Názory

Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

Za 6 dní tomu bude přesně rok, co se potvrdila dřívější spekulace o tom, že na lavičku prvního týmu usedne Miroslav Beránek.

Trenér, který se po boku Františka Cipra a Karla Jarolíma zapsal zlatým písmem do novodobé slávistické historie. Při vzpomínce na poslední působení pana Beránka v klubu, muselo srdce nejednoho fanouška radosti zaplesat. Tým pod jeho taktovkou válcoval soupeře nejen v lize, ale i v Evropě. Bohužel Slavii tenkrát nebylo přáno. "Cinklé jaro" v domácí soutěži nás připravilo o titul, neuznaná branka Pitáka v souboji s Besiktasem Istambul zase o postup do dalšího kola v poháru UEFA. Po dlouhé době tak usedl na lavičku trenér, za kterým stála většina slávistické veřejnosti, stejně tak se trenér Beránek stal po dlouhé době trenérem, který vydržel u mužstva celou sezónu.

Jak si tedy Beránkovci vedli?

Liga:
Celkově 11.místo 9 výher 7 nerozhodně 14 proher 40:45 34 body
Podzim 8. místo 5 výher 4 nerozhodně 6 proher 21:22 19 bodů
Jaro 14. místo 4 výhry 3 nerozhodně 8 proher 19:23 15 bodů
Doma 9. místo 6 výher 4 nerozhodně 5 proher 26:23 22 body
Venku 11. místo 3 výhry 3 nerozhodně 9 proher 14:22 12 bodů

Domácí pohár: prohra a vypadnutí ve třetím kole s týmem z druhé ligy.

Zápory Beránkova působení na lavičce Slavie.

Nejsem jistě sám, kdo po právě skončené sezóně nevěří svým očím při pohledu na konečnou tabulku. Přesto, že některé jarní zápasy vypadaly jak v dobách, kdy slovy klasika "situace nebyla komfortní" a hráči nedostávali dlouhé měsíce výplaty. Přesto, že nevím, zda-li měl trenér Beránek konečné slovo při výběru základní jedenáctky a střídajících hráčů. Často to totiž vypadalo, že hráči kteří mají reálnou šanci dostat se do Dovalilova výběru pro ME U21, musí hrát i když jejich přínos týmu a forma byla přinejmenším spekulativní. Dovolím si z pohledu "gaučáka-laika" tvrdit, že pan Beránek nese svůj díl viny na letošní opět neúspěšné sezóně a pokud zůstane měl by pár věcí změnit.

1. Soustředění: v létě i v zimě ani ryba ani rak. Ani pořádná porce zápasu s kvalitními soupeři, ani kondiční dril a lá Jarolím. Odejít po poločase s kvalitním, a v 60.-70. minutě s průměrným soupeřem. Křeče u profesionálního fotbalisty na začátku sezóny v zápasech, kde se čistého času hraje cca 60 minut. To ve Slavii dlouho nebylo.

2. Rozestavení: Absence 2-3 různých variant rozestavění. Trenér trval na tomto modelu 4/2/3/1. Jiný nezkoušel ani v přípravě (zimní). Například Guardiola mění systém hry třeba i 4x za zápas a rozestavení svého tým určuje podle soupeře.

3. Hra s dvěma defenzivními hráči před čtveřicí obránců i proti slabým soupeřům v domácích zápasech.

4. Celkově přílišně obraná taktika s urputnou snahou ubránit nejtěsnější výsledek.

5. Stavění hráčů na pozice, které jim jsou cizí (Černý, Gecov, Švec, Prošek, Hrubý, Juhar).

6. Naprostá ignorace hráče Boudjemaay.

7. Protežování Pitáka. Karel byl, zdá se prodloužená trenérova ruka, což mu zaručovalo jisté místo v sestavě. I přesto, že jeho výkony nebyly vůbec ideální a ze zimní dovolené se vrátil se značnou nadváhou.

8. Případ Juhar. Beránek sice střelecky probudil Škodu, na druhou stranu postavil našeho nejlepšího střelce minulé sezóny do obrany. Čímž jistě připravil svůj tým o pár branek, ale především se připravil o klasické levé křídlo, které mu pak v jarní části dost podstatně chybělo. Vzhledem k tomu, že krátce po Juharově odchodu přišel Tamás, dalo se možná v Juharově případu postupovat jinak.

9. Obrana 45 obdržených branek nás řadí na 4. nejhorší místo v lize. Spousta gólu padla do naší sítě po nezvládnutí bránění v zóně.

Klady Beránkova působení na lavičce Slavie.

Pan trenér Beránek je bezesporu člověk, který fotbalem žije, rozumí mu, vše co dělá, dělá jen s nejlepším úmyslem, má nejvyšší ale zároveň reálné ambice, dokáže vysvětlit hráčům, co po nich chce, je přísný šéf, ale zároveň tmelí kabinu, hráče dokáže podpořit a umí dát druhou šanci. Má zkušenosti, vazby na sponzory i hráče. Má vizi, kterou dokáže naplnit. Pokud by klub fungoval jak má, je to přesně ten typ člověka, který může opět slávisty udělat hrdým národem.

Bylo by tedy dobré, kdyby Beránek zůstal, nebo šel?

Komentáře (149)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    Pavlik     před 9 lety 10.06.2015 12:22 |  
    0 0

    Hezky napsané.Naprosto souhlasím a klidně pod to dám podpis jsou body 1 a 6. To vidím jako zásadní pochybení.Fyzická kondice mužstva byla žalostná.A zlikvidovat hráče jako je Boudjema-to taky nechápu.Ne takhle-on má tučnou smlouvu od Kornějeva a Beránek mu to dáva sežrat.Ale to šlo jistě nějak vyřešit a nestavět místo něho tragického Proška.Ale za Juhara podle mě nemůže-pokud hráč opakovaně sdělí,že v klubu být nechce-co s ním.Beránek ho držel dlouho, mám informace.A Pitáka si myslím,že až tak neprotěžoval.Na podzim prakticky nehrál.
    Zda má či nemá zůstat-je to blbý říkat ale já nevím.Jsem velmi rozpolcen.Ale přes to všechno bych ho asi podržel.Něco se začalo budovat,něco se nastavilo a příchodem nového realizaního týmu se pojede zase od začátku.Ale všechny ty negativa a připomínky bych mu být majitelem důrazně řekl.Zkrátka by měl dostat něco jako důrazné varování.

  2. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    vavicek     před 9 lety 10.06.2015 12:24 |  
    0 0

    1. Soustředění: v létě i v zimě ani ryba ani rak. Ani pořádná porce zápasu s kvalitními soupeři, ani kondiční dril a lá Jarolím. Odejít po poločase s kvalitním, a v 60.-70. minutě s průměrným soupeřem. Křeče u profesionálního fotbalisty na začátku sezóny v zápasech, kde se čistého času hraje cca 60 minut. To ve Slavii dlouho nebylo.

    Jo? Třeba za Jarolíma. Krajčík např. Kritizovat kondiční připravenost je poměrně odvážné vzhledem k tomu, že se dá dobře kvantifikovat. Bez toho, aby jsi nám tady ukázal čísla jednotlivých hráčů je to prostě nesmysl takhle hodnotit.

    2. Rozestavení: Absence 2-3 různých variant rozestavění. Trenér trval na tomto modelu 4/2/3/1. Jiný nezkoušel ani v přípravě (zimní). Například Guardiola mění systém hry třeba i 4x za zápas a rozestavení svého tým určuje podle soupeře.

    No a taky Bayern šel od jeho angažování dolů a zrovna odvázaný tam z něho nejsou. Heynckes měl jedno rozestavení a vyhrál s ním všechno. Ten argument je navíc lživý, protože Beránek několikrát rozestavení v průběhu zápasu měnil - např. v Teplicích či poslední zápas se Slováckem.


    3. Hra s dvěma defenzivními hráči před čtveřicí obránců i proti slabým soupeřům v domácích zápasech.

    Uf. Další nepravda. Odkdy je Piták, Hrubý či Zmrhal defenzivní hráč?


    4. Celkově přílišně obraná taktika s urputnou snahou ubránit nejtěsnější výsledek.

    Jo? A jak se to projevilo? Že jsme dali víc gólů než loni? Trenér, který zvýší střeleckou produktivitu týmu je defenzivní?


    5. Stavění hráčů na pozice, které jim jsou cizí (Černý, Gecov, Švec, Prošek, Hrubý, Juhar).

    Když nikoho jiného nemá, tak logicky dá do sestavy někoho, kdo na daném postu pravidelně nehraje. To je celkem logické. Navíc Černý hrál na svém postu, Švec přišel jako pravý obránce atd.


    6. Naprostá ignorace hráče Boudjemaay.

    Když dá někomu opakovaně šanci v sestavě. Tým hraje špatně, prohraje, tak je to ignorování? Proč nám nerozebereš jeho výkonnost a neukážeš např. jeho bilanci - základní sestavy - zisk bodů. To by se ti, ale nehodilo co? Jeho bilance je totiž tragická.

    7. Protežování Pitáka. Karel byl, zdá se prodloužená trenérova ruka, což mu zaručovalo jisté místo v sestavě. I přesto, že jeho výkony nebyly vůbec ideální a ze zimní dovolené se vrátil se značnou nadváhou.

    Pitáka neprotěžoval. Podívej se kolik toho proseděl na lavičce.

    8. Případ Juhar. Beránek sice střelecky probudil Škodu, na druhou stranu postavil našeho nejlepšího střelce minulé sezóny do obrany. Čímž jistě připravil svůj tým o pár branek, ale především se připravil o klasické levé křídlo, které mu pak v jarní části dost podstatně chybělo. Vzhledem k tomu, že krátce po Juharově odchodu přišel Tamás, dalo se možná v Juharově případu postupovat jinak.

    A kdo podle tebe měl hrát levého obránce? Když je to dle tebe "zápor", tak musíš uvést nějakou alternativu - levého obránce měl hrát Prošek a měli jsme si tu nechat hráče, který si diktuje na jakém postu bude hrát.


    9. Obrana 45 obdržených branek nás řadí na 4. nejhorší místo v lize. Spousta gólu padla do naší sítě po nezvládnutí bránění v zóně.

    Opět se jedná o zlepšení. Tedy Beránek obranu týmu vylepšil.



    Celkově se jedná o hnusný žvást a divím se, že je redakce ochotna něco takového vydat. Zvlášť z důvodu, že jsou tam zcela zjevné nepravdy.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      Barra     před 9 lety 10.06.2015 12:32 |  
      0 0

      A opet jsi nezklamal.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      Navyseals     před 9 lety 10.06.2015 12:33 |  
      0 0

      O tom, že jsme hráli připosranej fotbal a Beránek protěžoval hráče, se nemusíme bavit. To je fakt. Hráči jako Hrubý, Prošek, Černý, Kodr nebo Baéz neměli často ani na juniorku. Juhar byl zoufalec a ještě si určoval, kde bude hrát, odejít musel. Obrana hořela díky tristní hře zálohy. Piták mi protěžovanej nepřišel a když hrál, tak patřil téměř vždy k tomu lepšímu, vyčítám Beránkovi jen jeho ignoraci toho, že už Karel nevydrží celej zápas, což nás stálo pár bodů. DB ignoroval kvůli platu, co se dá dělat, DB nechtěl regulaci výplaty a tak seděl. Celkově je jasný, že Beránek by měl odejít. Ze svých chyb se nepoučil, stále je opakoval. A hra pod ním byla stejně hrozná jako pod Pastoorem, jen měl Škodu v životní formě.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      quelhar (admin)     před 9 lety 10.06.2015 12:44 |  
      0 0

      Redakce dlouhodobě zastává názor, že tu má prostor jakýkoli slušně napsaný názor - i takový, se kterým třeba sami nesouhlasíme.

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        th     před 9 lety 10.06.2015 13:15 |  
        0 0

        A příp. je vracíte k dopracování atd. (analogicky k tobě známým postupům před uveřejněním článků ve vědeckých časopisech)? Ty klady jsou pár frází, ale o hře na trávníku kde nic tu nic konkrétního autor nezmínil (a ani není zmíněné, že postavil Škodu zase do útoku a vrátil mu sebevědomí kanonýra). K záporům se vyjadřili důkladně jiní.

        • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

          quelhar (admin)     před 9 lety 10.06.2015 13:48 |  
          0 0

          K dopracování jsem nikdy nic nevrátil. Tohle jsou prostě názory autora a ne žádná faktografie, která by vyžadovala přesnost a nejlépe také ozdrojování odkazů jako ve vědě.

          • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

            th     před 9 lety 10.06.2015 14:08 |  
            0 0

            Podle mne si to teda vyloženě říká o takové to klasické upozornění, že dejvovi se zatím nepovedlo v textu splnit to, co si v jeho nadpise předsevzal (zhodnotit zápory i klady) a tedy by bylo žádoucí, kdyby to před vydáním ještě upravil a domyslel. Ku prospěchu úrovně SN. To myslím lze i v případě názoru.

            • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

              Barra     před 9 lety 10.06.2015 20:02 |  
              0 0

              Coz by se rovnalo s preventivni cenzurou. Dejva to napsal jak to vidi, je na ostatnich slavistech aby ho doplnili nebo v pripade nesouhlasu dali svuj nazor.

        • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

          afro     před 9 lety 10.06.2015 14:35 |  
          0 0

          Mě taky zarazilo, že dejva nezmínil to oživení Škody a celkově jsou ty klady nějak odfláknutý... ;-) Na druhou stranu je to článek k zamyšlení a já jsem rád, když někdo něco sepíše a rozpoutá diskuzi.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      zeleznik2     před 9 lety 12.06.2015 13:52 |  
      0 0

      Nesouhlasím s body:
      2/ to je dost málo ne?kolikrát vystřídal Keniu, který nemohl a přišli tam defenzivní hráči, vyjímečně poslal na hřiště Diopa s Červenkou, střídání v 75 minutě je fakt brzo
      4/ o kolik?16, to není extra velké číslo, tři vedoucí týmy mají Plzeň o 30 víc, Sparta o 17 a Jablonec o 18 a to nedávali, žádné velké příděly krom Plzně
      6/ tolik šancí zase nedostal, co třeba Hrubeš nebo Hrubý?ty jí dostali opakovaně

      souhlas s body:
      1,3,5
      7/ tady souhlas, toho jsem si teda taky moc nevšiml
      8/ to je na dohodě, asi spolu nesedli, na křídle Juhar chyběl to je bez diskuze, v obraně by to stejně nevytrhl
      9/zlepšil o celých 6 branek!!!no

  3. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    davy     před 9 lety 10.06.2015 12:30 |  
    0 0

    Asi by se měli do zdejší diskuse zapojit účastníci schůze odbočky Area 114, kam pan Beránek zavítal a leccos objasnil.
    Osobně jsem pro jeho setrvání, neboť Beránek patří do Slavie, Ščasný do Sparty a Horník do dolů. :-) Samozřejmě rád vzpomínám na nezapomenutelných 7:0 proti Baníku v květnu 2003, kdy u toho též byl MB a o góly se podělilo sedm střelců.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      Mike     před 9 lety 10.06.2015 20:06 |  
      0 0

      A debut na lavičce v 1.lize si odbyl v tomto zápase jistý Pavel Vrba.

  4. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    jira123     před 9 lety 10.06.2015 12:31 |  
    0 0

    Za mne Beránek zůstat , Horník příchod (pomůže s kádrem a věřím v lepší časy )

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      klimi     před 9 lety 10.06.2015 13:34 |  
      0 0

      Horník pomůže s kádrem? Jak proboha?...Budeme dělat farmu Spartě, jako tomu bylo na Žižkově?...

  5. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    Citrus (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 12:42 |  
    0 0

    Já jsem jednoznačně pro setrvání pana Beránka. Když chci něco měnit, měla by to být změna k lepšímu. Já nikoho lepšího nevidím. Od prvního dne bylo motto "vzhůru Slavia" prezentováno jako tříletý proces. Tenkrát všichni teskali a uznávali střízlivý pohled na věc. A bum, najednou stejně všichni chtějí výsledky hned. To podle mě v naší situaci není možné, když nemáme prostředky na špičkové hráče. Je tedy potřeba trpělivé budování týmu a to vyžaduje čas. Mě vždycky pobaví, když si někdo přeje Kozla nebo Habance. Ano, jsou to kvalitní trenéři, ale u nás by neuspěli. Protože co je spojuje? Mají tým dlouhodobě budovaný a pospolu. Ve Slavii by je po podzimu opět polovina lidí odvolávala. Pojďme to už konečně zkusit jinak.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      bhcak     před 9 lety 10.06.2015 12:49 |  
      0 0

      Vidím to naprosto stejně (y)

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        Tomski     před 9 lety 10.06.2015 12:57 |  
        0 0

        taky tak...trefné s Habancem a Kozlem...Beránek určitě úspěšnější než Uhrin a hlavně slušný člověk...

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      th     před 9 lety 10.06.2015 14:10 |  
      0 0

      100% souhlas.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      JirkaD     před 9 lety 10.06.2015 14:21 |  
      0 0

      Souhlas, Beránek zůstat. Oproti loňsku úplně jiný tým. Nově budovaný, potřebuje čas.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 15:07 |  
      0 0

      Naprosto nesouhlasím, jsem velkým zastáncem koncepční dlouhodobé práce, ale odmítám z toho dělat samoúčelný fetiš.

      Koncepční práce má smysl, když je vidět nějaký progres a postupné zlepšování. Když ale po roce vidím, že nastolená koncepce zoufale nefunguje a tým je po sportovní stránce v rozvratu, není jediný důvod čekat další 2 roky.

      Beránek jako trenér tragicky selhal a já nevidím jediný důvod si myslet, že se nějak zázračně v příští sezoně zlepší. Za mě musí Beránek skončit a vyzkoušet zase (bohužel) nový kouč...musíme zkoušet tak dlouho, dokud se některý koncept neukáže jako životaschopný.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      VitK     před 9 lety 10.06.2015 21:58 |  
      0 0

      Lituji, ale nesouhlasím. Nechci výsledky hned, ale po roce bych rád viděl něco. Nějaký pokrok. Malý. V něčem. A to nevidím. Na konci sezóny hrajeme hůř než na začátku. Nejlépe je to vidět na obraně, která je ještě děravější a hraje chaotičtěji, než v prvních kolech. Trpělivý jsem, po posledních letech jsem vděčný u Slavie za jakýkoliv pokrok. Ale bohužel, nevidím.

      Souhlasím ovšem s jedním mimořádným kladem působení M. Beránka, a tím je probuzení Milana Škody. K němu došlo ovšem už v prvních kolech. V závěru sezóny už hrál bohužel o dost hůř. A jinak nic, vůbec nic. Na Radu se řvalo (právem) a M. Beránek, za kterého se hraje minimálně stejná holomajzna, by měl podle některých zůstat. Je to Slávista, tak je nejlepší. Amen. Proč je nejlepší, čím si to zasloužil? Nevím.

  6. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    Heretic (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 12:50 |  
    0 0

    Je zřejmé, že autor si již názor udělal a své subjektivně zabarvené názory vydává za pravdu.

    Nechtělo by přeci jen zpracovat i na druhé kapitole tj. Klady Beránkova působení na lavičce Slavie?

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      VitK     před 9 lety 10.06.2015 22:18 |  
      0 0

      Asi jsem také subjektivní, když vidím po roce pořád stejný chaos v obraně, špatnou kondici a kromě neskutečného Milana bezmoc v útočné fázi. Musím říct, že já zase považuji za poměrně málo objektivní tvrzení některých zde, že M. Beránek musí zůstat, protože nikdo lepší není. Já si tedy po roce myslím, že hra pod M. Beránkem po roce nebyla lepší než za Rady, Koubka a bohužel ani než za snad nejhoršího trenéra vůbec Franze Straky.

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 11.06.2015 08:15 |  
        0 0

        To co píšete,ale nutně nemusí být trenérem.

  7. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    martyni (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 12:55 |  
    0 0

    Nesouhlasim s naprostou vetsinou odstavce "zapory". POzadavek, aby slavie mela 4 varianty rozestaveni jako bayern, je smesny. Jednak je otazka, zda je to vubec ku prospechu veci, za druhe kvalita hracu neni takova, aby se dalo behem zapasu buhvijak improvizovat s rozestavenim. Pokud jde o defenzivni taktiku, je treba rozlisovat dve veci. Tym hral systemem, diky kterymu se dostaval casto do strelby a do sanci. Tedy ofenzivni cast byla v poradku, byli jsme nebezpecni dopredu a meli dostatek prilezitosti na vstreleni branky. Bohuzel obrana nebyla tak jista, jak by byt mela, stoperi byli casto zraneni, Hrubes chyboval a ani Berkovec nebyl nejjistejsi, celkove defenziva srazila sebevedomi tymu v nekterych klicovych zapasech. Pak tym se casto uchyloval k defenzivni hre v koncovkach utkani, protoze nemel dost sebeduvery k dotazeni zapasu do konce.

    Pokud jde o sestavu a vyber hracu, co clovek to nazor. Podle me ocisteni kadru probehlo v poradku, skladba tymu zacina trochu davat smysl, zadny z hracu, kterych jsme se zbavili, mi nechybi, Juhar uz vubec ne. A Boudjemaa pro me neni zadnej extra borec. kdo zahraje 2x super a 10x slabe, toho mi lito neni.

    Beranek je jeden z mala lidi, kteri jeste udrzuji dobrou povest slavie a je pro me zarukou, ze bude delat pro slavii to nejlepsi a povede ji rozumnym smerem. Kez by mohl pracovat dlouhodobe a kez by mel podporu managementu.

    Vyhodil bych Kisela a Hornika poslal k certu. Beranek at zustane.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      Horis     před 9 lety 10.06.2015 14:18 |  
      0 0

      Tak pod tohle bych se klidně podepsal... Realistický pohled na sezonu s odstupem času... Jen na mě Míra Beránek někdy působil takovým unaveným nebo rezignovaným dojmem. Celkově jsem byl z výkonů týmu na jaře zklamán, ale jak tady někdo psal, mělo se jednat o proces na 3 roky, tak proč tomu nedát čas. Tím, že vyházíme půlku hráčů a přivedeme zase nějaké odložené, si moc nepomůžeme.

      Místo Horníka bych přivedl Kubíčka, ten by mi nevadil, někdo ho tu už taky zmiňoval. A Beránka bych podržel.

      A ještě mi občas připadalo, že problém není v umu hráčů, ale v jejich hlavách... Kdo z nás před sezonou čekal, že bude Milan Škoda soupeřit s Lafatou o krále střelců? Asi nikdo. A třeba u něj je to evidentně v hlavě. Dostal důvěru, cítil ji a splatil na 200 %. A nemluvím jen o gólech, on byl i herně často nejlepší, připravil spoluhráčům spoustu šancí (bohužel ti je většinou neproměnili)...

      Nemyslím si, že změna trenéra povede k nějakému extra přerodu... Dejme tomu čas, ten tým ukázal, že hrát fotbal umí.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      bongor     před 9 lety 10.06.2015 21:06 |  
      0 0

      Myslím,že názor martyniho se dá akceptovat.beránka mám rád jako člověka,slávistu.
      Kdyby ve frontě stál někdo se stejnými vlastnostmi,dalo by se třeba,ale velmi opatrně o nějaké změně i uvažovat.Jenže on nestojí ani ve frontě ,ani široko daleko.
      Karolka bych dal dělat něco jiného,jako šéf mi přijde příliš hodný a nezdá se,že by byl přehnaně aktivní.
      Závěr:Nechat M.B.dokončit práci,tvrdě zapracovat na kondici,ale na co tady máme kondičního trenéra?

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      VitK     před 9 lety 10.06.2015 22:12 |  
      0 0

      Já bohužel s částí oddílu zápory souhlasím, naopak nesouhlasím s Tvým vysvětlením, proč to nefungovalo tak, jak mělo (mohlo).

      Ofenzivní část nebyla v pořádku. To, že velkou část sezóny hrál neskutečně Milan Škoda, je velkou Beránkovou zásluhou, o tom žádná. Ale kromě Milana, který se často do šancí dostával sám, jsem tedy pokrok v ofenzivní části příliš nezaznamenal. Viděl jsem, obzvláště v zápasech se "slabšími soupeři", stejnou bezmoc, jako v letech předchozích.

      Berovec byl zpočátku zdaleka nejlepší ze všech brankářů, co jsme měli od konce Martina Vaniaka. Přesto jsme dostávali neuvěřitelné množství gólů. Že jsme měli často obránce zraněné, je fakt, ale to jsme měli v předchozích sezónách taky. Podle mě nenastal za rok pokrok v kvalitě obranné hry vůbec žádný. Svádět mizérii v obraně na to, že Berkovec nebyl nejjistější, považuji za snahu najít jakýkoliv argument pro Tvé nezvratné přesvědčení, že nic jiného než M. Beránek neexistuje.

      Už jsem zmínil velký klad, kterým je probuzení Milana Škody. Ale je tu zase postupné zapadnutí do šedi u jiných hráčů, kteří se zpočátku jevili výborně. Jde hlavně o Alda Baéze, který v prvních zápasech perlil a ke konci byl na ručník. Také Levan Kenia končil o dost hůř, než začínal.

      Mně by tedy odchod Beránka vůbec nevadil. Zlepšení po roce nevidím v ničem, takže nevím, proč bych měl očekávat, že v příštích 2 letech to najednou přijde.

  8. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    Fallen (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 13:00 |  
    0 0

    Bylo by dobré, aby Beránek zůstal a někdo mu poradil, aby hrál na dva útočníky, na úkor jednoho ze štítů a aby alternoval Pitáka na poslední půlhodinu s Levanem, když jsou protihráči unavení. Jinak Piták nestíhá.

  9. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    rak (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 13:04 |  
    0 0

    S analýzou částečně souhlasím. Zastal bych se Pitáka. Nemyslím, že by byl až tak protěžovaný a při všech chybách je to alespoň jeden z mála, který se snaží hrát fotbal. Boudjema? Kromě prvních dvou zápasů u nás se mně pak už nikdy nelíbil. Odchodu Juhara vůbec nelituji.

    Jak už jsem psal víckrát. Jsem pro odchod Beránka (fotbal pod ním se mně teď vůbec nelíbí), ale pokud bude kvalitnější náhrada. To by možná mohl být Kozel, Habanec či Trpišovský bez Horníka. Velmi pochybuji, že by to byl třeba Uhrin.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      klimi     před 9 lety 10.06.2015 13:33 |  
      0 0

      Nechápu neustálé adorování Habanec,Slovácko pod ním hrálo stejnou tužku jako my pod Beránkem...

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        Pavlik     před 9 lety 10.06.2015 13:37 |  
        0 0

        To nemyslíš vážně!Doma nás přehráli a porazili 3:1.Můžeš namítnout,že z jednoho zápasu nejde dělat závěry,ale rozhodně hrajou lepší fotbal než-li my.A když jsme tam vyhráli my na úvod letošní sezony 2:1 tak při nás stáli všichni svatý-mleli nás celej zápas.

        • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

          Tomski     před 9 lety 10.06.2015 13:46 |  
          0 0

          oni se dostali 2x do šance a dali 3 branky...my měli spoustu šancí a nepískli nám jednu a možná i dvě penalty...na začátku sezony nás přehrávali, ale to hráli proti novému týmu...

          • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

            birkin     před 9 lety 10.06.2015 14:04 |  
            0 0

            tak to nesouhlasim, byl jsem v Edenu osobne ucasten a Slovacko bylo mnohem fotbalovejsi...nahravky po zemi, system...oproti tem nasim nakopum a neschopnosti si presne nahrat vickrat po sobe...

            • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

              Tomski     před 9 lety 10.06.2015 14:28 |  
              0 0

              neříkám, že hráli holomajznu, ale kdyby se víc dařilo Berkymu a rozhodčí fungoval, tak to mohlo dopadnout jinak...taky jsem tam byl...

              • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

                bububu (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 15:11 |  
                0 0

                a kdyby byl míč kulatější a tráva zelenější...na kdyby se ve fotbale nehraje, naštěstí! Slovácko prostě a jednoduše bylo lepší, a to výrazně...taky jsem tam byl.

          • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

            VitK     před 9 lety 10.06.2015 22:14 |  
            0 0

            Asi jsme viděli jiný zápas. Nepísknul nám 2 penalty, to je pravda, ale jinak jsme měli až do stavu 3:0 šanci jednu. A oni s námi dělali, co chtěli. Stejně jako v zápasech s Brnem nebo Jihlavou nás soupeř přehrál úplně ve všem.

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        afro     před 9 lety 10.06.2015 14:31 |  
        0 0

        Osobně taky nechápu adoraci Habance. Slovácko u nás hrálo šťastný zápas a neřekl bych, že nás přehrávali. Do čeho kopli, to jim tam spadlo. Viděl jsem je ještě první pol. u bolševika a byla to bída, i když tam myslím měli problémy s kádrem a bolševik je herně přeci jen jinde.

  10. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 13:14 |  
    0 0

    Slavia nepotřebuje letní přípravu, že ani není rozepsaná ?

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      birkin     před 9 lety 10.06.2015 13:28 |  
      0 0

      kdyz se nevi, kdo bude trenerem, je nesmysl zverejnovat pripravu, tu stanovuje hlavne trener

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        AlesJa     před 9 lety 10.06.2015 14:02 |  
        0 0

        to sice ano, ale již to musí být zamluveno těžko na nás někdo bude čekat

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      jane (admin)     před 9 lety 10.06.2015 13:56 |  
      0 0

      To je taková hádanka pro fanoušky, co si dají dohromady z různých zdrojů. Já třeba už vím, že se zúčastníme turnaje v Čelákovicích a podle Škoďáka začíná příprava 17. června. 11. července přátelák s Dynamem Drážďany v Pirně. Někdo nějaké další indicie? :)

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        doctorex (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 14:08 |  
        0 0

        1. července hrajeme s Bohemkou.

        • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

          afro     před 9 lety 10.06.2015 14:24 |  
          0 0

          A pak že to nedáme dohromady. Tohle utužuje sounáležitost s klubem... :-)

        • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

          Meny     před 9 lety 11.06.2015 22:46 |  
          0 0

          Ještě jsem našel tohle: 4. července: Perleťový pohár v Žirovnici (Slavia Praha, Jihlava, Zlín, Č.Budějovice)

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        gurman99     před 9 lety 10.06.2015 14:30 |  
        0 0

        zřejmě i to řekl běloch,190 -200cm vysoký,co nedávno byl Ačku.......atd ,atd................

  11. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    Travinho     před 9 lety 10.06.2015 13:56 |  
    0 0

    Přiznám se, že setrvání trenéra Beránka je pro mne ještě horší, než potenciální příchod Horníka.

  12. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    doctorex (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 14:02 |  
    0 0

    No podle mě je hlavní plus, že hodně stabilizoval kádr. Sice všechno nevyšlo tak, jak jsem si představoval - ale asi ani jak si on sám představoval - ale to se nedá nic dělat.
    Jinak Machovcovi v Budějovicích končí smlouva, co myslíte, přijde místo Tamáse?

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      AlesJa     před 9 lety 10.06.2015 14:03 |  
      0 0

      jen to ne

  13. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    Borris     před 9 lety 10.06.2015 14:14 |  
    0 0

    Jakub Konečný @jakub_konecny
    Z toho, že po netu koluje telefonní číslo Ivana Horníka a chodí mu sprosté esemesky, by měl určitě Edvard Beneš radost. #ideály #hrdinství

    Konečný se zase poblil na twitteru a zase má potřebu se o nás otírat. Nicméně musím připustit, že ačkoliv nejsem zastáncem Horníka u nás, tak posílat mu sprosté smsky už je přecejen dost přes čáru. A akorát tím dáváme munici takovým zoufalcům jako je právě Konečný.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      AlesJa     před 9 lety 10.06.2015 14:17 |  
      0 0

      tohle je v těžké době dobrý fór od Konečníka

      Kdysi byl Spartě milion eur, který za Martina Zemana nabízel Real Madrid, málo. Teď záložník odchází do Sionu zadarmo

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        Navyseals     před 9 lety 10.06.2015 14:22 |  
        0 0

        On má jenom ověřený informace. Diop bere 200 tisíc, atd. Je to blbeček, nebrat ho vážně.

        • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

          bongor     před 9 lety 10.06.2015 21:10 |  
          0 0

          Je to především trapnej chudáček a jinej už nebude.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      afro     před 9 lety 10.06.2015 14:22 |  
      0 0

      Tak hlavně, že se pan Konečný vyprázdnil a pro dnešek má splněno. Nemáte na něj někdo tel. číslo?

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        AlesJa     před 9 lety 10.06.2015 14:24 |  
        0 0

        :-)

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      Horis     před 9 lety 10.06.2015 14:23 |  
      0 0

      Konečný je neskutečnej pitomec...

      Taky jsem proti Horníkovi ve Slavii, ale nikdy by mě nenapadlo mu posílat sprosté smsky ani nic podobného. Myslím si taky, že je to hodně přes čáru. Tyhle osobní útoky nechápu.

      Ničemu to nepomůže. Maximálně tomu, že stejně přijde (když bude Řebíček chtít) a pak po půlroce zmizí a my ho ze zbytku smlouvy budeme opět vyplácet jako každého)...

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        AlesJa     před 9 lety 10.06.2015 14:28 |  
        0 0

        nelíbí se mi to, ale pomůže to, každý má pud sebezáchovy i Horník, a obava o rodinu atd. nakonec to vzdá.

        • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

          smely (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 14:50 |  
          0 0

          mozna ma i psa :-) TBHJ...

        • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

          doctorex (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 14:57 |  
          0 0

          Přemýšlíš nad tím, co píšeš? Jak můžeš nechtít Horníka ve Slávii - což je pravděpodobně zdůvodněno jeho malým morálním krédem (klidně mě oprav) a přitom v podstatě schvalovat vyhrožování a nátlakové prostředky založené na strachu?
          No a co, že to pomůže? Tohle jednání je jako hodné morálního kréda Slávie? Je to (z mého pohledu) jako šukat za zachování panenství.

          • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

            AlesJa     před 9 lety 10.06.2015 15:08 |  
            0 0

            jen jsem konstatoval že to v jeho rozhodování bude hrát roli, na začátku píšu, že to neschvaluji a přidávám že i odsuzuji, ale realita je, že to pomůže, já osobně za to nemohu.

            • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

              doctorex (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 15:12 |  
              0 0

              Dobře, jen i to samotné mne zarazilo. Ale unáhlil jsem se uznávám.

              • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

                AlesJa     před 9 lety 10.06.2015 15:13 |  
                0 0

                v pohodě, asi jsem to i blbě napsal

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      Tomis68 (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 17:41 |  
      0 0

      Pane Konečný,

      pokud si to ve své pracovní době přečtete (a já odhaduju, že to tak v iSportu děláte, vzniklo na motivy zdejší diskuze už dost článků), tak Vás upozorním na jednu záležitost, kterou nás učili už na prvním stupni základní školy.

      Lidi se netřídí do jednoho pytle a každý jsme jiná osobnost. Generalizace spojovaná s nenávistí vůči celé skupině obyvatel, pokud se pamatuju, nikdy v historii nepřinesla nic dobrého. Slušní i hloupí fanoušci se najdou na Letné, stejně jako ve Slavii. A naopak.

  14. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    dArtagnan     před 9 lety 10.06.2015 14:29 |  
    0 0

    Beránek je můj nejoblíbenější trenér vůbec. A právě proto jsem ho tady vůbec nechtěl. Je pro mě těžké vidět takovou personu, jak se musí brodit takovým hnojem a číst, jak si na něj každý druhý gaučák otevírá ústa... copak SN jsou většinou v pohodě až na výjimky typu tohoto zaslepeného článku, ale je mi vážně špatně z toho, co se odehrává na oficiálkách, nedejbože na FB. Ale o to víc si Beránka vážím, přes to všechno sem šel, přestože určitě přesně věděl, co ho čeká. A jestli má po tom všem pořád trochu chuti pokračovat, není vůbec co řešit. Protože co jinak - Uhrin? Trpišovský? Řehák? Petrouš? Ale no tak, nenechte se vysmát.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      smely (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 14:43 |  
      0 0

      +

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      1rytir     před 9 lety 10.06.2015 14:54 |  
      0 0

      Na rozdíl od tebe nejsem pro setrvání Beránka. Důvody jsou obsaženy v záporech, obsažených v článku. Mezi nimi mi chybí i jeho krajně podivná hodnocení výkonů na hřišti a i to, že z něj ke konci soutěže přímo čišila nejistota. Volat po jeho setrvání mohou snad jen masochisté, vyžívající se v opětovném boji o záchranu.
      Jméno nového trenéra až tak neřeším. O jménu to není. Já chci, aby se herní přípravy a koučování Slavie ujal muž, který přijde, řekne, že udělá vše, aby se hra zatraktivnila a fandové z ní měli radost a že pokud to nedokáže a mužstvo nebude bojovat o horní příčky tabulky odejde sám, protože selhal. Naivní? Nemyslím si, protože Slavia jiného trenéra ani mít nemůže a mít neměla!

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        doctorex (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 15:00 |  
        0 0

        Nemyslíš si, že už se tu těch trenérů vystřídalo dost? Já bych raději dal Beránkovi tři roky, aby se pokusil uplatnit svou vizi, než podstupovat nějaký další parádní experiment, kterých jsme tu už měli X.

        • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

          martyni (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 15:12 |  
          0 0

          Presne, naslibovat atraktivni hru v tomhle zbidacenem stavu klubu muze kdejakej nymand, bejt tu rok a pak se nechat vyhodit a sebrat odstupny. Uhrin, Trpisovsky a podobni nesahaj Berankovi po kotniky a jen naiva si muze myslet, ze se neco vyrazne zlepsi dalsi zmenou trenera.

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        klimi     před 9 lety 10.06.2015 15:22 |  
        0 0

        A s kým by jsi tu atraktivní hru chtěl hrát? S Mikulou a Švecem na krajích obrany? Prvně jmenovaný neumí ani hodit aut, natož nějak kloudně podporovat útok, u Švece nechávám mezeru. S Vukadinovičem na křídle, jehož strop je asi jen utíkat (Juhabomb styl)? Se středními záložníky Pitákem a Delim, když Piták od poločasu sotva chodí?...

        A to raději nemluvím o Bílkovi...

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      naplavnik     před 9 lety 10.06.2015 15:11 |  
      0 0

      Neříkám, že ten rok byl ideální (ne, rozhodně nebyl), ale vzhledem k tomu, že za stávajících podmínek nevidím jinou, lepší, trenérskou alternativu, trenéra bych neměnil. To je pustý alibismus sportovního vedení.

  15. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    mike-k (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 14:45 |  
    0 0

    To jako opravdu někdo píše výhružné sms Horníkovi??

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 15:01 |  
      0 0

      Poslouchal jsem radio a nějaký srdcař tam vykřikoval, že je Horník zločinec a že ve Slavii nechce být se zločincem,protože Slavie má nějaké ideály atd.Já to všechno chápu, ale říkat, že je zločinec je opravdu ubohý.Navíc zločince si tedy představuji jinak.Taky se vyhlašuje válka, no nevím na Ukrajině snad ještě nejsme,začíná mě z toho bejt na blití.Hlavně jak se vykřikuje že Slavie je jiná,takové věci bych čekal chátry,ale ne u nás.

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        tolsimir     před 9 lety 10.06.2015 15:11 |  
        0 0

        Tim srdcarem jsem byl ja a to, ze je Hornik zlocinec je k jeho smule neodpiratelny fakt. Byl pravomocne odsouzen za umyslny trestny cin prijeti uplatku. Jak si tedy predstavujes zlocince, kdyz ne cloveka, kteremu je nade vsi pochybnost prokazana vina za umyslny trestny cin?

        • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 15:31 |  
          0 0

          Dobře v tom případě jsem také zločinec,byl jsem kdysi odsouzen sice ne za korupci a vina mě byla také prokázana.Nevím tudíž jestli jsem hoden s tebou býti ve Slavii.Zločinci jsou pro mě třeba třeba estébáci kteří mlatili čí zabíjeli lidi atd.Mužou jimi býti i Slavisté na které se vybírá na právní pomoc,soudě dle tvých měřítek.

          • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

            Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 17:34 |  
            0 0

            Vzhledem k tomu, že dlouhodobá korupce je už poměrně těžký zločin také nesmíme zapomenout, že tím zločiným jednáním poškozoval mimo jiné i naší Slavii. Takže i z toho důvodu s takovým člověkem ve Slavii nemohu prostě souhlasit.
            Nevím za co jsi byl odsouzen ty ale nějaká ta fackovačka nebo pyro (obvykle TČ fotbalových fans) rozhodně nelze morálně srovnávat se systematickou korupcí a organizovaným zločinem.

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        Fallen (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 16:15 |  
        0 0

        Tak zločinec de facto je. Korupce je zločin. To že jsme prakticky národ zatím neodsouzených zločinců a morálních odpadlíků bez základní etiky, to je věc druhá. Bohužel se obávám, že ve světě je jen velmi málo zemí, kde to to nejde stejným směrem.

        • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

          vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 16:23 |  
          0 0

          Ted by mě jen zajímalo kolik nás zločinců fanoušků ve Slavii je, aby tam kolega náhodou nezůstal sám :-))))))

          • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

            Tomis68 (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 17:23 |  
            0 0

            Vlku, takže se máme řídit heslem, že "kdo nekrade, okrádá svoji rodinu"? Pak to bude v pořádku? Díky za vysvětlení.

            • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

              vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 18:19 |  
              0 0

              Tady přece nejde jen o zloděje,nemusíš bejt odsouzen jen za majetkovou trestnou činnost.Já byl například odsouzen za známé komunistické paragrafy.Tak jsem prostě zločinec.Tak mě laskavě nevkládej do úst co jsem neřekl tedy nenapsal.Stači ti takové vysvětlení ? Děkuji.

              • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

                Tomis68 (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 18:27 |  
                0 0

                Tím dotazem jsem myslel známé pořekadlo, nenapsal a ani jsem to nemyslel, že bys byl zloděj. Na druhou stranu jsem se tu setkal s názory, že nějak to tam dotlačit musíme a když i ostatní mají tyhle metody, i Slavie by měla. Tak to bylo myšleno. Abych něco takového napsal o tobě, na to bych musel znát tebe i podrobnosti. Na druhou stranu jsi na sebe podle mě dost přísný, když svoje "komunistické paragrafy" přirovnáváš ke korupčníkovi Horníkovi.

                • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

                  vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 20:12 |  
                  0 0

                  Já vím,mě spíš šlo o to co napsal kolega o prokázaném trestém činu a tím že to zevšeobecnil.Rekněme tedy, že není zločinec jako zločinec.

              • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

                Fallen (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 20:40 |  
                0 0

                V tvém výkladu je pak zločincem i Ghándí, Su Ťij, Martin Luther King Jr., Sokrates nebo Josef Bryks. A nebyl jsi tak náhodou očištěn?

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      naplavnik     před 9 lety 10.06.2015 15:08 |  
      0 0

      Moc tomu nevěřím, a pokud se takoví bezmozci skutečně najdou, tak jsou to takoví ti komputeroví hrdinové, kteří se ale většinou bojí opustit i svůj byt. :D

  16. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    JirkaD     před 9 lety 10.06.2015 14:59 |  
    0 0

    Trenéra bych podržel, jsem zastáncem dlouhodobějších řešení.

    Všichni přeci víte, že Beránek postavil obnovu Slávie na tříletém horizontu. První rok vyházel spoustu nekopů a hrál s tím co měl, ať již pozůstatky Ačka, juniorky nebo příchody volných hráčů. Nemůžeme si dovolit kupovat hotové Top hráče. Po prvním roce mu vyčítat, že zklamal je podle mne podlé. Dejme trenérovi čas!!
    Nevím, zda si to pamatuji správně, ale Beránek byl spojován s Chvalovským. Možná nevstoupení Chvalovského skupiny do Slávie může Mírovu pozici oslabovat.

    Problémů má Slavia hodně, jedním z nich je podle mne i to, že nejsme schopni produkovat hráče na nějaké vyšší kvalitě. V jednadvacítce máme jednoho hráče. Naše posily nedokázaly zachránit Admiru v ČFL. Když se tu občas objevovalo jak si vedou naši hráči na hostování, tak to taky nebyla přehlídka prvo a druholigových týmů. Kde jsou všichni ti talenti? Posmíváme se tu Žižkovu, že je béčko Sparty, ale my takové béčko nikde nemáme a nemáme pak v případě potřeby kam šáhnout. Jestli někdo z přítomných má přehled, tak mi mne docela zajímalo, jak si fotbalově vedou „absolventi“ našich U 19 za poslední tři roky, kolik jich hraje první a druhou ligu? Každý rok tuto kategorii opustí +-15 hráčů, to je za ty tři roky 45 lidí, kde jsou?
    Když tak přemýšlím, tak mne ani nenapadají odchovanci Slávie, kteří hrají někde jinde (až na pár vyjímek), kteří by k nám se chodily rozehrát nebo dohrát konec kariéry.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      klimi     před 9 lety 10.06.2015 15:20 |  
      0 0

      "Naše posily nedokázaly zachránit Admiru v ČFL."

      Nevím, jak hodně jsi sledoval Admiru, ale právě když tam byli hráči od nás, tak to byly snad jediné zápasy, kdy Admira bodovala. Ano byli tam dlouhodobě Saly a Šimi, ale oni dva prostě nemůžou ten zoufalý kádr sami zvednout...

      Tak nevím, my jsme měli na Žižkově 4 hráče, prosadit se dokázali jen 2. Zbylý dva proseděli drtivou část na lavičce (pokud vůbec). Je třeba si uvědomit, že ti hráči také musí mít nějakou kvalitu...

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        jarodo57     před 9 lety 10.06.2015 16:12 |  
        0 0

        Nebyl náhodou u Admiry spíš problém vyhození trenéra? Nevím ,ale zaslechl jsem ,že Tesař byl dobrý.Upozorňuju ,že opravdu nevím.Admiru jsem hrát neviděl.

        • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

          Falk     před 9 lety 10.06.2015 16:47 |  
          0 0

          Admira hrála tužku a je to hanba ,když my jsme hráli divizi(zmrhal od půlky asi a další talenti),vůbec jsme na divizi !!!!!! neměli .Kdyby Beránek nebo Kisel ,chodil na Admiru ,bylo by mu vše jasnějši

  17. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    JebaJebatel     před 9 lety 10.06.2015 15:53 |  
    0 0

    Trošku mimo téma ale nevíte jak dopadla předsezonní tipovačka?

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      quelhar (admin)     před 9 lety 10.06.2015 16:14 |  
      0 0

      Nějaké vyhodnocení časem určitě udělám.

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        Falk     před 9 lety 10.06.2015 16:28 |  
        0 0

        Podle mého ,moc dobré shrnutí a reálný pohled na fotbal.Za mě Beránek zůstat nemůže ,protože o nějaké koncepci nemůže být řeč (jinak mám rád Beránka ).

        • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

          Navyseals     před 9 lety 10.06.2015 16:52 |  
          0 0

          Přesně tak, kdyby byl vidět nějakej progres a snaha o budování nějakýho smysluplnýho systému a kádru, tak není, co řešit a to jedenáctý místo bych mu odpustil, ale on se motá v kruzích neustále.

          • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

            martyni (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 18:01 |  
            0 0

            a jakej trener by mel podle tebe prijit?

            • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

              Navyseals     před 9 lety 10.06.2015 18:20 |  
              0 0

              Takovej, kterej tyhle aspekty bude splňovat. Uhrina beru všema deseti místo Beránka.

              • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

                klimi     před 9 lety 10.06.2015 18:53 |  
                0 0

                Co přesně by měl Uhrin přinést lepšího než Beránek? Jeho působení kdekoliv mě zatím moc nepřesvědčila...

                • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

                  martyni (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 18:58 |  
                  0 0

                  Taky netusim.. vydrzel by tu sotva rok, vzal prachy za celou smlouvu a sel by zase dal, ostatne strida angazma porad.

                • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

                  Navyseals     před 9 lety 10.06.2015 19:06 |  
                  0 0

                  A Beránek kluby nestřídá? Uhrin má aspoň úspěchy a hraje ofenzivně.

                  • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

                    klimi     před 9 lety 10.06.2015 19:47 |  
                    0 0

                    Nevím no, ze stabilní Plzně ho hodně rychle vypudili...

              • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

                JirkaD     před 9 lety 10.06.2015 20:29 |  
                0 0

                Kariéra Uhrina na koncepční práci nevypadá:

                2002–2004 Bohemka
                2004–2007 Boleslav
                2007–2008 Temešvár
                2009 Kluž
                2009–2010 Boleslav
                2010 Limassol
                2010–2011 Temešvár
                2012–2013 Tbilisi
                2013–2014 Plzeň
                2014 Minsk

        • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

          Fallen (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 18:00 |  
          0 0

          Nezlob se na mě, ale koncepci při nedostatku peněz neuvidíš do jednoho roku.

          • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

            judy     před 9 lety 10.06.2015 18:02 |  
            0 0

            Vskutku , Jak by řekl Teal'c

              • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

                Tomski     před 9 lety 10.06.2015 18:37 |  
                0 0

                třeba si sebou vezme i IH...

                • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

                  jarodo57     před 9 lety 10.06.2015 19:43 |  
                  0 0

                  Bude hodně zajímavé jak si podle místních nejperspektivnější moderní trenér povede .

                • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

                  JirkaD     před 9 lety 10.06.2015 20:24 |  
                  0 0

                  Neznamená to, že když byl Trpišovský spojovaný s Horníkem a nakonec jde do Liberce, tak padá i Horník u nás?

                  • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

                    jane (admin)     před 9 lety 10.06.2015 21:00 |  
                    0 0

                    Bohužel neznamená. Můžeme mít Horníka i bez balíčku s Trpišovským.

  18. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    Artur (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 19:54 |  
    0 0

    Nestačím se divit, Horník a spol. jen díky naprosté benevolenci trestního řádu dostali tak půlku co zasloužili a k tomu měli mít doživotní zákazy funkcí.

    Pokud se Ivan Horník spojí čimkoliv se Slávií, odmítám na to chodit a permici si nezakoupím. Opravdu můj slávistický fotbalový sen není o tom vyhrávat smyšlenýma penaltama a nějakou tlačenkou.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      hiker42     před 9 lety 10.06.2015 22:34 |  
      0 0

      jj, a pár "frajerů" tady po něm volá.. to by jeden blil.

  19. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    bedva (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 20:38 |  
    0 0

    Přiznám se, že jsem překvapen průběžným výsledkem ankety tady na SN. Nutno dodat, že nemile, jelikož jsem čekal jednoznačnější rozdíl. Je smutné, co dokáže udělat vidina teoretického sportovního úspěchu spojeného s jeho příchodem...

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      Artur (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 20:41 |  
      0 0

      Tak třeba ja dal ne, protoze jsem si to v rychlosti blbě přečetl :o) :-D

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        George (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 20:48 |  
        0 0

        Jo to se mi stalo :-D

        • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

          bedva (přítel SN)     před 9 lety 10.06.2015 20:58 |  
          0 0

          Tak jestli to vzniklo takhle, tak se to pochopit dá. :)

          • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

            judy     před 9 lety 10.06.2015 21:06 |  
            0 0

            Je pravda že anketa je nešťastně formulovaná a skoro jsem taky dal "ne" ale nakonec se vše v dobré obrátilo a dal jsem "ano" :)

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        afro     před 9 lety 10.06.2015 21:49 |  
        0 0

        Ja to taky malem zkonil...

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 11.06.2015 08:20 |  
      0 0

      Vetší uznání, když Táborský a Straka připustí, že Milan je dobrý hráč? To snad ne.

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        Barra     před 9 lety 11.06.2015 09:32 |  
        0 0

        I slova nepritele muzou byt pochvalou.

        • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

          Tomski     před 9 lety 11.06.2015 09:37 |  
          0 0

          mám pocit, že Škoda přišel za Straky...

          • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

            Barra     před 9 lety 11.06.2015 11:30 |  
            0 0

            Ne, ne, v zimnim prestupovym obdobi 2011-12, spolu s Jirkou Böhmem a Conkou, pod Petrousem.

            • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

              Tomski     před 9 lety 11.06.2015 11:33 |  
              0 0

              tak v tom případě pod Strakou, protože Petrouš vypadl už na podzim...

              • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

                Barra     před 9 lety 11.06.2015 11:42 |  
                0 0

                You're right, my friend.

        • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

          bongor     před 9 lety 11.06.2015 19:36 |  
          0 0

          Tak Táborák je jeden z rudých,kterým se dá říkat sparťan,mně je sympatickej.Ani Stračena nepatří do kategorie magorů.Je blázen do rumunů,ale asi už se tak narodil a s tím těžko něco uděláš.

  20. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    notrax     před 9 lety 10.06.2015 23:16 |  
    0 0

    Včera proběhla schůze ohledně příchodu Horníka. Ale to není důležité, narozdíl od toho, že se na ní údajně představil nový generální ředitel. Trunda? Už o něm píše i isport a dokonce se spojitostí s panem Šimáně.
    "Na něčem se pracuje. V pondělí by mělo být jasno,“ řekl Trunda Sportu."

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      Barra     před 9 lety 10.06.2015 23:38 |  
      0 0

      Who the heck is Trunda?

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        Barra     před 9 lety 10.06.2015 23:44 |  
        0 0

        Uz jsem to nasel, David Trunda. Na google mi napred naskocil nejaky Jaromir, a nebylo mi jasne co on by mel mit spolecneho s Simane. Uvidime jak akuratni informace Isportu tebtokrat jsou. Tak, jaka by byla reakce Slavistu na spojeni s Simane, kdyby on stal o Hornika, jak se proslycha?

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      Barra     před 9 lety 11.06.2015 05:39 |  
      0 0

      Ze by se jednalo o nepratelske prevzeti moci z strany Simane, vzhledem k pujce kterou v minulosti AR poskytnul a ktera predpokladam nebyla splacena zpet?

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        afro     před 9 lety 11.06.2015 08:07 |  
        0 0

        Pokud by to byla pravda, tak by to byl pro Šimáněho tak trochu danajský dar, resp. se zmiňoval o tom, že do Slavie vstoupit nechce. I když všechno má za určitých podmínek svou hodnotu...

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 11.06.2015 08:33 |  
      0 0

      Jeden debilní článek a už jsem tam zase. Zas jsem uviděl světélko na konci tunelu. Jen jestli za ním nebude další tunel.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      honzah (přítel SN)     před 9 lety 11.06.2015 11:00 |  
      0 0

      Trunda, přezdívaný Tríča. To je dostatečně neznámé jméno, aby to mohla být i pravda...

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 11.06.2015 13:14 |  
        0 0

        Asi tomu tak je.

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        jarodo57     před 9 lety 11.06.2015 19:13 |  
        0 0

        Už slyším tribuny-Tríča to je pěkná p.....

  21. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    honzah (přítel SN)     před 9 lety 11.06.2015 10:58 |  
    0 0

    Já jsem spíše pro výměnu trenéra, záleží ovšem, kdo by se nabízel.

    Mnoho zastánců setrvání Beránka argumentuje zhruba následovně: ,,Před rokem se rozmetal kádr, začalo se něco budovat, nechme tomu čas a nedopusťme nové rozmetání všeho.´´

    Přitom se neuvažuje o možnosti přivést trenéra, který by dokázal stavět na tom, co tu je, ale neopakovat Beránkovy chyby. Takže bych hledal přednostně nového trenéra, ochotného na Beránka navázat v lepším a neopakovat to horší. Když se to nepovede, je pokračování Beránka logickou možností. (Běžící čas nasvědčuje tomu, že to vedení klubu vyhodnotilo v lepším případě podobně, v horším případě na to kašle.)

    Můj osobní odhad dalšího vývoje je však takový, že Beránek zůstane, potom bude odvolán cca v říjnu (budou těžce scházet Vukadinovič, Zmrhal a Tamás - navíc se zraní jeden z dvojice Latka - Škoda) a bude se zase někdo narychlo nekoncepčně shánět. Bojím se, aby další sezóna nebyla podobná té pastoorovské, případně strakovské.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      Pepino44     před 9 lety 11.06.2015 12:34 |  
      0 0

      Ty bláho,Ty ještě doufáš,že Škoda zůstane ?

  22. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    tantalos     před 9 lety 11.06.2015 13:04 |  
    0 0

    Celá tato diskuse je zbytečná, diskuse o trenérovi je v důležitosti až třetí na řadě.
    Prvořadé bude, jestli se objeví nový najitel nebo většinový akcionář. Ten si zřejmě přivede nové lidi jako jako sportovního a ekonomického ředitele.
    Druhořadá je proto otázka, jestli někdo nahradí Kisela - v žádném případě z toho smutný nebudu, naopak, pokud to ovšem nebude Ivánek. Pochopil bych ještě, kdyby si ho nový majitel vzal jako svého poradce, který by úředně nepatřil do struktury klubu a neměl široké pravomoce. Samozřejmě nový majitel musí mít někoho, komu by věřil, ale Horník není natolik důvěryhodný, aby mu někdo zcela uvolnil ruce.
    Kdo bude trenér, je proto nedůležité, dokonce irrelevantní.
    Otázka, zda má MB zůstat, má smysl pouze za předpokladu, že nedojde k odsunu Řebíčka a Kisela od moci. Nebyla by to žádná tragédie, ani kdyby odešel, ani kdyby zůstal, přesto bych byl mnohem radši, kdyby zůstal
    Pokud přijde Šimáně nebo jeho lidé, má právo si dosadit, koho chce, a to přesto, že by volba Horníka byla skvrnou na pověsti Slavie a pochybuji, že bych si nadále kupoval permanentku. Přesto bych jí dával přednost před alternativou, že u kormidla zůstanou Řebíčkové a Kisel. Jde o klasickou volbou mezi dvěma zly.
    Pokud ovšem nastoupí nové vedení, mělo by si Míru Beránka nechat už proto, aby byla zachována kontinuita práce v klubu. Stavět zase vše znovu od základů by byla tragédie.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      edenian     před 9 lety 11.06.2015 13:43 |  
      0 0

      Pri cteni tantalova prispevku, zejmena posledni vety me napadlo proc tragedie? A jakoby byly nejake zaklady postaveny? Maximalne neco vycistil, ale postavil? Nic proti nemu az na drobnosti nemam, ale obavat se nejakeho bourani a budovani znova, to mi neprijde relevantni. Jestli jsou v acku dva tri hraci, u kterych ma nejaky smysl je drzet pro budoucnost, je to moc. A hrat to co hrajeme, to lze s kymkoli, koho koupis na jednu sezonu.

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        kobo (přítel SN)     před 9 lety 11.06.2015 14:09 |  
        0 0

        +1 Absolutni souhlas.

      • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

        tantalos     před 9 lety 11.06.2015 14:12 |  
        0 0

        Nesouhlasím. Kostra tady je - Berkovec, Švec, Latka, Mikula, Deli, Kenia, Hrubý a snad i Bílek a Piták a budou-li peníze i Zmrhal nebo Škoda plus Bazal, Červenka. K tomu pár mlaďochů.
        Je třeba koupit rychlého středního obránce, ofenzivní "ostrý kraj", pracovitého a konstruktivního DZ a co nejlepší náhradu za Zmrhala a Škodu.
        Špatná celková bilance Slavie byla dána chybami v defenzivě a neproměněním mnoha šancí, který měla Slavia hodně, kiksy Hrubeše a nepřízní rozhodčích. Svou roli sehrál i Beránek svou měkkostí vůči vedení a horší fyzickou přípravou, díky níž ovšem nebylo tolik zranění jako dříve.

        • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 11.06.2015 14:31 |  
          0 0

          Obávám se, že příchod tolika hráčů je naprosto nereálný, snad jen kdyby přišel nový vlastník a chtěl tým výrazně zkvalitnit za velké peníze. Podle mě by bohatě stačilo dotáhnout přestup Tamáse + nákup křídelníka schopného alternovat i na Keniově postu a v případě odchodu Škody i rovnocennou náhradu do útoku. Zmrhala by měl podle mě nahradit Bazal. Umím si představit složení týmu na příští sezonu:

          Berkovec (Rakovan), - Švec (Mikula), Latka (Fialka), Bílek (Deli), Tamás (Tusjak) - Deli (Baéz), Hrubý (Piták? někdo z juniorky?) - POSILA (Červenka), Kenia, Bazal (Černý) - Škoda (případně POSILA, Diop)

          Jednoznačně bych chtěl vidět zpátky z hostování Tusjaka a Bazala, naopak na hostování bych poslal jednoho z dvojice Kodr - Fialka a Proška. Na pravou zálohu ale budou muset přijít asi posily dvě, Koreš je asi už nepoužitelný i jen jako náhradník.

          • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

            birkin     před 9 lety 11.06.2015 15:04 |  
            0 0

            co jsem slysel, tak na Tamase je opce za 20 mega...za takovy penize bych ho tedy rozhodne nekupoval

            • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

              Barra     před 9 lety 11.06.2015 15:07 |  
              0 0

              ... a podrzel Milana Skodu.

            • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

              tantalos     před 9 lety 11.06.2015 15:12 |  
              0 0

              Na Novém Zelandu se Tamás moc neukázal - jednou vyloučen, jednou střídán. Asi jeho cena tak vysoká nebude.

            • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

              bububu (přítel SN)     před 9 lety 11.06.2015 15:40 |  
              0 0

              Za takové peníze samozřejmě ne, maximálně tak do 8 mega. Jestli jsme ho ale brali na hostování s opcí na 20 mega, tak to vůbec nechápu.

          • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

            zeleznik2     před 9 lety 12.06.2015 13:43 |  
            0 0

            tak s touhle sestavou to vidím na klidný střed tabulky, je to málo nebo hodně?bez posil to prostě nepůjde, Zmrhal 100% odejde a Škoda téměř jistě když ne teď, tak po podzimu, bez peněz pořádného snipera neulovíme, ikdyž do znal Keniu?

  23. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    Sedrousek     před 9 lety 11.06.2015 15:27 |  
    0 0

    Vyhodit kondičního trenéra. Ten evidentně nezvládá svoji práci. O kolik bodu jsme přišli v závěrech utkání? ani se mi to nechce počítat a musí se změnit připosraná taktika, když jak jsme všichni viděli nefunguje. Dal bych Beránkovi ještě šanci. A k ignorování DB ani se Beránkovi nedivím. Po tom co předvedl v posledním zápase za A tým už ho ve Slávistickém dresu nechci vidět. A at mi nikdo neargumentuje tím že za mladochy hráll dobře. Tak at hraje s mladochama aspoň vedle něj porostou.

    • Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

      Falk     před 9 lety 11.06.2015 18:25 |  
      0 0

      Tak Trpišovsky prý v Liberci,ještě sezóna nezačala a už vlastně zase prohráváme.Mezi Beránkem a Uhrinem toť otázka ,jeden je slabý a druhý ještě slabší .Opět už zase tápem a to sezóna ještě nezačala.Tamás nic neodehrál a jestli máme opci na něj za 20 mega,tak Beránek a Kisel museli mít trojku v krvi

  24. Re: Klady a zápory působení M. Beránka na lavičce Slavie

    zeleznik2     před 9 lety 12.06.2015 13:40 |  
    0 0

    1 -4 bod jasný souhlas, bod 2 bohužel nejvíce vystihuje trenéra Beránka, neschopnost hrát jiný systém, nereagovat pružně na vývoj utkání, s jeho zkušenostmi fakt nechápu.
    5/ tam už se dá polemizovat, hráli hráči, kteří byli k dispozici, prohlášení před začátkem jara, že máme zdvojené posty, prostě byl jen tlach. Deli, Zmrhal, Piták, ještě měl zkusit jako Fantomas dát Latku na hrot, ale ten by určitě nezklamal
    jinak protěžování oblíbenců typu Hrubeše či Hrubého, jako v minulosti třeba Dostála
    6/ souhlas, také bych dopsal Balaje, který nejdříve hrál pravidelně, pak už jen na lavičce a na hřiště se dostal jen sporadicky, ani se mu nedivím, že skočil po první nabídce a utekl
    7/ no možná na jaře, na podzim toho fakt v základu moc neodehrál, spíše Hrubeš a Hrubý byli protěžovanější
    8/ Juhar nalevo citelně chyběl, hrál tam Zmrhal, ikdyž je to DZ nebyl to špatný krok, ale jeho parketa to není
    9/ obrana děravá, ale to už v posledních letech normální.