Vlašim - Slavia 2:2 (0:2)
Branky: 53. Nečas, 78. Petr (pen.) - 7. Voltr, 35. Bazal
Sestava Slavie:
1. poločas: Hrubeš - Švec, Latka, Deli, Dostál - Mičola, Baéz, Hrubý, Bazal - Piták - Voltr
2. poločas: Rakovan - Mikula, Bílek, Kodr, Černý - Fotr, Boudjemaa, Souček, Kenia - Červenka, Diop
Do zápasu zasáhly dvě odlišné jedenáctky, do prvního poločasu vyběhla nová tvář v týmu Radek Voltr. Právě tento hráč vstřelil první gól zápasu, v 7. minutě se střelou z hranice vápna nemýlil. Druhou branku přidal v 35. minutě Bazal po centru Mičoly.
Trenér Uhrin zvolil pro druhou půli rozestavení 4-4-2, vedení Slavie snížil v 53. minutě Nečas po špatné slávistické rozehrávce ve středu pole. V 78.minutě se kopala penalta po ruce Kodra a bylo srovnáno na 2:2, tento stav vydržel až do konce zápasu.
Komentáře (91)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Vlašim - Slavia 2:2
travel (přítel SN) před 9 lety 24.06.2015 19:39 |Než se tu začne utkání rozebírat.Dávám sem odkaz na rozumnou studentku z Peru:
http://zpravy.idnes.cz/vanoce-slavi-v-cesku-i-indianka-dz4-/domaci.aspx?c=A111221_154636_domaci_jj
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Markus před 9 lety 24.06.2015 19:51 |To je pěkné :)
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Viking před 9 lety 24.06.2015 20:07 |Není ten Mičola překlep??? Docela riskuje když mu začíná za chvíli TdF...:)
Re: Vlašim - Slavia 2:2
carfi-sks (přítel SN) před 9 lety 24.06.2015 20:29 |Mičola hrál perfektně, jeden z nejlepších hráčů první půlky, i Piták,Švec , Voltr a Bazal hráli pěkně a kombinacne
Re: Vlašim - Slavia 2:2
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 24.06.2015 20:33 |Ze by abstinenční příznaky :-)
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Navyseals před 9 lety 24.06.2015 20:34 |Spíš pochopil, že když se neprobere, tak za pár let nemá, co žrát.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
spino před 9 lety 24.06.2015 22:29 |Tomáš Mičola má hlavně smůlu na zranění. Snad už si to všechno vybral a teď už se bude moci v klidu soustředit na fotbal. Už ukázal, že může být klíčový hráč.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
klimi před 9 lety 24.06.2015 20:37 |Nutno uznat, že tak akce před naší druhou brankou byla ze strany Mičoly naprosto famózní :))
Re: Vlašim - Slavia 2:2
carfi-sks (přítel SN) před 9 lety 24.06.2015 20:45 |Je to tak. Ať provedl co provedl,dneska se mi herně líbil
Re: Vlašim - Slavia 2:2
winter (přítel SN) před 9 lety 24.06.2015 20:37 |Je to začátek přípravy takže zatím tenhle výkon žádnou velkou vypovídací hodnotu nemá, ale dovolím si pár napsat pár postřehů.
Dorazil jsem asi až ve 20. minutě, takže půlku první půle včetně gólu Voltra jsem neviděl. Za těch zbylých 25 minut jsem měl ale možnost vidět Slavii, která soupeře jasně přehrávala a super pocit jsem měl hlavně z Mičoly a Bazala, u obou je vidět že si s míčem rozumí a oba tam měli pár pěkných akcí. Ten druhý gól zařídil z 90% sám Mičola který vykoupal asi tři vlašimský borce a pak to krásně naservíroval Bazalovi před odkrytou bránu.
Druhá půle byla úplný opak, přechodová fáze do útoku strašidelná a chvílema nás Vlašim přehrávala.. Moc jsme toho směrem dopředu neukázali a když už tak to Fotr spálil (dvě tutovky + 1 solidní šance).. při tý první mohl přihrávat na malý vápno Diopovi kterej by uklízel do prázdný a dával tak na 3:0, místo toho se pokusil obstřelit golmana a zařízení netrefil. Ale aspoň se do těch šancí dostal, jinak moc vidět nebyl. Vůbec se mi nelíbil Souček, který mám pocit že zavinil první gól a pak si ještě málem vstřelil špatnou malou domů vlastňáka.. Jinak se poločas nevyvedl ani Diopovi s Červenkou.. těžký někoho z druhýho poločasu vyzdvihnout, ale mám pocit že Míňa na beku by nemusel být úplně špatnej tah.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
carfi-sks (přítel SN) před 9 lety 24.06.2015 20:44 |Souček mél číslo 22 vysokej hubenej, ten hráč hrál nejhůř z mužstev obou poločasů..
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 25.06.2015 02:58 |Sice to byla jen příprava a první zápas, ale je vidět, že Uhrin chce hrát trochu něco jiného než Beránek. První půle byla velmi dobrá, výborně hrál Simon Deli na stoperu a Robert Hrubý v záloze, který tvořil hru. Mičola začal vpravo, Bazal vlevo, ale ke konci půle si vyměnili místa a v pohodě dohrávali v obráceném gardu. Průnik Mičoly před druhým gólem, to byla lahůdka. Konečně máme výborná "falešná" křídla, teď jen aby nám je do ligy hlavně nikdo nezranil. Samozřejmě se našly i chybičky, např. když nás Vlašim presovala s více hráči, tak jsme párkrát pod tlakem zbytečně přišli o balon a jednou z toho byl rychlý brejk po levém křídle a vyložená šance soupeře, kterou skvěle vychytal Hrubeš. Voltr u gólu dostal dobrý balon mezi stopery, výborně se uvolnil a přehodil brankáře. Ale taky např. zazdil tutovku, kdy jsme šli do přečíslení a on místo přihrávky překopl bránu. Ale celkově ukázal, že je gólový hráč a bude posilou. Druhý poločas bych neviděl jen černě, např. prvních 9 minut jsme výborně kombinovali a vůbec jsme domácím nepůjčili balon, pak ovšem přišla ta tragická zpětná přihrávka a namazání soupeři na první gól. Celkově byla druhá půle hodně nevyrovnaná až do té chvíle, než tam domácí trenér postupně vrátil tři hráče z prvního mužstva, pak jsme trochu měli problémy. Boudjemaa ani Kenia se vůbec neprosadili a utápěli se v kombinaci do šířky. Výborný byl Fotr, který měl dva skvělé průniky, škoda jen, že aspoň jeden neproměnil. Úsměvné bylo, že první poločas byl Petržela lehce nepříčetný (už v 15 minutě poslal svého hráče kamsi …) a Uhrin v klidu a po přestávce se to úplně obrátilo. Celkově to bylo příjemné odpoledne a převládá optimismus.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
bongor před 9 lety 25.06.2015 05:44 |To je tak,když se kluci dívají na nároďák a všichni chtějí být jako "Beckham".
Ta slavná přihrávka dozadu,soupeři do šance,to je teď hit .Rádi by se hošíci taky dostali do naší skvadry.Ale zapomínají,že jen v idiotských přihrávkách úspěch není,musí se taky taky pořádně prezentovat v módě,aby se mohli přiblížit mistrově
věhlasu.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Ladislav (přítel SN) před 9 lety 25.06.2015 22:36 |Mimochodem, hlasatel ve Vlašimi zmínil další nové jméno v našem realizačním týmu - Pavel Čvančara.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
spino před 9 lety 24.06.2015 21:29 |Benýškův dlouholetý plán se konečně uskutečnil. Sparta se přesunula do O2 arény, bude platit jen symbolické nájemné, bude mít statut klubu cislo 1, čili bude rozhodovat témeř o všem ohledně obrandování arény a zápasů.
A Slavia? Ta přišla o generálního sponzora, který se vtipně podle plánu přesunul ke Spartě, která navíc přišla i o konkurenta v podobě druhého pražského extraligového klubu, čili všichni "diváci" Slavie začnou chodit na ní, což ji přinese nemalé finance.
Dle kašpárka Pittera je ale opět vše v pořádku, s postupem do extraligy se samozřejmě počítá atd.
Může být hůř? :(((
Re: Vlašim - Slavia 2:2
judy před 9 lety 24.06.2015 22:21 |Ať so O2 arenu strčí třeba do zádele Eden je Eden !!!
Re: Vlašim - Slavia 2:2
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 24.06.2015 22:36 |Musím přiznat že na těch slovech něco je,jinak hokejky se do ligy už nepodívají,bude to jak za komančů placání se v druhé lize.Bohužel Růže je takový hokejový Jarolím.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
spino před 9 lety 24.06.2015 22:48 |Ten s tím vůbec nemá nic společného. Benýšek s Pitterem vedou očerňující kampaň, aby zakryli své vlastní chyby.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
kleofas před 9 lety 24.06.2015 23:11 |Proč chyby, co Benýšek zamýšlel, to zrealizoval
Re: Vlašim - Slavia 2:2
spino před 9 lety 24.06.2015 23:19 |Jedna věc se mu ale nepovedla. Kdyby licenci prodal, tak vydělá navíc 20 mega. Sestup sportovní cestou plánován nebyl, to mohou dosvedcit i hráči. Nicméně výsledek je stejný.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
lassiter před 9 lety 24.06.2015 21:37 |Moc se těším do Čelákovic, to je velmi příjemný turnaj. Pokaždé když jsem tam byl, tak se ve slávistickém dresu objevil někdo, kdo mě nadchnul - jednou to byl Ondra Petrák a je paráda sledovat, kam se fotbalově dostal, věřím, že první bundesliga a repre ho brzy nemine. Poté Franck Madou - čert ví, kde mu je konec, ale kdo tehdy v Čelákovicích byl, tak ví své :-) No a posledně Jakub Jankto, škoda že to myslím byl jeho poslední zápas za Slavii... Tak jsem zvědav, kdo je v sobotu napodobí (bohužel nemám žádný tip), jen bych tedy asi proti Slovanu nenasazoval Berkyho...
Re: Vlašim - Slavia 2:2
dalislavista před 9 lety 24.06.2015 22:03 |Mě tam kdysi nadchnul Tavares, když tam parádně povodil hráče MB a jako závdavek tam přebrousil to prase Matějovskejch (co v Bolce zprasil Lukáše Jarolíma na koleno).
To byla nádhera!
Re: Vlašim - Slavia 2:2
afro před 9 lety 25.06.2015 08:27 |Jen pro zajímavost níže odkaz. Doufám, že to je on. Pamatuju si, jak jsme byli zklamáni, když z příchodu sešlo. Tehdy to bylo odůvodněno nějakými problémy se srdcem. Jinak jeho kariéra teda žádná hitparáda...
http://www.transfermarkt.co.uk/franck-madou/detaillierteleistungsdaten/spieler/45449
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Sedrousek před 9 lety 25.06.2015 17:30 |nasadí ho proti Slovanu a zase ho někdo po 20 ti minutách zraní. Ani nedomýšlet co by to zase bylo za prekérní situaci
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Betynka58 před 9 lety 24.06.2015 22:36 |Teda ti kluci z jednadvacítky mají neskutečnej pech, ani Anglie jim nepomohla.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
bongor před 9 lety 25.06.2015 05:54 |To není pech,prostě tam byli lepší,Německo a Dánsko. Víš jak by po případném postupu masturbovaly Křetínskýho noviny,jak by se hráči hezky prodávali?
Mně to tedy nevadí,že vypadli.Jen mi vadí,že se s tím svez i Ondra a snad i Jarda.
Ovšem Jarda byl z mužstva bohužel nejslabší,to je hráč s bídou do bobrligy.Ale třeba se ještě zlepší,kdo ví.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Fulham před 9 lety 25.06.2015 09:27 |V čem přesně byli skopčáci lepší? Už ta antirudost zatemňuje mozek....koho máme ve Slavii nebo i jiných klubech lepšího než Kadeřabka, Skalaka, Brabce, nakonec i toho Kadlece? Fakt tu negaci nechapu. Se Srby a Němci to byl skvelej fotbal a naši (Ondra s Jardou) k tomu významně přispěli.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
naplavnik před 9 lety 25.06.2015 09:42 |Němci byli lepší, ale mlaďoši nepodali vůbec špatný výkon, kdo viděl, ví. A moc skutečně nerozumím tomu kérování Zmrhala, na tepání za matné výkony na EURU bych našel 3-4 vhodnější kusy. A zapomíná se, že hrál všechny tři zápasy bez střídání, pokud se nepletu, dalších 10 kluků se do hry vůbec nedostalo, to nesvědčí o jeho úplné lamovitosti. Jako fakt si važme toho, co v našem současném zmaru máme.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
birkin před 9 lety 25.06.2015 10:20 |presne tak, tady vsichni kritizuji Zmrhala za "neviditelnost", ale nikdo neoceni spolehlivost, krom toho je to porad jeste hodne mladej kluk v porovnani s ostatnima v U21...pozice Zmrhala v U21 neni o nejakych atraktivnich klickach...na fora jinych klubu nechodim, tak nemam srovnani, ale pripada mi neuveritelny, kolik "Slavistu" se velmi nevybirave a s potesenim trefuje do vlastnich odchovancu, jako jsou Zmrhal, Dostal.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
klimi před 9 lety 25.06.2015 10:26 |Naprosto souhlasím! Na tyhle hráče nemůže člověk říci špatné slovo. Když hrají, tak zápas odjezdí po prdeli.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
smely (přítel SN) před 9 lety 25.06.2015 10:28 |tak to je tady uz takova tradice, vybere se nejakej hrac a ten pak dostava cocku vicemene i za to , ze si zavazuje obracene kanicku...Zmrhal si odehral svoje, chybu pred golem Danu udelal, ale to Kalas s nemcema taky, v podstate uplne stejnou...Jinak ohledne toho skalaka, tak absolutne nerozumim jak ho mohli rudy pusitit do MB za 10m, to mi proste hlava nebere. a kaderabek je fakt extratrida a navic i pomerne v pohode kluk, kdyby clovek nevedel kde nastupoval, tak by to ( na rozdil od jinejch) na nem ani nebylo poznat...
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Sedrousek před 9 lety 25.06.2015 17:33 |no když má hrát defenzivního záložníka tak prostě nemůže dát dva goly. To se prostě na této urovni nedělá
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Barra před 9 lety 25.06.2015 18:53 |Jak te mam rad Bongore, nesouhlasim. Nejde vubec o Spartu, ale o mlade hrace, kteri meli moznost se ukazat svetu. Zapasy jsem nevidel, ale precetl o nich co se da, a vazne nemam pocit ze by Lvicata byli slabsi nez Danove, kteri postoupili. Mi je jim lito, stejne jako Dovadila. Vsak ty dobre vis, ze k fotbale patri stesti, a bohuzel rozhodla ta blba branka v 85.minute proti Danum ze vypadli. Nebud tak skodoliby a negativni jen protoze v muzstvu hrali take mladi Spartane. Zahranicni kluby a agenti vazne nectou Sport aby si udelali obrazek o moznych kvalitach hracu, ktere by chteli koupit, at se uz jedna o Spartu ci jiny klub. A tim ze Sparta by glorifikovala nejakeho Spartana se vazne jeho cena nezvysi. Ver mi ze zahranicni kluby umi velmi dobre kalkulovat a nevydaji euro navic. Snad ruske a turecke kluby, ktere casto kupuji do poctu, ale zbytek ne.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Barra před 9 lety 25.06.2015 18:59 |* Dovalila, samozrejme
Re: Vlašim - Slavia 2:2
rouzi09 (přítel SN) před 9 lety 25.06.2015 07:52 |Přesně tak pech to není. Příčinou je to, co mě štve už dlouho u českých klubů (nejen u Slavie). Že se po gólu nesmyslně zatáhnou a jdou bránit místo toho aby soupeře dorazili druhým a třeba i třetím gólem. V dalších zápasech se ukázalo, že by na to v pohodě měli to Dánsko dorazit, ale oni začali hrát údržbu, což se jim vymstilo.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Falk před 9 lety 25.06.2015 07:58 |Kde byl Škoda a Berkovec ,že bychom museli prohrát s Vlašimí poločas 2:0,to taky o něčem svědčí
Re: Vlašim - Slavia 2:2
afro před 9 lety 25.06.2015 08:32 |Ta neúčast Berkovce mě docela znervózňuje a připojuji se k dotazu na informovanější. Se Škodou jsem se už vnitřně rozloučil a naopak zírám, že nastoupil Mičola. Takže když může hrát Mičola, třeba v Čelákovicích vyběhne na pažit i Dens. :-)
Re: Vlašim - Slavia 2:2
barabas před 9 lety 25.06.2015 08:34 |Zaslechl jsem že prý děláme Petra Mareše z Hradce, našeho odchovance.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Falk před 9 lety 25.06.2015 08:42 |My potřebujem levého obránce a né Mareše ,maximálně nějakého skvělého ofenzivního záložnika ,né kusy ,těch máme dost
Re: Vlašim - Slavia 2:2
nacelnik (přítel SN) před 9 lety 25.06.2015 08:52 |Někde jsem četl, že měl Škoda včera nehodu se svým vozidlem, tak to by mohlo vysvětlovat jeho neúčast a že nechytal Berky s tímhle soupeřem, když máme dva další golmany mě též nechává klidným.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
AlesJa před 9 lety 25.06.2015 10:23 |on ale hrál jaro v HK levého beka
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Betynka58 před 9 lety 25.06.2015 09:49 |S tím souhlasím, nicméně si myslím, že by si za své výkony zasloužili se o tu olympiádu ještě poprat. Je paradoxní, že mužstvo s největším počtem nastřílených branek a nejlepším skóre nakonec nepostupuje.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
naplavnik před 9 lety 25.06.2015 09:58 |Ono to snad i cosi vysvětluje, každý bodík dobrý (nám chybí ten s Dánskem), proto se týmy soustředí i na ukopání plichty. V takovém případě to skóre pak moc nenaskakuje.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Humessi před 9 lety 25.06.2015 09:42 |Tak se mi zdá, že v přestupech celkem utřem:
teď to berte s rezervou, něco jsou spekulace, o něčem se mluví, o něčem píše, ale Bartošák s Folprechtem (které jsme chtěli, především Bartošáka) podepsali Liberci. Teď jsme chtěli Frydrycha, Ostrava nás odmítla, před MS se mluvilo o Klimentovi, o tom si teď můžem jen nechat zdát. Voltr pokud vím ještě neni podepsanej, zájem máme o fotbalistu černé pleti (stoper) z Trnavy nebo Senice, teď nevím přesně, někde jsem to četl, ale zatím se nic moc neděje. Nechme se překvapit, ale bojim se, že dochází seznam vytipovaných posil a že budem pak muset improvizovat.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
naplavnik před 9 lety 25.06.2015 09:54 |Na toho Barošáka tu šly docela dobré reference, ale tak nedá se nic dělat. Že tu taháme hráče ze Slovenské ligy (nic proti Slovensku) mne moc netěší, zatím jsme se tam úplně dobré kaufy neudělali. Kliment by mohl být zajímavý, ale po EURu je to pro nás asi passé. Frydrycha za mě ne, máme Latku, Bílka, Kodra, Součka, Fialku. Hlavně ti mladí musí dostávat stále více čichnout. Kraje vidím pořád jako problém, Švec, Mikula a Dostál nejsou úplně beci na úrovni Limberského, Řezníka, Hybše, Hanouska atd. Docela zajímavý nápad byl ten Holeš z HK, ale pořád nám tam chybí někdo nalevo. Ideální by byl ten Hanousek, ale asi by byl problém jej z Dukly sem dostat. Jsem jinak hodně rád za Mičolu, snad bude zdraví držet a nějak se s ním počítá, i když už šly informace, že se nad ním zlomila hůl. A Bazal by už u nás měl taky nastupovat, takže i s Míňou, Proškem, bych ještě min. jednoho křídelníka uvítal. A pokud zůstane Škodič tak s Voltrem bych jim docela věřil. Navíc stále tu jsou Diop a Marek Červenka. Záloha je za stávající situace asi OK, Deli, Piták, Hrubý, Levan, Baez.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
bububu (přítel SN) před 9 lety 25.06.2015 10:14 |Bartošáka je škoda, levý bek by se rozhodně hodil. Problém je, že za nějaké rozumné peníze prostě kvalitního beka neuděláme, jako docela zajímavá možnost se mi jeví stažení Milana Černého, na beka podle mě má docela dobré dispozice (rychlost, výbušnost, své si odbrání, nic nevypustí a mohl by to slušně větrat po křídle). Já bych tedy zkusil jít touto cestou s tím, že by za něj alternoval Mikula nebo třeba i Fialka.
Proška jednoznačně poslat na hostování a zkusit udělat nějaké křídlo, nicméně pokud vydrží zdraví Mičolovi a Budjemaa dostane čuchnout, tak věřím, že máme post krajů (ještě v kombinaci s Bazalem) relativně kvalitně vyřešený. Zvlášť, jestli zůstane Zmrhal (kterého bych ale radši viděl uprostřed zálohy)...také na kraji může nastoupit i Kenia, případně i Červenka s Diopem.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
AlesJa před 9 lety 25.06.2015 10:19 |No s Černým moc nesouhlasím, podle mne bránit neumí, pokud si vzpomenu na jeho obrané zákroky, tak před zraněním to vše bylo za penaltu.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
naplavnik před 9 lety 25.06.2015 10:33 |Míňa na beku, nevím, dozadu si to odbrání, jen se mi nezdá přeškolovat takto starého hráče. Za takové rozhodnutí jsou koneckonců zodpovědní jiní lidé. A co já vím, možná se úplně nemusíme vzdávat myšlenky na Tamáse, byť by za to měly rupnou nemalé prostředky (což ale snad není oněch zmiňovaných 20 mega).
Re: Vlašim - Slavia 2:2
nacelnik (přítel SN) před 9 lety 25.06.2015 10:16 |Tak Bartošák stále není dořešenej ani v tom Liberci pokud vím, stále se jedná, tudíž stále je šance, byť asi ne moc velká, že nakonec zakotví přece jenom u nás. Ale už je na čase někoho přivést a ne jen na trénink jako Voltra.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Humessi před 9 lety 25.06.2015 10:26 |třeba nechápu, proč sme tady měli na rozehraní toho Srba :-D... už by to chtělo opravdovou posilu a né někoho na zkoušku.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Tomski před 9 lety 25.06.2015 10:33 |tak ten Srb měl být primárně pro juniorku, ale nakonec se nestihla uskutečnit dohoda mezi kluby...
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Jiri1 před 9 lety 25.06.2015 11:08 |Včerejší přípravu bych viděl optikou hlavně fyzické přípravy , tak zabrat prý už hráši nedostali řadu let, dokonce hráči, kteřá hrali venku a něco pamatují mají co dělat, aby to zvladli, denní zátěž od 9 do 19 hod.
Docela bych souhlasil s tím, že jsme pasivní na přestupovém trhu, ale i z bývalé Viktorky ještě za tabulkové ceny lze urvat slušné hráče, bohužel nám, ale chybí hotovost, která je striktně požadováána , co vím Uhrimn mladší má rozdělána slušná jména, Pepa Jinoch vyjednává i zajímavé tipy zvenku, ale čeká se na prodej některých hráčů, návraty zahraničních akvizic nejsou reálné.
Snad nakonec , asi bych tentokrát sáhl i do mladších hráčů , výkony některých z nich v lize byly strašlivé, za pár pětek lze koupit velmi slušné hráče a to nejen z rezervy konkurence , ale třeba i z nepostupujícího Střížkova nenáročné na plat.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Tomski před 9 lety 25.06.2015 11:11 |jaké návraty zahraničních akvizic nejsou realné ?
Re: Vlašim - Slavia 2:2
naplavnik před 9 lety 25.06.2015 11:19 |Tamás?
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Tomski před 9 lety 25.06.2015 11:20 |tak to je jedna akvizice...
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Mac před 9 lety 25.06.2015 12:12 |Asi myslí Tamáse a Vukadinoviče.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Pepino44 před 9 lety 25.06.2015 15:09 |Nevím,koho by jsi chtěl přivést ze Střžkova,když jedinej fotbalista tam byl Šimák,který hrál opravdu dobře a když nemohl nastoupit,tak byl Střížkov poloviční. Otázka ale je jestli bychom jej chtěli.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Kuliss9 před 9 lety 25.06.2015 18:24 |Koho ze Střížkova? Jediný kdo tam byl schopný byl Veselý, ale to mi už máme Uhrina, takže z toho týmu není co řešit :)
Re: Vlašim - Slavia 2:2
slamacek (přítel SN) před 9 lety 25.06.2015 11:03 |ja spis nechapu a je mi i dost lito, ze se nesnazime o Tamasze. Nevim kolik by nas stal, ale podle mne i 10 mil. by se za nej vyplatilo vysolit. Nikoho pro nas realnyho a v min. stejne kvalite u nas nevidim. navic s velkou perspektivou.
tak treba nebyl do party no...
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Tomski před 9 lety 25.06.2015 11:13 |kolem dvaceti by nás prý stál a to se asi nevyplatí...
Re: Vlašim - Slavia 2:2
japoko před 9 lety 25.06.2015 11:40 |No nějak nevím co bylo na Tamaszovi tak světoborného! Za 20 melounů lze i v naší současné situaci nakoupit podstatně lépe!
Re: Vlašim - Slavia 2:2
klimi před 9 lety 25.06.2015 11:40 |A kdo vysolí ty peníze? Ty?
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Huzgi (přítel SN) před 9 lety 25.06.2015 12:16 |No je to dost mladý hráč, vlastně ještě ucho. Je tam asi předpoklad růstu a případného dalšího zhodnocení. Ale u takto mladých hráčů je to vždy riziko.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
slamacek (přítel SN) před 9 lety 25.06.2015 12:29 |ja? ne! ja je nemam. 20 mega je mozna moc. to nedokazu posoudit. ale treba mi prisel lepsi a spolehlivejsi nez Nitriansky ve svem 1. pulroce. a byl mladsi. postavu ma velice dobrou, rychly je take. proto bych za nej 10 vysolil. a ze by tyto prostredky klub nemel? to si nemyslim.
Kdo je za tyhle penize u nas k mani a chce k nam jit?
Re: Vlašim - Slavia 2:2
quelhar (admin) před 9 lety 25.06.2015 12:48 |Vukadinovic byl k dispozici za mene nez petinu tebou zminovane castky a Slavia ji nedala, takze bavit se o osmicifernych castkach za Tamase je zrejme naprosto mimo realitu.
Jinak mi se Tamas taky libil, podle me by se neztratil ani v nejlepsich ceskych klubech.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
slamacek (přítel SN) před 9 lety 25.06.2015 14:13 |a vsak si take myslim, ze jestli byl vuk k mani za 2 tak to meli dat. ale tady se cekalo az co nova koncepce co novy trener a jeho nova koncepce.
a ja si naordinuji na vecer asi antikoncepci... das si cisi vina ;)
Re: Vlašim - Slavia 2:2
DavidM před 9 lety 25.06.2015 11:18 |Tak já nevím, žádná zajímavá předpověď.. čekám jestli se něco rozjede až bude Jinoch oficiálně u nás.
Česká liga je vybraná a kdo je kvalitní, na toho nemáme.
Čekám tedy Voltra (nevím proč už se nepodepsal, nečeká se na 1.7. ?), nějaký hráče ze Slovenska a nějaký černochy
Prostě na posily nejsou prachy, netvrdím že nikdo nepřijde ale nebude to posila, ale doplnění kádru.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
bloudil před 9 lety 25.06.2015 11:44 |Spíš se stále divím co to mlel Vrba na twitteru o té bouřce :-D jestli to teda nebude, že to bude zas za týden a déle jako to bylo se změnama v klubu.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Tomski před 9 lety 25.06.2015 11:48 |tak tu bouřku tam používal i když přišel jen jeden hráč a přišel Voltr...buďme rádi, že od něj víme aspoň takhle, že se něco děje...
Re: Vlašim - Slavia 2:2
subHuman před 9 lety 25.06.2015 12:13 |To nebyla bouřka ale blesk z čistého nebe...
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Navyseals před 9 lety 25.06.2015 12:15 |Když za měsíc začíná liga, tak by nebylo od věci nějakou bouřku už spustit.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
DavidM před 9 lety 25.06.2015 12:20 |nemusí pršet, stačí když kape:-D
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Jiri1 před 9 lety 25.06.2015 12:23 |Je tam jakási dohoda mezi Uhrinem a vedení, po první části přípravy si sednou a vyhodnotí průběh, pak začnou padat konkrétní jména a změny, jednoho se , ale chtějí vyvarovat platit zase hráče za nic, prostčedky na posily budou oddělené od rozpočtu, půjdou z jiné kasy.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
1rytir před 9 lety 25.06.2015 13:11 |Je-li tomu tak, pak je to velmi rozumné řešení a já tleskám! Mimochodem ohledně případných posil z Trenčína, nedivil bych se, kdyby se čekalo až jak Trenčín dopadne v předkole poháru.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
vlk30 (přítel SN) před 9 lety 25.06.2015 14:57 |V jabkách to funguje podobně.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Hajsi před 9 lety 25.06.2015 15:39 |no jelikož Trenčín dostal Steau, tak si myslím, že se moc dlouho čekat nebude :D
Re: Vlašim - Slavia 2:2
martyni (přítel SN) před 9 lety 25.06.2015 12:35 |No to je hezky, ale kdo vi, v cem ten blesk spocival? :)
Re: Vlašim - Slavia 2:2
quelhar (admin) před 9 lety 25.06.2015 12:49 |Vsak tentyz den prisel na trenink Voltr...
Re: Vlašim - Slavia 2:2
moody před 9 lety 25.06.2015 15:06 |Ad krajní obránci: možná by taky nebylo od věci zamyslet nad systémem 3-5-2.
S víceméně třemi klasickými stopery: tady máme z čeho vybírat (Latka, Deli, Švec, Bílek, Fialka, Kodr) + ostrý levý kraj by mohl hrát Zmrhal a ostrý pravý snad Bazal/Mičola.
Do středu by pak na tři místa zbyli (Kenia, Hrubý, Piták, Boudjemaa, Černý, případně jeden z dvojice Deli/Švec).
Předpoklad je pak jeden vysokej útočník (ideálně Škoda, případně Červenka) a jeden šikovnější podhrot (Voltr, Diop).
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Euforak (přítel SN) před 9 lety 25.06.2015 20:14 |Ostrý kraj Zmrhal :D Kámo ten je absolutně mimo na to aby hrál kraj.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
AlesJa před 9 lety 26.06.2015 10:01 |tam musí být brousič lajny a to fakt Jarda není.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Markus před 9 lety 26.06.2015 14:18 |Buď 3-5-2 nebo Latku jako libera. Líbilo by se mi to, ale reálné to není. Hráči na na to nejsou zvyklí, kdo by přišel, muset by si také zvykat a co dělat, když bude Laty marod.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
(host) před 9 lety 25.06.2015 16:22 |Další mládežnický trenér, kteří ve Slavii končí, je Martin Poustka, nebyla mu nabídnuta další smlouva. jane
Re: Vlašim - Slavia 2:2
kleofas před 9 lety 25.06.2015 18:21 |Moc se tomu nedivím, jeho pokyny při koučování byly zoufalé
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Markus před 9 lety 26.06.2015 14:22 |Hmm, tak přece jen je to pravda. Tušil jsem to už před pár dny, když na jeho místo měli jít Jarolímové. Radovat se rozhodně nebudu, Poustka je zkušený trenér. Přeji mu mnoho štěstí a věřím že v jeho kariéra bude zdárně pokračovat, má na mnohem více.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
zeleznik2 před 9 lety 27.06.2015 10:37 |Jde jen o začátek přípravy ale přesto neudržet vedení o dva góly navíc s druholigovým týmem je na pováženou. Mičola pokud zůstane zdravý Bazal a Voltr vypadají velmi nadějně navíc máme zájem o Rabušice.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Barra před 9 lety 27.06.2015 10:59 |Vzhledem k tomu ze rano meli trenink v nohach nevidim problem a vubec bych z toho nedelal drama.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
zeleznik2 před 9 lety 27.06.2015 15:29 |A co říkáš teď?po 1:4 porážce se Slovanem?asi je Slovan rozehranější viď?
Re: Vlašim - Slavia 2:2
no-nick před 9 lety 28.06.2015 00:00 |Dobrá ta prohra není, ale Slovan byl opravdu rozehranejsi:)
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Barra před 9 lety 28.06.2015 07:59 |Samozrejme ze ano. Urcite ti neuniklo, ze Slovan mel pred sobotou uz 5 pripravnych zapasu za sebou. My jeden.
Re: Vlašim - Slavia 2:2
Barra před 9 lety 27.06.2015 10:59 |Vzhledem k tomu ze rano meli trenink v nohach nevidim problem a vubec bych z toho nedelal drama.