Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 8. kolo

Slávisté dokázali zvítězit v nejdůležitějším zápase sezóny - v derby před vlastními fanoušky! A i z hlediska individuálních výkonů se bylo na co dívat!

Slavia svého odvěkého rivala přehrála a zaslouženě zvítězila, což se už nepodařilo mnoho let. Poslední výhru nad Spartou jsme si připsali před třemi lety ve stejný termín a na stejném stadionu pod trenérem Radou, tehdy šlo ale spíše o šťastné vítězství v oboustranně nehezkém zápase. Tentokrát měli sešívaní převahu a převedli i mnoho fotbalového umění. Zápas ovlivnili i rozhodčí, hlavní sudí Zelinka těžké utkání zvládl ještě se ctí, udělal nějaké chyby, ale snažil se pískat rovinu a chyby rozdělil na obě strany, přičemž v nejkontroverznějším momentu v úvodu se rozhodl neodpískat penaltu proti Slavii. Čisté svědomí naopak nemohl mít pomezní Pelikán, který Slavii nepochopitelně třikrát zastavil v samostatném úniku, ačkoliv šlo o celkem banální situace na posouzení. Nepochopitelný výkon. Zápas jsme ale i tak dovedli k naší výhře, a tak aspoň soudní sparťané nemohou příliš brečet nad sudími.

Vyjma fotbalu bych chtěl ještě zmínit slávistickou fanouškovskou obec, která mne v neděli nadchla stejným způsobem jako dění na trávníku. Jako Slávistické noviny jsme se účastnili celého programu fanzóny a musím říct, že ta pozitivní energie mezi červenobílými fanoušky byla doslova hmatatelná. Díky Navarovi za realizaci a skvělý zážitek! Stejně tak smekám klobouk před Tribunou Sever, která se prezentovala v tom nejlepším možném světle - tradičně silný support, množství nádherných choreografií a parádní barevná pyroshow! Derby se tentokrát stalo po všech stránkách výkladní skříní celého slávistického národa!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Martin Berkovec - 5 - Paradoxně nejlehčí utkání dosavadní sezóny pro Berkovce, protože neměl skoro žádnou práci. Jednou lehce zaváhal, když vyrazil míč nohou jen na Fataie, který naštěstí jen orazítkoval tyč.

Jan Mikula - 8 - Úžasný výkon, o čemž svědčí i neuvěřitelných 79 % vyhraných soubojů. Na Mikulovi bylo vidět, že by pro výhru i "sežral" míč a fantasticky vynuloval ve hře Krejčího i Lafatu při standardních situacích. Skvělých výkonů bylo v našem dresu hned několik, ale pokud bych musel vybrat hráče zápasu, tak bych se rozhodoval právě mezi Mikulou a Součkem.

Martin Latka - 7 - Zahrál velice dobře a jím vedená obrana sparťany téměř nepustila k nebezpečnějšímu zakončení. Na své poměry hrál i čistě - byl přesný a nedovolil, aby nás ohrozily standardní situace po jeho faulech. Jen v závěru zápasu chyboval, když pouštěl dlouhý míč za sebe s tím, že jde do zámezí. Tam naštěstí skutečně zamířil, ale jen díky tomu, že Brabec ve velké šanci těsně nedosáhl či promáchl.

Simon Deli - 8 - Stejně jako on zakřičel po zápase v mixzóně, zvolal bych i já stejné slovo k jeho výkonu - výborně! Byl ještě o něco lepší než Latka, proti Spartě, ze které přišel, podal ve svém prvním derby špičkový výkon. Vzadu naprosto jistý, blýskl se i kličkovanou ve středu hřiště, kterou rudí zastavili až faulem.

Tomáš Jablonský - 8 - Minulým kolem se odrazil a v neděli už připomínal výborného hráče ze svých špičkových let v Jablonci. Mikula byl možná o něco jistější při bránění, na druhou stranu si v něm vedl dobře i Jablonský a navrch přidal několik velice dobrých útočných akcí. Jen tak dál!

Radek Voltr - 6 - Asi nejslabší hráč naší základní sestavy, i on ale podal dobrý a na ligu nadprůměrný výkon. Snažil se, běhal, poctivě se vracel, nicméně své útočné šance utopil v přemíře kliček. Neprosadil se ani střelou z hranice vápna, kterou mu v dobré pozici sparťani zblokovali.

Tomáš Souček - 8 - Bylo otázkou, zda z nejmladším hráčem na trávníku udělá něco tíha okamžiku, nebo zda dokáže Souček navázat na své velice dobré výkony z dosavadního průběhu ligy. A Tomášova odpověď? Odehrál dosud svůj nejlepší zápas v lize a předčil snad všechny hráče na hřišti. Výtečný v defenzivní práci a velice oceňuji i rozehrávku, kdy se nebál jít pro balón, ačkoliv stál sparťan pár kroků od něj. Stačila menší technická chyba a mohl z toho být průšvih, Souček ale míče přebíral naprosto suverénně a velice tak pomohl naší kombinaci. Jediná škoda je, že příště nemůže kvůli čtyřem žlutým kartám nastoupit.

Jaromír Zmrhal - 8 - Nejdříve předvedl zbytečnou ztrátu na vlastní půlce, pak se ale dostal do tempa a obraně Sparty zle zatápěl. Pěkně se dostal tváří v tvář Bičíkovi, který ale jeho lob zblokoval a Holek ho pak stihl dostat pryč z odkryté brány. Vše si vynahradil parádní ranou, kterou rozhodl zápas. Herně velice dobrý, byť se mi třeba Souček, Mikula a Kenia líbili ještě o trochu více, ale za rozhodující branku si Jarda výtečnou známku osm určitě zaslouží!

Levan Kenia - 8 - Po derby se dá říct, že je Kenia zase ve své největší formě z úvodu jara! Odehrál vynikající zápas, byl motorem naší kombinace. Nebál se účinných kliček ani přihrávek, které měly oči. U něj zvláště oceňuji, že vydržel běhat a vysoko napadat po celou dobu utkání. Když nepoleví, tak bude na naši ligu špičkovým hráčem.

Jan Štohanzl - 7 - Do svého angažmá ve Slavii vstoupil napůl rozpačitě, dvakrát nezahrál špatně, ale ani příliš nezaujal. V derby ale ukázal, co v něm je, a podal výborný výkon. Byl efektivní v napadání, právě on obral o míč Hybše před Zmrhalovou trefou. Sám toho dost schytal, na druhou stranu se ale nebál ani rány rozdat a byl na hřišti cítit. Určitě bylo dobrou volbou dát ho do základu místo obvykle nevýrazného Černého.

Milan Škoda - 7 - Dřel, vyhrával souboje, udržel těžké míče. Ukázal se i fotbalově, když si připsal moc hezké sólo, které bohužel už nedokázal zakončit jako na Letné. Ačkoliv branku nevstřelil, tak zahrál výborně a svého soka Lafatu zcela zastínil.

Milan Černý - 6 - Nastoupil na posledních dvacet minut, nezklamal a pomohl s udržením výsledku. Zapojil se i do několika rychlých brejků.

Michal Frydrych a Jiří Bílek nejsou hodnoceni, protože nastoupili až na závěrečných pár minut.

Komentáře (176)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    belmis (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 15:06 |  
    0 0

    Abych se přiznal, před půl rokem jsem si myslel, že Mikula nemůže být hráč pro Slavii, která by chtěla hrát o nejvyšší příčky v lize. A jak jsem se mýlil. Dělá mi radost.

    Jinak si myslím výstižné hodnocení. Jsme sice v euforii, ale desítky bych také nedával - pouze za bojovnost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 29.09.2015 15:15 |  
      0 0

      Tentokrát se nedá úplně vybrat jeden hrdina, který by všechny předčil, vynikl a aspiroval na desítku. Naopak to byl týmový výkon v nejlepším slova smyslu.

      Mikula patří k mým oblíbeným hráčům. Na prvním zápase v rámci mé činnosti pro SN jsem byl na tehdejším béčku (hrálo divizi), kde byl jako kapitán a říkalo se tehdy, že tam sice vyniká a je to dříč, ale že na áčko to nikdy nebude... Přitom on teď působí jako naprostá jistota a při bránění jeden na jednoho jde o jednoho z nejzodpovědnějších hráčů v lize. Vůbec se nedivím, že ho Uhrin nasadil při standardkách na Lafatu. Takový typ hráče nebude slabinou a zbytečným článkem týmu, ani kdyby kolem něj měli hrát hvězdní a po technické stránce kvalitnější hráči.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        belmis (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 15:37 |  
        0 0

        Jojo, zarputilý jako Dostál, ještě k tomu slušný i fotbalově.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          spino     před 10 lety 29.09.2015 17:11 |  
          0 0

          Chudák Dosty. To mi ani nepřipomínej. V Baníku hráči zametají ochozy, sekají trávu a nyní je vedení donutilo dokonce zaplatit vstupné na příští zápas. A jak poznamenal jeden diskutér, za to všechno nedostanou výplatu, nýbrž od fanoušků přes držku. :(

          Vnímám tohle jako hrubé zneužívání fotbalistů (kteří na první ligu kromě Pavlenky a Narha v žádném případě nemají) a na jejich místě bych se obrátil na Haindlovou. Ještě, že tyhle časy jsou už ve Slavii doufám pryč.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      PetCC     před 10 lety 29.09.2015 17:47 |  
      0 0

      A já byl zase nasranej, jak ho shazujete, když bylo jasný, že na podobný výkony má a že vidíte jen chyby.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Divizni (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 15:07 |  
    0 0

    Bylo to po dlouhé době něco nádherného. Snad tyhle výkony hráčům vydrží. Jestli je pravda, co píše dnes Hrabě, že je vyčleněno půl miliardy na nové hráče (vůbec tomu nechci věřit), tak těm klukům nezbude než se rvát o místo v každém zápase....

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      belmis (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 15:10 |  
      0 0

      Jedná se zřejmě o překlep. Jedna nula je tam navíc.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Divizni (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 15:15 |  
        0 0

        Ale on to píše slovy, jako já....

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Alanor (admin)     před 10 lety 29.09.2015 15:17 |  
          0 0

          Tak se nejspíš jedná o omyl. Hraběmu vůbec ta čísla haprují, když psal, že se u soudu Slavia prezentovala 300 miliony na účtu, přitom šlo o desetinu.

          A pochybuju, že bychom licitovali o každý jednotlivý milion u Bořila a Bergera, když bychom měli na přestupy takovou sumu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            JS (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 17:22 |  
            0 0

            Je někde zdroj k nahlédnutí? Prosím, mohi byste to ofotit?

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Hubacek     před 10 lety 29.09.2015 19:13 |  
            0 0

            Ahoj ..bohužel je pravda ,že z transferu sešlo kvůli navýšení částky ..o 2 mio a proto nikdo nepřišel . Jeden z hráčů měl stát 8 mio bylo to dohodnuto skoro a najednou chtěli 10 mio, tak Slávie cukla ,aby se to pak neopakovala a každý to nezneužíval hned.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            bongor     před 10 lety 29.09.2015 19:45 |  
            0 0

            Já tomu klidně věřím.Pro Číňany to nejsou žádné velké prachy,nemůžeme to posuzovat podle našich dřívějších mrňavých možností.Proč se licitovalo u B+B,tomu rozumím jako vzkazu,peněz máme sice mnoho,ale nenecháme ze sebe dělat dojnici.
            Já bych ale doporučoval po nedělním skvělém výkonu pečlivě zvažovat kolik a koho nakoupit.Asi ideální by bylo koupit tak tři skutečně rozdílové hráče a nechat je s našimi kluky bojovat o základ.Když budou lepší,tak fajn.Když ne,tak lavička je dost velká.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Barra     před 10 lety 29.09.2015 19:39 |  
          0 0

          Myslim ze Hrabe se myli v tom ze predpoklada ze jde o pul miliardy korun - houby, jde jasne o yuany -:) V prepoctu tedy temer o 1,9 miliard korun -:))

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 15:20 |  
        0 0

        Kdyby to bylo o nulu, tak by to asi zase nebylo zrovna moc peněz. Jestli nechceme průměr, tak musíme přeplatit Rumuna, Plíseň i Peltonena a zejména poslední dva nemají problém dát za hráče i přes 20 mega, to by bylo na dva hráče. Posílení čekám o něco větší než-li na dvou postech. Pravdou je, že snad s vyjímkou stoperů a postu štítových záložníků nemáme žádný post kvalitně zdvojený. Nicméně uvedená suma se mi zdá též poněkud přestřelená, na druhou stranu vzhledem k majiteli ani ne zcela nemožná. Nechme se překvapit, já jsem zaslechl něco mezi zmiňovanými částkami.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Luckyduck (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 20:42 |  
          0 0

          Těch 50 milionů mi přijde jako celkem rozumná částka pro zimní přestupové období a myslím, že je to i konzistentní s tím, co vedení deklarovalo.. tedy rozumné budování týmu v horizontu 2 let, nepřeplácení a důraz mládež. Zvlášť když teď derby ukázalo, že i ten současný tým není vůbec marný a je na čem stavět :)
          Za 50-60M by to tak akorát vycházelo na 3 kvalitní hráče z české ligy. Např Bořila (cca 10M) a dva kvalitní hráče kolem 20M - z toho určitě nějaké křídlo a nejspíš i někoho do útoku.

          Osobně bych byl rád za trojici Bořil, Šural, Skalák (vim, že je to asi sparťan, ale fotbalista je to výbornej).

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            quelhar (admin)     před 10 lety 29.09.2015 23:55 |  
            0 0

            Skalak (a obavam se ze i Sural) je naprosto nerealna posila, jeho cena je podle me uz nyni daleko vys nez zminovanych 20 milionu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              Thane (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2015 00:26 |  
              0 0

              Na druhou stranu Liberec mnohokrat ukazal ze je ochoten prodat kohokoli a za nijak extremni penize..proto by Sural nemusel byt z rise snu..z zadnyho jinyho klubu ze spicky by se podle me koupit nedal..ne rozumne

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Borec09 (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 15:47 |  
      0 0

      Zdravim, muzes hodit odkaz kde je to napsano? Nikde na netu to nemuzu najit. Dik

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 17:34 |  
        0 0

        Článek v tištěném Sportu....

  3. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    utrzeny_ze_retezu     před 10 lety 29.09.2015 15:09 |  
    0 0

    Hlavně, aby jim to vydrželo. Podobná situace tu byla již za Rady.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 29.09.2015 15:18 |  
      0 0

      Přesně tak. Na druhou stranu ty body odpovídají výkonům o dost víc než právě za Rady, kdy se nám podařila série bez inkasované branky, ale herně to jinak moc ke koukání nebylo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        utrzeny_ze_retezu     před 10 lety 29.09.2015 15:21 |  
        0 0

        Herně jednoznačně lepší, jen mám strach o psychiku hráčů. Však to známe. Hodně důležitý bude zápas s Duklou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      zeleznik2     před 10 lety 29.09.2015 17:57 |  
      0 0

      Tak tak zlatá slova, souhlas.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Travinho     před 10 lety 29.09.2015 15:18 |  
    0 0

    Přiznám se, že poslední zápasy opravdu žasnu nad fantastickými výkony naší stoperské dvojice. Nebál bych se říct, že momentálně máme nejlepší stopery v lize. Je zde vidět, jak je Latka pro naši hru strašně důležítý, protože Deli vedle sebe potřebuje někoho, kdo by jej usměrňoval a to Martin je.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      bongor     před 10 lety 29.09.2015 19:48 |  
      0 0

      To jsem chtěl taky říct,Latymu bych klidně dal devítku,protože silou své osobnosti dokáže obranu skvěle režírovat.bez něj ti stejní hráči hrají podstatně hůř.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    bububu (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 15:24 |  
    0 0

    Těžko vybrat jednotlivé hráče, hráli jsme opravdu výborně a především jako tým! Nemůžu ale nesmeknout přes skvěle fungující defenzivou, kde byl paradoxně "nejslabším" článkem Martin Latka (v poslední minutě při Brabcově náběhu asi zatrnulo celému stadionu). Deli v posledních zápasech naprosto suverénní, Mikula i Jablonský hrají ve velké fazoně a pohodě (snad jim to vydrží).

    Hráč utkání je pro mě ale jednoznačně Tomáš Souček! Neskutečné a ještě jednou neskutečné, co v tom klukovi je, ve dvaceti se prezentuje přehledem a suverenitou jako starý zkušený mazák. Myslím, že jeho absence proti Dukle bude citelná.

    Musím pochválit i Jardu Zmrhala, který konečně předvedl zaujetí pro hru a bojovnost, která mu v této sezoně dosud scházela. Výborný také Štohanzl (velká zásluha na našem gólu), Kenia taky dřel a jel až na krev, ještě k tomu celých 90 minut.

    Škodovka s Voltrem také samozřejmě dřeli na doraz, jak říkám, těžko někoho vyzdvihnout, celý tým předvedl jednoznačně nejlepší výkon v sezoně. Kéž by nám to chtělo vydržet i do dalších zápasů. Každopádně proti Dukle čekám nesmírně těžké utkání, které bude opět potřeba ubojovat!

    Závěrem, dlouho nepamatuji na Slavii takový pocit euforie jako v neděli. Po dlouhé době jsem zašel do kotle, kde byla atmosféra naprosto frenetická, nechal jsem tam hlasivky a celý zápas si tak ještě víc užil. Vzal jsem také přítelkyni, pro kterou to bylo první derby, tak jsem byl rád, že víc než povedené. Děkuji všem slávistům na hřišti, v hledišti i fanzoně za perfektní den. Víc takových chvilek do budoucna!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 15:31 |  
      0 0

      Jj, Soucek ukazal velky prehled a klid v rozehravce, silu v soubojich, vyspely vykon. Slavie mela velkej problem ve stredu hriste, dokud nezacal nastupovat Tomas.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 15:27 |  
    0 0

    Vystizne hodnoceni, Alanore. Myslim ze zaklad uspechu byl silny stred Latka - Deli, Zmrhal - Soucek, na tom se da stavet i v dalsich zapasech, skoda ze Soucek ma ted karty. Soucek podal skvely vykon a je to nejvetsi talent slavie za posledni leta, jen tak dal! Doufam, ze Zmrhalovi pomuze derby ziskat sebevedomi a ze mu ukaze cestu, ze je treba se do zapasu trochu vic zakousnout a byt aktivnejsi.

    Mam radost z toho, ze Uhrin nasel sestavu plnou poctivych hracu, Mikula je vzorem pro vsechny, nevypusti zadny souboj, nic na hristi nezanedba, poctive hrala cela zaloha, vcetne Voltra, Stohanzla a Kenii, ktery krome tvoreni hry pridal vybornou defenzivni praci. U Voltra obcas chybela kvalita dopredu, nektere veci mu trvaly dlouho, ale i tak to byl vyborny vykon. O Skodakovi netreba mluvit, uz standardne skvely, skoda, ze nedotahl nekterou ze svych sanci.

    Skvele zahral tentokrat Jablonsky, asi klimi bude muset pripustit, ze v tom hraci neco je, ma i rychlost, techniku, rekl bych ze ukazal, ze i on se umi zazrat do zapasu. Nebyl tak 100% v obrane jako Mikula, za to perfektni vykon smerem dopredu na lajne, nebal se jeden na jednoho, dobre vyvazel balony. Leva strana byla i diky nemu kombinacne silnejsi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      tantalos     před 10 lety 29.09.2015 16:18 |  
      0 0

      Bezvýhradně souhlasím.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    stromovous (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 15:59 |  
    0 0

    Jako vždy děkuji za kvalitně provedené hodnocení. Dobrá práce! Dovolím si však mírně nesouhlasit s několikerým číselným hodnocením a nabízím alternativu se stručným vysvětlením.

    Levan Kenia – spíše 7
    Souhlasím, že byl motorem naší kombinace. Jeho zpracování a držení míče je v poměrech naší ligy věc nevídaná. Aby však – v mých očích – mohl tento excelentní šutér dosáhnout na osmičku, musel by lépe zahrávat standardní situace či být nebezpečnější v (tlačit se do) zakončení. Není podle mého názoru náhoda, že Levan po půli již nezahrával rohové kopy, když v první půli je zahrával průměrně, vždy nízký centr na přední tyč. Dobře nenaložil ani se standartkou zpoza vápna (ta tedy byla spíše pro praváka). Dále, ačkoli Alanor oceňuje, že Levan vydržel, nelze si nevšimnout, že Levan je prostě pomalejší, než ostatní. Za mě tedy hezká hezká a velmi nadprůměrná známka, sedmička.

    Martin Berkovec – min. 6
    Tady velmi stručně, pětka mi přijde zkrátka moc málo, tím spíše, mají-li všichni ostatní hráči základní jedenáctky alespoň sedmičku a Voltr se šestkou je označen za nejslabšího ze základu.

    Jablonský – max. 7
    Hrál na svoje poměry výborně, mám-li ho ale srovnat s Mikulou, Delim, Součkem a v mých očích i Štohanzlem, byli všichni tito zmínění lepší než on.

    Štohanzl – spíše 8
    Tento dříč a motorová pila byl v mých očích jedním z nejlepších na place. Nasazení bylo enormní a co víc, nebylo to nasazení jen pro nasazení, ale byl i nebezpečný.

    Milan Černý – spíše 5
    Já nevím, on přišel, byl/měl být čerstvej a přitom nikoho ze spoluhráčů ani protihráčů nepředčil v nasazení či v rychlosti.

    Zmrhal – max. 7
    Já vím. Dal gól. Hrdina derby. Ale jinak to zas taková extratřída nebyla, no ne? A i ta gólová střela byla úplně doprostřed brány. Nechci nijak jeho výkon snižovat, ale sedmička je známka pěkná a na víc to IMHO nebylo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Kenny     před 10 lety 29.09.2015 16:47 |  
      0 0

      Já spíše souhlasím s Alanorem, za mě jednoznačně největší herní přínos pro mužstvo v tomhle utkání Jablonský. Ale celé je to malichernost, důležitý byl výkon celýho mančaftu a fanoušků!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      kleofas     před 10 lety 29.09.2015 17:18 |  
      0 0

      Když na Berkyho nic nešlo, tak má smůlu. Jindy zase ostatní hrajou tušku a on čaruje...

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        kleofas     před 10 lety 29.09.2015 17:19 |  
        0 0

        Tužku

  8. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    spino     před 10 lety 29.09.2015 16:18 |  
    0 0

    Záměrně jsem se svým hodnocením zápasu a všeho okolo počkal, až přijde nový článek, kde bude pro můj pohled na věc větší prostor.

    K zápasu a výkonu našich už se toho mezitím napsalo dost, takže jen potvrdím slova ostatních, že nejvíce mě v zápase nadchly zejména výkony Mikuly a Součka. Myslím, že jejich posty jsou víceméně vyřešené.

    Dále bych chtěl poděkovat panu Syrovátkovi a dalším, co se podíleli na Fanzóně u obchodního centra, ta byla vynikající.

    K návštěvnosti: Nemohu být spokojen! Nevím, kdo nařídil vyprázdnění sektorů kolem sparťanského kotle, ale obětovat 2000 míst kvůli hostujícím fanouškům mi přijde hodně neférové vůči vlastním divákům. Ani z estetického hlediska to nepůsobilo dobře. Prakticky všichni se pozastavovali nad tím, proč jsou ty sektory celé prázdné. Ani Sparta na Letné nikdy neobětuje tolik místa kvůli "bezpečnosti" diváků. Prosím tedy, aby vedení do příštího derby vyprázdnilo tak maximálně prostor, který pokrývá plachta a zbytek normálně zaplnila diváky.

    Někdo tu také zmiňoval síť přes hostující sektor jako řešení házení předmětů na hrací plochu. Podle mého názoru opět špatný nápad. Obětovat kvůli jednomu zápasu v sezóně luxus a přednost tohoto moderního stadionu je zbytečnost. Rohy se můžou normálně kopat (jak jsme už viděli) z druhé strany.

    PS: V dnešním deníku Sport bylo zmíněno, že vedení Slavie dostalo pro zimní přestávku na posily 500 milionů. Nevím, kde tohle číslo vzali, ale připadá mi to jako hloupost. Vždyť tohle je částka, za kterou by se dal vyměnit celý A tým a přivést špičkové zahraniční hráče, nehledě na to, že je to zřejmě vyšší částka, než za kolik prodával Aleš Řebíček Slavii. Pokud takové peníze někde kolem Slavie poletují, věnoval bych je spíše na rekonstrukci areálu pro mládež a další náležitosti spojené třeba se stadionem, než se "vyšťavit" na jednom přestupním období. Sportovní progres podle mě nelze udělat jedním vrzem za jedno přestupní období. Na to bude třeba ty dva roky, jak zmiňoval pan Šimáně. Nicméně posílit o dobré hráče potřeba jistě je...

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      tantalos     před 10 lety 29.09.2015 16:25 |  
      0 0

      Slavia momentálně má slušný tým a nemusí jej doplňovat jenom solidními hráči. Co potřebuje, jsou dva tři nadstandardní plejeři jako Šural, Pavelka, nebo Petrák, Suchý a Kovařík. Také je nutné lépe zaplatit Škodu, aby netoužil pod druhé lize v Německu - kdyby ale chtěl odejít, tak Ramba.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Corfe     před 10 lety 29.09.2015 16:34 |  
        0 0

        +1

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Travinho     před 10 lety 29.09.2015 17:35 |  
        0 0

        Proč zrovna Petrák a Suchý, když na jejich postech podávají hráči velmi kvalitní výkony. Co potřebujeme jsou ostré kraje a stabilnější playmayker.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          tantalos     před 10 lety 29.09.2015 18:28 |  
          0 0

          Jak dlouho u nás vydrží Deli?

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        bongor     před 10 lety 29.09.2015 20:01 |  
        0 0

        To už jsem navrhoval při převodu Slavie,aby kluci dostali takové peníze,aby je ani nenapadlo putovat do nějakého Turecka ,nebo snad do druhé bundesligy.Nebo snad aby se nechtěli přebarvovat do ruda.Ale to se týká nejen Škody,ale celého mužstva.Uvědomte si,že proti nám stálo mužstvo,které je trojnásobně lépe placeno a oni z něj udělali učedníky.Samozřejmě to musí být spojeno se standardními výbornými výkony,takže základ bych zvedl jen tak o padesát procent,ale pobídkovou složku opravdu podstatně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Navar (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 17:45 |  
      0 0

      500 milionů na posily :-)
      To bychom investovali víc než většina týmu bundesligy...

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        spino     před 10 lety 29.09.2015 17:52 |  
        0 0

        V metru do školy jsem na to koukal a kroutil hlavou. Je trochu k zamyšlení, že se takovéhle nesmysly klidně objeví v "seriózním" a jediném českém sportovním deníku. Naštěstí jsem si Sport koupil jen výjimečně kvůli radosti z derby. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Aloha     před 10 lety 29.09.2015 19:14 |  
        0 0

        No i kdyby to bylo jen 50 tak je to dost nešťastný to takhle pustit. Ostatní nás budou chtít ždímat a tomu je potřeba se vyhnout.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        bongor     před 10 lety 29.09.2015 20:04 |  
        0 0

        Ani v tom nevidím nic nemožného Navare.Číňani se zřejmě budou chtít pořádně ukázat,vždyť na derby byla dokonce jejich velvyslankyně,berou to evidentně jako prestižní záležitost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2015 09:02 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu, že ta trapárna při rohu se opakuje rok co rok. Tak investovat pár jednotek tisíc do sítě, tkerá se tam o derby natáhne a po něm zase sundá mi přijde OK.
      Stejně tak bych jim příště nedal ten vedlejší sektor. Oni na nás taky kašlou. Navíc pokud by se kotel "zasíťoval" tak by nebylo potřeba dělat tak velké bezpečnostní mezery. Prodalo by se víc lístků takže náklady na síť by se vrátily.

      Co se týká těch 500mega tak to mi přijde jako další pokus ztížit nám pozici na přestupovém trhu a vyvolat neklid v kabině. Počítám, že až se zima opravdu přiblíží tak takových nesmyslných spekulací bude přibývat. Mějme pořád na paměti, že majitel je Křetínský. Z toho vycházejí veškeré aktivity Sportu proti sudím s Plzní. Proto se tam dočteme, že ruka Jablonského byla jasná ale Costovu ruku žádný záběr přece nepotvrdil a výkon čárového je přehlédnut. Je to součást hry a tak si na to musíme zvyknout a nenechat se tím rozhodit. Bohužel je Sport prakticky jediný celorepublikový deník, takže si ani nemůžeme "koupit" konkurenci (jako je to třeba ve Španělsku) aby psala "pro nás".

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        jarodo57     před 10 lety 30.09.2015 16:21 |  
        0 0

        Přesně jsi to vystihl.Myslel jsem úplně na stejné věci.Taková zpráva může kabinou celkem slušně zamávat.Teď záleží na tom jak rychle se vedení bude od těchto spekulací distancovat. Když ta závist v povaze českého človíčka je tak zakořeněná.

  9. Hoši děkujem!

    Corfe     před 10 lety 29.09.2015 16:32 |  
    0 0

    Zatím jsem k derby nepřipojil komentář pod žádným článkem, proto tak činím teď. Byl to fantastický zážitek, klobouk dolů před trenérem, hráči i kotlem za choreo!

    Kromě Berkovce, který neměl téměř žádnou práci a Voltra, který zahrál "jenom" dobře byli všichni skvělí, takhle se rve a bojuje v derby o každý metr a o každý míč, těžko někoho vyzdvihovat, všichni mají na vítězství lví podíl.

    Z hodnocení bych vypíchnul, že i mě příjemně překvapil Štohanzl, v dosavadních zápasech hrál průměrně, ale včera výtečně, jak jsem ho snad ještě neviděl a při takových výkonech by se mi líbilo, kdyby k nám natrvalo přestoupil.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 16:35 |  
    0 0

    Jaké hodnocení dostali naši v deníku sport?

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Corfe     před 10 lety 29.09.2015 16:47 |  
      0 0

      Berkovec 5, Mikula 6, Latka 7, Deli 6, Jablonský 7, Souček 8, Zmrhal 8, Voltr 5, Kenia 8, Štohanzl 7, Škoda 7 + ke každému krátké slovní hodnocení

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        spino     před 10 lety 29.09.2015 17:05 |  
        0 0

        Nemůžu si pomoci, ale tohle hodnocení (opět od pana Hraběho!) je úplně mimo. Mikula 6? To se tam měl asi postavit na hlavu? Deli 6? Nejlepší stoper v zápase z obou stran?

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Navyseals     před 10 lety 29.09.2015 18:20 |  
          0 0

          Myslím, že Deli v současnosti nejlepší stoper nejen zápasu, ale i celé ligy.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            no-nick     před 10 lety 29.09.2015 19:35 |  
            0 0

            Skoro se mi chce říct - já vám to říkal:)))

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Luckyduck (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 20:51 |  
          0 0

          Přesně tak, Mikula a Deli jasně za 8. Vždyť odehráli fantastický zápas a právě skvělá defensiva byla základem našeho úspěchu.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Betynka58     před 10 lety 29.09.2015 17:00 |  
    0 0

    Tentokrát k Tvému hodnocení, Alanore, nemohu říci ani půl slova, stoprocentně souhlasím. Akorát co se týká muže zápasu, pak bych váhal mezi Mikulou a Keniou, u Součka jsem si přece jen všiml pár nepřesných přihrávek, i když jinak i před ním klobouk dolů. Právě Mikula pro mne (spolu s Jablonským) byl nejpříjemnějším překvapením zápasu, pokud bude takhle dál pokračovat, mohla by mít Slavia po delší době post pravého obránce vyřešen.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    tantalos     před 10 lety 29.09.2015 17:14 |  
    0 0

    Ad Quelharův tweet
    Super!!!!
    Kéž by se to podařilo....

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Borec09 (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 17:33 |  
      0 0

      Co se tam pise?

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        quelhar (admin)     před 10 lety 29.09.2015 17:35 |  
        0 0

        Viz na hlavní straně vpravo nahoře.

        Pro majitele je prioritou č. 1 vyřešení situace se stadionem. Bez něj je vše daleko obtížnější.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Aloha     před 10 lety 29.09.2015 19:13 |  
          0 0

          Pro Šimáněho(na toho je to asi moc) nebo čínany? A vyřešení situace má být odkup nebo úprava níájemní smlovy? Asi je to jedno, ale mám rád ve věcech jasno :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            spino     před 10 lety 29.09.2015 20:14 |  
            0 0

            Já to vidím tak, že pro ty mafiány kolem stadionu je to bezvýchodná situace. Slavia se může přestěhovat a bez fotbalového klubu jim bude stadion bezcenný, protože tam nikdo nepůjde. A zbourat ho také nemohou, protože pozemky pod ním vlastní SK Slavia, takže by jim to bylo na nic.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      stromovous (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 17:34 |  
      0 0

      Jenže ono jestli zas není něčí priorita házet nám klacky pod nohy, stadion neprodat a dělat nám problémy...

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        tantalos     před 10 lety 29.09.2015 17:50 |  
        0 0

        To by mohl. Ale vzhledem k vývoji situace na radnici a MČ Prahy10 by taky Slaviček (Pražák+?+?+?) by taky mohli za příštích 10 let prodělat 350 M CZK.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        lassiter     před 10 lety 29.09.2015 17:51 |  
        0 0

        Vždycky jde spíš hlavně o peníze než o nějaké házení klacků a popravdě pozice stávajících vlasntíků se mi nezdá uplně komfortní - nevydělávající stadion s nevýhodnou nájemní smlouvou, o kterou se vedou soudní spory. Rozumného externího investora do této situace těžko něco přivede, takže z jejich pozice mají v podstatě dvě možnosti - držet něco, co si na sebe sotva vydělá a věřit, že soud za x let dojde k tomu, že nájemní smlouva se Slavií je neplatná, a nebo prodat za fér peníze jedinému zájemci, který dává smysl. Tím, že Slavii nezískali a myslím, že to byl jejich záměr a záměr celé insolvence (viz jejich přihláška na poslední chvíli), a Slavia naopak získala silného vlastníka, si vyjednávací pozici úplně nevylepšili.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Artur (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 19:13 |  
      0 0

      Zaslechl jsem, že Číňané jsou ochotni jít i do varianty výstavby nového stadiónu...

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        spino     před 10 lety 29.09.2015 20:02 |  
        0 0

        Snad zvítězí zdravý rozum a Pražák stadion pustí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          sTizz (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 20:41 |  
          0 0

          No to by byl nesmysl,Pelta j.c. chce stavet narodni stadion,do 5 let by mohl stat,abychom se mohli uchazet o EURO a pocitam,ze se spousta velkych kulturnich akci z Edenu prenese tam,takze majitel stadionu je do budoucna pod tlakem.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            postovni (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 23:37 |  
            0 0

            Pelta nic nepostaví. Ty doby kdy se mohli stavět takovýhle pomníky jsou naštěstí pryč. 40 tis. stadion bez klubu, kterej ho pravidelně zaplní je holej nesmysl.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Petr9608     před 10 lety 29.09.2015 19:04 |  
    0 0

    Derby podzim 2012 x podzim 2015

    Tady se hodnotí derby z roku 2012 hodnotí níže než to letošní, nicméně se na tehdejší výhře dají najít i (důležité) aspekty, které tím letošním rozhodně nebyly překonány.

    + rozhodčí nám nemusel odpouštět jasnou desítku
    + nemusela nás zachránit tyč
    + gól Latky byla krásná hlavička po skvělém centru (pravda, Vaclík zřejmě špatně stál), gól Zmrhala byl usmolenej asi jako jeden jistý gól, od kterého v červnu příštího roku uplyne 20 let....
    + po zápase zachvátila Eden větší euforie (hlavně ze strany hráčů), mne osobně to letos dost zklamalo. Proč třeba hráči nešli přímo pod kotel a místo toho stáli jak tvrdý "Y" na úrovni penaltovýho puntíku?! :-(
    + hrálo se pod světly

    Pro osvěžení paměti:
    sestřih derby 2012 z ČT: https://www.youtube.com/watch?v=VCAZRIG_oDw

    Euforie po závěrečném hvizdu: https://youtu.be/L4d1h_TQFxQ?t=9m24s

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      no-nick     před 10 lety 29.09.2015 19:33 |  
      0 0

      Tak to je positivemind v praxi:)) Ještě jsi zapomněl zmínit, že tenkrát nebylo vyšlapaný v trávníku to kolečko ve středovém kruhu a security byli oholení. Jinak jsi zmínil všechny (nedůležité) aspekty, včetně blábolu, že to hráči neprožívali. Já viděl radost velikou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      jufoun (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 19:35 |  
      0 0

      Nebudu to moc porovnavat,
      Ruka Costy?
      Tri ofsajdy, ktere nebyly?
      Dalsi golove sance, minimalne dve?
      A urcovat hracum jak meli slavit gol? Tim jsi to zabil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Petr9608     před 10 lety 29.09.2015 19:48 |  
        0 0

        Tady jde o časovou souslednosti. Ruka - penalta - gól. Rudá by vedli od 5. minuty 1:0. To si pak člověk dovede představit, jak by se změnil obraz hry. Neřikám, že bychom učitě nevyrovnali / neotočili, ale těžký by to bylo neskutečně.

        Já nepsal o slavení gólu, já psal o slavení po konci zápasu. Podívej se na to - tehdy dali ti hráči těm emocim mnohem větší průchod. Vcelku zajímavý, že mnohdy veteráni / koupení Slováci (Kisel, Vlček, Latka, Čonto, Juhár) než třeba ti naši mladí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 20:12 |  
          0 0

          Je potřeba se na to koukat s větším kontextem. Z uvedených hráčů byl třeba Kisel extrémně emotivní na trávníku, Juhar ne tolik, ale v porovnání s dnešním kádrem také víc bych řekl.
          A dneska by mohl/měl nejvíc slavit třeba Zmrhal, který je povahou prostě úplně někde jinde. Zbytek nemohu hodnotit, ale třeba Souček a Mikula na mě působí stejně tak.
          Mně osobně přijde například slavení Kisela až trochu přehnané a nedůstojné rovnocennému soupeři v derby (byť to tak ve skutečnosti nebylo), ale to je věc názoru. Myslím si, že za pár let o tomhle derby bude třeba Mikula přemýšlet trochu jinak než Juhar o tom svém a to je dle mě důležité.
          V čem s tebou souhlasím je to, že mi vadí, že už hráči nechodí až ke kotli.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Petr9608     před 10 lety 29.09.2015 20:38 |  
            0 0

            No, co se týče toho nechození ke kotli, tak tam je vlastně ještě jeden "technický" prvek - jsou tam vyvěšené ty vlajky a sedící hráče přímo u branky by skoro přes ně asi nebylo vidět....

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              Maeden (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2015 00:18 |  
              0 0

              Možná to částečně souvisí s tím hovádem, co hodil proti přicházejícím hráčům v N. Bydžově petardu.

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                jufoun (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2015 13:45 |  
                0 0

                Mmnt vzdyt prece pak sli ke kotlu, dokonce Jarda predzpivaval ne?

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      zeleznik2     před 10 lety 30.09.2015 16:18 |  
      0 0

      Není pravda u bodu číslo 1 pokud by rozhodčí písknul desítku za ruku Jablonského, které mimochodem předcházel faul od Lafaty, tak by jí musel písknout i na druhé straně, řeči že Costova nebyla, jsou vedlejší, viděl jsem desítky jiných, které byly spornější a stejně je rozhodčí pískli. Krom té tyče měla Sparta jen šanci Brabce mimo a dvě střely Hušbauera takže také nic. V derby z roku 2012 myslím, těch šancí měla více, ale ještě se podívám na záznam. Jinak jasně Latkova hlavička byla určitě hezčí než Zmrhyho střela, kterou si srazil Bičík do brány a mohl tak minimálně za 50% gólu, ale důležitá je výhra, ne jaký jsme dali gól, navíc výhra po třech letech, kdežto v roce 2012 to bylo jen po dvou letech pokud se bude brát i český pohár, jinak po čtyřech letech od výhry 1:4 na Letné.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Radovan62 (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 19:30 |  
    0 0

    Pánové , po derby čínští majitelá slíbili p. Šimáněmu 400M na posílení kádru.zaslechl to náštěvník VIP .Číňan byl v euforii a snad mu to vydrží.
    Že ta částka zazněla je 100%.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      tolsimir     před 10 lety 29.09.2015 19:31 |  
      0 0

      az na to, ze cinsti majitele byli v Cine

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      urs (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 19:39 |  
      0 0

      to já bych ještě nějakou stovku přidal a koupil slávince konečně ten EDEN - jestli chtěj něco vydělat a rozvíjet mlaďochy v akademii, tak jedině tato možnost je jediná správná :))

      akorát to asi teda nedopadne, bo majitel stadionu je trouba a né slávista

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      spino     před 10 lety 29.09.2015 20:00 |  
      0 0

      Nebyl to pan Hrabě? :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      postovni (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 23:46 |  
      0 0

      To je blbost. Číňani asi ještě neznaj nazpaměť kurz koruny k juanu. 400 nestála ani celá Slavia a nejspíš by za to byl v současný situaci i stadion.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Fulham     před 10 lety 29.09.2015 20:51 |  
    0 0

    Ahoj - je těžké po neděli dumat o nějaké posile když to ti naši kuci tak baječně zvládli a třeba už to tady proběhlo - ale myslíte , že by se v té miliardě krajanů našich majitelů nenašel nějakej šikovnej mladej číňánek, který by byl přínosem pro Dušana treba výhledově? Je fakt, že z těchto končin Asie se mnoho hráčů v Evropě neprosadilo na to kolik jich tam je. Mohlo by to podporit zajem o Slavii tam v tych krajinách daleko od Moskvy...:-) - leckde to takto velmi dobre funguje. Jinak dodatečně díky všem co mají ,, na triku " tu baječnou neděli. Mějme pokoru a jediná výtka - nehuhejme na hráče tmavší barvy.... Simon se musí cítit bídně, pokud to vnímá.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      LordEdmund     před 10 lety 29.09.2015 21:48 |  
      0 0

      Také mě to napadlo s těmi Číňany. Třeba jednoho- dva hráče na zkoušku a vidělo by se.
      Co se naší ligy týče, tak se obávám, že Plzeň, Sparta, Jablonec nám své kvalitní hráče neprodají, nebo budou cenu šponovat neúnosně vysoko. Snad jen hráči, kterým končí smlouva a nechtějí pokračovat.Třeba DeLarge z Liberce prý nechce prodloužit.
      Další šance pro nás může být podle mě rumunská liga, nebo přímo Temešvár, kde by mohl mít Uhrin ještě nějaké kontakty.
      PS: "Průměr nestačí" :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Navar (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 22:50 |  
        0 0

        Fotbal je v Cine na obrovskem vzestupu, investuji do nej velke penize. Je to jiste zajima lokalita

  16. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Orlik66     před 10 lety 29.09.2015 20:59 |  
    0 0

    Trochu off topic:

    záznam zápasu s F.R. Čechem moc dlouho na youtube nevydržel
    naštěstí ho mám stažený, ale je to stejně škoda

  17. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Petr9608     před 10 lety 29.09.2015 21:40 |  
    0 0

    BTW: Co řikáte na ten pozdní konec podzimu (5.12.) a (rekordně) brzký začátek jara (13.2.). Pokud bude počasí "přát" můžou nás čekat celkem veselosti.

    Navíc 5.12. pojedem do Liberce a 20.2. do Jihlavy - tedy do těch chladnějších lokalit.

    Co myslíte, nebylo by lepším řešením začínat podzim už o týden dříve v létě (já mám zkrátka letní zápasy rád), zrušením pohárového víkendu a větším množstvím vložených kol v pozdějších fázích jara?

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2015 00:20 |  
      0 0

      Ja mam letni zapasy taky hodne rad..taky bych byl pro vlozeny kola..:)
      na poharovy vikend ale nesahat!!! Nikoho nezajima, malokdo behem nej hraje..ja bych to nechal :D Jako ukazka vedeni ligy a schopnosti ucit se z chyb pripadne vydavani chyb za uspech ;)

  18. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    janko (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 21:47 |  
    0 0

    Ahoj Navare,
    minuly tyden jsem zahledl na twitteru zpravu, ze 1.nebo 2.rijna by mela byt tiskovka ohledne smerovani Slavie. Chysta se neco takoveho?
    Diky J.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Navar (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 22:47 |  
      0 0

      Chysta a velmi intenzivne. Chceme s fanousky co nejkonkretneji komunikovat a to i prostrednictvim emailu a socialnich siti. Termin tiskovky jsme jeste nestanovili.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 22:13 |  
    0 0

    Ještě se vrátím k posilám, rozdělil bych je na dvě části. Jeden úkol je získat v zimě velmi kvalitní posily na posty, které považuje trenér a sportovní úsek za nutné obsadit a druhá věc je řešit posily na strategické posty z dlouhodobějšího hlediska. Máme v mužstvu dva hráče, za které nemáme adekvátní náhradu, je to Martin Latka a Milan Škoda. V cizině nám hrají dva výborní odchovanci, kteří shodou okolností hrají na stejných postech, Marek Suchý a Tomáš Necid. Už bych s nimi pomalu začal komunikovat a postupně je připravoval na potenciální návrat. Samozřejmě asi ne hned, ale zajisté by se měli v budoucnu vrátit a vlastně Slavii vrátit to, co do nich vložila.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      lassiter     před 10 lety 29.09.2015 22:25 |  
      0 0

      Oba dva jí to již dávno vrátili na přestupových částkách, které za ně utržila. To, že vyletěly komínem, za to oni nemůžou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 22:53 |  
        0 0

        Tak to jsme si moc nerozuměli, já tady mluvím o zkušenostech, které oba získali nejen v cizině, ale i v repre. Bez takových hráčů prorazit v evropských pohárech je utopie.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 22:47 |  
      0 0

      tím bych se nazabýval. takoví hráči nemaj zapotřebí tady hrát ligu proti Zlínu a Příbrami, nic proti nim. spotovně ani finančně. Slavia musí najít a vychovat nové Suché a Necidy a prodat je výhodně. už by se nemělo stávat, aby talenty odcházeli v dorosteneckém věku. hráč může odejít sám a klub mu v tom nezabrání, ale nesmí už odcházet zhrzení, vyštvaní nebo jen kvůli lepšímu materiálnímu zajištění jinde

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 23:00 |  
        0 0

        Proč prodat je výhodně ? Teď máme konečně možnosti postupně postavit silné mužstvo a pravidelně hrát Evropu. A druhá věc, myslím, že Necka už dokázal, že má zapotřebí tady hrát proti Zlínu a Příbrami, když jde o Slavii.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 23:45 |  
          0 0

          Necka tu byl na hostování po zranění, potřeboval hrát. Neočekávám, že by tihle hráči se vraceli na přestup v nejlepších letech. To nevim, co by se tu muselo dít, jedině rok co rok vyřazovací část LM a to nečekám. Nejlepší hráči budou dál odcházet a neni divu. Chtějí si zkusit nejlepší ligy, plný stadiony, vydělat peníze. Hrát ten českej hnus celej život by bylo potupný. Tak proto prodávat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 23:09 |  
      0 0

      Necid je jistě rád, že je konečně zdravej a rád by se v cizině konečně prosadil..
      Suchý se nemůže vrátit dokud nezaplatí agentovi..
      Já si nemyslím, že za Latku nemáme náhradu..Frydrich bude dobrej..Za Škodu neni nic bohužel..hlavně typologicky..
      Já bych se víc soustředil na posty, kde máme problém. Jde o kraje zálohy, kde je slušnej Štohanzl na hostování, Bazal se z nějakého důvodu neprosazuje do sestavy (třeba oprávněně, nevím, kde je problém) a jinak nic. Zmrhala bych pořád radši viděl ve středu. Čili potřebujem až tři křídla. K tomu pak minimálně jednoho levého obránce. Možná i pravého..S tím útočníkem je to těžký..když se Škoda nezraní a bude se mu dařit, tak se na nikoho dalšího nedostane..pokud se třeba zraní, tak tu problém být skutečně může..já bych byl pořád zvědavej na toho Diopa..Kdo ho vídáte na juniorce? Je dobrej?

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 23:27 |  
        0 0

        Však já to tam píšu, že ne hned, ale z dlouhodobějšího hlediska. A že je Frydrych kvalitní fotbalista o tom snad nikdo nepochybuje, ale Latka je navíc osobnost a vůdčí typ.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          pajsano     před 10 lety 30.09.2015 07:29 |  
          0 0

          Frydrych byl v Baníku kapitán, podle mě má vlohy k tomu, se podobnou vůdčí osobností stát i u nás.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Eluin (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2015 10:25 |  
            0 0

            Souhlasím, jen s tím dovětkem, že Latka je pravověrný slávista, kdežto u Frydrycha o nějakém klubismu (vím, dnes je to už takřka archaické slovo) směrem k SKS asi nemůže být řeči.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              pajsano     před 10 lety 30.09.2015 17:31 |  
              0 0

              To je určitě pravda, ale Latka k nám taky přišel z Dynama ČB. I když myslím, že už tenkrát říkal, že vždycky fandil Slávii.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        moody     před 10 lety 30.09.2015 11:49 |  
        0 0

        Jedno jméno tady kupodivu nezaznělo - typologicky za Škodu - Pekhart? V bundeslize nehraje, podle mě by nemusel být drahej, jistá perspektiva tam je...

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Tomski     před 10 lety 30.09.2015 12:11 |  
          0 0

          to radši Váchu :-D

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            VitK     před 10 lety 30.09.2015 18:33 |  
            0 0

            Ahoj,

            k té ruce Jablonského,
            byl jsem na druhé straně a stejně jako Ty jsem si ruky nevšimnul, obával jsem se faulu. Potom přišla ta histerie s neodpískanou rukou. Teď jsem využil toho, že na mě po derby skočil bacil a měl jsem dost času pustit si situaci opakovaně. Jako obvykle prosparťanské sdělovací prostředky přišly s hodnocením "částečně" pravdivým. Dozvěděli jsme se, že Jablonský zasáhl míč rukou v pokutovém území, přičemž ruka byla v nepřirozené pozici a její pohyb směřoval proti míči. Nikde jsme se však nedočetli, co tomu předcházelo. Jablonský po souboji s Lafatou nekontrolovaně padal na záda, takže z tohoto pohledu již pohyb ruky logicky vysvětlitelný je. Navíc byl zády k míči, takže jeho směr nemohl vidět. Po rozboru u televize jsem přesvědčen, že z 60 % k porušení pravidel nedošlo, takže ji rozhodčí správně neodpískal. Měl by za to dostat velké plus, protože 80% by tuto situaci určitě jako penaltovou posoudilo (obzvláště ve prospěch Sparty) a před paní Damkovou (která mimochodem mnohdy vykládá rozhodnutí rozhodčích více než svérázně) by si to "rozhodnutí jistě obhájil.

            K ruce Costy:
            Měl ji poměrně blízko u těla (úhel cca 45°) a navíc její pohyb směřoval od míče. Pro zjednodušené hodnocení typu Damková nebo Dohráno jasný důkaz, že se penalta kopat neměla. Co tomu ovšem předcházelo? Costa stál čelem k střílejícímu hráči, míč tedy celou dobu velmi dobře viděl. Míči navíc neuhýbal, ale snažil se střelu zastavit. Pravda, asi tělem. Proto šla ruka dozadu. To se mu ale nepovedlo. Míč, který směřoval do branky, zastavil rukou. Jednalo se tedy o výrazně "penaltovější" zákrok, než byl ten Jablonského. Přesto se domnívám, že Zelinka rozhodnul správně, když nepískal. Rozhodčí má penaltu písknout jen tehdy, pokud je o svém rozhodnutí pevně přesvědčen, a to v tomto případě být nemohl.

            Paradoxně za "nejvíce penaltový" považuji souboj Milana Škody s Matějovským a Costou. Oba ho faulovali. Matějovský ještě před vápnem, Costa ve vápně. Milan oba souboje ustál, ale rozhodily ho a dostal se mimo střelecký úhel. Asi nejčistším řešením by bylo po ponechané výhodě, která nevedla k zakončení, nechat zahrávat přímý kop za faul Matějovského.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              VitK     před 10 lety 30.09.2015 18:41 |  
              0 0

              Pardon, odpovídám někomu jinému a navíc ta "histerie". Fuj.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2015 22:57 |  
    0 0

    Milý Alanore :)
    U některých zápasů mi přijde nejtěžší najít hladinu ve které hodnotit. Tys zvolil 8..no proč ne? :) Jak tu hladinu volíš? Koukáš na posledních pár hodnocení nebo k čemu to vztahuješ?
    Pak by mě ještě zajímalo, proč to hodnocení trvá někdy tak dlouho? Chceš si udělat odstup od zápasu? Jde o to, aby nebyly články tolilk za sebou a pak velká prodleva? Nebo jde prostě jen o to, jak máš čas?

    Co se týče rozhodčího, souhlasím. Taky jsem měl pocit, že se konečně píská rovina a chyb bych ho z úmyslu nevinil. Podle mě měl proti nám pískat penaltu za ruku. Já to viděl z podobnýho úhlu co on a ani mě nenapadlo, že byla ruka. Když jsem po zápase slyšel, že proti nám měla být penalta za ruku, tak jsem vůbec netušil za co..Jinak pískal dobře a nesouhlasím jen s rukou a už vůbec ne žlutou pro součka. Pak mi akorát přišlo, že nezvlád posledních pár minut, ale dobrý.
    Co se týká toho kašpárka na lajně..nejsem pro fyzické tresty, ale někdy je to nejlepší řešení..I takovej lynč může mít svoje kouzlo..byl jsem zhruba na ofsajdový lajně a některý byly opravdu jasný..:( Vsadíme se, že bude ticho po pěšině?

    K hodnocení hráčů:
    Berkovec - není co dodat
    Mikula - výtečný (y)
    Latka - známku bych mu nechal jako ty, ale dodal bych, že hned v prvních pěti minutách udělal pár hroznejch věcí. Obejití Lafatou, nechal si ukopnout míč v (ne)ofsajdu. Těch pár balonů co propadlo mi přišlo, že šlo na jeho vrub..Po loňské sezoně každopádně velké zlepšení a známka zasloužená.
    Deli - Zmínil bych ještě jeho podporu v útoku. Už na začátku zápasu byl po rohu(?) po Škodovi nejvýš postavený hráč a kdyby mu ten míč nechal věřím že by dal gól. Říkal jsem si že by byl v mých třech nejlepších hráčích, ale těch kandidátů bylo nakonec víc :)
    Jablonský - Udělal několik chyb dozadu, ale jeho jeho aktivita dopředu byla enormní. Obávám se, že to byl jeho životní zápas..Tím myslím, že nečekám, že by takový výkon zopakoval.
    Voltr - podle mě oběť pozice, stejně jako dřív Piták. Sotva od něj čekat velké výkony na této pozici, ale rozhodně nepropad.
    Souček - Můj muž zápasu. Navíc jednoznačně. Nebývám nadšený z hry defenzivního záložníka, ale u něj už je to podruhé..Výborná práce dozadu, dokáže předvídavostí ukrást ukrást nahrávku soupeře, pohotové nůžky, nebojí se nejen rozehrát, ale i podpořit rychlý protiútok náběhem. Už jsem psal po zápase, že srovnání s Petrákem mi už trochu kulhá. Ve prospěch Součka a jeho hry dopředu. Kéž by mu to vydrželo. Opravdu škoda té nesmyslné žluté karty, kterou neměl dostat..Tady bych devítku asi i udělil
    Zmrhal - přiznávám, že jsem si ho za celý zápas všiml asi třikrát nebo čtyřikrát. Pokaždé z toho byla gólovka..netuším jak bych ho hodnotil..
    Kenia - Od začátku bylo jasné, že si bude hlídat Matějovskýho, což vzhledem k pohybu obou hráčů byl dobrý tah. Kenia ale velice dobře pracoval i jinak. Vydržel celý zápas, což přičítám i přerušování zápasu. Výborný výkon.
    Štohanz - POdle mě skvělý. Sice jsem si ho celý zápas pletl s Keniou, protože jsou stejně malí a měli stejný kopačky i čísla :D ale jako Zmrhal i on se podepsal pod velké šance. I to solo řešil podle mě dobře. Modleme se, aby to zranění nebylo vážné (jak tvrdí Uhrin), protože Černý mu nesahá ani po kolena..
    Škoda - těžký no..Každopádně srovnání s Lafatou vyznívá skutečně jednoznačně :) Škoda té hlavičky po rohu.. asi byl zaskočen, že byl takhle sám, protože to se mu nestává :)
    Černý - snad mě ani ničím nezaujal..Jinak je pro mě ale velkým zklamáním..:(

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 29.09.2015 23:38 |  
      0 0

      Ad otázky: "Pak by mě ještě zajímalo, proč to hodnocení trvá někdy tak dlouho? Chceš si udělat odstup od zápasu? Jde o to, aby nebyly články tolilk za sebou a pak velká prodleva? Nebo jde prostě jen o to, jak máš čas?" - tady asi můžu aspoň zčásti odpovědět já, určitě se snažíme články víc rozprostřít tak, aby nebyly jeden den tři rychle za sebou a další tři dny nic.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Betynka58     před 10 lety 30.09.2015 11:08 |  
        0 0

        Chtěl jsem se, quelhare, zeptat, jestli uvažuješ o znovuzavedení statistického okénka. Přiznám se, že mi nějak chybí...

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          quelhar (admin)     před 10 lety 30.09.2015 11:54 |  
          0 0

          Uvažuju, lhal bych, kdybych řekl, že ne... Ale zatím pořád ještě vyčkávám. Musel bych psát chtě nechtě o tom, že to s bojem o poháry vypadá nadějně. A když jsem to psal loni, tak jsme pak z 20 zápasů vyhráli jeden. Takže bych to nerad zakřikl. Ale asi zkusím něco napsat v repre pauze.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Betynka58     před 10 lety 30.09.2015 14:21 |  
            0 0

            Díky, budu se těšit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 30.09.2015 08:40 |  
      0 0

      Ahoj,

      přeci jen už hodnotím nějaký ten pátek, tak má člověk už tak nějak vžité, za jaký výkon dává jakou známku. Pětku beru jako průměrný ligový výkon a podle toho, jak moc se mi výkony hráčů líbí nebo nelíbí jdu nahoru či dolů. Podle mě to byl od mnohých výtečný výkon, za který by byla sedmička málo, na druhou stranu na devítku už bych si k výbornému výkonu představoval i nějaký ten gól či aspoň asistenci. Desítku jsem zatím ještě nedal, ale v lize na jaře jsem třeba takový výkon viděl - Hubník v klíčovém zápase o titul na Spartě byl naprosto dominantní v obranné hře a ještě se prosadil po standardce. Jinak si vedu i průměrné hodnocení z jednotlivých utkání, to se mi hodilo třeba minule ve Zlíně, když jsem měl u několika hráčů nerozhodnou známku, tak jsem zohlednil, že celkový výkon mi přišel lepší než na Baníku.

      Co se týče vydání hodnocení, tak je to jak psal quelhar - jde hlavně o to, abychom nevydali x článků za jeden den a pak nebylo několik dní nic. Ale odstup od zápasu taky není špatný a ještě to promýšlím, abych byl pokud možno co nejspravedlivější.

      U Součka s Mikulou jsem uvažoval o devítce, ale takhle to podle mě nakonec sedí víc. Jejich přínos jsem zmínil alespoňb v textu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2015 21:39 |  
        0 0

        Děkuju oběma za odpověď..:)

  21. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Philliip     před 10 lety 29.09.2015 23:04 |  
    0 0

    Teď po derby určitě máme všichni pocit, že ani moc posilovat nepotřebujeme. Ale mějme na paměti, že celá řada hráčů, která v derby hrála výborně, tak předtím nepodávala dobré výkony. Další zápasy ještě ukáží kde bude potřeba posílit. Určitě bych počítal s náhradou za Pitáka, který je bohužel za zenitem. Určitě to chce posilu do útoku. Děsím se pocitu, že by se Škoda třeba zranil. Zkvalitnit a zároveň zdvojit posty bychom měli na pozici levého obránce a krajního záložníka. A také doufám, že přivedeme zajímavé hráče ze zahraničí na testy.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Barra     před 10 lety 30.09.2015 08:42 |  
    0 0

    Jaroslav Tvrdik odpovedel na dotaz ElvisPresley ze 500 mil kc na posily jsou realne. Dale rika ze se najdou penize na odmenu hracu za vykon proti Sparte a take odmena pro fandy na vstupnem v nedelnim zapase proti Dukle. Musim se priznat, ze nejsem si jisty jestli nechtel ohledne tech 500 mil kc spis napsat "urcite NE", protoze pokracuje s "ale najdeme penize na odmenu atd..."

    https://mobile.twitter.com/JaroslavTvrdik/status/648962678485045249

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Haala (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2015 08:59 |  
      0 0

      Ahoj Barro,

      p. Tvrdík to dementoval v předchozím tvítu:
      "mame zajem o rozvoj klubu, ne mrhat penezi. Jen nakoupit drahe posily nemusi vest k vysledku."

      Takže 500 milionů rozhodně nebude, ani nevím, co bychom si s nimi počali (pořídit velmi kvalitní 11 na naší ligu lze za mnohem méně).
      Jen můžeme doufat, že má quelhar dobré info ohledně stadionu, to nás posune mnohem dále..

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Barra     před 10 lety 30.09.2015 09:08 |  
        0 0

        Ahoj, diky za opravu. To drivejsi prohlaseni Tvrdika jsem necetl. Urcite by byla hloupost se pustit do takove avontury, navic byl by to nejlepsi zpusob jak rozbit stavajici muzstvo a kadr. A clovek si rekne jak Hrabe k takovym nesmyslum vubec prijde.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          tantalos     před 10 lety 30.09.2015 09:53 |  
          0 0

          Třeba někde zaslechl, že Číňané vloží půl miliardy, ale neslyšel už, že to bude i na stadion.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Philliip     před 10 lety 30.09.2015 10:21 |  
            0 0

            Když bude vyřešen stadion, tak oželím jakékoliv drahé "hvězdy". A i za částku 50 milionů se dá kvalitně posílit kádr. Jen nesmíme přistoupit na to, že nás každý teď bude chtít škubat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            galapetr     před 10 lety 30.09.2015 11:12 |  
            0 0

            Na jednom z prvních setkáni zástupců fanoušků a majitelů prý dokonce zazněl dotaz,co by příznivci sks říkali tomu,kdyby se postavil stadion Slavie jinde!!!

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              Artur (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2015 11:34 |  
              0 0

              Já bych ho postavil na Letný :o)

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                afro     před 10 lety 30.09.2015 13:56 |  
                0 0

                :-) Mě by se líbilo místo tý jejich plechárny postavit stadion pro naše béčku/juniorku...

  23. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    smely (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2015 09:13 |  
    0 0

    tak uz mi z toho asi pekne hrabe, neska se mi zdalo o derby, ale bylo to naky divny...nasi na zacatku delali Haku, druhej gol sem daval ja a po zapase sem jel domu taxikem s Tvrdikem a Simanem a ridil ho Spino...no nevim co by na to rek S. Freud....

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Barra     před 10 lety 30.09.2015 09:25 |  
      0 0

      -:))))

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Nosorozec     před 10 lety 30.09.2015 09:26 |  
      0 0

      Ty chceš říct, že ti v tom snu Pelikán před druhym gólem neodmával ofsajd? :-O Tak to je hodně zvláštní sen :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        birkin     před 10 lety 30.09.2015 09:42 |  
        0 0

        to je pravda, jinak by ten sen byl docela uveritelny:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        smely (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2015 09:58 |  
        0 0

        covece to bylo solicko pres pul hriste :-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2015 10:20 |  
      0 0

      ...a to vše dělá s lidma fotbal... (paní Bicanová) :).

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Fulham     před 10 lety 30.09.2015 12:32 |  
        0 0

        No ,ještě že to neměli na Háku...:-)))

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Maxb (přítel SN)     před 10 lety 01.10.2015 09:38 |  
      0 0

      Dost dobry :))

  24. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    DavidM     před 10 lety 30.09.2015 10:35 |  
    0 0

    Podnět na vedení SN. Nebylo by fajn změnit hlavní fotku SN. Přece jenom po derby je spoustu krásných fotek a dívalo by se na to líp než třeba na Hrubeše:-)

  25. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2015 11:03 |  
    0 0

    Podle twitteru to vypada, ze je neco ve vzduchu.. jaky ma byt pocasi? :)

  26. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2015 11:11 |  
    0 0

    Derby super! hra super, vysledek super, atd. proste paradni den!

    ale, jedna vec se nezmenila... staci se podivat na hodnoceni rozhodcich a musim se smat az za bricho popadat. hodnoceni zelinky a ruky costy je opravdu troufale. zaber, kde je videt costova ruka je neprosto prukazny (13, 54). dokonce tam jsou videt dva pohledy. Ani to vsak rudym pisalkum nestaci, k tomu aby uznali, ze costu take mic zasahl do ruky. Za mne tohle Zelinka dobre nepiskl ani na jedne strane, ale s tema rukama je to vzdy tezky.

    jeste v budoucnu zapracovat na poli medialnim bude holt potreba.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2015 11:27 |  
      0 0

      Pritom prukazn zaber k dispozici je a oni tam schvalne dali ten, na kterym to videt neni. To je nejhorsi novinarska manipulace. Jestli mela byt pisknuta, to nevim, musel bych si podrobne precist pravidla a mozna ani pak bych nemel jasno. Rozhodne byla horsi nez ta Souckova, za kterou dostal zlutou. Soucek ji mel uplne u tela a otacel se jen zady k mici, kdezto kosta ji mel vytrcenou do strany. Jablonskyho ruka smrdela hodne, da se rict, ze nepisknout ji je hodne citlive rozhodnuti (i kdyz on si ji asi nevsim a proto ji nepisknul), nicmene kdyby ji pisknul, tak bych se nedivil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      utrzeny_ze_retezu     před 10 lety 30.09.2015 12:27 |  
      0 0

      Žádná ruka nebyla, byl to následek faulu/letu Lafaty a tak to rozhodčí i posoudil.

  27. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Gino     před 10 lety 30.09.2015 11:18 |  
    0 0

    Prosím zkušenější o radu!

    Chystám se na Duklu poprvé autem a proto se ptám - kde se dá rozumně zaparkovat, abych se nemusel půl hodiny motat nějakýma uličkama v místě, kde to neznám? Jsem samozřejmě ochoten zaplatit i parkovné. Díky :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 30.09.2015 11:19 |  
      0 0

      V tom případě to máš nejjednodušší pod Tescem. První tři hodiny zdarma, další za 40 Kč.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      no-nick     před 10 lety 30.09.2015 12:15 |  
      0 0

      Já jezdím od jižní spojky a vždy uhnu doleva před tím sjezdem z kopce. Takhle se dostanu zezadu k Tescu - parkování zdarma okolo těch panelaku a hlavně odjezd na pohodu, žádná kolona, nic.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      AlesJa     před 10 lety 30.09.2015 12:26 |  
      0 0

      raději dolů do Tesca, sice trvá odjez, ale to jistota, při zápase s MB jsem parkoval v Bajkalské a do 22:30 mě stačili vykrást auto. :-(. sice s Duklou to je odpoledne, ale pro klid již raději vždy Tesco

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Jiri1     před 10 lety 30.09.2015 12:58 |  
        0 0

        Ohledně toho stadionu, rýsuje se už konečně nějaké trvalé řešení neno budem za blby další rok, ono nemoci na vlastním stadionu, který stojí na pozemcích tradiční Slávie dělat alespon základní aktivity a požadovat za všechno platit , to nemá obdoby v celém Cesku. Také rešení údajného dluhu je nutností.
        Včera jsem se byl podívat na jednom z fotbal a docela mne překvapil známý fotbalový skaut pracující pro absolutní ceskou agenturní jedničku, když pravil , že by do Slávie mohli v zimě přijít třeba Brabec, Stěch, Konate, Sural, a další a že už je to v podstatě dohodnuté a že tomu zabranilo casové prodlení.
        Jinak derby hodnotit nemohu, v místě , kde jsem byl neměli placenou televizi , tak jsem sledoval jen on-line , ale stálo to za to., hlavně choreo bylo nádherné, škoda jen zbytečných potyček se sekuritou a zase masivní pokuty za pyro , odhadem prý jde o recidivu , tak by mohli oba týmy dostat až 100 tisíc.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          ortevor     před 10 lety 30.09.2015 13:02 |  
          0 0

          jasne, Štěch pujde do Slavie...
          myslim, ze Brabec je taky docela spartan, ze by sem taky nesel

          Šural by byl skvelej

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Dresco     před 10 lety 30.09.2015 13:06 |  
            0 0

            Hlavne golmana urcite nepotrebujeme.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              klimi     před 10 lety 30.09.2015 13:07 |  
              0 0

              No nevím, dvojka je Hrubeš, který nechytí vůbec nic a trojka je Řehák, který nemá s ligou zkušenosti...Tak nevím. Ale Štěcha určitě ne...

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                Dresco     před 10 lety 30.09.2015 13:11 |  
                0 0

                No tak Stech by sem asi nesel delat dvojku prave a Berkovec je lepsi Stecha. Hrubese nekam poslat na rozchytani a chtelo by to spis nejakyho zkusenyho pred koncem kariery, neco jak tu byl Cerny.

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                Jiri1     před 10 lety 30.09.2015 13:11 |  
                0 0

                Co jsem takhle slyšel bez záruky , tak údajně přestupu zabránila jen jedna dáma , Brabec je prý docela inteligentmní fotbalista , který je je posílán na nejrůznější hostovačky a prý už ho to nebaví. Jde o velmi nadfějného fotbalistu, od kterého jsem nikdy nezaznamenal jakékoliv urážky proti kterémukoliv soupeři.

                • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                  Dresco     před 10 lety 30.09.2015 13:16 |  
                  0 0

                  Brabec mi prijde dost precenovanej, ale je pravda, ze pri spravnym vedeni v sobe potencial ma.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                    martyni (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2015 13:18 |  
                    0 0

                    a k cemu by nam bylo tolik stoperu?

                    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                      Dresco     před 10 lety 30.09.2015 13:20 |  
                      0 0

                      Tak jasne, on leda vzhledem k budoucnosti.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          japhy     před 10 lety 30.09.2015 13:10 |  
          0 0

          Taj jsi to viděl nebo ne? Hodnotit to nemůžeš, ale zároveň chválíš choreo...
          A Štěch se už určitě nemůže dočkat, až ho tu přivítáme. Jasně. A pokutu by Sparta měla mít násobně vyšší, než my.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Dresco     před 10 lety 30.09.2015 13:15 |  
            0 0

            To by sice mela, ale my musime byt od svazu nejak potrestani, ze jsme si dovolili rozprasit tu slavnou Spartu :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Jiri1     před 10 lety 30.09.2015 13:15 |  
            0 0

            Podíval jsem se dodatečně , bylo to supr, mluvím o choreu , Golmana potřebujeme , Hrubeč má neomluvitelné výkyvy a Berkovec , no uvidíme........
            Navíc toto nejsou hráči až tak s nejvyšími smlouvami a nikdy jsem od nich nezaznamenal třeba rasismus a podobně.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              Jiri1     před 10 lety 30.09.2015 13:23 |  
              0 0

              Tolik stoperů, Bílek uvažuje o odchodu a Brabec může hrát i jiné pozice , Ne,ne Sparta bude také potrestána , výše pokuty se přiliš lišit nebude.
              Třeba Peltu vytočilo potrestání za Spartu do maximální míry, takže se pr ýchystá obnovení zimn ch lázní, tj. pokropení hostujícího kotele špinavou vodou z hadice , mnozí jsme to zažili na vlastní kůži

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              klimi     před 10 lety 30.09.2015 13:24 |  
              0 0

              Tak zrovna od Štěcha jsem zaznamenal dost debilních keců na Slavii ("Zasraný židi")...

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2015 13:34 |  
          0 0

          Snad není Šimáně takovej blázen aby sem přivedl hráče, který se o nás vyjadřoval veřejně velmi vulgárně a možná až za hranicí zákona. Všichni viděli jak to tu vypadalo za Straky.
          Štěcha bych tady teda nesnesl.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            afro     před 10 lety 30.09.2015 13:55 |  
            0 0

            Štěch je nesmysl a kdyby k tomu nedej bože došlo, tak by si užil peklo...

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Jiri1     před 10 lety 30.09.2015 13:56 |  
            0 0

            Zažil jsem už horší, navíc ja osobne Straku nechápu dodneška , přijít se slávistickou šálou, po vyhození zase jakoby nic se vtírat u konkurence zase s jejich šálou a dresem, doslova žebrat o práci v dalším klubu a k tomu se obléci jakoby nic do jejich klubových barev a vše zakončit návštěviou svazového vedení a chtít práci u repre mládeže to jsem za tolik let ve fotbale neviděl.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            smely (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2015 13:59 |  
            0 0

            taky doufam, ze s tim stechem je to jen dalsi blabol jirku1. ten by to tady asi nevydejchal, krom toho takovy vemeno rudy nepotrebujem. pravda ovsem je, ze druhej kvalitni golman by se hodil, co treba ten chlapec Pavlenku z Ostravy ? Sural, dejme tomu, Boril, nevim, ale dejme tomu, ale proc Brabec ?

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              Woltaire     před 10 lety 30.09.2015 14:11 |  
              0 0

              Lepší Brabec na spartě než Štěch ve Slávii. Takové trouby si ve Slavii nepřeju. Naopak Šural nebo Berger jednoznačně ANO! a ještě Marka Hanouska bych si moc přál...

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        koudys2 (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2015 14:29 |  
        0 0

        Když jsem byl před půl rokem na zápase Slavia x Ml. Boleslav, tak mi v uličce kousek od stadionu ňácí chytráci ztrhli zadní stěrač auta. Nechápu logiku tohoto činu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          AlesJa     před 10 lety 30.09.2015 14:37 |  
          0 0

          já měl škodu asi 8000, myslím, že vyloženě věděli, že ty lidi jsou na fotbale, aut bylo více a věše během fotbalu od cca. 19:00 do 22:30.

  28. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Dresco     před 10 lety 30.09.2015 12:57 |  
    0 0

    Jsem se chtel podivat na ten zaznam s Ringovo komentem a uz je to nedostupny, neni to jeste nekde jinde krome youtube?

  29. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    AlesJa     před 10 lety 30.09.2015 13:23 |  
    0 0

    Mohu dostat vysvětlení, stejně jako Franta R. Čech jsem nějak neporozuměl jednomu choreu. Ten chlapík v plynové masce ??

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      judy     před 10 lety 30.09.2015 13:54 |  
      0 0

      Dýcháme jen pro Slavii...

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        AlesJa     před 10 lety 30.09.2015 13:58 |  
        0 0

        aha díky :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Slawek     před 10 lety 30.09.2015 17:24 |  
          0 0

          Jesli Ti ovšem tohle vysvětlení stačí, tak jsi velmi důvtipný. Tohle tam bylo přece napsáno.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            AlesJa     před 10 lety 01.10.2015 08:27 |  
            0 0

            byl jsem v edenu toto jsem viděl až z youtube a nápisu jsem si nevšimnul

  30. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    judy     před 10 lety 30.09.2015 14:38 |  
    0 0

    No jelikož mi nejde vložit komentář pod oznámení 1+1 na Duklu musím to napsat sem.
    Parádní akce !! jsem před výplatou a díky tomu jsem se rozhodl uskutečnit výjezd a najednou jsou plná dvě auta, odezva byla bleskurychlá a možná i ještě euforie z předchzího derby se projevila a věřím že bude na stadionu i díky této akci skutečně mnoho fanoušků našich krásných barev :)
    Jen tak dál !!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 30.09.2015 14:52 |  
      0 0

      Už je to opraveno a lze to dát i tam :o)

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        judy     před 10 lety 30.09.2015 15:01 |  
        0 0

        Rychlovka :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Navar (přítel SN)     před 10 lety 01.10.2015 15:29 |  
      0 0

      Super, děkujeme.
      Hlavně prosím zakupte vstupenky dopředu, ať tu nestojíte dlouhou frontu.

  31. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Faris (přítel SN)     před 10 lety 30.09.2015 16:24 |  
    0 0

    Zdravim, super vec,ze bude vstupenka zdarma, zvysi to navstevnost. Nevite nekdo, jak to bude probihat? Na Slavii pisou, ze si ji muzeme vyzvednout na pokladnach, to znamena, ze to nepujde pres ticketportal? Zadam cislo permice a budu si moct vytisknout lupen? Uprinne, stat ve fronte na vstupenky u pokladen se mi nechce, to je hruza. Tim nechci hanit skvely napad na zvyseni navstevnosti, ale kdyby to slo pres ticketportal, bylo by to lepsi. Diky za info tem, co vedi vic

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Navar (přítel SN)     před 10 lety 01.10.2015 15:09 |  
      0 0

      Zkoušíme, aby to přes ticketportal šlo. Zatím ale neznám výsledek.