Přípravná utkání

V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

Slavia zveřejnila plán zimní přípravy A týmu. Ten pojede hned na dvě soustředění do teplejších krajů, kromě toho se zúčastní Tipsport ligy. Generálku odehraje Slavia na hřišti Liberce.

Slavia odcestuje v zimě hned na dvě zahraniční soustředění, fanoušci ji tak nebudou mít příliš možností vidět na vlastní oči. Start přípravy obstarají 3. ledna tradiční kondiční a zátěžové testy. Prvních dva přípravné zápasy odehraje Slavia v rámci Tipsport ligy s Duklou a Táborskem, do toho druhého nastoupí kombinovaný tým tvořený širším kádrem A týmu a juniorky. Už 10. ledna odletí Slavia na Kanárské ostrovy na týdenní kondiční soustředění, v rámci kterého by měla také sehrát dvě přípravná utkání. Po návratu do ČR přijde na řadu třetí zápas Tipsport ligy proti Žižkovu a případně také účast na Final Four turnaje v Berouně. 1. února odletí A tým do Turecka, kde by měl sehrát během deseti dnů čtyři zápasy. Po návratu z Turecka odehraje Slavia už jen generálku na hřišti Liberce.

PÁ 3. ledna: Začátek zimní přípravy – kondiční a zátěžové testy
ST 8. ledna: Tipsport liga: Dukla - Slavia, UMT Eden, 11:00
PÁ 10. ledna: Tipsport liga: Slavia - Táborsko, UMT Eden, 13:00 (do utkání nastoupí hráči širšího kádru A-týmu a juniorky)
PÁ 10. ledna: Odlet na kondiční soustředění na Tenerife, v jednání jsou dva přípravné zápasy
PÁ 17. ledna: Konec kondičního soustředění na Tenerife
ST 22. ledna: Tipsport liga: Slavia - Žižkov, UMT v Edenu, 10:30 hodin
SO 25. ledna: Tipsport liga: Final Four v Berouně
NE 26. ledna: Tipsport liga: Final Four v Berouně
SO 1. února: Odlet na herní soustředění do Turecka, v plánu jsou čtyři přípravné zápasy
ÚT 11. února: Návrat z herního soustředění v Turecku
SO 15. února: Liberec - Slavia, stadion U Nisy, 16:00
SO 22. února: 17. kolo Gambrinus ligy: Olomouc - Slavia

Komentáře (180)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

    1rytir     před 11 lety 09.12.2013 18:54 |  
    0 0

    Vypadá to slušně. Jen bych rád upozornil, že vzhledem k tomuto plánu je více než záhodno, aby se začalo pracovat na těch opravdových posilách. Vošahlíka mezi takové opravdu počítat nemohu, spíše jde o pokračování jakéhosi slávistického trendu brát ty, kdo někde jinde pořádně nehraje. Možná jste přehlédli, podle mého dost alarmující informaci v diskusi pod jiným článkem, kterou přináší Jiří. Napsal mimo jiné: "velmi bych prosil aby se hlavne vyresila otazka dalsiho vyvoje v klubu, aby konecne nekdo rekl, jaci Rusove vlastne jednaji s Rebickem a za koho lobuje Kisel, ono to totiz vubec neni totozne a bez toho se dal nehneme , jiste Koubek Kisela i dalsi hrace sere , Kisel to vyresil konecne po svem , co je jasne zatim tim vytouzenym sportovnim reditelem neni, ale treba jednou bude a to brzo, treba to vezme stejny smer jako v hokeji s Ruzou, no proste uvidime."
    To je absolutně zásadní i co se posil týká. Pokud vlastně nikdo netuší, jaký Rus, či jiný investor přijde, pokud zase ve Slavii působí nějaké skupiny, je to na levačku! Kdo vlastně o posilách bude rozhodovat? Kdo na ně dá peníze? A budou ty peníze vůbec?

  2. Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

    spino     před 11 lety 09.12.2013 19:28 |  
    0 0

    Nevíte, kdy mají být ohlášeny první změny ve vedení? Už toho mám fakt po krk. Ať Kisel dostane plnou důvěru a začne to tady čistit. V opačném případě pokud z něj Řebíček udělá loutku, ať odejde a řekne narovinu jako Zlámal, že pod Řebíčkem pracovat nejde. Držmíšek musí opustit Slavii jednou pro vždy! Škod tady napáchal skoro stejně jako Jarolím po titulech.

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Pepino44     před 11 lety 09.12.2013 19:40 |  
      0 0

      Jdi už do háje s tím Držmíškem,ne,že bych ho měl nejak v oblibě,ale už s tím opravdu otravuješ,nenašel jsem snad jeden tvůj příspěvek,kde by jsi Držmíška nezmiňoval. Jseš s tím fakt už otravnej.

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        Alanor (admin)     před 11 lety 09.12.2013 20:47 |  
        0 0

        Jo, mám toho už taky plné zuby. Jen za dnešek x nicneříkajících příspěvků o Držmíškovi. Budeme to řešit.

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          spino     před 11 lety 09.12.2013 21:00 |  
          0 0

          Mohu poprosit o email? Vyřešíme to přes něj.

          • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

            Alanor (admin)     před 11 lety 09.12.2013 21:06 |  
            0 0

            navratil@slavistickenoviny.cz - Já tedy Držmíška také považuju za nekompetentního člověka, ale opravdu to nemusíš zdůrazňovat v několika příspěvcích za den. Každý tvůj názor zná a nikoho ten neustálý spam nezajímá.

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        bongor     před 11 lety 09.12.2013 21:14 |  
        0 0

        A nejenom s tím.

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          bongor     před 11 lety 09.12.2013 21:16 |  
          0 0

          To patřilo k poznámce Pepina

  3. Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

    petrjir     před 11 lety 09.12.2013 19:56 |  
    0 0

    Sice to Alanore patří do předchozího článku, ale to nevadí.. Ondřej Vrzal měl být tou posilou, která by to do Edenu neměla tak daleko?

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      klimi     před 11 lety 09.12.2013 20:33 |  
      0 0

      Z mého zdroje to měl být právě on, bohužel...

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        (host)     před 11 lety 09.12.2013 20:35 |  
        0 0

        Tak vidíš, že se naše info lišilo. ;) Vrzala jsme původně skutečně chtěli, ale nakonec jsme se rozhodli upřednostnit jiného krajního beka, pokud vím. Ale začínám mít obavy, kdo sem vůbec dorazí, když zřejmě hlavní pozornost zaměřujeme na Vošahlíka.

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          Alanor (admin)     před 11 lety 09.12.2013 20:36 |  
          0 0

          *podepsán Alanor

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          pogin     před 11 lety 09.12.2013 20:49 |  
          0 0

          Tak to mi hlava fakt nebere, jestli hlavní pozornost je upřena na Vošáhlíka, to bude jen další do počtu, nevím čím by nám měl pomoct :-((

          • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

            Alanor (admin)     před 11 lety 09.12.2013 20:50 |  
            0 0

            To já nevím, jestli je hlavní pozornost upřena na Vošahlíka, to jsem si jen tak roztrpčeně povzdechl, že to tak vypadá. ;)

            • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

              petrjir     před 11 lety 09.12.2013 20:54 |  
              0 0

              A ten bek o kterým jsi psal (že by to k nám neměl tak daleko) hraje nalevo nebo napravo?

              • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                Alanor (admin)     před 11 lety 09.12.2013 21:17 |  
                0 0

                Napravo. Nalevo, doufám, dostane šanci Tusjak.

              • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                bongor     před 11 lety 09.12.2013 21:18 |  
                0 0

                Jakej bek?Pelta říkal,že Vošahlík klidně může hrát i bek a to pravýho i levýho.A tady snad je někdo,kdo by nevěřil panu Peltovi?Vždyť je to předseda FAČR ne?

                • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                  mats     před 11 lety 09.12.2013 21:24 |  
                  0 0

                  ...a jako správný předseda jedná v zájmu celého českého fotbalu... :-)

                • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                  Pepino44     před 11 lety 09.12.2013 21:47 |  
                  0 0

                  No nakonec,když může hrát Juhar hroťáka,tak proč by nemohl Vošahlík hrát jako Škoda obránce. Aby nakonec nevypadala obrana takto- Mičola,Škutka,Škoda,Vošahlík. Ale co to sem píšu,ono by to mohlo být zítra ve spartu.

                  • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                    bongor     před 11 lety 09.12.2013 23:05 |  
                    0 0

                    Tak to radši Pepo zase vymaž,nebo to ti hajzlíci otisknou jako přání většiny slávistů.

              • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                rihy10 (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 00:27 |  
                0 0

                Pepa Jindřišek, že? :D

  4. Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

    mats     před 11 lety 09.12.2013 20:54 |  
    0 0

    Znamená to snad, že v zimě nemusí fotbalisti nutně na běžky? :-)

  5. Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

    Nosorozec     před 11 lety 09.12.2013 21:55 |  
    0 0

    Vím, že to sem tak úplně nepatří, ale chci se zeptat; taky vám ostatním nejde načíst www.superslavia.com ? Vždycky když si tu adresu zadám do prohlížeče, přesměruje mě to jen na facebookové stránky

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      spino     před 11 lety 09.12.2013 22:01 |  
      0 0

      JJ, nejde to. Těžko říct, kdo ty stránky zavřel. DDS? Policie? Každopádně to vypadá, že se stránka přesunula na facebook. Je to škoda, protože to byl kromě zdejších novin web, kde jsem publikoval své články.

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        Nosorozec     před 11 lety 09.12.2013 22:26 |  
        0 0

        Je to škoda, protože ne všichni uživatelé co tam chodili na diskuzi maj Facebook. Třeba takovej Kokr57 ho nejspíš mít nebude. A policie ho určitě neuzavřela, nemá důvod, spíš DDS z nějakýho důvodu, ale divim se, že dopředu nic neřekl.

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          spino     před 11 lety 09.12.2013 22:38 |  
          0 0

          Kokra je mi také líto. Psal jsem si s ním. Na facebookové stránce jsem se na to ptal a odpověď žádná. :(

          Diskuze s Kokrem, Šakalem a Lálou mi budou chybět.

          • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

            Nosorozec     před 11 lety 09.12.2013 22:49 |  
            0 0

            Jak teď vlastně budeš diskutovat s Lálou, když superslavia je zrušená, na oficiálkách má ban a sem nechodí? :D

            • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

              spino     před 11 lety 09.12.2013 23:06 |  
              0 0

              To by mě taky zajímalo. FB účet si shodou okolností nedávno zrušil, tak nevím. :(

              • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                Nosorozec     před 11 lety 10.12.2013 00:00 |  
                0 0

                Neboj, až zjistí, že zrušili superslavii, tak se určitě objeví tady. Ale obávám se, že spousta lidí z jeho názorů dostane šok :D

                • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                  judy     před 11 lety 10.12.2013 00:44 |  
                  0 0

                  Proboha jen ne Lálu... a to jeho brečení nad Strašákem apod.. jako by tu nestačil Spino. Ještě sem dojde Winkelman z idnes.cz který nám dá čuchnout trochu "reality" a pan Šakalík ze spartu a bude to tu na blití...

                  • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                    bongor     před 11 lety 10.12.2013 07:45 |  
                    0 0

                    Od toho je snad institut banování.Pokud nejde o různorodé názory,ale jen o provokace,tak se určitě dá zavčasu použít.

                  • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                    spino     před 11 lety 10.12.2013 09:19 |  
                    0 0

                    To by byl opravdu smrtící koktejl. :DDD

                    Ale aspoň by byla sranda. Než by teda dostali ban.

                    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                      Jiri1     před 11 lety 10.12.2013 11:08 |  
                      0 0

                      Alespon v necem jsem hodne mimo, ale k priprave , po letech velmi dobre naplanovana priprava souhlas s Koubkem, ze vsechno pres mic je dulezity a klimaticke podminky jsou hodne dulezite. Hodne mne tesi tech 11 dni v Turecku, v miste kde se v tuto dobu pripravuji solidni i spickove evropske kluby , chtelo by to vzit vetsi pocet hracu a zuzeni kadru pro jaro udelat az po hernim soustredeni, chtelo by to samozrejme i dat mohutnou sanci klukum z juniorky a definitivne rozhodnout o jejich dalsim pusobeni v klubu, konecne budou i odchody udajne tam lezi nejake nabidky i na Korese , Berkovce, tak uvidime.
                      K tomu banovani, nelibi se mi to, chapu samozrejme tlak z vedeni mozna i od tiskoveho oddeleni, vim , ze hlavne Seterle to nese velmi nelibe , ale neni jediny , kdo je pod palbou.
                      V logice veci si myslim, ze klub potrebuje hlavne stabilitu a proto jsem si jist ,ze by to chtelo spise hladove hrace , kteri budou hrat tzv. o chleba, mozna i mladsi nez 30 let, nektera jmena se primo nabizi, dost se mi libil napad Teplic jeste v predvanocnim obdobi udelat kemp pro hrace z venku a pripadne posily a vhodne doplnit i v zimnim obdobi. Slavie by take mela resit otazku posileni kondicniho trenera , aby mohli z hraci pracovat ve skupinach, dost lidi to studuje i v fxzioterapii, to by bylo reseni, tenhle obor otvira kdekdo, ale FTSV je v tomhle jedinecna.

                      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                        Alanor (admin)     před 11 lety 10.12.2013 11:21 |  
                        0 0

                        Pokud vím, tak na nás žádný tlak z vedení ani tiskového oddělení vyvíjen není.

                        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                          Jiri1     před 11 lety 10.12.2013 11:29 |  
                          0 0

                          Vy toho asi nevite vic , ze jo.........

                          • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                            Alanor (admin)     před 11 lety 10.12.2013 11:31 |  
                            0 0

                            Quelhara prý taky tlačí tak maximálně boty. Tak že by byl vydírán tolsimir? :))

                            • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                              quelhar (admin)     před 11 lety 10.12.2013 11:37 |  
                              0 0

                              Zasadne popiram, ze by me tlacily boty. Naopak je mam velmi pohodlne. Ale uzivam si jeste predvanocniho Svycarska, tak se radeji zdrzim dalsich komentaru. Samozrejme tu utracim vsechny ty penize, kterymi me Slavia posledni roky uplacela :o)

                              • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                                Jiri1     před 11 lety 10.12.2013 11:42 |  
                                0 0

                                Ani Vam nezavidim, Ja uzivam jen Sumavy a jsem maximalne spokojen, kazdy nemuze byt vedcem..........

                          • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                            Jiri1     před 11 lety 10.12.2013 11:37 |  
                            0 0

                            Budu k Vam konkretni minule jste mne zase umravnoval s Vondrackem, ktery prisel z Nachoda je ve Slavii 2 roky a nic nedokazal, postupne byl vyrazen 2 trenery a bylo mu nabidnuta moznost hostovani mimo klub.

                            • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                              Jiri1     před 11 lety 10.12.2013 11:41 |  
                              0 0

                              Nerikejte to ma byt vtip, to blokovani je tedy ciste VVas napad, s nikym z tiskoveho oddeleni jste o tom ani nediskutovali , je to tak, to ze to delate tzv. zadarmo beru i kdyz kdo z nas ma treba vstup na fotbal zadarmiko, ze....., dokonce i lidi z Dukly , tery se podili na jejich webu si to plati.

                              • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                                Alanor (admin)     před 11 lety 10.12.2013 11:52 |  
                                0 0

                                Pokud vím, tak jste se zmiňoval, že by v juniorce neměli pravidelně nastupovat věkově starší hráči, mezi něž přitom Vondráček nepatří. Proto jsem se domníval, že jste ho zaměnil s Vyhnalem. Výkonnost se tam vůbec neřešila.

                                My s nikým z tiskového oddělení o provozu SN nediskutujeme, myslím, že oni mají dost vlastní práce.

                                Co se týče vstupu zdarma, tak ho máme na domácí zápasy tak jako všichni ostatní novináři, na tom nevidím nic špatného. Zvlášť když se podíváte nakolik se Slavii věnujeme my a nakolik oni.

                                • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                                  Barra     před 11 lety 10.12.2013 12:42 |  
                                  0 0

                                  Přeji vám všem z redakce pevné nervy :-) Nemáte jen můj obdiv za tuto mravenčí práci, kterou každodenně odvádíte, ale také za to, jak si s nadhledem umíte poradit v obdobných situacích jako teď.

                                  Myslím si o sobě, že jsem kliďas a vyrovnaný, na to mám také mj věk, že mále co mě může rozhodit. Přesto mám pocit, že bych asi někdy rychleji ztratil trpělivost.

                                  • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                                    spino     před 11 lety 10.12.2013 17:38 |  
                                    0 0

                                    Zatím vás rozohnila pouze zmínka o Třetí říši.

                                    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                                      Barra     před 11 lety 10.12.2013 18:51 |  
                                      0 0

                                      TaK to se sakramentsky pletes, Spino. Jen za tu aferu s pritelkyni Milana Nitrianskeho, kde jsi s tim suhajem ktery ma sedesatku na krku resil vasi obetavost pro dobro Slavie, by sis poradne zaslouzil rakoskou. A ver mi, ze tech (a ted se omlouvam vsem, myslim ze se tady bezne chovam slusne) kravin z tve strany bylo az moc. Vidim ale, ze se od te doby, co Quelhar varovny prst, celkem polepsil. Vidis, ze to jde kdyz chces.

  6. Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

    Navar (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 11:00 |  
    0 0

    Vazeni pratele, mili diskuteri, kdyz tu kazdy den procitam diskuzi, prispevky o tom, kdo vsechno by mel prijit, ja, nesouhlasite s nakupy odlozenych hracu, kdy odejde Drzmisek, nebo kdy uz se ohlasi vstup ruskeho investora, tak si uvedomuji, ze vetsina z vas bohuzel vubec netusi, v jake situaci jsou Slavia a stadion. A to neni dobre. Tak vezte, ze Slavia je na pokraji propasti. Rebicek nema penize, do Slavie investoval pres 350 mil. a chce aspon cast zpet. Slavia ho uz nezajima. Jde po nem Sisak, jemuz se podarilo zahrnout akcie Slavia do konkurzu jeho firmy Falkonida. To znamena, ze Slavia je v podstate soucasti jinaho konkurzu. Rebicek udelal protitah, vydal nove akcie a ty ukryl kdesi v Arabii. Do toho vsechny hrichy akcionarskeho sajgonu z minulosti. Stadion je zase nesplaceny, vytunelovany, lide kolem Sisaka z nej vyvedly vsechny casti, ktere jej mely financoba - hotel uz propadl bance, jizni zazemi Hochtiefu, a pod. Krome toho byl financovan z penez meskych casti a vlastni ho.... vlastne kdovi kdo. Oficialne Prazak.
    Co z toho plyne? Novy investor se musi dohodnout nejen s Rebicky (stalo se), ale i se Sisakem, Hrdlickou, Janouskrm, Prazakem a vsemi, kteri oficialne vlastni, maji ci meli vliv na Slavii tak, aby nebyla transakce nikdy zpochybnena a vyse jmenovani ho nechteli dojit.
    Investor existuje, je bohaty a chce delat fotbal. Dejte mu prosim trochu casu a spolecne se modleme, aby to vyslo. Hezdy den.

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      judy     před 11 lety 10.12.2013 11:09 |  
      0 0

      Pokud bych byl na pokraji svého živote a neměl co ztratit a věděl že před svatým Petrem nebudu souzen tak všechny tyhle Sisáky,Janoušky a jím podobný bych asi zastřelil a byl by klid. Nenávidim podvodníky a různá příživnická a podvodnická individua, jak si tohle někdo vůbec může z morálního hlediska dovolit hernajs... no to jsem se zase rozčílil, půjdu si pustit něco uklidnujícího a dát si studenou sprchu.

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        spino     před 11 lety 10.12.2013 11:53 |  
        0 0

        Já svým způsobem Sisáka obdivuju. Tento pán musí být na rozdíl od jiných tunelářů, kteří prostě firmu vytunelují a s žalobou na krku zmizí, neskutečně inteligentní. Holt doktor práv. :(

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        spino     před 11 lety 10.12.2013 11:55 |  
        0 0

        Jinak má bydlí údajně na Maltě a má barák i na Wall Street. Tak až přijede do New Yorku, tak poprosím jeho souseda Bruce Willise, aby ho sejmul. :D

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Jiri1     před 11 lety 10.12.2013 11:13 |  
      0 0

      Vezte , ze to vime , dokonce jsme na to tady cely pdzim upozornovali a ne jednou, mohu Vas jen ujistit , ze Slavia v zadnem konkurzu neni , mozna spolecnost a to je rozdi, mohu Vas upozornit , ze na stadionu se bude hrat fotbal a se Slavii se pocita i podle advokatu zastupujicich pripadne veritele.

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 11:13 |  
      0 0

      K těk "propadlým" částem stadionu. To pro případného zájemce o stadion je spíš lepší. Protože banka určitě nebude chtít provozovat hotel a bude ho chtít prodat. Stejně tak Hochtief to jižní zázemí. Takže je tam majitel, který není schovaný a chce prodávat. Stadion vlastní "kdosi" a nikdo pořádně neví co s ním vlastně chce dělat...

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        Fulham     před 11 lety 10.12.2013 12:21 |  
        0 0

        No - zitra ve Sportu je Řéba na prvni strane se Sisakovym kverem za uchem.....

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      travel (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 12:46 |  
      0 0

      Děkuji Navare za informaci i když ta před týdnem mi udělala větší radost.Je neskutečné čeho jsou někteří lidi schopni,doufám,že se jim to jednou vrátí i s úroky.Mně bezbývá než čekat a doufat,že to dobře dopadne.

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      janko (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 13:45 |  
      0 0

      A chce se ten investor s těmi hochy dohodnout, respektive jsou ti hoši ochotní domluvit se s tím investorem?

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        eomer (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 14:10 |  
        0 0

        Předpokládám, že jako všechno to bude otázka nabídky a poptávky. Těch zájemců moc nebude a je tedy v zájmu obou stran se dohodnout - viz. ENIC.

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Navar (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 14:36 |  
      0 0

      Jiří, nechci se Vás dotknout, nemyslím to zle, ale prosím nepolemizujte o věcech, o nichž nic nevíte. Nepsal jsem, že slavia je v konkurzu, ale že její akcie jsou součástí konkurzu firmy Falkonida. Zde soupis majetku Falkonidy pro účely konkurzu:
      Podíl na spolenosti SK Slavia Praha– fotbal a.s., I 639 99 609, se sídlem U Slavie 1540/2a, 100 00 Praha 10 (dále jen „SK Slavia Praha“) odpovídající podílu na základním kapitálu SK Slavia Praha ve výši 518.000.000,- K pedstavovaným pvodn 518 ks kmenových akcií na jméno, v listinné podob, o pvodní jmenovité hodnot jedné akcie 1.000.000,- K, emitovaných spoleností SK Slavia Praha, které byly nahrazeny hromadnými kmenovými akciemi . 1 až 5 a 7 znjícími na jméno DARTMOOR ASSOCIATION LTD.

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 14:56 |  
        0 0

        Trochu to zjednoduším stadion nikdo nezbourá nebo tam nebude pěstovat brambory to za prvé,za druhé když pošlou fotbalovou Slavii ke dnu tak tím nikdo nic nezíská.Tak že at jde celej sisák a nevím kdo jestě do hajzlu,ale doufám že jak píšeš to klapne a do kostela taky zajdu :-)

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          Navar (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 15:05 |  
          0 0

          Ano, stadion nikdo nezbourá a Slavia na něm bude hrát, má uzavřenou supervýhodnou smlouvu, která každého vlastníka stadionu velmi omezuje v plnohodnotném využívání stadionu. Na druhou stranu - pokud se má Slavia vyhrabat z potíží, které má, musí nový majitel vyřešit zapletené právní vztahy a sjednotit Slavii a stadion. To je první krok. A až pak můžeme diskutovat o tom, jak má vypadat kádr, zda má přijít Petr nebo Pavel a podobně.

          • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

            Aloha     před 11 lety 10.12.2013 15:11 |  
            0 0

            Neměl by Řebíček mít ty akcie už podchycený? tím, že původní akcie zničil a vydal nové právě na nějakou firmu v zahraničí? Stejně to nechápu jak může Sisák vůbec ještě vznášet nějaký nárok na Slavii ten šmejd nás fakt chce dostat až úplně na dno. Stejně nechápu čím jsme si vysloužili jeho pozornost

            • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

              Navar (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 15:27 |  
              0 0

              Ano, Řebíček udělal úspěšné protiopatření. Zájemce ale logicky nechce koupit slavii, utratit za ní peníze a pak válčit s těmito lidmi. Jestli jí koupí, tak za součinnosti všech, kteří ji ovládali či ovládají a kteří si na ni činí nárok.

              • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                Aloha     před 11 lety 10.12.2013 16:07 |  
                0 0

                Proto to chce pořádného ruského oligarchu, který si to se Sisákem dyžtak vyřídí po svém :)

              • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 16:33 |  
                0 0

                Myslím že to je logické řešení to jak to popisuješ,celkem zajímavá situlace s pozemky pod stadionem a okolí,těch když se jednota zbaví tak bude míti uplně holou prdel,myslím tím byvalou TJ dnes asi občanské sdružení.Ta pozemky to je snad jediný čím se dají ti ldé alespoň trochu držet v šachu no ovšem také je někdo může podmazat i když to už jsme na úrovni knížky Kmotr.No vlastně ono je asi stejný.

            • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

              janko (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 15:32 |  
              0 0

              Před pár lety, v době kdy se to mlelo úplně nejvíce, tak proběhlo tiskem, že je blbost aby Slavii vlastnil, když je sparťan...

            • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

              marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 15:40 |  
              0 0

              To jsou všechno takový svině, až je mi z toho zle.

          • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

            travel (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 16:17 |  
            0 0

            Přesně tak Navare, jsem rád že jste potvrdil můj názor,který už tady píši nějaký rok ,že abychom zase hráli o nejvyšší příčky a mohli i pomýšlet na LM ,musí vlastnit Slavii a stadion stejný majitel (samozřejmě seriozní).V hlavě se mi honí myšlenky,kdo by to mohl být,ale teď je nejdůležitější,aby se to dotáhlo do zdárněho konce.Snad to vyjde a budu se moci těšit na Vaše,případně pierovi, dobré informace.Myslím si,že Slavia a my její příznivci si to za ty všechny roky nejistoty zasloužíme.

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Slawek     před 11 lety 11.12.2013 23:03 |  
      0 0

      Navare vypadá to, že jsi informován vrchovatě, ale možná s malinkatým zpožděním a že se mezitím už udály věci, o kterých píšeš. Co říkáš ?

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        travel (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 09:43 |  
        0 0

        Taky bych měl jeden dotaz.Navare,příp. piero,myslíte,že by už teď na valné hromadě Slavie 19.12. mohlo zaznít jméno nového vlastníka Slavie vč. stadionu?

  7. Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

    petrjir     před 11 lety 10.12.2013 13:32 |  
    0 0

    Chtěl bych se zeptat znalců mládeže, kdo je z dnešní devatenáctky nejlépe se jevící hráč a mohl by v brzké době být i použitelný pro áčko? Byl ve své době v devatenáctce takový třeba Petrák, když přišel do áčka?

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Alanor (admin)     před 11 lety 10.12.2013 13:39 |  
      0 0

      V 19tce je celá řada zajímavých jmen, ale zda někdo vyniká bych nechal na posouzení těch, co navštěvují její zápasy. Jen tuším, že Poustka vyzdvihoval Součka v posledním magaínu Poločas, že si udržuje vysoký standard i v repre.

      Jinak Petrák vynikal už v té věkové kategorii. Pamatuji si, že ho trenér, tuším po vítězném derby se Spartou 5:1, přímo jmenoval jako hlavního tahouna.

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        petrjir     před 11 lety 10.12.2013 13:45 |  
        0 0

        Díky za odpověď. A ten Souček je co za post? Právě Petrák v podstatě hned svoji první sezonu v áčku (tuším) odehrál velice slušně, tak mě zajímalo, zda jsou v devatenáctce podobní adepti na místo v áčku.

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          quelhar (admin)     před 11 lety 10.12.2013 14:14 |  
          0 0

          Soucek je stoper.

          • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

            Alanor (admin)     před 11 lety 10.12.2013 14:15 |  
            0 0

            Taky jsem si to myslel, ale zaskočilo mě, že na oficiálním webu je psán mezi záložníky. Tak nevím, jestli může zaskočit i v záloze.

            Jinak jsem momentálně v práci, až se večer vrátím domů, tak se podívám do toho Poločasu, abychom nevelebili náhodou jiného hráče, než zmiňoval Poustka. :)

            • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

              Alanor (admin)     před 11 lety 10.12.2013 18:33 |  
              0 0

              Pamatoval jsem si to dobře, Poustka mluvil skutečně o Součkovi.

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Pepino44     před 11 lety 10.12.2013 15:47 |  
      0 0

      Tak já devatenáctku zvlášť nesleduji (byl jsem asi dvakrát),ale jsou tam dva celkem dobří útočníci Lukáš Batka a Oskar Fotr-oba celkem goloví,oba by již asi potřebovali do juniorky,ale určitě lepší informace by mohl podat subhuman,který tyto soutěže asi pravidelně sleduje.

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        rihy10 (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 16:22 |  
        0 0

        Batka už, pokud se nepletu, do juniorky již nakoukl.

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          Pepino44     před 11 lety 10.12.2013 19:54 |  
          0 0

          Máš pravdu-nakoukl,ale já bych je tam chtěl vidět nastálo třeba místo asi 23 -letého Vyhnala nebo třeba Hurky,který naskakoval na podzim.

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        subHuman     před 11 lety 11.12.2013 12:39 |  
        0 0

        Když vyzbyde čas, tak sleduji :) Konkrétně U19 jsem viděl na podzim vícekráte, než ostatní dorosty.
        Netroufám si tvrdit, že budu objektivní - naopak - obvykle mě zaujmou hráči, kteří jsou něčím atypičtí, případně řeší situace tak, jak bych si já představoval (a to nemusí být vždy ve shodě s tím, co se po nich vyžaduje :) ) ale pokud bych měl tedy někoho zmínit, tak souhlasím s již výše uvedeným stoperem Součkem, ovšem již cca 2 sezony se mi jako stoper velmi líbí i Maršálek, pravý bek Fialka.
        Záloha je celkem vyrovnaná, ale řekl bych, že Proska i Sodomu pravděpodobně uvidíme příští rok v juniorce, což ovšem nevylučuji ani u dalších (Mysliveček, Kodr, Brož).

        Za sebe bych ale vyzdvihl především 2 hráče a to Tomáše Valentu a Lukáše Batku, který podle mě udělal na podzim velký výkonnostní pokrok (asi i proto byl přeřazen o ročník výše). Prvně jmenovaný vyniká neobyčejnou agresivitou a rychlostí, v tom druhém roste zajímavý útočník - urostlý, hlavičkář, s velmi dobrou technikou i citem pro kombinaci... Na podzim mě zaujal rozhodně víc, než v diskusích všeobecně vychvalovaný Oskar Fotr (tomu ale nelze upřít vytříbený cit pro koncovku). Lukáš Batka byl na podzim 1x na lavičce juniorky (opravte mne, pokud se pletu).

        Nikdo ze jmenovaných na tom ale podle mého názoru ani v nejmenším není tak, aby byl schopen naskočit do A týmu, natož do takto nefunkčního.

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          quelhar (admin)     před 11 lety 11.12.2013 12:50 |  
          0 0

          Batka byl v juniorce tusim minimalne trikrat a dvakrat dokonce sel na hriste, byt jen na par minut - 23 minut doma proti Liberci (7:1) a 2 minuty v Ostrave (4:1). Na lavicce bez zasahu do hry byl minimalne v derby proti Sparte.

          • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

            subHuman     před 11 lety 11.12.2013 13:18 |  
            0 0

            Vida, Liberec mi vypadl z paměti a v Ostravě jsem nebyl :)

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        subHuman     před 11 lety 11.12.2013 12:44 |  
        0 0

        Jinak pro zajímavost - jako příklad vlastní neobjektivity bych uvedl Ondru Kocourka z U18, pro kterého mám velkou slabost - vzrůstem velmi malý záložník, velmi silný na míči -> jestli máte jako já rádi, když někdo doslova vykoupe protihráče pěknou kličkou, jděte se na něj podívat. Bohužel se obávám, že v áčku ho díky fyzickým dispozicím asi neuvidíme - ale rád se budu v tomto případě plést.

  8. Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

    tolsimir     před 11 lety 10.12.2013 13:58 |  
    0 0

    Aby tedy ctenari SN nebyli uvedeni v omylu, tak ja vyjdu s pravdou ven a potvrdim slova Jiriho. Posledni dny mi chodi dopisy s pokyny podepsane Adamem Rebickem a Drzmiskem s doplnkem, ze pokud se jimi nebudu ridit, tak se postaraji o zruseni SN a zakazu vstupu na stadion pro me. Nevim, zda jsem v nemilosti jen ja nebo i ostatni clenove redakce (a jen se to ze strachu boji priznat), ale ja vzdy jednal na rovinu, tak vychazim s pravdou ven. Protoze zaroven doufam, ze az me Rebickovo tajne komando napadne, tak se mi verni ctenari SN slozi na pravni pomoc. Snad

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Tomski     před 11 lety 10.12.2013 14:08 |  
      0 0

      to je celkem ostrý...jakej jsou pokyny zmíněných pánů, jestli se můžu zeptat ? velice oceňuji tvůj přístup...

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Barra     před 11 lety 10.12.2013 14:08 |  
      0 0

      Děkuji za tuto upřimnost :-) Já bych být na tvým místě ale žádal minimálně o stejné podmínky, jaké dostal Quelhar, který si užívá daňový ráj Svýcarsko. Kdo se neptá, nemá nic!

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        janko (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 14:19 |  
        0 0

        Kde bereš Barro jistotu že si Quelhar užívá ráj? Třeba už nevydržel ten nápor výhružných dopisů, normálně zdrhnul a teď je zalezlý v nějaký špinavý švýcarský díře:-)))

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          Barra     před 11 lety 10.12.2013 14:27 |  
          0 0

          Tak jestli si dobře pamatuji, tak si Quelhar v nedávne minulosti popřál krátce za sebou dva krát pobyt v USA. Kdo umí, ten umí, říkám vždy :-)

          Ale můžeš mít pravdu, Quelhar může tady pěkně tvrdit že se kochá krásnou švýcyarskou krajinou, ale mezitím možná myje někde myje nádobí. Což není ale hanba: ten ´american dream´, z umávače až na milionáře může také platit ve Schweizu.

          • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

            quelhar (admin)     před 11 lety 10.12.2013 14:30 |  
            0 0

            Presne tak, inspiroval me svou zarivou karierou Jiri Bohm a tak to chci taky dotahnout aspon na pul roku jako hrac do A tymu Slavie. Takze zacinam mytim nadobi v zahranici :o)

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          sasky     před 11 lety 10.12.2013 20:02 |  
          0 0

          Zalezlý v díře může znamenat také LHC :)

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      podol (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 14:38 |  
      0 0

      Příteli Tolsimíre,zdravím.Někdy již nevím,co je pravda,nadsázka či
      ironie.Pokud je to pravda,jen to potvrzuje,kdo vlastní Slávii a v jakých podmínkách a prostředí žijeme a kam se Slávia dostala.
      V mém věku jsem již ztratil nějakou naději,že se dožiji lepších časů.
      Ale Vám mladším přeji,abyste se dočkali.
      Zdraví Podol.¨
      PS.Na právní pomoc jsem připraven přispět

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        Alanor (admin)     před 11 lety 10.12.2013 14:50 |  
        0 0

        Příteli Podole, tak špatně není ani dnes - minimálně toto byla nadsázka a ironie vzhledem k panu Jiřímu. Místo příspěvku na právní pomoc bude lepší ty peníze využít třeba na dárky pro vnoučata. ;)

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          podol (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 14:55 |  
          0 0

          To jsem jen rád a omlouvám se.Dárky pro vnoučata i další mám dávno připraveny,hotovost na podobné "akce"je mimo.Podol

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 15:01 |  
          0 0

          Volové prominte za to oslovení,jste mě tak vyděsili že už jsem chtěl žhavit dráty ne ukrajinský právníky i když tady by měli těžkou práci :-)

          • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

            Fulham     před 11 lety 10.12.2013 16:41 |  
            0 0

            Vy jste blbci...:-))) jeste se toho nekdo chytne...:-))

            • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

              Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 17:04 |  
              0 0

              Myslíš třeba denik Sport? Už to tisknou na titulku:-)

              • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                Fulham     před 11 lety 10.12.2013 17:17 |  
                0 0

                Náhubkový zákon.....:-)))

                • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                  vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 18:32 |  
                  0 0

                  :-)

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          Markus     před 11 lety 10.12.2013 19:27 |  
          0 0

          No tak dobrý no, já si už dělal naděje, že přece jen nejsme moneyžerům tak úplně u pérdele.

          • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

            utrzeny_ze_retezu     před 11 lety 11.12.2013 13:06 |  
            0 0

            A nebylo by to fajn je taky jednou setřít? :-))

  9. Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

    belmis (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 15:05 |  
    0 0

    V Teplicích se mají....Žádné české náhradníky z ostatních klubů v průběhu nebo koncem přípravy...Mají je už teď a možná na nich i později pěkně vydělají....Proč to může jít v Teplicích a u nás ne? Proč máme vždycky průměrné posily až ke konci přípravy nebo dokonce v průběhu sezóny?

    http://fotbal.idnes.cz/fotbalove-teplice-privitaly-prvni-posily-fia-/fotbal.aspx?c=A131210_2010233_fotbal_tof

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Ferguss     před 11 lety 10.12.2013 15:33 |  
      0 0

      Teplice měli štěstí, jestli ho budou mít i příště je otázka. Ono těch Afričanů se u nás v lize zase tolik nechytlo, ostatně i Slavia je příkladem - Dembelé nebo ten týpek co usínal v kabině (teď mi vypadlo jméno). Takže počítejme zajíce až po honu, myslím, že primární je aby přišel rozumný vlastník a vykydal ten vlastnický hnůj co teď ve Slavii panuje.

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        slaviator     před 11 lety 10.12.2013 18:28 |  
        0 0

        Cissé :)))

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Pepino44     před 11 lety 10.12.2013 15:38 |  
      0 0

      Vždyť je to tak jednoduché,ne nadarmo platí - "Kdo se stará,ten má". Kdo se nestará,tak ten má taky,ale h...o.

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 16:13 |  
      0 0

      No protože se ve Slavii řeší uplně něco jinýho. Když jednáš o prodeji půlky klubu tak je jasný, že do vyřešení té otázky se prostě utrácet nebude. Vždyť nikdo v klubu neví, kolik vlastně bude rozpočet na posily (nákup plus plat) ani kdo je vlastně koupí (Slavia, investor?). Krom toho je uplně jedno jestli ty posily podepíšeš 10.12 nebo 3.1. kdy se teprve tým začne scházet. Podstatné je a ze slov Koubka u Kisela to vyplývá, že posily jsou vytypované v několika variantách. A řešení financování se prostě vyřeší až se rozsekne vlastnická otázka.
      Ono krom toho, pokud se nikdo kdo sem nasype prachy nenajde tak se s největší pravděpodobností žádné posily ani kupovat nebudou...

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        Pepino44     před 11 lety 10.12.2013 17:36 |  
        0 0

        Já chápu,že ve Slávii se řeší nyní jiné problémy,ale tyhle problémy snad řeší majitel a těžko někdo,kdo je odpovědný za sledování a jednání s případnýma posilama. Ono aby toho 3.1. již nebylo pozdě a nebylo vše přebrané jako obvykle.

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 18:31 |  
          0 0

          Jo jenže bez peněz pro posily nelez a ty peníze nejsou jak vidno a nikdo je zatím nechce investovat.

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      edenian     před 11 lety 10.12.2013 16:47 |  
      0 0

      Protoze jsme Slavie. Nemusime snad skladat tym z celyho sveta. Snad mame jiny ambice, ne?

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 17:25 |  
      0 0

      No zajímavé posily, o tom si můžeme zatím jen nechat zdát.

      Nigerijce sehnal Scasny, ten má uzasne kontakty, skoda, ze někdo takový není he Slavii. A smlouva na 4 roky, to byl Hrdlička těžko delam, kdyby to nebyl talent. Uvidíme v lize..

      Lotyšský stoper, 24 let, pres 100 zapasu v lize, to zni slušně.

      tak snad se i my slavistk dočkáme něčeho zajímavého..

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        belmis (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 21:54 |  
        0 0

        Až teď jsem si přečetl to, co píše Navar. Já žil v domnění, že už je vše upečené....takže je jasný, že posily jsou teď skoro až na posledním místě...

  10. Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

    Travinho     před 11 lety 10.12.2013 17:27 |  
    0 0

    Osobně mě docela štve, že se všechna příprava hraje v tak brzký čas....

  11. Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

    Petr9608     před 11 lety 10.12.2013 18:09 |  
    0 0

    Nevíte, dostane už konečně prostor v áčku i James Dens?

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 18:23 |  
      0 0

      Až nabere kondici :).

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        eomer (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 20:10 |  
        0 0

        Jojo,nepotěším, Dens - stále kvoká, stále kvoká .... :-)

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          bongor     před 11 lety 11.12.2013 07:27 |  
          0 0

          Co kvoká,čeká snad kuřata?

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      spino     před 11 lety 11.12.2013 12:15 |  
      0 0

      A co Jirka Bohm? Vrátil se do Manchesteru?

  12. Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

    Petr9608     před 11 lety 11.12.2013 00:01 |  
    0 0

    Barro, Anderlecht dost zlý, ne? Pokud by měla Plzeň nalosovánu skupinu s PSG, Benficou a Pireem, tak by se možná mohlo (velmi opatrně) mluvit i o postupu ze druhého místa. A Anderlecht pouhý bodík. V posledním zápas byl Pireus favorizován s kurzem cca 1,40. A to je hodnota kádru Olympiakosu i RSC téměř shodná (cca 72 mil. EUR)

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Barra     před 11 lety 11.12.2013 08:58 |  
      0 0

      Ahoj Petře, Anderlecht má tuto sezónu velké problémy v obraně, proto také jejich snaha o Marka Suchýho. Tuto sezónu prohráli z 18 zápasů již 5 - a i když mají nejlepší útok ligy (43 branek) dostali hned 20 proti (k porovnání Standard jen 9). Dále se snaží z Porta získat Steven Defour, defenzivního záložníka.

      Včera byl zápas na Olympiaku jinak celkem fraška, s německým rozhodčím Starkem v hlavní roli. Dal Anderlechtu 3 červené karty, 7 žlutých, 3 penalty proti. Zápas jsem neviděl, ale podle zpráv Stark fatálně selhal.

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        Fulham     před 11 lety 11.12.2013 11:55 |  
        0 0

        Kéž by jsme,měli takové problémy....jinak mi to přišlo celkem obhajitelné - leč v kontextu druhého zápasu skupiny velmi podivné...

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          Barra     před 11 lety 11.12.2013 13:55 |  
          0 0

          Zdravím tě, Fulhame. Máš pravdu, i první zápas proti Olympiakosu prohrál Anderlecht 0-3. Přitom měli dost šanci, které ale neproměnili, nepomohla ani nařízená penalta, kterou Mitrovic nevyužil. Naopak Olympiakos 3 šance = 3 branky.

          Jinak se brankář Anderlechtu Silvio Proto zranil při rozcvičce (Proto byl brankář národního týmu, než ho z branky vytlačil Thibaut Courtois. Proto hrál také u Beerschotu). Nahradil ho proti Olympiakosu Thomas Kaminsky – další Beerschoťák, kterého Anderlecht přetáhnul. Byl na stáži v Arsenalu, dostal nabídku, přesto si vybral Beerschot. Kaminski debutoval v prvním mužstvu Beerschotu. Když mu bylo 16 let! V tomto zápasu proti 0lympiakosu zažil jinak za Anderlecht svůj debut teprve 16-letý kluk, Youri Tieleman, odehrál celý zápas. Další adept na přechod do Premier League, už se o něm mluví v Anglii.

          Abych se ale vrátil ke Kaminskému, který jako 16-letý debutoval jako brankář u Beerschotu. Jak jsem již tady psal, Beerschot-Germinal měl vyhlášenou mládežnickou akademii, vychovával jednoho špičkového hráče za sebou. Jen pro zajímavost: v posledním zápase národního mužstva proti Japonsku tvořili obranu čtveřice Alderweireld (Atletico Madrid) – Vertonghen (Tottenham) – Vermaelen (Arsenal) – Van Buyten (Bayern Muenchen). První tři začali u Beerschotu (Vermaelen a Vertonghen když jim bylo 6 let, Alderweireld dokonce v 5 letech), všechny přetáhnul ve věku kolem 15-16 let Ajax. V záloze hrál proti Japonsku dále Dembele (Tottenham), který byl u Beerschotu od 12 do 19 let.

          Náhoda? Spíš tvrdá koncepční a systémová práce, ale to platí také pro kluby jako Anderlecht-Standard-Racing Genk-Club Brugge, které vsadili poslední dekádu vše na výchovu mládeže, dle vzoru Ajaxu a Barcelony (a v Barceloně zavedl mládežnickou akademie Ajaxied Johan Cruyff). Bylo by krásné, kdyby jako první klub v Česku šla tuto cestou Slavia.

          • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

            Pepino44     před 11 lety 11.12.2013 14:34 |  
            0 0

            Zdravím Barro, prosím Tě,není mi jasný pojem akademie ve smyslu jak píšeš. Jaký je rozdíl třeba mezi Slávií,která má mládežnické mužstva od minipřípravky,to je od 6 let(mohou být i mladší),trénují nejméně 3x týdně,v sobotu a neděli zápasy nebo turnaje a od asi 10 let povině ve škole ve Vršovicích,kde trenují i místo tělocviku a třeba akademií Beerschotu,myslím rozdíl v systému,ne materielní. Díky.

            • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

              Barra     před 11 lety 11.12.2013 15:48 |  
              0 0

              Ahoj Pepine, jsem poslední, abych zpochybňoval způsob výchovy mládeže u Slavie. Výsledky jsou víc než dobré, je velká ochota a snaha všech účastníku, kteří věnují svůj čas a nemalé prostředky, aby to umožnili. Budu se ale snažit popsat, jak se výchova mladých hráčů u nás měnila poslední léta, jak se klub snažil vypracovat koncept a pevné pravidla.

              U Beerschotu byl kladený důraz na atraktivní, kreativní a ofenzivní rychlé pojetí hry, s využití křídel. Od 12 let hrály veškeré mužstva ve stejné herní filozofie, jako A-čko, což usnadňovalo rychlé zapojení při přestupu jedné věkové kategorie do druhé.

              Základ všeho je scouting – běžně pracovalo po celé Belgii kolem 30 scoutů (a vždy se jednalo bývalé hráče, nebo trenéry s licencí), kteří chodili i na ty nejmenší vesnické soutěže. Nedívalo se jen na talent, ale také na motivaci hráče, disciplínu, mentální odolnost.
              Trénuje se od 12 let denně – ale důraz je strašně kladený na školu a školní výsledky, protože to také něco prozrazuje o sebedisciplíně mladého hráče. Kluci musí povinně každý kvartál předkládat školní výsledky a 2 x do roka vysvědčení. Přímo v klubu pracovali 2 lidé, kteří se zabývali kombinaci sportu-studie, a kteří byli edukativně a pedagogicky školení.¨

              Mladíci se denně schází odpoledne v klubu, kde spolu jí, dělají úkoly, najde se také čas na odpočinek, věnuje se tréninku. Kluci mají k dispozici videoanalýzu, experta na strávu, v klubu je full time zaměstnaný doktor, byli vždy mládeži k dispozici 3 fyzioterapeuti, 5 ošetřovatelů.

              Trénuji jen full time trenéři, kteří jsou plně diplomovaní, většinou bývalí top-hráči. Již od mládeže má mužstvo také specialisty trenéry, ne jen pro brankáře, jak je běžné, ale také na obranu (sliding, hlavičky, poziční hra při volných a rohových kopech, atd.), pro středopolaře (jak dirigovat hru), pro útočníky (naučí se správně hlavičkovat, střílet ze všech pozic). Všechny tyto skupiny mají se specifické potřeby, a jeden hlavní trenér nestačí – má k dispozici specialisty. Trenéři jsou vždy velké jména z fotbalu, kteří zářili na té pozici. Jinak jen ohledně brankářů, pozici, kterou jsem hrál: brankář musí být obou nohý, musí umět poradit jak levou tak pravou nohou, musí umět správně vyhodit míč – k tomu byl v klubu k dispozici bývalý belgický šampion v hodu kouli.

              Dále jsou připravené rodiny, které plní funkci náhradního domova pro kluky, kteří mají domu daleko a které si klub například vyhledal na jiné strany Belgie.

              Není to levná záležitost, ale vychází se z toho, že když jeden jediný hráč pronikne ročně do A-čka a eventuálně se následně se ziskem prodá, klub na tom jenom vydělá. Jinak se běžně počítá s tím, že jeden hráč je minimum, dále se těží z přestupů hráčů, kteří nejsou dost dobří, aby se měřili se špičkou, ale přesto svojí cestu najdou v jiných klubech.

              Vím že se opakuji, ale za posledních 10 let prošla Beerschotu jedenáctka, která teď hraje v jiných klubech a má tržní hodnotu kolem 1,7 miliardy korun. Nepočítám do toho hráče, kteří prošli Ajaxem, a které jsem zmínil v příspěvku výš.

              Jinak je základ všeho pravidlo TIPS: technice (technika), insight (fotbalové myšlení), personality (osobnost), speed (rychlost). Je to základní kámen fmyšlení otbalové akademie.

              • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                Barra     před 11 lety 11.12.2013 16:00 |  
                0 0

                Sepsal jsem to trochu hlavu přes patu, zapomněl jsem na experty na pohyb a běh a na koordinaci pohybu. Špatné držení těla ubírá na rychlosti, je namáhavější, vede rychleji k úrazům. Pohyb se analyzuje pomocí kamer ze všech úhlů a následně se s hráčem na tom piluje do nekonečna

              • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                Pepino44     před 11 lety 11.12.2013 16:02 |  
                0 0

                Tak díky za objasnění,já jsem nemyslel,že nějak zpochybňuješ výsledky přípravy mládeže ve Slávii,jenom jsem chtěl poznat rozdíl. Ono to je samozřejmě o penězích. Jinak já mám dojem,že takový rozdíl se projeví až ve starším dorostu a přechodu do velkého fotbalu. Na to asi naši nejsou tak připraveni. O úrovni žáků třeba hovoří to,že letos sedmiletí žáčci vyhráli velký turnaj v Portugalsku,kterého se účastnilo 35 mužstev ze známých klubů Evropy. A přitom tady doma je jim třeba takový Xaverov rovnoceným soupeřem.

                • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                  Barra     před 11 lety 11.12.2013 16:12 |  
                  0 0

                  Já vím, že sis to nemyslel, nechtěl jsem jen aby znělo že na západ od Slavie ví všechno lépe. Vím, že mají skvělé výsledky - ale právě ten poslední krok, přechod do A-čka, neběží tak plynule, jak by měl a mohl. A o to myslím právě jde, chybí tam pevná struktura a pojetí hry.

              • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                Barra     před 11 lety 11.12.2013 16:07 |  
                0 0

                TIPS = samozřejmě Technique, atd.

              • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                quelhar (admin)     před 11 lety 11.12.2013 16:14 |  
                0 0

                Ja do mladeze taky nevidim, ale jsem presvedceny, ze predevsim to, co popisujes v patem odstavci, dela nejvetsi rozdil. Neverim, ze jakykoli cesky klub ma pro mladez k dispozici byt jen jednoho trenera zamerujiciho se vyhradne na konkretni herni situace.

          • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

            Fulham     před 11 lety 11.12.2013 14:42 |  
            0 0

            Taky zdravim - ono se dost zapomina,ze tady kdysi za bolsevika fungovaly treninkova strediska mladeze (v jednom hokejovem jsem byl,leč na mne se to nijak neprojevilo...:-)) a např tzv zlata hokejova generace pochazi z techto stredisek a čutálisti 96 a potom jsou take tato generace...nemam nostalgii po rudym,ale zruseni techto stredisek byla chyba,viděno s odstupem času...snad se to časem zlepsi,prvni vlaštovky již existují - a není to jen o sportovních výkonech ,ale o zpusobu života mladých obecně - po tom 89 to bylo víc vidět,páč se ti nejlepší konečně mohli prosadit i za kopečky...

            • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

              Jiri1     před 11 lety 11.12.2013 15:09 |  
              0 0

              Kdysi mne tato otazka dost zajimala , takze jsem porovnal Ceske akademie a ty nejlepsi ve sve dobe treba tu v Ajaxu, hlavni rozdil je ve kvalite , ktera do takove skoly prichazi , zaber Ajaxu je i dnes obrovsky , maji sve pozoro vatele temer na vsech kontinentech treba i u nas. Co je vsak podstatne fotbaliste , kteri na to nemaji nic neplati a klub se jim postara i o dlouhodobe ubytovani, cili do dospelosti, treneri jsou v podstate vsichni nositeli nejvyssich mezinarodnich licenci, mnoho z nich je z rad byvalyvh vynikajicich hracu a maji ke klubu i skole obrovsky vztah. Jejich plat jim umoznije soustredit se jen na jedno, vychovavat dobre fotbalisty,
              Klub uzavira s rodici zaka dohodu, ktera se v pozdejsim veku meni na ruzne formy polo a profesionalnich smluv, ale pozor vzdy se vyzaduje kvalita , pristup a vysledky.
              Porovnejte to sami s tim co znate treba ze Slavie , je to zajimave srovnani s prichuti trpke zkusenosti, ktera je z financnich duvodu cim dal tim horsi.

              • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

                slamacek (přítel SN)     před 11 lety 11.12.2013 15:43 |  
                0 0

                shodou okolnosti jsme byl na prednasce M. Jelinka a ten zminoval nektere rozdily mezi naganskou generaci a tou soucasnou.
                zaroven vidim, jeden ohromny rozdil v tom jak se vedou kluci v Bohemce, Slavii a ostatnich klubech. V bohemce jsou kluci treba tlaceni do kombinace, kterou zvladaji opravdu vyborne. prinasi jim to vysledky, ale po individualnich dovednosti strance si nemyslim, ze by byli o tolik lepsi nez ti nasi.
                Hlavni co mi vsak prijde a o to by melo dle M. Jelinka jit je aby ti kluci milovali fotbal. nakonec napis v barcelone pri vstupu do akademie to jasne rika. je tam neco ve smyslu ze vychovavaji kluky co budou milovat fotbal...
                vidim to i unas.. ta touha vyhrat je jasna. je to v kazdem z nas ale na trenerech je aby deti meli predevsim touhu ke hre jako takove a ta touha po vysledku ma prijit pozdeji...
                Zrovna treba Jagr. proc ten chlap ten hokej jeste hraje? Penize, slava, lepsi zenska? rekordy? to urcite neni ten duvod... proste ten tu hru miluje... bez toho nikdy nebudeme mit skvele hrace.... zminoval ze vsichni delame totez... skvele treniky apod. ale pokdu ty kluky nenaucime tu hru milovat... a v tom je mozna prave ten rozdil... dnes se tomu rika mentalni trenink... u nas vec jen malo pouzivana...

            • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

              bongor     před 11 lety 11.12.2013 17:47 |  
              0 0

              U nás a na jiném východě byl vrcholový sport obrovské politikum,proto se vše dělo pod dohledem a bylo podporováno nejvyššími orgány.Státní byl i dohled nad všemi druhy dopingu.
              Vrcholová střediska mládeže byla proto vedena a finančně podporována na nejvyšší možné úrovni,domnívám se,že to zobání nebylo ordinováno mládeži,ale až později-alespoň v to doufám.
              Náš současný hokej jde soustavně a rapidně dolů.Jediné drápky,které nás ještě zuby nehty drží mezi jakous takous elitou jsou ti starší hráči,vzešlí právě z těch středisek.

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Kornovo     před 11 lety 11.12.2013 17:13 |  
      0 0

      ty jsi velky optimista,ze?myslim si,ze zlatan s cavanim a spol. by si proti plzni otevreli strelnici stejne jako bayern a city.a pireus a benfica jsou taky kvalitni

  13. Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

    ortevor     před 11 lety 11.12.2013 15:41 |  
    0 0

    jen kdyby to nekoho zajimalo tak prikladam dva rozhovory, na ktere tady nikde nebyl odkaz :

    aktualni se Smejkalem ohledne juniorky : http://slavia.cz/clanek.asp?id=Trener-juniorky-Daniel-Smejkal-Pro-rust-hrace-je-dulezita-vyhra-i-prohra-12138

    a jeden s Mikulou ohledne Jihlavy, i kdyz tam neni vubec nic zajimaveho a defacto se ho na nic nezeptali - http://fotbal.idnes.cz/jan-mikula-fotbal-jihlava-rozhovor-dth-/fotbal.aspx?c=A131202_2007009_fotbal_ten

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      quelhar (admin)     před 11 lety 11.12.2013 15:55 |  
      0 0

      Dik, hodim oba do aktualit.

  14. Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

    Jiri1     před 11 lety 12.12.2013 10:43 |  
    0 0

    Redakce
    rikal jsem si , ze pro mne nema cenu reagovat a na nektere znacne ponizujici praktiky, ktere vuci mne pouzivate, dnes , ale zareaguju, uz radu let jsem ctenarem techto novin, dost dlouho bojuji s tim, aby imformace zde byly kompletni neskreslene , aby jste proste nemlceli k nekterym zverstvum.
    To , ze redakce je ovlivnovana je celkem logicke , to ze jste zacali vyhrozovat blokovanim ve chvili, kdy se to rozjelo na hlavnim webu asi taky neni nahoda , To, ze se chovate casto velmi arogantne je hodne smutne , ale pro Vasi kategorii myslim vekovou temer jasne, nedivim se pak, ze nektere kluby s prekvapenim sleduji chovani nasich mladych sportovcu i bafiku, kteri zamerne nici zarizeniu jineho klubu, protoze oni jsou Slavie,samozrejmosti je , ze cim vetsi sracky jdou na nasi hlavu tim je to horsi. priznam se ze uz ani nejsem prekvapen reakci jisteho paqna Q., ktery mi jeste pred lety kdyz uz jsme vedeli o tom svinstvu co taky bezi jeste v reakci psal, ze jsou to nesmysly. Celkem se musim hodne drzet , abych nebyl sprosty, celou sezonu to bylo podle Vas OK, ve chvili kdy sezona skoncila to nejednou OK neni, zajimave uz jsem si zvyk na to ze se radi chlubite cizim perim , ale samochvala hodne smrdi ze pane Alanore, jiste , ze v tiskovem oddeleni uz maji vanoce , ale rikat , ze delate vic nez oni je hodne prehnane i kdyz dnes vidim Sasu delat pro Olympijsky vybor , tak rikam, ze s nim uz asi ze Slavie alespon te tiskove asi slusnost odesla a pokora tez..
    Mozna by jste se meli podivat na nektere konkurencni fanouskovske stranky a furt se nezaklinat tim , ze to prece delate dobrovolne, oni take a tu permici si casto plati protoze tak muzou podporit svuj klub, vite Tolsimire vyhovet ctenarum alespon tim, ze tady vcas napisete neco pred utkanim , co bude mit hlavu a patu a hlavne alespon den pred utkanim dopoledne je pro Vas temer nadlidsky ukol, to nehovorim o obsahu, ten je otresny, ale mozna i to kdyby jste to alespon udelal vcas by bylo nejlepsi propagaci tohoto webu a ne skandalizace opozicnich prispevke , kteri s Vami nejsou sladeni na jednu notu.

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      smely (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 10:51 |  
      0 0

      no co to .... ? no to to ?

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        smely (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 10:54 |  
        0 0

        a pote polkl kapsli kyanidu ....

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      ortevor     před 11 lety 12.12.2013 11:18 |  
      0 0

      delas si prd*l ?
      navazet se do redakce, diky ktere tady ten web zije, ktera to dela ve svem volnem case, protoze jsou to slavisti, a ty mas porad potrebu se do nich neustale strefovat ? navic vsichni z redakce mi prijdou absolutne v pohode, liberalni, benevolentni vuci nekterejm problemovejm uzivatelum jako jsi treba ty...a pokud se nekdo chlubi cizim perim a svyma silenyma spekulacema, jses to ty...

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        Jiri1     před 11 lety 12.12.2013 11:30 |  
        0 0

        Za toho problemoveho uzivatele dekuji, jde o to , aby noviny nejen zily , ale aby to prinaselo radost i tem uzivatelum a bylo cim dal tim vic zajimevejsi, ale tuto diskuzi tady absolbuji uz pokekolikate bez vysledku, podivej se sam na nektere fanouskovske wevy a to pokud mozno nezaujate a pak sud.

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          ortevor     před 11 lety 12.12.2013 11:48 |  
          0 0

          promin, ale mne prijdou SN nezaujate a objektivni...a oproti jinym fanouskovskym webum uz tuplem...dal to nema cenu komentovat

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          Pepino44     před 11 lety 12.12.2013 11:59 |  
          0 0

          Nevím proč pokud Ti návštěva těchto novin nepřináší radost nebo se Ti zdejší diskuse zdají nezajímavé tento web navštěvuješ. Vždyť je přeci snadné přejít na oficiálky a obohatit svými zajímavými příspěvky tamní diskusi. Určitě Tě tam přivítají s otevřenou náručí. Jinak opravdu nevím,proč bychom měli navštěvovat cizí fanouškovské weby když jsme slávisté a ne fanouškovští turisté. Tvým příspěvkům jsem se většinou pousmál,ale Tvoje neustálé navážení do členů redakce,kterým já naopak děkuji za jejich obětavou a časově náročnou práci mne dost otravuje. Přeji Ti,aby se Ti na nějakém jiném webu líbilo a tamní diskuse byla Tebe hodná.

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      quelhar (admin)     před 11 lety 12.12.2013 11:31 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu, ze prvni odstavec je plny nesmyslu a prokazatelnych lzi (redakce je ovlivnovana, vyhrozovani blokovanim ma souvislost s denim na oficialnim webu), tak si fakt nemyslim, ze vas prispevek stoji za jakoukoli jinou reakci nez tuto:

      Preji vam pekne Vanoce a klidny a stastny novy rok ve vasem paranoidnim svete, kde na vsechno, co se deje, maji vliv temne zakulisni dohody (do kterych vsak vy jako nejvice informovany insider samozrejme vidite).

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        Jiri1     před 11 lety 12.12.2013 11:46 |  
        0 0

        Kdo lze se uvidi v budoucnosti, co se tyce Vasi odpovedi na nevybocila z Vaseho arogantniho a sprosteho chovani ve kterem se snazite ztrapnit, zesmesnit a podobne.
        Ja uz jsem Vanm vsem za Vasi praci podekoval, takze snad jen male pouceni , mel by jste umet alespon slusne pozdravit.

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          quelhar (admin)     před 11 lety 12.12.2013 11:59 |  
          0 0

          1) Omlouvam se a preji pekny den.
          2) Pokud vyzadujete slusny pozdrav v internetove diskuzi, mohl byste pro zacatek take slusne pozdravit - zadny pozdrav jsem nezaznamenal ani v tomto ani ve vasem prvnim dnesnim prispevku.
          3) Kdo lze se neuvidi v budoucnu, ale je to zrejme uz ted. Do dnesniho dne, 12. prosince 12:00, redakce neni zadnym zpusobem ovlivnovana ani tiskovym oddelenim Slavie ani nikym jinym. Nevim, jakym zpusobem byste chtel dokazat opak, kdyz to proste neni pravda. Je to jen jedna z mnoha vasich domnenek, ktera se nezaklada na nicem jinem nez na vasem svetonazoru.
          4) Mnohokrat jsem se s vami pokousel diskutovat vecne. Vzdy to dopadlo tak, ze me poznamky k veci a konkretni dotazy ignorujete a do diskuze vzdy jen vnasite dalsi a dalsi domnenky, dalsi a dalsi vagne formulovana obvineni a tak podobne, az se diskuze naprosto rozpadne.
          5) Pokud si myslite, ze ja se chovam arogantne a sproste, jak si myslite, ze se chovate vy, kdyz redakci neustale nepravdive obvinujete z napojeni na jakesi temne sily? Ja to muzu bud povazovat z vasi strany za arogantni a sproste a nebo za projev nejake formy paranoie. Vybral jsem si druhou moznost, ktera se mi jevi jako pravdepodobnejsi.

          Na zaver bych prosil o par odkazu na fanouskovske weby jinych klubu, at se muzeme v dalsim rozvoji SN inspirovat (spartaforever nemusite, ten znam). Zatim se mi bohuzel nepodarilo vygooglit zadny fanweb, ktery by stal co se tyce formy a obsahu za zminku.

          Dekuji a preji pekny zbytek dne.

          • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

            martyni (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 14:11 |  
            0 0

            Vsadim se quelhare, ze na tohle Jiri uz neodpovi a zbabele se stahne, protoze bod 4. Nevim, jestli jde o paranoiu, mozna spis o narcismus, potrebuje mit pocit, ze jeho prispevky jsou zajimave a ze vyvolaji hodne reakci, at uz pozitivnich nebo negativnich.. a taky ho asi bavi, jak se ostatni snazi proti nemu argumentovat. A tak si myslim, ze nejlepe je na nej nereagovat vubec, pak s tou sikanou prestane.

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          fredydj (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 16:28 |  
          0 0

          Vy byste se měl naučit psát.

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Barra     před 11 lety 12.12.2013 11:58 |  
      0 0

      Neverim svym ocim. To se vam tedy vazne povedlo. Svaty Spino...

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      petrjir     před 11 lety 12.12.2013 12:03 |  
      0 0

      K tomu mohu napsat jediné. Proč sem tedy chodíte a proč si nezaložíte vlastní, nezaujatý web, který by nebyl nikým (Řebíčkem, oficiálním webem Slavie, Nouzákovou, atd.) a ničím ovlivňován? V dnešní době není nic jednoduššího a při vší úctě k tomuto webu, je jednoduchý, můžete se jím inspirovat.
      A třeba by se pár dalších pomatenců a diskutérů na Vaše stránky přidalo. Doména stojí 250 Kč na rok, tak je obětujte a udělejte něco v době předvánoční pro všechny slávistické fanoušky, kteří tento web navštěvují a odcházejí z těchto stránek naplněni lží a nenávistí, která je tu celé roky ze strany redakce vytvářena.

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      tolsimir     před 11 lety 12.12.2013 12:08 |  
      0 0

      dobry den pane Jiri, napsat neco dopoledne je pro me vetsinou skutecne nadlidsky ukol, protoze verte tomu nebo ne, ale muj zivot se netoci jen kolem SN a mam i sve ostatni povinnosti, nehlede na to, ze nevidim rozdil mezi tim, kdyz sem hodim clanek ve tri a treba v 11. To, ze se vam to nelibi, to me mrzi, ale cist to nemusite. Propagaci webu delat nemusime, protoze idealni propagaci jsou postavicky jako jste vy, protoze to je svetovy unikat, ktery zdejsim ctenarum prinasi pravidelne davky emoci

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 18:13 |  
        0 0

        Ač se nechci toho pána nijak zastávat, osobně bych také uvítal, kdyby se články před zápasem objevily dříve. Chápu, že děláte i něco jiného než SN, ale pokud by tyto články byly na SN alespoň předchozí den večer, velice bych to ocenil. Stejně jako, dříve tradiční, předpokládané sestavy.
        Pokud jde o pana Jiřího, vypadá to, že si nevzal pravidel dávku antiparanoik, nebo smíchal několik léků dohromady..

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Aloha     před 11 lety 12.12.2013 12:18 |  
      0 0

      Jiri určitě není na škodu, že sem také přispíváte, je dobré znát i jiný názor. Jen bych reagoval na tu část o kompletních a nezkreslených informacích a to, že naopak vaše informace jsou v drtivé většině hodně mlhavé a tím pádem i zkreslující. Pokud chcete, aby redakce psala věci na rovinu tak vy by jste měl taky.

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      spino     před 11 lety 12.12.2013 12:24 |  
      0 0

      Myslím, že je to jasné. Tento web je ovládán Svobodnými Zednáři. :DDD

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        travel (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 13:25 |  
        0 0

        Myslím si,že to ,co napsal Jiří je typické pro někoho,kdo se snaží,aby jeho příspěvky-informace byly brány jako ty nejdůležitější,nejzajímavější a aby z nich vyplynulo jaké má neskutešné známosti a kontakty-kam my ostatní se na něj hrabem.Jelikož se mu to už delší dobu nedaří,tak musel na sebe upozornit tímto nehorázným způsobem.Doufám vážená redakce,že se tím nenecháte odradit a budete dále ve své činnosti pokračovat,za což Vám dopředu děkuji.
        Trochu odbočím a zeptal bych se na to,co mě ze všeho nejvíce zajímá.Navare,příp. piero ,myslíte,že už teď na Valné hromadě Slavie dne 19.12. může být oznámeno jméno nového vlastníka Slavie vč. stadionu? Nebo je to ještě "běh na delší trať"? Díky za info.

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          Navar (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 14:22 |  
          0 0

          Může.

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          piero (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 14:33 |  
          0 0

          Ahoj travele, také já čekám, zda VH přinese více světla do současného stavu klubu. Já jsem, podle mých informací, předpokládal, že změny ve statutárních orgánech budou prvními signály, že je situace stabilizovaná. Mně také překvapil příspěvek Navara, protože jsem věděl, jak je vše kolem klubu a hlavně kolem stadionu komplikované, ale pořád, se situace vyvíjela správným směrem ( odtud můj optimismus) i když na můj vkus příliš pomalu. ve svých dalších příspěvcích Navar, své zlé zprávy trochu mírní, tak snad nemá nové poznatky, které mně jsou cizí.
          Travele, budeme muset vydržet do té VH a výsledky hlasování buď můj optimismus potvrdí nebo vyvrátí.
          Zdraví Piero

          • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

            Aloha     před 11 lety 12.12.2013 14:42 |  
            0 0

            Ono je otázka jak se teď dá dohodnout třeba s Janouškem, protože dle infa, které jsem zaslechl já, skončil někde v blázinci

          • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

            travel (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 15:52 |  
            0 0

            Navare a piero,moc díky za rychlou odpověď.Tak snad za týden ...

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Alanor (admin)     před 11 lety 12.12.2013 13:28 |  
      0 0

      Reagoval bych k tomu smyšlenému tvrzení, že se vytahuji na tiskové oddělení. Nic takového jsem nikdy nepsal. Jediné, co jsem psal, bylo, že se Slavii věnujeme více než novináři ostatních sportovních webů a že mi proto nepřipadá divné, že máme vstup na utkání volný jako oni. Tím jsem měl samozřejmě na mysli externí novináře, o našem tiskovém oddělení nepadla ani zmínka, natož abych se nad ně vyvyšoval.

      A kdybychom si platili permanentky (jakože třeba tolsimir si občas radši zaplatí lístek a jde fandit do kotle), tak byste na webu těžko měli online psané reportáže, postřehy z tiskovek a rozhovory s hráči, protože k tomu se prostě běžný fanoušek nedostane. Jinak já (a předpokládám že i ostatní členové redakce) jsem dlouholetý slávista. Předtím, než jsem začal psát pro SN, jsem měl permanentku a ještě předtím si kupoval lístky. Takže jestli si myslíte, že web vedeme kvůli tomu, abychom ušetřili těch zhruba 1500 korun ročně, tak nám klidně záviďte dál.

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        japhy     před 11 lety 12.12.2013 13:50 |  
        0 0

        O těch novinářích jsem to taky tak pochopil, proto jsem se té Jiřího poznámce divil, ale nechtělo se mi to zpětně hledat.Takže díkes.
        Ale, HLAVNĚ, se tady nijak neobhajujte. Drtivá většina čtenářů ví svoje a ty není nutné přesvědčovat. A že tu někdo vynechá dávku léků, takhle se tady vybleje.....Navíc se dozvíme, že quelhar je arogantní a nevychovanej. Co já vím, třeba je to ďábel sám, ale tady se tak rozhodně neprojevuje, spíš naopak si někdy říkám, že by měl tu svoji slušnost odhodit a ukázat "koule" :)

        • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

          Alanor (admin)     před 11 lety 12.12.2013 13:56 |  
          0 0

          Jiří úmyslně překroutil fakta, tady to ale použil tak, že se to dalo snadno vyvrátit. Hlavně jsem ale nechtěl, aby vznikla nějaká fáma, že mám něco proti tiskovému oddělení, já si přitom vůbec nemyslím, že by to dělali špatně.

          • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

            quelhar (admin)     před 11 lety 12.12.2013 13:59 |  
            0 0

            K tomu bych jen dodal, ze z meho pohledu se prace tiskoveho oddeleni behem roku 2013 naopak rapidne zlepsila a ja k ni ted prakticky nemam vyhrad. Treba twitterove zpravodajstvi z Bican Cupu bylo vyborne.

            • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

              quelhar (admin)     před 11 lety 12.12.2013 14:01 |  
              0 0

              Omluva za rozdrobeni prispevku - jedno negativum me prece jen napadlo, nektere veci by se dle meho nazoru mohly zverejnovat drive (plan pripravy A tymu, plan pripravy juniorky, dohodnuta pripravna utkani behem sezony, atp.). Ale v porovnani se stavem pred rokem si myslim, ze je videt znatelny posun vpred.

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        Fulham     před 11 lety 12.12.2013 13:50 |  
        0 0

        Kucí kucí.....

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 13:30 |  
      0 0

      Pane Jiří,
      zrovna když jsem si začínal říkat, že některé Vaše příspěvky docela dávají smysl, tak zplodíte toto... Jen několik poznámek.

      Se spinem má naopak redakce obdivuhodnou trpělivost.

      Stejně tak redaktoři SN, které slovně docela agresivně napadáte, si udržují nadhled a reagují relativně umírněně.

      S přáním alespoň trochu optimističtějšího a méně konspirativního pohledu na svět,
      T.

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 13:54 |  
      0 0

      Nechapu.. takhle sprosty a urazlivy clanek jsem tu jeste necetl. To by me zajimalo, co pana Jiriho podnitilo k takovymuhle nesmyslu.. spatny spanek, erupce na slunci, zatmeni mysli? Muze se stat, ale bylo by na miste se omluvit!

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Markus     před 11 lety 12.12.2013 14:07 |  
      0 0

      Nejen vám by prospělo připomenout si základní ctnosti, než začnete něco někomu sdělovat. Prudentia, iustitia, fortitudo, temperantia nebo-li moudrost, spravedlnost, statečnost, mírnost je v těchto končinách stále dobrým základem.

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        belmis (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 14:58 |  
        0 0

        Já osobně jsem moc rád za SN. Podle mého se diskuze na oficiálkách nedají se SN srovnat. Tam jen juknu, jestli nenaleznu mezi diskuzemi o hudbě, filmech, jídle, pití a růžových tričkách, také nějakou zajímavou novinku o Slavii. Sem chodím číst téměř každý den. A většinou zajímavé příspěvky.

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 15:09 |  
        0 0

        Hlavně bych to nehrotil,diskuze je potřebná, Jířího bych někdy poslal do hajzlu,někdy s ním souhlasím tak to prostě je a to se týká i jiných,jedinej kdo je blb nonplusultra je vosel spinů,ale ted se trochu krotí, na druhou stranu je potřeba znát názor všech i když se člověku otvírá kudla v kapse.

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Borris     před 11 lety 12.12.2013 16:16 |  
      0 0

      K tomu Jiřího příspěvku se nehodlám nijak vyjadřovat, protože už jste to udělali všichni za mě. Takže já jen vyjádřím Alanorovi, Quelharovi, tolsimirovi a všem ostatním členům redakce SN mojí plnou podporu a chci jim moc poděkovat za provoz těchto super stránek. A zároveň můj velký obdiv za to kolik volného času provoz tohoto webu asi musí stát. Protože určitě mají svých soukromých povinností dost. A za sebe můžu říct, že já už na oficiálky skoro vůbec nechodím, protože se všechno o kolikrát i víc, dozvím tady na SN. Na oficiálky už chodím jedině když je tam nějaký rozhovor, jako třeba teď nedávno s Koubkem. Jinak se dozvím vše tady. A úroveň diskuse tady a na oficiálkách? To přece nejde porovnávat. Takže celé redakci moc děkuju, smekám před nimi klobouk a přeju jim i nadále mnoho zdaru, jak pro práci na SN, tak i v osobním životě.

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        Barra     před 11 lety 12.12.2013 23:13 |  
        0 0

        Rád se k těmto moudrým slovům a k tomuto poděkování připojím, a jsem si jistý že se mnou 99,99 % všech Slávistů, kterým tyto stránky denně dělají radost!

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 19:21 |  
      0 0

      Ostrá slova, Jiří.
      Mám pro Vás návrh, pokud Vám tato podoba komunikace a webu nevyhovuje, tak sem nechoďte a založte s podobně smýšlejícími stránky vlastní.
      Ušetříte si tím mnoho starostí.

  15. Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

    Heretic (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 13:47 |  
    0 0

    To nám ta zimní okurková sezona pěkně začíná. Nějaký konemtář k zimní přípravě by nebyl?

    Doufám, že případné prosili dorazí do cca 8. ledna a v přípravě a) dostanou šanci b)nezraní se na 0,5roku jak to často bývá.

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      podol (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 15:41 |  
      0 0

      Připojuji se k Hereticovi,vraťme se k fotbalu a naší Slávii.Za sebe si též velmi cením SN,vždy zde najdu aktuální informace, odkazy,podrobnosti i odborné úvahy.Také i těch,co je připravují.Takže "oficiálky"čtu jen občas.
      Diskuze ale někdy vybočí z přijatelných mezí,vzpomeňme třeba i
      tu o "Čajíčkové lize"a nějaké ty předchozí.Hodně mne to mrzí.Slávisté
      by měli být ohleduplní,ctít názory druhých a hlavně být vůči sobě slušní.
      Promiňme si tedy minulost a začněme znovu.
      Pro Tebe Jiří také prosbu-nepochybuji o Tobě,že bys nebyl Slávista.
      Přes to,co se mi někdy nelíbí bych Tě nerad ztratil.Každého Slávisty co z nějakého důvodu odejde je škoda.Stanovme si však hranice,
      které v diskuzi nepřekročíme.
      Děkuji Podol

  16. Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

    Barra     před 11 lety 12.12.2013 15:07 |  
    0 0

    Dovolím se tady vrátit k červené kartě, která padla v belgické lize při zápasu OHL - Standard. Nenašel jsem v příspěvcích místo, kde jsme o tom v pondělí debatovali, tak se omlouvám že to tady dávám.

    Disciplinárka dala hráči Mehdi Carcela-Gonzales stop na 4 zápasy plus 800 EUR pokutu. Vzhledem k tomu, že miniálně do března si Carcela nezahraje, ho ten trest nebude tak bolet.

    Dále rozhodla disciplinárka, že pachatel Ruytinx se musí příští týden dostavit, aby vysvětlil svoje ´nepřípustné chování´. Jeho klub OH Leuven se proto rozhodnul, že Ruytinxe raději sami až do vynesení rozsudku bude suspendovat (po faulu dostal jen žlutou).

    Dále plánuje Standard spolu s Carcelou přímé žalování Ruytinxe před trestním soudem. Standard bude chtít náhradu škody, kterou utrpěl tím že jím dlouhodobě vypadne klíčový hráč (Standard je v lize první a má vzhled na titul), Mehdi Carcela chce
    náhradu ušlých prémii plus 1 EUR provizrně za možné dlouhodobé následky. Připomínám, že má 3 ze 4 vazů v kotníku utrhnuté.

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      ortevor     před 11 lety 12.12.2013 15:25 |  
      0 0

      Carcely je mne lito, po x-te zpraseny kotnik, kdyby ho takhle nepronasledovaly zraneni (resp. umyslne fauly na nej), tak uz davno hraje ve Spanelsku...takhle mu chodili do kotniku uz kdyz hral za Machackalu...hrac je to par excellence
      napis sem pak info jak to dopadne, a kolik vysoudi za odskodne...

  17. depetris

    mudrc     před 11 lety 12.12.2013 18:42 |  
    0 0

    Údajně by mohl před rokem zdejší většinou tolik žádaný Depetris v tomto přestupovém okně přestoupit z Rizesporu do Žiliny (10. místo v CL).

  18. Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

    violence     před 11 lety 12.12.2013 21:41 |  
    0 0

    Nepamatujete si někdo to video, ve kterém hrála hudba od U2-One? Tuším, že to natáčel Richi a byl to takový průřez Slavií.. díky O:)

  19. Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

    Jiri1     před 11 lety 13.12.2013 11:20 |  
    0 0

    Budu naposled reagovat na tuto diskuzi. uz nekolikrat jsem redakci behem let nabidl at mne zablokuji, pak dy budete mit klid, Je mou povinnosti zastat se lidi, jejichz jedinou chybou je pisou uprimne sve nazory. Je mou povinnosti upozornit nektere namyslence , ze je potreba jit s dobou a pokud jste si tedy precetl alespon jednou za rok Vami zminovany konkurencni web , tak to je opravdu rozdil . Ti lide nemaji zadnou podporu klubu, plati si dokonce i vstup na domaci utkani, to same lidi treba z Webu chachari, i s fanouskovskeho webu Arsenalu.
    Zbabelost v tomto ke mne nepatri, myslim ze proste slusne chovani ke kritikum neni o nicem jinem, nez o toleranci jejich nazoru, o tom aby kdyz nekde vystupujete za ty Vase noviny , aby zaznel aqlespon ten pozdrav.
    Pokud tedy jste tak svobodni , proc treba nenapisete nejaky clanek o situaci ve Slavii, proc se dozvidam fakta trešba od Navara, jemuz za to samozrejme dekuji.
    Snad Ouehlare jen k tem nametum a o tom, jak jste chtel s nekym diskutovat, sam dobre vite , ze namety za ty zaznely a ne jednou, ted zaznel dalsi, tak jsem zvedav a popravde Tolsimire nejste sam kdo ma jine povinnosti, ale zavolat pro aktualni info treba Bejckovi by asi nemel byt pred utkanim problem.

    • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

      quelhar (admin)     před 11 lety 13.12.2013 11:58 |  
      0 0

      Jenze my nechceme blokovat nikoho a vase prispevky, jakkoli s nimi v drtive vetsine vyrazne nesouhlasim, mi neprijdou jako narusujici rozumnou diskuzi.
      Ano, na spartaforever si obcas zajdu a je to opravdu rozdil. Hlavne v tom, ze jejich web je tvoreny jinou sortou fotbalovych fanousku a mireny pro jinou sortu fotbalovych fanousku. Osobne SN chapu jako z velke casti zpravodajsky web poskytujici informacni servis fanouskum Slavie, pri vsi ucte a respektu k webu spartaforever, vyzneni tohoto webu je ponekud jine a spis bych jej srovnaval s webem Tribuny Sever nez se SN - totez ostatne plati i pro vami zmineny web chachari.cz. Dale bych k tomu rekl, ze vidim na jejich webu od reportu z posledniho ligoveho zapasu dva nove clanky. Na SN jich vidim sest.

      Opravdu nerozumim, proc vas tolik zere, ze redaktori SN chodi na domaci zapasy do press sektoru (a je tomu tak uz velice dlouhou dobu, to fakt neni jen otazka poslednich sezon). Stejne tak chodime na drtivou vetsinu tiskovych konferenci poradanych klubem, nemyslim, ze tam chodi zastupci spartaforever nebo chacharu.cz

      Kam neustale mirite s tim zdravenim, to opravdu ani v nejmensim netusim.

      A proc nenapiseme clanek o situaci ve Slavii? To uz jsem vysvetloval mnohokrat a vy tomu stale nehodlate rozumet - my nejsme vsevedouci, my nemame zakulisni zdroje informaci, ktere by nam rikaly, co se v klubu chysta. Nejsme investigativni novinari, kteri maji cas a zdroje na to, aby zjistovali, s kym jedna Ales Rebicek o prodeji klubu. Bohuzel, radi bychom to vedeli, ale nevime. Proto taky nemuzeme v tomto ohledu nic psat, maximalne sve nazory, za ktere jsme tu od vas opakovane kritizovani (kdepak je asi ta vase zminena tolerance nazoru, co?)

      Na zaver bych opravdu poprosil o konkretni namety, ne jen vagni a nic nerikajici formulaci, ze tu zaznely a ne jednou. Kdyz napisete neco konkretniho, tak se o tom muzeme bavit (viz predchozi odstavec). Tedy napriklad o tom, ze predzapasovy clanek by se tu mohl objevovat drive nez 24 hodin pred vykopem, to povazuji za relevantni podnet.

      • Re: V zimní přípravě na Kanáry i do Turecka

        bongor     před 11 lety 14.12.2013 12:06 |  
        0 0

        zablokovat Jirku,to by nebylo určitě ku prospěchu.On má svůj vnitřní svět,žije si v něm a tomu co píše věří.Navíc je to slávista,o tom snad nikdo nepochybuje.Píše mnohem lépe,hlavně rozumněji než třeba před pěti lety.S jeho kritikou redakce SN nesouhlasím,ale ani jemu za ni nemůžu nadávat.Původně jsem psal na ofiko,tam jsou taky dobrý kluci,namátkově třeba wimpy,nebo Sparťan Nixon/nyní Noxin/.Psal jsem mu,ať občas občas napíše i k nám na SN,ale má obavy,že jsme tady moc radikální.Je to jeden z pozůstalých po staré dobré Spartě,škoda ,že sem taky občas nezabrousí.