Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 11. kolo

Slávistům se páteční duel nepodařil, když podlehli Sigmě Olomouc 0:2. Ta se přitom nachází ve druhé polovině tabulky.

Je to klasika posledních let - Slavia nezvládá zápasy s papírově slabšími soupeři, které by měla porazit a měla by s nimi potvrdit návrat do vyšších pater tabulky. Trenér Rada měl dobrou sérii, vyhrál derby, pak ale přišlo katastrofální selhání v závěru podzimu, ze kterého se mi vybavuje třeba domácí prohra 0:2 se zoufalým Baníkem (který se ke dnešnímu dni za ta léta dopracoval k ještě větší zoufalosti). Loni kouč Beránek skvěle vstoupil do sezony, jedno z prvních zadrhnutí a cesta k boji o záchranu ale byla domácí prohra se slabým Brnem 1:3. A letos je to tu zase, Slavii se daří, vyhrává derby, drží se nahoře. To vše by měla potvrdit proti Olomouci, která je v krizi. Výsledek? Neoptimální výkon a porážka. Samozřejmě to mrzí, nicméně je důvod k hysterii, kterou ve zdejší diskusi rozjelo pár jedinců, kteří by nejraději vyhazovali většinu kádru?

Myslím si, že k tomu není důvod. Tým je stále stejný jako pod vládou bratří Řebíčků a mnozí mu před sezonou odhadovali boj o ligovou příslušnost. Faktem je, že současný kádr má kvalitu na střed tabulky a dosud hrál na hranici svých možností. Načež se stalo něco, co se dalo čekat - jeden zápas prostě nevyšel. Herně to nebylo moc podařené, na druhou stranu nešlo ani o totální propadák. Slávisté makali a asi měli celkově mírnou převahu, nicméně soupeř dobře bránil a prokázal velkou střeleckou efektivitu. Toť můj střízlivý pohled na věc, přijde mi přestřelené, že po prohře v Brně nás tu kdekdo unáhleně posílal do druhé ligy a nyní považuje za skandální, že stejně silný/slabý tým nevyhraje každý zápas.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Martin Berkovec - 3 - První větší chyba Berkovce v sezoně. První gól se chytat nedal, pak už na něj šla v zápase jen jedna středně nebezpečná střela, kterou měl pokrýt. Bohužel chyboval a pustil ji. Nicméně zatím jde o ojedinělý kiks a dosud byl jasnou oporou.

Jan Mikula - 3 - Hodně nevydařený zápas od Mikuly. Dozadu si odvedl své a zahrál poctivě. Ale dopředu to bylo doslova a do písmene katastrofální, čehož si musel být sám vědom. V páteční večer nedokázal zpracovat snad ani míč, co mu ležel u nohy. O tom množství zkažených přihrávek nemluvě. Navíc dostal 4. žlutou a dává šanci na své místo v základu pravděpodobně Frydrychovi.

Martin Latka - 5 - Podle mě odehrál uspokojivý zápas. V obraně si počínal jistě, i když jeho zákrok hodně zaváněl penaltou. Nicméně rozhodčí nepískl, tak není třeba více kritizovat. Když se nedařilo dopředu, tak se hodně snažil pomoci mužstvu i tam. Vybojoval skvělou palebnou pozici z přímého kopu pro Keniu.

Simon Deli - 6 - Jako jediný z našich byl nadprůměrný a potvrdil své dosavadní výborné výkony. Byl dominantní ve hře hlavou i v rychlostních soubojích. Udělal jedinou podstatnější chybu, když při druhé brance trochu nešťastně odhlavičkoval míč přímo Houskovi na nohu. Ale stále to nebyla nějaká hrubka a Berkovec to měl pokrýt.

Tomáš Jablonský - 4 - Potvrzuje zlepšené výkony oproti začátku ročníku a byl lepší než Mikula. Na rozdíl od něj byl platnější ve hře dopředu, i když ani tak to od něj nebylo optimální.

Tomáš Souček - 5 - V první půli velice dobrý. Odebíral míče, snažil se i celkem úspěšně o rozehrávku. Ve druhé půli šel jeho výkon dolů, ale na horší pětku to nakonec stačí.

Radek Voltr - 3 - Jak už jsem psal, tak to v posledních kolech není od Voltra ono. Kličku neudělá a když si soupeře snaží obhodit, tak není dost rychlý na to, aby mu utekl. Opět neproměnil docela slušnou možnost v úvodu zápasu a několikrát nezachytil svého hráče při bránění. Slabý výkon.

Jaromír Zmrhal - 2 - Třeba ve druhé půli měl i lepší momenty, mezi něž řadím povedené sólo mezi asi třemi hráči Olomouce. Celkově ale jeho výkon hodnotím jako mizerný. Srovnejte jeho zájem o hru s Keniou či Součkem. Navíc fatálně a hloupě chyboval před rozhodujícím gólem, když lacině ztratil míč a vyslal Sigmu do brejku. Smolně si pak ještě míč následně ztečoval do branky. Katastrofálně řešil i dobrou šanci, když Buchta vyběhl daleko z branky, ale míč nezajistil. Místo lobu do opuštěné branky atakoval Zmrhal rohový praporek nepochopitelným centrem.

Levan Kenia - 4 - Byl vidět a tradičně chtěl hrát. Škoda, že nedal gól z přímého kopu. První kopl parádně a chybělo jen trochu štěstí, při druhém Buchtu nenachytal a třetí už poslal nepřesně do zdi. Nakonec dávám jenom lepší čtyřku i kvůli šlápnutí na protihráče. Neřekl bych, že šlo o úplný úmysl, ale myslím, že hráče mohl přeskočit i třeba za cenu pádu.

Jan Štohanzl - není hodnocen - Pro zranění střídal ve 13. minutě. Přeji brzké uzdravení!

Milan Škoda - 3 - V podstatě nulový výkon. Neměl sice dostatečnou podporu, ale dohromady nepodržel skoro žádný balón ani nebyl vidět v zakončení. Horší trojka a po reprezentační střelecké erupci očividný pokles formy.

Milan Černý - 3 - Lavička mu asi není souzená a na hřiště se dostal brzy kvůli zranění Štohanzla. Bohužel předvedl svůj standardní výkon. Tedy očividná snaha a běhání, ale po fotbalové stránce hodně podprůměrné.

Robert Hrubý - 2 - Co dodat? Při hře moc vidět nebyl a stupidně se nechal vyloučit. Není to nijak tvrdý nebo zákeřný hráč, ale je v soubojích pozdě a jeho fauly jsou pak úplně evidentní. Jedničku nemá proto, že už jeho vyloučení zápas neovlivnilo a Slavii o body nepřipravilo.

Karel Piták není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

Komentáře (110)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Alanor (admin)     před 9 lety 24.10.2015 23:46 |  
    0 0

    Jinak jak vidíte u času nahrání článku, tak v redakci žijeme Slavií a pracujeme na SN ve dne, v noci. :))

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Barra     před 9 lety 25.10.2015 00:01 |  
      0 0

      Doufam ze duo Simane - Tvrdik si toho bude vazit a vylepsi podminky, ktere jste jako 'piariste' dostavali od skrblika Rebicka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      socolikQ     před 9 lety 25.10.2015 02:34 |  
      0 0

      čert nikdy nespí..

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      no-nick     před 9 lety 25.10.2015 08:28 |  
      0 0

      Ještě je možnost, že jsi to dal nahrát už v šest, ale máš velmi pomalý internet:)

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 12:49 |  
        0 0

        Ty si delas srandu snad...pomalu vlezes hráčům do zadku a ještě si nasypes za jejich výkon popel na hlavu, jak je omlouvas a Delimu das v hodnoceni 6? Tak to radši už nedělej, protoze to nemá žádný smysl...tady nejde o jejich neumění, ale o přístup a nezájem se snažit. A nejlepšímu hráči, který jezdil, bojoval a nezkazil balon, dáš 6, to vůbec nemá smysl žádný hodnocení dělat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          JS (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 13:14 |  
          0 0

          Cože?

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Barra     před 9 lety 25.10.2015 14:38 |  
          0 0

          ???

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Boss82     před 9 lety 25.10.2015 21:27 |  
          0 0

          Tak ty si úplně mimo, chlape!

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          no-nick     před 9 lety 28.10.2015 17:57 |  
          0 0

          Čtu to až teď a ani za chlupp tomu nerozumím:)

  2. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    zeleznik2     před 9 lety 25.10.2015 00:08 |  
    0 0

    Hrubý 2? to fakt ne tento hráč si zaslouží 0 jinak ve Spartu prakticky hodně podobné hodnoceni Škoda však má 4 a Štohanzl 5. 6 myslím dostal Souček.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Thane (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 00:37 |  
      0 0

      Pro me predvedl vic pozitivnich veci nez Cerny a hroznejch veci vic nepredvedl..

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        zeleznik2     před 9 lety 25.10.2015 22:38 |  
        0 0

        A jakých?já tedy krom snad jednoho rozehraného rohu neviděl. No možná myslíš ty dvě žluté karty, to pak ano.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 25.10.2015 08:37 |  
      0 0

      Jak si někdo může vysloužit známku, která v hodnotícím rozmezí není?

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        no-nick     před 9 lety 25.10.2015 11:01 |  
        0 0

        Důvodu se najde hromada. Třeba neobjektivní pohled, osobní antipatie vůči hráči, alkohol při psaní hodnocení:))

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 26.10.2015 11:38 |  
      0 0

      Já bych se rozhodně tu jedničku Hrubýmu dát nebál.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Thane (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 00:32 |  
    0 0

    Nemohu nez absolutne souhlasit s textem pred hodnocenim hracu..presne jak pises

    Na uvod musim rict ze jsem nevidel asi prvnich 15 minut (odhadem) ale pak se mi prvni pulka libila..druha uz stala za hovno..

    Berkovec - Na stadiopnu jsem to nevidel ale Zmrhal ten prvni gol tecoval neskutecne presne ale smrdelo to golem hodne dlouho a je velka chyba ze se to nepodarilo zastavit..druhej byla strasna chyba..nevim jestli to byla letos prvni vyrazna chyba jak pises..mozna..ja ho povazuju za lepsi prumer v lize ale podle meho dela chyby casteji nez by bylo zahodno..

    Mikula - co jsem videl tak se mu nsmirne nedarilo dopredu..skutecne. Porad mam v sobe ale pocit ze je lepsi koukat na hrace kterej vsechno posere nekvalitou smerem dopredu protoze mu to zrovna nejde nez lepmpla co se mu obcas neco podari a ma asistence ale hori..dozadu dobrej dopredu se zlepsuje (nyni strasnej)

    Latka - Diky bohu ma daleko do lonskych desivych vykonu coz potvrdil i ted. Bohuzel ma daleko i do tech nejlepsich ale co..svoje si uhraje a s Delim tvori super dvojici. Dokaze pomoct i vpredu. Jasna penalta..Zde je treba rict ze rozhodci udelal ohromne mnostvi velkych chyba..Zakrok na Voltra jasna cervena. Zakrok Hrubyho mozna cervena (podle me pochopitelne) penalta Latky jasna zakrok Levana netusim..Kazdopadne nechapu ze kdyz dostal zlutou ze jsme vhazovali..to proste nedava smysl..mozna jeden z nejhorsich vykonu bez snahy komukoli pomoci nebo mu uskodit..navic mi prisel ze je hrozne tezkopadnej a spatne mu to beha (pocit)

    Deli - jeden z mala hracu kteri se mi fakt libi..paradni nakup a hrac ktery tu muze vydrzet hodne let..kdyby meli nasi zaloznici jeho dovednosti klamani telem duraz a dalsi veci ktery nejsem schopnej slovy popsat..radost na nej hledet..navic je videt ze si na stopera zvyka a uz nemam infakt pokazde kdyz dostane balon..proste dobrej

    Jablonsky - slusny, pro me porad pozitivni prekvapeni. Moc si pak nerozumnel se Zmrhalem..

    Soucek - vcera udelal chyby ale nehanil bych ho za ne..bylo to i tim ze se snazil vic rozehravat coz je pozitivni trend. Za takovehle chyby jsem i rad protoze jeho posunou na rozdil od jinych kteri je proste jen porad oipakuji..

    Voltr - porad tvrdim ze je obet pozice na ktere nastupuje..ale co cekat kdyz mame jedinyho kvalitniho zaloznika kterej je porad zranenej (Stohanzl). Nepochopil jsem jeho stridani. Ja bych vyhodil Cernyho a Voltra posunul na podhrot nebo na hrot..Pravdepodobnost ze on neco vymysli nebo da gol je nescetne krat vetsi nez u Cernyho

    Zmrhal - Mizerny. Skoda ho...hrac s nejvetsim potencialem hned za Souckem..Uz si nemyslim ze jeho pozice je ve stredu naopak. Tech dobrych zapasu je bohuzel min nez tech spatnych a ted to byl az hrozny vykon

    Kenia - Doufam ze nedostane flastr za to slapnuti..neprislo mi tak jasny jako u Petrzely ale smrdelo to. Pro nasi zalohu jeden ze tri absolutne nepostradatelnych muzu. Kenia Soucek a Stohanzl..smula ze dva z nich jsou neustale zraneni..

    Skoda - Spatny..fakt spatny..uz docela dlouho nedal gol a vlastne ani poiradnej balon..byva na hristi podrazdenej ale kdo by to nechapal kdyz dobrej balon nedostal uz nekolik zapasu? Doufal jsem ze se prosadi uz v tomhle zapase ale myslim ze je velmi potreba aby dal co nejdriv gol..pro vsechny

    Cerny - podle me nejhorsi hrac. Ano i horsi nez Zmrhal nebo Volr Berkovec ci Hruby..K cemu je hrac kterej nezpracuje balon nikoho neobejde nevystreli nenahraje nenacentruje dobrej balon? Posral tolik moznosti ze se mi chtelo plakat..Ve spojeni s Mikulovou (nastesti spise vyjimecnou) neschopnosti cokoli udelat s balonem zabili veskerou snahu ktera sla pres pravou stranu..V zime bych se s nim s velkou paradou rozloucil a poslal ho do patricnych mezi..(mozna do druhe ligy bohuzel..je mi ho vazne lito..nejvetsi talent ceskyho fotbalu svy doby co byl pres rok bez fotbalu pokud se nepletu z nej udelala neco strasnyho a ani pile a bojovnost to nedokazala nahradit. Navic mi prijde cim dal horsi..:( Obrovsky talent kterej nezachrani ani obrovske nasazeni ani bojovnost to se vazne nevidi. Jak ho jako hrace na hristi nemuzu uz ani videt tak moc je mi ho lito a snad nikomu bych tolik nepral aby se zvedl..)

    Hruby - Mohl jit ven uz za prvni zakrok. Stejne na nej doslo. Paradoxne jsem s nim byl mozna nejmin nespokojen co se nasazeni bojovnosti a hry do tela tyce..Pokud se nepletu tak oba zakroky prisly po spatnem zpracovani lehke prihravky..

    Pitak - Tady je treba rict ze je potreba se s nim rozloucit v zime protoze tymu nema co dat..nic nevytvori goly neda a pokud ma branit tak se sice snazi ale urcite jsou na to vhodnejsi hraci..podekoval bych mu protoze to byl se Skacelem nejlepsi hrac (skoda ho). Zajimavy jiste je ze takovej Vachousek je porad nesmirne platnej zatimco oni jsou uz k nicemu a to mi nikdy tak dobrej neprisel..Takze podekovat se vsi uprimnosti a ukoncit to trapeni..

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Betynka58     před 9 lety 25.10.2015 02:23 |  
      0 0

      Černý rozhodně nejhorší nebyl, na to tady jsou jiní adepti. Míňa alespoň celou dobu, co byl na hřišti, odjezdil, ostatně jako vždy, za to si ho upřímně vážím. Že měl často potíže se zpracováním nebo s přihrávkou, je věc jiná, ale takovým tam bylo povícero. Řekl bych, že vcelku nevybočil z celkově nízkého průměru slávistických hráčů. Jinak s Alanorovým hodnocením souhlasím, resp. s jejich seřazením od nejlepšího k nejhoršímu, možná bych nebyl tak přísný a některým hráčům bych známku zvedl, zejména těm nejlepším. Připadá mi třeba, že Deli tak trochu doplatil celkově slabší výkon mužstva, protože jinak by musel mít lepší známku než šestku, podle mne podal jeden ze svých nejlepších podzimních výkonů. Tu hlavičku bych mu rozhodně nevyčítal, byl v dost těžké pozici a byl rád, že na ni vůlbec dosáhl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        bongor     před 9 lety 25.10.2015 06:21 |  
        0 0

        Rozhodně souhlasím s názorem o hysterii některých z nás,i když ji chápu.Takhle nemůže hrát nejslavnější české mužstvo,já sám z toho mám od pátku úplně zkaženou náladu.Jinak se málo mluví o jednom z nejdůležitějších faktorů hry a tím je náhoda- štěstí,nebo smůla.Když se míč o někoho otře a změní směr o pár centimetrů,jako tomu bylo při prvním gólu,navíc když se to stane v poslední vteřině poločasu,tak to je náhoda a pro nás smůla,není to sebemenší důvod vyhazovat velmi schopného brankáře.Horší je,že tam ten Houska byl úplně sám a naši kluci už byli v šatně. O Milanovi už jsem mluvil minule,zdá se mi otrávený,že mu nevyšlo to Turecko,třeba je to jen dojem.O Zmrhalovi jsem vloni psal,že je to takový trochu"studený čumák" ,potom jsem se mu omlouval,ale teď beru omluvu zpět.Nevidím u něj žádný zápal pro hru,prostě to odpracuje a ještě ne dobře a jde domů.Přesnej opak je Míňa,u něj je zápal pro hru jasně vidět,ale bohužel mu to nejde,což je mi líto,je to slávista.Deli je dotvrzení,že amaterismus kvete i v těch rádoby ví aj pí klubech.Své bývalé konkurenty typu Brabec,Holek,převyšuje o hlavu a to nejen vzrůstem.Jinak přidám i obligátní názor,že proti papírově slabším neumíme,protože jako by to bylo pod naší úroveň honit se proti nějakým nýmandům.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 25.10.2015 08:48 |  
      0 0

      Jsem rád, že se najde někdo, kdo to přečte celé a nekoukne jen na známky. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        jarodo57     před 9 lety 25.10.2015 09:32 |  
        0 0

        Já jsem neviděl skoro celý první poločas,takkže nemohu hodnotit celý zápas.Ale chci se zastavit u jednoho hráče a to u Černého. Není na něho až moc velká kritika? Ano zazdil několik centrů a měl potíž vícekrát obejít hráče.Ale byl to jediný hráč ,který v závěru se nabízel a vlastně ty míče k vápnu dostal a to se i poctivě vracel.A ještě jeden postřech. Nevím v kolikáté minutě při útočení Olomouce vybojoval balón a z vlastní poloviny ho v rychlosti vyvezl pomalu až před jejich vápno ,ale musel se zastavit protože to neměl komu dát. Kolem asi 5 olomoučáků a ani jeden slávista kolem aby si to mohl s ním dát .Takže prosím vidět více v souvislostech .Jinak se ho nijak zvláště nezastávám.Pro mně byl hrozný pohled naopak na Zmrhala,který na 3x si musí zpracovávat lehký balón místo toho aby z voleje přehodil brankáře nebo ligového hráče,který za celý poločas jedinkrát přesně nepřihraje spoluhráči(Mikula) a zoufalce,který je u všech míčů o tři kroky déle a je zde z něho neustále dělán největší slávistický talent.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          jarodo57     před 9 lety 25.10.2015 09:33 |  
          0 0

          postřeh

  4. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Petr9608     před 9 lety 25.10.2015 06:21 |  
    0 0

    ad Latka: Penaltovej zákrok JE PRŮSER. Ať si dává příště majzla.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      no-nick     před 9 lety 25.10.2015 08:27 |  
      0 0

      Jj, příště by mohl uhnout a nechat ho jít sám na bránu. To by bylo pouze 68,9%.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Petr9608     před 9 lety 25.10.2015 07:33 |  
    0 0

    Jinak si říkám - neni PENALTA bolest fotbalu? Z 80% je to přiznání gólu, přičemž kolik akcí ve vápně by skončilo gólem, kdyby nebyly zastaveny rukou nebo faulem? 10% 20% I kdyby 40%, tak je to neskutečná výhoda.

    Když si to člověk srovná hokejem, tak tam je trestné střílení. To je tak 30-40% gól. A píská se při akci, která tím gólem obyvykle ve stejných 30-40% končí, není-li zastavena faulem. Tj. samostatný únik.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 25.10.2015 08:43 |  
      0 0

      Tak to je spíš na zamyšlení pro ty faulující hráče, aby se tomu zákroku radši vyhnuli, když je to nevýhodné.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    no-nick     před 9 lety 25.10.2015 08:26 |  
    0 0

    Alanore díky, velmi pěkné hodnocení. Takřka všude bezvýhradně souhlasím. Včetně hodnocení Berkovce. Docela bych rád, kdyby jeho kritici aspoň poukázali na další jeho letošní chyby, kterých dle nich udělal víc než by bylo záhodno. Píše to víc lidí, ale já si prostě žádnou nedokážu vybavit, přestože jsem viděl všechny zápasy.

    Možná bych malinko zvednul známku Hrubému. Přišlo mi, že to rozhýbal. Červená na hovno, to jo. Aspoň z toho bylo vidět, že mu to nebylo u zadku.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    houston (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 08:28 |  
    0 0

    Je smutné, že se zrovna ve Slavii sešlo tolik lidí bez zápalu a snahy. Hlavně, že se už vidí někde v zahraničí. Ale tam všude mají takových běžců bez techniky a myšlení /na patřičné úrovni/ stovky. Každého by měl varovat příběh Jiráčka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 25.10.2015 08:40 |  
      0 0

      Ale to není bez zápalu a snahy, to je bez fotbalových kvalit. Černému se dá těžko vyčítat, že by nechtěl a kašlal na to, jen na to prostě po zranění nemá techniku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Tealc     před 9 lety 25.10.2015 09:31 |  
        0 0

        Černému tady vyčítají všichni, že na co sáhne to zkazí, ale alespoň maká a je to u něj vidět víc, protože vybojuje spoustu balónů a pak jich logicky i víc pokazí. Máme průměrný tým, kde fotbal umí asi tři lidi, tak bych od těch ostatních očekával alespoň 100% nasazení, což podle mne splňuje v podstatě jen Černý s Mikulou..

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 09:38 |  
          0 0

          Pakliže ti co nemají to nasazení tak at táhnou jinam.Dle mého většina kádru ve Slavii nemá co dělat,pokud tedy bereme vážně slova o nové Slavii a jejich cílech,ale to je otázka těch dvou let o kterých nové vedení mluví.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            klimi     před 9 lety 25.10.2015 09:41 |  
            0 0

            Oni to nasazení mají víceméně všichni, ale prostě ta kvalita tam očividně chybí...Je to škoda...

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 11:27 |  
              0 0

              V tom případě to vyjde nastejno.

  8. Přesné!

    Corfe     před 9 lety 25.10.2015 09:55 |  
    0 0

    Myslím, že Alabor to vystihl. Není třeba dělat unáhlené závěry. Spousta našich hráčů je teď zkrátka z formy, to ještě neznamená, že "na to nemají". Voltr, Mikula, Zmrhal nebo i Škoda by si zkrátka potřebovali pár zápasů odpočinout na lavičce, ale nemáme adekvátní náhradu. Olomouc byla nakopnutá novým trenérem, měla štěstí, my smůlu, poprvé nevyšel zápas Berkovcovi, Kenia smolně trefil břevno. I Součeknezahrál, na co jsme od něj zvyklí a střed pole nechával nezvykle propustný. Naše slabina je, že dopředu nemáme hráče na protočení, když se nedaří zejména Škodovi. Nutně potřebujeme širší kádr, především jednoho až dva útočníky. Nedělal bych z tohohle zápasu tragédii, ikdyž ztracené body mrzí.

    Sestava na příště:

    Berkovec - Frydrych, Latka, Deli, Jablonský - Štohanzl/Černý, Kenia, Souček, Zmrhal - Škoda, Diop

    Řehák, Švec, Bílek, Vukadinović, Piták, Voltr, Kuchta

    • Re: Přesné!

      Faris (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 12:14 |  
      0 0

      No jo, ta lavička není žádná hitparáda, tady to jde jasně vidět. Diop do útoku souhlas, snad se s ním Škoda probere. Možná bych zkusil na začátek dát do zálohy Vukadinoviče, zatím velká neznámá...

  9. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    pl3     před 9 lety 25.10.2015 10:06 |  
    0 0

    S hodnocením se dá víceméně souhlasit, jen bych se zastavil u Deliho, kterému bych se za páteční výkon nebál dát známku 8. Jednoznačně nejlepší hráč na hřišti, zcela dominantní, bez jediné chyby (situaci před druhým gólem Sigmy nepovažuji za jeho chybu), svůj post zahrál výborně a s přehledem. Proto mi přijde známka 6 jen kvůli tomu, že se nevyhrálo, dost podhodnocená, když ve vyhraných, ale stejně herně nekvalitních zápasech, je hráčům známka zvyšována jen z důvodu výsledku.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 10:27 |  
    0 0

    Dnes za juniorku hraje z A-týmu Řehák, Frydrych, Bílek a Švec. Pokud by se nedal dohromady Latka, tak se dají dva hráči z trojice (Frydrych, Bílek, Švec) očekávat v základu proti Teplicím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      klimi     před 9 lety 25.10.2015 10:46 |  
      0 0

      Jak to myslíš? Dva z trojice? Jakože místo Latky budou hrát dva hráči? :D...:)))

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        no-nick     před 9 lety 25.10.2015 10:54 |  
        0 0

        :))

        Zajímavá myšlenka, ale počítá do toho určitě nyní jistou absenci Mikuly.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 10:55 |  
        0 0

        Místo Latky a vykartovaného Mikuly.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          klimi     před 9 lety 25.10.2015 10:56 |  
          0 0

          Vida, o vykartování Mikuly jsem ani nevěděl, díky za nové info :)))

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Alanor (admin)     před 9 lety 25.10.2015 11:07 |  
            0 0

            Vidíš klimi, to je tak když někdo diskutuje pod článkem, který ani nečte. :)) Mikulova 4. žlutá je tam zmíněna.

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              klimi     před 9 lety 25.10.2015 12:01 |  
              0 0

              Pravda, já si přečetl jen číselné hodnocení, souhlasil jsem s ním a dál jsem to nečetl :)))

  11. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    1rytir     před 9 lety 25.10.2015 10:29 |  
    0 0

    Patřím k těm, kteří se přimlouvají za daleko lepší známku pro Deliho. To byl v pátek večer jediný fotbalista v našem dresu. U dalších bych byl i přísnější. Berkovec si vybral slabší den a to se stává, ale proč si ho kromě Deliho zrovna v tomto zápase vybrali i všichni ostatní rozum nebere. Hodně zklamal i Kenia, předvedl naprosto líný fotbal a jediný klad je ten jeho přímák. Ofenziva na hřišti nebyla, Škoda hraje už nějaký ten zápas bez zájmu a Voltr je od léta z formy. Proto zaráží neochota stavět Diopa. Vůbec, jak je možné, že jsme na lavičce neměli ani jednoho útočníka?! Co kdyby se Škoďák zranil? To by jako šel dopředu Latka? Pokud by se hodnotil výkon celého týmu, pak za ten pátek jednoznačně 2!!! Takový přístup k zápasu by si leckde nedovolili ani v okresním přeboru! A přísnou známku by si zasloužila i TS, která si koleduje o to, aby byla za sítí!

  12. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 10:59 |  
    0 0

    Dobré dopoledne Alanore.
    Tvoje hodnocení je ještě mírné, Mikulovi bych dal 1 a Hrubému taky.
    Pokud jsme včera večer napsali s Borissem kritické články, věřím, že jsme nepůsobili hystericky. Dle mého názoru slávisté makali až posledních asi 10 minut, kdy už bylo jasné, že se blíží průser. Slávie nebyla ani chvilku lepším týmem a jestli si myslíš, že jakési přihrávání, a pak krom asi dvou dobrých centrů, přihrávky do nikam a na nikoho (což zřejmě dle Tebe byla ta mírná převaha :-)), tak to asi budu možná ten, kdo fotbal a bojovnost vidí úplně jinak. Znovu říkám, že ten páteční zápas byl totálně nezvládnutý. Počínaje trenérem a konče brankářem. Jediný, kdo snese přísnější měřítko je Deli a jinak je to na dvojky a trojky. Jediný závar před brankou soupeře ve druhé půli si zabijeme vlastní neschopností se trefit do balonu. Ale už jsem to trochu vydýchal. Možná Alanore, když pojedete na každý zápas 120 km do Prahy a po zápase zpět, tak na to budeš možná taky trochu jiný pohled.
    Nikoho neodvolávám a ani nedehonestuji. Může být slabších dnů. V pátek jsem měl však dojem něčeho úplně jiného a tak jsem to takto napsal a cítím to jako velký podraz na mě, jako na fandu.
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 25.10.2015 11:49 |  
      0 0

      Dobrý den Sokrate,

      pro Mikulu nepřipadalo nižší hodnocení do úvahy. Hrál sice mizerně dopředu, ale dozadu své velice spolehlivě ubránil. Kdyby hráli všichni jako on, tak zápas skončí 0:0. Trojka je dosti podprůměrné hodnocení, které odpovídá jeho výkonu. Třeba Švec proti Liberci přímo zavinil dva góly a dostal dvojku. Minimální známky jsou pro ty výkony, když se hráči nedaří a ještě nějak výrazněji třeba zaviní gól. Od toho je bodové rozmezí, aby se i špatné výkony daly odlišit od těch katastrofálních a aby se hned každému, komu se zápas nepovede, nedávala jednička.

      Tím popíchnutím hysterických čtenářů jsem nemyslel přímo Vás (ačkoliv jsem výkon Slavie neviděl jako až tak tragický, jak píšete). Směřovalo to spíše na ty, kteří najednou psali o primadonách, které vypouštějí zápasy. O tom, jak nechápou, že kopyto typu Mikuly mohlo projít mládeží Slavie a že Berkovec je díra, která dělá chyby každou chvíli. O vyhození většiny kádru ani nemluvě.

      Když se podíváme na zápas, tak co si vlastně vytvořila Olomouc? Odpovím si, že kromě dvou střel, které nešťastně skončily gólem po našich hrubých chybách, v podstatě nic. Nehráli jsme vůbec dobře (Olomouc taky ne), ale šancí jsme měli více. Z tohoto pohledu jsem zmínil tu mírnou převahu.

      Jinak chápu Vaše zklamání, když vážíte tak dlouhou cestu. Nicméně musíte mít na paměti, co si kupujete. Ten kádr je pořád stejný a těžko po dvou sezonách na chvostu tabulky začne vyhrávat jako na běžícím pásu. Žádný podraz v tom nevidím, jen nepovedené utkání. Pokud se to bude stávat stejně zřídka jako v dosavadním průběhu sezony, tak není důvod kádr odepisovat a mluvit o nějakých tragédiích a vypuštěných zápasech.

      Hezký den,
      Alanor

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Boss82     před 9 lety 25.10.2015 21:46 |  
        0 0

        Podpis a razítko pod tento příspěvek!

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      bongor     před 9 lety 25.10.2015 17:22 |  
      0 0

      Ahoj Sokrate,proč jsem souhlasil s názorem Alanora o hysterii,to nebyl ani Tvůj,ani Borissův příspěvek.Byly to příspěvky hned na začátku,kde se vyhazoval Berkovec a snad celé mužstvo.Nic se nemá přehánět,to jen na vysvětlenou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Dobi     před 9 lety 26.10.2015 13:17 |  
      0 0

      Zdravím, Sokrate, a souhlasím. Může skutečně nastat "zápas blbec", kdy soupeři vyjde vše a nám nic. Je to sport, je to i o štěstí a smůle, o upísknutí sudích, o náhlých indispozicích a zraněních. Ale manšaft musí bojovat! Já jsem jen jednou vyjel ven, na pohár do Ústí, kde jsem objel a obešel i řadu přátel. První půle 3:0... Říkal jsem si, že nic horšího už mě nemůže potkat, zvláště, když jsme dní na to vyhráli v derby! Ó, jak jsem se mýlil. Ti Hanáci byli všude dříve, když útočili, tam měli převahu vpředu, po ztrátě míče se stáhli a semkli zpět! Jak jednoduché!!!! No jo!

  13. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Pinturichio     před 9 lety 25.10.2015 11:12 |  
    0 0

    Pratele, znamkovani je ještě lichotivé, každý by si zasloužil o stupeň nižší známku, kromě tedy Deliho, na toho radost pohledet (minimálně 8), dříve se na slavii chodilo nejenom na hezký fotbal, ale i na hvězdy a osobnosti na hřišti, které předvedli vždy něco fotbalového navíc. V současném kádru je jedinou takovou personou pouze Deli. Ostatní jasně převyšuje a navíc má potenciál se ještě zlepšovat. Pakliže od příští sezóny máme konkurovat týmům jako je Plzeň a Sparta, takovýchto hráčů musíme mít více. Nebo si opravdu myslíte, že na přední příčky nás dotáhnou hráči jako Voltr, Mikula, Černy, Hrubý, Jablonsky nebo Zmrhal? Rád bych se mýlil, ale vidím každé utkání a kvalita na top3 to bohužel není. Ano, můžeme takto jednou vyhrát, třeba jako v derby, ale pravidelně těžko. Bohužel jen průměr nestačí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 25.10.2015 11:54 |  
      0 0

      Na Deliho je třeba se dívat i v kontextu se hrou soupeře a Olomouc ho zrovna dvakrát neprověřila. Vemte si, že by třeba proti němu nastoupil mančaft složený z místních diskutérů. Deli by byl určitě dominantní, ale těžko mu na základě toho dávat nějaké absolutní známky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        1rytir     před 9 lety 25.10.2015 13:42 |  
        0 0

        Podle mého špatný argument, protože v tom případě a v kontextu s tím, kdo v pátek proti nám nastoupil a jak hrál, by hodnocení všech, kromě Deliho, mělo být blízké nule :-)

  14. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Maeden (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 11:19 |  
    0 0

    Naprosto souhlasím s úvodem. Už jsem si říkal, že jsem jediný, kdo si všiml Deliho chyby před druhým gólem.
    Zmrhal byl špatný, ale nebyl nejhorší, hlavně v druhé půli, když bylo vidět čiré zoufalství pod úrovní okresního přeboru v podání Černého a Mikuly. Že tečoval střelu, to není v žádném případě chyba, ale smůla. Chyba by naopak byla nechat soupeře nerušeně střílet. Zazdění šance při výběhu brankáře bylo ale opravdu tragické.
    Hrubého jsem si všiml i mimo fauly, on jediný byl schopen vymyslet přihrávku ligových parametrů (ne že by se mu pokaždé povedla), zatímco Kenia tradičně drbal a přihrával neomylně až když se hráči před ním zastavili na ofsajdové hranici.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 25.10.2015 11:52 |  
      0 0

      Tu teč Zmrhalovi samozřejmě nevyčítám, těžce chyboval na začátku té akce.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Pinturichio     před 9 lety 25.10.2015 12:29 |  
        0 0

        Bohužel v kontextu hry soupeře byla vidět "kvalita" našich ostatních hráčů. Ano také nejsem zastáncem vynášení hráčů do nebes, to je to poslední co by si zasloužili, ale objektivně a realisticky se zrno musí oddělit od plevele.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Maeden (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 11:19 |  
    0 0

    Naprosto souhlasím s úvodem. Už jsem si říkal, že jsem jediný, kdo si všiml Deliho chyby před druhým gólem.
    Zmrhal byl špatný, ale nebyl nejhorší, hlavně v druhé půli, když bylo vidět čiré zoufalství pod úrovní okresního přeboru v podání Černého a Mikuly. Že tečoval střelu, to není v žádném případě chyba, ale smůla. Chyba by naopak byla nechat soupeře nerušeně střílet. Zazdění šance při výběhu brankáře bylo ale opravdu tragické.
    Hrubého jsem si všiml i mimo fauly, on jediný byl schopen vymyslet přihrávku ligových parametrů (ne že by se mu pokaždé povedla), zatímco Kenia tradičně drbal a přihrával neomylně až když se hráči před ním zastavili na ofsajdové hranici.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    honzah (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 12:20 |  
    0 0

    Domnívám se, že potřebujeme posílit na následujících postech (v pořadí naléhavosti):

    1) Tvořivý střední záložník
    2) Levý bek
    3) Pravé křídlo
    4) Pravý bek

    Optimální sestava pro jaro: Berkovec - posila, Latka, Deli, posila - Souček, posila - posila, Kenia/Voltr, Zmrhal/Štohanzl - Škoda.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Navyseals     před 9 lety 25.10.2015 12:22 |  
      0 0

      Jablonský se vyhrál ke slušným výkonům a Mikulovi se nepovedl jeden zápas. Taky absolutně nechápu adoraci Voltra, ten kluk zatím nepředvedl vůbec nic.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        honzah (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 12:38 |  
        0 0

        To snad moc nerozporuji. Jablonský je pro mě větší problém než Mikula - jeho pozice je v naléhavosti druhá, Mikulova až čtvrtá. Voltr není na pravidelný základ v 4-5-1, ale může hrát se Škodou v tandemu při 4-4-2, anebo být alternativou na podhrot při chatrném zdraví Keniji.

        Jako stavební kameny budoucího útoku na titul bych viděl čtyři hráče - Berkovec, Deli, Souček, Škoda. K tomu snad Zmrhal, pokud si to nějak srovná v hlavě a stabilizuje výkonnost. Všechno ostatní je potřeba překopat, ale je to práce tak na dva roky.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          mirecek1111     před 9 lety 25.10.2015 12:55 |  
          0 0

          Máme přece Frydrycha, on měl určitě původně hrát na beku rovnou, ale Mikulovi to šlo + vítězná sestava se nemění a tak skončil na lavičce. Ale počítám, že v Teplicích už dostane šanci a usadí se tam natrvalo.

          Záloha mimo Součka je tak špatná že ty zimní posily by měli přijít hlavně tam. Obranu vem v zimním přestupovém období čert, protože vypadá vcelku obstojně už teď.

          Hlavně proboha k Součkovi hráče do zálohy a jednoho útočníka ke Škodovi.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Faris (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 13:23 |  
            0 0

            Do obrany musí taky přijít levý bek, Jablonský sice dobrý, ale není alternován. Já tam vidím pořád toho Tamase. Stopeři i pravý bek jsou pokryti. 2-3 záložnící, sním o Hlouškovi, Hanousek?, Šural?, J.Rada. A rychlonohý útočník (Mahmutovič)

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        JS (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 13:23 |  
        0 0

        Přesně. To je další "posila" jen proto, aby v tom kádru vůbec někdo byl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          travel (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 14:04 |  
          0 0

          Já si myslím,že to chce i brankáře.Berkovec se může zranit a Řehák na to ještě asi nemá a pokud vím ,tak nad Hrubešem zlomil DU hůl a nepočítá s ním.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Dobi     před 9 lety 25.10.2015 20:42 |  
            0 0

            Mno, já jsem v Ústí seděl v první půli na naší šestnátce a viděl jsem vše jak na dlani (prohrávalo se 0:3). A musím říci, že kdyby tam ,ísto Hrubeše (při vší úctě k ní...) stála v brance paní Ziková, tak by to výsledkově o moc horší nebylo....

    • nesouhlas

      Corfe     před 9 lety 25.10.2015 15:19 |  
      0 0

      Ze všeho nejvíc potřebujeme jednoho nebo dva zkušené útočníky, kteří mají kvalitu aspoň jako Škoda. Když se mu nedaří nebo kdyby se nedej bože zranil, není za něj náhrada! Voltr jí není a Diop s Červenkou (zatím) už vůbec ne!

  17. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Slawek     před 9 lety 25.10.2015 12:55 |  
    0 0

    Alanore, Tvé hodnocení se mi moc líbí, je podle mě naprosto přesné. Je podle mého názoru přesnější, než uvádí na jiném místě Borris. Ten se zlobí krom Deliho na všechny a překvapivě objevuje i "nové" skutečnosti: Hráči si nepřihráli na 5 metrů. To je přece náš základní nedostatek dlouhodobě. Já mám rád všechny kluky, kteří oblékají červenobílý dres, ale pokud nezvládají základní fotbalové činnosti a tou přihrávka bezesporu je, nepracují na sobě, tak bohužel nemohou ve Slávii dále působit a zabírat místo dalším talentům, nebo hráčům, kteří si toho dresu budou opravdu vážit. Už delší dobu jsem zklamán z výkonů Zmrhala, Hrubého, více bych očekával od Mikuly, ztrácí se Voltr. Nejsem nadšen z osamoceného Škody v útoku, přičemž nedostává šanci komplexní fotbalista Diop. Také Kuchta by měl dostávat postupně příležitost a to i přes jeho mládí. S Olomoucí se nám dlouhodobě nedaří a tentokrát jsem čekal, že tuto bilanci napravíme. Už proto, že jim odešlo hodně opor. Asi to naši chlapci podcenili.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Pepino44     před 9 lety 25.10.2015 19:20 |  
      0 0

      Tak tomu komplexnímu fotbalistovi Diopovi jsem se zasmál. Viděl jsi jej někdy hrát?

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Slawek     před 9 lety 26.10.2015 19:13 |  
        0 0

        Diopa jsem viděl v poslední době několikrát. Je fakt, že za juniorku, ale jeho schopnosti, které některým chybí (Voltrovi) jsem tam našel.
        Příležitost by dostat měl.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    smely (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 15:55 |  
    0 0

    zdravim, musel jsem si dat odstup, abych mohl uvazovat chladnou hlavou. V patek to bylo pro mne obrovske zklamani a to hned z nekolika pohledu. tim prvnim byla pro mne naprosto zoufala a nedustojna navsteva. kdyz jsem prisel na stadion, musel jsem se podivat, jestli se nahodou jiz nemenil cas a ja nejsem v Edenu o hodinu driv. Sousta lidi je tu spravedlive rozcilena z vykonu na hristi, ale me daleko vic vadila ta neskutecna vyzevlovanost "fanousku" , Sory, tohle proste nepochopim. Uz kdyz tymy nastupovali bylo videt , ze nasi jsou zklamani a olomoucaci uzasle pokukuji po prazdnych tribunach. Proc sakra prijde na derby plnej barak a na olomouc 3 a pul tisice ? Jsem naprosto presvedcenej, ze pri 15 ti tisicovy navsteve by olomouc vodjela s burem. Druhej faktor s tim spojenej je nas rozpacitej vykon plnej nepresnosti. proc jezdime derby po zadku a s olomouci si neprihrajem na dva metry ? beru v potaz, ze co se tyka zakladu tak ten je velmi uzkej a pokud z nej vypadnou 2 hraci a par ostatnim to nejde pak je z toho to co jsme videli v patek. Psal tu nekdo, ze snad hraci jakoze nemaji motivaci, ze v zime stejne prijdou posily...tak tohle by snad bylo na par facek, kdyby to byla pravda...Abych byl ale pozitivni, cim dal vic se mi libi Deli a Soucek, primak Levana taky slusnej, zakrok Buchty excelentni...no jo no , tak zase priste...a tesim se az budeme zase v laufu a vsichni se budou na stadionu byt v prsa, ze sou ty vopravdovy Slavisti...

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 25.10.2015 16:04 |  
      0 0

      Lidí bylo 5300, ne 3500. Taková normální návštěva posledních let, prostě to jádro, které přijde vždy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        smely (přítel SN)     před 9 lety 26.10.2015 08:58 |  
        0 0

        ahoj , dobre, tak budeme si hrat s cisly...nicmene smysl a pointu meho komentare snad ten 1800 rozdil nemeni, ne ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      1rytir     před 9 lety 25.10.2015 17:45 |  
      0 0

      Souhlasím, mě také ta návštěva zklamala. Jenže po takových výkonech, jako s Olomoucí jich asi víc nepřijde. Už na Duklu přišlo něco kolem 8 tisícovek a hráli jsme bídně, takže na Olomouc jen ti skalní. Dokud se výkony rapidně nezvednou, lidi chodit nebudou. A ti, co přijdou vždycky, budou před koncem zápasu zklamaně odcházet a do Prahy dojíždějící si pak náladu budou zpravovat u kafe někde u benzinky!!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        adams89 (přítel SN)     před 9 lety 26.10.2015 12:26 |  
        0 0

        Na zápase s Duklou přišlo 10 a půl tisíce diváků.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      AlesJa     před 9 lety 26.10.2015 15:34 |  
      0 0

      kdyby si nepřihráli na dva metry jak by tolikrát vystřelili ? Tím nechci říkat, že ten výkon byl fajn, mě tam chyběla vůle tam vletět a ten balon donést až za čáru, a i to jak jsi správně napsal ježdění po zadku. Věřím, že kdyby jsme dali první gól, tak odjedou do Olmiku minimálně s trojkou. Jenže Houska ještě s tečí trefí skoro ideálně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        smely (přítel SN)     před 9 lety 26.10.2015 16:48 |  
        0 0

        mel jsem na mysli hlavne to dostupovani pred obema golovejma strelama olomouce, v derby by tolik prostoru nedostali a to me prave stve-mrzi...

  19. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 15:57 |  
    0 0

    Zápas se vůbec nevyvedl, s hodnocením souhlas.

    Uhrin bude muset rychle něco změnit, jinak budou mít výkony stále sestupnou tendenci. Bohužel se vůbec nedaří Zmrhalovi, Voltrovi a Míňovi. Pro úzký kádr musí pořad hrát, což je nežádoucí, měli by hrát hráči s lepší formou. Jenže jací? On i Škoďák tak nedominuje a najednou prestavame mít výsledky. Bohužel nic překvapivého.

    Uhrin má teď týden na vyřešení tohoto ořechu. Něco změnit musí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Nosorozec     před 9 lety 25.10.2015 16:13 |  
      0 0

      Máš pravdu, že něco změnit musí, jenže vzhledem k tomu, jak máme úzkej kádr, tak toho moc měnit nejde...

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        smely (přítel SN)     před 9 lety 26.10.2015 09:22 |  
        0 0

        Diop ? Kuchta ? Budou lepsi nez nez Cerny + Voltr ?

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          AlesJa     před 9 lety 26.10.2015 15:28 |  
          0 0

          troufám si říci, že Kuchta by to co Voltr odehrál, lepší by asi nebyl, ale určitě bych Voltra nevyhazoval, ale jen zkusit změnu by se v některém utkání třeba na 20 minut mohlo.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    japoko     před 9 lety 25.10.2015 20:26 |  
    0 1

    No nevím, nazývat oprávněnou kritiku totálně vypuštěného výkonu hysterií, silně zavání legendárními pozápasovými rozbory některých tehdejších rozumbradů za starou "dřevěnou" tribunou! Kdo v pátek neviděl, že:
    - nasazení ve hře nesvědčí o ochotě většiny hráčů odvést max. výkon
    - Míňa ať je slávista jakej chce to hrát čistě výkonostně vůbec nemůže
    - záloha celý podzim až na (výjímky) pracuje katastrofálně
    - neustále je omlouván výkon některých hráčů, naopak druzí jsou a priori odsouzení předem (loni Zmrhal, dříve Hubáček, Dostál apod.)
    - prostě si dlouhodobě myslím, že pokud chceme hrát rovinu s Plzní či ACS, musíme zodpovědně posílit na 3/4 postech.(pro zaryté ochránce golmana B.-
    "a to i na postu brankáře")
    Jinak si tu ty naše hráče můžeme hodnotit či vymýšlet různé sestavy jak chceme, ale celkovou naši frustraci z předváděných výkonů zatím nerozeženeme.
    P.S. - a to nejsem rozhodně zatvrzelej životní pesimista !

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      bongor     před 9 lety 25.10.2015 20:48 |  
      0 0

      To je vidět milej rozumbrado,že jsi si k dřevěnce ani nečuchnul.Osazenstvo dřevěnky naopak nadávalo na všechno,dokonce nezůstal ušetřen ani legendární Franta Veselý.
      U nich nebylo dobré vůbec nic,takže by ses tam náramně hodil.
      Aby bylo jasno,nevšimnul jsem si,že by někdo z nás byl nadšen z páteční holomajzny,je to ale dědictví předchozího vedení,hlavně následek prázdné šrajtofle a to se nedá okamžitě vyřešit okamžitě,všichni musíme mít trochu trpělivosti.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Falk     před 9 lety 25.10.2015 21:05 |  
        0 0

        Já si myslím ,že za tento mizerný výkon může hlavně Uhrin.V generálce proti Budějovicím ,jsme hráli strašně ,když někoho vystřídal ,ještě se hráč divil.Od té doby Uhrin nikomu pořádně šanci nedává a staví pořád ty stejný .Hysterie neni na místě ,ale na zamyšlenou.Snad něco uhrajeme proti Teplicím

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 9 lety 25.10.2015 21:08 |  
        0 0

        Zdravím Vás všechny a přeji pěkný nedělní večer.
        Tak jo. Už jsem to celé jakžtakž rozdýchal a prostě si říkám, že se to příští zápas povede líp. Asi to bylo i díky tomu, že očekávání ve výsledek toho zápasu bylo někde jinde. Radši Bongore už tu naší starou "dřevěnku" nepřivolávej. Já tam z toho jejich "fandění" byl někdy ve stavu, že bych je tam snad i některý "nakopal"..... Milan Neděla tam pak pronesl i památnou větu "Neserte mě už s tímhle rejpáním, nebo Vás pošlu do prdele....".
        Já už toho taky nechám. Bylo to hrozný, snad to bude lepší:-).
        Asi si pustím starý dobrý The Cream.
        Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        japoko     před 9 lety 25.10.2015 21:44 |  
        0 1

        No zato ty se projevuješ jako veliký odborník!

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          ve_em     před 9 lety 25.10.2015 22:42 |  
          0 0

          Proč hned sklouzávat k vzájemnýmu osočování - je jasný, že každej má na různý věci různej názor.. od toho taky diskuze existuje.Tak debatujme i nadále hlavně o tom fotbale.

          Můj názor je třeba takovej, že jsem tam v sobotu byl a byl jsem neskutečně nas*anej z naší hry za stavu 2:0. Přitom do toho hloupýho gólu došatny jsem věřil, že vyhrajeme (a to se přiznám, že před zápasem jsem tipoval 3-1 nebo dokonce 4-0). Byl to takovej zápas blbec, ale bohužel někteří z našich maj takovejch zápasů až moc. Snad se daj kluci do kupy a v zimě přijdou nějaký ty posily, o kterejch se tady už tolik napsalo, tak už nebudu znova vypisovat koho bych chtěl a koho ne:)

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          bongor     před 9 lety 26.10.2015 18:25 |  
          0 0

          Kdybys alespoň čet co kdo píšeme tak bys zjistil,že já často píšu,že jsem laik.Jsem čistý fotbalový spotřebitel.Myslíš že když jde někdo na koncert a hudba se mu nelíbí,tak ji nemůže hodnotit,protože neumí na nic ani vrznout?Zato ale jsem desítky let slávistou a nemám rád,když stejný neodborník jako já by pořád někoho vyhazoval a to v případě Martina Berkovce hned po první velké chybě.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    zeleznik2     před 9 lety 25.10.2015 22:54 |  
    0 0

    Názory velice rozdílné hlavně na Míňu. Já od dob Kuky a Šmíci nemám žádného oblíbence takže mám nestranný názor, je pravda, že to zrovna Černému nejde, ale na rozdíl od jiných se aspoň snaží, bojuje a to si cením. Nechápu naopak jak se někdo po pátku může zastat Hrubého, který svým výkonem hrubě ovlivnil vývoj zápasu. Cením si naopak Berkovce, který prohru vzal na sebe a neschovával se za jiné. Velkým zklamáním jsou výkony Zmrhala nikdy jsem jej zrovna nemusel, ale v derby mne znovu přesvědčil, že střelu má pořád výbornou, bohužel od té doby zase neviditelný. Dokáže se ještě probudit?Vedení má každopádně o čem přemýšlet a zřejmě dojde na velký podzimní třesk.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      AlesJa     před 9 lety 26.10.2015 11:26 |  
      0 0

      Černý vyveze plno míčů, jenže pak z toho skoro nic nevytěží, a většinu ztratí nebo špatně přihraje. Ano také si cením jeho bojovnosti a vůle, ale stačí to? Pro mě do základní sestavy nové Slavie ne. No a Jarda přeci na jedno dobré utkání nemůže mít 4 špatné. Už v lize něco odkopal takhle to přeci nejde a musí se více o to poprat jinak klidně na půl roku hostování jinde.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Humessi     před 9 lety 26.10.2015 12:05 |  
        0 0

        U Zmrhala je problém s psychikou, bohužel. Celkově mi přijde, že hráči, co prochází naší mládeží v týhle době mají problém s psychikou. Jen snad Souček je vyjímka, bohužel bysme potřebovali víc průbojný hráče, takový "zdravý" frajírky.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Gino     před 9 lety 26.10.2015 16:06 |  
    0 0

    Padla tu zajímavá myšlenka a já s ní souhlasím. Při návštěvě 15 tisíc a atmosféře podobné derby, bychom s Olmikem neprohráli, protože bychom lítali po zadku až do hvizdu a pravděpodobně bychom nedostali ten blbej gól do šatny, kterej nás položil na záda.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Guly (přítel SN)     před 9 lety 26.10.2015 16:54 |  
    0 0

    Pokud se chceme někam posunout, musíme udělat tyhle změny. Skončit musí Piták, Černý. Na hostování poslat Zmrhala a dát mu poslední šanci. Byť já být trenér, tak ve svém týmu takového hráče nechci. Hrubého poslat určitě na hostování, v něm to je, akorát to neumí úplně prodat a potřeboval by se vyhrát a samozřejmě přidat na důrazu (ne jako proti Sigmě).
    Přijít by měl bek (spíše levý, protože nemáme alternativu za momentálně celkem dobře hrajícího Jablonského), útočník, jako konkurence Škodovi.
    Ale co je hlavní, pokud chceme hrát nahoře, tak se MUSÍ přijít minimálně 3 záložníci, nejlépe 4-5. Protože do zálohy máme momentálně konkurence schopné pouze 3 hráče. Součka, Keniu a Štohanzla. S tím že první jmenovaný hraje na svůj věk velice dobře, ale není to tahoun zálohy, vzhledem k jeho pozici DZ. A další dva jsou v jednom kuse zranění.
    Moje přání na posily jsou:
    Záloha:
    Skalák - je to bohužel sparťan, ale výborný fotbalista. A co je hlavní, kdyby se ho podařilo ulovit třeba za 30-35 míčů, tak po EURU ho můžeme prodat za dvojnásobek a možná i víc, pokud se mu povede
    Šural - podobný případ jako Skalák s tím, že to není sparťan, což je velké +, nicméně si myslím, že Skalák je o něco lepší fotbalista, než Šural
    Pospíšil - velice kvalitní hráč, možná trošku nedoceněný, moc by se mi ve Slavii líbil
    EGON VŮCH - tohoto hráče tu ještě tuším nikdo jako posilu nezmiňoval, tak ho zvýrazním. V Plzni skoro nedostává šanci, ale fotbalista to je výborný, viděl jsem ho na podzim tuším 2x za Plzeň a byl z nich nejlepší, sice toho hodně spálil, ale herně výborný, nechápu, že ho teď nestaví. Už v Teplicích hrál velice dobře.
    Jakub Rada - velice kvalitní hráč, ale toho bohužel asi Bolka neuvolní
    +Někoho zkusit přivést ze Španělska nebo Balkánu
    Do obrany asi toho Bořila
    A do útoku bych zkusil Mešanoviče, kterému to teď pálí v průměrné Jihlavě, případně už tady zmiňovaného Mahmutoviče

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 26.10.2015 20:31 |  
      0 0

      Když už tady vyhazuješ hráče z mužstva, můžeš se aspoň zamyslet nad tím, proč hrál Černý výborně v Dukle a u nás ne a to samé Piták v Jablonci ? Odpověď je pro oba dva hráče stejná, hráli tam na jiném postu, Míňa ve středu zálohy jako špílmachr a Karel jako podhrot nebo volný hráč v záloze. A pokud třeba pamatuješ, když k nám Piták přišel z HK, tak mu taky trenér dával určitou volnost dopředu, protože je gólovej. Zatím mne Uhrin dost zklamal, čekal jsem, že bude kreativnější.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Guly (přítel SN)     před 9 lety 26.10.2015 21:33 |  
        0 0

        Černý hrál v Dukle výborně? To myslíš vážně nebo si ze mě děláš srandu? Já ho viděl a byl úplně tragickej, stejně jako u nás. A je úplně jedno jestli bude hrát uprostřed nebo křídle, když neumí přihrát a vytvořit šanci. A špílmachra si teda představuju úplně jinak. A Karel je bohužel už dlouho za zenitem. Karel si zaslouží pořádnou rozlučku. Míňa ještě nějakej ten rok hrát může, ale nanejvejš tak druhou ligu. Samozřejmě k těmto dvoum hráčům mám velkej respekt, ale prostě neberu argument, že je to slávista, tak má být v týmu. Já jsem taky slávista, proč nehraju v áčku? Protože na to nemám a když na to nemám, tak v kádru bohužel nemám co dělat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 26.10.2015 22:01 |  
          0 0

          A můžu se pro zajímavost zeptat, kolik zápasů Dukly jsi viděl ?

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Guly (přítel SN)     před 9 lety 26.10.2015 22:11 |  
            0 0

            Třeba 2, 3, přesně ti to neřeknu, už to je nějakej ten pátek. Nicméně mi řekni, jak může bejt ve středu lepší, když má furt sklopenou hlavu a kouká na míč při dribblingu? Špílmachr má hlavu nahoře a kouká, komu může rozdat míč, to mi u Míni nějak schází.

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 26.10.2015 22:29 |  
              0 0

              Tak samozřejmě, že na tenhle post by byl nejlepší Pospíšil, ale obávám se, že ho Pelta nepustí. A k tomu Černému, mám osobní zkušenost (je to strašně let zpátky), ale vždycky jsem hrál ve středu zálohy a když vyjímečně bylo potřeba na lajně, tak to tam odehraješ, ale je to úplně jiný post. Tam musí hrát rychlí a dynamičtí hráči a to Míňa tedy není. Ten kluk měl celou kariéru strašnou smůlu na zranění, tak jsem rád, že mu teď zdraví drží.

              • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                Guly (přítel SN)     před 9 lety 26.10.2015 22:45 |  
                0 0

                Já jsem samozřejmě taky rád, že mu zdraví drží a může hrát, nepřeju mu nic zlého. Jen si prostě myslím, že by měl v zimě odejít. Taky si myslím, že ho nepustí, ale jak jsem psal, jsou to mé vytoužené posily, kdyby se z nich podařilo udělat 2, 3, byla by to pecka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 27.10.2015 14:43 |  
          0 0

          Černý v Dukle rozhodně dobře nehrál ! !

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Alanor (admin)     před 9 lety 27.10.2015 08:27 |  
        0 0

        Já souhlasím s Gulym. Černý byl špatný už v Dukle. Vemte si, jaké bylo haló. když ho tam Kozel přetáhl i přes náš zájem. A ani ne po roce ho zadarmo pustil, takže musel vidět, že to nikam nevede.

        To samé Piták. V Jablonci hrál ještě ze začátku dobře, ale postupně se kvůli věku stával slabším a slabším. Proto ho taky Pelta v pravý čas pustil nám, když už by pro ně nebyl žádným přínosem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Tomski     před 9 lety 27.10.2015 09:51 |  
          0 0

          s tím Pitákem nemáš pravdu...stejnou smlouvu jakou dostal tady mu nabízel i Pelta aby prodloužil...poslední půlrok v Jablonci měl 4g a 3a a po příchodu k nám se 2x zranil a ani nedohrál jaro a pak neměl přípravu...Černého odchod z Dukly prý brali trochu jako podraz a jeho post vážně není křídlo...ale uznávám, že už to mají asi za sebou...

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 28.10.2015 02:02 |  
            0 0

            Alanore, je to trochu jinak, Milan měl v Dukle smlouvu jen na rok a končila mu, naposledy hrál za Duklu v Čelákovicích a co vím, tak Kozel dost stál o to, aby prodloužil. Za ten rok se mezitím změnila situace ve Slavii a Míňa se jasně vyjádřil, že se chce vrátit do Slavie. Ke cti Dukly je nutno říct, že to respektovali.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    sTizz (přítel SN)     před 9 lety 26.10.2015 19:57 |  
    0 0

    Vice,nez spatny vykon vetsiny hracu,me mrzi pocet lidi 5321,to je ubohe,nehlede na to,ze tam bylo dobre 500-1000 lidi jen diky akci pro zeny. Chce to pravidelne 10 tisic minimalne a navsteva fanshopu pred zapasem povinnost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      sTizz (přítel SN)     před 9 lety 26.10.2015 20:16 |  
      0 0

      Bylo by technicky mozne prodavat vstupenky den ci dva pred zapasem formou nejakych stanku na turisticky frekventovanych mistech? Mame nejlepsi stadion,tak proc tam nepozvat vic turistu,kdyz uz nechodej slavisti :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Kuliss9     před 9 lety 26.10.2015 20:44 |  
        0 0

        S tímhle by to nemusel být vůbec špatný nápad, bylo by i zajímavé nějak se zaměřit na Erasmáky, co jich do Prahy přijede každý rok studovat a o víkendech nemají co napráci, chtělo by to zkusit zapojit Univerzity. Už kolikrát jsem byl tázán na možnost sportovních utkání a jelikož neholdují češtině je pro ně složité po Praze najít termíny nějakých zápasů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      bongor     před 9 lety 26.10.2015 20:49 |  
      0 0

      To máš pravdu,to mě taky hodně zarazilo.10 tisíc bude,až budeme stabilně nahoře,
      a budeme hrát i hezkej fotbal.A to bohužel nebude dřív,než pořádně posílíme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 26.10.2015 21:50 |  
      0 0

      Já bych tipoval 200-400 žen, které dorazily díky této akci. A jak psal bongor, lidé budou chodit, až budeme nahoře.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        afro     před 9 lety 27.10.2015 07:43 |  
        0 0

        Taky jsem byl z té návštěvy rozčarovanej, čekal jsem tak 7 tisíc. Na druhou stranu, po dvaceti minutách utrpení jsem v koutku duše zalitoval, že nesedím doma u bedny... Ta kvalita hry je fakt příšerná.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Kunetice     před 9 lety 27.10.2015 17:31 |  
          0 1

          Já rozčarovanej nebil zkuste si představit že jedete na zápas přes 100 km a pak koukáte na tuto sračku tak podruhé si to rozmyslíte .Ono to není tak jednoduché jako když jedete 4 zastávky tramvají.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Guly (přítel SN)     před 9 lety 28.10.2015 07:53 |  
            0 0

            Co to je prosimtě za výmluvy? Nenávidím výmluvy typu mám to 100 km, tak pojedu 2x za sezonu. Kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    navzdyslavia     před 9 lety 26.10.2015 20:03 |  
    0 0

    Ahoj. Promin,ale ne vsichni jsou z Prahy a ne vsichni jsou studenti.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    skkizo     před 9 lety 26.10.2015 22:27 |  
    0 0

    Na příští zápas, bych to viděl docela rád takto. Myslim že za pokus nic nedáme a proti Teplicím je třeba trochu více útočit.
    Berkovec – Frydrych, Latka, Deli, Jablonský – Vukadinovič, Kenia, Souček, Zmrhal – Škoda, Diop

    Lavička: Řehák, Bílek, Švec, Routek, Fotr, Piták,