Přípravná utkání

Slavia - FK Amkar Perm 0:0

Slavia v posledním zápase na soustředění v Turecku remizovala s ruským Amkarem Perm 0:0 a vrací se tak do Prahy s bilancí 1-2-2 a skóre 3:4.

Slavia - FK Amkar Perm 0:0

Sestava Slavie:
Hrubeš - Mikula, Latka, Fialka, Tamás - Deli, Hrubý - Vukadinovič (78. Mičola), Piták, Zmrhal - Červenka

Slávisté mohli brzy prohrávat, ale výborným zákrokem se blýskl Karel Hrubeš a volej Jovičiče zneškodnil. Sešívaní měli první možnost v 19. minutě, Červenka dal pod sebe Pitákovi, ten však prováhal správný čas k zakončení. Branka Permu ve 22. minutě nemohla být uznána pro ofsajd a protože se do konce poločasu už nic zajímavého na hřišti nestalo, logicky byl poločasový výsledek 0:0. Ve druhé půli si první šanci připravili hráči Slavie, Zmrhal centroval na Pitáka, ten dal míč zpět na hranici vápna na Hrubého, ten však v dobré pozici přestřelil. O pět minut později Slavii podruhé v zápase zachránil Hrubeš, když zneškodnil velkou šanci soupeře. V závěru zápasu mohl strhnout vítězství na stranu Slavie Latka po rohu Pitáka, jeho hlavička však těsně minula tyč. Slávisté tak remizovali 0:0 a na soustředění v Turecku si v pěti zápasech připsali jen jediné vítězství.

Komentáře (114)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

    Pepino44     před 10 lety 08.02.2015 17:16 |  
    0 0

    Jak je vidět,tak to tam Karlos docela slušně rozděluje. Ale jak vidno bez Škody to tam asi nikdo nedá.

    • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

      bloudil     před 10 lety 08.02.2015 17:34 |  
      0 0

      Tak založnící jsou jaloví a pořádnýho útočníka za Škoďáka nemáme, chtělo by to ještě ten útok posílit a hlavně hrát na 2, od doby co hrajeme na 1 je to bída

      • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

        judy     před 10 lety 08.02.2015 17:39 |  
        0 0

        Kdo v lize a vůbec ze světa hraje na dva ?

        • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

          houston (přítel SN)     před 10 lety 08.02.2015 17:53 |  
          0 0

          My hrajeme i proti krajskýmu přeboru s jedním. A furt to okecáváme ofenzivními úkoly krajních záložníků a beků. A léta vidíme, že nikoho takovýho nemáme.

        • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

          Slawek     před 10 lety 08.02.2015 17:55 |  
          0 0

          Tak vyloženě na dva útočníky to být nemusí. Ale musí se hrát systémem, při němž je v útočné fázi ve vápně soupeře našich 5 - 6 hráčů. Tak to před lety začala praktikovat Plzeň a proto je dnes tam, kde je a kde bychom chtěli být i my. Je to také o fyzičce, rychlosti a ochotě, to je jasný.

      • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

        Pepino44     před 10 lety 08.02.2015 17:54 |  
        0 0

        Já vůbec nevidím problém v tom,jestli hrajeme na jednoho nebo na dva útočníky. Vždyť hraje pořád 11 hráčů. Problém je v tom,že záložníci toho jednoho útočníka nedoplňují.

        • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

          1rytir     před 10 lety 08.02.2015 18:02 |  
          0 0

          A proč ho nedoplňují? Je to způsobem hry? Něčím jiným? Když jsem si dnes přečetl on-line, tak Slavia na hřišti měla asi jen jednoho hráče - Pitáka. O útočníkovi Červenkovi se napsalo jednou, dvakrát? Je šílené vědět, že když nebude hrát Škoda, nedáme gól ani do prázdné kisny! Vysvědčení, na kterém stojí, že z pěti (!) zápasů jsme dali v Turecku jen tři (!) brankly je na propadnutí! A pokud by to mělo pokračovat i v lize (a není si proč myslet, že ne), pak budeme zase bojovat o záchranu. Tak impotentní v přípravě totiž zřejmě není ani jeden ligový tým!!! Štve mě to a hodně!

          • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

            steev (přítel SN)     před 10 lety 08.02.2015 18:29 |  
            0 0

            Dva týdny do začátku jarní části sezony a už zase skoro hrajem o záchranu. Lidi neblázněte. Vzpomínám si na přípravy kdy jsme vyhrávali jeden zápas za druhým a v lize to byla bída.A zas byly přípravy kdy se moc nedařilo a v lize to šlo.Nedělejme závěry z přípravných utkání.Když se bude týmu dařit ( a není důvod si myslet že nebude) tak přijdou i branky a body.

            • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

              edenian     před 10 lety 08.02.2015 19:11 |  
              0 0

              Steve nejsem uplne pesimista, ale duvod myslet si ze se tymu bude darit zatim neexistuje / vyjma cervenobileho srdce, ale tenhle princip uz dlouho nefunguje /. A to si jeste musime priznat, ze Skodovka se muze razem ocitnout v situaci predchozich let, kdy nebyl schopen vubec dopravit mic k brane, natoz dat gol.

              • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

                steev (přítel SN)     před 10 lety 08.02.2015 20:13 |  
                0 0

                Tak já si myslím že tým má po delší době kvalitu,byl vhodně doplněn,kdo z hráčů tady nechtěl být skončil,atmosféra v kabině je zdá se dobrá.Teď už záleží jen na Mírovi a tomu věřím že z týmu dostane maximum.
                Škoda podle mě těží z dobře odváděné práce zálohy,zvláště Kenia se mi moc líbí ale hlavně si daleko víc věří a nebojí se tak jako dřív.Věřím v to že jeho jalové roky se už nevrátí. Stejně jako po každé přípravě jsem pln očekávání a těším se na první zápas.

                • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

                  edenian     před 10 lety 08.02.2015 20:29 |  
                  0 0

                  Vira tu je :-) Ja jen vidim tu neschopnost davat goly. A to me proste tentokrat strasi nejvic.

            • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

              PetCC     před 10 lety 08.02.2015 19:57 |  
              0 0

              Já počítám, že se zachráníme ve 26. kole proti Budějovicím.

              • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

                edenian     před 10 lety 08.02.2015 20:26 |  
                0 0

                A to uz je pesimismus nebo jeste optimismus :-)

                • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

                  quelhar (admin)     před 10 lety 08.02.2015 21:04 |  
                  0 0

                  To je hodně velký optimismus, mít čtyři kola před koncem 12 bodů náskok na 15. místo. To bych se klidně vsadil, že to tak nebude.

                  • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

                    PetCC     před 10 lety 09.02.2015 09:50 |  
                    0 0

                    Jasně, nemyslel jsem , že budeme mít takový náskok, ale že překročíme 30 bodů :-)
                    Ale je možný, že letos nastane ten extra vyjímečný rok a sestupovat se bude i s vyšším počtem bodů, než 30.

                    • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

                      Travinho     před 10 lety 09.02.2015 14:10 |  
                      0 0

                      To si nemyslím, pochybuju, že by Hradec vylezl nad 30 a u Budějovic, Brna i Bohemky to taky bude tak, tak. Myslím si, že 30 letos stačit bude.

            • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

              urs (přítel SN)     před 10 lety 10.02.2015 10:02 |  
              0 0

              od nás je potřeba nejen očumovat na interfernetu, ale zajít zafandit :) ať věděj i ostatní krom Škodovky, že v tom nejsou sami
              --
              urs

              PS
              mladá pojede do Edenu konečně se mnou, dalo to práci, ale urve to ;)

          • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

            bongor     před 10 lety 08.02.2015 20:46 |  
            0 0

            Chtělo by to nakoupit aspoň metrák pilulek na impotenci

      • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 08.02.2015 18:08 |  
        0 0

        Jak chceš hrát na dva, když sám vidíš, že máme v kádru jen jednoho útočníka?

        • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

          klimi     před 10 lety 08.02.2015 18:50 |  
          0 0

          Já tam vidím tři.

          • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 08.02.2015 20:03 |  
            0 0

            To jo,ale jen jeden má ligovou kvalitu a taky né pořád.Hlavně at se Skoda nezraní,bez něj budeme mít problém.Balaj je fuč a Juhar se taky občas trefil i když po něm se mě nestýská.

            • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

              bongor     před 10 lety 08.02.2015 20:48 |  
              0 0

              Mně jo,byl to blázen,ale pro soupeře právě proto nečitelnej.Škoda,hodil by se.

              • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

                quelhar (admin)     před 10 lety 08.02.2015 21:03 |  
                0 0

                Juhar byl nečitelnej i pro vlastní hráče a vlastního trenéra :o)) Aneb na pokyny trenéra kašlu, budu hrát tam, kde chci já :o)

                • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

                  slaviator     před 10 lety 08.02.2015 23:29 |  
                  0 0

                  Juhar byl necitelnej i sam pro sebe. Kdybys postavil Forresta Gumpa a řekl mu Forreste, utikej! tak bys vedel co udělá...

          • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 08.02.2015 20:11 |  
            0 0

            No máme jednoho kvalitního útočníka (Škoda), jednoho kterej se jeví, že by se taky nemusel v lize ztratit (Diop) a pak jednoho nadějného juniora (Červenka) Aby jsme mohli hrát systém s dvouma útočníkama tak potřebujeme 3 podobně kvalitní útočníky. Ne, že na lavici bude do útoku sedět jen junior bez zkušeností.

            • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

              klimi     před 10 lety 08.02.2015 20:22 |  
              0 0

              Červenka není junior.
              Tak kdyby MB počítal se hrou na dva útočníky, tak by jich zde určitě bylo více.

            • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

              Falk     před 10 lety 08.02.2015 20:32 |  
              0 0

              No tak série přátelských zápasů je za námi ,ale žádné zázračné výsledky nejsou.Přiznám se,že mi to ani moc nevadí ,protože v této fázi je důležitá hra a souhra v týmu.Trošku mě zaráží ,že někteří hráči mají jasnou sestavu a na online nejsou vůbec aktivní .Hodnoceni Beránka je velmi opatrné a obecné .Těšim se na Žižkov .Ještě mi neříkejte ,že v té lepší skupině se všem zápas povedl,to prostě není možné ,když jsme zase remizovali a opět žádný pokus o změnu a ani náznak odvahy.O nic nejde ,je to příprava ,ale některým hráčům bych tak pořád slepě nevěřil.

              • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

                bongor     před 10 lety 08.02.2015 20:50 |  
                0 0

                Už jsi slyšel o taktice klamání tělem?Počkej v lize,teď to odnese Libe,Libe,Liberec.

                • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

                  vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 08.02.2015 21:34 |  
                  0 0

                  Bohužel v LB dostanem klepec jsou na nás nadržený a jde jim vysloveně o kejhák.První body očekávám až v domácím zápase.

                  • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

                    bongor     před 10 lety 08.02.2015 22:34 |  
                    0 0

                    Toho Šurala chtěl taťka Čáp a samozřejmě i soudruzi.Bakoš taky umí,nebude to lehký,ale když postavíme Dostála s Nitrou,tak je to posichrovaný,tam těžko projdou.

                    • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

                      klimi     před 10 lety 08.02.2015 22:40 |  
                      0 0

                      Pravda, škoda, že nebude hrát Juhy s jeho nepředvídatelným naváděním míče na levačku, ten by jim zatopil :))

                      • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

                        slaviator     před 10 lety 08.02.2015 23:35 |  
                        0 0

                        ...nebo by zatopil nám jako v Teplicích pod Radou, kdy pak dostal ceres...

            • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

              slaviator     před 10 lety 08.02.2015 23:33 |  
              0 0

              Necid začal hrát ligu v 17. V kolika ji hráli Suchy, Švec, Černý, Janda...
              Tak proč by podhrotoveho útočníka nemohl hrát třeba Kuchta, který se zatím jeví velmi dobře? A ono když by na to přišlo, co vrátit Látku zpátky do útoku? Popravdě na století mi přijde ze celkem chybuje a Bilek-Fialka se podle výkonu obou jmenovaných nejeví špatně, uvidíme jak budou hrát v Libé, ale klidně bych je nechal cele jaro spolu... A hrál na útok se Škodou a Latkou...

              • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

                spino     před 10 lety 08.02.2015 23:38 |  
                0 0

                Ano, Kuchtu bych také uvítal v sestavě A týmu.

                • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

                  Falk     před 10 lety 09.02.2015 06:37 |  
                  0 0

                  Taky si myslím ,že Kuchta by byl lepší než plašan Diop.Diopa jsem viděl několikrát,opravdu velmi dobrý fotbalista ,ale na ligu né a klíčová posila už vůbec,to je ta naše fotbalová politika,i když nejsou lepší než naši odchovanci budeme věřit v zázrak

              • Re: Slavia - FK Amkar Perm -:-

                Travinho     před 10 lety 10.02.2015 17:25 |  
                0 0

                Ti dva by se ale vůbec nedoplňovali. Latka na to aby hrál útok nemá ani rychlost a už vůbec ne fyzičku, když si vezmu kolik ofsajdů tam vždy v zápasech napáchá a chybí mu i obratnost. Na 20 minut do zoufalého tlaku možná, ale jinak ne.

  2. Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

    Fulham     před 10 lety 09.02.2015 07:29 |  
    0 0

    Bez jakéhokoliv postranního úmyslu ze zeptam - Venca Svěrkoš je pořád marod?

    • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

      slaviator     před 10 lety 09.02.2015 09:37 |  
      0 0

      Myslím ze ne, ale v říjnu mu Baník vypověděl smlouvu...

    • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

      Travinho     před 10 lety 09.02.2015 10:01 |  
      0 0

      Ano je marod, ale měl by se už uzdravovat. Nicméně baník mu vypověděl smlouvu logicky, protože Svěrkoš byl i několikrát týdně k vidění na stodolní a mnohdy v dost podroušeném stavu. Navíc co jsem slyšel, tak jeho koleno už nikdy nebude dobré...

      • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

        bongor     před 10 lety 09.02.2015 10:14 |  
        0 0

        No tak u nás by do Stodolní chodit nemoh,je to daleko.

        • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

          Barlblog     před 10 lety 09.02.2015 10:33 |  
          0 0

          Ale máme 100 dalších barů v dohledu. :-) Nevím jak probíhají vyjednávání, ale pokud je Vošahlík na testech u potencionálního zájemce, tak bych asi dal šanci Petrovi. Pokud negativně nepůsobí na kolektiv, tak je hloupost takového hráče mít v juniorce, když by potencionálně mohl nastoupit na hrotu, nebo kraji zálohy.

          Nic nepředvedl, ale v Olomouci a hlavně Slovácku dokázal, že to může být velice kvalitní hráč do týmu Top 8.

          Doufám, že do konce přestupního období dokážeme udat Juhara, Koreše a Vošahlíka.

          • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

            klimi     před 10 lety 09.02.2015 10:45 |  
            0 0

            Proč proboha dávat zase šanci Petrovi? Své zápasy za Áčko odehrál tragicky a zápasy za juniorku, kdy měl bojovat o Áčko, odchodil. Ne, ne,ne. Radši Kuchtu nebo Batku.

            • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

              Barlblog     před 10 lety 09.02.2015 10:50 |  
              0 0

              Jak jsem napsal, jeho slabé výkony uznávám. Pokud ho nedokážeme nikam poslat, což je pravděpodobné, bylo by možná rozumnější, aby byl jako střídající hráč A-týmu, než aby zabíral místo hráčům v juniorce. Kuchtu a Batku jsem neviděl naživo, nemohu soudit. Já osobně jsem zastáncem hostování ve II. lize, proto bych jim šanci dal nejdřív tímto způsobem.

              • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

                klimi     před 10 lety 09.02.2015 10:53 |  
                0 0

                Já bych ho nestavě vůbec ani za juniorku, nabízeli jsme ho Brnu, kam on nechtěl. Nevím, proč by měl na lavičce Áčka být hráč, který hře nepomůže? A ještě by byl na lavičce na úkor třeba Proška?

                Ano, já bych také byl rád, kdyby šli někam do FNL, ale...

              • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

                quelhar (admin)     před 10 lety 09.02.2015 11:03 |  
                0 0

                Také nesouhlasím a to z jednoduchého důvodu - jde o princip. Klub dal najevo, že hráče, který tu je na hostování nechce. Hráč si ale postavil hlavu s tím, že tu raději zůstane, než aby šel někam jinam. A když tu tedy zůstane, tak se nad ním má sportovní vedení slitovat a dát ho navzdory svému názoru zpět do přípravy s týmem? To by z toho klub vyšel naprosto tragicky. I kdyby Petr měl kvalitu na to, aby byl áčku prospěšný, tak by to bylo špatně. S tím, jakými výkony se Petr doposud ve Slavii prezentoval, je takové rozhodování ještě jednodušší.

                Pokud chce být Slavia po mnoha letech vnímána zase jako klub, kde rozhodování a vztahy jsou jasné a standardní, tak prostě nemůže hráče, kterého nechce a dala mu to jasně najevo, dát zpět do áčka jen proto, že tu zůstal.

                Mimochodem - pokud je rozestavení posledního zápasu juniorky napsáno správně, tak to považuji taky za přinejmenším nešťastné. Aby hráč, který má v klubu nulovou perspektivu (Petr), hrál na hrotu útoku na úkor velice perspektivního hrotového hráče (Kuchta), který tak musí hrát na kraji zálohy, mi přijde prostě absurdní. Ale třeba to je jen nepřesně napsané, nebo za tím jsou rozumné důvody, které nevidíme...

                • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

                  Pepino44     před 10 lety 09.02.2015 14:07 |  
                  0 0

                  Tak v tom,že Kuchta je napsaný na kraji zálohy problém nevidím, on si svoje místo najde, mně se mimo to,že dává goly líbí právě proto,že pracuje téměř na celém hřišti,podle mne by mu seděla stejně asi nejlépe pozice podhrota. Ale spíš mi vadí,že ten Petr vúbec nastupuje, ať je to na kterém koliv postě. Co se s ním stalo nevím. Než přišel do Slávie,tak se mi docela zamlouval, ale nyní je to pomalá,líná mrcha hrající bez zájmu. Hlavně jej vyhodit i z juniorky,podle mého tam kazí svým přístupem morálku u těch mladých kluků.

                • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

                  Thane (přítel SN)     před 10 lety 09.02.2015 14:19 |  
                  0 0

                  Existuje duvod proc musej za juniorku hrat? jako ze jim musej umoznit nekde nastupovat treba kuli predpisum nebo tak neco? Ja jinak nevidim duvod proc by nekteri hraci (nevlastnime je, konci jim smlouva, spatnej pristup k povinostem apod.) meli v juniorce zabirat misto byt na treninku..

                  • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

                    klimi     před 10 lety 09.02.2015 14:47 |  
                    0 0

                    Nikoho stavět nemusíš, to snad určuje trenér nebo případná domluva s mateřským klubem.

                    • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

                      Tomski     před 10 lety 09.02.2015 18:22 |  
                      0 0

                      jen bych doplnil, že máme v juniorce včetně bývalých hráčů áčka asi 13 hráčů...

                      • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

                        klimi     před 10 lety 09.02.2015 18:31 |  
                        0 0

                        Tak proč tam neposunout kluky z 19ky?

                        • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

                          jane (admin)     před 10 lety 09.02.2015 21:29 |  
                          0 0

                          Kvuli problemum, které mají se skolou.

        • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

          Fulham     před 10 lety 09.02.2015 12:50 |  
          0 0

          třeba by si Mira vzal k sobě - ma v tom praxi...:-)) dík za
          info

          • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

            Fulham     před 10 lety 09.02.2015 12:51 |  
            0 0

            by si ho...

  3. Důvody ke zdrženlivému optimismu

    tantalos     před 10 lety 09.02.2015 11:59 |  
    0 0

    Je obtížné posuzovat stav mužstva po shlédnutí několika krátkých reportáží a přečtení onlajnů, přesto se mi zdá, že by situace nemusela být špatná.
    1. Po dvou dlouhých soustředěních by měl mít MB jasno, na koho se může spolehnout a na koho ne. Pět utkání se hrálo proti mužstvům, která víceméně odpovídají svou úrovní české lize, a v žádném z nich nedošlo k vyloženému propadáku. Z toho Slovinci a Rusové jsou evidentně velmi kvalitní, balkánští hráči se zase chtěli proti "bohatším" čechům ukázat.
    2. Věřím trenérovým slovům, že všechna nová zranění by se mohla do začátku ligy vyléčit a že budeme mít mančaft až na Berkyho a Míňu kompletní.
    3. Až na Škodu bohužel nemáme střelce, ale máme poměrně silnou skupinu hráčů vhodných na skorování ze standardek: Latka, Škoda, Deli, Bílek (Fialka). Měli bychom si je nacvičit jako Příbram. K tomu by se mohl hodit Boudjemaa.
    4. Sestava proti Permu plus Škoda, Bílek a Kenia bude zřejmě základní. Přiblížili jsme se k tomu, abychom byli sehraní.
    5. Na místo na hrotu čekají i Batka a Kuchta, takže je z čeho si vybírat

    • Re: Důvody ke zdrženlivému optimismu

      tantalos     před 10 lety 09.02.2015 14:24 |  
      0 0

      6. Na slabé místo levého obránce přišli Tamás a Deli.
      7. V základní osmnáctce máme dost kvalitních hráčů:
      Mikula, Latka, Bílek, Tamás, Deli
      Baez, Hrubý, (Švec), Mičola,
      Kenia, Zmrhal, Piták, Boudjemaa, Škoda, Bazal
      plus
      brankáři a Vukadinovič nebo Prošek a asi Fialka místo Švícka.
      Za určitých, málo pravděpodobných okolností, by bylo možné nasadit Nitrianského a Juhara - aspoň jsou zkušení. Pořád je tu Dostál
      Na Kodrovi, Červenkovi, Diopovi, Kuchtovi, Batkovi a Fotrovi by se mělo pracovat individuálně

      • Re: Důvody ke zdrženlivému optimismu

        Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 09.02.2015 14:43 |  
        0 0

        + na standartky máme hráče jako Piták, Kenia, Boudjemaa a jeden z nich by měl být rozhodně na hřišti. Jinak nejsem si jist, jestli Deli je zde, aby hrál na LO. Spíš DZ nebo stoper.

      • Re: Důvody ke zdrženlivému optimismu

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 09.02.2015 15:50 |  
        0 0

        Taky mi prijde, ze by to nemelo byt tak zly, z pripravnych zapasu bych si nedelal velkou hlavu, kolikrat se nam v priprave darilo a pak to byla tragedie. Kadr je slusnej, spis nez posilit by to chtelo najit misto pro ty, se kterymi se uz nepocita.

        • Re: Důvody ke zdrženlivému optimismu

          naplavnik     před 10 lety 09.02.2015 16:25 |  
          0 0

          Dozadu je to spíše posílené, ovšem dopředu to zůstalo téměř při podzimním, resp. počítal bych jen "příchod" Kenii, který toho moc neodehrál, jinak neproduktivní kraje zůstaly v podstatě při starém. Vzadu by to mělo být nyní pevnější, vepředu jsme asi odkázání na formu Škody a kreativitu Levana. A taky by mě zajímalo, jak vypadá předpověď v nadcházejících několika málo dnech, hlavně tedy povětrnostní podmínky ve směrem od Edenu, přeci jen okno se uzavírá 21.2. a potřebovali bychom udat několik nevyužívaných hráčů. Rýsuje se nějaký pohyb?

          • Re: Důvody ke zdrženlivému optimismu

            klimi     před 10 lety 09.02.2015 16:31 |  
            0 0

            Jak bylo řečeno, Vošahlík je s nějakým týmem v Turecku, o Juhara údajně zájem je. Petr ze Slavie nechce.

            • Re: Důvody ke zdrženlivému optimismu

              naplavnik     před 10 lety 09.02.2015 16:45 |  
              0 0

              Tak alespoň kdyby tihle uvedení dva zmizeli, Petr bude asi fakt raději sedět na tribuně, ale ještě bych nabídl jednoho ze dvou Nitranský nebo Martin Dostál. Raději toho prvně jmenovaného.

              • Re: Důvody ke zdrženlivému optimismu

                mats     před 10 lety 09.02.2015 18:42 |  
                0 0

                Pokud Petr ze Slavie nechce, tak si myslím, že jiná varianta než tribuna nepřichází do úvahy. Pravda, soudím jenom podle toho, co předvedl na hřišti, pokud se tam dostal, ale to opravdu jen zabíral místo jiným...

          • Re: Důvody ke zdrženlivému optimismu

            birkin     před 10 lety 09.02.2015 16:34 |  
            0 0

            nerekl bych, ze kraje se nezlepsily...verim, ze Tamas i Svec budou lepsi nez podzimni krajni beci

            • Re: Důvody ke zdrženlivému optimismu

              naplavnik     před 10 lety 09.02.2015 16:39 |  
              0 0

              Měl jsem na mysli křídla, na beku snad ještě podepíšeme toho Švícka a tam bych se snad potom až tak nebál.

              • Re: Důvody ke zdrženlivému optimismu

                no-nick     před 10 lety 09.02.2015 17:27 |  
                0 0

                Já bych za posilu bral i Bazala...

              • Re: Důvody ke zdrženlivému optimismu

                martyni (přítel SN)     před 10 lety 09.02.2015 19:12 |  
                0 0

                Na kridlech je nove Bazal, Micola a vlastne i Zmrhal, zda se. Takze varianty oproti podzimu jsou a marny by bejt nemusely. S tim ze Vuk i Prosek by se meli zlepsovat. Nepanikaril bych, ze to stoji a pada na Levanovi s Milanem, bylo tomu tak na soustredeni, to ale neznamena, ze to tak bude celou sezonu.

            • Re: Důvody ke zdrženlivému optimismu

              Travinho     před 10 lety 09.02.2015 19:47 |  
              0 0

              No já nevím, když si vzpomenu na většinou dost nadstadartní výkony Dobrotky, tak se bojím sešupu dolů. Tamas je neznámá, může být lepší než Juhar, ale taky nemusí.

              • Re: Důvody ke zdrženlivému optimismu

                tantalos     před 10 lety 09.02.2015 20:14 |  
                0 0

                Dobrotka je pan fotbalista, jenže trpí na únavové zlomeniny, takže stavět se asi na něm nedá. Navíc to není typ k ježdění po lajně. Mikula a Švec nemusí být o moc horší v čisté defenzivě a možná toho oběhají víc, na druhé straně jeho přehled bude asi Mikulovi chybět. Švece jsem léta pořádně neviděl, ale kvalitní hráč to vždy byl.
                Tamás je samozřejmě neznámá. Deliho by sice bylo v obraně škoda, ale nevěřím, že by nadělal tolik kiksů jako Juhar.

                • Re: Důvody ke zdrženlivému optimismu

                  Travinho     před 10 lety 09.02.2015 20:48 |  
                  0 0

                  Co se týče srovnání Deli - Juhar, tak bych JuharA nepodceňoval, byl dost užitečný, když zůstával jako poslední pří útočných standartkách a dokázal toho dost pohasit díky rychlosti. Podpora útoku, jak kdy, ale přišlo mi, že se vzadu zlepšoval, ale co s ním dělat, když je to blb?
                  Dobrotka byl skoro celý podzim fit a Švec s Mikulou také nejsou příkladem hráčů, kterým by se zranění vyhýbaly obloukem. Navíc mi přišlo, že Martin dokázal vcelku dobře podporovat i útok. Je sice pravda, že typ na vyložené ježdění po lajně to není, ale Švec ani Mikula také ne.

                  • Re: Důvody ke zdrženlivému optimismu

                    tantalos     před 10 lety 09.02.2015 21:18 |  
                    0 0

                    Nechci ti oponovat - určitě se nedá říct, že nemáš pravdu. Víc budeme vědět zhruba v polovině března.
                    Pro mě je důležité, že Tamáse a Deliho Beránek chtěl. A věřím, že MBVCD.

                    • Re: Důvody ke zdrženlivému optimismu

                      Falk     před 10 lety 09.02.2015 22:09 |  
                      0 0

                      Trošku z reality Tamas je naprosto neznámý ,pro Zmrhala opět nutně hledáme post ,Vukadinovič pořad hraje v té lepší skupině (moc si nepamatuji ,že by zářil na Žižkově nebo u nás).Dobrotka byl pro mě pan fotbalista,ale zatím nemám špatný pocit ze současných výsledků.Dost napoví Žižkov a Liberec

                      • Re: Důvody ke zdrženlivému optimismu

                        afro     před 10 lety 10.02.2015 11:12 |  
                        0 0

                        Tamás je opravdu velká neznámá, ale levý bek je jeho post, tak alespoň tak... Doufejme, že to nebude druhej Ritchie...

                        Se Zmrhalem to vidím podobně a co si pamatuju, tak jednou, dvakrát už na tomto postu v lize nastoupil a mě tam teda vůbec nepřesvědčil.

                        Vukadinoviče v základu očekávám stoprocentně a MB v tom absolutně nerozumím. Ano, snaží se, je rychlej, ale efektivita jeho hry je žalostná. A ke všemu je tu jen na hostování. Koho místo něj, když se Mičola nedal dohromady? Těžká volba. Jsem příznivec Boudjemmay, ale ten podle mě nemá důvěru MB a ano dozadu je to bída.

                        Výsledky z přípravy bych nepřeceňoval, ale obávám se, že když nám vypadne jeden z dua Kenia, Škoda jsme v průšvihu. Ale stejně se těším na první kolo. :-)

                        • Re: Důvody ke zdrženlivému optimismu

                          klimi     před 10 lety 10.02.2015 11:48 |  
                          0 0

                          Tak to já naopak ohledně Vuka MB chápu, protože ať tam hrál kdokoliv, tak byl totálně neschopný dopředu něco vymyslet, obejít hráče, natož nacentrovat. Vuk aspoň soupeřům trochu zatopil.

                        • Re: Důvody ke zdrženlivému optimismu

                          Travinho     před 10 lety 10.02.2015 17:40 |  
                          0 0

                          Pepa Bazal přeci, žádná těžká volba...

  4. Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

    Dobi     před 10 lety 10.02.2015 06:13 |  
    0 0

    Možná malinko mimo téma, ale jistě zajímavá zpráva přišla ze Splitu: Po necelých dvou letech se vzdal 4. února trenérské pozice Igor Tudor, těsně před zahájením jarní části HNL. Někteří z nás jej mohli poznat osobně při památném podzimním startu Hajduku v Praze jako trenéra poctivého a zapáleného, který byl postaven před podobné problémy jako tu a tam bývají i ve Slavii - nedostatek financí a nutnost budovat nový a lepší Hajduk především na bázi vlastních odchovanců. Popřejme jemu i Hajduku, aby jaro 2015 přinášelo jen a jen optimistické zprávy!

  5. Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 10.02.2015 10:22 |  
    0 0

    Luboš Urban o Korešovi: "Štěpán Koreš je sice Jihočech, začal dobře, ale pak se stáhl, jeho výkony úplně vyčichly a seděl na lavičce. To nikomu neprospělo. Musí změnit přístup k fotbalu, není náhodou, že ho ve Slavii zpátky nechtějí. Musí si to v hlavě srovnat.“

    • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

      Euforak (přítel SN)     před 10 lety 10.02.2015 11:11 |  
      0 0

      Tak to víme všichni, že na to sere jak na placatej šutr.

      • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

        Tomski     před 10 lety 10.02.2015 12:55 |  
        0 0

        ví se o tom něco víc ? jestli má špatný přístup nebo kde je problém ? sice jsou tady lepší hráči, ale potenciál měl...

        • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

          goop     před 10 lety 10.02.2015 17:13 |  
          0 0

          Taky souhlasim, že uměl zahrát, občas se mi líbil, ale jindy to nestálo za nic. Nechápu, proč u něj ta nevyrovnanost výkonů...

  6. Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

    Borris     před 10 lety 10.02.2015 11:48 |  
    0 0

    Nějak to s tím Švíckem vázne. Pořád to není dotažené a za necelé dva týdny už jedeme do Liberce.

    • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

      quelhar (admin)     před 10 lety 10.02.2015 11:53 |  
      0 0

      V přípravě hrál oba zápasy v sestavě s náhradníky a ne se základní sestavou, takže i když se jeho příchod dotáhne, stejně by asi začal jako dvojka za Mikulou...

      • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

        Borris     před 10 lety 10.02.2015 12:26 |  
        0 0

        Jo to máš pravdu. Já jen jestli to neznamená nějaké komplikace, že se to ještě nedotahlo. A přístupové okno je otevřené přesně do zápasu s Libercem.

        • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

          quelhar (admin)     před 10 lety 11.02.2015 09:42 |  
          0 0

          Čekal bych, že to prostě visí na tom, zda budeme schopni se zbavit štědře placených hráčů v juniorce.

  7. Pro diskusi

    tantalos     před 10 lety 10.02.2015 12:03 |  
    0 0

    Co myslíte, nedala by se léčit naše střelecká impotence alespoň dočasně a pro případ zranění a po dobu přípravy mladších směsí pivo - víno- becherovka?

    • Re: Pro diskusi

      klimi     před 10 lety 10.02.2015 12:28 |  
      0 0

      Víno má rád Honza Blažek?

      • Re: Pro diskusi

        klimi     před 10 lety 10.02.2015 12:29 |  
        0 0

        Nechte ty mladé se ukázat, když budete jejich šanci v ostrém zápase pořád odkládat, tak se do toho nikdy nedostanou :))

        • Re: Pro diskusi

          Fulham     před 10 lety 10.02.2015 16:51 |  
          0 0

          Klimi mám s tím problém - jestli máme ambice, nemůžeme kdybysenedejbozeporouchalaSkodovka (bojím se to vyslovit) něco zkouset - budu první kdo v sedesaty za stavu 3-0 bude hulakat mladý na plac - ale jestli chceme vyhravat, musíme mit dva útočníky.... Hotovy útočníky. Na jinejch postech je to osefovany - vepředu ne. Nezbývá než doufat, ze MBVCD....třeba vidí alternativu v záloze a nebo je nekterej z tech mladochu již připraven. Hin sa hukaze..

      • Re: Pro diskusi

        tantalos     před 10 lety 10.02.2015 13:08 |  
        0 0

        no tak tedy vodka, já radši víno

    • Re: Pro diskusi

      Borris     před 10 lety 10.02.2015 12:30 |  
      0 0

      No co jsem četl, tak Fordovi to tam prý v přípravě v Příbrami celkem padá v přípravě. Ale pokud vím, ještě to Příbrami nepodepsal. Zato nám jestli se zraní Škoďák, tak jsme jasný. Pánbůh nám ho ochraňuj.

      • Re: Pro diskusi

        Travinho     před 10 lety 10.02.2015 17:31 |  
        0 0

        Věřte trochu tomu Červenkovi. Superligový útočník to sice není, ale na podzim se mu v druhé lize poměrně dařilo a minimálně svým pohybem a sílou v osobních soubojích může soupeřům hodně zatopit.

    • Re: Pro diskusi

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 10.02.2015 18:40 |  
      0 0

      Fořt jel na pivo,vodka,becherovka -a jak mu to střílelo :).

  8. Příprava se Šiškovem v NBK

    Eramies (přítel SN)     před 10 lety 10.02.2015 13:20 |  
    0 0

    Slavia má sehrát poslední přípravu proti Žižkovu v sobotu od 14h v Nymburce, v areálu "Tyršák". Bohužel, podle správců areálu není věc vůbec jistá. Aktuálně jsou hřiště tak podmáčená, že se na nich nedá hrát; hrozí, že pořadatel Slavii zruší rezervaci na hřiště. Mělo by se to rozseknout ve čtvrtek.

    Doufám, že to půjde, jako místňák bych určitě nevynechal...

    • Re: Příprava se Šiškovem v NBK

      Travinho     před 10 lety 10.02.2015 17:33 |  
      0 0

      To já bych přesun do Prahy uvítal. Osobně nechápu, proč nezkusíme přípravu klidně i na hlavním stadionu. Orientace v prostoru je přeci jen na takovém hřišti trochu odlišná a kluci by si to měli před soutěží vyzkoušet.

      • Re: Příprava se Šiškovem v NBK

        Eramies (přítel SN)     před 10 lety 10.02.2015 19:02 |  
        0 0

        Z hlediska mojí osoby si přeju vidět zde ve Svinibrodu milovanej tým v posledním zápase před jarem, do něhož jsem natěšenej (zatím) asi nejvíc za poslední tři roky.

        Z hlediska Slavie máš ovšem naprostou pravdu. Mělo by se hrát na Slavii, ideálně v Edenu.

      • Re: Příprava se Šiškovem v NBK

        ortevor     před 10 lety 10.02.2015 19:22 |  
        0 0

        taky neskromne doufam v Eden :)
        a pro vetsinu fanousku by to taky bylo lepsi..

  9. Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

    zeleznik2     před 10 lety 10.02.2015 16:16 |  
    0 0

    Tak další remíza a hlavně nula u vstřelených gólů, na druhou stranu jsme neinkasovali, což je pozitivní, ale bez Škodáka to asi fakt nedáme, ano Milan Škoda se stal pro nás opravdu nepostradatelným hráčem, kdo by si to taky před třemi čtyřmi roky pomyslel. No časy se mění, teď je Milan pro nás plejerem č.1 Karel Piták hrál celý zápas v ofenzívě, že by dostal příležitost v základu pro jaro? dosud hrál v přípravě DZ, vše rozsekne zápas s Viktorkou, jsem zvědavý jak...

    • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

      judy     před 10 lety 10.02.2015 16:24 |  
      0 0

      No já osobně se nemohu dočkat zápasu v Liberci a můj první letošní výjezd .. Jediné vím zcela jistě že klobásu si na stadionu nedám protože to co dělají v Liberci nemá s klobásou nic společného... ( "pečou" je tam v troubě na plechu s vodou ) , tedy aspoň v sektoru hostí...

      Vím že o tom asi Míra nepřemýšlí ale velmi rád bych se podíval na zálohu kde by vedle sebe hráli Piták -Levan -Damian -Mičola (4-1-4-1)

      • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

        Travinho     před 10 lety 10.02.2015 17:35 |  
        0 0

        Proč ne Hrubý, Zmrhal a Bazal? Jsou to mladí odchovanci a v přípravě se jim daří. Minimálně dva z nich by podle mého měli hrát!

        • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

          judy     před 10 lety 10.02.2015 18:41 |  
          0 0

          Zmrhala bych dal za ně s Baezem nebo Delim .. Bazala jsem v životě neviděl tak nemohu soudit a Hrubého jsem viděl naposled asi před rokem a to mě nepředsvědčil a nemohu soudit někoho koho jsem neviděl rok hrát..

          • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

            judy     před 10 lety 10.02.2015 18:43 |  
            0 0

            Počkat to mi nějak nevychází :D

            • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

              judy     před 10 lety 10.02.2015 18:44 |  
              0 0

              hmm tolik dobrých hráčů a tak málo místa ...

          • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

            Travinho     před 10 lety 10.02.2015 18:46 |  
            0 0

            Tak zajímavé, že soudíš Mičolu, toho jsi snad viděl? Nehledě na to, že bys dal za čtyřčelnnou zálohu další 2 záložníky a zároveň píšeš, že bys to postavil 4-1-4-1. To se na mě nezlob, ale nedává to hlavu ani patu.

            • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

              judy     před 10 lety 10.02.2015 19:36 |  
              0 0

              Mičola u nás hraje již delší dobu a vím co od něj dokážu čekat takže ano toho bych se nebál pokud se dostane do formy nemám problém..

              • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

                judy     před 10 lety 10.02.2015 20:01 |  
                0 0

                Dobrá když pominu moji zmatenost v předešlé sestavě co takto ?

                Berkovec, Mikula-Latka-Bílek-Tamás ,Deli-(Baez), Mičola(vuka)-Kenia-Piták-Zmrhal, Škoda

                • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

                  Travinho     před 10 lety 10.02.2015 20:21 |  
                  0 0

                  Mičola rok nehrál fotbal, to se podepíše i na jinačích borcích, úplně bych zde tvůj optimismus nesdílel a na jeho pozici viděl ve velké formě hrajícího Bazala. Jinak se mi to docela líbí.

      • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 10.02.2015 18:24 |  
        0 0

        No nevim, to by byla dost pomalá záloha.

  10. Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

    Betynka58     před 10 lety 10.02.2015 16:48 |  
    0 0

    Mám dotaz - nebude nějaký sestřih z těch nedělních zápasů?

  11. Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

    Pepino44     před 10 lety 11.02.2015 09:51 |  
    0 0

    Tak snad jedna radostná zpráva - na tweetu Olomouce je, že Jakub Petr se vrací z hostování ve Slávii.

    • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 11:01 |  
      0 0

      Tak ještě Vošahlík, Koreš, Juhar. V létě kdyby to ještě vyšlo s Nitrianským a Dostálem a očista ostudného kádru, který Slavii loni skoro dovedl k sestupu, je prakticky komplet.

      • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

        spino     před 10 lety 11.02.2015 11:22 |  
        0 0

        Nitrianského nejlépe ještě v tomto přestupovém období. Dostála bych si nechal jako rezervu na pravého beka.

      • Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

        Corfe     před 10 lety 11.02.2015 11:51 |  
        0 0

        A ještě taky Neves, kteý má smlouvu do konce sezony. Taky doufám, že se nejpozději v létě zbavíme Nitrianskýho s Dostálem a dvojici na pravém beku vytvoří spolu s Mikulou Švec.

  12. Re: Slavia - FK Amkar Perm 0:0

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 11.02.2015 15:51 |  
    0 0

    hura Nitriansky konci! Bazala je mozna skoda... ale treba musi hrat zmrhal, ktery se v lete proda...