Přípravná utkání

Slavia - Jihlava 4:1

Slavia porazila v dalším přípravném utkání Jihlavu vysoko 4:1, do hry se dostali Tomáš Jablonský i Dávid Škutka.

Slavia - Jihlava 4:1 (1:1)

Branky
: 24. Červenka, 64. Baéz, 66. Bazal, 69. Piták - 32. Batioja

Sestava Slavie: Rakovan - Mikula, Latka, Deli (80. Kodr), Jablonský - Fotr (60. Diop), Baéz (73 Souček), Hrubý, Bazal - Piták - Červenka (77. Škutka)

Zápasovou reportáž si můžete přečíst na oficiálním webu.

Komentáře (68)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Jihlava 4:1

    bloudil     před 9 lety 01.07.2015 14:05 |  
    0 0

    JSem zvedavej jestli u nas jeste odpoledne nastoupi Voltr nebo uz je smer Liberec. Jinak peknej vysledek a prijeme prekvapil opet Bazal, ac ta sestava Jihlavy nic moc.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      Tomski     před 9 lety 01.07.2015 14:06 |  
      0 0

      kde jste to ohledně Liberce a Voltra vzali ?

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        bloudil     před 9 lety 01.07.2015 14:30 |  
        0 0

        vcera sem to videl na sport.cz myslim, byl tam clanek, kde psali, ze jsme Voltra stale nepodepsali a ze se o nej zajima Liberec

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        Humessi     před 9 lety 01.07.2015 14:41 |  
        0 0

        na efotbal.cz

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        prorok (přítel SN)     před 9 lety 01.07.2015 14:51 |  
        0 0

        O Votrovi, ze nam ho lanari Liberec, ktery je na tom financne podstatne hur nez my, psali asi pred 2 dny na fotbal.idnes.cz. A pak jsem to cetl na fotbal1.cz, take asi 2,3 dny.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      subHuman     před 9 lety 01.07.2015 15:15 |  
      0 0

      Voltr byl na tribune a ostatnimi hraci v zapasovem obleceni.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        Slawek     před 9 lety 01.07.2015 16:08 |  
        0 0

        K věrohodnosti některých komentářů jen jednu větu : I Voltr byl v zápasovém oblečení a připravoval se na eventuální střídání.

        • Re: Slavia - Jihlava 4:1

          klimi     před 9 lety 01.07.2015 16:11 |  
          0 0

          Však to je prakticky výše řečeno. Oni náhradníci totiž opravdu seděli na tribuně :))

  2. Re: Slavia - Jihlava 4:1

    Markus     před 9 lety 01.07.2015 14:15 |  
    0 0

    Snad je ten výsledek povzbudí. Nejsem si vůbec jistý budoucností téhle sestavy, pro posun nahoru očekávám výrazně více. Spousta mladých hráčů, které považuji za talentované, nejsou ještě tam kde je potřebujeme mít a je příliš velké riziko a naivní spoléhat na jejich progres. O Voltrovi píší na eFotbalu, že ho chce i Liberec a my ho stále ještě nemáme podepsaného, možné to je, nepříjemné každopádně hodně, šlo mu to! :(

  3. Re: Slavia - Jihlava 4:1

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 01.07.2015 14:18 |  
    0 0

    zapas jsem vyjmecne navstivil a nemam tedy z toho moc dobry pocit. Hrajeme v podstate stale to stejne, co za beranka. Zatazeny vzadu a bez snahy hre dominovat. rychle balon od nohy. mame hned dve varianty tohoto reseni. bud na jistotu do zadu a nebo nakop kamsi vpred, kde mozna stoji, nebo kam by mohl dobehnout nekdo z nasich.
    Rakovan - rve na hrace, moc prace nemel, s golem nic udelat neslo. Jeden presny vyhoz na zcela volneho hrace Jihlavy.
    Mikula - poctivy v obrane hre. souper se jej vsak nemusi vubec bat. ohrozit jeho branku, nebo ze by z jeho prostoru mel jit centr do vapna nehrozi. spatne vystupuje a je strasne daleko od hry.
    Latka - az na kiks docela dobry. snad by tohle reseni v mistrovskem zapase nepredvedl
    Delli - mnohem aktivnejsi nez Latka chtel hrat mic a i si dost dovoloval. nekdy ale az moc za cenu velkeho rizika.
    Jablonsky - v tuhle chvili asi nejlepsi levy bek. postupne se spoluprace s bazalem lepsila. smerem dozadu lepsi jistejsi jak juhar. tak nejak zapada do toho naseho vyberu :(
    Fotr - Spino to jsi myslel vazne, ze tenhle kluk ma byt v Acku? proboha za co? nevidel jsem od nej jedinou kloudnou vec. Boji se hrat, nechce nic zkazit? vzdyt muze jen ziskat. Ja na nem nevidel nic, cim by predcil treba proska. Je to mladej kluk, tak nad nim hul nelamu, ale musi tedy sakra pridat a hlavne dle meho nazoru zkusit hrat taky na sebe.
    Baez - gol a dve prihravky? no dobry a co co dal? ne uplne dobre vyplnoval prostor, pozde pristupoval do souboju a moc se nevysouval. kdyz se vysunul tak z toho ale bylo nebezpeci pro soupere.
    Hruby - rychlost? nic. duraz? nic. balon mu odskakuje pri zpracovani... ale abych nerikal jen sama negativa. ma velmi dobre vedeni mice a prehled, jenze to by nemelo stacit. musi sakra pridat. vice se nabizet, chtit vice hrat a hlavne zapracovat na rychlosti. pohyb bez mice ostatne jako u vetsiny tymu je... no slaby
    Bazal - postupne se zlepsoval a byl stale nebezpecnejsi pro soupere. vracel se, utocil. duraz mu take nechybi.
    Pitak - vek nezastavis, ale prehled ma a tim je stale jeste hodne platny. nevim jestli na zaklad, ale nakonec proc ne? jestli hruby nebo pitak? 90:10 pro Karla
    Cervenka - me se ten kluk libi. Hodne balonu podrzi, moc soboju neprohral a bylo na nej dost faulu. Skutka ze byl v utoku? no hlasatel to hlasil a i jsem videl ze se stridali, ale zatimco Cervenka hral, Skutka se jen pohyboval
    Diop - uplne vyborny. mic mu neprekazi, je videt ze ho ma rad. pohyb mu nechybel a od jeho prichodu, jsme meli i prave kridlo.
    Soucek - hlidal si zadek a to se mu darilo. smerem dopredu ale nic. i v momente kdy mohl mic sam rozehrat jej prihraje radeji na spoluhrace. tohle proste nechapu.
    celkove nas jihlava hlavne v prvni puli prehravala. pote co prostridali, jsme teprve dali goly a opticky vyrovnali hru. zajimalo by mne drzeni mice po prvni puli. vubec bych se nedivil kdyby to bylo treba 70:30

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      bloudil     před 9 lety 01.07.2015 14:36 |  
      0 0

      diky za info, jsem zvedavej na Uhrina az bude zuzovat kadr na soustredeni, koho necha doma, jestli to uvidi stejne jako my nebo to bude stejne jako vzdy..

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        DavidM     před 9 lety 01.07.2015 14:41 |  
        0 0

        dle reakcí na twiteru byl jablonský naprosto tragický

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        Jiri1     před 9 lety 01.07.2015 14:43 |  
        0 0

        Také mne to celé nepřesvědčuje , chápu určitá omezení v souvislosti s konkurzním řízením, ale výkony v přípravě jsou nepřesvědčivé, co se týče přestupů, o některé hráče už jsme skutečně přišli a byli dobře rozjednaní, šli i na naše podmínky.

        • Re: Slavia - Jihlava 4:1

          Navyseals     před 9 lety 01.07.2015 14:44 |  
          0 0

          například?

          • Re: Slavia - Jihlava 4:1

            Jiri1     před 9 lety 01.07.2015 14:58 |  
            0 0

            Nestačí vám proběhlá jména .

            • Re: Slavia - Jihlava 4:1

              Navyseals     před 9 lety 01.07.2015 15:03 |  
              0 0

              Tak já nevím, všichni, o které máme zájem, jsou stále k mání. Jedině asi ten Bartošák.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      Markus     před 9 lety 01.07.2015 14:43 |  
      0 0

      Také děkuji za info, až moc zapadá do toho co si tu mnozí určitě o schopnostech týmu myslíme. Tohle opravdu stačit nemůže. Věřil jsem Beránkovi, že jede koncepci pro posilování týmu a také odchody neperspektivních hráčů. Po jeho odchodu už začínám být neklidný, podobně jak to psal Barra před pár dny, také už mi dochází trpělivost. Chápu, že současná insolvence může blokovat další změny, ale s tím nic nezmohu, posuzuje jak to je teď. Kdo Slavii pečlivě sledoval, musel vědět že bude třeba nemalá investice do změn. Jaký má smysl marnit čas těmito zápasy, jestli to nejsou ti hráči, kteří spolu budou za měsíc hrát ligu. A jestli to ti hráči jsou, tak good luck.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        Barra     před 9 lety 01.07.2015 15:01 |  
        0 0

        Ahoj Markusi, ja jsem nervozni z toho ze za necele 4 tydny zacne liga - ale jinak jsem trpelivy -:) Doufam a verim tomu, ze mezi dneskem a odjezdem do Rakouska se situace ohledne mozneho odchodu Skody vyjasni a ze adekvatne se budeme snazit ho nahradit. A i kdyz jsem v mensine, Skutka se mi nejakym zpusobem zamlouva, snad ho Uhrin vezme sebou de Rakouska a da mu sanci - probudi ho tedy. S dobre fungujici zalohou by Skutka mel umet davat sve branky. Takovy Kenia musi byt schopny ho 'zasobovat'.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        spino     před 9 lety 01.07.2015 15:02 |  
        0 0

        Souhlas. Já už jsem taky na přáteláky úplně rezignoval. Třeba dneska na zápas s Bohemkou jsem měl čas, ale nakonec převážily jiné aktivity, protože mi to přijde jako ztráta času, vzhledem k tomu, že koncepčně se stále nic nezměnilo...

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      poeta     před 9 lety 01.07.2015 14:45 |  
      0 0

      "Baez - gol a dve prihravky? no dobry a co co dal?" - ano, taky mi to přijde na defenzivního záložníka strašně málo...

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        slamacek (přítel SN)     před 9 lety 01.07.2015 15:31 |  
        0 0

        ukolem def. stitu je co? s jeho produktivitou si rikam jestli by mu nebylo lepe jako pod hrotem.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      Koky (přítel SN)     před 9 lety 01.07.2015 14:48 |  
      0 0

      S hodnocem jednotlivych hracu souhlasim, uz mene souhlasim s tim, ze nas Jihlava prehraval...ze hry mela vic po vstrelene brance do konce polocasu a pak prvnich 15 minut druheho polocasu, stridala vetsinu hracu uz o polocasu, zatimco my jsme to cele odehrali prakticky bez stridani. Nehlede na to, ze ve druhe pulce byla na hristi silnejsi sestava Jihlavy, kdyz vezmu ze z tehle jedenactky nastoupi v zakladu max. 4-5 hracu, tak si myslim, ze neni duvod se nejak zlobit...Jablonsky si odehral svoje, nic vic nic min...libil se mi tez Bazal a Cervenka...Soucek tam byl asi 15 minut, na me ale pusobil jisteji nez Baez...jinak teda na to, ze se jednalo pratelak, tak se kluci docela rezali..:-)

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        slamacek (přítel SN)     před 9 lety 01.07.2015 15:29 |  
        0 0

        opticky mi prislo ze Jihlava byla vice na mici. ale diky nasi dobre defenzive a jejich spatnemu reseni utocnych akci z toho nic nebylo.
        Sestavu Jihlavy neznam v podstate ani podle jmen.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      klimi     před 9 lety 01.07.2015 15:20 |  
      0 0

      Oskar šel do Áčka jako útočník, Uhin ho pořád staví na křídlo, kde prostě hrát neumí, což u Uhrina moc nechápu...
      Já tam tedy oproti hře na jaře vidím významný posun. Počítal jsi, kolik jsme měli zbytečných odkopů dopředu? Hodně malé číslo, většinu jich ještě udělal zoufalec Jablonský... Té kombinace tam je mnohem více, i když ne vždy to vyjde. Podle mě jebto mnohem lepší než nákop na Škodu.

      Baez krom 1+2 opravdu nic moc, bránění mu nejde, je pomalý a rozehravka taky nic moc.
      Bazal Pitakem naopak famózní!

      Je to můj názor, nebyl bych tolik kritický. Ta hololomajzna jako na jaře to není.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        mart     před 9 lety 01.07.2015 17:44 |  
        0 0

        Klimi, ... ted koukam i SubHuman,... panove, panove, ... kritizovat Jablonskeho, ??? to se nedela, ... pockejte az na Vas prijde pritel Tantalos.
        Ten Vam to vysvetli/vytmavi, ze mu rejete do jeho Baggia :D
        zdravi mart :-)

        • Re: Slavia - Jihlava 4:1

          tantalos     před 9 lety 01.07.2015 19:25 |  
          0 0

          Zdravím, Marte, jsem rád, že jste se ozval. Jak se daří?
          Na Chvalech jsem dnes nebyl, a tak nemůžu výkon Baggia hodnotit. Nepochybuji, že pánové mají pravdu, oba jsou velmi informovaní a fotbalu rozumí. Pravděpodobně skutečně hrál mizerně. A divil bych se, kdyby tomu bylo jinak. Když je někdo přes čtvrt roku bez fotbalu, sotva se mu bude hned dařit - navíc u obránců hodně záleží na sehranosti s týmem.
          Pro mě je důležité, že Jabla má odehráno hodně utkání - v české i slovenské lize, v pohárech i v CL, byť byl třeba při památném výprasku od Arsenalu. Kdyby to bylo opravdu takové dřevo, dávno by ho vykopli. To, že se Peltovi podařilo podařilo prodat ho Slovanu jako extra posilu pro Ligu Mistrů, je ovšem důkazem jeho neobyčejného krámářského talentu a nikoli extra schopností hráče. A že se svezl s odporem vůči Franzi Štrákovi, byla prostě smůla. Jinak za Slovan do vyhazovu odehrál prakticky všechno.

          • Re: Slavia - Jihlava 4:1

            mart     před 9 lety 02.07.2015 10:25 |  
            0 0

            Zdravim Vas, priteli.
            Dari, ... no nic moc, Slavie, darmo mluvit. Liverpool, ... skoro to same (dokonce chvilema i horsi!).
            Moc casto se ted do Prahy nedostanu, i kdyz posledni dve navstevy v Edenu znamenaly 4 body pro domaci :-).
            Vas uz tu take neni tak casto videt, ... i kdyz neprispivam (nemam co), tak poctive procitam. Tak snad ten Jabla zustane, a snad budete mit pravdu, ze bude posilou. To zduvodneni zni dost logicky.
            mart

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      subHuman     před 9 lety 01.07.2015 15:21 |  
      0 0

      Asi jsme kazdy videli jineho Jablonskeho. Ten, na ktereho jsem se dival ja byl naprosto zoufaly, neustale nakopaval mice nikam, jeho "centry a pasy" me a Klimiho nekolikrat rozesmaly, pomaly, chybujici. Radeji Dostala nez Jablonskeho.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        slamacek (přítel SN)     před 9 lety 01.07.2015 15:44 |  
        0 0

        asi jsem mu nevenoval tolik pozornosti. spis mne zarazelo, jak spatne pozicne nasi hrajou. ja bych je nechal trenovat bez mice vykryvani prostoru. a jak jsem psal postupne se zlepsoval. rozhodne si nemyslim, ze patril mezi lepsi hrace, ze by nejak zazaril. stejne tak ale ani nepropadl a urcite v nem nevidim velkou posilu. jen doplneni o hrace o mozna torchu lepsiho nez je kdokoli na levou stranu.
        v kazdem pripade je to jen muj pohled a ja tomu vubec nerozumim. fotbal sem nikdy nehral a motam se jen u deti.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        Falk     před 9 lety 01.07.2015 15:44 |  
        0 0

        Viděli jsme 2 rozdílné poločasy.Prvni nic moc ,druhy kvalitni .Z našich na jedničku Piták ,Červenka ,Bazal ,Fotra na křídle nechápu ,kde byl Prošek,když ve druhém zápase asi bude hrát Černý ,Mičola ? Ve druhé půlce to kombinačně bylo slušné ,nic moc Latka

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        Jiri1     před 9 lety 01.07.2015 15:46 |  
        0 0

        Já vím je to neurčité, ale třeba bude někdo třetí, třeba se fakt jen čeká na peníze a vyřízení Kusého.

        • Re: Slavia - Jihlava 4:1

          Jiri1     před 9 lety 01.07.2015 15:49 |  
          0 0

          Jinak k Jablonskému, to by nebyl dobrej kauf, jistě je gratis , ale vzhledem k některým indiciím bych ho rád dopřál někomu jinému, dost už bylo zvláštnívh výsledků.
          Ovšem pokud na tom bude mít nějaký osobní zájem majitel což nevylučuji, pak se vám Spino a vy ostatní nedivím.

          • Re: Slavia - Jihlava 4:1

            bloudil     před 9 lety 01.07.2015 15:52 |  
            0 0

            Nevite jestli aspon udelaji najakou posilu do odjezdu na soustredeni ? Jinak, kdyby se melo cekat na vyrizeni veci s Kusym tak to taky muze bejt nejakej ten mesic i vice.. A toho se zacinam bat, nebudou prachy, nadejny vysledky zas tym odstreli a muzem se jit klouzat a konec aspon te male nadeje, ze by jsme hrali koukatelnej kombinacni fotbal.

            • Re: Slavia - Jihlava 4:1

              Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 01.07.2015 15:59 |  
              0 0

              Frydrych by se měl k nám přidat. Možná to brzdí, ta akce od Kusého no. :'(

              • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                bloudil     před 9 lety 01.07.2015 16:01 |  
                0 0

                O Frydrychovi se toho pise hodne, ze je nas atd., ale porad jsou to same spekulace, nejaky potvrzeny zdroj?

                  • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                    Navyseals     před 9 lety 01.07.2015 16:38 |  
                    0 0

                    Kde to říkal?

                      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                        bloudil     před 9 lety 01.07.2015 21:45 |  
                        0 0

                        Je zajimavy, ze Frydrych by mel bejt nas, ale dnes odehral pripravnej zapas proti rakusanum za Banik.

  4. Re: Slavia - Jihlava 4:1

    Barra     před 9 lety 01.07.2015 16:16 |  
    0 0

    Takze Tomas Necit miri na 4 roky do Bursasporu. Jak rika jeho agent, jejich nabidky byla lukrativnejsi nez ty z Holandska nebo Belgie ( http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150408_01620505). Z Belgie zminuje mistra AA Gent a RKC Genk. Oba kluby patri k spicce, prumerny plat u Gentu byl minulou sezonu 247tis eur, u Genku 273tis eur (tedy 7,37 mil kc).

    ( http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150408_01620505)

    Jedna se o prumer v muzstvu, zapoctenou jsou i ty nejnissi platy 18letych hracu, kteriatri k Acku. Nejlepe placeny hrac bral u Genku pred 2 lety pres 1 mil eur rocne, pocitam ze Necid by patril mezi ty nejlepe placene. Myslim, ze u Tomase zvitezila financni nabidka nad tu sportovni. Skoda, v 25 letech ma jeste dost casu na to, aby se (jeste lepe) zajistil. Ale i z 27 mil kc rocne ktere by mozna u Genku bral se da vyzit.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      bloudil     před 9 lety 01.07.2015 16:18 |  
      0 0

      Nezbyva nez mu poprat at se dari.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        DavidM     před 9 lety 01.07.2015 16:22 |  
        0 0

        v cska měl 3 miliony měsíčně.. našetřeno má

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        Barra     před 9 lety 01.07.2015 16:30 |  
        0 0

        Jiste, preji mu at zdravi slouzi a at je jeho pobyt v Turecku sportovni uspech. Jinak jsem omylem dal 2 x stejny odkaz, ale zprava o Necidovi byla na Isportu.

  5. Re: Slavia - Jihlava 4:1

    AlesJa     před 9 lety 01.07.2015 16:45 |  
    0 0

    Sestava pro utkání s Bohemians Praha 1905: Hrubeš - Švec, Kodr, Bílek, Fialka - Prošek, Boudjemaa, Souček, Dostál - Škutka, Diop

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      Dresco     před 9 lety 01.07.2015 16:56 |  
      0 0

      chudak Damian si to tam asi nebude mit s kym dat v te zaloze teda...jinak teda blby, ze tam neni ten Voltr

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        bloudil     před 9 lety 01.07.2015 17:02 |  
        0 0

        a Skoda a Voltr nezasahnout, udajne lehke zraneni

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      kleofas     před 9 lety 01.07.2015 18:03 |  
      0 0

      A co Kenia?

  6. Re: Slavia - Jihlava 4:1

    judy     před 9 lety 01.07.2015 16:53 |  
    0 0

    Tak se zdá že Voltr skutečně přijde.. Uhrin řekl že jsou dohodnutý a že už jen stačí podepsat. Doufám že to podpisem i dopadne.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      bloudil     před 9 lety 01.07.2015 16:59 |  
      0 0

      nekde na webu nebo kde?

        • Re: Slavia - Jihlava 4:1

          bloudil     před 9 lety 01.07.2015 17:05 |  
          0 0

          diky ten Voltr je potesujici u Jablonskeho nevim, co se tu psalo rano zahral naprd a dle vyjadreni Uhrina dobre? otazka je jestli proste musi pracovat s tim co je, s tim, ze je zadarmo tak aspon neco nez nic :(

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        judy     před 9 lety 01.07.2015 17:02 |  
        0 0

        Jen doufám že si tím nedělá alibi aby pak neřekl že už byly domluvený a smlouva byla na stole ale že Voltr nepodepsal a šel jinam i přes to že se domluvili. Nevím to at si každý přebere sám.

        • Re: Slavia - Jihlava 4:1

          carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 01.07.2015 18:16 |  
          0 0

          A proto dneska Voltr nehraje, nějak se mi to nelíbí,aby fakt nefouknul do Liberce za Trpišovským.Jsem fakt dost zvědavej na nominaci do Rakouska na soustředění,jestli tam nebude Škoda, ani Voltr, tak je to jasný.

          • Re: Slavia - Jihlava 4:1

            Rottax (přítel SN)     před 9 lety 01.07.2015 19:07 |  
            0 0

            Nehraje, protože je zraněný!! A Škoda taky.

  7. Re: Slavia - Jihlava 4:1

    Tomski     před 9 lety 01.07.2015 18:21 |  
    0 0

    prosím o info o Mičolovi a Keniovi...díky

  8. Re: Slavia - Jihlava 4:1

    carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 01.07.2015 18:24 |  
    0 0

    Koukám, Levan Kenia (nebo jak se píše) měl smlouvu do 30.6.2015, tak proč asi dneska nehraje... Snad nechci ani domýšlet, že nepodepsal, na oficiálních stránkách někdo píše, že jde do Dnama Moskva...

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      bloudil     před 9 lety 01.07.2015 18:26 |  
      0 0

      smlouvu mel do 30.6.2015 ale byla tam rocni opce.. takze bych se nebal a kdyby sel tak ne zadarmo

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 01.07.2015 18:32 |  
        0 0

        Víš jak je to ve Slavii s těma opcema, viz Tamász

        • Re: Slavia - Jihlava 4:1

          bloudil     před 9 lety 01.07.2015 18:33 |  
          0 0

          tak to uz by se mohlo jit vedeni bodnout, kdyby ho nechali jit, uvidime.. treba dostal jen volno, toho testovat neni treba

        • Re: Slavia - Jihlava 4:1

          Navyseals     před 9 lety 01.07.2015 18:35 |  
          0 0

          Ta opce byla uplatněna už během jara.

          • Re: Slavia - Jihlava 4:1

            carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 01.07.2015 18:44 |  
            0 0

            Jestli byla uplatněna, tak si mě uklidnil, je někde zdroj prosím?

            • Re: Slavia - Jihlava 4:1

              Navyseals     před 9 lety 01.07.2015 18:46 |  
              0 0

              Potvrzovali to v odpovědích na oficiálkách.

              • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 01.07.2015 20:13 |  
                0 0

                Aha,teď jsem to našel : 1.4.15 jednáte o prodloužení smlouvy s Keniou a Býček odpovídal, že má ve Slavii uzavřenou smlouvu do 30.6.2016

  9. Re: Slavia - Jihlava 4:1

    bloudil     před 9 lety 01.07.2015 18:30 |  
    0 0

    Zatim dle online nic moc s Bohemkou, snad mozna Diop trochu vycniva, ale porad je to bez golu.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      Barlblog     před 9 lety 01.07.2015 18:39 |  
      0 0

      Uhrin ven!

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        bloudil     před 9 lety 01.07.2015 18:41 |  
        0 0

        omg !

  10. Re: Slavia - Jihlava 4:1

    Travinho     před 9 lety 01.07.2015 19:57 |  
    0 0

    Z mého pohledu výsledek úplně neodpovídá předvedené hře.
    Rakovan - Průměr, jistota z něj zrovna nečišela.
    Mikula - Určitě lepší než Jablonský na druhý straně, jak dozadu, tak i dopředu.
    Latka - Solidní výkon, poměrně jistý.
    Deli - Většinu rozehrávek obstarával on a ač někdy tuhla krev v žilách, tak to nakonec vždycky zvládl.
    Jablonský - Mě osobně nepřesvdčil, ale je to jeden zápas, snad půjde nahoru.
    Fotr - Moc vidět nebyl, trochu se i bál hrát, ale to se zlepší.
    Diop - Velice slušný, hlavně snad neprohrál hlavu, snažil se.
    Baéz - Je zvyklý hrát hodně z jedné a to se dnes osvědčilo, ale dozadu mi moc jistý nepřišel.
    Hrubý - Nezaujal mne, celkově nechápu hru s třemi pomalými hráči uprostřed.
    Piták - Měl dobré momenty, ukázal zkušenost, ale trochu chyběl pohyb.
    Bazal - Asi náš nejlepší hráč, nebál se, nabízel se, několikrát přešel jeden na jednoho.
    Červenka - Měl by hrát více z jedné, ale jeho krytí míče je výborné, až se vyhraje bude to skvělý hráč.
    Ostatní střídající mne moc nezaujali, ale hráli krátce.