Berkovec, Mikula, Nitrianský, Bílek, Mičola, Boudjemaa, Prošek, Škoda, Vyhnal. Ne, to není neúplná základní sestava, která by se zítra měla poprat o postup v poháru, to je seznam zraněných hráčů, kteří nebudou pro zítřejší zápas k dispozici. Když tento seznam doplníme albánského reprezentanta Balaje a pětici mládežnických reprezentantů Hrubeše, Zmrhala, Hrubého, Salašoviče a Kodra, lehce zjistíme, že Slavii bude z celého kádru A týmu chybět více než polovina hráčů. A to ještě počítáme jako zdravé Juhara s Petrem, přičemž první z nich kvůli horečkám v sobotu hrát nemohl a druhý kvůli nevolnosti střídal.
Aktualizováno: Juhar připravený hrát nebude, naopak k dispozici bude Boudjemaa, uvedl to oficiální twitterový účet Slavie.
Jak vidno, Slavia rozhodně nepojede na Žižkov v úplně ideální situaci, 12 zdravých hráčů A týmu by pro zápas přesto mít měla a proto bude alespoň mírným favoritem. Žižkovu se však po návratu neblaze proslulého "Ivánka" Horníka daří a po pátém kole dokonce s deseti body vede FNL. V kádru má mimo jiné na hostování Josefa Bazala ze Slavie, není však jisté, zda bude moci proti svému mateřskému klubu nastoupit. Velkou motivaci uspět proti Slavii naopak jistě budou mít hráči, kteří na Žižkově hostují ze Sparty, někteří z nich ale budou rovněž chybět, obránce Karafiát je v reprezentaci U20 a brankář Holý utrpěl ve víkendovém utkání otřes mozku. Zbylá trojice Folprecht, Hovorka a Reiter však nastoupit může a první dva patří k základním stavebním kamenům sestavy Žižkova. V té se kromě záložníka Folprechta brankově prosazuje rovněž útočník Voltr, kterého se v létě překvapivě s lehkým srdcem zbavil Hradec Králové a jehož jarní hostování se tak změnilo v přestup.
Poslední zápas Slavie na hřišti Žižkova jistě zapomněl málokdo, provázela jej totiž na podzim 2011 jedinečná atmosféra odporu proti nově jmenovanému trenérovi, kterým byl současný kouč Slovanu Bratislava. Tento ligový zápas Slavia prohrála, když se v dresu domácích prosadil David Kalivoda, který byl naopak během zápasu a po něm fanoušky vyvoláván. O rok dříve se Slavia utkala se Žižkovem také, tentokrát v pohárovém dvojzápase. Na úvodní remízu 1:1 z hřiště pod vysílačem (branku vstřelil J. Černý z penalty (ano čtete dobře, Slavia kopala penaltu)) navázala domácí výhrou 3:0, o které rozhodli během šesti minut mezi 18. a 24. brankami Koubský, J. Černý a Belaid. Pro poslední soutěžní výhru na hřišti Žižkova musíme v historii ještě o trochu hlouběji - konkrétně do 28. kola sezóny 2008/09. A byl to také památný zápas, po velkém výkonu Pavla Fořta, který vstřelil dvě branky, totiž Slavia zvítězila 3:1, což znamenalo jistotu zisku druhého titulu v řadě! Proto také najdete v avatarech slávistů na Twitteru Karla Jarolíma v rámci akce #avataremkvitezstvi.
Žižkov postoupil do třetího kola poháru po výhře v Kutné Hoře 7:0 a domácím vítězství nad Jihlavou 2:1 (branky Žižkova vstřelili Opluštil a Marek). Slávisté ve 2. kole zvítězili v Chrudimi 3:1, když se brankově prosadili Prošek, Dobrotka a Piták. Vítěz zítřejšího zápasu se utká ve 4. kole nejspíš s Mladou Boleslaví, která hraje na hřišti třetiligových Štěchovic. To už bude formou dvojzápasu, první zápas má oficiální termín 24. září a odveta 8. října.
Předpokládaná sestava dle autora článku: Rakovan - Dostál, Latka, Dobrotka, Bejbl - Baéz, Gecov - Piták, Černý, Vukadinovič - Diop
Kurzy bwin: 3,4 - 3,1 - 2,05
Komentáře (119)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Cookies před 10 lety 02.09.2014 15:52 |Nemáte někdo bližší podrobnosti ohledně zranění a dob rekonvalescence u Mikuly a Mičoly? Díky
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Navyseals před 10 lety 02.09.2014 16:09 |Mičola na podzim asi ne, o Mikulovi není známo nic
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Kara (přítel SN) před 10 lety 02.09.2014 20:20 |K Mikulovi někdo psal na twitteru, že má individuál s kondičním trenérem, ale že to ještě nějakou dobu nepůjde.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Sanchez77 před 10 lety 02.09.2014 21:50 |Mikulato ma slozite, ma pry dva doktory jeden ttvrdi ze je to otazka par dnu, druhy to vidi jinak, nerozumim tomu, ale pral bych si aby se vratil do sestavy.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Oja před 10 lety 02.09.2014 16:21 |Když se řekne Žižkov, vybaví se mi hlavně jeden zápas... bahno, voda, sparťanské prase Stracený, zraněný Dřížďal, centr Pudila zapadající pod břevno, Pudil radující se se Šmícou...
Jsem na zítřek extrémně zvědavý a mám trochu obavy o postup.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
quelhar (admin) před 10 lety 02.09.2014 16:24 |Jo, na ten si taky vzpomínám velmi dobře. Těch památných zápasů na Žižkově je docela dost...
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Navyseals před 10 lety 02.09.2014 16:29 |nejpamátnější je výkon Liby a geniálně nařízená penalta
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
smely (přítel SN) před 10 lety 02.09.2014 16:31 |treba jak ten kanadskej snajpr netrefil z metru prazdnou branu...
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
ElvisPresley před 10 lety 02.09.2014 16:38 |Paul Munster...
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Nosorozec před 10 lety 02.09.2014 16:59 |To bylo sice na Žižkově, ale proti Blšanum, který tam tehdy hrály v azylu a Munster nebyl Kanaďan, nýbrž Severní Ir. :)
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
no-nick před 10 lety 02.09.2014 18:22 |A nebylo to v sobotu, nýbrž v dubnu:)
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
edenian před 10 lety 02.09.2014 18:31 |Taky mam pocit ze se tam v bahne oddelal Adauto?
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Navyseals před 10 lety 02.09.2014 18:40 |ten se oddělal v derby
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Nosorozec před 10 lety 02.09.2014 18:44 |Oba jste vedle, Adauto si přetrhl achilovku na jaře 2005 v nastavenym čase při utkání na Slovácku, které jsme prohráli 2:0 a byl to mimochodem poslední zápas Josefa Csaplára na lavičce Slavie.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Nosorozec před 10 lety 02.09.2014 18:46 |I když Adauto se jednou zranil opravdu i při derby (na jaře 2003 kdy jsme to utkání taky prohráli 2:0), ale to nebylo tak vážný, jako o 2 roky později.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Navyseals před 10 lety 02.09.2014 18:53 |ano, ale to už to nebyl hráč základu a vyvrcholilo jeho období, kdy byl věčně zraněný, všechno začalo to derby na letný, tady máš důkaz http://www.slavia.cz/clanek.asp?id=1659
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Nosorozec před 10 lety 02.09.2014 19:06 |jj, vždyt jsem psal, že se zranil už při tom derby, ale tenkrát ještě stihl zbytek sezony a dal v něm i několik gólů. Ale po tom zápasu na Slovácku chyběl třičtvrtě roku a zahrál si za Slavii už jenom pár zápasů jako střídající hráč.
Každopádně ho byla velká škoda, byl to výbornej útočník. Nebejt těch zdravotních problémů, tak by to dotáhl hodně daleko.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Navyseals před 10 lety 02.09.2014 19:12 |no, on měl už tenkrát docela mizernou životosprávu, na naší ligu byl kvalitní, ale venku je to přece jenom jiný kafe
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Nosorozec před 10 lety 02.09.2014 19:50 |Na životosprávě se dá vždycky zapracovat, když ten hráč chce. Ale pamatuju si, že když pak hrál pozdějc za Žilinu, tak už byl trošku zakulacenej :)
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
smely (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 13:34 |ale prisel k nam jako nejlepsi strelec Kanadsky ligy....
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
LukySKS před 10 lety 02.09.2014 19:06 |:-D jo na tom zápase jsem byl osobně...pomatuju si jak se tam řvalo na blšanského hráče, který se jmenoval Šourek. řvalo se Šourek nemá čurááka :-)
ach ta nostalgie...a Vlček tam dla hattrick...a paul Munster nedokopl míč do oprazdne brany, protože se balon zastavil v kaluži (nebo na bahně) už nevim...:D každopádně sněžilo...
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Nosorozec před 10 lety 02.09.2014 19:56 |Ta šance Paula Munstera se pak objevovala i v silvestrovskejch sestřizích :D
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
spino před 10 lety 02.09.2014 16:46 |Až mi ukápla slzička, když jsem viděl, jak je Oskar Fotr i s ostatními natěšený.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Nosorozec před 10 lety 02.09.2014 17:00 |Jestlli ti teď ukápla slzička, tak zejtra až Oskar vstřelí branku, budeš ronit vodopád slz, jako ženská při sledování Titanicu :D
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Kara (přítel SN) před 10 lety 02.09.2014 20:18 |Já se jako ženská teda proti takovému stereotypu ohrazuji ;)
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
spino před 10 lety 02.09.2014 20:58 |Jako ženská u Twilightu (nebo jak se to jmenuje). :DDD
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Kara (přítel SN) před 10 lety 02.09.2014 21:04 |Zajímavý, že to tak znáš ;)
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Nosorozec před 10 lety 02.09.2014 22:07 |Ty jsi ta vyjímka, která uroní slzu spíše při hlášce "Stanislav Vlček posílá Slavii do Ligy mistrů" :)
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
edenian před 10 lety 02.09.2014 18:32 |Spino, dokazal jsi to !!!!
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
steev (přítel SN) před 10 lety 02.09.2014 19:42 |Jako vždy,ten kluk je postrach!
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Thane (přítel SN) před 10 lety 02.09.2014 17:01 |Ne, ze bych to cekal, ale myslite, ze by treba Batka nebyl dobrym adeptam do zakladu?
Jinak skoda, ze tu neni Kodr, Dobrotka by mohl hrat vpravo..
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Nosorozec před 10 lety 02.09.2014 17:03 |Batka odehrál včera v Ostravě celej druhej poločas, takže to vidim tak, že bude začínat spíš na lavičce.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Thane (přítel SN) před 10 lety 02.09.2014 17:08 |Ja nepsal, ze ho cekam, spis jestli by se tam hodil..
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Nosorozec před 10 lety 02.09.2014 18:48 |O tom musí rozhodnout MB :)
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
klimi před 10 lety 02.09.2014 17:07 |Očekávám to nějak takto:
Berkovec-Dostál, Dobrotka,Latka,Juhar (Bejbl)-Gecov, Baez-Vukadinovič,Piták,Černý-Diop (Petr)
O Damienovi a Petrovi nepadlo na oficiálkách ani slovo, to samé u Juhara. Tak uvidíme....
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
paweza (přítel SN) před 10 lety 02.09.2014 17:13 |Berkovec ne..
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
klimi před 10 lety 02.09.2014 17:17 |Jo, jasně, myslím Rakovan, píšu Berkovec... :)))
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Navyseals před 10 lety 02.09.2014 17:18 |řekl jsem pět a myslel jsem deset :-)
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
klimi před 10 lety 02.09.2014 17:22 |:)))
Jinak podle twitteru nebude Juhar připraven, naopak Damien už by hrát měl. Tudíž na levého beka Bejbl. Uvidíme, ale MBVCD :)))
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
spino před 10 lety 02.09.2014 17:25 |Líbila by se mi spolupráce Boudjemaa - Diop, Fotr. Damien by je zásoboval svými koncovými přihrávkami a jeden z nich by šance určitě proměnil.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
klimi před 10 lety 02.09.2014 17:29 |Tobě by se nejvíc líbila sestava:
Fotr-Fotr,Fotr,Fotr,Fotr-Fotr,Fotr,Fotr,Fotr-Fotr,Fotr :)))
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
spino před 10 lety 02.09.2014 19:03 |Oni jsou jen dva. :D Respektive tři, jeden Fotr je ještě v Bohemce, ale ten nevím, jestli je s nima v příbuzenském vztahu.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
bongor před 10 lety 02.09.2014 22:30 |Fotr,to je význačné jméno.Už je o něm i báseň:
-Náci a Muci byli dva kluci
Náci s Mucim kamarádj,ten ho ale k zlému svádí
Zanedbávaj slabikáře,drážditi jdou hokynáře
Náci na okénko klepá,má-li máslo se ho zeptá
Toť se ví,že máslo mám,načpak bych měl,medle,krám!?
No tak si ho nechaj Fotr,směje se ten malý lotr.
Ale to je říkanka ze začátku minulého století,tak to asi byl nějaký předek Oskara.
Jinak doufám,že ho taky "výhodně"neprodáme,třeba do Itálie.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
spino před 10 lety 02.09.2014 22:37 |Taky doufám, že ne. Na druhou stranu, odchod Jankta je sice nepříjemný, ale asi k němu muselo dojít, pro všechny mladé útočníky tady místo bohužel není. Tak snad se podaří zapracovat alespoň toho Fotra a třeba i Sodomu. I ten Červenka nevypadá špatně, je to bojovník, jako jeho brácha. ;)
Taky myslím, že to byl jeho předek. :D
PS: Pozor na Barru, aby si některé věci nevyložil špatně.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Barra před 10 lety 03.09.2014 08:30 |???
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
quelhar (admin) před 10 lety 02.09.2014 17:43 |Třeba vykouzlíme nějakého stopera (jak je na tom zdravotně Souček?) a nalevo bude hrát zase Dobrotka. S kraji obrany Dostál, Bejbl bych měl hodně velké obavy.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Navyseals před 10 lety 02.09.2014 18:00 |Dobrotka psal, že bude na stoperu, ne?
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
quelhar (admin) před 10 lety 02.09.2014 18:11 |No jo, máš pravdu. Tak to bude opravdu na levém beku Bejbl.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
stromovous (přítel SN) před 10 lety 02.09.2014 18:06 |Bejbl asi ne.
"Atmosféru A-týmu tak v tomto týdnu popré okusili hráči z juniorky nebo dorostu. „Na Žižkov jsme povolali hráče z juniorky a z dorostu," vysvětluje trenér, jehož tým ve středu doplní Oskar Fotr, František Mysliveček, Lukáš Fialka, Lukáš Batka a brankář Lukáš Soukup."
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
quelhar (admin) před 10 lety 02.09.2014 18:10 |Tak Bejbl oficiálně patří do A týmu, tak se tam nemusí počítat.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Navyseals před 10 lety 02.09.2014 18:21 |a kde jsi našel, že nebude Juhar, já to zaboha nemůžu najít
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
quelhar (admin) před 10 lety 02.09.2014 18:57 |Psal to na Twitteru oficialni ucet Slavie.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
stromovous (přítel SN) před 10 lety 02.09.2014 19:32 |Já jsem si to před svým komentářem radši ověřoval na oficálkách a na soupisce "A" není. Ale až teď koukám, že není ani na soupisce juniorky :D
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 02.09.2014 17:07 |Obávám se, že šiškov nastoupí zítra s jediným úkolem a ten bude pořádně nás dokopat a znechutit nám to.Uvidíme co na to sudí.Vůbec to hráčům nezávidím.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Navyseals před 10 lety 02.09.2014 17:17 |od toho tam potom je Baéz s Latkou, aby to nezkusili
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 02.09.2014 17:42 |Jenže jak jsem poznal Baeze ten je schopnej tam chytit redku,Laty ten už se vyzná a má taky respekt i u černoprdelníků.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
bongor před 10 lety 02.09.2014 22:33 |To už jsem taky psal na jiným místě,že se Aldo může nechat vyprovokovat od těch rudejch nedochůdčat.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
PetCC před 10 lety 03.09.2014 10:47 |Mě nepřišlo, že by se nechal vyprovokovat protihráči. Dvě karty dostal, protože u nás jí rozhodčí dávají, když se jim někdo zpříma podívá do očí.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 12:07 |Jen počkej až do něj zajedou a on pak do nich,sem zvědavej kdo tu redku chytí.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 02.09.2014 19:42 |Teplice se na nás bodově dotahují, před koncem vedou v dohrávce nad ČB 3-0.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Navyseals před 10 lety 02.09.2014 19:43 |to asi těžko, teď mají deset bodů s tímhle zápasem
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 02.09.2014 19:56 |Máš pravdu, pardon.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
jacap (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 00:07 |Nevíte náhodou jestli budu platit vstup když přijdu na druhý poločas? Dříve to prostě nestihnu. Díky
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Barra před 10 lety 03.09.2014 09:52 |Platna penalta ci nikoliv? Dovolim si dat odkaz na neuznanou branku, ktera stala Beerschot postup do pateho kola belgickeho poharu. Prec 2 tydny hral Beerschot (4 liga) proti Heist o postup. Po prodlouzeni byl stav 2-2, nasledovaly penalty. Pri stavu 4-4 byl na rade prvni Beerschot (zlute tricka). Brankar v prvni instanci penaltu vychytal, mic se ale pod nim dale kutalel az za caru. Rozhodci penaltu neuznal, Beerschot prohral s 4-5 postup do pateho kola, kde vitez narazi na prvoligovy Standard Liege, coz znamena vyprodany stadion a odhadem prijmy ve vysi 180 tis eur, tedy kolem 5 mil kc. Pro klub z ctvrte ligy obrovska suma v rozpoctu, moznost si poprve po rozposteni klubu v 2013 zahrat proti klubu z prvni ligy, a mozna i sance na dalsi postup - Standard se trapi v lize.
Beerschot se vcas odvolal u KBVB (federace), ta rozhodla vec predlozit u sve Komise pro stretu zajmu, vcera nasledovalo sezeni. Tato komise se rozhodla, ze nema pravomoc soudit v tomto pripade. Jinak rozhodci vcera prohlasil, ze se rozhodnul tento pokus ukoncit v okamziku, kdy brankar v prvni instanci se dotknul mice, a ze hra tedy byla ukoncena. V belgickem fotbale nic podobneho dosud nebylo. Co nasi slavisticti odbornici na to? Platna branka ci nikoliv? Beerschot se sice vcera odvolal k ustredni komisi rozhodcich, je to posledni mozna cesta.
http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisch-Voetbal/article/detail/2026035/2014/09/02/Commissie-verklaart-zichzelf-onbevoegd-in-klacht-Beerschot-Wilrijk.dhtml
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
quelhar (admin) před 10 lety 03.09.2014 10:05 |Ten gol mel z meho pohledu platit, na druhou stranu pravidla sudimu opravdu umoznuji akci pokutoveho kopu ukoncit pote, co brankar mic chyti a kdyz si ho pak hodi do brany, tak uz gol neuznat.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Barra před 10 lety 03.09.2014 10:10 |Dekuji za reakci, Quelhare. Prave posledni poznamka je hlavni argument Beerschotu, tedy ze mic byl nastale v pohybu a brankarovi podklouznul pod telem, ze si tedy dal vlastni branku.
Jinak se podle reglementu v teto fazi poharu nema zapas prehravat nebo nanovo strilet penalty, ale v pripade uznani stiznosti Beerschotu rozhodne hod s minci...
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
no-nick před 10 lety 03.09.2014 10:32 |Hod minci? To je děsivá představa, ze toto rozhodne o postupujícím...
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Fallen (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 12:45 |Tak sokro stejné jako penalty, ne?
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
no-nick před 10 lety 03.09.2014 14:07 |V šancích možna, ale furt o tom rozhodujes na hřišti. Uz to vidím, ten primej přenos hodu minci. Diváci sílí....náměstí s velkoplosnejma narvany k prasknutí...
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
quelhar (admin) před 10 lety 03.09.2014 10:35 |Rozhodne dej vedet, jak to nakonec dopadne. Ale obavam se, ze stiznost Beerschotu nema moc sanci na uspech, protoze rozhodnuti sudiho ma oporu v pravidlech, prestoze bylo necitlive a unahlene.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
quelhar (admin) před 10 lety 03.09.2014 11:25 |Tak jsem nemel pravdu, viz nize... Jsem opravdu zvedavy, jak to dopadne.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
mike-k (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 10:43 |něco podobného se stalo na MS
Argentina-Holandsko
Míč se po zákroku argentinského brankáře Romera po penaltě Nizozemce Vlaara zastavil až na brankové čáře.
Po jeho zákroku totiž nabral míč zpětnou faleš a po odrazu od trávníku pomalu mířil směrem k bráně. To už však Romero nezaregistroval, neboť se na oslavu úspěšného zákroku doslova bil v prsa a řval nadšením. K jeho štěstí se ale balón zastavil přesně na čáře a celým svým objemem ji, aby mohl být gól uznán, nepřešel.
Vytvořte si tým na MS ve fotbale! Každý den rozdáváme ceny!
Pokud by se tak ale stalo, rozhodčí by byl podle pravidla 14 nucen penaltu uznat jako proměněnou. „Akce pokutového kopu však trvá i v době, kdy se míč různě odráží mezi brankovými tyčemi a břevnem nebo i když se ho mezitím, třeba i opakovaně, dotkne brankář. Skončí teprve v okamžiku, kdy míč definitivně opustí hrací plochu buď do branky nebo mimo ni, popřípadě když je s konečnou platností jasné, že zůstane na hrací ploše. Ustanovení zde uvedená platí i při provádění kopů z pokutové značky pro určení vítěze utkání," píše se v pravidlech fotbalu.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
quelhar (admin) před 10 lety 03.09.2014 10:59 |Aha, mas pravdu, na pokutove kopy zahravane v prodlouzeni hraci doby a v penaltovem rozstrelu se opravdu vztahuji trosku jina pravidla nez na pokutove kopy v bezne hraci dobe. V tom pripade to, co jsem psal vyse, neplati... Rozhodci postupoval v rozporu s timto pravidlem a tedy chyboval a protest by mel byt uznan.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
mike-k (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 11:00 |Tak přece jen k něčemu to občasné čtení sportovního bulváru je. :)
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
quelhar (admin) před 10 lety 03.09.2014 11:08 |Ja si na tu popsanou situaci vzpominam, ale kdyz jsem listoval pravidly fotbalu, tak jsem nedosel az uplne na konec vykladu pravidla o pokutovem kopu, kde se pise o zahravani penalt v prodlouzene hraci dobe, kterazto plati i na penaltovy rozstrel.
Mimochodem - coz uz neni k teto konkretni situaci - me pobavil uplne posledni bod toho vykladu pravidel:
(19) Jestliže hráč provádějící pokutový kop v prodloužené době hry zahraje míč šikmo dopředu, aby se ho mohl zmocnit jeho spoluhráč, ukončí rozhodčí utkání (případně poločas) v okamžiku, kdy se spoluhráč hráče provádějícího pokutový kop dotkl míče.
Predstava, ze v posledni minute nastaveneho casu sudi piskne penaltu a zahravajici tym se rozhodne udelat fintu s rozehranim penalty do strany, z te situace dokaze skorovat, ale sudi ten gol neuzna, protoze po rozehrani ukonci zapas, je znacne komicka :o))
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Maeden (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 12:38 |Vzpomněl jsem si, že rozehranou penaltu jsem kdysi pradávno viděl v Edenu, a opravdu, i když do konce bylo 5 minut:
http://www.slavia.cz/zobraz.asp?t=zapasy-1985
29. kolo Slavia-Vítkovice 3:2
"První penaltu střílel Knoflíček spolu s J. Němcem - Němec rozehrál, Knoflíček vstřelil gól. Podle Knoflíčka oba hráči tuto situaci nacvičovali asi měsíc, dlouho se ji však obávali vyzkoušet. Bylo to riskantní, protože v tu chvíli na domácím hřišti prohrávali."
Myslím si ale, že to zkoušeli už před tím i v nějakém přáteláku.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
klimi před 10 lety 03.09.2014 14:44 |To je pravda, ale někdy to za stavu 1:0 v první minutě nastavení z deseti může být největší jistota (znát tohle pravidlo rozhodčí, tak bych to např proti Spartě z legrace udělal) :)))))
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
PetCC před 10 lety 03.09.2014 10:44 |Asi před měsícem jsem (na Sportu?) viděl dost podobnou situaci, brnkář míč vyrazil, běžel slavit, ale míč měl velkou rotaci a dokutálel se do brány. Rozhodčí gól uznal.
Podle mě, dokud je míč na hřišti a pohybuje se, tak je pořád ve hře.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Alanor (admin) před 10 lety 03.09.2014 10:52 |Zajímavá situace, já bych se přikláněl k uznání gólu. Ale pokud rozhodčí hru ukončil, tak asi není šance to uznat.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Lukavo před 10 lety 03.09.2014 12:56 |Já si pamatuju (je to už přeci jenom moc dávno cca 1987), že Kubík ve starým Edenu v nastavenym čase kopal přímák. Dal gól, na tribuně jsme se všichni objímali a nejednou jsme čuměli. Sudí branku neuznal, protože během letu balónu ukončil utkání.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Barra před 10 lety 03.09.2014 13:14 |Diky vsem za vase reakce. Necham vedet jak odvolani dopadlo.
Zranění
Mike před 10 lety 03.09.2014 12:17 |Dnes píše Vrba ve Sportu, že zranění hráčů nejsou vážná a že se vrátí v horizontu týdnů- to by bylo pěkné nadělení. Já si myslel, že po včerejší informaci už budou někteří k dispozizi proti Zbrojovce.
Re: Zranění
Betynka58 před 10 lety 03.09.2014 12:34 |Ale na oficiálkách zase píší, že do zápasu s Brnem by se mohli dát dohromady, možná až na Bílka.
Re: Zranění
Mike před 10 lety 03.09.2014 12:37 |Tak většina utrpěla svalová zranění, takže to je vždy těžké odhadovat.
Re: Zranění
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 13:05 |Když bych to bral podle tradice, tak na Brno bude ze všech zraněných jen Petr a Bílek nastoupí až tak za měsíc. Já samozřejmě ale doufám, že se na Brno uzdraví 75% zraněných
Re: Zranění
Kara (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 14:43 |Tak i dva týdny jsou v množném čísle. Kdybych měla vzít jako bernou minci info na twitteru a oficiálkách, plus info od Sokrata, tak si spíš myslím, že vyjádření "v horizontu týdnů" znamená něco jako "nikoliv v horizontu několika dní". A u Bílka bude asi hodně záležet na tom, jak splaskne otok po tom výronu.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
fredydj (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 12:57 |z FB:Hot news z twitteru: Latka je nemocný. Nahradí ho Fialka a v základní 11 další dva dorostenci
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Barra před 10 lety 03.09.2014 12:58 |Pokazil jsi mi naladu.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
fredydj (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 13:08 |:( dnes to bude velkej boj
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
japhy před 10 lety 03.09.2014 13:16 |Tudíž nám ze základní obranné čtyřky chybí hned PĚT hráčů :)))
To se fakt může stát jen u nás...Každopádně to bude velice zajímavé a šance na postup jsou čim dál menší. Ano, pořád nám zůstalo poměrně dost hráčů z A, ale problémem bude asi právě ta obrana. Jelikož záloha snad v žádném letošním zápase nekokázala přehrát tu soupeřovu, tak o to větší jsou nároky na obranu.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Barra před 10 lety 03.09.2014 13:24 |Cela obrana, a take cely utok -:( To jsme tedy dopadli. S neznamym Diopem moc nepocitam, snad se Oskar Fotr prekona... Jinak ma Zizkov prumer 2 strelenych branek na zapas, 1 obdrzenou.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
stromovous (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 14:21 |Kdepak pět.... Ze základní obranné čtyřky chybí ŠEST hráčů.
Začali jsme sezónu s Mikula, Latka, Bílek, Juhar. Jako první alternativy Nitrianský a Kodr.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Betynka58 před 10 lety 03.09.2014 16:51 |Jak může ze základní obranné čtyřky chybět 6 hráčů? Troufám si odhadnout, že něco takového není ani ve Slavii možné.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
lassiter před 10 lety 03.09.2014 13:23 |no tak bude hezký start pro ty mladý, snad mají nervy v pořádku, až půjdou na devátou sérii v penaltovém rozstřelu, tak se to bude hodit :-)
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
smely (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 13:25 |doufam, ze je ty zizkovsky vemena nejak zasadne nesprasej...
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 13:49 |Tak na to se připrav.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
smely (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 14:30 |ja je tak strasne nemam rad...
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 13:55 |Možná to je trochu taktická nemoc :-)
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Fallen (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 14:29 |Hmm, já myslim, že dneska v poháru končíme. Viděli jste jak hrála juniorka(dorost) v Ostravě? Čekám stejný scénář jako v pondělí nebo tehdy s Pardubicemi nebo Štěchovicemi... A budu skákat radostí, pokud se mýlím.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
naplavnik před 10 lety 03.09.2014 15:46 |Takže sestava: Sestava Slavie: Rakovan – Dostál, Dobrotka, Fialka, Bejbl – Gecov, Baéz – Petr, Boudjemaa, Piták – Diop
Ta obrana nevypadá moc dobře, ale třeba budou mít kluci mimořádný den.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
stromovous (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 15:48 |Nechápu, proč nestáhneme Gecova na stopera...
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Tonda před 10 lety 03.09.2014 15:53 |já bych viděl sestavu spíše takto
Rakovan – Dostál, Dobrotka, Gecov, Bejbl – Boudjemaa, Baéz – Petr, Piták – Diop, Fotr
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
smely (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 15:58 |MBVCD
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Ravik před 10 lety 03.09.2014 16:02 |Na to ze nám chybí 17 hráčů,tak sestava vypadá ještě slušně.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
naplavnik před 10 lety 03.09.2014 16:07 |No tak strategie je asi jasná, je třeba Žižkov prostě přestřílet ;-)
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
birkin před 10 lety 03.09.2014 16:12 |Rakovan - Dostál, Dobrotka, Fialka, Bejbl - Gecov, Baéz - Petr, Boudjemaa, Piták - Diop
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
smely (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 16:19 |Diop hatrick a oskar este 2, bude to 5.2 proti nam budou 2 penalty , protoze zizkoff
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
martyni (přítel SN) před 10 lety 03.09.2014 16:19 |Tak Dostal by mel na druhou ligu stacit, ne, tam bych byl klidnej.. Dobrotka si vosefuje Fialku, tak snad to zvladne i Bejbl, Baez s Gecovem pomuzou. Nebude to jednoduchy, ale snad to dame.
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
judy před 10 lety 03.09.2014 16:34 |Koukám Bazal v základu FKVZ
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Falk před 10 lety 03.09.2014 16:37 |Bazal byl zatím vždy v základu Žižkova,jenom proti Sokolovu začal na lavičce.Naše sestava je dobra
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
judy před 10 lety 03.09.2014 16:38 |Spíš že hraje proti nám ( sice Kisel povídal že hráče na hostování proti nám hrát můžou ale víme jak to pak dopadá viz. Berkovec )
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Falk před 10 lety 03.09.2014 16:40 |Promiň ,já to nepochopil,ale maš pravdu,aby tam oboustranně nebyla přemotivovanost
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Falk před 10 lety 03.09.2014 16:40 |Promiň ,já to nepochopil,ale maš pravdu,aby tam oboustranně nebyla přemotivovanost
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
judy před 10 lety 03.09.2014 16:42 |V pohodě, moc indicií k čemu můj koment směřoval jsem nenapsal :)
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Nosorozec před 10 lety 03.09.2014 16:40 |Chtěl bych upozornit, že v tipovačce chybí ve střelcích gólu možnost vsadit si na Martina Dostála. :)
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Betynka58 před 10 lety 03.09.2014 16:58 |Nevíte někdo, co je s Míňou Černým?
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
alois_veliky (admin) před 10 lety 03.09.2014 17:16 |Jak říkáme u nás v okresním přeboru, když se nesejdem: sestava zní - všichni jsme v ní :) Ale i tak věřím, že to zvládneme, i když dvojice krajních beků Dostál, Bejbl není zrovna ukázkou moderních ofenzivních obránců :)
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
judy před 10 lety 03.09.2014 17:18 |Slávisté míří do protiútoku a rozhodčí píská penaltu po zahrání rukou.
spím či bdím ?
Re: Zítra na Žižkov o postup v poháru
Falk před 10 lety 03.09.2014 19:04 |Celý zápas jsme byli horší ,k jednotlivcům až si dám panáka