Přípravná utkání

Slavia - Metalurg Doněck 1:1

V posledním zápase na herním soustředění remizovala Slavia s Metalurgem Doněck 1:1. Slavii opět chyběl zraněný Tomáš Necid, naopak první minuty v přípravě odehrál Tomáš Mičola. Jedinou branku Slavie vstřelil Milan Nitrianský.

Slavia - Metalurg Doněck 1:1 (1:0)
Branky:
 41. Nitrianský - 65. Karetnyk

Slavia 1. pol.: Čontofalský - Nitrianský, Škoda, Neves, Zmrhal - Gecov, Lička - Boudjemaa, Piták, Juhar - Vošahlík
Slavia 2. pol.: Čontofalský - Nitrianský, Škoda, Neves, Ritchie - Gecov, Zmrhal - Prošek, Boudjemaa (67. Mensah), Juhar (71. Mičola) - Vošahlík (83. Vyhnal)

Trenér Miroslav Koubek postavil až na dvě výjimky očekávanou základní jedenáctku. První výjimkou byl post brankáře, kde Rakovana, který v nejsilnějších sestavách nastupoval doposud, nahradil Čontofalský. Trenér Koubek po zápase vysvětlil, že Rakovan je nemocný. V útoku také chyběl stále zraněný Tomáš Necid, přesunul se tam tak Vošahlík a na jeho místo na pravé záloze nastoupil Damien Boudjemaa. Dlouho se hrál vyrovnaný zápas bez větších šancí. Slavia si sice vytvářela náznaky zajímavých ofenzivních akcí, ty ale nevedly k nebezpečným zakončením. A tak první tutovka zápasu přišla až po půlhodině hry a připsal si ji ukrajinský tým, Danilovu střelu do odkryté branky zneškodnil skluzem Škoda. V 41. minutě se radovali slávisté, po skrumáži ve vápně sice nejprve neprostřelil brankáře Yashkova Vošahlík, míč však do sítě dopravil dorážející Nitrianský - 1:0. Stejným výsledkem také skončila první půle.

Do druhého poločasu nahradil Ličku Ritchie a Zmrhal se přesunul do středu zálohy, místo Pitáka přišel na hřiště Prošek a Boudjemaa se posunul z pravého kraje zálohy na pozici pod hrotem. Doněck vyrovnal v 65. minutě střelou Karetnyka zpoza vápna. O pět minut později sice Zmrhal dopravil míč do sítě Doněcku, ovšem již předtím se pískal faul Nevese a branka tak neplatila. Do konce zápasu se už nic zajímavého nestalo a zápas skončil remízou 1:1.

Po zápase trenér Koubek uvedl, že testovaný stoper Roger da Costa není lepší než stávající stopeři v kádru a Slavii tak neposílí.

Komentáře (221)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Metalurg Doněck před zápasem

    edenian     před 11 lety 10.02.2014 09:57 |  
    0 0

    Koubek neprekvapi :-)

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck před zápasem

      Chlupp (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 12:28 |  
      0 0

      Contofalsky nedokaze vychytat nulu...neda se konecne prohodit s Berkovcem?
      Byla by to idealni dvojice golmanu...Berkovec, Rakovan.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck před zápasem

        carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 15:58 |  
        0 0

        Berkovec dochytá jaro v Bohemce blesku

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck před zápasem

          Kactus     před 11 lety 11.02.2014 10:31 |  
          0 0

          a zajimaji se o nej rumuni ...

  2. Re: Slavia - Metalurg Doněck před zápasem

    japhy     před 11 lety 10.02.2014 10:09 |  
    0 0

    Mám to chápat tak, že se opět " z lehkého zranění " ( tentokrát Necka) stane půlroční hospitalizace nebo mi něco uniklo?

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck před zápasem

      PetCC     před 11 lety 10.02.2014 10:12 |  
      0 0

      Spíš to vidím naopak, Necida netřeba zkoušet, kvalitu má i bez toho, takže je lepší ho ušetřit možnosti zranění a nechat ho hrát až naostro.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck před zápasem

        edenian     před 11 lety 10.02.2014 10:20 |  
        0 0

        Vzhledem k sestave bych rekl, ze by Necku postavil, kdyby mohl.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck před zápasem

        YsoEz     před 11 lety 10.02.2014 10:20 |  
        0 0

        V této fázi přípravy snad už by mělo jít o sehrání kádru a budování automatismů a ne o zkoušení. Snad to nebude nic važného

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck před zápasem

      RaDDa521     před 11 lety 10.02.2014 10:41 |  
      0 0

      Podle onlinu Ukrajinců je Necka na lavičce, tak třeba do zápasu ještě nastoupí.

  3. Re: Slavia - Metalurg Doněck před zápasem

    Edwardtheiron     před 11 lety 10.02.2014 10:25 |  
    0 0

    Doněck má na svých stránkách u toho zápasu uveden TV a v diskuzi pod on-line píše někdo, že to bude na TRK Futbol /azbukou, nemám na klávesnici/. Já to ale zatím nenašel, nebyl někdo úspěšnější?

  4. Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

    slaviator     před 11 lety 10.02.2014 10:43 |  
    0 0

    Quelhare, měl jsi pravdu, když jsi včera tvrdil, že "pro zapas v Olomouci je naopak z pripravy stoprocentne jasnych osm pozic: Rakovan, Nitriansky, Skoda, Neves, Gecov, Licka, Pitak a Necid. Tri zbyli hraci navic budou na 90% Vosahlik, Juhar a Zmrhal." Bohužel nechápu, proč akorát místo perspektivního Rakovana (který na podzim rozhodně nezklamal) chytá neperspektivní Čontofalský, moc nechápu Koubokovo lpění na Zmrhalovi na levém beku (proč nezkusí Tusjaka?), trochu nechápu Nitrianského na pravém beku (bohužel kromě Dostála ale na tento post nemáme už nikoho jiného) a hlavně nechápu lpění na Juharovi v sestavě (na úkor třeba Mensaha). A nechápu opomíjení Proška.

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

      spino     před 11 lety 10.02.2014 10:45 |  
      0 0

      Pořád tady nikdo vlastně neřekl, kdo toho Zmrhala drží v sestavě. Kisel? Řebíček? Agent? Rodiče? Tajemná síla?

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

        slaviator     před 11 lety 10.02.2014 10:48 |  
        0 0

        Ještě když byl Kisel kapitánem, tak nad ním držel ochrannou ruku on.

        Nic proti, Zmrhal není podle mě špatnej hráč, má techniku, je rychlej, míč mu nepřekáží - ale je alibista a podle mě se hodí daleko víc do středu pole než na beka, kde by měl hrát spíše Tusjak...

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

          spino     před 11 lety 10.02.2014 10:52 |  
          0 0

          Souhlas, alibista je, proto by možná měl také pocítit přetlak v kádru a nemít jisté místo. Myslím, že s prostorem,který dostává, by Prošek a TUsjak naložili lépe. Tusjak na levou zálohu místo Juhara.

          • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

            slaviator     před 11 lety 10.02.2014 11:05 |  
            0 0

            Tusjak na beka a na levou zálohu, zatím podle přípravy, by docela se hodil Mensah.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

        Nosorozec     před 11 lety 10.02.2014 10:51 |  
        0 0

        Jirka Lála řikal, že když nebude Koubek stavět Zmrhala, tak ho pošle do gazu a zabije mu mimi :D

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

          spino     před 11 lety 10.02.2014 10:52 |  
          0 0

          Kde to psal?

          • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

            Nosorozec     před 11 lety 10.02.2014 10:54 |  
            0 0

            To je vtip, prosimtě ;)

            • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

              spino     před 11 lety 10.02.2014 11:37 |  
              0 0

              Aha. :D byla to na superalavii jeho častá hláška.

              • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

                Nosorozec     před 11 lety 10.02.2014 11:44 |  
                0 0

                no právě proto :D

                • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

                  spino     před 11 lety 10.02.2014 15:00 |  
                  0 0

                  Lálu bychom teď potřebovali na hokeji proti Benýškovi. ;)

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

        japhy     před 11 lety 10.02.2014 11:13 |  
        0 0

        Je v repre a když k tomu pravidelně nastupuje v základu ve svým klubu, plus mládí - nejsnáze zobchodovatelné zboží...

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

          judy     před 11 lety 10.02.2014 11:19 |  
          0 0

          Jak říkate vyloženě špatný není, je mladý , je to reprezentant, může nastoupit na více postů , plní pokyny trenéra, v neposlední řadě je oblíbený u Kisela.. toho kluka jednou prodáme za nemalé peníze a ty se budou hodit... Kdo tu prosazuje Tusjaka tak si uvědomte že je ještě o rok starší a nedokázal ani chlup toho co Zmrhal.... Tím nechci říct že je špatný , na vlasntí oči jsem ho snad nikdy neviděl a myslím že polovina z vás kdo ho tu pasuje do základu taky ne.

          • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

            Pepino44     před 11 lety 10.02.2014 11:48 |  
            0 0

            Tak já jsem Tusjaka viděl hrát několikrát,ale moc mi nepřesvědčil. Moc se mi líbil kdysi v letní přípravě po příchodu Čonky, kdy Čonka hrál beka a Tusjak před ním. To byla paráda jak si ti kluci rozuměli. Potom ale šli oba dva až nečekaně dolu. Tusjak zmizel v propadlišti a Čonka hrál až nepochopitelně špatně.

            • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

              judy     před 11 lety 10.02.2014 11:50 |  
              0 0

              Ten Čonkův propad jsem vůbec nepochopil , ten kluk to v sobě měl a min. mě přesvědčil že bude velkou posilou ale co se stalo to ví asi jen on sám.. :/

            • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

              judy     před 11 lety 10.02.2014 11:57 |  
              0 0

              Nj vlastně, teď jsem si uvědomil že jsem Tusjaka hrát viděl právě nad Čonkou... vskutku krátká pamět .. :/

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

      japhy     před 11 lety 10.02.2014 11:15 |  
      0 0

      Nitro, ať hraje, jak hraje, často se přimotá ke gólu. Ať na té či na druhé straně :)

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

      quelhar (admin)     před 11 lety 10.02.2014 11:34 |  
      0 0

      Taky toho dost nechapu, no :o/ Ale odhadnout Koubka po jeho drivejsich vyjadrenich proste neni tak tezke. Nejvic jsem neprijemne prekvapeny Contofalskym, doted v nejsilnejsi sestave chytal Rakovan. Tam dle meho asi nehraje roli vykonnost, ale postaveni v tymu a vek.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

        Nosorozec     před 11 lety 10.02.2014 11:46 |  
        0 0

        Neboj, i kdyby na začátku jarní části chytal Čonto, tak Rakovan se do brány brzo dostane, protože se blíží čas zahrádkářských prací. :)

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

        slaviator     před 11 lety 10.02.2014 11:48 |  
        0 0

        Čontofalskému už prej pořídili na štípání dříví špalek, aby nemusel štípat už na zemi...

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

          Nosorozec     před 11 lety 10.02.2014 11:52 |  
          0 0

          i ten špalek může bejt nebezpečnej, pokud si na něj někdo položí hlavu

          • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

            edenian     před 11 lety 10.02.2014 13:37 |  
            0 0

            U nej staci noha.

            • Re: Slavia - Metalurg Doněck 0:0 v 1. pol.

              spino     před 11 lety 10.02.2014 15:01 |  
              0 0

              V létě bych udělal rošádu s Bohemkou. Berkovec x Čonto

  5. nevíte co s Costou?

    sicilianbrno     před 11 lety 10.02.2014 11:37 |  
    0 0

    Jelikož nenastoupil a asi nenastoupí, tak mě něco říká, že na testech neuspěl, netušíte někdo konkretněji?

    • Re: nevíte co s Costou?

      judy     před 11 lety 10.02.2014 11:56 |  
      0 0

      Nevím tak nějak jsem doufal že "vyžene" Nevese ze sestavy a bude dvojice Škoda,Costa ( Dobrotka ) protože mě moc Neves nepřesvědčil ale na stoperu jsem ho po příchodu neviděl tak se nechám překvapit a doufám že mile :)

    • Re: nevíte co s Costou?

      judy     před 11 lety 10.02.2014 11:56 |  
      0 0

      Nevím tak nějak jsem doufal že "vyžene" Nevese ze sestavy a bude dvojice Škoda,Costa ( Dobrotka ) protože mě moc Neves nepřesvědčil ale na stoperu jsem ho po příchodu neviděl tak se nechám překvapit a doufám že mile :)

  6. Juhar

    japhy     před 11 lety 10.02.2014 11:46 |  
    0 0

    Myslíte, že je v lidských silách naučit ho aplikovat pravidlo o ofsajdu v praxi?

    • Re: Juhar

      ortevor     před 11 lety 10.02.2014 13:38 |  
      0 0

      myslim ze ne...kde neni alespon trivialni herni inteligence, tak neni nadeje na zlepseni...

      • Re: Juhar

        bongor     před 11 lety 11.02.2014 06:05 |  
        0 0

        My nemít Juhara,tak si ho budeme muset vymyslet.Jasně že to není Zlatan,nebo pan Niestelroi,který celý zápas vždycky číhal v rovině s obranou a potom do toho kopnul a byl z toho gól.Kdo ale od něj čekal,že bude uchvacovat kličkami ala Messi,tak byl z jeho hry dost otrávenej.Nevím ,jestli i tihle dva jsou taky tak hloupí jako Juhi,nebo jestli je to takovej způsob,ke kterému ty ofsajdy prostě patří a s herní inteligencí to nemá nic společného.Ale každopádně dávali nebo dávají góly,které rozhodují.Nakonec i ten Juhar je zatím naším nejlepším střelcem.

  7. Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:0 v 2. pol.

    Nosorozec     před 11 lety 10.02.2014 11:54 |  
    0 0

    V posledních dvou zápasech už tři neuznaný góly...

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:0 v 2. pol.

      pl3     před 11 lety 10.02.2014 11:58 |  
      0 0

      což je myslím dobrá příprava na ligu...

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:0 v 2. pol.

      Maeden (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 11:58 |  
      0 0

      Dokonalá simulace podmínek v kapr lize...

  8. Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 12:15 |  
    0 0

    Tak myslim, že po dnešnim zápase musí bejt Tusjakovi, Bazalovi a spol jasný, že s nima Koubek prakticky nepočítá, Tusjakovi nedal za poslední dva zápasy ani čichnout. Ten musí mít motivaci jak blázen teda. Doufam, že ho alespoň pošleme zpět do Táborska, jinak bude celý jaro sedět na tribuně nebo hrát za juniorku a to fakt u něj nemá význam. Po těch výkonch teda zatim nemám extra pocit, že by to v lize mělo být diametrálně odlišný. Předpokládám, že Koubek bude opět chválit konfrontaci s dravým a technicky vyspělým soupeřem. Za tři zápasy 1 vstřelený gól. Nevim nevim, snad to tam v lize budeme sázet.

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      Edwardtheiron     před 11 lety 10.02.2014 12:23 |  
      0 0

      V podstatě souhlas, ale říkat se to tady nesmí. Hned se do nás pustí, že brečíme...:-)

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        PetCC     před 11 lety 10.02.2014 12:25 |  
        0 0

        A koho mají takové komentáře, mimo mentálních masochistů, bavit číst? :-)

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          Edwardtheiron     před 11 lety 10.02.2014 12:29 |  
          0 0

          Já nevím, co je na tom masochistického, když vidíš realitu, nemluvě o tom, že u těch komentářů nikde není napsáno, že je povinností si je přečíst. :-)

          • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

            PetCC     před 11 lety 10.02.2014 12:48 |  
            0 0

            Však já je taky většinou nečtu.
            A když vidím realitu a ta za moc nestojí, tak nemám potřebu o tom ještě číst. V tom je ten masochismus. Že to někomu vyhovuje, to mu neberu, ale mě ne, já hledám řešení a něco pozitivního.

            • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

              Edwardtheiron     před 11 lety 10.02.2014 12:51 |  
              0 0

              Těch řešení jsou tady denně stovky, problém je, že se nás na to nikdo neptá. :-D

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          Maeden (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 12:35 |  
          0 0

          Po Constantě se nadávalo, že trenér nepostavil nové posily, které strávily s týmem jednu noc na hotelu.
          Proti Bulharům hráli skoro všichni, zase panovalo rozčarování, že nám ne a ne vykrystalizovat základ.
          Teď Koubek nasadil plánovanou základní jedenáctku pro úvod jara a střídal decentně, logicky se dal čekat pláč, že někdo z cca 25 hráčů se na plac nepodívá...

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      Falk     před 11 lety 10.02.2014 12:28 |  
      0 0

      Je mi líto mladých ,někteří mají pořad jistou sestavu ač hraji špatně ,kdyby je posadil na lavičku vzniklo by konkurenční prostředí,a i jejich výkonu to pomůže ,žádná změna,žádný mladoch,musí hrát "posily" Koubku a Kisele ,vsazite příliš na své oblíbence,aby Vám to nestrhalo vaz,těším se na Liberec a na Olomouc

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        doctorex (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 12:44 |  
        0 0

        Já nevím... Pod pokličku nevidíme, na tréninku nejsme. Třeba se vážně jeví lépe Zmrhal s Čontofalským než Rakovan s Tusjakem.

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 12:55 |  
          0 0

          Ano to může být pravda samozřejmě. Ale podle výsledků to zatim tak nevypadá. Nicméně i když jde o přípravu, něco přece jen vypovídá. Není útočník nejsou góly.

          • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

            Maeden (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 13:05 |  
            0 0

            Tak nevím, já jsem rozhodně nečekal, že Koubek implantuje Juharovi do mozku čip, který zvýší jeho fotbalové IQ o 50 bodů, ani že z Vyhnala nám v juniorce nepozorovaně vyrostl zabiják, který bude v lize sázet jeden fík za druhým, ačkoliv se mi v přípravě proti Žižkovu i Vlašimi celkem líbil.
            Když nebude moct hrát Necka, v útoku to prostě bude podobné jako na podzim.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        Pepino44     před 11 lety 10.02.2014 13:04 |  
        0 0

        Tady se pořád plká o oblíbencích a napadá se obvzlášť Zmrhal. Že ho zkouší Koubek na levém beku? No koho tam má dát. Juhara? Nepřesvědčil,že na to nemá? Nevese-nezdá se Vám,že je na beka dost pomalý? Leckdo by tam rád viděl Tusjaka toho moc lidí nevidělo vůbec hrát,kdežto Koubek jej vidí každý den,nehledě na to,že sám Tusjak prohlásil po nástupu k Ačku,že by raději Táborsko- to také o něčem svědčí. Tak koho. Podle mne zatím(protože nikdo jiný není) tak se asi budeme muset spokojit se Zmrhalem. Kdo z Vás může zodpovědně říci jaké výkony na levém beku Zmrhal podává,když žádné hodnocení výkonů hráčů nikde není a Slávia není schopna pořídit ze zápasů ani sestřih a musíme lovit streamy na stránkách soupeřů. Možná,že někteří by třeba změnili názor na Zmrhala. Ale no co - Hub byl taky takovej otloukánek.

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          Borris     před 11 lety 10.02.2014 13:28 |  
          0 0

          Ještě máme přece Keegana. Přece jsme ho snad nekupovali proto, aby pak na jeho fleku hrál předělaný záložník. Ale samozřejmě chápu že má málo odtrénováno s týmem a na šanci si musí počkat.

  9. Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

    JS (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 12:58 |  
    0 0

    Takže abych to shrnul:
    Jsme opět bez útočníka, protože Necida jeho zranění nijak neomezuje. Máme jen dva stopery, z nichž jeden je pomalý a druhý hrál ještě před rokem na hrotu, Costa očividně neuspěl. Koupili jsme jiného Jihoafričana doleva, aby tam hrál střední záložník Zmrhal, na kterého už nezbylo místo v záloze. Stejnou protekci má i Juhar, který by hrál snad i kdyby mu upadly nohy. Sestava je nesehraná, hra mizerná, a totálně neproduktivní. To bude zase půlrok...

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      sicilianbrno     před 11 lety 10.02.2014 13:02 |  
      0 0

      Tyjo tolik negativ a pesimismu v jednom článku sem ješte nezažil a to jde o přípravu, ziskáváš první cenu, gratuluju :-)

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        JS (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 13:04 |  
        0 0

        Já se nechci hádat, ale nevidím na tom nic pesimistického (možná kromě posledního povzdechu), vše co jsem napsal je jen konstatování současného stavu týmu..

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        bedva (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 13:19 |  
        0 0

        Spíš než pesimismu bych tedy řekl realismu..

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      quelhar (admin)     před 11 lety 10.02.2014 14:16 |  
      0 0

      Costa ocividne neuspel? Z ceho soudis? Ze dnes nenastoupil dle meho nic neznamena, proste jen hrala nejsilnejsi sestava a predevsim stoperi takovi, jaci nastoupi v Olomouci.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        Betynka58     před 11 lety 10.02.2014 15:19 |  
        0 0

        Koubek to říká na oficiálkách.

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          JS (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 15:51 |  
          0 0

          Já prostě nechápu, jak v situaci, kdy naprosto zásadně potřebujeme obránce, si mlžeme dovolit poslat pryč jakéhokoliv (i kdyby jen průměrného) stopera.

          • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

            Kenny     před 11 lety 10.02.2014 16:38 |  
            0 0

            Takže vemem co má nohy? A Součkovi šanci nedáme?

  10. Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 13:00 |  
    0 0

    Přátelé v sešívaném, já jsem tedy z celé "turecké" přípravy viděl jen jeden poločas (a to ještě na dost nekvalitním přenosu), takže bych nerad nějak zobecňoval, hodnotil, apod.
    Asi všichni jsme si po zveřejnění přestupových jmen (a prohlížení videí s akvizicemi ze zahraničí) trochu přáli, že Slavia je zpátky tam, kde byla v sezóně 2008/09, tak lehké to ale nebude. Mužstvo se musí sehrát v ostrých zápasech, možná to chvíli potrvá. Netvrdím, že v současnosti nastoupená cesta je zcela ideální a bez omylů (není mi například jasné nezařazování Tusjaka), ale do týmu nevidím a bůhví, jak se hráči jeví na trénincích, jaký mají přístup k týmu, apod. Věřím ale tomu, že určitého pokroku jsme dosáhli a že tabulkou půjdeme (pozvolna) nahoru.
    Takže si dovoluji být po letech konečně mírně optimistický.

  11. Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

    slaviator     před 11 lety 10.02.2014 13:10 |  
    0 0

    Jinak při tom impotentním útoku mě napadá - proč se nedá ještě šance Škutkovi...?

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 13:12 |  
      0 0

      podle mě mu už šanci nedají.

      Mně spíš napadá, že je něco přes týden do konce přestupního období a nikdo z vyřazených hráčů Slavii ještě neopustil. To je docela blbé...

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        bongor     před 11 lety 11.02.2014 05:55 |  
        0 0

        Asi máme dost peněz abychom platili i vyřazené.Ovšem ten Škutka
        v podstatě nedostal žádnou šanci,co je u nás.Dost mě překvapuje,že Bouda zřejmě není mezi vyvolenými,alespoň prozatím.

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      1rytir     před 11 lety 10.02.2014 13:15 |  
      0 0

      Vcelku dobrý nápad, horší než Juhar nebo Vyhnal by asi nebyl

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        spino     před 11 lety 10.02.2014 14:59 |  
        0 0

        A už trénuje v kopačkách?

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          houston (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 23:11 |  
          0 0

          A co se mu složit na špunty ?

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      tantalos     před 11 lety 10.02.2014 13:25 |  
      0 0

      Protože hráč schopný pohybu jen 60 minut do ligy nepatří.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        slaviator     před 11 lety 10.02.2014 14:00 |  
        0 0

        Škutka neabsolvoval dvě přípravy za sebou, takže se ani moc nedivím, že neměl fyzičku. A i kdyby vydržel jen 60 minut a dal gól, tak lepší než někdo, kdo by vydržel dva zápasy za sebou, ale netrefí ani vrata od stodoly...

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          lassiter     před 11 lety 10.02.2014 14:26 |  
          0 0

          No on těch gólů ale moc nedal. A šance na ně měl. Moc nechápu problém s fyzičkou, u dlouhodobě trénovaného fotbalisty je to snad otázka měsíce dvou dostat se fyzicky zpátky. Jestli tohle byl jeho problém, nechápu k čemu zaměstnáváme fitnes trenéra.

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          leoneig     před 11 lety 10.02.2014 14:34 |  
          0 0

          Škutka určitě měl dostat šanci. A platit ho za to,aby hrál v juniorce? Trochu luxus....

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        1rytir     před 11 lety 10.02.2014 14:35 |  
        0 0

        řekl Koubek, který ho stejně nikdy víc, než na padesát minut nepostavil :-)

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          RaDDa521     před 11 lety 11.02.2014 18:59 |  
          0 0

          Tak když mu po těch 50 minutách řekl, že nemůže. :)

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      Barlblog     před 11 lety 10.02.2014 13:29 |  
      0 0

      Hlavně Škutky mi bylo docela líto, jelikož v zápasech zanechal slušný průměrný výkon a dal i pár gólů.

      Já hlavně doufám, že vyjdou hostování Hurkovi a Šimečkovi. Tusjak by se snad mohl vrátit na jaro do Táborska a někoho z dvojice Bazal, Hrubý, by bylo dobrý upíchnout do Znojma, kde mají problémy po odchodu Hrošovského.

      Naše zbytkové hráče už asi nikam nedostaneme. Fenina určitě ne, ten bude sedět na penězích. (Kdo mu dal takovou smlouvu?! + na takovou dobu!) Zbytečně taky budeme platit Frejlacha a Čonku. No, uvidíme, každopádně to připomíná situaci před problémy. Velká očekávání a investice do kádru, bez zajištění odchodů. Doufám, že je podnikatelský záměr koncipován na neúčast týmu v EP příští sezonu.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        edenian     před 11 lety 10.02.2014 13:48 |  
        0 0

        Posledni veta je hlod roku :-)

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          Barlblog     před 11 lety 10.02.2014 14:43 |  
          0 0

          Ve Slavii jsou vždy opatrní hospodáři, co nesázejí na jedinou kartu... :-) Abychom se v okamžiku, co nevyhrajeme pohár nedivili. :-)

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          Kornovo     před 11 lety 10.02.2014 17:55 |  
          0 0

          nabeh na to zcela jiste ma,ale je teprv unor :-)

  12. Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

    Knajpar (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 13:50 |  
    0 0

    statistiky z webu soupere ... nic moc teda ...

    SKS Met
    Shots total 5 11
    Shots on goal 3 5
    Corner kicks 5 4
    Offsides 2 6

    ne ze bych byl pesimista, ale moc jsme si toho asi nevytvorili ...

  13. Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

    deadbeat     před 11 lety 10.02.2014 14:17 |  
    0 0

    U onlajnu jsem se docela pobavil komentarema akci, do kterejch se zapojil Juhar: Juhar nezpracoval, Juharovi odskocil mic, Skoduv perfektni pas Juhar nezuzitkoval vinou postaveni mimo hru, Juhar nepresne vypalil ze stredni vzdalenosti. Ctyri steky dokonale vystihly jeho obvyklej vykon. Dodavam, ze Juharuv vzhled me nechava chladnym - aby se zase nepriritil bongor s domnenkou, ze mu krivdim, protoze je skaredej.

    Vysledky v priprave ve mne jen upevnujou presvedceni, ze se nikam neposouvame. Zklamanim je pro me podoba zakladni sestavy: vzorec, kterej je do ni vepsanej, neni nic slozitejsiho nez "na kazdej post nejstarsi hrac", kterymu se podobne jako i vseobecnejm zakonum fungovani vesmiru vyznamnejc vymyka jen Jarda Zmrhal. Sestava mladochu opakovane predvadela zivejsi a kreativnejsi fotbal nez zkuseny mazaci, Koubkova odezva zadna. Bazal, Hruby, Tusjak i dalsi nadale na vedlejsi koleji. Obzvlast nad pripadem Tusjaka zustava rozum stat. Proc jsme ho museli tahat zpatky do Prahy, kdyz uz prvni tejdny pripravy ukazaly, ze o nej trener vubec nestoji? Jako gol do vlastni site se ted jevi i frajersky odstaveni Skutky.

    Budu se divit, kdyz Koubek precka jaro.

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      edenian     před 11 lety 10.02.2014 14:30 |  
      0 0

      Deadbeate, tak je Koubek becko nebo ne ?

      Samozrejme legrace. Dost souhlasim. Proto jsem zacal kmentare " Koubek neprekvapi ". Jeste Conto / Rakovan, to do toho asi taky patri. A protoze jsem vzdycky tvrdil, ze jsme nevideli Skutku hrat tri zapasy za sebou, tak co vime jestli na to ma nebo ne. Kdyz Koubek pravil, ze si rekl o stridani ze nemuze, tak na to tezko neco rici, tady asi trenerovi nejde nejak oponovat.Ovsem posilat tam mlady, dnes treba Vyhnala na pet minut, to je trochu zbabely. Aspon toho Mensaha nejak zkousi zapracovat. Popravde, zaujalo me, ze v priprave pod Radou hrali ty druhy pule / stejny maldy jako letos / taky lepe nez vyvoleni, ale tehdy mezi nimi Skutka byl. Zatim to vidim na upornou snahu udrzet se v lize za pomoci starejch mazaku, at to vypada jakkoli. Ocekavam ale, ze mu zacnou sefove mluvit do sestavy, pokud nebude stavet nove nakoupeny hrace.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        deadbeat     před 11 lety 10.02.2014 14:50 |  
        0 0

        Zacinam mit obavy, ze je, prestoze jsem jeho prichod puvodne vital. I ja se cas od casu zmylim. :))

        Pripad Skutky je vubec zahalenej tajemstvim, pocinaje jeho obuvi, konce vypadnutim ze sestavy po tejdnu, ve kterym se trefil snad v kazdym zapase, pokud mi pamet dobre slouzi. (Cimz si v tomhle pripade nejsem moc jistej.) Ve slozeni zakladni jedenactky taky vidim jakousi sazku na jistotu souvisejici s nadchazejicim bojem o udrzeni. Podobne to zkouselo uz par treneru pred Koubkem a ze by s tim udelali diru do sveta, to zrovna ne. Pokud jde o zapojovani posil, vidim to stejne - vedeni asi nebude spokojene prihlizet jejich pripadnymu opomijeni.

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          edenian     před 11 lety 10.02.2014 15:00 |  
          0 0

          No ja jsem se mu taky po case omluvil :-), mozna unahlene. Ale ne, zase to jak poslal Juhara do utoku, to je mu treba priznat jako mistrovskej figl jak zachranit hru, ktera byla opravdu bez budoucnosti. Jenze vsechno se nakonec okouka, nejrychleji to, co je " na vode". A to teda Juharova hra opravdu je. A ve Sparte to dobre vedeli. Tak budeme doufat, ze ho zacatek ligy nejak presvedci. Jen aby si ty mlady nechal v acku, z toho mam trochu strach, aby zrovna Vyhnala, Tusjaka, Bazala atd. neposlali vsechny pryc.

          • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

            deadbeat     před 11 lety 10.02.2014 15:10 |  
            0 0

            Nebo aby neputovali zpatky do juniorky. Zkazky o tom, jak moc otraveny byli nektery hraci povolany na letni pripravu k acku a po ni zase odlozeny zpatky, pronikly az sem. Jako uz tolikrat, nezbejva nez doufat. :)

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 14:53 |  
      0 0

      Docela bych se sel podívat na Liberec, to a dalsi cca 2ligove zápasy ukážou, jestli Koubek tým někam posunul. Ostatně třeba v Turecku chceme jen zmást soupeře. 8-)

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        deadbeat     před 11 lety 10.02.2014 15:05 |  
        0 0

        Na Liberec se docela urcite chystam jit, moc lepsich zpusobu, jak stravit sobotni odpoledne, se mi zatim nerysuje. :))

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 15:10 |  
      0 0

      Neco na tom bude.. plno hracu pod smlouvou, misto nadeji Proska, Hrubyho, Bazala nebo Tusjaka budou hrat beznadejni Vosahlik, Juhar nebo Zmrhal, pripadne africani, u kterych se nevi, esli se porizuji na nejaky kseft nebo pro slavii. Podivna hracska politika se pekne ukazuje na levem beku.. meli jsme nejakou alespon prumernou kvalitu Conka / Tusjak. Conka byl odstaven, Tusjak nakonec taky, aby mohl aspon nekde hrat Zmrhal a aby se mohl koupit Ritchie. Zajimalo by me, jestli se tim zvysila kvalita.. v pripade Zmrhala asi ne, v pripade Ritchieho nikdo nevi.. tedy misto Conka / Tusjak mame hned 4 leve beky, hrat budou asi Zmrhal / Ritchie, pricemz je otazka, zda nehrajou kvuli kseftum nekoho jineho, zatimco slavie dal bude platit Conku s Tusjakem..

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        jufoun (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 19:25 |  
        0 0

        No promiň, ale já bych Zmrhala za beznadějného neoznačil.

  14. Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

    1rytir     před 11 lety 10.02.2014 14:29 |  
    0 0

    Tak pánové, jen pro srovnání s tím, až se k utkání vyjádří pan Koubek, dovolím si citovat věty trenéra Metalurgu Sergeje Tušujeva: "Především bych zdůraznil, že Slavia je velice silové mužstvo. V sestavě má atletické fotbalisty, fyzicky velmi vyspělé. Hrají silový fotbal, který nám moc nesedí. Dnes jsme Slavii ustoupili v silovém pojetí hry, ale vůbec ne v pohyblivosti, ve hře jeden na jednoho, v pohybu. A ve druhé půli jsme je přehrávali, na naší straně byla větší útočná aktivita a byli jsme nebezpečnější. Oni nebyli ve druhé půli nebezpeční prakticky vůbec, měli jen několik standardek..."

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 14:35 |  
      0 0

      A jak víte, že trenér Metalurgu není ještě větší pohádkář než Koubek?

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        1rytir     před 11 lety 10.02.2014 14:37 |  
        0 0

        To samozřejmě nevím, protože díky neumětelství zázemí Slavie jsme nejen tento, ale ani žádný jiný zápas neviděli...

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          Kenny     před 11 lety 10.02.2014 16:48 |  
          0 0

          A není to díky tobě? Vždyť sis tam moh zaletět.

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      Edwardtheiron     před 11 lety 10.02.2014 14:36 |  
      0 0

      To sis teda naběhl, teď ti to optimisté spočítají. :-)Na ty reakce jsem vážně zvědav. :-)

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      spino     před 11 lety 10.02.2014 14:57 |  
      0 0

      Pojem "silové mužstvo" beru pro Slavii jako urážku. Slavia má být technické kombinační mužstvo.

      Proto více takových Mensahů, Prošků, Hrubých a hráči jako Juhar ať si sbalí svých pět švestek a jdou hrát třeba do Bohemky, pro kterou je zase typický právě silový fotbal, než to tam začal Weber rozebírat.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        django8     před 11 lety 10.02.2014 15:05 |  
        0 0

        já pořád moc nechápu..proč chcete cpát do základu ty mladíčky..ty musí být rádi za to že si občas zahrajou za A.. pár minut..navíc momentálně nemají..možná i hostování ve druhé lize by pro ně mohlo být řešení..ale žádný talent kterej by se mohl prosadit ..a být tahounem, na svém postu nemáme..a upřímně řečeno budou mít problemy i ve druhé lize..a juhar je dřevo..ale fur může být platný díky své rychlosti např na 20 min do konce zápasu..a ti cizinci..to bude trvat než si z mužstvem sednou..max ten franzouz..ti další budou potřebovat čas..i když černoušek se jeví dost dobře:)

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          martyni (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 15:28 |  
          0 0

          Protoze se to opakuje ve slavii.. nemame hrace, kteri by byli lepsi.. Vosahlik, Juhar, ani Micola nejsou tahoun na svych postech, Gecov hraje taky pod sve moznosti.. misto hracu, ktere bychom mohli vychovat a zpenezit, mame skvadru odlozenych hracu, ktery muzou nakonec bejt pro slavii hlavne financni zatezi a poslat ji zas tam, kde nedavno byla..

          • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

            spino     před 11 lety 10.02.2014 15:30 |  
            0 0

            Na Gecovově místě může hrát klidně Zmrhal, když už musí hrát. Dozadu si své odpracuje a dopředu být horší nemůže.

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          spino     před 11 lety 10.02.2014 15:28 |  
          0 0

          Viděl jsi někdy hrát Proška? Tak porovnej jeho hru s někým dalším, kdo byl na pravém křídle.

          Na Juharově místě by mohli hrát 2-3 techničtější hráči a výsledek by byl minimálně stejný.

          • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

            django8     před 11 lety 10.02.2014 15:48 |  
            0 0

            ano viděl jsem hrát proška a vůbec nechápu co na něm tak závratnýho vidíte..na ligu podprůměrnej hráč..třeba se vykope..ale momentálně na to nemá jako většina mloďoučkých..je to možná smutný ale na ligu nikdo z juniorky momentálně nemá..asi na to koukáme jinak..vy doufáte že se časem zázračně vyšvihnou a budou pro slavii užitečný..já na to koukám tak že by se nejdřív měli vykopat např ve druhý lize..a pak dostat šanci v áčku..a nebo postupně nabírat minuty v lize..ale na základ nemá ani jeden..i z toho co momentálně v kádru máme

            • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

              spino     před 11 lety 10.02.2014 15:52 |  
              0 0

              Kdo vám tedy přijde na pravém křídle lepší, než Prošek?

            • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

              deadbeat     před 11 lety 10.02.2014 16:15 |  
              0 0

              Kdyz sectu tu nadmernou generalizaci, ktera prozrazuje, ze jsi nejspis zadnyho z tech kluku nikdy nevidel hrat, s vyrokem obsazenym v prvni vete, v mejch ocich jsi diskvalifikovanej z jakykoli seriozni diskuze. Pokud chces vedet, co na Proskovi vidime, pust si treba zapas s Plzni, kde Reznika zesmesnil pri kazdy prilezitosti. A i v dalsich zapasech, do kterejch zasahnul, mel snad pokazdy aspon jeden bajecnej golovej centr, zpackanej nekterym z nemehel na hrotu. Kdyby Prosek patril Sparte, touhle dobou uz by Kasik vykladal do medii, ze o prestupovejch nabidkach pod 75 milionu nebudou ani uvazovat.

              • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

                django8     před 11 lety 10.02.2014 19:49 |  
                0 0

                no..dle toho co jste napsal..je to vynikajcí hráč..a rozdílovejma parametrama na hříšti..mě v dospělým fotbale nikdy nenadchnul..vás evidentně ano..potom musim říct že je smutný kam slavie klesla

                • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

                  martyni (přítel SN)     před 11 lety 11.02.2014 10:52 |  
                  0 0

                  to jsou argumenty, ktery tady byly uz driv s Dockalem, Kovarikem, Vachou.. a jak jsme dopadli.. doufal jsem, ze se z toho slavie pouci, ted mam blbej pocit, ze se to zas ubira spatnym smerem.. ale treba se pletu..

          • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

            Kenny     před 11 lety 10.02.2014 16:51 |  
            0 0

            A k čemu to je dobrý když výsledek bude stejný? Juhar není tak hezkej?

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      deadbeat     před 11 lety 10.02.2014 15:00 |  
      0 0

      Musim rict, ze i mne se slova "silove muzstvo" ve spojeni se Slavii ctou az prekvapive neprijemne.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        quelhar (admin)     před 11 lety 10.02.2014 15:02 |  
        0 0

        Pritom v sestave s Juharem, Vosahlikem a Gecovem to docela sedi - bohuzel.

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          edenian     před 11 lety 10.02.2014 15:28 |  
          0 0

          Me se z toho taky zveda kybl, ale zase ten frantik i ti jihoafricani pusobi spise jako na nase pomery technicti hraci, takze pokud se prosadi do tymu kvalitou, ne rozkazem tak bychom meli jit dobrym smerem / mineno nasim fotbalem.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        spino     před 11 lety 10.02.2014 15:35 |  
        0 0

        Když už jsme u toho hodnocení, nejvíc se mi tenkrát zvedl kýbl, když Koubek jako trenér Boleslavy trefně charakterizoval hru Slavie pod Františkem Strakou slovy: "Věděli jsme, že Slavia je nebezpečná, že všechny balóny nakopává na Škodu, který to tam sklepává." :D

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          edenian     před 11 lety 10.02.2014 15:48 |  
          0 0

          A kdyz vysvetloval ten odpornej faul Neuwirtha jako normalni. To me hodne zlobilo. Ale ja jsem romantik a to se na fotbal moc nehodi. Jsem si sveho hendikepu vedom :-)

  15. Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

    1rytir     před 11 lety 10.02.2014 15:36 |  
    0 0

    Tak podle Koubkova hodnocení na oficiálkách Costa neuspěl (není lepší, než naši hráči), Necka by hrát mohl, ale kvůli bolavému ramenu ho nepostavil, Rakovan měl chřipku, nové posily musí ještě hodně potrénovat...

  16. Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

    petrjir     před 11 lety 10.02.2014 15:47 |  
    0 0

    Mimo tema, omlouvam se za kazeni dizkuze. Otazka na SubHumana a dalsi znalce. Budu ted do patku ubytovany pobliz O2 areny a Harfy. Ma nekdo typ na nejakou peknou a zajimavou hospodu ci restauraci pobliz?Diky moc

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        petrjir     před 11 lety 10.02.2014 16:06 |  
        0 0

        Diky moc a nejaky minipivovar nebo vice piv z minipivovaru?

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          subHuman     před 11 lety 10.02.2014 16:53 |  
          0 0

          Mate stesti, ze jdu zrovna kolem... ;)
          Jak uz kolega psal vyse - Nad radnici je dobra volba, slusna kuchyne a dobre osetrena plzen.
          Blizko haly je Svejk, naproti divadlu Gong, take mohu doporucit (opet Plzen).
          Nejblizsi minipivovar je Richterova Bulovka, par stanic tramvaji od Palmovky. Ale pozor - kouri se tam. Z Vysocanske take jezdi bus (5 min cca) na Prosek a tam je minipivovar Beznoska (Skolicka) - doporucuji.
          Na Palmovce je pivni bar Na Palme, asi 5 druhu, stridaji se, na stalo Unetice.
          Dalsi pivni bar je u Invalidovny, jmeno si nemohu vzpomenout, strpeni...

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          Knajpar (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 17:08 |  
          0 0

          vyborna je jaguska na palmovce, v pohode je to i v Trisesterske "Na Rane" oboje plzen, Rana navic kozel, jinak minipivovar bulovka, vubec neni spatny ... slusna 12`, ale jinak jestli je v blizkosti Unetice 12, tak rozhodne z minipivovaru jasnej winner!!!

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      Ferguss     před 11 lety 10.02.2014 16:12 |  
      0 0

      Vysočany, Libeň, to jsou pražský čtvrti,
      kdo sem večer zajde, ten je synem smrti,
      sem nejezdí žádný auta s turistama,
      sem se slušná holka nevodváží sama.

      Chátraji tu domy z první republiky,
      daleko vod Hradu, blízko do fabriky,
      lidi, co tu bydlej', maji těžkou chůzi,br>
      zaprášený voči, zamazaný blůzy.

      Strašně se tu bojim, když jdu večer domu
      a ze tmy se za mnou točej bělma Rómů,
      nic proti těm očím, nic proti těm lidem,
      to mě děsí pouze Vysočany - Libeň.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 16:27 |  
        0 0

        Zrovna nedávno jsem šel z hospody pod O2 Arenou domu až nahoru na Krejcárek, pěšky v 1 ráno a kikána jsem nepotkal ani jednoho tak nekecej. Naopak ve Vysočanech a zvláš't kolem O2 je dost pěkných hospůdek.
        Za sebe můžu doporučit v hokejovém stylu vyvedenou hospodu přímo naproti metru českomoravská "Na staré ráně" Pro více info trisestrypivo.cz. Interier je vyveden jako hokejová šatna a celkově moc pěkná atmosféra.
        Pak jsem byl spokojen v Bowling 19. naproti Harfě. Nebo na Sokolovské Klid po práci. Celkově ale v těchto místech o pivo nouze není :)

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          CarlBruno     před 11 lety 10.02.2014 16:34 |  
          0 0

          To je text naky sileny kapely z 50.let, to uz asi nebude aktualni, nehlede ze je videt na tom prispevku copy-paste :)

          • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

            Ferguss     před 11 lety 10.02.2014 16:38 |  
            0 0

            Jiří Dědeček, zas tak starý to není. Prostě jsem si nemohl pomoct:)

          • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

            PetCC     před 11 lety 10.02.2014 17:20 |  
            0 0

            Prej šílená kapela z 50.let! :-)
            To hrály holky z Paniky v letech osmdesátých, možná jsem to tenkrát slyšel někde i naživo.

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          slaviator     před 11 lety 10.02.2014 16:41 |  
          0 0

          ono v tomhle, paradoxně, pomohla povodeň 2002, protože do té doby tam bylo hodně vybydlených baráků, kde byli cikáni, po povodni se to vše opravovalo a vystavovaly nové objekty a romská menšina se přesídlila na Černý Most a do Ústí, do Chánova, do Janova a do Jirkova...

          • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

            Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 16:52 |  
            0 0

            Jo na ČM a Rajské je o strach jít v noci...

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          Edwardtheiron     před 11 lety 10.02.2014 16:45 |  
          0 0

          Nepodporovat hospody sparťanů!!! Třem sestrám, pokud vím,patří i hospoda Železná Sparta u Výstaviště. Minimálně patřila a ten jejich znak mají na výloze pořád.

          • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

            Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 16:51 |  
            0 0

            Jasný, první na co se ptám když vlezu do hospody je to komu fandí majitel :D

            • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

              Edwardtheiron     před 11 lety 10.02.2014 17:09 |  
              0 0

              Ale když budeš vědět, že je majitelem ortodoxní sparťan, tak tam půjdeš? :-)

              • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

                slaviator     před 11 lety 10.02.2014 17:47 |  
                0 0

                Tak doufám teda, že Bredovský dvůr nevlastní sparťan, protože tam celkem chodím.. .:-))

              • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

                Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 20:13 |  
                0 0

                Určitě ne na fotbal :D Ale jo kdybch o něm věděl, že je to hovado sparťanský tak bych k němu nechodil.
                Ale tady fakt nemůžu vědět jestli je majitel ortodoxní sparťan nebo jen vypočítavec co si pojmenoval vlezdoprdelsky hospodu*. A ani nevím jestli ta hospoda patří stejnému majiteli. Co jsem koukal tak jde spíš o jakýsi certifikát, tedy něco jako nálepka od Zdendy :), a ty hospody jinak spolu nemusí mít nic společného. Krom toho, proč by si ortodoxní sparťan otevíral hospodu naproti hale kde hraje jako domácí Slavia? A ještě ji dělal ve stylu hokeje aby tam jo hokejové fans nalákal.


                *do hodpody "železná sparta" bych teda nepách ani omylem. Já bych nešel ano do mekáče u letenského stadionu... :D

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 17:19 |  
          0 0

          no, jse pravidelně pohybuji mezi Libní a Krejcárkem a potkávám tam velmi často hodně pochybné existence:-)

          • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

            Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 20:09 |  
            0 0

            Tak kolem nádraží je dost bezďáků a u modré opice zase smažky. Ale ona byla ten den celkem zima tak asi byli všichni zalezlí :D Za cestu jsem nepotkal na ulici ani živáčka a to se mi v Praze už dlouho nestalo.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        bongor     před 11 lety 11.02.2014 06:20 |  
        0 0

        kdes to splašil Fergussi?Zajímavej text,něco jako žižkovský šantány.
        Z tý oblasti znám jen"Ten libeňskej plynojem",ale nic moc to není

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 17:16 |  
      0 0

      pěkná hospoda je Radnice na Vysočanský, i tam dobře vaří.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 20:14 |  
        0 0

        Ta vypadá moc pěkně. Tam brzy zavítám.

  17. Obrana

    JS (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 15:55 |  
    0 0

    Douám, že v této situaci dostanou na stoperu alespoň pořádnou šanci mladíci - Souček, Kolařík či Čepelák. Nějak totiž nevěřím Nevesovým kvalitám (a logicky už vůbec ne jeho perspektivě).

    • Re: Obrana

      CarlBruno     před 11 lety 10.02.2014 16:35 |  
      0 0

      Kolařík ? probůh ne !

    • Re: Obrana

      slaviator     před 11 lety 10.02.2014 16:44 |  
      0 0

      Počkej, nakonec na stoperu bude hrát Juhar a na hrot půjde Dostál. Ale vážně: docela reálně by se dalo očekávat posunutí Nitrianského na stopera a návrat Dostála na pravého beka. Obrana by pak vypadala Dostál, Nitrianský, Škoda, Zmrhal. Hmm...

      • Re: Obrana

        Arutha     před 11 lety 10.02.2014 16:51 |  
        0 0

        Mít stopera, co neumí bránit, by asi byl unikát...

        • Re: Obrana

          sicilianbrno     před 11 lety 10.02.2014 17:10 |  
          0 0

          tak ona stoperská dvojice donedávna utočník Škoda a spíše záložník Nitriansky pusobi usmevnym dojmem když si to takhle řeknete, ale škodovi jde stoper rozhodne lip než utok. u Nitry si to nějak neumim představit, ale u Koubka je vše možný, ten by i z kuchaře udělal maséra.

        • Re: Obrana

          slaviator     před 11 lety 10.02.2014 17:58 |  
          0 0

          Tak když máme útočníka, který neumí útočit a za zápas je desetkrát v ofsajdu...

      • Re: Slaviator

        sicilianbrno     před 11 lety 10.02.2014 17:07 |  
        0 0

        jak ses me libil, že si tu psal o logickém uvažování možného repre stadionu jedině v Brně, tak tu obranou čtyřku si zabil.
        Nejspíš máš rád Dostála za bojovnost, fotbalovýma kvalitama a přehledem ale na slavii nestačí. Zmrhal na leve straně to samé.
        Nitranský-Škoda-Neves ( Souček)- Richie (Tusjak a nebo tusjaka na eve straně zalohy).
        Nemužu jak ostatní soudit kvality bileho afričana, jelikož naživo sem ho videl jen proti bulharum asi 10min, ale veřím, že by se přimo nedavala smlouva někomu kdo by nebyl proveřenej, dřív možná, ted ne, takže mu veřím.
        Ale tvuj nazor respektuju.

        • Re: Slaviator

          slaviator     před 11 lety 10.02.2014 17:49 |  
          0 0

          Jo, Dostála za tu jeho bojovnost rád mám, každopádně Koubek je trochu čitelný, co se týče sestavy, a tak se klidně může stát, že tam toho Nitrianského nakonec v případě nouze posune (pokud si Zmrhala připravuje na levého beka). No a nebo zrovna bude Dobrotka fit.. :-)

      • Re: Obrana

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 17:17 |  
        0 0

        podle mě lze na stoperu využít univerzála Zmrhala, nebojme se toho. Ostatně, slyšel jsem, že Jarda je i hodně slušný brankář, kdyby bylo nejhůř:-)

        • Re: Obrana

          1rytir     před 11 lety 10.02.2014 17:32 |  
          0 0

          :-) a v záloze je ještě Juhar :-)

        • Re: Obrana

          sicilianbrno     před 11 lety 10.02.2014 17:45 |  
          0 0

          Ale tak budem aspon v nečem nejoriginálnější, my vycejtime zkrytej talent a správný umístění hráče na pozici, je jedno jestli k nám přijde jako golovej zabiják, pokud Koubek pozná že mu jde nejlíp chytat,tak to ma chlapec spočitaný .-)

        • Re: Obrana

          Khadgar     před 11 lety 10.02.2014 18:02 |  
          0 0

          Díky, tohle mě ohromně pobavilo :)))

  18. Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

    zeleznik2     před 11 lety 10.02.2014 17:28 |  
    0 0

    Tak máme za sebou přípravu v Turecku, s bilancí:1-1-2. Skóre:4:5.
    Sice jsme dvakrát prohráli, ale v zápasech jsme horší nebyli, jen ta koncovka, ve dvou zápasech jsme nedali ani gól, ikdyž s Constantií nám rozhodčí dva neuznal. Uvidíme co přinese ostrý test s Libercem. Sestava na Olomouc už se krystalizuje. Trošku mne překvapil trenér neangažováním Da Costi. Přece jen máme jen dva zdravé stopery(Škoda a Nevés), a mladíka Kolaříka. Dobrotka je mimo hru, takže jeden kvalitní stoper navíc by se hodil.

    tipnul bych to na:

    Čontofalský - Nitrianský, Škoda, Nevés, Ritchie - Gecov, Lička - Piták, Boudjemaa, Juhar - Necid.

    lavička: Rakovan, Dostál, Kolařík, Tusjak, Zmrhal, Mičola, Prošek, Mensah, Vyhnal.

    hostování či juniorka: Koreš, Bazal, Hrubý, Souček.

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      sicilianbrno     před 11 lety 10.02.2014 17:47 |  
      0 0

      Viděl bych to podobně jen s Mičolou misto juhara až se rozehraje a nebo lepší vlevo Boudjemaa vpravo Prošek, nebo vlevo Tusjak vpravo Boudjemaa....je toho víc...

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      slaviator     před 11 lety 10.02.2014 17:56 |  
      0 0

      Na lavičce máš napsáno devět jmen, přitom tam může být jen sedm! :-) Ale beru, že to bereš jako A tým, který se bude točit... A v tom případě asi souhlas, akorát očekávám, že místo Kolaříka bude sedávat na lavičce Souček, případně z obránců pouze Dostál a v případě nouze se na stopera během hry zatáhne Gecov (a místo něho půjde na hřiště Zmrhal, pokud bude na lavičce), Zmrhal nebo posune Nitrianský (a na beka by z lavičky pak šel Dostál). Je zbytečné mít na lavičce 3 hráče použitelné přímo do obrany (Dostál, Kolařík, Tusjak).

      Osobně pořád přemýšlím nad tím brankářem a jedinou výhodou Čontofalského v mých očích je to, že je zkušenější brankář a měl by si tu obranu umět dirigovat. Škoda není typ stopera, který řídí obranu (tím byl Dobrotka) a Neves nejspíše příliš neumí moc česky (ne natolik, aby řídil obranu). Ale co si pamatuju Čontofalského, tak v dirigování obrany nějak oproti Rakovanovi příliš nevyniká, oba ji (ne)dirigovali plus minus stejně.

      A nevím, nevím, zda Necidovo pochroumané rameno je tak v pohodě, jak se prezentuje... Spíše se obávám, že nakonec na hrotu bude Juhar a na levém kraji zálohy pak bude moci hrát Mensah.

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      Falk     před 11 lety 10.02.2014 19:29 |  
      0 0

      Hned dávat 2 cizince do základu a jednoho na lavičku je troufalost,aZmrhal ,Nitriansky ,Gecov,Juhar, nám ukázali jak snadno můžeme sestoupit,pohrdat s mladejma a nedávat jim šanci,je na pováženou,na začátku jsem byl optimista,ale tak nějak to sklouzlo do starých koleji,musí hrát Ti staří a nové neprověřené posily,Těším se na Liberec a Olomouc, doufám ,že uspějem,jinak nám začne existenční boj o záchranu,už mám plné zuby čekání ,přehlížena talentu a plané řeči ,moje trpělivost neni neomezena

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      Pepino44     před 11 lety 10.02.2014 19:49 |  
      0 0

      Tak k tomuto mám dost velké výhrady - dávat Ritchieho ihned do základu,když v podstatě mimo svého vyloučení v přáteláku nic neukázal (i když to vyloučení bylo asi přemotivováním) no nevím,mne tedy nějak neoslovil. Zrovna tak-Kolařk na lavičku Ačka prostě nepatří-tedy hostování. Místo něho na lavičku Souček a občas jej nechat hrát ať si jej užijem. O toho bude velký zájem a dlouho tady nebude.

  19. Tema Koubek

    pes (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 17:59 |  
    0 0

    Dobry den,
    čtu Vaše příspěvky a odhodlal jsem se poukázat na určité souvislosti s p. Koubkem a jeho trenérskými pokusy. Předem bych chtěl připomenout, že je původem brankář. Před řadou let trénoval Plzeň (se Šeterlem) a jeho působení zahájilo herní zmar vedoucí až téměř k sestupu. Po nějaké době se světe div se potkal v Boleslavi opět se Šeterlem a přes téměř neomezené finanční zdroje se po několika neúspěšných sezónách rozhodl Šimáně a potažmo Dufek ukončit oběma spolupráci. A kupodivu je máme oba spolu u nás. Pokud se podíváte do minulosti , tak všude uvidíte sázku na zkušenost a malou odvahu nasazovat mladé, popřípadě neprověřené hráče. Jak jsem psal již před časem o lidských (ne)kvalitách p. Šeterleho, tak si bohužel myslím, že vše jde ruku v ruce. Rád bych se mýlil a konečně po letech mohl opět koukat na hezký a kvalitní fotbal.

    • Re: Tema Koubek

      1rytir     před 11 lety 10.02.2014 18:44 |  
      0 0

      Dík za zajímavý postřeh. Osobně si myslím, že kombinační hru pod taktovkou Koubka neuvidíme. Ofenzivu moc neumí, když nic jiného svědčí o tom i jeho vyjádření, že víc než tři čtyři brankové příležitosti za zápas si s těžším soupeřem vypracovat přece nemůžeme, anebo to, že pokud nemá Necida, tak je pro něj útočníkem č.1 Juhar, jemuž kromě prudké střely a rychlejších nohou chybí prakticky vše.

    • Re: Tema Koubek

      Barra     před 11 lety 10.02.2014 19:03 |  
      0 0

      A proto tedy končil Baník pod vedením Koubka v 2009-10 na třetím místě v lize, se zrátou 2 bodů na Spartu a 1 bod na Jablonec. Nebýt smolné remíze v posledním kole na hřišti Příbrami by byl Baník mistr ligy. Navíc nastříleli po Olomouci nejvíc gólů.

      O situaci v Plzni před 13 lety se nebudu vyjádřovat, nemám k tomu dost informací, ale nedělejme z Koubka ne-trenéra.

      • Re: Tema Koubek

        Barra     před 11 lety 10.02.2014 19:24 |  
        0 0

        V příspěvku uvádí Pes dále ´že se po několika neúspěšných sezónách rozhodl Šimáně a potažmo Dufek ukončit oběma spolupráci´.

        Jaké ´několika neúspěšných sezónách´? Koubek byl v Boleslavi jen něco přes jednu jedinou sezónu (2011-12), na podzim 2012 sám rezignoval.

        Uvedená informace není právná.

        • Re: Tema Koubek

          pes (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 19:33 |  
          0 0

          Ahoj Barro, vážím si Tvých příspěvků a proto dovysvětlím. Mluvil jsem hlavně o spolupráci Šeterleho a Koubka. Šeterle byl i přes poměrně velké kontroverze v Boleslavi NĚKOLIK let a právě on byl za příchodem Koubka.

          • Re: Tema Koubek

            Barra     před 11 lety 10.02.2014 20:19 |  
            0 0

            Ahoj, a teď jsem v rozpacích jak tě správně oslovit – pse? Pes? Prozatím nemám důvod být nespokojený s působením Šeterlého u nás, naopak se věci dost daly do pohybu, řekl bych. Když se koukám na výsledky MB, tak Koubek měl, jak se zdá, s 5. místě v lize nejlepší výsledek za posledních 6 let (měli čtvrtý nejlepší útok), a k tomu ještě vyhráli pod Koubkem pohár ČMFS!

            Jestli bude Miroslav Koubek stejně úspěšný, jako byl u Baníku (jak jsem psal druhý nejlepší útok) a ihned následně u MB, budu spokojený.

            Beru, že spojení Šeterle – Koubek mohlo být neúspěšné v Plzni (nemám o tom žádnou znalost, je tomu už dost dávno), ale jak u Baníku, tak u MB Koubek zásadně neselhal.

    • Re: Tema Koubek

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 19:03 |  
      0 0

      zajímavý příspěvek, zdá se, že na současnou situaci to dost pasuje.

    • Re: Tema Koubek

      urs (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 19:07 |  
      0 0

      zajíci se počítaj až po honu - já koubkovi věřím, tak uvidíme

    • Re: Tema Koubek

      RaDDa521     před 11 lety 10.02.2014 19:32 |  
      0 0

      Co je to za blbost. Koubek byl v Bolce jen jednu sezonu 11/12 a na začátku 12/13 odešel, ale Bolka patřila do TOP 5 v tabulce i co se týče střílení golů. A že nedával šanci mladým? A co třeba v Bolce takový Zahustel nebo Ščuk, kteří pod Koubkem začali pravidelně hrát? Samozřejmě i Chramosta, ale ten už začal hrát v základu dřív. A v Baníku pod Koubkem začali nastupovat např. Vydra, Kraut nebo Greguš.

      Nechápu některé, kteří začínají kopat do Koubka a klidně i jen za to, co řekne v rozhovoru. Už aby začla liga...

      • Re: Tema Koubek

        Bulldock (přítel SN)     před 11 lety 11.02.2014 09:50 |  
        0 0

        Já bych snad ještě doplnil Kladno a Čáslav, kde Koubek s mladýma hrál a vůbec to nebylo špatný. Poud mě paměť neklame, tak zrovna pod ním váleli za Kladno Dočkal s Gecovem a udělali tam velkej sportovní progres..

  20. Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

    kobo (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 18:59 |  
    0 0

    Nezdá se mi, že by se něco měnilo k lepšímu:
    - Roger da Costa jede se Slavii na výlet, přitom není podle Koubka lepší, než naši současní hráči. Kdo ho vybral a doporučil? Vždyť i tento test stál Slavii nějaké peníze. Minimálně za stravu. ;-) Navíc zabral zbytečně místo jiným v sestavě. V normální firmě se každá koruna počítá, vyhodnocuje se kdo za tyto "experimenty" zodpovědný, a příjímá se řešení.
    - dlouhodobá střelecká impotence, hraje se jen na jednoho hrota. Ve většině zápasů se nějaky gól dostane, ale o to jich musíme dát. V žádném případě nemůže trenéra uspokojit, že máme v zápase jen tři šance...

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      Barra     před 11 lety 10.02.2014 19:09 |  
      0 0

      Dokonce si myslím, že Slavia platila i obosměrnou letenku z a do Johannesburgu - ale kvůli tomu, že da Costa nepřesvědčil, někoho trestat? Každý klub testuje hráče, ne každý dostane smlouvu, a kvůli tomu by měli padat sankce?

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 19:25 |  
        0 0

        také si myslím, že sankce jsou nesmysl. Zase si nemůžeme myslet, že každý testovaný hráč uspěje a bude posilou. Ostatně od toho je to testování.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        kobo (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 19:47 |  
        0 0

        Promiňte, ale já přeci nepíši o žádných sankcích. Vyhodnocení by v tomto případě mělo přinést do budoucnosti opatrnost vůči tomu, kdo danného hráče doporučí, ať už to je hráčův agent či ten, kdo mu ve Slavii slepě uvěřil.

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      RaDDa521     před 11 lety 10.02.2014 19:37 |  
      0 0

      Ano stravu, ubytování a i dopravu jsme mu zřejmě platili. Ale od toho je to testování, abychom zbytečně nekupovali hráče, které budeme chtít za půl roku poslat pryč a všichni tady budou nadávat na hráče i na vedení, proč takové hráče kupují. Proto je lepší, když hráč příjde na testy, trenér ho uvidí v tréninku + v přípravných zápasech a pak se můžou rozhodnout.

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 19:46 |  
      0 0

      Lidi sakra buďte rozumní. Není třeba furt hledat obětní beránky. Testy hráčů jsou naprosto přirozená věc ve všech fotbalových klubech. A světš div se, většina z nich rozhodně nekončí podepsáním smlouvy...

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        slaviator     před 11 lety 10.02.2014 19:50 |  
        0 0

        Kéž by se dřív takový Vasiljevič či Ivanovič vzali na test, než se podepsali... :-)

          • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

            spino     před 11 lety 10.02.2014 23:07 |  
            0 0

            Proč by se brali na test, když o nich sportovní hledisko vůbec nerozhodovalo? ;)

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      slaviator     před 11 lety 10.02.2014 19:48 |  
      0 0

      Naopak ten test Slavii ušetřil peníze, než kdyby se mu podepsala smlouva a pak se zjistilo, že není dobrej. Naopak, je běžné, že je vytipováno třeba 100 fotbalistů po celém světě (z DVD sestřihů), na 20 se letí podívat a 5 se pak pozve na testy a z nich se nakonec 0-2 podepíšou. Říká se tomu skauting...

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        sicilianbrno     před 11 lety 11.02.2014 00:05 |  
        0 0

        Kdy u nás byl hráč Vasilijevič? už sem tu jmeno videl vickrat ale ten chlapec mě neutkvěl v paměti :-)

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          slaviator     před 11 lety 11.02.2014 00:57 |  
          0 0

          2009/10. Odehrál 24 bundesligových zápasů ve dvou sezonách za Energii Chotěbuz (Cottbus) a pak přestoupil k nám, po vypršení smlouvy. Odehrál devět ligových zápasů během podzimní části, působil hodně těžkopádně a neohrabaně, neprosadil se, dneska hraje maďarskou ligu za FC Ujpést. Jeho agentkou byla Hana Nováková, o které se mluvilo jako o milence KJVCD, a mluvilo se o tom, že Vasiljevič patří mezi hráče s absolutně nejvyšším platem v týmu (400 tis měsíčně).

          http://www.transfermarkt.co.uk/en/dusan-vasiljevic/profil/spieler_42248.html?from=direktErgebnis

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          Betynka58     před 11 lety 11.02.2014 01:23 |  
          0 0

          Vasiljevič byl ve Slavii v posledním období Jarolímova trenérského působení (řesně si ale nepamatují, jestli přišel v létě 08 nebo v létě 09) a je takovým symbolem tehdejší šílené přestupové politiky.

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      belmis (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 20:30 |  
      0 0

      Tak tohle, i když hodně sestříhané video, jsem radši neměl vidět:-) Chvílemi je to víc než holomajzna...

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        1rytir     před 11 lety 10.02.2014 21:53 |  
        0 0

        Jsou to sestřihané akce soupeře. Doufám, že jsme se kromě gólu i my někdy dostali před branku Ukrajinců. Jinak vyrovnávací gól z prostředka, tedy jasně lepších stoperů. Ten Costa musel být v porovnání s nima úplně strašnej.

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          spino     před 11 lety 10.02.2014 22:16 |  
          0 0

          Z toho sestřihu to vypadá na pěknou holomajznu. Náš gól padl po naprosto nefotbalové akci. Nitri opět ukázal, že dopředu umí hodně dobře, ale v bránění tam hopsá jak postižený.

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      sicilianbrno     před 11 lety 11.02.2014 00:12 |  
      0 0

      podle on line sme měli víc šancí a tam je jen náš gol tudíž, to video bylo spiš jednostrané, ale SEROU mě všichni obránci co misto aby řešili situaci tak se zastaví, zvednou ruku že je ofsajd i když mnohokrat to zvednou instinktivně aniž by veděli jestli vubec byl.
      Zdrží se tím, akce přitom pokračuje a oi tam chybí..at se klidně hlasí ale at je to dořiti neomezuje v rychlosti...dva takovy připady tam byly.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        judy     před 11 lety 11.02.2014 00:30 |  
        0 0

        Jo tak tohle mě taky neskutečně vadí...

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          sicilianbrno     před 11 lety 11.02.2014 01:15 |  
          0 0

          To je to samé jak když je jasný kdo tečoval poslední a kdo má vhazovat aut,ale stejně tu ruku zvednou oba, dožadují se vhazování a pak se jeden z nich rozčiluje.
          Krása amaterskeho sportu je v tom že je to čistý, více si užijete tu hru, lehce uznáte chybu, hraju třeba s bratrem tenis a nedovolil bych si i kdybych prohraval mu falešně zahlasit aut, právě naopak, nejsu si jistej dám novej miček,totež ve fotbale skrz aut,ruku,..kdy se mění ten charakter lidí, že simulují, zvedaji ruce i když nemají pravdu a vše jen proto aby podvodem něco vytežili ze situace.....je to vše kvuli penězům? emocím? flustraci?....

          To sem ted asi odbočil, jen sem sietakhle v jednu ráno zamyslel a položil si tuto otázku....

          • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

            bongor     před 11 lety 11.02.2014 06:50 |  
            0 0

            Mně se líbí myšlenka toho francouzského adepta na předsedu FIFA.
            Totiž ,že s rozhodčím by měl diskutovat výhradně kapitán mužstva.
            Poslední dobou se ze zápasů stává debatní kroužek a to co píše sicilián do toho ranku taky patří.Věčně se někdo hlásí jak ve škole/v lepším případě/,věčně někdo vykřikuje a ukazuje,někdy je to trapný.

            • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

              Fulham     před 11 lety 11.02.2014 07:25 |  
              0 0

              Z Gebreho a jeho ,,hlášení,, si po posledním průseru WB dělají v Německu legraci...to je typická vlastnost naší staré trenérské školy. Střídáš,tak odběhni co nejdál od lávky,trochu pošetříme....faul?-tak si trochu polež...hrůza! Doufám,že Koubek takovej není a vyžene jim to z hlavy. No a co se týká diskuze se sudím? Asi mi to někdo dá sežrat,ale mám obavu,že zrovna Karel se z funkce kápa prokecá zápasem-on už byl navyklej do všeho kňafat bez pásky - doufám ,že se pletu a dostanu OPRÁVNĚNÝ kartáč,že jsem blábolil....

              • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

                slamacek (přítel SN)     před 11 lety 11.02.2014 12:16 |  
                0 0

                Ja bych v tomto na Koubka nespolehal. to bychom meli mi divaci zacit resit. jsi nas a simulujes? tak te vypiskam. jsi souper a valis se, tak te vypiskam. jsem prisel na fotbal a ne na haji na travniku. tohle funguje v anglii a fungovalo by i u nas!

              • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

                sicilianbrno     před 11 lety 11.02.2014 12:19 |  
                0 0

                Jednoduchou věc bych zavedl při simulování nebo válení se po faulu a grimasy jak kdyby umiral, ok zavoláme nositka nebo počkáme až se ošetří na ploše, ale pak povině 3min za čárou, protože to nemuže přece rozdýchat jednim obstřikem, a hlašením se hned u lajny,
                A ŘÍKÁM VÁM UPŘIMNĚ, ŽE TY 3MIN BY PRO TOHO SIMULANTA A TÝM BYLO STRAŠNĚ DLOUHÝCH.
                Myslím si že diky tomuhle pravdilu by se hodně zamezilo volání doktoru na hrací plochu a volali by si ho jen skutečně ti,kterým něco je a ty 3min za lajnou využijí plnohodnotně.......

                co myslíte?

                • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

                  Kenny     před 11 lety 11.02.2014 16:38 |  
                  0 0

                  Už se to zkouší v soutěžích řízených ŘK Čechy.

                  • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

                    sicilianbrno     před 11 lety 11.02.2014 17:29 |  
                    0 0

                    Fakt?o tom práve nic nevím, ŘK čechy je co? řídící komise? Nějaké bližší info? Pokud by něco takoveho někdy prošlo, věřím, že by se to hodne rychle ujalo, stejně jako spreje pro rozhodčí když si odkrokuji 9m, protože někdy se ti vychcankove posunou klidne o metr a pul a to už je solidní rozdíl.

            • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

              Edwardtheiron     před 11 lety 11.02.2014 07:36 |  
              0 0

              Mě se vůbec líbí všechno, co ten člověk chce prosadit. Ale určitě ho mezi sebe nepustí.

              • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

                Betynka58     před 11 lety 11.02.2014 15:05 |  
                0 0

                Já bych rozhodně ještě zavedl zákaz střídání v nastaveném čase, nebo i třeba po 85. minutě. Jestli mě v závěru zápasů něco hodně štve, tak to jsou ta různá taktická střídání.

                • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

                  slaviator     před 11 lety 11.02.2014 17:56 |  
                  0 0

                  A proč až v 85. a ne už v 84. minutě? Nebo v 80.? A proč v nastavení, když se může stát, že se nehraje kvůli mlze nebo dýmu nebo čemukoli třeba 10 minut a těch 10 minut se pak nastavuje? A zakázal bys střídání v nastavení, ale v prodloužení už by se pak zase mělo střídat?

                  Ne. Já bych zavedl prostě a jednoduše poločistý čas jako je třeba v rugby. Při nějakém běžném falu, při běžném autu prostě ten čas běží dále, při standartkách, gólech, strkanicích, střídání apod by se stopoval...

                  • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

                    sicilianbrno     před 11 lety 11.02.2014 18:36 |  
                    0 0

                    Tak to si spočitej, že by se čas solidně prodloužil, nápad to není blbej,
                    ale za ošetření na hřišti nucena pauza 3min a nebo i sprej pro rozhodčí na trestnáky je nápad lepší :-)

                    Nechces zavezt oficiální otázku tady co by lidi rádi zmenili nebo zavedli na fotbale za pravidlo?

                    Mohla by bejt zajimava diskuze a třeba si to přečte někdo ve sportu a udělá z toho téma do pranice :-)

  21. Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

    Borris     před 11 lety 10.02.2014 23:37 |  
    0 0

    Všechny vás zdravím. Trošku bych chtěl krotit tu hysterii co tady místy kolikrát panuje. Já rozhodně jsem pro konstruktivní a smysluplnou kritiku stejně jako by se nemělo nic barvit na růžovo, ale zase trochu s mírou. Přijde mi že někteří si prostě vždycky nějaký důvod pro remcání najdou. Ještě jednou tu připomenu obě přípravy pod Radou. V obou přípravách jsme vyhrávali, dávali i hodně gólů, do ligy jsme šli plni očekávání a jak to pak nakonec vypadalo už všichni víme. Prostě to chce klid a nohy v teple, počkejme si až na tak první tři jarní kola a pak teprve kritizujme. Z těch zápasů co jsme na soustředění sehráli, jsme všichni viděli buď jen sestřihy a nebo část zápasu na nekvalitním přenosu na internetu. A někteří na základě toho mají hned jasno. To je přece nemysl. Přijde mi že něteří si mysleli, že přišly posily a my hned začneme tancovat po hřišti jak Bílý balet. Dejme těm hráčům taky čas na aklimatizaci, na to aby se s tím týmem sžili a zvykli si. Já bych to viděl tak, že jaro bude spíš stabilizační aby si ten kádr sednul. No a v létě se pak kádr třeba ještě kosmeticky doplní tam kde bude potřeba a od další sezony už se třeba bude dát očekávat nějaký útok na vyšší příčky.

    A co se týká směrem k jaru, tak opravdu počkejme na úvodní tři kola a pak teprve nějak víc hodnoťmě. Zatím počkejme jak to bude vypadat. Tím chci i mírnit tu kritiku na Koubka. On ty hráče má narozdíl od nás na očích každý den a je s nima neustále ve styku, takže musí mít logicky větší přehled. Tím neříkám že všechny jeho tahy musí být správné. Ale rozhodně bych byl pro, aby jsme hodnotili až po pár kolech. Teď měl Koubek přes zimu čas s mužstvem pracovat, vtisknout mu svůj herní styl a tvář a jaro teď ukáže jak se mu to povedlo. Tak si na to jaro počkejme a až potom případně kritizujme.

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      bongor     před 11 lety 11.02.2014 06:54 |  
      0 0

      Jo,konečně skutečně rozumný názor,jaký vždy očekávám od přítele Borrise.Jsem rád,že se s ním skoro vždy shoduji/kromě názoru na CR7 samozřejmě/.

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      Euforak (přítel SN)     před 11 lety 11.02.2014 08:24 |  
      0 0

      Tak spíš bych řekl, že už se v nás všech odráží ta herní i výsledková krize za poslední sezóny, takže tomu remcání a netrpělivosti se nedá u spousty lidí asi vyhnout.. Přirozeně když už jsme pár let kdesi dole, tak každý chce vidět góly a výhry, trochu toho kořeníčka ))

      Já bych soudil až po Liberci a prvních 2 kolech, pak to bude mít smysl.

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      Aloha     před 11 lety 11.02.2014 09:07 |  
      0 0

      Pravdu díš chce to klid

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      Alanor (admin)     před 11 lety 11.02.2014 11:14 |  
      0 0

      Díky za rozumný názor. Sám jsem chtěl přispět v podobném duchu, ale ušetřil jsi mi práci. :)

      Příprava podle mě probíhá ok a nechápu tu hysterii od zdejších permanentních škarohlídů. Taktéž nechápu kritiku Koubka, který si v dosavadním průběhu ve své funkci vedl zcela kompetentně a postavil Slavii na nohy. Neříkám, že s ním ve všem souhlasím, ale myslím, že už se ukázalo, že je to člověk s vizí a že by se jeho kroky neměly předem kritizovat (viz Juhar na hrotu a Škoda na stoperu). Z mého pohledu má Slavia po úletech se Strakou a Radou a s experimenty s nezkušenými kouči Poustkou a Petroušem konečně schopného trenéra, který ví, co dělá.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 11.02.2014 14:41 |  
        0 0

        já se poslední týdny snažím více či méně úspěšně věci moc nehodnotit. Rád bych šel na Liberec, to mi dá nějaký náhled a tak 2-3 ligová kola ukážou. V Olomouci, doma s Duklou a v Teplicích, to jsou podle mě hodně solidní testy a ukážou, jestli jsme se někam posunuli výsledkově i výkonnostně.

        Jinak osobně mám pochopení pro obě skupiny názorů, byť bych možná s nějakými velkými soudy doporučoval počkat, té kritiky je tu dost.

        Chápu, že se Slavii nedaří dlouho, trpělivost lidí je s každým novým trenérem kratší a kratší a už by to prostě chtělo, aby se tým chytil. Obzvlášť po velmi nepovedeném podzimu je hodně lidí naštvaných a už by chtělo výsledky, kor když přišlo dost posil. Ideální sestava a výsledky z přípravy jsou kontroverzní a tak je jasné, že méně trpěliví už nad tím tak trochu lámou hůl.

        A chápu i druhou stranu, která chce dát věcem čas.

        Já jsem tak nějak uprostřed:-) Sestava se mě na některých postech nenaplňuje optimismem, myslím si, že protěžování Zmrhala na beku, opomíjení Proška atd. jsou chyby, ale jak jsem psal výše, počkám po pár zápasech, třeba to Koubkovi bude fungovat.

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      1rytir     před 11 lety 11.02.2014 11:19 |  
      0 0

      Samozřejmě máte pravdu. Na druhou stranu je třeba mít na zřeteli, že v našem případě prostě na nějakou dlouhou stabilizaci není čas. Jsme jen jeden, jediný bod od sestupu a výsledky z přípravy, stejně jako dle stavěné sestavy ordinovaný styl hry mnohé z nás tak nějak nenaplňují nadějí, že budeme v prvních dvou, třech kolech nějak výrazně bodovat. Přitom musíme! V naší situaci si prostě špatný vstup do jara dovolit nemůžeme. Ten sestup nám totiž pořád fakt hrozí...

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      deadbeat     před 11 lety 11.02.2014 13:03 |  
      0 0

      Domnívám se, že rozhodnutí, zda se člověk uchýlí ke kritice, chvále nebo mlčenlivýmu očekávání, se láme na tom, jakou má danej jedinec náturu, popřípadě jak daleko sahá jeho paměť. Lidi jako ty (a nemyslím to ani náznakem jako urážku - spíš ti tu vlastnost naopak závidim) budou v létě, až přijdou další posily a jiný hráči zase odejdou, opět psát "dejme tomu čas, ať si to sedne, ať se nově příchozí sžijou s týmem". Nebo až třeba dostane Koubek padáka a nahradí ho jinej trenér, budete zase psát "mějme trpělivost, musí týmu vtisknout tvář". Ještě nedávno jsem byl shovívavej a trpělivej i já. Jenže my takhle čekáme už pátej rok. A takovou trvanlivost maj málokterý růžový brejle.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        smely (přítel SN)     před 11 lety 11.02.2014 13:37 |  
        0 0

        Dobry den, to ze takto cekame jiz paty rok neznamena , ze za to muze trener Koubek, ktery k nam prisel v prubehu rozehrane podzimni casti ligy. Prijde mi tedy nefer argumentovat temito 5 lety na jeho adresu. myslim, ze jedine totalni zaslepenec a fotbalovy analfabet si nemuze vsimnout, ze oproti minulym "trenerum" se snazi s nasi situaci neco udelat a ne jen tlachat, popr. nadavat. Ta neustala a permanentni negativni kritika nekterych mistnich prispevovatelu mne, zcela uprimne, zacina odrazovat tyto diskuze cist. je to porad dokola. Lamentovani, urazky hracu a trenera, popr. managementu ci tiskoveho oddeleni....zkratka takova radost si pocist a "pokecat"...

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 11.02.2014 13:40 |  
        0 0

        Souhlasím, že se ty srá.ky táhnou pátý rok,jinak to ani neumím nazvat.Ovšem po příchodu Rebíčka,tedy kdy alespoň bylo řečeno, že on je oficiálně majitel,tvrdím jednu věc, že cesta na špici bude trvat minimálně pět let a za tím si stojím, at bude majitel kdokoliv.Tak že ještě nějaký čas máme.Druhá věc je že z toho velkou radost nemám,jenže když se podívám do minulosti,tak bývávalo ještě mnohem hůře,proto je lepší obrnit se trpělivostí at se to někomu líbí nebo ne.

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        Borris     před 11 lety 11.02.2014 13:53 |  
        0 0

        Ahoj všem. Tady u deadbeatova příspěvku vám všem odpovím.

        U nás s Bongorem je to jasný, v drtivé většině případů spolu souhlasíme, jen ten CR7 nás ( mě jakožto jeho velkého obdivovatele a Bongora jako jeho velkého odpůrce ) staví na opačnou stranu barikády :-) ale je to tak v pořádku, každý má nějaký názor a nebudeme se za to kamenovat.

        Jinak naprosto chápu mto co se mi snaží naznačit třeba Euforak. Po těch letech totálního zmaru, je už pro mnohé z nás asi opravdu těžké něčemu věřit. Ale přesně jak píše Alanor, po těch všech úletech se Strakou, Radou či nezkušených Poustkou a Petroušem, je Koubek konečně trenér s nějakou vizí, který se snaží vtisknout týmu nějaký systém a herní tvář. Jasně že každý jeho tah nemusí být správný, ale rozhodně díky tomu že s tím mančaftem pracuje kadžý den, tak má daleko lepší přehled než my tady. Když na podzim přišel, musel pracovat s týmem co byl k dispozici a který byl navíc po velkých výprascích zralej na bílý ručník. Za daných podmínek se mu ho povedlo postavit na nohy, přestali jsme dostávat hloupé góly a třeba v Plzni jsme po půli měli vést 0:4 a nikdo by nemohl říct ani půl slova. Takže jak říkám na podzim podle mě Koubek jednoznačně ukázal, že si důvěru pro jaro maximálně zasluhuje. Teď přes zimu měl šanci si nachystat mančaft podle svého, vtisknout mu svůj styl hry a tak počkejme na jaro jak se mu to povedlo či nepovedlo. A až potom kritizujme.

        Na druhou stránku správně píše 1rytir, že je třeba mít stále na paměti to, že jsme stále reálně blízko sestupu. A špatný vstup do jara by mohl přinést hodně ničivou ztrátu, ze které by jsme se pak dost obtížně dostávali. Ale zase třeba já si nemůžu pomoct, ale já prostě vůbec na hru o sestup nekoukám a vůbec z něj nijak strach nemám. Neříkám tím že jaro bude z naší strany fičák a vytáhnem to do první pětky. Ale já myslím že se nám boj o sestup velkým obloukem vyhne, že z toho pásma ohrožených rychle uniknem a nakonec se nás boj o sestup ani týkat nebude.

        No a pokud jde o to, co napsal samotný deadbeat. Ono podle mě ani tak nezáleží na nátuře hodnotícího jedince, jako spíš na konkrétní dané situaci jakou ten jedinec hodnotí. Jak to vidím já? Razantní řez našim kádrem, byl jednoznačně potřeba. Velká část toho řezu, se udála teď v zimě. Spousta hráčů odešla, spousta jich přišla. Ten kádr má teď podle mě slušnou kvalitu. Ale tohle jaro bude spíš stabilizační aby si ten kádr sednul, protože těch změn bylo hodně. Proto logicky píšu, že to chce čas aby si to sedlo. No a když teď trochu předběhnu čas, tak v létě už by rozhodně neměl přijít tak velký průvan jako teď. Spíš by se měl jen citlivě a kometicky doplnit tam kde to bude třeba a o hotové kvalitní hráče. Čili mám na mysli jen tak 2-3 posily. A to už rozhodně nebudu psát že to chce čas, ale už budu čekat opravdu okamžité výsledky. Protože už by tou dobou měl být mančaft stabilizovaný, navíc ještě zkvalitněný na místech kde nás bude tlačit bota, už by měl mít od Koubka vtisknutý nějaký svůj herní styl a tím pádem už nachystaný dělat opět průvan na špici. A to je právě ta odlišnost daných situací. Když se udělá moc změn najednou a nebo jen pár ale zato hodně razantních, tak to chce vždycky čas. Protože ani Bayern či Barcelona, se nestali těmito mašinami okamžitě. Taky to chtělo čas. Ale jakmile už ten kádr je v nějaké pokročilejší fázi, má už něco zažitého a i svou kvalitu a vhodně se doplní a zkvalitní 2-3 posilama, tak už se pak musí očekávat okamžité výsledky to je jasné. A vem si že Koubek musel začínat prakticky od nuly. Ten mančaft neměl žádný svůj styl, neměl výsledky, nijak valnou kvalitu, v létě se vůbec neposílilo a posily přicházeli až za pochodu během podzimu. Pro nového trenéra nic moc sizuace. Takže to jsem tím chtěl naznačit. Záleží na konkrétní situaci kterou člověk hodnotí.

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      Kenny     před 11 lety 11.02.2014 16:41 |  
      0 0

      Díky Borrisi že přesně dokážeš vyjádřit moje pocity a já se s tím nemusím psát.

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      mats     před 11 lety 11.02.2014 20:42 |  
      0 0

      Velmi dobře napsáno. V souvislosti s tím, co psal deadbeat - tedy, že taky záleží na tom, jak daleko sahá čí paměť... Musím říct, že na tom možná taky něco je. Na Slavii jsem začal soustavněji chodit někdy tak na přelomu 70. a 80. let, kdy jsme se standardně pohybovali tak mezi 6. a 9. místem (s nějakým tím výkyvem nahoru i dolů ;-) ). Takže ji nemám zafixovanou jako tým, který musí hrát bezpodmínečně špičku ligy. Chápu ale kolegy, co mají v paměti ty dva tituly za sebou a hra o půlku tabulky je pro ně k nevydržení...
      Jak už jsem tu párkrát psal, věřím taky, že se to zvedne, ale hned, "ze dne na den" to přeci jenom asi nepůjde...

  22. Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

    klimi     před 11 lety 11.02.2014 14:29 |  
    0 0

    Včera jsem měl na zápase juniorky dost času přemýšlet, v čem je takový rozdíl mezi hrou juniorky a našeho Áčka:

    1) Rozestavení

    Ano, rozestavení na papíře hrajeme velice podobné, 4-2-3-1, někdy 4-1-4-1, někdy podobné deriváty, ale to prakticky není důležité. Důležité je to, jak to vypadá v praxi. A bohužel, u Áčka se ten systém již delší dobu chápe špatně (je otázka, co je "špatně", já to beru, že je to pro hru špatně).
    V Áčku se to chápe tak, že ty dvě křídla (Juhar, Vosa, Prošek, záměrně nepíšu Mičolu), jsou tam od toho, aby "stáli" u lajny a centrovali do vápna, jen velmi zřídka jsem viděl, že by se naše křídlo dostalo průnikem do vápna nebo podobně...Ty křídla prostě vlastně nemají být křídla, ale spíše jakýsi další dva útočníci a u funkci křídel by měli plnit obránci, aspoň tak to je ve všech moderních klubech, kterým by se Slavie měla snažit být. Proto naše rozestavení nikdy nebude 4-3-3. Tohle rozestavení platilo pod Petroušem na jaře, také se podívejte, jací hráči tehdy dali nejvíc gólu (ano Juhar, kupodivu..., a Mičola, který snad jediný chápe tento post dobře...).
    Naopak v Juniorce to kluci hrají tak jak se to má hrát! Včera to hráli Peterka a Červenka (jindy tam hraje zámečník), oba se dostali do dosti pokusů k ohrožení branky, snad ani jednou od nich nešel centr, naopak velmi často se k centrům dostávali krajní obránci, Prosek s Čonkou...

    2)Taktika
    Obrovský rozdíl je v napadání obou týmů.
    Naše Áčko se po ztrátě míče prakticky hned vrací na naší polovinu a dříve se nesnaží o žádné napadání. Naopak naši Junioři prakticky hned po ztrátě míče napadají soupeře, někdy se jim povede naše mladíky vybagovat, ovšem tak z 85% případů to končí buď ztrátou míče a nebo jen nákopem do autu nebo jen "kamsi", kde si s tím naši poradí.

    3) Zájem o hru
    Nevím, tahle věc mi přijde nepochopitelná. Máca včera rozehrává a pro míč si běží oba "defenzivní záložníci" (včera Verny a Saly), beci jsou v nabídce, krajní záložník už to rozbíhá, druhý stoper se snaží pomoci také a brankář Hrubeš vše jistí slovem "Kdyžtak můžu" a ani ofenzivní Vondráček nestojí a snaží se hledat si volno a tím vytvořit prostor pro další hráče. Jestli jsem tohle někdy viděl v Áčku? Asi ne...

    Nechci tady dělat nějaké rozumy nebo něco podobného, ale tohle mě prostě na Áčku strašně mrzí, hlavně tedy ten poslední bod. To se ti starší hráči bojí hrát? Však i když za Áčko nastoupil Hrubý nebo Bazal, tak se vždycky hlásili o míč, byli v pohybu...

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      slamacek (přítel SN)     před 11 lety 11.02.2014 15:05 |  
      0 0

      velice zajimavy postreh. samotneho mne zajima jak to bude v lize ted vypadat...

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 11.02.2014 15:10 |  
      0 0

      velmi dobrá a troufnu si tvrdit, přesná analýza.

      1) tohle je pro mě největší záhada. Ono na papíře vypadá skutečně 4-5-1 a 4-3-3 dost podobně, ALE:

      a) v Áčku to je dle mě spíš v reálu 4-2-3-1 kdy jsou klíčoví ti 2 střední záložníci. Dle rozestavení totiž oba plní spíše spojku mezi obranou a zálohou, jsou zatažení a jeden plní roli DZ a druhý zataženého rozehrávače. Kdežto v juniorce je defenzivně laděný Salašovič, ale ten hraje na pozici záložníka, ne spojky mezi obranou a zálohou. Zbytek zálohy má převážně ofenzivní úkoly.
      b) dost zásadní roli hrají křídla/útočníci. Jak píšeš, v Áčku je úkol křídla doběhnout s míčem k lajně a poslat centr do vápna, kde lze čekat osamoceného Necida, dříve Škodu, Škutku. Kdežto v juniorce se často dostávají křídla do zakončení.
      c) souvisí s předchozím a to krajní obránci. V Áčku jsou zatažení, občas zaútočí, ale spíše se drží mírně vzadu. Ideál by ale měl být, aby oni operovali na celé lajně od brány k bráně, vytlačovali křídla do vápna na zakončení, kam budou od nich létat centry. Bude to znít ohraně, ale prostě model Plzeň.

      Obecně si myslím, že "chytrý" tým by měl umět obě taktiky s tím, že ta Koubkova je hodně defenzivní a hodila by se na zápasy např. v Plzni, na Letné atd. A tu ofenzivní variantu hrát doma.

      2) ve své podstatě to také souvisí s bodem 1). Áčko obecně hraje dost zataženě a tím pádem rezignuje na napadání soupeře ve větším počtu. Na podzim mi přišlo, že se spíše stáhneme do defenzivního rozestavení a čekáme, co soupeř předvede. Další potíž pak tedy je, že když už soupeři vezmeme míč, moc nefunguje rychlý přechod do brejkového útoku. Podle mě toto je asi hodně o koncepci trenéra a o odvaze. Budu se opakovat, ale moderní fotbal je o neustálém napadání a když tedy máme ten "silový tým" měli bychom to kondičně zvládat.

      3) i tohle podle mě ve své podstatě dost souvisí s celkovou koncepcí taktiky, která je dost defenzivní, zas tolik šancí si tým nevytvoří a spíše vyčkává. Přesný opak juniorky, která soupeře zasype útoky, byť to třeba dopadne 4:3. No a co, tohle přesně diváka láká.

      Podle mě to hodně souvisí i s rychlostí přechodu do útoku. Sám téhle slávistické nemoci moc nerozumím - počínaje auty a rohy. Vždy počkáme až si nás soupeř obsadí a pak teprve rozehrajeme, žádné zrychlení, překvapení. Tohle nechápu. Stejně jako taková ta slávistická schovávaná - někdo má míč, ale ne, že by se všichni nabízeli k přihrávce, spíše je půlka schovaná a nechce přihrát. Pak je ale zřejmé, že moc překvapivých řešení nevymyslíme. Stejně jako např. to, že někdo přihraje a zastaví se. Ne, že by běžel dál, řekl si o narážečku,, uvolnil prostor pro spoluhráče. Ale to jsou dle mě dlouhodobé věci, to s Koubkem až tak nesouvisí.

      Takže z hlediska taktiky a herní strategie máš pravdu a souhlasím, ale obávám se, že požadované změny nenastanou, nevím, co by se muselo stát, aby se věci změnily. Mj. ale je opravdu k podivu, že už druhou přípravu po sobě, když nastoupí v záloze více hráčů juniorky, tak často lépe kombinují, soupeře přehrají, ale pak nastupují stejně jiní..

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        klimi     před 11 lety 11.02.2014 15:48 |  
        0 0

        Ještě bych dodal, že náš systém je velice závislý na hře útočník, resp. to, kolik je schopný těch míčů udržet, zpracovat, nebo sklepnout.

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          bongor     před 11 lety 11.02.2014 21:59 |  
          0 0

          Já jsem se poslední dobou díval na pár mačů anglické,španělské a německé ligy.A viděl jsem hlavní rozdíl ve hře hráčů bez míče.Najednou je po zisku míče 5-6 hráčů odpoutaných od soupeře
          a jim taky směřují přihrávky.U nás devadesát procent míčů jde na hráče ,který má kousek od sebe protihráče. To aktivní napadání po ztrátě míče to je druhý velký rozdíl,jak výše píšou kluci.Domnívám se ,že máme dostatečně rychlé hráče na to aby si drželi odstup od soupeřova hráče a snad máme i fyzičku na soustavné napadání.tak v čem je problém?

      • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 11.02.2014 18:38 |  
        0 0

        Ano píšete to dobře ale on je to důsledek ne příčina. Aby mohli jít ti záložnící víc dopřadu a víc se natlačit do vápna, tak se jim musí krajní beci víc přiblížit a v podstatě převzít jejich post v záloze. Jenomže na to aby to ti beci mohli udělat tak na to musí mít kvalitu. Tedy rychlost a dobré přihrávky + centry. Když se ale podívám kdo na beku hrál, tak Neves na výlety dopředu opravdu neměl rychlost a Dostál zase ne kvalitu. I když se o to sem tam pokusil. Ovše jeho centry tu byly celkem často "rozebírány" stejně jako schopnost přejít jeden na jednoho.

        Pokud by teda ofenzivní zálžník vyrazil do útoku bez toho aby ho doplnil krajní bek, tak by vznikla při případné ztrátě velká mezera mezi zálohou a obranou řadou, kterou soupeři obvykle umí trestat.

        My teď musíme doufat, že se na beku chytne Nitranský, který na to předpoklady má tak hrát. A uvidíme jak na tom bude Ritchie. Pokud by ale zase meli hrát na krajích Dostál s Nevesem tak na takovou hru můžeme rovnou zapomenout. Ale myslím, že pak by jsme ale měli hrát na dva střední útočníky. Protože bránit centry na jednoho hrota je celkem snadná záležitost. Prostě buď musí do vápna chodit kraje nebo tam musí být dva útočníci. Klidně střední útočník Necid a podhrot klidně Juhar ale musí tam být dva (v "první vlně"). Jestli tam bude Necid sám tak to bude zase tragedie.

        • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

          klimi     před 11 lety 11.02.2014 18:56 |  
          0 0

          Možná právě proto jsme byli většinou druhé poločasy v přípravě lepší, alespoň tedy v těch domácích zápasech. Na jedné straně Dostálovi s Proškem to vyloženě svědčilo, nevím, jestli to je tím, že jsou kluci sehraní, ale předváděli často velmi povedené akce, na druhé straně Tusjak často útočil. Nitrianský se taky sice snažil podpořit útok, ale Zmrhal na tohle úplně rezignoval, když se dostal alespoň na půlku, tak to byl zázrak.

          • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

            Fulham     před 11 lety 11.02.2014 21:43 |  
            0 0

            Klimi taky se mi to proti Vlašimi líbilo jak Dostál s Proškem hráli. Ale mám tuchu,že CSKA a Metalurg jsou trochu jinej level. A liga bude taky.Věřím,že to Koubek chystá na výsledkové úspěchy v lize a poháru a až budem v lize šest kol před koncem mít pohodlnou jistotu,hurá do útoku třeba s Martinem a Vencou. Do té doby a v poháru to musíme ukopat. Není to oponentura ,spíš pokus o doplnění Tvého jistě v mnoha směrech správného rozboru.

            • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

              klimi     před 11 lety 11.02.2014 21:49 |  
              0 0

              Já se spíš bojím, že to zase nebude mít s fotbalem nic společného, tak snad budu příští sobotu mile překvapen.

    • Re: Slavia - Metalurg Doněck 1:1

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 11.02.2014 17:23 |  
      0 0

      No mas pravdu.. tak je to tim, ze acko dosud nemelo poradnyho trenera, kterej by nutil k aktivni hre. Pak jsou to taky typy hracu. V acku jsou bud staticti hraci nebo plasani, kteri sice behaji,ale mic nejsou schopni udrzet.

  23. Zdarec!

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 11 lety 11.02.2014 20:11 |  
    0 0

    Můžete si tu naříkat jak chcete, ale já se na ligu zase těšíííím!!!!

    • Re: Zdarec!

      bongor     před 11 lety 11.02.2014 22:09 |  
      0 0

      My máme kliku,že mezi sebou máme i Svatého Bojovníka,takže nám nějaký sestup hrozit nemůže.Svatí bojovníci si vždycky hladce poradili se zástupy pohanů,to je známá věc.Faktem je,že první tři kola budou rozhodovat,když je přežijeme alespoň se třema body ,tak přestanu mít obavy.Potom budeme mít mužstva ze spodku tabulky nebo rozklepané plyméry typu rumunů,tam si už body nahrabeme a v létě jestli tedy vyjde ta nejhlavnější věc,ekonomické posílení,tak koupíme dva-tři skutečně mimořádné hráče a jedem na titul 2014-15.

    • Re: Zdarec!

      klimi     před 11 lety 12.02.2014 10:51 |  
      0 0

      Však to já taky, ale mám obavy, že Slavia HERNĚ nesměřuje tím správným směrem...

  24. off topic - Vladimir Tatarčuk

    antygl     před 11 lety 12.02.2014 15:52 |  
    0 0

    Fanoušci CSKA Moskva plánují finanční sbírku na pomoc bývalému fotbalistovi a olympijskému vítězi Vladimiru Tatarčukovi, který onemocněl rakovinou. Příznivci armádního klubu chtějí někdejšímu ruskému reprezentantovi, jenž hrával v 90. letech za pražskou Slavii, zaplatit druhou operaci.

    Sedmačtyřicetiletý Tatarčuk už absolvoval první operaci, na další ale nemá peníze.