Přípravná utkání

Slavia - Domžale 1:1

Ve třetím přípravném zápase v Turecku remizovala Slavia s lídrem slovinské ligy 1:1, když v první půli slabší sestava Slavie inkasovala již ve druhé minutě a ve druhé půli silnější sestava dokázala zásluhou Škody vyrovnat.

Slavia - Domžale 1:1 (0:1)
Branky:
87. Škoda - 2. Simič

Slavia 1. pol.: Rakovan - Švec, Latka, Kodr, Dostál - Hrubý, Baéz - Nitrianský (28. Mihajlovič), Boudjemaa, Prošek - Diop (28. Červenka)

Slavia 2. pol.: Hrubeš - Mikula, Bílek, Fialka, Tamás - Deli, Piták - Vukadinovič, Kenia, Bazal (74. Mihajlovič) - Škoda.

Slavia nastoupila do první půle se slabší polovinou sestavy, ve které se objevil také Michal Švec na pravé straně obraně, místo vlevo zaujal Dostál. Jediným útočníkem byl Diop. Bylo to Domžale, které se první prosadilo, a to hned z kraje zápasu, kdy povedenou kombinaci dokázal proměnit v gólový přírůstek Simič. Slávisté si ještě během první půle připsali dvě dobré šance na vyrovnání, obě měl Červenka, který brzy vystřídal Diopa, jednou však ztroskotal po přihrávce od Boudjemaay na brankáři soupeře, po druhé pak zcela minul brankovou konstrukci.

Do druhé půle nastoupila silnější sestava už s Tamásem na levém beku, místo nachlazeného Zmrhala nastoupil na levém kraji zálohy Bazal, jediný další rozdíl oproti sestavám z prvních dvou zápasů v Turecku tak bylo nahrazení Hrubého v silnější sestavě Pitákem. Za Slavii se mohl prosadit tradiční kanonýr Škoda, ovšem jeho plánovaný lob přes brankáře zamířil jen mimo bránu. Na druhé straně si podobně vedl v dobré pozici Grvala. Slavia si vysloužila vyrovnání tři minuty před koncem zápasu, když si Piták odstavil dva obránce a předložil míč Škodovi, který poslal míč o břevno do sítě. Slavia si tak po výhře 1:0 a prohře 0:1 připsala na soustředění v Turecku remízu 1:1.

Komentáře (175)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Domžale

    start72     před 10 lety 05.02.2015 14:18 |  
    0 0

    Přípravný zápas připravil... aneb v přípravě na skvělou připravenost ku ligovým zápasům jsme připraveni na vše.

  2. Re: Slavia - Domžale 0:1 v prvním poločase

    Pepino44     před 10 lety 05.02.2015 14:26 |  
    0 0

    To by nemělo platit . Simič není uveden v sestavě.

    • Re: Slavia - Domžale 0:1 v prvním poločase

      Slawek     před 10 lety 05.02.2015 14:32 |  
      0 0

      Už tam dole na začátku reportáže je, totéž Crnič.

      • Re: Slavia - Domžale 0:1 v prvním poločase

        Pepino44     před 10 lety 05.02.2015 14:35 |  
        0 0

        Ber to jako legraci

        • Re: Slavia - Domžale 0:1 v prvním poločase

          goop     před 10 lety 05.02.2015 14:42 |  
          0 0

          A navíc Simić je náš odchovanec. To se vedení zase předvedlo!

          • Re: Slavia - Domžale 0:1 v prvním poločase

            naplavnik     před 10 lety 05.02.2015 15:17 |  
            0 0

            Kisel ven! :-D

            • Re: Slavia - Domžale 0:1 v prvním poločase

              Virgil1956     před 10 lety 05.02.2015 15:36 |  
              0 0

              Hezký výkřik, ale Simič přestoupil na začátku roku 2012, a to ještě Kisel nebyl ve funkci :-)

              • Re: Slavia - Domžale 0:1 v prvním poločase

                PetCC     před 10 lety 05.02.2015 15:46 |  
                0 0

                Leška ven!

              • Re: Slavia - Domžale 0:1 v prvním poločase

                goop     před 10 lety 05.02.2015 15:46 |  
                0 0

                Já jsem tam chtěl doplnit Platil ven!! ;-D

              • Re: Slavia - Domžale 0:1 v prvním poločase

                Pepino44     před 10 lety 05.02.2015 15:46 |  
                0 0

                A nejedná se o jiného Simiče? Ten náš tuším přestoupil do Itálie. Nebo,že by byl v Domale na hostování?

              • Re: Slavia - Domžale 0:1 v prvním poločase

                goop     před 10 lety 05.02.2015 15:47 |  
                0 0

                Stejně za to může Jarolím, který nedával našim talentům šanci!

              • Re: Slavia - Domžale 0:1 v prvním poločase

                Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 05.02.2015 15:49 |  
                0 0

                Až na to, že tenhle Simič se jmenuje Veljko Simić a ve Slavii nikdy nebyl.

                • Re: Slavia - Domžale 0:1 v prvním poločase

                  steev (přítel SN)     před 10 lety 05.02.2015 16:09 |  
                  0 0

                  Tak to se povedlo. Všichni ven :)

                  • Re: Slavia - Domžale 0:1 v prvním poločase

                    kjandourek (admin)     před 10 lety 05.02.2015 16:14 |  
                    0 0

                    No já myslel, že to všichni berou jako srandu :-)

                    • Re: Slavia - Domžale 0:1 v prvním poločase

                      naplavnik     před 10 lety 05.02.2015 16:18 |  
                      0 0

                      No všichni asi ne,těm,co ironii neprokoukli,omluva.

                • Re: Slavia - Domžale 0:1 v prvním poločase

                  Dobi     před 10 lety 05.02.2015 23:04 |  
                  0 0

                  I já zdůrazňuji, že v Jugoslávii (ano - Chorvatsku, Srbsku, BiH i Slovinsku) není příjmení Simić zase tak neobvyklé, takže se neplašme! Což ale neznamená, že toho našeho (původem Bračanina ze Supetru) není škoda... On měl Slavii v srdci... Tak ať se mu daří! Třeba někdy....

  3. Re: Slavia - Domžale 0:1 v prvním poločase

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 05.02.2015 14:55 |  
    0 0

    28. minuta a stridani??? co to asi muze znamenat? zdravotni obtize, anebo...

    • Re: Slavia - Domžale 0:1 v prvním poločase

      Panda     před 10 lety 05.02.2015 15:02 |  
      0 0

      Nic bych v tom nehledal, prostě je na soustředí hodně hráčů. Aby se protočili všichni, tak někteří dostanou jen půl hodiny.

      • Re: Slavia - Domžale 0:1 v prvním poločase

        slamacek (přítel SN)     před 10 lety 05.02.2015 15:15 |  
        0 0

        jj, kdyz vidim sestavu do druhe pule. tak to tak asi bude

      • Re: Slavia - Domžale 0:1 v prvním poločase

        dalislavista     před 10 lety 05.02.2015 17:16 |  
        0 0

        A někteří, jako právě střídající Červenka, jen na 17 min...

  4. Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

    winter (přítel SN)     před 10 lety 05.02.2015 15:10 |  
    0 0

    Krásná akce Slavie! Dlouhý nákop si skvěle zpracoval Škoda hned posunul míč doprava na Vukadinoviče. Ten se ještě těsně u branky pokusil vrátit míč zpět na Škodu, FINÁLNÍ PŘIHRÁVKA MU ALE NESEDLA.

    hehe jako kdybych to viděl na vlastní oči :D uplnej Vukadin jak ho známe

    • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 05.02.2015 15:11 |  
      0 0

      Tos me predbehl, zrovna jsem to chtel napsat..:)

      • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 05.02.2015 15:12 |  
        0 0

        Kdyby byl Vuk indian, jmenoval by se "finalni prihravka nesedla"

        • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

          Dobi     před 10 lety 05.02.2015 22:56 |  
          0 0

          Vuk je holt srbsky VLK...

    • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

      goop     před 10 lety 05.02.2015 15:45 |  
      0 0

      My toho Škodu nemít...

      • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

        Pepino44     před 10 lety 05.02.2015 15:54 |  
        0 0

        Tak 1:1 no Beránek bude asi spokojený a já ač jsem ten zápas neviděl,jsem asi spokojen taky. Pokud je pravdou,že Domale vede Slovinskou ligu před Mariborem,tak to nebudou tak docela ořezávátka. Vím, že jsou to přátelské přípravné utkání, ale dnes jsem počítal,že alespoň první poločas budeme hrát v nějaké předpokládané sestavě pro ligu. Už bych rád věděl s kým asi se počítá do základu. Ale musíme počkat. Doufám,že MBVCD.

        • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

          quelhar (admin)     před 10 lety 05.02.2015 15:59 |  
          0 0

          Vždyť je z té přípravy celkem jasné, jak bude vypadat základní sestava pro ligu.

          V Liberci nastoupíme nejspíš takto: Hrubeš - Mikula (Švec?), Bílek, Fialka, Tamás - Deli, Hrubý (Piták?) - Vukadinovič, Kenia, Zmrhal - Škoda.

          V zásadě tam z té přípravy jsou jen dva otazníky, z toho jeden jen v případě, že opravdu přivedeme Švece.

          • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

            naplavnik     před 10 lety 05.02.2015 16:05 |  
            0 0

            Myslíš,že Fialka posadí Latku?To bych se snad vložil i o láhev červeného... Jinak je ta sestava asi pravděpodobná.

            • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

              quelhar (admin)     před 10 lety 05.02.2015 16:08 |  
              0 0

              Beru! :o))

              Latka má opravdu 4 ŽK.

              • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

                naplavnik     před 10 lety 05.02.2015 16:14 |  
                0 0

                Rázem mi stoupla horečka,už jsem si to níže přečetl. :-)

          • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

            Navar (přítel SN)     před 10 lety 05.02.2015 16:05 |  
            0 0

            Myslim, ze urcite bude hrat Latka - pokud nema stop za karty, samozrejme. Rekl bych, ze Beranek chce mit v kazde jedenactce zkuseneho stopera a L+B spolu zkouset nemusi.
            Ale uvidime.

            • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

              alois_veliky (admin)     před 10 lety 05.02.2015 16:07 |  
              0 0

              Proti Libe má Latka karty, v dalších zápasech si ale myslím, že bude stopro v základu.

              • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

                Pepino44     před 10 lety 05.02.2015 16:45 |  
                0 0

                Tak pokud by měl Fialka někoho posadit,tak by to byl asi Bílek. Nemluvím o výkonosti,ale o tom,že Bílek i Fialka hrají levé stopery,kdežto Latka hraje pravého,i když Bílek s Fialkou hrál napravo.

          • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

            stromovous (přítel SN)     před 10 lety 05.02.2015 16:55 |  
            0 0

            Přitom zařazení Vukadina, Zmrhala a Hrubého do "základu" (když máme k dispozici skvělého Bazala a dále Baéze, probuzeného Pitáka a postupně uzdravující ho se Mičolu) opravdu nechápu.

          • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

            Kenny     před 10 lety 05.02.2015 17:58 |  
            0 0

            V základu bude na DZ Baez a místo Fialky na stoperu tuším Deliho.

          • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

            zeleznik2     před 10 lety 06.02.2015 12:28 |  
            0 0

            Místo Vukadinoviče bych rád viděl Mičolu, Švec je opravdu otazník, Míra se přeci vyjádřil, že by musel někdo odejít, aby přišel. Laty stojí za 4 ŽK, tak snad to Fialka zvládne, určitě lepší než varianta Kodr.

        • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

          alois_veliky (admin)     před 10 lety 05.02.2015 16:01 |  
          0 0

          Podle mě jsme hráli v sestavě na ligu druhou půli. Latka proti Libe hrát nemůže, proto vedle Bílka Fialka a Zmrhal byl nachlazený. Pro mě jediný souboj o místo v sestavě probíhá mezi Pitákem a Hrubým. Možná ještě Švec/Mikula - podle toho, jak se Michal bude jevit v dalších zápasech - a případně Deli/Baéz - ale mám pocit, že Beránek dává přednost prvně jmenovanému.

          • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

            alois_veliky (admin)     před 10 lety 05.02.2015 16:03 |  
            0 0

            Koukám, že quelhar byl rychlejší :)

      • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

        naplavnik     před 10 lety 05.02.2015 15:54 |  
        0 0

        Snad to Milankovi ještě nějaký ten týden vydrží,budeme na něj asi hodně spoléhat.

      • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 05.02.2015 16:01 |  
        0 0

        To teda, Skoda teda ma snad repre formu, je uplne u vseho, pada mu to, mam z nej radost. JInak si myslim, ze bude mit Beranek docela potiz vybrat sestavu.. podle onlajnu se tezko soudi, ale krome Levana to nevypada, ze by nekdo vyrazne vynikal oproti svym konkurentum.. Baez nebo Deli, Pitak nebo Hruby, kdo z krajnich zalozniku? Zajimavy to bude..

        • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

          mart     před 10 lety 05.02.2015 18:55 |  
          0 0

          K sestave
          Vcera sem vecer koukal na televizi, .... a pravdepodobne je to asi blbost (to predesilam), ale co to zkusit jako Brendan Rodgers.
          3-4-3
          hraje dva vysloveny stopery (Bilek a Latka) z nich jeden je pohyblivej a dokaze prihrat, a vedle nich univerzala (u nich je to Can, u nas bud Svec nebo Deli).
          .
          Pak ma 2 wing backs - to by mohl bejt Tamas vlevo a klidne bych veril napravo Nitrianskymu [kdyz ma trochu kryta zada], proti slabsim souperum by tam mohl byt Micola, nebo i Juhar jestli si to srovna v hlave.
          .
          pak ma zadniho (spis defenzivniho zaloznika a vedle nej tvorivyho)... Lucas, Henderson, u nas ten co by se nevesel do obrany (Svec n. Deli) a vedle nich Pitak nebo Hruby,
          no pak dve kridla/podhroty, (asi Zmrahal a Kenia)
          a na spici sme na tom se Skodou lepsi nez jeho Balotelli. :-)
          (i kdyz Sterling neni uplne marnej :-)
          zdravi mart

          • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

            naplavnik     před 10 lety 05.02.2015 19:42 |  
            0 0

            Tenhle herní systém se mi líbil snad jen u Basileje,co jsem viděl v LM,v případě Poolu mě to moc nepřesvědčilo,Učka to tuším zkoušejí spíše 3-5-2,u nás tuším Brno.Osobně tak nějak konzervativně mám nejraději 4-2-3-1 což bude asi náš případ.

            • Re: Slavia - Domžale 0:1 ve druhém poločase

              mart     před 10 lety 06.02.2015 15:45 |  
              0 0

              No nevim kolego proc Vas nepresvedcili.
              Videl sem z poslednic 12ti zapasu co hrajou vzadu na tri 8, ani jeden neprohrali, (Chelsea v prodlouzeni), a pet remiz. To neni zle.
              Navic se na to povetsinou (krome Leicesteru) dalo koukat. Az na to ze jim to teda moc nepada, ..... co mi to tak pripomina :-)
              (to srovnani se Slaviji prosim pouze v tom "nepadani" :-)
              zdravi mart

  5. Re: Slavia - Domžale 1:1

    Borris     před 10 lety 05.02.2015 15:59 |  
    0 0

    No řeknu to takhle pánové. Jestli se Škoďák zraní, tak pánbůh nás ochraňuj. Radši to hned zaklepu.

    • Re: Slavia - Domžale 1:1

      judy     před 10 lety 05.02.2015 16:02 |  
      0 0

      Na druhou stranu mu většinou nahraje Kenia to samé můžeme říct i o něm ...

      • Re: Slavia - Domžale 1:1

        Borris     před 10 lety 05.02.2015 16:09 |  
        0 0

        Jo to máš pravdu, Levan se zatím jeví opravdu skvěle mám z něj radost. Ale jediný kdo jeho nápady umí gólově vyjádřit, je právě Škoďák. Takže jak říkám, nedejbože aby se nám zranil.

        • Re: Slavia - Domžale 1:1

          rak (přítel SN)     před 10 lety 05.02.2015 16:29 |  
          0 0

          Podle on-linů se mně zdá, že se vrací forma Pitákovi. To by bylo jedině dobře, protože fotbalové myšlení má už dlouho a to určitě potřebujeme. Také se mně zdá, že na ten střed začíná být trochu přetlak po nějaké době, kdy tam spíše nebylo koho dát. Tak snad to není jen zdání.

          • Re: Slavia - Domžale 1:1

            bongor     před 10 lety 05.02.2015 20:21 |  
            0 0

            Piták s formou by byl druhej Horvi.

        • Re: Slavia - Domžale 1:1

          Dobi     před 10 lety 05.02.2015 22:55 |  
          0 0

          Při besedě OP v Mníšku o Keniovi mluvil pan Jirkal v superlativech. Lidsky, fotbalově, inteligenčně. Kéž mu zdravíčko vydrží! Oni Gruzíni jsou zajímavý národ, podle statistik zdaleka nejinteligentnější národ bývalého SSSR. Kéž se to potvrdí!!!

          • Re: Slavia - Domžale 1:1

            alois_veliky (admin)     před 10 lety 05.02.2015 23:34 |  
            0 0

            Však tak odtud taky pocházel sám soudruh Stalin :)
            Chtěl bych se Vás zeptat - může se těchto besed účastnit kdokoliv nebo musí být členem OP? Někdy bych se ze zvědavosti zastavil, zvlášť když vidím, že se konají i v bezprostřední blízkosti mého bydliště.
            Jinak z Keniy mám také velmi dobrý pocit a vkládám do něj velké naděje.

            • Re: Slavia - Domžale 1:1

              birkin     před 10 lety 06.02.2015 09:34 |  
              0 0

              tak podle me neni pochyb o tom, ze Stalin byl velmi inteligentni, jen tak nejak po svym:-)

  6. Re: Slavia - Domžale 1:1

    Pepino44     před 10 lety 05.02.2015 16:57 |  
    0 0

    Tak já bych dal něco z jiného soudku. Aniž bych zde chtěl rozpoutat nějakou antimuslimskou debatu,tak jsem si v přípravných zápasech v Edenu všiml jedné zajímavosti,která se týče Deliho. V zápasech proti slovákům při vstupu na trávu (před rozcvičováním) se zastavil na čáře,upřeně hleděl do otevřených dlaní před sebou,nakonec se sehnul,sáhl na trávník a pokřižoval se. Docela zajímavý ritual.

    • Re: Slavia - Domžale 1:1

      Jiri1     před 10 lety 05.02.2015 17:23 |  
      0 0

      Abych se ám priznal je mi opravdu jedno , co kdo dela pri vstupu na travnik, pokud vas to zajima , dela to uz nekolik let, z vysledku v přípravě nejsem nadšený , ůporná snaha zpeněžit co se dá přináší své negativní ovoce, nemáme zdvojené některé pozice a pod.
      A házet to třeba na předchozí vedení už je blbost , pan Kisel vyfasoval sponzorské autíčko proto , aby z něj našel levné a dobré posily a jeho příspěvek byl opravdu minimální.
      S tínhle kádrem na Evropu nemáme cancy a odborné rozebírání jednotlivých postů dopadnou jako obvykle , budeme rádi za zlatý střed ta pokud se Latka a spol. zase vykašlou na některé zápasyy jako na podzim a už ted se hovoří o Plzenské aktivitě v zákkulisí tak nevím, jen by mne zajímalo, od fanoušků šlo dost připomínek k cenám vstupenek, které stejně nejdou Slávii, zabýval se ím někdo.

      • Re: Slavia - Domžale 1:1

        Tomski     před 10 lety 05.02.2015 17:30 |  
        0 0

        by jste tomu chtěli šéfovat ?

      • Re: Slavia - Domžale 1:1

        tantalos     před 10 lety 05.02.2015 17:42 |  
        0 0

        K těm cenám vstupenek - ten Kazach si stěžoval novinářům, že ticketing není v rukou Slavie. Jestli Kisel mohl sehnat lepší posily - ano to je vždycky možné, na druhé straně je mi sympatická Beránkova snaha dávat šanci odchovanců, případně si hráče jako Mihajlovič vychovat.
        Pokud se dostaneme do lepšího středu ligy, já budu spokojený - pokud ovšem odněkud z nebe nepadnou desítky milionů.

      • Re: Slavia - Domžale 1:1

        judy     před 10 lety 05.02.2015 17:50 |  
        0 0

        Ale pan Beránek neřekl že chcer do evropy... řekl že do tří let což je za dva roky pane Jiří...

      • Re: Slavia - Domžale 1:1

        winter (přítel SN)     před 10 lety 05.02.2015 18:05 |  
        0 0

        radši se nauč psát česky..

      • Re: Slavia - Domžale 1:1

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 05.02.2015 18:26 |  
        0 0

        Jo a ktery pozice slavie nema zdvojeny? Myslim ze sirka kadru zrovna neni problem.. co bylo v posledni dobe zpenezeno? A kdo ze cekal, ze tenhle kadr bude hrat pohary?

    • Re: Slavia - Domžale 1:1

      tantalos     před 10 lety 05.02.2015 17:33 |  
      0 0

      Na FB stránkách Desire Simona Deliho bylo dost náznaků, že je to intenzivně věřící katolík.

      • Re: Slavia - Domžale 1:1

        Jiri1     před 10 lety 05.02.2015 17:49 |  
        0 0

        Ne není intenzivně věříci , je to spíš otázka jeho rodiny a výchovy , Slávia už léta vychovává své žáky a pro konkurenci a to zatím nezměnil ani Beránek, on nedává šanci , on hraje s tám co má a n coje a to je velký rozdíl, jinak bych vám vše odsouhlasil

        • Re: Slavia - Domžale 1:1

          Pepino44     před 10 lety 05.02.2015 18:02 |  
          0 0

          Co tím chtěl básník říci? Je to volajaké zmetené.

          • Re: Slavia - Domžale 1:1

            Huntelaar     před 10 lety 05.02.2015 18:19 |  
            0 0

            No možná to pan Jiří myslel tak, že Slavia je v současnosti Deliho rodina a podle toho, že Deli (jak pan Jiří tvrdí) není intenzivně věřící a Slavia vychovává své žáky pro konkurenci by se dalo vyvodit, že naše konkurence není intenzivně věřící. To je samo o sobě dost podstatná informace, ale jak pravil klasik "možná se ještě všichni budeme divit."

            • Re: Slavia - Domžale 1:1

              tantalos     před 10 lety 05.02.2015 18:27 |  
              0 0

              Tady mi šlo hlavně o to, abych zdůraznil, že Deli není muslim. Když si dá na FB bibli, je to náznak. že je opravdu věřící křesťan nebo Žid. O hloubce jeho víry bych tady nespekuloval - o víře často pochybují i někteří kněží.

              • Re: Slavia - Domžale 1:1

                Navyseals     před 10 lety 05.02.2015 18:33 |  
                0 0

                Černoch nerovná se muslim. V Americe je většina černochů křesťansky založená. Přijde mi to zbytečný řešit, je jeho věc, co dělá před zápasem. A o vychovávání mladejch pro konkurenci bych nemluvil. To se dělo před pár lety, teď už se to hlídá.

                • Re: Slavia - Domžale 1:1

                  Pepino44     před 10 lety 05.02.2015 18:51 |  
                  0 0

                  Ale já jsem napsal ihned na začátku,že tady nechci rozdmychávat nějaké náboženské vášně a samozřejmě,že je každého věc co dělá před zápasem,jenom jsem napsal,co jsem viděl a že mi to připadá jako zajímavý rituál. Je to přeci jenom zajímavější,než když si někdo obouvá nejprve pravou kopačku,nebo vstupuje na trávník levou nohou. Pokud se to někomu zdá hloupé,že jsem to napsal,tak promiňte. Mně to přišlo docela zajímavé.

                  • Re: Slavia - Domžale 1:1

                    Borris     před 10 lety 05.02.2015 19:56 |  
                    0 0

                    Není se podle mě zač omlouvat. Napsal jsi to jsem jen jako zajímavost a zmínku. Kterou jsem si se zájmem přečetl, protože jsem nevěděl že tohle Simon dělá. A mě třeba zajímá každá zajímavost týkající se naší Slavie nebo některého z našich fotbalistů. Nepochopil jsem spíš prudkou a ostrou reakci Jiřího na tvůj příspěvek. Který tě div že nespražil za to, že jsi tohle napsal a že ho to nezajímá.

        • Re: Slavia - Domžale 1:1

          tantalos     před 10 lety 05.02.2015 18:22 |  
          0 0

          Určitě se shodneme, že Kisel není žádný Říčka, a to ani zdaleka.
          Na druhé straně jsem loni párkrát viděl juniorku a nezdálo se mi, že bych tam viděl nějakou velkou posilu pro áčko. Z Hrubeše, Fialky, Bazala a Mikuly mám velmi slušný dojem, pořád věřím Červenkovi, Prošek taky roste - takže momentálně naši odchovanci na tom nejsou zle. Hloupost bylo tak brzy pustit Janktoa - ale pochybuji, že do toho mohl trenér mluvit. Ale zdá se, že alespoň hrubý přehled o dorostencích má.

          • Re: Slavia - Domžale 1:1

            Tomski     před 10 lety 05.02.2015 20:41 |  
            0 0

            zítra rozhovor s Kiselem ve sportu...

    • Re: Slavia - Domžale 1:1

      slaviator     před 10 lety 05.02.2015 23:10 |  
      0 0

      To odkoukal od Pavla Nedveda. To pokřižování se při vstupu na trávník bylo jeho...

      • Re: Slavia - Domžale 1:1

        subHuman     před 10 lety 06.02.2015 09:15 |  
        0 0

        Samozrejme, Nedved byl prvni krestan mezi fotbalisty a to neobvykle gesto je jeho know how.
        Boze...

        • Re: Slavia - Domžale 1:1

          alois_veliky (admin)     před 10 lety 06.02.2015 16:14 |  
          0 0

          Já koukal, že to po něm začalo dělat hodně lidí i při vstupu do kostela. Byl to vážně průkopník.

          • Re: Slavia - Domžale 1:1

            mart     před 10 lety 06.02.2015 19:10 |  
            0 0

            nj, ... to je pravda.
            Ted mi doslo, ze sem to po nem delal uz vod roku 1965.
            To je teda borec, ten Nedved :-)

        • Re: Slavia - Domžale 1:1

          slaviator     před 10 lety 06.02.2015 19:35 |  
          0 0

          Kdo mluví o know how? Nikdo nerek ze to byla jeho znalost. Ale jeho rituál to byl, to bezesporu ;-)

  7. Re: Slavia - Domžale 1:1

    1rytir     před 10 lety 05.02.2015 20:10 |  
    0 0

    Brod je sice daleko, ale ta nízká produktivita je minimálně na zvednuté obočí! Beránek říkal, že na tom chce zapracovat, že by byl rád, kdyby se ke Škodovi přidali gólově další a zatím nemít Škodu, tak víte co. Prostě ta naše útočná fáze je jalová a když k tomu připočteme jistou obrannou laxnost (v minulém zápase gól v poslední minutě, dnes skoro v první), pak bych byl s optimismem velmi opatrný.

    • Re: sestřih

      Haala (přítel SN)     před 10 lety 06.02.2015 08:19 |  
      0 0

      Díky!

      Bohužel to vypadá, že naši borci mohli dostat klidně 5 gólů...
      Začínám mít lehké obavy

      • Re: sestřih

        Pepino44     před 10 lety 06.02.2015 10:25 |  
        0 0

        Tak je to sestřih od Slovinců,takže se není čemu divit. Kdyby byl někdo ze Slávie udělat takový sestřih,možná by to vypadalo,že jsme je nepustili mimo toho golu za půlku. I tak se to dá sestřihat.

    • Re: sestřih

      klimi     před 10 lety 06.02.2015 08:22 |  
      0 0

      Konečně někdo, kdo je schopný hodit rychle aut a nečekat půl roku na to, až se všichni vrátí. Díky KT!

      Bránění je žalostné, obránci jsou naivní a při každém napřáhnutí se otáčí k míči zády. TRAGÉDIE.

      • Re: sestřih

        1rytir     před 10 lety 06.02.2015 11:43 |  
        0 0

        Souhlasím, obrana, kupodivu více ta "lepší" totálně hořela a těch gólů jsme mohli dostat fakt asi pět! Pro mne jednoznačný propadák...A neříkjt, že je to jen příprava. Tak naivní a nedůsledné bránění je na dvě věci. O hře dopředu se vyjadřovat nemohu, sestřih v podstatě nic nenabídl :-(

  8. Re: Slavia - Domžale 1:1

    fredydj (přítel SN)     před 10 lety 06.02.2015 08:52 |  
    0 0

    Kisel v dnesnim sportu mluvi o financni situaci,ze vyplaty chodi vcas ze sme zajisteny ale uvital by nejakyho spolecnika,kterej by prispel do rozpoctu-to by se projevilo ma posilovani kadru...Dale rika ze je hodne spokojenej s posilama, ze sme posilili tam kde nas tlaci bota.pry je velky potencial v Delim, mrzi ho odchod Balaje, nechape vyjadreni Juhara, dale popisuje odchod Pechacka a rozebira agenta Chovance.Jeste strasne chvali Levana :)

    • Re: Slavia - Domžale 1:1

      Alanor (admin)     před 10 lety 06.02.2015 08:54 |  
      0 0

      Opět poprosím o scan, pokud někdo bude mít tu možnost.

      • Re: Slavia - Domžale 1:1

        fredydj (přítel SN)     před 10 lety 06.02.2015 08:56 |  
        0 0

        Ja bohuzel ne ale snad se nekdo najde

    • Re: Slavia - Domžale 1:1

      fredydj (přítel SN)     před 10 lety 06.02.2015 08:55 |  
      0 0

      Jeste pry pri vyjednavani posil vubec nejsme v situaci kdy si muzem diktovat nejaky podminky, tudiz vymyslume ruzne projekty ke zrealiz prestupu....tomu podle me idpovida prichod Balaje a Deliho,zminzje se mimochodem o tom ze prodej Bekima byl pro nas dost vyhodny

      • Re: Slavia - Domžale 1:1

        naplavnik     před 10 lety 06.02.2015 09:32 |  
        0 0

        Sice se musí Kisel sám pochválit,nicméně ani já nejsem s posilováním nespokojen.Nejsme ve finanční situaci,jako je Plzeň nebo Jablonec,proto příchody jako Kenia,Deli,Tamas,předtím Bílek,Baez,Balaj a snad i ten Švec mi přijdou jako lepší počiny,než v minulosti angažovani Cicman,Mensah,Ritchie,Fenin,a snad i Nitransky a Juhar.Samozřejmě vše podstatné se potvrdí až na hristi.Je to sice asi pomalá cesta vzhůru,ale furt to je vzhůru.

        • Re: Slavia - Domžale 1:1

          Jiri1     před 10 lety 06.02.2015 10:25 |  
          0 0

          Některé věci ohledně klubu i věcí v něm rostě minimálně nejsou přesně interpretované.P. Kisel je borec , který drží Slácii nad vodou , to on jí pomohl přežít, otázkou je jestli se tomu dá věřit, Třeba financně Slávia rozhodně zahuštěna není dluhy za pronájem, neuhrazené služby a pod., ano u hráčů posun je , ale hlavně proto, aby byli ticho a nemohli se tak lehce vyvázat ze smlouvy , o což se někteří pokoušejí.
          Pecháček, lež jak věž, hráč chtěl mít prostě srovnatelné podmínky jako ostatní mladí hráči, Chovanec nabízel i jednání, ale nebylo akceptováno, ted, když se objevila nabídka je líčen jako zločinec, ale nenechte se mýlit , ono to vše dopadne.
          Posily, já je považuji za slabé, to, že někdo přenášel tyče někde v Itálii neznamená nutně ještě kvalitu, upřímně také nechápu pana Kisela , že se třeba nepokusil o jednání sJuharem, kolegové líčí , že jde jen o mediální gesto a vše je dohodnuto.
          Práce Kisela , u dospělých jak takž u dětí děs a hrůza , zastupující vládci mládeže si z toho udělali dobrý byznys a kdo s nimi nesouhlasí , tak má smůlu a to třeba i v tom případě , že dosud přežil vše.
          Kisel a jeho moc ve Slávii i je téměř absolutní, chápu, že nemá čas na rodinu, stejně jako nechápu, proč tedy rovnou Jírovi nedá mandát at řídí mládež.
          O cílech jsem už psal, pochybuji , že to bude na Evropu , pochybuji , že to bude vůbec na páté místo a věřím , že by po letech mohl být klid na práci, ale pozor pokud se tedy již nepodaří prodat a to komukoliv čeká nás napínavé jaro.
          Snad jen omluva manažeru Vrbovi, ten opravdu dělá co může shání peníze , kde se dá a byl to on , kdo přěsvědčil něktwté sponzory k návratu.

          • Re: Slavia - Domžale 1:1

            klimi     před 10 lety 06.02.2015 10:35 |  
            0 0

            Na co jednat s absolutně marným Juharem?...
            Navrhněte lepší posily, KK určitě bude rád :))

            • Re: Slavia - Domžale 1:1

              Jiri1     před 10 lety 06.02.2015 10:41 |  
              0 0

              Což o to navrhnout můžu , ale problém je v realizaci, někteří , když spatří Kisela raději mizí, ne kvůli němu , ale naší pověsti.

              • Re: Slavia - Domžale 1:1

                Mijk     před 10 lety 06.02.2015 10:50 |  
                0 0

                Nenechte se prosit a navrhněte.. To, že se nepodaří realizace už přece není váš problém.. Tak šup, dvě tři jména...

              • Re: Slavia - Domžale 1:1

                klimi     před 10 lety 06.02.2015 10:58 |  
                0 0

                Navrhněte aspoň prosím nám zde, ať se ukáže, koho jsme "mohli" mít.

                • Re: Slavia - Domžale 1:1

                  Pepino44     před 10 lety 06.02.2015 11:05 |  
                  0 0

                  Nezdá se Vám pánové,že toho chcete trochu moc? Copak ten člověk napsal někdy něco konkrétního? To by potom nemohl třeba za měsíc napsat "vidíte,já jsem to říkal",tohle jsou takové kecy nanic.

                  • Re: Slavia - Domžale 1:1

                    klimi     před 10 lety 06.02.2015 11:11 |  
                    0 0

                    Třeba Jiřina povolí :)))

                    • Re: Slavia - Domžale 1:1

                      Jiri1     před 10 lety 06.02.2015 11:19 |  
                      0 0

                      Dost se mi libí Slováci Jelič, Letič, v podstatě za nic by jsme dostali Folprechta , ten zrovna dneska pláče v mediích, že ho nikdo nechce a ta Viktorkka a ted si na sebe upletu bič Hašek.

                      • Re: Slavia - Domžale 1:1

                        Jiri1     před 10 lety 06.02.2015 11:22 |  
                        0 0

                        a určitě bych ve Slávii dal větší důvěru Zarskému

                        • Re: Slavia - Domžale 1:1

                          klimi     před 10 lety 06.02.2015 11:26 |  
                          0 0

                          Myslíte Žárského? To jako vážně?...

                      • Re: Slavia - Domžale 1:1

                        klimi     před 10 lety 06.02.2015 11:26 |  
                        0 0

                        Tak hlavně ani jeden z nich není Slovák...A za pár šupů by asi taky nebyli...

                        Sparťana Folprechta jsem viděl hrát asi 4x a ani jednou mě vůbec nezaujal...

                        • Re: Slavia - Domžale 1:1

                          Jiri1     před 10 lety 06.02.2015 11:33 |  
                          0 0

                          Začnu Zrským, je mladý , ale to byli i Necid, Vácha a hlavně Suchý a má výkonost, jenže má smůlu , nemá toho správného manažera , za Folprechta mluví branky a popravdě měl jsem možnost ho vidět pravidelně a hrál vždycky kocentrovaně i když jim Horník cpe do hlavy , že o nic nejde,
                          Chtěl jste jména , nekádroval jsem hráče, mne zajímala jejich kvalita a když pominu, že tzv . zahraniční posily mají na naše poměry nadstandartní smlouvy , tak bych v tom problémy neviděl.

                          • Re: Slavia - Domžale 1:1

                            klimi     před 10 lety 06.02.2015 11:40 |  
                            0 0

                            Já nevím, mladý je každý dorostenec, ale Žárský mi přišel na Áčko ještě dost slabý.

                            • Re: Slavia - Domžale 1:1

                              Konraad     před 10 lety 06.02.2015 11:43 |  
                              0 0

                              Von myslí Zrskýho. ;)

                          • Re: Slavia - Domžale 1:1

                            slamacek (přítel SN)     před 10 lety 06.02.2015 11:50 |  
                            0 0

                            Jiri nezlobte se na mne, anebo se zlobte. Zarskeho jsem videl hrat v lete ve dvou zapasech. sohlasim jen v tom, ze to je velice sikovny hrac. nesouhlasim, ze by mel jit uz do A - tymu. potrebuje zesilit. v obou zapasech hral praveho beka a tam je Mikula urcite lepsi variantou. Zarsky ma jeste cas.
                            to ostatni nebudu ani komentovat. jak vyjde neco pozitivniho, zjevite se a kydate hnuj a spinu na vsechny v klubu a vse je jen cerne. proc? zkuste prijit s necim pozitivnim!

                • Re: Slavia - Domžale 1:1

                  tantalos     před 10 lety 06.02.2015 11:51 |  
                  0 0

                  Předpokládám, že bychom mohli mít i Messiho, kdyby nás vlastnil Abramovič. A mohli bychom mít leckoho, kdyby se Řebíček dohodl s Chvalovským, ale ten zřejmě chce ve Slavii volnou ruku bez toho, že by AŘ vyplatil.

                  • Re: Slavia - Domžale 1:1

                    Jiri1     před 10 lety 06.02.2015 12:16 |  
                    0 0

                    Víte co je zajímavé, před lety jsem se zde dohadoval s jedním z trenárů mládeže o Cervenkovi, stejné argumenty, stejná nemístná ironie , uběhl rok, dva a on je najednou variantou číslo 2, nezesílil , nepřibral.
                    Folprecht, sám Horník a to je nějaký šíbr ,řekl, že je to dobrý hráč, smůla že je ze Sparty, kde prostě mají jiná kriteria, Ti dva kluci se Ziliny , shodou okolností jsem se setkal ted při jejich soustřědění v Praze , trénovali na Motorletu a bydleliněkde tam mluvil se známým, který tam působí, říkal smlouvy tak na úrovni Slávie top hráči na úrovni Latky čili žádný problém, jen by se prachy nělili mezi manažery, ale dostala by je Zilina , byly by na úrovni podpisových bonusů, ne více.
                    Znám dost hráčů , kteří hrjí za mládežnické repre , u něj mám pocit , že vi co chce a hlavně je náš.
                    A co třeba mladý Hašek

                    • Re: Slavia - Domžale 1:1

                      Alanor (admin)     před 10 lety 06.02.2015 12:25 |  
                      0 0

                      Souhlasím s Vámi, že Folprecht je zajímavý hráč. Na druhou stranu na jeho pozici máme vlastní mladíky Zmrhala s Hrubým, popř. ještě Keniju.

                      • Re: Slavia - Domžale 1:1

                        Jiri1     před 10 lety 06.02.2015 12:29 |  
                        0 0

                        A co ho posunout , má čuch na goly a je stopro lepší a golovější než vámi vyjmenovaní hráči

                    • Re: Slavia - Domžale 1:1

                      klimi     před 10 lety 06.02.2015 12:37 |  
                      0 0

                      Proč dalšího středního záložníka, který není lepší, než ti naši? Navíc k tomu sparťan jak hov...

                    • Re: Slavia - Domžale 1:1

                      klimi     před 10 lety 06.02.2015 12:40 |  
                      0 0

                      Jenže Žárského přetlačil každý dorostenec, dopředu to taky nebyl zázrak...

                    • Re: Slavia - Domžale 1:1

                      (host)     před 10 lety 06.02.2015 13:28 |  
                      0 0

                      U Cervenky bych zatim nejasala a nesdilim optimismus tech, kteri mu veri. Ano, ve druhe lize jsem ho hrat nevidela, ale v juniorce ano a vzdycky jsem se hrozne tesila na jeho zpracovani balonu ze vzduchu - jak se polozi na obrance za zadama a pro jistotu si ho pridrzi rukama. Jsem zvedava, kolikrat mu tohle v prvni lize projde bez odpiskani utocneho faulu. jane

                    • Re: Slavia - Domžale 1:1

                      Pepino44     před 10 lety 06.02.2015 13:43 |  
                      0 0

                      Tak Červenku jsem sledoval v juniorce celkem pečlivě a že by potřeboval přibrat nebo zesílit,to mi nepřipadá. Je fakt,že to dost bourá a jak píše Jane,dost si pomáhá rukama. To je ale takový zlozvyk a ne slabou tělesnou konstitucí.

  9. Re: Slavia - Domžale 1:1

    zeleznik2     před 10 lety 06.02.2015 12:26 |  
    0 0

    Dík Škoďákovi, že jsme znovu neprohráli, snad si střeleckou formu uchová i nadále, ale chtělo by to, aby se už konečně začali trefovat i jiní hráči...jinak Nitrianský v záloze?to fakt ne, proč už tohoto hráče dávno Míra nevyřadil z kádru?když je evidentní, že na to prostě nemá?jinak Švec tedy zatím pokračuje, napravé straně obrany, to by nemuselo být marné, Hrubý vs. Piták uvidíme zda vyhraje mládí či zkušenost, Mičola snad zase není zraněný?

    • Re: Slavia - Domžale 1:1

      Jiri1     před 10 lety 06.02.2015 12:36 |  
      0 0

      A přezdívka diskutuhícího mi připoměla mého dalšího onlíbence ze Zlína, ale tady bych se zdržel, jaká by byla cena , blíž o něm mnoho nevím..
      Piták podle mne už na dlouhodobě nemá, různá svalové problémy , nejsem si jist jestli vydrží celou jarní zátěž, Míčola , není už na čase mu umožnit odchod a za jeho celkem sklušnou gáži dát někomu šanci, no a Nitranský , ten už měl být dávno v hajzlu, jenže pozor tady jsou tllaky od někoho , kdo občas sype.

      • Re: Slavia - Domžale 1:1

        klimi     před 10 lety 06.02.2015 12:38 |  
        0 0

        Vy byste do klubu tahal hráče, kteří zatím hráli slušně jen v druhé lize, to opravdu nemá budoucnost...

        • Re: Slavia - Domžale 1:1

          Jiri1     před 10 lety 06.02.2015 12:49 |  
          0 0

          Zapoměl jste na to že hrál třeba letos v zimní přípravě a hrál sakra dobře. Přiznám se , že někdy je mi toto uvažování proti srsti, vezmu jen Váchu, ten byl ze Slávie doslova odpálen a to hned několikrát dodnes si pamatuju , jak jsem prosil asistenty KJ , at mu řeknou něco o tom, že tento hráč má v klubui perspektivu, zbytecně, na ten komentář vam silně podobný si vzpomínám dodnes a zopakuji jej doslova , co jako s těma odchovancema budeme dělat, Karel ví co dělá, uběhlo několik let a najednou je nejen Vácha, Bořek hvězdami jinde , u Bořka to tak nemrzí , za toho alespon slusně zaplatili , Vácha už šel skoro za kafe.

          • Re: Slavia - Domžale 1:1

            klimi     před 10 lety 06.02.2015 12:53 |  
            0 0

            Tak v přípravě hrál na Žižkově sakra dobře i Peterka, tak nevím, co si o to mám myslet...

            • Re: Slavia - Domžale 1:1

              Jiri1     před 10 lety 06.02.2015 13:01 |  
              0 0

              Ano to je přesně to pravé Slavistické uvažování, to je to radši přivedeme hráče , cizince , kterého se vlastně chtějí zbavit, ale on byl někde na stáži , on někde kopal půl roku, než jistotu za pár šupů, která si bude patřičně vážit vydělaných peněz a nestane se vám to divadlo s Juharem, který zavětří možnost odejít a Beránek místo , aby ho pustil, tak ho napřed takřka prosí na kolenou a pak ho s pompou vyrazí do béčka , už čtu zase ty kometáře p.Borisse a spol.,jsem rád , že odešel , zůstal Spartanem, nebyl mi sympatický a pod., ikdyž ho pred několika měsici vynášeli .

              • Re: Slavia - Domžale 1:1

                klimi     před 10 lety 06.02.2015 13:07 |  
                0 0

                Tak zrovna Hašek pro mě žádná jistota není, když hrál max. v Pardubicích, Folprecht možná ano co se týče zranění, lepší než Kenia však rozhodně není, ale proč ho nechce jiný klub? Asi to taky žádný zázrak nebude ne?

                • Re: Slavia - Domžale 1:1

                  Jiri1     před 10 lety 06.02.2015 13:10 |  
                  0 0

                  Ono to tak přesné není, zájem snad i byl , ale nedopadlo, Sparta zatím prodat nechce a Viktorka, chcete li to konkretně srdeční záležitostí třeba Hřebíka.

                  • Re: Slavia - Domžale 1:1

                    klimi     před 10 lety 06.02.2015 13:11 |  
                    0 0

                    Vidíte, takže k nám vlastně nechce...

                  • Re: Slavia - Domžale 1:1

                    Jiri1     před 10 lety 06.02.2015 13:14 |  
                    0 0

                    Hašek , tady je velice silná vazba mezi synem a tátou, kluk dře až doúmoru, vše kromě fotbalu stojí , ale dokud bude táta v naký roli svázán se Spartou tak asi kluk neodejde, ale fotbalově se během podzimu zvedl neuvěřitelně, ale tady j jasný , že jeho angažma je nemožný.

                    • Re: Slavia - Domžale 1:1

                      Jiri1     před 10 lety 06.02.2015 13:20 |  
                      0 0

                      Vidíte , chtěl jste jména a dostalo se to až do detailů , proč bych chtěl tyto hráče vidět ve Slávii, v jednom máte pravdu je to skutečně nemožné jeden by nešel a druhý už má asi smlouvu přichystanou jinde, ale jak říkám tyto typy jsou vítězné, u mnohých našich hráčů, ten pocit nemám, ti mi občas přjdou , že hrají z donucení, třeba i Zmrhal, jehož dlaší fotbalová budoucnost visí na monimaci na ME do 21 let. a pak mu to možná konečně vyjde beztoho , aby ho museli nabízet jak někde na pouti.

              • Re: Slavia - Domžale 1:1

                Borris     před 10 lety 06.02.2015 15:57 |  
                0 0

                Víte co mi pořád vrtá hlavou? Proč vy se tady s námi ještě zahazujete, když vlastně víte všechno nejlíp, všude jste byl, všechno znáte a od všeho máte klíče. Všechny nás tady poučujete a vůbec nepřipustíte možnost, že bys jste se mohl mýlit a že by mohl mít pravdu někdo jiný.

                A ještě něco, nepřipisujte mi něco, co jsem v životě nenapsal. Zkuste si schválně zabrousit pod článek o Juharově konci a najít si co jsem k tomu napsal. A zjistíte, že nikde jsem nepsal nic o tom, že Juhar vždy zůstal sparťanem a nebyl mi sympatický. Naopak jsem jasně psal, že nechci na Juhara kydat hnůj, že pro Slávku něco odvedl a že mu za to patří dík. Doteď mi tohle vaše rozumování bylo úplně šumák a spíš jsem se tomu občas i zasmál. Ale nebudete mi přišívat něco, co jsem nikdy nenapsal!

                • Re: Slavia - Domžale 1:1

                  Navyseals     před 10 lety 06.02.2015 16:00 |  
                  0 0

                  divím se ti, že toho ústaváka vůbec řešíš

                  • Re: Slavia - Domžale 1:1

                    Jiri1     před 10 lety 06.02.2015 18:04 |  
                    0 0

                    Seš ubohej ..........

                  • Re: Slavia - Domžale 1:1

                    mart     před 10 lety 06.02.2015 19:17 |  
                    0 0

                    No, budme uprimni, a priznejme si, ze takovouhle sbirku faktu jsme my vsichni tady na SN of pana Jiriho jeste neslyseli.
                    Za me mate pane Jiri jednicku.
                    Kvalitni, fakticky prispevek (a ne jen jedem) plny faktu, .... nevim co kdo chce vic?
                    Jsem prijemne prekvapen jak Vam to dneska pise.
                    Dik mart

                • Re: Slavia - Domžale 1:1

                  Jiri1     před 10 lety 06.02.2015 18:11 |  
                  0 0

                  Tak si alespon ještě jednou přečti třeba ti to dojde , , nemám rád ba přímo nesnáším lidi co podlezaj a formulace jako to je skvěle , to je úžasné , co je na těch hráčích tak úžasného, v přípravě byli i horší než naši hráči a navíc , do skvělosti má Slávia hodně daleko

                  • Re: Slavia - Domžale 1:1

                    klimi     před 10 lety 06.02.2015 18:15 |  
                    0 0

                    A co bylo na Juharovi úžasného? Však on už ani neběhal a to bylo to jediné, co mu na fotbale šlo...

                    • Re: Slavia - Domžale 1:1

                      Jiri1     před 10 lety 06.02.2015 18:32 |  
                      0 0

                      Ja jsem nenapsal , že byl úžasný , já jsem pregnantně formuloval své výhrady a to nejen zde, já ho nestavěl, já ho nechtěl.

                  • Re: Slavia - Domžale 1:1

                    Borris     před 10 lety 07.02.2015 07:07 |  
                    0 0

                    Nevím na koho tady přesně narážíš těma lidma co podlézají, ale jestli na mě, tak se hodně rychle prober. Nikdy jsem tady nic nelakoval na růžovo a slepě nechválil každý tah vedení. A dokonce si troufám tvrdit, že tu snad není nikdo, kdo by neustále chválil slepě vše, co se ve Slavii rozhodne. A to že jsi napsal zrovna mě, tak to mě fakt zarazilo a vůbec to nechápu.A už vůbec si nevybavuju, že by tu někdo neustále psal, jak je vše úžasné a skvělé atd. Naopak tady drtivá většina lidí umí říct na rovinu svůj názor bez lakování na růžovo a opakuju, že si nevybavuju snad nikoho kdo by tady všechno pořád chválil. To snad ani nejde, protože se ani zdaleka nenacházíme tam kam Slavia patří a pořád se ve Slavii děje spousta věcí a vylomenin, které se prostě dít nesmí. Jenže to tady přece nikdo nevyvrací. Takže fakt vůbec nevím, v čem je přesně tvůj problém.

      • Re: Slavia - Domžale 1:1

        zeleznik2     před 10 lety 06.02.2015 18:02 |  
        0 0

        Hm vidím, že jste opravdu expert, s Mičolou určitě nesouhlasím, protože pokud nastoupil, převyšoval skoro všechny své kolegy, jen to zdravíčko, kdyby bylo a Piták, těžko říct, když v lize jen střídal, co mu dát šanci od začátku?ještě bych ho určitě neodepisoval, Nitrianský opravdu pryč...

        • Re: Slavia - Domžale 1:1

          Jiri1     před 10 lety 06.02.2015 18:16 |  
          0 0

          Míčola za to co odvedl získal královský kontrakt a takovych hráčú za Rebáčka bylo hafo, vzpomente si jak jsem tady brojil proti příchodu Gecova , Ritchiho a dalčích, závěr , za čas jsme zjistli , že to byl dobrejkotel na prachy

        • Re: Slavia - Domžale 1:1

          edenian     před 10 lety 06.02.2015 18:43 |  
          0 0

          Napsat ze Micola prevysoval skoro vsechny sve kolegy ?!?! to je asi nejakej omyl ne?

  10. Re: Slavia - Domžale 1:1

    spino     před 10 lety 06.02.2015 13:31 |  
    0 0

    "Trénink jsme si užili, Karol dokonce vyhrál střelbu."

    Stále to má v noze, byl to pan fotbalista. :) Pořád čekám, až někdy bude takhle vyčnívat hráč ve věku dejme tomu 19 let. Dobře se jeví Kuchta.

    • Re: Slavia - Domžale 1:1

      jane (admin)     před 10 lety 06.02.2015 14:00 |  
      0 0

      Pred lety jsem byla na treninku na Pratelstvi, kluci trenovali standardky. Nejak jim to neslo a tak si vzal mic KJ a predvedl jim to. Bohuzel jsem musela konstatovat, ze celeho tymu kopal standardky nejlip trener starsi o 30 let nez vetsina hracu.

      • Re: Slavia - Domžale 1:1

        Navyseals     před 10 lety 06.02.2015 14:16 |  
        0 0

        Jo? Já se byl jednou podívat na turnaji internacionálů na Zličíně a viděl jsem, jak si pětašedesátiletej Franta Veselý udělal dobrej den z dvacetiletýho kluka, kterej hrál za Zličín divizi. Několikrát mu na férovku utekl.

        • Re: Slavia - Domžale 1:1

          Jiri1     před 10 lety 06.02.2015 18:23 |  
          0 0

          Zapoměl jste dodat, že ten hráč měl zákaz jít do něj.to se to pak hraje, jenže o Fandovi v dobrém, nevím jestli by ho z tohodle neranilapepka

          • Re: Slavia - Domžale 1:1

            klimi     před 10 lety 06.02.2015 18:25 |  
            0 0

            Vy ve všem vidíte zákaz, příkaz, korupci, spiknutí. Nešikanovali Vás, když jste byl malý?...

            • Re: Slavia - Domžale 1:1

              Jiri1     před 10 lety 06.02.2015 18:37 |  
              0 0

              Vy asi trpíte , ne tak dost, nebudu jako vy , urážet vás nebudu, jen budu konstatovat, že jsem pár takových poutáku viděl a vím , jak byli hráči poučení, navíc k takové hvězdě nemohl rozhodčíhráče pomalu pustit.

              • Re: Slavia - Domžale 1:1

                alois_veliky (admin)     před 10 lety 06.02.2015 19:02 |  
                0 0

                Franta Veselý hrál u nás na vesnici, když jsem byl kluk. Opravdu to byla hvězda, i se všemi manýry, které tomu patří, ale myslím, že neměl zapotřebí, aby ho někdo šetřil nebo nechával. I v šedesáti mladým v klidu stačil a leckdy jim i utíkal, jak tady bylo řečeno.

              • Re: Slavia - Domžale 1:1

                Kenny     před 10 lety 06.02.2015 20:46 |  
                0 0

                Asi máme každý jiné zkušenosti. Já jsem pár takových zápasů ne viděl ale přímo hrál (jeden dokonce i proti F. Veselému) a nikdy jsem neslyšel pokyny o šetření soupeře, nedojíždění atd. Naopak většinou jsme se fotbalové kvalitě vyrovnávali tvrdou hrou.

                • Re: Slavia - Domžale 1:1

                  bongor     před 10 lety 07.02.2015 11:55 |  
                  0 0

                  Samozřejmě,to je neskutečněj canc o šetření Franty.F.V.byl po Pepi Bicanovi nejlepší hráč dějin Slavie,ten nepotřeboval ani v šedesáti žádné ohledy od jakéhokoliv fotbalisty.Řekl bych,že je to vůči němu až urážlivé,co se tady objevilo.

  11. Re: Slavia - Domžale 1:1

    Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 06.02.2015 14:51 |  
    0 0

    O tom, zda bude zaveden adresný ticketing na stadionech budou příště rozhodovat kluby.
    „ Výkonný výboru FAČR schválil předání problematiky bezpečnosti na stadionech klubů profesionálních soutěží na základě žádosti vlastníků klubů Synot ligy kompletně pod Ligové shromáždění s tím, že si zástupci profesionálního fotbalu budou řešit tuto záležitost komplexně ve své kompetenci a dle svých rozhodnutí.“
    - z úterního zasedání výkonného výboru Fotbalové asociace ČR (FAČR).

    • Re: Slavia - Domžale 1:1

      edenian     před 10 lety 06.02.2015 18:35 |  
      0 0

      HURÁ!

  12. Re: Slavia - Domžale 1:1

    Faltak     před 10 lety 06.02.2015 21:19 |  
    0 0

    Trochu jsem na rozpacích z druhého vyhraného poločasu,na zkrácené ukázce byla jasně patrná převaha soupeře a jeho myslím pět velmi dobrých příležitostí a velmi špatná hra naší obrany.

  13. Re: Slavia - Domžale 1:1

    Luuke     před 10 lety 06.02.2015 21:38 |  
    0 0

    Nevím jak byl MB spokojen s výkonem v tomto utkání.Z prvního poločasu jasně vyplynulo,že Červenka a spol. se netrefí ani ze dvou metrů, ač podle sestřihu příležitosti byly. Ještě ,že máme Kenju se Škodou ,protože druhý poločas byl z naší strany zoufalý a převaha soupeře evidentní /opět podle sestřihu/.

    • Re: Slavia - Domžale 1:1

      rak (přítel SN)     před 10 lety 06.02.2015 22:26 |  
      0 0

      Myslim,ze je treba vzit do uvahy,ze ten sestrih delal Slovinec,takze to neni objektivni obraz utkani.Nicmene ty jejich sance tam byly.

  14. Re: Slavia - Domžale 1:1

    spino     před 10 lety 07.02.2015 00:07 |  
    0 0

    Až se uzdraví všichni marodi, poskládal bych základní jedenáctku tahhle a hrál kombinačně:

    Berkovec - Švec, Latka, Bílek, Tamás - Prošek, Baéz, Kenya, Bazal - Škoda, Fotr

    • Re: Slavia - Domžale 1:1

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 07.02.2015 00:36 |  
      0 0

      Ty abys tam nemel Fotra..;)
      Jsem s prekvapenim zjistil ze je Fotrovi uz 19 a je starsi nez treba Kodr..
      Ja bych tam mel urcite Micolu misto Proska (pochopitelne s predpokladem ze bude skvelej :D ) a Zmrhala

    • Re: Slavia - Domžale 1:1

      Arutha     před 10 lety 07.02.2015 01:37 |  
      0 0

      Kdo je to ten Kenya?

    • Re: Slavia - Domžale 1:1

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 07.02.2015 07:41 |  
      0 0

      :-):-)
      Upřímně, Fotra mám rád, ale na áčko to teď skutečně není...

      • Re: Slavia - Domžale 1:1

        spino     před 10 lety 07.02.2015 08:19 |  
        0 0

        Myslím, že se Škodou by mu to hodně šlo. Škoda dokáže zachytit nákop, podržet míč a přesně rozehrát, což by bylo pro Fotra ideální. Dostával by od něj kolmice za obranu a zakončoval.

        • Re: Slavia - Domžale 1:1

          klimi     před 10 lety 07.02.2015 08:52 |  
          0 0

          Zakončoval, myslíš jako na Žižkově? :)))

          • Re: Slavia - Domžale 1:1

            Fulham     před 10 lety 07.02.2015 11:12 |  
            0 0

            Ale no tak....

            • Re: Slavia - Domžale 1:1

              klimi     před 10 lety 07.02.2015 11:17 |  
              0 0

              Já mu to nevyčítám, jen spíš reaguji na spina s tím jeho neustálým protlačováním :)))

              • Re: Slavia - Domžale 1:1

                Fulham     před 10 lety 07.02.2015 11:42 |  
                0 0

                :-) já vim - kazdej někoho tlacime....fakt je, ze na podzim se tu tisíckrát psalo at hrajeme na dva útočníky - a ted nevím kdo by ten druhej mel být kdyby na to došlo...

              • Re: Slavia - Domžale 1:1

                bongor     před 10 lety 07.02.2015 11:57 |  
                0 0

                Ještě že nás netrénuje spino.

          • Re: Slavia - Domžale 1:1

            edenian     před 10 lety 07.02.2015 11:18 |  
            0 0

            Nech fotra žít:-)

            • Re: Slavia - Domžale 1:1

              spino     před 10 lety 07.02.2015 11:46 |  
              0 0

              :D

    • Re: Slavia - Domžale 1:1

      Navyseals     před 10 lety 07.02.2015 12:32 |  
      0 0

      Vy s Fotrem spolu chodíte?

    • Re: Slavia - Domžale 1:1

      Kenny     před 10 lety 07.02.2015 13:21 |  
      0 0

      Spino, nic ve zlým, ale myslím že právě proto nikde netrénuješ. :-))

  15. Re: Slavia - Domžale 1:1

    winter (přítel SN)     před 10 lety 07.02.2015 09:03 |  
    0 0

    OT: na idnesu vidím, za tu dobu co je vaclík se Suchým v Basileji, už asi pátý rozhovor s vaclíkem... S Márou jsem si za stejnou dobu měl šanci přečíst rozhovor jednou. Náhoda? :-)

    • Re: Slavia - Domžale 1:1

      Borris     před 10 lety 07.02.2015 11:48 |  
      0 0

      Taky jsem si toho všimnul no. Ale zase musím říct, že zrovna proti Vaclíkovi nic nemám. On není takový ten typický prohnilý arogantní sparťan. Naopak se mi třeba líbilo, jak když jsme doma pod Radou rumuny klepli Latyho gólem, tak Vaclík pak v telce v rozhovoru po zápase na rovinu řekl, že jsme prostě byli lepší a vyhráli jsme zaslouženě. A nehledal žádné výmluvy ani nebrečel. A ani se snad třeba nikdy nestalo, že by se o nás někde otíral nebo dělal nějaká gesta a provokace. Jaký rozdíl oproti blbečkům jako Vácha, Bednář, Švejdík a jim podobný blbečci.

      • Re: Slavia - Domžale 1:1

        bongor     před 10 lety 07.02.2015 12:02 |  
        0 0

        Máš pravdu Borrisi,Vaclík nestačil načuchnout.Vybral sis skutečně elitní sestavu přiblblíků-bezmozků,zapomněl jsi ale soudruha Štěcha.

        • Re: Slavia - Domžale 1:1

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 07.02.2015 13:34 |  
          0 0

          Ne on ani nemohl načuchnout. Takovej arogantní č.. jako je on tak takovejch moc neni. Vácha je proti němu sympaťák...

      • Re: Slavia - Domžale 1:1

        Slawek     před 10 lety 07.02.2015 13:48 |  
        0 0

        Asi bych Váchu, který se nikdy o Slávii neotíral vyměnil za Dočkala. Ten mě tedy opravdu zklamal.

    • Re: Slavia - Domžale 1:1

      bongor     před 10 lety 07.02.2015 12:00 |  
      0 0

      Život je jen náhoda.............Že včera neporazitelná mašina rupla se Steauou,to byla taky náhoda.V plné sestavě by jim rudoši dali desítku,dvanáctku by vychlastali sami.

      • Re: Slavia - Domžale 1:1

        Fulham     před 10 lety 07.02.2015 12:39 |  
        0 0

        Já zažil Vaclika když hrál Siskof na Kladné a BYL to namyslenej arogantní fracek - na Severu by se zula cela tribuna udělat a mluvit jako tam.....třeba se věkem srovnal . Jinak to, ze Mara byl dvakrát v sestavě kola CHL se u nás komentovali hodné malo třeba - ve Sportu dvě věty - dost mi tím nasr.....
        A dovolim si jednu odbočku k našemu příteli Martovi - dnes Steven asi poslední derby s Evertonem...na Anfieldu bude slzave údolí asi.

        • Re: Slavia - Domžale 1:1

          Jiri1     před 10 lety 07.02.2015 14:20 |  
          0 0

          Nedá mi to na vas zareagovat, Vaclík byl jeden z nejslučnějčích hráčů které jsem třeba zažil , kdyz hrál v národaku, Vácha byl u některých hráčů v neoblibě na Slávii, měl velké ětšstí na svůj ročník který ho bral, jjeětě větší stěstí má u konkurence , kde nezažívá třeba školu ala Repka , je fakt , že dnes žije spokojený soukromý život, ale také to není můj oblíbenec.
          Zabývat se dnes úrovní Sport magazimu je skutečnš zbyteřné, Marek svojim charakterním přístupem jim asi není po chuti, nedivím se , výfycky jasně řrkl co si o nich myslí

          • Re: Slavia - Domžale 1:1

            Navyseals     před 10 lety 07.02.2015 15:58 |  
            0 0

            Já opravdu nevím, kde berete ty svoje "informace". Vaclík je namyšlenej jak málokdo a skoro nikdo s ním nevycházel nejen ve spartě, ale i na Žižkově. Několikrát jsem se o něm bavil Mírou Millerem a ten mi o něm říkal moc pěkný věci. O Váchovi mi radši nemluvte. To je jeden největších ksindlů, který jsem, kdy viděl. Už dlouho jsem neviděl hráče, který by rozdal tolik loktů a neviděl za to karty. Fakt je, že se jedná o naprosto průměrnýho hráče, který se považuje za vrchol evoluce. Je to také jeden z mála hráčů, kterýmu bych dal při osobním setkání přes hubu.

            • Re: Slavia - Domžale 1:1

              bongor     před 10 lety 07.02.2015 20:37 |  
              0 0

              Ale Navy,on je skutečný vrchol evoluce.Představ si,že jeho prapředkové byli třeba brontosauři.Tělo se vyvíjelo,ale mozek zůstal na své oblíbené nule,tak se nemáme čemu divit.

        • Re: Slavia - Domžale 1:1

          mart     před 10 lety 07.02.2015 14:31 |  
          0 0

          Zdravim do Craven Cottage.
          Dneska se hraje u sousedu pres park :-)
          Jinak mate pravdu. Stevie dnes naposled.
          Osobne si myslim, ze ma smysl aby hral se slabsima, ale na spicku spis lepsi bez nej.
          Kdyz hraje, nesmi na plac Lalana, a Henderson je utopenej na pravy strane, .... tak to proste nejde.
          Ale odevzdal svoje za ta leta a zaslouzi podekovani.
          Rek bych, skoro tak slavnej jako Franta Vesely!
          zdravi mart

          • Re: Slavia - Domžale 1:1

            Fulham     před 10 lety 07.02.2015 15:46 |  
            0 0

            Jaj kousek vedle ,chybka....stejně si myslím, ze 31.1.2016 ve 23,50 hod oznámí Harry R. Stevieho návrat na Ostrovy..:-)

            • Re: Slavia - Domžale 1:1

              mart     před 10 lety 07.02.2015 19:24 |  
              0 0

              Tak Fulhame, poprvni puli Stevie potvrzuje kvalitu.
              4 nepresny prihravky a ... jinak nic.
              Trestnak tak prudkej, ze si tam ten doveda v poklidu dosel. Jeden otresne kopnutej roh.
              Suma sumarum, je tak spatnej, ze asi da rozhodujici gol :-),
              sleduji v teple domova.
              Jednak do Godison Parku nechodim, a druhak, je tam opravdu zima :D.