Zdeněk Linhart (ročník 1994) spojil celou svou dosavadní kariéru s Českými Budějovicemi, kde působil od roku 2001. Do první ligy nakoukl již v sezóně 2011/12, kdy jako velký talent posbíral tři ligové starty. V následující sezóně přidal dalších 13 startů včetně premiérové ligové branky do sítě Plzně. České Budějovice v té sezóně sestoupily, Linhart se však naopak v druhé lize posunul do základní sestavy, připsal si 29 druholigových startů a 9 vstřelených branek a pomohl tak okamžitému návratu jihočeského klubu do nejvyšší soutěže. V další sezóně však již tolik nezářil a ve 22 zápasech, do kterých nastoupil, zaznamenal jedinou branku. Budějovice se tak po pouhém roce opět poroučely do FNL. Linhart si na podzim této sezóny připsal dalších 12 startů, ale branku vstřelil jedinou, navíc hned v prvním kole. Od 1. srpna tak v ligových zápasech střelecky mlčí.
Linhart jistě nebude posilou pro jarní základní sestavu, spíš jde o rozšíření kádru a pojištění si služeb hráče, který patřil nedávno mezi velké talenty a jehož kariéra v posledních měsících malinko ustrnula. Ostatně připomeňme, že Linhart má na kontě také tři podzimní starty v kvalifikačních zápasech za reprezentaci do 21 let, byť šlo vždy jen o několik minut, kdy jako střídající hráč nahradil na hřišti dvakrát Schicka a jednou Matějů.
"Vím, že to bude znít jako klišé, ale nejde říct nic jiného, než že je to pro mě splněný sen a velká pocta. Slavia je obrovský klub s výbornými fanoušky, úžasnou historií a pevně věřím, že skvělou budoucností," řekl Zdeněk Linhart pro oficiální web klubu. "Těším se moc, je to pro mě velká výzva a také šance se někam v kariéře zase posunout. Přicházím s tím, že dostanu šanci ukázat se v přípravě a uvidí se, co bude dál," doplnil.
"Jedná se o talentovaného hráče, kterého jsme měli vytipovaného, a který patří do kádru reprezentační jednadvacítky. Myslíme také na budoucnost Slavie a bude záležet jen na samotném hráči, jestli se dokáže pro jaro probojovat do kádru," uvedl na adresu nové posily pro oficiální web trenér Dušan Uhrin.
Komentáře (132)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Travinho před 9 lety 30.12.2015 16:51 |To jsem od toho druhého ježíška čekal trochu víc. Ano, potenciál určitě má, ale že bych z jeho příchodu nějak skákal do stropu? Nehledě na to, že Bořil a Železník ještě nebyli oficiálně potvrzeni a tady to šlo, což mě dost zneklidňuje.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
MC_nechva před 9 lety 30.12.2015 16:53 |@JaroslavTvrdik - Barak a Linhart. Zatim tedy pet, ctyri zbyvaji. Hezkou oslavu noveho roku a doufam, ze 13.2.2016 bude plno :-).
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Travinho před 9 lety 30.12.2015 16:55 |To jo, ale pořád mi vrtá hlavou, proč došlo k oficiálnímu představení jen u těchto dvou. Pokud ještě 4 přijdou budu velmi rád. Linhart si šanci zaslouží, ale momentálně na tom není lépe než třeba Červenka.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
MC_nechva před 9 lety 30.12.2015 16:57 |Navar naznačil, že přijde někdo ze Slovenska tak buď Bero a nebo Švento
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
spojka před 9 lety 30.12.2015 17:15 |Za to naznačení se považuje, že použil kus tý slovenský písníčky? :-) No, nevím...
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Ravik před 9 lety 30.12.2015 16:59 |9 nových hráčů je trochu megalomansví ne?:-)
Linharta jsem v živote hrát neviděl,ale snad se u nás nastartuje,v ČB stagnoval. Věřim Dovalilovi,že má na mladý čuch a obě dnešní posily doporučil.
Díky dnešku asi Pospíšil a Tecl ne zřejmě.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Striker před 9 lety 30.12.2015 17:02 |Jo, v Dynamu stagnoval, ale jen díky sobě...nebyl vůbec platným hráčem a zajímali ho trošku jiný věci než fotbal
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
MDCCCXCII (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 17:08 |není to ale 9 hráčů teď do Ačka. Když to bude 4-5 do A, tak je vše v naprostém pořádku
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
spojka před 9 lety 30.12.2015 17:19 |Pokud se má hrát o poháry, tak to megalomanství není. Tenhle kádr na to dlouhodobě neměl a nemá. Vždyť je potřeba skoro komplet nová záloha.
A navíc z těch devíti bude evidentně hned do základu jen část.
Vůbec bych se toho počtu nebál, spíš naopak.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
TSeguinTS před 9 lety 30.12.2015 16:55 |Twitter Tvrdíka: ''Zatím tedy pět, čtyři zbývají.'' Hušb, Železník, Bořil, Linhart a Barák. Očekávám alespon jednoho slováka superstar a na zbytek jsem zvědav a natěšen.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Striker před 9 lety 30.12.2015 17:01 |Tak nadšenej z Linharta nejsem ani trochu...jelikož fandím i Dynamu ČB a měl jsem ted Linharta pod drobnohledem tři roky, kdy byl v áčku, tak si zatím jen kleou na čelo, koho jsme to přivedli :/
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
patras před 9 lety 30.12.2015 17:09 |Taky nejsmem "nadsenej" jo do budoucna mozna ano ale ted je potvrzenej jen Husby a vic nikdo.... takze neskacu a budu cekat. Jsem zklaman...
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
mirecek1111 před 9 lety 30.12.2015 17:17 |ja bych byl v klidu, je porad spousta casu, ty vetsi prestupy se proste pecou dele, smerodatnejsi bude kadr, ktery odjede na herni soustredeni do Spanelska, a v nem uz urcite bude napr. Pavlenka a urcite i jedna velka posila do zalohy. Navic min. Barak a Boril super uz ted. Plzen, Jablonec, Liberec zatim neudelali nikoho, a Sparta, ktera avizovala 3-4 posily ma dokoncenou taky zatim jen jednu. Ty vetsi k nam jeste prijdou v lednu.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Sedrousek před 9 lety 31.12.2015 15:52 |Ale chtělo by to aby byly s mančaftem od začatku přípravy a nemuseli 2 měsíce dohánět fyzičku!
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
winter (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 17:05 |Nechápu...
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
mart01 před 9 lety 30.12.2015 17:08 |Nechápeš to, že jsou potřeba i mladí hráči, talenti, kteří již mají něco za sebou?
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
MDCCCXCII (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 17:06 |Je vidět, že nové vedení jde po té cestě, kterou avizovalo. To je velké plus. Nákup Holíka, Baráka, Linharta zapadá do avizovaného posílení, zvýšení konkurence mezi mladými. Není důležité posílení jen v úrovni základu A týmu. Jsme zpátky na trhu, jen tak dál. Doufám, že přijdou i mladší naděje. Musíme zlepšit jejich zázemí, na kterém se dle kusých informací rovněž pracuje. Držím Ti palce, Slavie
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 17:36 |'''...zvýšení konkurence mezi mladými...''' Myslím, že tito hráči k nám nepřišli kvůli tomu, abychom vyhráli Juniorskou ligu. :-D
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
MDCCCXCII (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 17:52 |ne. Jun liga nikoho nezajímá. Přišli, aby prohnali perka našim vlastním odchovancům, aby neusnuli na svých věčných talentech
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
adams89 (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 17:10 |Tak u Linharta mám takovou divnou nahořklou pachuť. Jako by ke Škodovi nestačily alternativy Železník a Kuchta (s Voltrem, Červenkou a Diopem na jaro už nepočítám). A to ještě jednáme o Standovi Teclovi nebo ten je už pasé? Rád se budu mýlit, ale tenhle nákup se moc nepovedl. Průměr nestačí.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Azor před 9 lety 30.12.2015 17:12 |pane to je teda ostrostřelec :))
Roky Klub Záp. (góly)
2011– Česko SK Dynamo České Budějovice 38(2)
https://cs.wikipedia.org/wiki/Zden%C4%9Bk_Linhart
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Striker před 9 lety 30.12.2015 17:20 |Tak on šel za poslední dobu herně hodně dolu a goly nedával no. A co je horší, ani se do těch šancí nedostával...za Dynamo za rok 2015 měl stejný počet golů jako červených karet- takže 1 :)...a za posledních 34 zápasů (Synot liga a FNL) dal dva goly, což je fakt hrůza a přitom nebyl nijak zraněnej a prostoru dostával hodně, ale jak už jsem psal, měl jiný záliby trošku a nedělalo mu problém se jít vypít před zápasem
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Guly (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 18:54 |Je důležitý jestli to v sobě má. Pokud ano, tak záleží pouze na Uhrinovi, jak si s ním poradí.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
zeleznik2 před 9 lety 30.12.2015 17:26 |to i Besta jich měl xkrát více
https://cs.wikipedia.org/wiki/Ale%C5%A1_Besta
nevím, naděje do budoucna?snad, 21 let, ale kanonýrem zatím není. Že by jaro ještě dohrál v Budějkách?spíše jsem čekal Ondráška aspoň na zkoušku...
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 17:13 |No zatim jsou ty posily jen same "nadeje" a "restarty". Porad cekam na nejakou opravdovou posilu rovnou do Acka...
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Travinho před 9 lety 30.12.2015 17:29 |Pokud jsou hotoví Bořil a Železník, tak ty neřadím ani do jedné kategorie. Vždyť oba na podzim patřili k tomu nejlepšímu co na našich trávnících běhalo.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Koky (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 17:13 |9 hráčů je teda dost...v současné chvíli je to teda takhle nějak:
Berkovec - Bořil (Mikula), Latka (Frydrych), Deli (Bílek), Jablonský - Barák, Souček, Hušbauer, Zmrhal - Škoda (Linhart), Železník (Voltr)
Při týhle sestavě beru trošku v potaz, že Kenia bude na jaře pokračovat v podobným tempu jako na podzim nebo už pokračovat nebude.
Chtělo by to ještě někoho na pravý kraj, protože Barák je tam pouze jenom jako alternativa, ale rozhodně bude asi platnější zleva. Chtělo by to ještě případně náhradu na levý kraj obrany, někoho za Součka a druhého gólmana.
Vzhledem k tomu, že zatím se kromě Hušbauera jedná spíš o ty levnější nákupy, tak moje tipy jsou tyto: Pavlenka, Bero, Šural, Švento....ale jsem si skoro jistej, že dorazí nějaký překvápko, které zatím nikde nezaznělo. Jinak ale obrovský dík vedení, které zatím odvádí skvělou práci a obrovská pochvala za komunikaci - Tvrdíkův twitter je už tak nějak klasika, ale líbí se mi, že vhodným způsobem jej doplňuje i Navar nebo jsou vypuštěny informace pro SN nebo twitter.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
adams89 (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 17:17 |Každopádně tolik útočníků jsme měli naposledy za Jarolíma :-)
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
zeleznik2 před 9 lety 30.12.2015 17:30 |On to všechno Škoďák nezastane bohužel...
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
zeleznik2 před 9 lety 30.12.2015 17:24 |za Jablonského náhrada Švec, jinak Voltr by měl odejít snad do Zlína jako kompenzace za Železníka.
Zatím takhle, bez dalších posil a odchodů.
Berkovec(Řehák, Hrubeš) - Frydrych(Mikula), Latka (Frydrych), Deli (Bílek), Jablonský(Švec) - Barák(Mikula, Štohanzl), Souček, Hušbauer(Piták, Kenia), Zmrhal(Vukadinovič) - Škoda (Linhart), Voltr(Diop) + Hrubý, Bazal, Kodr, vrací se i Kolařík a Fialka
+ Pavlenka, Bořil Železník
- ?Piták,
?Hrubý, Bazal, Štohanzl, Kenia, Kodr
v Ostravě do 30.2016 Dostál a Červenka a ve Zlíně Koreš
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
klimi před 9 lety 30.12.2015 17:27 |Kolařík? :D :D :D :D
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
zeleznik2 před 9 lety 30.12.2015 17:28 |http://www.eurofotbal.cz/hraci/petr-kolarik-38887/
za áčko zatím nehrál, ale v přestupech a hostování figuruje...
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Travinho před 9 lety 30.12.2015 17:30 |Za áčko Kolařík hrál, nicméně tvůj zdroj je více než pochybný a nevidím důvod ho vidět v áčku.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
zeleznik2 před 9 lety 30.12.2015 17:34 |Asi jen v přípravě ne, v lize nemá ani minutu, skončilo mu hostování, zatím tedy je zpět, také předpokládám, že se v áčku neobjeví, Fialka a Kodr asi taky půjdou hostovat.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
klimi před 9 lety 30.12.2015 17:36 |Na podzim 2013 odehrál za Áčko 235 minut. Nevím, jak jste mohl tohle jméno vůbec vytáhnout...
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Travinho před 9 lety 30.12.2015 17:47 |Co to proboha meleš za hovadiny? Snad každý slavista si pamatuje podzim 2013 a tím i epizodní působení Kolaříka v áčku a rovněž nechápu odkud jsi vytáhl zaručenou informaci, že jde do přípravy s áčkem. Co by tam dělal?
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
klimi před 9 lety 30.12.2015 17:31 |Já vím, kdo je Kolařík...Ale že někomu končí hostování ze Slavie, neznamená, že se s ním počítá. Od léta už stejně smlouvu ve Slavii nemá....
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
adams89 (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 17:34 |Za áčko už nastoupil v sezoně 2013/14, ale tím jménem jsi mě taky pobavil. To je jako by jsi zmínil Paprčiaka nebo další kdysi dávné mladé naděje :-D
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
zeleznik2 před 9 lety 30.12.2015 17:37 |tak jsou chybné statistiky, na eurofotbalu nic. Beru zpět odehrál za áčko tři zápasy:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Petr_Kola%C5%99%C3%ADk
debutoval 9.srpna 2013
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
zeleznik2 před 9 lety 30.12.2015 17:38 |Jojo taky jsem se zarazil, koukal jsem na eurofotbal, kdo se vrací z hostování.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
klimi před 9 lety 30.12.2015 17:40 |Jenže tyhle návraty z hostování jsou hráči, se kterými se už dávno nepočítá a jen putují po hostování v dalších klubech, protože je nikdo nechce vyplatit...Takhle patří Slavii třeba ještě Jarda Černý..
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
adams89 (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 17:44 |Jarda Černý? Tomu se mi po těch letech nechce věřit.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
jane (admin) před 9 lety 30.12.2015 17:59 |Věřit tomu nemusíš, ale je to tak. Momentálně hostuje v FK Dukla Jižní Město do konce února, tak třeba se po konci hostování taky vrátí do áčka :)
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
zeleznik2 před 9 lety 30.12.2015 17:44 |Opravdu?tak to zítra nastoupí jako posila v Silvestrovském derby...
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
el_moscardon před 9 lety 30.12.2015 17:43 |Kolařík? :D Není ještě náš Zákostelský, Hurka a Vyhnal? Ty bych tam možná do toho výčtu také přidal :D Prej Kolařík :D
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
zeleznik2 před 9 lety 30.12.2015 17:45 |a víš, že jo?určitě Zákostelský, ten hostuje do 30.6. ostatní dva nevím, mrknu se..
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
klimi před 9 lety 30.12.2015 17:45 |Všichni tři jmenovaní pořád tuším patří Slavii :)) (Benešov, Žižkov a Vyhnal je po zranění, bůh ví, jak to sním bude)
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
zeleznik2 před 9 lety 30.12.2015 17:47 |http://www.eurofotbal.cz/hraci/pavel-vyhnal-27938/
jojo Vyhnal také...a Hurka taky, ikdyž tam je ?
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Travinho před 9 lety 30.12.2015 17:59 |Zablokuj si ty stránky, lezou ti na mozek.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Travinho před 9 lety 30.12.2015 18:01 |Vidím, že i Mičola nebo Fořt jsou de facto naši hráči. Ale ono se všechno tohle po revoluci ve fotbale, kdy se u hráčů, kteří nemají profi smlouvy zruší hostování, změní.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
klimi před 9 lety 30.12.2015 18:04 |Ano, takových hráčů je spousta. Už bylo na čase :))
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Travinho před 9 lety 30.12.2015 21:11 |No, ona je otázka jestli tato věc bude mít opravdu na amatérský fotbal dobrý dopad. Pro mě třeba jako hráče, který hostuje z Valašska v Praze zadarmo, to bude obrovská komplikace, protože teď se za mě bude muset platit odstupné, které nikdo nedá.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
lukas8 (admin) před 9 lety 30.12.2015 18:06 |Vyhnala je mi líto. To byl pracant a bylo na něm vidět, jak neskutečně chce. Bohužel, zranění jsou zlo.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
honzah (přítel SN) před 9 lety 31.12.2015 08:53 |Za mě základní sestava: Berkovec - Bořil, Latka, Deli, Jablonský - Štohanzl, Souček, Hušbauer, Zmrhal - Železník, Škoda. (Od minula jsem to trochu změnil.)
Největší problém je to pravé křídlo, tam je třeba někoho přivést, Štohanzl je pořád zraněný.
Další posila
houston (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 17:19 |Já v tomto nakupování plně věřím vedení a je mi jasné, že ne všichni noví přišedší jsou bráni pro ligu. Jejich bude úkol ukázat se v juniorce a přesvědčit, že na ligu mají. Je jen dobře, že se kádr pročišťuje a zvyšuje se laťka pro případné pecivály. A že není všechno dobrý, to dokládá podzim U19.
Re: Další posila
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 17:37 |Tak nějak u těchto hráčů nezbývá, než věřit té odborné radě,jasná věc je ta, že ne každý nákup se podaří,stačí se podívat na toaletnou.Ted opravdu čekám alespoň to jedno velké jmeno a chápu,že tam ty jednání jsou složitější a delší.
Re: Další posila
zeleznik2 před 9 lety 30.12.2015 17:41 |a taky dražší....Linhart asi nestál těch Hušbauerových 12 mega. Jojo s Budějkami byly vždycky dobré kšeftíky, Latka, Vácha. Prý jsou ve finanční tísni, tak jsme jim krapet vypomohli, totéž uděláme asi v Ostravě, pokud podepíšeme Pavlenku, tam bych to tipoval na těch 10 mega.
Re: Další posila
mirecek1111 před 9 lety 30.12.2015 17:44 |asi tak. Navic ten Linhart by asi neprichazel, kdyby mel v CB smlouvu jeste na tri roky a chteli za nej 8 mega. Takze jeho prestup chapu castecne jako vyuziti prilezosti ziskat mladeho nadejneho hrace kteremu nekdo od nas (Dovalil?) asi hodne veri a konci mu v klubu smlouva. V tomhle je asi rozdil mezi nim a Barakem, ktereho jsme museli asi trvdeji vykoupit.
Tvrdik pise, ze prijdou jeste ctyru hraci, zajimalo by me jake posty, zrejme to bude ten Pavlenka, a pak asi dve kridla do zalohy a jeste jeden utocnik ke Skodovi a Zeleznikovi. Bych tipoval. Linhart se asi v kadru pro jaro neudrzi. Snad mezi temi novymi bude jeste ten Havlik :)
Re: Další posila
zeleznik2 před 9 lety 30.12.2015 17:53 |Uvidíme, šanci určitě dostane, posily no chtěli jsme Pavlenku, Šventa a Šurala, Dušan ještě Tecla. Ve Spartu psali i jméno Ondrášek. Bořil a Železník jsou snad už téměř jistí, takže uvidíme, jak bych chtěl strašně Dušana Šventa, ty jeho průniky po křídle, to byla nádhera, před něj Šurala to by byla fantazie.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Pablo před 9 lety 30.12.2015 17:40 |Linhart je podle mě zbytečný nákup. Za Baráka jsem rád, ovšem úplně nadšen také ne. Doufal jsem raději v Havlíka, je lepší než Barák a hlavně Barák hrál pořádně ligu až ted na podzim od 6. kola. Uvidí se v přípravě, ale klidně bych ho nechal na jaře ještě v Příbrami.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
zeleznik2 před 9 lety 30.12.2015 17:44 |Taky si myslím, ale doufejme ve šťastnou ruku našeho vedení, zajíci se počítají taky až po honu. No když Pelta chce za Pospíšila 35 mega, nevím za kolik ho koupil 15?nebo za Tecla 20 teď údajně 15, ale sám jej koupil za 10. Nebo za Šurala, kde očekávám rekordní sumu 35 mega, kupujeme levnější varianty.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Travinho před 9 lety 30.12.2015 17:50 |Ty jsi přiletěl z vesmíru? Šuralovi končí v létě smlouva a kdyby jej někdo za dva dny podepsal, tak může přijít v létě zadarmo a ty zde střílíš 35 miliony.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
zeleznik2 před 9 lety 30.12.2015 17:55 |Ne z Liberce, proč?v létě možná bude zadarmo, ale teď je zima, Liberec cenu neuvěřitelně šponuje, Sparta nabízí asi 15 mega, navíc ještě je tu prý nabídka ze zahraničí, takže bych se nedivil, kdyby ta cena vylítla na víc než 1.mil €.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Travinho před 9 lety 30.12.2015 18:02 |To je jednoznačně nesmysl. Někdo z ciziny si jej v pátek podepíše a Liberec se může i posrat. Potom bude rád, když jim někdo pošle dejme tomu 5 mega za to, aby přišel už v zimě.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 18:21 |Řekl bych, že ted spíš licituje Sural s agentem,aby dostal co největší plat,alespoň se to tak nějak proslýchá.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
mirecek1111 před 9 lety 30.12.2015 17:51 |ten hajzl si to aspon poradne vyzere, protoze Tecla mimo nas nikdo nad cca 8 mega v lize nekoupi a tak mu bude muset jeste pekne douho platit tucnou mzdu. A to same u Pospisila. a to bude jeste muset poslouchat jejich mrceni, ze z toho Jablonce chcou pryc. Jsem fakt zvedavy jak bude chtit snizit o polovinu rozpocet. Ja bych se na cely Jablonec uplne vykaslal, nikoho z tama nekupovat a uz vubec jim tam neposilat zadne mlade hrace od nas jako jsme to cele roky delali. At si ten svuj galactikos poradne vyzere..
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
zeleznik2 před 9 lety 30.12.2015 17:56 |Já bych jej nechal vykoupat zmetka rudýho, to co nám tenkrát provedl s Hlouškem, když jsme byli ve srabu, mu neodpustím. Navíc prý chce hráče prodat a on šponuje cenu, to fakt mi hlava nebere.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
marcocruz (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 17:57 |Přesně, taky si myslim, že Pelta nabíhá CEFC hodně kvůli tomu, že z nich cejtí jen ty prachy,nic víc a hlavně prachy pro Jablonec, zže jako od něj díky možnostem koupíme kohokoliv za 2-3násobek jejich reálné ceny. Jenže, troufám si říct, že současné vedení je velmi rozumné a nenechá se odrbávat jak AŘ. Takže talenty do Jablonce ani liberce nepouštět, to vždycky dopadlo blbě.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
koscheen (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 18:22 |35 milionu za hrace kterymu konci za pul roku smlouva? ono i tech 15 milionu je neskutecna hovadina..
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
lukas8 (admin) před 9 lety 30.12.2015 18:00 |Barák se mi líbí, u Linharta jsou mé pocity rozporuplné.
Věřím ale naší sportovní radě a také DUVCD. Takové porušování životosprávy, jaké praktikoval v Budějovicích, mu tady rozhodně tolerováno nebude a snad půjde do sebe. Dušan je v tomhle směru pes :)
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
lukas8 (admin) před 9 lety 30.12.2015 18:12 |OT: Navare,
nebylo by možné dávat záznamy z tiskových konferencí (například při příležitosti představování posil) na youtube?
Nechci dávat za příklad zrovna je, ale třeba Sparta toto dělá dlouhodobě a myslím si, že fanoušci by to dozajista uvítali.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
jufoun (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 19:58 |Hlavně by to chtělo zlepšit ozvučení, protože kolikrát jsou špatně slyšet nejen otázky, ale i odpovědi.
A dále většinou tam koluje jeden mikrofon, je takový problém tam mít víc těchto přístrojů?
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Striker před 9 lety 30.12.2015 18:15 |na Idnesu.cz perfektní koment k Linhartovi, tedy to je co je známý, že v Dynamu oslavujou, že ho prodali :/ :
"To je pro ĆB perfektní obchod, protože Linhart sotva stačí na druhou ligu. Vozábal prý prohlásil, že ho do Prahy za tu cenu odveze klidně hned svým autem zadarmo, navíc se několik týdnů v Čb modlili aby se nějakým způsobem nezranil( na sálovce apod..)"
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
spojka před 9 lety 30.12.2015 18:19 |No, nevím jestli bych zrovna Vozábala bral za bernou minci při pohledu na jeho účinkování v Dynamu. Že se modlil, tomu bych i věřil. Jinak totiž peníze sežene těžko.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
koscheen (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 18:23 |Po nejakem case muzeme bilancovat. Jinak je mi z nas stydno, neprijdou hraci - je to spatne, prijdou hraci z juniorky - je to spatne, prijdou starsi hraci - je to spatne, prijdou nadeje do budoucna - je to spatne..
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
steev (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 18:57 |koscheen,ona je to u nás dlouhodobá věc,neustále mrmlat.Nikoho z nás to nestálo ani korunu a na každý posile si něco najdeme.Ať se ti hráči ukážou,určitě tady nejsou náhodou,máme sportovní radu které majitel věří tak je nechme pracovat. Je jasné že né každý přestup se povede ale to ukáže až čas. Tim nechci říct aby se tady nediskutovalo a těch hráčích,jen mi občas schází trocha pokory.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
koscheen (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 19:50 |Přesně tak, jen ať se ukáže..
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Barlblog před 9 lety 30.12.2015 18:26 |O kvalitách Vozábala svědčí umístění a hra ČB posledních let. Je to asi stejný odborník jako my tady na webu.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Rottax (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 19:11 |Náhodou ses tu zjevil až dnes a hned kritizuješ!
Nemyslíš,že Ti kteří posily vybírají a platí,tak vědí proč to dělají?! Jsou to odborníci a já jim věřím.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Barlblog před 9 lety 30.12.2015 18:29 |Mimochodem, tak kvalitně jsme léta (Beru i Jarolímovu éru) neposilovali.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Navyseals před 9 lety 30.12.2015 18:37 |Já bych byl opatrnej. Jediná posila toho jména mi zatím přijde jen Bořil. Železník měl půlrok, stejně tak Barák, Hušbauer víc jak rok pořádně nehraje a Linhart je prostě sázka do loterie.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Travinho před 9 lety 30.12.2015 21:13 |Tak Železník hraje stabilně dobře už několik let, jen nyní to bylo v první a ne ve druhé lize. Ale třeba sezonu 13/14 dal přes deset branek a přitom hrál v záloze.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
adams89 (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 18:41 |S takovým odvážným tvrzením bych ještě chvíli počkal.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Barlblog před 9 lety 30.12.2015 19:19 |Já ani ne. Oba hráči co přišli jsou příslibem do budoucna. Nemusí se samozřejmě všechno povést, ale všechny příchody jsou zatím rozmyšlené a na pozice, kde nás i v nižších ročnících trochu tlačí bota. Pokud se potvrdí i Bořil a Železník, budu spokojený.
Na můj vkus utrácíme dost peněz a já osobně bych se teď soustředil na křídlo a středního záložníka.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Pablo před 9 lety 30.12.2015 21:33 |Já jsem zatím výběrem a počtem posil zklamán. Uvidíme ještě, kdo přijde....Preferoval bych 2-3 kvalitní hráče + nadějné mladíky, ale mladíky jsem si zatím představoval jiné (Havlík, Trubač, Tamás...). Také jestli má přijít 9 hráčů....je to moc. Rozhodně chci radši v áčku Kuchtu než Linharta, zajímalo by mě, jak se na tohle posilování tváří naši hráči z mládeže....
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
lukas8 (admin) před 9 lety 30.12.2015 19:27 |OT: Trochu mě mrzí, že Fialka na tom svém půlročním hostování ve Skalici (nejvyšší slovenská liga) odehrál jen 45 minut. To nemáme při hostování hráčů ve smlouvách klauzuli o stažení z hostoveček?
Jsme ho rovnou mohli nechat trénovat s náma a rozehrávat se na Žižkově, protože tímhle hostováním nic nezískal.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Travinho před 9 lety 30.12.2015 21:14 |To samozřejmě řády neumožňují.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
lukas8 (admin) před 9 lety 30.12.2015 21:36 |Řády neumožňují mít ve smlouvě klauzuli o stažení hráče z hostování?
I když asi máš pravdu. Ono to samozřejmě existuje, ale v jiné podobě, než jsem zamýšlel. Je možnost stáhnout hráče po půl roce, když je na ročním hostování, pokud je to ta možnost ve smlouvě mezi oběma kluby. Tak jak jsem to podal je ale nesmysl, přiznávám.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Travinho před 9 lety 30.12.2015 22:21 |Tak to pochopitelně lze, ale těžko ho můžeme stahovat z hostování mimo přestupové okno, to opravdu nejde.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Fulham před 9 lety 30.12.2015 19:32 |Rekapitaluce - hráčský kádr - díky novému vedení máme v A repre Škodu ( nebýt p.Š už je u Turka) a jednoho frajera který když bude hrát aspoň 90procent toho co loni bude tam taky plus Bořila s potenciálem se tam dostat. Máme ne dva ale pět hráčů širšího kádru U21. Máme reprezentanta PS. Neodešel ani Jarda a vypadalo to zle. Další body - Jsme finančně zajištěni, řeší se Xaverov a stadion. Nové vedení podporuje naše holky. Šance na EL je asi milionkrát větší než by si tu kdo v srpnu troufal věřit . Máme ve vedení srdcaře i nejlepší odborníky. Máme Navara. Já děkuji.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
houston (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 20:49 |Já k díkům připojuju i vděčnost a slušnost s pokorou. Komu z nás se o tom zdálo po prohře v Brně ? Mě tedy ne.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Kajula před 9 lety 30.12.2015 22:05 |Přidávám se :)
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
notrax před 9 lety 30.12.2015 19:33 |Hrál/hraje někdo z vyspělých týmů rozestavení 3-4-1-2? Dříve United?
Berkovec- Bořil, Deli, Švento- Štohanzl, Souček, Hušbauer, Zmrhal(Miljan?)-Kenia-Škoda, Železník
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
lukas8 (admin) před 9 lety 30.12.2015 19:35 |Takto se to nezdá špatné, jen by levá strana asi při obranné fázi dost hořela. Ono to chce mít ve středu hřiště nějakého běhavého borce, který bude krýt záda na obou krajích.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Karlsson (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 19:47 |To je ale špatně. V rozestavení 3-4-1-2 by to mělo vypadat např. Berkovec - Bílek, Deli, Latka - Bořil, Souček, Hušbauer, Švento - ...
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Koky (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 19:55 |A kdo bude v téhle sestavě bránit? :))
Taky mě napadlo, že při příchodu Šventa by to mohlo vypadat takto:
Berkovec - Frydrych, Latka, Deli - Bořil, Souček, Hušbauer, Zmrhal, Švento - Železník, Škoda
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
notrax před 9 lety 30.12.2015 20:16 |Taktika je jasná.. dát více gólů než soupeř. :D
Ne, právě proto jsem se ptal, jestli toto rozestavení někdo úspěšně hraje, zajimalo by mě, jaké typy hráčů jsou potřeba, jak to rozestavení funguje jako celek atd., atd.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Travinho před 9 lety 30.12.2015 21:17 |O něco podebného se de facto pokoušela i Sparta... Takže to funguje nějak tak, jako jejich pojetí v Jihlavě.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Hesmir (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 23:58 |3-5-2 Praktikoval Conteho Juventus. I dnes pod Allegrim jej občas praktikují. Záloha tam vypadala tak, že šlo o V, kde uplně dole hrál Pirlo, před ním dva běhaví chrti (Pogba tuším s Vidalem, tedy kombinace dvou BTB CM hráčů) a na špicích zálohy byli krajní beci/ záložníci, prostě křídla. V tomto systému je na ty kraje zálohy třeba hráče jako je David Alaba. V našich reáliích tedy Dušana Šventa. Jablonskému by to mohlo taky celkem jít, a ani ten Zmrhal by nemusel se svou rychlostí na tom křídle hořet.
Tříčlená obrana musí být primárně rychlá. Takže za mne trojka Deli- Latka- Frydrych (Bílka mám rád, ale mám dojem, že Frydrych je rychlejší, Laty ve středu je prostě kápo).
V našich podmínkách a posilách mi to však nesedí... Poslední v záloze je u nás Souček, to není tvůrce a neumím si jej představit jako hráče před Hušbauerem.
Ten by šel zakomponovat snad při systému Zemanovém (343)?
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
lukas8 (admin) před 9 lety 30.12.2015 20:34 |United tak hrály, Bayern, Německo. Naposledy tak hrálo snad Nizozemsko.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Barra před 9 lety 30.12.2015 23:49 |Presne tak, na MS v Brazilii postavil Van Gaal v druhym polocase proti Spanelsku (5-1) tuto sestavu: Cillessen - Martins Indi, Vlaar, De Vrij - Blind, De Jong, De Guzman, Janmaat - Sneijder - Robben, Van Persie. Proti Australii, Chile a Mexiku zustala tato formace, i kdZ s jinymi hraci, teprve v 1/4 finale proti Costa Rice (0-0) byla sestava 3-4-2-1. V prohranem semi-finale opet 3-4-1-2, stejne jako v boji o bronz proti Brazilii.
Louis Van Gaal vyskousel tento system take po svem nastupu do Man U v priprave. Proti Los Angeles Galaxy nastoupil s De Gea - Jones, Evans, Smalling - Valencia, Fletcher, Herrera, Shaw - Mata - Welbeck, Rooney. Manchester vypraskal LA Galaxy 7-0, v lize uz se tak nedarilo. Ale o sestave v lize rekne vice Borris.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
lukas8 (admin) před 9 lety 31.12.2015 00:39 |On Van Gaal toto v lize za Manchester zkoušel dost dlouho. Jen se to nazývalo 3-5-2, ale ono je jedno, jak to pojmenujeme. Profláklo se to hlavně na MS právě díky úspěchu Nizozemců a ve světě to pak vyvolalo jakousi fotbalovou renesanci, kdy všichni toto (čistě turnajové rozestavení) začali praktikovat do ligy.
Jak jsem řekl, LVG z 3-5-2 na 4-3-3 přešel až po silném nátlaku a výsledkovém neúspěchu. Nutno říci, že oprávněném nátlaku, protože to, co United předváděli, nebylo hodné velkoklubu (jakýsi paradox, že na to upozorňuji zrovna já, co by fanda Liverpoolu zvlášť po dnešní zápase, kdy jsem chvílemi myslel, že z toho fotbalu oslepnu).
Ono, když se podíváš na tu soupisku Manchesteru, můžeš vidět, že v té záloze chybí dynamický záložník, který by to odběhal. Byl všude ve správný čas na správném místě (něco ve stylu di Maríi ještě v Realu Madrid). Dál tam chybí běhací typ útočníka. Welbeck, který začal přípravu rychle odešel do Arsenalu a kdo tam pak United zbil, že by měl tento post zastávat? LVG prostě akorát nedokázal přenést svou vizi na klub a to podle mě hlavně kvůli tomu, že pro dané rozestavení neměl hráče. Řeknu to jinak. Většina trenérů přizpůsobí rozestavení podle hráčů, jaké mají k dispozici, LVG udělal přesně pravý opak. Právě kvůli tomu musel pak od své filozofie odstoupit. Já jen doufám (něco pro Borrise), že LVG nehodlá odstoupit ze své pozice manažera, protože to by nás všechny, jakožto fanoušky konkurenčních týmů MU, dost zklamalo :D
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Travinho před 9 lety 30.12.2015 21:16 |Obrana by nehořela, ona by totiž nebyla... Takhle se vskutku hrát nedá, to mi věřte.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Liborekk_SKS před 9 lety 30.12.2015 19:49 |Hoši vole, vaše problémy bych chtěl mít. Tady se to koukám proměnilo v pěkné slzavé údolí... Jen si vzpomeňte, co jsme tady řešili tak nějak čtvrt roku nazpět. Buďme rádi, že tu řešíme posily. Troufám si tvrdit, že nikdo z nás tady není nějaký jó fundovaný fotbalový expert, aby dokázal opravdu kriticky zhodnotit každé příchozí jméno. A co víc, pokud opravdu úřaduje sportovní rada, na každém z těchto jmen se shoduje více lidí v klubu. Vždyť nikdo z nás neví, jaké konkrétní úmysly má vedení klubu s tím či oním hráčem. Ani ještě podle všeho nepřišli zdaleka všichni hráči, takže těžko soudit, jaká mozaika z těch všech přestupů nakonec vzejde, kdo půjde do základu, kdo se vejde do áčka, kdo půjde na hostování, kdo ze stávajícího kádru odejde, ať už na hostovačku nebo na přestup... Zkrátka a dobře, těch neznámých proměnných, abychom definitivně vyřešili rovnici přestupů a finálního kádru pro jaro, je ještě dost.
Takže do nového roku 2016 přeji trochu upustit páru, osvojit si špetku skromnosti a pokory, a hlavně spoustu slávistické radosti! ;-)
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
jarodo57 před 9 lety 30.12.2015 20:08 |Liborekk vole moje řeč.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
ZlaBednaEdna před 9 lety 30.12.2015 20:47 |K tomu neni co dodat :-)
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
houston (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 20:55 |Už jsem to samé napsal o dva sloupečky výš k vyjádření Fulhama. Buďme pokorní a slušní navzájem. Stačí, když se nám pro vlastní mindráky posmívají ostatní.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Faris (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 21:11 |přesně voe
Posily určuje sportovní rada, primárně odpovědný je Uhrin, nebude-li to fungovat, končí. V ČR asi už nedostane další dobrou šanci. Takže on tomu věří, buďme rádi, že řešíme takové "problémy", jestli tato posila je dobrá nebo ne. Já věřím v jejich kompetentnost. Může se stát, že to fungovat nebude, Chelsea, ManU, v našich končinách Jablonec jsou důkazem. Můj názor je, že skončíme nejhůř třetí. Když se zadaří, můžeme bojovat i o titul, ale to je spíš sen a vidím to na 3%. Nechci se chlubit, ale před zápasy se Zlínem, MB a Spartou jsem tipoval sedm bodů s tím, že ta remíza bude s MB, psal jsem to i tady v nějakém článku (paní za výhru u sázkovek dostala kabelku:-). Ligu zvládneme.
Z čeho mám obavu je kvalifikace do Evropy. Nebudeme nasazení a tam opravdu půjde do tuhého, bez štěstí při losu/při zápase to bude strašně těžké. Ikdyž přijde třeba ještě Šural, Švento, Bero (což nenastane), tak třeba dostaneme ManU ve 4. kole a končíme. Je otázkou, jak dlouho toto DU ustojí. Jednou ano, podruhé ne. CEFC asi chce být vidět v Evropě. Ta Evropa, což je pro mě cíl, je hodně těžká. Proto SKS přeji, aby se to podařilo napoprvé, pak naskočí koeficient a cesta je daleko snažší. A díky všem, kteří se na tuto cestu pustili.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Navar (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 21:48 |Jen poznamka: kdybychom dostali v predkole ManU, tak bych oteviral sampus. Vetsi zazitek nez hrat celou skupinu EL :-)
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Navar (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 21:48 |Jen poznamka: kdybychom dostali v predkole ManU, tak bych oteviral sampus. Vetsi zazitek nez hrat celou skupinu EL :-)
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
lukas8 (admin) před 9 lety 30.12.2015 21:57 |Jestli je máš tolik rád, dělám si u tebe černý puntík :D
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Navar (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 22:07 |Já kromě Slavii fandím od malička jen Barce. Jen prostě říkám, že hrát v předkole s evropským gigantem typu ManU či Real Madrid by bylo za všechny skupiny EL :-)
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
lukas8 (admin) před 9 lety 30.12.2015 22:55 |Ono jak se to vezme. Pochybuji, že by takový zápas přispěl do klubové kasy více, než základní skupina. Navíc právě, když bychom ve skupině mohli narazit na věhlasné soupeře.
Barce? Tak to máš teda u mě hodně velký černý puntík :D Tak aspoň doufám, že filozofii Barcelony v čele se silnou La Masii (byť v posledních letech na ústupu) budeš prosazovat i ve vedení klubu ;) :)
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Navar (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 23:06 |Jak na ustupu??? :)
Thiago, Rafinha, Bartra, Deulefeu, Sergi Roberto, Munir, Sandro a dalsi jeste svetu ukazou!
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
lukas8 (admin) před 9 lety 31.12.2015 00:25 |Na ústupu je. Když se podíváš, koho reálně mohou do budoucna vyprodukovat do A týmu? Sergi Samper? Gumbau? Lee Seung-woo? Gumbauovi je 21, Samperovi 20.
Právě, že každým rokem, byla la Masia schopna produkovat mladé hráče do A týmu. Dnes již tomu tak není. Samper by už měl hrát dospělý fotbal někde výše, než ve třetí lize, stejně tak, jako Gumbau.
Ti, co jsi zmínil, jsou již trochu věkově jinde, kromě Munira a Sandra. Ty ale nepovažuji za hráče, kteří budou mít někdy na to, aby byli alespoň solidními náhradníky v klubu, který bude bojovat o TOP pozici v evropském fotbale.
Deulefeu je můj velký oblíbenec. Obávám se ale, že v Barceloně se nikdy neuchytí. O Bartrovi se teďka spekuluje, že by měl přestoupit, tak uvidíme, kam ho kroky zavedou.
Hodně se mi líbí systém, kterým pracuje Bilbao. Ale absolutně nechápu (a patří jim můj obrovský obdiv), jak jsou schopni klub udržet tak vysoko s tak přísnými pravidly ohledně toho, kdo za ně bude hrát. To je podle mě něco neuvěřitelného, co ve světě nemá obdoby.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Kornovo před 9 lety 31.12.2015 00:15 |no to teda nestras, ze Real bude hrat predkolo. Pod Benitezem to sice zatim neni uplna pecka, ale 4. misto v lize fakt neberem :) Vidim to na repete se Celtou Vigo
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
lukas8 (admin) před 9 lety 31.12.2015 00:41 |Možná se budeme ještě všichni divit :)
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 22:21 |Máš pravdu. Pokud budeme v EL, tak pravděpodobně lehčí bude postoupit ze skupiny než se tam dostat. Můžeme třeba dostat B. Monchengladbach a Liverpool v předkole, ale ve skupině s týmy z 2. a 3. koše budeme schopni uhrát solidní výsledky.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Guly (přítel SN) před 9 lety 30.12.2015 22:46 |Popravdě jsem v duchu doufal v lepší posilu, ale věřím (pravděpodobně) Dovalilovi, kterej ho zná z repre. Všichni hráči budou mít možnost se ukázat v přípravě a kdo na to mít momentálně nebude, tak půjde na hostování, potažmo pryč úplně.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Falk před 9 lety 31.12.2015 07:05 |Taky řeknu něco popravdě .
Najednou průměr z 2.ligy stačí.Proč Linhart ,máme Železníka ,OPRAVDU TALENTOVANÉHO KUCHTU a vezmem Linharta,tomu vůbec nerozumím,!!
Kupujem Baráka a máme drahého Hušbauera,co bude se členem repre "21" s Hrubým , to ho jen tak pošleme pryč a přivedeme jiného,už zase průměr stačí .
A trenér mluví úplné nesmysly."Budeme vidět kdo se probojuje do kádru ",on ani neni přesvědčen jestli má na základní sestavu ?,tak proč ho kupujem?To bylo řeči ,že musí přijít hotový hráč - posila do základu a lepši než máme.
Železníka proč ne ,Hušbauer jasná sázka na riziko ,Linhart,Barák ,tomu vůbec nerozumím .Jestli nebudou přínosem ať slíbí Dovalil a Jinoch ,že odejdou.Je to jako v podnikání .Zatím posily převážně riziko a podivná hra agentů a sportovní rady.My odepišeme opravdu talentovaného Kuchty a Hrubého ,PROČ ?
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
pavelKa (přítel SN) před 9 lety 31.12.2015 08:09 |To, jaké posily se přivedly (a určitě ještě přivedou), ukáže až čas. Dát dohromady tým, který šlape, je docela vyšší chemie. Když máš k dispozici 11 hvězdných jmen, ještě to neznamená, že dokážou spolupracovat a hrát pěkný fotbal. Záleží, jak si kluci vzájemně sednou na place, jak jsou ochotní si vyhovět. Že přijde někdo, kdo se nám moc nezdá, neznamená, že by se za čas nemohl vykopat třeba do repre. Věděl snad někdo před třemi-čtyřmi roky, že se v nároďáku objeví hráči, kteří se někde stali nechtěnými? Nemyslím, že někdo z nás má ty mladé hráče tak přečtené jako např. Jakub Dovalil. Opakuji se, ale já z toho mám zatím dobrý pocit – např. z věkové skladby posil i z toho, že noví hráči mají dlouhodobější smlouvy (tedy zatím to zveřejnili jen u Hušbauera a Linharta). To není nekoncepční.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Guly (přítel SN) před 9 lety 31.12.2015 08:41 |Trenér nemluví nesmysly. Už několikrát avizoval, že je zvyklej mít na začátku přípravy kolem 30 hráčů a ty během ní mají šanci se ukázat.
Jak už někdo psal, za půl roku Linhartovi končí smlouva a chce odejít z ČB, tak jsme jen využili situace. I tak se nakupuje. Pravděpodobně za velmi málo, protože Budějky jsou rády, že aspoň něco jim z toho kápne. A teď už bude jen na Linhartovi, jestli svou šanci využije.
Hušbauerovi taky moc nevěřím, ale nebudu dělat předčasný závěry.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Ernie před 9 lety 31.12.2015 08:52 |Proč? Protože Dovalil se mezi těmi mladými pohybuje už pěkně dlouho. Proto.
Já osobně Linhartovi taky moc nevěřím, ale nehodlám tu brblat, že si toho hráče trenér, který nás neuvěřitelně vytáhl na páté místo po podzimu + další dlouhodobě úspěšní lidé, vybrali.
A odepsání Kuchty rozhodně nikde nevidím. Máme spolu s ním 5 útočníků na avizované 2 pozice v útoku, Voltr navíc asi odejde. Jestli je opravdu tak dobrý, prosadí se i v konkurenci Linharta a Železníka. A v poslední řadě..Barák s Hrubým nehrajou stejnou pozici.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
malan (přítel SN) před 9 lety 31.12.2015 12:53 |Slusna hysterka....
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Divizni (přítel SN) před 9 lety 31.12.2015 07:16 |Momentálně tenhle přestup vidím, jako finanční pomoc budějkám, ne nákup posily! Máme s nimi asi dobré vztahy a oni jsou totálně bez peněz.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
steev (přítel SN) před 9 lety 31.12.2015 09:22 |To myslíš vážně nebo je to nějakej silvestrovskej žert kterej jsem nepochopil?
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
HubertSKS před 9 lety 31.12.2015 13:51 |http://www.dynamocb.cz/clanek.asp?id=Potreboval-jsem-zmenu-rika-o-prestupu-Linhart-6804
Už jste si stihl uvědomit, co vás ve Slavii čeká?
Vím, že je tam veliká konkurence. Milan Škoda je náš top útočník. Ale s trenérem jsem domluvený tak, že v přípravě dostanu šanci ukázat se. Když by to nevypadalo na to, že bych pravidelně nastupoval, tak se mi Slavie bude snažit sehnat hostování, abych hlavně hrál.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
jarodo57 před 9 lety 31.12.2015 09:23 |Věřím tomu,že má Dovalil o těchto hráčích svůj názor a pokud ho prosadil ve sport. radě pro přestupy ,tak asi ví proč.
Teď bude mít možnost DU ukázat jaký trenér je.A my mu můžeme k tomu jen popřát , aby měl šťastnou ruku při zimní přestávce a kádr zúžil ku prospěchu Slavie.
Já jsem nebyl velkým fanouškem pana Uhrina a vidíte ,za celou dobu jsem neřekl na jeho adresu špatné slovo.
Posily si především vybírají trenéři a pokud on souhlasí s příchodem ,tak není o čem diskutovat.
Já jsem nikdy moc nekritizoval naše posily jen při některých jsem se tady ozval a dá se říci , že všechny mi dali za pravdu,že to byly omyly- Straka,Rada,řada slovenských průměrných někdy i podprůměrných fotbalistů,Fenin,Mičola,Lička.Nyní je jiná situace my si konečně můžeme vybrat a vedení si nastolilo nějakou koncepci a my ji hned po prvních 2 přestupech kritizujeme a zase si stěžujeme.Copak Uhrin,Dovalil,Plíšek atd. jsou nějací hlupáci?Nechme prosím na nich a na trenérech.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Falk před 9 lety 31.12.2015 12:24 |I já jsem byl proti příchodu Uhrina,ale někdy před měsícem jsem napsal ,že se mu omlouvám a je u mě ,za to ,co dokázal se Slávií PAN TRENÉR .
Nevidím jediný důvod ,proč bych měl slepě věřit p.Dovalilovi.Určitě je to velký odborník,tak proč nejde někam trénovat.
Určitě souhlasím ,že hodnotit se má až nakonec ,ale všem musí být jasné že mnohé posily nemůžou být ani v nominaci na zápas ,tak proč je berem
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
steev (přítel SN) před 9 lety 31.12.2015 15:57 |To je zase něco. Falku přiznám se ti že tvoje komentaře nějak nesleduju ale to co si vyplodil za posledni dobu stoji za to.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
Divizni (přítel SN) před 9 lety 31.12.2015 23:14 |steeve asi jsi Linharta, na rozdíl od nás, dlouho neviděl hrát fotbal.... Hodně štěstí, zdraví v novém roce.
Re: Útočník Zdeněk Linhart slávistou
steev (přítel SN) před 9 lety 01.01.2016 01:03 |Jasne,financni vypomoc Budejkam. Sorry ale na to nemam...