B-Tým

Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

Juniorka nastoupila den před státním svátkem proti Táborsku, kterému se na venkovních hřištích krutě nedaří. Slávistům se podařilo jejich bilanci ještě výrazně zhoršit vysokým vítězstvím, přičemž kvantum šancí ještě navíc přišlo na zmar.

Slavia - Táborsko 6:0 (2:0)

Branky: 36., 47., 71. Kuchta, 42. Fialka, 67., 69. Boudjemaa

Slavia: Řehák - Dostál, Pelikán, Fialka (76. Routek), Möglich - Salašovič (54. Brož), Mysliveček  - Nitrianský, Boudjemaa, Peterka (76. Valenta) - Kuchta

Juniorku tentokráte z áčka posílili například Nitrianský a možná trochu překvapivě i Boudjemaa. Slavia byla před zápasem papírově jasným favoritem, což mohla potvrdit již z úvodní akce zápasu. Kuchta měl dostatek prostoru ke střele zpoza vápna, ta však jen těsně minula levou tyč brankáře hostí. Slávisté byli i nadále aktivnější a dobře kombinovali. To vedlo posléze k dalším dvěma obrovským šancím. Nejprve však zklamal těsně před brankářem Mysliveček a odražený balón nedokázal poté do zívající prázdné brány umístit ani Peterka. Hra poté trochu ztratila na tempu, oba týmy se utápěly v množství nepřesností. Přesto se slávistům podařilo rozvlnit síť, Kuchta po přihrávce z pravé strany dobře zakončil, leč o radost ho připravil praporek asistenta rozhodčího. Slavia si po zhruba desetiminutovém hluchém období připsala další jasnou gólovku a znovu ve znásobeném podání. Všechny střely však byly zblokovány buď obráncem či samotným brankářem a když už se neujal ani čtvrtý pokus, tak míč skončil v náruči strážce svatyně soupeře. Slávisté prolomili prokletí v minutě šestatřicáté. Kuchta zůstal po centru Boudjemaay z pravé strany trestuhodně nehlídán a potvrdil instikt střelce, když hlavou bez problémů otevřel skóre. Slavii vstřelená branka povzbudila a hnala se za zvýšením vedení ještě do konce poločasu. Nejprve zklamal v zakončení Peterka, ale o několik minut později již skutečně musel gólman hostí tahat míč ze sítě podruhé. Znovu byl na počátku centr ze strany, tentokráte od Myslivečka, kdy si balón ve vápně našel Fialka a nekompromisně přidal další branku.

Sotva začala půle druhá, mohli se slávisté znovu radovat. Po penaltě nařízené ruku ve vápně hostí vsítil svou druhou branku v zápase Kuchta. Táborsko se ale nechtělo vzdát a prakticky z následného útoku po rozehrávce nastřelilo tyč Řehákovy branky. Šlo však spíše o ojedinělou akci, Slavia jinak hrála v pohodě, obrana hostí měla problémy především s Boudjemaaou, kterému dávala až příliš moc času na to, aby mohl rozehrát míč svým spoluhráčům. Při vzácné návštěvě poloviny Slavie mohlo Táborsko hned skórovat. Rozehrávalo zajímavou standardku zhruba z 20 metrů, střela šla přes zeď, ale Řehák dobře zasáhl a udržel čisté konto. Podobnou příležitost dostala na druhé straně i Slavia, i když z o trochu větší dálky. I tak však narozdíl od svého soupeře dokázala vstřelit gól, Damien Boudjemaa korunoval svůj dobrý výkon skákavou střelou, kterou gólman Táborska mimo bránu vytěsnit nedokázal. Aby snad nebylo pochyb o tom, kterým dvoum můžum patří dnešní zápas, tak si hned v následujících minutách umínili nejprve Boudjemaa (po krásném náběhu a suverénním zakončení) a hned po něm i Kuchta (který se prosadil po dalším centru z pravé strany), že vstřelí další branky, čímž zápas dostali do exhibiční roviny. Utkání se poté spíše dohrávalo, přesto mohl skóre ještě zvýšit Kuchta. Připsal si však jen další promarněnou tutovku. Slávisté tak mohli být po závěrečném hvizdu spokojeni s výsledkem, přesto by varováním mělo být množství neproměnených jasných šancí.

Komentáře (101)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 2:0 v 2. poločase

    smely (přítel SN)     před 10 lety 27.10.2014 15:23 |  
    0 0

    taxem prvni, no a co...Damien za juniorku neni uplne prizniva informace s vyhledem na jeho dalsi angazma v sks...

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 2:0 v 2. poločase

      smely (přítel SN)     před 10 lety 27.10.2014 15:24 |  
      0 0

      alespon, ze nahral na oba goly, resp. u druheho ma druhou asistenci...

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 2:0 v 2. poločase

        tolsimir     před 10 lety 27.10.2014 15:26 |  
        0 0

        Damien vsechny prevysuje o nekolik trid, evidentne mu svedci kombinacni hra, to v acku nezazije

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 2:0 v 2. poločase

          smely (přítel SN)     před 10 lety 27.10.2014 15:40 |  
          0 0

          a treti, zase po centru DB - penalta....

          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 2:0 v 2. poločase

            smely (přítel SN)     před 10 lety 27.10.2014 16:00 |  
            0 0

            gol c 4 a 5 pro zmenu DB....

          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 2:0 v 2. poločase

            fredydj (přítel SN)     před 10 lety 27.10.2014 16:00 |  
            0 0

            další 2 sam foukl

          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 2:0 v 2. poločase

            tolsimir     před 10 lety 27.10.2014 16:06 |  
            0 0

            chtel bych ocenit jeho pristup, bojuje dopredu i dozadu, pritom by clovek cekal, ze by mohl zacit trucovat

            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 2:0 v 2. poločase

              smely (přítel SN)     před 10 lety 27.10.2014 16:11 |  
              0 0

              doufam, ze mu da MB jeste cuchnout, byla by skoda ho nechat jit jen tak...jedinej fotbalista u nas...

              • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 2:0 v 2. poločase

                smely (přítel SN)     před 10 lety 27.10.2014 16:18 |  
                0 0

                jasne, taborsko je marny, ale jak pise tolsimir, pristup hodny nasledovani ...

                • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 2:0 v 2. poločase

                  Navyseals     před 10 lety 27.10.2014 16:20 |  
                  0 0

                  Nitrianský taky není špatnej

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 2:0 v 2. poločase

          Travinho     před 10 lety 27.10.2014 16:29 |  
          0 0

          Vy z toho všichni naděláte. Jasně hrál exelentně, ale tady se hraje bez důrazu, který když je proti DB uplatněn, tak je třetinový, navíc Táborsko je obzlášť špatný soupeř. Pro mne je nepochopitelné proč spolu s Milanem nebyli posláni za Admiru, protože tohle utkání jim vůbec nic nedá. Ukázat se v ČFL je už mnohem složitější a mnohem lépe tam člověk pozná, jak na tom hráči opravdu jdou.

          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 2:0 v 2. poločase

            smely (přítel SN)     před 10 lety 27.10.2014 16:33 |  
            0 0

            jiste viz muj prispevek vyse , kde jsou kvality taborska uvedeny, nicmene x hracu, by se po hristi jen poflakovalo a bylo urazenych a nemusime chodit do vzdalene historie...DB ten zapas oddrel, coz , jak pisi , se ceni...

            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 2:0 v 2. poločase

              Travinho     před 10 lety 27.10.2014 16:39 |  
              0 0

              Já ještě nikoho kdo by se na zápas za juniorku vyloženě vykašlal neviděl. Snad jen Čonka mi jednou na Admiře přišel, jakoby se mu vůbec nechtělo. Navíc proti takovému soupeři, kde máte možnost vyloženě vyniknout vás fotbal většinou baví. Kdyby na něj nastoupil nějaký důrazný soupeř v ČFL, nejsem si tím odmakáním úplně jist.

    • Re: nova soutez hracu

      Arutha     před 10 lety 27.10.2014 16:58 |  
      0 0

      Juhar se na měření tvrdosti střely hodí...

    • Re: nova soutez hracu

      tolsimir     před 10 lety 27.10.2014 17:01 |  
      0 0

      mne tedy prijde, ze vsichni nominovani, co tam od Slavie jsou, tak jsou spravne a neni lepsi kandidat

      • Re: nova soutez hracu

        Kornovo     před 10 lety 27.10.2014 17:42 |  
        0 0

        brankarska 3? ale souhlasim, ze ta degradace je od jinych klubu vetsi. nevim jestli maji v tom listopadu domluveny trenink nebo co, ale asi nechapou, ze poslat tam nejlepsi hrace a propagovat svuj klub by jim pomohlo. konkretne to, ze skoro vsechny tymy poslaly minimalne brankarske 2 je trapas

        • Re: nova soutez hracu

          Travinho     před 10 lety 27.10.2014 17:50 |  
          0 0

          Otázkou je jestli tito kluci nejsou v chytání přímáků lepší? Navíc zhruba polovina týmů, tam má jedničku.

      • Re: nova soutez hracu

        Kornovo     před 10 lety 27.10.2014 17:45 |  
        0 0

        jinak kdyz uz jsme u toho, tak bych proti pribrami klidne nasadil rakovana. karel si evidentne potrebuje vycistit hlavu. videl nekdo mateje chytat v posledni dobe?

        • Re: nova soutez hracu

          Alanor (admin)     před 10 lety 27.10.2014 20:18 |  
          0 0

          Já proti juniorce Sparty a zachytal průměrně. Celkově si nemyslím, že by byl lepší než Hrubeš (ale asi ani o moc horší), který má navíc možnost startovat na Euru do 21 let.

  2. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

    1rytir     před 10 lety 27.10.2014 17:43 |  
    0 0

    Byl bych rád, kdyby někdo z redakce vymámil od vedení co znamenají ty hrátky s Boudjemaou! Tohle není ani trochu normální. Kdyby se rozehrával po zranění, ale takto? V Budějovicích hraje nulovej Kodr a Damin není ani na lavičce! To aby načerpal síly k dnešnímu utkání juniorky? Prostě bych rád znal důvod, to je celé!

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

      klimi     před 10 lety 27.10.2014 17:47 |  
      0 0

      Důvod je takový, že Damien v zimě končí...

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

        1rytir     před 10 lety 27.10.2014 19:25 |  
        0 0

        Řekl kdo?

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

          Alanor (admin)     před 10 lety 27.10.2014 20:19 |  
          0 0

          Říká se to... Vyčíst se z toho nasazování dají i ostatní odchody, nakonec už to tu do komentářů někdo psal pod minulé články.

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

      Luuke     před 10 lety 27.10.2014 19:04 |  
      0 0

      Dnešní zápas juniorky bylo utkání s jasně nejslabším soupeřem za dlouhé období.Myslím, že by toto Táborsko porazila naše U19. Není proto možné kladně hodnotit výkon kteréhokoliv hráče. Rovněž si myslím, že nejde srovnávat hráče s defenzivními úkoly s hráči ofenzivními.V Budějovicích patřil Kodr k nejlépe bránícím hráčům a také díky tomu neměl soupeř prakticky žádné větší příležitosti. Vše je věcí názoru.

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

        Travinho     před 10 lety 27.10.2014 20:55 |  
        0 0

        Otázkou je, jestli musíme proti soupeři typu Budějovic nastupovat se dvěma čistokrevnými defenzivními štíty? Každopádně Kodr zahrál dobře, jen bych si na jeho pozici představoval někoho ofenzivnějšího.

  3. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

    klimi     před 10 lety 27.10.2014 17:51 |  
    0 0

    V našem systému je DB úplně k ničemu...Dokud bude Beránek po hráčích chtít, aby jen obránci nakopli míč a útočící hráči za ním běželi, tak je Damien zbytečný...

    Takovou fyzičku jako má Kuchta jsem dlouho neviděl...90 minut takhle vydržet jezdit po zadku, klobouk dolů, snad jen to proměňování šancí, ale hráč je to na svůj věk excelentní.

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

      Kontrapunkt     před 10 lety 27.10.2014 17:56 |  
      0 0

      Říkám si, že by Kuchta mohl být v áčku platnější než apatickej Balaj.

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

        klimi     před 10 lety 27.10.2014 18:06 |  
        0 0

        Já se ani Balajovi nedivím, že je apatickej...On je hráč, který potřebuje míč na nohu, stejně jako Damien, a ve chvíli, kdy mu lítají míče od pasu výše, tak ho to celkem logicky nebaví a ani se mu nedivím.

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

          Kontrapunkt     před 10 lety 27.10.2014 18:12 |  
          0 0

          Pak tedy o Balajovi platí totéž, cos napsal výše o Damienovi: v našem současném systému hry je k ničemu.

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

          Dresco     před 10 lety 27.10.2014 18:16 |  
          0 0

          No ale proc Beranek po hracich chce takovy styl? Vzdyt to neni styl, co by se dal nejak rozvijet. Fakt nechapu, proc se nesnazi hrat po zemi a vyuzivat zalozni radu jak tomu bylo pred lety.

          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

            vavicek     před 10 lety 27.10.2014 18:25 |  
            0 0

            Třeba proto, že jeden krajní záložník se neprosadil v nejhorším týmu lonského jara a druhý hrál zatím pouze druhou ligu a náš "nejlepší" utočník má v lize bilanci 360 minut jeden gol.

            Před lety tady byla diametrálně jiná kvalita.

            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

              Dresco     před 10 lety 27.10.2014 18:31 |  
              0 0

              Ale porad jsou tu tymy, ktere na nas zdaleka nemaji...chapu, ze nebudeme hrat proti Plzni tak, ze je prehrajeme ve stredu pole kombinacni hrou, ale vynechavat zalohu v zapase proti tragickym Budejovicim je nesmysl...po zemi bychom je jasne prehrali. Takze by bylo fajn vyuzivat tyhle technicke hrace proti te slabsi polovine ligy.

            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

              Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 27.10.2014 19:47 |  
              0 0

              Máme hráče, Boudjema, Černý, Piták, Zmrhal, Balaj nebo třeba Hrubý. To jsou kluci co jim balón rozhodně nepřekáží. Tak proč proti tragedii jako jsou Budějovice hraje v záloze Kodr s Baezem, Budjema vůbec nezasáhl, Piták s Balajem jen střídaj. Černý má nejspíš za úkol lítat po celým hřišti a v předu se toulá osamocený Škoda. Přitom když jsme si to dávali po zemi tak soupeř neměl moc nárok, viz průnik Dobrotky a některé akce Černého. Jenomže Beránek nastaivl jednu taktiku a tu jede bez ohledu na soupeře...

              Při tom kdyby se nehrálo hurá stylem nakoupnout balón a běžet za nim a ještě s dvěma DZ, tak místo Kodra mohl hrát Piták, kterej by to rozděloval (jako to dělal Horváth v Plzni) a pak by jsitě vydržel mnohem víc na hřišti. před ním by mohli běhat Černý se Zmrhalem (nebo Boudjemou) a v předu dva hroty

              Dobrotka,Latka,Bílek,Juhar - Baez - Piták - Černý, Zmrhal, Vukadinovič - Škoda, Balaj

              Lítání po krajích by v takovém zápase bez problémů zvládali krajní beci Juhar uplně bez problémů. Dobrotka taky zaútočit umí. A až by jsme zaslouženě vedli, tak ke konci by se Zmrhal stáhnul dozadějc. Piták by šel dolu za Boudjemu. A stáhnul by se jeden útočník za záložníka.

              Jasně, že tak nebudeme hrát proti Plzni, Spartě nebo Jablonci. Ale proti Budějovicím, JIhlavě nebo Bohemce by to tak být mělo.

              • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

                honza1947     před 10 lety 27.10.2014 20:44 |  
                0 0

                To máš těch hráčů v poli nějak moc. Zapomněl jsi na brankaře. Nám by teď asi moc nepomohlo ani hrát ve 12 lidech, jak to navrhuješ.

                • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

                  Travinho     před 10 lety 27.10.2014 20:59 |  
                  0 0

                  Nejhorší je, že mi to nepřijde jako překlep, ale opravdu tak uvažuje...

                • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

                  Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 28.10.2014 14:43 |  
                  0 0

                  No vidiš jak nemumím počítat... :D Ten Vukadin tam je navíc, ani nevim proč jsem ho tam napsal :D

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

      vavicek     před 10 lety 27.10.2014 18:21 |  
      0 0

      Ty chodíš na taktické porady, že víš co chce Beránek po obráncícg?

  4. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

    Kontrapunkt     před 10 lety 27.10.2014 17:53 |  
    0 0

    Viděli jste sestavu Admiry ve včerejším zápase proti Meteoru?
    Rakovan – Hochmeister, Martinic (K), Paťha, Mošna - Vosický, Majer, Prošek, Gecov, Petr - Zahálka.
    Chápu, že Petr hraje v Admiře. Proč ale zároveň vysedává na lavičce áčka, kde by místo něj mohli být Prošek nebo Boudjemaa?

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

      Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 27.10.2014 19:40 |  
      0 0

      Boudjemaa se tam třeba nenachází, že pokud by Boudjemaa byl využitelný náhradník, tak se mu musí dát plácnu 10K Kč a pokud by odehrál, jakýkoliv počet minut, tak 20K Kč. Možná to ve smlouvě není, ale pokud by to tam nebylo, tak i kdyby se s ním na jaro nepočítalo, tak nechápu, proč by se ještě těch pár kol nemohl využít. To jako kdybychom prodali plácnu Dobrotku od příští sezóny, někam za kopečky, ale my ho úmyslně dávali hrát za Admiru, má to nějaký smysl? Nemá.

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

        Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 27.10.2014 19:41 |  
        0 0

        * nevyužitý náhradník

  5. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

    Pepino44     před 10 lety 27.10.2014 18:55 |  
    0 0

    Tak podle mého zahrála dobře celá pravá strana,proč nehraje Dostál za Ačko tak jako dneska za juniorku,kdy se s Nitrákem velice pěkně doplňovali a šlo jim to celkem dobře i dopředu,když se k nim ještě přidal Damien,tak prostě s těma mlaďochama z Táborska hráli báčko,je vidět,že když na to mají čas,tak jim to jde. Jenom škoda,že v lize tolik času jim nikdo nedá. Velice se mi líbil Kuchta a to nejenom,že dal tři goly,on jich mohl dát klidně 5 nebo 6, ale pro jeho pracovitost. Kolik toho ten kluk nalítal je obdivuhodné. Však toho měl ke konci zápasu plné kecky. Zápas dohrál snad jenom proto,že jej Řehák stále hecoval. Byl zralej na vystřídání,ale Řehák asi zkoušel co vydrží. Zahrál velmi dobře. Ať se pořád nadává na Dostála a Nitráka,tak na tomto zápase bylo jasně vidět 3 hráče z Ačka. Je však jasné,že Táborsko bylo velice špatné. Bylo to nejslabší mužstvo,které jsem na juniorce viděl.

  6. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

    slaviator     před 10 lety 27.10.2014 19:02 |  
    0 0

    O víkendu jsem navštívil včera moskevské derby Spartak Moskva-Lokomotiv Moskva, skončilo to 1:1, zápas upachtěnější než česká liga... Atmosféra horší jak u nás...

    Ale jinak: Spartak hraje v Tushino, je to bývalá vesnice na předměstí Moskvy, kousek od "fialové" linky metra (ale asi tři stanice od konečné), asi půl hodiny metrem do "širšího centra". Nehraje už na Luznikach.

    Takže si říkám proč by fakt Bohemka taky nemohla jít o dům dál? Nikde není řečeno že tým musí hrát pořád na stejném místě, však my taky nehráli vždycky v Edenu... Arsenal v Londýně taky hrávla na Highbury...

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

      slaviator     před 10 lety 27.10.2014 19:04 |  
      0 0

      (jinak potvrdilo se, že Rusové jsou neskutečně společenští a přátelští lidé, stačilo zmínit že jsem z Praga a už stála vodka na stole...

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

        Kornovo     před 10 lety 27.10.2014 19:31 |  
        0 0

        zajimava destinace. ta atmosfera me prekvapuje, na fotkach nebo videich to vypada pekne

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

          slaviator     před 10 lety 27.10.2014 19:35 |  
          0 0

          Jako 37 tisíc Rusáků prostě není ticho, ale atmosféra v Edenu když je i 8 tisíc a z toho 3-4 tisíce na TS je lepší...

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

        slaviator     před 10 lety 27.10.2014 20:57 |  
        0 0

        Ne, ale docela mě překvapilo kolik jídla Gastronom v GAMu u Kremlu je a jakej výběr, to samé Ašan a Azbuka vkusa. A docela o dost kvalitnější než ty shity u nás v supermarketech

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 29.10.2014 00:10 |  
          0 0

          Slaviatore, mě to nepřekvapuje, protože Rusové si ani náhodou nenechají líbit to co my, o nás se říká, že jsme popelnice Evropy ( http://reflexniterapie.com/PotravinyvCR.pdf).
          Zápas Spartak proti železničářům jsem viděl jen do 80 minuty a oba góly samozřejmě padly až potom ...

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

      PetCC     před 10 lety 27.10.2014 23:49 |  
      0 0

      Protože fanděj stadionu, ne klubu. Sice mi to přijde trochu divný, zvlášť co jsem nějakých 8 let strávil na Strahově, ale vymlouvat jim to nebudu.

  7. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

    Edwardtheiron     před 10 lety 27.10.2014 19:12 |  
    0 0

    Já bych se zeptal všech zasvěcených: Jaká je logika toho, že Boudjemaa hraje za juniorku, když tedy podle vás je na odchodu? Zvýší se tam jeho cena? Nebo se tam není možné zranit? Bude víc zájemců o hráče, který nehraje ligu? Pokud už je vše domluveno, proč ještě hraje? Kdybyste mi tohle, prosím, vysvětlili, protože já si pořád myslím, že Boudjemaa je prostě pouze totálně z formy a proto nehraje.

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

      bongor     před 10 lety 27.10.2014 19:26 |  
      0 0

      Já Edo myslím,že jednoduše na něj nemáme love a s jeho výkony to nemá moc společného.Prostě jdeme do levného výprodeje a dokud se neobjeví movitý investor,tak v něm nějaký čas setrváme.

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

        Edwardtheiron     před 10 lety 27.10.2014 19:30 |  
        0 0

        Oni nevěděli dřív, že na něj nebudou mít? Ale i kdyby, tak se ptám znovu, jakou má logiku, že nehraje za áčko a hraje za juniorku?

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 27.10.2014 19:32 |  
          0 0

          Ne neveděli když si ho přivedl Kornějev, že tu Řebíček nechal půl roku úřadovat rusa bez efektu je věc jiná, taková no řebíčkovská...

          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

            Edwardtheiron     před 10 lety 27.10.2014 19:36 |  
            0 0

            Odešli všichni, které přivedl Kornějev, jenom Boudjemaa zůstal. Určitě věděli v létě, za jaké peníze pracuje. Ale znovu, i kdyby to tak bylo, tak proč nehraje za áčko a hraje za juniorku?

            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

              Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 27.10.2014 19:52 |  
              0 0

              Já nevim proč nehraje. Jen ti říká, že přišel v době, kdy rusák chtěl koupit a tedy peníze pro něj nebyl problém. V létě neodešel nejspíš proto, že má smlouvu a buď ho nikdo nechtěl vykoupit nebo se čekalo, že se rozehraje a ty peníze si zaslouží.

              Já si třeba myslím, že by hrát měl a zasloužil by si dostat na pár zápasů důvěru trenéra jako třeba Černý, Vukadinovič nebo Petr. Ani jeden z nich se nevyvaroval tragickým zápasům, možná ještě horším výkonům než které zatím ukázal Damien ovšem hrají více...

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

      1rytir     před 10 lety 27.10.2014 19:28 |  
      0 0

      Také bych chtěl od "zasvěcených" slyšet kdo jim řekl, že Damien odchází!

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

        Navyseals     před 10 lety 27.10.2014 19:39 |  
        0 0

        můžeme si dovolit náhradníka za půl mega měsíčně? mysli trošku

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

          Edwardtheiron     před 10 lety 27.10.2014 19:43 |  
          0 0

          Jenže tady se to podává tak, že nehraje protože odchází, ne že odchází, protože nehraje a má vysokou smlouvu. Prostě hraje mizerně, vedle jeho výkonu na Žižkově, byl Fenin pitbull a ani potom to nebyla žádná hitparáda. A vlastně ani předtím.

          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

            Navyseals     před 10 lety 27.10.2014 19:45 |  
            0 0

            on hraje ve špatným týmu, hrát v Plzni, tak mu liga leží u nohou

            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

              slaviator     před 10 lety 27.10.2014 19:47 |  
              0 0

              a hrát ve Spartě tak Konečný denně stříká třikrát nad článkama "Damien o parník lepší než zbytek ligy"

            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

              Edwardtheiron     před 10 lety 27.10.2014 19:51 |  
              0 0

              Pánové, to jsou jenom spekulace. Opravdu dobrý hráč se nějak prosadí i ve špatném týmu, minimálně by tam vynikal. Čím vás Boudjemaa tak ohromil?

              • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

                Navyseals     před 10 lety 27.10.2014 19:53 |  
                0 0

                jeho práce s míčem a přihrávky jsou v naší lize velmi málo k vidění

                • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

                  Edwardtheiron     před 10 lety 27.10.2014 19:58 |  
                  0 0

                  Ehm ! I kdybych s tím souhlasil, tak jaký je /nebo byl/ z toho přínos pro tým? To se prostě nedá jenom svádět na ostatní.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

                    Navyseals     před 10 lety 27.10.2014 20:02 |  
                    0 0

                    Když nemáš před sebou útočníka, který si umí naběhnout, tak je to těžký. O hře založený na nákopech nemluvě.

                    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

                      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 27.10.2014 20:05 |  
                      0 0

                      Přesně tak na jaře od něj třeba Necid dostal pár moc pěkných pasů.

                    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

                      Edwardtheiron     před 10 lety 27.10.2014 20:10 |  
                      0 0

                      Ale to se dá přece říct i obráceně: útočníci nedostanou kvalitní přihrávku, jen nakopávané balony.Jistě, že je to špatně, ale proč se Boudjemaa o nějakou přihrávku nepokusil v zápasech, kdy hrál? Má skvělou techniku, tak by pro něj přece neměl být problém uvolnit se a poslat balon. Není pravda, že Škoda, natožpak Balaj neumí naběhnout...

                      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

                        Kontrapunkt     před 10 lety 27.10.2014 20:19 |  
                        0 0

                        Tak se nehádejte:). Největší problém, jak už tu bylo několikrát řečeno, je v taktice nakopávaných míčů. Občas to vypadá, že Škoda (event. Balaj) dostává nejvíc přihrávek od Juhara z vlastní poloviny. Pak je jasné, že své schopnosti neuplatní ani kreativní střední záložník a bohužel ani schopný útočník.

                        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

                          Edwardtheiron     před 10 lety 27.10.2014 20:25 |  
                          0 0

                          Já se taky nechci hádat, jen jsem chtěl vědět, kde se vzala ta informace, kterou tady někteří šíří a dostali jsme se až k tomu, že mě není jasné, proč je Boudjemaa tak adorován. Taky bych byl rád, kdyby se mu dařilo, ale já fakt od něj letos viděl jenom mizerné výkony a jeden krásný gól v přáteláku.

                        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

                          Travinho     před 10 lety 27.10.2014 21:14 |  
                          0 0

                          Jenže míče obránci nakopávají, protože je nemají komu dát. Neznám obránce, který by nakopával, kdyby viděl volného hráče v záloze, ale našim bekům většinou nic jiného nezbývá. Pohyb Boudjemy bez míče je absolutně žalostný, ostatní na tom nejsou o moc lépe - Prošek, Černý, Balaj... Snad jediné světlé výjimky jsou Vukadinovič a Zmrhal (ten jenom někdy), ale to je strašně málo. Možná je malá nabídka u některých i dána tím, že jsou příliš svázání defenzivními úkoly a na nabídku v ofenzivní části jim nezbývají síly, ale tak daleko zase nevidím. Každopádně hráči kteří se za každou cenu snaží hrát, ale mnohdy i kazí, u nás jsou, ale mnohdy jsou dost nevítaní - Nitrianský, Zámečník, Koreš, Červenka, Hrubý... Pro mne je to dost nepochopitelná záležitost, ale co se dá dělat.

                          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

                            klimi     před 10 lety 28.10.2014 00:02 |  
                            0 0

                            Nitrianský se za každou cenu snaží hrát? Dyť je to alibista nejvyšší kategorie!

                            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

                              fredydj (přítel SN)     před 10 lety 28.10.2014 08:08 |  
                              0 0

                              Nitrianský je dobrej fotbalista, předevšim v záloze, bohužel je to lempl.

                            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

                              Travinho     před 10 lety 28.10.2014 08:15 |  
                              0 0

                              Pokud hrál v záloze, tak měl vždy více náběhů než Prošek, Boudjemaa a Černý dohromady. V obraně to většinou nebylo ono, tam bych to přičítal tomu, že se bál, aby nekazil.

                          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

                            ortevor     před 10 lety 28.10.2014 07:47 |  
                            0 0

                            u ostatnich hracu souhlasim, ale iu Nitraka naprosto souhlas s klimim, je to alibista nejvetsi kategorie, bylo to celkem videt i vcera na juniorce, i kdyz ne v takove mire, jako v acku...u ostatnich souhlas

                            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

                              Kontrapunkt     před 10 lety 28.10.2014 08:31 |  
                              0 0

                              Nitrák sice nikdy nebude tahounem týmu (spíš k sobě takového tahouna potřebuje), ale platným pro tým dokáže být. Pokud bude mít za sebou schopného pravého beka a kolem sebe hráče schopné hrát kombinační fotbal, pak si ho dokážu představit na pravém křídle.

                              • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

                                klimi     před 10 lety 28.10.2014 08:42 |  
                                0 0

                                Jenže on nechápe, že se musí i z postu pravého křídla vracet! I včera v první půlce párkrát zpátky jen lehce vyklusávat. Navíc když jsem viděl včera jeho pokusy o centr, tak jsem se opět "bavil".

                                • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

                                  Travinho     před 10 lety 29.10.2014 13:40 |  
                                  0 0

                                  Jenže pořád se z křídla vrací víc, než když tam hraje Piták, Boudjemaa nebo nějaký jiný maratonec.

  8. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

    winter (přítel SN)     před 10 lety 28.10.2014 01:25 |  
    0 0

    Právě jsem projížděl tabulku juniorské ligy a upoutala mě jedna věc - Olomouc nemá juniorku? Nevíte někdo důvod?

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

      spino     před 10 lety 28.10.2014 08:11 |  
      0 0

      Mají rozum a vědí, že béčko v dospělé soutěži je přednější.

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

      Travinho     před 10 lety 28.10.2014 08:20 |  
      0 0

      Moravské týmy se proti juniorské lize dost ostře vymezovaly a vůbec do ní nechtěli vstoupit. Slovácko i Olomouc si od začátku juniorské ligy raději držely béčko a do juniorek posílaly vyloženě třetiřadé fotbalisty, kteří by jinak hostovali někde v divizi, popř. přeboru. Olomouc tak po sestupu logicky využila toho, že druholigové týmy mít juniorku nemusí (a dobře udělala) a tým do soutěže nepřihlásila, podobně to dělá i Zlín. Myslím, že tyto týmy vědí co dělají, protože úroveň některých utkání v juniorské lize je fakt nízká a hlavně důrazem ČFL nenahradí ani částečně.

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

        winter (přítel SN)     před 10 lety 29.10.2014 17:13 |  
        0 0

        díky za vysvětlení

  9. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

    Sedrousek     před 10 lety 28.10.2014 07:12 |  
    0 0

    a má DB vůbec fyzičku na to aby hrál v základu? co jsem ho naposledy viděl tak nastupoval jako střídající hráč a přišlo mi že už nemůže. Snad mu v tomhle směru pomuže zimní přestávka. Jen aby to nedopadlo jako za Koubka. To jsme měli fyzičku nejhorší z celý ligy. snad až na Juhara to je takovy Forest Gump

  10. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

    tolsimir     před 10 lety 28.10.2014 10:46 |  
    0 0

    Chtel bych jen pripomenout ctvrtecni setkani v boardroomu se zastupci Tribuny Sever. Pevne verim, ze ti, kteri meli po derby vyhrady, tak dorazi a vse povede ke smiru a opetovnemu navraceni pohody napric vsemi fanouskovskymi skupinami

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 28.10.2014 11:53 |  
      0 0

      Dobrá akce, pokusím se tam dostavit.

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

      spino     před 10 lety 28.10.2014 11:59 |  
      0 0

      Zřejmě nedorazím, ale přesto za takovou akci děkuji. Takovéhle diskuze vždy vítám.

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

        steev (přítel SN)     před 10 lety 28.10.2014 17:06 |  
        0 0

        Já se taky pokusim dorazit,určitě dobrá akce.
        Doufám že učast bude velká stejně jako v sobotu,mimochodem nezapomente na neděli nafouknout bycikly.

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 28.10.2014 18:11 |  
      0 0

      akci vítám, fajn vstřícný krok. Vzhledem k obrovské diskusi na toto téma na SN jsem zvědavý, kolik zdejších diskutéru dorazí i ve čtvrtek...

  11. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

    Kontrapunkt     před 10 lety 28.10.2014 13:20 |  
    0 0

    Má někdo zprávy, jak to vypadá s tím testovaným záložníkem z Gruzie? Na oficiálkách bylo avizováno, že tu bude týden a pak se uvidí... Nuže?

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

      Tomski     před 10 lety 28.10.2014 13:31 |  
      0 0

      prý je zraněný...

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

        Kontrapunkt     před 10 lety 28.10.2014 15:41 |  
        0 0

        Vedení tedy shání parťáka k Mičolovi na rotoped, jo?:)

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

          Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 28.10.2014 22:01 |  
          0 0

          Tak Dobrotka aktuálně se drží co to jde. Musím někde zaklepat..

  12. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

    skors     před 10 lety 29.10.2014 12:00 |  
    0 0

    Nechápu proč Damien nehraje za Áčko.Zřejmě je to tím,že si tip tohoto hráče u nás moc s nikým nezakombinuje a proto jsem si také všimnul,že když náhodou hrál tak byl znát na hřišti vždy 10 minut a potom už jakoby na hřišti nebyl.Asi nám tip tohoto hráče nezapadá do konceptu neustálích proher a ted vlastně asi zrovna remíz :-) proto mu asi Beránek nedává tolik šancí.No a jestli je na odchodu tak je to pokračování té naší tragi komedie.Jestli se zbavujem jednoho z mála schopných a technických hráčů v kádru tak se asi máme zase na co těšit.Fotbal na který se nadá koukat a mnohdy i totální neschopnost na hřišti zabojovat za svého chlebodárce.Musíme změnit majitele.Říkam to pořád,že ze současným majitelem můžem stěží v lize přežívat.Ted už jsme zase vlastně namočeni v záchranářských bojích a povezem se v tom asi další sezonu.

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

      Barra     před 10 lety 29.10.2014 12:29 |  
      0 0

      Odkud beres jistotu, ze s jinym majitelem se vse zmeni v pozitivnim smyslu slova? S AR mame 4 sezonu za sebou s rozpoctem ktery by nemel byt nizsi nez 100 mil kc. Kolik klubu v Synotlize se tim muze pochlubit? Co kdyz novy majitel snizi rozpocet na nejakych 60 mil kc? A jinak, zajimave, ze Damien Boudjemaa hral na zacatku jeho prichodu jako o zivot, a mel nohu v 90% procentech vsech nastrelenych branek v prvnich zapasech. Co se ted tak zasadne zmenilo oproti minule sezone? Az na to, ze Juhar uz neni v utoku?

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

        1rytir     před 10 lety 29.10.2014 12:44 |  
        0 0

        Podle mého rozhodně 100 mil ročně do toho Řebíček nedává. To za prvé. Za druhé i pokud by to byla pravda, pak kde jsou výsledky? Lépe a výše v tabulce hrají už několik sezón manšafty s nižším rozpočtem. Nakupovat hráče neumíme, o tom žádná! Naposledy to dokázal ten experimnt s Grizíncem - dokážeme přitáhnout jen hráče, co se po prvním kopnutí do balonu zraní. Damien je výjimka, ale toho podle všeho nekupoval nikdo ze Slavie, a v tom bude zakopaný pes. Měl se stát asi jedním ze základů mnohem fotbalovějšího mužstva, než které dnes hraje v Edenu. Mnozí tady tvrdí, že Beránek tento styl musí hrát proto, že na jiný nemá hráče. Vůbec s tím nesouhlasím! Ti, co v kádru máme by dokázali hrát i jinak, ale to by se po nich musel chtít jiný systém. Nesměli bychom i proti vyloženě špatným manšaftům hrát úporně na jednoho útočníka, v zháloze na křídlech by z té "bídy" museli hrát lidé jako Juhar a třeba i ten Nitrianský. Ve středu zálohy by měl kombinovat právě Damien. Jasně, že byse tím nedostávalo tolik na Zmrhala, Černého, Kodra, ale fotbal by se hrál jiný! I ten Baéz by měl najednou někoho, komu by mohl dávat odebrané balony z první!
        Barro, ptáš se, co se tak zásadního změnilo oproti minulé sezóně. Odpovídám ti: NIC! A souhlasím s tím, že nic se nezmění dokud nedojde k výměně majitele. Ano, Řebíček nás zachránil (za to veliký dík), ale síly na to, aby nás fotbalově posunul výš prostě nemá!

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

          Navyseals     před 10 lety 29.10.2014 12:49 |  
          0 0

          Mně by se třeba líbila záloha Vukadinovič-Boudjemaa-Baéz-Zmrhal-Nitrianský, ale to by se musel posadit Černý a to se nestane. Nebo zkusit Pitáka pod Škodu. Chce to experimentovat a ne hrát proti slabejm týmům beton s dvěma štítama. Při současný formě by šanci mohl dostat i Kuchta.

          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

            Kontrapunkt     před 10 lety 30.10.2014 13:04 |  
            0 0

            Já doufám, že se vrátí z hostování Bazal a že se do někdejší formy před zraněním vrátí Mičola. Pak bychom snad mohli konečně spoléhat na ostré kraje.

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

          Barra     před 10 lety 29.10.2014 13:10 |  
          0 0

          Rocne mame rozpocet kolem a nad 100 mil kc, staci se podivat na vyrocni zpravy. Samozrejme ze AR nehodi rocne 100 mil na stul, ale doplaci podstatnou cast rozpoctu.

          A ano, samozrejme ze souhlasim, ze kluby s mensim rozpoctem hraji lepe nez Slavie. Ale to je vazne chyba Rebicka? A zustava muj dotaz - odkud ta jistota, ze bez Rebicka pujde vse jako na masle a ze on brzdi Slavii?

          A dotaz, co se oproti minule sezone zmenilo, byl samozrejme retoricky. Prave ze Boudjemaa minulou sezonu zapadnul do muzstva, a ted najednou mu to nejde.

          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

            Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 29.10.2014 14:27 |  
            0 0

            Četl jsem, že ten Gruzinec jak tady ho všichni urážíte, že by měl být náhrada za Boudjeemu, ale nevím jestli to mysleli, jako pozice Boudjeemy v minulé sezóně nebo této :-D

            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

              Kontrapunkt     před 10 lety 29.10.2014 14:38 |  
              0 0

              Gruzínce tu nikdo neurážel. Jen jsme posteskli, že máme v kádru dalšího lazara.

          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

            1rytir     před 10 lety 29.10.2014 14:40 |  
            0 0

            Nechtěl jsem tě vytočit. Oba nás štve (a nejen nás), že to Slavii už několik sezón herně nejde. Řebíček za to podle mého může i nemůže. Samozřejmě, že on není ten, kdo by "dělal" herní projev. Na druhou stranu je ale tím, kdo v klubu vytváří celou atmosféru, co ve svém důsledku tu přetrvávající mizérii přináší. Vždyť my nemáme ani generálního ředitele, na kterého by se to vše dalo shodit. Takže je hromosvodem majitel. Ta naše neochvějná jistota s jakou saháme po hráčích, kteří se "nehodí do koncepce", anebo se okamžitě zraní je už legendární, stejně jako trenérské rošády, co vždy neomylně skončí úplně stejným výkonnostním propadákem.
            Prostě jsem toho názoru, že s novým majitelem musí přijít do Edenu i noví lidé a to doslova na všechna místa! Jen tak se může podařit tu "chorobu", co v Edenu vládne už moc dlouho, přemoci. Ale to je jen můj názor.

            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 6:0

              Barra     před 10 lety 29.10.2014 23:57 |  
              0 0

              V pohode, jake vytoceni ? -:)