude, ale uvidíme ve čtvrtek.
Re: Přestup Jana Bořila dotažen
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 04.01.2016 22:21 |Taky si myslím, že už máme jiné priority než hráče z Jb. Oni to prostě jen zkouší. Třeba jak Horník říká, že v současné době nechceme nikoho uvolňovat, tak jen trapně mlží, aby měli případně lepší vyjednávací pozici. Už i manager Wagnera někde psal, že má od Pelty svolení jednat o přestupu do ciziny. Pelta jen chce vytřískat co nejvíc, ale holt teď už nejedná s Platilem nebo Řebíčkem.