Slavia - Slovan Bratislava 1:4 (0:2)
Branky: 58. Červenka - 4. Meszáros, 26. Štefánik, 71. a 80. Kubík
Slavia 1. pol.: Berkovec - Švec, Latka, Bílek, Dostál - Souček, Hrubý - Mičola, Piták, Černý - Diop
Slavia 2. pol.: Berkovec - Švec, Bílek, Deli, Dostál - Kenia, Baéz, Hrubý (70. Boudjemaa), Černý (61. Bazal) - Voltr, Červenka
Do Čelákovic dorazilo přes nepříznivou předpověď počasí poměrně dost příznivců Slavie. To, co jim však v první půli slávisté na hřišti předvedli, vypadalo spíš jako trest než jako odměna za cestu za Slavií. Od prvních minut bylo zřejmé, že hráči Slovanu Bratislava se pohybují po hřišti s lehkostí a rychlostí, které slávisté nebyli schopni konkurovat. První inkasovaná branka přišla hned z první šance slovenského týmu, Souček ve středu zálohy nezasáhl přesvědčivě a Meszáros vsítil úvodní branku zápasu střelou zpoza vápna - 0:1. Slávisty inkasovaná branka neprobudila, hosté tak pokračovali v nájezdech na bránu Slavie a kdyby to ve 20. minutě bylo 0:4, asi nikdo by se nemohl divit. V jedné z největších šancí se uvolnil na pravé straně Peltier, který hráče Slavie větral na tomtéž hřišti už před rokem, dal do vápna Oršulovi, ten ale minul. O chvíli později Berkovec famózně zasáhl proti tutovce Vitteka po akci Peltiera. Ve 26. minutě ale naopak Berkovec nedosáhl na střelu Štefánika ze střední vzdálenosti, hráč Slovanu se ocitl v nebezpečném prostoru nepochopitelně úplně sám, kde byli Souček s Hrubým, to asi vědí jen oni. Sešívaní kopali v první půli několik rohů a dalších standardních situací, k nebezpečnému zakončení se však ani náznakem nedostali. Slovan naopak nadále hrozil, poločasový stav 0:2 tak byl pro Slavii velmi milosrdný.
Do druhé půle přišlo na hřiště několik nových hráčů a především Deli na stoperu výrazně zvedl obrannou činnost týmu. Slovan už se do šancí příliš nedostával a hrál se vyrovnaný zápas. Také Voltr s Červenkou působili pro obranu Slovanu o dost nebezpečněji než Diop. K první šanci se dostali sice hosté, Berkovec si však v rychlém sledu připsal dva výborné zákroky a z protiakce se do vůbec první šance Slavie dostal Červenka, jeho střela byla tečovaná na roh. Po něm hlavičkoval mimo Voltr. V 58. minutě se slávisté už radovali, Hrubý založil pěknou akci přihrávkou do strany na Voltra, ten poslal před bránu pěkný přízemní centr na nabíhajícího Červenku, který se nemýlil - 1:2. Vyrovnání však nepřišlo, naopak po minele Dostála přišla rychlá akce soupeře, po které zakončoval Kubík prakticky do prázdné brány - 1:3. V poslední minutě pak svůj výborný výkon pokazil Deli, když jako poslední obránce chyboval, nechal se obehrát Kubíkem a ten proměnil sólo - 1:4. Zápas tak skončil debaklem, na který to vypadalo v prvním poločase. Lepší dojem z druhého poločasu pokazily individuální chyby Dostála a Deliho.
Slavia - Brno 2:0 (1:0)
Branky: 11. Mičola, 44. Bazal
Slavia: Rakovan (46. Hrubeš) - Mikula, Latka (61. Kodr), Deli (52. Souček), Fialka - Mičola (46. Prošek), Boudjemaa, Piták (64. Hrubý), Bazal (53. Mysliveček) - Voltr (46. Červenka), Fotr (52. Diop)
Slávisté vstoupili do zápasu aktivně a po dvou neúspěšných střeleckých pokusech Bazala se v 11. minutě prosadil Mičola po přihrávce Pitáka - 1:0. Zbytek poločasu byl vyrovnaný, žádný z týmů si větší šanci připravit nedokázal. Také vstup do druhé půle se slávistům povedl, Červenka našel Bazala a ten se střelecky prosadil již podruhé ve třech přípravných zápasech - 2:0. Mezi dva dobré Hrubešovy zákroky se pak vešla další šance Slavie, Červenkův pokus vytěsnil brankář a dobíhající Fotr míč těsně nestihl. Diop branku minul a protože se v závěru na hřišti již nic zajímavého nedělo, obsadili slávisté na tradičním turnaji po výhře nad Brnem třetí místo.
Komentáře (163)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: V Čelákovicích dopoledne debakl se Slovanem
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 27.06.2015 13:53 |Trenér jiný,ale jinak vše při starém včetně hodnocení.
Re: V Čelákovicích dopoledne debakl se Slovanem
Rottax (přítel SN) před 9 lety 27.06.2015 14:12 |Ty si myslíš,že se během týdne změní vše hned k lepšímu??!
Re: V Čelákovicích dopoledne debakl se Slovanem
Barlblog před 9 lety 27.06.2015 14:22 |Uhrin ven! ;-)
Re: V Čelákovicích dopoledne debakl se Slovanem
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 27.06.2015 14:34 |To si tady ovšem říkáme každý rok tedy skoro.
Re: V Čelákovicích dopoledne debakl se Slovanem
Khadgar před 9 lety 27.06.2015 14:16 |Těžko hodnotit, když se jde z hrubé fyzické přípravy proti týmu, který za pět dní hraje ostrý zápas v předkole Evropské ligy.
Re: V Čelákovicích dopoledne debakl se Slovanem
bongor před 9 lety 27.06.2015 14:38 |Beránek ven!
Re: V Čelákovicích dopoledne debakl se Slovanem
zeleznik2 před 9 lety 27.06.2015 15:27 |Hned na druhý zápas přípravy a debakl, snad aspoň porazíme Brno....bez Škody to prostě v útoku nejde... Mičola s Voltrem by mohli být posilami.
Re: V Čelákovicích dopoledne debakl se Slovanem
zeleznik2 před 9 lety 27.06.2015 15:28 |A Mičola konečně zase skóruje.....
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem, nyní proti Brnu
zeleznik2 před 9 lety 27.06.2015 16:23 |a Červenka pěkně.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
mpik před 9 lety 27.06.2015 16:49 |Poslední roky jsem v Čelákovicích nechyběl a i tuto sobotu ráno jsem se chystal. Pak zavolal kamarád a vyhrál fotbalový turnaj na vesnici za Prahou. Dle výsledků skvělá volba! Řekl bych, že budeme hrát o stejné mety jako loni...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
fredydj (přítel SN) před 9 lety 27.06.2015 16:59 |taky bych toho Uhrina už vyhodil!
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Travinho před 9 lety 27.06.2015 17:45 |Měl jsem to stejně. Nehvizdy?
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
mpik před 9 lety 27.06.2015 19:54 |Tmáň :-)
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
zeleznik2 před 9 lety 27.06.2015 16:56 |Tak aspoň třetí místo, Mičola odehrál dva poločasy, že by si zahrál i na podzim?jinak zatím mne o zlepšení hry naši nepřesvědčili...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Falk před 9 lety 27.06.2015 17:45 |Hodnocení dnešního turnaje, velmi dobře zahráli Mičola, Voltr, Bazal, Piták, Boudjema, jednotlivé posty - útok Červenka, Voltr, pravá strana - Mičola, ? , levá strana - Bazal. Černý, ofenzivní záložník - Kenia, Boudjema, Hrubý, defenzivní záloha - Zmrhal, Piták, Souček, ?, pravá obrana - Mikula, Švec, stopeři - Latka, Bílek, Kodr, Delli !!, levá obrana - ?,?, u brankářů dnes Hrubeš, myslím si, že nás tlačí bota na levé obraně. Byť jsme druhý zápas hráli asi s náhradníky Zbrojovky, z naši strany slušný fotbal, oba góly záloha, to je dobré.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
no-nick před 9 lety 27.06.2015 18:26 |Díky za hodnocení někoho, kdo fotbalu rozumí;)
Kladné hodnocení Voltra slyším rád. I na Damiena jsem zvědavý, jestli nám pod Uhrinem pookreje.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
zeleznik2 před 9 lety 01.07.2015 09:01 |Děkuji za souhrn, s kterým se beze zbytku ztotožňuji. Bez Škoďáka pokud odejde a to více méně jisté, bude se muset gólově podílet více zálohy, což v minulosti v dobách Bergera nebo Poborského už bylo. Voltr vypadá velmi nadějně, jsem rád, že se uzdravil Mičola, přestože ho dost lidí zatracoval, pro mne je to opravdu výborný fotbalista, jen to zdraví, takový Tatarčuk blahé paměti. Levá strana obrany velký problém, Mikula ani Dostál jako praváci tam raději nedávat, nevím zda se vrátí Tamász, ale spíše by to chtělo pořádnou posilu. Zklamal Berkovec a ani obrana v čele s Latkou se nevyznamenala, Deli jako stoper lepší než Bílek, přesto zase tam udělal minelu se Slovanem. Proto chceme asi Ramona z Trenčína a nalevo by mohl přijít Jablonský.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 9 lety 27.06.2015 18:24 |1. zápas:
Asi nemá moc cenu hodnotit, Slovan ukázal, že je v současné době na úplně jiné úrovni. Individuální technika hráčů, rychlost a práce s míčem, kombinační schopnosti, všechno lepší.
V prvním poločase zklamal Švec, Souček, který na DZ vůbec nestíhal, Černý, který vůbec nebyl vidět, to samé Diop.
Ve druhém poločase dobrý Voltr, hlavně ta gólová přihrávka, naopak Deli si neodpustil svojí klasickou minelu, snad si to vybere v přípravě, jinak hrál docela jistě. Víc jsem čekal od Bazala, nevím jestli to bude hned na základ.
2. zápas:
Od začátku lepší Slavia, Brno hrálo ve slabší sestavě, ale celkově se na to dalo koukat.
Potěšil mě Boudjemaa, který toho uprostřed hodně oběhal, ale přišlo mi, že si moc nevěří, několikrát radši zvolil přihrávku na jistotu, než aby zkusil kolmici/dlouhý míč, jinak je na tom ale pořád technicky nejlépe z celého týmu. Opět dobrý Voltr, hodně se snažil i Fotr. Souček na stoperu o hodně jistější, neprohrál hlavu, podle mě mu to tam sedí víc.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Fulham před 9 lety 27.06.2015 20:01 |Předem se omlouvam za odbočku, ale teď jsem kukal na rozlučku Švanciho a neskutečná paráda....vzpomněl jsem na Šmícu. Přejí si, aby měli nástupce...fotbal má být radost a to oba naplňovali do puntiku...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
lassiter před 9 lety 27.06.2015 20:09 |Zaujalo mě zejména to, jak jsou naši chlapci tišší, on na tom hřišti vůbec nikdo nemluví, občas snad Latka a trochu Bílek a to je vše. Celkem se mi líbil Voltr, který byl hodně aktivní, ve druhém zápase i Červenka, měl by letos dostat víc šancí. I když mě u něj zaráží, jak je schopen se několikrát za sebou pět vteřin hlásit o míč a nepoznat, že stojí asi v dvou a půl metrovém ofsajdu, trochu mi tím připomínal Juhara blahé paměti... Jinak teda kvituju snahu hrát kombinačně a nepráskat to dopředu.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Kenny před 9 lety 27.06.2015 20:25 |Z toho co mě zaujalo v druhém utkání : Mikula se sice snaží, ale absolutně není schopen kloudně přihrát. Deli mi potvrdil to co jsem tady psal na jaře, a to že je to levý stoper a ne def. halv. Souček v půlhodince hodně jistý, nebál se něco vymyslet. Mičola nejlepší první dotyk z celého mužstva, pokud bude zdravý tak to bude supr posila. Na Damienovi je znát nerozehranost, ale jestli mu bude DU věřit tak bude platný. Od Bazala jsem čekal trochu víc, ale nechci tím tvrdit že to bylo špatný, jen méně výrazný. Voltr technickej a bojovnej, líbil se mi, jen to někdy dřív dávat. Červus to je tank, těžko odstavitelnej, věřím mu. Fotr se snažil ale ještě má čas, zatím by to nebyl přínos.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Slawek před 9 lety 28.06.2015 09:00 |Deli dělá v každém zápase alespoň jednu hrubou chybu a to se na místě stopera nesmí stávat. Není špatnej, ale je to podle mě naopak DZ.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Kenny před 9 lety 28.06.2015 13:05 |No pokud by jsi měl pravdu a dělal v každém zápase skutečně jednu hrubou chybu, tak v drtivé většině hrál pod MB v halvu a to asi bude ten problém. Nemá hru před sebou, je rychleji napadán, nemá dost času a klidu na fotbalové řešení situací a řešit to nefotbalově není jeho styl. Mimochodem ona může mít hrubá chyba např. útočníka fatálnější následky než třeba hrubka stopera, na postu vůbec nezáleží. Pro mě je na def. halva málo "brousek".
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Petr9608 před 9 lety 28.06.2015 01:02 |http://www.coen.wz.cz/ligamistruzen.htm
No aspoň tohle potěší. :o)
----------------------------------------------------
http://www.coen.wz.cz/
No ale tohle taky. Jsme 5. nejlepší země Evropy pod 40 000 000 obyvatel. Před námi (ze zemí pod 40M) je Portugalsko, Nizozemsko, Belgie a Švýcarsko. Nizozemsko, Belgie a Švýcarsko jsou jedny z nejbohatších zemí Evropy, Portugalsko je zase fotbalová velmoc.
Skutečně si nevedeme zle. A koeficient je za pět let. To není o náhodě.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
klimi před 9 lety 28.06.2015 09:43 |Hezké ráno.
I já přidám něco málo ke včerejšku.
První zápas proti Slovanu:
Na úvod bych řekl, že Slovan hraje již ve čtvrtek první předkolo EL v Gibraltaru, tudíž je v jiné fázi přípravy než my...Trošku polehčující okolnost pro naše borce.
Bylo vidět, že hráči Slovanu jsou na tom pohybově a rychlostně mnohem lépe než my. Těžko říci, jestli je to únavou z přípravy. Hry v prvním poločase víceméně na jednu bránu, obrana vůbec nestíhala. Berky chytil dost šancí, i když je pravda, že druhou střelu možná mohl chytit, byť před ním sklouzla...Jestli někdo malinko vyčníval, tak to byla dvojice Hrubý-Piták, která se snažila kombinovat. Do druhé půlky pak přišel Voltr, k němu více na konci :))...a také Levan, který také přispěl ke zlepšení. Další samostatnou kapitolou je Deli, který snad neprohraje jediný souboj. Je škoda, že pak hloupě ztratí míč, tak snad si na to dá v sezóně pozor a ve spojením s Latkou či třeba i Frydrychem :)) by mohl tvořit solidní duo. Ale ty kraje obrany, to je problém...
Druhý zápas proti "druhé lajně" Brna byl mnohem lepší, samozřejmě i vzhledem ke "kvalitě" (se vší úctou) soupeře. Opět Voltr (...), Mičola s Bazalem solidně. Za zmínku stojí Fialka, který odehrál celý zápas na kraji obrany, a vedl si dle mě velice slušně, v druhé půlce i významně podporoval útok. Na stopera se poté vrátil i Souček, který by podle mě měl hrát právě stopera.
Na konec jsem si nechal dva hráče, nováčka Voltra a časté téma Budžu.
Voltr je pro mě zatím hodně dobrá posila, jakoby ani nebyl z druhé ligy. Je ho plné hřiště, lítá jako blázen, je rychlý, míč mu nepřekáží. A hlavně a hřišti MLUVÍ!..."Zadarmo" naprosto skvělá posila!
Budža odehrál celý druhý zápas proti slabému Brnu. Takhle jsem ho lítat po hřišti opravdu dlouho neviděl, nabízel se, útočil bránil, bojoval, když už míč ztratil, tak to byl faul na něj, opravdu se mi líbil...Hrál ve středu spolu s Pitákem, docela jim to spolu sedlo. No uvidíme, jak to s ním bude :)) Za celý rok jeho nejlepší výkon, snad pod novým trenérem jen poroste...
Na konec jen dodat, že je fajn, že se tým snaží hrát konečně po zemi, ta změna oproti minulé sezóně je evidentní...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Kactus před 9 lety 28.06.2015 10:08 |by mě jen zajímalo co u nás pořád dělá ten Dostál ...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
klimi před 9 lety 28.06.2015 10:10 |Vzhledem k současnému stavu krajních obránců (náchylných ke zranění Mikuly a Švece) mě to nepřekvapuje.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
spino před 9 lety 28.06.2015 10:28 |Je to nový Hubáček. Třeba bude časem našim kapitánem.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Barra před 9 lety 28.06.2015 10:55 |"Ten" Dostal? Viz muj vcerejsi dotaz pro ty kteri byli v Celakovicich - byl Martin Dostal horsi nez Svec, Bilek, Latka a spol nebo Mikula a Kodr v Vlasimi? Podrzel nas vazne Berkovec? Dostal, ktery jako pravonohy musi hrat leveho beka? Nesnazim se Dostala glorifikovat, ale mam pocit ze je to nas oblibeny obetny beranek, na ktereho plati prisnejsi pravidla nez na ostatni hrace. Dostal se nikdy nedostane do narodniho muzstva, presto bych jako trener mel rad k dispozici hrace, ktery kdyz bude poslany na hriste se alespon bude maximalne snazit. Coz se neda vzdy o kazdem hraci tvrdit. U Dostala nejake vyklusovani nehrozi.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Falk před 9 lety 28.06.2015 11:15 |Jasný souhlas
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
klimi před 9 lety 28.06.2015 11:19 |Já souhlasím. Dostál pokorně plní roli náhradníka, když potřebujeme, aby aspoň něco odkopal, tak to není úplně tragédie, plat mít asi nebude zas nějak extrémní. Hlavně zápas odjezdí po prdeli a dře jako kůň, prostě bych se ho nezbavoval :))
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Kornovo před 9 lety 28.06.2015 14:16 |no a jak tedy martin vcera hral?
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
japoko před 9 lety 28.06.2015 11:35 |Dostál není jistě hvězdný typ fotbalisty, ale dlouhodobě se opakující útoky na něj jsou v plně v intencích "hlouposti" kdysi již dřevěné tribuny, kdy se vždy vybral obětní beránek. Současně se bohorovně přehlížejíí špatné výkony "oblíbenců", v poslední době zejména Latka, předtím M.Černý apod.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
bongor před 9 lety 28.06.2015 14:21 |Z dřevěnky si dělám permanentně srandu.Nikdy jsem nepodléhal ,připojit se k tlakům ,pokud se na někoho nadávalo,naopak třeba Huba ale i Juhara jsem se vždy
zastával.Dostál je u mě výjímka,ten kluk skutečně na dnešní fotbal nemá.Neznamená to,že ostatní jsou bez kazu,ale Dost ,to je klenot.Měl by to zkusit jinde.Srovnávat ho s Hubem po fotbalové stránce,to je pro zcela mimo.
Že bude dělat někdy u nás kapitána ,tomu bych věřil,pokud bude pokračovat stávající klesající trend.Oni určitě existují i horší kopálisti,co se k nám mohou postupně dostávat.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Kenny před 9 lety 28.06.2015 15:34 |Momentálně mi naši beci přijdou na stejné úrovni.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
edenian před 9 lety 28.06.2015 11:07 |klimi nedelas do PR ? :-) To co jsi si nechal na konec me docela zvedlo naladu, doufejme ze na delsi dobu nez jen do konce pripravy.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
flakatos před 9 lety 28.06.2015 11:22 |Martin Dostál dostál svému příjmení. Když je třeba pomůže a nezarmoutí.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Fulham před 9 lety 28.06.2015 13:20 |S Damienem jsi potěšil....a osobně jsem řád ,že je Martin Dostal u nás.Proč bych nadával na kluka který bojuje o svou šanci jako lev. A fotbalisty jsem už také viděl mnohem horší.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
travel (přítel SN) před 9 lety 28.06.2015 11:46 |Nevím jestli jste to už četli (z facebooku):
Slávistické noviny
1 hod ·
Co je aktuálního ohledně přestupových spekulací? Příchody Frydrycha s Bartošákem se komplikují a zatím to na jejich příchod nevypadá.
Naopak dalšími jmény na slávistickém seznamu jsou stoper Ramon, který vyhrál slovenskou ligu s Trenčínem, útočníci Chramosta a Rabušic, ale údajně třeba i Řezníček, který prožil nepovedené jaro na hostování ve Spartě.
To se mi líbí · Přidat komentář
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
pinochet před 9 lety 28.06.2015 12:32 |Chramostu bych bral všema 10, ale nevěřím že by ho Bolka pustila a my na něj měli.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
pinochet před 9 lety 28.06.2015 12:32 |Chramostu bych bral všema 10, ale nevěřím že by ho Bolka pustila a my na něj měli.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
pinochet před 9 lety 28.06.2015 12:32 |Chramostu bych bral všema 10, ale nevěřím že by ho Bolka pustila a my na něj měli.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
biggris (přítel SN) před 9 lety 28.06.2015 15:03 |Tak jeste 7x a uverime ti:-D
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Borris před 9 lety 28.06.2015 12:49 |Já pořád doufám že Frydrych se u nás nakonec objeví. Líbí se mi jak moc chce jít k nám a navíc je to velmi kvalitní stoper, který na svůj mladý věk už má dost odkopáno. Tak doufám že přecejen dojde. K těm ostatním ze seznamu musím říct, že posilama by byly všichni. A kohokoliv z nich bych u nás rád viděl. Ale podle mě Chram asi nepřijde. Nemyslím že by se ho Bolka tak lehce vzdala. Sice přišel Bary, ale kromě něj už mají jen Mageru, mladého Klobásu a právě Chramostu. Navíc Bary se může zranit. Odešel jim navíc Ďuriš i Wágner, takže si myslím že Chramostu nebudou chtít pustit. I když rád bych se mýlil. No a co si budeme povídat i Řezníček a Rabušic by pro nás byly posilama. No uvidíme, hlavně ať už někdo dojde, liga začíná už za měsíc a čím dřív posily dojdou tím líp. Už jen z hlediska sehrání a sžití se s týmem.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Falk před 9 lety 28.06.2015 13:14 |Rozhodně si nemyslím ,že potřebujem stopera,to nikdo nemůže myslet vážně ,potřebujem středového záložnika ,levého obránce a možná útočníka .Poté potřebujeme více odvahy ,posadit "opory" a bude to dobrý .Nezaplevelujme Slavii hráči ,kterým to nejde
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
koscheen (přítel SN) před 9 lety 28.06.2015 13:17 |Byl jsem v Čelákovicích a rozhodně si myslím že stopera potřebujeme, ne primárně, ale potřebujeme.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Navyseals před 9 lety 28.06.2015 13:18 |Stopera potřebujeme, protože kromě Latky s Bílkem žádnej na ligu nemá. Střed zálohy je OK, kraje je potřeba posílit, jak obrany tak zálohy.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
nacelnik (přítel SN) před 9 lety 28.06.2015 13:20 |Přésněééé
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Falk před 9 lety 28.06.2015 13:36 |V čelákovicích jsem byl a nejlepši stopeři Deli a Souček,plus máme Látka ,Bílek ,Kodr,a koho máme do základu na středu ,Piták ,Boudjemaa snad Hrubý nebo Zmrhala ,který se hned zbavuje balonu
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Navyseals před 9 lety 28.06.2015 13:40 |Kodr je strašnej, Souček to samý. Latka je věčně zraněnej.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Falk před 9 lety 28.06.2015 13:50 |Kodr hrál málo nemužu ho posoudit,Souček ve druhem poločase proti Brnu výborný
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Kenny před 9 lety 28.06.2015 15:43 |Takže doporučuješ Ramona, kterýho nikdo z nás nikdy v životě neviděl?
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Navyseals před 9 lety 28.06.2015 15:45 |Než chodící průser Kodra, to radši vsadím na neznámýho.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Kenny před 9 lety 28.06.2015 16:12 |Možná že takhle nějak to v našem vedení posledních pár let funguje. Vlastně nefunguje. Důvody netřeba vysvětlovat.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Navyseals před 9 lety 28.06.2015 16:16 |Ty si myslíš, že Kodr má na ligu? Pokud jo, tak nemám, co dodat.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Kenny před 9 lety 28.06.2015 18:24 |Rozhodně netvrdím, že je to na stabilní základ v lize. Ale na dvě místa stoperů máme Latku, Deliho a Bílka. Když bude kterýkoliv z nich měsíc sedět, je z formy. Potom je jedno jestli v případě vyloučení nebo zranění zaskočí mladík, sbírající zkušenosti a nebo zkušenej ale nerozehranej hráč. A na záskok je kam sáhnout : Fialka, Souček, Kodr, Routek. Jen si myslím že nejsme tak bohatý, aby jsme na lavičce drželi hotové stopery.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Vhoo (přítel SN) před 9 lety 29.06.2015 05:30 |No raději bych tu viděl někoho místo Bílka který mě tedy nějak nepřesvědčil ale je fakt že když už tu je tak asi nemá cenu brát někoho dalšího. Zvláště když bota tlačí skutečně na krajích.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
1rytir před 9 lety 28.06.2015 15:10 |Těch, kteří byli v Čelákovicích, bych se rád zeptal, jak na tom byli ve srovnání Kenia a Damien? Díky.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Falk před 9 lety 28.06.2015 15:14 |Podle mého Kenia hrál sám na sebe a moc toho nepředvedl ,Boudjema proti slabšímu Brnu možná nejlepši
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Betynka58 před 9 lety 28.06.2015 19:00 |Mně se Kenia teda líbil. Je sice pravda, že občas zbytečně sóloval, ale jinak hlavně jeho zásluhou se ve druhé půli se Slovanem hra vyrovnala a Slavia už nepůsobila tak trapně jako v ptvní půli.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Viking před 9 lety 28.06.2015 15:30 |" Slávia se předvedla !
Nasmlouvaná účast na Perleťovém poháru nestojí pro pana Uhrina ani za řeč a klidně účast týmu na slavném turnaji na poslední chvíli zrušil. Je to velký borec, který si zahrává si se jménem Slavia. Děkujeme mu.
Náhradou za Slavii bude mužstvo 1.SC Znojmo, kterému pořadatelé také moc děkují, ale jinak než panu Uhrinovi."
Škoda, na Perleťák jsem se těšil.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
bloudil před 9 lety 28.06.2015 16:03 |A nebude to tim, ze od 4.cervence je naplanovane soustredeni v Rakousku. Zas bych tak neprehanel, otazka je jak se priprava planovala.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
carfi-sks (přítel SN) před 9 lety 28.06.2015 16:45 |Rakousko bylo zveřejněno až teď v tejdnu a to už byl Uhrin u kormidla, ten si to musel naplánovat. Všechno dřív zřejmě plánoválo staré vedení. Na stránkách Dynama Drážďany je, že 11.7. máme hrát v Pirně proti nim, jenomže to je tým na tom soustředění v Rakousku, tak jsem zvědavej jak to bude tady http://www.dynamo-dresden.de/termine/termine.html
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
biggris (přítel SN) před 9 lety 28.06.2015 17:58 |No, takhle nejak si predstavuju jak to vypada, kdyz se planuje priprava bez trenera.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Borris před 9 lety 28.06.2015 20:26 |Jo no, taky jsem se do Žirovnice těšil a plánoval jsem si tam zaject. Ale holt přesně jak psal biggris, takhle to vypadá když se plánuje příprava bez trenéra. S tím se nedá než souhlasit.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
klimi před 9 lety 28.06.2015 20:41 |V sobotu hraje kousek od Žirovnice, v Nové Včelnici, dva zápasy naše juniorka, tak pokud to máš blízko, tak si určitě cestu najdi :))
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Borris před 9 lety 28.06.2015 20:58 |Díky klimi, to zní jako poměrně dobrá alternativa. Ne že bych to měl úplně za rohem, ale to nemám ani tu Žirovnici, takže určitě o tom popřemýšlím :-)
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
spino před 9 lety 28.06.2015 23:54 |http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/nejedleho-lukoil-aviation-je-v-likvidaci-pise-respektcz/r~31a366b61dd711e5ae1b002590604f2e/
Ještě že nekoupili Slavii. To by to vypadalo...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Markus před 9 lety 29.06.2015 09:00 |Rusákovi nikdy nevěřit. Ten jejich přístup ke smlouvám ... Jsem rád, že v tomto případě svým závazkům neutekli. I když výhra to žádná není, náš stát tratil, nedostal palivo které měl. Mateřský Lukoil je nepodržel, stejně byl z regionu na ústupu, pumpy tady prodal maďarskému MOLu, z celého regionu se stáhl.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Barra před 9 lety 29.06.2015 09:08 |Ze uz za 26 dnu hrajeme prvni zapas nove sezony v Plzni me trochu znervoznuje. Pripad Skoda by se mel definitivne rozseknout - bud, nebo. Jestli Milan odejde, bude nahrada v utoku nezbytna. Jinak Uhrin v prvnim rozhovoru ('Prace v Slavii se docka jen malokdo') prohlasil ze by chtel 3 posily, ze vsichni hraci kteri se dali stahnout zacnou pripravu a budou na stejne startovni care. Predpokladam ze prave turnaj v Celakovicich mel slouzit k tomu, aby si Uhrin overil s kym chce vstoupit do nove sezony a kdo odpadne. Takze snad (alespon doufam) by tento tyden mohly prijit nejake novinky. Predpokladam ze predpoved pocasi Vrby z minuleho tydne se netykala Voltra, ocekaval bych vetsi novinky/zmeny.
Jinak co se tyka diskuse jestli potrebujeme dalsiho stopera ci nikoliv - vzpominam si ze stejna diskuse se tady vedla minuly rok, jestli jako nahradu za Smejkala by mel prijit jeden ci dva stoperi. Ukazalo se podle me, ze duo Bilek/Latka nestacilo. Latka neodehral vice jak tretinu zapasu, nebyl take bezchybny, Bilek nebyl take vzdy skala v obrane. Co se tyka me, Frydrycha bych privital vsemi desiti. At hraje ten nejlepsi - 45 inkasovanych branek v minule sezone bylo az moc. Jasne ze se hned ozvou pravem hlasy ze i kraje obrany je zapotrebi posilit. Souhlasim, presto si myslim ze konkurence Latkovi / Bilkovi by neskodila, a tim mam na mysli posila vedle Deliho a nasich mladiku, kteri kdyby spolecne vypadlo duo Latka/Bilek by nas stezi podrzeli.
Z toho ze za necele 4 tydny uz budeme mit odehrany prvni zapas zacinam mit ale nervy.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Tomski před 9 lety 29.06.2015 09:36 |tak Škoda by měl zůstat, ale nabídka, která by byla pro nás i Milana neodmítnutelná může ještě přijít...Piták prodloužil, předpokládám, že i Dostál a Černý...přijít by měli ještě 4 hráči (z toho Frydrych a ještě jeden útočník)...meteorologická předpověď nás upozornila na blesk z čistého nebe a tou byl Voltr (kdo ho viděl nejspíš uzná, že by měl být posilou)...jinak zásadní změny nečekám...jsme ve fázi stabilizace...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
AlesJa před 9 lety 29.06.2015 09:49 |když ty 4 hráči budou do základu tak pro mě to zásadní změna bude :-), vždyť by nová byla třetina sestavy.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Tomski před 9 lety 29.06.2015 09:58 |tak měli by spíš vytvořit konkurenci pro hráče, co tady jsou...Frydrych by asi nahradil Bílka, útočník by byl konkurencí pro Škodu a dva hráči by měli přijít podobně jako Voltr (2.liga)...jako posila se dá brát i Mičola (hrál výborně...musí mu vydržet zdraví), Bazal, potenciál je v Součkovi a Fotrovi...jinak Dostál kromě jedné chyby vedoucí ke gólu hrál dobře...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
AlesJa před 9 lety 29.06.2015 10:15 |jestli je pravda, že makají kluci trojfázově, tak věřím, že pomůže i to a nebudeme ztrácet výsledky na konci utkání nebo poločasů
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
PetCC před 9 lety 29.06.2015 11:27 |To nebylo fyzickou kondicí, ale neschopností koncentrovat se celý zápas. Plus k tomu, když 2x dostaneš gól na konci, tak už se vezeš. Zkrátka, nedostatek zkušeností.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
AlesJa před 9 lety 29.06.2015 11:39 |Keniovi to určitě neuškodí
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Tomski před 9 lety 29.06.2015 12:21 |u Kenii není až tak problém ve fyzičce, jako v tom, že je taky ze skla...on kulhá ještě před rozcvičkou...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
afro před 9 lety 29.06.2015 10:22 |Frydrycha bych rozhodně bral a myslím, že by byl platným hráčem. Latkovi s Bílkem by konkurence neuškodila, protože výkony z minulé sezóny nebyly zrovna na jedničku. Deliho bych na místě stopera se svou jednou minelou za zápas moc rád neviděl, ale na DZ se mi celkem líbí. Určitě víc jak Baéz. Fialka s Kodrem můžou třeba někdy naskočit, ale na základ podle mě aktuálně nemají a jednoho bych poslal hostovat. Pokud je kam...
Co mně ale připadá jako průšvih jsou pozice krajních beků. Mikula s Dostálem a ani Švec rozhodně nejsou prototypem moderního krajního obránce, protože útočná fáze je u nich zoufalá a pokud fotbal myslíme vážně :-) jsou to hráči na lavičku, resp. Švec možná na DZ.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
AlesJa před 9 lety 29.06.2015 10:27 |no on ten Frydrych hrál i pravého beka, koukám ještě že v Baníku by byl možná zajímavý i ten Holzer ročník 95 levý bek nebo záložník, již odehráno 42 utkání
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Tomski před 9 lety 29.06.2015 10:29 |Frydrych sice hrál i kraj, ale to je podobné jako od Švece...ten Holzer se trochu zasekl...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
klimi před 9 lety 29.06.2015 10:24 |“Predpokladam ze predpoved pocasi Vrby z minuleho tydne se netykala Voltra, ocekaval bych vetsi novinky/zmeny. “
No naopak Voltr se podle výkonů v třech zápasech jeví jako hodně dobrá posila.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Barra před 9 lety 29.06.2015 10:40 |Klimi, byl jsem minuly tyden jeden z tech, ktery nebyl kriticky ze prichazi 'jen' hrac z druhe ligy a psal jsem ze i u Skody a Tecla se nedalo predvidat kam to dotahnou. Takze Voltra jsem tehdy vital a po zapasech proti Vlasimi a z Celakovic jeste o to vice vitam.
Nemyslel jsem to spatne, vzhledem k fotce blesku ktery Vrba umistil na svym profilu jsem ale myslel, ze nas cekaji jeste vice sokujici zpravy co se tyka posil.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Barra před 9 lety 29.06.2015 11:11 |Jinak jen poznamka, ze zitra konci Davidovi Skutkovi hostovani v Podbrezove. Smlouvu u nas ma do cervna 2016. Vubec by mi nevadilo, kdyby sel s nami do Rakouska, at se pere o svoji sanci. Stale muze jeste jit na dalsi hostovani nebo prestup.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Humessi před 9 lety 29.06.2015 12:09 |Nikde góly nedával, nebude je dávat ani teď, bohužel
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Tomski před 9 lety 29.06.2015 12:18 |dával je na Slovensku jak v Košicích, tak teď v Podbrezové...sice si o hráčích ze slovenské ligy myslím svoje, ale asi bych mu šanci v přípravě dal...u něj ale bude spíš problém v přístupu...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Barra před 9 lety 29.06.2015 12:24 |Nepocitam jeho prvni pul rok u nas, ale na podzim 2013 mohl vzdy jen na nejakych 25 minut naskocit. Pak to neni snadne. Tri x hral vic jak 70 minut, z toho ve dvou zapasech skoroval. Jestli si dobre pamatuji, tak tehdy na podzim 2013 se mu take darilo v pratelskych zapasech, presto sanci nedostal.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Tomski před 9 lety 29.06.2015 12:38 |ale špatný obutí byl jeho problém :-D
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Barra před 9 lety 29.06.2015 12:43 |Mas pravdu -:) Ale uz tehdy jsem se zminil, ze nas Manu Sanon mel stejne problemy, az se zjistilo ze ma levou nohu o nejake 3 mm kratsi nez tu pravou, tim nemel rovnouater a tedyroblemy s rovnovahou.. Vlozka do kopacky vse jednoduse vyresila.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Barra před 9 lety 29.06.2015 12:44 |Rovnouater = rovnou pater a tedy problemy...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Tomski před 9 lety 29.06.2015 12:53 |možná, že má Škutka podobný problém, ale na to by asi někde přišli...já bych ze Slovenska hráče nebral...tam třeba vynikají, ale tady pak zapadnou do podprůměru (Škutka, Bortel, Baez, Depetris, Pauschek, Ďubek atd...)
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Corfe před 9 lety 29.06.2015 16:20 |Na to, že Uhrin (možná nevědomky) nemluvil pravdu, když říkal, že si Slavia stáhla všechny kmenové hráče z hostování do přípravy jsem už tady v jiné diskuzi upozorňoval. Týká se to nejen Škutky, ale i Tusjaka, kterému bych při kalamitním nedostatku hráčů na levou stranu obrany taky dal šanci. A patří nám i Vošahlík do konce roku hostující v Karagandě. Toho už bych tu nechtěl vidět, ale Škutka by podle mě byl pro nás velice platným hráčem. Opakovaně jsem se na něj tázal na oficiálních stránkách v sekci Ptejte se, ale bez odpovědi, ticho po pěšině. Ono by ty blbce zabilo nám sdělit, co se s tím hráčem zamýšlí nebo, že se s ním nic nezamýšlí!
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Humessi před 9 lety 29.06.2015 10:14 |na twitteru Michal Hrabal (tuším redaktor deniksport-možná se pletu) píše: @fcbanikostrava čeká opravdu složité léto. Zatím víc hráčů z klubu odchází, než přichází. .... Že by se chystal opravdu Frydrych k nám? Nebo neví nic a jen rekapituluje aktuální stav
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
AlesJa před 9 lety 29.06.2015 10:21 |tam je to ještě asi složitější než u nás, není sportovní ředitel, vybraní zájemci jen odmítají, bývalí hráči jsou proti vedení, navíc stěhování. Peníze asi taky budou problém, no ten Frydrych by byl fakt dobrý plus dobrá naděje je ten Kaša
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Tomski před 9 lety 29.06.2015 10:31 |je možné, že do Baníku půjde někdo od nás...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
naplavnik před 9 lety 29.06.2015 10:55 |Jako hráčská výměna s doplatkem?
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Tomski před 9 lety 29.06.2015 10:58 |podrobnosti neznám...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
DavidM před 9 lety 29.06.2015 11:56 |dal bych jim Dostála a Proška s Kodrem na hostování.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Radek097 (přítel SN) před 9 lety 29.06.2015 13:32 |Frydrych přijde.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
bloudil před 9 lety 29.06.2015 16:03 |Mas nejaky zdroj nebo sis precetl ty spekulace co litaj po netu :-)?
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Barra před 9 lety 29.06.2015 12:01 |Slavie neuspela u soudu s svym pozadavkem, aby nemusela zverejnit interni podklady ohledne sveho majetku, zavazku, smluv, hracu, jak pozadavala Online Servides
(viz posledni podklad v https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=4bfec801-3b5b-4e1d-8e86-0aff5abbfeda)
Takze behem pristiho tydne bude jasne kolik bral Beranek a ted Uhrin, jak zadala protistrana. Byt Slavii, vyplatil bych protistranu, nesoudil se. Osobne si myslim ze se stejne bude muset platit, zverejneni techto podkladu uskodi jak klubu, tak osobam spojene s klubem. A tentokrat je na vinne jen duo Rebicek, kteri s touto smlouvou souhlasili, popr. jejich pravnicky zastupce, ktery smlouvu prostudoval. Snad to nebyl Kisel.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
carfi-sks (přítel SN) před 9 lety 29.06.2015 12:26 |Lhůta byla prodloužena snad do 18.7. ale stejnak mi z případného zveřejnění přijde,že jsme víte kde a rovnou vyplatit jako přes 20 milionů? To se pak veme z rozpočtu,posily nebudou a třeba i výplaty hráčů budou známy, to bude opravdu skvělá situace v klubu a ta atmosféra mezi hráči může nastartovat v kabině opět tzv.skupinky
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Barra před 9 lety 29.06.2015 12:32 |Do 15.7, to je ale jen detail. A ano, bohuzel by pripadne penize z prodeje Skody sly mimo klub, osobne si ale myslim ze mame spatne karty. Nevim jestli by Uhrin prisel do Slavie, kdyby vedel ze ta 2 tydny budou podrobnpsti jeho smlouvy zverejnene, a to se tyka i hraci. Podle me je skoda, ltera nam bude zpusobena, obrovska. Zajiste ma ale Slavie dost dobre pravniky na to, aby ji informovali o tom jestli podle nich mame sanci ci nikoliv. Na zaklade podkladu u soudu myslim ze jsme na tom blede, ale jak jsem psal minuly tyden, ceske pravo neovladam dostatecne. Muzu se mylit.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Aloha před 9 lety 29.06.2015 14:42 |Já bych to neviděl tak zle a možná že pro nás je to v téhle situaci lepší, alespoň se podíváme jak na tom doopravdy jsme. Tím myslím finanční situaci Slavie. No a co se týče platů, tak se pořád řiká jak je jejich zveřejňování na západě obvyklé tak se toho dočkáme i u nás, lidi by si neměli závidět :).
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
afro před 9 lety 29.06.2015 14:53 |Já to snad ani nechci vědět... ;-)
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Aloha před 9 lety 29.06.2015 14:47 |Pokud se opravdu dozvíme majetkové vztahy ve Slavii a vztah vůči stadionu tak jen dobře http://byznys.ihned.cz/c1-64243670-vyvoj-kauzy-insolvence-fotbalove-slavie-rebicek-bude-muset-ukazat-klubove-ucty
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
jarodo57 před 9 lety 29.06.2015 17:32 |Já to vidím stejně jako Barra hodně černě. Nevyvíjí se to u toho soudu nijak dobře.Možná kvůli insolvenci neodešel Škoda,protože si myslím,že už by byl dávno pryč.Tím jsou v čudu peníze s kterýma počítali na přestupy
a k tomu ještě arogantní trenér ,který má také hodně rád peníze.Myslím,že nás nečeká nic dobrého.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
bububu (přítel SN) před 9 lety 29.06.2015 18:00 |Naprosto zásadně nesouhlasím, i když odhlédnu od soudního řízení o platnosti smlouvy, stále je insolvenční řízení naprosto nemístné a soud nemůže rozhodnout ve výsledku jinak než odmítnout insolvenční návrh jako neopodstatněný. Není jiná možnost, protože prostě nejsou splněny podmínky úpadku podle insolvečního zákona, to je holý fakt.
Vyrovnat se s protistranou by byla naprosto tragická chyba, která by ukázala, že kdejaký hajzl a krumpl si může vytřít se Slavií zádel.
To, že Řebíčci nebyli zjevně při smyslech, případně jsou naprostí idioti, když Kusému podepsali to, co podepsali, je věc jiná...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Barra před 9 lety 29.06.2015 20:09 |Ani nevis jak moc bych si pral abys mel pravdu - a jak moc ti zavidim tvuj optimismus. Tvuj nazor ze 'neni jina moznost, protoze proste nejsou splnene podminky upadku podle insolvencniho zakona, coz je holy fakt' ma urcite nekde svoje opodstatnenost. Ta mi ale unika.
Slavie sama prohlasuje, ze pripadna platba by ji ekonomicky polozila na lopatky a znamenala konec klubu. Nevim, co jineho by jeste melo znit, aby nebylo jasne ze klub neni v moznosti platit a je tedy v insolvenci.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Fulham před 9 lety 29.06.2015 20:34 |Ahoj Barro - to s těma lopatkama někde zaznělo, bylo napsáno? Vrba? - nezachytil jsem... To přece nemůže nikdo říct nahlas proboha... Jak jsem měl poslední dny naději v lepší zitřky, zas padá depka....
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Barra před 9 lety 29.06.2015 23:30 |Ahoj Fulhame. Napsal to primo pravnik Slavie dd 18.2.2015 v Zadosti o odklad vykonatelnosti rozhodciho nalezu. Klikni na odkaz v clanku ktery Jane dnes vecer umistila, jdi na dokument 19, Vyjadreni navrhovatele z 25.6.2015. Ten navrh ma celkem s prilohami 24 stranek, stranky 20 az 24 jsou nase odvolani. Explicitne uvadi pravnik Slavie ze "pro pripad vykonu rozhodnuti pro castku 12,908 mil kc se bude jednat o fatalni nasledky s realnou hrozbou zaniku zalobce (tedy Slavie). .. Je jiste ze zalobce neni schopen vypqdek prijmu zpusobeny vykonem rozhodciho nalezu nahradit jinym zpusobem. Popsana situace predstavuje fakticky zanik fotbaloveho klubu Slavie - zalobce". (viz in concreto body 6 az 11 nase zadosti).
Osobne si myslim ze budeme muset platit. Byt Rebickem, zaklepal bych u Simane (a pravdepodobne Trunda jako muz ktereho protlacil Simane to uz udelal), a pujcil bych si tech 20 mil kc. Jestli je mozne tyto penize ulozit u soudu do uschovny, udelal bych to, a tim zabranil povinnosti predlozeni veskerych podkladu, ktere Slavii oproti konkurenci ublizi. Jestli prohrajeme, dostane Holas a jeho klient sve penize, jestli vyhrajeme mamem je zpet.
Bohuzel se za chyby tvrde plati. Klienti by nemeli vyhledat advokata az je zle, ale preventivne. Moznost vyhnout se moznym soudnim tahanicim je vzdy lepsi. Nechapu jak mohli Rebicci tuto smlouvu podepsat, ktera dava veskere prava do ruk Kusyho a veskere povinosti nam. Bud AR tak moc o Kusyho stal a nechal se ukecat, ze by podepsal cokoliv, anebo mel spatneho poradce. Ale i bez pravnika by soudny clovek takovou smlouvu nikdy nemel podepsat. Vzdyt Kusy si i narokoval procenta z prodeje hracu!
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Fulham před 9 lety 30.06.2015 08:59 |Ahoj - dík za info - priznam se ,že nemám odvahu tyto odkazy číst neb mi stačí , co se dozvím bokem...že je Kusý vypocitavej parchant mi k mému obrovskému překvapení říkal kamarád jehož info se dá brát jako fakt již těsně po jeho nástupu. Jenže tehdy měl ještě pověst toho kdo vytáhl PCE na vrchol extraligy ....stejně jako jiný pán v lednu říkal, že nebýt Pelty a Křéti, jsme už taky v prdce....jen nerozumím částce která by nás měla položit...měl jsem obavu z těch cca 100 mega pro Enic , ale ten se ve finále zachoval poměrně rozumně na to jak s nimi vyjebali....ale šest, dvanáct i těch dvacet?? To je prodejka Jardy nebo Milana. ATrunda říkal, že finance na provoz , nákup a pláty jsou oddělené..pruser by byl, kdyby se prodat nesměli v rámci nějakého předběžného opatření....asi bych potom šel opět za Peltou - myslím že by z toho vykličkoval. Jestli teda ještě bude chtít - ne Milana, ale nám píchnout...ono se nástupem nových lidí mohlo lecos změnit.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
quelhar (admin) před 9 lety 29.06.2015 18:41 |Jestli jsem dobre pochopil, jak insolvencni rizeni funguje, tak Slavia muze pozadat o to, aby tyto informace nebyly zverejneny v insolvencnim rejstriku (podobne jako soud rozhodl, ze ten anonymni dopis nebude zverejnen). V danem pripade mi prijde dost pravdepodobne, ze tomu soud vyhovi. Takze dost mozna se siroka verejnost nedozvi nic, co uz by nevedela ted. Problem Slavie byl (mimo jine) v tom, ze to nechtela ukazovat ani Holasovi, ktery jako advokat protistrany muze nahlizet do spisu (tedy i do neverejnych casti).
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Barra před 9 lety 29.06.2015 20:11 |Diky za poznamku, to jsem nevedel, bylo by to reseni.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
hiker42 před 9 lety 30.06.2015 20:32 |na druhou stranu, jak to jednou ve spise bude, tak se k tomu dostane kdejakej přihlášenej věřitel resp. další postupník, takže je jen otázka rozpočtů médií, kdo koupí. a v okurkové sezoně dobrej každej škandál..
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Borris před 9 lety 29.06.2015 12:15 |Zemřel pan Masopust :-( doufám že v nebi vytvoří s našim Pepi Bicanem úderné duo. Odpočívejte v pokoji pane Masopuste.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Barra před 9 lety 29.06.2015 12:26 |I ja se pridam - po 6 letech stravenych v Belgii byl take trochu jeden "z nasich". I kdyz je 84 let pekny vek, vzdy to prichazi moc brzy. RIP, pane Masopuste.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Petr9608 před 9 lety 29.06.2015 17:23 |A ještě Chudík umřel :-(
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
naplavnik před 9 lety 29.06.2015 12:36 |Kliment podepsal Stuttgartu na 4 roky.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
slamacek (přítel SN) před 9 lety 29.06.2015 13:35 |za rok pujde nekam hostovat a za dva bude zadat pujde zpet na restart. snad se pletu
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Humessi před 9 lety 29.06.2015 13:54 |Bohužel to vidím úplně stejně. Dyť nehrál stabilně dobře, respektive dobře jo, ale ne na úrovni Bundesligy. Teď se mu repre herně i výsledkově dost povedlo, ale nikdo to od něj nečekal. Bojim se, že to byl jen takovej štěk, snad se taky pletu.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
naplavnik před 9 lety 29.06.2015 14:02 |Nikde se neuvádí ani nenaznačuje přestupová částka, ale vidím to max. na 1,5 mil EUR, a za to ten risk Stuttgartu asi stojí. Jeden takový Kliment pak může v budoucnu zaplatit 5 takovýchto dalších pokusů.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
DavidM před 9 lety 29.06.2015 14:06 |Přestup byl za 300000 euro.
Jinak mě neuchvátil ani na Euru, povedl se mu jeden zápas proti srbsku kde dal hezký třetí gol a první dva byly z malýho vápna skoro do prázdný branky.. v lize bilance 30/3.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
AlesJa před 9 lety 29.06.2015 15:35 |1 mil euro plus bonusy 0,5 mil euro
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Jiri1 před 9 lety 29.06.2015 17:03 |Snad jen na okraj, známý mi dnes ráno říkal, že byl chvíli něco zařizovat na Xaverově , viděl v přípravě 27 hráčů, nedokázal mi říct jestli byli ti noví z juniorky nebo na zkoušku, dostávali prej docela zabrat , co ho překvapilo byla pohodička starších hráčů s Uhrínem, snad to vydrží, hráči dnes trrénovali dvojfázově, odpoledne byl na řadě výběh, jinak Uhrin si prý i fyzickou část tréninku vedl sám.
K tomu konkurznímu řízení, za velmi objektivní a rozumný považuji názor našeho Belgičana , to je prostě objektivní fakt, nepodcenoval bych ani Halase, přijde mi , že z něj v rámci kampaně tady dělaj blbce a to není
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
bloudil před 9 lety 29.06.2015 17:08 |diky za info, uvidime ve stredu v dalsim pratelaku co jsou zac :-)
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
martin (přítel SN) před 9 lety 29.06.2015 17:38 |Tak ideální by bylo mimosoudní vyrovnání a stažení insolvenčního návrhu...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
bloudil před 9 lety 29.06.2015 17:52 |Nj ted sou ty zmetci na koni tak by chteli asi velky prachy :((
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Navyseals před 9 lety 29.06.2015 17:57 |To bych netvrdil. Já myslím, že to v klubu čekali, že jim tu žádost zamítnou. Jen to prostě zkusili. Celý to řízení je těžká fraška a nevěřím, že to projde v tý podobě, jaká teď je. Podle mě to stejně dopadne nějakým mimosoudním vyrovnáním a podpisem mlčenlivosti.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Jiri1 před 9 lety 29.06.2015 18:11 |Když jsem četl vaše předchozí vyjádření , asi víte své, ale nepodcenoval bych některé soudce a rozhodně bych p, Rebíčkem co nejrychleji celou věc řešil, tohle šíleně otravuje vzduch , už na to byly i dotazy z fotbalové federace, ve finále by klidně mohlo dojít i k nějakým opatřením proti Slávii, mluví se o tom dost hlasitě.
Je jasné , že i v případě posil se čeká na větší prodej, majitel keš nemá, a půjčit si ho bez dalšího zadlužení nepůjde, na tom visí i ty posily , protože třeba Baník pouští své hráče za peníze natvrdo a hned
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Navyseals před 9 lety 29.06.2015 18:22 |Do rozhodnutí soudu nemá svaz právo cokoliv podnikat, protože licence byla udělena na základě bezdlužnosti k určitýmu datu a tento návrh na insolvenci byl podán až potom. Řebíček může prodat Zmrhala se Škodou a zamáznout to z toho, pokud to projde(což by byl skandál neskutečnýho rozsahu). Někdo tu tuším psal, že peníze na posily nepůjdou z kapsy Řebíčka, ale od investorů, který přitáhne Šimáně. Dal bych tomu čas, věřím, že ještě nežijeme v takový žumpě, aby vešla v platnost taková sviňárna.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Heretic (přítel SN) před 9 lety 30.06.2015 08:27 |Nemyslím si, že by to byl skandál neskutečného rozsahu. Je to polemika o platnosti podepsané smlouvy, což je minimálně sporné + koho zajímají nějaké dluhy Slavie, vždyť byla zadlužená stále v průběhu let, nikoho to nepřekvapí. Navíc je to osobní chyba Řebíčků vlastníků.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
klimi před 9 lety 29.06.2015 20:49 |Tak ono 27 hráčů +- vychází, viz seznam z oficiálek:
Brankáři: Berkovec, Hrubeš, Rakovan, Řehák
Obránci: Švec, Mikula, Latka, Dostál, Bílek, Kodr, Fialka, Souček
Záložníci: Baéz, Piták, Hrubý, Prošek, Bazal, Černý, Mičola, Mysliveček
Útočníci: Červenka, Fotr
Později se zapojí: Škoda, Deli, Diop, Boudjemaa, Kenia, Zmrhal
+ještě Voltr.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
slamacek (přítel SN) před 9 lety 30.06.2015 09:21 |Udajne chceme od Pelty Dolezala. pise denik spart
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Plos před 9 lety 30.06.2015 09:33 |Nebrat!! Dát šanci Voltrovi do základu! V přípravných zápasech je o level výš než 90% současného kádru..
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
slamacek (přítel SN) před 9 lety 30.06.2015 09:49 |me to nerikej :) Ja bych taky radeji dal sanci Cervenkovi
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Tomski před 9 lety 30.06.2015 09:53 |tak Voltr, Červenka i Diop jsou jiný typ...Doležal by byl alternací za Škodu...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
smely (přítel SN) před 9 lety 30.06.2015 12:22 |predpokladam, ze prave za Skodu by byl vymenen...#peltajecumak
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
afro před 9 lety 30.06.2015 16:06 |To mi nedává smysl, Vždyť má Wagnera s Teclem...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
smely (přítel SN) před 9 lety 30.06.2015 16:29 |tak ty nesahaj skodakovi po kotniky .-)
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
afro před 9 lety 30.06.2015 12:21 |Jsem si říkal, kdy to přijde... Pelta se ho chce mermomocí zbavit a my jsme ideální odkladiště. Nemyslím si, že by to byla posila...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Borris před 9 lety 30.06.2015 12:26 |Takový kopyto, jen to ne proboha.... Strašně mi připomíná Lokvence. To hovoří za vše.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Philliip před 9 lety 30.06.2015 12:41 |Voltra jsem chtěl už minulou sezonu. Se Škoďákem v základu by to byl dobrý útok. Dalšího útočníka bych bral jen kdyby byl cenově dostupný, protože bota nás tlačí na všech postech.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Falk před 9 lety 30.06.2015 12:45 |To bude asi nesmysl ,Doležala nepotřebujeme ani náhodou a na lavičku si může jít sednout nějaký dorostenec z U 17
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Tomski před 9 lety 30.06.2015 12:52 |nesmysl to není...sháníme útočníka jako alternaci za Škodu (což není ani Voltr, ani Červenka)...Škoda by neměl odcházet...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Heretic (přítel SN) před 9 lety 30.06.2015 13:15 |Když neodejde Škoda, tak nevidím důvod mít dále Voltra, Červenku, Diopa a Doležala zároveň. Tj. 5 útočníků na 1 post (a to nepočítám Vyhnala, a úplné mlaďochy jako je Fotr a další ), kde stejně bude hrát prim Škoda. Pokud se tedy nepočítá s několika odchody.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
klimi před 9 lety 30.06.2015 13:24 |Tak Vyhnala už ani nepočítej...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Tomski před 9 lety 30.06.2015 13:25 |Vyhnal bude možná na jaře...když chceš hrát na dva, tak potřebuješ minimálně 4...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Falk před 9 lety 30.06.2015 15:12 |Víte,je otázka jestli potřebujeme vysokého útočníka a hrát nakopávanou ,jestli ten trend nejde jiným směrem - směrem kombinace ,ale Beránková slova (byť ve srandě ),vše na Škodu je omyl.Milan je pro mě borec a přál bych mu ,aby odešel jen kvůli penězům,jinak ať zůstane
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 30.06.2015 21:15 |Když dělal expediment Jára Cimrman, tak se mu v dole hromadili horníci. Pelta po tom co nakupuje jak blázen, má zase nadbytek útočníků a těch je potřeba se zbavit ...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Kornovo před 9 lety 30.06.2015 22:06 |dolezala nebrat, charakterove pekna svine a fotbalove strasne kopyto
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
jira123 před 9 lety 30.06.2015 15:43 |Nějaké nové info o jednáních se Škodou , Zmrhalem ??
Má někdo info zda přijde nějaká posila do odjezdu na soustředění ??
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
carfi-sks (přítel SN) před 9 lety 30.06.2015 16:20 |Nikdo nic neví, jinak i výbornej film :)
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 30.06.2015 17:20 |Prý byl dnes na tréninku Tomáš Jablonský,je to ovšem neověřený
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Barra před 9 lety 30.06.2015 17:43 |Privital bych ho rad zpet domu! V Celakovicich nehral ani proti nam, ani ne ve finale proti Jablonci, takze tato zprava by nemusela byt nepravdiva. Uvidime, ale co se tyka me, jednoznacne ano.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 30.06.2015 17:52 |Udajně kopal levýho beka.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Navyseals před 9 lety 30.06.2015 18:32 |Mně by nevadil, něco už má odkopáno a to i v Evropě.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
carfi-sks (přítel SN) před 9 lety 30.06.2015 19:18 |Ajéje, opět taktika "Dobří" holubi se vracejí - přivedem tedy hráče pouze beze smluvy? Jsem na to zvědavej ...
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Barra před 9 lety 30.06.2015 19:45 |Omyl, ma smlouvu do cervna 2016.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
carfi-sks (přítel SN) před 9 lety 30.06.2015 20:02 |Podle transfermaketu ano(tam je ale dost nepřesností, zvlášť co se týká málo známých lig), ale tady http://www.eurofotbal.cz/hraci/tomas-jablonsky-2606/ s ním Slovam Bratislava předčasně ukončil smlouvu
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Barra před 9 lety 30.06.2015 20:25 |Tak tim lepe jestli by nas doopravdy mel posilit. Moc levonohych obrancu na trhu nenajdeme.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
Philliip před 9 lety 30.06.2015 23:23 |Voltr stále není podepsaný, Škoda stále může reálně odejít a kde pak vezmem kvalitní útočníky, když k nám ani nikdo nechce, to je otázka.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
bloudil před 9 lety 01.07.2015 03:13 |o Voltra ma zajem Liberec, kdo by to byl rekl.
Re: V Čelákovicích debakl se Slovanem a výhra nad Brnem
zeleznik2 před 9 lety 01.07.2015 09:04 |http://slaviafans.com/zmeny-v-kadru-slavie/
tak zajímavé info, trénuje s námi Jablonský, který by mohl hrát na levé straně a přichází Frydrych, pravý obránce původně stoper, takže náhrada za Ramose?