Přestože šly z týmu Baníku přes týden hlasy, že tentokrát už musí bezpodmínečně vyhrát, tak samotný zápas ukázal, v jaké je jejich tým krizi. První půle byla ze strany Ostravy příšerná a nepamatuji se (nebo jsem minimálně dlouho neviděl), že by ligové mužstvo předvedlo za tak krátký úsek tolik banálních chyb v přihrávkách či nepřesných centrech. Slavia hrála co potřebovala a poločasové vedení 2:0 se dá označit za zasloužené, byť převahu měli červenobílí spíše jen v nebezpečnosti v pokutovém území.
Druhá půle byla z naší strany o poznání horší. V podstatě jsme se jen zatáhli a bránili se. Baník přidal a měl jasnou převahu, naštěstí jen po pokutové území, které jsme vzhledem k silnému tlaku domácích bránili ještě poměrně spolehlivě. Taktika nám mohla vyjít, jenže gól z brejku nedal v tutovce ani Štohanzl a ani Voltr, kterého nenašel v jasné pozici Škodův nepřesný pas. Přišlo tak samozřejmě drama. Nejdříve nás ještě podržel brankář Berkovec, při střele Mišáka byl bez šance i on. Naštěstí další šance Baníku už do konce zápasu nepřišly a v samotném závěru skvěle přidal druhý gól Škoda.
Jak sobotní zápas zhodnotit po stránce výkonu? Na jednu stranu se hrál na ligu podprůměrný fotbal a Slavia byla až přespříliš pasivní, na tu druhou však bylo evidentní, že klíčové jsou 3 body a jim podřízená sázka na zataženou obranu a protiútoky, protože tak slabého soupeře, jakým Baník byl, by silnější tým měl jasně přehrát i v poli. Vzhledem k nelehké situaci Slavie a dlouhodobě nedobré bilanci v Ostravě se nakonec přikloním k mírně pozitivnímu hodnocení. Přeci jen jsme v podstatě zaslouženě vyhráli venku, ačkoliv bych si do budoucna představoval výrazně vyšší aktivitu i držení míče a tudíž i lepší kontrolu nad zápasem.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Martin Berkovec - 6 - Ve druhé půli předvedl dva výborné a důležité zákroky. Nejdříve konečky prstů vytěsnil dalekonosnou střelu (možná by šla na tyč) a pak pohotově zasáhl u bližší tyče po rohu. S inkasovanou brankou nemohl nic dělat. Co se týče centrů, tak byl jistý tak napůl. Některé míče vyrazil, ale nebylo z toho nebezpečí. Slavia má v brance konečně jistotu.
Jan Mikula - 5 - Průměrný výkon, při svém dobrém vstupu do sezóny předvedl i o něco lepší. Byl důrazný a snažil se poctivě bránit, několik chyb ale v jeho hře bylo. Častěji fauloval, gól padl po jeho straně.
Martin Latka - 5 - Průměrný výkon, po pauze zaviněné zraněním se ale dá hodnotit docela uspokojivě. Větší chybu si připsal při rozehrávce v první půli, kdy situaci výborně zachránil Deli. Ten byl i víc vidět, ale stopeři jako celek působili celkem jistě. Latka pomohl s odhlavičkováním mnoha balónů z vápna a nachomýtl se i k naší první vstřelené brance, i když se nedá říct, že by na ní měl větší podíl.
Simon Deli - 6 - Navázal na svůj špičkový výkon proti Jihlavě. V bránění byl takřka perfektní, skvěle vyřešil Latkův kiks. Vyšší známce však zabránila jeho nepřesná rozehrávka, když oproti minulému zápasu odevzdal o hodně víc míčů.
Michal Švec - 6 - Z mé strany velká spokojenost se záskokem Švece na místě levého beka. Zvláště se mi líbilo, jak předvídal hru a mnohokrát díky tomu předskočil útočícího protihráče a uzmul jemu mířený míč.
Jan Štohanzl - 4 - Hodně nevýrazný. Zazdil tutovou šanci, kterou mohl rozhodnout zápas. Přihrál sice na první Škodův gól, ale tu nahrávku bych mu spíše vytkl, protože měla být mnohem lepší. Naštěstí to díky Škodovu parádnímu uvolnění skončilo stejně brankou. Posilou zatím není.
Tomáš Souček - 5 - V první půli hodně dobrý a podobně jako Švec získával dobrou anticipací míče s možností brejku do otevřené obrany. Ve druhé půli už se našemu středu hřiště zdaleka tolik nedařilo a Souček musel zasahovat na poslední chvíli i za cenu faulu. Celkově ale dobrý výkon.
Robert Hrubý - 5 - Uvažoval jsem mezi čtyřkou a pětkou. Plusem je gól po jeho centru z rohu, i když tam to bylo dost o štěstí. Skvěle vyřešil i brejk nahrávkou Štohanzlovi do tutové pozice. Minusem jsou některé ztráty v první půli a malá aktivita ve druhé pětačtyřicetiminutovce. Kromě toho byl často v soubojích pozdě a hodně fauloval. Nakonec jsem se přiklonil k pětce s tím, že má u mě Hrubý minus do budoucna, pokud u něj budu znovu na vážkách.
Milan Černý - 5 - Myslím, že byl aktivnější než na druhé straně Štohanzl, ale lehkost a fotbalovost byste u něj hledali těžko. Obávám se, že ji ztratil na operačních sálech při svých častých vážných zdravotních potížích...
Radek Voltr - 7 - Hráč zápasu. Jistě mu pomohla v úvodu první branka, kterou trefil excelentně. Bylo zřetelné, jak mu první gól v nejvyšší české soutěži dodal sebevědomí a energii. Hlavně v první půli byl velice aktivní a byl motorem útočné činnosti Slavie. Ve druhé půli se vydal a už se mu podobně jako zbytku týmu tolik nedařilo, výbornou známku sedm si ale zaslouží.
Milan Škoda - 7 - Herně by to pro mě byl výkon na takovou slabší pětku, ovšem je třeba vzít v potaz, že si Škoda parádně sám připravil a následně zakončil dvě gólové akce, čímž rozhodl zápas. A od čeho jiného by měl útočník na hřišti být?
Karel Piták, Jaromír Zmrhal a Jiří Bílek nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (167)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Chowi před 10 lety 24.08.2015 16:17 |Souhlas s hodnocením. Jenom trošku odbočím. Nevíte někdo jak je to s Delim? Je u nás na přestup či na hostování? Popř., že je na přestup nejedná se o stejný fígl od Sparty jako v případě Balaje? Tj. my jsme jim ho rozehráli a oni ho prodali? ...
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Alanor (admin) před 10 lety 24.08.2015 16:20 |Deli je na přestup, otázkou je, jestli jsme ho už zaplatili. Ale myslím, že by to tak mělo být a že by měl v derby nastoupit.
Co vím, tak Balaje jsme si prodali sami a Slavia na něm vydělala.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Travinho před 10 lety 24.08.2015 17:39 |Mělo by to tak být, vyslechl jsem to v hovoru nejmenovaných členů vedení na tribuně při zápase juniorky, z nějž vyznělo mimo jiné i to, že se tomuto odchodu za cca. 10 milionů pan Beránek bránil, ač tohoto hráče vůbec nevyužíval.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Arutha před 10 lety 24.08.2015 16:25 |S hodnocením souhlas, Delimu bych dal klidně i 7
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
spino před 10 lety 24.08.2015 16:41 |Voltr hrál skvěle! Nechápu, proč tenkrát Bolševik zarazil jeho přestup. Asi by z toho neměl peníze, jako u těch svých posil.
O Škodovi jsou už asi slova zbytečná. Pro mě je to v současnosti nejlepší český útočník a měl by být jedničkou v nároďáku.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Kornovo před 10 lety 24.08.2015 18:44 |kdo presne je bolsevik?
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
spino před 10 lety 24.08.2015 18:51 |Kornějev
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Kunetice před 10 lety 24.08.2015 18:53 |ty budeš hodně mladej no přeci rumuni!
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
stromovous (přítel SN) před 10 lety 24.08.2015 17:38 |Černý stejný výkon jako Souček, Hrubý či Mikula a lepší než Štohanzl? No way.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Travinho před 10 lety 24.08.2015 17:51 |Podle mého Černý tentokrát nezahrál špatně, snad se to stane pravidlem. Druhou půli už se vracel do starých kolejí.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Arutha před 10 lety 24.08.2015 18:03 |Já si nemůžu pomoct, ale pořád mi přijde, že by Černý byl platnější na beku
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
winter (přítel SN) před 10 lety 24.08.2015 18:35 |Určitě zajímavá myšlenka. Otázkou je jak by zvládal poziční hru.. Každopádně spousta moderních krajních beků "vznikla" tím, že se na beka přesunul původně (ofenzivní) záložník viz třeba Rajtoral. Ten byl taky průměrný záložník, ale na beku je famózní. A Černý se svojí fyzičkou a náturou s kterými nevypustí jediný souboj by mohl být zajímavým bekem.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Navyseals před 10 lety 24.08.2015 18:38 |On hrozně fauluje, takovej hráč beka hrát nemůže.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
bububu (přítel SN) před 10 lety 25.08.2015 11:03 |Musím říct, že tuhle myšlenku mám v hlavě už déle a rozhodně bych jí nezatracoval. Podle mě Milan na beka dispozice má, bránit jednoznačně umí.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
jarodo57 před 10 lety 24.08.2015 17:40 |Já s tebou povětšinou souhlasím a to i dnes.Jenom bych se zastavil u Štohanzla.Čtyřka odpovídá,neodehrál žádné velké utkání ,ale lámu si hlavu nad tím,že celkově dostal tuto známku jako jediný .A protože nižší známku jsi neudělil ,tak byl podle tebe jasně nejhorším hráčem .To si myslím,že nebyl.A klidně bych o tom s tebou mohl vézt debatu.Třeba v porovnání s Mikulou .Voltr třeba taky zazdil tutovku v druhém poločase,když měl ve vápně přihrát na úplně volného spoluhráče(a myslím dokonce zrovna na Stohanzla) a nezakončovat sám v horším postavení.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
pinochet před 10 lety 24.08.2015 18:09 |Mně včera přišel nejhorší Hrubý, ale může to být tím, že jsem od něj po povedeném utkání s Jihlavou čekal více, zatímco od Štohanzle, kterého jako bůhvíjakou posilu nevidím a Černého nic moc. Černý ale nalevo dobře spolupracoval se Švecem. Uvidíme ale, jak úroveň těchto hráčů prověří Bolka, která je o level jinde než Baník.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
bongor před 10 lety 24.08.2015 20:00 |U Štohanzla se mi líbí jeho zarputilé nasazení.Dal bych mu klidně 5.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Eluin (přítel SN) před 10 lety 24.08.2015 18:14 |S hodnocením souhlasím, možná jen u Černého bych dal o bod více.
Ostrava sice byla asi nadlouho nejslabším týmem, který vůbec v lize můžeme potkat (a zůstává tak bohužel nadále kandidátem na sestup č. 1), ale to by nemělo vrhat velké stíny na náš výkon.
A propos, všimli jste si, jak rozhodčí nastavil celkem málo minut (tuším 2)?
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Navyseals před 10 lety 24.08.2015 18:42 |Tak ty dvě minuty byly optimální, neošetřovalo se a padl jen jeden gól, druhej padnul už v nastavení.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Eluin (přítel SN) před 10 lety 24.08.2015 18:46 |A co střídání? Pamatuji se, že některým z našich se z trávníku moc nechtělo :).
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Navyseals před 10 lety 24.08.2015 18:53 |V novejch pravidlech se za střídání už nenastavuje.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Eluin (přítel SN) před 10 lety 24.08.2015 19:11 |Tak to se omlouvám, to jsem nevěděl.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Radek097 (přítel SN) před 10 lety 24.08.2015 18:43 |V prvním poločase byla nastavena 1 minuta a v druhém poločase 2 minuty. Suma sumárum to jsou 3 minuty.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
JohnyPine (přítel SN) před 10 lety 25.08.2015 08:41 |Taky jsem si všimnul, že nám rozhodčí občas připísknul. Bylo to dost zvláštní. Už jsem si zvyknul, že nám rozhodčí spíš škodí. Asi jim Ostrava leží v žaludku ještě víc, nebo se Řebíček začal kamarádit s Berbrem.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
quelhar (admin) před 10 lety 24.08.2015 19:25 |Celkově to odpovídá pocitu, který jsem měl z průběhu zápasu, tudíž že sudí nám jistě neškodil, možná dokonce mírně pomáhal - nejjasnější případ byl faul před Hrubého standardkou z rohu vápna. Kdyby chtěl, mohl úplně v klidu nastavit standardní tři minuty.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Navyseals před 10 lety 24.08.2015 19:31 |Já myslím, že to bylo jedno. Baník ani po gólu neměl žádnej tlak a jedna minuta navíc by nic neřešila.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Ferguss před 10 lety 24.08.2015 19:57 |Taky mi přišlo, že rovina byla lehce nakloněna v náš prospěch. Což se stane tak jednou za sezonu, takže letos máme vybráno:)
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
travel (přítel SN) před 10 lety 24.08.2015 18:49 |Rozhovor s J. Vrbou:
http://slaviafans.com/rozhovor-s-jirim-vrbou/
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Plos před 10 lety 24.08.2015 19:17 |http://sazeni.unibet.com/fotbal/gambrinus-liga/primak-miry-bosaka-cizinec-nasinec
Co na to říct, snad ani nic...při porovnání Součka a Baéze mne fakt až mrazí v zádech , jak prostá naše přestupová politika je (nebo byla, kdo ví..)
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Navyseals před 10 lety 24.08.2015 19:25 |Bohužel naprostá pravda, nedá se nic dělat. Baéz byl zoufalec první kategorie a Souček ho strká do kapsy zápas co zápas. Ale zase bych byl opatrný ohledně Kenii, ten je pan fotbalista a strkat ho škatulky s Ritchiem nebo Baézem je blbost.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Plos před 10 lety 24.08.2015 19:44 |On je taky strká do škatulky "věčně zraněný" a to po právu...ten člověk je v té škatulce už několik let, všichni to ví...ale stejně přijde k nám aby odehrál sotva čtvrt sezony a v tichosti zmizel (což se na 99% stane). Nic proti jeho kvalitám, když nesóluje a hraje pro tým (což ne vždy bylo, přiznejme si...hlavně v posledních zápasech) tak je to hráč mimo možnosti Synot ligy a taky patřím k těm co byli po Liberci byl v euforii, jaký diamant jsme to přivedli...ale když se nad tím reálně zamyslím...proč takového hráče z Bundesligy/2. Německé ligy, nevzal nějaký věhlasnější celek? Protože si umí dát dvě dohromady a dojde mu, jaká je šance že ten hráč odehraje bez zranění alespoň dvě po sobě jdoucí sezony...
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Navyseals před 10 lety 24.08.2015 20:56 |V minulý sezóně odehrál 14 zápasů ze 16 možnejch a z toho jeden zápas seděl za žlutý. To ti přijde jako věčně zraněný? V létě se prostě zranil, to se stane komukoli a není důvod ho odstřelit, když hrál, byl skvělej a pokud ho Uhrin ještě nechá hrát, tak skvělej opět bude, o tom nepochybuju.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Plos před 10 lety 24.08.2015 21:21 |No ok, beru...sice ani jeden zápas neodehrál ani do 80. minuty (ne, opravdu to nebylo pokaždý kvůli Beránkovi, z 90% už v 70. šlapal vodu)¨...a ano, když si jeho kariéru zobrazím jako celek, musím mluvit o věčně zraněném...neříkám, že je důvod ho odstřelit, jen ti vysvětluji, že to tak dopadne :D ...a opět musím podotknout, že ve druhé polovině jara už to podle mě nebylo ono, to co předvedl v prvních zápasech a v přípravě, byl Bundesligový Kenia...pak už to byl "jen" nadprůměrný hráč Synot ligy se sklony k sólování...to mi prostě nevymluvíš..
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Navyseals před 10 lety 24.08.2015 21:29 |Ano, ty jeho výkony šly časem trochu dolů, ale když si to nemáš s kým dát, tak prostě sóluješ, protože, když to dáš spoluhráčům, se kterými tu dobu hrál, tak se rovnou můžeš otočit a běžet zpátky. Jeho vyčerpání a střídání před koncem zápasu je kvůli tomu, že on na rozdíl od většiny celej zápas jezdil, nabízel se a napadal.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Plos před 10 lety 24.08.2015 21:30 |Další věc je, že pokud zůstaneme u hry na dva útočníky (v což doufám), tak nevím nevím na místo koho ho dát do sestavy, nabízí se místo Míni/Štohanzla, ale nedovedu si Keniu moc představit jak lítá nahoru a dolů po lajně, když na podhrotu už v 75. minutě nevěděl...a ikdyž Hrubý často ztrácí míč, je to jeden z mála technických odchovanců, kterého jsme zatím nepustili "zadarmo" ostatním týmům Synot ligy a budu chtít radši v základu jeho než Keniu....
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Travinho před 10 lety 25.08.2015 09:44 |Tady je spíš vidět, že Bosák nás nemá rád. Baéz se prostě nepovedl, ale Kenia je fotbalista jakých je tu málo a Ritchie s Boudjemou byly tahy rusů, to se nedá brát vážně. Navíc tvrdit, že hráči Trenčína jsou nepoužitelní, když tento tým málem vyřadil Steauu Bukurešť a jeho bývalí hráči jsou mnohdy hvězdami ve svých týmech...
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Plos před 10 lety 26.08.2015 08:52 |Hele, to, že nás Bosák rád podle mě prostě není pravda...vždyť co z toho článku naznačuje zaujatost?
Naopak tam říká, že je rád, že Slavie se vrací ke hře odchovanců a vyzdvyhuje Součka nad Baéze, který nezvládl ani jeden zápas za rok tak dobře jako Souček. A to s tím Trenčínem nemá co se Slavií dělat..btw: kteří jejich hráči jsou hvězdami v zahraničí?
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Ferguss před 10 lety 24.08.2015 19:56 |Pár slov k Uhrinovi. Jsem rád, že se doufám začíná naplňovat to co jsem od něj čekal. Tedy to, že dokáže připravit tým na zápasy s papírově slabšími soupeři. To je totiž přesně to, co nám v posledních sezónách scházelo. Ono je sice fajn porazit jednou za sezonu Plzeň a přehrávat jeden poločas spartu, ale ve výsledku jsou z toho tři body a pak prohráváme s Jihlavou, Baníkem a Bohemkou. Uhrin vyhořel většinou, když se od něj očekával boj o titul nebo nejvyšší příčky. Takže doufám, že mu to vydrží a my se letos nebude klepat o záchranu do poledních kol.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
no-nick před 10 lety 24.08.2015 20:37 |Jak zmiňuji pánové výše, Stohanzl rozhodně nejhorší nebyl, vyčítat mu nepromenenou šanci, kterou vyřešil dle mého dobře, i asistenci, že se to dalo dát lépe, není správné. Tím centrem měl najít Skodu, aby mu to nevzal golman, to se mu povedlo. Slo to lépe, ale špatně to prostě neudelal.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 24.08.2015 21:30 |Po bitvě je každý generál a hráč se musí rozhodnout opravdu v setince sekundy.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Arutha před 10 lety 24.08.2015 21:37 |Podle mě nejhorší byl, ale to neznamená, že hrál špatně
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Falk před 10 lety 24.08.2015 21:54 |S hodnocením souhlasím.Nevím jestli Štohanzl nejhorší ,to asi ne.Mě se nelíbí kraje dlouhodobě ,kolik dali gólů a na kolik nahráli ,podle mého nic moc .Nad očekáváni zahrál Švec,líbil se mi střed ,ale kraje podle mého nic moc,Zmrhal zahrál dobře ,ale chodí na pravou stranu ,tomu nerozumím .Co jsem viděl Keniu v přípravě , jenom sóloval ,ztrácel míče,na základ ani náhodou a střídání proč a za koho ?
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
luboslavia před 10 lety 24.08.2015 22:35 |To je jednoduchý ,proč a za koho? Místo všech záložníků vyjma defenzivního a byl by na těch postech určitě lepší o 1-2 třídy,protože je to bohužel jedinej výrazně fotbalovej hráč ve Slavii,což je hodně smutný.Ale pro mě jasná volba - místo ofenzivního záložníka místo nedůraznýho a mdlýho Hrubýho,kterej sice fotbalovej je,ale jeho pohyb a důraz je slabší než u hráčů krajskýho přeboru a v jeho případě nevěřím,že to někdy dožene.Je spoustu ligových hráčů,bohužel ne u nás,pro které jsou tyto vlastnosti samozřejmostí a to nemluvím o situaci,že by jsme snad zase jednou hráli v pohárech.To by si z něj bohužel dělali prču.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
edenian před 10 lety 24.08.2015 22:29 |Podle me byl tenhle zapas predevsim o trenerovi. Souper slabej, zasadni bylo zmaknout vlastni tym, aby zahral jako "minule". Tzn. udrzet vykonnost, stabilizovat tym / blby klise, ale tentokrat presne /. A to se mu evidentne povedlo. Dlouho jsme nezahrali dva zapasy nejak solidne, samozrejme i s tim, ze souperi hrali kulovy.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 24.08.2015 22:39 |To se ti jen zdá, že je Ostrava slabá, jsou teď v útlumu, to je jasný, ale stačí si jen třeba pustit, jak hráli s MB a změníš názor. Uhrin je dobře "přečetl" a zvolil výbornou taktiku.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Navyseals před 10 lety 24.08.2015 22:48 |Já nevím, proč se furt hledají důvody pro dehonestaci našeho výkonu. Každej píše, že Baník hrál hrozně a že je v rozkladu. Ten tým málem vyhrál na spartě a přehrál i Bolku.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
edenian před 10 lety 24.08.2015 22:50 |Tak nejak jsem to "slaba" myslel, to ano. I s ostatnim souhlasim. Ale presto mam pocit, ze nasi kluci byli celkem sebejisty, to jsem driv nevidel.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
edenian před 10 lety 24.08.2015 22:56 |No tak pise se to o tom jak hral proti nam, specielne obrana. Co to ma spolecnyho s tim, jak hral na sparte a jinde? To nema zadnou souvislost.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
edenian před 10 lety 24.08.2015 22:57 |to bylo to:navyseals
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Nosorozec před 10 lety 24.08.2015 22:41 |Tak Jiráček už je definitivně ve Spartě. Co myslíte, stáhnou se teď rudí z přetahovaný o Frydrycha, nebo je Křetinskýho měšec bezednej?
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 24.08.2015 22:48 |Kdepak, koupí i Frydrycha, nejsou spokojeni s tím Němcem na pravém beku a Frydrych může hrát nejen na stoperu, ale i vpravo. Proto o něj usilují. Ale docela síla bude, až mu jejich fans nechají "sežrat", jak držel za mlada šálku "zkurvená Sparta".
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Thane (přítel SN) před 10 lety 24.08.2015 23:03 |Podle me ho potrebujou vic nez se snazej tvarit..naopak s Jirackem moc nevim, jsem zvedavej jak nalozej se sestavou celkem
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 24.08.2015 23:14 |Vácha je dlouhodobě mimo, místo něj nasadí Jiráčka.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
zeleznik2 před 10 lety 25.08.2015 16:11 |Na DZ?spíše na kraj místo Hušbauera, druhý štít bude Frýdek.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Thane (přítel SN) před 10 lety 25.08.2015 22:36 |ze se zranil je pro ne posila..zelmena ale pro repre..
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Thane (přítel SN) před 10 lety 24.08.2015 22:59 |Nestava se mi ze bych tolik souhlasil :)
Slo by jiste napsat hodne veci ale tohle hodnoceni se mi velice zamlouva a dalsi slova mi prijdou zbytecna.
Jedinou vyjimkou je Soucek ktery si podle me sestku urcite zaslouzil. Vyborne odebira balony, cas od casu se i zapoji do utoku, nefauluje..Uz jsem psal po zapase ze podle me ovladl prvni pulku prave on. Navic ze ma stejnou znamku jako Cerny, Mikula, Latka nebo Hruby..nesedi mi to, za me klidne i slabsi 7
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Alanor (admin) před 10 lety 25.08.2015 09:23 |Já souhlasím, že v první půlce zahrál velice dobře, ale po pauze nám střed hřiště odešel. Takže mi to tentokrát u Součka vyšlo na pětku, byť souhlasím, že byl lepší než tebou zmínění hráči, kteří dostali stejnou známku.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 24.08.2015 23:13 |Tady je dnešní celý rozhovor s rozhodčím Kovaříkem, zítra vyjde ve Sportu druhá část.
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/244752/cela-zpoved-sudiho-kovarika-jak-berbr-ridi-i-ponizuje-rozhodci.html
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Fulham před 10 lety 24.08.2015 23:34 |Nevím co bude v druhé části rozhovoru, ale osobně to považuji za další z Peltovych tahů jak se zbavit Berbra.a doufám, že to dopadne....
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Aloha před 10 lety 24.08.2015 23:40 |Podle mě spíš vítr vane z Letné, ale Peltovi se to samozřejmě taky hodí pokud chce mít šanci s Peltoncem někdy obsadit prvního fleka. Přes rudý a Plzeň s Berbrem se tam jen tak nedostane.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 24.08.2015 23:44 |Kdepak Pelta, za tím je na tuti Křéťa a možná i Kellner. Pelta z toho bude mít těžkou hlavu, protože se tím bude muset oficiálně zabývat a řešit to. Asi nás čeká velký boj o moc ve vedení našeho fotbalu.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Mijk před 10 lety 25.08.2015 08:07 |Včera jsem si tak konspiroval (a je to opravdu jen konspirace, nic z ověřených nebo i neověřených zdrojů), že pokud by opravdu tihle dva velcí kluci chtěli něco udělat s českým fotbalem, tak tohle je ideální začátek.. Zdiskreditovat současné vedení (to nedá moc práce :-), připravit si lidi a podmínky pro vedení nové a začít ten Augiášův chlív trochu kultivovat.. Ale asi to bude spíš přání otcem myšlenky...
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 25.08.2015 21:07 |re: Mijk - mají to v plánu, jen je otázka, jak dlouho jim to bude trvat, než to zrealizují.
Ta logika věci je jasná: důvěryhodná liga = větší návštěvnost = sponzoři = peníze.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
travel (přítel SN) před 10 lety 25.08.2015 08:42 |Ladislave,taky to tak vidím.A souhlasí to s článkem Hattricku 05/2015.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
vavicek před 10 lety 25.08.2015 08:41 |Zajímavé, že denikspart takhle neřval, když vyšlo najevo, že za Macely ve skutečnosti řídí rozhodčí Krula ( dnešní zaměstnanec Sparty). Ta svině Kovařík, která léta poškozovala Slavii a připískávala Spartě mě tedy nedojme.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
AlesJa před 10 lety 25.08.2015 10:04 |dobře tam ze sebe dělá chudáčka, to máš pravdu
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
vavicek před 10 lety 25.08.2015 11:05 |Třeba tohle mi přijde neskonale horší a závažnější. A ticho po pěšině.
http://www.cninp.cz/?p=1132
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Mijk před 10 lety 25.08.2015 11:58 |Tak mě to nepřijde horší nebo lepší, to je prostě styl práce.. Proto mi přijde k smíchu i celá tahle šaráda okolo Berbra.. To jako Pelta neví, koho má na svazu? To ty informace, které mají lidé i na okresní úrovní Velkej Čáp nemá? Teď zase bude chvíli zdrcenej, bude blábolit o tom, že se to musí prošetřit, doufat, že se to zase nějak přežene a on zase zalepí poslušnejm klubům a delegátům hubu penízkama z dotací a od sponzorů.. To jim není divný, že jde rok od roku návštěvnost na ligu níž a níž? Že o poháry hrají týmy jako Příbram a Jablonec, které zajímají asi tak dva tisíce lokálních patriotů? Že nikdo solidní a normální nedá peníze do fotbalu, že tradiční značky a taháky jako Slavia, Baník, Brno jdou do kopru? To si Sport nevšiml, kdo staví svazu sídlo? To si nikdo z novinářů nepamatuje, co velkej Míra říkal, když kandidoval na předsedu svazu? Naprosto se nedivím Haškovi, že s tím seknul a zdrhnul, tohle je prostě taková kromada sra*ek, že s tím sebesilnější jedinec nic neudělá.. To bude pokračovat, dokud tyhle svině nebudou jedna vedle druhý v teplákách, nebo dokud na ten fotbal budou dostávat jedinou korunu od sponzorů, státu, nebo diváků...
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
vavicek před 10 lety 25.08.2015 12:14 |Styl práce? Nepřijde horší? Není divu, jak to tady vypadá, když lidi jako ty mají volební právo. Tohle je normální korupce. Za tohle chodí např. ve Švédsku politici do vězení.
Hašek? To je vtip? Myslíš toho kamaráda Chvalovského? Toho Haška, kterého si dosadil na svaz Hušák ze Sazky? V hokeji udělal Krále, ve fotbale Haška. Za Haška dělal Berbra Krula. Jak se ukázalo lampasák Macela byla nastrčená figura a nominace dělal Krula.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Mijk před 10 lety 25.08.2015 12:33 |Nechceš si dát něco studenýho na čelo, ty volební právo? Je to normální korupce, stejně tak jako pro mě normální korupce to, co se děje na svazu.. Jen říkám, že mezi jednou sviní (Berbr) a druhou sviní (Pelta) nevidím rozdílu a že je evidentní, že pro ně je to prostě normální chování a styl práce.. Za Chvalovskýho sice rozhodně nebyl fotbal čistej (kdy byl?) ale proti tomu humusu teď to byla křišťálové studánka.. A jinak máš pravdu, všichni jsou svině a zpátky na stromy..
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
vavicek před 10 lety 25.08.2015 12:44 |Proč bych si měl dávat něco na čelo? Co je korupce na svazu? Kde máš nějaké důkazy? To jsou pouze jakési spekulace od člověka, který se přiznal, že podepisoval jednu antichartu za druhou. Od člověka, který opakovaně připískával Spartě a jeho ochránce byl Svoboda ze Sparty, kterou vlastní Křetinský - člověk, který si vydržoval Nagyovou - milenku premiéra. Nějaké souboje ve stylu svině žere svině mě nechávají chladným.
V druhém případě jde o jasnou korupci politiků - ne nějaké nestátní organizace. O které navíc ti politici lžou.
Za Chvalovského křišťálové studánka? To je vtip? Jestli tohle myslíš vážně, tak je jakákoliv diskuze s tebou zbytečná. Ty nechutné zářezy si ostatně můžeš prohlédnout na youtube. To se nedá absolutně srovnat s dneškem. Jako jestli jsi schopen napsat takovou nebetyčnou hloupost, tak tedy nazdar.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
AlesJa před 10 lety 25.08.2015 13:59 |všem těm fačrům to vyhovuje, souhlasím s tebou je to normální korupce a závažnější než brečení jednoho šmejda s píšťalou
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
slamacek (přítel SN) před 10 lety 25.08.2015 10:48 |a nema nekdo dnesni pokracovani?
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 25.08.2015 20:59 |Tady je část pokračování rozhovoru.
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/244848/ignoranti-ne-abyste-byli-nemocni-co-slyseli-sudi-od-berbra-a-damkove.html
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
zeleznik2 před 10 lety 25.08.2015 10:23 |Tak s hodnocením souhlas na 95%. Nebál bych se dát Škodovi a Voltrovi 8, jasně vyčnívali nad ostatními. jediný nesouhlas 4 a 5 Štohanzl a Hrubý. Hrubý sice umí kopat výborně rohy, ale ztratil spoustu míčů ve středu pole a mínusem je zahrávání standartek, zase nahrával místo, aby střílel na bránu. Štohanzl na kraji byl horší než Míňa, ale rozhodně ne než Hrubý oba 4.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
zeleznik2 před 10 lety 25.08.2015 10:25 |Tak už zase naprosto nelogický krok rumunů: http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/244787/hotovo-byvala-hvezda-plzne-petr-jiracek-uz-patri-sparte.html
zase jen, aby oslabili konkurenci. V záloze mají přetlak a přivedou dalšího hráče na tento post, fakt mi to hlava nebere.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Heretic (přítel SN) před 10 lety 25.08.2015 11:01 |Za a)Jiráček býval lepším hráčem než kdokoliv od nich b) zranění chybujícího Váchy-nákup Jiráčka.To dává dost smysl.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Betynka58 před 10 lety 25.08.2015 11:31 |Právě že býval, jak je to s jeho současnou formou, asi nikdo netuší a já osobně nevěřím, že se do té bývalé ještě někdy dostane.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Heretic (přítel SN) před 10 lety 25.08.2015 12:50 |Připomenu, že před zraněním chtěli i Rosického, takže je tam asi dlouhodobý tlak na výměnu zálohy. Konkrétně myslím Matějovského, který je takový sparťanský Hubáček, už několikrát s ním nepočítali a pak najednou šup a zase v základu. Playmaker je stejně cenné zboží jako levý obránce.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
zeleznik2 před 10 lety 25.08.2015 16:10 |To bylo takové plácnutí do vody, kolik si vydělá v Arsenalu? a v kolik ve Spartě?navíc pokud příjde bude to druhý Jankulovski či Ujfaluši jeden zápas a šmitec. Jo Matějovský stále se divím, že tam hraje...
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
bongor před 10 lety 25.08.2015 20:26 |Jak to nebere?Sám to říkáš,proč ho berou.Jde jen o to ,aby oslabili konkurenci a znovu potvrdili svou vedoucí úlohu hrobařů českého fotbalu.
Navíc si uvědomili,že bez hráčů ,kteří se naučili hrát fotbal ve Slavii,nebo Slavií alespoň prošli,jsou úplně marný.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
zeleznik2 před 10 lety 29.08.2015 10:47 |ano tak tak, jen jsem si myslel, že před časem šli cestou Ostravy, vychovávat a zapracovat svoje vlastní hráče: Krejčí, Kadeřábek, ale v poslední době už zase jen nakupují hráče, typu Costy, Paxaia atd...
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
bububu (přítel SN) před 10 lety 25.08.2015 11:46 |Milan v repre, gratulace! Doufám, že dostane víc prostoru než minule na Islandu.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
knl66 (přítel SN) před 10 lety 25.08.2015 12:21 |Gratulace, zasloužil si to už několikrát. A jen kvůli Milanovi se zase budu po dlouhé době na repre dívat.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
bongor před 10 lety 25.08.2015 20:29 |no spíš budeme hrát na jeden hrot a samozřejmě,že to bude Lopata,Milan si moc nezakope.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Arutha před 10 lety 25.08.2015 12:30 |Doufal jsem v nominaci Petráka...
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
AlesJa před 10 lety 25.08.2015 13:48 |akorát by ho tam zku.....i
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Betynka58 před 10 lety 25.08.2015 13:52 |Petrák údajně o víkendu za Norimberk nehrál. Že by nějaké zranění?
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Arutha před 10 lety 25.08.2015 13:55 |Pochybuji, že by seděl na lavičce, kdyby byl zraněný. Mluví se o jeho prodeji, tak by to mohlo souviset s tím...
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
bongor před 10 lety 25.08.2015 20:33 |Nebo ho bude kupovat bolševik,nemají nikdy dost.U nich je možný všechno.Ale doufám,že Ondra je jiný charakter,než třeba Dočkal a nikdy by do toho ansámblu nešel/o Váchovi nemluvím,to je výkvět kizlingovštiny/.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Arutha před 10 lety 25.08.2015 20:36 |Musím říct, že Dočkala jsem měl rád a pořád mě mrzí, že skončil zrovna ve Spartě. Kdyby ho tam následoval Petrák tak bych to snášel ještě o dost hůř než u Dočkala...
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
vavicek před 10 lety 25.08.2015 14:05 |Ten hraje v Německu stopera.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
quelhar (admin) před 10 lety 25.08.2015 15:22 |To nebránilo Dovalilovi jej postavit do středu zálohy, kde pak byl Petrák jedním z nejlepších, ne-li úplně nejlepším hráčem ČR na Euru.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
vavicek před 10 lety 25.08.2015 20:04 |Jistě. Taky tam měl menší konkurenci.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
JohnyPine (přítel SN) před 10 lety 26.08.2015 08:34 |No, upřímně bych to s těmi superlativy tolik nepřeháněl. Petrák udělal pár chyb. Mám dojem, že po jedné jsme dokonce dostali gól. Nejlepší byl podle mě Kliment. Petrák si odehrál svoje, ale ještě má co zlepšovat.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
warhammer (přítel SN) před 10 lety 26.08.2015 23:42 |To je opravdu jen tvůj dojem. Pleteš si ho se Zmrhalem, ten opravdu zavinil jeden gól.
http://www.czech4sport.cz/blog/skokan-eura-ondrej-petrak/59
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Radek097 (přítel SN) před 10 lety 25.08.2015 13:41 |OT: Dnes hraje Slavia - Jihlava (starší dorost) a na naší straně je v základu hráč jménem Souček, to je bratr Součka, který hraje za Ačko?
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
ElvisPresley před 10 lety 25.08.2015 14:53 |Nevím, proč nás soud opětovně vyzývá k vyjádření ohledně Vejsady, když vyjádření již bylo podáno...? https://isir.justice.cz/isir/doc/dokument.PDF?id=19436391
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Heretic (přítel SN) před 10 lety 25.08.2015 15:02 |Soudkyně se neptala na názor Dlužnice a na podklady/smlouvy ohledně "insolvenčního správce Bohemky a případu Škoda", ale na to jestli aktuálně dochází k prodeji ("nakládání s majetkem") viz dokument výše v rejstříku.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Bombadil před 10 lety 25.08.2015 15:43 |Omlouvám se za OT, ale jelikož nemám Twitter, chci aspoň touto cestou poděkovat uživateli Grindery za zajímavou DP. Byť vzorek respondentů není a nemohl být reprezentativní, ale na to v práci sám upozorňuje. :)
Takže díky.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
(host) před 10 lety 25.08.2015 17:45 |Grindery na to jen upozornil, jinak je to prace Bulldocka :-) tolsimir
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Bombadil před 10 lety 25.08.2015 17:56 |Ufff, sorry a díky za upozornění. To jsem fakt zapomněl.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
bongor před 10 lety 25.08.2015 20:35 |No jo Bulda,ten už sem taky dlouho nic nenapsal
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
fredydj (přítel SN) před 10 lety 25.08.2015 18:12 |šlo by to dát i sem? :)
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Bombadil před 10 lety 25.08.2015 18:27 |https://t.co/tGV4kfd3Xy
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
dArtagnan před 10 lety 25.08.2015 18:15 |Přidávám se s díky za zajímavé čtení.
Pro Alanora: (strana 26) vyznívá to tam, že Tě dost kritizuju, ale přitom šlo o odpověď na otázku, proč jsi mým nejoblíbenějším redaktorem SN :-)
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Alanor (admin) před 10 lety 25.08.2015 18:50 |Však v pohodě. :) Celá diplomka byla zajímavým čtením a i jsem se dozvěděl některé věci z historie, o nichž jsem neměl tušení. Třeba že slavnou kauzu "Smrt Spartě" rozpoutal Richi. :)
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Heretic (přítel SN) před 10 lety 26.08.2015 10:37 |Díky za upozornění a odkaz. Skvělé čtení. Je to na samostatný článek a diskuzi na SN :-)
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
zeleznik2 před 10 lety 25.08.2015 16:10 |Tak Škoďák s Lafatou v repre, to bude útok....
http://fotbal.idnes.cz/nominace-fotbalove-reprezentace-na-zapasy-proti-kazachstanu-a-lotyssku-1o5-/fot_reprez.aspx?c=A150824_173339_fot_reprez_pes
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 10 lety 26.08.2015 08:58 |Vrbu nechápu, místo aby začal do Ačka zabudovávat včas ty nejlepší z 21 tak Petrák je jen mezi náhradníky nominace...
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Markus před 10 lety 25.08.2015 17:53 |Na webu zde jsem našel odkaz, kliknul, zajímavé informace a hlavně spekulace, tak ať to máme kde probrat. http://ceskapozice.lidovky.cz/tvrdy-boj-o-slavii-neustava-dpf-/tema.aspx?c=A150821_114003_pozice-tema_houd
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Faris (přítel SN) před 10 lety 25.08.2015 21:31 |Obecně známé info, já mám problém s tím, co chtít od toho soudu. Když se insolvence zastaví, tak se asi nic nezmění, dál to bude Řebíčka, který moc těch peněz asi nemá. Když mu to v insolvenci seberou, tak to může dopadnout všelijak, třeba za tím stojí někdo, kdo má chuť a prostředky Slavii rozvinout, nebo to zase může mít někdo "pochybný", kde nebudeme vědět, na čem jsme nebo to bude megaprůser a poletíme do krajského přeboru..
Trunda vyhlašuje, jak soud musí dopadnout dobře, abychom fandili, ale co potom? Rozpočet přes 100 mio, od sponzorů víme že je pod třicet, něco od STESu a zbytek? Někde jsem četl, že vstupné nejde Slavii, ale stadionu, to je pravda, nevíte někdo? Pokud jo, tak pánbůh s námi a zlí pryč.
Já se docela namlsal na jaře, info v Hattricku, že zájem má Kellner, pak ten Kazach, taky nemuselo být špatné. A nakonec skutek utek...
POkud se čtvrtek v EL podaří, tak máme za dvě sezony jistou Ligu mistrů a jedno místo v EL, já prostě věřím, že teď se majetkově stabilizujeme a příští sezona o poháry, ta EL by nám slušela..
Na druhou stranu, pokud bude jistá Liga mistrů, tak nechci vidět, co se v Synot lize bude dít. Jistota 400 mio, to se Peltovi, Paclíkovi, Berbrovi a spol docela protočí panenky a bude to nejhnusnější ročník z hlediska různých tlačenek..
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
jarodo57 před 10 lety 25.08.2015 22:07 |V posledním odstavci vynech Paclíka a Berbra a naopak si přidej jméno Křetinský .Přeci na 2 místa v LM nemůžou být 3 a více zájemců.Takže co stojí za kauzou Berbr?Proč se tak tlačí na osamostatnění ligy a vyloučit vliv Berbra(Svoboda-Sparta)?proč se někdo snaží zničit Slávii?Ostrava už se takřka zničila sama atd. Všechno se v dnešní době točí kolem peněz.A ty co hýbou našim fotbalem je mají tuze rádi.Křetinský už by konečně chtěl i na tom fotbalu vydělávat a jak se k těm penězům dostane?jedině přes LM.Pelta by taky rád a má z pozice předsedy velkou moc a on s ní umí (po mafiánsku)zacházet.A kdo jim stojí v cestě?Teď teprve začne boj o velký prachy.Uvidíš.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 10 lety 26.08.2015 08:54 |Já si nemyslím, že by Křetínksý chtěl na fotbale vydělávat. On prostě chce být majitelem úspěšného klubu, který hraje ligu mistrů. To není o penězích ale o prestiži a v Rusku je to celkem prestižní mít nějaký sportovní klub. jemu bude stačit když si na sebe ten klub z větší části vydělá. Tu miliardu co tam nacpal klidně odepíš, když mu to zaručí LM. To u Pelty a Paclíka podle mě je to opačně. Těm opravdu jde v první řadě o prachy a ne o prestiž.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
vavicek před 10 lety 26.08.2015 12:13 |Křetínský se dostal se Spartou někam na pomezí feťáka a občana Kenaho. Ten je schopen všeho. Ostatně si stačí vzpomenou na jeho lživou kauzu kabela a vydřžování si milenky premiéra. Denikspart a ostatní media si taky nekupoval, aby o něm psali ošklivě.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Markus před 10 lety 26.08.2015 07:54 |Obecně známé info a pak se ptáte kdo za tím stojí? Četl jste ten článek? Je tam spekulace o Pražákovi, o tom se mluvilo ohledně stadionu, ale neuvědomuji si, že by se poslední půl roku spekulovalo o zájmu o klub, zvláště pak o nepřátelské převzetí. Pěkně to zapadá do té myšlenky zájmu PPF and JT o ligu. Stejně tak jsem nevěděl o vile v Itálii, co Šimáně Řebíčkovi "zabavil".
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
podol (přítel SN) před 10 lety 25.08.2015 20:37 |mimo téma:
http://liberec.idnes.cz/pelta-korupce-fotbal-0rk-/liberec-zpravy.aspx?c=A150825_192400_liberec-zpravy_ane
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
japhy před 10 lety 25.08.2015 21:02 |Někdo už sem házel odkaz, ale na jiný stránky. Je to běs, ale tohle je prostě politika. Mě spíš vadí, že scénář není následující:
1.Někdo "nahoře" udělá opakovanou botu, megabotu, whatever...
2.Novináři to řádně rozmáznou
3.Následky (pokud se vina prokáže)
Ale co po nich chtít, když Peltovi týden co týden nemáchají držku kvůli jeho slibovanému odstoupení z vedení Jablonce. My si tady ten hnůj a smrádeček tak nějak pěstujeme.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
bongor před 10 lety 25.08.2015 23:18 |To máš jedno,když odstoupí z Jablonce,stejně bude každýmu jasný,čí je Jablonec doopravdy/samo Peltův,ať se "majitel"bude jmenovat jakkoliv.To je to nejmenší.Mě by spíš zajímal původ peněz,za něž dal Jablonec dohromady slušnej kádr a z čeho je platí./jo asi z peněz za vstupný,to tam bude tak na jejich svačiny/Půjčil si čáp
od dědečka nebo od bratrance,nebo snad od taškáře?
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Slawek před 10 lety 26.08.2015 10:47 |... a právě, kde na to bere Pelta peníze, to ví určitě Roman Berbr ( a asi nejen on)!!!
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Tomski před 10 lety 26.08.2015 10:52 |tak Jablonec sponzoruje Baumit (Pelta vydělal na stavebnictví a Baumit je snad jeho firma a když si vemeš, že tam je dlouhodobě v politice...) a Syner...Syner navýší sponzoring vždy když dostane od Fačru zakázku, kterou platí Uefa...
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
sasky před 10 lety 26.08.2015 13:42 |Navíc údajně vybírá "desátek" za přidělování dotací klubům z peněz FAČR. Ale je to info jedna paní povídala.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Slawek před 10 lety 26.08.2015 17:22 |To není "jedna paní povídala" to povídají, neboť to vědí, lidé z výkonného výboru a další. Když prodá, zase to vrátí a tak dále. Má tak zdarma potřebný úvěr. A že tohle Roman ví, to je jasný.....
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 26.08.2015 14:46 |Navíc tomu pánovi patří půl Jablonce,znám to tam opravdu velmi dobře.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
bongor před 10 lety 25.08.2015 23:27 |vidíš podole,aniž jsem čet tenhle článek,tak jsem se shodou okolností zeptal před deseti minutami"kde na to ten pan čáp bere peníze?"Nojo,jsou z veřejných rozpočtů.
To se nám to hoduje ,když nám jiný půjčujou,řekl Švejkovi feldkurát Katz.
Dnes by řekl "To se nám to hoduje ,když nám jiný dávají dotace Švejku"
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
PetCC před 10 lety 26.08.2015 09:31 |Se podívej, jak se to dělá pořádně ane jako u nás - http://www.videacesky.cz/ostatni-zabavna-videa/sportovni-stadiony
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
vavicek před 10 lety 26.08.2015 12:08 |Jenže v tomhle případě není zjevná příčina - dám politikům wisconsinu - oni mi postaví stadion. Tady prostě vydíral, že se přesunou, pokud mu nepostaví nový stadion. V případě pelty je jasné, že jim kupuje dovolenou. Ve švédsku se identický případ řešil u poslankyně. Okamžitě skončila.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 26.08.2015 01:46 |http://fotbal.hattrick.cz/vybuchla-bomba-sudi-kovarik-obvinil-berbra-z-estebackeho-rizeni-fotbalu/
Peltova první reakce - Místopředseda FAČR Roman Berbr je člověk hrubého zrna, ale žádného ze sudích neuplácel, takže není potřeba nijak zasahovat, nevadí mu ani skutečnost, že sudí prakticky vede Berbr namísto předsedkyně komise rozhodčích a své manželky Dagmar Damkové, ani praktiky ponižování a zastrašování sudích (rozhovor pro Český rozhlas 2).
Peltova pozdější reakce večer - nechce se rozhodovat na základě informací z medií a chce situaci prošetřit při setkání se zainteresovanými stranami. Což znamená, „Hodlám to řešit v klidu a bez emocí. Na zítřek jsem si pozval Dagmar Damkovou, se kterou mám výborný vztah, a k níž mám velkou důvěru," prohlásil Pelta.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 26.08.2015 14:43 |Tchurák je debil,etébák nikoho uplácet nemusí, černoprdelníci jsou upláceni od klubů,on jen používá svůj vliv který se rovná estébáckejm praktikám, no jestli dostává nějaké desátky,je už věc druhá.Zrovna dnes jsem se bavil s člověkem,který dělá mnoho let na bafika na okresní úrovni a říkal že se platí černejm všude a nedej bůh když chceš postoupi nebo nechceš sestoupit.Ve finále to vše diriguje ten zmrd,prostě chobotnice,jen prasopes to asi neví.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Almik před 10 lety 26.08.2015 07:30 |Podle mého dost tvrdé hodnocení k Hrubému a ke Štohanzlovi
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
michal_f před 10 lety 26.08.2015 13:00 |Je vidět určitý posun proti slabé mu soupeři.Nerozumįm nominaci Štohanzla.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Borris před 10 lety 26.08.2015 14:48 |V pátek začíná v Novém Bydžově naše cesta českým pohárem. A tak jen jsem chtěl říct, že bych byl moc rád, kdyby jsme ho letos už opravdu brali stejně vážně jako ligu. Protože je to možnost jak nakouknout do evropských pohárů. Na příkladu Liberce je to krásně vidět. Loni bojoval o záchranu ale vyhrál pohár a postoupil do Evropy. A zítra je čeká odveta a mají velmi blízko k postupu do základní skupiny. Proč by se něco takového nemohlo podařit nám? Vím že si teď spousta z vás říká co by jsme v pohárech dělali. Ale kdyby jsme se tam přes český pohár dostali, bylo by to lákadlo. Opět by jsme se připomněli, hned by se lépe lákali sponzoři, hned by se lépe lákaly i případné posily které by slyšeli na to ze by si u nás zahrály poháry a kdyby se povedl postup do základní skupiny jako se to možná zítra povede Liberci, byla by to i velmi dobrá injekce finanční. Takže doufám ze k českému poháru opravdu přistoupíme se vší vážností!
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
bububu (přítel SN) před 10 lety 26.08.2015 15:08 |Se současným stavem kádru a financí je opravdu totální pitomost nás tlačit do pohárů. Výsledek by byl jediný možný: vypadnutí s prvním soupeřem, finanční ztráta a ostuda!
V pohárech nás rád uvidím, až za námi bude solidní vlastník. V tuto chvíli by mi nás bylo až líto.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
spino před 10 lety 26.08.2015 15:34 |Třeba brzy bude...
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
koudys2 (přítel SN) před 10 lety 26.08.2015 15:49 |Ty jsi vůbec nepochopil co Borris napsal. Podívej se jaký měl Liberec kádr před touto sezonou a jaký má nyní, kdy hraje Poháry.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
bububu (přítel SN) před 10 lety 26.08.2015 15:57 |Liberec měl před sezonou a má i teď nesrovnatelně lepší kádr než my. To je prostě fakt a tvrdit cokoliv jiného je lhaní sám sobě.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Navyseals před 10 lety 26.08.2015 16:10 |Kádr lepší nemá a už vůbec ne nesrovnatelně. Ta jejich obrana je normální průchoďák. Nehledě na to, že půlka sestavy je u nich na hostovačce.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Borris před 10 lety 26.08.2015 16:12 |v minulé sezoně Liberec rozhodně neměl lepší kádr, než máme momentálně my! Za tím si stojím!
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Fulham před 10 lety 26.08.2015 16:20 |bububu dělá bububu....já chci poháry!
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Horis před 10 lety 26.08.2015 16:56 |Pod Borrisův příspěvek bych se podepsal. Předpokládám, že nám bude v pátek chybět Milan Škoda, ale i tak musíme jednoznačně postoupit. Určitě je pro nás jednodušší dostat se do Evropy přes pohár než přes ligu a měli bychom se o to pokusit. Minimálně bychom tam mohli získávat zkušenosti.
Jinak já rozhodně nebazíruji na tom, abychom nakupovali hráče z jiných klubů. Naši odchovanci v současnosti ukazují, že na ligu mají a měli by fotbalově růst. A to budou jen tak, když budou dostávat příležitost na hřišti. Proto se mi také sestava z posledních dvou ligových kol hodně líbila, byla v ní spousta odchovanců a další na lavičce. A musím se přiznat, že mě například velmi mile zápas co zápas překvapuje Souček a dokonce i Hrubý. Myslím ale, že i ostatní odchovanci si v posledních dvou kolech odehráli své. Pokud ten tým udržíme pohromadě, myslím si, že bychom mohli být už v brzké době konkurenceschopnější. Ano, teď by to třeba na postup do základní skupiny Evropské ligy nebylo, ale za rok třeba ano (samozřejmě za předpokladu, že nám nalosují nějakého soupeře, co bude hratelný)... Ale je to jedno, před pár lety se ukázalo, že můžeme vyřadit Ajax a naopak vypadnout s Tiraspolem... Takže ono je to o tom, že v té bitvě na dva zápasy se prostě postoupit dá, pokud si člověk nepodělá hned ten první zápas.
A ještě něco... Před pár dny jsem si pustil kompletní záznam z našeho zápasu s Ajaxem na Strahově při tom našem slavném postupu do Ligy mistrů a musím říct, že jsou to krásné vzpomínky. Já tam tenkrát byl, byl to den, kdy jsem se od manželky dověděl, že naše druhé dítě bude kluk. Ten samý den jsem jel do Prahy na zápas. Manželka byla mezitím na návštěvě u známých a po zápase na mě čekala před stadionem... Byla tam dřív, než to skončilo a když slyšela ten rámus, věděla prý, že to dobře dopadlo... Tenkrát to byl nádherný den se vším všudy... Jaký kontrast proti tomu byl zápas s Tiraspolem, který zahájil naši mizérii... U toho jsem byl také... Myslím, že je čas konečně se oklepat a zase se o tu Evropu rvát... Hráči, co máme v týmu, mají svou kvalitu a ta by měla růst... (Ten tým, co hrál proti Ajaxu byl taky složený z hráčů, kterých se potom spousta už nikde neprosadila - Dřížďal, Krajčík, Ivana, Šenkeřík a ze zelenáčů, jako byli Suchý se Švecem, Vlček měl tenkrát formu, jako dneska Škoda)... No a samozřejmě čaroděj Vaniak - snad se mu Berkovec jednou přiblíží :-)
Já těm hráčům, co máme teď, věřím... Hlavně se kluci nesmí ze žádnýho soupeře "posrat". Míč je kulatý, tráva zelená a hrát se dá v naší lize s každým. Viděli jsme to už vloni, kdy jsme dokázali v části zápasu přehrávat Plzeň a hlavně třeba Spartu. Jen jsme v těch zápasech nebyli produktivní, to se holt někdy stává... Ale jasně se ukazuje, že pouze aktivní hra je pro nás tou správnou cestou. My neumíme hrát zanďoura, tak ho prostě nehrajme... Není důvod... Rozhodně ne v české lize ani v poháru...
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Borris před 10 lety 26.08.2015 17:11 |Parádní příspěvek, sám bych to fakt líp nenapsal. Můžu jen souhlasit a podepsat se pod to. Tím spíš když na Ajaxu i Tiraspolu jsem byl taky a úplně chápu o těch pocitech o kterých jsi psal.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
postovni (přítel SN) před 10 lety 26.08.2015 17:19 |A chodí už mladej na Slávku?
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Horis před 10 lety 26.08.2015 23:23 |Jasně, chodí. V téhle sezoně jsem ho vzal na Liberec, na Jihlavu ne, to byl na prázdninách na Moravě u mých rodičů. Loni se mnou byl na Hajduku Split, na Brnu, na Jablonci, na Příbrami. Pak nám to už nevycházelo. Chodí rád, jdeme na Sever a on dokonce i fandí...
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
bububu (přítel SN) před 10 lety 26.08.2015 17:40 |Jsem taky rád ze současného složení týmu, na ligu to stačí a když udržíme kádr pohromadě, tak určitě půjdeme nahoru.
Ale zpět k těm pohárům:
Píšeš, že budeme muset dostat hratelné soupeře; v tom je právě ten největší problém. Vzhledem k tomu, že v pohárech absentujeme 6. sezonu, budeme nenasazení od jakéhokoliv předkola, takže dostaneme naopak s naprostou jistotou soupeře těžké.
Já nevím, mě přijde, že zase někteří z Vás v sobě potlačili soudnost a reálné možnosti našeho kádru, jestli za to můžou současné dvě výhry v řadě...nevím. Každopádně říkám, že jediná cesta zpět do pohárů vede přes masivní investice do kádru, aby se vytvořil tým, co bude schopný porážet nasazené a velice kvalitní soupeře a tak vybuduje opět klubový koeficient. Bohužel logika nasazování do evropských pohárů je neúprosná a takový výpadek, jaký postihl nás, se zkrátka trestá odsouzením do dlouhodobě nenasazené a tudíž nesmírně složité pozice.
Takže zpátky na zem, přátelé!
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
steev (přítel SN) před 10 lety 26.08.2015 18:38 |Zdravim,není jediný důvod o poháry nehrát. V létě může být úplně jiná situace.Takže za mě jednoznačně Slavia do pohárů. V pátek všichni do Bydžova,nenechme nic náhodě.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 26.08.2015 19:43 |Uvažuju o tom, že tam zajedu, ale nesmíme je v žádném případě podcenit, sice se zachránili administrativně, ale špatné mustvo nemají. Hodně jim pomohlo, že vyměnili trenéra a přišel Pavel Medynský, kterého mimochodem vytáhla do ligy Slavia resp. její tehdejší trenér Milan Máčala (přivedl hafo hráčů, ale jediná haupttrefa byl Luboš Kubík). Jak jsem se díval na jejich web, tak si i věří, že to bude vyrovnaný zápas.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Borris před 10 lety 26.08.2015 19:50 |Moje řeč. To je přesně to co jsem se tu snažil naznačit. Že v létě může být úplně jiná situace než -li teď. A pokud by se nám přes pohár povedlo se dostat do Evropy, tak se nám i mnohem lépe budou lákat případné posily, sponzoři atd. Jednoznačně říkám pojďme se o to pokusit. V pátek do Bydžova v plné palbě, neponechat nic náhodě a zajet si tam pro jednoznačnou výhru!
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
bongor před 10 lety 26.08.2015 20:08 |Já myslím,že liga je tak vyrovnaná,tedy směrem k průměru,nebo spíš k podprůměru,že porazit se dá každý i s tímto kádrem.Ta mužstva ,co jsou nahoře,nejsou o nic lepší než jsme my,mají ale o hodně kvalitnější zázemí,co se tlačenek týče a to se dá říct o rozhodčích,tak především o mediální masáži veřejnosti.Stačí,když budeme makat víc než soupeř a mít pochopitelně i víc štěstí a můžeme uspět.nevzdával bych to předem.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Pepino44 před 10 lety 27.08.2015 10:33 |Tak jsem se trochu zamyslel nad větou "v létě může být jiná situace" , ano může,může být konečně nový majitel a i třeba nějaké peníze. Ale co potom? Liga je přebraná, lepší fotbalisté jsou soustředěni ve spartě a Plzni, v ostatních mužstvech není mnoho fotbalistů, kteří by nějak převyšovali ty naše. Posily ze zahraničí - ty se nám jaksi již delší dobu nevedou. Když přijde fotbalista,tak je buď často zraněný,nebo se mu nechce hrát. Čestnou vyjimkou je snad jenom Delli,který však pokud bude hrát stabilněji za nároďák u nás asi dlouho nevydrží. Toto píšu proto,že si myslím,že i když budou peníze,tak při našem skautingu nám budou asi na nic.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Horis před 10 lety 27.08.2015 10:43 |Ja myslím, že je lepší si hráče vychovávat než nakupovat... Neříkám, že bychom neměli kupovat vůbec nikoho, ale převažovat by měli odchovanci. I když třeba Deliho u nás vidím velmi rád
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Tomski před 10 lety 27.08.2015 11:26 |z ligy mě napadají například Šural, Berger, Narh, Valenta, Mikuš, Mosquera, Mensah, Jugas, Pazdera, Beauguel, Štětina, Hanouskové a určitě i další...samozřejmě za předpokladu, že budeme mít jiného a solventnějšího majitele...
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
celtix před 10 lety 26.08.2015 21:59 |Přesně tak. Výhra poháru by nám moc pomohla. A i kdybychom vypadli hned v prvním kole EL, tak by to zvedlo zájem sponzorů a hráčů, kteří by nás mohli posílit. Myslím že je to jediná trofej a cesta do Evropy na jakou v současnosti máme. Je to už dlouho co Slavia něco vyhrála, příliš dlouho na tak veliký klub.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Barra před 10 lety 26.08.2015 23:53 |Take ja se rad pridam k Borrisovi a tem, kteri s nim souhlasi. Nesnazit se proniknout co nejdal v poharu "protoze bychom stejne ihned vypadli" je stejne jako prohlasit ze nemame se umyslne snazit v lize hrat co nejlepe, protoze nedej Boze abychom se snad neumistili na poharovych prickach.
S tvrzenim ze na pohary mame teprve myslet az bude novy majitel ktery bude financne silnejsi nez Rebicek nesouhlasim. Smerte se s tim ze nas pravdepodobne zadny Kretinsky nekoupi. Na vyssi pricky se dostaneme jen diky dlouhodobe poctive prace. Nezacinala Viktoria Plzen svoji cestu v 2009 take vitezstvim v domacim poharu? A hned v 3.predkole narazila na turecky Besiktas. A po remize 1-1doma dostala v Turecku 3-0 kolem usi a vypadla ihned v prvnim kole. Na a co? Nenasledovali snad lepsi zitrky?
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Borris před 10 lety 27.08.2015 01:00 |Co dodat? Snad jen ze skvěle napsaný příspěvek a souhlas s každým slovem. Přesně jak píšeš, přece se nevykašleme na to, abychom zkusili vyhrát pohár, kvůli tomu ze nemáme v zádech bohatého mecenáše a tudíž nemáme v pohárech co dělat. Nesmysl. To je jako by chlap měl možnost usilovat o krásnou a sexy bábu která se mu moc líbí ale řekl by si "jsem proti ni ošklivej a nemám prachy na to abych si vylepšil vzhled, tak radši vlezu na nějakou šeredu" ☺samozřejmě jsem to napsal trochu v nadsazce ale je to něco podobného ☺
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
bububu (přítel SN) před 10 lety 27.08.2015 10:56 |Ale já přece vůbec neříkám, ať se nesnažíme o poháry! Jestli se dostaneme do pohárů a přijde jiný majitel, pak to má smysl. Já jen říkám, že SOUČASNÝ tým nemá na poháry ani omylem, ať už složením nebo svou šířkou.
Ad Plzeň: ano, byl tam Vrba, pracovali koncepčně...ale na začátku byla masivní investice do hráčského kádru, kdy do Plzně přesla cca. v roce 2008 půlka Sparty (Petržela, Kolář, Horváth...) + další nadprůměrní hráči z ligy (např. Rajtoral nebo Střihavka z Baníku). Tím se položil základ budoucího úspěšného týmu.
Ikdyž nás nebude vlastnit Křetínský, tak bez zásadní investice do kádru prostě nemáme šanci se dlouhodobě zvednout. Jediná výjimka, jediný klub, co hraje nahoře bez velkého rozpočtu, je Liberec. Nevím, jak nebo co tam dělají, ale tohle jim vždycky šlo (viz 3 tituly v posledních 13 letech). Naopak nám to nešlo skoro nikdy, snad s výjimkou začátku působení Karla Jarolíma. Jinak jsme vždy patřili k týmům s nejvyšším rozpočtem v lize, což se samozřejmě projevilo i na skladbě kádru.
Realita je smutná, v současnosti jsme stěží průměrný tým ligy...
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
jira123 před 10 lety 26.08.2015 15:44 |Nesouhlasil bych s tím hodnocením Štohanzla , Hrubý také prokázal trošku zápal (trošku) .Něco nového ohledně insolvence ?Co nějaká posila ??
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Markus před 10 lety 27.08.2015 13:08 |V insolvenci přituhuje a kauza Milana Škody také nepůjde tak snadno smést ze stolu. Obávám se, že soud nebude mít jinou možnost než to do řízení zahrnout.
Jestli jsem na začátku insolvenčního řízení věřil v nějaké trumfy Slavie, tak už nevěřím. Byla spousta času a ostrými Slavia téměř nevypálila, munice už došla.
https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=4bfec801-3b5b-4e1d-8e86-0aff5abbfeda
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
ortevor před 10 lety 26.08.2015 16:50 |OT - sorry za off topic, ale snad mne za to nikdo nezabije :)
nejedete nahodou nekdo z Prahy v patek autem na ten pohar do Novyho Bydzova, kdo byste mel misto navic ? Rad bych se k nekomu pridal...
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Petr9608 před 10 lety 27.08.2015 05:09 |http://www.ceskatelevize.cz/sport/fotbal/cesky-fotbal/320076-podivejte-se-horke-fotbalove-leto-jak-berbr-lhal-a-od-disciplinarky-dostal-zakaz-cinnosti/
Berbr v roce 1995. Dobrý článek s ukázkami dobových BBV, ve kterých uvidíme osoby spojené se Slávií jak v reportážích, tak v křesle moderátora zpravodajské relace. :o)
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
vavicek před 10 lety 27.08.2015 09:36 |To ještě byli Sparta a Berbr kámoši. Oni byli kámoši ještě dlouho poté. Následně se pohádali Svoboda a Berbr a Berbr je začal řezat. Z toho vyšla křetínského kabela. Ale tohle denikSpart nenapíše, neb se to nehodí do krámu. Z toho by totiž chlebodárce Křetinský nebyl nadšený.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 27.08.2015 10:14 |Nechápu, jak může takováhle svině bejt místopředseda FAČR, lhář, kterej si vymýšlí, že se ho snažili uplácet a sám si určitě říkal o úplatky jinde.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
vavicek před 10 lety 27.08.2015 12:56 |Nechápu čemu se divíš. Takový lidi tam sedí odjakživa. Já myslím, že kdokoli někdy hrál u nás fotbal, tak si to dovede představit.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
naplavnik před 10 lety 27.08.2015 09:04 |OT: Text pod fotkou článku na isportu "Kati Plzně a Sparty"...
Dovolené ve Švédsku si asi sparťanští hráči dobrovolně neobjednají. Vyřazení s Mamö bylo po sezoně snů, kde letenský soubor na domácím poli vyválčil double, hororovým zážitkem. Sparta svého soupeře doma vypráskala 4:2, jenže zájezd do Skandinávie Lavičkovým hochům totálně nevyšel. Remíza 2:2 opět znamenala stopku v cestě za Ligou mistrů. Malmö poté zvládlo postoupit přes Salzburg do hlavní fáze, kde skončilo ve skupině na posledním místě. V Lize mistrů se objeví i v aktuálním ročníku, když v play off po divokém průběhu přešlo přes Celtic. V probíhajícím ročníku je tým po 21 odehraných kolech na pátém, mimopohárovém místě (ve Švédsku se hraje systémem jaro – podzim)
Nevím, školy nemám, ale co by za remízu 2:2 kluci rudí tehdá dali :D Křetinský by si v tom svém plátku měl udělat pořádek, dyť to tam neumí do pěti napočítat...
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
ve_em před 10 lety 27.08.2015 21:25 |to je naopak propaganda mirena na tu hloupejsi cast Spartanu, aby vznikl mytus o tom, ze SParta tehdy fakt neprohrala;) a nakonec tu ligu mistru hrala a dokonce ji vyhrala!
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
kleofas před 10 lety 27.08.2015 15:31 |Komentář trenéra Michala Petrouše: V tomto utkání jsme přešli z rozestavení 4-1-4-1 na 4-2-4-1.
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
Radek097 (přítel SN) před 10 lety 27.08.2015 15:37 |Chtěl vyzkoušet power-play. :-D
Re: Hodnocení slávistů - 5. kolo
honza_sl před 10 lety 27.08.2015 21:16 |Na férovku, bez gólmana. Prostě totální fotbal :-)