B-Tým

Jun. Jihlava - Slavia 2:1

Juniorka na Vysočině nestačila na svého souseda v tabulce a podlehla mu těsně 1:2. Trenér Pavel Řehák musel třikrát střídat kvůli zraněním.

Jihlava - Slavia 2:1 (2:0)

Branky: 11. Spirkoski, 25. Batioja - 89. Kuchta

Sestava Slavia: Hrubeš (46. Soukup) - Dostál, Broukal (58. Vitarigov), Pelikán (46. Kocourek), Kadavý (36. Möglich) - Prosek, Brož - Zámečník, Kuchta, Vukadinovič - Batka

Reportáž ze zápasu najdete na onlajny.cz.

"V prvním poločase bylo z naší strany několik zaváhání v obraně, soupeř nás potrestal dvěma góly. Ve druhé půli jsme podali lepší výkon, měli jsme víc ze hry, víc gólových příležitostí, ale náš první gól jsme vstřelili až v samém závěru zápasu," řekl kouč Pavel Řehák. V zápase musel třikrát střídat kvůli zraněním. "O poločase mi hlásil svalové problémy Hrubeš, koňara utrpěl Kadavý. Museli jsme střídat i Broukala kvůli pochroumanému kotníku, po střídání jsme stáhli hru jen na tři obránce."

Komentáře (24)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

    Jiri1     před 10 lety 24.03.2015 12:25 |  
    0 0

    U některých hráč) u mne převládá pocit , že ani nechtějí hrát vyše , že jim prostě rodiče odsponzorují béčko a oni se na pár let budou moci odávat dál svýn zálibám a občas si kopnout, Výkony mladých v áčku jdou dolu nehoráznám způsobem , obrovský podíl na tom má relizační tým béčka , který hráče nepřipravuje na áčko a utápí je doslova v blbostech.
    Už asi 3 mladý hráč mi řekl, že jeho životním cílem není hrát za Slávii , ale kdekoliv jinde u dvou šlo o mladežnické repre , hodně by mne zajímalo , kde je zakopaný pes.

    • Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

      Kunetice     před 10 lety 24.03.2015 13:30 |  
      0 1

      Je to nejspíš v tom že vidí ekonomickou situaci v klubu potm co jej vlastní Řebíček.
      Dokud to bude vlastnit tak se to nikam nepohne a stále se bude Slavia motat více či méně v marastu!

      • Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

        Jiri1     před 10 lety 24.03.2015 14:16 |  
        0 0

        Ano máte pravdu, nechtěl jsem to napsat na plnou hubu, prostě Necid, Suchý a další byli jiní , v mnoha věcech , mezajímali mejen peníze , ale do dneška maj Slávistickou hrdost.
        Jinak jsem docela hrdý na to , že i někteří dnešní hráči berou Slávii jako svůj klub , ale ubývá jich, spíš mi to pčijde , že hrdější jsou naše holky, ty jsou srdcačky až za hrob.

      • Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

        Barra     před 10 lety 24.03.2015 14:22 |  
        0 0

        A kdo rika, ze po Rebickovi pripadny novy majitel navysi rozpocet a ze "bude vse jinak"? Meli bychom prestavat hazet vinu jen na Rebicka. Pred 2 lety koupil Petr Paukner Duklu - ze by se nejak vyrazne posunuli smerem nahoru? Cas filantropu Korbelu je az na vyjimku Kretinskeho za nami, kazdy snad chape ze z fotbalu se nezbohatne.

        Nas rozpocet nam muze absolutni vetsina ceskych klubu zavidet. Sparta, Plzen a MB maji z ruznych duvodu vyrovnany rozpocet, vsude jinde, v a tom neni ceska liga vyjimka, se bojuje o penize a kluby se snazi udrzet hlavu nad vodou. Berme uz konecne realitu a opustme sny o Simane a Kellnerovi, kteri jsou naopak prototyp zdraveho a rozumneho investora. A budme radi ze pokusy o ruskeho majitele nebo Kazaka se ukazaly jako velka bublina. Nechtel bych byt v kuzi Rebicka, a uprimne receno, mit par set milionu navic bych i pres moji lasku k Slavii se nechtel stat majitelem. Protoze investovane penize se nikdy nevrati.

        • Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

          Jiri1     před 10 lety 24.03.2015 14:30 |  
          0 0

          Víte ted jste to řekl sám, v lize jsou kluby s plánovanám nižším rozpočtem, ale umějí hospodařit, tolik placených hráčů ,kteří byli v podstatě virtualní jsem nikde jinde neviděl a tu vizi o prodeji meživíme my , ale hlavně majitel, tedy pokud jím ještě je a ta hospodárnost by byla hlavní devíza , ne že rozprodáme zase nadějné hráče za nic a po pár letech je zhodnotí někdo jiný.

          • Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

            Barra     před 10 lety 24.03.2015 14:39 |  
            0 0

            Hraci nejsou majetek klubu a po vyprseni smlouvy muzou odejit, s tim nic neudelame. Dko jinak u mladych Dockalu, Vachu, Teclu, Gebru Selassieu a spol mohl predpokladat jejjch vyvoj? I tady plati, ze se musi udelat selekce, ktera nekdy vyjde, nekdy ne. Neobhajuji tim kroky vedeni, chci jen rict ze pozdejsi kritika je snadna. Ano, napriklad takovy Ondra Petrak odesel podle me pod cenu, ale beru okolnosti, ktere nas k tomu nutily. Chtel jsem ale jen rict, ze je na case prestat snit o tom jak modre by nebe bylo bez Rebicka.

            • Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

              Barra     před 10 lety 24.03.2015 14:41 |  
              0 0

              Dko = kdo, samozrejme mohl....

              • Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

                bongor     před 10 lety 24.03.2015 22:17 |  
                0 0

                Ahoj Barro,ono to úplně tak není.AŘ se zasloužil o to,že jsme se nepotopili úplně,ale
                trochu přecenil svoje síly,nemá na to,aby pořídil kvalitnější kádr a hlavně nemá na odpovídající výplaty,kterými by ty špičkové hráče udržel.Hráči si mezi sebou s radostí řeknou kolik u nich berou a když naši kluci slyší o kolik větší příjmy mají třeba rumuni,tak z toho určitě neskákají radostí.O zahraničí ani nemluvím.

                • Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

                  Barra     před 10 lety 25.03.2015 02:41 |  
                  0 0

                  Ahoj Bongore. Vzdyt s tebou souhlasim. Vzdy jde o penize, a ted jde o to, kde je vzit. Nedivejme se pritom na zahranici. Proc prislo pred necelymi 20 lety pres 44 tis divaku na Boby Brno - Slavii, kde minulou nedeli to uz bylo jen neco kolem 5 tis? Cesky fanda je rozmazleny, vybiravy. Pred 8 lety jsme hrali proti Jablonci 20 tis divaku pred vyprodanym stadionem. Neni smutne, ze ted najde cestu k nam jen prumerne neco kolem 6 tis? Neni smutne, ze my v ctvrte lize mame vetsi navstevy? Ale proc by lide chodili, kdyz kazdy, ale doopravdy kazdy zapas dostanou zdarma nabidnuty v primem prenosu na Isport? Proc by opustili komfort obyvaku a gauce, proc by cestovali a ztraceli cas, proc by platili stupenku?

                  Uz kdysi jsem psal, ze tyto prime prenosy cesky fotbal zabiji. Samozrejme ze nejde jen o ztratu vstupneho, ktere tvori jen cast prijmu klubu. Ale vice divaku = vetsi zajem sponzoru = vetsi prijmy pro klub = vice financnich moznosti = lepsi posily = lepsi fotbal = vice penez od divaku a sponzoru, atd, atd. Je to zacarovany kruh. Samostatna liga, tedy odtrzeni organizace ligy od FACR, o ktere by ted de facto melo byt rozhodnuto, je must. Doporucuji si vsem precist rozhovor s Dusanem Svobodou z 12.3.2015, ktery vysel na Isport (uvedu
                  nize, v mobilu mi ho nejde ted citovat). Mluvi take o tom, proc Berbr je tak zasadne proti - ztratil by svoji zakladnu a moc. Ukazuje ale take na to, ze v Dansku, kde se prodavaji televizni prava na prvni ligu za 47 mil eur, a v Cesku jen za 4,5 mil eur. Ze v Nemecku byla koncem 1980 prumerna navstevnost necelych 19 tis divaku, o deset let pozdeji temer 33 tis, o dlasich 10 let pozdeji jiz pres 42 tis. Ale to neprislo samo, chce to investovat do divaku, proces je dlouhodoby. A stejne tak tomu bylo v Premier League - v letech '80 nebyl sen nejlepsich hracu, aby hrali v Nemecku nebo v Anglii. A ted? A stejne tak prosla nizozemska a belgicka liga podobnou obmenu. U nas koupila italska spolecnost MS Silva televizni prava za prenos fotbalu pro obdobi 2014-19 za 275 mil eur! A ty penize jdou do klubu, ne federaci, a kdyz do klubu tak procentualni i do tech nenizsich lig (a to by Otakar Cerny v 2009 rozcileny, ze Slavie odmitla 1 mil kc za prime prenosy zapasu Champions League).

                  Ale samozrejme musi kluby take neco nabidnout, aby vubec o ne byl zajem a platily se takove castky. A tim prijdu k memu evergreenu, vychova mladeze neboli fotbalove
                  akademie. Kdo z mladych ceskych hracu uspel posledni dobu v zahranici na zapad od
                  Prahy? Porovnej to s Belgii, ktera ma stejny pocet obyvatel. Ale u nas to stalo 15 let tvrde, poctive a systematicke spoluprace mezi kluby a federaci. Nejedna se napriklad jen o 23-leteho Kevina de Bruyne, tuto sezonu doby pro 9 golu a 17 assistu v Wolfsburgu v 26
                  zapasech. Nahoda? Kdyby nebylo dalsich 15 nebo vice hracu, kteri se behem poslednich cca 3 sezon usadili v Anglii, Nemecku, Spanelsku, Italii (a ted nemluvim o ligach v Cyprusu, Turecku atd), snad. V nasem pripade ale zasadne ne. A vratim se k tomu zacarovanemu kruhu. Dobry zacatek by pro Slavii byl, kdyby na zapasy zacalo chodit alespon kolem 10 tis divaku, kteri by nejen chodili, kdyz se klubu dari, ale hlavne kdyz je klub potrebuje. A budme uprimni, kolik jich prislo proti Teplicim po dlouhe zimni prestavce, pote co Slavie hrala velmi dobry zapas v Liberci? Jen 6.221, tedy 30% kapacity stadionu. Dobre by bylo vedet, kolik fandu sledovalo tento prenos na Isport.

                    • Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

                      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 25.03.2015 08:24 |  
                      0 0

                      Nejvíc na to jsou zajímavé tyto dvě citace:Komise rozhodčích zůstane v gesci FAČR a druhá:Samostatná liga není o komisi rozhodčích. O výsledku fotbalových zápasů rozhodují chyby hráčů, ne rozhodčích.“ tímto je pro pan Svoboda blb nebo člověk neznalý poměrů či ty poměry úmyslně ignoruje.Nevím zda se smát či brečet.

                      • Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

                        Barra     před 10 lety 25.03.2015 09:13 |  
                        0 0

                        Vsude na svete, kde je liga autonomni, je komise rozhodcich v rukach federace - alespon jak ja to znam. Podstatne ale je, ze penize jsou moc a davaji tim moznost rozhodovat a ovlivnovat - a v tom je sila Berbra a spol. Kdyz bude liga autonomni, nepujdou prostredky z televiznich prav nadale do ruk FACR, ktera je nebude uz nadale rozdelovat a tim si kupcit hlasy. Sponzori nebudou uzavirat smlouvy s FACR co se tyce soutezi, FACR zustane jen narodni muzstvo.

                        Jde o prvni dobry krok. A kdo ma lepsi napady jak se dostat z klesti Berbra, Pelty a spll, at to hodi na stul.

                        • Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

                          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 25.03.2015 13:03 |  
                          0 0

                          Jo jenže tohle v Čechách tak uplně neplatí, protože estébák má pod palcem černoprdelníky a těm platí kluby za rovinu atd.To nemá nic společného se sponzory a nebo s těmi právy.Dokud se tahle parta nerozpráší nic se nezmění,navíc sudí nevyměníš ze dne na den a začínají pískat od nejnižších soutěží, kde jsou patřičně vychováni.Jak známo tak je to největší mafie v českém fotbale s dokonalou organizací,kterou prakticky nikdo nerozstřelil.

                          • Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

                            Barra     před 10 lety 25.03.2015 13:39 |  
                            0 0

                            Ostrihnuti od penez = sestrihnuti kridel. Kym je estebak zvolen? Kdyz mensi kluby nebudou muset mit obavu o penize a nebudou tim zavisli na Berbrvovi a spol, a budou naopak financovani pres samostatnou ligu, bude to prvni krok k tomu, aby Berbr ztratil sve priznivce, kteri ho posadili do kresla.

                            A neco se bude dit. Nebo radeji skuhrat, nedavat a cekat ze se to samo nekdy zazracne zmeni?

                            • Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

                              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 25.03.2015 15:32 |  
                              0 0

                              Tak samozřejmě jakýsi posun by to mohl být,jaký to ukáže čas.Jinak nadávat a skuhrat klidně mužem dál,protože my tady nic nezměníme.Jsi na velkém omylu a možná neznalý poměrů v českém fotbale.Pána z Plzně podporují hlavně sudí a ti jsou skvěle organizovaní jak už jsem uvedl,dále malé kluby zase tak závislí na něm nejsou,no určitě jim může pomoci s nějakou dotací,ale není to tak zásadní, jako ta parta černejch co spolu kamarádí,ne nadrarno se říká že bez nich se ve fotbalověm hnutí nic neuprdne, tím nemyslím 1 a 2 ligu ta je relativně nejméně pod vlivem,ale opravdu jenom relativně.

                  • Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

                    bongor     před 10 lety 25.03.2015 05:53 |  
                    0 0

                    Přečtu si to,i když od bolševika nic nečtu.Máš pravdu s těmi přenosy ze západu.Když si pustím třeba Liverpool-United,těžko se přinutím koukat na Liberec-Jablonec.Navíc
                    přinejmenším od konce 90.let ,konkrétně od chvíle,kdy se enormně zvedly zisky za LM,tak se začalo podvádět takovým způsobem,že na to málokdo mážaludek.Viz.třeba tvít Baroše.Já to třeba sleduju jen kvůli Slavii,jinak bych věděl o mnoha lepších způsobech, jak trávit volný čas.Zásadní bylo,že se hlavní strůjce a vynálezce toho podvodného systému nepotrestal a ty podvody se klidně dělají dodnes,nestydatě přímo před očima veřejnosti.Třeba v Itálii to srubli tvrdě,u nás to odnesly jen čudly.

            • Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

              slaviator     před 10 lety 24.03.2015 23:37 |  
              0 0

              Na postu Váchy tu byli tehdy o dost lepší hráči, Dočkal odešel prý za hodně nadstardatní částku do Liberce a údajně jsme tam měli navíc předkupní právo zpět... Na Tecla jsme neměli peníze a Gebre Selassieho pokazil Karel Jarolím, když jej šiboval sestavou...

              • Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

                bongor     před 10 lety 25.03.2015 05:56 |  
                0 0

                Ono to pako ani dnes nic moc nehraje,nebýt na Letné,tak po něm ani pes neštěkne a každý měsíc by měl 4 žluté.

            • Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

              slaviator     před 10 lety 25.03.2015 20:51 |  
              0 0

              Na postu Váchy tu byli tehdy o dost lepší hráči, Dočkal odešel prý za hodně nadstardatní částku do Liberce a údajně jsme tam měli navíc předkupní právo zpět... Na Tecla jsme neměli peníze a Gebre Selassieho pokazil Karel Jarolím, když jej šiboval sestavou...

              • Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

                vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 25.03.2015 21:23 |  
                0 0

                Gebré měl smůlu, že se zranil a přece jenom tu býval přetlak v sestavě a pak nedostával tolik šancí tak byl odejit.

    • Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

      naplavnik     před 10 lety 25.03.2015 11:21 |  
      0 0

      never ending story again... never ending story again... never ending story again... never ending story again... ;-)

      • Re: Jun. Jihlava - Slavia 2:1

        spino     před 10 lety 25.03.2015 14:27 |  
        0 0

        Skončí to jejich pozavíráním. Janoušek už je ve vězení, Rittig tam má namířeno, na řadě jsou Hrdlička, Kleslová, Richter, Rázl a další škůdci Slavie.