Přípravná utkání

Trutnov - Slavia 0:2

Reprezentační přestávku Slavia vyplnila přátelským utkáním v Trutnově. Díky brankám Bazala a Zmrhala z druhé půle zvítězili sešívaní 2:0.

Trutnov - Slavia 0:2 (0:0)
Branky:
70. Bazal, 81. Zmrhal

Slavia: Berkovec (46. Hrubeš) - Mikula, Latka (61. Kodr), Bílek, Dostál (72. Pelyak) - Štohanzl, Bazal (72. Kocourek), Zmrhal, Vukadinovič (46. Veselý) - Červenka (46. Voltr), Diop (64. Vavrouš)

Slavia přijela k přátelskému zápasu do Trutnova znovu po dvou letech, výhru sešívaných 4:1 ovšem z dnešní sestavy pamatuje jen dvojice hráčů: Martin Dostál a Josef Bazal, reportáž z tehdejšího zápasu naleznete na našem webu zde.

Trenér Uhrin dnes postrádal reprezentanty (Škoda, Deli, Kenia, Souček, Hrubý) a zraněné hráče (Černý, Piták, Švec, Jablonský). Do Trutnova tak přijelo 13 hráčů z kádru A týmu, na lavičku tak usedla hned pětice fotbalistů juniorky: Kodr, Veselý, Vavrouš, Kocourek a Pelyak. Slávisté si od začátku udržovali převahu, ale v první půli se nedokázali střelecky prosadit. Nejblíže brance byli Latka v 19. minutě, jehož hlavička po rohu těsně minula bránu domácích, a Červenka v 42. minutě, který po standardní situaci trefil tyč.

Do druhé půle nastoupili tři čerství hráči, mimo jiné také Lukáš Veselý, který na hřišti nahradil Miljana Vukadinoviče. Postupně se do hry dostali i všichni ostatní hráči z lavičky, mnoho z nich si připsalo premiéru v dresu A týmu. Branky však dávali zkušenější hráči, první a vítěznou branku si připsal Bazal po centru Zmrhala a devět minut před koncem zakončil Zmrhal Štohanzlovu akci do prázdné branky. Radek Voltr vzápětí ještě v dobré pozici těsně minul a tak zápas skončil výsledkem 0:2.

Komentáře (116)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Trutnov - Slavia 0:2

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 02.09.2015 20:02 |  
    0 0

    Pokud jde o Michala Frydrycha, Slavia bojuje o ostravského zadáka se Spartou a Jabloncem. O tom, zda uspěje, se rozhoduje právě tento týden (2.9.).
    http://www.efotbal.cz/clanek-153090-Slavia-jedna-s-investorem ,-Skoda-by-mel-v-Edenu-zustat.html

    Baník by však měl v těchto dnech přijít o kapitána Michala Frydrycha. "Během dvou dnů se má rozhodnout. Jednání je. S Frýďou už dál moc nepočítám, i když pokud zůstane, bude to super (1.9.).
    http://www.efotbal.cz/clanek-153065-Korytar-uz-s-Frydrychem-nepocita.-Vyradil-i-dalsi-dva-hrace.html

    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 02.09.2015 20:17 |  
      0 0

      Pisálkové slušně opisujou ze zdejší diskuse :-))))

    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

      Faris (přítel SN)     před 9 lety 02.09.2015 20:53 |  
      0 0

      K tomu Frydrychovi, samozřejmě do toho vidí nejlíp trenéři a sportovní úsek, ale čistě laicky, potřebujeme stopera? Latka jako kapitán má místo jisté, Deli je zatím fantastický, kryje jim záda spolehlivý Bílek. Podle mne na stoperu nás bota netlačí, nebo může hrát Frydrych krajního beka? Defenzivní štít výborně vykrývá Souček (a taky je určitě násobně levnější..), takže tam taky prostor nevidím. A zatím nejsme v situaci, kdy si můžeme takové hráče dovolit kupovat na lavičku "kdyby něco"..

      • Re: Trutnov - Slavia 0:2

        Tochal (přítel SN)     před 9 lety 02.09.2015 21:10 |  
        0 0

        Může hrát i pravého beka, odehrál tam například celý loňský podzim, než z Baníku odešel Stronati, primárně je ovšem samozřejmě stoper. Viz tři roky starý rozhovor o přeškolování http://fotbal.idnes.cz/michal-frydrych-z-ostravskeho-baniku-rozhovor-fls-/fotbal.aspx?c=A120416_1764647_fotbal_ten Rozhodně to není úplně moderní typ krajního obránce, na to mu schází více rychlosti a podpory útoku - gólů sice dává na defenzivního hráče hodně, většinu z nich ovšem po standartkách. Lepší než Mikula, Švec a Dostál je ale určitě, a to po všech stránkách.

        • Re: Trutnov - Slavia 0:2

          Navyseals     před 9 lety 02.09.2015 21:13 |  
          0 0

          Mikula je směrem dozadu jeden z nejlepších beků ligy. Frydrych není špatnej hráč, ale nebylo by lepší dát těch deset mega za levýho beka nebo krajního záložníka?

          • Re: Trutnov - Slavia 0:2

            Koky (přítel SN)     před 9 lety 02.09.2015 21:17 |  
            0 0

            Já si myslím, že příchod Frydrycha může zároveň znamenat i vstup zmiňovaného investora, což zároveň bude znamenat příchod ještě dalšího alespoň jednoho hráče na tebou zmiňované pozice, takže bych byl v tomhle ohlednu klidný.

            • Re: Trutnov - Slavia 0:2

              bongor     před 9 lety 02.09.2015 21:25 |  
              0 0

              To jsem zrovna chtěl napsat.Číňan na to určitě má.

      • Re: Trutnov - Slavia 0:2

        AlesJa     před 9 lety 02.09.2015 21:13 |  
        0 0

        Latka bývá zraněný a je předpoklad že zase bude, Frydrych je schopen velice dobře zahrát i pravého beka

      • Re: Trutnov - Slavia 0:2

        malan (přítel SN)     před 9 lety 02.09.2015 21:15 |  
        0 0

        Zdravím Farisi, Frydrych je univerzál, může hrát stopera i pravého beka.Latka bývá častěji na marodce než na hřišti, z Bílka jistota zrovna nesálá. Kdyby byla možnost, bral bych Frydrycha okamžitě.

        • Re: Trutnov - Slavia 0:2

          Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 02.09.2015 21:20 |  
          0 0

          Navíc mě ještě napadá větší perspektiva, Latka 31 let, Bílek 32 let a Frydrych 25 let. A druhá věc, Frydrych je kapitán Baníku, tím bývá vždycky osobnost a lídr mužstva.

          • Re: Trutnov - Slavia 0:2

            bongor     před 9 lety 02.09.2015 21:26 |  
            0 0

            No a do LM budeme potřebovat i kvalitní náhradníky ne?

            • Re: Trutnov - Slavia 0:2

              Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 02.09.2015 21:40 |  
              0 0

              bongore, to je správnej přístup.

            • Re: Trutnov - Slavia 0:2

              Faris (přítel SN)     před 9 lety 02.09.2015 21:45 |  
              0 0

              ty jo, klucí, vy mě bavíte. Liga mistrů, ale proč nesnít, že? Já už tady dvě hodiny poctivě vyhledávám na netu vše možné ohledně číňana, všechno mi to do sebe zapadá. Ač absolutní nevolič ČSSD teď jednomu z nich hodně fandím, ať to dopadne...Ale na Ligu mistrů nebudeme mít ani kdyby nás koupil arabský šejk.
              Můj sen je jiný, když to vyjde a ČR bude 12. v koeficientech, vítěz MOL poháru z příštího roku jde přímo do evropské ligy. A to by byla paráda. Já jsem dřív nebyl moc aktivní fanda, když se dařilo a byly poháry jsem skoro nechodil. Poctivě jsem začal minulý rok, dal jsem i nějaké výjezdy do kotle, tak bych se ještě v mém středním věku dožil nějaké Evropy a úspěchů..v práci já a tři sparťani, chci si je taky namazat na chleba. Letošnímu derby mimochodem věřím na 100%. tak snad se blýská nejenom na Tatrou..

              • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                Barra     před 9 lety 02.09.2015 22:55 |  
                0 0

                -:)))

                Jak tvuj prvni odstavec co se tyka Alibaby a tvoje poznamka jak vse do sebe krasne zapada, tak ten druhy ohledne tvych kolegu Spartanu u kterych se chces take konecne vytahnout, me v dobrym smyslu rozesmal. S tim prvnim nejsem si tak jisty, ale proc by ne. Jestlize bychom doopravdy jeste primesli 2-3 posily jak tady padlo (nejsem si ted jisty jestli to bylo od Navara nebo Hubacka) tak si myslim ze bychom i mimo pohar mohli uspet v lize na prednim miste. Ale nechme we prekvapit, snad se jeste vsichni budeme divit -:)

                • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                  Barra     před 9 lety 02.09.2015 22:57 |  
                  0 0

                  = mineno na prednich mistech.

                  • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                    quelhar (admin)     před 9 lety 03.09.2015 00:02 |  
                    0 0

                    Ještě kdyby tohle tak byli schopni lidi ve Slavii i vymyslet a ne jen zrealizovat, co jim navrhnou jiní (aspoň pokud mám dobré informace, tak nápad s otevřeným tréninkem následovaným nějakou další akcí [původně snad autogramiádou posil] vzešel od fanoušků a ne od klubu) ;o) I když samozřejmě i to, že je Slavia ochotna to zařídit, se musí ocenit...

                    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                      Barra     před 9 lety 03.09.2015 00:26 |  
                      0 0

                      Tak alespon jde videt, ze vedeni je ochotne fandy naslouchat -:) Jinak jsem jiz v minulosti psal o tom, ze u nas je celkem zavedena tradice ze treninky jsou otevrene a volne pristupne, az na vyjimky pred dulezitemi zapasy. A fandove to celkem vyuzivaji. Ale zase nejsme tak rozmazleni ze by se prodavaly klobasy a servirovalo pivo...

                      • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                        alois_veliky (admin)     před 9 lety 03.09.2015 07:59 |  
                        0 0

                        já mám pocit, že i na Slavii jsou tréninky volně přístupné. Minimálně vždycky, když jsem šel v době tréninku kolem tr. hřiště v Edenu, normálně jsem si tam sednul a nikdo mě nevyháněl. Ale je pravda, že jsem tam většinou koukal sám, may s jedním dvěma dalšími lidmi.

                        • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                          Barra     před 9 lety 03.09.2015 08:18 |  
                          0 0

                          Ahoj - kdyz jsem se odhadem dele nez pred rokem ptal jestli nekdo pujde na trenink Slavie, byl to myslim Alanor ktery namitnul ze treninky nejsou podle neho pristupne. Proto jsem se take divil. Jak u nas, tak napriklad v nemeckym Koline kde jsem nejake 2 roky pobyval jsem si pravidelne nenechal utect trenink 1. FC Köln. Jak dopoledni, tak odpoledni treninky byly dle moznosti fandu vzdy slusne frekventovane, nikdy jsem se nesetkal s negativni reakci hracu, spis naopak. Mel jsem pocit ze je to spis stimulovalo k tomu, aby se pred publikem vytahli.

                          • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                            quelhar (admin)     před 9 lety 03.09.2015 08:29 |  
                            0 0

                            Tréninky sice jsou přístupné, ale zároveň není nikde veřejně napsané, kdy se konají...

                            • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                              alois_veliky (admin)     před 9 lety 03.09.2015 08:48 |  
                              0 0

                              to je fakt, já je taky vždycky zachytil jen náhodou... myslím, že kdyby se klub snažil byť jen minimálně pravidelnou účast fandů na trénincích podpořit, chodilo by jich relativně dost. Ruďoši maj aspoň tu výhodu, že jejich tréninkové hřiště je vidět z tramvaje (pokud teda furt trénují tam u mekáče) , v našem případě musí člověk jít vyloženě kolem stadionu, aby viděl, jestli se tam něco děje.

                            • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                              Barra     před 9 lety 03.09.2015 09:23 |  
                              0 0

                              Na nasich tretilogovych webstrankach je presny rozpis treninku jak prvniho muzstva, tak vsech mladeznickych muzstev a to od 8 let, a je urceno na kterym hristi se konaji. Tak v tom smylsu ma Slavie co dohanet. Jak tady pred casem Dobi psal, vestfalsky Dobi vi jiz dnes presne, kdy se na 99,9 % bude hrat ktery zapas a muze se podle toho zaridit.  Take, co absolutne nechapu, je totalni neinformovanost ze strany Slavie o tom, kdo je jak na tom s jeho zranenim, jaka je prognoza. Musim rict ze oficialni webstranky Slavie se mi vubec nezamlouvaji. Jsou podle me neosobni, informovanost je mala.. Jen namatkove prvni 3 weby konkurence ktere jsem si ted otevrel : Dukla, Jihlava, Pribram maji jak se zda vetsi snahu a ochotu informovat sve fandy.

              • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                Koky (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 09:08 |  
                0 0

                Osobně si myslím, že vybojovat v letošním roce tu 12. pozici je i přes tři týmy v pohárech nereálné. Nicméně může se stát, že postoupěj všichni tři dál a pak už to záleží jenom na losu a štěstí...Každopádně v příští sezoně je boj o 12. pozici mnohem reálnější, protože Holandsko oproti nám odečítá snad o 8 bodů v koeficientu víc. O 5 víc odečítá Belgie a Švýcarsko bohužel jen 0,75. Pokud si tedy udržíme svoji pozici a že za námi bude potřeba pohlídat hlavně Rumunsko, tak je 12. pozice prakticky jistá. V takovém případě by byl vítěz poháru/ligy nasazeni přímo do EL/LM v sezoně 17/18. Důležité je však také pamatovat na to, že právě v sezoně 17/18 bude ČR obhajovat zisk 8,5 bodů za celou sezonu, což je možná naše historické maximum v 21. století. A při situaci, kdy dva z týmů nebudou hrát vůbec předkola(tím získají pouze konečný bonus za účast ve skupinové fázi soutěí), tak ta situace nebude vůbec jednoduchá.

                • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                  Koky (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 09:20 |  
                  0 0

                  Ještě to doplním, že pro Slavii může být potenciálně opravdu velmi důležité, jak se umístí v lize/poháru v příští a přespříští sezoně. Vzhledem k tomu, že prakticky jistě bysme hodně dlouho dobu figurovali mezi nenasazenými v předkolech je ta přímá cesta přímo do skupin pohárů opravdu lákavá a pokud se opravdu do konce letošní sezony vyřeší finanční problémy...

                • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                  winter (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 12:50 |  
                  0 0

                  Tak sice budeme odepisovat 8,5 bodu ale to že by 2 týmy nešly vůbec do předkol bych rozhodně nepovažoval za mínus.. Ty dva týmy by měly jistotu skupinu, tj pro každýho 6 zápasů, za tu LM je navíc jednorázový bonus 4 body do koeficientu což týmu v LM předkola bohatě vynahradí.. Je to mnohem lepší situace než dneska kdy se klidně může stát že všechny týmy vypadnout v předkolech podobně jako letos rumuni a ve skupině nebudou mít nikoho, to je teprve průser.. Podle mě to mají země od 12. místa nahoru hodně jednoduchý právě v tom, že mají vždycky 2 kluby v Evropě jistý a když se k nim náhodou probojuje ještě nějaký, tak to je úplně super.

  2. Re: Trutnov - Slavia 0:2

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 02.09.2015 22:25 |  
    0 0

    Předběžně jsme měli hrát derby se Spartou v sobotu 26.9., ale asi se hrát nebude (že by kontumace ?), protože na našich oficiálkách je, že ve stejný den, tedy 26.9. hrajeme v Ústí nad Labem další kolo poháru MOL. No nic, konec srandy, asi překlep, protože na webu Ústí nic není a na webu svazu je stále oficiální termín středa 23. 9., 16:30 hodin.

  3. Re: Trutnov - Slavia 0:2

    ve_em     před 9 lety 02.09.2015 23:20 |  
    0 0

    abychom se tu ještě všichni nedivili.. Číňan shání pozemky u Chebu a tady se to pomalu na jistotu už spojuje s vstupem do Slavie.. jenže! http://www.gymnastika-kv.cz/ - stránky oddílu TJ SLAVIA KARLOVY VARY..:D z Chebu by to tam měl blíž, tak proč by jezdil až do Prahy?:))

  4. Re: Trutnov - Slavia 0:2

    Borris     před 9 lety 03.09.2015 01:26 |  
    0 0

    Tak jsem se konečně dostal k tomu, abych napsal pár slov a svoje dojmy z tohoto přáteláku. Musím předně říct, že jsme to pojali opravdu jako přátelák a hráli na půl plynu. I to nám ale stačilo k tomu abychom Trutnov v poli jasně přehrávali a pouštěli je za půlku opravdu jen zřídka. Ve druhé půli jsme přecejen trochu přišlápli plyn což bylo hodně i zásluhou střídajících hráčů. A v důsledku toho už se druhá půle hrála opravdu výhradně jen na půlce Trutnova a ti už se skoro ani nedostávali za půlku. Zkrátka my hrály jen na půl plynu, na Trutnov to stačilo a Trutnov na víc zkrátka neměl. Prvních deset minut se sice Trutnov snažil jakože kousat, ale to rychle opadlo. Šance jsme zahazovali, kontrolovali jsme neustále hru a na Trutnovu bylo vidět, že běhání bez míče jim dost ubralo na silách a nadšení. Uhrin za celý zápas neopustil střídačku a i to hodně vypovídá o tom, jak jsme to celé pojali.

    Pár řádků i k jednotlivcům. Musím totiž říct že nekteří jedinci mě docela zklamali. Myslím teď Vukadinoviče nebo Červa. Od hráčů kteří nedostávají moc šancí a hrají málo, by člověk čekal, že budou chtít využít každé příležitosti, aby dokázali Uhrinovi že si zaslouží dostat šanci i v lize. Dnes měli šanci se ukázat, ale místo toho aby byli na hřišti pořádně znát, tak někteří prostě vůbec nic. Takže jmenovitě se mi nelíbily Vukadinovič, Červenka a Zmrhal který i přesto že dal gól, tak strašně moc kazil. Spousta pokažených přihrávek a několik prohraných soubojů. Nejvíce bych jednoznačně pochválil Mikulu! Nechybělo mu sebevědomí, pokaždé když byla příležitost, tak okamžitě vypálil dopředu podpořit útok, stále chtěl balon, chodil do kombinace a k zápasu přistoupil opravdu zodpovědně.... Dál bych pochválil za aktivitu Štohanzla. Sice občas pokazil přihrávku, ale bylo z něj neskutečně cítit, jak je po tom nedostatku šancí v Bolce na fotbal doslova nadržený. Neustále se nabízel a byl v pohybu, snažil se to rozdávat a díky tom u že je poměrně rychlostně dobře vybavený, tak v druhé půli si díky tomu z hráčů Trutnova dělal slalomové tyče a bylo na něj spoustu faulů. V první půli se mi celkem líbil i Diop, ale v druhé půli se vytratil a pak šel střídat.

    A zbytek? Laty a Bílčus to odehráli víceméně v suchém triku. Vůbec se nezapotili, v klidu to vzadu sbírali a rozehrávali. Dostál taková jeho klasika. Nechyběla tomu bojovnost a nasazení a odmakal to. Nebyl špatný, ale měl smůlu v tom, že na druhé straně hrál vynikající Mikula, který ho vyloženě zastínil. Bazal se snažil, byl aktivní a bylo cítit že chce dokázat že patří na hřiště. Ale přijde mi, že se přes jeho stranu hrálo méně než by si zasloužil. Mohl předvést ještě i víc. Ale i tak se aspoň zapsal mezi střelce, když vyloženě šťastně dotlačil míč těsně za čáru. Líbilo se mi i nasazení Radka Voltra. Okamžitě jak nastoupil na plac, tak byl aktivní a i on k tomuto zápasu přistoupil zodpovědně, jako kdyby se hrálo o body. Bylo na něm vidět, že je teď v laufu a že ho to na place baví. Gólmany hodnotit nebudu, neměli vůbec žádnou práci.

    A pokud jde o naše mladé pušky. Kodra hodnotit nebudu, vzadu neměl vůbec žádnou práci. Pelyak se mi vcelku líbil. Zapojoval se hodně dopředu, chodil do kombinace a docela se mi za těch 20 minu líbil. Kocourek byl hodně běhavý a aktivní, ale u míče mockrát nebyl, takže si ho tolik netroufám hodnotit. Určitě na sebe upozornil hlavně tím, že nastoupil v dresu Levana i s jeho jmenovkou :-) Veselý se mi také docela líbil. Hlavně se mi líbí že se nebojí jeden na jednoho a má poměrně kvalitní centry. Hodně mi připomíná jabloneckého Lukáše Masopusta. Mohl by z něj být hodně zajímavý hráč. Vavrouš mi přišel takový nervózní. V důsledku toho asi 2-3 pokazil jednoduchou přihrávku a jednou z toho mohl být docela nepříjemný protiútok, protože pokazil přihrávku v dost nebezpečném prostoru a ve chvíli kdy jsme byli hodně vytažení. Ale určitě ho kritizovat nebudu. Nervozitu časem odbourá a věřím že dokáže, že v něm něco je.

    Po zápase s kluci podepisovali o sto šest a suverénně největší zájem byl podle mě o Radka Voltra. Už to chvílema vypadalo že ho snad ani lidi nenechají odejít :-) pak už měl takový lehce bezradný výraz když stále někdo chtěl fotku nebo podpis a přitom většina jeho spoluhráčů už byla dávno v kabině :-) ale celou dobu jsem Radka sledoval a nikoho neodmítl. S úplně každým kdo ho požádal, se vyfotil a podepsal a až pak teprve šel do kabiny. Moje sympatie k němu tím tak opět stoupli a hodně jsem si ho stihl oblíbit za dobu co u nás je. No a dál byl největší zájem samozřejmě o Latyho, Jardu a Berkyho. Ale troufám si říct, že největší byl opravdu o Radka. Ale ono je to asi pochopitelné vzhledem k tomu, že Radek pochází z královéhradecka.

    No a suma sumárum? Podle mě zápas splnil svůj účel. Kluci jsou určitě rádi, že si místo tréninku mohli zahrát a navíc před pěknou návštěvou, v hledišti nás byla spousta slávistů. Navíc nikdo se nezranil, takže podle mě spokojenost. I já jsem rád že jsem vyrazil. Bylo to příjemně strávený den a i když bych si představoval od nás větší nasazení, tak jednoznačně chápu že to byl jen přátelák a že hlavní je že si kluci zahráli a nikdo se nezranil. Teď pořádně potrénovat a po repre pauze vlétnout na Bolku a vyhrát!

    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

      Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 03:29 |  
      0 0

      Díky za info a postřehy.

  5. Vstup investora

    jira123     před 9 lety 03.09.2015 11:02 |  
    0 0

    To jsem zvědavej zda z toho něco bude , nebo to zase jako vždy krachne :( .Nějak mne to unavuje pořád na něco čekat a čekat .
    Neví někdo co je s tím Keniou ???

    • Re: Vstup investora

      koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 11:36 |  
      0 0

      Je s reprezentací. Už to tu několikrát zaznělo.

    • Re: Vstup investora

      Jiri1     před 9 lety 03.09.2015 11:55 |  
      0 0

      Asi nejste sám, ale momentálně bych se spíše soustředil na zvládnutí insolvence, kde probíhajíposlední zákulisní licitace , proto mne překvapuje , že hráčům zase dlužíme větší částky peněz, několikrát dostali příslib vyrovnání dluhu a nic, snad až v těchto dnech to celé finalizuje a dle dostupných zpráv by mohli peníze být na cestě, jinak si majitel napůjčoval v poslední době velké peníze a tak zatím převzetí klubu někým jiným není na pořasu dne.
      Jednání, která probíhají jsou zatím spíše otukávání a pokud by se to dotáhlo do poloviny září byl by to malý zázrak.
      K záchraně klubu se spojují í i bývalí majitelé, kteří zvažují zda klub převzít už ted nebo vyčkat na rozhodnutí soudu, pak je zde , ale velké nebezpečí výprodeje kádru za drobné, ale protože s Rebíčkem je zatín dohoda těžká může to zajít hodně daleko.
      Sanozřejmě enormní zájem na záchraně klubu i svých vložených peněz má p. Simáně opatrný podnikatel, který už napumpoval do Slávie lwtos několik desítek milionů, zatím mu za to ani nikdo neřekl, děkujeme.
      Stadion by mohl být na prodej i díky malé ekonomické výnosnosti, ale spojování s týmem Slávie nemusí být nyní na pořadu dne.
      Kenia má povolení shánět angažma a pokud nic nesežene , bude to s ním jako v současné době., pokud se rapidně nezlepší.
      Jinak existuje i zatím utajená dohoda zachránit Slávii za každou cenu kvůli investicím pánů K a K finančnímu zájmu předsedy asociace na úpěchu celého projektu, kde p už příští rok počítajá s výraznou ziskovostí
      A kdyby tohle všeshno selhalo je ve hře i případný bstup dp amaterských soutěží, sondovala se třetí liga.

      • Re: Vstup investora

        jira123     před 9 lety 03.09.2015 13:07 |  
        0 0

        Děkuji za info , neviděl bych to tak černě .Jen by mne zajímalo kdo může být dřívější majitelé :)

      • Re: Vstup investora

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 13:08 |  
        0 0

        Už jsem na to přišel. Jiří1 je totiž Řebíček sám. Všechno to vysvětluje, tu jeho proslavenou informovanost, to že to nikdy není nakonec pravda a všichni se divíme nebo třeba ta strašná čeština a překlepy, jak je pan Aleš často pod parou.

        • Re: Vstup investora

          birkin     před 9 lety 03.09.2015 13:43 |  
          0 0

          mylis se, Jiri1 toho vi jeste vic nez Rebicek...ve skutecnosti vi Jiri1 vsechno, takze se zcela jiste jedna o samotneho Boha pripadne Satana:-D

          • Re: Vstup investora

            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 16:46 |  
            0 0

            Že by Chuck Norris fandil Slavii?

  6. Re: Trutnov - Slavia 0:2

    Betynka58     před 9 lety 03.09.2015 12:16 |  
    0 0

    Tak Mičola ve Slavii končí. Škoda ho, měl jsem toho kluka opravdu rád. Je mi ho líto, ale zdraví je holt prevít.

    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

      naplavnik     před 9 lety 03.09.2015 12:27 |  
      0 0

      Jsem zvědavý, jestli se dá natolik dohromady, že ještě někde vůbec bude hrát. Nebýt těch zdravotních lapálií to mohl být u nás stále lehce nadstandardní hráč.

    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

      Barra     před 9 lety 03.09.2015 12:36 |  
      0 0

      Take mi je to lito, Micolovi bude za 3 tydny jen 27 let a teprve ted by mel se dostavat na vrchol sve kariery. Za poslednich 5 let neodehral ani ekvivalent 20 celych zapasu. Jak jsem dnes jinde psal, skoda ze Slavie tak malo informuje o zdravotnim stavu hracu. Vime jen, ze stale propadaval s kolenem, ze rehabilitoval na rotopedu. Urcite mel dobre doktory k dispozici, z jinych pripadu je ale znamo ze nekdy neskodi 'second opinion' jineho specialisty a jiny zpusob lecby. Jestlize Tomas ma povoleno hledat si jiny klub, tak snad jeste neni zcela ztraceny pro fotbal ale mam obavu. Skoda. Libil se mi jako hrac, jako clovek mi pripada sympaticky.

      • Re: Trutnov - Slavia 0:2

        KubaM     před 9 lety 03.09.2015 23:29 |  
        0 0

        Souhlasím, také je mi ho líto...

  7. Re: Trutnov - Slavia 0:2

    martines121     před 9 lety 03.09.2015 12:35 |  
    0 0

    tak hoši,byl jsem včera v Trutnově a musím říct že to byla velká bída.Kde jsou ti fanoušci, co byli na Novém Bydžově?
    Respekt patří Trutnovským,kteří se alespoň v menším počtu snažili fandit, a pouštět i nějaké pyro.Návštěva jinak byla slušná,tvořená především Trutnovskými rádoby fans,kdy k nepochopení bylo hlavně několik jedinců,kteří měli sks šálu, ale dres Trutnovský.
    Herní stránka-obrovská tragédie útočníků!Diop prakticky nic nevymyslel,největší bojovnost ukázali Štohanzl,Zmrhal,Bazal
    Dostál opět vyhořel,zajímalo by mne,který trenér konečně pochopí,že na ligu nemá?
    Trutnov spoléhal pouze na nakopávané balony,škoda že s divizním týmem jsme byli schopni vstřelit pouze dva goly.

    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

      doctorex (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 13:39 |  
      0 0

      Proč rádobyfans? Taky mám kromě slávistického dresu i dres jednoho klubu z divize, na který často chodívám. Přijde mi, že dost lidí v mém okolí to tak má, že fandí svému vesnickému klubu a k tomu i nějakému v první lize - nebo z zahraničí.

    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

      Tochal (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 13:56 |  
      0 0

      Že dorazí méně fanoušků než na Bydžov se dalo čekat, ač "jen" pohár, pořád to byl soutěžní zápas. Tohle byl nepodstatný přátelák, navíc bez reprezentů.

      • Re: Trutnov - Slavia 0:2

        Tomski     před 9 lety 03.09.2015 13:58 |  
        0 0

        + se hrálo ve středu a ne pátek...

  8. Re: Trutnov - Slavia 0:2

    Navar (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 17:48 |  
    0 0

    Tak dohodnuto. Zitra je oficialni podepisovani smlouvy a bude to oznameno.

    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

      lassiter     před 9 lety 03.09.2015 17:52 |  
      0 0

      No tak jo holt :-) To jsou věci.

    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

      Koky (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 17:55 |  
      0 0

      Tak doufám, že nám všem spadne po takové době na opravdu dlouhou dobu aspoň malý kamínek ze srdce.

      • Re: Trutnov - Slavia 0:2

        Fallen (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 18:45 |  
        0 0

        Neboj, po*ere se něco jinýho. To bychom nebyli slávisti...

    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

      spino     před 9 lety 03.09.2015 18:34 |  
      0 0

      Alibaba konečně nahrazuje 40 loupežníků? :)

    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

      Fallen (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 18:44 |  
      0 0

      Počkej, tohle zní po těch letech jako vtip :D

    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

      Markus     před 9 lety 03.09.2015 18:55 |  
      0 0

      Díky za nadějnou zprávu. Jak tady správně píší jiní, na světlo na konci tunelu už čekáme příliš dlouho, protijedoucích lokomotiv už bylo také moc, bude nám chvíli trvat uvědomit si, že to není jen další sen. A kdyby to snad opravdu sen nebyl, měli bychom do toho jít jako fanoušci s velkou pokorou. Ať je temné období pro všechny lekcí, jak už nesmí Slavia nikdy skončit.

    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

      Kactus     před 9 lety 03.09.2015 19:15 |  
      0 0

      po tolika letech se na nas usmalo stesti? az bude, bude :)

    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

      birkin     před 9 lety 03.09.2015 19:43 |  
      0 0

      pravda je, ze byl dnes odpoledne Trunda u Simaneho a taky je pravda, ze tam byl v poslednich dnech nekolikrat Tvrdik toho casu prezident Cesko-Cinske komory (nebo jak zni presny nazev)

        • Re: Trutnov - Slavia 0:2

          postovni (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 21:15 |  
          0 0

          Já teda z Číňanů nějak unesenej nejsem a z Luftjardy mám přímo osypky. Jestli je to pravda, tak to pro ně stejně budou jen drobný a řídit to tu bude někdo z Čech. Navíc si myslím, že Čínu (jako zemi) čekaj veký potíže. Na druhou stranu o moc horší morální profil a ekonomický schopnosti než současnej majitel mít nemůžou (to už by museli jít do záporu).

          • Re: Trutnov - Slavia 0:2

            Koky (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 21:16 |  
            0 0

            Co se týče Číny, tak si myslím, že ještě všichni budeme hodně divit..:))

            • Re: Trutnov - Slavia 0:2

              postovni (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 21:23 |  
              0 0

              Já bych se divil, kdyby ty problémy brzo neměli.

    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

      jira123     před 9 lety 03.09.2015 19:43 |  
      0 0

      Nejak se mi tomu nechce verit, snad to alda neprezene se sakee

    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

      mike-k (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 19:49 |  
      0 0

      doufám, doufám, doufám.

      prosím Pepi, Františkové, Tondo. Dohlédněte na tu vyšší moc, ať se to neposere. :)

      • Re: Trutnov - Slavia 0:2

        steev (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 19:59 |  
        0 0

        Díky Navare,tak snad už se konečně dočkáme.

        • Re: Trutnov - Slavia 0:2

          hiker42     před 9 lety 03.09.2015 20:12 |  
          0 0

          mám slzy na krajíčku jako na Strahově proti Ajaxu nebo v Edenu 17/5/2008.

          doba prevítů končí!

          • Re: Trutnov - Slavia 0:2

            Barra     před 9 lety 03.09.2015 20:51 |  
            0 0

            No... aby jen neprisel jeste nekdo horsi. Jestli to jsou Cinane - ja jsem nekolikkrat s nimi jednal, neni to zadna prochazka ruzovou sadou. Dane slovo ma v napriklad v Anglii nebo Nemecku uplne jinou vahu... Ale budme optimiste.

    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

      Barra     před 9 lety 03.09.2015 20:02 |  
      0 0

      Diky Navare. Tak to me ceka opet noc bez spanku a zitrejsi neustale preskakovani mezi ruznymi strankami ve snaze abych o nic neprisel. Ale jestli vse vyjde jak rikate tak to bude stat za to -:)

      A ted jsem v napeti kdo nas tedy koupi - fouka vitr vazne z daleke Ciny? Kdo bude klub vest? Bude se Simane dale nejak angazovat? A dojde k spojeni klubu a stadionu? Moc otazek, jsem zvedav. A doufam ze mluvite pravdu vy a ne Jiri1 ktery dnes psal ze mozny vstup investora se nestihne do pulky zari. Wait and see -;)

      • Re: Trutnov - Slavia 0:2

        Hubacek     před 9 lety 03.09.2015 20:12 |  
        0 0

        jedna osoba tu už trefila skoro všechno :-) dost věcí se tu tipovalo a byli i správné :-) během těch dnů co se tu ta dobrá zpráva objevila

        • Re: Trutnov - Slavia 0:2

          Barra     před 9 lety 03.09.2015 20:17 |  
          0 0

          Ktera, Hube, prosim, prozrat prvni pismenko... Prosim?!

          • Re: Trutnov - Slavia 0:2

            Fallen (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 20:32 |  
            0 0

            To bude ten čínskej Amazon.

            • Re: Trutnov - Slavia 0:2

              Barra     před 9 lety 03.09.2015 20:36 |  
              0 0

              Snad, ale prosil jsem Hubacka o prvni pismeno cloveka, ktery to uhodnul -:)

          • Re: Trutnov - Slavia 0:2

            Hubacek     před 9 lety 03.09.2015 20:35 |  
            0 0

            nemůžu ..slíbil jsem to

            • Re: Trutnov - Slavia 0:2

              Barra     před 9 lety 03.09.2015 20:39 |  
              0 0

              Pravy Hubacek by byl hodnejsi nez ty -:( Proc nas tak mucis?

              • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                Hubacek     před 9 lety 03.09.2015 20:43 |  
                0 0

                nemučím ,psal jsem že to tu skoro vše padlo už někde během těch dnů

                • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                  Barra     před 9 lety 03.09.2015 20:54 |  
                  0 0

                  Jiste, tady se toho ale psalo... No nic, uvidime tedy zitra-:)

                  • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                    Faris (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 21:24 |  
                    0 0

                    Jestli můžu zkusit svoje shrnutí, jedná se o společnost Alibaba, která už minulý rok koupila největší čínský klub za 192 mio USD. Vzhledem k tomu, že se Alibaba chystá investovat v Chebu do distribučního a datového střediska, investicí do Slavie si vybuduje jméno a získá "společenskou" prestiž a známost. Zároveň využije synergie pro chod klubu v Číně a tady, pořád si myslím, že výchova mládeže ve Slavii může být pro Čínu užitečná. Obchod "dojednal" Tvrdík, oznámení obchodu bude spojeno se Zemanovou cestou.
                    Otevřené otázky, co ještě nejsou vyřešeny: stadion, zatím se klub a stadion nespojí, snad v budoucnu. Vedení klubu: zůstane Trunda? Někoho si musí Číňan dosadit, určitě končí řebíčkův brácha jako finanční ředitel, to si pohlídají. Moje přání, ikdyž jsem teď Tvrdíkovi držel palce a pokud to klapne a je to pravda, tak mu ze srdce děkuji, tak přání je, aby nebyl v našem vedení.
                    O víkendu se připojí k týmu Frydrych, možná někdo další. Dluhy budou zaplaceny, kromě Kusého a Nevése, to se bude soudit.
                    Jinak za mne velké díky poslům dobrých zpráv Navarovi a Hubáčkovi, mimochodem jsme řešili v práci, jaké máte pozice, u koho pracujete apod..to asi nechcete pánové naznačit.
                    A klobouk dolů před prvním objevitelem Alibaby, ten který spojil všechny nitky k sobě: Bongor a CarlBruno, Colombo by to nevyřešil lépe.
                    Tak snad moje shrnutí je +-správné a nadechujeme se k lepším zítřkům. Sparťani u nás v práci se mi posmívali, že budeme mít komouše z Číny apod (mě teda Čína vůbec nevadí, pokud to fakt bude Alibaba, budu velmi spokojený), ted jsem našel článek o tom, jak do Křetínského EPH chtějí vstoupit Číňani taky a JT banku budou vlastnit z 30%, tak snad zklapnou, hlavně po tom, co zase hraje ta repre založená na sparťanech. Deset let mají násobně lepší finanční podmínky jak všichni ostatní a přece je v poslední desetiletce úspěšnější Liberec, s rozpočtem 70mio

                    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 22:37 |  
                      0 0

                      Kdepak komouši, v Číně jedou tvrdý kapitalismus.

                      • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                        JS (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 22:48 |  
                        0 0

                        Čistě náhodou jsem se v posledních dnech přes jednu osobu také dostal k Česko – Čínské komoře Tvrdíka a nevěřili byste, jak blízko mají k různým kšeftům s PPF...

                        • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                          Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 03.09.2015 22:53 |  
                          0 0

                          JS - iniciály Jiřího Šimaného, náhoda? :-)

                    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                      KubaM     před 9 lety 03.09.2015 23:36 |  
                      0 0

                      a Vás ta Čína těší? V Číně je velmi přísný státní kapitalismus, to tedy myslím musí i znamenat, že tak velké firmy jsou státní či polostátní. Pak jsme se stali majetkem velmi odporné diktatury, která v jisté obdobě vládla Slavii už jednou... bravo... A ještě budeme děkovat Zemanovi... FUJ!

                      • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                        KubaM     před 9 lety 03.09.2015 23:37 |  
                        0 0

                        Navíc se tak staneme dost možná hračkou pro čínskou sebepropagaci v naší zemi... Řeknu to klidně takto ostře: Horník by byl proti tomu nic a to jsem volal po petici proti němu téměř okamžitě...

                        • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                          knl66 (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 00:32 |  
                          0 0

                          Trošku vedle. I takovéhle velké podniky a firmy mohou mít v Číně soukromé majitele. Alibaba dělá obchod, na politiku kašle.
                          Nic osobního: občas mám dojem, že bychom byli nejraději za někoho, kdo však v našem světě neexistuje - bohatý, upřímný, hodný, slavista, filantrop, čestný, férový... Zatím se zmůžeme akorát na Jarolím ven, Petrouš ven, Beránek ven, Leška ven, Řebíček ven, Čínani ven, všichni ven! Nám a Slavii není nikdo dost dobrý!
                          Ale kdoví, jak to ještě dopadne a co se nakonec dozvíme. Třeba bude všechno jinak :)

                          • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                            Heretic (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 09:10 |  
                            0 0

                            Přesně tak to je :-)

                          • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                            KubaM     před 9 lety 04.09.2015 09:25 |  
                            0 0

                            Proč to tak maximalizovat, prostě jen někdo NORMÁLNÍ :D. Je to tak moc, když se dívám na naši soupisku: čeští mafiáni, Rusové, Kazaši, Číňané, příště možná šejkové...? Copak není dost normálních a čestných firem někde tady v našem euroatlantickém, tj. demokratickém prostoru? V Německu myslím také úspěšně ve fotbale investují jejich vlastní firmy...

                            • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                              malan (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 10:27 |  
                              0 0

                              Protože žádná NORMÁLNÍ firma nebude házet své prostředky do černé díry. A fotbalové kluby (pokud nehrají poháry, nemají nadějné hráče, negenerují zisk) jsou černými děrami. Zeptejte se Hřebíčka, Křetínského kolik je to stálo. Šimáně se na toto téma také vyjádřil dost jasně.

                        • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                          malan (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 00:41 |  
                          0 0

                          Ještě se ani neví kdo to je/bude a tady už se zase brečí. Nikdo Vám nebrání přihrát Slavii majitele který bude splňovat Vaše ideály, ale to není tak lehké že? Blbě kecat je mnohem snazší...Také bych chtěl žít v tom vzdušném zámku jako Vy.A nezapomeňte na petici, pokud to skutečně budou Číňané.

                        • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                          Faris (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 00:59 |  
                          0 0

                          Kubo, nazor respektuji, ale nesouhlasim. Samozrejme muj prvni kandidat byl Kellner nebo Simane, Cech, uz ve Slavii byl, to by bylo nejlepsi. Dokonce jsem Kellnerovi napsal email, asi ho nedostal. Ale v zadnem pripade nebudu dekovat Milosovi, to je mimo. Tvrdikovi bych podekoval, pokud to dojednal, na to mam nastesti vstricnou povahu a dokazu podekovat i cloveku, ke kteremu mam vyhrady. Ad Cina..ta zeme tady je, ma svojj historii, soucasnost i budoucnost. Urcite jsou demokratictejsi zeme a je jich hodne, ale situace se zlepsuje, a to dramaticky. Muj sef pracoval tri roky v Cine, firma kde pracuju je v Cine silne etablovana, stejne jako mraky dalsich a tim pomahaji importovat tam demokracii myslim lip, nez nekam vtrhnout, rozstrilet a pak to nechat osudu. Apropo kdyby nas koupil arabsky sejk, budete nadavat? To jsoi podle mne daleko vetsi diktatori..jsem zapadne orientovany, vedom si nutne vazby euroamericke, ale to neznamena, ze plyvu na cokoli jineho. Nevim, jaky to bude investor, treba za dva roky odejdou, ale momentalne za me 100% podpora. Koncim prispevek psany na telefonu Xiaomi, zakoupeny na Aliexpress.com pre rokem a pul (patrici pod Alibabu)

                          • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 01:52 |  
                            0 0

                            Zatím tady nepadla jedna věc, která je klíčová, kolik procent Číňan koupí ? Podle toho, co tady v náznacích zaznělo, to nejspíš vypadá, že Aleš asi neprodá všechno, ale jen část svých akcií, no uvidíme. Myslím, že v naši situaci si moc nemůžeme vybírat, hlavní je, že zase budou po delší době peníze a klid pro systematickou práci mužstva do budoucna.

                            • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                              marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 08:12 |  
                              0 0

                              tisíckrát lepší činskej majitel než ruskej, nebo českej mafián

                              • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                                Ferguss     před 9 lety 04.09.2015 09:12 |  
                                0 0

                                Přesně tak. S Číňany jsem díky své práci takřka v denním kontaktu , firma pro kterou pracuji má v Číně desítky poboček.Představa, že by sem tahali komunistickou politiku nebo ideologii je docela srandovní, nezažil jsem, že by to někdo kdy byť jen slovem zmínil. Jediná ideologie, která se v soukromém sektoru vyznává jsou prachy a výkon, panuje tam řádově tvrdší kapitalismus než kdekoliv v Evropě. Nebuďme zkrátka papežtější než papež, pobočky v Číně má každá větší světová společnost. Neříkám, že z nich jásám, mám k nim tolik výhrad, že bych o tom mohl sepsat knížku, prostě jim to myslí jinak než nám (to nemyslím jako urážku). Ale jedno se jim musí nechat jsou to ve většině případů 100% profíci a dříči.

                              • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                                Barra     před 9 lety 04.09.2015 09:40 |  
                                0 0

                                V zapadni Evrope neni cinsky Triad ani o chlup lepsi nez italske, albanske, japonske a jine 'sestrske' organizace a vladne nemilosrdne tvrdou rukou jak v Anglii, tak v Holandsku, Belgii a Francii - vsude kde se nachazi nejaka cinska komunita a velky pristav kam prichazi denne tiside kontajneru z Ciny. V roce 1996 bylo v Holandsku jiz 1.977 cinskych restauraci, presne cisla pro Antverpy jsem nenasel, ale mene nez 100 jich urcite nebude. Kdyz se prochazis nasim Chinatown tak vetsina z nich zari prazdnotou. Hlavni aktivita urcite nebude priprava babi pangang a pekingske kachny.

                                Ale to jen okrajove. Horsi je cinska fotbalova mafie, ktera se v Beneluxu snazi ovlivnit fotbalove zapasy na ktere se vsazi v aziatickych zemich, a to diky moznostem internetu. Napriklad ze v posledni ctvrt hodine padnou 3 branky, ze dostane nejaky hrac cervenou, ze padnou alespon 2 penalty, ze urcity klub vyhraje z rozdilem alespon 5 branek, atd. Proti nim jsou Berbr a spol male pivo. A ver mi, ze jestlize se dostaneme do cinskych ruk, tak vstoupne zajem o sazky na Slavii a cesky fotbal. V Belgii se snazil 'obchodnik' Zheyun Ye infiltrovat do Beerschotu tim, ze se nabidnul jako investor. Penize nedonesl, ale pozdeji
                                nahlasili 3 hraci ze je kontaktoval aby se 'mene snazili' v urcitem zapase za odmenu 25tis eur na hlavu. U nas nepochodil, tak to zkousel o petice jinych klubu, kde vymenou za kapitalovy vstup chtel pravomoci v klubu. Pochodil u Lierse SK. I kdyz tehdejsi trener Paul Put to odmita, hraci se priznali ze dostali celkem az 75tis eur na zapas, vymenou za ovlivneni hry. Nekdy nastoupili jen s B-ckem a logicky prohrali. Hraci jako brankar Cliff Mardulier a kapitan Lierse Laurent Fassotte, stejne jako Marius Mittu a Laurent Delorge (mezitim oba u Anderlechtu) se priznali. Vedle nich padlo do pasti jeste dalsi
                                sestice hracu a treneru, stejne jako v Holandsku. Nekriklavejsi byl degradacni zapas La Louviere-St.-Truiden, na ktery se v Azii vsadilo 600tis eur. Trenerem La Louviere byl Gilbert Bodard, byvaly elitni brankar Standardu (a svagr Michela Preud'homme, ktery byl narodni brankar Belgie a ted trener Club Brugge). Ye pozval trenera Bodarda do hotelu, kde par svalnatych muzu cekalo s baseball hulkami. Kdyby se Bodard nepostaral o to, aby La Louviere vyhrala s rozdilem 2 branek, odnesla by to jeho nezletila dcera. Zapas skoncil spravnym vysledkem 3-1, brankar Belic z St.-Truiden chyboval 3 x. Hraci svedcili pri
                                procesu, ze Bodard pred zapasem oznacil koleckem v sestave protivnika par hracu, kteri 'budou hodni a nesnazit se'.

                                Ne vse co tedy z Azie a Ciny pochazi, je ciste a ruzove. Jestli nas ma koupit Alibaba, nemam z toho obavy. Ze se ale zvysi zajem o zapasy Slavie v Cine a v sazkovych kancelarich, je beze sporu.

                                • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                                  KubaM     před 9 lety 04.09.2015 10:02 |  
                                  0 0

                                  Vidíš, to mě ani nenapadlo. Mně nejvíc vadí propojení se státem, i když souhlasím, že u každého podniku ta míra bude asi jiná, tak i podle toho budu případně ochotný přivřít oči. Snad... Já se prostě jen bojím, abychom se nestali něčí propagační hračkou.

                                • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                                  birkin     před 9 lety 04.09.2015 10:12 |  
                                  0 0

                                  myslim, ze tady se opravdu jedna o jiny level nez o nejakeho sazkoveho podvodnika

                            • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                              Navar (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 08:40 |  
                              0 0

                              Ales proda 100 %. Na blizici se Valne hromade skonci vsichni Rebicci a jejich nejblizsi navzdy v SKS...

                              • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                                Heretic (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 09:17 |  
                                0 0

                                Pan Navare to snad ne... Já věděl proč neslavit již včera(Škoda). Mám úplně husí kůži.

                        • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                          KubaM     před 9 lety 04.09.2015 09:06 |  
                          0 0

                          http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/1019516-cinsky-internetovy-gigant-alibaba-jde-na-burzu-i-do-sveta

                          citace: "V Číně je kultovní postavou. Kromě komunistické strany nikdo nemá na lidi větší vliv. Jedním dechem říká, že internet Čínu otevře, ale zároveň předal úřadům informace o těch, kdo na webu kritizují stranu. „Ze všech sil se snažím být přítelem vlády – poslouchat je, mluvit s nimi, ale nikdy s nimi nedělám byznys. Jak říkám, milujte je, ale nikdy se s nimi nežeňte,“ dodává Jack Ma."

                          • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                            Navar (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 09:12 |  
                            0 0

                            Raději tomu zamezím rovnou. Alibaba to není.
                            Čekám na svolení informaci zveřejnit. Vydržte a modlete se.
                            Tak to činím i já :-)

                            • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                              Markus     před 9 lety 04.09.2015 09:23 |  
                              0 0

                              Když jsem říkal, kupte mi Slavii, myslel jsem pojišťovnu!

                              BTW na webu má pojišťovna zásadní formulář nazvaný "NAHLÁSIT ŠKODU". Jak je ten kontext krásná věc ... :)

                              • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                                Barra     před 9 lety 04.09.2015 09:44 |  
                                0 0

                                -:))))

                          • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                            Navar (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 09:12 |  
                            0 0

                            Raději tomu zamezím rovnou. Alibaba to není.
                            Čekám na svolení informaci zveřejnit. Vydržte a modlete se.
                            Tak to činím i já :-)

                            • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                              Euforak (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 09:17 |  
                              0 0

                              Já Ti to svolení dávám. :)

                            • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                              Euforak (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 09:17 |  
                              0 0

                              Já Ti to svolení dávám. :)

                            • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                              KubaM     před 9 lety 04.09.2015 09:21 |  
                              0 0

                              ehm, to by asi bylo nejlepší no :D když už se jednou naznačuje... díky

                            • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                              Mac     před 9 lety 04.09.2015 09:26 |  
                              0 0

                              Všechny indicie ukazují na to CEFC. ;-)

                            • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                              Faris (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 09:33 |  
                              0 0

                              Pane, vy mě máte na svědomí!:-) Dvě noci nemůžu usnout, já už se z toho zblázním a zase je to je jinak než jsem si myslel...Tak snad tedy dnes bude jasněji, ikdyž Miloš všechny dojednané investice chce oznamovat zítra v Šanghaji...

                            • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                              alois_veliky (admin)     před 9 lety 04.09.2015 09:42 |  
                              0 0

                              Navare, mohu se zeptat - jak dlouho ta jednání probíhají (probíhala)Dařilo se to držet celou dobu v tajnosti nebo je to "rychloakce" posledních dní?

                              • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                                Navar (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 09:51 |  
                                0 0

                                Já o tom vím osm dní.
                                Jak dlouho to ale probíhá, to netuším

                                • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                                  janko (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 10:31 |  
                                  0 0

                                  Navare, včera jsi psal že se to chystají dnes oficiálně zveřejnit. Máme očekávat pokud to tedy klapne tiskové prohlášení ze strany Slavie, nebo toho nového hráče?

                                  • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                                    Hubacek     před 9 lety 04.09.2015 10:52 |  
                                    0 0

                                    Uklidním některé Zeman s tím nemá nic společného , vše se dohodlo minulou středu

                                    • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                                      Faris (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 11:03 |  
                                      0 0

                                      No to jsem ani nepocital, ze s tim ma neco spolecneho, ale muze to oznamit v souvislosti se svoji cestou, zname to...hele, mate info v kolik by to treba mohlo byt oznameno? bojim se kazdych pet minut obnovovat vsechny stranky, kde by neco mohlo byt, jsem v praci..:-)

                                      • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                                        soudek82 (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 11:05 |  
                                        0 0

                                        viz navar v druhém článku

                                        • Re: Trutnov - Slavia 0:2

                                          Faris (přítel SN)     před 9 lety 04.09.2015 11:18 |  
                                          0 0

                                          Konecne!!! aspon v klidu dám oběd. Super je že 40% má Šimáně, to je absolutní bomba, snad to ohlídá.