Přípravná utkání

České Budějovice - Slavia 0:3

Dva týdny před startem ligy porazila Slavia v Písku České Budějovice v předposledním přípravném utkání 3:0, když dvě branky vstřelila nejnovější posila Slavie, Bekim Balaj.

Č. Budějovice - Slavia 0:3 (0:2)
Branky:
 10. a 24. (pen.) Balaj, 81. Škoda

Slavia: Hrubeš - Mikula (78. Dostál), Latka (67. Zmrhal), Bílek, Juhar - Gecov, Dobrotka - Petr (70. Hrubý), Škoda (88. Kodr), Černý (85. Prošek) - Balaj (76. Douglas)

Trenér Miroslav Beránek ukázal, že sestava z druhé půle zápasu s Trenčínem nebyla náhodná a opět postavil na post středního záložníka Martina Dobrotku, na stoperu nastoupila dvojice Latka - Bílek. Krajní beky tentokrát hráli Mikula s Juharem. Na hrot útoku se dle očekávání postavil Balaj, ovšem téměř šokem lze nazvat posunutí Škody na post hráče č. 10. Ofenzivu Slavie měli po krajích tvořit Petr s Černým.

Hned v první minutě si Budějovice připsaly nebezpečnou střelu na bránu, když Kalod sklepl míč Herzánovi, který tečovaným pokusem trefil spojnici. Chvíli poté Benát střílel těsně nad. Slavia se k pořádné akci dostala až po deseti minutách a hned se radovala z branky. Po standardní situaci nejprve v závaru reklamovali slávisté ruku soupeře, akce však pokračovala a míč dostal do sítě na zadní tyči nadvakrát Balaj - 0:1. Obraz hry však vstřelená branka zřejmě nijak nezměnila a byl to opět Benát, který nebezpečně střílel, branku Hrubeše minul jen těsně. Za další dvě minuty střílel volný Michal Škoda z levé strany, Hrubeš vyrazil na roh. Pak tlak hráčů Budějovic poněkud opadl, ale Slavia se k nebezpečným akcím také nedostávala. To se změnilo v 23. minutě, kdy se do vápna protáhl Petr a byl faulován brankářem Fryštákem. Slavia se tak dostala k naprosto neobvyklé situaci - sudí Jílek v její prospěch odpískal pokutový kop! Ten proměnil Balaj a navýšil tak vedení sešívaných na 0:2. Za pár minut rychlý protiútok Slavie zakončil (dle oficiálního webu překvapivě) místo přihrávky střelou nad bránu Juhar. Pár minut se poté nehrálo, když někteří příznivci Českých Budějovic zapálili dýmovnice a naházeli na plochu sedačky. Před poločasem střílel ještě z voleje Petr nad Fryštákovu bránu, slávisté ale i tak mohli být v poločase spokojenějším týmem.

Také na začátku druhé půle mohla Slavia rychle inkasovat, když chyboval v rozehrávce Milan Černý a Hora poté obešel Juhara, exslávista však poté střílel těsně vedle. Na druhé straně kombinoval Balaj se Škodou, který však finální centr jen lízl hlavou. Za dalších pět minut střílel z první Petr, bránu však opět přestřelil. A hned za chvíli přehodil golmana Budějovic Černý, míč však zamířil jen do boční sítě. Na druhé straně Michal Škoda ve velké šanci nastřelil jen Hrubeše. Slávistický Milan Škoda byl úspěšnější, devět minut před koncem dostal míč za obranu od Gecova a pokusil se přehodit Fryštáka, ten jeho pokus sice vyrazil, ale na dorážku byl krátký - 0:3. Tímto výsledkem zápas také skončil.

Komentáře (128)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: České Budějovice - Slavia

    Gemplus     před 10 lety 13.07.2014 16:55 |  
    0 0

    Jo pozice Škody je zajímavá. Osobně si myslím, že rozhodnutí to štastné není ale uvidíme. Taky jsem věřil, že stopery budou hrát Latka s Dobrotkou, def jen Gecov. V této sestavě máme jen 4 utočící hráče a mám obavu abychom nehráli zase jen po vápno. Každopádně uvidíme!!! SKS

    • Re: České Budějovice - Slavia

      klimi     před 10 lety 13.07.2014 16:56 |  
      0 0

      Takhle to vypadá fakt šíleně, hra na 2 DZ, Juhar na beku, no bude zábava :))))))))

      • Re: České Budějovice - Slavia

        Gemplus     před 10 lety 13.07.2014 17:00 |  
        0 0

        Juhara bych hnal zpět na letnou a místo def. Damien a místo Skody nekoho na rozehravku. Kde ale toho záložníka sebrat a nekrást:)

  2. Re: České Budějovice - Slavia

    judy     před 10 lety 13.07.2014 16:57 |  
    0 0

    To jsem tedy velmi zvědaví, Juhar jako bek byl děravej ale třeba to do něj nějak vtloukly a je fakt že rychlost má a moc toho nevypustí ale ta rozehrávka mi u něho přišla horší , velmi zajímavá sestava ale chybí mi tam Damien.

  3. Re: České Budějovice - Slavia

    Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 13.07.2014 16:57 |  
    0 0

    Škoda ve středu zálohy? Sakra, vážně jsem do toho Písku měl jet.

    • Re: České Budějovice - Slavia

      klimi     před 10 lety 13.07.2014 17:03 |  
      0 0

      On je to spíš podhrot než stř. záložník.

      • Re: České Budějovice - Slavia

        Kornovo     před 10 lety 13.07.2014 17:13 |  
        0 0

        anebo je falesna 9?

  4. Re: České Budějovice - Slavia

    Fulham     před 10 lety 13.07.2014 17:00 |  
    0 0

    MBVCD!!!!

  5. Re: České Budějovice - Slavia

    Matysek     před 10 lety 13.07.2014 17:13 |  
    0 0

    Podle mého bude střídání o poločase Hrubý za Gecova a Zmrhal za Škodu

  6. Re: České Budějovice - Slavia

    Gauteng     před 10 lety 13.07.2014 17:14 |  
    0 0

    Góol. Balaj, pěkný vstup!

  7. Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v 1. pol.

    Kenny     před 10 lety 13.07.2014 17:14 |  
    0 0

    Bekiiiim!!!!

  8. Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v 1. pol.

    honza1947     před 10 lety 13.07.2014 17:23 |  
    0 0

    Tak 1:0 vedeme. Gól dal Balaj po centru Černého z levé strany a prodloužení Latky na zadní tyč.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v 1. pol.

      kleofas     před 10 lety 13.07.2014 17:42 |  
      0 0

      První gól tři "nákupy"..., pak Petr zařídil pentli, pěkný

  9. Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v 1. pol.

    Gauteng     před 10 lety 13.07.2014 17:27 |  
    0 0

    Penalta pro Slávii. Škoda, že jen v přípravě :)

  10. Re: České Budějovice - Slavia 0:2 v 1. pol.

    honza1947     před 10 lety 13.07.2014 17:32 |  
    0 0

    2:0!!!!!!!!! Balaj z penalty na Petra.

  11. Re: České Budějovice - Slavia 0:2 v 1. pol.

    judy     před 10 lety 13.07.2014 17:34 |  
    0 0

    "Sešívaní předvedli rychlý protiútok, na jehož konci Juhar možná trochu překvapivě nezvolil přihrávku, ale prudkou střelu, která končí jen těsně nad Fryštáovou brankou."

    možná trochu překvapivě ? :D:D tak tohle mě dostalo...

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:2 v 1. pol.

      sasky     před 10 lety 13.07.2014 17:39 |  
      0 0

      :) Překvapení by bylo, kdyby přihrál, souhlas :)

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:2 v 1. pol.

        judy     před 10 lety 13.07.2014 17:40 |  
        0 0

        třeba to tam napsal schválně jako takový žert :)
        btw. to píše Michal býček ?

  12. Re: České Budějovice - Slavia 0:2 v 1. pol.

    pl3     před 10 lety 13.07.2014 17:35 |  
    0 0

    online mě baví:

    Sešívaní předvedli rychlý protiútok, na jehož konci Juhar MOŽNÁ TROCHU PŘEKVAPIVĚ nezvolil přihrávku, ale prudkou střelu, která končí jen těsně nad Fryštáovou brankou.

  13. Re: České Budějovice - Slavia 0:2 v 1. pol.

    honza1947     před 10 lety 13.07.2014 17:46 |  
    0 0

    Debilní budějovičtí fandové vytrhávají sedačky a spolu s dýmovnicemi je házejí na hrací plochu. Dokonce jeden do hřiště vběhl. Pořadatelé na nic takového nebyli připraveni a nevěděli si s tím rady. Nakonec jim domluvili sami budějovičtí hráči a tak se pokračuje.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:2 v 1. pol.

      smely (přítel SN)     před 10 lety 15.07.2014 15:03 |  
      0 0

      zdravim, ty "debilni budejovicti fandove" meli na sobe symboly ACS...takze asi tak....

  14. Re: České Budějovice - Slavia 0:2 v 1. pol.

    Gauteng     před 10 lety 13.07.2014 17:48 |  
    0 0

    No jo, citace z onlajnů: " ..Slavia je zatím v rozehrávce bezradná a zůstává u dvou povedených akcí za poločas, které však zapříčinily aktuální stav, který je pro sešívané příznivý.... ""

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:2 v 1. pol.

      Gauteng     před 10 lety 13.07.2014 17:53 |  
      0 0

      Nejspíš to tam komentuje budějovický mluvčí nebo někdo jemu podobný :)

  15. Re: České Budějovice - Slavia 0:2 v 1. pol.

    Barra     před 10 lety 13.07.2014 17:54 |  
    0 0

    Proc takova kritika jez predtim, nez se koplo do mice? Me se naopak uvaha postavit Dobrotku do zalohy libi. Je klidas, umi cist hru, nefauluje prehnane, umi rozehrat. Muze byt stabilizacni faktor v muzstvu, ridit zalohu. Juhar jako levy bek? Duveruji ze Beranek vi co dela. Milan Skoda podhrot? V kombinaci s Bekimem to muze klapat, umi na sebe upoutat hrace. Netusim, co je s Damienem, ale osa Berkovec - Latka - Dobrotka - Boudjemaa - Balaj je v mych ocich velmi silna a slibna. A doufam, ze Balaj jeste zustane v druhe puli na hristi a ze Maicon se take objevi, abychom videli jak je na tom kdyz ma solidni hrace vedle sebe.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:2 v 1. pol.

      AlesJa     před 10 lety 13.07.2014 18:06 |  
      0 0

      přesně tak, já tu sestavu chápu a rozumím jí. Boleslav takto třeba překvapivě zařadila mageru kterého každý měl jako vysokého hrota na podhrot a nemohli si to vynachválit. Damien střídal poslední přípravu, snad opět ten kotník.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:2 v 1. pol.

      pl3     před 10 lety 13.07.2014 18:07 |  
      0 0

      Přesně tak, Dobrotka má přehled a kvalitní rozehrávku + rychlostně je na tom taky solidně. Jen je podle mě riziko, že takto budeme mít 2 "pomalejší" stopery, což jsme třeba nedávno proti Ostravě viděli, jakou paseku to může nadělat. Juhar na levém beku je asi jen znouzectnost...

  16. Re: České Budějovice - Slavia 0:2 v 2. pol.

    judy     před 10 lety 13.07.2014 18:28 |  
    0 0

    Tak já nevim na isportu je že "V Písku se dnes sešla vskutku slušná návštěva, oficiální údaj zní 1500 diváků."

    na našem je " Oficiální údaj zní 2560 diváků"

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:2 v 2. pol.

      judy     před 10 lety 13.07.2014 18:29 |  
      0 0

      Tak už to opravil... na ten Plesk musim přestat chodit , tohle opravdu nejsou noviny...

  17. Re: České Budějovice - Slavia 0:3 v 2. pol.

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 13.07.2014 18:57 |  
    0 0

    Ja teda nevim ale jak si to predstavujou? Celou pripravu si krasne setrili goly na ligu a ted tesne pred zacatkem ligy zahodej celou pripravu? Na co si hrajou? A co ten Balaj? Si jako mysli ze sem pride a bude davat goly? Navic z penalty? Kdyby byli co k cemu tak se omluvej souperi, rozhodciho se zeptaj jestli se nezblaznil, ze ani nevedej jak se zahrava ze by misto toho radsi brali vykop od vlastni brany!!!

    No tak vazne..jsem zvedavej na zazitky prihlizejicich..Ondra Zlamal me tim twiterem docela navnadil (i kdyz jak sam priznava unahlil se uz po 25 minutach :) )..

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3 v 2. pol.

      bongor     před 10 lety 13.07.2014 19:14 |  
      0 0

      Podle offika si Mikula vysloužil při střídání dlouhý potlesk.I když beru,že se tam sešli všichni slávisti z jižních Čech,tak je to dobrá zpráva o zalepení pravé obrany.Juhi hrál na jaře proti Olomouci levého beka hrozně,určitě je to pouze ctnost z nouze.Co se mi líbilo to je,že to v partě vypadá dobře,viz.předávání kapitánské pásky.
      Snad Damien bude v pořádku,ten by si tam dnes asi dobře zahrál.
      Je to jen první vlašťovka a ta jaro nedělá,kór v létě,ale konečně trochu úleva pro naše napnuté nervy.Chtělo by to report od někoho,kdo to viděl.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:3 v 2. pol.

        Heretic (přítel SN)     před 10 lety 13.07.2014 19:19 |  
        0 0

        V Olomouci hrál levého beka Zmrhal, ne?

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:3 v 2. pol.

        Tomski     před 10 lety 13.07.2014 19:36 |  
        0 0

        Juhar snad vůbec nehrál...

  18. Re: České Budějovice - Slavia 0:3

    Borris     před 10 lety 13.07.2014 19:12 |  
    0 0

    Já nemám moc dobrý pocit z té sestavy. Juhar na beku se už v minulosti neosvědčil, Škoda coby podhrot taky dobrý fór a Dobrota i když má výtečnou rozehrávku, tak je to pro mě stejně spíš stoper. Jako jasný pan Beránek je vidí každý den na tréninku a má daleko lepší přehled, ale stejně jsem z té sestavy trochu na rozpacích. Pokud bych měl vzít současný kádr, tak já bych to postavil následovně

    Berkovec-Mikula, Latka, Dobrotka, Tusjak-Bílek, Hrubý-Petr (Prošek), Boudjemaa, Černý (Juhar)-Balaj

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      mart01     před 10 lety 13.07.2014 19:15 |  
      0 0

      Když budou výsledky, tak ať klidně chytá třeba Juhar.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

        bongor     před 10 lety 13.07.2014 20:33 |  
        0 0

        Jenže on moc chytat neumí.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      bongor     před 10 lety 13.07.2014 19:19 |  
      0 0

      Já věřím zkušenostem MB,právě že denně vidí jak jim co sedí,tak
      určitě postaví nejschopnější sestavu.Ta dnešní ještě zřejmě není finální,už proto ,že nemoh nastoupit Damien,tak asi místo něj zkusil Dobra.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      Tomski     před 10 lety 13.07.2014 19:32 |  
      0 0

      s Juharem to není tak úplně pravda...pod Radou tam odehrál 6 utkání, kdy v prvních pěti jsme neinkasovali (např. Derby), pak ale přišlo utkání na Slovácku, kde jsme dostali trojku (tam se podílel na jednom nebo dvou golech), pak mám pocit už beka nehrál...úplně bych ho neodepisoval (stejně jako Tusjaka, ale už je to také několikátý trenér, pro kterého to není ideální volba na levou stranu), ale ideální řešení to samozřejmě není...

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

        fredydj (přítel SN)     před 10 lety 13.07.2014 19:40 |  
        0 0

        nepos-al to i v Tepliciích a nedostal za to pak "céres" ? :)

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

          Tomski     před 10 lety 13.07.2014 19:43 |  
          0 0

          tam, ale nehrál beka :-D

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

            fredydj (přítel SN)     před 10 lety 13.07.2014 19:52 |  
            0 0

            ja myslel že jo, jen se mi to nechtělo hledat :)

            • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

              Barra     před 10 lety 13.07.2014 20:08 |  
              0 0

              Na podzim hral doma proti Teplicim beka, Slavie vyhrala 2-0, na jare v Teplicich remiza 1-1, bek Conka.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

        Barra     před 10 lety 13.07.2014 20:03 |  
        0 0

        Jee, mas pravdu, Tomski. Musel jsem si opet vyhledat. V prvnich 4 zapasech 3 remizy a jedna prohra, 3 body na 12, 6 branek proti. Levy bek Conka. Pak ho vystridal Juhar, v osmi zapasech 4 vyhry, 3 remizy, 1 prohra na Slovacku, i s 3 brankami od Slovacka celkem jen 4 branky proti v techto 8 zapasech, s bezna obrana Nitri-Latka-Hub-Juhar. Jediny vypad bylo tedy Slovacko, kde misto zraneneho Latky hral Cicman. Juhar hral v podzimni casti mimo toho zapasu na Slovacku na pozici leveho beka dale proti Brnu, Liberci, Teplicim, Dukla, Sparte, Pribrami a Jablonci.

        Nasledne nehral proti Plzni, v Budejovicich, v Hradci a proti Baniku (zbyvajici zapasy podzimu) hral opet Conka, vysledek 7 branek proti v 3 zapasech, 0 bodu na 9. Od zacatku jarni casti byl Juhar opet na beku, to uz Bortel vystridal Latku.

        Da se tedy rict, ze v kombinaci s stoperem Latkou byla defenziva s Juharem jako beka pevna jako ocel. Ziskala uzasnych 15 bodu na 21 (nadherny prumer temer 2,15 bodu na zapas) a pustila v 7 zapasech jen jednu jedinou branku a to proti Pribrami. Diky Tomski za toto upozorneni!

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      kleofas     před 10 lety 13.07.2014 19:45 |  
      0 0

      Ale nepostavíš to, tak se tím netráp

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      zeleznik2     před 10 lety 17.07.2014 08:47 |  
      0 0

      Prošek asi ne a Hrubý zatím lavička, ale při častém zranění našich hráčů, si myslím, že si hodně na podzim zahraje.

  19. Re: České Budějovice - Slavia 0:3

    Alanor (admin)     před 10 lety 13.07.2014 19:13 |  
    0 0

    Když už nic, tak bych byl Beránkovi vděčný za odstavení Nitrianského, Dostála, Zmrhala a Vošahlíka ze základu. Horší to být nemůže a i kdyby to bylo stejně špatné, tak radši budu sledovat nové tragédy než x-tým rokem stále ty samé.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      Markus     před 10 lety 13.07.2014 19:51 |  
      0 0

      Povíme si po pár kolech, přijdou zranění, karty a zklamání očekávání u jiných hráčů ... Slavia se uzdraví, až takoví hráči už opravdu nebudou v týmu potřeba, ale zatím jsem takového optimismu daleko. Pokud jde o talent, v případě Nitrianského mám už velké pochybnosti o jeho vzkříšení, zato u Zmrhala stále ještě očekávám "dozrání".

  20. Re: České Budějovice - Slavia 0:3

    DavidM     před 10 lety 13.07.2014 19:36 |  
    0 0

    Balaj vypada famozne, hlavne at mu vydrzi zdravi. Je to takovy nas neymar:-) Hosek uz asi skoncil kdyz nebyl vcera ani dnes, vi nekdo vic? Popravde vic me ale zajima zda ma nekdo zpravy o Berkovcovi..

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 13.07.2014 19:54 |  
      0 0

      To zas řeknou že za týden v pohodě, pak měsíc a pak to bude zase celý podzim, jako s Mičolou, Dobrotkou atp.

  21. Re: České Budějovice - Slavia 0:3

    lassiter     před 10 lety 13.07.2014 20:06 |  
    0 0

    Nějak to nestíham poslední dobou sledovat, tak se kdyžtak omlouvám, ale už Berkovec od Čelákovic někde chytal? A proč dnes nehrál Damien se ví? Díky.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      quelhar (admin)     před 10 lety 13.07.2014 20:19 |  
      0 0

      Berkovec nechytal, asi to rameno ještě není v pořádku. Boudjemaa opět marodí s kotníkem.

  22. Re: České Budějovice - Slavia 0:3

    Philliip     před 10 lety 13.07.2014 20:16 |  
    0 0

    Podle článku jsme nebyli asi lepší, spíše šťastnější tým, ale přesto je pozitvní vstřelení 3 gólů a hlavně samotný výsledek je výborný. Tak uvidíme jaké budou ohlasy zůčastněných.

    Pokud jde o sestavu, pro mě poměrně překvapivá, ale zaprvé je to stále ještě příprava a zadruhé to svou logiku má. Juhar by z pozice levého obránce mohl výrazně podporovat ofenzivu. Musí ale být spolehlivým směrem dozadu, což v minulosti úplně nepotvrdil. Podobný případ je Nitrianský napravo.

    Druhým (pro mě) překvapením je posunutí Dobrotky do zálohy a stažení Bílka na stopera. Úplně problém v tom nevidím, protože Bílek je vyloženě defenzivní hráč a Dobrotka může v záloze mít větší přínos pro hru díky větší rychlosti, přehledu a zřejmě lepší rozehrávkou.

    Třetím překvapením je zařazení Škody jako podhrot. Pro mě osobně to vůbec není problém, ba naopak. Když to nebudeme škatulkovat, tak jsme nastoupili zkrátka na dva útočníky a to je to, co já si přeju již dlouhou dobu. Samotný hrot byl ve Slavii vždycky příliš odříznutý od zálohy, takto by nebyly takové mezery a hlavně by byl větší tlak v útočném vápnu a více brankových příležitostí.

    Očekávam, že sestava se ještě bude měnit a netroufám si tvrdit, jak bude vypadat v prvním ligovém zápase. Nenastoupil Boudjemaa, který by jinak měl patřit ke stavebním kamenům mužstva a je tu ještě celá řada hráčů, která se může porvat o základní sestavu.

  23. Re: České Budějovice - Slavia 0:3

    Fulham     před 10 lety 13.07.2014 20:17 |  
    0 0

    Tak kukám,že se píše o fans ČB a oni to byli rudí.....asi v rámci kampaně ,, český fotbal pro fanoušky ,,....mno,těšme se na karty.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      steev (přítel SN)     před 10 lety 13.07.2014 21:40 |  
      0 0

      Taky jsem si všimnul na fotkách typického fanouška ČB v rumunských barvách :). Co já si pamatuju tak v Písku bylo vždycky hodně rudejch.

  24. Re: České Budějovice - Slavia 0:3

    tantalos     před 10 lety 13.07.2014 20:27 |  
    0 0

    Utkání jsem neviděl, přesto se mi podle výsledku a sestavy zdá, že by Slavia skutečně mohla fungovat bez hráčů, kteří to na jaře odchodili.

  25. Re: České Budějovice - Slavia 0:3

    1rytir     před 10 lety 13.07.2014 20:30 |  
    0 0

    Takto to viděli Budějovičtí: Luboš Urban (trenér Dynama): „Při vší úctě ke Slavii, výsledek neodpovídá vývoji. Znovu jsme dobře vstoupili do utkání, trefili jsme spojnici, byli jsme aktivní. Pak z první standardky dostaneme gól, když neodkopneme míč. Slavia byla efektivní, Novák pošle nesmyslnou malou domů a prohráváme 0:2. To nás srazilo a naopak soupeře nakoplo. Šance jsme měli, ale druhou půli Slavia zalezla a my jsme hráli do plných, na což asi nemáme kvalitu. Přesto jsme si vytvořili stoprocentní šanci, ale Škoda trefil brankáře. Kdybychom snížili na 1:2, tak jsme byli ve hře. Takhle jsme otevřeli hru, hodně jsme riskovali a udělali jsme obrovskou chybu při třetím gólu. Je to pro nás lekce z efektivity, ale příprava to byla výborná.“

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      Navyseals     před 10 lety 13.07.2014 20:33 |  
      0 0

      Urban je pablb, to je známá věc, takhle zjebat do novin svoje hráče...

  26. Re: České Budějovice - Slavia 0:3

    DavidM     před 10 lety 13.07.2014 20:32 |  
    0 0

    Zaujala me jedna vec. Asi je to blbost ale... na twiteeru i faceboku je fotka zapisu o utkani a nase posily tam nemaji cislo registracek, ale jen datum narozeni. Ostatni hraci vcetne vsech z budejek maji cisla registracek..

  27. Re: České Budějovice - Slavia 0:3

    Tom     před 10 lety 13.07.2014 21:05 |  
    0 0

    Hrubeš - Výbornej dirigoval obranu chytil golovku jistejch při centrech = 1

    Mikula - Celkem dobrá kombinace na pravo ale má strach jít dopředu přes hráče

    Latka- Perfektní diriguje obranu jistej při hlavičkách vyveze míč dodává klid celé obraně

    Bílek - Překvapil podobnej výkon jako Latka velmi dobrá komunikace

    Juhar - Nestíhá zpátky ale běhal snažil se zkrátka jeho klasickej výkon

    Gecov - Občas zbytečně fauluje ale jinak jde nahoru dobrý v kombinaci dobrá i komunikace

    Dobrotka - Na stoperu lepší než v záloze asi by si to měli prohodit s Bílkem

    Petr - Celkem dobrej výkon podobnej jako na druhý straně Milan akorát se párkrát ukop při centrech a v 1 solidní šanci

    Škoda- Pro mě největší překvapení dneska skvělej Vysoký míče sklepával dobrá i rychlost na jeho výšku náběhy za obranu slušně i vysunoval na druhém křídle Bekima

    Černý - Pár pěknejch akcí po křídle předved ale mohlo by to být lepší

    Balaj - Podobně jako Škoda + 2 goly

    Zklamání Hrubý pomalej při práci s míčem

    Brazilec neměl čas se ukázat i když zdá se že technicky bude dobrej ke konci 1 dobré řešení rozehrávky za vápnem (Čučel jsem na práci jeho agenta přiběhl za Beránkem a vyzvídal Připomělo mi to situaci kdy maminka prosí učitele o lepší známku pro synáčka )
    Fotbal by neměl bejt byznys !


    Ale nejlepší byl stejnak Urban (coach dynama ) hlášky jako Hoň ho , Zasuň Hráči dynama mají asi na lavičce o zábavu postaráno

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      Falk     před 10 lety 13.07.2014 21:23 |  
      0 0

      Výborný výsledek a určitě velká vzpruha do další tréninkové dřiny a do zápasu

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 13.07.2014 21:37 |  
      0 0

      Sakriš, podle tvého hodnocení jsme je museli přejet jak zamrzlej rybník, přitom to moc ke koukání nebylo a Budějice byli kombinačně dokonce lepší, jenom jim asi kouč nějako neřekl, aby trefovali zařízení. Souhlas Hrubešem, super práce Bílek, přesně jak píšeš. S Latkou už bych souhlasil poněkud méně, ale jistej standart tam byl. Mikula mě též nějak nenadchnul, ale nepropadl. Juhar to bylo klasicky na zastřelení. Gecov to samý, chyby, zbytečný fauly a vůbec ta jeho klasika. Petr jak píšeš celkem slušnej, udělal penaltu. Dobrotka na stoperu určitě jistější než-li uprostřed. Míňa pár zajímavých akcí se špatným řešení ve vápně nebo kolem vápna a jedna úděsná chyba na začátku druhý půle. Balaj jeden z nejlepších na hřišti. Co se týká Škodovky, až tak nadšenej z něho teda nejsem, ale hrál u nás i hůř. Jinak ten jeho gól rozhodně extra velké střelecké schopnosti neukázal.
      Závěrečné resumé je, že konečný výsledek silně předčil předváděnou hru.

  28. Re: České Budějovice - Slavia 0:3

    Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 13.07.2014 23:46 |  
    0 0

    Trenér Beránek: Zápas nám hodně ukázal

    Slavia zvítězila 3:0, jak jste utkání viděl?
    „Zdá se to jako výrazné vítězství, ale i my jsme měli okénka v obraně. I soupeř měl několik možností, na druhou stranu to byl zápas otevřený. Hodně nám ukázal a jsme za něj rádi. Chceme trochu stabilizovat sestavu, proto jsme hráče nechali hrát možná trochu déle, než jsme původně plánovali. Máme teď dva týdny do prvního ligového utkání a budeme pracovat na stabilizaci týmu, kompaktnosti a určité součinnosti jednotlivých řad.“

    Poprvé nastoupil útočník Bekim Balaj a hned vstřelil dva góly. Jak se vám líbil jeho výkon?
    „Nechtěl bych hodnotit jednotlivce. Už v tréninku ukazuje, že pro nás bude platnou posilou. Myslím si, že spolupráce s Milanem Škodou byla napoprvé velmi slušná. Ještě se může zlepšovat. Jsem rád, že máme dva gólové hráče. Proti Budějovicím se trefili oba. To je to, co Slavii v minulosti chybělo.“

    Ve středu zálohy hrál Martin Dobrotka. Počítáte s ním na tento post?
    „To se všechno ukáže. Máme dva zkušené stopery, velitele Latku a Bílka. Martin Dobrotka je nesporně velmi konstruktivní hráč. Zatím jsme ho využili v této roli a splnil to, co jsme od něj očekávali. Byl velmi platným hráčem.“

    V sobotu odehrála kombinavaná sestava utkání se Štěchovicemi. Co říct k tomuto duelu?
    „Jen to, že každý hráč si píše svůj posudek a z jejich výkonů budeme vycházet.“

    Jak vypadá situace u zraněných Berkovce, Boudjemy a Pitáka?
    „Všichni se zatím připravují individuálně.“

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      naplavnik     před 10 lety 14.07.2014 09:57 |  
      0 0

      Řekl bych, že si MB už udělal představu o tom, s kým bude v příští sezoně válčit. Trochu nejistý jsem jen z toho, když mluví o tom "posudku", co si každý vystavuje. Doufám, že tím není myšleno, že tu sestavu zabetonuje, jak se to svého času stalo Brucknerovi v reprezentaci, tedy že vše odehrával v cca 13-14 lidech.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

        Markus     před 10 lety 14.07.2014 10:39 |  
        0 0

        Líbí se mi, ja to s tím posudkem řekl. Kdo nebude makat naplno, moc si nezahraje. Ale zase to není nic světoborného, tohle asi chce každý trenér. Problém Slavie je, že se jí pravidelně přestane dostávat v průběhu sezony kvalitních hráčů a znovu jdou na hřiště hráči z formy nebo náhradníci, kteří už sice nejsou nejmladší, ale nemůžeme si je dovolit pustit. Brucknerova stálá sestava měla nesporně výsledky, které tu hodně dlouho neuvidíme, měla ale také dopad na další roky, preferování zkušenosti uzavřelo přísun nových mladších hráčů a z nároďáku se stali fotbaloví důchodci. Beránek byl blízký spolupracovník Brucknera, ale jsem si celkem jistý, že z pozice člena vedení fotbalového klubu bude postupovat jinak, musí točit hráče pro byznys a juniorka nemá trpět přetlakem hráčů, kteří tam už nepatří. Očekávám opravdu mnoho odchodů mladých hráčů, do áčka se jich dostane jen pár. Koneckonců i teď je zajímavé sledovat, jak Beránek šáhl pro některé mladé talenty do mladších ročníků ...

  29. Re: České Budějovice - Slavia 0:3

    tsv1     před 10 lety 14.07.2014 00:00 |  
    0 0

    Tak jsem se byl dnes podívat v Písku..no a..
    Hrubeš..výbornej...
    Z obrany nejlepší Mikula...potlesk na otevřené scéně při střídání a předávání kapitánské pásky..nebál se zaútočit...prvních 20 min. to sice chodilo po jeho straně, ale podle mě tam byla špatná hra zálohy, která mu moc nepomohla...
    Latka..při hlavičkách snad stoprocentní..ale pomalý..hodně si pomáhá rukama...
    Bílek..neviditelný...
    Juhar..hrůza..dozadušílený..patičky na vápně..nepřesný přihrávky..no na beka raději někoho jinýho...
    Záloha..
    Gecov..Dobrotka...Dobrotka nic moc do doby, než šel hrát předstopera..pak výborný..DZ to opravdu není..Gecov,..no bez komentáře...
    Černý..no nevím..byly tam světlé okamžiky ale jinak nic moc..hlevně na začátku 2 poločasu když kličkoval na vlastní polovině a pak dal nádhernou přihrávku na útočníka Budějovic..
    Petr..byla na něj pentle..ale po chybě beka Budějovic...nic moc..
    Škoda Belaj...podle mě to fungovalo..Škoda měl většinu hlaviček..Belaj je fakt gólovvej..
    Ohledně zápasu...Budějovice byly fotbalovější, kombinačně lepší..kdo ví, jak byto bylo, kdyby ve 40 vteřině netrefily břevno...Nelíbilo se mi, jak jsme hráli na 2 DZ..prostě díra mezi zálohou a útočníkama byla hrozná...žádná přesná přihrávka...
    Ohledně brazilce..no mě připadal, že je hrozně těžkej,..žádnej sprint...no nevím..nevím...

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 14.07.2014 07:31 |  
      0 0

      Dobré ráno přeji Vám všem. MBVCD.
      Také přispěji svou troškou s tím, že Písek je pěkné město.
      A teď k zápasu.
      Myslím, že máme velmi dobrou dvojici brankářů
      Hrubeš - je opravdu dobrý a tak je to post, kde máme snad pořešeno.
      Mikula - měl by mít asi na tomto postu nejsilnější potenciál, ze začátku mu nepomáhala záloha, ale pak si řekli s Mínou a Gecovem a bylo to o mnoho lepší, navíc má sílu do podpory útoku.
      Latka - je třeba, aby se rozehrál víc a zlepšil pohyb, umí dirigovat, ale sám na sebe jaksi zapomíná a pak je statický.
      Bílek - nevím, mně se na stoperu moc nezdá, ale asi něco Míra potřebuje vědět a tak to s ním zkouší. Asi tam půjde stejně Dobrotka a Bílek se vrátí zpět na stopera.
      Juhar - to je průser. My tam nemáme hráče na tom beku.
      Mína - musí se trochu srovnat. Hodně chtěl, ale byl jako janek a zdržoval hru, v druhém poločase ze začátku dost chyb, pak se to zlepšilo, fyzicky už je na tom líp.
      Dobrotka - zřejmě byl záměr, aby hrál DZ s tím, že je techničtější než Gecov a bude mít rozehrávku, záměr moc ze začátku nevycházel, ale pak asi pochopili s Gecovem, o co Beránkovi jde a ten druhý poločas už byl od nich lepší.
      Gecov je prostě Gecov- snaha a fauly, ale musím říci, že nevzdal ani jeden souboj, víc od něj asi nejde čekat.
      Petr - nebude marný, pohyb má a k míči jde opravdu velmi fotbalově, na svou postavu fyzicky velmi dobrý, jen zpřesnit tu mušku a klopit nárt.
      Škoda - překvapení č. 1. Věděl co má hrát a připravoval míče k záložníkům, ten pohyb je pořád v podobě takový trochu topornosti, ale snažil se i o technická řešení. Začátek byl od něj trochu pomalý, ale pak se zlepšil a byl znát.
      Belaj - ten je vidět, že to má v sobě. Silný do míče i do souboje, útočné řešení s tím, že ví, kde je branka.
      Brazilec potřebuje trochu času, je tu pár dní. Fotbalově je na tom dobře a míč mu nevadil. Uvidíme jak se Míra Beránek teď rozhodne.
      Utkání bylo prostě z naší strany více tréninkové narozdíl od Budějc, které to vzali víc prestižně a Urban asi nejvíc, to je tedy "Éro". Ostatní blbiny nebudu komentovat.
      Kdybych to měl dát trochu do závěrečné řeči, je vidět práce Míry Beránků. Snaží se hráčům opravdu ukázat, co mají hrát a jak to mají hrát. To je asi ten největší rozdíl oproti minulé sezoně, kde to chvílemi připadalo, že hráčům nikdo neřekl, že se hraje fotbal.....
      Tak teď jde o to, aby si to ještě sedlo. Přeji Vám všem pěkné prázdiny a snad se nám ta letošní sezona povede alespoň o ždibíček lépe.
      "Haec habui, quae dixi" Sokrates
      Sokrates55
      Chce to opravdu ještě tvrdě makat. Dost jsme je ze začátku pustili Budějovice a měli jsme dost kliku.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

        bongor     před 10 lety 14.07.2014 07:42 |  
        0 0

        Ahoj Soki,dík za pěkné info.Za mě taky MBVCD,i když si na sebe hoch nasadil těžkou fušku.Levý bek,to asi bude ořech,Juhi patří dopředu,vzadu si neví rady.Třeba ten Tusjak?Jinak hlavní je tvrdě makat,nic nevypustit a to od první vteřiny,neprobouzet se až na place.Co ten Hošek,nějak se nám vypařil?

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

        naplavnik     před 10 lety 14.07.2014 09:46 |  
        0 0

        Pro mě velké překvapení pozice Škody, zvláště, pokud to fungovalo. I já patřím k těm, koho děsí Juhar na beku, tak snad se nakonec miska vah přikloní na stranu Tusjaka. A moc nevím, na čí úkor se do sestavy nakonec vrátí Damien, protože ten snad má místo jisté (pokud bude fit). Jinak díky za postřehy.

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

          Travinho     před 10 lety 14.07.2014 10:04 |  
          0 0

          Co takhle na těchto postech zkusit Vošahlíka nebo Koreše?

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

            klimi     před 10 lety 14.07.2014 10:22 |  
            0 0

            Opravdu potřebujeme ještě zkoušet Vošahlíka? Už ne prosím.

            • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

              quelhar (admin)     před 10 lety 14.07.2014 10:24 |  
              0 0

              Odpověď Beránka na dotaz k zápasu se Štěchovicemi dává naději...

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

            leoneig     před 10 lety 14.07.2014 14:43 |  
            0 0

            Míno rozhodně působil lépe,než Vošahlík,Koreš může být připraven

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

        leoneig     před 10 lety 14.07.2014 14:07 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate,ahoj ostatní.
        Asi před týdnem jsme se s několika členy Slávistické rodiny též rozhodli,že si uděláme výlet do Písku.Ano,Písek je vskutku krásné město kousek od Prahy,nebylo o čem přemýšlet. Přijeli jsme o něco dříve a tak byl čas prohlédnout si překvapivě hezký tréninkový areál a okolí stadionu. Potom co jsme u vchodu potkali usmívajícího se Karolka jsme se trochu občerstvili a tak byl čas prohlédnout sestavy.

        Stejně jako ostatní,jsme si trochu klepali na čelo,když jsme viděli Dobrotku na DZ vedle Marcela a na podhrotu Škodovku,Bílek na stoperu to byla neznámá.Juhar na levým beku ve mě pak vzbuzoval,jak se poměrně brzy ukázalo,oprávněné obavy.
        Zápas byl celkově dost od podlahy a už od prvních minut bylo znát,že Budejky ho berou hodně prestižně.
        Seděli jsme nalevo,takže můžu dost slušně posoudit výkon Juhara,ale především Petra. Petr zařídil penaltu na 2:0,když svým důrazem využil chyby obránce a gólman ho musel faulovat (v normálním zápase červená). Jinak se mi ale moc nelíbil,byla vidět nesehranost a Juhar rozhodně nebyl tím,který by ho podpořil.I tak si myslím,že posilou byt může,jeho 192 cm a robustní postava budi respekt sama o sobě,když se k tomu přidá forma a sehranost,mohlo by to jít.
        Juhar netřeba většího hodnocení,lítal tak jak utržený ze řetězu a předvedl několik "chytrých" řešení jako třeba nepovedená střela z půlky či dribling ve vlastním pokutovém území. Proč na tomto postu nebyl Tusjak nevím,tohle určitě nepůjde.
        Kdo příjemně překvapil na druhé straně byl Mikula,vzadu snad jedna malá chyba,dopředu předvedl několik zajímavých vypadu,pro mě výkon na základní sestavu,Dostála převyšuje zcela jistě.
        Proč hraje Dobrotka vedle Marcela? Jednoduché,Marcel odebere míč,Dobrotka rozehrává.A to velmi dobře a s přehledem,to byl od MB vskutku rozumnej tah,naše hra měla po dlouhé době zezadu myšlenku,ubylo zbytečně ztracených míčů,je třeba říct,že Dobrotka je na hřišti velkou osobností.
        Stopeři Latka s Bílkem ok,ikdyž musím říct,že Latka bude muset přidat.Občas trochu nestíhal,par zbytečných faulů á la Marcel,snad to bude lepší.Bílek si své odehrál v pohodě,líbila se mi jeho spolupráce s Hrubešem,Latym,Dobrot.,působí dost spolehlivě a dobře předvídá situace.
        Míňo snaha,par hezkých momentů,ale taky některé chyby.Divalo se na nej hezky,fyzicku má dobrou,mohl by nám pomoci.
        Škoda na podhrotu se mi moc nelíbil,byl dost pomalej a jak vyřešil gólovou situaci,to bylo k smíchu (dorážka vlastní střely,když nebyl nikim atakován)...Na tenhle post doufám v Damiena či Pitaka.Co se útoku týče,nedivím se rudým bratrům,že jsou nasrany,že Bekim odešel k nám.Je to klasickej drzej hroťak do vapna,vi kam si ma stoupnout,ma dobré pokrytí mice,je rychlej a sebejistej, hlavně dává góly. Tady fakt říkám, to by mohla být velká posila.
        Maicon hrál jen krátce,těžko hodnotit,s míčem si každopádně rozumí.Zmrhal se dostal na hriste až na zaver a kromě několika usmevnych situací,předvedl i několik slušných centrů.
        Byl to náš předposlední přípravný zápas,dá se tedy očekávát,že sestava se blížila té základní,což by znamenalo,že Zmrhal a Nitro a doufám,že i Juhar lavička..
        Potěšilo mě,kolik divaku se prijelo podívat,2,5 tis diváků to je na pratelak krásny čislo,atmosféra byla příjemná(až na idiota se světlici na hristi) a po dlouhé době jsem odcházel ze zápasu Slavie s dobrým pocitem.tak snad to vydrží do ligy ;) jeste perla nakonec,Beránek seděl pod námi v 2.pol a hracum neustále radil,pomáhal jim ale taky je pěkně zjebal, kliďasek ani náhodou,moc,se mi to líbilo:)

        Omluvte překlepy,z mobilu je to děs

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

          Travinho     před 10 lety 14.07.2014 17:06 |  
          0 0

          Petr není ani náhodou tak vysoký. Může mít tak 185.

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

            leoneig     před 10 lety 14.07.2014 17:51 |  
            0 0

            Mas pravdu ma cca 185cm.Zblízka působil o něco vyšší ;)

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

        Slawek     před 10 lety 15.07.2014 11:42 |  
        0 0

        Já my slím, že levého beka máme, ale pánové se mu příliš nevěnují. Je to Tusjak. Ten taky potřebuje, aby mu někdo vysvětlil jak na chyby, kterých se dopouští, nebo co jim na něm vlastně vadí. Za Táborsko, tehdy jeden z lídrů II.ligy hrál celý podzim bez problémů, až ho Koubek vzal zpět a vzápětí ho brutálně odstavil. Čímž se na něm dost provinil. Mohl by tam hrát i Čepelák, ale my ho, nevím proč, zkoušíme poslat kamsi na hostování. Je dobrej ! Určitě lepší než Juhar na místě l.beka. Míňa, vědom si své výborné techniky na ni hřeší a stává se z něj podprůměrný hráč. Nejraději by všechny obešel a dal gól, ale po druhé úspěšné kličce míč ztrácí a přidělává práci obraně. Dělal to už před odchodem do Turecka. Gecov by měl mít jeden úkol a sice naučit se přesně přihrávat, s varováním, že jinak nebude hrát. Snad by konečně pochopil, že základem této hry je a vždy bude přihrávka. Samozřejmě přesná. Brazilec ze III.ligy bude asi velká neznámá, nebo spíše známá. A to má přijit ještě nějaký borec z Afriky. Sparťansko-budějovického Simona bych nebral. Není potřeba a někdo bude sedět. Kdo ? Nevíme. Proto nebrat.

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

          Tomski     před 10 lety 15.07.2014 13:46 |  
          0 0

          s tím Tusjakem je to zvláštní a nebyl to jen Koubek, ale předtím i Rada, který ho na podzim nechal hrát a v zimě vrátil do juniorky, ze které ho ale nevytáhl ani Petrouš, který ho znal...víte o něm někdo víc ? u Čepeláka si nejsem jistý, že na 1. ligu má...

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

            leoneig     před 10 lety 15.07.2014 23:06 |  
            0 0

            Je to hodně zvláštní,pokavad neni zraněnej,tak se obavám,že může být problém v něm..špatnej přístup,tréninkové nasazení,do toho já nevidím a předpokládám,že MBVCD..vi někdo třeba více?

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      no-nick     před 10 lety 14.07.2014 07:12 |  
      0 0

      Hmmm. Tak tamtamy se potvrzuji.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      bongor     před 10 lety 14.07.2014 07:35 |  
      0 0

      Škoda pro slávistický a český fotbal.Může to bejt další zmařený talent.Záleží na tom,jestli už na to má především psychicky.Rád bych se mýlil.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

        JohnyPine (přítel SN)     před 10 lety 14.07.2014 10:08 |  
        0 0

        Největší talent za poslední roky a my ho necháme jít? To neni dobrý. Ještě chybí, aby se za dva roky vrátil zpátky, ale do Sparty.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      petrjir     před 10 lety 14.07.2014 09:02 |  
      0 0

      A jak to vypada s tim infem od SubHumana, ze bude koncit nejaky dalsi zaloznik (asi Gecov)? To uz neplati?

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      Barra     před 10 lety 14.07.2014 09:05 |  
      0 0

      Jak moc jsem Jakubovi Jaktovi pral AC, tak mam urcite obavy o Udinese. Udinese, Watford v Anglii a spanelska Granada ma stejneho majitele, rodinu Pozzo, ktera 'nakupuje' mlade hrace ve velkym, kdyz hleda tu "zlatou rybicku" - nakupovat levne, se ziskem po case prodat. Podarilo se tak s Alexisem Sanchezem, ktereho nasli jako teenagera v Chili a po par letech zpeneznili do Barcelony - bohuzel se to ne vzdy podari, a je vice mladych hracu, kteri neuspeji a neprosadi se, nez naopak. V portfoliu Udinese jsou take Matej Vydra, ktery posledni sezony stale cestuje mezi Italii a Watfordem, je tam take Daniel Pudil, ktery je Granadou vypujcen do Watfordu.

      Hned 10 mladych hracu z Udinese bylo pred 2 lety poslano do Watfordu, aby tam nabrali zkusenost, stejne tak se deje s Granadou. Preji Jakubovi aby se mezi temi desitkami konkurenty neztratil, aby mel pevnou vuli a veril ve svych schopnostech a nevzdaval to, kdy nastanou okamziky, kdy bude mit pochybnosti ohledne sve volby. It's now or never.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      naplavnik     před 10 lety 14.07.2014 09:52 |  
      0 0

      Já si taky myslím, že je to brzo. Jako ideální vidím cestu Sucháče nebo Necky, nejprve něco dokázat u nás a až pak pomýšlet na větší výzvy. Na druhou stranu, když se člověk podívá na základní sestavu proti ČB, kde vlastně žádné mládí nebylo, a kterou považuji za bližší té vyvolené, kterou MB asi již nosí v hlavě, tak naše schopnosti vytáhnout mladé do dospělého fotbalu nejsou zrovna ukázkové.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      Travinho     před 10 lety 14.07.2014 10:04 |  
      0 0

      Tak snad to bude alespoň finančně zajímavé...

  30. Re: České Budějovice - Slavia 0:3

    el_moscardon     před 10 lety 14.07.2014 10:08 |  
    0 0

    Měl jsem tak trochu fotbalový víkend. Neděle v Písku samozřejmost, komentáře tak nějak sedí. Ale pozor na tu nulu vzadu, at nesvádí k dojmům, že bylo všechno super. Férový výsledek by byl možná 3-2. Prvních dvacet minut přes Mikulu, potom přes Juhara to chodilo docela dost.
    Nicméně v sobotu jsem byl i na Bohemce proti Žižkovu a nejeden člověk na tribuně se zajímal o hráče číslo 7 v dresu Viktorky (Bazal). Jeho přihrávky měly oči. Trpišovský se na Bazala hodně zaměřil a neustále ho cepoval, co má zlepšit, protože v něm vidí, že to může být pro Viktorku klíčový hráč. Zkrátka vypadal hodně dobře.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      Falk     před 10 lety 14.07.2014 10:35 |  
      0 0

      O Bazalovi a dalších mladých jsem slyšel po Teplicích (Teplice - Žižkov ),4:4,prý dobrý výkon,proč vlastně ani nebyl v přípravě .Jinak jsem rad ,že jsme vyhráli a jde vidět ,že Beranek si jde svou cestou a to je dobře,jen tak dal

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      naplavnik     před 10 lety 14.07.2014 11:06 |  
      0 0

      Jen ať se tam vyhraje, těžko by si nyní v ačku zahrál a příští sezonu to může zkusit. Myslím, že pro něj větší škola, než trénovat u nás s Ačkem. A pokud není třeba Hrubý, Prošek nebo Salašovič nanejvýše dvojkou na svůj post, měli by jít něka na host taky.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

        PetCC     před 10 lety 14.07.2014 12:46 |  
        0 0

        Pro tyhle hráče ideální postup. Jenom málokdo může jít rovnou do ligy, dost jich to může spíš poškodit.

  31. Re: České Budějovice - Slavia 0:3

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 14.07.2014 11:01 |  
    0 0

    Tak Škoda se nám možná "reinkarnuje" do nového postu v týmu :).
    Prozatím mám z přístupu Beránka dobrý pocit.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      naplavnik     před 10 lety 14.07.2014 11:10 |  
      0 0

      Až ostré zápasy v lize ukáží, zač je toho loket. Asi je to jedna z variant se Škodou na podhrotu, snad to ale nebude znamenat jen překopávanou na sklepávající věž (Koller fotbal). Sice by se mi to nelíbilo, na druhou stranu, pokud to má potenciál dávat tři fíky jako nyní v Písku, tak bych s tím asi uměl žít.

  32. Re: České Budějovice - Slavia 0:3

    1rytir     před 10 lety 14.07.2014 12:03 |  
    0 0

    Omlouvám se za změnu tématu, ale mám dotaz na zdejší znalce slavistické mládežnické kopané. Právě se ke mě dostala zpráva, že by měli naši trenéři U 15 nabízet Havránka a Dobeše Spartě (!) Pokud je to pravda, pak tomu nerozumím...

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      Markus     před 10 lety 14.07.2014 14:06 |  
      0 0

      Brrr, teď mnou prošla zimnice. Prachy nebyly a najednou jsou. Přitom žádný velký viditelný investor se neukazuje. Takže by to mohly být kšeftíky. Vážně by mě zajímalo, zda třeba ve smlouvě o přesunu Balaje k nám nejsou nějaké další podmínky, třeba nestandardně vysoký podíl z případného dalšího prodeje apd. Snad to tak není a nedochází k působení sparťanů na našem území, ale takovéhle zprávy jsou jak se říká nanejvýš znepokojivé.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

        spino     před 10 lety 14.07.2014 14:39 |  
        0 0

        Řekl jsi to naprosto přesně! :(

        Musíme doufat, že Řebíček dostane rozum a Slavii brzo prodá. Už nezbývá moc času!

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

          Navyseals     před 10 lety 14.07.2014 14:45 |  
          0 0

          už se moc těším až to prodá a ty budeš píčovat na toho dalšího

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

          Barra     před 10 lety 14.07.2014 14:47 |  
          0 0

          Proc trochu nepomahas a nehledas vhodneho kupce? A hlavne, aby to byl kupec, kteremu nepujde o to, Slavii postupne nariznout zilu. Tak na co cekas, kdyz je to v tvych ocich tak jednoduche?

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

            spino     před 10 lety 14.07.2014 14:48 |  
            0 0

            Makám, makám... ;)

            • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

              Markus     před 10 lety 14.07.2014 19:26 |  
              0 0

              Tak makej, já jsem bohužel totálně mimo, fotbal už kolem mě nikoho nezajímá, ještě tak MS, ale ten náš klubový, to je teď tabuizované téma. V rámci společenské zodpovědnosti jede vzdělávání, inkubátory, moderní charita a když už přímo sport, tak firemní hry. Mezinárodní firmy budou ještě pár let žít s utaženými opasky a rekonstruovat své záměry v zemích, kde krize skutečně nadělala problémy.

            • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

              bongor     před 10 lety 14.07.2014 21:49 |  
              0 0

              no konečně vysvitla naděje,spino se vložil do prodeje Slavie.
              Spadl mi kámen ze srdce.

              • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

                spino     před 10 lety 15.07.2014 00:09 |  
                0 0

                Snad se tentokrát nemýlíte jako v tipovačce. ;)

                • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

                  knl66 (přítel SN)     před 10 lety 15.07.2014 09:08 |  
                  0 0

                  Kdyby tady spino napsal příspěvek znění "dobrý den", hned se ozve pár lidí, kteří mu vynadají, že od něj si rozhodně "dobrý den" popřát nechtějí a ať si pozdrav strčí za klobouk. Kdyby tady napsal po zápase s výsledkem 4-1, že se mu to líbilo, hned mu tady pár lidí vmete, že stejně Vocel trolluje a měl nastoupit na hřiště a dát další dva goly.
                  Nevím, jak vy, ale myslím, že mnozí z nás si přejí změnu majitele (pokud si ji nepřejete, pardon) a spino to jen napsal. A napsal to v odpovědi na příspěvek, která (dle mého názoru) dává smysl.
                  Každý z nás má nějakou úlohu, nějak i třeba přispíváme (minimálně) do rozpočtu, když si kupujeme vstupenky, permice, fans věci a fans hadry. Pokud jinak nesmíme v této diskusi vyjádřit svůj názor na jiné věci, proč tedy přispívat?
                  Proč se zaměřujete na osobu přispěvatele a nikoli na obsah příspěvku?

                  • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

                    knl66 (přítel SN)     před 10 lety 15.07.2014 09:10 |  
                    0 0

                    doplnění: (...) svůj názor na jiné věci kolem Slavie, proč tedy přispívat do zdejší diskuse?

                    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

                      spino     před 10 lety 15.07.2014 11:54 |  
                      0 0

                      Dík.

                      On je v tom bohužel i trochu psychologický prvek, protože tím, jak je většina slávistů (včetně mě) už několik let zdeptaná dlouhodobou a nekončící špatnou situací kolem klubu, tak má tendenci vidět věci jednostranně a nalhávat si nějakou pozitivní kontinuitu. Hned dám příklad.

                      Před pár měsíci se tu všichni modlili, aby Řebíček Slavii prodal, Rusové byli i přes určité národní nesympatie spasitelé Slavie a Kornějev s Dopem extrémně kvalitní manažeři s koncepcí.

                      Jakmile Rusové vycouvali, čímž slávisté ztratili naději, najednou se z nich vyklubali zlí Rusáci, kteří chtěli zneužít Slavii ve svůj prospěch a použít ji jako inkubátor po kšefty s hráči. Z Kornějeva se stal intrikář, který chtěl zhodnotit naši mládež a přiváděl sem samé nekopy (na Boudjemu, za kterého byl předtím chválen, se jaksi zapomnělo).

                      Nyní, když všechny naděje na prodej Slavie (zřejmě) pohasly, tak se zase všichni upínají k Řebíčkovi. Co na tom, že dosavadní řízení klubu bylo katastrofální. Prostě doufají, že se poučil a od teď to půjde dobře. K tomu jim dopomáhá návrat Beránka a Latky, ale já osobně si myslím, že i kdyby se tihle dva postavili na hlavu, ta pokud bude ve vedení klubu bordel a třeba by se v sezóně výrazně zpožďovaly výplaty, tak Beránek ani hráči Slavii nikam neposunou, protože tým bude rozklížen.

                      Chválím tedy příchod Beránka, ale nyní se musí vyčistit vzduch ve vedení. Řebíček už měl tolik příležitostí a vždycky selhal, čili mou důvěru ve vztahu k tomu, že by se mělo ve Slavii něco zlepšit, už nemá.

                      • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

                        knl66 (přítel SN)     před 10 lety 15.07.2014 17:20 |  
                        0 0

                        Ale yo, v mnoha věcech s tebou i souhlasím. Osobně si nejsem jistý, zda tebou zmiňovaný "psychologický prvek" je důvod k averzi vůči tvojí osobě. Možná bych ho hledal i v tvých příspěvcích staršího data, kdy jsi opravdu byl někdy mimo mísu, promiň. Ale je to jen můj názor, třeba se pletu.
                        Každopádně, co se osoby AŘ týká, souhlasím s tvrzením, které se tady často opakuje (ne v tvém příspěvku), že bez AŘ bychom nejspíš byli v kélu a že vykonal mnoho dobrého pro vyčištění majetkových vztahů. Aspoň dle toho, co občas prosákne. Kdysi jsem zaslechl názor, že kupuje Slavii i proto, aby se "rehabilitoval" za účinkování na ministerstvu a aby ukázal, že je dobrým manažerem i jinde. Ale to už se mu zjevně nepovedlo, řízení sportovního klubu opravdu jeho parketa není a nebude. Nicméně na něj pískat při odchodu nebudu, svoje zásluhy má - přežili jsme.
                        K prodeji se tady upínal kdekdo jako k možnému posunu dopředu... No co, slavista musí pořád doufat...

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

          Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 14.07.2014 14:50 |  
          0 0

          To by bylo drsny, kdyby Kisel pracoval pro spartu a rozprodal nasi nejlepsi mladez...to at si radeji Balaje nechaji...

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

            Markus     před 10 lety 14.07.2014 19:19 |  
            0 0

            Ani v tom nejhorším scénáři by mě nenapadl takový přístup, ale může tam být rozporuplné hospodaření, nové zadlužování se. Dluh nemusí být nutně peněžní, mohou to být i závazky v jiné formě. No doufám, že do žádné "smlouvy s ďáblem" se nepouštíme a jsou to jen hloupé úvahy neinformovaného :)

  33. Re: České Budějovice - Slavia 0:3

    zeleznik2     před 10 lety 14.07.2014 13:41 |  
    0 0

    Díky kolegům za bezvadné shrnutí zápasu a výkonu jednotlivých hráčů. Jen nechápu proč Bílek s Dobrotkou hrají na prohozených postech? Jinak Balaj skvělý debut 2 góly to je moc dobré, také Škoda mile překvapil, že by tohle byl právě jeho parketa? No potřebuje mít za Damiena případnou náhradu. Hrubeš jako dvojka vypadá taky moc dobře. Že by Vošahlík a Koreš už nebyly součástí týmu, co je s Tusjakem?

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      leoneig     před 10 lety 14.07.2014 14:13 |  
      0 0

      Dobrotka dostal za úkol konstruktivně rozehrávat zezadu,což Marcel a odhaduji,že i Bílek moc neumí,ukázalo se to jako výborný tah.Dobrotka rozděloval balony, a Bílek na stoperu bez problémů.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

      ElBrody     před 10 lety 14.07.2014 14:22 |  
      0 0

      Bílek odehrál minimálně celé jaro jako stoper a dobře řídil obranu. Na DZ je údajně pomalý. Jinak já mám největší radost z toho, že konečně hrajeme 4-2-3-1 tak jak se hrát má = s aktivními krajními beky a druhým útočníkem na pozici AM.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

        leoneig     před 10 lety 14.07.2014 14:41 |  
        0 0

        To souhlasí,Bílek prokázal velmi slušný přehled,zkušenosti jsou vidět. Rozestavěni davalo smysl,trochu jsem se bal 2 DZ,ale zbytečně,Dobrotka umí kvalitně rozehrat dopředu a Marcel to může v klidu čistit. Jeste pryč Juhara z levého beka a mohlo by to jít.

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

          spino     před 10 lety 14.07.2014 14:52 |  
          0 0

          Se sestavou: Berkovec - Mikula, Latka, Bílek, Tusjak - Gecov, Dobrotka - Černý, Budžema, Petr - Balaj bych si na umístění do 5. místa věřil.

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

            CarlBruno     před 10 lety 14.07.2014 15:04 |  
            0 0

            Za prvé tam máš tři skleněnky (už tam chybí jen Čolek) a zadruhé ani na 8ý flek bych to nešacoval. Halt letos to bude peklo hned od začátku.

            • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

              klimi     před 10 lety 14.07.2014 15:08 |  
              0 0

              Já tam vidím skleněnky jen dvě...

              Ten optimismus bych taky krotil, opravdu si nemyslím, že bychom měli hrát do pátého místa...Tuhle sezónu opravdu očekávání nemám, snad jen očekávám klidnou záchranu.

              • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

                naplavnik     před 10 lety 14.07.2014 16:01 |  
                0 0

                Sestava OK, ale přesto za cokoliv výše jak 10. flek budeme muset být rádi.

              • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

                Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 14.07.2014 17:38 |  
                0 0

                Černý, Bodjemaa, Dobrotka. Ani u jednoho z nich nečekám, že by odehráli byť jen celý podzim bez zdravotních absencí, bohužel... ale pokud se pletu budu moc rád :)

                • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

                  zeleznik2     před 10 lety 17.07.2014 08:45 |  
                  0 0

                  Taky bych rád, ale u Dobrotky to vidím na dva zápasy maximálně, Černý čtyři a Boudjemaa tři, ale třeba tentokráte...

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

            leoneig     před 10 lety 14.07.2014 15:08 |  
            0 0

            Ja taky.ale ne ve Slavii :-) nicméně ta sestava je takhle ok

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

            Slawek     před 10 lety 15.07.2014 11:45 |  
            0 0

            S Boudjemaa moc nepočítej. Příliš si ho po těch pár odehraných zápasech idealizujeme, ale opak bude zřejmě pravdou.

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

            zeleznik2     před 10 lety 17.07.2014 08:53 |  
            0 0

            Zatím to tak skutečně vypadá, pouze Gecov má na dva zápasy stop, takže asi na jeho místě začne Hrubý spíše než Salašovič anebo bude hrát Škoda a sestava by se přeskupila.

            Berkovec - Mikula, Latka, Bílek, Tusjak - Gecov/ Hrubý, Dobrotka - Černý, Budžema, Petr/Škoda - Balaj

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

        Travinho     před 10 lety 14.07.2014 17:12 |  
        0 0

        To se na mě nezlobte, ale defenzivní záložník potřebuje rychlost méně než stoper. Pomalý stoper je už v současnosti docela potíž.

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 14.07.2014 17:23 |  
          0 0

          Tak to nevím kde bude hrát Laty ten byl pomalej od jak živa.

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

            leoneig     před 10 lety 14.07.2014 18:00 |  
            0 0

            Přesně,to by nemohl hrát Latka v základu,kdyby to bylo jen o rychlosti,Bílek se mi teda nezdál byt pomalej

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

            Travinho     před 10 lety 14.07.2014 22:09 |  
            0 0

            Tak to bych zase netvrdil. Laty sice není vyhlášený rychlík, ale rozhodně není z nejpomalejších, spíš mu trvá než se otočí. Já si nemyslím ani o Bílkovi, že by byl nějak enormně pomalý. Pořád jsou oba tito hráči výrazně rychlejší než třeba Smejkal. Nicméně právě střed zálohy je post, kde vás nedostatek rychlosti zas tak nelimituje (Horváth, Hagi apod...)

            • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 14.07.2014 22:31 |  
              0 0

              To je sice fakt ,ale ty ostatní to okolo něj musí olítat a to v plísni buřt takový hráče má, navíc to musí mít opravdu v noze a to u nás žádnej hráč takových kvalit není.

        • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

          Dresco     před 10 lety 14.07.2014 22:56 |  
          0 0

          já bych teda řekl, že stoper potřebuje rychlost nejméně ze všech hráčů v poli, tam jde spíš o přehled a poziční postavení...

          • Re: České Budějovice - Slavia 0:3

            Travinho     před 10 lety 15.07.2014 09:37 |  
            0 0

            No pokud dostane borec na polovině balon do běhu a stoper je pomalý, tak je hotovo. Uprostřed zálohy stačí, když víte kam si stoupnout a umíte se chodit pro balony. Rychlost tam klíčová není.

  34. Re: České Budějovice - Slavia 0:3

    gurman99     před 10 lety 15.07.2014 00:26 |  
    0 0

    Komentář z Vlašimi:
    Ne každý u Petrželi vyhoří.
    Do druhého poločasu oba týmy prostřídali, ale i nadále panovala na hřišti Vlašimi, která sice dlouho hledala recept na brankáře soupeře, kterým byl ve druhém poločase Michal Drápela. Jako první se v šanci ocitl Vojta, ale na zadní tyči ve skluzu minul. Až v 70. minutě se domácí radovali. Verner vybojoval míč a dokázal jej předložit jako na zlatém podnosu k nohám Jana Jíchy, který navýšil skóre.

    Mezi střelce se mohl zapsat i Ondřej Průcha, ale ve skluzu přesně zakončit nedokázal. Poslední tečku za zápasem udělal dvě minuty před koncem Miroslav Verner a pečetil svým gólem výhru 5:1.