Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 12. kolo

Po šťastné výhře na teplických Stínadlech je hned o něco veseleji.

Zvláště když se k tomu přidá slušný výkon hráčů v sešívaných dresech. Na severu Čech se hrál vyrovnaný a celkem pohledný zápas, ve kterém měli více šancí slávisté. Paradoxně lepší první půle skončila bezgólovou remízou, druhou pětačtyřicetiminutovku domácí přidali a i oni si připsali několik dobrých možností na skórování. Ale neujala se ani střela Filla z přímého kopu, ani nepřesná hlavička Jablonského ve vyložené šanci. Šťastné a velmi cenné vítězství tak mohl na stranu Slavie překlopit střídající Jiří Bílek, který se trefil přesně k tyči po průniku taktéž střídajícího Voltra. Slavia celkově podala zodpovědný a organizovaný výkon, na kterém se dá do budoucna stavět.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Martin Berkovec - 6 - Příliš práce neměl. Blýskl se ale proti dobře kopnutému přímému kopu Filla, který parádně vyrazil. Je pravda, že Fillova rána nešla úplně k tyči a že Berkovce na čáře jistil ještě Latka, i tak šlo ale o vynikající zákrok. Horší už to bylo s Berkovcovými výkopy, které se mu tentokrát nedařily.

Michal Frydrych - 6 - Poprvé v základu a rozhodně nezklamal. Kromě hloupého faulu v nebezpečném prostoru, po němž přišla Fillova standardka, si počínal dozadu velice jistě a i se snažil jakž takž o podporu útoku. Horší šestka a dle mého názoru alespoň 50% šance, že si místo v základu udrží i pro příště.

Martin Latka - 7 - Z mého pohledu nejlepší hráč zápasu. V naší obraně kraloval a i díky němu si fotbalisté Teplic připsali jen minimum šancí. Výborný výkon, jím vedená obrana se zdá býti skutečně pevnou.

Simon Deli - 6 - Opět odvedl svůj nadprůměrný standard, i když mi ze stoperské dvojice tentokrát připadal slabší. Výborně hrál tělem, nebyl až tak dominantní v hlavičkových soubojích a trochu mu vázla rozehrávka, když odevzdal až příliš mnoho míčů soupeři. I tak ale nadprůměrný výkon.

Michal Švec - 6 - Na místě levého beka velice dobře zaskočil už proti Baníku, tentokrát opět nezklamal a podal podobně dobrý výkon. Bránil jistě a snažil se i o podporu útoku, když se několikrát dostal do zakončení. Výrazněji ale svými pokusy Slavíkovi nezatopil.

Milan Černý - 4 - Včera (a nejen tehdy?) náš nejhorší hráč. Hodně toho oběhal a poctivě bránil, nicméně jeho útočná hra byla tristní. Do očí bilo, když vybojoval balón a následnou špatnou přihrávkou vybídl Teplice k útoku.

Tomáš Souček - 4 - Proti Teplicím se mi Souček nelíbil a podle mě to byl jeden z jeho nejméně podařených zápasů v letošní sezóně. Připsal si hodně faulů, žlutá mohla přijít už dřív a trochu jsem se zalekl, když těsně před koncem už se žlutým varováním trefil soupeře rukou do obličeje. Tentokrát se mu tolik nedařilo ani v rozehrávce, ani ve vykrývání prostorů, když zvláště v první půli domácí několikrát pálili neobtěžováni po odražených míčích za vápno.

Karel Piták - 5 - Jakž takž ligový standard a horší pětka. Od Pitáka to byl ale vzhledem ke špatným předchozím výkonům jeden z jeho lepších zápasů. Zvláště ze začátku byl vidět a dobře se zapojoval do kombinace. Ve druhé půli postupně "vyčichl" a navíc spálil tutovou šanci.

Levan Kenia - 6 - Opět ukázal, že je naším nejkreativnějším hráčem. Směrem dopředu byl jasně nejaktivnější, i když ne vždy situace řešil dobře. Několikrát mi přišlo, že míč předržel, i když si náš hráč svým náběhem vyloženě říkal o míč za obranu. Celkově ale určitě dobrý výkon a nadprůměrná známka.

Jaromír Zmrhal - 6 - Proti Teplicím přidal jeden ze svých podařenějších zápasů. Nedá se říci, že by byl tak aktivní jako Kenia, ale třikrát předvedl výbornou akci. Poprvé skvělou nahrávkou vyslal do úniku Škodu a pak dvakrát unikl po lajně ve druhé půli. Tak snad nezůstane u jednoho podařeného zápasu z pěti, jak se spekuluje v diskusi.

Milan Škoda - 5 - Hned v úvodu celkem nešikovně spálil dobrou šanci, když si předtím dobře navedl míč. Pak následovalo od Škody hlušší období, které korespondovalo s jeho předchozími výkony. V závěru zápasu ale dost přidal a podržel několik dobrých míčů, takže si pětku zaslouží.

Radek Voltr - 6 - Po zásluze se nedostal do základní sestavy, role střídajícího žolíka mu ale vyšla na výbornou, když po pěkné akci vyzval ke skórování Bílka.

Jiří Bílek - 6 - Přesnou ranou rozhodl zápas a nadprůměrnou známku si zaslouží, i když hrál jen necelou čtvrthodinu.

Miljan Vukadinovič není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

Komentáře (152)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 17:15 |  
    0 0

    Jestli toto není dokonalé hodnocení,tak nevím které.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 02.11.2015 17:27 |  
      0 0

      Díky, taková slova potěší. Obecně mi tuto sezónu přijde, že se v hodnocení s diskutéry dost shodneme a jsem rád za to, že se zde objevuje minimum příspěvků typu "jsi debil, dal bych to úplně naopak". Ale možná to má spojitost s lepšími výsledky a nadějí na blízké světlejší zítřky, takže si notoričtí stěžovači našli jiný ventil pro svou frustraci.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        pinochet     před 9 lety 02.11.2015 21:58 |  
        0 0

        Dle mého dokonalé není. Kenia i Zmrhal by si zaslouží lepší známku než Švec, Voltr či Frydrych. Naopak se mi líbí „4" pro Součka, který byl ve Sportu nadhodnocen.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 22:57 |  
          0 0

          Pokud by mělo být hodnocení objektivní, musel by dostat Deli 7 a Kenia 8, byl rozdílovým hráčem a tvořil hru, téměž všechny akce dopředu šly přes něj...

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            JohnyPine (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 09:40 |  
            0 0

            Hodnocení kolem 7 a 8 bych dával jen v zápasech, které bychom zvládli celkově lépe, teda s konečným výsledkem 2:0, 3:0 a vyšším.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 13:49 |  
              0 0

              Tady přece nejde o celkovou výhru, ale o hodnocení jednotlivců, jejich přístup, přínos pro tým atd...kolik by to muselo být, abys dal 9? 7:0?

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                JohnyPine (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 13:57 |  
                0 0

                Samozřejmě tohle všechno hodnocení zohledňuje, ale musí tam být nějaká rezerva.
                Nemůžeš dávat 9 hráčům za výkon v zápase, který horko, těžko vyhráli gólem 7 minut před koncem zápasu. Hodnocení by mělo brát v potaz vývoj a výsledek zápasu, sílu soupeře a ostatní okolnosti. Věřim například, že pokud bychom sestřelili Spartu 4:0 po suverénním výkonu, pak by bylo v hodnocení plno 9.

                • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                  Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 16:43 |  
                  0 0

                  To ja si právě nemyslim, to je jak kolektivní vina...pokud tým i prohraje a některý jednotlivec podá výborný výkon, měl by být adekvátně ohodnocen, jinak by to nemělo žádný smysl dělat. A naopak, když vyhrajeme a někdo hraje tragicky, měl by mít odpovídající známku. Proč se bát dát někomu vysokou hodnotu, když hraje výborně a dusit ho za ostatní, kteří nedosahují takové kvality a výsledkově utkání nezvládnou?

  2. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 17:22 |  
    0 0

    Za mě Berkovec s Keniou určitě 7, Souček lepší Černého, naproti tomu na Škodovi je patrný citelný pokles formy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 02.11.2015 17:28 |  
      0 0

      Tak Berkovec měl v podstatě jen jeden zákrok (byť výborný) a výkopy dobré nebyly, takže šestka podle mě sedí. Souček lepší Černého byl, ale nakonec se vešli do pásma jedné známky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      bongor     před 9 lety 02.11.2015 19:01 |  
      0 0

      Hodnocení je výborné,jen souhlasím s bubákem,že především Kenia,ale i Berki mohli dostat sedmičku.Ale přidal bych k nim i Deliho.
      Míňa vždycky odněkud přiletí jak utrženej vagon,je na něm vidět,že hodně chce,ale někde v cizině zapomněl svoji techniku tak se nemůže zmátořit alespoň do průměru.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    AdJap     před 9 lety 02.11.2015 17:26 |  
    0 0

    Myslím, že to je docela odpovídající hodnocení. U Milana Černého je problém, že on to s balonem umí, což nám ukazoval především v jeho začátcích v A-týmu. Po těch všech zraněních se ale zdá, jakoby všechno zapomněl. Je to škoda. Je to ale bojovník, to se mu musí nechat a trenér určitě ví, proč ho má v týmu. Já bych ho neodepisoval, i když si myslím, že aktuálně to je hráč, který se dá nasadit pouze do některých zápasů či jejich pasáží a to v momentě, kdy je zapotřebí především dobře bránit či znepříjemnit hru jinému hráči v dresu soupeře. Pro ofenzivu týmu platnej příliš není.

    Co se týče konkrétních známek, tak bych tentokrát asi u Deliho volil pětku. Především za to podcenění v souboji s Ljevakovičem zkraje zápasu, kdy to mohlo skončit klidně golem v naší síti. Stejně tak bych dal na roviny výkony Součka a Pitáka, takže bud oba 5, nebo oba 4 :) Ale jinak souhlas.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    vojta     před 9 lety 02.11.2015 17:26 |  
    0 0

    svec by si podle me klidne zaslouzil i tu sedmicku. urcite se mi libil vic nez frydrych na druhy strane

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 02.11.2015 17:29 |  
      0 0

      Vidíš, mně se taky Švec líbil více než Frydrych, quelhar to třeba viděl naopak, když jsme probírali hodnocení. Ale šestka sedí, na sedmičku ty výkony na krajích nebyly ani u jednoho.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        bongor     před 9 lety 02.11.2015 19:10 |  
        0 0

        Švícko se mi taky líbil víc než Fríďa.On to býval hroznej raťafák,zametal výborně.
        Jeho místo je DZ,ale tam roste Souček ve výbornou třídu,i když tentokrát moc vidět nebyl a tak Švícko byl dokonce podle mě lepší než on.Brusič lajny z něj ale nikdy nebude,stejně jako z Frydrycha,na to jsou potřeba od přírody rychlí kluci a to oni při nejlepší vůli nejsou.Hodil by se Švento

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          japoko     před 9 lety 03.11.2015 11:38 |  
          0 1

          Pro mistr Bangor: "Míňu nezatrcuju", "Svento zpět"! Tak s tím Míňou je to na nic již cca 4 roky, a Švento v dnešním postavení' zpět nepůjde a a ani není(dle dostupných info o jeho formě) o co stát. Jinak ale dobrý naivní evergreeny Tvých příspěvků!

  5. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Navyseals     před 9 lety 02.11.2015 17:27 |  
    0 0

    Latka sedmičku určitě ne, několikrát chyboval v rozehrávce a to přehazování hráče bylo na pěst. Černý max. 3, spíš méně, byl fakt hroznej. Zmrhal 7, jeho nejlepší zápas týhle sezóny.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 02.11.2015 17:31 |  
      0 0

      U Zmrhala jsem nad sedmičkou uvažoval. Tak mu přilepším příště, až budu na vážkách.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 15:05 |  
        0 0

        Mezi 3 a 4 :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      bongor     před 9 lety 02.11.2015 19:15 |  
      0 0

      Zmrhal fakt dobrý,ale toho Míňu nezatracuju.Se Zmrhalem se dá počítat i pro budoucí Slavii evropské třídy,kterou všichni po právu vyhlížíme ,jenom se musí zbavit svojí náladovosti,nebo co to je a podávat takové výkony jako včera mnohem častěji.Rozhodně na to má,asi mu zatím nefunguje psýcha,což je škoda.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Travinho     před 9 lety 02.11.2015 17:35 |  
    0 0

    Zajímalo by mě, kolik poslal Milan Černý za celý podzim nebezpečných centrů před branku soupeře a kolikrát přenesl hru na více než 30 metrů. Nebo možná to raději ani vědět nechci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Ferguss     před 9 lety 02.11.2015 18:46 |  
      0 0

      Přesně. Od krajního záložníka očekávám 3 věci, že se bude umět uvolnit, že bude schopen sprintu s míčem a že bude schopen nacentrovat před bránu. Co z toho momentálně Milan Černý zvládá?

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          JS (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 00:47 |  
          0 0

          To byla asi řečnická otázka, ale ano, nic... :D

  7. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    el_moscardon     před 9 lety 02.11.2015 17:36 |  
    0 0

    Hodnocení fajn, byla to týmovka s tím, že opravdu vynikali Levan s Jardou Z a stopeři. U Latky nevím nevím, jestli on nebyl tím, kdo neuhlídal Jablonského v té jejich jediné gólovce.
    Hlavně teď bacha na klokany. Hraje za ně spousta bývalých i současných rudejch (Pauschek, Schick, Jirásek, Krch...) a ikdyž krom Pauscheka hrají všichni tužku, budou se chtít ukázat. Speciálně na Schicka pozor, ten hraje takový prd, že nám jednoho určitě foukne. Nejlepší hráči jednoznačně Pauschek, umí vyvézt balon, ale nejde do zakončení. Proslýchá se ale, že je zraněnej, tak uvidíme. Na druhé straně se rozehrál do formy Mosquera, ten si nás pěkně povodil už loni na podzim. Střed hřiště drží Jindřišek, ale sám už na vše nestačí. Chce to tlak do vápna, jelikož klokanům budou dost možná chybět 3 ze 4 stabilních obránců, dva určitě kvuli kartám.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      bongor     před 9 lety 02.11.2015 19:18 |  
      0 0

      My si musíme dávat bacha na každého a klokanům teče do bot,budou škrábat a kousat.Body nejsou zdaleka jisté.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Guly (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 09:12 |  
      0 0

      Teď jsem se koukal na opakovaný záběz z šance Jablonského. Latkův hráč to rozhodně nebyl, jen hasil požár. Chyba vznikla už při rozebíráním hráčů, kdy Deli měl 2 hráče a hlídal toho prvního ay Jablonský byl tudíž úplně volný.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    rihy10 (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 17:43 |  
    0 0

    S hodnocením bych se neshodl jen v drobných nuancích, ale tak už to bývá:)

    Předně bych za nejlepšího hráče označil Keniu, s předržováním míče bych nesouhlasil, neb právě ta nabídka od ostatních, která je zmiňována, tak tu jsem právě neviděl a vzhledem k tomu, že historicky jsem vždy sám nastupoval na Keniově pozici, tak se, troufnu si říci, dokážu do jeho pozice a rozhodovacích procesů velmi dobře vcítit :) Jeho výkon bych tedy podpořil sedmičkou.

    Vůbec aktivita našich hráčů a převzetí zodpovědnosti je dlouhodobý problém, ale to je "kdo chce ze Slavie míč", které tu bylo probíráno již včera...

    V obecné rovině pak je třeba konstatovat, že z našich hráčů je ve spoustě okamžiků až příliš cítit nešikovnost, přesto s včerejším výkonem jsem spokojen, myslím, že současný kádr o moc více předvést může jen stěží.. :)

  9. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Azor     před 9 lety 02.11.2015 18:19 |  
    0 0

    Frydrych 5
    Latka 6
    Kenia 7
    Zmrhal 7

    jinak souhlas

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      belmis (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 19:19 |  
      0 0

      Přesně takto bych to viděl také.

      Švec byl lepší než Frydrych. Ten byl takový....nerozehraný? Kenia míče někdy přidržet musel, jelikož z tribuny bylo vidět, že někdy nebylo komu a aby přihrál soupeři nebo nakopl míč dopředu na náhodu, to ať radši udělá ještě jednu kliku.

      A Slavia nevyhrála šťastně, mohla vyhrát i vyšším rozdílem, kdybychom šance proměnili. Rozhodně to nebyl zápas, kdy se jen bráníme, přežijeme jen šance soupeře a pak tečovanou střelou dáme jeden gól.

      Šťastně vyhrál Liberec ve Francii, rozhodně ne Slavia v Teplicích.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Alanor (admin)     před 9 lety 02.11.2015 21:24 |  
        0 0

        Určitě se to dalo dát i tak, jak píše Azor a uvažoval jsem nad tím. Nakonec jsem ale upřednostnil variantu z článku, protože si myslím, že to byl zápas víc o obranné než útočné hře.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Pepino44     před 9 lety 02.11.2015 19:00 |  
    0 0

    Tak s hodnocením nemám problém a v podstatě s ním souhlasím, pouze mám výtku k slovnímu vysvětlení u Pitáka "spálil vyloženou šanci" co Karel udělal špatně ? Střela šla na branku, brankář by jí asi neměl. Za to,že mu do střely vlétl obránce snad Piták nemůže. Podle mne, když někdo spálí vyloženou šanci, tak vlastní chybou a tu jsem u Karlose neviděl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 19:51 |  
      0 0

      Tady zcela vyjjmečně souhlasím s komentářem v TV. V téhle pozici měl zkusit střílet do horní poloviny branky. V tom bych viděl chybu. Brankář šel dolu, kolem nohy obránců, to spodem nemohlo projít. Ale u TV se to kecá no :)
      Ale na facku bylo zakončení Škody v té jeho tutovce, to jsem vůbec nepobral.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        no-nick     před 9 lety 02.11.2015 21:16 |  
        0 0

        Já myslím, že to nebylo jednoduchý. Balón proti noze, ještě skákal, aby neprekopl na tribunu, tak to tlačil placirkou dolů. Idealne to teda rozhodně netrefil, to ví i on sám

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 19:19 |  
      0 0

      * Dnes pro změnu vstřelil gól Teplicím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      adams89 (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 00:19 |  
      0 0

      Jj, v juniorce se trefuje prakticky v každém zápase. Divím se, že při té ostravské bídě zatím na podzim nedostal v Áčku více příležitostí.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Pepino44     před 9 lety 02.11.2015 19:21 |  
    0 0

    Trochu jinak - víte koho se to týká ?

    Jenže to nebývá v poslední době pravidlem.
    Proto mluvím o tom, že musíme být na hráče přísnější a vyžadovat na nich, aby hráli náročný fotbal pořád. I třeba v Brně. Tam odpovídající přístup neměli a přesvědčili se, že s podobným výkonem a nasazením naopak neporazí nikoho.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Pepino44     před 9 lety 02.11.2015 22:02 |  
      0 0

      To není o Slávii, to řekl trenér Plzně. Podobnost čistě náhodná. Na naše hráče bude muset být taky asi vyvíjen větší tlak a být přísnější, aby se taková hra jako v Teplicích stala pravidlem.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Joba     před 9 lety 02.11.2015 19:45 |  
    0 0

    Chválím za opětovně velmi objektivní a přesné hodnocení, především ten slovní doprovod.

    Za mě jen poznámka k Frydrychovi: je v něm vidět potenciál a podle mě se časem prosadí do základu natrvalo! Včera ale bylo znát, že ještě chybí rozehranost. Možná přemíra snahy i touha dokázat, že na základ má, mu (podle mě) dost svazovaly nohy, především na balonu a směrem dopředu. Dost chyboval, některé situace řešil trochu "naivně". Utkvěla mi v paměti i ta situace, jak z něj udělal v našem vápně, myslím Krob, žáčka přípravky ;-). Nikterak nevybočoval z řad průměru našeho mančaftu, což by se od něj - jakožto posily čekalo.

    ALE! až se rozehraje, doufám, že příležitost dostane, tak podle mě bude opravdu posilou! Nerad bych to zakřikl, ale mám pocit, že defenzivní hráči se nám celkem dostali do formy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Ferguss     před 9 lety 02.11.2015 20:26 |  
      0 0

      Ono to pro něj není jednoduchý, v Ostravě byl kapitán a king a hlavně byl zvyklý hrát pravidelně v základu. Teď se musí smířit s trochu jinou rolí a pak je těžké naskočit do základu a předvést všechno co v něm je. Vzpomeňme jak se tu nadávalo na Deliho když u nás začal hrát po přestupu ze Sparty. Absence soutěžních zápasů je u mladých hráčích často hodně znát.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        bongor     před 9 lety 02.11.2015 20:37 |  
        0 0

        To jsem taky chtěl říct,v Ově byl Fríďa king,včera promluvil pár slov v televizi a bylo znát,že je to přirozený vůdčí typ.Když u nás zůstane a pořádně se rozehraje,tak v něm vidím budoucího lídra kabiny /samozřejmě až časem odejde Laty do důchodu/.
        Určitě to byl chytrý nákup.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 21:40 |  
          0 0

          Každý příchozí hráč potřebuje čas na aklimatizaci, někdo to zvládne rychleji a někdo ne. Podobná osobnost jako Frydrych je jablonecký Greguš, pořád je kapitán (na Slovensku v oddílu, u slov. repre "21", v Ostravě) a teď to vypadá, že ho Pelta kvůli jedné neproměněné penaltě odstavil. Měli bychom to využít a přivézt ho jako alternaci pro Součka, kdyby se zranil, navíc už má 5 žlutých a tímhle tempem skončí na dvanácti.

  13. 3 venkovní zápasy v řadě bez obdržené branky

    Mike     před 9 lety 02.11.2015 21:10 |  
    0 0

    Hádejte, v které sezoně jsme nedostali ve 3 venkovních zápasech v řadě branku ?

    • Re: 3 venkovní zápasy v řadě bez obdržené branky

      Travinho     před 9 lety 03.11.2015 12:08 |  
      0 0

      07/08?

      • Re: 3 venkovní zápasy v řadě bez obdržené branky

        Mike     před 9 lety 03.11.2015 14:16 |  
        0 0

        2001/2002

  14. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    spino     před 9 lety 02.11.2015 21:11 |  
    0 0

    OT: Na odchodu jsou prý někteří talentovaní hráči z U19. Byl by prosím schopen někdo ještě jednou popsat, co se tam přesně děje? Že tam proti sobě stojí trenéři a rodiče hráčů je evidentní, ale zajímalo by mě, co za tím je...

    Nedávno tady někdo psal, že Petrouše do té funkce dosadil Držmíšek. Jaktože má ještě pravomoce? Neměl by v takovém případě nový manažer mládeže Plíšek jednat a zařídit, aby kvalitní hráči zůstali ve Slavii?

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      bongor     před 9 lety 02.11.2015 21:54 |  
      0 0

      Do devatenáctky asi vidí málokdo.Ovšem jestli je to tak s těma odchodama,tak je to alarmující a mělo by se to ihned vyřešit.Aby se nestávalo,že v devatenácti odejdou kluci do sralty a potom budou jejich oporou a my budeme jen čumět a nadávat.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    VitK     před 9 lety 02.11.2015 21:20 |  
    0 0

    Mám jednu poznámku k Levanovi. Včera hrál opravdu dobře, jeden z nejlepších na hřišti, ale... Mohl jít ven za ten zákrok na kotník. A proti Olomouci mohl být taky na vyloučen. Uhrin by ho měl trochu zklidnit. Stejně tak Součka. Ten kdyby včera nedohrál, tak bychom taky nemohli říct ani slovo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 02.11.2015 21:22 |  
      0 0

      Vyloučení Součka by bylo hodně přísné. Respektive měl dostat žlutou dřív za tahání dresu, čehož si rozhodčí ani nevšiml, ale to by se pak asi víc hlídal a k těm dalším zákrokům by snad nedošlo.

      Zákrok Kenii na červenou nebyl. Žlutou mohl, nebo i spíš měl dostat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 21:32 |  
        0 0

        Dobrý večer přeji Alanore.
        Ať to Tvé hodnocení čtu ze všech stran a hledám nějakou vadu, tak tentokrát nenajdu vůbec žádnou. Díky za dobrou práci.
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Alanor (admin)     před 9 lety 02.11.2015 21:38 |  
          0 0

          Dobrý večer i Vám, Sokrate.

          Děkuji za milá slova a věřím, že Vám včera naši hráči dostatečně vynahradili zklamání z domácího zápasu se Sigmou Olomouc. A osobně věřím, že fanoušci budou potěšeni i po domácím zápase s Bohemians. Záruky ale nedávám, je to sport. :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Sokrates55 (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 14:57 |  
            0 0

            Dobré odpoledne přeji.
            Já také věřím.... Jinak prosím ber s rezervou má slova o tom, že hledám nějakou chybu či nedostatek ve Tvé práci. Znělo by to ode mne až příliš povýšeně, což si i z hlediska "vyššího principu mravního" k nikomu z Vás tady nikdy nedovolím.
            Záruky žádné nepožaduji, to bych se musel smát sám sobě...... :-).
            Sokrates55

  16. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    no-nick     před 9 lety 02.11.2015 21:26 |  
    0 0

    Hodnocení dobré. Ač jsem nadšen výhrou, nesouhlasil bych s hodnocením krajních beků a Zmrhala. Krajní beci dozadu dobrý, až na výjimky, kdy se Frydrych nechal obejít jak kloucek Krobem a nešikovně fauloval Filla, ale dopředu to bylo dost nefotbalove. Pořád si myslím, že krajní bek v dnešním fotbale musí přidat víc než jen kvalitní obranu. Svecuv centr, co ani nedošel do vápna, mě straší ještě teď. Mám toho kluka rád, věřím, že se zlepší, ani včera mi to super nepřišlo. Frydrych měl samozřejmě situaci ještě složitější, první zápas, takže na nějaké závěry je brzy.

    Zmrhal je všeobecně hodnoceny dobře, ale já nesouhlasím. Predesilam, že jsem jeho velký obhájce. Včera bych ho vyndal po poločase. Stal na patách, všude pozdě. Pak se mu povedly tři akce, to sice super, ale na dobrý výkon je to málo. Nezatracuji ho, ale včera se mi nelíbil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 15:13 |  
      0 0

      Mám na to uplně stejný názor. Také mě překvapuje, jak tu vetšina diskutérů vyzdvihuje výkon Švece. Směrem dopředu byl nulovej.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 21:41 |  
    0 0

    Levanovi bych dal 7, jinak se mi to líbí :). Je pravda, že občas skutečně drží míč docela dlouho, ale napadlo mě, že někdy to není moc komu dát (podobně jako Frydrych a jeho vhazování).

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 02.11.2015 21:46 |  
      0 0

      Přišlo mi, že to právě několikrát mohl dávat do dobrého náběhu. On ale míč předrží a ten nabíhající hráč se vystaví do ofsajdu, takže pak už to fakt není komu dát. :)

  18. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Ravik     před 9 lety 02.11.2015 21:47 |  
    0 0

    Proc si to nepřiznat.Ale Latka a Deli jsou nejlepší stoperskou dvojici v lize. Oba mají skvělé fyzické dispozice,hlavy,rozehrávku,sebevědomí, nebezpečnost ve vápně soupeře.Snad jen ta rychlost u Latyho.Každopádně nejlepší od dob Suchýho a Brabce

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 02.11.2015 21:51 |  
      0 0

      Asi to tak teď je, ale je třeba to potvrzovat týden co týden. Zatím spolu hrají krátce na nějaké dalekosáhlejší soudy, jestli jsou nejlepší v lize, nebo ne.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        bongor     před 9 lety 02.11.2015 22:27 |  
        0 0

        Ale jsou a to docela jistě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      pinochet     před 9 lety 02.11.2015 22:08 |  
      0 0

      Já mám zato, že jsou lepší než Suchý s Brabcem. To byl tenkrát celkově lepší tým a nemuselo se tolik bránit. Takhle dobrou stoperskou dvojici ve Slávii nepamatuji, a to ještě bývali i lepší krajní beci. Že nemají v lize konkurenci, o tom žádná.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        kleofas     před 9 lety 02.11.2015 22:17 |  
        0 0

        Mareš Luža

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          bongor     před 9 lety 02.11.2015 22:28 |  
          0 0

          Podíval se, kam pošle míč, a tam ho taky poslal. Stovky gólů, oběma nohama. Parády prováděné s balonem v rychlosti, kterou mu záviděli sprinteři. Nadšení fanoušků Rapidu a Admiry Vídeň, ale ještě víc pražské Slavie, v níž hrál nejdéle,
          Zdroj: http://www.lidovky.cz/fotbalovy-slechtic-prekazel-komunistum-fd7-/lide.aspx?c=A151101_171029_lide_ELE.

          Tohohle se člověk nemůže nikdy nabažit a slávista teprve ne.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            kleofas     před 9 lety 03.11.2015 05:51 |  
            0 0

            Na druhém Cipro

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          travel (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 23:17 |  
          0 0

          A na kraji slovák Biroš.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            travel (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 23:20 |  
            0 0

            Bongore,tohle jsem dal dopoledne kolem desáté hodiny pod článek Teplice-Slavia 0:1. Je pravda,že na to nikdo nereagoval.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              bongor     před 9 lety 03.11.2015 06:14 |  
              0 0

              Nevšim jsem si toho,ale to nevadí traveli,o nejlepším hráči dějin světového fotbalu se dá psát pořád a nikdy toho nebude dost.

  19. Zajímavost

    Mike     před 9 lety 02.11.2015 23:08 |  
    0 0

    Neobdrželi jsme ve 3 po sobě jdoucích utkáních venku branku.
    Pokud jsem hledal dobře, tak naposledy se nám to povedlo v sezoně 2001/2002 a to v 18., 19. a 21.kole. Všechna utkání skončila 0-0.

    • Re: Zajímavost

      Betynka58     před 9 lety 03.11.2015 01:06 |  
      0 0

      Zajímavé také je, že v dosavadním průběhu získala Slavia o bod více venku než na domácím hřišti. To už tady taky dlouho nebylo, poměrně nedávno měla, tuším, relativně dost dlouhé období bez venkovní výhry. Teď na podzim zatím vyhrává venku každý druhý zápas, což je taky dost velký Uhrinův posun proti předchozím trenérům.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 02.11.2015 23:18 |  
    0 0

    Velmi zajímavé sledovat rozdíl v přístupu hráčů proti Olomouci a Teplicím. Doma s Olomoucí 80min nikdo nechtěl hrát až na závěrečných 10min, kdy byla patrná snaha o zvrat utkání, teď v Teplicích šli všichni za výhrou, kdyby to nevyšlo, nikdo by neřekl za předvedenou hru ani slovo...až na hluchou desetiminutovku, 80 min opravdové snahy hrát fotbal a vyhrát, tak by to mělo vypadat v každém zápase!

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      no-nick     před 9 lety 02.11.2015 23:37 |  
      0 0

      Mně snad ani nepřišel s Olomouci přístup špatný, jen to prostě nikomu vůbec nesedlo. Vidět ten zápas majitelé, rvali by si vlasy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Falk     před 9 lety 03.11.2015 06:45 |  
        0 0

        Hodnocení ,spravedlivé , o trošičku se mi líbil více Švec než Frydrych,souhlas se Součkem,souhlas se Zmrhalem ,ale skoro 7 to asi ne ,nebýt ty centry z levé strany ,tak klasika ,výborný Latka (až na to jedno zaváhání),Voltr vlastně gól udělal ,Kenia velmi dobrý ,Černý bojuje ,ale se hledá ,trošku u Škody pokles.
        S hodnocením souhlas a vidím to hodně podobně

  21. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Fallen (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 07:15 |  
    0 0

    Zajímalo by mě, co se stalo se zahráváním standartek. Je to fakt takový rozdíl, že rohy nekopal Hrubý, ale Kenija? Proti Jihlavě atd to bylo co roh, to téměř tutovka, a teď poslední tři zápasy skoro nic (tedy pokud jsme se dostali k rohu). nedávno se mi líbil ten signál, kdy se Škoda spároval s Delim a ten mu dělal při rohu jakoby místo. Je to tím jedním kopáčem, nebo prostě ostatní týmy bráněj lépe rohy než Sparta či Jihlava?

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Guly (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 09:10 |  
      0 0

      Přijdou ti jako 2 velké šance z rohů málo?

  22. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    buri     před 9 lety 03.11.2015 08:13 |  
    0 0

    Dobré ráno přeji všem. Jsem po operaci, tepličky jsem sledoval v nemocnici...Věřil jsem ve tři body, ale po půlce jsem se bál ...Tolik šancí a nic...Domácí prohra mě přiznám se tolik nebolela. Olomouc je moje rodná...Snad se zachrání...S hodnocením souhlas.Konečně jsme zase hráli lépe než soupeř. Také se přidám k těm co souhlasí s trenérem plzně, přísnost musí být, ten má ale výhodu v silné lavičce. A to mě nakonec potěšilo nejvíc, že rozhodli naši střídající hráči...Doma s bohemkou si přeji aby rozhodl Milan Škoda.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 20:12 |  
      0 0

      Přeji brzké uzdravení a sejdeme se zase v Edenu.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    electropope     před 9 lety 03.11.2015 08:44 |  
    0 0

    Nějaký výhrady bych měl.

    Frydrych přinejlepším čtyřku, od hráče s takovou porcí ligovejch zkušeností čekám daleko víc. Podpora útoku minimální, vzadu se dvakrát nechal obejít jako žáček a několikrát měl opravdu žalostnej odhad na míč. Dát šestku bekovi, kterej do vápna neposlal jedinej balon, zavání.

    Pětka pro Pitáka? Netuším za co. Většinu času mimo dění a když se do něj dostal, selhal. Použijme jednoduchou pomůcku: myslí si někdo, že bychom v prostoru, odkud skóroval Bílek, našli Pitáka a že by stejně dobře vystřelil? Sotva. V zimě to zabal, Karle, jenom si kazíš jméno.

    S přehledem nejhorším hráčem byl Milan Černý, kterýmu se nepovedlo jednoduše nic. Jeho přínos pro tým je bezmála zápornej a postavit ho na roveň se Součkem, to mi pod nos moc nejde.

    Zbytek spoko.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      ortevor     před 9 lety 03.11.2015 10:53 |  
      0 0

      komplet souhlas

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        steev (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 11:36 |  
        0 0

        Koplet nesouhlas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 11:53 |  
      0 0

      souhlasím. Je smutné vidět výkony Pitáka a Milana Černého. Bohužel vzhledem k současné šíří kádru jsou pořád potřeba. Nejpozději v létě poděkovat a pápá.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Joba     před 9 lety 03.11.2015 15:05 |  
      0 0

      Vyčerpávající a přesné doplnění! Vidím, že někdo koukal na stejný zápas jako já ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 20:32 |  
        0 0

        To že má někdo jiný názor mi nevadí, ale co nepochopím, jak někdo může opakovaně vyhazovat hráče z mužstva (když nezná taktiku od Uhrina, když nezná konkrétní úkoly, které každý hráč má, když nezná momentální zdravotní stav nastupivších hráčů, když nevidí naše hráče denně na tréninku apod. a to se každý týden mění), Např. po Teplicích Uhrin naznačil, že Piták nastoupil se sebezapřením, tzn, že měl nějaký handicap, "kousl" se a hrál až do té doby jak to jen šlo. A Černý tentokrát nastoupil na pravém halvu, standartně hraje vlevo, umí i uprostřed a myslím, že by slušně zahrál i levého beka, tzn. univerzální hráč a takový hráči jsou v mužstvu potřeba.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    th     před 9 lety 03.11.2015 09:21 |  
    0 0

    Dotaz, jak hodnotíte rozhodčího, prosím? Zápas jsem neviděl, jen v poslouchal rozhlasové vstupy v autě cestou z práce a reportér při vstupu v 55. min. říkal, že diváci v Teplicích hodně naštvaní, že 90% sporných momentů pískl v náš prospěch. Pročetl jsem diskusi pod článkem k zápasu a tam k němu žádná poznámka, zde zatím taky ne, jeho výkon mne zajímá i proto, že to byl jeden z prvních zápasů od definitivního potvrzení smlouvy Číňané-Pelta a jsem zvědavý, jestli se to nějak odráží na výkonech rozhodčích (že budeme mít jistou do budoucna aspoň rovinu, možná vyjma zápasů s rudou lůzou a Viktorkou).

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      AdJap     před 9 lety 03.11.2015 09:29 |  
      0 0

      Já bych řekl, že pískal lehce nakloněnou rovinu a opravdu, spíše v náš prospěch. Utkání ale nikterak neovlivnil, těch pár sporných situací na půlce hřiště většinou rozhodl v náš prospěch což ale o výsledku určitě nerozhodlo. Co si tak pamatuju, tak mohl vyloučit Součka, ale to samé se dá říci o Ljevakovičovi. Pak si myslím, že měl Kenija dostat po jednom ze zákroků žlutku. Jinak to zvládl ale docela solidně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        AlesJa     před 9 lety 03.11.2015 11:08 |  
        0 0

        částečně souhlasím, ale cca. tak od 60 minuty změnil výrazně styl a vše se pískalo pro Teplice a myslím, že otočil i nějaký aut.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Jiri1     před 9 lety 03.11.2015 09:37 |  
      0 0

      Svět rozhodčích a delegátů nelze hodnotit podle dotací , je to spíš o propojenosti jednotlivých cinovníku nejlépe bývalých sudích s jednotlivými kluby , o tom kolik klub investuje do tzv. poradcu ci kdyz hraje pohary kolik zaplati za doprovody rozhodcich, koho zve na své akce a jak vyhoví třeba požadavkům sudích, méně nebo uz skoro vůbec dnes o klasickém uplácení.
      Samozřejmě velkou roli hraje zastoupení v příslušných svazových orgánech nebo dokonce komisích konkrétně DK, rozhodci a delegáti a nesmíme zapomínmat ani na klasiku obcas dát sudím tutovku na výsledek a podobne.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Humessi     před 9 lety 03.11.2015 09:25 |  
    0 0

    OT: VŠICHNI do Edenu na Klokana! Ukažme vedení, že se jim vyplatí do Slavie investovat!!! Pojďme jim ukázat, že je o Slavii velký zájem. Zbývají dva domácí zápasy, počasí je ještě celkem slušný (jakštakš), čas taky není vůbec špatnej, není co řešit!

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      jarodo57     před 9 lety 04.11.2015 10:17 |  
      0 0

      Čas i počasí dobrý,ale horší je ta práce.Já bohužel můžu až na tu Příbram.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Jachym     před 9 lety 03.11.2015 09:51 |  
    0 0

    Latka sice po většinu zápasu velmi dobrý, ale hodnocení nezmiňuje jeho pozdní přistoupení k obránci Teplic, který hlavičkoval v jasné příležitosti nad. To nás mohlo stát všechny tři body...

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Guly (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 10:12 |  
      0 0

      Nebyl to jeho hráč. Chyba byla, že Deli měl 2 hráče, první šel na bližší tyč, s kterým se chytl Deli a druhý (Jablonský) a ten šel na zadní. Logicky Deli nemohl uhlídat oba a Latka, kterej měl jiného hráče, tak jen hasil požár. Chyba byla v komunikaci. Nevím, jestli Deli umí nebo neumí česky, pokud umí, tak byla jeho chyba, že někomu neřek, ať si neobsazeného hráče vezme.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Jachym     před 9 lety 03.11.2015 11:54 |  
        0 0

        OK. Ale čí to byl tedy hráč? Nebyl to náhodou dvanáctý hráč Teplic, který nikomu ze slávistů nepatřil?:-) Dělám si legraci, ale byla to závažná chyba rezultující v obrovskou šanci Teplic a v hodnocení nebyla nikomu připočtena na vrub...

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          el_moscardon     před 9 lety 03.11.2015 14:15 |  
          0 0

          Záleží, jak se to brání. U nás v pralese měl každý chlap stejné číslo v soupeřově dresu. Pouze pokud tam byly velké rozdíly, například ve výšce, tak se to upravovalo nebo zdvojovalo. A toho svého chlapa si tím pádem každý hlídal při každé standardce a ještě jsme si pro jistotu vždycky křikli, kdo má jaké číslo. V lize, předpokládám, se to stanoví v šatně před zápasem na poslední taktické přípravě podle toho, jak to má kouč nasledované.
          A jestli se třeba hraje napůl zóna, chce to už vyšší nároky a zodpovědnost těch hráčů. Věřím, že si to Uhrin několikrát přehraje na videu a zjistí, jak to bylo a zjedná nápravu :)

  27. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    PetCC     před 9 lety 03.11.2015 11:20 |  
    0 0

    Tak jednak první poznámka. Po odporném výkonu s Olomoucí jsem neměl jakoukoliv sílu číst jakékoliv články o Slavii a na fotbal jsem nebyl schopen se ani podívat. Takže první co jsem viděl, byl až zápas v Teplicích.
    A už v první půli jsem si říkal, že kdyby s takovou snahou hráli proti Olomouci a prohráli, tak bych jim to určitě za zlé neměl. Narozdíl od toho, co předvedli. Zkrátka, nepamatuju, kdy bych byl tak zhnusenej a naprosto otrávenej po nějakým zápase.
    Ale v Teplicích předvedli slušnej výkon a vůli alespoň se pokusit dostat se do vápna a zakončit. A nakonec se povedlo dát i gól.
    V současné době stojí naše výsledky na obraně, které dokázali pomoct i oba nový krajní hráči. A to mě právě zaujalo, když jsem se teď podíval na statistiky. Ostatně přede mnou už to tu bylo zmíněno.
    Doma máme 9 bodů (10. místo), venku 10 (3.). Ovšem, venku jsme dostali jen 4 góly a jsme tak nejlepší v celé lize! A to jsme 2 dostali v Plzni.
    Je tak jasný, že v obraně se nic měnit nemusí, za to záloha, ta potřebuje mnohem agresivnější hráče, kteří jdou za každou cenu dopředu a netočí se s míčem dokola, aby ho nakonec poslali zpátky obraně.

  28. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 11:41 |  
    0 0

    Po dlouhé době s Alanorem nesouhlasím.

    Pro mě muž zápasu jednoznačně Kenia, zcela vyčníval svou schopností přejít přes hráče, zrychlit hru. Velmi dobře hrál i Zmrhal, který vypadal na lajně o poznání lépe než ve středu. U nich bych čekal vyšší známky.

    Slovem úlet bych pak označil stejné známky pro Míňu a Součka. Míňu nějak toleruji, je to slávista, pracovitý, ale tohle není na první ligu, prostě parodie kdysi šikovného fotbalisty. Souček z mého pohledu odehrál slušní utkání a nemůžu souhlasit se stejnou známkou jako Míňa. Mně se naopak Souček líbí - operuje na velkém prostoru od stoperů po ofenzivní záložníky a dobře tento prostor čistí. Několikrát nás v úvodu Teplice přečíslili a pramenily z toho střely Ljevakoviče. Je to ale skutečně vina Součka? Jinak ten zásah rukou byl v pádu, podle mého to Souček neměl pod kontrolou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      bongor     před 9 lety 03.11.2015 19:35 |  
      0 0

      Mně se Thore taky Součkova hra velmi líbí,ale tentokrát myslím,že neměl svůj den.Jindy vyniká v mužstvu mnohem víc.A nebo se ostatní o tolik zlepšili.

  29. DO SLAVIE PŘESTOUPIL MLÁDEŽNICKÝ REPREZENTANT LIBOR HOLÍK

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 12:00 |  
    0 0

    DO SLAVIE PŘESTOUPIL MLÁDEŽNICKÝ REPREZENTANT LIBOR HOLÍK

    tim je myslim jasne receno kam se smeruje nase U-19. pokud nekdo odejde, ocekavam, ze to bude hrac u ktereho neni videt perspektiva pro prni muzstvo

    • Re: DO SLAVIE PŘESTOUPIL MLÁDEŽNICKÝ REPREZENTANT LIBOR HOLÍK

      nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 12:34 |  
      0 0

      Mě to teda moc jasné není kam směřuje naše U-19. Hrajou tam převážně výrazně mladší kluci a výsledky tím pádem nic moc. Chápu, že o výsledky až tak nejde, ale chvíli už to směřovalo div ne o soutěž níž. Spousta těch co by tam hrát i mohli jsou v juniorce, namátkou Kuchta, Veselý, Fotr, když pak nastoupí za U-19 hned je to vidět a jsou i výsledky. Pokud vím, tak i s Holíkem se též počítá do juniorky. Nicméně počítám, že to nebude zdaleka poslední příchod v mládežnické kategorii, tak se snad i U-19 dočká nějakého posílení.

      • Re: DO SLAVIE PŘESTOUPIL MLÁDEŽNICKÝ REPREZENTANT LIBOR HOLÍK

        klimi     před 9 lety 03.11.2015 12:42 |  
        0 0

        Fotr nemůže hrát za U19 ani tam tuhle sezónu nehrál...Jediní dva, kteří hrají za juniorku a mohli by hrát za U19, je Kuchta a Veselý.

        • Re: DO SLAVIE PŘESTOUPIL MLÁDEŽNICKÝ REPREZENTANT LIBOR HOLÍK

          Pepino44     před 9 lety 03.11.2015 13:23 |  
          0 0

          Tak tohle nechápu,proč by měl hráč, který byť věkem by mohl hrát za U19 neměl díky své výkonosti postoupit o soutěž výše. Zápasy v juniorce jsou pro tyto hráče podstatně výživnější než za U19. Např. Kuchta byl nominován do Ačka v Teplicích. Měl to odmítnout a jít si zahrát za U19 ? Když se podíváš do zahraničních lig, kolik takto mladých hráčů již nastupuje pravidelně za A mužstvo, tak proč je držet v soutěžích kam podle věku patří. Je přeci normální,že dobří hráči postupují mezi starší, protože v každé věkové kategorii o stupínek výš se hraje o něco lepší fotbal, nebo alespoň náročnější.

          • Re: DO SLAVIE PŘESTOUPIL MLÁDEŽNICKÝ REPREZENTANT LIBOR HOLÍK

            nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 13:33 |  
            0 0

            Však to je v pořádku, bohužel za ně není adekvátní náhrada U-19 nám místo radosti dělá spíše skorem "ostudu". Potřebovala by doplnit. Je hrozně znát na výsledcích, když ty dva nastoupí a když nenastoupí.

          • Re: DO SLAVIE PŘESTOUPIL MLÁDEŽNICKÝ REPREZENTANT LIBOR HOLÍK

            klimi     před 9 lety 04.11.2015 09:46 |  
            0 0

            Já jsem něco takového řekl? Přečti si příspěvky znova a zamysli se...

        • Re: DO SLAVIE PŘESTOUPIL MLÁDEŽNICKÝ REPREZENTANT LIBOR HOLÍK

          nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 13:29 |  
          0 0

          Tak to se omlouvám, moje chyba, nemám v těch ročnících moc přehled. S mládeží nemám nic společného. Když mu ještě nebylo 20 tak jsem zřejmě milně předpokládal, že za 19tku ještě hrát může.

          • Re: DO SLAVIE PŘESTOUPIL MLÁDEŽNICKÝ REPREZENTANT LIBOR HOLÍK

            klimi     před 9 lety 04.11.2015 09:48 |  
            0 0

            Ono to není přímo o věku ale o ročníku. Dorost je ročník 97 a mladší. Oskar je 96ka, Kuchta a Veselý jsou 97.

            • Re: DO SLAVIE PŘESTOUPIL MLÁDEŽNICKÝ REPREZENTANT LIBOR HOLÍK

              Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 04.11.2015 10:45 |  
              0 0

              Do U19 by měli spíš postupovat talentovaní kluci z U18 nebo U17...nejde o to, že nějaký ročník dělá ostudu nebo hraje střed tabulky, vždy by měla být priorita vychovávat hráče pro A tým...

              • Re: DO SLAVIE PŘESTOUPIL MLÁDEŽNICKÝ REPREZENTANT LIBOR HOLÍK

                klimi     před 9 lety 04.11.2015 12:10 |  
                0 0

                To jednoznačně, ale ve chvíli, kdy to smrdí sestupem, je prostě třeba zasáhnout...I ostatním hráčům pomůže psychicky, že se vyhrálo a pak to půjde lépe, viz poslední zápas se Sigmou.

  30. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    SLAVIESTA     před 9 lety 03.11.2015 12:33 |  
    0 1

    Dobrý den, pánové může mi někdo vysvětlit, čím si Černý vysloužil, že znovu a znovu nastupuje v základní sestavě? Dokáže být nejhorší i když se Slavii vůbec nedaří! Pokud se jí daří je nejhorší zase. Delší pauza by mu třeba prospěla.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      smely (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 12:42 |  
      0 0

      protoze nikoho jinyho pouzitelnyho nemame ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      navzdyslavia     před 9 lety 03.11.2015 13:07 |  
      0 0

      Ahoj. A koho bys za něj postavil? Mas za nej nahradu?

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        mirecek1111     před 9 lety 03.11.2015 13:58 |  
        0 0

        Voltr? Hráč je sice evidentně v útlumu oproti začátku sezony ale přesto je jeho přínos oproti Černému daleko vyšší. Takže, já bych místo Černého stavěl Voltra.

        A pokud se usadí v sestavě Frydrych, tak je otázka, zda by nebyl v sestavě přínosnější v záloze i Mikula než Milan.

        Zmrhal, Kenia, Souček, Piták (není kde brát, Hrubý ani omylem), Voltr (Mikula).

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Guly (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 14:10 |  
          0 0

          To já bych zase Hrubýho viděl radši ve středu zálohy než Karla i Míňu dohromady. Hraje špatně, ale od tý doby, co nehraje, Škoda sand nedal gol. Naposledy proti Dukle, opět po centru Hrubýho. A na kraj klidně Mikulu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Jachym     před 9 lety 03.11.2015 14:28 |  
      0 0

      Ten Uhrin je hroznej zabedněnec. Tolik expertů mu tady radí kdo by měl hrát a kdo ne, a to, prosím, bez jakéhokoli denního kontaktu a znalosti formy jednotlivých hráčů...:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 15:01 |  
        0 0

        Dobrý den přeji.
        Já bych si nedovolil panu trenérovi radit ani trochu, ale zase na druhé straně i bez jakéhokoliv denního kontaktu poznám, kdo je momentálně z formy :-).
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Jachym     před 9 lety 03.11.2015 16:13 |  
          0 0

          Hezké odpoledne. Černému se opravdu nedaří a má daleko do formy, se kterou odcházel do Turecka. Nicméně zápasy odmaká na 100% a nikoho lepšího, kdo by zvládl totéž a přidal nějakou nadstavbu, bohužel trenér nemá. Proto doufám v kvalitní posilu do zálohy, neboť tam nás velmi tlačí bota.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        lassiter     před 9 lety 03.11.2015 15:43 |  
        0 0

        No tak tomu bylo vždycky a koneckonců je to tak dobře, vždyť bysme to tu mohli jinak zavřít nebo dokola psát jen DUVCD :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Jachym     před 9 lety 03.11.2015 16:07 |  
          0 0

          Ale jo, souhlasím. Zdejší debata má dobrou úroveň v porovnání s diskusemi na idnes nebo novinky.cz...

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 16:15 |  
            0 0

            Bohužel všechny diskuse předčí ta na slavia.cz

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              spino     před 9 lety 03.11.2015 16:32 |  
              0 0

              To je skutečně žumpa. Superslavia proti ní byla intelektuální kroužek.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Kunetice     před 9 lety 03.11.2015 16:45 |  
      0 1

      Černýmu neprospěje pauza ale odchod ten kluk na to prostě nemá a aj jiní uvidíme v zimě .
      Proč myslíte že Černý nehrál v Dukle protože Kozel není blb a vidí že má s potížemi na 3 ligu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Barra     před 9 lety 03.11.2015 17:16 |  
        0 0

        Predpokladam ze tim nechces naznacit ze Uhrin je blb.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          steev (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 17:24 |  
          0 0

          Tak Černý nehrál v Dukle protože byl po zranění.A díky Slávistům kteří tam působí měl čas na to dát se dohromady,do jaké míry se to povedlo je věc jiná.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 20:45 |  
            0 0

            Je to tak, Černý byl v Dukle zraněný celý podzim, až na jaře nastoupil do většiny zápasů.

  31. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    zeleznik2     před 9 lety 03.11.2015 19:35 |  
    0 0

    Podle mne dobrý kolektivní výkon, nikdo výrazněji nevyčníval a zase nikdo vyloženě špatný nebyl, takhle přesně chceme, aby naši kluci hráli v každém zápase, což se bohužel neděje, ale také kolektivní vyčinění za spálené šance, ať už to byl Milan, Tomáš, Martin, Levan nebo Karel s Jaromírem, všichni mohli dát branku a být hvězdou. Berky předvedl jeden, ale právě důležitý zákrok při střele Filla a při Jablonského šanci měl obrovské štěstí, Deli hrál dobře, ale zbytečným faulem nabídl velkou šanci soupeři, kraje dobrý obrany dobrý, Piták standart, trošku horší Souček a Míňa obvyklý. Škoda vepředu opět bez gólu, jako kdyby mu došel střelecký prach, doufám, že proti Bohemce aspoň jednou skóruje, na závěr Bílek a Voltr střídající hvězdy.

  32. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    spino     před 9 lety 03.11.2015 20:09 |  
    0 0

    Alex Král z U19 (kde jsou třenice s Michalem Petroušem) odchází po dohodě s agentem na týden do Viktorie Žižkov. Mohl by to prosím někdo vysvětlit? To je hostování, zkouška, nebo přestup? Souvisí to nějak s tím, že je Žižkov naše farma? Budou odcházet z U19 další hráči? Jak zareaguje vedení?

    Podle mě by to chtělo v tomto týmu radikální řez (jestli do hráčů, nebo realizačního týmu nevím, nevidím do toho), protože tahle situace je v kontextu současného vzestupu Slavie skandální.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      rihy10 (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 20:24 |  
      0 0

      Připojuji se k dotazu..:)

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        steev (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 20:31 |  
        0 0

        Alex Král na své stránce:


        Za včerejší a dnešní den mi přišla spousta dotazů na moji budoucnost ve Slavii, jestli odcházím atd...
        ‼ TAKŽE ‼
        Jsem na týden v klubu Viktorka Žižkov. Po dohodě s mým agentem p. Paskou mám týden, abych si ochutnal a vyzkoušel jak to chodí a vypadá ve 3. lize dospělých ⚽
        Co bude dál - to se uvidí...

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          spino     před 9 lety 03.11.2015 20:42 |  
          0 0

          Jestli se prosadí v ČFL, tak to bude hodně špatná vizitka pro naše trenéryy mládeže, že ho brzdili v dorostu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Navyseals     před 9 lety 03.11.2015 20:58 |  
            0 0

            Proč je tu pořád Petrouš? Vždyť už je to trapný. A pokud otráví i jednoho z nejlepších mladejch, co máme, tak si ho na zápase A-dorostu najdu a promluvím si s ním.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              rihy10 (přítel SN)     před 9 lety 03.11.2015 21:08 |  
              0 0

              Prověřil jsem si to u svých "zdrojů", opravdu problém nese jméno Petrouš...v tuto chvíli však, zdá se, ho Slavia podrží a zůstává. Osobně bych si ale vsadil, že zimu nepřežije, ale kdo ví..

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              spino     před 9 lety 03.11.2015 21:08 |  
              0 0

              A jsi si jistý, že za tím stojí Petrouš? Nemají v tom prsty třeba bohatí a ambiciózní rodiče? Nevím, jen se ptám. Vzpomeň si, jak tenhle ročník popravil už trenéra Titěru a Hyského. Hodit to Petrouše je hrozně jednoduché.

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                no-nick     před 9 lety 03.11.2015 21:36 |  
                0 0

                Chtěl jsem napsat, jak můžete odsuzovat, když nevíte detaily, inside informace, a hned dva jste mě předběhli:)

                Odchod talentu samozřejmě špatný je, ale bůhví, třeba prostě jiná možnost není. Občas by mladý fakt zasloužili bombu.

                • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                  Navyseals     před 9 lety 03.11.2015 21:40 |  
                  0 0

                  Já nevím, ale vyhodili ho od repre kvůli katastrofálním výkonům, problémy s hráči má odjakživa a Alex by ten důvod asi napsal, kdyby to nebyl konflikt s trenérem.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                    spino     před 9 lety 03.11.2015 22:01 |  
                    0 0

                    Michal Petrouš nás dvakrát zachránil v lize. Já sám ho považuji za kvalitního trenéra, který má jediný handicap v kondiční přípravě. Asi to nestačí pro ambiciózní tým první ligy, ale v mládeži ho považuji za muže na svém místě. Tím spíše, že má pověst trenéra, který s mladými umí pracovat. Ukázal to konec konců už když koučoval juniorku.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                      Navyseals     před 9 lety 03.11.2015 22:05 |  
                      0 0

                      On umí pracovat v krátkodobým horizontu. To, že nás dvakrát zachránil v lize, je blbost. Poprvé hráče stmelila možnost krachu a podruhé vyhrál 4 zápasy, z toho 2 proti sestupujícím. A byl u největších ostud v historii novodobé Slavie.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                        spino     před 9 lety 03.11.2015 22:18 |  
                        0 0

                        První období pracoval ve Slavii půl roku zadarmo. Neříkám, že to nevyhecovali Kisel s Vaniakem, ale i on na tom měl svůj podíl, byli jsme na začátku jara asi bod od sestupu. Ve druhém období jsem před koncem Rady hráli snad nejhorší fotbal v lize a přestože jsme byli ve středu tabulky, k sestupu moc bodů nezbývalo. Navíc nálada v týmu byla tehdy na bodu mrazu.

                        Podzimní debakly určitě nezlehčuji, ale projevila se na tom podle mě ona slabá kondička + v prvním období slabý kádr a ve druhém Šeterleho politika, kdy nepřivedl druhého stopera, ani jednoho požadovaného hráče.

                        Jinak, pořád jsi zapomněl na ten titul s juniorkou, kdy jsme navíc hráli v sezóně moc hezký fotbal.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                        Barra     před 9 lety 04.11.2015 00:13 |  
                        0 0

                        Jasne, v sezone 2010-11 kdy Slavie pod Petrousem prohrala jen jeden jediny zapas v jarnim kole, to nebyla zasluha trenera, ale jen hracu. Naopak prohry 0-7 a 0-4 o 3 sezony pozdeji jdou na frak Petrouse - nebo jak pises, "byl u toho". No, stejne tak "byl u toho" v 2011, svoji zasluhu tedy take mel na tomto mimoradne vydarenem obdobi, kde Slavie ziskala prumerne temer 1,9 bodu na zapas, do ted nejvice od doby posledniho titulu (tuto sezonu mame necelych 1,6 bodu na zapas).

                        Zajiste si kazdy pamatuje ze proti Teplicim jsme dostali 5 z tech 7 branek behem poslednich 26 minut zapasu, kdy jsme hrali s 10, po hloupem vylouceni Karola Kisela. A jinak s obranou ve slozeni Nitriansky-Bortel-Kolarik-Dostal. Vazne si myslis, ze kdybys byt na miste Petrouse, bys uhral lepsi vysledek? Proti Boleslavi jsme prohravali jen 1-0 do doby, kdy byl Hrubes vylouceny po hloupem ztraceni mice od Karola Kisela. Takze oba zapasy jsme meli o muze min v okamziku, kdy jsme se sesypali.

                        Samozrejme ze neni prijemne s takovymi cisly prohrat, ale i to patri k fotbalu. Je podle tebe Sir Alex Ferguson, Arsene Wenger, Jaroslav Silhavy nebo Lubos Kozel spatny trener? Asi ano, kdyz Petrousovi vycitas tyto prohry, 'nejvetsi ostuda novodobe Slavie' jak pises. Jinak Man U - Man Cit v 2014 doma doma 1-6, Liverpool - Arsenal 5-1 v 2014, Chelsea - Arsenal 6 - 0 take v 2014, v 2012 prohral Arsenal na hristi Man U dokonce 8 - 2. Wenger a Ferguson jsou tedy spatni treneri? Van Gaal a jeho United s prohrou 5 - 3 v minule sezone na hristi Leicester - take spatny trener? U nas v 2014 prohra Liberce 6 - 0 na hristi Plzne. Silhavy spatny trener? Dukla a Kozel v minule sezone: behem 2 tydnu debakl 5 -1 na Slovacku a 6 - 0 v Jablonci - Kozel spatny? Kolik prikladu jeste chces? Nabizi se Jürgen Klopp a zalostny Dortmund v minele sezone, Jose Mourinho a katastrofa jmenem Chelsea v teto sezone, a desitky obdobnych debaklu. A proto se jedna o spatne trenery? Co se tyka me, Petrous neselhal behem tech 2 period, co vedl prvni muzstvo. Staci se podivat na oslabeni muzstva, se kterym musel zahajit sezonu 2011-12 a nasledne 2013-14. Jednu chybu snad udelal - mel prasknout pesti do stolu a vyzadat si vcas posily.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                          AdJap     před 9 lety 04.11.2015 09:23 |  
                          0 0

                          Nitrianský-Bortel-Kolařík-Dostál ... brrrr...

                          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                            Betynka58     před 9 lety 04.11.2015 10:57 |  
                            0 0

                            A od té doby šla kariéra Kolaříka do kytek... Často si na něj ještě dnes vzpomenu, rozhodně to byl nadějný stoper, s perspektivou dalšího růstu. Byl to ale typický příklad mladého fotbalisty, který nakoukl do áčka v tu nejnešťastnější dobu. Škoda ho.

                            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                              AdJap     před 9 lety 04.11.2015 12:21 |  
                              0 0

                              Je pravda, že ten on jediný z tě čtverky se mohl stát do budoucna pro klub přínosem, ale to už nezjistíme. Třeba by zapadl i on do šedého podprůměru.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                    spino     před 9 lety 03.11.2015 22:03 |  
                    0 0

                    Pořád ale nevíme, proč vlastně do Viktorky Žižkov jde. Nevíme, jestli na přestup, hostování, testy, nebo co vlastně... Proto jsem se ptal.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                      Nosorozec     před 9 lety 03.11.2015 23:45 |  
                      0 0

                      Já to pochopil tak, že tam jde odehrát jeden zápas, aby si okusil dospělý fotbal.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                    no-nick     před 9 lety 04.11.2015 07:23 |  
                    0 0

                    Já nezpochybnuju, že tam byl konflikt s trenérem. Mohl být. Ale nikdo z nás neví, kdo je na vině. Třeba si mladý pán postavil hlavu či dělal machra, třeba to dělal Petrous. Ale když tohle nevím, nemohu jednoho ani druhého odsuzovat.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                      hulk     před 9 lety 04.11.2015 08:21 |  
                      0 0

                      Pokud si dobře pamatuji, tak Alex Král měl problémy už ve Zbrojovce, kde dříve působil. Má bohaté rodiče, kteří mu platí vlastní speciální tým, kvůli kterému údajně skončil ve Zbrojovce. Nevěřím tedy, že by problém byl pouze v Petroušovi.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              denydzlSKS     před 9 lety 03.11.2015 21:09 |  
              0 0

              A není to náhodou také jeden z toho ročníku, který brzdí v rozletu už třetí trenér?(a tu otázku myslím vážně, opravdu to nevím) Jestli ano, tak skoro stojí za úvahu zda problém není někde jinde než v trenérech.

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 04.11.2015 11:19 |  
                0 0

                Ať je to jak je, nejlépe to vědí sami dva zainteresovaní, vše ostatní jsou jen dohady...vše je o hlavě, psychice a pokoře, zřejmě na sebe narazily dvě ega nebo rozdílné názory na věc, myslím že uplně nejlepší varianta je vyzkoušet si fotbal na vyšší úrovni, nechat obrousit hrany, Alexe poslat na farmu a hlavně ponechat obě horké hlavy ve Slavii, pokud přinášejí Slavii přínos.

  33. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Barra     před 9 lety 04.11.2015 07:30 |  
    0 0

    OT - doprovodny program pro deti pred zapasem s Bohemians

    http://slavia.cz/clanek.asp?id=Vemte-deti-na-fotbal-V-nedeli-pripraven-bohaty-programu-13439

    Vidim Tomasi / Navare ze jste se opet prekonal. Parada, doufam ze Vam vyjde pocasi a ze rodice a deti vyuziji maximalne tuto nabidku - a ze navsteva bude vyssi nez pri minulem zapase s Olomouci. Za Vasi snahu si to Vy a Slavie zaslouzi, a nezapomenme ze v nedeli budou na fotbale take pritomni nasi cinsti spolu-zachranci / majitele. Idealni prilezitost jak jim ukazat co Slavie pro fandy znamena. Nedelni odpoledne je take idealni cas pro tuto akci, a urcite take velke Slavisty potesi autogramiada a krest "Vzpominky mistru". Rikam si kam porad chodite pro tyto napady?! Jsem zvedavy cim nas jeste prekvapite v teto sezone. V kazdem pripade muj velky obdiv a palec nahoru. Good job!

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          před 9 lety 04.11.2015 10:09 |  
      0 0

      Barro, hlavně si knížku objednej http://www.vzpominkymistru.cz stojí totiž za to!

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Barra     před 9 lety 04.11.2015 10:32 |  
        0 0

        Uz jsem dost vyrazne naznacil svagrovi cim by me cesky Jezisek mohl potesit -:)

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 04.11.2015 11:25 |  
          0 0

          Mě by tedy český Ježíšek nejvíc potěšil knihou o bratrech Mašínech...Zatím dobrý, Cesta na Severozápad, Odkaz nebo Jenom ne strach...ale mě se bohužel nikdo neptal:))

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      spino     před 9 lety 04.11.2015 17:50 |  
      0 0

      Opět pochvala pro Tomáše Syrovátku. :)

  34. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    zeleznik2     před 9 lety 04.11.2015 17:50 |  
    0 0

    Deník Spart

    7-Berkovec, Kenia, Švec, Deli
    6-Souček, Frydrych, Latka, Zmrhal
    5-Piták, Škoda
    4-M.Černý

    nehodnoceni: Voltr, Bílek, Vukadinovič

  35. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    zeleznik2     před 9 lety 04.11.2015 17:58 |  
    0 0

    Idnes

    2-Deli, Kenia, Latka, Zmrhal
    2,5-Berkovec, Piták, Švec
    3-M.Černý, Frydrych, Souček, Škoda

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 05.11.2015 09:01 |  
      0 0

      Díky za info.