O Slavii

Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

Slavia vydala prohlášení k insolvenčnímu návrhu Zbyňka Kusého a Fernanda Nevese. Prohlášení zveřejňujeme v jeho plném rozsahu.

Slavia čelí jednoznačně šikanóznímu insolvenčnímu návrhu na základě pohledávek, které nemají
reálný základ a jsou podle našeho názoru neoprávněné.

Výsledek jedenáctiměsíčního fungování pana Kusého v čele našeho klubu skončil ekonomickou i
sportovní katastrofou, s jejímiž následky se potýkáme dodnes. Vznešený insolvenční návrh na Slavii a
domáhání se částky bezmála dvacet miliónů korun ukazuje, že morální vlastnosti pana Kusého jsou
ještě slabší, než ty odborné.

Žádná pohledávka z pracovního poměru pana Kusého neexistuje a žadná jiná smlouva s panem
Kusým nebyla platně uzavřena.

Jako účelové vnímáme postoupení části údajné pohledávky Kusým na off shore společnost ONLINE
SERVICES LTD. se sídlem na ostrově Samoa, aby byla uměle vytvořena tzv. mnohost věřitelů, jako
podmínka podání insolvěnčního návrhu. Oznámení o postoupení údajné pohledávky s výzvou k
úhradě jsme od této společnosti obdrželi 26.5.2015, přičemž insolvenční návrh byl podán jen o týden
později. Z dokumentů přitom vyplývá, že pan Kusý tuto údajnou pohledávku postoupil už v závěru
roku 2013. To že nás tato společnost informovala o svých údajných nárocích až po roce a půl nás
znovu jen utvrzuje v podezření z další účelové manipulace s fakty a daty.

Spor okolo hráče Nevese, na nějž se insolvěnční návrh rovněž odvolává, se v současné době vede na
FIFA dosud není pravomocně ukončen. Hráčem uplatněná pohledávka je však podle našeho názoru
zcela neopravněná a navíc účelově vykonstruovaná s cílem zakrýt celou podstatu věci. SK Slavia
hráčskou smlouvu Nevesovi neukončila, byl to naopak on, kdo smlouvu jednostranně vypověděl. Ke
dni ukončení smlouvy ze strany Nevese, stejně tak jako doposud, však SK Slavia neměla vůči hráči
žádné splatné neuhrazené závazky. Naopak SK Slavia v řízení vedeném u FIFA uplatňuje svůj nárok na
náhradu škody, která jí ukončením smlouvy ze strany hráče Nevese vznikla.

Samozřejmě vnímáme, že podobně zákeřným způsobem, jakým pan Kusý zaútočil na Slavii připravily
insolvenční mafie v Česku řady firem i jednotlivců o majetek a proto věnujeme s našimi právními
zástupci případu maximální pozornost a věříme, že v krátké době tento útok odvrátíme.

Podání insolvenčního návrhu na Slavii vnímáme jako zoufalý akt jednotlivce, který podle našich
informací sám čelí několika exekučním řízením na svůj majetek.

Komentáře (99)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

    Tomski     před 9 lety 04.06.2015 16:03 |  
    0 0

    Vyjádření ok, ale nechápu proč není první na oficiálních stránkách...nic proti SN, ale ta komunikace vážně vázne...

    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 04.06.2015 16:40 |  
      0 0

      Já ho tam vidím.

    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

      th     před 9 lety 04.06.2015 16:44 |  
      0 0

      Bylo to tam o minutu a půl později. :)

      Chápu ale správně, že zahájená insolvence znamená, že minimálně toto léto (lépe řečeneo dokud se to řízení neukončí), prodej SKS Řebíčkem někomu jinému je prakticky vyloučený, takže do další sezony se půjde za stejných mizerných podmínek jako teď?

      Beránek má smlouvu na 3 roky (?), pokud ano, vyplatí se ho Řebíčkovi vyplácet, když nebude investor, který by to zaplatil a přivedl si nového trenéra? Je teď pravděpodobnější, že Beránek zůstane? IMO Beránek 100x lepší než Uhrin ml.

      • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 04.06.2015 17:09 |  
        0 0

        No a co nákup a prodej hráčů?

        Jinak Uhrin ml. bude kachna, ne? Když nemáme na Tamáse. Teď už jsem v té depresi také..

        • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

          Navyseals     před 9 lety 04.06.2015 17:16 |  
          0 0

          Asi ne, když byl na posledních dvou domácích zápasech.

          • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

            th     před 9 lety 04.06.2015 18:00 |  
            0 0

            No právě, ale on je hodně na prachy, takže doufám, že to padne na nich.

            Mimochodem někdo by mohl opravit jeden háček, vznešený a vznesený není to samé. Jak to kopírují další a další noviny, tak mne při čtení z toho fakt začínají ukrutně bolet oči.

            • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

              jane (admin)     před 9 lety 04.06.2015 18:58 |  
              0 0

              Je tam víc chyb, ale nechávala jsem to v původním znění.

            • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

              AlesJa     před 9 lety 05.06.2015 09:17 |  
              0 0

              říkalo se, že v MB měl 0,5 mil

      • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

        AlesJa     před 9 lety 05.06.2015 07:29 |  
        0 0

        toto je jen návrh, problém by byl kdyby ho uznali a Slavia by do insolvence opravdu šla. Samozřejmě, že i návrh případná jednání o prodeji prodlouží. Každý bude čekat na závěr. Ale prodávat a nakupovat hráče by neměl být problém

        • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

          afro     před 9 lety 05.06.2015 08:14 |  
          0 0

          Nechci být jizlivý, ale posl. věta by asi stačila zkrátit na "Ale prodávat hráče by neměl být problém."

          • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

            AlesJa     před 9 lety 05.06.2015 09:10 |  
            0 0

            nebo jsem měl slovo kupovat změnit na půjčovat

            • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

              afro     před 9 lety 05.06.2015 10:39 |  
              0 0

              To sedí, bohužel...

  2. Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 04.06.2015 17:50 |  
    0 0

    Přiznám se, že když jsem dnes dopoledne insolvenční návrh zběžně prolítl, tak mě napadla stejná právní konstrukce. Navíc se jedná o natolik fiktivní pohledávku, že Kusému musí být jasné, že by u soudu nikdy neměl šanci, tak to zkouší takhle. Myslím, že v tomto říká vedení pravdu a nic než pravdu. Mrzí mě ovšem, jaký lidský odpad a dobytek je pan Kusý, měl jsem o něm vyšší mínění...zdá se, že zvěsti z Pardubic nelhaly.

    Jinak si nemyslím, že by tento návrh mohl mít jakýkoliv dopad na jednání o prodeji klubu, velmi pravděpodobně ho soud v horizontu několika týdnů odmítne.

    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

      th     před 9 lety 04.06.2015 17:56 |  
      0 0

      Řebíček hledal šíbra, tak tady to má.

      Hledal a hledá dál, před Kusým zkoušel Šeterleho, po něm udička Horníkovi ... opravdu nechápu, proč si tolik lidí (nejen Řebíček) myslí, že takový typ člověka Slavii chybí a v něčem prospěje.

    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

      stefi     před 9 lety 04.06.2015 18:12 |  
      0 0

      Ono to s tou fiktivností pohledávky nebude až tak jednoduché - existuje ta neuvěřitelná smlouva mezi Slavií a Kusým /ztratil jsem poslední iluze o Řebíčcích a Kusým/, o které Slavia tvrdí, že je to jenom koncept /proč ale je podepsána a není jako návrh označena?/. Konec konců ji Rozhodčí soud při Hospodářské komoře ČR uznal jako platnou.

      • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

        Barra     před 9 lety 04.06.2015 20:03 |  
        0 0

        Mas pravdu.

  3. Kusý - veřejný nepřítel číslo jedna

    pomik     před 9 lety 04.06.2015 17:50 |  
    0 0

    Přátelé, tohle je tikající bomba, která může Slavii skutečně zničit. Mimochodem se potvrdilo, že Slavie ani nepotřebuje vnější nepřátele, vystačíme si sami. Tenhle škůdce se rekrutuje z našich řad. Bývalý šéf Slavie, který nám vykládal, jak si váží historie klubu, jak ctí hodnoty, na kterých je postavena a kterak nás přivede zpět na výsluní. Teď nám sem poslal atomovku. Kusý je oportunistická svině, která kandidovala za Zemanovce a je s tou obludou na hradě jedna ruka. Tohle není sranda. Říká se, že Slavia je věčná, ale tohle nemusí přežít. Smrt Kusýmu!

    • Re: Kusý - veřejný nepřítel číslo jedna

      Barra     před 9 lety 04.06.2015 20:09 |  
      0 0

      Ale tak...

  4. Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

    AdJap     před 9 lety 04.06.2015 18:31 |  
    0 0

    A o tom to přesně je. Dokud nebude ve Slavii pořádek tam nahoře a nepovedou to lidi, který fotbalu skutečně rozuměj a maj ho rádi, tak do tý doby to bude stát za jedno velký nic i tam dole, na hřišti.

    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

      smely (přítel SN)     před 9 lety 05.06.2015 09:43 |  
      0 0

      +++

  5. Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

    Fallen (přítel SN)     před 9 lety 04.06.2015 19:55 |  
    0 0

    Tamás dneska za maďarskou repre U20 dvě žluté za 16 minut zápasu.

    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

      judy     před 9 lety 05.06.2015 11:52 |  
      0 0

      Aspoň neporoste cena a nebude o něj takový zájem a my si ho budeme moc dovolit

  6. Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

    dejva     před 9 lety 04.06.2015 21:53 |  
    0 0

    Byl to Z. Kusy, kdo jako jeden z mala dokazal komunikovat s fanousky na oficialnim webu naslouchal jim a pravidelne odpovidal na jejich dotazy.
    Byl to Z. Kusy, kdo zaridil po dlouhych letech dustojny klubovy autobus.
    Byl to Z. Kusy, kdo zarizoval dustojne oslavy 120 vyroci naseho klubuv ND.
    Byl to Z. Kusy, kdo v tezke dobe presvedcil radu firem, aby sponzorovala nas klub ( hodne jich zustalo po jeho odchodu)
    Za necely rok ve funkci vcelku slusna bilance.

    Byl to Rebicek, kdo dal Kusemu dlouhodobou smlouvu.
    Byl to Rebicek, kdo dal Kusemu pres katastrofalni pomery v klubu naprosto nerealny plat.
    Byl to Kusy, kdo dal Kusemu pravomoci pri vyberu hracu do A muzstva.

    Neznam zneni smlouvy mezi ZK a SKS, ani si nedelam velke iluze o ZK. Ale dnesni vyjadreni vedeni jen umocnuje fakt, ze Rebickove musi Eden co nejrychleji opustit.

    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

      Navyseals     před 9 lety 04.06.2015 22:06 |  
      0 0

      Důstojné oslavy vypadají jinak a ohledně těch firem. On odmítl tucet firem, který nabízely slušný peníze jen proto, že chtěl určitej profit z tý částky a pak krmil fanoušky tím, že jméno Slavie má určitou hodnotu a pod tu nelze jít.

      • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

        dejva     před 9 lety 04.06.2015 23:16 |  
        0 0

        Muzes svoje tvrzeni nejak dokazat?

        • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

          Navyseals     před 9 lety 05.06.2015 08:04 |  
          0 0

          Až do včerejška jsem nemohl, tuhle informaci vím víc jak dva roky. Ale po tomhle už nemám pochyby.

          • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

            Edisni     před 9 lety 05.06.2015 11:25 |  
            0 0

            Kusého provázela z hokejových Pardubic pověst člověka schopného sehnat sponzory. Ono to ovšem nebylo tak jednoduché, celý fígl spočíval v tom, že pokud nějaká firma chtěla získat veřejnou zakázku vypsanou městem, musela poslat desátek z této zakázky na pardubický hokej. Kusý přišel do Slavie a tvrdě narazil, protože tady v Praze to takhle nefungovalo.

            Osobně nechápu, že ve Slavii stále pracuje člověk, kterého si Kusý přivedl, když tady je spor mezi Kusým a Řebíčkem. Nikoho nenapadne, že to pro Kusého může představovat dobrý informační zdroj přímo?

            • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

              dejva     před 9 lety 05.06.2015 11:33 |  
              0 0

              Kusy sehnal sponzora, ktery za svou propagaci byl ochoten zaplati 25 mio czk za jednu sezonu. To, co pises je mozna pravda, ale vyplyva to z toho,ze mesto Pardubice je vyznamnym akcionarem hokejoveho klubu....

    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

      Barra     před 9 lety 04.06.2015 22:18 |  
      0 0

      Komunikace s fanousky je urcite dulezita, mit klubovy autobus je krasne, organizovani oslavy 120 vyroci je pro Slavii samozrejmost - ale jsou to same PR-akce, ktere jsou sice dulezite, ale ne to nejhlavnejsi. Misto investic do polepeni autobusu jsme mozna mohli investovat do posil. Osobne jsem celkem ziral, kdyz Kusy ihned po nastupu odjel na 4 tydenni cestu do USA. Ocekaval bych spis oznameni s klubem.

      • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

        dejva     před 9 lety 04.06.2015 23:21 |  
        0 0

        Mas pravdu, ale ta cesta byla dle vyjadreni p. Kuseho dlouho dopredu planovana. A po dohode s Rebickem na ni odjel.

    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

      jane (admin)     před 9 lety 05.06.2015 08:18 |  
      0 0

      Je strašně zajímavé, jak jsou někteří lidé vnímáni slávistickou veřejností a jak zaměstnanci přímo v klubu. Platila fanoušci nesnášeli a naopak zaměstnanci za ním stáli, v případě Kusého to bylo úplně naopak. Chtěl rozhodovat naprosto o všem, i o nákupu toaletního papíru, a pak všechny rozhodovací procesy trvaly dlouho, protože nestíhal. Takový Napoleon :)

      • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

        spino     před 9 lety 05.06.2015 09:41 |  
        0 0

        To je právě ono. Pan Kusý je bezesporu schopný manažer, ale jeho přístup k funkci ve Slavii byl velice kontroverzní. Prakticky nikdo neví, co zatím stálo. Chvíli spekulovalo, že přišel jen na výpomoc a následně půjde pracovat do hokejové Slavie, k tomu ty jeho čachry s penězi a půjčky od Aleše Řebíčka (zřejmě na kampaň...).

        Vina však opět padá (stejně jako v případě řádění Kornějeva) na Aleše Řebíčka. Já bych například nikdy nepovolil, aby generální ředitel kandidoval do zastupitelstva v Pardubicích během výkonu své funkce atd. Řebíček prostě neumí vymezit pravomoci a potom je v klubu bordel.

        K Platilovi - já ho nepovažuji osobně za zlého člověka ve vztahu k zaměstnancům a hráčům, určitě v klubu uměl zavést v době krize pořádek. Problém ovšem je, že on jako bývalý policajt a bezpečnostní manažer měl velice pokřivené vnímání fanoušků a od toho se odvíjející přístup k nim, což je pro vykonávání funkce ve Slavii nemožné.

        • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

          Barra     před 9 lety 05.06.2015 10:28 |  
          0 0

          Stejne tak se da spekulovat, co vedlo k podivnemu odchodu Kusyho z Pardubic. A jinak, jestli je tomu tak jak pise Jane, a nemam duvod to zpochybnovat, neumi prave Kusy vymezit pravomoce svym podrizenym. Dobry manazer umi delegovat (a samozrejme kontrolovat), ale nezabyvat se nakupem toaletniho papiru. Pak samozrejme schazi cas na ty podstatne veci.

      • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

        dejva     před 9 lety 05.06.2015 09:42 |  
        0 0

        "Výsledek jedenáctiměsíčního fungování pana Kusého v čele našeho klubu skončil ekonomickou i
        sportovní katastrofou, s jejímiž následky se potýkáme dodnes."



        Prichod Kuseho leto 2012.
        Sezona 12/13 7. misto. To je nejlepsi umisteni z doby, kdy v Edenu prezidentuje Rebicek.
        Kusy sehnal firmy, ktere byly ochotny Slavii penezne podporit i kdyz jeji kontroverzni majitel byl nedavno predtim vysetrovan policii

        Kusy chtel rozhodovat sam a ovsem. Presne tak, jak to delal cca 15 let v hokejovych Pardubiciich, kde se mu za dobu pusobeni v pozici GM podarilo vybudovat hokejove imperium. Tedy nemel duvod nic menit.

        To jsou fakta z pohledu fanouska. Pokud je to tak, jak se vyjadrilo vedeni klubu vcera, at tedy Rebicek konecne ukaze vyrocni zpravy z hospodareni klubu a dokaze sve tvrzeni.

        • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

          Navyseals     před 9 lety 05.06.2015 10:11 |  
          0 0

          Ty jsi neskutečně naivní. To umístění bylo díky tý povedený sérii na konci a bejt podle Kusýho, tak to Rada trénuje ještě teď.

          • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

            Barra     před 9 lety 05.06.2015 10:16 |  
            0 0

            Presne tak. Pod Petrousem 12 bodu z 5 zapasu delalo ten rozdil. Z prvnich 25 zapasu pod Radou jsme meli bilanci 7 vyher, 9 remiz a 9 proher.

            Jinak jedna oprava - Rada sel sam, nebyl vyhozeny.

          • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

            spino     před 9 lety 05.06.2015 10:44 |  
            0 0

            Je to přesně naopak. Kusý tam Radu nechtěl. S Kubíkem do toho Radovi furt kecali (nechci hodnotit, jestli oprávněně nebo ne).

            • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

              Navyseals     před 9 lety 05.06.2015 10:50 |  
              0 0

              Kusý několikrát osobně i do médií zopakoval, že Rada má plnou důvěru a nechápe, proč se trenéři odvolávají tak brzo. Kdyby Rada neodstoupil, tak by ho tam Kusý nechal, tak aspoň nekecej, všeználku.

              • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                spino     před 9 lety 05.06.2015 11:05 |  
                0 0

                To byly jen kecy do novin. Nevěřím tomu. Rada měl s Kusým i Kubíkem mimo jiné problémy i v otázce posil. Například Rudu Skácela nechtěl, a proto ho nestavěl.

                • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                  Navyseals     před 9 lety 05.06.2015 11:31 |  
                  0 0

                  Prosím tě přestaň kecat. Rada Skácela stavěl, dal ho i do derby. Petrouš Skácela nechtěl. Kubík neměl ve Slavii skoro žádný slovo, právě díky Kusýmu.

                  • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                    dejva     před 9 lety 05.06.2015 11:35 |  
                    0 0

                    Kubik byl hlavnim poradcem Kuseho ohledne prichozich hracu. Byl to Kusy kdo ho do Slavie povolal.

                    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                      spino     před 9 lety 05.06.2015 11:41 |  
                      0 0

                      Přesně tak. Navyseals vůbec neví o čem mluví.

                      • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                        Navyseals     před 9 lety 05.06.2015 11:46 |  
                        0 0

                        A ty to víš, ty kecale. Tvoje jediná náplň života je furt něco vyvolávat a stěžovat si. Proto tě kam přijdeš nebo píšeš nemůžou vystát. Zeptej se redakce jakej Kusý byl a pak mi povídej, že nevím, o čem mluvím.

                      • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                        bongor     před 9 lety 05.06.2015 22:19 |  
                        0 0

                        Spino už zas?Ty máš občas záchvaty,hlídej se.Chvíli mluvíš rozumně,ale brzy tě to vždycky přejde.

                    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                      Tomski     před 9 lety 05.06.2015 11:42 |  
                      0 0

                      přesně tak a k Radovi byl Kusý v odpovědích GŘ celkem kritický mezi řádky...Rada nechtěl Fenina, kterého skautoval Kubík a víme proč...ono všechny posily za Kusého vypadali zajímavě (Fenin, Gecov, Mičola, Bortel, Škutka a Rudi + Juhar, Vošáhlík a Kisel, ale na ty ještě asi neměl Kusý vliv), ale nevyplatil se víceméně nikdo...

                    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                      Navyseals     před 9 lety 05.06.2015 11:43 |  
                      0 0

                      Kubík přišel v půlce zimní přípravy, kdy tu už byla půlka posil a v létě zase skončil, takže vliv neměl skoro žádnej. Jak bylo řečeno, Kusý měl těžkej Napoleonskej komplex a všechno řešil sám.

                      • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                        Tomski     před 9 lety 05.06.2015 11:46 |  
                        0 0

                        Kubík přišel na konci listopadu...jestli měl napoleonský komplex nerozporuji a že se nám nevyplatil je pravda, ale když tady byl, tak mezi fanoušky byl oblíbený...

                        • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                          Navyseals     před 9 lety 05.06.2015 11:48 |  
                          0 0

                          To byl, on se taky za ta léta naučil jak mluvit s lidma. Tou sekcí s dotazama si udělal kamarády, ale je fakt, že většina posil, co přivedl stála těžký prachy, měla obří vejplaty a špatnou pověst. O tom, jak se vede fotbal nevěděl ani prd.

                          • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                            spino     před 9 lety 05.06.2015 11:51 |  
                            0 0

                            Je neuvěřitelné, jak si nenecháš říct, ačkoliv ti to tady několik lidí uvádí napravou míru a místo toho se omezuješ pouze na osobní pocity (napoleonský komplex), případně uhneš od tématu osobními urážkami.

                            Znovu opakuji: Kusý = Kubík, dál už o tom s tebou nebudu diskutovat.

                            • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                              Navyseals     před 9 lety 05.06.2015 11:57 |  
                              0 0

                              Přečti si twitter pár lidí z redakce nebo z TS. Těm lidem já věřím a potvrzuje to i co jsem slyšel před dvěma lety. Zrovna ty nevíš o fotbalový Slavii ani ň, takže tobě opravdu nevěřím. Vás uchlácholil gauner tím, že se usmíval a párkrát měsíčně vám řekl pár věcí. Mě ne a je mi jedno, co kdo říká. Já vím svoje a nikomu to nenutím. Jestli se vám ten člověk líbil a je vám jedno, že dojebal už tak zbídačenej klub, tak prosím.

                              • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                spino     před 9 lety 05.06.2015 12:12 |  
                                0 0

                                Ale ty mluvíš úplně o něčem jiném!!!

                                Já se Kusého nezastávám ani v nejmenším, udělal z klubu dojnou krávu pro svou kampaň a umoření dluhů, ale ta naše debata byla o tom, že Kusý chtěl podle tebe setrvání Rady, což jsem ti vyvracel. Kusý s Kubíkem měli úplně jiné představy o posilách - viz. Fenin, Skácel.

                                • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                  Navyseals     před 9 lety 05.06.2015 12:15 |  
                                  0 0

                                  Nejde jen o Fenina a Skácela. Kusý přitáhl Mičolu, Juhara nebo Gecova a to bez Kubíkový pomoci.

                                  • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                    spino     před 9 lety 05.06.2015 12:19 |  
                                    0 0

                                    No a?

                                    Mimochodem, Juhara ne si myslím. Ostatní ano.

                                    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                      Navyseals     před 9 lety 05.06.2015 12:22 |  
                                      0 0

                                      Ano, Juhara taky a další jako Škutka nebo Bortel.

                                      • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                        spino     před 9 lety 05.06.2015 12:32 |  
                                        0 0

                                        Jelikož s tím Juharem opět nesouhlasím, tak bych to nějak asi ukončil, že zkrátka máme asi úplně rozdílné zdroje a pohledy na dění ve Slavii.

                                        • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                          Navyseals     před 9 lety 05.06.2015 12:40 |  
                                          0 0

                                          Kusý byl ve funkci od konce května, Juhar přišel v půlce července. Toť k tvému nesouhlasu.

                                    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                      Tomski     před 9 lety 05.06.2015 12:28 |  
                                      0 0

                                      Mičola přišel ještě v létě, Juhara přivedl Řebíček a na Gecovovi ještě nepracoval...první posila od Kubíka byl Bortel a na Fenina se jezdil dívat do Německa (asi si zapoměl brýle :-D)

                    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                      Barra     před 9 lety 05.06.2015 11:53 |  
                      0 0

                      Zajimave je, ze Skacel si uz od cervna 2013, kdy koncil u nas, nikde nezahral - alespon jsem nic nenasel. A musim se priznat, ze Skacelova reakce, kdyz Petrous koncil, me nemile prekvapila. "Tak pan odbornik Petrous to ma za sebou...ale by jsi videt Miso!-:)" @ povazuji za hloupy ulet. Pan odbornik Petrous skoncil jako trener mladeze u FACR, kdezto Skacel ve veku 34 let uz nebyl jak se zda zadane zbozi.

                      Jinak je myslim zbytecne diskutovat o vstahu Rada-Kusy-Kubik, kde malokdo neco z interni kuchyne Slavie vi.

                      • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                        Tomski     před 9 lety 05.06.2015 12:01 |  
                        0 0

                        hraje za starou gardu Slavie...možná že kdyby byl Petrouš frajer, tak svůj názor řekl Skácelovi do očí a ne přes noviny...to že měl Petrouš problém se staršími hráči je celkem známé...naposled u19 dostala 6:0 od Německa a 3:0 od Slovenska...

                        • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                          Navyseals     před 9 lety 05.06.2015 12:05 |  
                          0 0

                          Je fakt, že s ním mohl jednat na rovinu. Ale Skácel se při příchodu pasoval na spasitele a říkal, jak chce Slavii pomoct a že ji dluží. A jeho výkony byly fakt tristní a jeho přístup byl otřesnej. On snad pět let po sobě neabsolvoval přípravy s týmem, kde hrál a vždy přišel až v průběhu sezóny. Neměl manažera a na jeho jednání si stěžoval už i Jarolím, jak tu byl krátce v roce 2009.

                        • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                          Barra     před 9 lety 05.06.2015 12:06 |  
                          0 0

                          Netusim jestli mu to rekl do oci ci nikoliv. Vysledky U19 ktere jsi zminil bych psobne nebral jako meritko jestli je nekdo dobry trener ci nikoliv.

                          • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                            Tomski     před 9 lety 05.06.2015 12:07 |  
                            0 0

                            samozřejmě se to nedá brát jako měřítko...měřítkem jsou pro mě zápasy s Teplicemi a Mladou Boleslaví...

                            • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                              Barra     před 9 lety 05.06.2015 12:13 |  
                              0 0

                              Ale tak. Rad se k tomu vratim, ted specham. Rekl bych ze je to trochu nefer.

                              • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                Tomski     před 9 lety 05.06.2015 12:15 |  
                                0 0

                                tak nefér to bylo pro fanoušky na stadionu...já byl na obou...

                                • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                  dejva     před 9 lety 05.06.2015 12:42 |  
                                  0 0

                                  Ano Skacel nehral nic extra stejne jako nic extra nehraje Svicko kdyz ho trener stavi na pozici na kterou nema navyk.

                                  Zatim co ty Navyseals tady argumentujes stylem, slysel jsem, rika se, zdroj meho zdroje tvrdi....za Kusym je za tech 11 mesicu videt nejaka odvedena prace. Nikdo se nenechal nikym uchlacholit. Komunikace fanousku s vedenim je dulezita a dlouha leta po ni diskuteri SN volaji. Kusy komunikoval a byl videt. Kysel se naposledy ozval pred pul rokem s tim, ze penize jsou a vse je vlastne idealni. Setrele na konfrontaci s fandy nemel koule vubec. A komunikaci GM hned po prichodu zrusil.

                                  Kusy delal hokej 20 let 18 hodin denne a o fotbale nemel skutecne paru. Ale byla prave chyba Rebicka, ze ho nechal vybirat hrace pro A.

                                  To ze Kusy ridi vse sam je fakt a pokud se to nekomu nelibi nemuze si ho k sobe do klubu brat. Za leta v Pcich, ale dokazal, ze ma se svym stylem uspech.
                                  Mimochodem ukazte mi cloveka, ktery mam rad sveho sefa.

                                  • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                    Navyseals     před 9 lety 05.06.2015 12:48 |  
                                    0 0

                                    Švec nehraje extra super, ale pár zápasů hrál v poho a když ne, tak aspoň jezdil po zadku. Z Kusýho kusu práce se vzpamatovává Slavia dodnes, všechny ty obří smlouvy a potom vyplácení z nich. On nesehnal sponzora z důvodů, který jsem psal. Nešlo mu o cenu jména Slavie, ale osobní profit. S fanoušky komunikoval, to mu v žádným případě neberu, ale to je prostě všechno z kladů jeho působení. V Pardubicích měl obrovskou podporu města a finanční základnu. O Šeterlem se nemusíme bavit, to je stín devadesátých let.

                                    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                      Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 05.06.2015 19:00 |  
                                      0 0

                                      Kusý měl koule tak na to si v klidu otázky přečíst a na co chtěl na to na webu odpověděl. Šetrle měl koule i na to jít za fanoušky Face to face. A ještě větší koule měl Platil, když šel face to face nasranýmu davu ale tam to bylo spíš na škodu...

                                  • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                    Tomski     před 9 lety 05.06.2015 13:02 |  
                                    0 0

                                    jen by mě zajímalo jaktože Švec nemá navyk na pozici, na které hraje už roky ? osobně bych ho taky radši viděl na DZ...určitě by byl lepší než Deli s Baezem...

                                    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                      dejva     před 9 lety 05.06.2015 13:23 |  
                                      0 0

                                      Hraci jako Mensah , Ritchie , Neves dostavali smlouvy na 4 roky v dobe kdy uz tady Kusy nebyl. To jak se vcera vyjadril Rebicek ke kauze Kusy presne odpovida jeho stylu. Pokusil se najit obetniho beranka na ktereho by svedl svoji naivitu a nezkusenost pri rizeni klubu. Ten clovek musi pric.


                                      Svec je DZ. Je skoda ze ho tam Beranek nestavel.

                                      • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                        Navyseals     před 9 lety 05.06.2015 13:24 |  
                                        0 0

                                        Švec hrál DZ naposled pod Jarolímem.

                                        • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                          vavicek     před 9 lety 05.06.2015 15:03 |  
                                          0 0

                                          Nesmysl v Holandsku to hrál taky.

                                          • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                            dejva     před 9 lety 05.06.2015 15:14 |  
                                            0 0

                                            Hral a mel by ho opet hrat i ve Slavii. Utapet ho na pravo v obrane je stejnej nesmysl jako nechat hrat Minu Cernyho na kridle misto toho, aby hral podhrota.

                                            • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                              Hektor     před 9 lety 05.06.2015 18:21 |  
                                              0 0

                                              Já si myslím, že nesmysl je Míňu Černýho vůbec stavět. I když je mi ten kluk jinak sympatický, nevybavím si z podzimu snad jedinou jeho kloudnou akci. A že hrál v té době dost pravidelně.

                                              • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                                dejva     před 9 lety 05.06.2015 19:05 |  
                                                0 0

                                                Cerny stejne jako Latka jsou hraci, kterym neni jedno kdyz Slavia prohrava a vzdycky chteji s nepriznivym vysledkem neco udelat. Jsou to drici, kteri se vzdy budou rvat za sesivany dres. Milan si musi misto v sestave stejne jako ostatni vybojovat nikdo nechce , aby hral za zasluhy. Pokud uz se do zakladni 11 dostane zaslouzil by, aby hral tam, kde to umi nejlepe. A ne, aby diky naprosto zmatene prestupove politice klubu jen latal diry v sestave.

                                                • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                                  Hektor     před 9 lety 05.06.2015 23:27 |  
                                                  0 0

                                                  Milan je srdcař, ale po všech těch zraněních se do toho prostě nemůže dostat.

                                      • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                        klimi     před 9 lety 05.06.2015 13:25 |  
                                        0 0

                                        A tragédy jako Bortel, Gecov a spol sem přivedl kdo?

                                        • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                          dejva     před 9 lety 05.06.2015 14:49 |  
                                          0 0

                                          Bortel prisel na doporuceni Kubika. Nikdo nepopira, ze to byl Kuseho preslap. Gecov nemel absolutni zajem hrat za klub, ktery mu za jaho praci neplati. Ovsem fotbalista asi neni spatny.

                                          • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

                                            Navyseals     před 9 lety 05.06.2015 15:29 |  
                                            0 0

                                            Kdo mu neplatil? Ten zoufalec čtvrt mega měsíčně.

  7. budoucnost

    rak (přítel SN)     před 9 lety 05.06.2015 10:34 |  
    0 0

    Můj odhad dalšího vývoje.
    Žádná změna. Beránek zůstane a bohužel i celé vedení a vlastník.
    Řada lidí to po hrozbě Horníkem bude nakonec akceptovat, i když pro budoucnost Slavie to dobře není.

    • Re: budoucnost

      martyni (přítel SN)     před 9 lety 05.06.2015 10:58 |  
      0 0

      A co by bylo pro budoucnost dobre, krom vzyvanych miliardaru?

    • Re: budoucnost

      Thorklaer (přítel SN)     před 9 lety 05.06.2015 11:30 |  
      0 0

      já tedy nechápu, co je pro tebe ideální scénář? Majitele za 14 dní nezměníme, takže pokud by zůstal Beránek a kdyby Bůh dal a odešel Kisel, je to maximum, co jde udělat v současném stavu.

  8. Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

    martyni (přítel SN)     před 9 lety 05.06.2015 10:43 |  
    0 0

    Tohle je proste obrazek naseho nestesti poslednich let. Nejde o to, ze nas Rebicek vlastni a nepumpuje do klubu penize. Jde o to, ze sam klub ridit neumi a nedari se mu najit lidi, kteri by to umeli a byl na ne spoleh.

    Kusy se samozrejme ukazal jako hajzl, ostatne taky jsem slysel, ze ho zamestnanci nesnaseli a proc. Nicmene z cele kauzy cisi naprosty amaterismus majitele, ktery si neumi udelat ve sve firme poradek. Tu prisernou vyderacskou smlouvu, na niz je zalozen insolvencni navrh, podle vseho skutecne podepsal. A ted se divi, ze nekdo trva na jejim plneni... Boze! Je mozne, ze se podari prokazat, ze je smlouva neplatna, ostatne ve smlouve neni specifikovano zadne plneni Kusyho a ani zadne realne plneni nebylo poskytnuto, rozhodci soud, ktery rozhodoval o predchozim obdobi, neni treba brat az tak vazne, je smutnou realitou, ze ten muze prisoudit fakt cokoliv. Nicmene podpisem smlouvy, kterou Rebicek zrejme ani nehodlal plnit, ohrozil svoji firmu!

    Dalsim amaterismus je tohle vyjadreni, predpokladam, ze tohle nemohl formulovat Jirka Vrba.. Mnohe vety nedavaji smysl, jsou zde nesmysly jako "vznešený návrh", Kusý se tu dehonestuje přesně takovým způsobem, který mu jen dává možnost k podání žaloby na ochranu osobnosti a snadnému výdělku. Tohle přeci musí formulovat někdo se zkušenostmi z PR nebo aspoň právník...

    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

      dejva     před 9 lety 05.06.2015 11:27 |  
      0 0

      Presne tak .

  9. Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

    travel (přítel SN)     před 9 lety 05.06.2015 12:57 |  
    0 0

    Trochu odbočím,ale týká se to fotbalu.
    Tak jsem si přečetl článek v Hattricku od p. Skramníka o tom,že by nebylo na škodu,kdyby se na FAČR zaměřili obdobně jako se stalo v případě FIFA.Dovolím si sem dát z článku jeden odstavec,který plně charakterizuje,jak je u nás vše propojeno:

    Totéž čeká i strahovské „společenství“. Možná za týden, ale může to trvat ještě dlouho, protože současné Peltovo vedení má určitou významnou podporu v policejních kruzích, které bude zametat dosavadní vyšetřovací praxí pod koberec různé kauzy ještě nějakou dobu.

    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 05.06.2015 15:02 |  
      0 0

      Klidně muže jít o pokus jak donutit Aldu prodat co nejlevněji.Jen nevíme odkud případný vítr vane.

      • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

        naplavnik     před 9 lety 05.06.2015 15:07 |  
        0 0

        Dělá to na mne podobný dojem, i to časování mi přijde nenáhodný.

        • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

          marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 05.06.2015 15:25 |  
          0 0

          Hlavně argumentovat oprávněnost histerií je fakt demence. Je toasi tak jako kdyby mě někdo křivě nařkl, žeč jsem kradl a já se z té lži naštval. Taky by to automaticky neznamenalo, že jsme teda kradl.

    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

      Tomis68 (přítel SN)     před 9 lety 05.06.2015 15:49 |  
      0 0

      Gratulace Milanovi! Hned bude ta repre sympatičtější, navíc bez letce (ač nikomu nic zlého nepřeju)...

    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

      Fallen (přítel SN)     před 9 lety 05.06.2015 15:51 |  
      0 0

      Akorát se teď bojim, jestli už neni prodanej.

    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

      JohnyPine (přítel SN)     před 9 lety 05.06.2015 16:03 |  
      0 0

      Konečně se Milan dočkal a hned na nejdůležitější zápas kvalifikace.
      Snad mu to tam spadne.

    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

      Kara (přítel SN)     před 9 lety 05.06.2015 16:14 |  
      0 0

      Pěkné, myslím, že zasloužená tečka za jeho povedenou sezónou :)

  10. Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

    zeleznik2     před 9 lety 05.06.2015 17:21 |  
    0 0

    Komedie, komedie, fraška, proč až teď?měsíc po obdržení licence....
    opravdu, když to není dluh za Balaje, tak je to dluh za Deliho nebo teďka tohle....jinak Milan si to pozvání do repre zaslouží. Téma Horník, pokud to vzdal sám tak je to kanón, fans by ho stejně nepřijali, Uhrin?to je taky dost zvláštní, nemáme prašule a platili bysme Uhrina?to mi hlava nebere....no z prodeje Škody a Zmrhala možná....

    • Re: Vyjádření Slavie k insolvenčnímu návrhu

      bongor     před 9 lety 05.06.2015 22:28 |  
      0 0

      Prodat Milana a za to najmout Uhrina,to je jako v tý pohádce jak dědeček měnil krávu až mu nakonec zbyla jehla.