Domácí pohár

Zítra pohár v Ústí

Slávisty čeká jako takový malý předkrm před derby zápas domácího poháru proti druholigovému Ústí nad Labem, které v poslední době chytá formu a nebude tak zdaleka tak lehkým soupeřem, jak by se mohlo zdát.

Jde to ráz naráz. Sotva odezněly dojmy po zápase ve Zlíně, čeká nás další zápas, pravda, lehce upozaděný. Což je ale škoda, jelikož vzhledem k vyrovnanosti ligy je právě domácí pohár pravděpodobně i schůdnější cestou ke vstupence na událost jménem Evropská liga. Dá se očekávat, že příležitost dostanou, vzhledem k blížícímu se derby a krátkému odstupu od posledního zápasu (do čehož musíme započítat i cestování přes celou republiky) hráči, kteří zatím tolik minut neodehráli. Budou tak mít výtečnou motivaci si říci o místo v nedělním svátečním zápase.

Soupeř, který proti nim bude stát, je pravda druholigový. Jenže pozor, z posledních dvou domácích zápasů má Ústí skóre 7:1 (za výhry proti Vlašimi a Pardubicím) a navíc si ti s lepší pamětí jistě vzpomenou, že to bylo právě Ústí, které Slavii vyřadilo z této soutěže před třemi lety, když dokázalo vyhrát díky penaltovému rozstřelu. Bývalý prvoligový tým v kádru příliš známých jmen nemá, za zmínku stojí snad jen slávistický odchovanec a bývalý útočník našeho béčka Petr Hošek, který byl v minulém roce ve Slavii dokonce na testech.

Utkání na ústeckém stadionu začíná v 18:00. Pokud máte zájem utkání osobně navštívit, můžete využít organizovaný vlakový výjezd Tribuny Sever. Sraz na Hlavním nádraží je v 15:00.

Komentáře (206)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zítra pohár v Ústí

    dubas     před 9 lety 21.09.2015 18:07 |  
    0 0

    Derby, nederby zítra musíme vyhrát.

  2. Re: Zítra pohár v Ústí

    Balvan86     před 9 lety 21.09.2015 18:17 |  
    0 0

    Viděl bych to asi takto:
    Hrubeš - Frydrych, Kodr, Bílek, Švec - Souček - Štohanzl (pokud už je zdravej?), Hrubý, Bazal - Kuchta, Diop

    S tím že se musí samo vyhrát. Nechtěl bych, abychom se vzdávali šance poháru na EL takto brzo... :)

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      quelhar (admin)     před 9 lety 21.09.2015 19:00 |  
      0 0

      To bych taky nechtěl, proto bych postavil daleko silnější sestavu... Šetřit jen ty opravdu klíčové hráče a ty, za které je rovnocenná náhrada. Ostatní přece musí zvládnout tři zápasy v osmi dnech.

      Hrubeš - Frydrych, Bílek, Deli, Švec - Černý, Souček, Zmrhal, Bazal - Voltr, Diop

      A všichni šetření samozřejmě na lavici, ať můžou pomoci, kdyby šlo do tuhého.

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 21.09.2015 19:00 |  
      0 0

      Ty jsi dobrej, Ústí hraje špičku druhé ligy, na svém webu podsouvají, že by nás zase chtěli vyřadit, sám Uhrin považuje zápas za těžký a ty nasadíš samé náhradníky.

      Hrubeš - Frydrych, Latka, Deli, Jablonský - Mikula, Souček, Zmrhal, Bazal - Voltr, Škoda

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Faris (přítel SN)     před 9 lety 21.09.2015 19:02 |  
      0 0

      Pěkná sestava, Ústí ale šlape jako hodínky v druhé lize, myslím, že nás nečeká nic jednoduchého, bude to jak ve Zlíně. Proto si myslím, že cca 5 hráčů stabilní sestavy by mělo nastoupit. Jak jste to poskládal, tak je to nesehraná sestava a nemuselo by to klapnout.
      Za mě:
      Hrubeš-Mikula, Frydrych, Bílek, Jablonský - Souček-Štohanzl, Hrubý (Piták), Bazal - Diop, Voltr
      Já osobně mám větší obavu z Ústí než z derby...

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Betynka58     před 9 lety 21.09.2015 19:02 |  
      0 0

      Myslí, že Uhrin nebude chtít nechat nic náhodě a takto to určitě nepostaví, i když samozřejmě nějaké změny oproti zápasu ve Zlíně se dají očekávat.

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        Thane (přítel SN)     před 9 lety 21.09.2015 22:01 |  
        0 0

        taky doufam..zejmena proto ze je velka nadeje ze za rok budeme hodne jinde nez ted..proto by mel byt postup prioritou a tomu by mela odpovidat sestava..souhlasim ze bych klidne posetril Latku se Skodou ale pak maximalne rovnoceny nahrady..treba Bazal Cerny

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Travinho     před 9 lety 22.09.2015 09:42 |  
      0 0

      To je tedy úlet. Pohár je pro nás skoro stejně důležitý jako liga a ty tam cpeš borce bez zkušeností. Minimálně nasazení Kodra a Kuchty mi přijde dost mimo.

  3. Re: Zítra pohár v Ústí

    Dresco     před 9 lety 21.09.2015 18:40 |  
    0 0

    Nevite nekdo kolik listku na derby jsme vykoupili nez to slo do primeho prodeje? Chtelo by to velkou prevahu, tak doufam, ze i ty propadly rezervacky ukoristi slaviste...

  4. Re: Zítra pohár v Ústí

    Betynka58     před 9 lety 21.09.2015 19:06 |  
    0 0

    Zajímavé, že jste ve vašich sestavách nikdo nejmenoval Keniu. Přitom si myslím, že právě on by teď potřeboval co nejvíce hrát, aby se dostal brzy do své top formy. Budeme to moc potřebovat!

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Faris (přítel SN)     před 9 lety 21.09.2015 19:29 |  
      0 0

      Já ho tam nedal proto, aby pošetřil síly na derby. Zrovna Levan na tom s fyzičkou nebude nejlíp..

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 21.09.2015 20:18 |  
        0 0

        Já taky (nebo aby se nezranil), na derby bude jako rozdílový hráč platnější.

  5. Re: Zítra pohár v Ústí

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 21.09.2015 19:15 |  
    0 0

    Tajný plán Slavie, jak do Evropy

    Pokud jde o Slavii, ta ještě o útoku na pohárové příčky mluvit nechce. V každém případě ale v Edenu existuje tajný plán, jak se v sezoně 2015/2016 dostat do Evropy. A to přes Pohár FAČR, tedy MOL Cup, jehož 3. kolo s 32 účastníky se už v úterý a ve středu hraje. Nejprve ale musí slávisté v úterý (18 hodin) vyhrát v druholigovém Ústí nad Labem (Severočeši jsou po jasné páteční výhře nad Pardubicemi 4:1 po sedmi kolech ve FNL pátí). A to se jim, jak známo, před třemi lety nepovedlo: v úterý 2. října 2012 Slavia po remíze 2:2 prohrála v Ústí nad Labem na penalty 4:5 právě ve 3. pohárovém kole… V tom utkání z dnešního týmu nastoupili brankář Berkovec, kapitán Latka, Zmrhal a kanonýr Milan Škoda, který vstřelil druhou slávistickou branku. Rozhodující penaltu neproměnil pozdější, dnes již minulý, sportovní ředitel Karol Kisel. A bylo to krátce po poslední výhře Slavie nad Spartou (v sobotu 29. září 2012 1:0 díky Latkovu hlavičkářskému gólu).

    http://fotbal.hattrick.cz/je-dukla-na-prodej-povstane-slavia-proti-sparte-a-liberec-proti-plzni/

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 21.09.2015 19:40 |  
      0 0

      Mě to, jako 'tajný plán' nepřijde, ale aktuálně, jako jediná možnost. Jak se může Slavia dostat do Evropy.
      Domnívám se, že Slavia má aktuálně na 6.-7. pozici, ale možná nové posily pomůžou k pohárovým příčkám.
      Před pár lety jsme viděli Slavii Kroměříž v semifinále, kdy nafilmovaný pád Chramosty(''šáh na mě a to se nesmí'') velmi pomohl k vyřazení Kroměříže. Klidně jsme mohli vidět v Evropě celek z naší třetí nejvyšší ligy. (myslím, že to byl stejný ročník, jako nešťastný zápas Slavie s Olomoucí...)

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 21.09.2015 20:10 |  
        0 0

        Já bych ligu neodepisoval, navíc v lednu můžeme nějaké hráče doplnit i z ciziny, ale je naprosto jasné, že nejschůdnější cesta do "Evropy" vede přes MOL CUP.

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          quelhar (admin)     před 9 lety 21.09.2015 22:26 |  
          0 0

          Ono to bohužel už není tak jednoduché. Od osmifinále se každé další kolo losuje zvlášť, vždy s půlkou týmů nasazených a půlkou nenasazených (dle výsledků minulých ligových ročníků). Vzhledem k našim bídným sezónám je velmi pravděpodobné, že nenasazení budeme už v osmifinále a tedy i v případě postupu přes Ústí můžeme už na podzim narazit na Plzeň, Spartu nebo Jablonec. A samozřejmě v případě postupu nás totéž čeká ve čtvrtfinále i v semifinále.

          • Re: Zítra pohár v Ústí

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 21.09.2015 22:43 |  
            0 0

            Máš samozřejmě pravdu a je škoda, že už neplatí ten starý systém, ale i přesto mi pořád připadá těžší se tam kvalifikovat z ligy.
            Jo a abych nezapomněl, dodatečně blahopřeju k Prémii Otto Wichterleho.

            • Re: Zítra pohár v Ústí

              quelhar (admin)     před 9 lety 21.09.2015 23:20 |  
              0 0

              Děkuju :o)

              • Re: Zítra pohár v Ústí

                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 21.09.2015 23:44 |  
                0 0

                To jsem tedy netušil, že se diferenciální rovnice také používají k analýze proudění tekutin :o)

  6. Re: Zítra pohár v Ústí

    petrjir     před 9 lety 21.09.2015 19:20 |  
    0 0

    Ja jsem zvedav, jak to dopadne s posilama, protoze dle spekulaci a indicii to snad vypada na tri hrace. To ale podle me nase vedeni nestihne. Zatim tu padaji ruzna jmena, ale vypada to na Borila, Bergera a dle spekulaci fanousku Baniku i Narha. Navic jeste dle dalsich spekulaci Valenta a Hanousek. No je pekne po tolika letech spekulovat o tak prijemnych vecech...

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Pepino44     před 9 lety 21.09.2015 20:25 |  
      0 0

      Ano,spekulací a jmen je dost,jenom abychom nedopadli jako Real Madrid s De Geou.

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 21.09.2015 21:08 |  
          0 0

          Já nevím jak vás, ale mě tedy poslední léta a hráči jako Bortel, Juhar, Baéz, Škutka nadobro vyléčili z pouhých myšlenek na to tahat sem ještě někdy nějaké hráče ze slovenské ligy...

          • Re: Zítra pohár v Ústí

            JS (přítel SN)     před 9 lety 21.09.2015 23:37 |  
            0 0

            S tím souhlasím. Poslední výjimečný Slovák byl Dušan. Krajčík se chytil až ve svých pozdních fotbalových letech...

            • Re: Zítra pohár v Ústí

              spino     před 9 lety 22.09.2015 08:26 |  
              0 0

              Ještě Kisel, buďme objektivní a nehleďme na zpackané manažerské kroky.

  7. Re: Zítra pohár v Ústí

    lassiter     před 9 lety 21.09.2015 19:31 |  
    0 0

    Ten Hošek na testech, to byl ten druhý Hošek obránce z Teplic ne?

  8. Re: Zítra pohár v Ústí

    Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 21.09.2015 20:30 |  
    0 0

    Hrubes- Mikula, Frydrych, Bílek, Jablonský - Deli, Zmrhal, Cerny, Kenia, Bazal- Voltr

  9. Re: Zítra pohár v Ústí

    spino     před 9 lety 21.09.2015 20:48 |  
    0 0

    Víte prosím v redakci už něco bližšího ohledně programu před derby? Bude plánováno setkání lidí ze SN?

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      quelhar (admin)     před 9 lety 21.09.2015 22:29 |  
      0 0

      To už jsme psali před zápasem ve Zlíně. Bude velká fanzóna, zřejmě před Tescem, v rámci které budou mít svůj stánek i SN. A tam je místo na setkávání čtenářů. Konkrétní čas na sraz asi upřesňovat nebudeme, prostě v průběhu celého dopoledne i odpoledne před zápasem tam budeme :o)

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        spino     před 9 lety 21.09.2015 23:06 |  
        0 0

        Ok, dík.

  10. Re: Zítra pohár v Ústí

    Faris (přítel SN)     před 9 lety 21.09.2015 21:18 |  
    0 0

    V článku Zlín-Slavia právě Hubáček potrvdil, že jedním z příchozích je hráč z Dukly, který má slavného fotbalistu za předka. Tím pádem asi Berger, z toho jsem nadšený.
    Já bych k tomu pořád viděl jako nejlepší volbu Tamáše, za 100 t euro..kabinu zná, Slavii taky..

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      alois_veliky (admin)     před 9 lety 21.09.2015 21:26 |  
      0 0

      Já popravdě z Bergera "neuchcávám". Tuhle sezónu sice zatím hraje výborně, ale předchozí roky byl jen nadprůměrný, žádná špica. Taky už má svůj věk, navíc je pro mě díky svému otci spojen se Spartou. Hanouska bych osobně viděl mnohem raději (nehrál jeho táta fotbal? :D)

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        alois_veliky (admin)     před 9 lety 21.09.2015 21:29 |  
        0 0

        Jinak Tamáse bych bral hned, myslím, že i on by k nám šel moc rád. Třeba jsme na něj zatím ani nepomysleli. Chtělo by to popostrčit Tvrdíka na Twitteru :D

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          Faris (přítel SN)     před 9 lety 21.09.2015 21:45 |  
          0 0

          Tak jsem to zkusil a napsal mu:-). Snad me neposle do haje..

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        Falk     před 9 lety 21.09.2015 21:37 |  
        0 0

        Já si myslím ,že Ústí nemůžeme podcenit ani náhodou ,Uhrin by měl dát stejnou sestavu jako proti Zlínu,proč někoho šetřit ?Žádné výmluvy .Já myslím ,že v současné formě bude Ústí hodně nepříjemný soupeř .Ale my JSME SLAVIA

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          alois_veliky (admin)     před 9 lety 21.09.2015 21:42 |  
          0 0

          no já bych minimálně dva hráče pošetřil - Škoďáka a Latyho. Ideálně ještě Levana a asi i Míňu.

          • Re: Zítra pohár v Ústí

            Falk     před 9 lety 21.09.2015 21:48 |  
            0 0

            Tomu nerozumím za 8 dni 3 zápasy,sestava musí být ta nejsilnější ,nejde podcenit Ústí a se Spartou nemáme co ztratit a vždycky se na ni vyhecujem.Žádné výmluvy

            • Re: Zítra pohár v Ústí

              alois_veliky (admin)     před 9 lety 21.09.2015 21:51 |  
              0 0

              Jenže nemůžem riskovat zranění (zvlášť u třech z těch čtyř jmenovaných hráčů je to riziko tak 50 na 50...)

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Kaston     před 9 lety 21.09.2015 21:45 |  
      0 0

      Souhlasím s Tamásem, v jeho věku hrál hodně dobře na námi léta sužované pozici, ze začátku byla vidět na něm nervozita, ale když si věřil, tak byl až neuvěřitelně konstruktivní a aktivní i směrem dopředu. Ten by byl jednoznačně investicí do budoucna.

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Borris     před 9 lety 21.09.2015 21:55 |  
      0 0

      Radši bych u nás z Dukly viděl jednoho z Hanousků, ale zase je fakt, že Tomáš Berger má soje kvality a i když je mu už 30, tak věřím že na nějaký 2-3 roky pro nás platný bude. A rozhodně je faktem i to, že jeho post potřebujeme posílit více než třeba střed zálohy kde hraje Marek Hanousek. Vzhledem k tomu že Levan už se zapojil, tak střed myslím že máme vyřešený. Kdežto nějaký rychlý křídelník se nám hodí.

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        belmis (přítel SN)     před 9 lety 21.09.2015 22:04 |  
        0 0

        Marka bych ve Slavii rád viděl, Matěje ne. Je sice běhavej, ale přijde mi někdy trošku plašan.

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          Nosorozec     před 9 lety 21.09.2015 22:40 |  
          0 0

          Matěj by mohl posílit naše fotbalistky, vypadá tak trochu jako holka :)

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        Thane (přítel SN)     před 9 lety 21.09.2015 22:07 |  
        0 0

        Souhlasim..mame dve diry v sestave..kraj zalohy (pokud se nechyti Bazal nebo zase Zmrhal) a leva obrana..z tohohle hlediska je pro nas podle me lepsi nadprumerny krajni zaloznik nez hvezdny stredni zaloznik (v nasi lize :D )

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        petrjir     před 9 lety 21.09.2015 22:10 |  
        0 0

        A Berger je kridelni nebo podhrot?

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          Borris     před 9 lety 21.09.2015 22:15 |  
          0 0

          Tak podhrota by třeba také zvládl, ale Berger je hlavně křídelník. A řekl bych že na naší ligu nadstandartní.

          • Re: Zítra pohár v Ústí

            petrjir     před 9 lety 21.09.2015 22:33 |  
            0 0

            A hraje vlevo ci vpravo?

            • Re: Zítra pohár v Ústí

              Borris     před 9 lety 21.09.2015 22:48 |  
              0 0

              Pokud se nepletu tak hraje zleva

              • Re: Zítra pohár v Ústí

                mirecek1111     před 9 lety 21.09.2015 23:06 |  
                0 0

                no podle soupisek ze zápasů tohoto a minulého roku zprava, pravé křídlo (4-4-2) nebo pravý útok (4-3-3).

                Tak asi jo, vzhledem k věku už zřejmě nebude ani tak drahý. Určitě lepší než ty jiné tipy co tady v posledních dnech padají (hlavně ti černoši). Tohle by byla prověřená kvality, zřejmě i do základu.

                Ale kdyby měl přijít zítra jen jeden hráč, tak raději toho Bořila na beka. Přece jenom lepší Bořil místo Jablonského nebo Berger místo Bazala resp. Štohanzla. Ten bek je teď akutnější.

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Huntelaar     před 9 lety 21.09.2015 22:02 |  
      0 0

      Tamás proč ne, ale záleží na ceně a docela by mě zajímalo, kde si vzal, že je k mání za 100t euro? Za tu cenu by samozřejmě byl hřích ho nezkusit, ale nezdá se mi, že by ACM z nějakých 500t euro+ najednou slevilo na 100

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        Faris (přítel SN)     před 9 lety 21.09.2015 22:28 |  
        0 0

        Uz ho nema ACM, ale ted nevim, nejaky druholigovy italsky klub. Ani tam ale nehraje.Cena prevzata z transfermarkt.de, samozrejme muze byt jina, vime jak to chodi. Ale +-pro orientaci se s tim da pocitat. Pul mega eur byla cena opce, co vyjednal k.Kisel, tam se do brat tak, ze souhlasil i s tak vysokou cenou, aby ho k nam aspon na ten pulrok dostal. Ale je to spekulace..

  11. Re: Zítra pohár v Ústí

    miru     před 9 lety 22.09.2015 07:25 |  
    0 0

    Kdy přesně končí přestupní období v SL?

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Barra     před 9 lety 22.09.2015 07:33 |  
      0 0

      Za necelych 16 a pul hodin, tedy dnes o pul noci.

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      AlesJa     před 9 lety 22.09.2015 07:33 |  
      0 0

      dnes o půlnoci

  12. Re: Zítra pohár v Ústí

    Barra     před 9 lety 22.09.2015 08:06 |  
    0 0

    Podival jsem se na letosni zapasy v lize a proti Unionu v poharu. Zda se ze Karel Pitak nam neprinasi moc stesti. 4 x hral v zaklade, 2 prohry (Plzen a Brno) a 2 remizy (Liberec a MB). Beru ze Plzen, Liberec a MB a take Brno doma jsou tezsi souperi nez Jihlava, Zlin nebo Ostrava, ale presto.

    S Pitakem na hristi jsme dali jen 4 branky (2 x Liberec, MB vlastni Polom, proti Baniku), bez 9 (Plzen 1, Banik a Zlin 2, Jihlava 4). Inkasovali jsme 7 x, pri 6 brankach byl Pitak na hristi (Plzen a Liberec 2, Brno a MB 1). A konec koncu jsme ziskali s Pitakem 2 body za remizy s Libercem a MB, bez 9 za vyhry proti Jihlave, Baniku a Zlinu. Karel Pitak nebyl ani na hristi pri prestrelce s Unionem (0-7).

    Opakuji ze Karel hral kdyz jsme meli tezke soupere, presto mam pocit ze jeho louceni se blizi. Zajimalo by me jinak jak si Standa Vlcek vede ve sve funkci - moc o nem neni slyset, jen jde videt na lavicce. Ale beru ze jeho prace je spis nenapadna a v pozadi.

    V kazdem pripade si myslim ze Jiri Simane bude chcit sve credo " prumer nestaci" protlacit vsude, ne jen u hracu ale take u spolupracovniku kteri se toci nejakym zpusobem kolem klubu - stejne jak to dela v podnikani. Myslim ze nas cekaji jeste podstatne zmeny. Jsem zvedavy jak na tom budeme za par mesicu, az se vse stabilizuje. A pevne doufam ze nikdo dnesni zapas v Usti nepodceni a bude si vedom moznosti, ktere nam mozny uspech pres pohar nabizi.

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 09:48 |  
      0 0

      Jasně Piták může za všechny naše nezdary. Statistika v rukou "odborníka" je věc opravdu ďábelská.

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        Barra     před 9 lety 22.09.2015 10:15 |  
        0 0

        Ach pane Boze, vidim ze se chces mermomoci jen hadat a hadat a jeste jednou hadat. At napisu cokoliv, cekas na to abys na me skocil. Zlaty a svaty pan Jiri, uz jsi ho dohnal, ten alespon neni tak zakerny. Mas to doopravdy zapotrebi?

        Jinak je to jen konstatovani z me strany, nic vic nic min. Ale nebudu na tve pichance reagovat, jak jsem psal jinde, nechci se snizit na uroven vesnicke skolky a maleho kluka.

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 10:27 |  
          0 0

          Přestaň kecat a hlavně fňukat. Zatím mě tu dokola akorát urážíš. Já reaguji věcně. Kdybys nepsal hlouposti, jako je tomu v tomto případě, tak se nebudu ozývat vůbec. V minulém případě to bylo úplně jinak. To jsi se hádal sám se sebou.

          • Re: Zítra pohár v Ústí

            jane (admin)     před 9 lety 22.09.2015 15:00 |  
            0 0

            Budeš se divit, ale někteří trenéři si stejné statistiky, co udělal Barra na Pitáka, dělají na všechny hráče. To znamená, zda při tom, kdy hráč byl v základu, byla výhra, remíza nebo prohra. Výsledky pak jsou velice zajímavé a ukazují, že když jsou v sestavě někteří hráči, mužstvo více vyhrává. Potom to může hrát roli při rozhodování mezi dvěma hráči, kdo bude v základu.

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 11:10 |  
          0 0

          To je Barro tim, ze jste si dovolil sahnout na nedotknutelnou ikonu! Jo, kdybyste se tak chtel povozit po Hrubem nebo Minovi,tak by vam mistni publikum nadsene pritakalo,ale na Karla se proste nesaha.

          Bez ohledu na statistiku, Pitak je pro me bohuzel nulovym prinosem a doufam, ze bude mit dost soudnosti skoncit sam.

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        AlesJa     před 9 lety 22.09.2015 10:52 |  
        0 0

        to asi nemůže, ale na to hrát v základu již nemá

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 11:49 |  
          0 0

          To je jiná debata. Karel Piták viditelně stárne, nestíhá a z toho často fauluje. O snížené kreativitě směrem dopředu by se také jistě dalo leccos napsat. Jistě. Ale využít takovéto rádoby statistiky k tomu, aby byl jmenován jako příčina podprůměrné hry Slavie??

          • Re: Zítra pohár v Ústí

            Fulham     před 9 lety 22.09.2015 12:12 |  
            0 0

            Tak debata ti jde - ještě se nauč číst....

            • Re: Zítra pohár v Ústí

              Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 12:29 |  
              0 0

              Děkuji za poučení a i za pochvalu, ale nevím na co narážíš.

              • Re: Zítra pohár v Ústí

                martyni (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 13:17 |  
                0 0

                Kolega ma pravdu.. a az ti pujde cteni, dobre je naucit se rozumet textu.

                • Re: Zítra pohár v Ústí

                  Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 14:30 |  
                  0 0

                  Už asi tuším, na co narážíte. Ta statistika je jasná/okomentovaná, pak pár věcí na odlehčení jako, že soupeř byl těžký atd., co kdyby se to náhodou někomu nelíbilo, a na konec je zavedena řeč jinam, zde konkrétně na Standu Vlčka a nakonec i na pana Šimáně. Takže kde blbě čtu?

                  • Re: Zítra pohár v Ústí

                    martyni (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 16:27 |  
                    0 0

                    No prijde mi, ze ctes neco jinyho, nez co je napsano.

  13. Re: Zítra pohár v Ústí

    AlesJa     před 9 lety 22.09.2015 08:20 |  
    0 0

    dle sportu dukla chtěla Bílka a my jsme chtěli za něj Bergera

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      petrjir     před 9 lety 22.09.2015 08:23 |  
      0 0

      Tak to asi padlo, kdyz privedli toho lotyše. Kazdopadne Bilek by mne az tolik nechybel.

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        AlesJa     před 9 lety 22.09.2015 08:44 |  
        0 0

        přesně tak padlo to, a o Markovi Hanouskovi jsme prý nejednali

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        JS (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 09:14 |  
        0 0

        Škoda, že to nevyšlo, ale asi by to pro Duklu byla dost nevýhodná výměna. Nám by Bílek vůbec nechyběl... Máme Latku, Frydrycha, Deliho, navíc tam může hrát Kodr a Souček.

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          AlesJa     před 9 lety 22.09.2015 09:19 |  
          0 0

          ještě jsme jim měli něco i doplatit

          • Re: Zítra pohár v Ústí

            petrjir     před 9 lety 22.09.2015 09:25 |  
            0 0

            A z jakyho duvodu to teda padlo? Na oficialkach nekdo pise o Konatem. Radsi bych teda videl Bergera. Prece jenom mladsich hracu v zaloze mame dost. Chce to taky nekoho, kdo to vezme na sebe a vyburcuje hrace, coz Konate nebude.

            • Re: Zítra pohár v Ústí

              smely (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 09:30 |  
              0 0

              myslite toho chlapce co napsal, ze nechce hrat za nikoho jinyho nez Bolsevika a odmitnul Zlin ? Ne, dekuji....

              • Re: Zítra pohár v Ústí

                naplavnik     před 9 lety 22.09.2015 09:46 |  
                0 0

                Nechtěl podle všeho z Prahy, ale kdo ví, jak to bylo. Pokud tedy Konateho (proč ne), tak host + obce, jinak to nemá moc smysl. Aby se nám tu někdo rozehrál pro letenské, tak to prrr...

                • Re: Zítra pohár v Ústí

                  smely (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 10:35 |  
                  0 0

                  napravo mame bazala, konateho nepotrebujeme at se de rozehrat treba do bohemky...

                  • Re: Zítra pohár v Ústí

                    Humessi     před 9 lety 22.09.2015 11:38 |  
                    0 0

                    nehraje Bazal spíš vlevo???

                  • Re: Zítra pohár v Ústí

                    sasky     před 9 lety 22.09.2015 14:53 |  
                    0 0

                    Bazal je prioritně levák. Napravo Štohanzl a případně tam může hrát Mikula (s Frydrychem za zády).

            • Re: Zítra pohár v Ústí

              AlesJa     před 9 lety 22.09.2015 09:40 |  
              0 0

              domluvili se dříve s tím Lotyšem potřebovali stopera, třeba padla jen ta výměna a samostatně ještě budeme jednat.

          • Re: Zítra pohár v Ústí

            naplavnik     před 9 lety 22.09.2015 09:43 |  
            0 0

            Berger by byl dobrý, mám jej na top listu :-) Trochu mě zarazil věk, ale zase je to hotový hráč rovnou do základu. Uvidíme, co se nakonec podaří zrealizovat, ale tak doufám, že do nějakého "panic buy" nakonec nepůjdou, v lednu budou na trhu zorientováni snad více.

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          Betynka58     před 9 lety 22.09.2015 09:25 |  
          0 0

          Jenže Dukla měla údajně zoufalý nedostatek stoperů, proto asi uvažovala i o téhle výměně (plus by jí Slavia něco doplatila).

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Borris     před 9 lety 22.09.2015 10:59 |  
      0 0

      to ne, Bílka bych nerad oželel, ten se nám podle mě bude ještě hodně hodit.

  14. Re: Zítra pohár v Ústí

    navzdyslavia     před 9 lety 22.09.2015 09:25 |  
    0 0

    A budou tede nejake posily? Ten mozna jo a pak zase ze ne. Ten z Teplic a ten z Jablonce, ale to jsou jen dohady. Vi se o nekom,ze ma prijit urcite? A bude jeden nebo dva? Dik za infa.

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      klimi     před 9 lety 22.09.2015 10:21 |  
      0 0

      Vše budou jen dohady, dokud to nebude ne oficiálkách :)))

  15. Re: Zítra pohár v Ústí

    Almik     před 9 lety 22.09.2015 09:31 |  
    0 0

    Mohuý se zeptat, kde bych mohl zápas sledovat? :) :) Moc mě zajímá!! :D

  16. Re: Zítra pohár v Ústí

    Travinho     před 9 lety 22.09.2015 09:48 |  
    0 0

    Z mého pohledu je důležité postavit to nejsilnější, do derby je relativně daleko a víc takových úterních klání nemáme, tak není na co šetřit síly. Snad bych nechal doma jen Latku, který se zdravotně často trápí. Jinak by bylo na místě poslat do zápasu to nejlepší tzn. i s Bazalem.

  17. Re: Zítra pohár v Ústí

    Travinho     před 9 lety 22.09.2015 09:48 |  
    0 0

    Z mého pohledu je důležité postavit to nejsilnější, do derby je relativně daleko a víc takových úterních klání nemáme, tak není na co šetřit síly. Snad bych nechal doma jen Latku, který se zdravotně často trápí. Jinak by bylo na místě poslat do zápasu to nejlepší tzn. i s Bazalem.

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      naplavnik     před 9 lety 22.09.2015 09:53 |  
      0 0

      Ano, nemají se co šetřit, ale postavil bych hráče, kteří potřebují nabírat herní praxi a jsou na pomezí základu. Přesně jak říkáš, Latka už potřebuje více regenerovat, místo něj Frydrych, Bazal místo Míni Černého nalevo, na hrot Voltra a pokud to nepůjde, do druhé půle k němu do dvojice dát Škodovku. Otázník bych měl nad Levanem, potřebuje nabírat fyzičku a na to je zápasové vytížení ideální, ale zase je ze skla a do derby jej budeme potřebovat.

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        Travinho     před 9 lety 22.09.2015 11:17 |  
        0 0

        Já si myslím, že na dnešek by bylo ideální složení - Berkovec - Mikula, Frydrych, Deli, Jablonský - Souček - Štohanzl, Kenia (pak vystřídat Pitákem), Bazal - Voltr, Škoda

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          sasky     před 9 lety 22.09.2015 15:06 |  
          0 0

          S touhle sestavou bych byl taky spokojený. Otázka je, jak je na tom Štohanzl.

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Dresco     před 9 lety 22.09.2015 09:54 |  
      0 0

      Myslim, ze Bazal to ma dnes jisty, je to hrac, ktery v ocich trenera balancuje na hranici zakladu, tak dnes uz ho snad presvedci. A oproti Zlinu tam asi posle i Frydrycha, Bilka, Hrubyho...coz by nemelo znamenat zasadni oslabeni proti druholigovemu tymu.

  18. Re: Zítra pohár v Ústí

    Dresco     před 9 lety 22.09.2015 09:51 |  
    0 0

    Tak jsem zvedav jak to dneska dopadne a jestli neco upeceme treba za pet dvanact :-) Osobne bych ze zminovanych nejradeji toho Bergera. Skoda, ze nedopadla ta vymena za Bilka, on uz u nas asi moc sanci dostavat nebude. Ale je super uz jen to, ze se jedna o takovych hracich, kteri jsou oporou svych tymu, jako to byvalo za starych dobrych casu.

  19. Re: Zítra pohár v Ústí

    Philliip     před 9 lety 22.09.2015 09:53 |  
    0 0

    V rámci možností vidím případný příchod Bergera z Dukly jako ideální posílení. Jedná se o produktivního hráče s kvalitou do základní sestavy. Dle mého rozhodně lepší hráč než Černý, Štohanzl, Bazal i Zmrhal. Nemyslím si, že ke konci přestupního období můžeme získat lepší posilu. Týmy jako Sparta, Plzeň a Jablonec nemají potřebu nám někoho kvalitního prodávat. Z ostatních mužstev nevybereme zas tolik nadprůměrných hráčů. Když k tomu přičteme příchod Frydrycha a možná Bořila, tak si myslím, že budeme posíleni na vhodných postech a budeme konkurenceschopnější tmům jako je Mladá Boleslav nebo Liberec. Což v tuto chvíli není málo. Vše má svůj čas.

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Dresco     před 9 lety 22.09.2015 09:57 |  
      0 0

      Pokud Kenia bude plnit roli playmakera tak si myslim, ze jsme opravdu v pohode.

  20. Re: Zítra pohár v Ústí

    alois_veliky (admin)     před 9 lety 22.09.2015 10:25 |  
    0 0

    Štěpán Filípek ‏@SFilipek před 6 sekundami
    Do obrany Slavie by se hodil ještě někdo, kdo by to pořádně bořil...

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      rihy10 (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 10:30 |  
      0 0

      Má smys hlásit dnes #meteo výstrahu? #deadlineday Jirka Vrba :)

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        alois_veliky (admin)     před 9 lety 22.09.2015 11:45 |  
        0 0

        Karel Häring ‏@KHaring75 před 19 minutami
        I´d like to avoid any confusion. The previous tweet was a joke. There are clubs (Slavia, Jablonec) which will do couple of signs today.

  21. Re: Zítra pohár v Ústí

    Nosorozec     před 9 lety 22.09.2015 10:57 |  
    0 0

    Proti Ústí bych šetřil akorát Latku, Keniu a Škodu a jinak nasadil nejsilnější možnou sestavu. Chceme přece hrát příští rok poháry, tak si na větší zápasový vytížení musíme trochu zvykat!

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Humessi     před 9 lety 22.09.2015 11:04 |  
      0 0

      Šetřil bych jen Latyho, zbytek musí hrát. Jinak už vím, kteří dva by měli přijít. Prozrazovat nebudu, ale pokud dopadnou, jsem potěšen :)

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        Nosorozec     před 9 lety 22.09.2015 11:12 |  
        0 0

        Já vim, že takovej Kenia se potřebuje dostat do zápasovýho tempa, ale přece jenom se mi nechce riskovat, že se před derby zraní. Kdyby nás čekal v neděli jakejkoliv jinej zápas než derby, nasadil bych Levana i proti Ústí.

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          miru     před 9 lety 22.09.2015 11:42 |  
          0 0

          Hrubeš Frydrych bílek deli jablonsky bazal Souček hrubý zmrhal voltr diop, škoda a latka volno, kenia na lavici, dal bych ho tam tak 20 min před koncem nebo podle průběhu zápasu.

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          PetCC     před 9 lety 22.09.2015 11:42 |  
          0 0

          Ta víra, že Kenia bude v derby zásadním přínosem, mě dost zaráží.

          • Re: Zítra pohár v Ústí

            miru     před 9 lety 22.09.2015 11:49 |  
            0 0

            A proč by ne? Je to hráč který umí rozhodnout zapas. Udelat něco navíc.

          • Re: Zítra pohár v Ústí

            Nosorozec     před 9 lety 22.09.2015 12:11 |  
            0 0

            Kenia je nadprůměrnej hráč. Když nedostával výplatu, tak z toho byl otrávenej, protože z peněz neživí jenom sebe ale i rodinu v Gruzii. Teď s novym majitelem bude mít podle mě motivaci makat naplno.

            • Re: Zítra pohár v Ústí

              miru     před 9 lety 22.09.2015 12:18 |  
              0 0

              Přesně tak, kdo by se necukal v praci když nedostane 2 měsíce výplatu. Navíc v té době ani nevěděl co a jak bude se Slavii a kdy bude mít peníze tak se nedá divit že už hledal něco jiného

  22. Přestupy

    Mike     před 9 lety 22.09.2015 11:48 |  
    0 0

    Tak před 3 týdny bychom se ani nenadáli, že v den přestupové uzávěrky tady budou padat jména jako Bořil, Berger, Marek Hanousek ve spojení s naším mužstvem. Velmi mě těší, že do tohoto ,,draftu" se vedle dalších týmů také zapojujeme, a asi nikdo nepředpokládal, že bychom mohli ,,vyzobat" ostatním nějaké atraktivní zboží- viz Frydrych.
    Prostě doba se naštěstí úplně obrátila, takže se můžeme ucházet o hráče základních sestav v minulých sezónách výše postavených klubů jako je Mladá Boleslav a Dukla. Před 3 týdny sci-fi, dnes realita.
    Takže si přeji, ať u nás ještě zakotví alespoň 2 fotbalisté, kteří zvýší kvalitu našeho kádru a vytvoří konkurenci pro současné fotbalisty.

    • Re: Přestupy

      birkin     před 9 lety 22.09.2015 11:55 |  
      0 0

      moje rec a pevne doufam, ze se jedna jen o zahrivaci kolo pred zimni pauzou

    • Re: Přestupy

      miru     před 9 lety 22.09.2015 11:56 |  
      0 0

      Přesně tak, doufám že nám ta euforie vydrží co nejdéle, ale hlavně nesmíme zapomínat na pokoru a čím jsme si vším prošli.

  23. Re: Zítra pohár v Ústí

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 11:50 |  
    0 0

    #Meteo ohlášeno, tak se máme na co těšit.

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      naplavnik     před 9 lety 22.09.2015 12:04 |  
      0 0

      Tak prý hned dva, tipuju duo B+B.

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        Hubacek     před 9 lety 22.09.2015 12:07 |  
        0 0

        Ja stále věřím v můj zdroj a to jeden z Dukly a druhy z MB snad to bude brzy venku a uvidím jestli budu za blbce

        • Re: Zítra pohár v Ústí

              před 9 lety 22.09.2015 12:24 |  
          0 0

          podle mých informací měli jít z Dukly 2ks :-) ale to se každou chvíli mění

          • Re: Zítra pohár v Ústí

            Humessi     před 9 lety 22.09.2015 12:40 |  
            0 0

            dle mých zdrojů určitě 1 a druhý bylo spíš sci-fi

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          Humessi     před 9 lety 22.09.2015 12:43 |  
          0 0

          tvůj zdroj nekecal, můj to víceméně potvrdil.
          Dle mého zdroje se mluví o 4 jménech (z toho jeden tmavé pleti, ale ne z MB), tím neříkám, že všichni přijdou. MB a Dukla souhlasí určitě

          • Re: Zítra pohár v Ústí

            petrjir     před 9 lety 22.09.2015 12:57 |  
            0 0

            Takže Berger a Bořil jistý a jde o to, zda budou další?Další dvě jména tipuju Valenta, Narh - toho bych si přál dost.

            • Re: Zítra pohár v Ústí

              Humessi     před 9 lety 22.09.2015 13:42 |  
              0 0

              bohužel se situace asi trochu změnila a z Dukly už nikdo nepřijde (dle vyjádření u nich na stránkách), měla to být zvučná jména. Pokud to nevyjde, zítra napíšu, překvapení pro většinu to ale nebude.

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Fulham     před 9 lety 22.09.2015 12:07 |  
      0 0

      Tak schválně....tipuju Bořil + Konate. Nebo si přeju? Simon by měl kámoše....:-)))

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        Hubacek     před 9 lety 22.09.2015 12:10 |  
        0 0

        Bergr a Mendy ci někdo jiný z MB

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          Nosorozec     před 9 lety 22.09.2015 12:13 |  
          0 0

          Mendy mi nepřijde jako posila pro nás. Průměr nestačí a Mendy neni ani ten průměr, to je nosič vody. To už bych tu radši viděl toho Konateho. Beztak ten článek o tom, že by v Česku nehrál za nikoho jinýho než za sraltu nepsal on, ale nějakej spartanskej fanda. Ale ještě radši bych tu viděl někoho z dvojice Narh/Litsingi a Marka Hanouska. :)

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      petrjir     před 9 lety 22.09.2015 12:12 |  
      0 0

      ta já nebudu troškař a tipuju Berger, Bořil a Narh

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        JS (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 12:17 |  
        0 0

        :D Já tipuji Franka Lamparda

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          petrjir     před 9 lety 22.09.2015 12:20 |  
          0 0

          ten už je starej

          • Re: Zítra pohár v Ústí

            Fulham     před 9 lety 22.09.2015 12:25 |  
            0 0

            Jo - Frank je starej a krom toho ,, průměr nestačí,, :-))))

            • Re: Zítra pohár v Ústí

              PetCC     před 9 lety 22.09.2015 12:28 |  
              0 0

              A v životě o nás neřekl nic pěkného! Pryč s ním.

              • Re: Zítra pohár v Ústí

                Fulham     před 9 lety 22.09.2015 12:39 |  
                0 0

                A onehdá byl rudej vzteky...nebrat :-))))

            • Re: Zítra pohár v Ústí

              JS (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 12:32 |  
              0 0

              Myslím si, že kdyby k nám šel hrát, bude nejlepší hráč kaprligy široko daleko. Nehledě na věk. Pro mě jeden z nejlepších a nejuniverzálnějších záložníků poslední dekády.

  24. Re: Zítra pohár v Ústí

    navzdyslavia     před 9 lety 22.09.2015 12:13 |  
    0 0

    Ja tipuji Berger a Boril nebo Berger a Delarge.

  25. Re: Zítra pohár v Ústí

    navzdyslavia     před 9 lety 22.09.2015 12:13 |  
    0 0

    Ja tipuji Berger a Boril nebo Berger a Delarge.

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      AlesJa     před 9 lety 22.09.2015 12:19 |  
      0 0

      jasnej vypadá ten Bořil

    • Re: Navar odpovida

      AlesJa     před 9 lety 22.09.2015 12:36 |  
      0 0

      aktualne.cz se o nás celkem poslední dobou seriozně zajímá

    • Re: Navar odpovida

      alois_veliky (admin)     před 9 lety 22.09.2015 12:39 |  
      0 0

      Pobavila mě otázka: "A teď upřímně. Kdy jste byl naposledy (v Edenu) na fotbale?"

      Tazatel asi neví, že na druhé straně drátu nesedí klasický bafuňář :)

  26. Re: Zítra pohár v Ústí

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 12:32 |  
    0 0

    ja to vidim na dou, Boril, Skalak a opacnym smerem Bazal, Mikula na hostovani

  27. Slavisticke posily

    Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 12:41 |  
    0 0

    Zdravim Slavisti, od rana jsem na slavistickych novinach a ofiko webu (ktery minule prinesl prvni zpravu o posile, coz nebyvalo zvykem), kde s napetim sleduji kdo k nam prijde. Nemam zadne zakulisni informace dokonce ani facebook nebo twitter. Jsem odkazany pouze na mistni diskuze :-).
    Takze je nacase aby to uz bylo ofiko, nebo me klepne. Ondra

    • Re: Slavisticke posily

      afro     před 9 lety 22.09.2015 12:45 |  
      0 0

      :-) U mě se taky zvýšila intenzita klikání na stránky SN. Si koleduju o problémy s karpálním tunelem...

      • Re: Slavisticke posily

        miru     před 9 lety 22.09.2015 13:03 |  
        0 0

        Jsem na tom úplně stejně! No tak kdo to je

        • Re: Slavisticke posily

          no-nick     před 9 lety 22.09.2015 13:06 |  
          0 0

          Normálně sem lezu jen 12x za den, dnes ale teda průměr překonán několikanásobně:)

          • Re: Slavisticke posily

            miru     před 9 lety 22.09.2015 13:11 |  
            0 0

            Dvanáctkrát? Já snad stokrát :D

          • Re: Slavisticke posily

            samciz (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 13:12 |  
            0 0

            Průměr nestačí :-)

            • Re: Slavisticke posily

              no-nick     před 9 lety 22.09.2015 13:19 |  
              0 0

              :)))

    • Re: Slavisticke posily

      Mijk     před 9 lety 22.09.2015 13:11 |  
      0 1

      No, to já se přiznám, že sem sice rovněž lezu s vyšší frekvencí než obvykle, ale jestli přijde ten, onen, nebo nikdo, mi je celkem wurst.. Důležité pro mě je, že vůbec existuje reálná šance, že sem přijde kvalitní hráč, že se nedíváme jen, komu kde skončila smlouva, kdo se vrací po zranění či nepodařeném ankašmá a může být zadarmo.. Prostě že místo hrabání se v popelnicích nakupujeme.. Každý hráč je stejně jen jedna část poměrně rozsáhlé skládačky, pokud má konci být titul, poháry.. Důležité je, že aspoň začínáme skládat :-)

  28. Re: Zítra pohár v Ústí

    patras     před 9 lety 22.09.2015 13:05 |  
    0 0

    13:00 Jablonec získal na přestup dva obránce. Z Dukly přichází 22letý Matěj Hanousek a z Příbrami devatenáctiletý Petr Rys. Jeden z aspirantů na titul je bere jako náhradu za Filipa Nováka.

    tak ten už ne...

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 13:08 |  
      0 0

      To vůbec nevadí !

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Arutha     před 9 lety 22.09.2015 13:10 |  
      0 0

      Stejně se mluvilo o druhém Hanouskovi...

  29. Re: Zítra pohár v Ústí

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 13:08 |  
    0 0

    Matej Hanousek podepsal v FKJ

  30. Re: Zítra pohár v Ústí

    petrjir     před 9 lety 22.09.2015 13:12 |  
    0 0

    Trochu mimo téma, ale kde vůbec skončili dřívější naděje Čepelák, Šimeček? Je ještě šance, že by někdy mohli nastoupit za áčko (a být přínosem?). Hurka je na Žižkově a taky zatím žádná sláva?

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      klimi     před 9 lety 22.09.2015 13:15 |  
      0 0

      Čepelák je v Jirnech a Šimeček seděl na lavičce juniorky a nehrál=oba jsou už mimo.

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        birkin     před 9 lety 22.09.2015 13:17 |  
        0 0

        evidentne mel Koubek pravdu, kdyz o juniorske lize, ve ktere byl Simecek hvezdou, mluvil jako o cajickovske

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        miru     před 9 lety 22.09.2015 13:18 |  
        0 0

        A co Luboš tusjak?

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          klimi     před 9 lety 22.09.2015 13:19 |  
          0 0

          Přes léto se léčil ze zranění a stále asi léčí, je stále hráčem SKS.

          • Re: Zítra pohár v Ústí

            miru     před 9 lety 22.09.2015 13:28 |  
            0 0

            A počítá s ním někdo?

            • Re: Zítra pohár v Ústí

              klimi     před 9 lety 22.09.2015 13:32 |  
              0 0

              Netuším.

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Travinho     před 9 lety 22.09.2015 13:29 |  
      0 0

      Mě osobně by mnohem víc zajímalo co je se Zámečníkem a Salašovičem, protože o těch jsem poslední dobou vůbec neslyšel.

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        klimi     před 9 lety 22.09.2015 13:31 |  
        0 0

        Zámečník hraje regionální soutěž někde v Německu, Salašovič trénuje po zranění spolu s Vernerem, v sobotu byli v tréninkovém na Xaverově, mají pravd. tréninky s kondičním trenérem (moje dedukce).

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Prochy     před 9 lety 22.09.2015 13:44 |  
      0 0

      A co Salašovič? Vubec nevim, kde skoncil. Toho je skoda, min.rok patril k nejlepsim v juniorce.

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        Prochy     před 9 lety 22.09.2015 13:45 |  
        0 0

        jo sorry, uz vidim odpoved.

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Petha     před 9 lety 22.09.2015 14:35 |  
      0 0

      Hurka v poslednim utkani v Brozanech hral jen poslednich deset minut, tak tezko soudit. Jednou ho skosili na pulce, jednou fauloval za zlutou a krom zkazeneho centru nemel sanci toho moc predvest.

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        Arutha     před 9 lety 22.09.2015 14:39 |  
        0 0

        Hurka v posledním zápase dal gól Domažlicím...

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          Petha     před 9 lety 22.09.2015 15:26 |  
          0 0

          Jo, mas pravdu. Proste v tech Brozanech si moc nekopnul :)

  31. Re: Zítra pohár v Ústí

    petrjir     před 9 lety 22.09.2015 13:17 |  
    0 0

    Tak to na toho Bergera nevypadá, když je to definitivně poslední změna...Info z jejich stránek.

    "Definitivně poslední změnou v kádru A-týmu FK Dukla Praha je odchod dvaadvacetiletého beka Matěje Hanouska. Novým domovem se mu stane severočeský klub FK Jablonec. Přejeme hodně štěstí!"

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Arutha     před 9 lety 22.09.2015 13:18 |  
      0 0

      škoda

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        rihy10 (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 13:20 |  
        0 0

        Opakuji, Matěje Hanouska jsme nikdy nechtěli a žádná škoda to rozhodně není.. :)

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          Arutha     před 9 lety 22.09.2015 13:21 |  
          0 0

          To že je to poslední změna v kádru Dukly je škoda...

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          klimi     před 9 lety 22.09.2015 13:21 |  
          0 0

          Četl jsi vůbec, co psal?

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      birkin     před 9 lety 22.09.2015 13:19 |  
      0 0

      tak snad ten Boril

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      bedva (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 13:21 |  
      0 0

      To počasí se nějak mění každou chvíli...:)

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        AlesJa     před 9 lety 22.09.2015 13:34 |  
        0 0

        to víš zítra bude podzim

  32. Re: Zítra pohár v Ústí

    Dresco     před 9 lety 22.09.2015 14:11 |  
    0 0

    Toho Bergera je velka skoda, pokud to prohlaseni Dukly plati. Tak snad prijde teda potom v zime. Doufam, ze mimo Borila dorazi nejkdo do zalohy...

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      petrjir     před 9 lety 22.09.2015 14:12 |  
      0 0

      Aby vůbec někdo dorazil...Počasí mně přijde jako na apríla v dubnu.

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        Jiri1     před 9 lety 22.09.2015 14:35 |  
        0 0

        A neprijde vám , že je to úplně jedno, pokud tedy Hanousek nevyšel nebo o něj nebyl zájem, možná kvůli ceně , ta šla hodně přes plánovanou sumu 5 milionů tak jména jako Bořil , Nahr , Tamas nejsou pro současný tým až tak důležité, možná až Skoda v zimě zvedne kotvy a vyrazí do zaslíbeného Turecka.
        Taky jem zvědavej na postup trenéra v případě Kenii, hráč ukázal , že fotbal hrát umí , ted by se měl Uhrin zase vyjádřit zda s ním počítá či ne, protože slovy klasika už také seděl na kufrech směr mimoi Slávii stejně jajko Skoda.
        Jinak nemám rád plky jistého pána , který Slávii doporučoval větší trpělivost s netrpělivými mladými cizinci váženy cizinče vy zapomínáte , že nebylo na brankové sítě natož na náklady na pobyt mladých cizinců odkudkoliv, navíc se to tady zkoušelo za posledních 7 let asi 3x a vždycky to kvůli prachům šlo do sítě , pardon do pde..............Je nutné jít klasickou cestou , pracovat třeba jako Příbram s podporou grantů a pak se teprve poohídnout třeba po Evropě, konkrétně po východní Ukrajině , v okolí Doněcku zařval fotbal a talenty zůstali nejen bez fotbalu , ale třeba i bez obživy.

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          smely (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 14:47 |  
          0 0

          konecne mi to doslo...az dnes..."vazeny cizince" a "narusitel"... Jiri, vy jste Ovcacek, ze jo ?

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          sasky     před 9 lety 22.09.2015 15:40 |  
          0 0

          Jak Bořil, Narh, Tamas nejsou důležití? Jsou to dle mého názoru na ligu nadprůměrní hráči. Na levém beku nás bota prostě tlačí. Je možné, že se Jablonský rozehraje, ale zrovna tak se rozehrát nemusí nebo se vykartuje nebo zraní a pak...? Babo raď. Tamás nebo Bořil by byli dobří. Narh je ofenzivní záložník / útočník a tam také nemáme tolik na výběr. Kdo si myslíte, že se v zimě objeví? Někdo kdo bude zadarmo a bude to šutér typu R. Carlose nebo Ibry?
          A s cizinci snad nikdo nemluvil o tom, co se mělo dělat v minulosti, ale co by se mělo dělat do budoucnosti.
          Nyní jsem zvědav, jakými přídomky mě počastujete ;)

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          Barra     před 9 lety 22.09.2015 16:56 |  
          0 0

          Vzhledem k tomu ze bylo 181tis mesicne na to, aby Micola jezdil na rotopedu a ze Boudjemaa mel smlouvu jako vetsina hracu Synotligy jen tise muze zavidet, netusim o co vam jde. Kdyz Ajax a jine kluby umi mladym nadejim ktere pochazi z ciziny zajistit pobyt u rodin za cca 1 tis eur mesicne vcetne stravy, netusim kde je problem aby jsme to take zvladli.

          Vaclav Cerny vam o tom muze vypravet, jak je fajn prijit po treninku 'domu' misto na hotel, kde ho ceka vlastni pokoj, kde 'nahradni matka' mu vari a pere, kde otec rodiny procvicuje s timto mladym hracem cizy jazyk. Timto zpusobem se urychli adaptace a je jistota ze tento mladik nebude po vecerech se toulat mestem a podlehat pokouseni nocniho zivota. Ja netvrdim ze se musi nutne hledat mladi hraci v Africe, jen ze kdyz uz si je vybereme, ze je zapotrebi se jim venovat a nehodit po 4 mesicech pres palubu jako v pripade Josepha Mensyh. Vidim ze ten druholigovy dansky klub mu veri vic nez my a po 3 mesicech se rozhodnul Josephovi nabidnout novou prodlouzenou smlouvu na 2 roky. Jinak jsem take se snazil rict ze hraci z Afriky to maji tezsi nez napriklad Cerny u Ajaxu a dal jsem priklad Yaya Toureho. Ale kdo chtel, to zajiste pochopil.

          Take se nemusime divat do minulosti, predpokladam ze ted na ty site brankove site penize
          jsou a v tom smyslu jsem take psal.

          Jinak svet nekonci za hranici Sumavy. Snad se nebudeme ridit podle hesla "nejsi z me vesnice, takze te neznam, cizince".

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      smely (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 14:26 |  
      0 0

      uz nekde podepsal Adebayor ? Minulej tejden rozvazal v Tottenhamu smlouvu... tak jako na lavici, kdyby se skodovka zranil...ale von asi nebude mit fyzicku na nasi ligu...hm, tak nic...

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        Hubacek     před 9 lety 22.09.2015 14:52 |  
        0 0

        Aby jsme nedopadli jako transfer De Gea z United do Reálu -:)

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Pepino44     před 9 lety 22.09.2015 15:16 |  
      0 0

      Tak Bergr mohl být součástí výměny za Bílka. Nyní když Dukla ulovila toho cizího stopera,tak o Bílka není zájem a tím mohl padnout i Bergr.

  33. listky na derby

    Borec09 (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 14:12 |  
    0 0

    Mam dotaz, vsude pisou ze derby je vyprodane, chtel jsem jit s rodinou do sektoru pro rodice 2+2, ten je taky plny? nikde na to neslo koupit listky, ve Slavii mi nikdo nezveda telefon, tak nevim jak to zjistit - ptam se Vas zda nekdo vi jak je sehnat, nebo jsou i tyto listky pryc? Diky

    • Re: listky na derby

      birkin     před 9 lety 22.09.2015 14:22 |  
      0 0

      podle ticketportalu je plny vsechno...mozna se uvolni jeste neco dnes po pulnoci s propadlych rezervaci

      • Re: listky na derby

        birkin     před 9 lety 22.09.2015 14:27 |  
        0 0

        * z propadlych:-/

        • Re: listky na derby

          Unionjack     před 9 lety 22.09.2015 16:15 |  
          0 0

          Kdo ještě nemá lístky, určitě doporučuji zkusit to dnes po půlnoci. Po včerejší půlnoci jsem naštěstí lístky nakonec úspěšně ulovil, a byl i docela výběr.

  34. Re: Zítra pohár v Ústí

    Fulham     před 9 lety 22.09.2015 14:46 |  
    0 0

    Všichni tady mohutně operují s novým heslem pro Slavii a já si říkám jestli nebylo lepší to ,,vzhůru,,. Páč setrochu obavam bo by sem nezavitala stará.....

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 15:35 |  
      0 0

      Dost dobrý! :-) Žena na mě kouká, proč se tak nahlas směju.

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        birkin     před 9 lety 22.09.2015 15:43 |  
        0 0

        co delas, ze jsi touhle dobou uz doma a jeste k tomu i se zenou? nejsi ty urednik?:-)

        • Re: Zítra pohár v Ústí

          Eluin (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 16:00 |  
          0 0

          Nebo důchodce :-) ?

          • Re: Zítra pohár v Ústí

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 16:11 |  
            0 0

            Nerudný a věčně nasraný. :-)

  35. Re: Zítra pohár v Ústí

    Humessi     před 9 lety 22.09.2015 15:44 |  
    0 0

    V práci to dnes stojí za ...... . Doufám, že mi Slavia udělá dnes několikanásobnou radost (tzn. aby vyšly alespoň dvě posily a výhra v Ústí). Škoda, že ty dvě jména z Dukly asi nevyjdou :(, z obou bych byl nadšenej.

  36. Re: Zítra pohár v Ústí

    navzdyslavia     před 9 lety 22.09.2015 15:53 |  
    0 0

    Treba nam ted nesmyslne hrace predrazujou,kdyz vidi jak jsme financne silny. Treba nekoupime nikoho. Proc,kdyz je nekoho hodnota cca 5 mio kupovat za 8 mio. Ted nam tusim budou hrace chtit prodavat draz......

  37. Re: Zítra pohár v Ústí

    petrjir     před 9 lety 22.09.2015 16:19 |  
    0 0

    Tak vypadá že Berger skutečně nic. Sedí na lavičce Dukly v pohárovém utkání.

  38. Re: Zítra pohár v Ústí

    Eluin (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 16:49 |  
    0 0

    Pohár v Ústí musíme zvládnout, po zimě může být vše jinak a případné vyřazení by nás mohlo setsakra mrzet. Jsem si jist, že důležitosti zápasu si bude Uhrin patřičně vědom a krom Škody a Latky (které by bylo fajn pošetřit na derby) + možná Levan (záleží v jakém stavu je jeho fyzička) by měla nastoupit plná sestava.

    Ohledně případných posil už nečekám žádný zázrak, i když se přiznám že dost napnutý jsem a na tyto stránky chodím častěji než kdy jindy :).

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      tolsimir     před 9 lety 22.09.2015 16:56 |  
      0 0

      sestava je hodne silna, podceneni snad nehrozi

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        petrjir     před 9 lety 22.09.2015 17:05 |  
        0 0

        a kde ji vidíš?

      • Re: Zítra pohár v Ústí

        petrjir     před 9 lety 22.09.2015 17:06 |  
        0 0

        Tak už vidím na oficiálkách taky.

  39. Re: Zítra pohár v Ústí

    jufoun (přítel SN)     před 9 lety 22.09.2015 17:00 |  
    0 0

    Jezis to jsou nervy jestli nekdo prijde:-D

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      alois_veliky (admin)     před 9 lety 22.09.2015 17:20 |  
      0 0

      začínám si myslet že ne

    • Re: Zítra pohár v Ústí

      PetCC     před 9 lety 22.09.2015 17:30 |  
      0 0

      No jo, manžel se jí může vrátit kdykoliv. Hlavně abys kvůli nervům neselhal :-)