Přípravná utkání

Slavia - Buzanada 5:0

Slavia si zpestřila kondiční soustředění na Kanárských ostrovech tréninkovým zápasem s místním týmem CD Buzanada, který hraje pátou nejvyšší španělskou soutěž. K vysoké výhře 5:0 přispěli mimo jiné noví hráči v týmu Necid, Piták a Souček.

Slavia - Buzanada 5:0 (4:0)
Branky:
 3. a 30. Juhar, 7. Necid, 24. Piták, 86. Souček

Slavia 1. pol.: Rakovan - Nitrianský, Škoda, Neves, Zmrhal - Gecov, Lička, Piták - Vošahlík, Juhar - Necid
Slavia 2. pol.: Černý - Dostál, Souček, Dobrotka, Tusjak - Kolařík, Koreš, Hrubý - Bazal, Mensah - Vyhnal

Slavia do hry poslala dvě úplné jedenáctky, na hřiště se tak nedostali jen záložníci Prošek s Šimečkem a brankář Čontofalský. Zajímavostí může být vyzkoušení Jaromíra Zmrhala na pozici levého beka a Petra Kolaříka na pozici defenzivního záložníka. První zápas za Slavii odehrál také Joseph Mensah, který hrál levé křídlo. Slavia by na kondičním soustředění měla podle původního plánu sehrát ještě jeden podobný tréninkový zápas.

Komentáře (142)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Buzanada 5:0

    slaviator     před 11 lety 14.01.2014 22:52 |  
    0 0

    Já to vždycky o Juharovi říkal, že se všichni budeme ještě možná divit.

    ( :-D )

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      smely (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 09:27 |  
      0 0

      zdravim, skoda, ze se neregistruji i asistence jak v hokeji, zajimalo by mne kolik bodu dnes udelal Pitak, krome toho golu mel jiste i nejake finalni prihravky na ostatni branky...nemate nekdi vice info ? Dekuji .

  2. Re: Slavia - Buzanada 5:0

    spino     před 11 lety 14.01.2014 23:07 |  
    0 0

    Zmrhal na levém beku a Kolařík v záloze? To jsou věci...

  3. Re: Slavia - Buzanada 5:0

    coolair     před 11 lety 15.01.2014 00:38 |  
    0 0

    to je ale buzanáda

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      bongor     před 11 lety 15.01.2014 17:43 |  
      0 0

      Ty maj asi něco společnýho s bolševikem,Buzanáda-buzny.

  4. Re: Slavia - Buzanada 5:0

    Betynka58     před 11 lety 15.01.2014 01:16 |  
    0 0

    Podle sestav v prvé a druhé půli to vypadá, že se základní sestavou počítá Koubek s tou z prvního poločasu - zhnamená to snad, že by se mu (zatím) do ní nevešel Dobrotka?

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      Borris     před 11 lety 15.01.2014 03:02 |  
      0 0

      vždyť to byl úplně první přátelák, nemyslím že by ty rozložení sestav něco už avizovali. Na to je ještě brzo. Řekl bych že až druhé soustředění začne napovídat o sestavě.

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      Fallen (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 07:51 |  
      0 0

      Zřejmě proto, že s Mičolou doléčují zranění.

      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

        smely (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 09:30 |  
        0 0

        podle sestavy vyse hral Dobrotka na stoperu ve druhe puli...predpokladam, ze vsichni stoperi se budou behem pripravy tocit tak, aby vykrystalizovala nejlepe si sednouci dvojice, popr , aby se spolu vsichni sehrali pro pripad, ze se jeden z nich vykartuje ci zrani...nic jineho bych v tom aktualne nehledal...je to priprava...

        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

          Fallen (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 10:07 |  
          0 0

          Já jsem dobře slepej. Tak možná se předpokladá, že brzo zase bude něco dolečovat...

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 11:25 |  
      0 0

      Trener má tam maximálně představu o ideální 22tce, určitě v prvním utkání přípravy proti poloamatérskému týmu nebyla ani jedna 11 základní. Jde o kondiční soustředění, proložené dvěma zápasy. Tyto zápasy trenérovi akorát napoví, kdo má jakou poziční hru a jak si spolu třeba budou někteří hráči rozumět a zároveň si hráči vyzkouší více spoluhráčů na postech se kterými nejvíce hrají. A někteří hráči si zkusí nové posty.
      Proto se dá očekávat, že v této přípravě v Tipsport lize a nejspíš i na začátku herního soustředění se budou hráči (nejen) na stoperu točit tak aby si zahrál "každý s každým".

      Já osobně ještě například očekávám vyzkoušení Vošahlíka na hrotu. A vyzkoušení drobných změn v systému. Tedy např jednoho ze tří záložníků vysunutého více dopředu. A ozkoušení mladíků na více postaech, podobně jako byl teď Kolařík vyzkoušen na DZ a Zmrhal na beku. Od toho se hrají tyto přípravné zápasy.

      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

        Betynka58     před 11 lety 15.01.2014 12:45 |  
        0 0

        Vím, že to tak v prvních přípravných zápasech bývá, že se zkouší různé složení obrany, zálohy atd. Mne akorát překvapilo, že až na Dobrotku vyběhli v prvé půli na trávník všichni, s nimiž by se dalo uvažovat pro základní sestavu, spíše jsem byl v posledních přípravných obdobích zvyklý na to, že zpočátku byly obě jedenáctky v obou poločasech vyvážené.

        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 16:30 |  
          0 0

          Tak do hlavy trenérovi nevidím ale důvody mohly být následující
          Chtěl vedle Součka někoho zkušeného. Neves je sice zkušený ale nevím jak je na tom se "zápasovou češtinou" a Škoda přeci jen má za sebou na stoperu pár zápasů a je lepší vedle něj také postavit někoho zkušeného. Takže z toho celkem vychází dvojce Škoda - Neves. A k Součkovi dát Dobrotku. Krom toho Dobrotka se loni po zranění rozehrával v juniorce tak asi má zkušennost s tím jak korigovat vedle sebe nezkušeného juniora.

  5. Re: Slavia - Buzanada 5:0

    smely (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 09:24 |  
    0 0

    Dobre dopoledne vsem, zvlaste pak tem , kteri se tu minuly tyden rozcilovali a zatracovali p. Koubka. Myslim, ze z Tenerife priletla jasna odpoved na Vase prehnane kriticke prispevky ohlene prohry s Duklou. Myslim, ze se ukazalo, proc a z jakych duvodu byla priprava pojata tak jak byla. Tolik vyzadovana hra na dva utocniky, Neves na stoperu atd...Verim, ze ti jez tu laterili budou schopni uznat svoji mylku. Preji vsem prijemny den.

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      deadbeat     před 11 lety 15.01.2014 09:48 |  
      0 0

      Ja asi uplne nechapu, co chtel basnik rici, obavam se.

      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

        smely (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 10:23 |  
        0 0

        dobry den, co presne nechapete ? Ze p. Koubek vi co dela ?

        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

          denydzlSKS     před 11 lety 15.01.2014 10:38 |  
          0 0

          V podstatě celý příspěvek. Mohl by jste například konkrétně napsat tu jasnou odpověď, která z Tenerife přiletěla?

          • Re: Slavia - Buzanada 5:0

            smely (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 10:49 |  
            0 0

            dobry den, ano jiste, napr tolik pozadovany system se dvema utocniky...jinak zapas jsem samozrejme nevidel a nemohu tedy soudit, ale jisty naznak toho, po cem se tu leta volalo by to mohl byt, tou jasnou zpravou jsem myslel to , ze neustala kritika vseho, nekterych mistnich diskutujicich neni az tak uplne opodstatnena, nicmene samozrejme, kazdy ma pravo na svuj nazor a od toho tu tato diskuze je, toto je tedy muj nazor. dekuji a preji prijemny den.

            • Re: Slavia - Buzanada 5:0

              denydzlSKS     před 11 lety 15.01.2014 11:19 |  
              0 0

              Vždyť nikdo ani pořádně nevíme, v jakým rozestavení jsme nastoupili a můžem jen domýšlet, jako nahoře quelhar, že to bylo 4321. Což je mimochodem rozstavení s jedním útočníkem.

              Navíc dle mně na rozestavění tolik nezáleží(spíš než o čísla(433, 442, 451,..) jde o úkoly jednotlivých hráčů). Když tým pracuje tak jak má, tak je schopný dávat víc gólů i s jedním hrotem.

              Další co mně zarazilo byla zmínka kritiky Koubka k zápasu s Duklou a jeho souvislost s včerejším zápasem. Já tam totiž žádnou souvislost nevidím.
              Jinak ta stálá kritika byla a docela i je opodstatněná - vždyť SLAVIA je posledních 5 let otloukánkem a její mediální obraz je katastrofální, navíc to není vinou nějaké "druhé strany"!

              Ale čert to vem. Co se týče samotné hry, tak to důležitý přijde v Turecku. Teď je to spíš o zpestření fyzický přípravy a ani bych v tom nehledal nějaké skryté indicie co se týče sestav.

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      Pepino44     před 11 lety 15.01.2014 10:25 |  
      0 0

      Tak ono dělat závěry na základě výhry nad mužstvem páté španělské ligy je to samé jako dělat závěry ze zápasu s Duklou. Ono není jasné,zda Dukla nebyla silnější soupeř než ti španěláci.

      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

        quelhar (admin)     před 11 lety 15.01.2014 10:35 |  
        0 0

        Ja bych rekl, ze je velmi jasne, ze Dukla byla daleko silnejsi souper (i v te kombinovane sestave), nez nas vcerejsi souper. Zadny ze zapasu nema z mnoha duvodu zadnou vypovidajici hodnotu o sile kadru. Ta by se mohla snad ukazat v priprave s adekvatne silnymi tymy v Turecku a v generalce v Liberci. Neverim, ze pristi stredu v Tipsport lize bude hrat zakladni sestava, spis se zase 15 hracu bude setrit a nastoupi podobna skvadra jako proti Dukle.

        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

          smely (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 10:54 |  
          0 0

          dobry den, ano jiste, nehovoril jsem o sile kadru, ale o systemu a setave po ktere se tu volalo. Nedelam si pochopitelne iluze o sile naseho soupere a vysledek nijak neprecenuji, mam jen radost z toho, ze smerujeme spravnym smerem a ze p. Koubek ma predstavu o tom co bychom meli hrat a snazi se ji praktikovat.
          To je na jeho obhajobu proti tem, kteri jej po zapasu s Duklou posilali do pekel. Mejte se dobre.

          • Re: Slavia - Buzanada 5:0

            quelhar (admin)     před 11 lety 15.01.2014 11:06 |  
            0 0

            Podle me system zustava stejny (podobny), hraje se na jednoho utocnika (pro optimisty na tri utocniky), rozhodne ne na dva.
            Jinak rovnez verim, ze trener ma jasnou predstavu, co chce hrat, stejne tak verim, ze budeme na jare silnejsi, produktivnejsi a pro fanoouska rozhodne daleko atraktivnejsi nez na podzim.

            • Re: Slavia - Buzanada 5:0

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 11:15 |  
              0 0

              Souhlasím, dle rozestavení a typů hráčů na jednotlivých postech to vidím na 4 - 3 - 2 - 1. Nebo, které přelévá z obranné 4 - 5 - 1 na v útočné fázi 4 - 3 - 3. To se mi celkem zamlouvá (akorát nevím proč teda pustili Škutku, přotože přesně tohle by mu mohlo vyhovovat). Máme na to i celkem vhodné tipy hráčů. Akorát ten Zmrhal na beku mi uplně nesedí. Ale je to příprava a ternér chtěl prostřídat 22 hráčů, tak pak to chápu. A třeba s obraně chytí jako škoda :)

            • Re: Slavia - Buzanada 5:0

              smely (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 12:07 |  
              0 0

              Dobry den, dekuji za reakci. K mym prispevkum bych rad dodal , ze se opravdu snazim byt velmi optimisticky, mozna az prehahne, ale verim, ze bude lepe. To, ze ve zdejsi diskuzi se hledaji spise negativa, slovickareni a potreba druheho zesmesnit je vec druha.
              Dlouho jsem tu nebyl, mysleno nejen na tomto diskuznim foru a priznam se, ze zdejsi "blba nalada" nejen na tomto foru je temer odzbrojujici. Za poslednich 14 dni jsem si tu precetl max 2 pozitvni prispevky. Ale treba se to zlepsi. Preji vsem prijemny den.

              • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                Pepino44     před 11 lety 15.01.2014 12:24 |  
                0 0

                Zdravím smely, já tu zdejší diskusi nevidím tak černě jako Ty,je pravdou,že se tady také najdou nějací voslové (raději nebudu jmenovat),ale zase to není tak hrozné. Co se týče hledání negativ - to je myslím normální,každý přeci může napsat co se mu nelíbí. Je to přeci lepší než se neustále plácat po zádech a namlouvat si jak to všechno klape a je v pořádku. Pokud si spokojen s naším umístěním a pokud se Ti naše hra na podzim líbila,tak to můžeš hodnotit pozitivně. Mně se to nelíbí a proto jsem často kritický jako asi většina zdejších přispěvovatelů. A ani ta blbá nálada jak se mi zdá tady nepřevládá. Většina příspěvků se mi zdá naopak optimistická a každý věří,že bude lépe.

                • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                  smely (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 13:16 |  
                  0 0

                  Dobry den, dekuji za reakci. Samozrejme , ze kazdy muze napsat co se mu nelibi, jsem opravdu dalek toho upirat nekomu jeho nazor, snazim se jen oproti tomu hledat co se mi libi. nase hra na podzim nebyla pohledna ani ucelna, proto jsem rad, ze se s tim p. Koubek snazi neco delat a nasel oproti minulym 3 "trenerum" odvahu se do toho pustit. A ze ty reakce na nej byvaji nelichotive kvuli vypusteni nejakeho sranda turnaje mi prijde smutne. Jsem sam zvedavy jak to bude na jare vypadat, ja verim, ze opet po letech bude zase radost chodit do Edenu. Preji prijemny den

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      klimi     před 11 lety 15.01.2014 10:51 |  
      0 0

      Hra na dva útočníky? Kde prosím Vás?

      Děkuji za odpověď.

      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

        smely (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 10:57 |  
        0 0

        Dobry den, Juhar, Necid jsou podle mne dva utocnici, podle rozestaveni by se dalo dokonce hovorit o trech, pokud budu brat jako utocnika i Vosahlika.

        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

          sicilianbrno     před 11 lety 15.01.2014 11:07 |  
          0 0

          Pokud by se hrálo na dva útočníky nebo dokonce na tři, tak zařazení Juhara na pozici utočníka postrádá smysl. On je rychlej, ale ne jemně technickej ve vápně, kde je potřeba zpracovat,max jedna rychlá klička a střela.
          Pokud Juhar na pozici útočníka tak leda při hře s jedním útočníkem.

        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

          Pepino44     před 11 lety 15.01.2014 11:15 |  
          0 0

          To,že dal Juhar dva goly snad nemusí znamenat,že jsme hráli na dva útočníky. Podle mne to byla naše klasika s Juharem na levé záloze. Jinak je samozřejmé,že z utkání se dělal nějaký záznam pro potřebu dalšího rozboru. Je škoda,že se tento záznam nebo alespoň fragmenty tohoto záznamu nedostanou na oficiálky. To bychom ale asi chtěli moc,že.

        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

          martyni (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 12:37 |  
          0 0

          Nekde to bylo napsano jako 4 - 4 - 2, ale pochybuju, ze jsme tak hrali, spis myslim, ze to yblo jak pise quelhar, 2 kridla, jeden hrot - proste tak, jak se to nejcasteji v dnesnim fotbale hraje.

          Urputne volani po dvou utocnicich - tj. rozestaveni 4 - 4 - 2 v ceskem fotbale podle me vychai z toho, ze cesky fotbal je tradicne defenzivni a v casech pred Vrbou nikdo u nas nepochopil, ze system s jednim hrotem, ktery je v modernim fotbale nejpouzivanejsi, neznamena, ze utocnik je "vepredu sam". Kdyz jsou treneri opatrni a hraci staticti a lini na krok, pak nepomuze ani system 4 - 4 - 2.

          Meli bychom tedy volat po pohybu, odvaze, rychlem prechodu do utoku ve vetsim poctu hracu, ne po systemu se dvema utocniky, ten nic nevyresi.

          • Re: Slavia - Buzanada 5:0

            denydzlSKS     před 11 lety 15.01.2014 12:47 |  
            0 0

            Naprostý souhlas!

          • Re: Slavia - Buzanada 5:0

            bububu (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 16:37 |  
            0 0

            No, já bych 4 - 4 - 2 rozhodně neodepisoval, viz. třeba Manchester City, jim to funguje úžasně, ikdyž jeden útočník je trošku zataženější, ale vždycky tam posílají dva čistokrevné útočníky, navíc kraje jejich zálohy jsou spíš taky křídla (Nasri, Silva, Navas).

            V českých podmínkách mi přijde, že dnes nejpopulárnější 4-2-3-1 tady umí hrát a má na to hráče maximálně Plzeň, s přimhouřeným okem Sparta a Liberec. Zbytku by mnohem víc slušelo klasické 4 - 4 - 2, třeba my na jaře jsme byli klasickou ukázkou toho, jak se to nemá dělat, poslední dva roky jsme skutečně hráli jen na jednoho útočníka s nulovou podporou.

            Po posílení věřím, že můžeme mít hráče na 4-3-2-1, nevypadá to špatně...byl bych ale rád, kdyby přišel ještě nějaký hrot a případně se pořešila i alternativa za Gecova na DZ.

        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

          klimi     před 11 lety 15.01.2014 13:20 |  
          0 0

          Tak když to berete takhle, tak by se dalo říct, že v první půlce jsme hráli jen na 3 obránce a v druhé půli naopak na 5 :))

  6. Re: Slavia - Buzanada 5:0

    Viking     před 11 lety 15.01.2014 10:21 |  
    0 0

    Buzanada, to je nějaká místní Sparta?

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 11:07 |  
      0 0

      Přesně to mě napdalo když jsem letmo přečet název toho týmu. Protože jsem ještě ke všemu přečet Buzanda...

      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

        Staal11     před 11 lety 15.01.2014 11:21 |  
        0 0

        Viděl bych to taky tak :-)

        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

          Staal11     před 11 lety 15.01.2014 11:22 |  
          0 0

          Vidím,že Nitrák opět na pravém beku,tak jen doufám,že už se chlapec vzpamatoval a nebude tam předvádět to co na podzim

          • Re: Slavia - Buzanada 5:0

            Barra     před 11 lety 15.01.2014 11:31 |  
            0 0

            Staal = v holandštině ´ocel´. Máš nový nick, Spino?

            • Re: Slavia - Buzanada 5:0

              judy     před 11 lety 15.01.2014 12:09 |  
              0 0

              V novém roce chce zlepšit své chování a ktéto krásné proměně zcela jistě patří i nový nick který tuto přeměnu podtrhne :)

            • Re: Slavia - Buzanada 5:0

              Staal11     před 11 lety 15.01.2014 19:22 |  
              0 0

              Ne,nejsem zadny Vocel,horsi urazkou uz jste me pocastovat nemohl a vubec nechapu,co je na mem prispevku tak zvlastniho,ze jste se rozhodl srovnavat me s takovym individuem...

              • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                Kornovo     před 11 lety 15.01.2014 19:29 |  
                0 0

                vy nas bavite panove,dekujeme

                • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                  Staal11     před 11 lety 15.01.2014 20:05 |  
                  0 0

                  Ja jsem nikoho bavit nechtel,rekl jsem jen svuj nazor,bohuzel se nelibil panu Barrovi a tim padem jsem byl oznacen za Vocela,takze tak nejak :)

              • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                Barra     před 11 lety 15.01.2014 21:12 |  
                0 0

                Tak to se pane Staal moc omlouvám, jinak jestli to je pro vás nejhorší urážka, tak jste v životě asi ještě moc nezažil.

                Já jsem se (myslím si celkem slušným způsobem) je ptal Spina, jestli se jedná o jeho nový nick, nic víc, nic míň. Zaprvé jsem vás tady před tím nikdy neviděl (alespoň si vás nepamatuji), za druhé bylo tam pro mě spojení Vocel - staal, za třetí je Milan Nitrianský a komentář na jeho výkony jeden z evergreenu Spina. Kdysi mezi ty evergreeny patřil také Držmíšek, teď když Spinovi neběhá v cestě, se Spino soustředí na Oskara Fotra (až na dnešek nebyl den, kdyby Spino o Fotrovi něco nespustil), a samozřejmě nadále Nitrianský.

                Jestli jsem se vás tak moc dotknul, tak se vám rád omlouvám. Jestli ale také začněte o Fotrovi, tak beru moji omluvu zpět :-)

                • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                  Staal11     před 11 lety 15.01.2014 21:36 |  
                  0 0

                  V pohode,mate pravdu,nikdy jsem sem nepsal,ale tuhle diskusi ctu pravidelne asi 4 roky,takze za tu dobu jsem stacil poznat,co je Spino zac,proto byla ma reakce takova :)

                  • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                    Staal11     před 11 lety 15.01.2014 21:46 |  
                    0 0

                    A jeste bych chtel dodat,ze za tu dobu jsem poznal i Vas a vim,ze nejste zly a vzdy jste se choval slusne

                  • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                    Staal11     před 11 lety 15.01.2014 21:46 |  
                    0 0

                    A jeste bych chtel dodat,ze za tu dobu jsem poznal i Vas a vim,ze nejste zly a vzdy jste se choval slusne

                    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                      Barra     před 11 lety 15.01.2014 22:18 |  
                      0 0

                      Jsem rád že mi to už neberete za zlé - a budu se těšit na další příspěvky.

                      Jinak se snažím chovat slušně, jen u Spina jsem se stále ještě nějak nevzdál naději že ho převychovám a proto někdy ty ostřejší slova :-(

  7. Re: Slavia - Buzanada 5:0

    Borris     před 11 lety 15.01.2014 12:07 |  
    0 0

    Jinak pokud jde o rozestavení, tak jsem celkem přesvědčen že jsme hráli 4-3-3. Pan Koubek je tímto rozestavením známej a úspěšně ho už praktikoval v Baníku i v Bolce. Oba tyto týmy pod ním hrály 4-3-3. Koubek toto rozestavení vždycky vyznával a celkem jsem i čekal, že ho v zimě bude chtít minimálně zkusit i u nás. Mě osobně se toto rozestavení líbí, je hodně útočné a pokud se Koubek ho bude snažit aplikovat, tak to rozhodně jen s povděkem kvituju.

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      smely (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 12:10 |  
      0 0

      Vidim to podobne, dekuji.

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      denydzlSKS     před 11 lety 15.01.2014 12:42 |  
      0 0

      Jak jsem psal výše, jde o stejné, jen pěkně napsané rozestavení 433=451.

      Když nastoupíme v zápase, kde nám grafika nakreslí 433, tak přece není možné, aby se ta křídla při bránění nezatáhla do postavní 451.

      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

        Borris     před 11 lety 15.01.2014 12:59 |  
        0 0

        to taky netvrdím. Určitě to nebude tak, že křídla budou úplně kašlat na bránění. V dnešním fotbale musí bránit všichni, i centři. Bránění už by mělo začínat okamžitě po ztrátě míče, tím že se hráči co nejrychleji stáhnou za balon a spustí se okamžitě presink a začne se napadat rozehrávka soupeře už v jejím zárodku. Určitě by křídla neměli imunitu s tím, že se jich bránění netýká. Problém je bohužel ten, že my jsme v minulosti v tom rozestavení 4-5-1 setrvávali i po zisku míče a následném útočení. Chodilo se dopředu v malém počtu hráčů a slabě se to doplňovalo. Všechno vychází hlavně z pohybu hráčů, pokud budou skoupý na krok, jde všechno do háje bez ohledu na rozestavení. Pokud budeme praktikovat 4-3-3, představoval bych si to při útočení tak, že kromě té tříčlenné útočné vozby, se do útočení zapojí ještě dva z těch tří záložníků. No a pochopitelně podle situace i krajní beci, pokud se jim otevře prostor směrem dopředu a lajna nebude ucpaná.

        A tak když to bude třeba ve složení Gecov-Piták-Lička a vepředu Juhar-Necid-Vošahlík, tak by měli Karel a Mário ze druhé vlny při útočení doplňovat ty tři vepředu a Gecov by je zajišťoval a kryl jim záda. Případně pokud se otevře prostor dopředu Gecovovi, může podpořit útok i on. Ale s tím že by za něj měl zůstat zase někdo jiný. Buď Karel či Mario.

        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

          denydzlSKS     před 11 lety 15.01.2014 13:13 |  
          0 0

          Je to přesně tak jak píšeš.

          Když bude útočit 5 hráčů, tak je přece jedno, jestli útočí 3 útočníci+2 záložníci nebo 1 útočník+4 záložníci;-)

          • Re: Slavia - Buzanada 5:0

            Borris     před 11 lety 15.01.2014 13:24 |  
            0 0

            Těch 4-3-3 bude podle mě třeba i lepší v tom, že při napadání rozehrávky a presinku, na to Necka nebude sám a budou mu vypomáhat křídelníci. Obzvláště Juhar na to má dostatečný fyzický předpoklady. Takže jak říkám, bránění už musí začínat při napadání rozehrávky na půlce soupeře.

        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

          japhy     před 11 lety 15.01.2014 13:48 |  
          0 0

          Teorie to je pěkná. Moje nechuť k tomuto systému spočívá v tom, že snad ještě žádnej trenér ji u nás nedokázal převést do praxe. Nesmíme zapomínat na to, že pokud držení (případně ztráty) míče je takové, jako u nás v posledních letech, tak se z toho stává permanentní 4-5-1 a křídla jsou ráda, že si to uhlídaj vzadu a dopředu se nehrnou. Stejně tak by vedle sebe neměli hrát Petrák a Zmrhal, jak se zhusta stávalo. Taky krajní beci si nemůžou myslet, že bez nich se to vepředu obejde.
          Tudíž můžeme doufat, že Koubek hrál s tím, co bylo a teď si to předělá k obrazu svému. Na ligu čekat netřeba, musí to být vidět už v přípravě.

          • Re: Slavia - Buzanada 5:0

            Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 13:58 |  
            0 0

            Petrák se Zmrhalem vedle sebe hrát nebudou. Toho se bát nemusíme. :-)

            • Re: Slavia - Buzanada 5:0

              japhy     před 11 lety 15.01.2014 14:25 |  
              0 0

              Vím, nejsem debil :)
              Myšleno v kontextu toho, že MK asi chce hrát 4-3-3, přesto doprostřed stavěl vedle sebe tyhle dva...

          • Re: Slavia - Buzanada 5:0

            Borris     před 11 lety 15.01.2014 13:59 |  
            0 0

            Určitě tě chápu a máš pravdu. O tom právě píšu, všechno vychází z pohybu hráčů a pokud se hýbat nebudou, bude k ničemu jakýkoliv systém. Tento herní systém je fyzicky hodně náročný a proto je moc dobře, že se kondiční soustředění odehrává na hřišti. I to mě mírně naplňuje optimismem. Koubek je konečně trenér co to pochopil a dobře si uvědomuje co si tento systém žádá. A jak správně píšeš, zlepšit rapidně se musí držení míče a co nejvíce minimalizovat ztráty balonů. Obzvláště pak ty triviální a nevynucené, jako se to stávalo na podzim každou chvíli. Protože tím více budou ubývat pak síly a opět to bude mít negativní dopad na naší hru. A přesně jak píšeš, nějaký progres už musí být vidět na herním soustředění. Takže jednoznačně chápu tvé obavy, ale na jednu stranu já jsem tentokrát docela optimista. Koubek teď dostal kvalitní posily, přičemž přijde ještě asi Ritchie a možná ještě někdo a teď už to bude jen na něm a taky na hráčích jak rychle dostanou pod kůži to co jim Koubek bude vštěpovat. Pevně věřím že to bude dobré.

          • Re: Slavia - Buzanada 5:0

            martyni (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 14:28 |  
            0 0

            Vrba to dokazal. Je to v hlavach hracu, i Petrak se Zmrhalem se mohli pohybovat v prostorech, kde se pohyboval Horvath s Daridou.. nerikam, ze by davali stejne dobry prihravky a strileli stejne golu, to uz je o kvalite, ale pohyb po hristi je otazka ukolu od trenera, kondice a hlavy, ktera donuti hrace behat.

      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

        Pepino44     před 11 lety 15.01.2014 13:11 |  
        0 0

        Souhlasím s dendyzem v tom,že je uplně jedno,zda bude náš system napsán jako 4-3-3 nebo 4-5-1, podstatné je aby hráči ze zálohy včas doplňovali hrotového útočníka a potom se také včas stačili vracet. To záleží také na schopnostech hráčů tento systém praktikovat a jejich ochotě tento náročný systém hrát.

        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

          Jiri1     před 11 lety 15.01.2014 13:50 |  
          0 0

          Brat tento test vazne muze jen blazen , krajsky prebor je jiste velmi kvalitni regionalni soutez, ale rozdil by mel byt nejmene dvojnasobny.Ale to neni dulezite , Slavia jiste pracuje na dalsich posilach, je skoda , ze se zdrzuje angazovani defenzivniho hrace z JAR kvuli tomu, ze Slavia mu predlozila financni nabidku, ktera nesplnuje jeho ocekavani, prece je jasne , ze hrac z jednoho z nejlepsich klubu v zemi asi nepujde na padesat mesicne.
          Presto by to nemusela byt posledni posila , verim, ze prijdou i dalsi mladi hraci, nebo vim ze prijdou, ale pouziti do acka nepredpokladam, stejne jako u Mensaha bych se vyvaroval nesmyslne pulrocni lhuty ke zkousce,ten hrac totiz nemusi dostat v ostrych zapasech zadnou sanci a Juniorka asi neni meritkem
          Snad nakonec , asi vetsina z Vas zaregistrovala , ze Brabec trenuje v kempu pro volne hrace na Vysehrade, treba jako Stozicky , pripravu vede treba Verner Licka a plati ji profesni organizace , na cele veci se podili i Lada Smicer. Brabec neni volnym hracem nadale mu bezi smlouva ze Senice , takze predpokladam, ze tam, bude i jista minimalni castka za vyplaceni ze smlouvy, ale na Slavii to nevypada , skoda.

          • Re: Slavia - Buzanada 5:0

            Eluin (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 14:24 |  
            0 0

            Neřekl bych, že škoda (u Brabce).

            • Re: Slavia - Buzanada 5:0

              Jiri1     před 11 lety 15.01.2014 14:32 |  
              0 0

              To je vec nazoru, kdyz se oprostim osobnich antipatii, tak je to furt dobry obrance , ze Senice se pakoval hlavne kvuli nizsimu rozpoctu, coz uz jsem vloni na zacatku roku probiral s Matejem krajcikem.
              Stacila by smlouva na pul roku s tim , ze cast mzdy by mu urcite doplacela Senica.

              • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                Eluin (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 14:36 |  
                0 0

                Může být, proti Brabcovi toho moc nemám, ale zase si říkám, že na onen post máme Nevese, Škodu (ten se mi moc líbil), Dobrotku, hrát tam může i Kolařík,... Radši bych viděl někoho do útoku (pokud Koubek nechce na hrotu vyzkoušet i Vošahlíka).

            • Re: Slavia - Buzanada 5:0

              Borris     před 11 lety 15.01.2014 14:44 |  
              0 0

              Jo no. Popravdě řečeno veškeré poslední chutě na jeho angažování mě přešli už jen když jsem viděl jak v tom kempu pro volné hráče trénuje v bundě rumunů :-/ fuj.

              • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                bongor     před 11 lety 15.01.2014 22:37 |  
                0 0

                Aho Borrisi,to se ti nedivím,že se ti udělalo šoufl.Já teda o něj nestojím ani náhodou.Škoda toho Keliče....

          • Re: Slavia - Buzanada 5:0

            smely (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 14:42 |  
            0 0

            Dobry den Jiri. Je usmevne jak tento test muze brat vazne pouze blazen, zatimco test proti Dulke zde byl oznacen jako znesveceni sesivaneho dresu. Inu kazdy si muze obdrzenou informaci zpracovat ku obrazu svemu...
            Co je nesmyslneho na purocnim hostovani Mensaha s opci, jak vite kolik nabidlo vedeni Ritchiemu vyplatu a s tim Brabcem to myslite opravdu vazne ? Dekuji za odpovedi a preji prijemne odpoledne.

            • Re: Slavia - Buzanada 5:0

              Borris     před 11 lety 15.01.2014 15:05 |  
              0 0

              jo no, teď jsi to docela vystihl s významama těch přáteláků s Duklou a Buzanadou :-D opravdu si v tom najde každý svoje tak jak se to zrovna hodí :-)

            • Re: Slavia - Buzanada 5:0

              Barra     před 11 lety 15.01.2014 17:32 |  
              0 0

              Dobry den Smely, mate moji sympatii :-) Jinak jsem rad, ze jste zacal psat, ozivil jste tady diskusi, vase prispevky se ctou dobre. A nenechte se zastrasit negativismem, nebo tim ze nektere prispevky jsou spis monolog a odpovidat na ne se spis rovna boje Don Quijote proti vetrnym mlynum.

              • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 19:07 |  
                0 0

                Dobrý večer přeji Vám všem.
                Jsem ten, co kritizoval pana Koubka za ten přípravný zápas s Duklou. Nezdálo se mi, že bych vedl nějaký monolog a pokusil jsem se popsat, že by nebylo dobré takto dál pokračovat v takových přídělech při prezentaci Slávie. Nevím co na tom bylo tak strašidelně negativistického a rozhodně jsem si nechtěl hrát na spisovatele jménem Miquel de Cervantes :-).
                Sokrates55

                • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                  Barra     před 11 lety 15.01.2014 20:06 |  
                  0 0

                  Dobrý večer Sokrate. Tak rychle spěchám s odpovědi, že moji reakci ani neproženu přes ´spelling control´ a budete se tedy muset smířit s možnými chybami.

                  Myslím, že už se trochu známe, a pak bystě měl vedět, že jsem určitě neměl vás na myslu když jsem psal o tom, ´ze některé příspěvky jsou spíš monolog a odpovídat na ně se spíš rovná boje Don Quijote proti větrným mlýnům´. Vy rád diskutujete, odpovídáte na proti-argumenty, jste ve svých reakcích korektní. Koho jsem měl na mysli s tím ´monologem´ a kdo zásadně nestojí o diskusi a tedy neodpovídá na argumenty ale hájí at absurdum jen své, je snad jasné.

                  Ale vážně doufám, že bylo jasné že jsem neměl vás na mysli. Myslím že víte, že diskusi miluji, nikdo z nás nemá patent na rozum aby včechno lépe věděl a znal. Já jsem osobně na causu Dukly nereagoval, osobně se mi to zdálo přehnané, vzhledem k tomu že nakonec celkem 10 hráčů nastoupilo s těch, kteří teď jsou na Kanárských ostrovech, ale respektoval jsem názor jiných. A tak by to mělo podle mě být, a poslední koho bych obvinil z toho že je nekomunikativní a že diskuse v vámi by připomnínaly marné boje, jste vy.

                  Kam se mimochodem ztratily vaše latinské citáty? Pěkně jsem si na vaše glosy zvyknul, rád jsem se nad nimi zamyslel!

                • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                  boesky     před 11 lety 15.01.2014 20:21 |  
                  0 0

                  Pane Sokrate55, ja osobně bych byl naopak velmi nerad, kdybyste svůj styl jakkoli měnil. Spíše se mi zdá, že je lehčí psát rádoby optimistické příspěvky, i když za ně nikoho neodsuzuji, protože touto fází si prošla většina zdejších přispěvatelů.

                • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                  bongor     před 11 lety 15.01.2014 22:34 |  
                  0 0

                  Ahoj Sokrate ovšem měl jsi pravdu,hazardovat s tak velkým jménem jako má Slavia se nemá v žádném případě.Taky jsem si přečet pár radostných komentářů z per rektálních alpinistů rudých přátel a nijak se samozřejmě nenamáhali uvést věc na pravou míru.Pouze smečovali z naší nahrávky.Tak proto příště musí být jasné,že nastoupila Slavia junioři a ne áčko.To zase není tak nesplnitelný požadavek.

                  • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                    Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2014 16:42 |  
                    0 0

                    Dobrý podvečer přeji Vám všem.
                    Pane Barro, omlouvám se, ale asi jsem nějak popletl ta vlákna a chtěl jsem spíše reagovat na pana Smely. A navíc jsem k tomu přidal i něco z Vašeho článku. Vzhledem k tomu, že jsem to zakončil smajlíkem :-), tak se domnívám, že jsem tím naznačil, že to beru v nadsázce a protože respektuji i názor pana Smely, tak jsem to nemyslel ani nijak uraženě...... Já si přečtu o Slávii úplně všechno, a když dostanu občas "kartáč", tak mi to také prospěje. Alespoň nenosím "frňák nahoru", jak by mi za svého života určitě řekl můj děda "poctivý to jihočeský mlynář".
                    Latinu mám moc rád, ale moc jí neumím a protože vím, že tu máme na SN dokonce znalce latiny, který dokonce publikoval "Velký latinský slovník" a je to nádherná a vzácná práce (má své místo v mé knihovně), tak se vždycky trochu bojím, jestli to vůbec píšu správně. Jinak mám v knihovně vydání z roku 1924 (koupil právě můj děda) "Orbis pictus Latinus" a to je dnes opravdu vzácnost. Ale znovu, už jako několikrát se zde přiznávám, že latinu miluji, ale do její znalosti mám daleko.
                    Ex animo te salutat.
                    Sokrates55

                    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                      Barra     před 11 lety 17.01.2014 23:54 |  
                      0 0

                      Dobrý večer Sokrate, děkuji vám za milou reakci. Nemyslím si, že tady dostáváte moc kartáč, naopak, málokdo je podle mě tak pozitivně vnímán jako vy, a to zaslouženě. Já se vždy rád zamyslím nad vašimi moudrými příspěvky. Vím, že jen píšete když máte něco na srdci, přesto bych se vůbec nezlobil kdybyste tady více glosoval.

                      Latinu mám také rád, a jak lituji, že jsem si kdysi nedával více záležet. Byl to jeden z mých nejhorších předmětů, vždy jsem jen prošel jen ´s podpatky přes příkop´, jak se říká v holandštině, tedy na chlup. Ale co si budeme říkat, analýza a překlad latinského textu je také vrcholní úkol. Zato římské právo jsem později miloval. Moje znalost latiny se teď omezuje na latinské adagia. Nevím jak je to v Česku, ale nás se stále dost tyto výrazy před soudem používají – jednou větou řeknete jak soudu tak protivníkovi celou esenci (´Qui facit per alium, facit per se´, nebo ´Nemo tenetur prodere se ipsu´, ´Ceteris omissis´, a jiné).

                      Nevěděl jsem, že mezi Slavisty máme šedou eminenci, který vydal Velký latinský slovník. Nevím, jestli je aktivní přispěvatel na SN nebo je čte, jestli ano, tak přijmete mojí velkou poklonu.

                      Přeji vám hezký víkend.

          • Re: Slavia - Buzanada 5:0

            Barra     před 11 lety 15.01.2014 19:41 |  
            0 0

            Pane Jiří, nevím jestli Slavia nabídla Ritchie Keeganovi 50tis měsíčně a předpokládám, že to neví nikdo z nás. A ani mě to nezajímá, je to čistě záležitost klubu a hráče. Jinak je dobré si uvědomit, že Ritchie je u Kaizer Chiefs jen náhradník, který si za poslední 2,5 sezóny nikdy nevybudoval místo v základě. V 2011-12 hrál jen 1190 minut v 15 zápasech z 30 , v 2012-13 už jen 772 minut v 11 zápasech, tuto sezónu naskočil už jen 5 krát na celkem 361 minut (odehráno 15 zápasů).

            Také je dobré nepřehlédnout, že fotbal v JAR je na jiné úrovni než v Evropě a to nejen co se týká kvality, ale také finančně. Někteří hráči mají jako plat 2.500 rand (ZAR), v přepočtu cca. 4.629 Kč měsíčně. Syndikát hráčů SA Football Players Union žádá pro hráče v první lize minimální plat ve výši 18.000 rand, v přepočtu 33.329 Kč. Jedná se o požadavek, nikoliv o realitu.
            http://www.citypress.co.za/sport/soccer-pros-earn-a-paltry-r2-500-to-kick-a-ball-20110827/

            Kolik teď Keegan u Kaizer Chiefs bere samozřejmě nikdo z nás neví, ale určitě se nepohorší když přejde k nám. Z druhé strany je to pro Ritchie Keegana možnost, jak ´utéct´ z místní ligy která nemá zrovna úroveň a prosadit se ve velkém fotbale. Také Wilfried Bony a ostatní hráči z Afriky se v první instanci spokojili s míň, a teprve když dokázali co mají v sobě, se dostali k velkým penězům. Beru, že Ritchie Keegan vydělával v JAR do teď více než například naše druhé akvizice Joseph Mensah v Ghaně, ale určitě nebral nic závratného.

  8. Re: Slavia - Buzanada 5:0

    carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 14:10 |  
    0 0

    Jenom je dobrý, že o zápasu (že se vůbec bude hrát) tady nikdo nevěděl , nebo snad jo ? Já jsem viděl první zmínku až včera před zápasem na facebooku. Máme klasicky rychlý vzdělování ze Slavie no ...

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      ortevor     před 11 lety 15.01.2014 16:02 |  
      0 0

      tim myslis koho ? nejak nechapu s jakym tymem by to melo souviset, jedine ze Miroslav Fuchs se jmenuje i mluvci Jihlavy, tak jestli myslis tu ?

      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

        smely (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 16:11 |  
        0 0

        PSJ je generalni sponzor, maji to i na dresech...

        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

          Markus     před 11 lety 15.01.2014 16:18 |  
          0 0

          PSJ Jihlava je hlavní majitel FC Vysočina Jihlava a stavěla mimo jiné stadion. Zatím ale byli pouze požádáni o součinnost při zajištění informací.

        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

          ortevor     před 11 lety 15.01.2014 16:44 |  
          0 0

          ok diky za info

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      ortevor     před 11 lety 15.01.2014 17:48 |  
      0 0

      myslim, ze platove bychom Sheriff asi nepreplatili + hrajou v poharech
      ale souhlasim, ze by se mi libil hodne a za pokus by to byvalo stalo

      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

        Kuliss9     před 11 lety 15.01.2014 17:52 |  
        0 0

        To máš asi určitě pravdu, ale zase na druhou stranu pro toho kluka je to krok zpět ať už fotbalově jít z ČR do Moldávie, tak i směrem k chorvatské reprezentaci. Zvlášť když se neustále mluvilo o Itálii a najednou tohle? Asi má hodně rád kačky chlapec a zbytek neřeší :)

        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

          bububu (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 17:54 |  
          0 0

          Tak to bezesporu, stálo o něj Dinamo Záhřeb, což by byl pro něj pochopitelný krok.

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      bububu (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 17:51 |  
      0 0

      Stoper je to poslední, co teď potřebujeme a ne, opravdu si nemyslím, že bychom přeplatili Sheriff.

      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

        Kuliss9     před 11 lety 15.01.2014 17:55 |  
        0 0

        Navíc si nejsem vůbec jistý, zda je stoper poslední co potřebujeme. Petrák pryč, Bortel pryč, Dobrotka chatrné zdraví a tak zůstává jen Neves se Škodou, který ač tam hraje velmi dobře, tak je z jeho slov vidět, že se mu to moc dlouho líbit nebude tam hrát. Zbytek mladých hráčů bylo vidět i na Kolaříkovi, že ještě nestačil, že se potřebuje vyhrát třeba ve druhé lize

        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

          Pepino44     před 11 lety 15.01.2014 18:04 |  
          0 0

          Tak pánové,abychom se ještě nedivili, Koubkovi se možná zalíbil Zmrhal na beku a možná,že jej vyzkouší i na stoperu. U Petráka se taky každý divil když jej dali na stopera a on nyní hraje stopera v Norimberku. Vím,že je tam těch možná hodně,ale ve Slávii je všechno možné.

          • Re: Slavia - Buzanada 5:0

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 18:12 |  
            0 0

            Zmrhal na stoperu? To je hodně černý humor.

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 18:10 |  
      0 0

      No za půlroku mu konci smlouva, můžeme ho podepsat teď a přišel by v létě za tabulkovou cenu. Plat je otázka, ale nemyslím si, ze zrovna Tiraspol je takový ekonomicky gigant.

      jinak moc nesouhlasím, ze post stopera nas vůbec netrápí. Máme vecne zraněného Dobrotku, solidního Škodu, starého Nevese, kterému se na podzim nedařilo a pak jen Kolaříka se Součkem. To podle mě není žádná hitparáda v případě zranění /karet

      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

        bububu (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 18:25 |  
        0 0

        Tak samozřejmě, kádr může být vždycky lepší, mě ale nepřijde jako priorita posilovat stopera, kde máme 3 rovnocenné a kvalitní hráče na 2 posty, zatímco třeba DZ nemáme zdvojený vůbec a hrota prakticky taky ne...a troufnu si tvrdit, že pravý bek si se hodil taky víc. Ideální by byl někdo typu Čelůstka nebo Kaufman, pravý bek, který umí i na stoperu.

  9. Re: Slavia - Buzanada 5:0

    lessy (host)     před 11 lety 15.01.2014 18:39 |  
    0 0

    pokuď je pravda to co se šušká..tak by k nám měl přijít ještě jeden černoušek do útoku..sám Řebíček to vyjednává..

      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

        lessy (host)     před 11 lety 15.01.2014 18:55 |  
        0 0

        ano reprezentant z Burkina Faso..

        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

          petrjir     před 11 lety 15.01.2014 21:16 |  
          0 0

          A mládežnický nebo seniorský?

      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

        jarodo57     před 11 lety 15.01.2014 18:56 |  
        0 0

        No jen to ne .Řebíček sám vyjednával taky Straku,Radu ,Fenina . Jen to ne .Řebíček ať už nevyjednává nikoho.

        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

          carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 18:58 |  
          0 0

          Má zpoždění, už tu měl bejt na podzim !!! :)

            • Re: Slavia - Buzanada 5:0

              carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 19:15 |  
              0 0

              Dám tip na toho Prejuce Nakoulmu ? :)

              • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                Edwardtheiron     před 11 lety 15.01.2014 19:30 |  
                0 0

                Můj tip je, že se Řéba někde zhulákal s majitelem firmy Buryna Maso a vylezla z toho tahle fáma...:-)

                • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                  Fulham     před 11 lety 15.01.2014 19:55 |  
                  0 0

                  V Burkině Faso nemají maso , roztočím laso - antilopa....

                  • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                    Kornovo     před 11 lety 15.01.2014 20:56 |  
                    0 0

                    uganda,cernochu banda

              • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                petrjir     před 11 lety 15.01.2014 20:00 |  
                0 0

                No, to by ho mohli vyměnit za Škutku, kterého chtěli před rokem.

              • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                Fallen (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 21:20 |  
                0 0

                Spíš bych čekal někoho z těch '"recent call-ups", co hrajou domácí soutěž. Na druhou stranu, když to vyjednává Rumcajs sám, tak to asi nebude v Burkině a bojím se, aby to nebyl ten děda, co hraje v Kataru...

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      petrjir     před 11 lety 15.01.2014 19:27 |  
      0 0

      Jenom dobře. Dobu tu nebyl žádný cizinec (když pominu Slováky) a teď se s nimi roztrhl pytel (Neves, Mensah, Ritchie, ...)

  10. Re: Slavia - Buzanada 5:0

    Edwardtheiron     před 11 lety 15.01.2014 20:32 |  
    0 0

    SK Slavia Praha ‏@slaviaofficial 4m
    Od 20:30 hrajeme na Tenerife proti San Lorenzo. Sestava: Rakovan-Dostál,Škoda,Neves,Zmrhal-Gecov,Piták-Koreš,Prošek,Juhar-Necid.

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      Barra     před 11 lety 15.01.2014 20:44 |  
      0 0

      Dík Eddy! Dějou se věci... Teď ještě vyhledat, v které lize San Lorenzo hraje.

      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

        Edwardtheiron     před 11 lety 15.01.2014 20:45 |  
        0 0

        Dnešní soupeř Slavie v tréninkovém zápase - C.D. San Lorenzo - hraje ještě o soutěž níž než včerejší soupeř Buzanada.
        To už je tweet SN

        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

          Barra     před 11 lety 15.01.2014 20:50 |  
          0 0

          Ideální sparring partner, tedy.

          • Re: Slavia - Buzanada 5:0

            Edwardtheiron     před 11 lety 15.01.2014 20:51 |  
            0 0

            Jojo, na kondičním soustředění určitě.

            • Re: Slavia - Buzanada 5:0

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 21:01 |  
              0 0

              Doufám že je klepnem,jinak se tu strhne lavina kritiky :-)

              • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                Edwardtheiron     před 11 lety 15.01.2014 21:06 |  
                0 0

                Já věřím, že do toho dají hráči všechno. :-D

                • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                  Barra     před 11 lety 15.01.2014 21:16 |  
                  0 0

                  Jestli mají naši dnes 3-fázový trénink v nohách...

                  Kam se ale poděl Kamil? Včera nehrál, dnes snad v druhé půli. Jinak musí být buď zraněný, nebo je odstraněn na třetí kolej.

                  • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                    Edwardtheiron     před 11 lety 15.01.2014 21:17 |  
                    0 0

                    Taky jsem překvapen a čekám na sestavu pro druhou půli.

                    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                      Borris     před 11 lety 15.01.2014 21:46 |  
                      0 0

                      A kolik to zatím je?

                      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                        Nosorozec     před 11 lety 15.01.2014 21:53 |  
                        0 0

                        po poločase vedeme 8:0, góly: 3x Koreš, 2x Juhar, 1x Necid, Gecov, Prošek

                        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                          Borris     před 11 lety 15.01.2014 21:58 |  
                          0 0

                          Hmmm:-D tak tohle utkání klukům asi skutečně moc nedá.... Ale tak aspoň si zahrajou fotbálek, pomazlej se trošku s balónem a bude to pro ně takovej trénink v o něco ostřejším tempu.

                  • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                    Nosorozec     před 11 lety 15.01.2014 21:49 |  
                    0 0

                    Čonto vytrhával v hotelové zahradě plevel a propíchnul si přitom nohu bodlákem :)

                    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                      sicilianbrno     před 11 lety 15.01.2014 21:56 |  
                      0 0

                      :-D ty vole tys mě ted rozsekal :-) Hlavně sem si Kamila u toho představil

                      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                        slaviator     před 11 lety 15.01.2014 22:29 |  
                        0 0

                        Podle mě mu spadnul špalek na nohu.

                        Jinak já si ho už umím představit, jak dřív štípal dříví. Sednul si do tureckého sedu a štípal na zemi?

                    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                      Borris     před 11 lety 15.01.2014 22:28 |  
                      0 0

                      Jo no:-D na čonta by seděli ty slova z té písničky od Kabátů "český ruce šikovný jsou, ale to neni můj přípááád. Joooo ruce mí levý jsou, nikde makat nemůžou" :-)

                      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                        Borris     před 11 lety 15.01.2014 22:31 |  
                        0 0

                        *ruce mý samozřejmě. Oprava.

                        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                          bongor     před 11 lety 15.01.2014 22:39 |  
                          0 0

                          Anebo třeba od Šlapeto"Žižkovská píseň práce":Ručičky nebojte se vy dělat nebudete,však vy se práci vyhnout dovedete".

                          • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                            slaviator     před 11 lety 15.01.2014 22:47 |  
                            0 0

                            nemoc lachtaních rukou

                      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

                        Nosorozec     před 11 lety 15.01.2014 23:09 |  
                        0 0

                        Slovenský ruce asi tak šikovný nejsou :D

  11. Re: Slavia - Buzanada 5:0

    slaviator     před 11 lety 15.01.2014 22:42 |  
    0 0

    Prý máme zájem o toho hráče: http://en.wikipedia.org/wiki/Alain_Traor%C3%A9

    Reprezentant Burkina Faso, prý je to ten co jsme ho chtěli na podzim a on si plnil reprezentační povinnosti. Zájem o něho měly i Teplice, s Lorientem se dohodly, ale Alain Traoré měl vyšší požadavky na plat než mu Teplice nabídly...

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 22:46 |  
      0 0

      tak pokud to je pravda, tak to je hodně slušný, nu uvidíme.

      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

        slaviator     před 11 lety 15.01.2014 22:53 |  
        0 0

        Tak oprava, ten utočník co ho chtěly Teplice hrál za Le Mans. Věděl jsem, že to byl klub od L...

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      petrjir     před 11 lety 15.01.2014 22:58 |  
      0 0

      Sice transfermarkt není úplně přesný, ale cena 4,5 milionů eur. No, asi si Aleš musel od dětí půjčit ještě více.

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      Nosorozec     před 11 lety 15.01.2014 23:13 |  
      0 0

      6 gólů ve 14 zápasech ve francouzský lize, to vůbec neni špatný! Divim se, že je Lorient ochotnej ho pustit, kolik za něj chtěj a jakej si Traore představuje plat?

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      Nosorozec     před 11 lety 15.01.2014 23:14 |  
      0 0

      Jen tak mimochodem - ten Traore se narodil přesně ve stejný den jako Marcel Gecov! :)

      • Re: Slavia - Buzanada 5:0

        Nosorozec     před 11 lety 15.01.2014 23:30 |  
        0 0

        Na české wikipedii jsou o něm jiný informace než na anglické a to co se týče statistiky odehraných zápasů a vstřelených gólů, tak i data narození. Tak která verze wikipedie má podle vás pravdu? :)
        http://cs.wikipedia.org/wiki/Alain_Traor%C3%A9_%281988%29

        • Re: Slavia - Buzanada 5:0

          petrjir     před 11 lety 15.01.2014 23:33 |  
          0 0

          Ono to je stejně úplně jedno, protože si to Slaviator vymyslel

          • Re: Slavia - Buzanada 5:0

            slaviator     před 11 lety 16.01.2014 00:19 |  
            0 0

            Ticho, chtěl jsem zkusit, zda to zejtra vyjde v Deníku Spart! :)

            • Re: Slavia - Buzanada 5:0

              Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 16.01.2014 06:16 |  
              0 0

              S touhle zprávou jsi mel počkat do rana, třeba by to ve Spartu bylo:-)

    • Re: Slavia - Buzanada 5:0

      sicilianbrno     před 11 lety 15.01.2014 23:46 |  
      0 0

      Mno nevim nevím,
      podle videi co sem se koukal na youtube, tak toto by byl hoodně silnej kalibr pro náš tým, ty jeho góly stály zato. Na takovýho hráče bysme nejspíš neměli love a hl. nevím proč by si takový hráč dobrovolně pohoršoval.

      Ps- většinu gólů dával z přimáku a nebo ze střel ze středni vzdálenosti. Něco jako Juhar, jen stím rozdílem, že ten černoušek ví že střílí na fotbalovou branku a ne na ragbiovou.

  12. Re: Slavia - Buzanada 5:0

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 22:47 |  
    0 0

    Tak konečný výsledek 13:0, to byl asi fakt spíš sranda match, aby si kluci zahráli na velké hřiště. Ale je dovře, že nastoupil i Prošek se Šimečkem, trošku mě překvapilo, že nehráli proti Buzanadám.

  13. Re: Slavia - Buzanada 5:0

    zeleznik2     před 11 lety 17.01.2014 18:29 |  
    0 0

    Tak to je paráda, Necka 1.zápas a hnedka gól, obrana vypadá zajímavě, Nitrianský zpátky na pravého beka, zřejmě bude o místo bojovat s Dostálem a nalevo Zmrhal ten zase s Tusjakem, záloha Gecov, Lička, Piták, Vošahlík a Juhar a před nimi Necid to už by mohla být ligová sestava...