Rozhovory

Milan Škoda k vršovickému derby

Kanonýr Škoda svými dvěma trefami zachránil Slavii v derby s Bohemians alespoň remízu.

Dal jste dva góly, několik šancí vám ještě brankář Zlámal vychytal. Jaký byl zápas z vašeho pohledu?

Zápas jsme špatně začali, brzy jsme prohrávali, což nás ovlivnilo. Pak jsme dostali druhý gól. Bylo to od nás takové divné, soupeři jsme nechávali moc prostoru. Pak se to trošku otočilo, trochu jsme začali hrát, ale stačilo to jenom na remízu. To nás hodně mrzí, protože jsme chtěli doma vyhrát.

Je tam pro vás jako bývalého hráče Bohemky větší motivace? Prožíváte to jinak než ostatní zápasy?

Tak je to trošku jiné, když jsem z Bohemky přišel. Ale snažím se podat co nejlepší výkon tak jako v každém zápase.

Gólman Zlámal říkal, že se trochu hecujete, ale po zápase je to v pohodě. Jak jste viděl vaše vzájemné souboje? Měl hodně dobrých zákroků, ale přesto jste mu ty dva góly dal.

Bob je výborný gólman. Určitě Bohemku několikrát podržel. Ten závěrečný souboj měl těžký, protože o mně nevěděl.

Čím to je, že se doma dostáváte do situace, že musíte dotahovat? Teď to bylo vlastně už třikrát po sobě.

Nevím, těžko říct, proč to takhle je... Jiné zápasy jsme třeba soupeři nedali prostor, ale dnes jsme je nechali kombinovat a na jedné naší straně si v podstatě dělali co chtěli. Ovlivnily to určitě ty rychlé góly, co jsme dostali s Duklou a dnes s Bohemkou. To zápas vždycky ovlivní.

Ten první poločas nevyšel Simonovi, hecovali jste ho o přestávce nějak v kabině? Byl z toho hodně špatný?

Nám se nepovedl celkově ten poločas. Že si dal vlastní gól, je smůla. U té penalty to bylo možná zbytečné, ale šel tam prostě tvrdě jako chodí vždycky. Ale určitě jsme si to vyříkali a je to v pohodě.

Co říct k atmosféře, ke které přispěl i průběh, ve kterém bylo hodně sporných momentů?

Atmosféra byla skvělá. Bylo skoro 14 tisíc diváků, to je výborné. Na hřišti to občas bylo ostré, ale myslím si že v rámci fair play. Myslím si, že pro diváky to byl docela dobrý zápas.

Řešili jste, že se na vás poprvé přijeli podívat majitelé z Číny?

Já jsem to ani nevěděl, abych řekl pravdu.

Konečně jste dal gól Bohemce, spadlo to z vás trošku po těch pár zápasech bez vstřelené branky?

Jsem rád, že jsem dal góla. Bohužel to ale nestačilo na vítězství. Ještě v 90. minutě jsem šel trochu sám ze strany, ale nějak jsem si to blbě přebral. To byla celkem chyba, kdybych dal na 3:2, tak by to bylo hezčí.

Dal jste v lize už 51 gólů, míříte do Klubu kanonýrů?

To je pro mě asi hodně daleko. Ale samozřejmě jsem rád, že jsem se dostal teď aspoň na takové číslo.

Piták hrál 300. zápas, je to legenda, ale loni jste říkal, že byste kopal i penalty. Nebyla možnost, že byste na ni šel vy?

Ne, já jsem penalty nikdy nekopal. Já jsem říkal, že možná proti Slovácku, kdyby náhodou... Ale když už jsme někdy kopali penaltu, tak ji kopal Káca, takže měl plnou důvěru.

Komentáře (66)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Milan Škoda k vršovickému derby

    Gino     před 9 lety 09.11.2015 10:06 |  
    0 0

    Děláte vlastní rozhovory, nebo jenom volně přepisujete ten z oficiálek?

    • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

      Alanor (admin)     před 9 lety 09.11.2015 10:15 |  
      0 0

      Hráč přijde mezi novináře a kdo chce, tak se ptá. Takže to není, že by hráč obcházel jednoho novináře za druhým a každý s ním dělal individuální rozhovor.

      • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

        Gino     před 9 lety 09.11.2015 10:26 |  
        0 0

        Jojo, to je mi jasné :-) Jen mě zajímalo, jestli SN nemají nějaký řekněme "zvláštní" status a výhody. Škoda.

        • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

          Alanor (admin)     před 9 lety 09.11.2015 10:28 |  
          0 0

          To spíš pro hlavní web si ho vezmou stranou na videorozhovor. Ale hráč v podstatě stejně říká to samé...

        • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

          (host)     před 9 lety 09.11.2015 18:15 |  
          0 0

          Dřív na Strahově to bylo tak, že jsem si mohla vybrat jakéhokoliv hráče při odchodu do kabiny, teď si novináři řeknou o dvě tři jména a všichni mají stejné rozhovory. jane

  2. Re: Milan Škoda k vršovickému derby

    birkin     před 9 lety 09.11.2015 10:23 |  
    0 0

    OT: vi se, co je s Latkou?

    • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

      Alanor (admin)     před 9 lety 09.11.2015 10:28 |  
      0 0

      V TV říkali, že je u něj podezření na natržený sval. To by nebylo dobré.

  3. Re: Milan Škoda k vršovickému derby

    vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 09.11.2015 10:35 |  
    0 0

    OT at jdou do hajzlu s birelem ke klobase to stoji za to,akorát naštvou dost lidí.....

    • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

      Gino     před 9 lety 09.11.2015 10:49 |  
      0 0

      Místo toho, aby si lidi mohli dát pivko na stadionu a během zápasu tam třeba 3 vypili, tak si je daj před zápasem a přijdou na stadion už nacamraný. To fakt chceme?

      • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

        Dresco     před 9 lety 09.11.2015 11:13 |  
        0 0

        To opravdu nema zadny efekt. Kdo se chce opit, tak se opije predem, se mnou v tramvaji jelo dost nadranych lidi. A slusny lidi, co si chteji dat jen nejaky 3-4 kusy, tak maji smulu, to nealko se neda pit.

        • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

          bongor     před 9 lety 09.11.2015 19:31 |  
          0 0

          Každej zákaz je akce,která vyvolá protiakci.Náš národ s tím má bohaté zkušenosti a plno fint,jak se s čímkoliv vypořádat.Zákaz piva na fotbale je teda absolutní hovadina.Když je někdo agresivní povaha,tak se pere i bez piva.Všichni víme,jak dopadly všechny prohibice v dějinách,tak to chce rychle uvést na správnou míru.
          Pitnej režim se musí dodržovat!

    • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

      spino     před 9 lety 09.11.2015 11:34 |  
      0 0

      Já hlavně doufám, že tyhle Kellnerovi šejdíře z O2 arény až koupíme stadion poženeme co nejdál od Edenu. Dřívější jídlo nebylo nic extra, ale pizza, sekaná či bageta se dala normálně jíst, takže jsem se na zápase vždy občerstvil. Ne tak nyní. Tohle nepoživatelné svinstvo prostě jíst nebudu, neboť ho dobře znám z O2 arény a už od pohledu se mi na něj udělá zle.

      • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 09.11.2015 12:20 |  
        0 0

        Když už jsme nová Slavi tak by se nad tím zodpovědní měli zamyslet.

      • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

        Thane (přítel SN)     před 9 lety 09.11.2015 12:26 |  
        0 0

        Tj treba na ME U-21 byly skvely klobasy..tyhle se vazne nedaj..

      • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

        Ferguss     před 9 lety 09.11.2015 14:52 |  
        0 0

        Úroveň občerstvení je jedním slovem děsná. Nopanera byla drahá, ale třeba uzeniny brala od Dolejších z Davle, což je vyhlášené řeznictví. U těhle umělců ceny zůstaly, ale kvalita šla rapidně dolů, včetně "výkonu" obsluhy. Já to řeším jedinou správnou odpovědí zákazníka a to tou, že tam nic nekupuju, ale na Bohemku nebo na Duklu jsem bral děti a tam se tomu bohužel nelze vyhnout.
        Občerstvení je jedna z věcí, které tvoří celkový dojem z návštěvy a bylo by fajn tohle téma s provozovatelem stadionu otevřít.

        • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

          bongor     před 9 lety 09.11.2015 19:35 |  
          0 0

          To určitě,ale tvrdě.Prostě buď se to zlepší,nebo si to zase po zápase odvezete.To snad není takový problém nežratelné žrádlo korportivně odmítnout,aneb "sežer si to sám"

          • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

            Ferguss     před 9 lety 09.11.2015 20:07 |  
            0 0

            To právě na uzavřeném prostoru s vyloučením konkurence problém je.

  4. Adam Hloušek do Slavie?

    adams89 (přítel SN)     před 9 lety 09.11.2015 11:04 |  
    0 0

    Luděk Mádl z aktualne.cz zmiňuje, že budeme v zimě možná usilovat o Hlouška. Myslíte, že je to reálné? V Německu už z něj udělali obránce.

    • Re: Adam Hloušek do Slavie?

      fredydj (přítel SN)     před 9 lety 09.11.2015 12:57 |  
      0 0

      dokonce stopera :O

      • Re: Adam Hloušek do Slavie?

        Nosorozec     před 9 lety 09.11.2015 23:01 |  
        0 0

        Aby z něj za pár let nebyl brankař :D

  5. Re: Milan Škoda k vršovickému derby

    JardaSka (přítel SN)     před 9 lety 09.11.2015 11:06 |  
    0 0

    Už sem dlouho nikdo nedal výsledky mládeže:Tak zde:
    U19
    Baník Ostrava – Slavia 2:2 (1:0) Celostátní liga
    Branky:48. Vávra, 67. Krejdl
    U18
    Doubravka U19- Slavia Praha 0:4 (0:3) Česká liga
    Branky:3. Krejdl,29. Mařík,38. Stehno,51. Čermák
    U17
    Hradec Králové - Slavia Praha 1:0 (0:0) liga U17
    U16
    Hradec Králové - Slavia Praha 3:3 (3:0) 5:4 pen. liga U16
    branky:46. David,55.Škarda,65.Vostál
    U15
    Slavia Praha - Hradec Králové 4:3 (3:1) liga U15
    Branky: 16. a 53.Krobot,21. Vít,28. Zeronik
    U14
    Slavia Praha - Hradec Králové 1:3 (1:1) liga U14
    Branka: 16. Kopáček
    U13
    Slavia Praha - Benešov 23:0 (9:0) liga U13
    Švach 4,Kabongo 3,Višinský 3,Kordiak 3,Langhamer 3,Alijagič 2,Ivoševič,Náprstek,Žiga,Šimoník
    Slavia U13 -Vítkovice 6:0 ( 3:0) PU
    U12
    SKS - SK Benešov_13:1 (4:1) liga U12
    U11
    SK Slavia-TSV Nittenau U13,U12 7:1 PU
    Branky: 4 x Kučera,1 x Planka,Kopecký,Hejduk David
    SK Slavia-FC Hradec Králové 24:3 PU
    Branky: 6 x Kučera,3 x Jelínek,2 x Hejduk Petr,Tošnar,Wesolowski,Planka,1 x Mikulanda,Rys,Kruhlyk,Žitný,
    Kopecký,Ventura,Vondráček
    U10
    SKS-Tempo U11 32:9 přebor U11
    U9
    SKS-FC TEMPO PRAHA U10 19:8 přebor U10
    U8
    FK DUKLA Praha-SKS 23:20 přebor U8
    FK DUKLA Praha U9-SKS 16:27 přebor U9
    dorostenky
    Slavia - Sparta 1:4 (1:4) I.liga dorostenek
    Branka: 14. Vydrová
    MP
    SKS - FK Dukla Praha ženy 10:7 přebor 11.kolo
    A. F. K. S L I V E N E C - SKS 10:2 (5:0) přebor 10.kolo
    futsal
    SK Interobal Plzeň – SK Slavia Praha futsal 3:5 (0:2) Channce futsal liga
    Branky:2. Novotný, 13. a 33.a 34. Vejvoda, 22. Salák
    PedF Praha FT A – SK Slavia Praha B 1:6 přebor

  6. Re: Milan Škoda k vršovickému derby

    Dresco     před 9 lety 09.11.2015 11:21 |  
    0 0

    Docela me prekvapila a potesila ta prumerna navstevnost domacich zapasu a fakt, ze jsme pred Spartou. Sice to je asi hodne ovlivneny tim, ze jsme hrali doma vsechny prazsky souboje, ale i tak je to paradni. Sparta hraje o titul, my rekneme o patej flek.

    • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

      Humessi     před 9 lety 09.11.2015 11:30 |  
      0 0

      je to dáno akcema no. Druhej lístek zdarma, ženy zdarma, děti zdarma, to dělá hodně. Jediný, na co se netěším je, že až se začne víc dařit, přibydou takovýty rádobyfanoušci, co si půjdou do kotle ventilovat svý fašistický a jiný názory, co jsem viděl na Bohemce, tak už to začíná.

      • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

        notrax     před 9 lety 09.11.2015 12:00 |  
        0 0

        Pane bože, zrovna tihle chodí pravidelně ať se děje co se děje, to že tam byla ta vlajka je jen z toho důvodu, že se hrálo proti klokanovi. S rádoby fans souhlasím, ale rozhodně to nebudou tihle, spíše naopak ti různí gaučáci, kteří si stoupnou doprostřed kotle a nejsou schopný za celý zápas otevřít hubu. Nebo si fakt myslíš, že s přibývajícími úspěchy se začnou na ts nabalovat neonacisti a postupně to tam celé ovládnout? :-D

        • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

          AlesJa     před 9 lety 09.11.2015 12:23 |  
          0 0

          asi neovládnou, ale nikdo s nimi nic neudělá, jako vítězství se již nyní bere, že se jim zamezilo tu vlajku pověsit. Měli jim tu vlajku normálně sebrat a po prdeli. Jinak i ten gaučák je fanoušek Slavie, stejně jako ty nebo já.

          • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

            notrax     před 9 lety 09.11.2015 12:33 |  
            0 0

            Proč by s nimi nikdo nic neudělal, prostě se ukázali proti bohemce a dále to nebude pokračovat, děláte z toho zbytečně něco víc ..

            • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

              smely (přítel SN)     před 9 lety 09.11.2015 13:02 |  
              0 0

              zbytecne ? to jako , ze nackove v kotli je neco, cemu se mame pousmat a drzet zobak ? "proste se je ukazali na bohemce..." tak 1. to nebylo na bohemce , ale na slavii a za 2. budu se proti tomu ohrazovat kdykoliv...

              • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

                notrax     před 9 lety 09.11.2015 13:13 |  
                0 0

                Promiň, ale ti lidi, co tu vlajku měli chodí na Slavii už jak dlouho a tyhle názory zastávali pořád, pouze to včera dali najevo i vlajkou, právě kvůli levičákům z bohemky. Tomu co jsi napsal v uvozovkách nerozumím, pokud si mě citoval, tak to jsem doopravdy nenapsal. Nikde nepíšu, že s tím souhlasím, pouze řikám, že to byla jednorázová akce lidí, kteří na Slavii chodí už zatraceně dlouho a že zastávají tuto ideologii se o nich ví ještě déle. A stěžovat si na internetu vyjde asi nastejno jako to držení zobáku. :-)

                • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

                  AlesJa     před 9 lety 09.11.2015 13:21 |  
                  0 0

                  nechtěl jsem to napsat, ale raději gaučák než nácek

                • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

                  ZlaBednaEdna     před 9 lety 09.11.2015 13:43 |  
                  0 0

                  Takze kazdy zapas s bohemkou bude viset nejakej nazihadr na TS? Ja abych vedel, protoze s timhle fakt odmitam byt spojovan :-( Ja chodim na SKS, a ne na nejaky nazi demo.

                • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

                  smely (přítel SN)     před 9 lety 09.11.2015 13:48 |  
                  0 0

                  omlouvam se, ze jsme nepresne citoval, nicmene podstata meho prispevku se nemeni. mimochodem, co znamena "zatracene dlouho" ?

                  • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

                    koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 09.11.2015 15:09 |  
                    0 0

                    To by mne také zajímalo, když někteří z nich vypadají na 15-16let.

                    • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

                      notrax     před 9 lety 09.11.2015 15:15 |  
                      0 0

                      U těhlech mlaďochů jde spíše jen o nějakou pózu jak na sebe upozornit, rozhodně z nich nikdo není nácek, když ani většina neví co to vlastně je. Tím nikoho neomlouvám, pouze konstatuju. :-)

                      • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

                        Fallen (přítel SN)     před 9 lety 09.11.2015 21:37 |  
                        0 0

                        Hitlerjugend byla asi taky póza

                  • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

                    notrax     před 9 lety 09.11.2015 15:13 |  
                    0 0

                    Já chodím přes 15 let a už v mých začátcích jsem tam některé jedince potkával. A pro mě aktivně fandit 15 let je dlouho.

                    Co se týče politiky na Slavii/bohemce, tak doporučuji přečíst https://is.cuni.cz/webapps/zzp/download/120157922 , jsou tam odpovědi od známých lidí z kotle či chuligánské scény.

                    • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

                      steev (přítel SN)     před 9 lety 09.11.2015 16:49 |  
                      0 0

                      Notrax, k tomu odkazu,to je hrozná sračka,každej si tam přihřívá polívčičku to je otřes. Zvlášť mě pobavilo vyjádření Lukáše Roda,pologramotnýho nácka.Mimochodem toto individuum se tahalo minulý rok s chuligány Plzně a Slovanu na zápase Sparty se Slovanem Bratislava. Hlavně nevěřit všemu co se tam píše.
                      A ti kteří tam stáli s vlajkou GNLS na Slavii určitě 15 let nechodí. Že na Slavii byli k vidění lidé tohoto vyznání to ano ale tihle určitě ne.

                      • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

                        notrax     před 9 lety 09.11.2015 17:11 |  
                        0 0

                        Jasný, že vše nemůžeš brát vážně a už vůbec ne Roda, který si nevidí do huby, taky mu antifa věnuje pěkných pár článků. (i když čemu věřit?) Některé názory se tam opakují a na nich něco pravdy bude.

                        Ti mladí, kteří tu vlajku drželi, rozhodně 15 let na Slavii nechodí, ale okolo nich se ti starší jedinci motali a i pan Rod tam byl. Nakonec krasoň se už na supporters vyjádřil...
                        "Vlajka GNLS byla akcí pouze několika mladých chuligánů (kteří ji prý vzali pouze na utkání proti Bohemce, která, jak je známo, táhne doleva...), určitě ne oficiální akcí Tribuny Sever. To, že se vlajka přehodila přes naši vlajku Ultras, bylo určitě hodně nešťastným řešením. Tribuna Sever určitě nijak politicky orientovaná není a nikdy nebude. Jako pravicově smýšlející můžeme označit maximálně chuligány (a to taky ne všechny). Velkou naší chybou je, že většina našich nejaktivnějších a nejrespektovanějších postav je rozprostřena po celém Edenu, dole na Tribuně Sever bohužel nestojí téměř nikdo. Pak jdou takto vzniklé problémy řešit jen těžko. Každopádně Tribuna Sever je apolitická! Vlajka byla mladých chulošů."

                • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

                  bububu (přítel SN)     před 9 lety 09.11.2015 17:50 |  
                  0 0

                  I kdyby dotyční chodili na Slavii třeba 50 let, tak jsou pro mě jen nechutný póvl, který na Slavii nechci vidět. Náckové patří na druhou stranu řeky, takže prosím dementy s podobným názorem, aby táhli tam, kam mentálně patří - na Spartu!

                  • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

                    smely (přítel SN)     před 9 lety 10.11.2015 09:39 |  
                    0 0

                    +5

              • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

                Barra     před 9 lety 09.11.2015 13:40 |  
                0 0

                Jen souhlas. A vlastne bych se moc divil, kdyby nove vedeni nenastavilo jasny 'jizdny rad' a neurcilo hranice kam az fandove muzou jit. Alespon na mne pusobi JS a spol jinak nez pod AR, kde platilo "laisser faire, laisser passer" - jen nam vse celkem jedno. Tvrdime radi ze jsme jini nez konkurence, dokazme to. At jde o hloupe vykriky smerem k Damkove (vazne si nemyslim ze zrovna my bychom si momentalne meli stezovat), at jsou to projevy hnede a cerne sympatie. Netusim co ma napriklad Rudolf Hess spolecneho s Slavii a proc toto jmeno by na fotbale melo padat.

                Pred 2 tydny byla v holandske lize v zapase Vitesse proti Ajaxu k videni cerna vlajka s bilymi pismeny "JHK", neboli zkratka z vyrazu 'Joden Hebben Kanker - tedy Zide maji rakovinu'. K vysvetleni, Ajax ma jako nickname 'Joden', tedy Zide. Ajax se sam k tomu hlasi, v minulosti bylo vice hracu Ajaxu zidovskeho puvodu. S sloganem 'zide maji rakovinu' prisli tito "fandove" Vitesse v okamziku, kdy cele Holandsko bylo sokovano tim, ze Johan Cruijff, Ajaxied, ma rakovinu plic. Tvurci vlajly se brani ze JHK ma byt zkratka Jongeren Harde Kern nebo mladeznicke tvrde jadro, kazdemu je vsak jasne o co se jednalo. Vitesse jim dalo jednu a posledni sanci, pri dalsim prestupku se uz na fotbal nepodivaji. Ze by se jednalo o represi ze strany klubu? Ne, jen urceni hranic slusneho chovani.

                • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

                  malan (přítel SN)     před 9 lety 09.11.2015 13:54 |  
                  0 0

                  Promin Barro,ale Damkova je p.ca!Protesty proti teto manipulujici "dame" a predevsim proti zlu jmenem Berbr povazuji za adekvatni i ve vulgarni podobe.Dokud tyto hnidy budou parazitovat v nejvyssich soutezich,budou i fanousci,kterym neni jedno jaka luza vede cesky fotbal,vyvolavat tyto hesla.A ja jsem jednim z nich.

                  • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

                    Barra     před 9 lety 09.11.2015 14:10 |  
                    0 0

                    Protesty ano, bez problemu. Ma se ale vzdy kricet kdyz se nam nejaky zakrok rozhodciho nezda? Snad se take nekricelo, kdyz Radek Voltr si lehnul na tvravnik. Jinak jak o Berbrovi, tak o Damkove a Peltovi jsem se vice krat vyjadril tady. Mam bohuzel dojem ze mimo CR se malo o tomto problemu vi a chtelo by to vice informovat. Navrhoval jsem aby se sepsala cerna kronika hrichu tohoto tria a jejich lakeju, rozhodcich. V porovnani napriklad s Nemeckem kde padaji tvrde efektivni tresty pro zkorumpovane rozhodci jsou ceske Urteily jen vysmech verejnosti. Kaprici, bohuzel.

                    • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

                      Jiri1     před 9 lety 09.11.2015 17:43 |  
                      0 0

                      Panové jsme v demokratickém státě a nemusí se vám to líbit , ale to si musí vyrídit koztel, ne diváci teoretici.
                      Blafy o tom , že v Nemecku je vše efektivně trestáno, to už nemá cenu ani komentovat , stačí si přečíst Německé noviny...........,
                      Kdyz už jste tak statečnej , tak místo keců zpracujte tu černou kroniku a zašlete jí na UEFU, moc se těším na jejich stanovisko.

                      • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

                        Barra     před 9 lety 09.11.2015 18:12 |  
                        0 0

                        Nemuzu za to, ze vam nerika nic jmeno Robert Hoyzer, nemecky rozhodci ktery piskal prvni ligu. Dostal v 2005 2,5 roku a dozivotni zakaz se pohybovat v fotbale, nejvyssi soud tento trest potvrdil. Po 6 letech mu bylo povolene hrat za amatery, zakaz piskani mu zustalo.

                        Vzdy je dobre si napred neco overit nez si zacnete opet vymyslet a fabulovat. Netusim ktere nemecke noviny ctete, ale evidentne ty spatne. Jinak co kdybyste misto 'blafu' prisel s nejakym konstruktivnim napadem jak zatocit s morem klientismus - korupce ve fotbale? Kdyz jsem v minulosti mluvil o cerne kronice, mel jsem na mysli bodovy zaznam vsech do oci bijicich skandalu v ceske lize. Mezi ne napriklad predcasne odpiskani polocasu v zapase Jihlava-Plzen, analyza penalt Plzne, nadrzovani Sparte, udalosti v poslednich 2 tydnech v Jablonci, a stovky jinych veci. Predpokladam ze kdyz spolecne slozime ruku k dilu a kazdy napise na co si vzpomene, budeme spolecne si vybavovat vice a hlavne vice vedet. Protoze nikdo z nas neni dokonaly a vi vse, i kdyz vy snad sem tam o tom pochybujete, jak se zda. Nejde o to tuto kroniku poslat na Uefu, ale podlozene fakty zpracovat (a to si ochotne vezmu do ruky, ldyz se vam nechce) a poslat sportovnim redakcim do novin. Minimalne do antverpskych novin by se mi podarilo to dat. A jinak zili a trenovali Masopust-Bican-Novak celkem 18 let v Belgii, a o cesky fotbal je zajem.

                        Ale jak jsem rikal, kdo nic nedala nemuze samozrejme nic pokazit. Misto nesmyslne kritiky bych i od vas neco ocekaval, nez jen silne slova.

                        • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

                          miru     před 9 lety 09.11.2015 18:31 |  
                          0 0

                          Ahoj Barro, jen doplním, že teď rezignoval šéf německého fotbalu za údajnou (zatím je to jen aféra a není nic podloženo) korupci v pořádání MS v Německu v 2006 kdyby tady za každou aféru skončilo vedení, tak každý rok máme nové vedení.

                          • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

                            Barra     před 9 lety 09.11.2015 18:46 |  
                            0 0

                            Diky za doplneni. Na zapade je zvyk ze v pripade nejakeho narceni se rezignuje at se jedna o politiky, nebo jine verejne osoby. O to prijatelnejsi je pak navrat na vysluni, kdyz se po vysetreni afery nepotvrdi provineni.

                      • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

                        bongor     před 9 lety 09.11.2015 19:50 |  
                        0 0

                        Tak zrovna koukám ,že v Německu odstoupil předseda svazu.
                        Co se Damkové a Berbra týká,nemám je rád,nemáme je rádi všichni.Ale ještě
                        více je nesnáší rumuni.A teď co je horší:Damková s Berbrem,nebo veškerá moc v rukou taškáře a jeho nohsledů?To asi nemá řešení.Nebylo by lepší,nechat je vzájemně sežrat a jet si svoji linii,snažit se získat v českém fotbale nejsilnější postavení pro Slavii?

  7. Re: Milan Škoda k vršovickému derby

    Azor     před 9 lety 10.11.2015 00:22 |  
    0 0

    tak jsem dočetl Vzpomínky mistrů a co mě teda zaujalo bylo, že většina z těch zpovídaných hráčů by se k nám ještě chtěla vrátit

    tvrdil to jak švento, tak třeba tavares ... oba dva byli naprosto vyjímeční hráči na poměry české ligy a podobné typy na našich trávnicích aby člověk pohledal. Ale teda netuším jak jsou na tom herně teď, po tolika letech

    • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 10.11.2015 08:21 |  
      0 0

      Tavares zřejmě nic moc, když se pořádně neprosadil ani v Ml. Boleslavi.

      • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

        AlesJa     před 9 lety 10.11.2015 08:44 |  
        0 0

        cože, vždyť tam odehrál 13z vše v základní sestavě, odešel za lepším a chtěl si splnit sen

        • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

          Humessi     před 9 lety 10.11.2015 08:55 |  
          0 0

          Tavares neprosadil? KJ brečel, když o něj přišel. Hraje v Austrálii, chtěl za teplem a je tam spokojenej

          • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

            Barra     před 9 lety 10.11.2015 09:21 |  
            0 0

            Presne, v nabitem kadru MB odehral v 2014-15 na podzim 13 zapasu, pak sel za lepsim do Sydney. Po pul roce mu tam prodlouzili smlouvu do cervna 2017. A musim se prihnat, ze jsem Tavaresovi po jeho ceste kolem Evropy, kdy po Hamburky vystridal vzdy kratkodobe nejakych 4 klubu a nikde se mu nedarilo, vubec neveril V MB se stal hned klicovym hracem.

        • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

          Barra     před 9 lety 10.11.2015 09:28 |  
          0 0

          Jejda Alesi, rano jsem cetl prispevek od 'koudyse' a nechal si pocitac otevreny k odpovedi. Teprve ted, kdyz jsem to odeslal, vidim ze jsi byl rychlejsi a ze jsem jen napsal presne to stejne, co ty prede mnou. Neopisoval jsem, promin, tvuj prispevek jsem prehlednul -;)

        • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

          koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 10.11.2015 09:31 |  
          0 0

          Ty brďo, tak to se Vám omlouvám. Já tehdá koukal na zápas Ml. Boleslavi a zrovna byl pouze na střídačce, tak jsem si to takto zafixoval. Zřejmě to byl jeden z prvních zápasů. Ale už nyní vidím statistiku na jednom nejmenovaném portálu. Máte pravdu, klucí.

    • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

      Navyseals     před 9 lety 10.11.2015 09:16 |  
      0 0

      Tavares se už jednou vrátit mohl, ale chtěl moc peněz, dokonce už byl v Praze.

  8. Re: Milan Škoda k vršovickému derby

    Gino     před 9 lety 10.11.2015 15:59 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/251767/skoda-prolomil-limit-slavie-nova-smlouva-mu-zaruci-luxusni-plat.html

    Jestli má u nás Škoďák plat 2,5 milionu ročně, tak to jako nějakou extra slávu teda nevidím. Čekal jsem minimálně 4 miliony. Kolik by měl podle Vás brát špičkovový útočník, který dává skoro 20 golů za sezonu (dal a letos dá jistě taky)?

    Výstupní klauzuli na 27 miluionů korun beru jako vstřícnost vůči němu. Pokud si zahraje na ME a nedej bože vstřelí gól, tak si ho za to někdo koupí tutově.

    • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

      judy     před 9 lety 10.11.2015 16:13 |  
      0 0

      Myslím že pokud dá 20 fíků tak ty 4mil bude mít taky :) nezapomínejte na bonus který by měl tvořit motivační jednotku a zrovna u něho to bude hodně o bonusech.

    • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

      bongor     před 9 lety 10.11.2015 20:59 |  
      0 0

      Nechci vypadat neskromně,ale v mužstvu,které bude trvale aspirovat na LM,musí být o dost vyšší výplaty,než údajně bude dostávat Milan,jinak by nám zmizel do půl roku a to by mě moc mrzelo.Přestupní klauzule se to týká ještě víc,údajně rumuni dostali za polonekopy Hušbauera a Kadlece mnohem víc.

  9. Re: Milan Škoda k vršovickému derby

    zeleznik2     před 9 lety 10.11.2015 16:27 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/251767/skoda-prolomil-limit-slavie-nova-smlouva-mu-zaruci-luxusni-plat.html

    tak vypadá to, že si polepší na nějakých 200tis měsíčně, v pořádku Milan si určitě zaslouží. Jsem rád, že zůstává, přece jen má svoje jisté, v zahraničí nevím, zda by to bylo pro něj to pravé ořechové, každopádně ještě máme tři kola do konce, hranici deseti branek určitě prolomí. Můj tip přidá ještě tři branky, celkem 12 za podzim.

    • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

      Barra     před 9 lety 10.11.2015 17:52 |  
      0 0

      Nemyslim si ze by Sport mel detaily smlouvy. Dle priloh v insolvencnim rizeni mel Milan jiz ted, pred vylepsenou smlouvou, 200tis (a zda se mi dokonce ze 250tis).

      Vice mi dela starost mozna vykupni klauzule v vysi 1 mil eur, coz je zapadni kluby, stejne jak pro ruske a turecke zajemce celkem pakatel. V lednu, kdyz se bude uvazovat o posilach, bude pro Milana slusny zajem, rekl bych.

      • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

        Astrocytoma (přítel SN)     před 9 lety 10.11.2015 18:44 |  
        0 0

        Tak mame prvniho hrace do budouci sestavy vyreseneho. Doufam, ze ikdyby mu prisla lepsi nabidka(nad 1M Euro), ze bude premyslet taky nad tim jak se mu v pripadnemu novemu tymu povede a jakou bude mit sanci. Chapu ze se chces zajistit Milene, ale myslim, ze kdyz budete stat pri sobe ve Slavii jako to je v Plzni a povede se Vam podobne, tak se taky zajistite(podobne jako v Plzni). Slavia tento styl bude urcite podporovat za soucasne konstalace vedeni. Mysli na to v pripade nabidky:)!

      • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

        Nosorozec     před 9 lety 10.11.2015 20:21 |  
        0 0

        Myslím, že Milan před Eurem neodejde. Přece jenom u nás má 99% jistotu základní sestavy a nebude riskovat, že by v zahraničí nehrál a vypadl tak z kádru repre.

        • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

          Astrocytoma (přítel SN)     před 9 lety 10.11.2015 20:43 |  
          0 0

          Tak na slavia.cz je rozhovor, kde by odchazel jen za predpokladu uspokojeni obou stran. Dobre.... preji slavii a skodakovi aby se k tomu reseni nikdy nedostali. viva slavia

          • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

            Pepino44     před 9 lety 10.11.2015 21:40 |  
            0 0

            Tak já jsem dnes někde četl (protože jsem již sklerotik) tak si nepamatuji kde vyjádření někoho z vedení (myslím Trundy) , že ten článek o platu a a výstupní klauzuli se nezakládá na pravdě a je vzdálen realitě. Částky ve smlouvě se nebudou zveřejňovat,takže opět někdo fabuloval.

            • Re: Milan Škoda k vršovickému derby

              Pepino44     před 9 lety 10.11.2015 21:43 |  
              0 0

              Tak již jsem to našel -

              V médiích se v poslední době spekulovalo jak o výši Škodova platu, tak o případné výstupní klauzuli. Klub však spekulace komentovat nebude. „Jednali jsme od léta, a to naprosto korektně a s průběhem jednání i jeho výsledkem jsme spokojeni. Prozrazovat cokoliv z obsahu kontraktu nepřipadá v úvahu, smlouva není veřejný dokument. K “zaručeným” zprávám v médiích můžu říct jenom tolik, že nemají s realitou nic společného. Jsou to jen spekulace," uzavírá generální ředitel klubu David Trunda.