Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 14. kolo

Zhodnoťme si výkony hráčů Slavie v povedeném utkání proti Slovácku.

V Uherském Hradišti byl dle mého názoru k vidění zajímavý a pohledný zápas (rozhodně třeba oproti večernímu šlágru Plzeň - Mladá Boleslav, který toho příliš nenabídl). Slavia podala velice dobrý výkon, zvítězila a potvrdila skvělou formu na venkovních hřištích. Dobrou zprávou je i to, že nejde o náhodné vítězství a že jsme zdolali kvalitně hrajícího soupeře, kterému jsme se předvedenou hrou vyrovnali. Slovácku se totiž zápas - až na zkrat při druhém inkasovaném gólu - herně vydařil. Rozhodla však střelecká produktivita, zvláště domácí kanonýr Došek je zvyklý podobné šance, jaké včera měl, proměňovat.

Velice kladně hodnotím organizaci naší hry, ve které je vidět obrovský posun oproti minulým rokům. Slavia nyní působí dojmem kompaktního mužstva, kde má každý hráč své pevně dané místo jakou součást dobře promazaného stroje. Vidět je to zejména na fungující obraně, na které udělal trenér Uhrin nejvíce práce. Brejkové situace nám šly už minulý rok a na herní převahu v útočné fázi je třeba nejen dobrý systém ale i individuální kvality hráčů. Každopádně se zdá, že Slavia je na dobré cestě a že letní výměna trenérů, která tehdy byla fanoušky přijímána vlažně až rozporuplně, byla tím nejlepším možným řešením.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Martin Berkovec - 5 - Paradoxně si připsal gólovou přihrávku, ačkoliv se mu výkopy po celý zápas příliš nedařily. Jinak mnoho práce neměl - hráči Slovácka pálili hlavně vedle. Přišlo mi, že možná trochu zaspal při Doškově hlavičce do tyče, ale byla to hodně překvapivá situace.

Michal Frydrych - 5 - Zápas zvládl a podal uspokojivý výkon. Měl lepší i horší momenty. Při hlavičkovém souboji třeba nezvládl uhlídat Doška, který míč poslal těsně nad, na druhou stranu celkově bránil spolehlivě a i mě zaujal pěknou kličkou ve druhé půli, po které přišel faul na jeho osobu.

Jiří Bílek - 6 - Zahrál spolehlivě, jen škoda zranění. Snad by ale nemělo jít o nic vážného. Byl na hraně konce angažmá ve Slavii, teď ale ukazuje, že je velice dobrou náhradní variantou. Poslední zápasy se mu daří a Slavii tak absence Latky nemusí výrazněji mrzet.

Simon Deli - 7 - Na úvod lehce zaváhal, když odehrál míč soupeři, místo aby ho pouštěl na Berkovce. Byla z toho pak tyčka po Doškově hlavičce. Pak už ale hrál výborně. Vzadu byl naprosto jistý, blýskl se založením brejku, který nakonec i sám zakončoval. Bohužel ve vyložené pozici hlavičkoval vedle. Kdyby se trefil, tak má jistě vyšší známku.

Tomáš Jablonský - 6 - Potvrzuje značný herní posun oproti začátku sezóny. Vzadu spolehlivý, zaujal mě třeba pěkným předskočením protihráče, uzmutím přihrávky a následným založením brejku. Také dobře kope standardní situace. Po jedné hlavičkoval Škoda do břevna.

Jan Mikula - 5 - Nádherným míčem za obranu přihrál na první gól Vukadinovičovi, i když těžko říct, jestli to tak chtěl. Ve zbytku zápasu už tolik vidět nebyl a ne vždy řešil situace dobře - je vidět, že to není útočný hráč. Nicméně určitě nezklamal a své si odvedl.

Tomáš Souček - 6 - Po pár trochu slabších zápasech odehrál Souček zase dobrý zápas. Možná mohl být trochu pozornější při odražených míčích, byl to ale právě on, kdo se z naší zálohy nejvíce snažil (a úspěšně) o podržení míče. Dařilo se mu i v obranné hře. Dobrý výkon.

Karel Piták - 5 - Jeden z povedenějších Pitákových podzimních zápasů. Snažil se o rychlou rozehrávku při přechodu do útoku a celkem se mu to dařilo. Při bránění předvedl tradičně několik tvrdých skluzů a dařilo se mu při nich se střídavými úspěchy. Dobře rozehrával rohové kopy.

Jaromír Zmrhal - 6 - Do zápasu vstoupil hodně aktivně, přesně tak by si to fanoušci představovali. Pak se trochu vytratil, nicméně se mu i trochu se štěstím povedlo dát náš druhý gól. V závěru velice dobře přihrál Vukadinovičovi do gólové šance. Lepší šestka.

Miljan Vukadinović - 7 - S Delim nejlepší hráč zápasy. Od začátku hodně aktivní i poměrně efektivní. Výborně zakončil naši první gólovou akci. V závěru mohl přidat druhý gól, ale Daněk ho vychytal. Už jako střídající hráč ukazoval jistý potenciál, tentokrát dostal konečně šanci v základu a dokázal ji využít. Jen tak dál!

Milan Škoda - 5 - Průměrný a celkem uspokojivý výkon od Škody. Ve hře na brejky byl přeci jen více vidět Vukadinović, nicméně i Škoda byl platný několika podrženými míči. Dostal se do dvou velkých šancí, první řešil hodně špatně, nicméně byl stejně v ofsajdu. Při druhé se dobře dostal k hlavičce po standardce, ale míč zastavilo břevno.

Michal Švec, Radek Voltr a Libor Holík nejsou hodnoceni, protože neodehráli dostatečný počet minut.

Komentáře (105)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Navyseals     před 9 lety 22.11.2015 12:03 |  
    0 0

    U dvojice Bílek-Deli bych asi prohodil známky, Bílek mi přišel jistější. Deli taky tentokrát prohrál dost hlav. Jinak bych asi neměnil nic.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      bongor     před 9 lety 22.11.2015 12:20 |  
      0 0

      Já naopak s hodnocením B-D souhlasím,i když ani Bílek nehrál špatně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Quentin     před 9 lety 22.11.2015 12:43 |  
      0 0

      Prohrat hlavu s dlouhanem Doskem, ktery v kazdem vyskoku mava rukama jak vetrny mlyn, neni ostuda. Cela obrana hra muzstva pusobila velice kompaktnim dojmem. Ne ze by Slovacko do niceho nepustili, ale pri braneni i nasledne rozehravce vsichni vedi, co maji delat. Frydrych by asi nejradsi sel na stopera, ale tam je plno. Pri jednom odkopu poslal mic ostreji do pate seste rady divaku, mavnutim ruky se stacil omluvit. Na zlomek vteriny tak zavahal, nastesti z toho nic vetsiho nebylo.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Travinho     před 9 lety 22.11.2015 12:53 |  
    0 0

    Z mého pohledu by měl dostat Berkovec známku 3. Ano, je to s podivem když neinkasoval, ale od ligového golmana bych čekal lepší vybíhání a hlavička do tyče byla po jeho chybě, zaplaťpánbůh, že to nebyl gól.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Pepino44     před 9 lety 22.11.2015 12:57 |  
      0 0

      Já bych mu spíše vyčítal jeho výkopy,potažmo odkopy. Tohle průměrný ligový brankář by měl zvládat lépe.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Tealc     před 9 lety 22.11.2015 15:18 |  
        0 0

        Myslím, že pětka sedí, protože prostě vychytal nulu a ještě přidal asistenci, ale nic zásadního nechytil. Ovšem jeho výkopy a především nevybíhání mi dost vadí a jsou to věci, na kterých musí hodně pracovat!

  3. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 22.11.2015 14:02 |  
    0 0

    Po dlouhé době jsem fotbal neviděl a po dlouhé době se mi známky zdají dle článku odpovídající...stejně by mohla být zajímavá alternativa, klidně paralelní, kdy by mohla hlasovat širší slávistická obec, třeba pod názvem 'pohled veřejnosti'...mohlo by to být zajímavé srovnání...

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 22.11.2015 14:10 |  
      0 0

      Možná to bude tím, že jsem i reportáž ze zápasu psal já. :) Přesně takové hlasování a "pohled veřejnosti" je pod zápasy na iSportu. Tady to je spíš o diskusi a bylo by zbytečně složité takové hlasování zavádět, zvlášť když je k dispozici jinde.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        mirecek1111     před 9 lety 22.11.2015 14:30 |  
        0 0

        to je ale pro širší veřejnost. Půlka lidí to tam nastřílí a vidí ze zápasu deset minut. Jako např. moje přítelkyně, která fotbal vždy slyší jen někde na pozadí, když se na něj dívám já, ale po zápase si článek pro hodnocení najde vždycky, a už to tam pere. Pak jí musím vždycky okřiknout, když nahlas přemýšlí co dá např. Dočkalovi s Váchou :D
        Navíc tady asi nikoho moc "netankuje" hodnocení někde na isportu.

        Tady by to hodnocení více méně odráželo právě postoj nás, co pod tím článkem poté diskutujeme. Takhle to je spíš stylem, že se tady probírá, kdo s tebou souhlasí a kdo ne (Delimu by ses měl za minule fakt ale omluvit) :))

        Ale chápu že je asi složité to sem na stránky implementovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Thane (přítel SN)     před 9 lety 22.11.2015 14:33 |  
          0 0

          me na tom irituje ze musim ohodnotit oba tymy..proboha sleduju hlavne svuj tym a souper me pramalo zajima..obcas me nekdo zaujme tak ci onak ale proc proboha musim oznamkovat oba tymy? Nedava mi to smysl..

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            klimi     před 9 lety 22.11.2015 17:08 |  
            0 0

            Souhlasím, já jsem včera např. na stadionu poznal jen Doška. Celé utkání jsem se smál hráči Slovácka číslo 20, který vždycky všechny svoje střely poslal pánu Bohu do oken a celkově při zakončení působil jako strašný kopyto. Pak jsem zjistil, že to je ten Vámi opěvovaný Havlík :D

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              no-nick     před 9 lety 22.11.2015 17:30 |  
              0 0

              Teď na to taky koukám:) Ale ta střela že třetí minuty byla taky jeho, ta byla slušná.

              Hlasování o výkonech zde mi přijde zbytečné. Navíc nevím, kde se bere jistota, že by to mělo vypovídající hodnotu. Kolikrát se tu k výkonu vyjadřují lidi, kteří dle svých slov ani zápas neviděli.

              • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 23.11.2015 14:49 |  
                0 0

                Jsou dny, kdy se daří víc a jsou taky dny, kdy se daří míň. A podle jednoho zápasu se nedá hodnotit kvalita hráče, navíc při střele musíš mít i štěstí, pokud míš v rozhodujícím okamžiku špatně skočí, tak s tím nikdo nic nenadělá. Jinak těžko říct, Havlíka noc neznám.

                • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                  Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 23.11.2015 15:30 |  
                  0 0

                  Dva překlepy, samozřejmě míč a moc neznám.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    petrjir     před 9 lety 22.11.2015 14:53 |  
    0 0

    Zápas jsem viděl až dnes ze záznamu a jsem velmi potěšen. Je potěšující, že se oproti minulým sezónám začínáme snažit hrát po zemi a ne pouze nakopávané míče dopředu. Uhrin doopravdy s týmem udělal ohromný pokrok. Jen je škoda, že nezvládáme vyhrávat domácí zápasy. K tomu je potřeba ideálně posílit přes zimu hlavně v záloze. Už se začínám pomalu těšit na toto přestupové období a spekulace. Můj typ (a přání) na posily: Švento, Šural, Zahustel, Ondrášek.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      pinochet     před 9 lety 22.11.2015 15:00 |  
      0 0

      Takže ani jeden záložník, které potřebujeme asi nejnutněji.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        petrjir     před 9 lety 22.11.2015 15:04 |  
        0 0

        Tak Švento dokáže hrát i v záloze, Šural je ofenzivní záložník, Zahustel taky. Jen Ondrášek je útočník typický. Faktem je, že bych tvořivýho záložníka taky uvítal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      mirecek1111     před 9 lety 22.11.2015 15:01 |  
      0 0

      potřebujeme někdo i do středu, ideálně Pavelku. A hodně zajímavý ve Slovácku je Havlík. Na svůj věk má už i dost v lize odehráno. Za mě: Pavelka, Šural, Havlík, Ondrášek. Už se na ty spekulace o reálných jménech v zimě taky těším.

      Jinak z toho pátečního rozhovoru se Šímáněm vyplývá, že asi fakt sondujeme i "nekované" sparťany. Takže na tom Hušbauerovi asi fakt něco bude.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        fredydj (přítel SN)     před 9 lety 22.11.2015 15:19 |  
        0 0

        Husbauer to je snad vtip, pomatenyho neohrabanyho sneka fakt ne

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Humessi     před 9 lety 22.11.2015 15:30 |  
          0 0

          Já chci ze Slovácka Havlíka se Sadílkem, dokud nemaj takovou cenu. Pak Šurala, samo bych chtěl i Skaláka, ale s nim nepočítám, Ondráška bych taky bral, Šventa, Pospíšila s Kovaříkem. Když vyjdou aspoň dva z těhlech, budu mít radost. Celkově bych byl rád, kdyby přišlo 5 hráčů - 2 3 do zálohy, 1 obránce a 1 útočník.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            malan (přítel SN)     před 9 lety 22.11.2015 15:50 |  
            0 0

            Tak si změň nick když chceš Skaláka...

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            jufoun (přítel SN)     před 9 lety 22.11.2015 23:24 |  
            0 0

            Ze Sadílkem tedy Lukášem hrál synátor pár zápasu a vždy byl jeho výkon úplně jinde, než zbytku mančaftu.
            Už tehda se říkalo, že to je jasný ligista :)
            I když asi Michal je ještě lepší než Lukáš.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        petrjir     před 9 lety 22.11.2015 15:27 |  
        0 0

        Asi to tady schytám. Četl jsem nějaké negativní komentáře k Hušbauerovi, ale popravdě řečeno nevím z jakého důvodu. Jako záložníkovi se mu podařilo dát 18 gólů za sezonu, je tvořivý, má hodně asistencí. Nepřijde mi jako nějaký velký sparťan. Když by k nám přišel, mně by to nevadilo...Radši bych teda viděl u nás na jeho pozici např. Pospíšila či Hořavu, ale ty jsou asi nedostupní...

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          fredydj (přítel SN)     před 9 lety 22.11.2015 15:36 |  
          0 0

          Podarila se mu jedna sezona jeho silna zbran je vynikajici atrela jinak je hroznej

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Travinho     před 9 lety 22.11.2015 15:37 |  
          0 0

          Už rok je jeho sportovní forma ovšem strašná.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          bongor     před 9 lety 22.11.2015 17:24 |  
          0 0

          Já upřednostňuju Pospíšila,on je Čáp hodně na prachy,třeba by ho prodal.Navíc přece musí vidět,že ten nápad s Peltoncem je nesmysl,bez fanoušků se nahoře nedá hrát.
          Koncipoval to ještě před vzestupem Slavie a taky počítal s EL,to mu hodně nabouralo plány.Věřím,že nám někoho bude ochoten prodat,je to v první řadě obchodník.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 22.11.2015 19:39 |  
            0 0

            Velkej Čáp s náma sice poslední dobou dost vyjebával. Ale teď je náš majitel zároveň partner české reprezentace. A myslím, že Čáp určitě vymnění vizi s Jabloncem za prachy, který může od nás za ty hráče dostat a zároveň dostat prachy do svazu a repre. Tím si totiž opět zlepší situaci a moc na svazu.
            A když se vyšachuje Boleslav (zvlášť když se město teď rozkomzřilo se Škodovkou a ta hrozí, že zavře penězovody) a v Liberci stejně zase bude výprodej, jako vždycky když se jim zadaří. Tak tu EL s tím Jablonce bude schopnej uhrát.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 22.11.2015 16:16 |  
      0 0

      Tak já si taky dovolím zaspekulovat. Neodvážím se tipovat posily mimo českou ligu, takže jen něco málo z České a dvě jména ze Slovenské ligy.

      Co se týče mladších hráčů, tak se mi líbí již zmínění Sadílek a Havlík ze Slovácka, Gino Van Kessel (Nizozemec ročník 1993, letos 20z, 10g) a Matúš Bero (záložník/útočník, ročník 1995, letos 18z, 11g) z Trenčína.

      Šural, Pavelka, Ondrášek, Lüftner, Houska, Zahustel, Pospíšil

      Chtělo by to i krajní obránce, ale v české lize není kde brát (možná Bartošák?), takže někdo ze zahraniční?

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 22.11.2015 16:24 |  
        0 0

        A zároveň doufám, že bude pokračovat i posilování do mládežnických celků, 1996 a mladší.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        bongor     před 9 lety 22.11.2015 17:27 |  
        0 0

        Bartošák by šel,ale kdyby se podařil Duško,tak asi jeho.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Travinho     před 9 lety 22.11.2015 17:36 |  
        0 0

        Bero je vynikající fotbalista, jen se pozastavím nad označením záložník/útočník, protože je to čistokrevný záložník a dřív hrával dokonce i beka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 9 lety 22.11.2015 17:54 |  
          0 0

          Aha, díky za opravu, nevím proč jsem si myslel, že je to útočník :) Každopádně podle transfermarktu je to primárně defenzivní záložník, ale podle té produktivity počítám, že tam asi nenastupuje.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Travinho     před 9 lety 22.11.2015 22:25 |  
            0 0

            Hraje ofenzivní střed, ale v minulosti hrál opravdu štítového záložníka, směrem výše se posunul před rokem. Jinak dnes o něm byl rozhovor s manažerem Trenčína a ten říkal, že jej pustí jen za sedmimístnou sumu v eurech.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 23.11.2015 15:05 |  
              0 0

              Podle mě si MB připravuje co nejlepší výchozí pozici pro prodej Zahustela a Jablonec to samé s Pospíšilem a proto si domluvili jejich poslední nominaci do repre. Co si budeme povídat, žijeme v Čechách a jasně se opakovaně prokázalo, že Vrba jde na ruku vlivným klubům a agentům, Peltu snad ani není nutné zmiňovat. U Zahustela si nejsem jistý, zda ho má naše sportovní rada na seznamu, ale Pospíšil by měl být jasná priorita, protože je to špílmachr par excellence.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Tealc     před 9 lety 22.11.2015 15:28 |  
    0 0

    Kvituji zmínku autora článku ohledně Uhrina! Ačkoli hraje se stejným a včera i horším kádrem, než byl k dispozici vloni, pozvedl úroveň Slávie o hodně nahoru. Defenziva funguje velmi dobře a hlavně zvedl mužstvo fyzicky. Pamatujete, jak jsme vloni ztráceli zápasy ve druhých poločasech, ve kterých jsme fyzicky doslova odpadali? Letos je to o 100% lepší! Jen bych se přimlouval, aby dal prostor Diopovi, góly podle mně dávat umí..

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      tantalos     před 9 lety 22.11.2015 16:38 |  
      0 0

      Jedním z důvodů zlepšení bude i konsolidace Slavie samotné.
      Loni hrozily předvánoční pokuty, letos předvánoční prémie.
      Loni každý uvažoval o tom, jak se ze Slavie dostat pryč, letos si skoro každý musí říkat, kéž by se v kádru udržel.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        bongor     před 9 lety 22.11.2015 17:32 |  
        0 0

        Přesně,tantal to nazval správně.To se jinak hraje,když na účet přistávají penízky,bez peněz je to velká starost.Navíc když každý vidí,kde to vlastně hraje a jaké má štěstí,že je v kádru.A každý se snaží v něm udržet.To už není jen že Slavia má velkou minulost,to nikoho nenakrmí,ale má i stejně velkou budoucnost a to už je jiná.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          před 9 lety 22.11.2015 19:07 |  
      0 0

      Diop :-D proboha ne.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 22.11.2015 16:56 |  
    0 0

    Ten Ščasný je fakt vtipnej kašpárek, ty rudoši zas budou brečet určitě, přitom nemají proč, ale Ščasný brečel v každym svym angažmá, vždycky si stěžoval na rozhodčí víc jak kterejkoli jinej trenér snad. Jsem rád, že Liberec vyhrál.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Humessi     před 9 lety 22.11.2015 17:00 |  
      0 0

      Mám smíšený pocity, předně jsem rád, že ti chcípáci prohráli, na druhou stranu se od nás zase odpoutal Liberec, což nám nedodá klid do zbývajících dvou zápasů. V posledním kole budeme nutně potřebovat s Libercem bodovat, aby nám neodskočil moc. Na pátý místo bych nespoléhal, navíc se do boje může vrátit i Jablonec.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        sTizz (přítel SN)     před 9 lety 22.11.2015 17:04 |  
        0 0

        V Liberci to byl dnes asi nejhezci zapas podzimu navzdory otresnemu terenu,paradni fotbal,z casti i diky benevolenci rozhodciho Pataka,coz je lepsi pro atraktivitu samotneho zapasu. Scasny se zase neudrzel,ale to k fotbalu patri:) Vzhledem k nadchazejicimu zimnimu prestupovemu obdobi bych se nebal ani toho Jablonce.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Pepino44     před 9 lety 22.11.2015 17:08 |  
        0 0

        Nedělej z toho drama po těch dvou zápasech liga nekončí, hraje se také jaro.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        bongor     před 9 lety 22.11.2015 17:33 |  
        0 0

        Já mám jedinej pocit,ti potřebují facku za fackou.Bé........................................

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      bongor     před 9 lety 22.11.2015 17:35 |  
      0 0

      Počítám,že brzo vyletí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        bongor     před 9 lety 22.11.2015 17:35 |  
        0 0

        Myšleno Ščasný,nějak to skočilo dolů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Travinho     před 9 lety 22.11.2015 17:38 |  
      0 0

      Na druhou stranu je pravda, že rozhodčí je opravdu výrazně poškodil. To musíš uznat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Kaston     před 9 lety 22.11.2015 17:40 |  
        0 0

        Kdy?

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Travinho     před 9 lety 22.11.2015 17:43 |  
          0 0

          V momentu, kdy nepustil Fataie do samostatného úniku...

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Kaston     před 9 lety 22.11.2015 17:46 |  
            0 0

            To je pravda, ale jestli se nepletu, tak chvíli předtím byl zase neodpískaný faul na jednoho hráče Liberce na půlce, takže k tomu "offsidu" nemělo vůbec dojít.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 22.11.2015 19:51 |  
              0 0

              Navíc to je furt 50/50 nikde neni jistý, že by ten brejk dal. Jeden pak neproměnil.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Petr9608     před 9 lety 22.11.2015 17:18 |  
    0 0

    Téměř půlka ligy.....

    a 6 bodů chybí do kvaldy o LM!

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      bongor     před 9 lety 22.11.2015 17:43 |  
      0 0

      Jestli já jsem si to nemyslel.Rumun byl o hodně lepší,ale ti rozhodčí,ti už je mnoho let strašně řežou.Třeba Fatai šel sám na branku,ale Kotík odmával ofsajd.Ještě že mají obsazené ty deníky,jinak by si někdo moh myslet,že Libe vyhráli zaslouženě.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        luboslavia     před 9 lety 22.11.2015 17:50 |  
        0 0

        Nemůžu si pomoct ,ale výborný byl opět Bartošák,sice ne takové jméno,ale pro mě by byl Bartošák priorita i před Šuralem v zimních nákupech.Fakt jsem ho sledoval proti rumunům a je to fakt na naše poměry super krajní obránce.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          bongor     před 9 lety 22.11.2015 17:59 |  
          0 0

          Já na ně nekoukám,jedině když s nima hrajeme my.Jen si přečtu ty ubrečený komentáře a to mi ke spokojenosti úplně stačí.Bartošák je určitě dobrej.Ale Lafata,deset minut před koncem tak krásně padal,jak to umí jen on a ten rozhodčí zase nic i když mu všichni rumuni radili.Je to nespravedlnost,alespoň měl vytáhnout šestku za umělecký dojem.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            podol (přítel SN)     před 9 lety 22.11.2015 18:24 |  
            0 0

            Po delší době si zase koupím Sport, Slavia vyhrála, Rumuni prohráli, co více si přát?
            Musíme si to užívat, trochu škodolibosti nevadí. Vzpomeňme na jejich komentáře za posledních několik let. Jen tak dál, ať máme radost častěji, nejlépe trvale.
            Podol

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Thane (přítel SN)     před 9 lety 22.11.2015 18:10 |  
          0 0

          To ja zas nevim..Jablonsky je pro me nejvetsi prekvapeni po Souckovi asi..

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Divizni (přítel SN)     před 9 lety 22.11.2015 18:47 |  
            0 0

            Je to fakt zajímavé, jak každý vidíme výkon rozhodčího. My se tu u televize shodli, že byl 12 hráč Sparty. Neodpískal jasný trestňák z hranice šestnáctky, nesmyslně přidal minutu, když rudoši útočili, skočil Matějovskému na nafilmovaný pád a to bych mohl pokračovat.... Ten ofsaid neofsaid Fataie byl i z televize nejasný. Navíc ta ostuda, 3 hráčům zakázali nastoupit.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 22.11.2015 19:37 |  
              0 0

              Pokud to je reakce na bongora, tak myslím, že to myslel ironicky. :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 22.11.2015 20:22 |  
                0 0

                No každopádně, jestli nějakej tým tlačí rozhodčí tak je to Jablonec.

              • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                bongor     před 9 lety 22.11.2015 20:51 |  
                0 0

                Hodně ironicky,máš pravdu Radku.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            belmis (přítel SN)     před 9 lety 22.11.2015 18:56 |  
            0 0

            Ano, Bartošák by se mi ve Slavii taky líbil. Kromě něj z naší ligy asi jen Šural, Bořil, Jakub Rada, Pospíšil, Ďuriš, Fatai.

            Prostě průměr nestačí. Radši dva hráče velmi nadprůměrné než 4 lehce nadprůměrné.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              bongor     před 9 lety 22.11.2015 20:53 |  
              0 0

              Pospíšil mě dneska hodně zklamal,hrál mizerně a blbě se obul.Jinak z toho zápasu bych nebral si nikoho/Tepláky-Jabka/.

              • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                bongor     před 9 lety 22.11.2015 22:24 |  
                0 0

                asi

                • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                  belmis (přítel SN)     před 9 lety 22.11.2015 22:57 |  
                  0 0

                  Zápas TP-JAB jsem neviděl, ale v jiných zápasech se mi Pospíšil líbil a v repre se mi líbil snad ještě víc. A kdyby byl v záloze ještě třeba s Radou, asi bysme začali hrát v domácích zápasech hezčí a efektivnější fotbal.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                    AlesJa     před 9 lety 23.11.2015 07:26 |  
                    0 0

                    a co Souček? V té repre hrál před stopery to samé hraje Rada

                  • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                    bongor     před 9 lety 23.11.2015 16:46 |  
                    0 0

                    Mně právě taky a tak jsem od něj čekal něco podobného i včera,ale nějak mu to nevyšlo.Možná něco jako Deli minule.I sebelepší hráč není stroj.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              Slawek     před 9 lety 23.11.2015 14:35 |  
              0 0

              Souhlasím, že průměr nestačí. Potom ovšem nechápu, jak někdo může chválit výkon Jardy Zmrhala. Kdyby nedal gól a jedné akce v začátku zápasu, skoro bych se ptal: On fakt Zmrhal hrál?

  8. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    zeleznik2     před 9 lety 22.11.2015 20:16 |  
    0 0

    Hodnocení až na 7 Delimu asi ok. Podle mne Deli 6 a Jiří Bílek 7. Hráčem utkání určitě Vukadinovič poprvé v základu a hned velmi dobrý výkon. Zmrhal a Souček po dlouhé době zahráli taky dobře. Na Příbram se rýsuje stoperská dvojice Frydrych - Deli, pokud Jiří nebude fit.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Petr9608     před 9 lety 23.11.2015 05:34 |  
    0 0

    https://youtu.be/81qhOlFGu38?t=13m

    Ještě bych se chtěl vrátit k páteční univerzitě, konkrétně k tomu, jak Slavia v sezoně 1975/76 málem získala titul. Jak o tom přemýším, tak mne snad až vcelku zaráží s jakým klidem a bez nějakého náznaku hanby se tam hovoří o kolosální korupci. Nebylo to v zásadě pošpinění jména klubu? Takže já to klidně řeknu - dobře, že jsme ten titul nezískali. Spravedlivý trest pro korupčníky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Mike     před 9 lety 23.11.2015 05:40 |  
      0 0

      Tak ono stačí z té doby popis tehdejšího sekretáře Bohemians Houšky, jakým způsobem rok před tím sestoupila Sparta. Vážně se uvažovalo, že do 2.ligy půjdou díky korupci kromě Sparty ještě Bohemka, Teplice a Třinec, ale díky spartakiádě si režim nemohl dovolit nějakou sportovní kaňku, tak to nechali být.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    prorok (přítel SN)     před 9 lety 23.11.2015 07:30 |  
    0 0

    Slavie se zdvíhá ! Diky bohu za Trestika, Šimaneho a Cinany. Kdo jim nadava, nemysli to se Slávkou uprimne. Diky nim prestaneme byt otloukanky, krcit se v koute, a prestanou psat, ze jsme ubreceni, kdyz nas sudi poskodi. Jsem nesmirne prekvapen vybornou praci Uhrina, myslel jsem, ze je to primadona, ktera zije ze jmena sveho otce, ale ne, je vyborny. Oproti Berankovi ma hra smysl, hraje se po zemi, nenakopava se jen na Skodu, obrana je (v mezich) vyborna. Probudil Jablonskeho, v sobotu to byl jeden z nejlepsich, udelal Soucka Souckem,jen se marne pokousi vzkrisit Pitaka, kdyz nema zalohu kde brat. Vcera se mi, krome Jablonskeho, libili Soucek , Deli, krome prihravek a finálu, a nakonec i Mikula se hodne naucil.
    Slavie vstává, zdvíhá se! Uz jsme si to za ty roky zaslouzili !

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      piero (přítel SN)     před 9 lety 23.11.2015 07:43 |  
      0 0

      Asi drobný překlep ne Trestíka ale Jardu Tvrdíka :-)
      jinak naprostý souhlas. Piero

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Barra     před 9 lety 23.11.2015 08:32 |  
        0 0

        Take souhlasim - a jsem rad ze mladez dostava, i kdyz po minutkach, sanci. Poslat kluka jako Jana Kuchtu v predposlednim zapase na tech 12 minut na hriste je nesmirne dulezite pro psychiku takoveho hrace. Mohl trenovat s A-ckem, sedel na lavicce jako nahradnik, a dokonce mohl debutovat za prvni muzsto. Staci si precist jeho nadseny pozapasovy rozhovor ze ktereho plyne jak je rad a vdecny Uhrihovi za tuto sanci. Je to nejlepsi motivace aby tvrde dal na sobe pracoval. A v sobotu mohl dokonce i 17-lety Libor Holik alespon na par vterin na hriste. Je to v duchu myslenek Simane, ktery spravne v jeho rozhovoru ukazuje na to, ze Tomas Soucek uz davno neni takovy mladik, v unoru mu bude 21 let, a ze v zahranici daleko mladsi hraci hraji pravidelne v A-cku.

        Jako tradicne jsem pred sezonou pocital s 1,5 bodem na zapas, tedy 45 bodu na konci sezony. Jsme ted na krasnych (zaokrouhleno) 1,65 bodu prumerne. Kdybychom takhle pokracovali, dostali bychom se na 50 bodu na konci sezony. A predpokladam ze bychom na jare nemeli z tohoto bodoveho prumeru ulevit, ale naopak se jeste zlepsit. V poslednich sezonach by nam v kazdem pripade zarucilo 50 bodu 4. misto v konecne tabulce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      edenian     před 9 lety 23.11.2015 10:13 |  
      0 0

      Nekdo " jim nadava" ? Dej nejakej odkaz, me by zajimaly argumenty, jestli to teda neni jen nejakej bonmot. Dik.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        spino     před 9 lety 23.11.2015 10:17 |  
        0 0

        Mezi hokejovými fanoušky by se pár lidí našlo...

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      honza_sl     před 9 lety 23.11.2015 10:22 |  
      0 0

      Dobré dopoledne,

      souhlasím s většinou článku, ale osobně přiznávám, že mám divné mrazení v zádech z čínských spoluvlastníků. Souhlasím s Vámi, že je pod úroveň komukoli nadávat, ale myslím, že i já, který mám ze skupiny CEFC trochu strach, to myslím s SKS upřímně. U CEFC o geopolitické pronikání ČLR do Evropy, je to ostatně i jejich zveřejněná dlouhodobá stategie (pod poetickým názvem nová hedvábná stezka), nikoli o lásku k fotbalu. Samo jejich pronikání nijak nehodnotím, je logické, otázka však je, kam má směřovat a co jsou cíle (je to firma výrazně napojená na armádu). Neodsuzuji předem, ale ani nejásám, až čas ukáže. Velmi si přeji, aby to byl opravdu jen marketingový krok k podpoře obchodního podnikání a nic víc.

      Omlouvám se za delší příspěvek, nechci sem vnášet politiku, ale tohle s SKS úzce souvisí. Prostě CEFC nejsou ani ďáblové ani andělé a ukáže se časem, jaké byly jejich úmysly. Částečně mé obavy tlumí spoluúčast (resp. rozhodující účast) Jiřího Šimáněho.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 23.11.2015 11:39 |  
        0 0

        Já si teda, ve vší úctě, nedovedu představit, k čemu jinému by Číňanům nebo komukoliv jinému byl fotbalový klub než k marketingu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          honza_sl     před 9 lety 23.11.2015 12:53 |  
          0 0

          Zdravím,

          to samozřejmě. Ta otázka je, k čemu ten marketing bude sloužit, v rámci jakého dlouhodobého záměru je realizován.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    petrjir     před 9 lety 23.11.2015 08:24 |  
    0 0

    Drobná statistika k následujícímu utkání. Od doby, co Příbram postoupila zpět do ligy (sezona 2008/2009) jsme vždy v domácím utkání nad ní zvítězili. Nevím, zda máme s někým tak dobrou úspěšnost v domácích utkání jako s Příbramí. Snad to potvrdíme i tento zápas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Betynka58     před 9 lety 23.11.2015 11:24 |  
      0 0

      No vida, to jsem si ani neuvědomil, i když jsem si už dříve říkal, že z těch posledních domácích zápasů bude právě v tomhle největší šance na vítězství. Doufejme, že svou porci štěstí si Příbram vybrala minule na Dukle a že jí tentokráte žádným vlastňákem nebo hloupou penaltou Slavia nepomůže.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    zeleznik2     před 9 lety 23.11.2015 09:17 |  
    0 0

    Téma posily: Padají tady zajímavá jména, třeba Dušan Švento, v Kolíně odehrál jen 4 zápasy v lize a jeden v poháru, 30 let, tak dva tři roky by mohl určitě ještě odehrát, pokud vydrží zdraví. Ondrášek do útoku určitě bych jej vyzkoušel, další možnosti: Pavelka, Šural, Hušbauer, Pavelka, Skalák, Ščuk, Chramosta. Uvidíme, Bolka pokud nebude mít prachy od Škodovky, je zde velká šance na získání posil. Liberec tam je to závisle od postupu v EL, Šural určitě bude přes 20 mega, ale bude chtít k nám?nebo rovnou ven?další dva měsíce napoví více.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 23.11.2015 14:15 |  
      0 0

      Pokud Liberec nepostoupí v EL, tak ta cena Šurala bude mnohem nižší. Viděl bych to do 15mil. Za půl roku mu končí smlouva, kterou neprodloužil a sám Liberec bude vděčněj, když ho zpeněží.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      luboslavia     před 9 lety 23.11.2015 18:07 |  
      0 0

      Tak půl roku před koncem smlouvy to bude určitě do 10 mio,ale hodně peněz bude chtít Šural za podpis,ale s tím se musí počítat.Spíš bude problém v tom,že bude o něj zájem i v zahraničí a ty nás pravděpodobně přeplatí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        LordEdmund     před 9 lety 23.11.2015 19:55 |  
        0 0

        Přesně tak to vidím i já. Cena problém nebude, jedině konkurence ze zahraničí. Trošku nám hraje do karet blížící se ME, kde by Šural určitě chtěl hrát. A určitě má větší šanci se tam dostat ze základu Slavie, než z lavičky třeba i věhlasnějšího klubu. Navíc si myslím, že Šimáně jednu "Superposilu" určitě bude chtít udělat i přes všudypřítomnou předesílanou obezřetnost. V lize jsou pouze dvě hvězdy. Šural a Skalák a Šural s končící smlouvou je určitě finančně dostupnější.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Barra     před 9 lety 23.11.2015 20:32 |  
          0 0

          Souhlasim s tebou, mam ale obavu ze Sparta bude silny souper. Surala zastupuje Nehoda, ktery se nikdy netajil svoji sympatii pro Spartu, a zastupoval hrace jako Repka, Nedved, Grygera, Hubschman, Koller, Vaclik a spol. Ale je pravda, i Necida. Pro Spartu je to ale sezona pravdy, bud tento rok se dostanou k jackpotu 300 mil kc, nebo mozna uz delsi dobu ne. Od pristi sezony budeme silny souper vedle Plzne. Myslim ze Kretinsky take nebude koukat na nejakou korunu. A nemam na mysli pozadavek Liberce, ale smlouvu s Suralem.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            smely (přítel SN)     před 9 lety 24.11.2015 08:01 |  
            0 0

            zdravim Barro a souhlasim, DK je schopnej mu dat smlouvu treba i 500k / mesic, coz u nas zrejme nehrozi, nicmene otazka je jak by se mu zamlouvalo u rumuna v kabine... a to nemluvim o tom, ze by si musel nechat od gecova udelat byt, jinak by s nim nikdo nechodil ani ba kafe :-)

  13. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Borris     před 9 lety 23.11.2015 09:55 |  
    0 0

    Veliká pochvala klukům za velice dobrý a skvěle takticky skvěle zvládnutý zápas. Naprosto zasloužený vítězství. Pochvala tradičně patří Djangovi, který jasně ukázal, že s Bohemkou to byl pouze výjimečný výpadek, který se občas přihodí každému výbornému fotbalistovi. Rumuni si musí hodně drbat hlavu,jakého playera nám přepustili. Hlavně to jak vyvezl balón, rovnou se zapojil i do brejku a na jeho konci hlavičkoval jen těsně vedle, to bylo parádní. Takhle přesně má vypadat moderní stoper. Momentálně jasně nejlepší stoper naší ligy. Nevím dobrý má smlouvu, ale už teď bych začal pracovat na jejím prodloužení. Protože jestli máme mít pohárové ambice a časem i ambice na titul, tak jeho musíme jednoznačně udržet! Další pochvala míří Miljanovi. Uhrin ho trošku opomíjel a moc šancí mu nedával. Pořád jsem si říkal, že bych mu dal šanci místo opakovaně tragicky hrajícího Míni. Teď konečně dostal šanci a ukázal jak má hrát správné křídlo. Dal gól, neustále svojí rychlostí větral obranu Slovácka a připravoval i šance ostatním. Takhle nějak si to představuju. Jsem rád že Miljan svojí první větší šanci hned chytil za pačesy a pokud i ve zbylých dvou zápasech předvede podobné výkony, určitě nevidím důvod proč si ho tu nenechat! Ale pochvala patří i ostatním. Všichni si odvedli své a pochvala patří i těm, kteří zaskočili za chybějící hráče. Zejména Bílčus kterého chovám v docela velké oblibě, jsem rád že jasně ukázal že se s ním musí počítat. Stejně jako v Teplicích a s Bohemkou. A teď speciální pochvala pro Dušana Uhrina. Když k nám přicházel, byl jsem hodně rád a věřil jsem že nás zvedne. Ale že nás zvedne takhle znatelně a ještě tak rychle, to jsem nečekal ani já. Ten znatelný posun co se pod ním udělal, ten musí vidět úplně každý! I jeho odpůrce. A až se v zimě pořádně posílí, tak na jaře by to mělo být ještě lepší. Takže výborná práce pane Uhrine, jen tak dál!

    Teď hlavně vyhrát bezpodmínečně doma s Příbramí, protože to by zase jinak výhra na Slovácku ztratila svojí cenu. Protože k čemu nám budou body z venku, když je pak nebudeme schopný potvrdit doma. Výhra s Příbramí je povinnost. A pokud se vyhraje nad Příbramí, tak z Liberce pak klidně bude stačit i plichta. Udrželi bychom si je na dostřel. Navíc si myslím že by Liberec mohl za týden ztratit ve Zlíně. Ale jak říkám, je to podmíněné výhrou s Příbramí doma.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      petrjir     před 9 lety 23.11.2015 10:13 |  
      0 0

      Nevíte někdo, zda se nerýsuje na poslední letošní domácí zápas opět nějaká akce 1+1?

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        soudek82 (přítel SN)     před 9 lety 23.11.2015 10:55 |  
        0 0

        Mně by se tentokrát líbila akce od fanoušku "1=1" tedy "jednou máš Slavii v srdci = v sobotu jí to dáš na stadionu vědět", to by se mi líbilo...
        Průměr nestačí!

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      no-nick     před 9 lety 23.11.2015 12:10 |  
      0 0

      Souhlas až na jednu výjimku - výborně hrající Miljan hrál podhrota, ne křídlo. Ač si tam několikrát sebehnul. Byl opravdu výborný, takový výkon jsem od něj nečekal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Borris     před 9 lety 23.11.2015 12:48 |  
        0 0

        Aha. No vidíš ale z toho jak se na place pohyboval, jsem spíš měl dojem že hraje křídlo. Přičemž jsem vycházel i z toho, že je to jeho post. Nicméně to že hrál výborně se tím samozřejmě nemění.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 23.11.2015 14:21 |  
      0 0

      Já mám tedy ze soboty strach. Jednoduše nám chybí kreativní záložník. Kenia hrát nebude a nedovedu si představit, kdo jiný bude tvořit hru proti bránící Příbrami. Se stejnými pocity jsem šel na Bohemku a přesně tak půjdu i v nadcházejícím víkendu. Doufám ale, že to ukopem a zvítězíme.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 23.11.2015 15:27 |  
        0 0

        Budou to zase doma nervy, ale po výhře Liberce potřebujeme nutně 3 body, mužstvo má sice slíbené prémie za 5 místo, ale dívat se musíme na místo čtvrté, protože to je jistota pohárů. Snad tu Příbram dáme.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Kmotr (přítel SN)     před 9 lety 23.11.2015 15:51 |  
        0 0

        Tak pojdme to hrat tak,ze kdyz my budeme mit balon a souper bude zformovan v obrannem bloku,rovnou nakopneme mic na Skodu. Bud si s tim Skodak s Vukym nejak poradi nebo bude muset hrat a tvorit Pribram,takze jako kdyby jsme hrali venku :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 23.11.2015 16:24 |  
          0 0

          Myslíš anglickým stylem, to je spíš taková krizová varianta. To já jsem už dumal nad tím, hrát doma tak, jak hrajeme venku, tzn. zabezpečenou obranu a brejky. Ale velmi se obávám, že takový vyčkávací a opatrný fotbal by lidi nevzali a mužstvo by vypískali. Ale je velice pozitivní, že si Uhrin pochvaluje, jak je mužstvo ochotno a hlavně schopno hrát stále složitější a nové taktické varianty.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            bongor     před 9 lety 23.11.2015 17:02 |  
            0 0

            K Uhrinovi řeknu,že mě mrzel odchod Míry Beránka ale Uhrin mě přesvědčil,že zvláště když se poradí s tatínkem/čemuž věřím a není to na škodu/,tak se dá na ten fotbal koukat.Na obranu MB bych ale dodal,že vedl mužstvo v mimořádně obtížném období,vlastně těsně před krachem naší Slavie a určitě to on i všichni hráči vnímali velmi negativně.Třeba by se mužstvo v zádech s CEFC a přítelem Šimáně taky zvedlo k dnešním výkonům i kdyby jej vedl MB.Ale to je jen spekulace a já přeju DU,ať se mu dále takto daří.A Mírovi vzkazuji,že si mnozí uvědomujeme,jak těžké to měl.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              honza_sl     před 9 lety 23.11.2015 19:08 |  
              0 0

              Absolutní stoprocentní souhlas, Bongore. Myslím, že MB oceníme až časem, až vyplují navenek okolnosti. A DU jsem vůbec nevěřil a jsem naprosto šťastnej, že jsem se mýlil!

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              Barra     před 9 lety 24.11.2015 08:28 |  
              0 0

              Poradit se neni hanba, myslim ale ze junior to zvladne i bez tatinka. Jinak veskera ucta k p. Berankovi, jeste v tydnu jsem na nem v dobrem tady psal, nelitoval jsem ale ze prisel Dusin Uhrin. Je mezi nimi vekovy rozdil 10 let, myslim ze i poneti hry je u DU modernejsi. Budme uprimni, kdyby nebyl Beranek Slavista, jak se tady rado deli trenery a hrace do skupin, tak by se na nej tak povzpominalo. Fr. Cipro je take velky Slavista, presto mam pocit ze uz na dnesni fotbal nestaci. Jestli prijdou slibene posily, a verim ze ano, tak jsem velice zvedavy na druhou cast ligy. Jak psal JS, priorita je posileni zalohy a utoku. A v tom smyslu bych se uz ted primlouval za to aby se nedelili automaticky mozne posily na 'Slavisty' a 'Spartany', kdyz nejde o extremni priklady. Nemusime si brat priklad z Plzne, MB nebo Liberce kde nelituji za maji ex-Spartany v muzstvu, ale snad nikdo jiz neradi Deliho do skupiny Spartanu a je proti jeho pusobeni u nas. Jestli chceme nebo ne, Spartou proslo a prochazi kazde transferove obdobi kvanta hracu, a kdybychom automaticky odmitali kazdeho kdo mel neco spolecneho s Spartou by se vyber moznych posil drasticky zmensil.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            SLAVIESTA     před 9 lety 23.11.2015 20:09 |  
            0 1

            Pánové prominte, ale nad odchodem MB jsem slzu neuronil. Dodnes mě ve snu děsí hra(prakticky s dnešním kádrem), kterou
            Slavia pod jeho vedením předváděla, to byl horor!

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              Betynka58     před 9 lety 24.11.2015 01:33 |  
              0 0

              Nesouhlasím s hodnocením hry pod Mírou Beránkem, v řadě zápasů se na hru Slavie dalo dívat, v některých jarních utkáních ovšem výhradně a pouze v prvním poločase. Jestli byla příčinou špatného výkonu ve druhých poločasech kondice nebo psychika, je věcí názoru, ale obecně hra pod MB v některých pasážích zápasů špatná jistě nebyla.

              • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 24.11.2015 02:27 |  
                0 0

                Každý trenér žije z práce toho předešlého, např. u fyzické připravenosti hráčů to platí na 100%, protože ta se projeví až za hodně měsíců. Uhrin tak využívá to, co mu kvalitně připravil Beránek a týká se to nejen fyzičky, ale i mentální přípravy některých hráčů. Hlavně Škodu se Zmrhalem jako by pokropili živou vodou. Nejen Beránek, ale i Křeček odvedli kvalitní práci.

                • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                  SLAVIESTA     před 9 lety 24.11.2015 10:43 |  
                  0 1

                  Chápu, že každý trenér má své zastánce, ale co je moc, je moc. Kromě několika povedených vítězných mini sérií, které rychle skončily, to bylo čekání na zázrak, který pod Beránkem nepřišel. Nejsem žádný zaslepený fanda Uhrina, ale tvrdit, že jeho výsledky jsou využitím kvalitní práce MB je pro mě trochu silná káva. Kdyby to záleželo na lidech s takovým názorem, tak tam byl do dneška a mohli jsme se klepat jestli se na 14. místě udržíme, nebo se vydrápeme na krásné 13., nebo spadnem! Omlouvám se, jestli to vyznívá moc příkře, ale díky Bohu, že ho vyrazili!
                  P.S. Jako obránce jsem ho měl moc rád.

                • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                  koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 24.11.2015 14:49 |  
                  0 0

                  Zmrhala zrovna moc ne ..

  14. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    zeleznik2     před 9 lety 24.11.2015 18:19 |  
    0 0

    Spart hodnotil takto:

    8- Deli
    7- Škoda, Vukadinovič, Zmrhal
    6 - Bílek, Mikula, Souček
    5 - Berkovec, Frydrych, Jablonský, Piták

    ostatní nehodnoceni.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    doctorex (přítel SN)     před 9 lety 25.11.2015 07:41 |  
    0 0

    OT: Jeden kamarád mi tvrdí, že v zimě k nám přijde Lukáš Železník ze zlína, chtěli byste ho nebo ne?