Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 9. kolo

Po informačně bohatém týdnu okolo Slavie se ještě vraťme k jejímu víkendovému duelu s Duklou a zhodnoťme si výkony hráčů v sešívaném.

Na úvod se přiznám, že patřím mezi ty, kteří byli po zápase spokojení navzdory remíze 1:1. Někdo možná před nezvykle plným Edenem čekal přidání dalšího korálku do řady výher, reálně jsou ale oba týmy svým kádrem vyrovnané a proti Slavii hrál fakt, že se jí po derby se Spartou rozpadla záloha. Chyběl náš nejlepší tvořivý záložník Kenia, který vydatně pomohl v obou předchozích kolech, platný Štohanzl a hlavně nepostradatelný objev dosavadní sezóny mladík Souček. Taková ztráta by ovlivnila i výkon silnějšího celku, než je současná Slavia, a s trenérem Uhrinem souhlasím, že to vliv mělo a že nešlo o falešné alibi.

Remíza je o to cennější i vzhledem k průběhu utkání. Slávisté trochu podle očekávání vstoupili do zápasu hodně špatně a záhy prohrávali, přičemž nemuselo zůstat u jedné branky v jejich síti. Cením si však, že hráči ukázali charakter, hru postupně vyrovnali a ve druhém poločase i vstřelili remízový gól. Na závěrečný tlak už příliš nezbyly síly (a pomezní rozhodčí opět špatně odmával klíčový (ne)ofsajd), a tak se oba soupeři rozešli se spravedlivým bodem v kapse. Slavia neodehrála nijak skvělý zápas, nicméně i když se jí nedařilo, tak ukázala charakter a sílu. Ta je ale samozřejmě v mezích současných kvalit mužstva, od kterého nelze čekat zázraky každý týden.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Martin Berkovec - 4 - Nemusel předvést žádný výraznější zákrok, v úvodu působil celkem nejistě, když třeba míč boxoval k hráči Dukly na hranici vápna, ačkoliv měl čas ho sebrat ze vzduchu.

Jan Mikula - 5 - Začal hodně špatně a bránění ve dvojici s Bazalem v úvodu nefungovalo. Po prohození Černého s Bazalem se zvedl i Mikula a v druhé půli několika přesnými skluzy hodně pomohl týmu k tlaku. Za první půli trojka, za druhou sedmička, celkem průměrná pětka.

Martin Latka - 5 - Podobný případ jako Mikula. Ze začátku se mu nedařilo, ale po přestávce se hodně zvedl a mužstvo párkrát podpořil i v útočné fázi. Vzhledem k tomu, že nepatří k nejrychlejším hráčům, tak měl úvodu zápasu znatelný problém s rychlými přechody hráčů Dukly do otevřené obrany. Ve druhé půli už hrál nadprůměrně.

Simon Deli - 6 - Nejlepší slávista zápasu. Ani on se nevyhl dílčím chybám, když třeba ve vápně dobře zastavil míč v šanci Dukly, místo razantního odkopu ale vyčkával a nakonec míč opět jen odevzdal do další šance. Jinak byl ale nejlepším hráčem obranné čtveřice a potvrdil svou výbornou formu z posledních kol. Škoda, že se mu nepovedlo prosadit se v koncovce, jednou nechybělo mnoho.

Tomáš Jablonský - 5 - Dukla měla první část zápasu převahu hlavně hrou přes svou levou stranu, kde byl Přikryl, Jablonský tudíž tolik problémů neměl. Občas pomohl směrem dopředu, celkově průměrný uspokojivý výkon.

Jaromír Zmrhal - 4 - Měl pár světlých momentů i v první půli, druhá půle už od něj byla podobně jako od zbytku mančaftu lepší. Celkově ale střed pole nepůsobil zdaleka tak dobrým dojmem jako se Součkem a Keniou. Pitákovi se nedařilo vůbec a ani Zmrhal neukázal, že by byl typem tahouna, který zklidní hru a podrží míč. Proto lehký podprůměr.

Karel Piták - 3 - Nedařilo se mu už loni, v přípravě pak trochu pookřál, aby se v ligových zápasech opět vrátil k podprůměrným výkonům. Tvůrcem hry není, zakončovatelem taky ne, dozadu příliš také nepomůže. Vypovídající byly jeho tři skluzy za sebou na Bergera, kdy mu stejně nebyl schopný sebrat míč, přitom Souček míče odebíral přesně a elegantně bez toho, aby vůbec musel na zem.

Josef Bazal - 3 - Bazal vypadal jako střídající hráč velice dobře, bohužel svou premiéru v základní sestavě nezvládl. Od začátku u něj byly viditelné značné problémy při bránění. Dopředu to nebylo špatné, dost se snažil, ale příliš se mu nedařilo. Vidět byla i jeho nedostatečná fyzická konstituce v osobních soubojích. Navíc zahodil slušnou šanci, kterou mu připravil Škoda.

Radek Voltr - 4 - Očividně prožívá trochu slabší období, forma z před pár týdnů je pryč. Snaha je vidět, ale není efektivní. Přes soupeře se v současné situaci nedokáže dostávat ani rychlostí, ani technikou.

Milan Černý - 5 - Tentokrát podal dobrý výkon a v herně nepříliš podařeném zápase patřil k nejlepším slávistům. Byl hodně aktivní, byl vidět. Často sice u něj již tradičně chyběla efektivita, svým dílem ale k tlaku ve druhé půli pomohl. Takové výkony by měl podávat standardně, aby se dala odůvodnit jeho účast v základní sestavě. Lepší pětka.

Milan Škoda - 5 - Dal další gól, v první půli připravil dobrým napadáním slušnou pozici pro Bazala. Jinak to ale po herní stránce nebyl z jeho strany příliš podařený výkon. Dukla si ho poctivě všímala a se stopery Gorkšsem a Štetinou to měl Škoda těžké.

Robert Hrubý - 5 - Střídání Slavii prospělo, Hrubému se dařilo o něco více než Bazalovi. Hrubý byl aktivní, potěšil mě i větším důrazem v osobních soubojích. Svým centrem nahrál na gól, i když na tom měla největší podíl hlavně hrubka obrany Dukly. Jinak se mu bohužel centry nedařily a létaly buď příliš daleko, nebo do krátké vzdálenosti. Na pětku to ale nakonec stačí.

Miljan Vukadinovič - 5 - Dostal vůbec první možnost v áčku Slavie a za mě musím říct, že se mi docela líbil. Hodně se nabízel, snažil se a nezklamal.

Dame Diop není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

Komentáře (89)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Navar (přítel SN)     před 10 lety 09.10.2015 14:42 |  
    0 0

    Jurgen Klopp:
    "Pořád se mluví o tom, co bylo před pěti, deseti, dvaceti lety. Historie je fajn, ale teď můžeme začít psát nový příběh. Musíme přestat pochybovat a začít věřit. Teď hned!“

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 09.10.2015 23:15 |  
      0 0

      Je to tak, bez toho to absolutně nepůjde. Vize je důležitá, ale stejně důležitá je i víra nejen ve vlastní schopnosti, ale hlavně ve stanovený cíl tedy úspěch (jen mám velkou obavu, že právě v tomhle má naše mužstvo velké rezervy).

  2. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    navzdyslavia     před 10 lety 09.10.2015 14:42 |  
    0 0

    Ahoj. Jen tak mimo tema. Jsem zvedavy,jak od nove sezony bude vypadat nas dres s logy sponzoru a zda tam bude i logo Travel servisu a CEFC.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      birkin     před 10 lety 09.10.2015 14:57 |  
      0 0

      na to jsem taky zvedav...pevne doufam, ze tam bude jen jedna reklama na prsou a ta bude nejak vkusne zakomponovana do dresu, ze to nebude vypadat, jako by ji tam nekdo v rychlosti nazehlil pred zapasem...na zadech samozrejme jmenovka nad jmenem:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        birkin     před 10 lety 09.10.2015 14:58 |  
        0 0

        * jmenovka nad cislem

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 09.10.2015 16:08 |  
          0 0

          Abychom se ještě všichni nedivili a nebyla jmenovka nad jmenovkou. Česky a pak pěkně čínsky. :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            smely (přítel SN)     před 9 lety 11.10.2015 13:13 |  
            0 0

            no JT vcera tweetoval fotku, kde na sobe ma nas generalni dres s cinskou reklamou na prsou...

  3. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Corfe     před 10 lety 09.10.2015 14:49 |  
    0 0

    Za mě opakovaně zdaleka nejhorší hráč Piták. Alanor ho v dnešním hodnocení vystihl. Je k ničemu dopředu i dozadu. Bez něj v základu jsme letos 4x vyhráli a udělali 12 bodů ze 4 zápasů + vyprášili v poháru Nový Bydžov. S Pitákem v základu jsme 3x remizovali a 2x prohráli, 3 body z 5i zápasů + vypadli s Ústím, pod což se "podepsal" penaltovým faulem za žlutou. To podle mě vypovídá o jeho "přinosu" dost. Při prvním angažmá ve Slavii byl Piták po právu hvězdou, ale teď už by rozhodně hrát neměl!

    Defenzivního záložníka měl hrát místo Součka Bílek nebo se tam mohl vysunout Deli a stopera hrát Bílek nebo Frydrych. Součka mohl nahradit i Švec, který na tom postu léta hrál. Nebo mohl hrát Hrubý a defenzivní úkoly si rozdělit se Zmrhalem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Aloha     před 10 lety 09.10.2015 15:29 |  
      0 0

      Nejhorší byl určitě Bazal, ale Piták byl hned za ním, i když ve druhé půlce už to bylo lepší, ale to od celého týmu. Díky za tu statistiku už mě taky napadlo podívat se kolik bodů jsme uhráli s Karlem v sestavě. Bohužel čísla jsou jasná a i když mám Karla rád, tak na Slavii už to není. Tak nám snad pomůže alespoň jako trenér u nějakého žákovského týmu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        vojta     před 10 lety 09.10.2015 16:07 |  
        0 0

        tak zrovna tenhle zapas bych mu az tolik nevycital, tohle jde spis za uhrinem, zacit proti dukle se zalohou pitak - zmrhal je o hubu, i kdyby karlosovi bylo o deset let min :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 09.10.2015 17:41 |  
      0 0

      Co se stane, pokud to nevyjde? To dostanou pouze ti, co si to koupili na startovači?

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Fallen (přítel SN)     před 10 lety 09.10.2015 18:22 |  
        0 0

        No, podle pravidel startovače se ty peníze snad vrací. Ale já bych vážně raději knihu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          steev (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2015 06:09 |  
          0 0

          Tak kniha objednána,upřímně jsem si myslel že to nebude problém vybrat cílovou částku.Díky Fallene že si mě upozornil a doufám že nejenom mě a i ostatní Ondru podpořej aby mohla kniha vyjít.Kdyby ne, tak by mě to hodně mrzelo.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            Alanor (admin)     před 10 lety 10.10.2015 09:37 |  
            0 0

            Na zápase s Brondby jsem se bavil s Ondrou a ta kniha by měla vyjít tak jako tak. Jen do toho bude muset vložit svoje úspory a doufat, že se to pak bude dobře prodávat.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              steev (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2015 11:26 |  
              0 0

              To je dobrá zpráva,díky za info.Snad se tedy bude normálně prodávat lépe než na startovači. Ondrovi bych chtěl každopádně poděkovat za první díl a druhého už se nemůžu dočkat.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2015 11:52 |  
              0 0

              Minule jsem koupil 3 kousky tak ted taky,abych to podpořil.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            Borris     před 10 lety 10.10.2015 19:09 |  
            0 0

            Já knihu rozhodně koupím taky. Předchozí Ondrovu knížku Splněný slávistický sen jsem koupil taky, a přečetl jsem jí doslova jedním dechem.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              jufoun (přítel SN)     před 9 lety 11.10.2015 20:00 |  
              0 0

              Přesně tak jak říkás, taky jsem objednal knihu a doufám, že se za ty cca 3 dny vybere ještě ten zbytek peněz.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Tealc     před 10 lety 09.10.2015 17:14 |  
    0 0

    S hodocením souhlasím. Dal bych lepší známku Černému, protože v záloze hrál v podstatě jen on.. Ale že se Vám líbil Vukadinovič je pro mne totální záhadou. Docela jsem se na něj po vstupu na hřiště soustředil a podle mě nepředvedl vůbec nic, zdá se mi, že fotbal umí ještě méně než jeho bratr a navíc je pomalejší. Snad se pletu, ale takhle jsem ho viděl já.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 09.10.2015 20:17 |  
      0 0

      Těžko soudit dalekosáhleji Vukadinoviče po dvaceti minutách. :) Ale už jen z jeho odehraných minut to vypadá, že se moc nechytá. A to byl před přesunem do Boleslavi jedním z nejžádanějších mladých hráčů a uvažovala o něm i Plzeň...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      no-nick     před 10 lety 10.10.2015 14:03 |  
      0 0

      Nic světoborného nepredvedl, ale ani nic nepokazil. Průměrný hodnocení je podle mě fér.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Humessi     před 10 lety 10.10.2015 20:04 |  
    0 0

    Hodně out of topic, ale Vrba je fakt kretén, Necid forma jako hrom, Škoda zase nic, místo toho tam je opět Letec z Toaletný. A do toho nechápu základ Procházky???

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Luckyduck (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2015 20:45 |  
      0 0

      Přesně moje myšlenky po přečtení dnešní základní sestavy..

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2015 20:46 |  
        0 0

        Řekl bych, že nás všech tady.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Luckyduck (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2015 20:52 |  
      0 0

      Ještě bych dodal, že v postavení tragického Procházky se dá aspoň najít nějakou zvrácenou logiku (oblíbenec z Plzně, nechuť sahat do obrany), ale nad nasazením Lafaty fakt tápu - zvlášť s ohledem na Neckovu formu, charakter utkání, kdy je už postup jistý a prúměrnou formu+věk/perspektivu Lafaty.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2015 21:27 |  
        0 0

        Já teda i nechápu nasazení Krejčího, kterej dlouhodobě nehraje nic moc v lize natož v repre. Ale Šural zatim super, ve Slavii by se mi líbil asi ze všech hráčů SL nejvíc.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Luckyduck (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2015 21:56 |  
          0 0

          Krějčí zatím fakt "perlí" - kolik pokažených akcí bude dneska potřebovat na jednu povedenou? 10? 15? :)
          A Dočkal mi přijde, že poslední dobou hodně upadá a nelíbí se mi vůbec jeho hra... Skalák by tam byl určitě platnější.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Barra     před 10 lety 10.10.2015 21:02 |  
      0 0

      Turci se musi rvat o treti misto, vzhledem k tomu ze Holandsko vyhralo. Ocekavam tvrdy zapas, at se radeji zrani Lafata nez nas Milan Skoda nebo Tomas Necid. Skoda minuly tyden temer netrenoval pred zapasem s Duklou, kdyby se mu obnovilo zraneni bylo by to pro nas katastrofa. Ja nelituji ze dnes nehraje, a dokonce bych byl radeji aby i v pristim zapase dostal spis Necid sanci nez Milan.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2015 21:10 |  
        0 0

        Hlavně, že si Pelta zařídil aby hrál Novák, Hattrick psal, že možná za to přijde z Norska do Jablonce smluvní prémie ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Fulham     před 10 lety 10.10.2015 21:16 |  
        0 0

        To jsi mne teda zvednul tlak příteli. Je to kvalifikace, žádný pouťák....repre by měla být nejvíc pro všechny....a Marek je kápo!

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2015 22:03 |  
          0 0

          Fulhame, proč já, snad Pelta ne ?

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Barra     před 10 lety 10.10.2015 22:09 |  
          0 0

          Promin Fulhame, tak to jsem vazne nechtel -:) Ale bez srandy, cetl jsi kolik hracu se vcera zranilo ve svych narodnich muzstvech a budou par tydnu ve svym klubu chybet? CR ma jistou letenku do Francie, uz jde jen o to jestli budou prvni v skupine ci Island. Pro Holandsko a Turecko jde o vsechno nebo nic, aby se jeste mohli dostat do baraze. Ocekavam tvrdou hru, a vzhledem k tomu ze Milan minuly tyden jen jednou trenoval kvuli svemu zraneni mam obavu aby se nas 'Mistr 50%' nezranil. Promin, ale zajmy Slavie jsou ted dulezitejsi v mych ocich nez prestiz Ceska, kteremu vlastne uz o jic nejde. Asi promluvil ve me pragmatik.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            Fulham     před 10 lety 10.10.2015 22:48 |  
            0 0

            Já vím - na City a Bayernu zrovna asi nejásají....ale zase by to fakt mělo být nejvíc. Když koukam na rugby a ti 120ti kilový řízci tam bulej při hymně , tak je mi při názorech na repre a nejen tady smutno. Dneska to prokoučoval Vrba. A lístky stály litr a víc. Taky nutno brát na zřetel.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              bongor     před 10 lety 10.10.2015 23:04 |  
              0 0

              Když se dívám na ty různý Lafaty a podobné,tak si říkám,že se dám na ragby,odpoledne se mi líbil zápas Skotsko-Samoa víc než dnešní bídný fotbal.Vrba
              poslední dobou výrazně sraltovatí,dnes naprosto nemožní Krejčí a Lopata,nejlepší
              Šural,ten se mi jedinej líbil,byl by to pro nás dobrej kauf.I Turci hráli tužku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      naplavnik     před 10 lety 10.10.2015 22:48 |  
      0 0

      Tak Pelta mel v tomhle zápase dost svých peněz,podle všeho to byla dlouho předem jasná dvojka. Pár překvapení v sestavě to melo garantovat...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      jane (admin)     před 10 lety 10.10.2015 22:02 |  
      0 0

      Vzhledem k poslední otázce a první větě v odpovědi to má poměrně zásadní souvislost s redakcí SN :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2015 22:16 |  
        0 0

        Jasně a hned se mi taky vybavila souvislost s tím, co se dělo v mediích, když přes nás měl přejet konvoj americké armády. Mediální masáž ovlivní každého, vlastně i ti Amíci se pak divili, že vlastně nikdo neprotestoval a stal se pravý opak.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        postovni (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2015 22:41 |  
        0 0

        Souvislost s redakcí SN mi uniká. Mě napadla pouze ta souvislost se Slavií, že Tvrdík se na twitteru taky k tý hysterii přidává.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Kara (přítel SN)     před 9 lety 11.10.2015 09:51 |  
          0 0

          Jak se jmenuje Quelhar občanským příjmením? :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            postovni (přítel SN)     před 9 lety 11.10.2015 13:22 |  
            0 0

            Aha. Jsem blbej. Dík.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      spino     před 10 lety 10.10.2015 23:29 |  
      0 0

      "Od prezidentské volby se změnily svobodné poměry v naší zemi směrem k totalitě." Je to bohužel tak, ale celá přeměna naší společnosti je součástí mnohem širších souvislostí.

      Nejneúspěšnější diktátor v historii Ruska, masový vrah Vladimír Putin, už několik let vede proti Evropě hybridní válku. Ta spočívá jednak v totální informační válce, pro kterou jsou v Moskvě vytvořeny speciální útvary, které mají své buňky v celé Evropě (u nás například Institut slovanských strategických studií, weby Aeronet, Sputnik atd.). Dále je to podpora autonomistickým, separatistickým a euroskeptickým stranám. To jsou ti agenti, které financují ruské banky - u nás většinou krajně pravicové strany, zatím tam viditelná podpora není, ale myslím, že tunelář a populista Okamura na ty peníze skrze Le Penovou brzo dosáhne. No a zatřetí je to zahraniční politika, která soustavně škodí EU. Válka na Ukrajině, vojenský zásah v Sýrii, vyzbrojování teroristů, pomáhání pašerákům imigrantů, aby se EU pod jejich náporem rozložila. Ono to možná bude znít trochu jako nesmysl, ale za tímhle vším hledejme Rusko.

      A v kontextu tohohle všeho mi pak s vážnou tváří řekněte, že bychom měli s Ruskem obchodovat, podporovat jeho zdejší investice atd. Spolupracovat s někým, kdo s námi válčí...

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Fulham     před 10 lety 10.10.2015 23:56 |  
        0 0

        No...Šafr nebo schýza. Šafr k tomu ještě přidává číňany...tím končím

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Kara (přítel SN)     před 9 lety 11.10.2015 09:56 |  
        0 0

        Když jsem kdysi na Erasmu měla přednášku na téma krajní pravice, tak jsme se dostali i k tomu, že v Český a Východní Evropě obecně jsou dost populární konspirační teorie. Často jsou prostě jednodušším vysvětlením a hází vinu za vlastní selhávání na někoho z venku. Rusko má velmocenské ambice, ale vidět za vším, včetně kauzy Evy Michalákové a absence pochopení odlišných hodnot ve vztahu k právům dítěte, Putina, to je trochu silná káva. Howgh

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          postovni (přítel SN)     před 9 lety 11.10.2015 13:24 |  
          0 0

          Souhlasím. Ten rozhovor o mi přišel zajímavej a poslední odpověď to zabila.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            knl66 (přítel SN)     před 9 lety 12.10.2015 00:38 |  
            0 0

            Fajn, všem děkujeme za Politické Školení Mužstva a čtenářů SN. Nevím, jestli jsme účastníky nějakého VUMLu nebo kursu na správné vnímání a chápaní světa nebo zda jsme stále na SN. Co si takhle někdy uvědomit, že o podobných tématech lze diskutovat přímo pod předmětnými články a přímo na předmětných serverech? Do prčic, proč to taháte sem, na SN? Tady je fotbal, tady je SLAVIA. Chodíme sem snad qůli fotbalu!(Aspoň moje maličkost.)
            Nevím, proč si občas někdo myslí, že nás musí poučovat zrovna o politice. Každý z nás má nějakou oblast zájmu, kterou považuje (ze svého pohledu) za důležitou. Jak to tady ale bude vypadat, když nás každý uživatel SN bude chtít seznamovat (v lepším případě) se svými názory na cokoliv, "informovat" nás o svém vidění světa či přímo poučovat? Budeme za chvíli debatním klubem politologů, sinologů, ornitologů, včelařů, sexuologů, etologů, etnografů, bla bla bla atd atd?
            Pokud půjdou SN tímto směrem, ok, ale pak si dovolím vložit tento odkaz: http://cso.cz/index.php?ID=2014 a dále třeba: http://cso.cz/index.php?a=cat.25
            Kdo se přidá s odkazem na rybářské revíry? :))

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              honza_sl     před 9 lety 12.10.2015 10:47 |  
              0 0

              Z navrhovaných témat hlasuji pro politologii a sexuologii :-)

  6. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Nosorozec     před 10 lety 10.10.2015 23:11 |  
    0 0

    Lidi, co jste řikali na dnešní Šuralův výkon v repre? Za mě výbornej, toho kluka bysme se měli pokusit v zimě získat za každou cenu! :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      JS (přítel SN)     před 10 lety 11.10.2015 02:22 |  
      0 0

      Já chci z české ligy Pavelku a Sackeyho..

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Luckyduck (přítel SN)     před 10 lety 10.10.2015 23:55 |  
      0 0

      Mě by se takové dresy docela líbily - hlavně, že jsou pryč ty bílé obdelníky.
      Myslím, že to takhle vypadá docela dobře a moderně.. a logo silného majitele máme pěkně hrdě zepředu.. proč ne :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Pepino44     před 9 lety 11.10.2015 10:40 |  
        0 0

        U mne dobrý.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Borris     před 10 lety 11.10.2015 02:57 |  
    0 0

    No hoši dnešní repre fakt opět tragédie. Koukal jsem že nahoře jste to probíraly, tak taky něco přihodím. Krejčí a Lafata.... Nevím co k tomu mám říct. Ze začátku jsem to bral od Vrby jako vtip že je neustále nasazuje, ale už to fakt není ani vtipný.... To stupidní blonďatý jelito opět neomylně předvedlo, jak moc přeceňovaným je fotbalistou. A když ve druhé půli dvakrát našel zpětnou přihrávkou, kdy vůbec nebyl atakován, hned prvního Turka, tak to už jsem se fakt musel smát. Skalák hraje v lize pravidelně skvěle zápas co zápas, ale hrát bude pořád Krejčí. Ale chápu že ho Křéťa potřebuje střelit no. Lafata? Kdyby se nad ním občas kameraman neustrnul a nezabral ho, tak člověk ani neví že hrál. To je útočník tak maximálně pro naší ligu. V mezinárodním měřítku úplná nula. Necka se může v Turecku přetrhnout, Škoďák to tahal z bryndy proti Lotyšům a pálí i v lize, ale přednost bude neustále dostávat ten blbeček Lafata. Dočkal? U rumunů jakž takž, v repre úplná nula! Jediné co mu jde opravdu dobře, se neustále vztekat a dohadovat se s rozhodčím. Procházka taky totálně z formy. Po těch úvodních šesti výhrách v kvalifikaci, kdy byla všude totální euforie, jsem já patřil do tábora těch, co mírnili euforii. Vždyť ten povedený začátek kvalifikace totálně zastřel realitu! Že ve většině těch zápasů jsme měli kliku jak od stodoly a kolikrát jsme ani nebyli lepší. Teď se ukazuje realita a ještě víc se ukáže na samotném turnaji. Tam si myslím že přijde hodně tvrdý dopad na zem! Největším zklamáním je pro mě Vrba. Od něj jsem si fakt sliboval, že to v repre srovná a nebude fungovat žádný klientelismus a budou hrát opravdu ti nejlepší a ti co mají nejlepší formu. Ale nakonec je to úplně stejné jak za Bílka. Věřil jsem že díky němu snad opět najdu cestu k repre. Místo toho je to snad ještě horší. Už je to hodně let dozadu, co jsem zápasy repre prožíval a skutečně fandil. Teď je mi opravdu srdečně jedno jak naše repre hraje a držím palce jen našim klukům. Škoďákovi, Neckovi a Sucháčovi. S naší reprezentací se bohužel už několik roků neumím ztotožnit a bohužel se to prohlubuje. A ono taky co čekat, když našemu fotbalu vládnou gauneři a v zákulisí se odehrává jedno svinstvo za druhým. Postup na EURO nakonec možná po hříchu našemu fotbalu uškodí v tom, že to opět zastře realitu, čuňata u koryt v čele s Peltou a Berbrem se poplácají po ramenou, jak se za jejich vlády dostala repre na EURO a nezmění se vůbec nic. Pro mě existuje jedině SK SLAVIA PRAHA a všechno ostatní jde mimo mě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      bongor     před 9 lety 11.10.2015 07:27 |  
      0 0

      Já to mám zcela stejný jako Borris.I mě Vrba hodně zklamal hlavně svou servilností vůči bolševikovi.Ten náš postup na Euro je směsicí obrovského štěstí a sem tam i některých podkopů-viz Turecko u nich.Včera to dorazil ,jak už jsem psal nahoře, s těmi nekopy K+L,ale skvěle se k nim řadil i pan Dočkal.Správně to napsal tuším Luhový,že se z něj ze sympatického a slušného kluka za poslední období stal uplivaný řvoun.Kde se to naučil,to si každý dosadí sám.Ona se mu i změnila vizáž,všimli jste si toho?Škoďák dopadá v repre stejně jako David Jarolím,který za
      těch pár zápasů co nastoupil,nedostal jedinou kloudnou přihrávku.Podle mě nemá cenu,aby v tomhle ansámblu tahal kaštany z ohně,když "mistrům"hoří koudel,na to
      byl dobrej.Ale nyní usoudili,že by je už moc přečníval,tak mu pro jistotu ten míč nepůjčili.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Rottax (přítel SN)     před 9 lety 11.10.2015 08:15 |  
      0 0

      Mám úplně stejný názor!! Ta sestava mě ale nepřekvapila. Připadá mi,že Vrba už úplně zblbnul! Přijde mi, že si před zápasem přečte názory novinářů a fanoušků na možnou sestavu a pak aby dokázal jaký je borec, tak tam postaví hráče,kteří jsou snad nejhorší variantou. Nevím, ale možná chápu jen to, že nepostavil do zápasu Necida! Nedovedu si představit, co by se v Turecku dělo,kdyby právě Necid dal gól a měl podíl na případném nepostupu Turecka!
      V čem mě ale Vrba totálně zklamal, je jeho reakce na tiskovce na dotazy ohledně Limberského! Místo aby řekl,že není Limberský v nominaci proto,že se takto reprezentant nemůže zachovat, tak se Vrba ztrapnil.
      Ať budeme hrát na ME s kýmkoli, tak s tímto fotbalem nemáme šanci proti nikomu.
      I pro mě už reprezentace zdaleka neznamená, to co za Uhrina, nebo Brucknera.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      podol (přítel SN)     před 9 lety 11.10.2015 08:56 |  
      0 0

      Připojuji se, přesně napsáno. Domníval jsem se, že Vrba bude jako trenér důsledně prosazovat optimální sestavu dle výkonnosti hráčů. Že nepodlehne zákulisním tlakům se zájmy skupin, kterým je vlastní prospěch bližší, než národní mužstvo.
      Bohužel se to nestalo a trenér se zařadil. I když se jednalo o zápas, v kterém již nešlo o postup. Také tak nějak nevyšlo tvrzení pisálků, že v Edenu národní tým jen prohrává, kdežto na Letné jen vyhrává. Asi jediná cesta jak to změnit je trvalý a dlouhodobý vzestup Slavie. Nejenom na sportovním poli, ale i na funkcionářské úrovni a vlivu.
      Podol

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        bongor     před 9 lety 11.10.2015 09:15 |  
        0 0

        Ale vstup CEFC do Slavie leží mnohým silně v žaludku.Co si to dovoluje ta Slavie?Chce se snad rovnat s pomazanými?Musíme jí to znechutit a to co nejdřív.A tak se rodí články,jako dnes v Lidovkách,"Kdo jsou Tvrdíkovi Číňané".Můžu říct,že z nás
        mají všichni pěkně stažené půlky,když už takhle hledají různé konspirace,to je jediné pozitivum.Ale vzápětí snivě doufají,že ono to s tím CEFC nemusí v Čechách vyjít.
        Plány nevyšly co soudruzi?Tak alespoň hodíme jedovatou slinu a ne jednu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 11.10.2015 10:07 |  
          0 0

          Jsem si to taky přečetl a nabyl jsem dojmu,že se nás činan chystá okupovat a nastolit tu diktatůru proletariátu.Samozřejmě že tu nějaký zájmy budou mít,no není divu když sem investují peníze,ale dělat z edenu pomalu špionážní centrálu komunistické číny,může udělat jen takový idiot jako ta medmrdka co to sesmolila.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      sTizz (přítel SN)     před 9 lety 11.10.2015 09:56 |  
      0 0

      Vrba je posledni dobou podrazdenej,podle me dostava seznam par hracu,ktery proste musi stavet a z toho to plyne.. Proste mu do toho keca ten plesatej strejc ze severu. Lafata je dobrej,kdyz hraje v muzstvu,ktery ma prevahu,jakmile ma sprintovat i dozadu,nedostava se mu sil,34 let je uz dost na utocnika tlacenku. Kecy o tom,ze mame moznost vyzkouset alternativy..proc teda nehral Skoda+Necid od zacatku,proc poblaznenej Krejci hral 54 minut? Postup v kapse,lidi nateseny a on tam mazne staryho Lafatu..Vzdyt se ten fotbal hraje pro lidi..:)

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Luckyduck (přítel SN)     před 9 lety 11.10.2015 10:18 |  
        0 0

        +1 Přiznám se, že druhej poločas jsem už čím dál víc držel palce Turkům s naivní myšlenkou, že prohra by mohla někomu otevřít oči třeba trochu a vyvolat zamyšlení, jestli takhle nebude z EURA jen pořádná ostuda.
        No jo, jenže v pozápasových rozhovorech jsem se dozveděl, že za to mohla penalta a jinak jsme prej hráli celkem dobre.. tak určitě ;)

        Taky jsem Vrbovi celkem fandil, však s Plzní hrál krásnej, technickej, ofenzivní fotbal... bohužel teď repre hraje takovou sparťanskou klasiku bych řekl - nudnej (chvílema pěší) fotbal na náhodu, kdy to nějakou haluzí často klapne a vyhraje se.
        Holt asi přes notičky od Pelty nejede vlak.. ke smůle nás všech.

        Ještěže Slávie je teď konečně v dobrých rukou :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Kara (přítel SN)     před 9 lety 11.10.2015 10:45 |  
        0 0

        Mám úplně stejný pocit, koneckonců se tím dá vysvětlit i ta neprofesionalita na tiskovce v souvislosti s Limberským, za jehož nenominací stojí spíš "strejc ze severu", než Vrba sám. A Vrbu to musí logicky štvát.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      janko (přítel SN)     před 9 lety 11.10.2015 10:38 |  
      0 0

      Podepisuji v plnem rozsahu. Jedine nervy ktere jsem mel byly jen kvuli obavam aby Mara neudelal chybu, pac pak by se nasel snadny terc...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Petr9608     před 9 lety 11.10.2015 11:21 |  
    0 0

    Vážení, už mi nesnášenlivost vůči vlastní reprezentaci leze krkem. Docela by mne zajímalo, jak je to v jiných zemí, kde také mají ve vedení asociace své "Pelty". Co třeba ti Turci? Že by zrovna v takovýto zemi neměli "nahoře na svazu" nějaký svý vypráskaný šíbry? A i tak - fandili jak o život.

    My neměli o co hrát, oni jo. Navíc možná měli i zvýšenou motivaci hrát za ty oběti toho výbuchu (vemte si toho jejich trenéra na tý tiskovce). Asi to spělo k bezgólový remíze, bohužel, přišla přísná pencle, která to mu zápasu dala jiný ráz.

    Fotbal je vyrovnanej. Řada silnějších mančaftů si vybrala svoje slabší chvíle.

    Každopádně už se ale dá u repre hovořit o jednom zajímavym, leč nelichotivym faktu. S (pod/)průměrnými týmy hrajem doma o dost hůř než venku.

    Q EURO 2016:
    Kazachstán - venku výhra bez problémů, doma vydřená
    Lotyšsko - venku výhra, vcelku pohlídaná, doma šťastná remíza
    Turecko - venku výhra, doma prohra

    Q MS 2014:
    Dánsko - venku remíza, doma ostudný debakl
    Arménie - venku jasná výhra, doma blamáž
    Bulahrsko - venku výhra, doma špatná bezgólová remíza

    Q EURO 2012:
    Litva - venku výhra bez problémů, doma ostudná prohra

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Fulham     před 9 lety 11.10.2015 12:14 |  
      0 0

      Bohužel tady platí u některých rovnice - čím větší antirepre tím větší slávista....zajímalo by mne až se JŠVCD podaří jeho projekt a budeme mít v repre třeba čtyři sešívky jestli ti anti budou psát stejně. Už teď tam máme tři. Je to jak u blbejch - rumunský magoři který nepřijdou na pohár tu získají značnou část sympatií a potom se fandí Turkovi...a navíc je nás majitel kterého tady velebí vši bez rozdílu partnerem repre. Naštěstí se jedna o pár bezvýznamných internetových pisalků....i tak mám vztek, protože jsou to slávisti.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        klimi     před 9 lety 11.10.2015 12:22 |  
        0 0

        Jak se rozlišuje významný a bezvýznamný internetový pisálek?

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              před 9 lety 11.10.2015 12:33 |  
          0 0

          musíš mít Peltametr

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          bongor     před 9 lety 11.10.2015 13:34 |  
          0 0

          To máš jednoduchý,kdo píše co se líbí Fulhamovi je významnej.A my ostatní jsme bezvýznamný.Ale má pravdu,jsme opravdu zcela bezvýznamný,protože i kdyby někteří přijeli na sraz repre na vozejčku,stejně je postavěj.Viz.Krejčí,Lafata.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        no-nick     před 9 lety 11.10.2015 12:34 |  
        0 0

        Já si tě vážím a rád čtu tvé příspěvky, tento se ti ale moc nepovedl. Jestli se mohu stát fanděním Lafatům, Váchům a podobným významným pisálkem na této diskusi, raději zůstanu v řadách bezvýznamných.

        Až budu mít pocit, že reprezentace reprezentuje celou českou ligu a české hráče v zahraničí, budu bezvýhradně fandit. Nyní se nemůžu zbavit dojmu, že je to jen soubor hráčů vytvořený dle síly vnějších vlivů. Jsem rád, že se postoupilo, zápasy jsem povětšinou sledoval, ale rozhodně jsem se na něj netěšil týden dopředu jako na zápasy Slavie. Naopak se těším na dobu, o které mluvíš. Až se Šimáněmu podaří ten projekt a já budu moct zafandit někomu, koho mám rád, kvůli komu fotbal sleduji.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        malan (přítel SN)     před 9 lety 11.10.2015 12:38 |  
        0 0

        no, nesouhlasím. Peltova reprezentace je hnus.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          sTizz (přítel SN)     před 9 lety 11.10.2015 13:28 |  
          0 0

          ono to urcite souvisi i s denim okolo Berbra,kdyz si clovek precte par clanku z ruznych medii.. FACR vedou 2 lidi,u kterych je moralni kredit blizky bodu tani a to se dotyka tez narodniho tymu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Deba     před 9 lety 11.10.2015 12:42 |  
      0 0

      Tak ja tu nesnasenlivost naprosto chapu...absolutne se nedokazu vzit do situace, ze bych mel jeden tejden Lafatovi, Dockalovi, Vachovi a spol. (samozrejme s nadsazkou :)) prat, at si zlamou obe nohy a tejden na to jim nadsene fandit jen proto, ze si na sebe vzali jinej dres :) a k tem Turkum...samozrejme nemam zadny informace o jejich vztahu k repre, ale moc si nedokazu predstavit, jak fanousek napr. Besiktase nadsene fandi repre, kdyby byla z vetsiny slozena z hracu Galatasaraye a Fenerbahce :) a proto, i kdyby Cesi to Euro vyhrali, tak muj stupen radosti z toho by se nejspis ani neblizil vyhre Slavie napr. nad Zlinem :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 11.10.2015 12:48 |  
      0 0

      Poukazovat na to, ze jinde je to stejne, ne-li horsi, neni dobrej zvyk. Nas svaz je obrhnus, svazovy trener exceluje na tiskovkach a do sestavy stavi vycpele hrace a v zapase, kde chce vlastnimi slovy zkouset nove hrace a varianty, postavi Lafatu. Proti jakemu souperi muze Lafata se svym stylem fotbalu na mistrovstvi hrat? Souhlasim s nesouhlasnymi

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Fulham     před 9 lety 11.10.2015 13:10 |  
        0 0

        No jo - dobrá , poslední věta byla zbytečně konfrontační , beru zpět. Zase bez ní by nebyla jediná reakce..:-) . pořád si myslím ,že nefandim Lafatovi atd ale té hymně a vlajce. Můj děda ronil při hymně i kdyby se hrály kuličky proti Pákistánu. Až budeme mít v repre pět slavistů tak zase nebudou fandit rudý, zelený , modrý, žlutý....? Samozřejmě nedělám anketu mezi fans např Anglie, ale vždy tam vlály vlajky s napisama desítek klubů. Na Strahově v 85 ? (0-5)byla velká strkanice se skopcakama a taky to byli fans x klubů. Jo - může mi tenhle Dočkal být méně sympatický než jinej - jde o tu vlajku a hymnu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          bongor     před 9 lety 11.10.2015 13:39 |  
          0 0

          Ale Fulhame,každej někdy zablbneme,z toho si nic nedělej,já se na Tebe nezlobím a doufám,že ani Ty na mě.Ať žije Slavie!

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Fulham     před 9 lety 11.10.2015 13:13 |  
        0 0

        No jo - dobrá , poslední věta byla zbytečně konfrontační , beru zpět. Zase bez ní by nebyla jediná reakce..:-) . pořád si myslím ,že nefandim Lafatovi atd ale té hymně a vlajce. Můj děda ronil při hymně i kdyby se hrály kuličky proti Pákistánu. Až budeme mít v repre pět slavistů tak zase nebudou fandit rudý, zelený , modrý, žlutý....? Samozřejmě nedělám anketu mezi fans např Anglie, ale vždy tam vlály vlajky s napisama desítek klubů. Na Strahově v 85 ? (0-5)byla velká strkanice se skopcakama a taky to byli fans x klubů. Jo - může mi tenhle Dočkal být méně sympatický než jinej - jde o tu vlajku a hymnu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 11.10.2015 14:05 |  
          0 0

          Dokud tomu bude vévodit cinklouš a estébák tak s tim mám velkej problém,no když tam navíc není skoro žádnej slavista, tak tuplem.Zrovna jako nejsem nadšen, že náš spolumajitel vlastně podporuje tchuráka,ten se všude kasá jak ted zase sehnal prachy,tak že je o tu naší repre vlastně velkej zájem mez sponzory.Jediný plus snad bude, že černí fláterníci si nás nedovolí tak řezat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            Petr9608     před 9 lety 11.10.2015 15:13 |  
            0 0

            Je tam Suchý, Necid a Škoda. To je myslím maximum možného.

            1) Od éry naší velké slávy uběhlo tolik času, že je to na úrovni tak 1/3 profikariéry.

            2) V éře naší velké slávy tvořilo oporu našeho týmu i řada cizinců

            3) Na to, že jsme (stále ještě) spíše průměrný ligový mančaft, tak je velký úspěch, že od nás vůbec někdo reprezentuje.


            BTW: Oni byli v minulosti (= posledních 20 let) ve svazovym vedení někdy nějací svatoušci?

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              spino     před 9 lety 11.10.2015 15:57 |  
              0 0

              A Šural, který bude brzo taky náš. :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 11.10.2015 19:36 |  
              0 0

              Oba nazory pro i proti jsou legitimni. Ten, kdo drzi s repre ze cti i ten, co mu vadi ta zumpa, ze ktere jsou az moc citit partikularni zajmy "silnejsich psu". Pravda za kostala s jeho otevrenym nepratelstvim vuci Slavii to byl mozna i vic fialovej hnus. Tezko soudit, ktera zumpa smrdi vic. Repre ma byt vykladni skrin a bez pachuti. Ja se s repre nestotoznuji snad uz 10 let. Ani nepocitam

  9. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    donford     před 9 lety 11.10.2015 13:33 |  
    0 0

    Každý vidí, že ani v lize to Lafatovi, Dočkalovi a Krejčímu vůbec nejde. Líbil se mi výraz síla vnějších vlivů. Nevěřím, že by toto Vrba taky nevid3l, nevěděl. Proti těm vysokým lamákům v turecké obraně, měl vyzkoušet dva sloupy, Š a N. Ne polochcíplého motýla Lafatu. A taky nejlepšího sparťana Frýdka.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    KubaM     před 9 lety 11.10.2015 21:27 |  
    0 0

    Snad mě nevypískáte i přímo nevyhodíte, ale rád bych připomínal a odkazoval na vývoj v hledání povahy i původu CEFC zejména našich českých sinologů z FF UK. Zde úvod k včerejším (sobota 10.10.2015) příloze Orientace v Lidových novinách. Pokusil bych se to případně časem vyfotit, bude-li zájem. Nebo máte někdo možnost skenovat?

    http://www.lidovky.cz/cinska-hvezda-nad-slavii-0wy-/zpravy-domov.aspx?c=A151010_185556_ln_domov_ELE

    Mě to děsí natolik, že se asi budu muset opět stáhnout jen k tichému "fanouškovství" zpovzdálí gauče... Nechci být součástí projektu vojensko-propagandistické "soukromé" čínské firmy... Omluvte mi prosím mé "mirko-dušínovství", ale toto bude asi závažnější, než ukradené miliony Řebíčka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      malan (přítel SN)     před 9 lety 11.10.2015 22:41 |  
      0 0

      Až na to, že pro Číňany jsme v podstatě vzduch (charita). S lehkým srdcem se stali 60% majiteli, s lehkým srdcem těch 60% prodají někomu jinému pokud budou chtít. Ten kdo řídí klub je Šimáně (i když je pouze menšinový vlastník) a to je na celé situaci stěžejní. Každopádně Vás od Vašeho názoru neodrazuji a rozumím mu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 12.10.2015 01:31 |  
      0 0

      No vite, on zadny majitel nebude dost dobry. Je to tezke. JŠ je bohaty clovek, ale sam do toho jit nechtel, asi si spocital, ze by na financovani klubu nestacil. Muze se stat, ze se ekonomika klubu nejak stabilizuje a JŠ jako opatrny podnikatel se stane jedinym vlastnikem. Budoucnost ukaze. Cinska firma, rekneme, uplne nevoni. Bylo by naivni myslet si, ze takhle mocna firma nema politicke cile a nema vazby na vladni komouse. Ma. Bylo by naivni si myslet, ze tu cinani delaj nakou charitu. Urcite ne. Oni jsou pragmaticti a dobre vyhodnocuji a planuji. Jde jim o vlastni prospech. Mozna jim ma Slavie poslouzit jen k plusovym PR bodum. To slavistum vadit nemusi. Slavie je sportovni klub, ne rozvedka. Hlidat cinske spiony a dbat narodni bezpecnosti musi rozvedka. At Slavie bude cerpat cinske penize nebo nebude, s narodni bezpecnosti nijak nepohne. Osobne si myslim, ze cinani maji skutecny zajem o rozvoj cinskeho fotbalu a jejich zajem neni jen ciste politicky, ale vzajemne vyhodny. Ac mame problemy, nase zeme ma dobre fotbalove know how a tradici. A ve srovnani se zapadem tohle muzou cinani u nas nakoupit velice levne. Ja od cinanu ocekavam stabilitu, progres s akcentem na akademii a vychovu, o tu jim jde. Neocekavam nakup 10 brazilcu a valcovani LM a la Doneck. To je naopak styl rizeni "hracka" oblibeny na blizsim vychode. Zkusenosti se zahranicnimi majiteli jsou u nas tristni viz enic, nejaky kornejev, u konkurence rezeš. Obrovskou zarukou pro mne v tomto je Pan JŠ. Fanousci Slavie by nemeli byt pesimisticti, naopak vyuzit nove energie a pozitivne menit sve nejblizsi okoli pro lepsi budoucnost klubu i bez cinanu. Byť samozrejme nadale ostraziti, aby se jmeno Slavie nepropujcilo kohosi politickym ucelum. To, verim, nebude treba. To je muj nazor. Doplnim, ze zadne velke penize nejsou uplne ciste a ze se nenasel kouzelny dedecek z evropy nebo ameriky, ktery by lil penize do Slavie pro jeji krasne oci. Vlastne nasel se jediny a sami slavisti ho okradli. RIP Boris Korbel. Doporucuji vsem radovat se z toho, co ted prozivame a naplno se aktivizovat pro klub. I drobnost pomuze. Minimalne prijit na zapas. Slavia je vecna! Prezije vsechno, ale v jake kondici a jak uspesna zavisi na kazdem z nas a na tom, abychom si nehazeli klacky pod nohy. Jak je bohuzel nasi tradici. Na zaver jeden namet k premysleni. Samozrejme je nejlepsi zit z vlastnich zdroju a nezaviset na chlebodarcich, jako je lepsi si na zivobyti vydelat, nez si pujcovat. Ale najde se v tyhle zemi 100.000 slavistu ochotnych dat rocne 1.500 kc pro "svuj" klub? Nezda se to moc, zvlast kdyz uvedu, ze jde o 4 koruny denne. Min nez 2 rohliky. Presto je to dohromady 150 mio a to je vic, nez mame letos rozpocet. Ale v tyhle zemi to nejde, takze se nesmime nicemu divit. Takhle nejak to funguje v barcelone, kde maj vnitrni demokracii, volby, vize, souboj myslenek. Ale tam jsme nedorostli a buhvi jestli kdy dorostem

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Navar (přítel SN)     před 9 lety 12.10.2015 09:14 |  
      0 0

      Dobrý den, nehodlám tady dementovat všechny ty nesmysly, které se píší.
      Uvedu jen jeden fakt, který se nedá zpochybnit: pozvání CEFC na zápas se Spartou i sobotní slavnostní podpis smlouvy s reprezentací přijali nejvyšší ústavní činitelé včetně premiéra. Ze své vlastní novinářské zkušenosti vím, že pokud by byla pravda to, co jsme si mohli přečíst, pak by před CEFC varovaly ústavní činitele tajné služby z celé západní Evropy. A premiér a spol. by na akce CEFC nedorazili.
      Fakt, že pozvání přijali, dokazuje, že žádné varování od tajných služeb nedostali. Takže buď jsou zpravodajci celého NATO neschopní, nebo to s CEFC bude jinak.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        travel (přítel SN)     před 9 lety 12.10.2015 10:41 |  
        0 0

        Já v tom vidím pouze závist,protože kabelka je chtěl taky a utřel nos.A pak i samozřejmě obavu,že budeme finančně nejsilnější a můžeme vystoupat až na vrchol.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        KubaM     před 9 lety 12.10.2015 20:56 |  
        0 0

        A jste si jist, že naši politici varování BIS prostě neignorují? BIS musí zachovávat mlčenlivost ve vztahu k veřejnosti, přesto i toto obrysové vyjádření k věci Číny vyjadřuje mnohé: „V případě čínské moci a jejích zpravodajských služeb se nesl rok 2014 ve znamení důrazu na vlivovou infiltraci do českých politických a státních struktur a sběru politického zpravodajství, a to vše za aktivní pomoci některých českých občanů, včetně politiků a státních úředníků.“ Copak si myslíte, že cesty Miloše Zemana jsou bez komentáře našich tajných služeb, když i celá NATO neustále varuje před politicko-ekonomickým propojováním demokratických států s "autoritářským" Ruskem a Čínou? Snad by tedy skutečně bylo na místě věnovat pozornost objektivně podloženým argumentům našich vědeckých pracovníků zabývajících se Čínou a nenazývat jejich závěry prostě "nesmysly". Pane Syrovátka, na Neovlini.cz máte skvěle vypracovanou sekci "ruská stopa" a nyní plánujete prý i vypracování "byznysové mapy ruského vlivu" podle paní šéfredaktory, nepřijde Vám však trochu pokrytecké téma čínské totálně přehlížet? Copak Vy zde necítíte podobná nebezpečí, jako v případě Ruska? Opravdu bych si netroufl nazývat Čínu "neexpanzivním" státem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 13.10.2015 09:55 |  
          0 0

          Tak pane kolego, asi máte v něčem pravdu,ovšem ohrožení čínou pro nás evropany je hudba vzdálené budoucnosti pokud k ní skutečně někdy dojde.Spíš jde dejme tomu o průmyslovou špionáž.To že zde investují zase nevidím tak černě,stačí se podívat kolik čínané vlastní dluhopisů USA.Jinak investují po celém světě netvrdím že bezelstně,ovšem zase bych z toho neměl tak velké obavy.První kdo se v budoucnu možná bude muset bát, je vymírající rusko se svou sibiří.Tak prosím neplašte.