Ačkoliv výsledek hovoří jasně, tak nešlo o snadný nebo jednoznačný zápas. Souhlasím s trenérem hostí Klusáčkem, že Vysočina nezahrála v poli špatně a že šlo v podstatě téměř o vyrovnaný duel (lehce nadprůměrné ligové kvality, dodal bych). Ten ale rozhodly standardní situace, z nichž se sešívaní dostali do tříbrankového vedení. Je dobré vidět, že rohy a přímé kopy zůstaly jednou z našich nejsilnějších zbraní i po změně trenéra. Na druhou stranu se musím podivit nad tím, kolik prostoru nechali hostující hráči vyhlášeným hlavičkářům Škodovi a Delimu. Jak Jihlava předvedla herně slušný výkon, tak při bránění standardních situací si počínala naprosto lehkovážně a amatérsky. Každopádně zápas dopadl vysokým a důležitým vítězstvím, Slavia zahrála poměrně dobře (zvláště rád jsem viděl snahu o vysunutý presink) a diváci v Edenu se bavili a příště snad dorazí ve větším počtu.
Z dalších věcí, které mě zaujaly bych ještě zmínil notně zlepšenou "omáčku" okolo zápasu. Na Liberec jsem chyběl, a tak jsem si ji užil proti Jihlavě poprvé. Grafika výsledkové tabule i představení hráčů je konečně na odpovídající úrovni a velice se mi líbilo nové představení slávistické sestavy v provedení Strašáka. Všechno mělo hned jiné grády a fanoušek si kromě dobrého fotbalu užil i povedenou show. Ještě bych zmínil hlavního rozhodčího - jak jinak svěřence Damkové často (a oprávněně) haním, tak tentokrát podal sudí Zelinka velice přesný výkon, který by měl být ve vyspělé soutěži standardem.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Martin Berkovec - 6 - Neměl mnoho práce, ale mužstvo podržel dobrým zákrokem při jedné z mála šancí Jihlavy. Kromě toho i jistě kryl méně nebezpečné střely.
Jan Mikula - 6 - Spokojenost s jeho výkonem. Dobrý dozadu i aktivní dopředu. Připsal si jen menší zaváhání při hlavičkovém souboji ve vápně, z čehož vznikl kiks Bílka a tutovka Mešanoviče.
Jiří Bílek - 5 - Celkově zahrál dobře, několikrát jistě odvrátil míč z našeho pokutového území. Známku mu o stupeň zhoršila hrubá chyba, kdy neodhadl snadný balón, promáchl a dostal tak Jihlavu do její největší šance.
Simon Deli - 8 - Zahrál výtečně a (nejen, viz Sport) pro mě byl mužem utkání. Výborný vzadu v osobních soubojích, vepředu jeden gól dal a druhý připravil. Jedinou menší výtku mám za dvě poměrně nebezpečné malé domů. Proti Jihlavě to byl jeho dosud nejlepší zápas za Slavii.
Tomáš Jablonský - 6 - Po nepřesvědčivých výkonech z úvodu sezóny se v neděli zvedl. Jihlava hrála hlavně přes naši pravou stranu, takže neměl problémy v obraně a naopak vepředu výborným centrem nahrál Delimu na gól. I jinak byl aktivní, což značí jeho vítězství v bodování Chance indexu.
Jan Štohanzl - 5 - Nepropadl, ale ani výrazněji nezaujal. Začal dobře a hned v prvních pěti minutách na něj byly dva fauly. I poté se snažil a měl i světlejší momenty, ale celkově jich tolik nebylo a byl spíše nevýrazný. Uvidí se v dalších zápasech, jakou bude posilou.
Tomáš Souček - 7 - Výborný. V redakci v něm vidíme velký talent a zatím naše očekávání naplňuje. Hodně připomíná Petráka, je silný hlavou a je díky svým dlouhým nohám i přesný v odebírání míče a osobních soubojích. Je to zatím velký rozdíl oproti Baézovi s Gecovem, kteří byli věčně ve skluzu a často nestíhali nebo faulovali. Tak snad Součkovi výkonnost vydrží a bude se nadále zlepšovat a kráčet v Petrákových šlépějích. Nad jeho jedinou větší chybou ze závěru zápasu za rozhodnutého stavu přimhouřím oko.
Robert Hrubý - 7 - Standardní situace proti Jihlavě kopal náramně a z jeho centrů padly dva góly. I jinak byl kreativní a byl ve hře vidět, ačkoliv si opět neodpustil dvě naprosto laciné ztráty míče, když se nechal odstavit bez boje tělem soupeře. I tak to ale stačí na velice dobrou známku sedm.
Milan Černý - 5 - Snažil se pobíhat po celém hřišti, často to ale z mého pohledu bylo spíš kontraproduktivní a příliš ve hře nebyl. Měl ale dva výrazné momenty, když se mu povedla klička u rohového praporku a když prodloužil míč na Škodu před posledním gólem.
Radek Voltr - 5 -.Sice se snažil, ale nějakou hodinu hry byl hodně nevýrazný. V závěrečné třetině zápasu ale dost přidal a ukázal svůj potenciál. U mě mu to stačilo na průměrnou známku pět.
Milan Škoda - 8 - Parádně se prosadil a vstřelil dvě branky, zbytečné dodávat víc. I ve hře byl vidět, ale až tak dominantní jako Deli nebyl, takže kdybych měl vybírat muže zápasu, tak by to u mě těsně vyhrál náš africký stoper. Ale Škoda bez debat podal další vynikající výkon.
Michal Švec - 5 - Na poslední půhodinu musel střídat zraněného Jablonského a záskok zvládl bez problémů.
Jaromír Zmrhal ani Josef Bazal nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce. I tak bych ale dodal, že svůj pobyt na hřišti vzali za správný konec.
Komentáře (69)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
bongor před 9 lety 18.08.2015 14:11 |Já,ačkoliv fotbalový laik často propaguju,že vysunutý a důsledný presing stírá rozdíly ve kvalitách hráčů.V tomto mači sice proti sobě stála dvě průměrná mužstva,ale kdybychom hráli tak laxně jako proti slabému Brnu,tak jsme prohráli.Věřím,že si kluci vzali ponaučení a budou takovou fyzicky náročnou hru předvádět ve všech dalších zápasech a udělají nám zase radost.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Alanor (admin) před 9 lety 18.08.2015 14:16 |V naší situaci, kdy máme obranu hodně nejistou a nepevnou, to je určitě lepší volba, než se snažit postavit před vápno autobus. O defenzivní taktiku se občas snažil Beránek a u nás to stejně žádný efekt nemělo, protože jsme si nechali dát několik hloupých gólů.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Alanor (admin) před 9 lety 18.08.2015 14:18 |Samozřejmě mluvím o dilematu při hře se silnějším soupeřem. Proti stejně silnému nebo slabšímu týmu je obecně správnou cestou být aktivní, presovat a dostávat soupeře pod tlak. I když taky záleží na typologii mužstva. Někomu může vyhovovat hrát zezadu, nalákat soupeře na vlastní polovinu a pak vyrážet do rychlých brejků do otevřené obrany.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
1rytir před 9 lety 18.08.2015 14:34 |Škoda, že na vysunutý presing nám nestačí síly po celý zápas. Vždy, když jsme ho proti Jihlavě praktikovali jsme byli na koni. Naopak když jsme se stáhli, byly z toho šance soupeře.
K hodnocení nemám výhrad. Absolutní jednička zápasu Simon a hned v závěsu Škoda. K Hrubému tady bývám hodně kritický, tentokrát ukázal dobrou kopací techniku nejen při zahrávání standartek. Jenže také hodně často hru zpomaloval, když nepostupoval nebo nepřihrával dopředu a byly tu opět i ty zbytečně ztracené míče, kdy se prostě nechal odstavit. Na nejnovější posilu bych tak přísný nebyl. Štohanzl zvládl s mužstvem sotva pár tréninků a překvapil mne i tím, že byl z našich nejmenší. Druhý "prcek" Voltr fakt nebyl skoro hodinu vidět a čekal jsem od něj víc, mám za to, že nevěděl jak se Škodou hrát a tak dobrovolně zůstával v jeho stínu :-)
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
PetCC před 9 lety 18.08.2015 14:44 |Ono ale vůbec nejde o to, že by hráčům nestačili fyzické síly. Je to o tom, že ze strachu z chyby vzadu, se záloha moc stahuje k obraně a odražené míče má pak soupeř bez boje. To není určená taktika, trenér s tím při zápase už nic moc neudělá.
I s Jihlavou nastali chvíle, kdy jsme se zatáhli k vápnu a taky z toho byly největší šance soupeře. Naštěstí je nedali a my naopak dali třetí gól a už se vcelku uklidnili.
Tohle je zkrátka největší úkol pro trenéra, dostat to hráčům z hlavy.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
mogul před 9 lety 18.08.2015 15:04 |Známkování v kolektivním sportu podle mě bude vždy trochu pokulhávat a často je k některým hráčům nespravedlivé a naopak. Za mě bych vyzdvihl výkon Milana Černého, který se mi líbil hned od začátku. Vybojoval spoustu balónů a byl velmi platný dopředu. A ještě bych upozornil na jednu věc. Krajní záloha je bohužel někdy o běhání bez balónu nahoru - dolu a mě se líbilo, že i když dostal kolmici, která těžko šla doběhnout, tak se o balón porval, když jsme ho ztratili, udělal sprint 30 metrů zpátky a hned po získání míče sprintoval zase nahoru.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Travinho před 9 lety 19.08.2015 09:44 |S tím musím souhlasit, ale pravě vysunutý aktivní presing požaduje, aby nepropadal ani jeden hráč a v tom případě asi už není na hřišti místo pro Pitáka a momentálně ani pro Keniu. A vůbec si při takovém stylu napadání nedovedu představit na hřiště Boudjemu.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Majkl8 před 9 lety 18.08.2015 15:33 |Souhlas, snad jen Štohanzl lepší Černého :)
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Arutha před 9 lety 18.08.2015 15:34 |řekl bych to přesně naopak...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Falk před 9 lety 18.08.2015 16:32 |Já bych tentokrát s Alanorem mírně nesouhlasil a známku bych všem zvedl o 1 stupeň .Škoda dva góly a dřel ,jak přidal třetí jasná 10,Souček - co chybělo ,aby dal druhý gól,jasná 8 vysoce nad průměrem,Voltr - podle mého nehrál průměrně ,rozhodně mírně nad průměrem atd.,tak si myslím ,že bych si obhájil u mě každého .Ještě trenér 9.Náš fotbal lehce nad průměrem ,ale výsledek jednoznačný a o parník.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
japhy před 9 lety 18.08.2015 17:02 |Jak si myslím, že byl quelhar poměrně příkrý ve svém hodnocení, tak tohle je dost úlet. To bychom museli hrát sakra lepší fotbal proti sakra lepšímu soupeři. Sám jsi to napsal - "náš fotbal lehce nad průměrem". Kolik šancí jsme si dokázali vytvořit? I ten poslední gól padl jen díky tomu, že Škoďák( model 2014/2015) si z obránců moc hlavu nedělá :)
Netvrdím ale, že jsme hráli špatně. Naopak, během hry jsem byl nadšen, hlavně tedy z přístupu k soupeři, kdy jim dávali minimum prostoru. Ano, není to nic světoborného, ale víme, co jsme dosud předváděli, že.
Někdo zmínil hluchá místa. Ano, byla a budou dál. Bez nich to prostě nejde, každý tým si musí odfrknout. Jen se potom zase musí začít hrát.
Ode mě pochvala speciálně pro Součka s Mikulou, ačkoliv nebyli nejlepší, dokázali tvrdit muziku ve středu hry a nemyslím tím tvrdou hru. Hlavně Mikula je v soubojích jak bulldock, když si vzpomenu na.......jak se jmenoval ten lempl z Jižních čech?
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
AdJap před 9 lety 18.08.2015 17:16 |Já myslím, že odpovídající ohodnocení. Deli skutečně nejlepší na place. Největším problémem v zápase byli krajní záložníci. Nedá se jim vytknout snaha, ale opravdu toho příliš nevymysleli. Pětka u nich je tedy odpovídající výkonu.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Borris před 9 lety 18.08.2015 20:50 |http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/244243/velka-gratulace-necid-je-hrdym-otcem-narodil-se-mu-syn-alex.html
Gratulace Neckovi k potomkovi a k dalšímu slávistovi. Snad podédí od táty nejen fotbalové schopnosti, ale hlavně slávistické srdce. Tak hodně štěstí a zdraví.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
bongor před 9 lety 19.08.2015 04:22 |Ahoj Tomáši,ať malý slávista roste a sílí,pro radost maminky,tatínka a celé slávistické rodiny!
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
nacelnik (přítel SN) před 9 lety 19.08.2015 11:12 |Tak se blbci kromě Jiráčka údajně serou i do Frydrycha, to vypadá, že už žádné další posily nedotáhnem. Nebo máte snad někdo nějaké jiné informace?
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
zeleznik2 před 9 lety 21.08.2015 11:20 |Klasika, sparta opravdu má perfektní strategii na koupi hráčů. Když nevyjde Jiráček tak koupíme Frydrych, při tom na tento post mají tolik hráčů.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
ve_em před 9 lety 19.08.2015 11:14 |pardon za OT, ale četli jste tenhle rozhovor..? to je slušnej matroš tenhle Pergl..
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-evropske-pohary-evropska-liga/244268/pergl-thun-jsou-zoufalci-pro-spartu-to-neni-vazny-souper.html
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Dresco před 9 lety 19.08.2015 12:03 |ta spartanska nabubrelost se ho drzi i po tolika letech, ale jinak souhlasim s tou myslenkou, ze pokud by spartani s Thunem vypadli, tak by to byla dalsi ostuda, videl jsem je v jednom zapase a troufam si rict, ze bychom je vyradili i my, kdybychom k tomu pristoupili, ze chceme vyhrat...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Merlinus (přítel SN) před 9 lety 19.08.2015 15:51 |Jenže bohužel má pravdu. Ten Thun je děsivě tragický. Kdyby to bylo na jeden zápas, tak bychom snad mohli věřit v zázrak, že se třeba Spartě nebude dařit a oni budou mít super den. Ale dvakrát za sebou se to nestane a ten Thun je letos úplně mimo.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
bongor před 9 lety 19.08.2015 19:38 |že je nabubřelej,to už dává jeho původ.Ale tentokrát výjimečně spíš souhlasím ,že asi bohužel postoupěj.Měli z prdele kliku,že narazili na tak slabýho soupeře,že by ho mohli vyřadit dokonce i oni.To bude zase slávy,to bude canců,to si užijeme.
S jejich nákupy se vrací situace,kterou všichni dobře známe.Hráčů mají dost,ale koupějí další jen proto,aby nemohli hrát za konkurenci a budou je půjčovat na hostování tam,kde nebude hostitel škodit.Jednoznačně škůdci českýho fotbalu.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
KrystofWalker (přítel SN) před 9 lety 19.08.2015 12:13 |Tak už o něj neusilujeme jediný...
http://sport.aktualne.cz/o-frydrycha-usiluji-sparta-i-slavia-a-co-bude-s-pavlenkou/r~33c0656245b311e5b440002590604f2e/
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Heretic (přítel SN) před 9 lety 19.08.2015 13:02 |Když půjde do sparty, tak nám to spíše pomůže. Baník odpadne úplně. Pochybuji, že by dokázal sehnat adekvátní náhradu.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
zeleznik2 před 9 lety 21.08.2015 11:23 |Tak k nám ne a k rudochům ano?u nás by určitě hrál, ve spartě v záloze, kde je Hušbauer, Krejčí, Vácha a Dočkal, fakt si hodně zahraje. Už vidím, jak tam leští lavičku s Frýdkem a spol.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
zeleznik2 před 9 lety 21.08.2015 11:29 |No a Frydrych vedle Brabce a Costy, místo Marečka možná ano, ale je tam ještě slavný Steinhöher ne?další skvělá posila. Spíše Jiráčka a Frydrycha loví jen, aby nešli k nám. Šíleně mi to připomíná Grygeru, který u nás podepsal předběžnou smlouvu a oni nám ho vyfoukli a ještě nabídli o tři mega míň.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Eluin (přítel SN) před 9 lety 19.08.2015 14:46 |Tak Jiracek je pry uz jednou nohou ve Sparte.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Navar (přítel SN) před 9 lety 19.08.2015 15:33 |Představa, že bychom si při lavírování na hraně holé existence mohli dovolit Jiráčka, je přinejmenším legrační.
Přestaňme prosím fantazírovat :-)
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
naplavnik před 9 lety 19.08.2015 15:08 |Malý dotaz mimo hodnocení, na oficiálkách je soupis hráčů na hostování, tak bych se rád zeptal, zda se Luboš Tusjak definitivně propadl do země, nebo mu skončila smlouva, nebo někam přestoupil, nebo... Přeci jen pod Beránkem alespoň v přípravě tuším byl.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
AlesJa před 9 lety 19.08.2015 15:36 |stále hráč Slavie, nikam neodešel
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
naplavnik před 9 lety 19.08.2015 15:48 |Hostuje, jezdí na kole, nebo co?
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
AlesJa před 9 lety 19.08.2015 16:27 |určitě k dnešnímu dni nikde nehostuje ani nikdo o něj v registru FAČR nepožádal, víc nemohu sloužit
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 19.08.2015 15:41 |Smlouvu má do 30.6.2016 s roční opcí.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Tomski před 9 lety 19.08.2015 15:48 |před sezonou někdo psal, že jde na operaci...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
naplavnik před 9 lety 19.08.2015 15:54 |Osobně s ním už moc nepočítám, protože z nějakého důvodu jej snad krom Petrouše v týmu žádný trenér neměl, jen jsem chtěl informaci, kde je mu konec. Pokud šel pod nůž, tak to taky není moc dobrá zpráva.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Tomski před 9 lety 19.08.2015 16:36 |právě, že ani petrouš ne...jen pod Radou odehrál pár zápasů a ve chvíli kdy jsme se dostali do krize, tak mu už nedal čuchnout...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Barra před 9 lety 19.08.2015 21:01 |Sice nerad, Tomski, ale Naplavnik ma pravdu. Kores dostal nejvice duvery u Petrouse. V 2010-11 kdyz vystridal Petrous Jarolima hral Kores celkem stabilne v 23 zapasech. V nasledujici sezone idem ditto, Kores koncil kdyz byl Petrous vystridan Strakou. Mas pravdu, pod Radou hral, ale jen do listopadu 2012, pak ho opet nasadil Petrous ihned v prvnim zapase, pote co vystridal Radu. A samozrejme ho Petrous opet nasadil v temer kazdem zapase az do doby, nez ho vystridal Koubek, ktery Korese poslal na hostovani do Boleslavi.
Naopak mam pocit ze Slaviste tady na webu moc Korese nemuseli.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Heretic (přítel SN) před 9 lety 19.08.2015 21:19 |Vždyť se tu baví o Tusjakovi. Koreš je na hostování ve Zlíně.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Barra před 9 lety 19.08.2015 21:47 |O ja jsem obrovsky vul, vul v kvadratu! Promin Tomski, radeji bych si ted ukousnul jazyk. Rychle pro zbytek vecera zalezu do kouta a uz nevylezu...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Travinho před 9 lety 19.08.2015 18:29 |Podle mých informací je MINIMÁLNĚ na podzim zdravotně mimo hru.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Travinho před 9 lety 19.08.2015 18:33 |Mám to ze dvou zdrojů, ale ani jeden není přímý, každopádně mě tato neinformovanost sere. Nevím jaký je problém napsat co je Tusjakovi, co je Mičolovi, atd....
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Fulham před 9 lety 19.08.2015 15:47 |Ahoj - jestli ti rudí fakt chtějí Frydrycha, tak to moc nechápu....ale až padnou s těma ,, zoufalcema" mohl by nám Křéťa v ramci zeštihlovani pustit Brábu... ten si ještě nekop ...a má v hlavě srovnáno - převýchova možná :-)). Ne - to je legrace i když by se mi u nás líbil - fakt nechápu proč chtej toho chachara...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
bongor před 9 lety 19.08.2015 19:42 |Protože dobře věděj,že je lepší než všichni ti jejich "Stars".Než ho taky zmršej,tak by jim moh dočasně pomoci.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Borris před 9 lety 19.08.2015 16:19 |Trochu OT:
Zítra naši kamarádi z Hajduku v Liberci. Přemýšlím že seberu auto a vyrazím se podívat. Ale fakt přiznávám na rovinku že jsem težce rozpolcený. Liberec hraje za náš fotbal a je mi sympaticky, ale Hajduk jsou náš spřátelený klub a taky je mám rád. Takže zítra já osobně asi nefandím nikomu a ať vyhraje a i celkově postoupí ten lepší.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
afro před 9 lety 19.08.2015 17:57 |Jsem se dneska díval na na web Liberce, protože jsem o tom taky uvažoval, ale lístky se už zítra bohužel neprodávají, tak bacha. Osobně držím palce Hajduku.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
bongor před 9 lety 19.08.2015 19:46 |Mně je Libe celkem sympatickej,ale slávistický klon,je slávistický klon.
Takže navijam za Hajduk.To samý platí pro Vojvodinu.Škoda že někoho z nich nedostali mistři vesmíru místo bezpohlavního Thunu.Zvedli by jim morálku a ještě
přidali pár přes hubu.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Borris před 9 lety 19.08.2015 21:43 |OU tak to díky za info s těma lístkama. Ještě že jsi mi to napsal.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 19.08.2015 21:10 |Docela je sranda, že zítra budou v TV tři naše mužstva a jediný na koho se nedostane bude Sparta. Práva sice koupili O2, ale na svém novém programu O2 Sport poběží logicky Liberec, protože Kellner odtud pochází a rudí jdou jen na netu. To nevím, zda to jejich fans rozdýchají ...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
travel (přítel SN) před 9 lety 19.08.2015 21:38 |Ať si rudí zvykají.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Khadgar před 9 lety 20.08.2015 00:11 |Máme v týmu umělce :D
https://www.youtube.com/watch?v=s_eLRscKOIY
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Borris před 9 lety 20.08.2015 12:33 |Jablo je fakt borec, klobouk dolů :-)
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Nosorozec před 9 lety 20.08.2015 21:33 |Pamatuju si, že v roce 2006 nebo 2007 byl v Superstar jeden z hráčů Slavie. Nebyl to náhodou Jablonský? :)
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Petr9608 před 9 lety 20.08.2015 00:28 |http://isport.blesk.cz/clanek/hokej-liga-mistru/244279/premie-v-ligach-mistru-v-hokeji-drobne-fotbal-ma-miliardy.html
"Překvapivě" je fotbalová LM zcela nesrovnatelná s tou hokejovou. Nicméně je docela paradox, že třeba u nás si průměrně extraligový hokejista vydělá o něco více než fotbalista (někde jsem to četl, ale nevim kde). V "nejhoršim" ty platy budou obdobné.
A myslím, že ČR nebude vyjímka. Řekl bych, že třeba platy v KHL a ruské Premier lize budou obdobné (možná v KHL i o něco více) - byť kluby KHL v hokejové LM nehrají. Dále ve Švédsku by to také mohlo být v hokejové lize o něco lepší, ve Finsku bych tipoval, že hokej na tom bude výrazně lépe než fotbal. Ve Švýcarsku to bude asi tak +/- stejné, pokud vynecháme z fotbalu Basilej...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Petr9608 před 9 lety 20.08.2015 01:18 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/244302/svoboda-pokud-liga-nezvysi-sve-prijmy-ceka-ji-stagnace.html
Zajímavý rozhovor.
Nejvíc mne ale zaujala ta tabulka - jak je možné, že v bankrotujícím stojí TV práva 1,5 MILIARDY?! Ano, ty největší šlágry mají obrovskou návštěvnost, ale i tak...
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Petr9608 před 9 lety 20.08.2015 01:32 |Jinak pokud jde o LM, tak od roku 2009 tam prostě není složité se dostat pro českého mistra. To, že se tam nedostal 5x ze 7 pokusů bylo zaviněno 4x ohromnou blamáží. Jen snad tomu Liberci se to dalo v roce 2012 odpustit.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Barra před 9 lety 20.08.2015 08:15 |V insolvencnim rejstriku jsou nove podklady, c.46 az 49 ( https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=4bfec801-3b5b-4e1d-8e86-0aff5abbfeda)
Nejdulezitejsi je odpoved Slavie na naroky Vejsady na Milana Skodu - na prvni pohled jsme za Milana zaplatili a je tedy "nas". Dale je podklad advokata Holase, ze soudni poplatek neodesel z uctu Probin Europ sro, ktery vlastni Petrovic, ale z uctu Holase. Nemam cas to ted opet vyhledavat, zda se mi ale ze pri zaplaceni tohoto poplatku efektivne bylo uvedene jmeno Probin Europ.
A jinak Holas z vlastni uctu zaplatil celkem 30tis kc jako zalohu soudu pro SKP, tedy spravce konkursni podstaty - ocekava tedy ze tento spravce bude efektivne jmenovan. Jestli se nemylim, meli jsme my tento poplatek uhradit, udelal tak za nas.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
pl3 před 9 lety 20.08.2015 08:49 |Mýlíš se, zálohu na náklady insolvenčního řízení je povinen hradit navrhovatel.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Barra před 9 lety 20.08.2015 09:21 |Aha, tak to jsem se spletl. Z hlavy jsem mel pocit ze soud nam pred casen tuto povinnost ulozil. Na mobilu to ted nemuzu najit.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Heretic (přítel SN) před 9 lety 20.08.2015 10:18 |Oni to zaplatit museli, jinak by se nepokračovalo. S jmenováním konkursního správce to nijak nesouvisí. Ale ten dokument ke Škodovi je fakt zajímavý(škodaže jsou finanční částky vyběleny). Jestli je vše pravdivé, tak je Vejsada zralý na pokutu.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Barra před 9 lety 20.08.2015 10:34 |Vybelene? Jsem na ceste, nemuzu se na to opet podivat, ale rano tam bylo ze jsme dle rozhodnuti FACR zaplatili za Skodu 1,2 mil kc.
Nebo jsem nejakou prilohu prehlednul?.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Heretic (přítel SN) před 9 lety 20.08.2015 10:50 |Jsou tam smlouvy mezi Škodou a Slavií. Poučné čtení, jak vypadá taková smlouva s hráčem včetně bonusů atp.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Haala (přítel SN) před 9 lety 20.08.2015 11:16 |Zdravím pánové,
jak už je to, bohužel, u nás zvykem, tak s "vybělením" údajů si někdo moc velkou práci nedal, takže některé údaje jsou v plné míře čitelné (např. částka za odehranou minutu v tříbodovém zápase nebo částka za hostování Milana u nás).
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Barra před 9 lety 20.08.2015 11:20 |Dik. Snad myslel Milan na to, aby dojednal bonusy za strelene branky. Uz ted si opet vylepsil prumer z minule sezony co se tyka golu na zapas.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
winter (přítel SN) před 9 lety 20.08.2015 12:08 |Má tam bonusy za neprohrané odehrané zápasy na každý takový zápas, bonus za 10 vstřelených gólů a bonus za 15 odehraných zápasů v lize za sezonu + bonusy za případný postavení do 4. místa na konci sezony + za výhru v poháru... Co se těch gólů týká tak mi příjde že si Milan pohoršil, ve staré smlouvě měl nějaký bonus za každý vstřelený gól nebo finální přihrávku v zápasech ve kterých se neprohrálo, teď těch gólů musí dát 10 aby dostal bonus :) I když tenhle bonus bude určitě daleko vyšší než ten za jednotlivý góly, navíc bude mít Milan určitě i o dost vyšší základ než v původní smlouvě takže vlastně říct že by si pohoršil je asi "trošku" zavádějící.. :D
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
AlesJa před 9 lety 20.08.2015 13:23 |důležité je to ve kterých se neprohrálo :-)
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 9 lety 20.08.2015 11:32 |Ano třeba částka za hostování. Čísla vybělená ale v závorce (slovy padesát tisíc korun českých) tam zůstalo :D
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
AlesJa před 9 lety 20.08.2015 11:44 |:-) a ještě i minutovné v závorce
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
zeleznik2 před 9 lety 21.08.2015 11:19 |Ano po zásluze Škoda s Delim nejlepší naši hráči. Oba měli prsty ve dvou gólech. Deli o trošku horší 8 za chybu při bránění při největší Jihlavské šanci, kdy neuhlídal soupeře. Jinak kolektivně výborný výkon, který musíme potvrdit v Ostravě.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
zeleznik2 před 9 lety 21.08.2015 13:01 |http://www.mfkskalica.sk/novinky-detail-517/lukas-fialka-novou-posilou-mfk-skalica
nevím jestli neměl odejít radši Kodr..
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
Travinho před 9 lety 21.08.2015 15:51 |Chtěl ho někdo? Z mého pohledu je logické, že půjde ten o nějž je zájem, navíc v kvalitní soutěži.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo
zeleznik2 před 9 lety 22.08.2015 08:40 |Asi ne, že...