Rozhovory

Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

Po prohraném zápase s Plzní předstoupil před novináře stoper Michal Smejkal.

Ani s Plzní se vám nepodařilo bodovat. Co to pro vás znamená?

Znamená to, že se po tomto kole nacházíme na předposlední pozici. Každý si uvědomujeme situaci, ve které se nacházíme a nejsme s tím logicky spokojení.

 

Proč jste dnes nedokázali bodovat? Co jste mohli udělat lépe?

Myslím si, že jsme k tomu přistoupili tak, jak se k tomu přistoupit má. Byl tam znatelný rozdíl oproti Spartě. Minimálně bod jsme si pak určitě zasloužili, Plzeň žádné šance neměla. Dnes jsem hodně věřil, že vyhrajeme, že to zlomíme. Bohužel odcházíme bodově naprázdno.

 

Vaším velkým problémem byla žalostná koncovka.

Naším problémem je hlavně psychika. Kombinace se nám nedaří, nepadá nám to tam a ani štěstí se na naší stranu příliš nekloní.

 

Bylo vidět, že jste často byli nespokojení s výroky rozhodčího. Co jste mu hlavně vyčítali?

Lidi, co na to koukali, tak to asi viděli sami. Tu situaci před gólem jsem viděl trošku jinak než pan rozhodčí. Navíc tam byl na mě penaltový zákrok, každý to viděl. Myslím, že se penalty pískají i za menší fauly. Ale tím, že budeme ukřivděni nebo si budeme na něco stěžovat svoji situaci nezlepšíme.

 

Podepsalo se na vás to, že jste před zápasem byli na předposlední pozici?

To si nemyslím, každý víme, o co se hraje, jaká je situace. Chceme vyhrát každý zápas.

 

Dovedl jste si před svým příchodem do Slavie představit, že budete bojovat o záchranu?

Vůbec. Kvalita v tomto kádru je veliká, začátek se i docela povedl. Bohužel momentálně ta pohoda není, do toho navíc spousta zraněných hráčů. Bohužel to je tak, jak to je.

 

Jak jste připraveni na posledních pět kol? Přeci jen, pro Slavii je boj o záchranu poměrně nezvyklá situace..

Je pravda, že Slavia se pohybovala vždycky někde jinde. Dnešní zápas ale ukázal, že nachystaní jsme. Bojovali jsme, makali, chtěli jsme vyhrát. Každý hráč se s tím musí srovnat, přistoupit k tomu jak má.

 

Příští týden vás čeká klíčová bitva na Bohemce..

Tam to bude jistě hodně vyhecované, nebude to o fotbalové kráse, ale o bojovnosti. O tom, kdo bude chtít více.

 

Máte v hlavách, že patnáctá příčka nemusí být díky Znojmu sestupová?

O tom vůbec nepřemýšlím. Nemám v hlavě to, že bychom měli sestoupit. Věřím, že to zvládneme a nebudeme muset takovéto věci vůbec řešit.

Komentáře (69)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

    zeleznik2     před 11 lety 22.04.2014 16:08 |  
    0 0

    Tak to proboha na Bohemce zvládněte, nic jiného než výhra nás nespasí....

    • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

      Travinho     před 11 lety 22.04.2014 16:10 |  
      0 0

      Tak remiza by byla snad i přijatelná, hlavně neprohrát...

      • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

        quelhar (admin)     před 11 lety 22.04.2014 16:52 |  
        0 0

        Bod z Dolicku beru. Bohemka neutece a budeme mit lepsi vzajemny zapas. Naopak porazka je tragedie, protoze bychom museli pak uhrat o 4 body vic nez Bohemka, abychom se pred ni dostali.

        • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

          Kornovo     před 11 lety 22.04.2014 20:29 |  
          0 0

          remiza nam tezko bude stacit, slabsiho soupere uz letos snad ani nemame.

          • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

            Papol     před 11 lety 22.04.2014 21:56 |  
            0 0

            Sakra, kde je nás VIZIONÁŘ Kisel, má stáhnutý půlky, chtělo by to od něj nějaké vyjádření, když poslal hodně trenérů k šípkovému keři a dopryč. Teď mlčí a nadělal akorát spousty paseky. Tak bych se choval, být u Sralty a chtěl bych, aby šla dolů.....Papol

  2. Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

    judy     před 11 lety 22.04.2014 16:20 |  
    0 0

    všiml si někdo jak Smejkal pohubnul ? tam už nebude všechno v pořádku, naschvál jsem si pustil srovnání při vstupu do Slavie a teď a je tam celkem změna , skoro jako když přicházel tak sebevědomí chlap a teď skoro brečel, ten psychický rozklad je až k neuvěření.

    • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

      judy     před 11 lety 22.04.2014 16:55 |  
      0 0

      Tak a teď nám třeba přestanou škodit, když vědí že už nás nemusejí vyhazovat ze stadionu.

  3. Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

    Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 20:26 |  
    0 0

    Dobrý večer přeji Vám všem.
    Tak jsem si to včera "vychutnal až do hořkého dna" a i přesto, že mi bylo opravdu "ouvej", jsem si řekl, fňukat nebudu a tu radost nikomu neudělám, abych to zabalil. Dobře, včera jsme prohráli, ale horším týmem jsme nebyli. To, že se beztrestně může na našem stadionu řvát "Jude Slávie" a sudímu Proschkemu to nevadí, to jen dokresluje, že si s námi vytře "zádel" v této lize každý. Je to opět to takové "peltovsky cinklé jaro". Počítejme s tím, že budeme dušeni až do konce,ale nakonec se zachráníme. Uvidíte.
    Tak si držme palce navzájem a věřte tomu, že Slávie je opravdu "věčná".
    Sokrates55

    • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

      Barlblog     před 11 lety 22.04.2014 20:32 |  
      0 0

      Dobrý večer,
      váš optimismus bych chtěl mít. Klíčové zápasy budou příští dva, pokud zvítězíme, zachráníme se, pokud na Bohemce prohrajeme, pak se obávám, že nás spasí jen zázrak, úplatky, nebo výměna trenéra.

    • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

      travel (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 21:50 |  
      0 0

      Předpokládám,že Váš optimismus souvisí s dnešním rozhodnutím magistrátu.

    • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

      Aloha     před 11 lety 22.04.2014 22:14 |  
      0 0

      Musíme jen doufat v nového majitele, který si bude umět sjednat respekt i v zákulisí.

  4. Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

    spino     před 11 lety 22.04.2014 21:27 |  
    0 0

    Kdo myslíte, že bude za Bohemku chytat? Havránek, Gabriš nebo Dočekal?

    • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

      sicilianbrno     před 11 lety 23.04.2014 01:19 |  
      0 0

      no člověk by čekal, že se post brankáře nebude muset řešit vzhledem k prohlášení slavie, že jde ve stopách západních klubu ohledně hostování hráčů.....Vidím, že ve Slavii se už nedá věřit ničemu a nikomu...což docela bolí....
      A ti ufnukánci, kteří kvitují rozhodnutí slavie nedovolit start Berkovcovi sou určitě rádi že fandí klubu, kde se jen velkohubě kecá a pak skutek utek....

      • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

        vojta     před 11 lety 23.04.2014 02:30 |  
        0 0

        trapny je, ze neco vyhlasi a pak to nedodrzujou, o tom zadna. ale celkove si myslim, ze cim driv tahle nase "filozofie" u hracu na hostovackach zmizi, tim lip. od zacatku mi to prijde jen jako naprosto zbytecny (az kontraproduktivni) gesto

        • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

          Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 07:11 |  
          0 0

          Dobré ráno Vám přeji.
          Je mi velmi smutno z toho, jak se vedení Slávie rozhodlo.
          Vzpomeňte si, kdo nechtěl Berkovce a souhlasil s jeho hostováním. Který pak že to byl některými oplakávaný trenér ...?
          Nevím, co nám teď přinese trapné divadlo ve smyslu pohádky " Pyšná princezna" : odvolám co jsem slíbil a slibuji co jsem odvolal!.
          To se nám tedy opravdu povedlo, a bohužel jsme tím nahráli všem Těm, co si s námi ten zadek teď vytřou znovu. Jen aby naše rozhodnutí nebylo nakonec kontraproduktivní i v tom smyslu, že nám to při derby na s "Klokanama" dají sežrat všichni okolo. Za tohle trapné rozhodnutí si od AŘ počínaje a nevím kým konče, všichni bez rozdílu zaslouží velkou nedostatečnou jak ze znalosti fotbalové psychologie, ale i za pokřivený charakter a tady mě moc zklamal vystudovaný právník Karol Kisel. Od právníka bych čekal jinou cestu k dodržení prohlášení. Byl to právě on, kdo proklamoval, že hráče na hostování necháme proti nám hrát. To skoro smrdí aleatorním jednáním (jednáním, jehož plnění závisí na náhodě) a to je velmi alibistický postup a vůbec se mi nelíbí. Slávie byla vždy klubem, který ctil jakési nepsané principy slušnosti a jeho vystupování bylo dlouhá léta v konsistenci s "dobrými mravy". Bolí mě, že takovou filosofii náš klub opouští a vydává se cestou lhaní a křivých jednání. Bohužel musím říci, že to není otázka jen dneška, ale i minulých vedení, když nám začak ujíždět vláček s fotbalem. Pokud bych měl poradit panu Kisilovi, tak derby ještě nezačalo a autoremedurou svého vlastního rozhodnutí má Slávie ještě možnost dnes novým stanoviskem svou pošramocenou tvář napravit. Alespoň já to očekávám, jinak si budu muset myslet i o Standovi Vlčkovi, Vláďovi Šmicerovi a dalších fotbalových ikonách Slávie ve vedení, že jsou to normální srabaři.
          "Dolus omnimodo poniatur" (Za zlý úmysl se vždy odpovídá).
          Sokrates55

          • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

            slamacek (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 07:52 |  
            0 0

            nemam v umyslu objahovat tento krok. na druhou stranu, ale podivejte jak nas zapas co zapas rozhodci poskozuji a proto jsme tam kde jsme. pak uz proste neni cas na hrdinstvi a musite pristoupit ke zmene rozhodnuti. hrat si tu na mirka dusina proste v tuhle chvili? neni to spravne, ale proste rozhodnuti, ktere by nam mohlo trochu pomoct.

          • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

            Tomski     před 11 lety 23.04.2014 08:33 |  
            0 0

            je potřeba si říct, že Berky byl celé jaro zraněný, se zápřahem začal až těsně před ligou, kdy za Bohemku odehrál jeden poločas v přípravě a rozchytával se v juniorce, takže bych to neshazoval úplně na Petrouše, i když moc nechápu proč ho tady někdo obhajuje, protože ten toho má odtrénováno na nejvyšší úrovni ještě méně než Pastoor...

            • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

              Barra     před 11 lety 23.04.2014 10:12 |  
              0 0

              Odtrenovano ma Petrous mene, vysledkove je na tom ale daleko lepe. Petrous v Gambrinuslize celkem 43 zapasu, 61 bodu, 1,42 bodu na zapas, skore 58:57.

              Pastoor v Eredivisie a v Gambrinuslize celkem 114 zapasu, 124 bodu nebo 0,91 na zapas, skore 140:207.

              • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

                Tomski     před 11 lety 23.04.2014 10:50 |  
                0 0

                Ahoj Barro, máš pravdu, ale ani jednoho neberu jako trenéra vhodného pro Slavii, natož Slavii v době krize...Petrouš se musí ještě hodně otřískat aby mohl vést někdy Slavii...dle mého byla chyba ho podepisovat víceméně v obou případech...Slavii nemůže vést trenérský elév...můj názor...

                • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

                  Barra     před 11 lety 23.04.2014 10:54 |  
                  0 0

                  Ahoj Tomski, ja bych naopak Petrouse bral vsemi desiti. V mych ocich neni spatnejsi nez Kozel. Ten ale dostaval opakovane v Dukle duveru i v casecg neuspechu, a to je neco co Slavie neumi. Ale je to muj nazor -:)

                  • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

                    Tomski     před 11 lety 23.04.2014 11:07 |  
                    0 0

                    ale pozor...Kozel začal v béčku tady, pak hl. trenér v Jablonci, pak asistent Škorpila v Liberci a poté vytáhl Duklu ze druhé ligy do první a skončil s ní v první polovině 2x a letos se mu to nejspíš povede znovu...Petrouš začal v béčku Plzně, pak asistent Levého, divize, půl rok v béčku u nás, A, 21, A, 19...dle mého mu s vrcholovým fotbalem ještě chybí více zkušeností (ideální nějaký tým, s kterým by postoupil z druhé ligy aspoň a udržel ho v první)...a hlavně my nejsme Dukla, Petrouš měl skončit letos už po Teplicích...

                    • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

                      Barra     před 11 lety 23.04.2014 12:12 |  
                      0 0

                      Bez toho, ze bych chtel rozpoutat ohledne Petrouse polemiku, se k tomu prece jeste behem odpoledne vratim

          • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

            Barra     před 11 lety 23.04.2014 09:08 |  
            0 0

            Dobré ráno Sokrate a ostatní Slávisté. Úplně souhlasím se Sokratem, že nynější rozhodnutí a odvolání ani ne měsíc starého hrdinského prohlášení zrovna nesvědčí o vzoru slušného chování a neměl by být asociován se Slavii. Jestli nyní, když nám teče do bot, vítězí názor, že ´cíl ospravedlňuje použité prostředky´, tak se hlavně naší mládeži dává špatný příklad, jak by se v zájmu možného vítězství měla chovat. Naši mladí hráči, na kterých je budoucnost klubu závislá, by měli mít vzor v jejích sportovním řediteli a neučit se podrazácké praktiky. Dané slovo má být svaté.

            Přesto si myslím, že toto rozhodnutí spíš otočí proti Slavii. Náhradník Berkovce se bude logicky chtít ukázat a chytit svojí šanci, aby se stal jedničkou na příští sezónu. Musím se ale přiznat, že bych nechtěl být v kůži Berkovce, kdyby mohl chytat. Každá možná chyba a selhání by automaticky vedla k přesvědčení, že Martin nechtěl Slavii ublížit. Srovnání s Thibautem Courtois nejde. Courtois nemá žádny vztah s Chelsea, až na to že tam podepsal před třemi léty smlouvu. Ani minutu s Chelsea netrénoval, ihned po podpisu šel do Atletico. Je tam 3 roky, má španělskou přítelkyni, více krát naznačoval že se mu v Španělsku líbí a že chce pokračovat v Primera Division. Jeho citový vztah s Chelsea je nulový, nikdo by ho nepodezříval z toho, že by úmyslně pustil nějaký laciný gól ve prospěch jeho vlastníka. U Martina je to přece jiné. Nemyslím si, že by Berkovec úmyslně něco pustil, každá možná chyba a selhání by automaticky vedla k přesvědčení, že Martin nechtěl Slavii ublížit.

            Osobně si nemyslím, že AŘ má s rozhodnutím že Berkovec má zákaz chytat, něco společného (i když, zákaz to vlastně není, jde jen o to, že Bohemians by musela předem smluvně dohodnutou částku platit Slavii, kdyby chtěla Martina postavit). Jde to na vrub Kisela, který předvádí celkem nelogické a rozpačité kroky ve svém působení ve své funkci. V den zápasu proti Viktorii uplynulo přesně 50 dnů od dne, když Kisel zahájil éru nové Slavie a kdy byl odvolán Koubek. První dva týdny padly silácké řeči jak od Kisela, tak od Korneeva a Pastoora. Bohužel, duo K a K od doby, kdy viděli že možná přecenili své síly, mlčí jak zarytí, podle mě nechali Pastoora v štichu. Neoprávněně si podle mě myslí, že se zapomene na jejich slova, když říkali, že budou jako trio s Pastoorem zodpovědní za výsledky a postavení v tabulce.

            Karol Kisel by teď podle mě nejlépe pomohl klubu, kdyby si opět pod statutem amatéra obul kopačky a pomohl Slavii na hřišti. V podzimní části evidentně už neměl moc chuť, byl cholerický, sbíral karty. Přesto, během jeho 2,5 sezón dlouhé působení ve Slavii dal 20 branek, minulou sezónu nahrál na dalších 10. Jeho zarputilost v záloze nám teď chybí.

            • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

              smely (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 09:44 |  
              0 0

              zdravim pratele, z rozhodnuti zrusit predesle rozhodnuti je mi osobne velmi smutno, stydim se a mazu si Kisela z telefonu...Nejen, ze tym je totalne na dne, ale my uz jsme v situaci kdy dokonce ani slovo nedela muze a cest a historicky odkaz klubu jsou zaslapany tlupou bezcharakternich nymandu... Ted jsme konecne vsem opravnene pro smich a ja budu tuhle "krivarnu" velmi tezce zkousavat...hanba nasemu vedeni.

              • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

                Markus     před 11 lety 23.04.2014 14:03 |  
                0 0

                Co na to říci, vypadá to tak. Ach jo :(

          • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

            Citrus (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 10:16 |  
            0 0

            Z mého pohledu je naprosto v pořádku, že Berkovec nebude chytat. Celá tahle "koncepce" je od začátku nesmysl. Akorát snaha získat pár kladných bodů od pisálků. Já radši volím body na hřišti. A nebo chcete-li, zájem jednotlivce nemůže být nad zájmem klubu. My se tady klepeme o přežití a přesto mnoho lidí volá po hrdinských gestech. Hostování se dohodlo před sezonou a obě strany dobře znaly podmínky a souhlasily s nimi.
            A jen tak mimochodem, když se podíváte na ten slavný západ, který nám má být tím velkým vzorem, tak ani zde není zdaleka neobvyklé využívat zákazu startu. Ale jako obvykle se poukazuje jen na to, co se hodí. Pro mě je jedinou chybou, že se tahle blbost vůbec vyhlásila do světa a ještě k tomu v rozehrané sezoně. Je dobře, že si to v klubu uvědomili.

      • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

        Kornovo     před 11 lety 23.04.2014 07:45 |  
        0 0

        ja vam rozumim panove, ta zmena nazoru nekolik dni pred zapasem je k smichu. ale zkuste se vzit do pozice martina, nebylo by to pro nej snadne nastoupit proti svym. nekdo to tu prirovnaval ke courtoisovi z chelsea, ktery chyta za atletico, ale ten brankar byl v londyne jen parkrat a neodehral za ne ani minutu, berky je slavista. o kiselovi si taky zacinam myslet svoje, ale nejvic me stve, ze takoveho cloveka bez zkusenosti dosadi na tak dulezity post. bez zmeny vedeni to evidentne nepujde. mimochodem, vite nekdo kdy se alex pastoor omluvi dusanu uhrinovi?

        • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

          Tomski     před 11 lety 23.04.2014 08:39 |  
          0 0

          moc nechápu proč by se Pastoor tomu kastrolovi měl omlouvat...je to lhář, protože v televizi říkal, že mu nerozuměl a že Nando česky neumí a jinde tvrdil, že je to na deset zápasů...přitom v reportáži je slyšet, že na něj česky řve...

      • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

        Travinho     před 11 lety 23.04.2014 08:02 |  
        0 0

        Podle mě není čas na hrdinství, i pro berkyho by to bylo špatně. Potom by mu buď fanoušci bohemky nebo slavie neodpustili, zvlášť když brankář je velmi citlivý post. Když se vžiji do své role, tak si nejsem schopen představit, jak bych byl schopen proti slavii, pro kterou je to životně důležitý zápas, chytat na plno. Já se pod rozhodnutí vedení podepisuju, nemůžeme zadarmo půjčovat hráče týmům, které s náma hrají o záchranu a ještě je nechat hrát...

      • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

        Tomski     před 11 lety 23.04.2014 09:20 |  
        0 0

        nečekal jsem, že na SN se budeme mezi sebou za určité názory označovat za ufňukance...

    • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

      AlesJa     před 11 lety 23.04.2014 07:37 |  
      0 0

      Havránek

      • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

        spino     před 11 lety 23.04.2014 08:25 |  
        0 0

        Tak to by snad neměl být problém. Nemyslím si, že je to příliš kvalitní brankář. ;)

        • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

          travel (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 08:34 |  
          0 0

          Nojo,ale to by museli rozhodčí pískat rovinu a my trefit branku.

          • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

            spino     před 11 lety 23.04.2014 08:42 |  
            0 0

            Mohlo by se to pískání trochu zlepšit. Euro v Edenu nebude, takže Peltova klika odpadla. Teď ještě zvládnout tu Berbrovu.

          • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

            AlesJa     před 11 lety 23.04.2014 08:53 |  
            0 0

            trefit branku, někdo by to měl říci Juharovi, jinak ani jeden náhradník není žádný zázrak, my musíme dát pozor hlavně Lietavu,Horu,Nerada a Radu

      • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

        Ladislav (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 08:31 |  
        0 0

        No moment pánové, Slavia nezakázala start Berkymu v derby, právě naopak, ale chce za to finanční kompenzaci, na což má podle smlouvy právo. To je problém Bohemky, že na to nemá finance a nikdo je taky nenutil, aby takovou smlouvu podepisovali ... Ona jedna věc je otevřenost, ale nesmí to hraničit s blbostí a s poškozováním vlastních zájmů.

        • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

          Ravik     před 11 lety 23.04.2014 09:06 |  
          0 0

          Ladislav má pravdu, takže klid s hysterií, že Kisel odvolává co odvolal. A to, že Berky nebude v báně je nejlepší řešení.

          • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

            Markus     před 11 lety 23.04.2014 09:14 |  
            0 0

            No hurá, o kauzu méně, tohle jsme přečkali se ctí.

        • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

          onceiwasadeadbeat     před 11 lety 23.04.2014 11:29 |  
          0 0

          Tím pádem Slavia jedná v rozporu se svým dřívějším prohlášením. Kdyby to tak nebylo, prostě by Berkovce nechala nastoupit a finanční kompenzaci nežádala. Kisel si zavařil sám naprosto nevynuceným tahem a vůbec nerozumím snahám vysekat ho z toho.

          Málokomu z nás asi bude vadit, že Slavia jedná v souladu s běžnou (a vcelku pochopitelnou) praxí - potíž je v tom, že se proti takovým postupům ne tak dávno vymezila. Je to další přešlap, kterým Kisel Slavii znemožnil, a proto pevně věřím, že od příští sezony si bude hrát na manažera někde jinde.

    • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

      Aloha     před 11 lety 23.04.2014 09:32 |  
      0 0

      Já myslím, že to je jedno, protože proti nám ten golman stejně podá životní výkon jako vždycky

      • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

        Markus     před 11 lety 23.04.2014 09:37 |  
        0 0

        To je fakt, všechny naše střely silou vůle vytlačí mimo branku nebo aspoň na tyč :D

        • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

          Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 10:19 |  
          0 0

          Dobré dopoledné Vám všem přátelé.
          Nikoho nijak označovat nebudu. Dokonce chápu, že např. pan Ladislav to vidí tak, že jsme nikomu nic nezakázali, akorát to chceme zaplatit. Tak se ale prosím pěkně podívejte na prohlášení p. Kisela z před několika dní. V tom prohlášení je meritum věci o kterém píšu a které je příčinou. Tak jsme měli narovinu říci hned, že naši hráči na hostování proti nám hrát nebudou a měli jsme to držet.
          Jinak mi samozřejmě není jedno, že za nás chytá, při vší úctě k R. Černému, prostě 40letý chlap, který už má viditelné problémy s některými pohyby a 35letý Čontofalský, který......., ale to už jsem tu několikrát říkal.
          Respektuji názory těch, kdo to vidí jinak než já, a budu se snažit si z nich vzít všechna vyjmenovaná pozitiva. Ale ruku na srdce, opravdu jich moc není a Barrovi za podporu děkuji, aspoň v tom nejsem sám.
          Přeji Vám krásný den.
          Jsem zvědav na to, jak se "cinklý pán" teď bude muset postarat o jiný zdroj peněz, když mu nevyšla ta příprava a pořádání EURA a co a kde bude zase podojeno a jaké překvapivé výsledky se udějí. Moc se mi nechce věřit, že by "rudochové" pustili pohár a Brno po "překvapivé" výhře v Teplácích a Ostrava u "okurkářů" se teď možná postarají o další překvapení.
          Dle statistiky mého kamaráda a přítele, dlouholetého prvoligového rozhodčího J. Stieglera (doufám, že mu neublížím), už bylo letos sparťanským chudáčkům odpuštěno 6 penalt. Jen mi mrzí, že se neobjevila "Paclíkova taška", ta Křetínského byla až neuvěřitelně prázdná. Ale to je už jedno, protože mistr je znám.
          Sokrates55

        • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

          Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 10:19 |  
          0 0

          Dobré dopoledné Vám všem přátelé.
          Nikoho nijak označovat nebudu. Dokonce chápu, že např. pan Ladislav to vidí tak, že jsme nikomu nic nezakázali, akorát to chceme zaplatit. Tak se ale prosím pěkně podívejte na prohlášení p. Kisela z před několika dní. V tom prohlášení je meritum věci o kterém píšu a které je příčinou. Tak jsme měli narovinu říci hned, že naši hráči na hostování proti nám hrát nebudou a měli jsme to držet.
          Jinak mi samozřejmě není jedno, že za nás chytá, při vší úctě k R. Černému, prostě 40letý chlap, který už má viditelné problémy s některými pohyby a 35letý Čontofalský, který......., ale to už jsem tu několikrát říkal.
          Respektuji názory těch, kdo to vidí jinak než já, a budu se snažit si z nich vzít všechna vyjmenovaná pozitiva. Ale ruku na srdce, opravdu jich moc není a Barrovi za podporu děkuji, aspoň v tom nejsem sám.
          Přeji Vám krásný den.
          Jsem zvědav na to, jak se "cinklý pán" teď bude muset postarat o jiný zdroj peněz, když mu nevyšla ta příprava a pořádání EURA a co a kde bude zase podojeno a jaké překvapivé výsledky se udějí. Moc se mi nechce věřit, že by "rudochové" pustili pohár a Brno po "překvapivé" výhře v Teplácích a Ostrava u "okurkářů" se teď možná postarají o další překvapení.
          Dle statistiky mého kamaráda a přítele, dlouholetého prvoligového rozhodčího J. Stieglera (doufám, že mu neublížím), už bylo letos sparťanským chudáčkům odpuštěno 6 penalt. Jen mi mrzí, že se neobjevila "Paclíkova taška", ta Křetínského byla až neuvěřitelně prázdná. Ale to je už jedno, protože mistr je znám.
          Sokrates55

        • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

          Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 10:20 |  
          0 0

          Dobré dopoledné Vám všem přátelé.
          Nikoho nijak označovat nebudu. Dokonce chápu, že např. pan Ladislav to vidí tak, že jsme nikomu nic nezakázali, akorát to chceme zaplatit. Tak se ale prosím pěkně podívejte na prohlášení p. Kisela z před několika dní. V tom prohlášení je meritum věci o kterém píšu a které je příčinou. Tak jsme měli narovinu říci hned, že naši hráči na hostování proti nám hrát nebudou a měli jsme to držet.
          Jinak mi samozřejmě není jedno, že za nás chytá, při vší úctě k R. Černému, prostě 40letý chlap, který už má viditelné problémy s některými pohyby a 35letý Čontofalský, který......., ale to už jsem tu několikrát říkal.
          Respektuji názory těch, kdo to vidí jinak než já, a budu se snažit si z nich vzít všechna vyjmenovaná pozitiva. Ale ruku na srdce, opravdu jich moc není a Barrovi za podporu děkuji, aspoň v tom nejsem sám.
          Přeji Vám krásný den.
          Jsem zvědav na to, jak se "cinklý pán" teď bude muset postarat o jiný zdroj peněz, když mu nevyšla ta příprava a pořádání EURA a co a kde bude zase podojeno a jaké překvapivé výsledky se udějí. Moc se mi nechce věřit, že by "rudochové" pustili pohár a Brno po "překvapivé" výhře v Teplácích a Ostrava u "okurkářů" se teď možná postarají o další překvapení.
          Dle statistiky mého kamaráda a přítele, dlouholetého prvoligového rozhodčího J. Stieglera (doufám, že mu neublížím), už bylo letos sparťanským chudáčkům odpuštěno 6 penalt. Jen mi mrzí, že se neobjevila "Paclíkova taška", ta Křetínského byla až neuvěřitelně prázdná. Ale to je už jedno, protože mistr je znám.
          Sokrates55

          • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

            Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 10:21 |  
            0 0

            Omlouvám se, nějak mi to nešlo a najednou hned 3x.
            Mea culpa.
            Sokrates55

            • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

              Ladislav (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 11:23 |  
              0 0

              Dobrý den Sokrate, já respektuji názory druhých, ale smlouvy by se měly dodržovat. Co je psáno, to je dáno. Naše vyhlášení o otevřenosti bylo ovšem velmi nešťastné, samozřejmě ne co se týče obsahu, ale načasováním. Mělo se to udělat v létě, před novou sezonou a v klidu. A ne si hrát na grandy, když jsme po pás v bahně a topíme se. To samé s trenérem, Koubek by nás v pohodě zachránil a pokud mermomocí chtěli holandského trenéra, měli to udělat také až po sezoně … Ale bohužel se to už nedá vrátit.
              Ale musím se smát, jak to krásně funguje, co kterému klubu dali jeho zakladatelé do vínku, tak se i chová. Slavia vznikla jako vlastenecký řečnický spolek, tzn. v podstatě na demokratických principech a tak se i chová. Naproti tomu Sparta měla jako předobraz antickou Spartu, tedy vojenský stát a vlastně diktaturu a tak i funguje.

              • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

                Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 17:14 |  
                0 0

                Dobré odpoledne přeji pane Ladislave.
                Jsem rád, že jsem se ve Vás nemýlil a děkuji.
                Sokrates55

                • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

                  Ladislav (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 17:55 |  
                  0 0

                  Není opravdu zač.

  5. Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

    Markus     před 11 lety 23.04.2014 09:23 |  
    0 0

    Už aby bylo 28.4.2014, to bude schůze věřitelů společnosti FALKONIDA, a.s. u krajského soudu v Českých Budějovicích.

  6. Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

    naplavnik     před 11 lety 23.04.2014 09:40 |  
    0 0

    Ohledně Berkovce, já jsem rád, že nebude chytat. Přeci jen je to velmi důležitý zápas obou týmů (ani jeden se neplacatí ve středu tabulky), a při určitém scénáři, kdyby třeba Martin zavinil penaltu, nebo by mu vypadla Juharova střela z půlky ;-) by pěkně dlouho čelil spekulacím, že to svému mateřskému klubu "nechal" a nakonec např. utopil klokana. S jakou záští od bohemáků by potom musel dochytat sezónu, to by jej mohlo taky pěkně semlít a v létě opět řešíme, koho do té brány postavit.

    Obecně si myslím, že je správné když hostující hráči hráči mohou proti svému týmu nastoupit, v tomto kritickém případě se však můžeme vyhnout případným spekulacím, které by mohly odrovnat nadějného gólmana.

    Pokud je však pravda, že to vychází z rozhodnutí klokana ohledně finanční kompenzace, tak se to mělo v tomto duchu komunikovat a neumožnit, aby si nás nás Koneční opět brali do úst.

    • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

      Tomski     před 11 lety 23.04.2014 09:43 |  
      0 0

      už včera jsem psal, že Konečný je převlečený Tittelbach...

      • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

        Markus     před 11 lety 23.04.2014 09:53 |  
        0 0

        Klid, kdo se o fotbal opravdu zajímá, volí seriozní média a tyhle kašpary ignoruje. Mám to štěstí v neštěstí, že několik mých kolegů jsou věrní sparťané. O fotbale s nimi nediskutuji, dodržujeme status quo, diskuze na tohle téma je tabu :) Nicméně když se baví mezi sebou, občas prohodí i věci na adresu Slavie a popravdě o nás mají větší mínění a respekt, než by měl člověk dojem z diskuzí zde. Rozhodně u nich nepozoruji deformaci bulvárem, naštěstí, protože jinak bych ten status quo musel asi porušit.

        • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

          Tomski     před 11 lety 23.04.2014 10:10 |  
          0 0

          já mám kamarády ze Sparty a kromě špičkování spolu můžeme o fotbale věcně diskutovat...ať o nás nebo o nich a většinou to má úroveň...

    • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

      lassiter     před 11 lety 23.04.2014 10:33 |  
      0 0

      Byla by to pro Martina rozhodně ne úplně záviděníhodná situace, ale tohle jsme měli nechat na něm a na Bohemce. Ve světle halasného ohlášení nových pořádků z před pár týdnů je nynější rozhodnutí Slavie je ubohé a trapné. Ach jo.

      • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

        Barra     před 11 lety 23.04.2014 11:04 |  
        0 0

        Yes sir, souhlasim.

    • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 11:08 |  
      0 0

      Nevidím Martinovi do hlavy ale myslím, že je asi rád. Vzpomínám jak popisoval Hašek ve své knize situaci kdy musel za Duklu chytat proti Pardubicím a kdyby vyhráli tak by Pardubice spadli. Dopadlo to tak, že zahodil dres Dukly a se slovy, "Přeci sám sebe nepošlu do druhý ligy" odmítl nastoupit. U Martina je ta situace stejná a jak tu všichni píšou. Buď by zachytal a pak by sám sebe nejspíš poslal o soutěž níž nebo by se mu něco nepovedlo a měl by v šatně peklo. A myslím, že kdyby šel za trenérem a chytat odmítl tak by to taky dostal slušně sežrat a třeba by si už do konce sezony ani nekopl a běhal se sporttesterem po parku. Takže vzhledem k situaci je nejlepší možné řešení mu to zakázat z úrovně klubu. A že si do nás rejpne nějakej sparťanskej konečník mě nezajímá. Vzhledem k šaškárnám s vyhozením Koubka a instalováním Pastoora nebo před tím trapné nahrazení Poustky Strakou je tohle jen taková blbůstka. Za kašpary jsme už několik let. A kdyby Berkovec chytal a fakt nás dolu poslal tak do nás budou rejpat taky...

      • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

        slaviator     před 11 lety 23.04.2014 16:58 |  
        0 0

        souhlas, akorát Straka nahradil Petrouše... ne Poustku... ten přišel dohrát sezonu po Strakovi :)

      • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

        slaviator     před 11 lety 23.04.2014 16:58 |  
        0 0

        souhlas, akorát Straka nahradil Petrouše... ne Poustku... ten přišel dohrát sezonu po Strakovi :)

    • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

      onceiwasadeadbeat     před 11 lety 23.04.2014 11:38 |  
      0 0

      Souhlasím, že pro Berkovce to nemohlo dopadnout líp. Asi ani on sám moc netoužil ocitnout se v situaci, kdy dobrým výkonem ohrozí setrvání Slavie v lize a špatným dá prostor ke vzniku spekulací, že podrazil Bohemians.

      Konečný si nás ale výjimečně dobírá po právu.

      • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

        Tomski     před 11 lety 23.04.2014 11:50 |  
        0 0

        sice po právu, ale ve své rétorice...chybí mi vyjádření obou klubů a možná i Berkyho...pod článkem je podepsán Janega...

  7. Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

    carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 10:37 |  
    0 0

    Neví někdo, jestli na Bohemku bude připravenej Boudjemaa?Případně na jakou dobu bude chybět ?

    • Re: Michal Smejkal: Sestup si nepřipouštím. Věřím, že to zvládneme

      naplavnik     před 11 lety 23.04.2014 11:19 |  
      0 0

      Na rovinu, s Damienem vůbec nepočítám, a pokud bude chybět pouze v neděli, budeme ještě asi rádi. Vypadalo to asi na výron, snad ne urvaný vazy, takže snad příští týden.

  8. Damková

    Mike     před 11 lety 23.04.2014 11:00 |  
    0 0

    Jen pro zajímavost, dneska Dáša ve Sportu rozebírá sporné situace a ve všech 3 případech dává zapravdu Proskemu- faul na Tecla před 1.gólem byl, , penalta pro zákroku na Smejkala správně neodpískaná a žlutá pro Nevese správně udělená. Ta kráva si ohýbá pravdila jak chce, minulý týden se vyslovila pro obě penalty v Příbrami. I když Sport a Procházka v Hattricku- článek jistě každý už četl- http://www.efotbal.cz/clanek-129099-Sudi-zenou-Slavii-z%C2%A0ligy-Dochazi-jim ,-ze-tak-soutez-i-oni-sami-prijdou-o-penize.html- viděli situace naprosto opačně.
    Začíná mi připomínat ministra proagandy Goebbelse, který také do poslední chvíle tvrdil, jak německá vojska drtí nepřítele na všech frontách, přitom Jegorov a Kantaria už věšeli rudou vlajku na Reichstag.

    • Re: Damková

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 11:09 |  
      0 0

      Hodnocení švába z Plzně je v tomhle zápase naprosto irelevantní.

    • Re: Damková

      Kactus     před 11 lety 23.04.2014 11:14 |  
      0 0

      ono ji to jeji vecne lhani dozene. nikdy nas nemela prilis rada, vlastne od doby kdy ji jeste v roli rozhodci na strahove myslim Pitak neco ne prilis lichotiveho rekl

    • Re: Damková

      spino     před 11 lety 23.04.2014 11:16 |  
      0 0

      Pozor na Barru!

    • Re: Damková

      naplavnik     před 11 lety 23.04.2014 11:25 |  
      0 0

      Tak Dagmar je v roli takového Grygárka, její úkol je vše, co je v zájmu Berbra, prostě pokrýt. Ale tak zase jí to přejte, finančně škodná na tom asi nebude... Stejně si myslím, že zase tak nějak nazrává doba pro pokračování "Ivánku, kamaráde..." No ale to by na tom asi musel mít někdo zájem, že...

    • Re: Damková

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 11:28 |  
      0 0

      Tak to je fakt klasicky česky bizarní situace. Všichni jsme si rovni, ale někteří si jsou rovnější, že?

      By mě zajímalo, proč mají rozhodčí takový zájem kiknout SKS z ligy?

      • Re: Damková

        spino     před 11 lety 23.04.2014 11:50 |  
        0 0

        Už se to tu psalo. Aleš nezaplatil Berbrovi jízdné.