Přípravná utkání

Slavia - Ufa 0:0

Slavia odehrála na soustředění v Rakousku čtvrtý a poslední zápas, s týmem ruské Ufy remizovala 0:0.

Slavia - Ufa 0:0

Sestava Slavie: Berkovec - Švec, Latka, Deli (55. Bílek), Jablonský (75. Dostál) - Hrubý (88. Diop), Zmrhal (71. Souček) - Mikula (84. Vukadinovič), Piták (71. Bazal), Voltr - Škoda (57. Červenka)

Reportáž ze zápasu najdete na oficiálním webu.

Do prvního ligového zápasu Slavia odehraje ještě dva přátelské zápasy, 15. července s Táborskem a generálku 18. července s Českými Budějovicemi.

Komentáře (70)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Ufa 0:0

    Fulham     před 9 lety 12.07.2015 19:55 |  
    0 0

    Mno....DB vyřazen pro nepřipravenost údajně a bilance LK 0 minut...snad daji tu zálohu nějak dohromady....

  2. Re: Slavia - Ufa 0:0

    bongor     před 9 lety 12.07.2015 19:59 |  
    0 0

    Vypadá to,že budeme hrát spíš na neinkasování.Na nějakou útočnou smršť to nevidím.Škoďák,jestli zůstane,bude asi trošku otrávenej:Co je s Keniou?Je už Voltr podepsanej?

    • Re: Slavia - Ufa 0:0

      KubaM     před 9 lety 12.07.2015 22:24 |  
      0 0

      proc myslis? Ja ocekavam i podle pripravy naopak ofenzivni hru.

      • Re: Slavia - Ufa 0:0

        bongor     před 9 lety 13.07.2015 07:37 |  
        0 0

        Podle posledních výsledků to tak vypadá,ale beru to,že se zkouší a naostro to může být jinak.

  3. Re: Slavia - Ufa 0:0

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 12.07.2015 22:10 |  
    0 0

    Dnes dobrá remíza, Ufa totiž nemá vůbec špatné mužstvo, viděl jsem je loni dvakrát (na Dynamu a na CSKA) a někteří hráči jsou tam dost zajímaví. Hlavně se mi líbil Brazilec Mercinho, to je veliká osobnost, však taky hrál doma za Corinthians a Botafogo. To byla asi největší investice FK Ufa, jinak nakupují hráče velice chytře, třeba z druhé ligy - obránce Felicio Brown Forbes (Německo) dříve Hertha, Norimberk nebo záložník Emmanuel Frimpong (Ghana) dříve Wolves, Charlton, Fulham, Barnsley, popř. záložník Ivan Paurevič (Chorvatsko) dříve Fortuna Düsseldorf nebo nakupují dobré hráče v blízkých regionech, které dobře znají – Bělorusko (Veremko, Berchovcev), Uzbekistán (Galiulin), Zinčenko (Ukrajina) a třetí kategorie – neznámé hráče na které mají nos: Diego Carlos de Oliveira (Brazílie) dříve Nižnij Novgorod, Vladivostok nebo Haris Handžič (Bosna a Hercegovina) dříve Lech Poznaň. Na to, že klub vznikl jen před 4,5 lety, tak stále vyhrává a postupuje, samozřejmě až na loňský rok, kde hrál ruskou Premier ligu. Ufa sice hrála ve spodní polovině tabulky a těsně se zachránila, ale ruská liga je trochu jiný level, než naše liga. A mimochodem klubové barvy Ufy jsou červená a bílá, prostě rozumnej klub.

    • Re: Slavia - Ufa 0:0

      bongor     před 9 lety 12.07.2015 22:21 |  
      0 0

      No to jim chválím,červená a bílá,to je nejlepší kombinace na světě.

      • Re: Slavia - Ufa 0:0

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 12.07.2015 22:59 |  
        0 0

        Moje řeč, navíc červená a bílá jsou české národní barvy od nepaměti. Modrou nám do vlajky dodali Slováci a už nám tam zůstala.

        • Re: Slavia - Ufa 0:0

          knl66 (přítel SN)     před 9 lety 13.07.2015 12:43 |  
          0 0

          Díky za info o klubu. Spousta věcí o velkých klubech na východ od nás nám ještě pořád uniká, i když jdou pořád nahoru.
          Ale s tou modrou jsi vedle. Modrá tam není qůli Slovákům, ale měli jsme ji původně, jak určitě víš, identickou s polskou. Takže se hledala cesta, jak tu naši odlišit, Poláci neustoupili. Razil se navíc "čechoslovakismus", jeden národ československý, takže i z toho pohledu by zmínka o Slovácích (ve vlajce) byla mimo mísu. Kdyby se připustilo, že modrá barva je Slovensko, pak by svoji barvu mohli chtít Němci, Rusíni, Maďaři.... Že tři barvy symbolizují tři země/národy, vzniklo až v padesátých letech.

          • Re: Slavia - Ufa 0:0

            Dobi     před 9 lety 13.07.2015 18:11 |  
            0 0

            Možná, že bych doplnil - tři barvy červená, bílá a modrá jsou SLOVANSKÉ barvy, třeba v písních o Hajduku o nich zpívá populární Mladen Grdović (crven - bili - plavi)... Většinou slovanští bratři - Chorvati, Slovinci, Srbové, Slováci, Rusové a Češi je ctí. Výjimkou jsou Ukroši a Makedonci, BiH je až moc multikulturní. Naopak stále nevyhynuvší Lužičtí Srbové - červená, bílá, modrá!!!! Ona ta Morava výrazně ctí modrou barvu, což mj. zvítězilo i při rozpadu federace... Ony kolem toho byly velké diskuse, ale ta modrá tam patří, červená a bílá je hlavně barvou Čech, což vychází heraldicky z erbu Čech s červeným lvem ve stříbrném (rozumějme: bílém) poli... Poláci vycházejí z červenobílé orlice a tu modrou (jak jsem se i dočetl) prý přisuzují husitům a prý si zachovali i spřežkový pravopis - sz=š, rz=ř i jako peotest proti Husovi, že prý byl kacíř... I to se v souvislosti s upálením objevilo... Já třeba ten originální modrý klín uznávám a ctím!

            • Re: Slavia - Ufa 0:0

              Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 13.07.2015 19:07 |  
              0 0

              re: knl66, Dobi - Díky za doplnění a upřesnění informací. Jinak ještě k Ufě, je správním střediskem autonomní republiky Baškortostán, ale co mě dost překvapilo, že Baškirů (Turkický národ) tam je pouze 16 %, víc tam žije Tatarů 30 % a hlavně Rusů přes 50 %. Když si jen představím, že by v České republice žilo jen 16 % Čechů a zbytek jiná etnika, tak to je pak síla.

  4. Re: Slavia - Ufa 0:0

    Barra     před 9 lety 12.07.2015 23:45 |  
    0 0

    V vyse uvedenem clanku jak prodat Skodu s Zmrhalem v jednom balicku me celkem udivilo tvrzeni S. Hrabe, ze v Nemecku je bezne ze hrac kteremu je 30 let, muze odejit zdarma jako podekovani za odvedene sluzby. Tohle jsem tedy nikdy neslysel. Kdyz je hrac koncem smlouvy, ano, ale jinak? Bastian Schweinsteiger sel mimochodem tento tyden jako temer 31-lety hrac z Bayernu do ManU za 21 mil eur, tedy 570 mil eur. Samozrejme ze nas Milan neni eso jako Schweinsteiger, ale pochybuji, ze by v Nemecku zdarma mohl odejit kdyz ma jeste platnou smlouvu.

    Moc se mi toto tvrzeni Hrabe nezda.

    • Re: Slavia - Ufa 0:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 13.07.2015 07:55 |  
      0 0

      Nejspíš je to myšleno tak, že kluby, které nehrají v TOP tedy kluby hrající ve spodku BL nebo ve 2. lize nejsou zvyklé platit za hráče nad 30 let. Nejsem znalec německého fotbalu ale nejspíš to bude tím, že už se nějak nepředpokládá výrazný vývoj a půjde o hráče z lepších klubů, kteří se tam neprosadili. Tedy hráč, kterému je přes 30 a leští lávku v týmu z první půlky je puštěn do nějakého horšího týmu aby si ještě zahrál. To beru jako poděkování za služby. Vzhledem k tomu, že o Škodu by měli zájem z Německa právě tyto týmy na pomezí 1 a 2. ligy, tak o tom pan Hrabě asi psal. Ovšem nemůžou čekat, že Slavia pustí svého nejlepšího střelce zadarmo. To je nesmysl…
      A dělat takovéhle balíčky to mi už přijde uplně trapné a doufám, že je to zase jen nějak překroucená informace. Tedy, že možná přišla nabídka nebo někdo sondoval, zda by jsme ty dva neprodali a ne, že je tak aktivně nabízíme….

    • Re: Slavia - Ufa 0:0

      naplavnik     před 9 lety 13.07.2015 08:27 |  
      0 0

      Hráčům ve vyšším věku kluby často umožňují odejít buď zadarmo, nebo za nižší peníze, protože nový tým při angažování nekouká jen na pořizovací cenu, ale i na náklady na mzdu a budoucí perspektivu na přestupovém trhu. Starší hráči to docela často dělají ještě tak, že často záměrně nechají doběhnout stávající smlouvu, aniž by ji prodloužili nebo byli ochotní k přestupu, protože jako volní hráči (mají-li ještě nějakou kvalitu) si mohou vyjednat vyšší mzdu. A ve stávajících týmech vědí, že za 30-letého borce si stejně nějakou zásadní sumu říct nemůžou.

      • Re: Slavia - Ufa 0:0

        Barra     před 9 lety 13.07.2015 12:09 |  
        0 0

        Nevim jak v Cesku, u nas ma 30lety hrac naopak zkusenost, dospel jako hrac, uz neco dokazal a jeste 5 dobrych let pred sebou. Nebo si vazne nekdo mysli z v 30 letech hraci uz nestaci na vrcholny fotbal? Jinak je samozrejme hrac, kteremu dobehla smlouva zajimavejsi protoze prijde zdarma, ale to jsem take psal. O to ale nejde. Reagoval jsem na Hrabe ktery tvrdii, ze v Nemecku klub hrace kolem 30 zdarma uvolni jako odmenu za odvadene sluzby. A to se mi zda jen Bozi prani, alespon jsem se nikdy s tim nesetkal.

    • Re: Slavia - Ufa 0:0

      Jiri1     před 9 lety 13.07.2015 10:35 |  
      0 0

      Takže díky , opět dva chybějící komentáře , proč to děláte , vám se asi nelíbí, když napíšu to co později i můj jmenovec , dokonce mne někteří pitomci připisují radost z našich problémů, pčitom jsem psal i o Uhrínovi dobré věci, ale ty jste opět smazali.
      Náš tým čeká hodně práce minimálně práce na krajních becích, Pepa nby se měl šetřit, není už nejmladší, navíc nečekal takové problémy a ta jeho životospráva, tak at se , co nejdřív uzdraví.

      • Re: Slavia - Ufa 0:0

        AlesJa     před 9 lety 13.07.2015 12:01 |  
        0 0

        není to třeba tak, že se Vám ty příspěvky jen nepodaří odeslat, třeba chybou serveru aj.

      • Re: Slavia - Ufa 0:0

        bramburek (přítel SN)     před 9 lety 13.07.2015 12:02 |  
        0 0

        Třeba se nakonec budeme všichni ještě hodně divit.

      • Re: Slavia - Ufa 0:0

        Barra     před 9 lety 13.07.2015 12:15 |  
        0 0

        "To co pozdeji i muj jmenovec"? Mate na mysli Jiri1 z Prahy, ktery s vami sumavskym Jiri1 pouziva stejny nick a adresu? Moc jsem nepochopil, proc tak zbytecne komplikujete situaci a nemate kazdy sve vlastni prihlaseni a delite se o nick Jiri1. Ma pocit ze minuly tyden jste se oba stridali, alespon podle tekstu prispevku, ktere byly jinym zpusobem formulovane.

        • Re: Slavia - Ufa 0:0

          Fallen (přítel SN)     před 9 lety 13.07.2015 12:16 |  
          0 0

          Jinde se za tohle banuje

          • Re: Slavia - Ufa 0:0

            Artur (přítel SN)     před 9 lety 13.07.2015 12:39 |  
            0 0

            Jinde by ne něho hodili síť :o)

            • Re: Slavia - Ufa 0:0

              Fulham     před 9 lety 13.07.2015 12:52 |  
              0 0

              No ale s tím Jinochem má recht...nechápu informace ( a není jedna), že kuká jak z jara kam to vlezl. Může to od něj být strategie prodejnosti vlastní práce, nebo je fakt takovej jouda a nevěděl do čeho jde...snad je á správně.

        • Re: Slavia - Ufa 0:0

          bramburek (přítel SN)     před 9 lety 13.07.2015 12:46 |  
          0 0

          počkej, oni jsou fakt dva??? jsem myslel, že to je jen sranda... no já mám fakt dost, Bohnice hadr...

          • Re: Slavia - Ufa 0:0

            Jiri1     před 9 lety 13.07.2015 14:38 |  
            0 0

            Nick Jiří nemá žádnou spivislost z nickem Jiri1, chápu to jako akci někoho komu vadím , spíš bych se opět pana Kremla dotázal, kdo tedy maže mé příspěvky , chápu, že se vám to nehodí do krámu,
            A snad k tomu Jinochoni, Pepa byl přemlouván , aby tuto nabídku nepřijímal, už v tu dobu se vědělo, že ty aktivity proti najiteli Slávir jsou koordinovány a zčásti vůbec nutmě nemusí souviset s fotbalem.
            Jenže Pepa je Slávista , navíc v Jihlavě to pro něj osobně byla jedna velká nuda, i proto vzal nabídku o kterou neměl moc velký zájem ani Ivan Horník nazývaný stělesnění zla.
            A tady je další část příběhu, situace brání nějaké koncepční práci, pracujete s vědomím , že nesmíte jít za určitý rámec hlavně s finnceni, což je pro každáho manažera velmi ošidné a samozřejmě pod kontrolou právníků , aby jste nenahrál soupeři, navíc Pepa není žádný asketa , miluje dobré pití a taky bohužel ani to zdravíčko už není úplně OK.
            Takže shrnuto Pepa měl podle mých zpráv připraveno luxusní posílení, ale , co z něj zbude se teprve uvidí, spís mi vadfěj kydy tisku, že ted je to na něm, což není pravda je to hlavně na majitelích, kteří ale ................

            • Re: Slavia - Ufa 0:0

              quelhar (admin)     před 9 lety 13.07.2015 14:51 |  
              0 0

              A mi opět nezbývá než odpovědět, že vaše příspěvky nikdo nemaže.

            • Re: Slavia - Ufa 0:0

              japhy     před 9 lety 13.07.2015 14:52 |  
              0 0

              "...pracujete s vědomím , že nesmíte jít za určitý rámec hlavně s finnceni..."

              Tak to je, bych řekl, vcelku normální, ne?

              • Re: Slavia - Ufa 0:0

                Jiri1     před 9 lety 13.07.2015 15:02 |  
                0 0

                No, do Slávie se třeba dělali některé posily v posledních letech , tak,že splácení bylo rozvrzeno na splátk a první splátka byla odložena , neříkám u všech , ale bylo to tak a s tím je konec, kvuli úpadkovému řízení musíte platit hned a na dřevo a nesmíte používat tradičních triků, což hráče moc netáhne.

                • Re: Slavia - Ufa 0:0

                  Jiri1     před 9 lety 13.07.2015 15:07 |  
                  0 0

                  A snad ještě k těm frkům o balíčku, o Skodu skutečnně není zas takový zájem , jak se snažily tvrdit třeba Slávistické noviny , to byly jen frky novin , aby měli co psát v okurkové sezoně, ale nevím jestli má nějaký balíček smysl jak pro hráče tak pro případné zájemce , ale to je věc názoru.
                  Ale zas není to jen Slávie i Sčasný se vyjádřil , že některé hráče s výrazně a finančně náročnými smlouvami nepotřebuje.

            • Re: Slavia - Ufa 0:0

              AlesJa     před 9 lety 13.07.2015 16:06 |  
              0 0

              co si pod pojmem luxusní představit ? kvalita za rozumnou cenu..

            • Re: Slavia - Ufa 0:0

              Barra     před 9 lety 13.07.2015 18:17 |  
              0 0

              Nemluvim o nicku Jiri, ale sam jste psal pred casem, ze nick Jiri1 pouzivate navzajem vy a vas prazsky kamarad.

              • Re: Slavia - Ufa 0:0

                Barra     před 9 lety 13.07.2015 19:11 |  
                0 0

                Nedalo mi, uz jsem mel obavu ze zacinam 'trojcit', nastesti se to dalo celkem snadne najit

                http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/7282-juniorka-slavia-admira-4-3

                prispevky Jiri1 12:52:19 a 13:23:17

                "Ano, to uz jsem psal pred lety ze tento nick uzivame dva", a "Proste prispivame dva, jeden ze Sumavy, druhy vetsinou z Prahy".

                  • Re: Slavia - Ufa 0:0

                    Jiri1     před 9 lety 14.07.2015 10:41 |  
                    0 0

                    Jaká schiza , nick jiri byl zablokovan už při té registraci před několika lety , proto jiri1

                    • Re: Slavia - Ufa 0:0

                      jiri     před 9 lety 14.07.2015 10:48 |  
                      0 0

                      ale to je totální nesmysl - tento nick používám od počátku Slávistických novin, o nějaké blokaci nemůže být řeč - že sem tolik nepíši je jasné - spojování s někým, kdo píše podobné nesmysly mě nebaví. Ti, kteří SN zakládali mě znají osobně, tak prosím nešiř(te) hlouposti. Stejný nick jsem měl na offic. stránkách, nicméně ani tam již nepíši. Necítím potřebu komentovat cokoli za jakoukoli cenu... Howg.

                      • Re: Slavia - Ufa 0:0

                        Jiri1     před 9 lety 14.07.2015 12:10 |  
                        0 0

                        ano, ale pro mne byl tím pídem blokován

  5. Re: Slavia - Ufa 0:0

    JohnyPine (přítel SN)     před 9 lety 13.07.2015 13:02 |  
    0 0

    Trochu odbočim. Chtěl bych jet na první kolo do Plzně. Nevíte, kde bych mohl sehnat lístky? Díky

    • Re: Slavia - Ufa 0:0

      subHuman     před 9 lety 13.07.2015 13:08 |  
      0 0

      Zatím stále není znám přesný termín a tak se zatím neprodávají, ale je pravděpodobné, že lístky do našeho sektoru se budou opět prodávat ve fanshopu v Edenu.

      • Re: Slavia - Ufa 0:0

        Jiri1     před 9 lety 13.07.2015 14:41 |  
        0 0

        Pokud vím nějaký doprodej do sektoru hostů běží i na místě v den utkání, jinak dostat se jinam bude hodně těžký , předprodeje permic i místa pro sponzory budou vykazovat znatelný nárust, prostě v Plzni fotbal táhne.

        • Re: Slavia - Ufa 0:0

          Sokrates55 (přítel SN)     před 9 lety 13.07.2015 15:09 |  
          0 0

          Dobrý den přeji pane Jiří1. Vy jste vážně ze Šumavy?
          Sokrates55

          • Re: Slavia - Ufa 0:0

            JohnyPine (přítel SN)     před 9 lety 13.07.2015 15:44 |  
            0 0

            Dík moc za odpovědi. Stavim se teda v Edenu, až to bude k prodeji.

    • Re: BARRA

      Barra     před 9 lety 13.07.2015 18:20 |  
      0 0

      Je, Borrisi, diky moc. Vecer budou mit dobrou lekturu. Jeste jednou dik, ze jsi nezapomnel.

      • Re: BARRA

        Borris     před 9 lety 13.07.2015 19:22 |  
        0 0

        Úplně v pohodě Barro , když něco slíbím, tak splním :-) tak aspoň mi pak řekneš svoje dojmy :-)

      • Re: BARRA

        Borris     před 9 lety 14.07.2015 15:04 |  
        0 0

        Též není zač, kouknout a přečíst si může samozřejmě kdokoliv koho to zajímá :-)

  6. Re: Slavia - Ufa 0:0

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 13.07.2015 19:22 |  
    0 0

    V prvním kole ligy bude veřejnoprávní ČT Sport dávat zápasy Jihlava - Sparta a Liberec - Ml.Boleslav a vzhledem k tomu, že právo první volby má Kellnerova TV, tak vypadá víc než logické, že náš zápas Plzeň - Slavia bude dávat jeho placený kanál O2 Sport.

    http://www.synotliga.cz/rozpis-zapasu/2016.html?type=2

    • Re: Slavia - Ufa 0:0

      kobo (přítel SN)     před 9 lety 13.07.2015 19:28 |  
      0 0

      To těžko, když O2 Sport začne vysílat až od 15. srpna a náš zápas Plzeň - Slavia se hraje v sobotu 25. 7.
      http://idnes.cz/ORzAv

      • Re: Slavia - Ufa 0:0

        kobo (přítel SN)     před 9 lety 13.07.2015 19:32 |  
        0 0

        Ale asi ano, beru zpět - jak píšou v članku od 15. srpna to bude oficiální start O2 TV sport a před tím asi promo. To by mohlo být nekodované...

      • Re: Slavia - Ufa 0:0

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 13.07.2015 19:33 |  
        0 0

        V tom případě Česká televize oproti loňsku změnila fylozofii výběru zápasů.

    • Re: Slavia - Ufa 0:0

      Borris     před 9 lety 13.07.2015 20:10 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu že O2 TV doma mám, tak mi to ani tolik nevadí. Ale chápu lidi co jsou naštvaný no.

        • Re: Slavia - Ufa 0:0

          paweza (přítel SN)     před 9 lety 14.07.2015 10:09 |  
          0 0

          Hezký den přeji,

          tak toto je pro mě naprostá novina a pokud mě bude O2 nutit přejít na tento nový paskvil, tak u nich končím.. Je to z pohledu vyhraněného diváka naprostý nesmysl.. možná je to dobré pro rodiny, kde si každý najde něco, ale pro sportovní fanoušky je to na rozloučenou s celou slavnou O2TV. Paweza

          • Re: Slavia - Ufa 0:0

            dubas     před 9 lety 14.07.2015 10:39 |  
            0 0

            Ještě jsem někde četl, že si člověk bude moct zaplatit jen jeden zápas z ligy ale zatím nikde nejsou podmínky.

            • Re: Slavia - Ufa 0:0

              naplavnik     před 9 lety 14.07.2015 11:43 |  
              0 0

              No a přenosy na isportu zůstávají, nebo to taky končí?

                • Re: Slavia - Ufa 0:0

                  judy     před 9 lety 14.07.2015 11:47 |  
                  0 0

                  ale budou tam i ty které bude vysílat právě O2 ?

                  • Re: Slavia - Ufa 0:0

                    Jiri1     před 9 lety 14.07.2015 12:08 |  
                    0 0

                    Nebudou, CT nenabídla takovou částku, aby přeplatila konkurenci, nakonec , se může stát, že přijde i o repre , polud nebude dostatečně aktivní, na můj dotaz mi jeden z pracovníků CT odpověsěl. že přednost má hokej na který se CT hodlá více zaměřit i počtem přenosů.

            • Re: Slavia - Ufa 0:0

              Jiri1     před 9 lety 14.07.2015 11:54 |  
              0 0

              Tak jern bych doplnil, televize o2 bude mít i přednostní práva na ligu mistrů, ten projekt zahrnuje i Evropské ligy , za práva zaplatil za 4 roky pžes 400 milionů, novinek mají pro diváka spoustu, volitelné kamery i prestižního odborníka z Novy p. Radotínského. CT bude moci odebírat další 2 zápasy, ale v budoucnu se počítá i s možností přeprodeje i dalším subjektům tj. třeba krajským televizím atd. Bude si možno koupit i jednotlivé zápasy , myslím , že toto by skutečně mohlo souviset se spuštěním plného provozu. Termívy alespon prozatím budou v návaznosti na Evropské poháry se zaměřením hlavně na Spartu a Plzen.
              Celkový výnos by mohl být pro náš klub ročně okolo 10 až 15 mega, opřrnosy na o2 bude zajuštovat souktomá společnost ba pojená dříve na Novu.
              V pozadí celého byznysu stojí letití svazoví matadoři, kteří jsou napojeni na užší vedení svazu.

              • Re: Slavia - Ufa 0:0

                Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 14.07.2015 14:07 |  
                0 0

                Všechny zápasy kola budou i nadále k dispozici na webu iSport.cz, nicméně duel, který si zvolila O2 TV, bude i zde zpoplatněn.
                Jen je otázka, zda to zavedou už od prvního kola, pokud ano, tak zápas Plzeň - Slavia jedině na O2tv nebo přímo v hledišti na plzeňském stadionu.

                • Re: Slavia - Ufa 0:0

                  Jiri1     před 9 lety 14.07.2015 15:41 |  
                  0 0

                  Jen by dodal, že tyto přenosy by měli být brzo minulostí a mělo by se postupně platit za všechno.

  7. Re: Slavia - Ufa 0:0

    sadlos (přítel SN)     před 9 lety 14.07.2015 10:23 |  
    0 0

    OT: Tak jsem dneska otevřel stránky UEFA.com s tím, že se podívám co se dnes hraje za předkola a vybafla na mě hned fotka s radujícím se Vlčkem :-)

    Takový krátký sumář s nej překvapeními v předkolech LM, kam nás zařadili :-)

    • Re: Slavia - Ufa 0:0

      kickme     před 9 lety 14.07.2015 12:16 |  
      0 0

      kurva, diky, to je dobry...tak snad zase nekdy :)

      • Re: Slavia - Ufa 0:0

        nacelnik (přítel SN)     před 9 lety 14.07.2015 12:56 |  
        0 0

        Tak Aldo Baéz byl dle všeho představen jako nová posila Spartaku Trnava

        • Re: Slavia - Ufa 0:0

          judy     před 9 lety 14.07.2015 13:03 |  
          0 0

          Je tomu skutečně tak !

        • Re: Slavia - Ufa 0:0

          naplavnik     před 9 lety 14.07.2015 13:04 |  
          0 0

          Jj, roční host s ovcí.

    • Re: Slavia - Ufa 0:0

      Vhoo (přítel SN)     před 9 lety 14.07.2015 13:06 |  
      0 0

      neuvěřitelné jak mi i po těch letech jen ta fotka udělala neskutečnou radost, pro mě to byl sportovní zážitek mého života a jsem hrdý že jsem u toho mohl být.