Domácí pohár

Žižkov - Slavia 2:1

Slavia bez 17 hráčů A týmu prohrála na hřišti Viktorie Žižkov v boji o postup do 4. kola domácího poháru 2:1 a v soutěži tak končí.

Žižkov - Slavia 2:1 (1:1)
Branky:
 33. Bazal, 90. Voltr - 16. Piták (pen.) 

Slavia: Rakovan - Dostál, Dobrotka, Fialka, Bejbl - Baéz, Gecov - Petr (85. Zámečník), Boudjemaa (68. Vukadinovič), Piták - Diop (75. Fotr)

Slavia postrádala z různých důvodů hned sedmnáct hráčů A týmu. V bráně nastoupila trojka Rakovan, protože Berkovec je zraněný a Hrubeš v reprezentaci U21. Ještě hůř na tom byla obrana. Dva praví obránci Mikula s Nitrianským jsou zranění, Latka onemocněl a Bílek se rovněž zranil. Marek Kodr je v reprezentaci U19 a levý bek Martin Juhar je rovněž nemocný. Trenér Beránek proto musel sáhnout do juniorky pro Fialku a Bejbla. V záloze chybí dlouhodobě Mičola, zranění jsou Černý s Proškem a reprezentují Zmrhal, Hrubý a Salašovič. A konečně v útoku chybí zranění Škoda a Vyhnal a reprezentant Balaj. Realizační tým tak dal dohromady sestavu s velmi kombinovanou obranou, celkem adekvátně kvalitní zálohou a útočníkem Diopem, který si odbyl premiéru v základní sestavě A týmu. Na lavičce pak byli kromě Vukadinoviče výhradně hráči juniorky.

Aktivněji do zápasu vstoupili asi trochu dle očekávání domácí a už po čtyřech minutách střílel nebezpečně Podrazský, tečovaná střela skončila naštěstí nad brankou Rakovana. Na druhé straně se slávisté snažili ohrozit bránu, kterou hájil bývalý hráč slávistického béčka Pokorný, nákopem z přímého volného kopu, na ten nedosáhli Diop ani Gecov.  V 15. minutě měli velkou šanci ke skórování domácí, Rakovan vyrazil hlavičku Reitera a Súkenník dorážel vedle. A potvrdilo se staré známé "nedáš - dostaneš", po Boudjemaaově akci zahrál Folprecht rukou ve vápně a následnou penaltu proměnil Karel Piták - 0:1! Slávistům branka pomohla a brzy mohli zvýšit, Boudjemaa přihrál Petrovi a ten se ve vápně dostal do zajímavé pozice, ve které však místo střely neúspěšně hledal některého ze spoluhráčů. Když už to vypadalo, že Slavia celkem kontroluje hru a hlídá si vedení, přišlo vyrovnání z kopačky Josefa Bazala, kmenového hráče Slavie, který je na Žižkově na hostování - 1:1. Slávisté mohli rychle odpovědět, ale patičku Petra po pokusu Dobrotky Pokorný kryl a stejně tak byl brankář Žižkova úspěšný proti Petrovi i podruhé, kdy záložník Slavie nedokázal proměnit samostatný únik po přihrávce Pitáka. Poločas tak skončil 1:1.

Hned po čtyřech minutách druhé půle poslal míč hlavou za záda Pokorného Diop, asistent ale bohužel mával ofsajd. Poté však přebrali aktivitu domácí a vytvářeli si šance po standardních situacích. Podzimek naštěstí netrefil pořádně míč a hlavičku Hejného vyrazil Rakovan. V brejku Slavie pak centroval Dostál, Petr míč nadzvedl a Piták na něj pak těsně nedosáhl. To ale byla výjimka, protože šance si vytvářeli hlavně domácí. Folprechtovu střelu však zblokoval Gecov a střídající Voltr pak mířil nad. Po průniku Vukadinoviče, který nahradil na hřišti Boudjemaau, bránu rovněž netrefil Piták. Na posledních 15 minut přišel na hřiště místo Diopa ve své premiéře v A týmu Oskar Fotr. Deset minut před koncem zápasu chyboval ve vlastním vápně Dobrotka, Voltra však vychytal Rakovan. Na posledních pět minut nahradil na hřišti Petra Zámečník, pro nějž to byla rovněž premiéra v A týmu. Všichni střídající hráči Slavie se pak namotali k velké šanci zřejmě zápas rozhodnout, ale Fotr trefil jen Pokorného, vyražený míč přihrál Vukadinovič Pitákovi, který ale také nedokázal Pokorného překonat. Zámečník se pak už k míči nedostal. A Slavia pykala, v poslední minutě základní hrací doby poslal míč za záda Rakovana Voltr - 2:1. Slávisté tak z domácího poháru opět vypadli už ve třetím kole.

Komentáře (202)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Žižkov - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 03.09.2014 17:13 |  
    0 0

    Škoda, že tato sestava nemůže být hodnověrně virtuálně otestována tak, abychom viděli, jak by si v 30 kolech vedla v lize. Fakt by mě ten výsledek zajímal.

  2. Re: Žižkov - Slavia 0:1 v 1. pol.

    alois_veliky (admin)     před 10 lety 03.09.2014 17:19 |  
    0 0

    PENALTA!! Tak to tu dlouho nebylo. A zrovna na Žižkově.

  3. Re: Žižkov - Slavia 0:1 v 1. pol.

    mike-k (přítel SN)     před 10 lety 03.09.2014 17:21 |  
    0 0

    Co to piska za hajzla, zkazit nam takovou serii.

    • Re: Žižkov - Slavia 0:1 v 1. pol.

      Betynka58     před 10 lety 03.09.2014 17:23 |  
      0 0

      Podle mne se pohár do té série nepočítá, to má ten hajzl štěstí!

      • Re: Žižkov - Slavia 0:1 v 1. pol.

        mike-k (přítel SN)     před 10 lety 03.09.2014 17:25 |  
        0 0

        Podle mne jo. Pocitaji soutezni zapasy.:(:'(:D

        • Re: Žižkov - Slavia 0:1 v 1. pol.

          quelhar (admin)     před 10 lety 03.09.2014 17:30 |  
          0 0

          Ale těch 68 zápasů bez penalty je ligových, ne soutěžních. Soutěžních by bylo víc (pokud jsme v poháru někde nekopali penaltu poslední dva roky).

          • Re: Žižkov - Slavia 0:1 v 1. pol.

            mike-k (přítel SN)     před 10 lety 03.09.2014 17:34 |  
            0 0

            tak to potom jo. Dnes budu bez vecere za tuto neznalost.

        • Re: Žižkov - Slavia 0:1 v 1. pol.

          alois_veliky (admin)     před 10 lety 03.09.2014 17:30 |  
          0 0

          Nene, mám pocit, že těch 68 zápasů bez penalty je v lize :)

  4. Re: Žižkov - Slavia 0:1 v 1. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 03.09.2014 17:21 |  
    0 0

    Co se to právě stalo?!?

  5. Re: Žižkov - Slavia 0:1 v 1. pol.

    Nosorozec     před 10 lety 03.09.2014 17:22 |  
    0 0

    Penalty penalty penaltyyyyyy :D

  6. Re: Žižkov - Slavia 0:1 v 1. pol.

    kleofas     před 10 lety 03.09.2014 17:25 |  
    0 0

    Je to někde živě ??

  7. Re: Žižkov - Slavia 0:1 v 1. pol.

    kleofas     před 10 lety 03.09.2014 17:25 |  
    0 0

    Je to někde živě ??

  8. Re: Žižkov - Slavia 1:1 v 1. pol.

    Nosorozec     před 10 lety 03.09.2014 17:38 |  
    0 0

    Hmmm, Bazal vyrovnává... Ono to pravidlo o tom, že hostující hráč nesmí nastoupit proti mateřskýmu klubu je přece jenom rozumný :D

    • Re: Žižkov - Slavia 1:1 v 1. pol.

      marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 03.09.2014 17:40 |  
      0 0

      Aspoň ukazuje, že se z hostování vrátí púoužitelnej:)

      • Re: Žižkov - Slavia 1:1 v 1. pol.

        Nosorozec     před 10 lety 03.09.2014 17:41 |  
        0 0

        Doufám, že v zimě dostane pořádnou šanci se ukázat ve Slavii. Bazal má techniku jako málokdo :)

    • Re: Žižkov - Slavia 1:1 v 1. pol.

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 03.09.2014 17:41 |  
      0 0

      nojo...:). A rikal jsem si, ze Petr by konecne mel neco ukazat, a on spaluje zatim jednu za druhou..

  9. Re: Žižkov - Slavia 1:1 v 1. pol.

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 03.09.2014 17:39 |  
    0 0

    Bazal to je nadhera!!

  10. Re: Žižkov - Slavia 1:1 v 1. pol.

    rek     před 10 lety 03.09.2014 17:40 |  
    0 0

    Ten Petr to tam zatim slušně spaluje

    • Re: Žižkov - Slavia 1:1 v 1. pol.

      Nosorozec     před 10 lety 03.09.2014 17:40 |  
      0 0

      Petr to tam spaluje jako jezuiti knížky :D

  11. Re: Žižkov - Slavia 1:1 v 2. pol.

    sasky     před 10 lety 03.09.2014 18:18 |  
    0 0

    Omlouvám se za neznalost, ale co se stalo Balajovi?

    • Re: Žižkov - Slavia 1:1 v 2. pol.

      Nosorozec     před 10 lety 03.09.2014 18:20 |  
      0 0

      Stala se mu strašlivá věc :( Byl povolán do reprezentace...

    • Re: Žižkov - Slavia 1:1 v 2. pol.

      Barlblog     před 10 lety 03.09.2014 18:20 |  
      0 0

      Stala se mu reprezentace. :-)

      • Re: Žižkov - Slavia 1:1 v 2. pol.

        sasky     před 10 lety 03.09.2014 18:35 |  
        0 0

        Díky oběma. Jsem blbej jak sparťan, v článku to je, nicméně jsem si myslel, že se zařadil ke Škodovi a Vyhnalovi... Tak to je dobře :)

        • Re: Žižkov - Slavia 1:1 v 2. pol.

          bongor     před 10 lety 03.09.2014 18:48 |  
          0 0

          No to se zase až tak moc urážet nemusíš.Do toho máš ještě sasky hodně daleko.

  12. Re: Žižkov - Slavia 1:1 v 2. pol.

    Nosorozec     před 10 lety 03.09.2014 18:30 |  
    0 0

    To jsou nervy! Měli bysme dát gól!

    • Re: Žižkov - Slavia 1:1 v 2. pol.

      quelhar (admin)     před 10 lety 03.09.2014 18:47 |  
      0 0

      Pro mě to jsou spíš nervy ať nedostaneme a dotáhneme to až do penalt...

      • Re: Žižkov - Slavia 1:1 v 2. pol.

        Nosorozec     před 10 lety 03.09.2014 18:48 |  
        0 0

        Hlavně aby se to nedotáhlo do žižkovský pencle v nastavenym čase :)

  13. Re: Žižkov - Slavia 1:1 v 2. pol.

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 03.09.2014 18:48 |  
    0 0

    A že těm soupeřům vždycky zachytají i brankáři č.2 nebo dokonce 3

    • Re: Žižkov - Slavia 1:1 v 2. pol.

      Nosorozec     před 10 lety 03.09.2014 18:49 |  
      0 0

      Naše trojka Rakovan si taky nevede špatně

  14. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    Nosorozec     před 10 lety 03.09.2014 18:52 |  
    0 0

    A sakra

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      alois_veliky (admin)     před 10 lety 03.09.2014 18:52 |  
      0 0

      No ty vole... Tohle jsem vážně nečekal.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Nosorozec     před 10 lety 03.09.2014 18:54 |  
        0 0

        Voltr Texas Ranger...

  15. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 03.09.2014 18:53 |  
    0 0

    Jako dostat od žižkova gól v 90 minutě a posledních 10 minut být pod tlakem nevim nevim. Nemělo by se to stát ani s touhle sestavou. Jakub Petr zatim velký přestupový omyl.

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Navyseals     před 10 lety 03.09.2014 18:56 |  
      0 0

      velký omyl bylo neodložení zápasu, 17 chybějících hráčů je snad dost dobrej důvod, ne

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      rudahvjezda     před 10 lety 03.09.2014 18:57 |  
      0 0

      Dohraval tym, kde z priotitni jedenactky hral jen Baez, naopak na place byli 4 juniori bez ligovych startu. Viktorka hraje druhou ligu, tohle mrzi, ale ostuda ani v nejmensim

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 03.09.2014 19:00 |  
        0 0

        Ostuda to neni, ale škoda to rozhodně je.

        • Re: Žižkov - Slavia 2:1

          PetCC     před 10 lety 03.09.2014 21:09 |  
          0 0

          Pod to se podepisuju taky.

        • Re: Žižkov - Slavia 2:1

          honza1947     před 10 lety 04.09.2014 00:53 |  
          0 0

          Škoda je co ženská procourá.

  16. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    kleofas     před 10 lety 03.09.2014 18:54 |  
    0 0

    Rychlá cesta do reality

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      bongor     před 10 lety 03.09.2014 22:28 |  
      0 0

      To bych neřek,že do reality.V týhle sestavě se už nikdy mužstvo nesejde.Nepochopil jsem,proč se to ze závažných důvodů neodložilo.
      17 hráčů mimo,to by položilo i lepší mužstvo,než jsme v současnosti my.

  17. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    Nosorozec     před 10 lety 03.09.2014 19:01 |  
    0 0

    No tak se hold budeme muset do těch pohárů probojovat z ligy!

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      quelhar (admin)     před 10 lety 03.09.2014 19:07 |  
      0 0

      Uprimne receno jsem opravdu nastvany.
      Proc hrajeme, kdyz sotva dame dohromady 12 lidi z A tymu?
      Proc proti nam hraje nas hrac - samozrejme hned vstreli branku?
      Proc proti nam hraje hrac, ktery byl v reprezentacni nominaci (vsichni nasi nominovani hraci jsou pritom opravdu pryc)?

      Pravidelne vypadavat ve tretim kole poharu me fakt nebavi. Pohar je nejlehci cesta se do Evropy dostat a Slavia tou cestou opakovane pohrda. Fakt jsem zklamany a nastvany, prestoze jsem vypadnuti dnes ocekaval.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 03.09.2014 19:13 |  
        0 0

        Ja jsem naopak rad, ze proti nam moh nastoupit. Ze jsme nebyli schopni vyhrat je nase chyba, ne jeho. Budme radi, ze tam hraje.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Nosorozec     před 10 lety 03.09.2014 19:18 |  
        0 0

        Aspoň víme, že s Josefem Bazalem se dá počítat a že za našimi hráči v kvalitě nijak nezaostává.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        bongor     před 10 lety 03.09.2014 22:32 |  
        0 0

        Porážka jde na triko manažmentu,ti tam snad chrápaj a ještě jim nedošlo,že se hrál pohár.

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Barra     před 10 lety 03.09.2014 19:08 |  
      0 0

      Tak to mam rad! Musime zustat pozitivni, hrali jsme proti spicce druhe ligy. Clovek si ani neuvedomi, ze celkem chybelo 17 hracu. Skoda, ale nic katastrofalniho se nedelo. O promarnenych sanci Petra ani nemlbuvim, mozna skoda ze Fotr nedostal vetsi sanci nez jen 10 min.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Navyseals     před 10 lety 03.09.2014 19:11 |  
        0 0

        toho Petra bych hned vrátil, to je nekop první kategorie, o mladým Bejblovi ani nemluvě, toho tam musí fotr držet zuby nehty

        • Re: Žižkov - Slavia 2:1

          Thane (přítel SN)     před 10 lety 03.09.2014 19:14 |  
          0 0

          je tu na hostovani takze jestli bude porad spatnej tak to preziju celkem..

          • Re: Žižkov - Slavia 2:1

            Navyseals     před 10 lety 03.09.2014 19:16 |  
            0 0

            ale zabírá místo někomu jinýmu

            • Re: Žižkov - Slavia 2:1

              Nosorozec     před 10 lety 03.09.2014 19:44 |  
              0 0

              Vzhledem k tomu, jakou máme teď marodku, nemá komu to místo zabírat :)

            • Re: Žižkov - Slavia 2:1

              ortevor     před 10 lety 03.09.2014 20:31 |  
              0 0

              treba Zamecnikovi, ten je dlouhodobe kandidat na povyseni z juniorky do acka nebo nekam na hostovacku..a tu bidu, co predvadi Petr, to by Zamek urcite hral lip...Petr je velkej omyl, dobre ze tady neni natvrdo

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Nosorozec     před 10 lety 03.09.2014 19:23 |  
        0 0

        Důležitý je, aby se zranění hráči dali co nejdřív do kupy a v devátym kole porazili Spartu! :)

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Falk     před 10 lety 03.09.2014 19:12 |  
      0 0

      Byli jsme horší celý zápas,ale žádná ostuda,o jednotlivcich později

  18. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    spino     před 10 lety 03.09.2014 19:12 |  
    0 0

    Petr, metelesku blesku!

  19. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    bhcak     před 10 lety 03.09.2014 19:13 |  
    0 0

    Je to škoda, je mi taky líto Fotra, jak tam po zápase dlouho klečel a držel se za hlavu...ale pár pozitivních věcí bych našel, třeba výkon Bazala a jelikož sem si (až!) ve druhem poločase všimnul, že pode mnou sedí Škoďák, přeptal sem se a prej ho to už jenom hodně lehce pobolívá a na Brno to vidí v pohodě ;)

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      PetCC     před 10 lety 03.09.2014 21:11 |  
      0 0

      No měl to připravený dokonale, stačilo to lobnout a brankář by neměl šanci. Tak mu určitě bylo léto, že měl ve svém prvním zápase vítězný gól na noze.

  20. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    Kornovo     před 10 lety 03.09.2014 19:24 |  
    0 0

    to je ostuda!

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Navyseals     před 10 lety 03.09.2014 19:26 |  
      0 0

      piču leda

  21. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    rek     před 10 lety 03.09.2014 19:27 |  
    0 0

    Chce se mi zvracet. Gol v nastavení od Horníka, to je na blití

  22. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    Matysek     před 10 lety 03.09.2014 19:28 |  
    0 0

    Výkon tragedie, když sakra nemáme hráče proč jsme to neposunuli?

    Petr byl jasně nejhorší na hřišti. Ještě že to zachraňuje harlekýnem na hlavě...
    Boudjema taky marnej, tam přemýšlím co s ním je, kam se ztratila ta lehkost.
    Bejbl, ještě asi chvíli bude přetrvávat taťkovo jméno...

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      bongor     před 10 lety 03.09.2014 22:34 |  
      0 0

      Zřejmě ho asi Matulova prasárna vylekala víc než je zdrávo,bojí se o nohy.Bodejť by ne,to je to jediný,co má pro svou obživu.Kdyby byl Rosenberg,tak by se o nohy nebál.

  23. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    edenian     před 10 lety 03.09.2014 19:33 |  
    0 0

    Tak Fotr moh bejt slavnej, Spino taky...

    Nakonec nejvetsi pako je Dobrotka. Ale samozreje vsichni, co se jen divali a stinovali a cekali a dockali se :-)

  24. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    Navar (přítel SN)     před 10 lety 03.09.2014 19:34 |  
    0 0

    Takze pratele, prave jsem se vratil ze Zizkova. Vykon tymu nehodlam hpdnptit, neb hrala spousta hracu, kteri na logu bud jeste ci stale nemaji, ti ostatni byli bud pp zraneni ci dlouho vysedavali na lavicce. Zminim jen veci, ktere me pptesily a naopak. V prvni rade jsem byl sokovan z kiksu Dobrotky, hruza. To lepsi iz byl ten Zmrhalvedle nej (vim, ze to nebyl Zmrhal, tak proc mel osmicku? :-)Prijemne prekvapeni byl naopak Bazap. Budjemaa ma genialni okamziky, ale mnohem vic ma tech opacnych.

  25. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    Borris     před 10 lety 03.09.2014 19:36 |  
    0 0

    Vážení nesvádějme to na marodku. Je fakt že 17 hráčů je sice dost, ale sestava co dnes nastoupila taky nebyla špatná a jednoznačně měla vyhrát. Aspoň dnes dostali šanci hráči co moc příležitosti nedostávají. A dnes měli šanci se ukázat a říct si o základ. Ale to se nestalo a tak aspoň vidí že musejí hodně přidat. Bohužel jsme si zavřeli jednu z cest do Evropy. Ostudou bych to zase dnes nenazýval, ale vyhrát se určitě mělo!

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Kornovo     před 10 lety 03.09.2014 19:46 |  
      0 0

      dobre, tak ostuda byla v Prevysove nebo Lisni. ale tohle je minimalne tristni a na povazenou. tech mladych tam zas tolik nebylo, evidentne nekteri starsi kluci nemaji v tymu co delat. nevidel jsem to, ale petr uz by si asi kritiku zaslouzil dle onlinu

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Borris     před 10 lety 03.09.2014 20:00 |  
        0 0

        Však jo. Vždyť já snad píšu že se vyhrát mělo a na marodku se to svádět nedá. Nebo ne?:-)

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Kara (přítel SN)     před 10 lety 03.09.2014 19:49 |  
      0 0

      Souhlasím, taky myslím, že ta sestava potenciál měla. U mladíků bylo vidět, že prostě chybí zkušenosti, ale podle mého hráli docela solidně na to, jak intenzivní tlak Žižkova místy byl. Velkým zklamáním byl Boudjemaa, u kterého jsem měla pocit, že ho ten zápas většinu času nezajímá, a Piták, který to, že zápas zase odchodil, ani výrazně nekompenzoval rozhledem a chytrými přihrávkami. Obecně se mi moc nezamlouvalo, že se naši nechali strašně zatlačit a nebyli schopní zklidnit rozehrávku. Nutno férově podotknout, že Žižkov prostě nehrál špatně a spálil poměrně dost šancí.

  26. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    Nosorozec     před 10 lety 03.09.2014 19:41 |  
    0 0

    Výčet toho kdo nám chyběl:
    1. brankář (Hrubeš, který nás v každym zápase podržel)
    2. brankář (Berkovec)
    2 stopeři základní sestavy (Latka - největší osobnost Slavie a obětavý Bílek) + jeden náhradní stoper (Kodr)
    1. pravý obránce (Mikula)
    2. pravý obránce (Nitiranský)
    1. levý obránce (Juhar)
    1. útočník (Škoda - nejlepší střelec ligy)
    2. útočník (Balaj - letos 2 góly)
    1. střední záložník (Zmrhal, náš druhý nejlepší střelec, hráč který má momentálně skvělou formu)
    1. krajní záložník (bojovník Milan Černý)
    další záložník Hrubý (letos sice zatim nehrál, ale již má nějaký zkušenosti z ligy)

    místo nich mimojiné nastoupili:
    Rakovan - třetí brankář, přesto nás dneska několikrát podržel
    Dostál - hráč, s kterym se původně pro tuto sezonu vůbec nepočítalo
    Fialka - dorostenec, první start za áčko
    Bejbl - hráč juniorky
    Diop - hráč, který se v Česku teprve aklimatizuje
    Fotr - dorostenec
    Zámečník - hráč juniorky

    Dnešní výsledek není ostuda, ale daň za to, že nám chybělo kvůli zranění nebo repre povinnostem velké množství hráčů, kteří by dostali jinak přednost před těmi, co nastoupili dneska. I když se ale prohrálo, pro hráče co dnes hráli, byl tento zápas velkou zkušeností.

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Kornovo     před 10 lety 03.09.2014 19:57 |  
      0 0

      vymluvy, ti hraci co nastoupili maji dohromady odhadem 300 startu v lize. v zalkadu byli jen 3 novacci. kdyz to pul tymu odchodi, tak se nemuzem divit ze nas prehraje i blba viktorka. i v lonske tragedii se doslo dal.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        quelhar (admin)     před 10 lety 03.09.2014 20:02 |  
        0 0

        V lonske tragedii jsme na soupere kvalit alespon dnesniho Zizkova narazili az ve ctvrtfinale a to jsme vyleteli.

        • Re: Žižkov - Slavia 2:1

          Falk     před 10 lety 03.09.2014 20:09 |  
          0 0

          Žádné velké a teatrální výmluvy,měli jsme vyhrát,krom Fialky a Bejbla silný tým,přesto nás Žižkov vyřadil,Bazal moc pěkný,bojoval,z našich nikdo pořádně nevynikal,vypadnout ve třetím kole je hruza

          • Re: Žižkov - Slavia 2:1

            Nosorozec     před 10 lety 03.09.2014 20:48 |  
            0 0

            Vyhrát by sice bylo od věci, ale při našem současnym postavení v lize neni vypadnutí z poháru zas až taková tragédie. Hold jenom nebudeme mít double ;)

          • Re: Žižkov - Slavia 2:1

            PetCC     před 10 lety 03.09.2014 21:14 |  
            0 0

            Silný podle jmen, nikoliv však aktuální výkonností.

  27. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    wymaz     před 10 lety 03.09.2014 20:04 |  
    0 0

    S prohrou nemám problém, slepovaná sestava atd.
    Víc je mi smutno z repre: Procházka v základu :-(, snad se odvděčí .-), chudák Suchý

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Kornovo     před 10 lety 03.09.2014 20:08 |  
      0 0

      prochy me taky dostal, a taky krejci. dan pudil si proste nekopne :)

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        bongor     před 10 lety 03.09.2014 22:42 |  
        0 0

        Krejčí je jeden z mála sralťanů,kterej mi nevadí.Docela dobrej kopáč a navíc i vypadá jako normální člověk.Zato jak nastoupil potkan,tak jsem to okamžitě vypnul.Poturčenec horší Turka.

  28. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    klimi     před 10 lety 03.09.2014 20:04 |  
    0 0

    Zdravím, i já jsem už dorazil "domů".

    Sestava opravdu lepená, velké + má u mě MBVCD, že se nebál nasadit Fialku. Spousta těch Koubků a spol by určitě dali na stopera Gecova. Velká pochvala také vedení, že povolili start Bazlovi. To, že nám dal gól, je už věc druhá...

    K hráčům:
    Rakovan-Co měl chytit chytil, góly mít nemohl, něco navíc chytil, takže i spokojenost.
    Dostál-Taková ta jeho klasika, snaží se, ale dopředu bída a bránění také nic moc...
    Dobrotka-Hodně laxní přístup, chybělo nasazení, při gólu propadl (snad i při obou)
    Fialka-Velké plus, první zápas, zvládl to dobře.
    Bejbl-Snad z něj nebude Dostál, snaží se, lítá...Vyhrál i docela dost soubojů, ale 1vs1 je to nic moc. Naopak dopředu byl celkem slušný, když měl, tak to řešil dobře. Ale s Pitákem před sebou to měl dozadu hodně těžké.
    Baez-Hodně neviditelný i v bránění, nevím, co k němu napsat.
    Gecov-Snažil se více tvořit, ale měl to těžké, často nebylo komu nahrát, občas však běhal hodně zmateně...Celkově střed hodně hořel.
    Petr-Tragéd, hrůza, ostuda, nasazení žádné, práce s míčem nulová. Prošek by byl 100x lepší než on, vlastně asi kdokoliv...
    Damien-Hledá se, nevím, asi ho to nebaví. V našem zájmu by asi bylo lepší ho nechat jít někam za hranice...
    Piták-Pomalý, podle mě nemůže hrát křídlo, dozadu nestíhá. Penaltu proměnil suverénně...Ale on tam není od toho, aby lítal nahoru a dolu...
    Diop-Měl to těžké, kloudný míč nedostal, nevím, těžko hodnotit...
    Vukadin-Oproti Petrovi 200% lepší hráč než Petr, moc se mi líbí.
    Fotr-Nedal tutovku, mohl být hvězda, já mu to vyčítat nebudu, je mladý, snad se z toho brzo dostane :)
    Zámek-To samé, měl tutovku, možná měl vystřelit hned.

    Upřímně jsem čekal, že se náhradníci poperou o místo mnohem více, nasazením jsem byl hodně zklamán...

    Jsem rád za každou diskuzi o mém hodnocení, rád se o tom pobavím :))

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Tomski     před 10 lety 03.09.2014 20:09 |  
      0 0

      souhlas...Piták byl jediný kdo dokázal po zemi nahrát...hrozná holomajzna jinak...Petr a Diop strašidelní...DB špatný...

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Kornovo     před 10 lety 03.09.2014 20:11 |  
      0 0

      dik za info. to jen prohlubuje moje zklamani, doufam, ze se zas nevraci pristup k zapasum z lonske sezony. nechapu proc se na to starsi hraci takhle vysrali

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        klimi     před 10 lety 03.09.2014 20:17 |  
        0 0

        Tak on Petr mi přijde trochu jako mistr světa, potřeboval by dát trochu přes frňák....

        • Re: Žižkov - Slavia 2:1

          rek     před 10 lety 03.09.2014 20:19 |  
          0 0

          potřeboval by vratit na Hanou okamžitě

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 03.09.2014 20:39 |  
      0 0

      Máš pravdu v tom, že Piták nemůže hrát na kraji, nemá na to rychlost, nemůže lítat dopředu dozadu celý zápas jako třeba Vukadinovič. Potom to má levý obránce strašně těžké. Podle mě kdyby hrál uprostřed a Boudjemaa na kraji, tak by to bylo daleko lepší.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Tomski     před 10 lety 03.09.2014 20:41 |  
        0 0

        taky souhlas...

        • Re: Žižkov - Slavia 2:1

          poeta     před 10 lety 03.09.2014 22:32 |  
          0 0

          Boudjemaa se jako náš jediný kreativní záložník hodí na kraj... No, v případě podobného uvažování můžeme dát Gecova třeba na pod hrot...

          • Re: Žižkov - Slavia 2:1

            Tomski     před 10 lety 04.09.2014 00:31 |  
            0 0

            tak Boudjemaa měl nejen dnes problém se zahuštěným středem...na lajně by měl víc prostoru + je o dost rychlejší než Piták, který tu finálku dokáže dát taky a má dobrý výběr místa v šestnácce, proto si myslím že by uprostřed měl lepší využití...můj názor...

  29. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    klimi     před 10 lety 03.09.2014 20:08 |  
    0 0

    Ondro, pokud jsem dobře viděl, tak po šanci Fotra nahrával Vukadin Zámečníkovi a ne Pitákovi. Viděl jsem dobře?

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      quelhar (admin)     před 10 lety 03.09.2014 21:25 |  
      0 0

      Bohuzel jsem na zapase dnes nebyl, tak jsem cerpal jen z informaci na oficialkach.

  30. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    Dobi     před 10 lety 03.09.2014 20:37 |  
    0 0

    Tak jsem se zase zamyslel, snad přímo hlavou:

    Je faktem, že zápas byla tak trochu "houpačka" se spoustou ztracených šancí na obou stranách (Petr...). A faktem je, že gól v posledních vteřinách je tak trochu smůla na straně jedné a štěstí na straně druhé. To je realita a s tím nic neuděláme...

    Je faktem, že jsme ze snů tak trochu spadli na zem. Na tvrdou zem. Ale tvrdá zem je tu i od toho, abychom se od něčeho odrazili, poučili se z chyb a šli o to lépe vzhůru. Bez předsudků a přehnané euforie.

    Říká se, že pohárová cesta je prý nejjednodušší cestou do pohárů. Někdy ano (z pohledu vítězů), jindy ne! Stačí jediný výpadek v pavouku a vše je ztraceno.. V lize platí to, co jsme jako druhá generace vlajkonošů po prohře venku za potlesku domácích skandovávali: "Prohráli jsme, vem´to ďas, ta týden se hraje zas!" Tam se dá občas i výpadek nahradit a napravit!

    Pohár bývával občas i podceňovaný... Teď má FAČR plná ústa jeho významu, ale skutek? UTEK! Vloni byla v říjnu třítýdenní přestávka, tedy v měsíci ideálním pro fotbal (ani horko, ani zima), prý kvůli poháru? Názor hodný výše IQ perličky (tento domácí pták je prý ještě blbější než slepice..). Teď to provázali s repre pauzou... Nejde jen zdaleka o Slavii a je jedno, zda by se hrálo v sobotu nebo již ve středu... Kodrové či Balajové by byli stejně fuč! To je šance doslova na podnose pro ambiciózní týmy z nižších soutěží, pro které je pohár i otázkou prestižní cti. Pamatujete na ročník 2010/11, kdy jsme kontumačně podlehli po řádění Olomouci v semifinále, kdy se rýsovalo finále se sesterskou Slavií Kroměříž, kterou zlikvidovali proti Bolce až sudí?Nebo prohra v pro většinu neznámého Nám se k tomu přidala i zranění (co Vy na to, soudruhu Skaláku ze Skal, pardon, ze sralty, který hostuje v MB?).

    Ano, druholigový soupeř by se měl porážet, a to i při absenci mnoha hráčů... Ale jsou tu na druhé straně různé ambice...

    Proto tvrdím: Vyřazení je smutné, ALE NENÍ TO OSTUDA! Spíš jen osud...

    No nic, v sobotu pozdravíme věčné kamarády - Dalmatince ze Splitu (i ti mají trochu ´hořkosti - s nemilovaným Dinamem Zagreb vedli již 2:0, aby dvěma góly v poslední minutě prohráli 2:3). Budiž to oslava 50 let OP i oslava opravdové a upřímné slovanské vzájemnosti!!!

    A jedeme dál! Ta zem, na kterou jsme spadli, je pořádně tvrdá. Ale cviky umožňující odražení se, tu jsou! Blíží se i Brno a hlavně svatováclavský víkend... Sralta.. Hlavně, aby se hlavní opory uzdravily a pomohly dokázat, že SLAVIA JE VĚČNÁ!!!!

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      tantalos     před 10 lety 03.09.2014 21:12 |  
      0 0

      Ani bych neřekl, že jsme spadli na zem. Prohráli jsme sice, ale vzestup je viditelný. Těžko čekat úspěch proti dobrému druholigovému týmu, když jsme měli v totálně nesehrané sestavě tolik improvizací. A nakonec rozhodla lepší trénovanost soupeře.
      Určitě by situace vypadala líp. kdybychom nepustili ven Bazala a Červenku, jenže oba to hostování potřebují. V nich je kapitál do budoucna.
      Jak si velice vážím pana Beránka, už několik utkání pochybuji, jaký význam má hostování Petra. Mimochodem kdo je jeho agent?
      Vážím si i pana PhDr. Dobrotky, bohužel při jeho zdravotních potížích mu zřejmě chybí dostatečná trénovanost, ale Kodr a Fialka se mi líbí a při troše stěstí by mohli jít hodně nahoru a nahradit ho.
      Pokud jde o Ondru Bejbla, jeho otec byl v jeho věku o třídu lepší a hlavně fyzicky vyspělejší. Netroufnu si ale říct, zda fakt, že Ondra je rychlejší než Radek, to někdy vyváží.
      Před utkáním jsem počítal s prohrou o dva tři góly. Nakonec rozhodl gól blbec. Tak to bývá.
      Slavia evidentně pustila pohár k vodě. Stejně zatím nemá a nemůže mít ambice na Evropskou ligu a o nic jiného v domácím poháru nejde.
      Hlavní je, že ve srovnání s Převýšovem a podobnými lapsy nešlo o ostudu. Pan trenér se alespoň přesvědčil, koho má v rezervě a s kým by neměl počítat..

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Tomski     před 10 lety 03.09.2014 21:28 |  
        0 0

        Evropské poháry také klidně oželím, ale i samotné vítězství v poháru by hřálo. Zase těch soutěží tady tolik není...

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Barra     před 10 lety 03.09.2014 21:30 |  
        0 0

        Jakub Petr pada do staje Viktora Kolare a Sport Invest Int, spolu s Jirim Bilkem, Milanem Cernym, Ondreuem Celustkou a Markem Suchym, abych jmenoval ty nejpodstatnejsi (ex)Slavisty.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Tomski     před 10 lety 03.09.2014 21:40 |  
        0 0

        a k tomu Petrovi...dnes hrozný...zatím ani jednou nepřesvědčil, ale loni měl dobrou sezonu a kdyby ho Beránek nechtěl tak tady není...bohužel ne každý přestup vyjde...

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Barra     před 10 lety 03.09.2014 21:16 |  
      0 0

      Pekne napsano, Dobi, souhlasim.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Dobi     před 10 lety 03.09.2014 22:29 |  
        0 0

        Díky, ony ty názory všech, i když se někdy malinko liší, vyjadřují totéž nebo skoro totéž.

        Jak daleko bychom i po výhře s VŽ v poháru došli - už vidím ty klacky pod nohy!

        Ten pád na tvrdou zem nemyslím nijak negativně. To je pro mne možnost k odražení se (znal jsem dvě ženský, které plavyly v moi stylem "valčíček" - dvě-tři tempa a nožkou hrábnout na dno. V Rumunsku jsme jednu tahali z vody, když "narazila" na jámu ve dně, na Jadranu pak jinou, které totéž způsobila malá vlnka juga... Takže tu pevnou zem míním pozitivně! Máme 12 bodů v lize, na ligi za krátkou chvíli konzolidovaný manšaft, ale někteří z nás už nás viděli ve finále CHL. A teď se tedy na Brno máme kde odrazit (Hajduk beru jako přátelské utkání - ne, utkání přátel!!!!)

        • Re: Žižkov - Slavia 2:1

          tantalos     před 10 lety 03.09.2014 22:46 |  
          0 0

          Rozumím, souhlasím, jenom jsem chtěl na Vás navázat.

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 04.09.2014 15:44 |  
      0 0

      Děkuji Dobimu a Tantalovi za (dle mého soudu) nejvěcnější a nejreálnější zhodnocení včerejšího zápasu, jeho příčin, významu a důsledků v rámci probíhající diskuse na SN.

  31. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    alois_veliky (admin)     před 10 lety 03.09.2014 20:45 |  
    0 0

    Bože, ten Konečný je vůl.

    Jakub Konečný @jakub_konecny · 51m
    Ad oslabená @slaviaofficial: Nastoupilo za ni 9/11 hráčů s ambicemi na základní sestavu, ale většina předvedla otřesný a nedůstojný výkon.

    Jakub Konečný
    ‏@jakub_konecny
    A @fkvz byla mimochodem oslabena rovněž, s mnohem užším kádrem si musela poradit proti @slaviaofficial bez tří pilířů základní sestavy. #2:1

    Jakub Konečný @jakub_konecny · 33m
    Pro zvídavé laiky - @fkvz proti @slaviaofficial scházel gólman Tomáš Holý, kapitán Marcel Šťastný a levý bek Lukáš Bartošák.

    Jakub Konečný @jakub_konecny · 12m
    Tak jo - Rakovan, Dostál, Dobrotka, Baez, Gecov, Petr, Boudjemaa, Piták a Diop = 9 skvěle placených hráčů s ambicemi na základní sestavu.


    Vždycky dokáže jakoliv objektivní připomínku obrátit proti Slavii.

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Alanor (admin)     před 10 lety 03.09.2014 20:49 |  
      0 0

      Oslabeni jsme bezpochyby byli, přesto si myslím, že mnozí z té devítky by měli zahrát lépe.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        alois_veliky (admin)     před 10 lety 03.09.2014 20:51 |  
        0 0

        O tom, myslím, nikdo nepolemizuje. Bude z tohoto zápasu hodnocení?

        • Re: Žižkov - Slavia 2:1

          Alanor (admin)     před 10 lety 03.09.2014 21:05 |  
          0 0

          Nebude, na zápase jsem nebyl. Leda tady v diskusi od očitých svědků.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Dobi     před 10 lety 03.09.2014 20:51 |  
        0 0

        Konečný je nenávistný pyj, který je ostudou české žurnalistiky, prá dědiců Nerudy, Ferdinanda Peroutky a třeba bratří Šálků!!!

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 03.09.2014 21:04 |  
      0 0

      No jo ten na to čekal od začátku sezóny aby se mohl povozit a tak si to teď užívá. I on asi tuší, že těch příležitostí by v téhle sezóně nemuselo být moc :)

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      stromovous (přítel SN)     před 10 lety 03.09.2014 21:12 |  
      0 0

      Bohužel nemám Twitter, jinak bych se ho rád zeptal, zda by kdyby Spartě chyběli např. - Bičík, Štěch, Holek, Švejdík, Costa, Kadeřábek, Kováč, Brabec, Vácha, Dočkal, Krejčí, Vacek, Hušbauer, Lafata, Nešpor, Bednář – taky napsal, že Mareček, Konáté, Breznaník aSchick jsou dobře placený a maj ambice na základní sestavu.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Alanor (admin)     před 10 lety 03.09.2014 21:18 |  
        0 0

        Je zbytečné řešit jeho tweety. Snahou Slavie by mělo být hrát natolik dobře, aby mu prostě nezbývalo nic jiného než držet hubu.

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      bongor     před 10 lety 03.09.2014 22:53 |  
      0 0

      Opět jako přítel zvířátek mám výhrady k tomu, nazvat takového hovnomana jako je soudruh Konečný volem.Už jsi někdy aloisi mluvil s volem,myslím tím tažným zvířetem?Je to inteligentní tvor s krásnýma očima.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        alois_veliky (admin)     před 10 lety 04.09.2014 09:05 |  
        0 0

        Máš pravdu, všem volům jsem křivdil a omlouvám se za to... Pro Konečného se mi těžko hledá správné označení.

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Tomski     před 10 lety 04.09.2014 01:30 |  
      0 0

      ještě bych doplnil jeden jeho dnešní tweet:
      Jakub Konečný @jakub_konecny
      P. Vrba hodil gól na @PetrCech. Podle mě ale jde za V. Daridou, hráči evropského rozměru nemůže míč při zpracování odskočit na tři metry.
      tady je vidět co je to za debila...Čech udělal chybu riskem, Darida prvním dotykem...oba udělali chybu...kdyby takhle hodil Čech míč Váchovi (nejspíš by měl rozum a je mu by to neházel) nebo Dočkalovi asi by jsme o tuto analýzu byli ochuzeni...Darida je jeden z mála našich hráčů, co se venku aspoň trochu prosadil...

  32. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 03.09.2014 21:10 |  
    0 0

    No Žižkově jsem už nebyl....ani nepamatuji. Je to tam na fotbal docela příjemné prostředí, jen kdyby nebylo několika trochu radikálnějších fanoušků domácích, kteří dost často drží "basu" se Spartou.
    Samotný zápas byl podle mě docela vyrovnaný, dost se na nás podepsala absence takřka celé obrany, ale ani hráči z našeho stabilního kádru áčka nezahráli zrovna dobře. Boudjemaa je jen stínem toho hráče, kterému tleskal náš sever. Dostál se snažil, dřel, v první půli to ještě šlo, ale v druhé měl dost kiksů. Fialka hrál velmi dobře, stejně tak se mi líbil i Bejbl. Své si odehrál Piták a Baez. Z koho jsem byl ale dost smutný, tak to byl Diop, měl jen minimum míčů, rychlost také nic moc....
    Spinův idol - Fotr - byl na hřišti jen krátce a Zámečník taky, ale určité schopnosi kluci naznačili. Škoda jen té jejich šance v závěru..., něco mi říká, že Škoda by to ve sé současné formě dal (ale ten bohužel jen seděl na tribuně).

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Barra     před 10 lety 03.09.2014 21:19 |  
      0 0

      Zda se, ze Beranek vi az moc dobre proc Damien nema sve pevne misto v sestave.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        edenian     před 10 lety 03.09.2014 22:55 |  
        0 0

        To mozna ano, ale v tom co ted hrajeme. A to nema budoucnost, to vsichni vime. Az se tym zoceli a vyladi, je Boudjemaa jediny hrac, ktery je schopen prekvapive myslenky a jediny hrac s vubec nejakou technikou technikou. Nerikam, ze je to spilmachr, ale nikdo lepsi tady neni. Ja verim, ze s nim bude Berankuv tym pracovat. Kdyz sem Damien prisel, vsichni jsme cumeli co umi. A ted to evidentne nehraje tak dobre. Tudiz je v tom nejakej zadrhel a ten se musi vyresit. Ja mu do budoucna verim. Dnesni nesouhru nelze hazet na Budjemaau.

        • Re: Žižkov - Slavia 2:1

          Barra     před 10 lety 03.09.2014 23:59 |  
          0 0

          Patrim mezi nejvetsi zastance a obdivatele Damiena, mluvim jasne o nynejsi situaci. Beranek predikuje totalni fotbal, kde vsech 10 polnich hracu se zapoji do pronasledovani soupere, kdyz ten ma mic - a to evidentne Damienovi nejde.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        bongor     před 10 lety 03.09.2014 22:56 |  
        0 0

        MBDVCD

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      bongor     před 10 lety 03.09.2014 22:59 |  
      0 0

      Já jsem tam kdysi chodil rád i dopoledne.Jenže to tam ještě hrál snajpr Tonda Bradáč.

  33. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    PetCC     před 10 lety 03.09.2014 21:33 |  
    0 0

    Při pohledu na sestavu před zápasem jsem viděl, že to žádná sranda nebude. Mladíci na levé straně obrany dostali určitě úkol nic nevymýšlet a míč okamžitě dotat někam daleko od vápna. Rozhodně alwe nezklamali, těžko jsme od nich mohli očekávat nějakou velkou pomoc dopředu, i když k tomu v druhé půli taky došlo. Dostál tak není žádný extra konstruktivní hráč.
    A proto jsem od zálohy čekal, že to bu ona, která bude kvalitně řídit naší hru. No byl to dost velký omyl. Stejně jako koncem jara byl jediným hráčem zálohy, který něco zrealizoval, Gecov a to je dost špatná vizitka. Piták možná myšlenku měl, ale většinou to odfláknul. Boudjemaa byl na hřišti jako živá mrtvola. Jen Petr mě nezklamal, ten takhle stávkuje už od prvního zápasu, takže žádná změna.
    A teď jedna spekulace, kdyby hrál Bazal za nás a Petr za Žižkov, tak jsme v klidu vyhráli. Všechno nebezpečné od Žižkova v první půlhodině šlo přes něj a pak to dovšil kvalitním zakončením při gólu. Jeho problém ovšem bude, že je takový věchýtek. Ale bylo vidět, že se chce ukázat a předvedl i pár technických kousků. Žižkov je teď pro něj asi výborné místo na získání zkušeností.

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      edenian     před 10 lety 03.09.2014 23:03 |  
      0 0

      Me nejvic zklamal Diop. S takovouhle akceleraci a zaujetim se do zakladu nikdy nedostane. A Petr je proste divnej. Jakoby tady v Praze nevedel kde je a co je, co tu dela nebo co.

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      edenian     před 10 lety 03.09.2014 23:05 |  
      0 0

      Me nejvic zklamal Diop. S takovouhle akceleraci a zaujetim se do zakladu nikdy nedostane. A Petr je proste divnej. Jakoby tady v Praze nevedel kde je a co je, co tu dela nebo co.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        tantalos     před 10 lety 03.09.2014 23:28 |  
        0 0

        Ještě ho neodepisuj. Není snadné skočit rovnýma nohama do českého fotbalu. Jestli na to má, jeho čas přijde na jaře.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        spino     před 10 lety 03.09.2014 23:59 |  
        0 0

        Petr byl kdysi velký talent, ale bohužel k nám přišel už pět minut po dvanácté, kdy už podle mě šanci to někam dotáhnout propásl. Nevím, jestli v tom hraje roli špatný charakter, nebo špatní trenéři v Olomouci, ale bohužel si myslím, že tu fotbalovost v něm v jeho věku už nevzkřísíme.

        • Re: Žižkov - Slavia 2:1

          Tomski     před 10 lety 04.09.2014 00:28 |  
          0 0

          a proto se mu loni na Slovácku dařilo...u nás hraje zatím špatně, ale ještě bych ho neodepisoval...

          • Re: Žižkov - Slavia 2:1

            spino     před 10 lety 04.09.2014 00:33 |  
            0 0

            Ono je něco jiného být hvězdou na Slovácku a být hvězdou na Slavii, Spartě, či Plzni, kde je na hráče permanentní tlak a hra má mnohem náročnější měřítka. Koreš je taky v Budějkách za hvězdu, i když ve Slavii by se pravděpodobně vešel jen na lavičku (to říkám i přesto, že si myslím, že je to kvalitní hráč, kterého bychom se neměli zbavovat).

            • Re: Žižkov - Slavia 2:1

              Tomski     před 10 lety 04.09.2014 00:48 |  
              0 0

              tady teď ale žádný tlak není...je jenom na něm jestli ukáže "kvalitu"...dnes se mi nelíbil kvůli mezihře...on a Diop nebyli schopní nahrát a pořádně zpracovat...Petr se ale ukázal ve vápně párkrát a Diop dal branku (jestli to byl ofsajd...kdo ví ?)...prostě bych neodepisoval hráče po dvou měsících...Škoda, Juhar, Zmrhal a Nitrianský se tady taky už pár let vyhazují...

              • Re: Žižkov - Slavia 2:1

                edenian     před 10 lety 04.09.2014 01:00 |  
                0 0

                Odepisobani samozrejme ne, tak definitivne to nemyslim. Pravda je, ze MB si s nima poradi, jestli v nich neco je. Tomu bych veril. Tak uvidime, hlavne aby se rozhybal Damien, ten me ted zajima nejvic.

                • Re: Žižkov - Slavia 2:1

                  edenian     před 10 lety 04.09.2014 01:03 |  
                  0 0

                  korekce: odepisovani / jsem to napsal skoro rusky :-)

  34. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    electropope     před 10 lety 03.09.2014 22:47 |  
    0 0

    Zaslouzena prohra. Pitakovi byl cely zapas vylozene u prdele, Petr s vizazi drsone nejmekci hrac z nasich a definitivni prestupovy omyl, Dobrotka zkazil, na co sahnul, Boudjemaa tezko hleda formu po dlouhe pauze. Pochvalu zaslouzi Baez, autor dvou vylozene genialnich prihravek, a tak napul i Fialka. Bejbl je druhy Dostal, mozna jen o malo nadanejsi. Diop nebo Gecov nezanechali skoro zadny dojem. Rakovan podrzel, na golech nenese vinu.

    Vypadnuti z poharu me nemrzi ani dost malo, beztak bychom trofej neziskali, a to at se radsi tym soustredi na jedinou soutez. Vadi mi ale pristup nekterych hracu; schazelo mi zaujeti, obetavost a pokora. Vymluvy na marodku mi hybou zluci, dilem proto, ze do ni jsou zapocitani hraci, kteri by nas sotva vytrhli (Vyhnal? Vazne?), ale predevsim z toho duvodu, ze zejmena zaloha by i v dnesnim slozeni mela Zizkov prehravat s prstem v nose.

  35. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    spino     před 10 lety 03.09.2014 23:04 |  
    0 0

    Ačkoliv se mi to neříká lehce, největší podíl viny na této porážce má podle mě bohužel Míra Beránek. Hned vysvětlím proč.

    1) Od začátku sezóny hrajem nekoukatelný fotbal, kdy obránci jen nakopávají míč na útočníky, kteří jen sklepnou míč k rychlým krajním záložníkům a ti zavezou míč do vápna. Středová záloha jakoby neexistovala, tu si tam můžem domalovat. Kombinace ve středu hřiště žádná, držení míče pokaždé horší než soupeř.

    Budiž, první tři zápasy bylo potřeba zjistit, na co tým má a sehrát se. Další tři zápasy jsme hráli proti favoritům, na které je tento styl platný.

    Nyní však došlo k tomu, že jsme snad poprvé v sezóně hráli s jednoznačně slabším soupeřem. Ve středu hřiště jsme měli nejlepší kreativní záložníky týmu Boudjemu s Pitákem. Soupeře jsme měli jednoznačně dostat pod tlak a přehrávat ho. Jak zareagoval Beránek? Opět ten připo*raný zanďour s nakopáváním na útočníka. Hráčům neschopnost podržet míč či zamknout soupeře nevyčítám, toto byl špatně naordinovaný styl hry. Pokud budem takhle pasivně hrát i s Brnem, tak s ním prohrajeme také. Beránek prostě musí naučit tým diktovat tempo hry. Proti silnějším už hrát umíme, teď ještě proti těm slabším.

    2) Od chvíle kdy přišel Karel Piták a byl poslán na levou zálohu, vždycky to nefungovalo. Jeho místo je kvůli jeho rychlosti uprostřed zálohy. Tento tah byl naprosto nesmyslný a kontraproduktivní.

    3) Boudjemaa - nevím jestli je to nějaké spiknutí, či snaha dostat ho z klubu, ale on je hráč do kombinace!!! Tedy přesně toho, co Beránek odmítá hrát. Dobře jsem se díval, kolik dostal přihrávek po zemi. Za celý zápas zhruba 3, z toho jednou připravil gól. Slušný počínek, ale od takového typu hráče prostě nemůžeme čekat, že bude běhat nahoru a dolu a usilovně pomáhat obraně. Od toho tam není. On má připravovat góly a jeho bilance je v tomhle hodně dobrá. Bohužel, bez kombinační hry v záloze se bude trápit dál.

    4) Jakub Petr = Jan Vošahlík. To je naprosto totéž. Nechápal jsem, proč nebyl stažen už o přestávce. Další chyba Míry Beránka v zápase. Snad se ho brzo zbavíme.

    5) Zápas mě ještě zarazil v jedné věci. Je neuvěřitelné, kolik se v hledišti mezi fanoušky Viktorky najde zamindrákovaných jedinců a hulvátů. Byl jsem naprosto šokován, takoví fanoušci určitě moje sympatie získat nemohou.

    Celkově nejsem zase tolik naštván, jak bych asi měl. Hráčům (kromě tragéda Petra) nic nevyčítám, ti prostě plnili tentokrát špatně nastavené pokyny.

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      edenian     před 10 lety 03.09.2014 23:09 |  
      0 0

      ad 5 / nejvic me pobavilo, jak nam s chuti nadavaj do zidu. V celem hledisti nebyl jediny cikan / nebo Rom, nechci nikoho urazit, nevim co je spravne /. Na Zizkove !! :-)

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        spino     před 10 lety 03.09.2014 23:16 |  
        0 0

        S dětmi bych se opravdu Žižkovu vyhýbal. Hodně hulvácké a nepřátelské prostředí.

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      tantalos     před 10 lety 03.09.2014 23:26 |  
      0 0

      1. V situaci, kdy máš na krajních becích Dostála a Bejbla, na kombinační ofenzivu nemůžeš myslet. Beránek se jen přizpůsobuje situaci, musí to urvat silou
      2. Na podhrot patří Škoda, který potřebuje slušného borce před sebou. S Balajem by to mělo fungovat. Bohužel Pitáka v jeho současné formě vidím na posledních 30 minut utkání, kdy může hrát rozhodující roli
      3. Boudjemaa je hráč, který se pro momentální situaci nehodí. Hraje jako ledový čumák, je měkký, má veliké výkyvy. Asi mu chybí Kornějev. Ani nevím, jaké jsou jeho podmínky smlouvy, jestli se Slavii jeho drahý nákup a vyjednáné prémie vůbec mohou někdy vrátit, byť alespoň výsledky. Nepochybuji, že v tomto případě MBVCD.
      4. V tomto případě to nevím. Ale koho jiného měl stavět? V juniorce není nikdo ani Petrových kvalit.
      5. Prostě Šiškov - vždycky to bývala žumpa českého fotbalu.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        spino     před 10 lety 03.09.2014 23:34 |  
        0 0

        1. Nechci tady rozebírat herní taktiku, nejsem navíc expert, ale Žižkov prostě musíme přehrávat, kor s takovým složením zálohy. Od začátku sezóny jsme ještě s žádným týmem neměli lepší držení míče, nediktovali jsme tempo hry. Neznám trenéra Beránka z minulosti, nevím jestli kombinační fotbal charakteristický pro Slavii dokáže naučit, ale faktem je, že prostě hrajem holomajznu. Dosud to přinášelo plody, protože jsme hráli proti lepším týmům, ale teď proti Žižkovu nás to zničilo a kalich hořkosti přetekl. Velkou odpovědí na hádanku, zda nekoukatelný fotbal je jen pragmatickým tahem Beránka proti silnějším soupeřům, nebo směr, kterým se chce ubírat, bude zápas s Brnem. S ním už prostě musíme mít herní převahu!

        3. Ale Boudjemaa se prostě ke své hře nemůže dostat! Zákonitě je z toho pak otrávený. Třeba v Plzni by byl hvězda, protože góly umí připravovat parádně, ale musí mít kolem sebe fotbalisty a ne to na něj nakopávat vzduchem a doufat v zázrak.

        4. Nevíte, co je s Proškem? Pokud není zraněn, tak jeho nezařazení nechápu.

        • Re: Žižkov - Slavia 2:1

          honza1947     před 10 lety 04.09.2014 00:15 |  
          0 0

          Prošek je také zraněný.
          A pokud jde o Boudjemaa, musím s Tebou trochu polemizovat. Není pochyb o tom, že nemáme v týmu jiného tak technicky a fotbalově zdatného fotbalistu. Ale on by nedostal šanci ani v té Plzni, protože jejich hra je kromě fotbalové kvality založena též na maximálním nasazení, rychlosti a zdravé agresivitě. A Boudjemaa zatím má jen tu kvalitu, která je mu ale bez té nadstavby houby platná.
          Pokud jde o herní taktiku dnes. Úplně se rozpadla osa týmu, úplně se rozpadla obrana. Ti kluci spolu v tomto složení hráli poprvé, tak jak můžeš očekávat něco jiného než holomajznu. S Tvými výtkami vůči MB byl souhlasil, pokud by mužstvo bylo kompletní. Ale i tak to bude ještě chvíli trvat, než se můžeme dočkat kromě tvrdosti a nasazení také technické kvality a pěkného kombinačního fotbalu. Vrbovi to v Plzni trvalo dva roky, než to začalo nést plody.

          • Re: Žižkov - Slavia 2:1

            spino     před 10 lety 04.09.2014 00:26 |  
            0 0

            Ono je paradoxní, že zrovna s mladými, včetně Diopa, jsem byl dnes spokojen. Hlavně Fialka (až na jeden kiks) a Bejbl si to odmakali. Fotr se dostal do úniku, který bohužel vyřešil špatně, snad ho to psychicky nezlomí. Líbí se mi, jak se k tomu postavil. Takhle si představuji mladého srdcaře, který bojuje o A-tým. Z jeho vyjádření je vidět, že to má v hlavě srovnané.

            Pak si ještě pochvalu zaslouží Rakovan a na druhé straně Bazal.

        • Re: Žižkov - Slavia 2:1

          honza1947     před 10 lety 04.09.2014 00:22 |  
          0 0

          A musím ještě dodat, že na oficiálních stránkách MB hodnotí hru hráčů z lavičky, kteří měli dnes šanci dokázat, že do základu patří, jako zklamání pro něho. Takže z toho usuzuji, že jim zrovna neordinoval hrát holomajznu. Jinak dorostence Fialku na stoperu hodnotil jako jednoho z nejlepších v našem týmu dnes. Co k tomu dodat.

          • Re: Žižkov - Slavia 2:1

            spino     před 10 lety 04.09.2014 00:29 |  
            0 0

            Fialka mi taky přišel asi nejlepší z mladých co nastoupili, navíc nezmatkoval a snažil se sitauce řešit konstruktivně. Můj kolega s nadsázkou poznamenal, že přihrával po zemi, protože na rozdíl od áčka to má zažité z juniorky, kde se takový fotbal hraje. Nevim no, uvidíme, co Beránek vymyslí na Brno, protože tam už budeme muset zapojit troché té kontroly hry a kombinace, protože Brno přijede jako jednoznačný outsider.

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Betynka58     před 10 lety 03.09.2014 23:58 |  
      0 0

      A jak víš, že to nakopávání vysokých míčů naordinoval hráčům trenér? Nedovedu si představit, že by MB dal nějaký takový podobný pokyn. Podobně z poslední věty má člověk dojem, že jsi přímo asistoval u toho, když hráčům Beránek ty pokyny dával.
      S tím, že Karel Piták patří místo na kraj do středu, samozřejmě souhlasím.
      ad 4 - doufám, že větou "Snad se ho brzo zbavíme" jsi nemyslel Míru Beránka, ono to tak totiž vyznívá.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        spino     před 10 lety 04.09.2014 00:02 |  
        0 0

        Myslel jsem Petra, který mě dneska jako jediný hráč pil krev. Vycítil jsem v něm alibismus Vošahlíka.

        Beránka samozřejmě nechat, ale jsem hodně rozčarován, že herní systém, který jsem pokládal za skvělou Beránkovu taktickou přípravu na silnější soupeře, se evidentně stal normou. Brno napoví...

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      bongor     před 10 lety 04.09.2014 07:43 |  
      0 0

      Prosím tě spino,nedělej rozbory,když fotbalu rozumíš jako koza petrželi.Jsi pouhý spotřebitel,jako každý z nás poznáš,kdo se ti na place líbil a kdo ne a to je tak všechno.A ještě jedna důležitá věc.
      Pro tebe je MB pan Beránek,jsi o moc mladší a krávy si s ním nepás.
      A uvědom si,že je sice nejlepší trenér v republice,ale není kouzelník Žito nebo David Copperfield,na place to musí ukopat hráči a v zákulisí
      to musí ohlídat manažment,ten to tentokrát totálně posral,jsme velký frajeři,jako snad jediní necháme hrát našeho kmenového hráče
      proti nám a sedmnáct chybějících hráčů,to pro nás je brnkačka.

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 04.09.2014 12:30 |  
      0 0

      Blbost, nehrajeme nakopavane mice. Hrajeme totalni fotbal, vsichni brani, co nejvic lidi utoci, a to rychlym prechodem do utoku.. snazime se hrat rychle dopredu, protoze je to nejucinnejsi, nemame kvalitu na postupny utok. Je videt ze Boudjemaa neni takovy zazrak, jak jsme si mysleli, Pitak by podle me nebyl lepsi ve stredu zalohy.. navic kazdy by dal do stredu Boudjemu a Pitak na lajnu, kdyz musi hrat oba.

  36. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    Edwardtheiron     před 10 lety 03.09.2014 23:33 |  
    0 0

    Zde je Pitákova penalta : https://www.youtube.com/watch?v=Gd8WnWSW1_4&feature=youtu.be
    A zde Diopův neuznaný gól : https://www.youtube.com/watch?v=l_6pb2B6thc&feature=youtu.be
    Na hřišti jsem byl přesvědčen, že to ofsajd nebyl, když jsem cestou domů koukal na záběry, už jsem si jistý nebyl a po shlédnutí na počítači se spíš přikláním k tomu, že to ofsajd byl.
    Pak bych malinko korigoval jednu informaci z reportu- Petr v té šanci nenahrával, ale střílel. Mám to taky natočené, jen nemá smysl to dávat na YT. Je vidět, že střílí a nahrávat tam vlastně ani není komu.
    Druhá věc: Petr je naprosto tragický, asi jako by nám chtěla vyšší moc dokázat, že hráči s podobnými komediemi na hlavě ve Slavii nemají místo. :-)
    Velkým zklamáním je Boudjemaa. Absolutně bez zájmu, v podobném rozpoložení nemá na hřišti co pohledávat. A je vidět, že MBVCD.
    Jestli se dal zápas odložit, nevím, za pokus to možná stálo. Sedmnáct lidí je prostě hodně, nicméně, dovedu si představit, že se do poháru dostaneme i z ligy, ale vůbec si nedovedu představit, co bychom tam dělali. Asi je lepší, dát tomu čas.

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      spino     před 10 lety 03.09.2014 23:36 |  
      0 0

      Třeba by umístění v pohárech přilákalo sponzory a německého investora. ;) Ale to je jen má spekulace.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Edwardtheiron     před 10 lety 03.09.2014 23:39 |  
        0 0

        Nechci žádného investora! Mám plné zuby investorů!!! Chci radši hrát střed tabulky a stačí mi, když porazíme Plzeň a Spartu. Půlka už je splněna.

        • Re: Žižkov - Slavia 2:1

          spino     před 10 lety 03.09.2014 23:42 |  
          0 0

          Slavia má z historického hlediska hrát o titul, tím spíš v evropských pohárech. Že vám stačí střed tabulky a gambáč, je váš problém.

          • Re: Žižkov - Slavia 2:1

            Edwardtheiron     před 10 lety 03.09.2014 23:46 |  
            0 0

            Voceli, kdybys ty nenapsal nějakou debilákovinu, tak bys snad ani neusnul a já asi taky ne. Místo keců přines dvě stě milionů na posily a pak si můžeš snít. Třeba o tom, že Slavia má porážet první tři kluby bundesligy, což je i na tebe majstrštyk a doufám, že nebudeš popírat, že jsi to napsal.

            • Re: Žižkov - Slavia 2:1

              spino     před 10 lety 03.09.2014 23:50 |  
              0 0

              Nevím, jestli jsem psal o prvních třech klubech, ale minimálně si myslím, že by měla hrát ve skupině evropské ligy. Kolik je tam německých týmů si spočítej a s týmy z 3. a 4. koše bychom měli hrát vyrovnané zápasy, či je případně porážet.

              • Re: Žižkov - Slavia 2:1

                Edwardtheiron     před 10 lety 03.09.2014 23:51 |  
                0 0

                Aha, tak to jo.

          • Re: Žižkov - Slavia 2:1

            Tomski     před 10 lety 04.09.2014 01:22 |  
            0 0

            k tomu se musí dojít postupně...ten tým ani v nejsilnější sestavě teď nemá na to hrát Evropu...Sparta i Plzeň mají náskok minimálně dvou let, co se týče budování týmu a stejně mají problém s týmy, které jsme před 10-15 lety nebrali vážně...dej Beránkovi, kterého neznáš, čas...před deseti lety se tady hrál pod ním krásný fotbal, který byl dle mého ještě výš než za KJ, jednadvacítka hrála také výborně...víš proč ? měl na to kvalitní materiál...teď to tady není...je tady skoro nový kádr...to prostě bude trvat a jedna prohra s Viktorkou, kdy nám chyběla celá obrana + hráči ve formě není důvod k povyku...ostuda se stala loni na podzim doma s Teplicemi a Boleslaví...teď jsme s nimi sice také prohráli, ale už jen o gól a venku...že ty sis dal dvě piva a už píšeš úvahy ??

            • Re: Žižkov - Slavia 2:1

              edenian     před 10 lety 04.09.2014 09:37 |  
              0 0

              Podpis. S trpelivosti nemam s temito vyhledy zadny problem, naopak. Ja jsem si uzival i to kdyz to KJ par let stavel. Kdyz prisel po doktorovi Czsaplarovi, rekl "Tak ze bychom prestali schuzovat a zacali hrat fotbal" / nejak v tom smyslu, uz je to davno. A od toho okamziku me to bavilo vic a vic. Az to do jiste doby :-) jako vsechny.

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Nosorozec     před 10 lety 03.09.2014 23:48 |  
      0 0

      Já si dovedu představit, co bysme v poháru dělali. Prostě bysme zkusili do něj z toho předkola postoupit. :) Podívej se na takovej Jablonec - ten taky nemá v evropskejch pohárech co dělat, ale aspoň to zkouší i když pokaždý vypadne. :)

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Edwardtheiron     před 10 lety 03.09.2014 23:49 |  
        0 0

        Jasně, ale já bych raději hrál důstojnější roli a objektivně přiznám, že momentálně na to nemáme.

        • Re: Žižkov - Slavia 2:1

          Nosorozec     před 10 lety 03.09.2014 23:55 |  
          0 0

          Momentálně ne, ale věřim že doba, kdy na to budeme mít, opět jednou přijde. Zkrátka jak to máme v hymně "Roky snů, pak roky prokletí" :)

          • Re: Žižkov - Slavia 2:1

            Edwardtheiron     před 10 lety 03.09.2014 23:58 |  
            0 0

            No tak to věříme všichni, ale tenhle tým na to momentálně prostě nemá. Beránek určitě ví, co říká, když mluví o třech letech. Nemá smysl si dělat plané naděje. Ale jak říkám, fakt bych se nedivil, kdyby se to povedlo z ligy, ovšem nevěřím, že by to přineslo něco pozitivního. Vypadnout v předkole s nějakými Bělorusy, to není to, o co bych stál.

            • Re: Žižkov - Slavia 2:1

              Nosorozec     před 10 lety 04.09.2014 00:02 |  
              0 0

              Pro tenhle tým je teď nejdůležitější jít od zápasu k zápasu, na každej se soustředit zvlášť a snažit se urvat z každýho co největší počet bodů.

            • Re: Žižkov - Slavia 2:1

              Petr9608     před 10 lety 04.09.2014 01:02 |  
              0 0

              Zas tu nešilte. 2. předkolo by mělo dát TOP TEN naší ligy....

              Ve 3. pk. už by samozřejmě záleželo na losu...

              • Re: Žižkov - Slavia 2:1

                Edwardtheiron     před 10 lety 04.09.2014 07:13 |  
                0 0

                Jakože prvních deset týmů ligy by mělo dát druhé předkolo? To si tedy nejsem jistý, možná v minulém století.

  37. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 04.09.2014 00:28 |  
    0 0

    Na Žižkově mi to dnes podle naší sestavy připadalo, že si chce náš trenér otestovat s kým se dá do budoucna počítat a s kým ne. Osm náhradníků, dva dorostenci a Aldo. Tak je to samozřejmě vynucené okolnostmi, ale nedaly se čekat zázraky. Velký problém byla dnes obrana, náš trenér je diplomat a výborný psycholog a proto všechny naše juniory vlastně chválí, ale bylo toho na ně ještě moc. Snažili se, bojovali, ale dost propadali takticky a Dostál občas taky (i když to jinak docela brousil) a Martin Dobrotka aby se ulítal. Rozhodující gol jsme sice dostali v poslední minutě, ale Žižkov si těch šancí vypracoval víc a kvalitnější mužstvo by nás potrestalo už dřív. Druhý náš problém byl útok, protože nakopávat vysoké balony na Diopa na hrotu je nesmysl. Je vidět, že bez Škody jsme poloviční a nemá ho kdo nahradit. Kdo se mi dnes moc nelíbil, byl Boudjemaa, podle mne dříve nebo později odejde. Absolutně se nehodí do našeho rychlého a přímočarého způsobu hry (k čemuž jsme se ale na Žižkově moc nedostávali) a co je ještě horší, ani moc nebojuje a na krev není ochoten hrát vůbec. A když ho trenér asi po hodině hry střídal, byl i trochu dotčený. Kdo mne naopak mile překvapil (do teď jsem si myslel, že to byl jediný omyl v přestupech), byl Jakub Petr. On jediný dělal domácím problémy a v první půlce mohl dát sám dvě branky, u první ho vychytal brankář a u druhé, kdy si s nimi ve vápně dělal co chtěl, nakonec vystihli jeho přihrávku před prázdnou branku. Žižkov měl místy převahu, ale jinak to byl vyrovnaný zápas. Moje obavy z tvrdosti domácích se naštěstí nepotvrdily. Kdo ovšem nezklamal, byl rozhodčí Jech. První půle ještě OK, ale po přestávce úplně otočil a pískal jasně pro domácí.
    Nevíte někdo, seděl jsem na druhé straně, ten náš neuznaný gol ve druhé půlce, byl to opravdu offside ?

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Edwardtheiron     před 10 lety 04.09.2014 06:50 |  
      0 0

      O vlákno výš jsem dal odkaz na video s tím gólem. Zdá se mi, že to ofsajd spíš byl.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 04.09.2014 16:37 |  
        0 0

        Edwardtheirone díky za upozornění a offside to bohužel jednoznačně byl, stačí si to zastavit v okamžiku, kdy se Karlos dotkne míče. Chyba našich nabíhajících hráčů, tohle by si měli pohlídat. Škoda.

  38. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    Petr9608     před 10 lety 04.09.2014 01:07 |  
    0 0

    No ale tak si třeba vemte, že i v bájnym podzimu jsme FKVŽ doma porazili až s obrovskou dávkou štěstí.

    Je to špička 2. ligy, dost možná ten postup udělaj, zas taková konkurence ve 2. lize není.

    Olomouc (pokud se zmátoří)? Ok. Kdo další (se stadionem)? Zlín? Opava?

  39. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    Tomski     před 10 lety 04.09.2014 01:09 |  
    0 0

    Rakovan - 6 - za branky nemohl, párkrát nás podržel...snad jediné místo v sestavě, kde máme přetlak
    Dostál - 4 - nevšiml jsem si žádné vyložené hrubky, hrál tvrdě, druhá liga by mu asi vyhovovala víc, v druhé půli už nebyl tak aktivní...
    Dobrotka - 5 - řídil obranu, ale měl to těžké s mladíky...někdy mi přišel ležérní, vzduch čistil bez větších problémů...ale po zemi se dostával do problémů, to bylo zapříčiněno laxností...
    Fialka - 5 - na první zápas si nevedl vůbec špatně, ale bylo vidět, že si není příliš jistý...
    Bejbl - 4 - rychlejší a pohyblivější Dostál, s míčem hrozně pomalý...
    Baez - 5 - minimum chyb, pár pěkných přihrávek, někdy hraje zbytečně složitě...
    Gecov - 4 - snažil se, organizoval ostatní, ale moc si nerozuměl s míčem, zpomaloval hru...
    Petr - 4 - mezihra strašná, minimálně 3x nezpracoval míč, v první půli v šestnácce měl pár náznaků, ale přišlo mi, že to také řeší zbytečně složitě...
    Boudjemaa - 4 - s balonem si pořád rozumí, ale při práci s ním mu chybí rychlost, snažil se, ale měl problém se zahuštěným středem hřiště...lehkost ze zimy tam zatím není..
    Piták - 5 - směrem dozadu laxní, jeden z mála, který hru nekomplikuje, ale zrychluje, umí přihrát po zemi (to bylo od našich dnes velice výjimečné), s penaltou si poradil zkušeně...
    Diop - 3 - tady bude asi ještě hodně práce...spousta faulů, v první půli snad nezpracoval míč, špatně nabíhal, vracel se velice laxně (připomněl mi Fenina), mohl to odčinit kdyby si lépe hlídal ofsajd (jestli byl ?)
    Vukadinovič, Fotr i Zámečník naší hře pomohli, ale tu svojí příležitost měl aspoň jeden uklidit...

  40. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    Petr9608     před 10 lety 04.09.2014 01:16 |  
    0 0

    Jinak kurzy na naši výhru po 90 minutách byli kolem 2,30 nebyli jsme žádní favorité.

    Pro srovnání - S Převýšovem byla dvojka za 1,10..

  41. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    Oja     před 10 lety 04.09.2014 10:39 |  
    0 0

    Moje postřehy:
    - Petr totálně mimo
    - Nepochopil jsem roli Pitáka, často byl na hrotu nebo na lajně a snažil se doběhnout nakopnutý balon. On má být ten, který nakopává! Takhle nestíhal.
    - Diop je zvláštní hráč. Asi bude mít čich na góly a třeba se rozehraje. Ale občas působil strašně komicky, třeba když v souboji o míč na zemi vyskočil a nechal míč proběhnout:)
    - Bejbl mi přišel strašně vystrašenej, rozhodoval se dlouho, jestli jít do souboje nebo nejít...
    - Fialka překvapil, působil jistě, dokonce i lépe než Dobrotka
    - Co se stalo s Boudjemaaou? Proč tolik vynikal jen v tom jarním týmu a teď je průměrnej?
    - Oskara Fotra mi bylo líto, mohl být za hrdinu, určitě to dobře ví. Ale působil dobře, nabízel se... Měl by dostávat šance v závěrech zápasu.
    - Po zápase jsem viděl Milana Černého a docela dost kulhal

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Kara (přítel SN)     před 10 lety 04.09.2014 11:02 |  
      0 0

      Slavia se vyřadila sama laxností některých hráčů a ne úplně strategickým postupem managementu, který se měl pokusit ten zápas přeložit na později.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        PetCC     před 10 lety 04.09.2014 13:07 |  
        0 0

        Já to jsem dal kvůli Bazalovi, ne kvůli ostatním hráčům.

        • Re: Žižkov - Slavia 2:1

          Kara (přítel SN)     před 10 lety 04.09.2014 14:01 |  
          0 0

          Však já jen glosuju ten titulek a některé jiné komentáře na téma "vyřadil nás Bazal"...každopádně hrál fakt dobře, doufám, že až se vrátí, bude mít v kádru důstojné místo.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Kenny     před 10 lety 04.09.2014 20:03 |  
        0 0

        A máme my jistotu jestli se o to management nepokusil?

  42. Ondřej Bejbl

    Mike     před 10 lety 04.09.2014 11:04 |  
    0 0

    Dotaz pro zasvěcené. Včera jsem poprvé viděl hrát Ondřeje Bejbla.
    Do tatínka má a bude mít daleko- ten už v jeho věku byl oporou nadupané Korbelovy Slavie, a to v době, kdy liga byla federální a ještě daleko kvalitnější než dnes. Však to také Radek skvěle zúročil výbornými výkony v reprezentaci a následným vydařeným angažmá v Atlétiku Madrid / dovedete si představit, že by nějaký český hráč hrál v základu mistra minulého ročníku španělské ligy ?. A v roce 1996 po přestupu bylo Atlétiko také úřadujícím šampionem /. Ale to jsem odbočil. Radek chodil se Smolíkovou dcerou- Ondřej je jejich potomek? Pokud ano,potom by měl mít fotbalové geny z obou stran- dědeček byl vynikající dlouholetý levý bek- píšu samozřejmě pro nezasvěcené. A s mým tátou se znali osobně, ještě má podepsnou fotku od Bohouše s věnováním.
    Bohužel co jsem včera viděl, tak mi Ondřej přijde takový nijaký. Prostorově dost plaval, nevynikal ani rychlostí, technikou, po tátovi nemá ani výšku, takže prohrál dost hlaviček. I když je pravda, že karel mu s defenzivou moc nepomáhal. Na áčko to určitě nebude. Nemůžu soudit podle jednoho zápasu, ale viděl bych to časem někde ve 2.lize, a ani tam to nemusí být v základní sestavě.

    • Re: Ondřej Bejbl

      mart01     před 10 lety 04.09.2014 11:07 |  
      0 0

      Co ty víš, za rok se vykope a budeme čumět.

      • Re: Ondřej Bejbl

        Mike     před 10 lety 04.09.2014 11:15 |  
        0 0

        Já myslím, že v tomto věku by už měl být vykopaný, kdyby mu bylo 17, tak třeba se může zlepšovat, ale nyní tomu moc nevěřím.

        • Re: Ondřej Bejbl

          Kara (přítel SN)     před 10 lety 04.09.2014 11:25 |  
          0 0

          Já bych si teda dovolila poznámku, že s jeho jménem se možná pojí větší tlak než u kluků, co syny slavných hráčů nejsou. Třeba s tím tlakem neumí pracovat a to ho brzdí. Každopádně někoho odepisovat ve dvaceti mi nepřijde rozumný, superstar mezinárodního fotbalu třeba nebude, ale solidní ligový hráč klidně...

          • Re: Ondřej Bejbl

            naplavnik     před 10 lety 04.09.2014 11:31 |  
            0 0

            Asi nejsem sám, koho zařazení Ondřeje do přípravy Ačka překvapilo, ale zase věřím povolanějším osobám, že ví, co dělají. Viděl jsem ho jen párkrát, ale rozhodně mi nepřišel jako adept na ačko, ale co já vím. Nicméně bych na něj nechtěl kštít síru a zavrhovat ho, protože v tomhle věku může hned příští sezonu přijít progres, že nám oči budou vypadávat z důlků. Těch případů, kdy byli mladí zatracováni a posílání z klubu, a v další sezoně se z nich stali oslavované hvězdy, je v celku dost. A že může mít v klubu "tlačenku" díky tátovi, to by mě moc nepřekvapilo, ale za to má hlavu na špalku někdo jiný, když už připomenu dnes již klasický výrok... ;-)

            • Re: Ondřej Bejbl

              Kara (přítel SN)     před 10 lety 04.09.2014 11:36 |  
              0 0

              Nemyslela jsem "tlačenku" ( i když i ta tam může být), ale spíš tlak ve smyslu, že by měl bejt stejně dobrej jako táta. A třeba si ten tlak vytváří spíš sám, než jeho okolí, nevíme...každopádně zrovna ve Slavii máme s vlivem psychiky na výkon velice bohaté zkušenosti - všichni si pamatujeme na nejmenovaného Jaromíra Z., který byl vloni zatracovaný a letos je to obrat o 180 stupňů.

              • Re: Ondřej Bejbl

                naplavnik     před 10 lety 04.09.2014 11:46 |  
                0 0

                Rozumím Karo, vím jak si to myslela, na tyhle kluky se vždy bude koukat tak, že "si něco po tátovi snad podědit musel..." Přece jen bez slavného jména na zádech jsou očekávání okolí asi někde níž. Tlačenku jsem si doplnil sám, může to být i ve smyslu "tak tam toho mého kluka ještě podrž, vím, že to v něm je", což asi každý otec hráče jen tak sportovnímu úseku sdělit nemůže...

                • Re: Ondřej Bejbl

                  Kara (přítel SN)     před 10 lety 04.09.2014 13:56 |  
                  0 0

                  Jasně, už tomu rozumím, jak jsi to myslel.

          • Re: Ondřej Bejbl

            Mike     před 10 lety 04.09.2014 11:34 |  
            0 0

            Já ho neodepisuji, chraň bůh, ale třeba krajní obránci jsou nyní u nás nejvíce viditelnou slabinou, a když vezmu obě strany, tak Nitrianský, Mikula, Juhar i Dostál mi přijdou lepší. Ale to je otázka do polemiky.
            Kdybychom měli oba kraje kvalitně obsazené jako nyní máme třeba post stoperů, tak by v hiearchii krajních obránců byl na 3.místě vlevo a na 6.-7. místě celkově. Ale nemůžu ho hodnotit podle jednoho zápasu. Zhodnoti objektivně ho musí někdo, kdo ho viděl vícekrát.

            • Re: Ondřej Bejbl

              Kara (přítel SN)     před 10 lety 04.09.2014 11:40 |  
              0 0

              To souhlasím, já ho třeba včera taky viděla poprvý. Přišlo mi, že byl takovej trošku splašenej, na rozdíl od Fialky, kterej se mi na jeho věk a zkušenosti líbil. Dala bych mu čas, třeba ten progres přijde i se zkušenostma, který jsou v obraně taky hodně důležitý.

              • Re: Ondřej Bejbl

                martyni (přítel SN)     před 10 lety 04.09.2014 12:41 |  
                0 0

                Jinak moc nechybelo k tomu, abys mela pravdu s tim nadsenim mladych, Fotr mohl dat a rozhodnout a byl by to jiny pribeh..

                • Re: Ondřej Bejbl

                  Kara (přítel SN)     před 10 lety 04.09.2014 13:57 |  
                  0 0

                  Mohl, nedal. To se nedá nic dělat.

    • Re: Ondřej Bejbl

      PetCC     před 10 lety 04.09.2014 13:06 |  
      0 0

      No já si včera vzpomněl, co bylo před nějakými 20 lety oblíbený "chorál" slávistického obecenstva - "Bejbl VEN!" :-)
      Radek Bejbl byl valnou částí slávistů nedoceňovaný hráč.

      • Re: Ondřej Bejbl

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 04.09.2014 13:43 |  
        0 0

        no Radek byl na drevence ve starym edeny hodne neoblibeny hrac..:). To si clovek vyslechl, ze ma tragickou rozehravku, moc fauluje..:).

  43. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    naplavnik     před 10 lety 04.09.2014 11:22 |  
    0 0

    Výsledek je určitě zklamáním, ale nevěšel bych hlavu a nikoho neodsuzoval. Projevila se absence větší části kádru, což nikdo nemohl předvídat počet reprezentantů a především zraněných. Že se měl přeložit termín, nevím, na tuto dohodu jsou asi zapotřebí dva, ne-li rovnou tři (asociace), a kdo ví, jak je tento postup vlastně v soutěžním a termínovém řádu upraven.

    Ono i postup do Evropy skrze pohár je dle mého trochu utopie. Kdybychom už nějak záhadně skutečně pohár vyhráli, resp. dostali se do finále, co bychom aktuálně chtěli v Evropě dělat? Osobně se mi více líbí evuloční cesta, kterou MB proklamuje, tedy určitý postupný cíl na Evropu za tři roky (osobně si myslím, že reálně se o tom budeme bavit už příští sezonu), s jakous takous šancí se skutečně do skupin dostat.

    Jediné, co mne může snad mrzet, že se už dále nevyužije možnost nechat vykopávat v poháru mladé hráče, kteří jsou mladí (Hrubý, Salašovič, Kodr), nebo se pomalu derou do kádru A týmu (Fialka, Fotr, Mysliveček a další), na druhou stranu i na zápase s Žižkovem se takto spíše řešil nedostatek hráčů A týmu, tedy že by se s hráči, co by mohli být k dispozici (kdyby nereprezentovali, nebo byli zdraví), v dalších zápasech nejspíše příležitost stejně nedostali.

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 04.09.2014 12:40 |  
      0 0

      Souhlasim, mozna se tez ukazalo, proc nekteri hraci nehraji v zakladni sestave, Petr, Boudjemaa, Pitak, Dobrotka na stoperu.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Tomski     před 10 lety 04.09.2014 12:43 |  
        0 0

        DB a Piták mají pořád problém s fyzičkou bych řekl...přece jen ani jeden neabsolvoval přípravu v celku a oba měli na jaře těch zranění víc a rozehranost bude taky minimální, ale zase jestli je poslat do Admiry nebo juniorky...

        • Re: Žižkov - Slavia 2:1

          PetCC     před 10 lety 04.09.2014 13:00 |  
          0 0

          To ale nevyvrací předchozí komentář. Nehrajou, protože jsou ostatní aktuálně vhodnější. Co bude za pár týdnů, to nikdo neví.

          • Re: Žižkov - Slavia 2:1

            Tomski     před 10 lety 04.09.2014 13:21 |  
            0 0

            máš pravdu...spíš se zamýšlím kde je příčina...třeba Dobrotka včera špatný nebyl, ale udělal tam na konci chyby...myslím, že kdyby včera hrál na stoperu s Latkou tak jsme postoupili...

  44. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    Petr9608     před 10 lety 04.09.2014 13:17 |  
    0 0

    No tak se stalo, no. Kdybychom šli dál, tak co by bylo? Bolka! A co sní?

    Nechat s ní hrát béčko? Vyřazení!

    Nechat s ní hrát áčko? Asi také spíše vyřazení a k tomu vyšší vytížení opor a dost možná by to zavinilo, že bysme pak v nějakym ligovym zápase nezískali tři, ale jen jeden bod....

    Kacířská otázka - co by pro vás bylo lepší?

    A) Postup v poháru, remíza s Brnem

    B) Vypadnutí, výhra s Brnem


    Já volím B) Tak snad se i to druhé stane realitou. :-)

    Pokud vím, tak regule se změnily a poražený finalista do EL nejde v žádném případě (pokud si to nevybojuje z ligy, samozřejmě)....

    Čili cesta do EL z poháru je o to těžší, naopak cesta do EL z ligy o to lehčí. A vlastně - pokud bych si měl vybrat, tak bych nejraději, kdyby Slavia mohla hrát už od 2. pk. Reálná šance na jednu postupovou radost nebo třeba i dvě.

    Vítěz poháru bude vhozen až do 3. pk....


    BTW: Bolka se taky "ukázala", když Štěchovice rozdrtila 1:0 gólem z penalty....

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      stromovous (přítel SN)     před 10 lety 04.09.2014 21:58 |  
      0 0

      Jenže vona může nastat i ta zku*vená varianta C) nebo dokonce D)

  45. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    Khadgar     před 10 lety 04.09.2014 13:24 |  
    0 0

    Pokud by byla na zápas byla připravená jen polovina hráčů, kteří nám chyběli, tak by se mladí dorostenci do nominace ani nedostali. O to víc potěší, že vyloženě nezklamali. Těžko vinit 18letýho kluka, že po pár minutách v prvním zápase mezi dospělými zahodil tutovku. MB je dobrý psycholog a z tohodle je snad dostane.

    Vzhledem k okolnostem mě vyřazení z poháru nedrásá, Žižkov přece jenom není Převýšov. Hodně lidí si to tady maluje jak obrázek, ale ono zvládnout několik dvouzápasů s prvoligovými týmy by s naším kádrem nebylo jednoduchý.

    Zápas určitě ukázal trenérovi naše slabiny. I s obranou v nejsilnějším složení jsme měli občas výpadky, takže se nelze divit, že teď to byla slabota.

    Tohle byl jeden zápas, za chvíli už to skoro nikdo nebude řešit, zato liga je dlouhodobá soutěž. Jsme sice druzí, ale během tří čtyř zápasů se klidně můžeme ocitnout ve spodní polovině tabulky. Takže je asi lepší soustředit se na další zápasy a především na vyprazdňování marodky, kteoru máme opět neuvěřitelně početnou - to už je snad nějaké prokletí. Pozitivní je, že Mikula začne od pondělí trénovat, takže by se mohl třeba v dohledné době vrátit. Mimochodem, zachytil někdo, co je s Proškem?

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Tomski     před 10 lety 04.09.2014 13:29 |  
      0 0

      co s ním je nevím, ale měl by trénovat také od pondělí...

  46. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    Maeden (přítel SN)     před 10 lety 04.09.2014 13:39 |  
    0 0

    Myslel jsem, že Žižkov bude hrát tvrdě, to se nepotvrdilo, naopak nás kombinačně přehrávali. Z naší "kopané" chvílema bolely oči, v druhé půli už se kotel věnoval radši retrofandění - Suchopárek Jan, My chceme Pavla Kuku na bankovkách mít, Leška ven atd. :-). Nejlepší zážitek jednoznačně klobása.
    V první půli obrana asi 4x odvracela míč na půlkruh na hráče soupeře, to nejde omluvit, že hrálo "béčko", tohle se nevidí ani ve starších žácích.
    Ukázalo se, jak moc chybí Latka, Zmrhal a Škoda. Šílené výkony zejména Petr, Gecov, nervózní Bejbl, v druhé půli naprosto laxní Boudjemaa. Dostál v první půli ušel, v druhé půlce klasika, tedy o třídu horší výkon než druholigový soupeř. Piták se občas snažil zrychlovat hru, ale nijak slavné to nebylo. Nejlépe Rakovan, Baéz a Fialka, Vukadinovič to celkem oživil. Fotra je mi líto, ale má všechno před sebou.
    Nevím, co si mám myslet o Diopovi, nebyl lepší než obránci rychlostně, technicky, ani v soubojích, i když je pravda, že moc kloudných míčů nedostal. Snad bude mít čich na góly. S tím ofsajdem nevím, mě přijde, že byl v době přihrávky na úrovni Bazala.
    Snad se udraví aspoň Latka, Juhar a Škoda, jinak vidím Brno bledě.

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Markus     před 10 lety 04.09.2014 13:47 |  
      0 0

      Konce v poháru moc nelituji, soustřeďme se plně na ligu. Tým byl hodně provizorně slepený, kdyby v téhle sestavě odehráli více utkání, sehranost by šla nahoru a s ní i kvalita. Přesto se hráči ukázali, někteří v dobrém světle a někteří negativně. V létě bylo hodně změn v kádru, ale mnoho hráčů nám smluvně zůstalo. Očekávám, že vedení v zimní přestávce zásluhy sečte a podtrhne, bude velká migrace a zeštíhlení týmů, aby bylo více místa pro nové naděje.

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Maeden (přítel SN)     před 10 lety 04.09.2014 14:36 |  
        0 0

        Taky konce v poháru nelituju, jen tady visí ve vzduchu klasická otázka: vám se ten fotbal jako líbil? Od dorostenců nikdo nečekal zázraky, ale co předváděli někteří profíci z kádru áčka v konfrontaci s druhou ligou silně připomínalo Pastoorovu "kontrolu míče", tedy odchozenou hnusnou holomajznu, nedůstojnou Slavie.
        V zimě čekám nákup skutečně kvalitního LB a levého křídla, konečný odchod Dostála, hostovačky pro mladé kluky do mančaftů s dobrými trenéry, ne pod magora Petrželu, který ani neví, jaký post testovaný hráč hraje. Pokud odejde Boudjemaa, pak bych čekal stažení Bazala, raději než Koreše, ale i ten by se nám mohl hodit. Jinak zas tak velký pohyb v kádru nečekám.

        • Re: Žižkov - Slavia 2:1

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 04.09.2014 16:03 |  
          0 0

          Ještě potřebujeme hrotového útočníka, za Škodu není žádná náhrada.

  47. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    Petr9608     před 10 lety 04.09.2014 13:51 |  
    0 0

    Ovšem tedy - sportovní stránka asi v zápase s Hajdukem zapláče.....

    Dyť Beránek by byl šílenec, aby nominoval kohokoliv, kdo není zcela fit nebo unaven.

    A těchto hráčů máme většinu....

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      spino     před 10 lety 04.09.2014 14:10 |  
      0 0

      Vždyť ti mladí hráli v poháru lépe, než Petr, Piták a spol., tak proč jim nedat šanci? :)

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Tomski     před 10 lety 04.09.2014 14:17 |  
        0 0

        tak ono není moc kde brát...budou hrát ti stejní + ti co budou už třeba zdraví (Latka, Juhar)...stejně nejde o výsledek, ale o přátelák/exhibici...třeba ani Hajduk nepřijede v top síle (zranění, šanci dostanou naděje)...

      • Re: Žižkov - Slavia 2:1

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 04.09.2014 16:00 |  
        0 0

        Spino, mladí hráli lépe, to je vtip ? Přes Bejbla si tam několikrát udělali promenádu a to u beka prostě nejde, i za cenu faulu ho nesmí pustit. Fotr hrál čtvrt hodiny, Zámečník 5 minut, tak co chceš u nich hodnotit, jediný Fialka hrál fakt dobře, ale jestli jsi si všiml, tak si ho Dobrotka výborně dirigoval a radil mu, kdy má vyrazit, kdy zůstat atd.

  48. Re: Žižkov - Slavia 2:1

    gurman99     před 10 lety 04.09.2014 16:40 |  
    0 0

    Musím se smát,jak tady někteří píší,že mají jít mladí hráči nejhůř do druhé ligy na hostování.
    To si myslíte ,že tam na ně někdo čeká a budou hned v základu.Kolik se jich uchytilo letos? DVA !!! Verner a Červenka.Červenka v Sokolově u bývalého trenéra slavistické juniorky Šmejkala a momentálně mu to střílí jak oňostroj na Silvestra (jen tak dál). A Verner dokonce pod Vámi zmiňovaným Petrželou.Jen si musí místo v sestavě tvrdě vybojovat,. Nebyla chyba loni spíš v Šimečkovi,který se neprosadil nikde a ke konci sezony měl problémy i v juniorce
    Jak jste se mohli přesvědčit na Žižkově druhá liga není nějaká haunspalka a je v ní plno kvalitních hráčů.To byste si měli přátelé uvědomit.

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      ortevor     před 10 lety 04.09.2014 21:29 |  
      0 0

      pridal bych jeste Veseleho v Moste (kde je mu konec ted, nebo jestli je zraneny, to netusim), ted zacal hrat i Cepelak...a Bazal a Hurka taky hrajou stabilne

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Matysek     před 10 lety 04.09.2014 21:34 |  
      0 0

      Ještě bych zmínil Tusjaka a Bazala...

      S tvým názorem se ztotožňuji.

      Nicméně lepší pokud se ozkoušejí a jsou tu o rok dva více a stále se hledá co v nich je na hostováních, než aby to dopadlo jako minulý roky, kdy nejlepší hráči ze Slávie odcházeli za tabulkové odstupné a nyní z nich většina hraje za nějaký ligový tým...

    • Re: Žižkov - Slavia 2:1

      Maeden (přítel SN)     před 10 lety 04.09.2014 21:55 |  
      0 0

      Tak nevím, jestli to bylo na mě, o druhé lize jsem nic nepsal.
      Žižkov je navíc specifický, vedou tabulku a mají velké ambice. Taky tam lifruje svou mládež rudoch a ještě je platí, mají s nimi nadstandardní vztahy. Kdyby se uchytili dva mlaďoši v druhé lize každý rok, to by nebylo vůbec špatné, souhlasím, že je to kvalitní soutěž.
      Ještě se prosadil zrovna Bazal, myslím, že loni si v základu moc nezahrál.
      Že je Petržela poněkud "alternativně" uvažující člověk, je známo, a asi jeho styl nemusí každému sedět.