B-Tým

Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

Juniorka má v posledních týdnech výbornou formu a chtěla ji potvrdit i v derby na hřišti Sparty. To se povedlo jen částečně, oba týmy odešly ze hřiště po bezbrankové remíze s jedním bodem. Doplněno o reportáž od klimiho.

Sparta - Slavia 0:0 

Slavia: Řehák - Herc, Čepelák, Zákostelský, Bejbl (46. Zámečník) - Hurka, Hrubý, Verner, Vondráček, Peterka - Vyhnal (46. Liška)


Trenér Dan Šmejkal postavil do základní sestavy překvapivě Ondřeje Bejbla, který v posledních zápasech juniorky nenastupoval. Na lavičce pak seděl mimo jiné i Lukáš Batka, který rozhodl před dvěma dny derby v kategorii U19, nebo uzdravený stoper Jakub Mac.

První výraznější ohrožení branky měli na svědomí slávisté již v 6. minutě, Vondráček však hlavičkoval po rohu Hurky nad. Pravděpodobně největší šance zápasu přišla už v 10. minutě z kopaček domácích. Útočník Sparty dostal míč mezi naše obránce a postupoval na Řeháka, zachoval chladnou hlavu a posunul míč spoluhráči před téměř odkrytou bránu, střelu domácích však Zákostelský skvěle zblokoval na roh. Další šance přišla na druhé straně hřiště. Peterka si dobře zpracoval dlouhý nákop Vernera, obešel domácího stopera a levou nohou pěkně vystřelil na přední tyč, jeho zakončení však vytáhl brankář na roh. Další šance sešívaných přišla ve 21. minutě. Hrubý poslal přihrávkou do šance Hurku, brankář domácích však dobře vyběhl a Hurka tak zakončil pouze do něj. Žádná další šance v první půli nepřišla, hrálo se hlavně ve středu hřiště.

Do druhé půle nahradil zraněného Vyhnala Liška. Začátek druhé půle vypadal podobně jako konec první. Hrálo se spíše ve středu hřiště, bojovalo se o každý míč a hře dominovala především obrana. První výrazná šance přišla až v 61. minutě. Dlouhý nákop za obranu se dostal k Liškovi, který zakončoval kolem vyběhnuvšího brankáře, jeho střela však mířila vedle. V 76. minutě nahrál Vondráček střídajícímu Zámečníkovi, který obešel obránce Sparty. Jeho centr před bránu byl tečovaný tak šťastně (zároveň však nešťastně), že se odrazil od břevna zpátky do hry, bohužel však k nikomu z našich hráčů. V 86. minutě zahrozila Sparta a to velmi nebezpečně. Po průniku po naší levé straně přišla přihrávka do vápna, první hráč Sparty míč pustil a k zakončení ve skluzu se dostal hráč na zadní tyči. Jeho zakončení však nebylo příliš razantní a brankář Řehák ho tak stačil zachytit. Do konce utkání pak přišla spousta žlutých karet, nutno dodat, že naši hráči obdrželi všechny karty za faul, naopak hráči rudých obdrželi většinu karet za diskuze a protesty proti verdiktům rozhodčího, jehož výkon bych však dnes osobně považoval spíše za komedii než řízení derby Juniorské ligy.

Komentáře (77)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

    ortevor     před 11 lety 07.11.2013 15:26 |  
    0 0

    zapas nic moc, i kdyz par sanci tam na obou stranach bylo...Zamecnik trefil brevno, v zaveru Sparta z malyho vapna nebyla schopna dat gol..

    z individualnich vykonu bych vyzdvihnul Hrubyho, Herce, Cepelaka a Vernera..Vyhnal hral taky dobre, dokud se nezranil, kdyz do nej brankar soupere napalil mic, pak uz bylo videt ze sotva chodil..

    Herc opet vybornej v braneni, aktivni dopredu, posledni zapasy se mne moc libi...
    a bylo krasne videt rozdil mezi Hercem na jedny strane a tradicne zoufalym Bejblem, ktery umi jedine nakopavat mice nazdarbuh (vetsinou do autu)..Hurka ve druhy puli na beku o parnik lepsi nez Bejbl

    Řehák pusobi ve vsech zapasech kde jsem ho videl velmi jiste. v zaveru hodne podrzel pri golovce Sparty - myslim, ze nam roste hodne talentovanejch golmanu, a ze bychom se na konci sezony mohli jak s Cernym tak s Contofalskym rozloucit, mame ted tech talentovanych golmanu z vlastni lihne hodne (+jeste Rakovan)

  2. Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 07.11.2013 16:39 |  
    0 0

    Řehák dnes klasický jistý výkon, několikrát nás podržel.
    Opět výborný Herc, hlavně dozadu hrál velmi dobře. Přidal k tomu i dobrou rozehrávku, podporu útoku a kombinaci.
    Oproti tomu na druhé straně Bejbl absolutně nestíhal a nebyl schopný konstruktivně rozehrát.
    Stopeři hrál s přehledem, Zákostelský sbíral všechny hlavy.
    Hurka v prvním poločase v záloze nic moc, ve druhém poločase na levé obraně to bylo lepší, hrál tam bez problémů.
    Hrubý opět dle mého názoru dobrý výkon, dokázal podržet míč, dobře kombinoval.
    Verner se mi dnes líbil asi nejvíc, na hřišti byl hodně vidět, opět byl hodně u míče, hodně míčů vybojoval a nevypustil souboj. Několikrát se při rozehrávce objevil až mezi stopery.
    Vondráček dnes podle mě nevýrazný, proti Plzně hrál lépe.
    Peterka slušný výkon, na levé straně dobře kombinoval.
    Vyhnal odehrál ten poločas slušně.
    Zámečníka jsem viděl asi poprvé delší dobu na hřišti, je to takový bojovník, celkem rychlý ale zbrklý.
    Liška se mi za ten poločas celkem líbil, je na něm vidět, že po fyzické stránce je na tom dobře, míč mu nepřekáží, je na tom dobře technicky.

    • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 07.11.2013 19:53 |  
      0 0

      Zajimave, protoze vesmes pozitivni hodnoceni. Bohuzel jsem dnes nemohl byt pritomen, takze nemohu soudit, ale zatim jsem zaznamenal na uroven dnesniho zapasu spise negativni ohlasy...

  3. Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

    klimi     před 11 lety 07.11.2013 19:58 |  
    0 0

    Podle toho, co jsem zaslechl od Čvančary, tak první předpoklad je zlomené zápěstí...

    Liška ho dobře nahradil, je to typově trochu jiný hráč. Vyhnal je spíše silový, Liška je naopak více do kombinace, techniku má skvělou, sebevědomí mu nechybí. Řehák opět skvělý výkon.

    Naopak nejhorší opět Bejbl...

    Ani Hurka mě nepřesvědčuje, je pomalý, nemá zájem, prostě je to asi v hlavě.

    Rozhodčí naprosto tragický, na obě strany...

    • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

      subHuman     před 11 lety 07.11.2013 20:32 |  
      0 0

      Tak Liskovi sebevedomi urcite nechybi :)

      Nemohu vylozene pochvalit nikoho, uroven hry otresna, minimum sanci, rozhodci nejen nepresny (eufemismus) ale jeste teatralni, komunisti dostali snad 4 karty ja kecy. Nicmene pokud nekdo, tak opet Verner, dravy, sebevedomy vykon. Na stredniho dz mu ale mozna bude chybet vyska... Hurka ve druhe puli nebyl spatny, ale neni to zkratka ono... V dobre forme chyta Rehak.
      Bejbla jiz nekomentuji, psal jsem to uz kdyz hral loni v U19 - ten kluk se snazi, bojuje, pusobi skromne, ale...

      • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 07.11.2013 20:47 |  
        0 0

        Mě Verner hodně připomíná Váchu ze Sparty, hlavně postavou a herním stylem. Snad má alespoň něco v hlavě.

        • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

          subHuman     před 11 lety 07.11.2013 20:51 |  
          0 0

          Take me to, priznam se, napadlo :)

        • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

          ortevor     před 11 lety 07.11.2013 22:18 |  
          0 0

          taky mi Verner pripomina Vachu, navic bylo pekny, jak si tam dneska vsechny dirigoval...
          jinak souhlas s hodnocenim vsech tady..jenom jeste k tomu rozhodcimu, mne se naopak moc libilo jak si nenechal od spartanu nadavat (i kdyz tu jejich 5ku mel za kecy vyhodit, ptze mel otevrenou hubu porad...) - kdyz jsou namachrovany, simulujou, nebo si otviraj hubu pokazdy kdyz jim jednou rozhodci nejde na ruku a piska rovinu, pak at je rozhodci trestaj...
          a ze byl ten rozhodci teatralni a trochu showman, no aspon se neco delo...ja bych ho za to, jak si nenechal od nich nadavat teda rozhodne pochvalil, nebyl z tech namyslenejch rumunu priposranej jako vetsina ligovejch rozhodcich

          • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

            ortevor     před 11 lety 07.11.2013 22:19 |  
            0 0

            a kdy jindy clovek zazije rozhodciho, co ma na spartany jeste vtipny hlasky :)

            • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

              Nosorozec     před 11 lety 07.11.2013 23:32 |  
              0 0

              pověz nějaký hlášky co měl na Sparťany, ať se tu pobavíme :)

              • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

                ortevor     před 11 lety 07.11.2013 23:53 |  
                0 0

                "Otoc se a hraj, akorat brecite a simulujete..." na rumuna, co se velmi neumele pokousel vymodlit si penaltu - vzhledem k tomu, ze pri kazdym zakroku nektery jejich specialisti rvali, jako by je na noze brali, to docela sedelo....
                pak napr. neco ve stylu "Tak tohle si na mne nedovoluj, chlapecku..."na levyho obrance, co mu neustale nadaval

                a bylo toho vic, bohuzel ne vsechno slo dobre slyset...

                • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

                  klimi     před 11 lety 08.11.2013 05:27 |  
                  0 0

                  Já jsem zaslechl také pár dobrých hlášek:

                  Asi v poslední desetiminutovce rozhodčí dal žlutou kartu ubrečenému Sparťanovi, který sebou ve vápně mrsknul asi jako Neymar proti AC:

                  "Za tohle chceš penaltu jo? Jak by se ti líbilo, kdybych takovou písknul proti Vám?"

                  A další, tentokrát na stopera, který držkoval:

                  "Prosím tě, nech mě bejt!"

                  Ten levý bek Sparty měl v hlavě hodně vykradeno, myslím, že to byl hráč číslo 5, ale zápis bohužel nemám, tak opravdu nevím, kdo to byl. Brečel od první minuty... :D

                  • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

                    ortevor     před 11 lety 08.11.2013 09:22 |  
                    0 0

                    jj mas recht, ted si zpetne tyhle vsechny taky uvedomuju....a ta spartanska 5ka, ten levej bek, to byl fakt pripad, namachrovanej, ubrecenej, urvanej...ego ala Zlatan

                    • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

                      klimi     před 11 lety 08.11.2013 09:49 |  
                      0 0

                      Zlatan si to aspoň vzhledem ke své kvalitě mohl dovolit, tohodle šmoulu Peterka se Zámkem pořádně školili :)))

                      • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

                        ortevor     před 11 lety 08.11.2013 12:15 |  
                        0 0

                        no, doufam ze pan Machac se prosadi do ligy, do sparty by se mooooc hodil...a kdyby si ho takhle daval za par let Peterka i v lize, zlobit se nebudu :)

                  • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

                    slaviator     před 11 lety 08.11.2013 09:30 |  
                    0 0

                    Bohužel tihle rozhodčí se do první ligy nedostanou :)))

                    • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

                      klimi     před 11 lety 08.11.2013 09:55 |  
                      0 0

                      Určitě škoda, bylo by zajímavé sledovat, jak by reagoval Řepka na větu: "Takhle se mnou nemluv kamaráde!" :D

                      • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

                        ortevor     před 11 lety 08.11.2013 12:16 |  
                        0 0

                        fakt skoda, tenhle rozhodci uz ted v tom derby v jednu chvili vypadal, ze tomu hubatymu Machacovi jednu ubali...verim, ze v lize s frajerama typu Matejovsky nebo Vacha, by se s nima neparal :)

                  • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

                    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 08.11.2013 10:29 |  
                    0 0

                    podle zápisu to byl buď Kadlec (č. 2) nebo Macháč (č.5)

                    • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

                      klimi     před 11 lety 08.11.2013 10:35 |  
                      0 0

                      Byl to hráč č. 5, na levém beku, Kadlec hrál pravého.

                      • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

                        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 08.11.2013 11:13 |  
                        0 0

                        tak teda Macháč, hráč b-týmu Sparty

                • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

                  bongor     před 11 lety 08.11.2013 08:49 |  
                  0 0

                  No to je škoda,měli by to dostat všichni rozhodčí jako školící materiál pro zápasy bídy.Je to krásný,že je to tam učej už od malička,jaký jsou nadlidi.

                • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

                  Nosorozec     před 11 lety 08.11.2013 23:32 |  
                  0 0

                  Tak snad Křetinský nevezme svojí dámskou kabelku a nepůjde si na svaz stěžovat Peltovi, že rozhodčí uzemnil jeho hráče :D

  4. Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

    petrjir     před 11 lety 07.11.2013 22:00 |  
    0 0

    Chtěl bych se zeptat přispěvatelů výše (častých návštěvníků mládežnického fotbalu), zda Zmrhal hrál tak, jak hraje i v dorostu, popřípadě v juniorce (nevím, zda nešel přímo z dorostu do áčka)?
    Díky za odpověď.

    • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

      petrjir     před 11 lety 07.11.2013 23:12 |  
      0 0

      Pardon za minulý příspěvek, teď si to po sobě čtu a nedává to moc smysl. Zkrátka jsem se chtěl zeptat, zda jste viděli Zmrhala ještě před tím, než přišel do áčka. Zda měl v sobě nějaký potenciál, zda si dokázal spoluhráče dirigovat a zda vyčníval nebo z jakého důvodu se vlastně do áčka dostal? Protože tím, jak se na hřišti jeví mně přijde jako absolutně nepotřebný a nějakým způsobem všemi trenéry doposud nasazovaný. Díky

      • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

        Falk     před 11 lety 08.11.2013 06:01 |  
        0 0

        To moc nechape nikdo jak se dostal do A týmu,v dorostu střídal,potom kůň Šmejkala ,v divizi !!! bída ,skončili jsme 5. (Byl jsem na Strahově,když jsme od někoho dostali pětku v divizi pod Petroušem ) a je v A týmu,a i proto to tak vypadá

        • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

          klimi     před 11 lety 08.11.2013 08:15 |  
          0 0

          Neplatí nám za jeho starty třeba někdo? :)))...

          • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

            bongor     před 11 lety 08.11.2013 08:52 |  
            0 0

            To je možný,je to tady náramně rozšířenej sport a potom to s naším fotbalem vypadá,jak to vypadá

            • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

              Markus     před 11 lety 08.11.2013 13:05 |  
              0 0

              Vy mu teda dáváte :) Já si tedy myslím, že je to typický spáč, talent tam je, ale má od minulé zimy výpadek formy. Předtím se mi jeho výkony líbily více.

        • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 08.11.2013 13:34 |  
          0 0

          Já pořád nerozumim tomu, že se do něj tak navážíte. Mně teda nepřijde jako náhoda, že hraje pravidelně v základu pod všema asi 8 trenérama co nás trénovali..Nikdo lepší asi neni (chápu kritiku za výkon, ne za to, že nastupuje)
          A na argument, že třeba Šimeček, je lepší..neni, kdyby byl, tak hraje..
          Co mě trápí víc, že do středu nestřídáme. Velmi bych si přál, aby třeba právě Šimeček(nebo někdo jinej), nastupoval postupně na pár minut. Ne, že vystřídáme oba kraje, a pak buď Gecov/Petrák, nebo Kisel (dřív Škutka/Škoda).

          • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

            klimi     před 11 lety 08.11.2013 14:41 |  
            0 0

            "Kdyby byl lepší, tak hraje."

            Tahle věta mi příjde při pozorování některých našich hráčů opravdu úsměvná :)))

            • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

              Markus     před 11 lety 08.11.2013 15:06 |  
              0 0

              Jestliže se dá výkon hráče na hřišti dá zobecnit na součet talentu, formy (včetně motivovanosti) a zkušenosti a jestliže talentu budu dávat o něco vyšší váhu, má obvykle větší smysl sbírat zkušenosti hráči s větším talentem i kdyby neměl formu. Já vím, že hráči nejsou stroje a nedá se vše vyjádřit čísly, ale statisticky je to tak správně a je úkol trenérů, aby dokázali hráče motivovat a umět vrátit do formy, o talent ani zkušenosti hráči nikdy nepřijdou (i když u případu jako Fenin jsem na vážkách, ten mi přijde už jako jiný člověk po nějakém zlomu). Také je samozřejmě na trenérech talent v hráči najít - i když Koubka nemusím, v tomhle ho provází dobrá pověst, tak mu trošku důvěřujme.

            • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

              Thane (přítel SN)     před 11 lety 08.11.2013 15:25 |  
              0 0

              Věřím, někdy si to taky nemyslím, nicméně jde většinou o hráče, kteří dlouho v základu nevydrželi, Zmrhal zato ano.

        • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

          Pepino44     před 11 lety 08.11.2013 16:06 |  
          0 0

          Nevím,proč zase ty konspirační teorie-"kůň Šmejkala"-"někdo ho platí" a podobně. Zmrhal hrál v juniorce celkem slušně,zakládal útoky a poměrně i dobře střílel. Je pravda,že nyní nehraje to co v juniorce (tady asi bude vidět,že co stačí naa juniorku,nestačí na ligu). Nebo je to v psychice,to je také možné. Uvědomte si,že také pravidelně hrával -nebo byl zván do repre mladých. Takže to není jenom,že by byl kůň nějakého trenéra ve Slávii. Spíše to opravdu bude rozdílem mezi juniorským a ligovým fotbalem. To bude možná i příčina,proč další mlaďasové nedostávají v lize tolik příležitostí. Kdyby byli opravdu lepší než některý hráč základu,těžko by je trenér,který je vidí každý den nechával sedět na lavičce. V situaci v jaké jsme,kdy jde o každý bod si žádný trenér nedovolí experimentovat. Chtělo by to nějaký zápas brzo rozhodnout,a pak prostřídat.

          • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

            Falk     před 11 lety 08.11.2013 18:59 |  
            0 0

            Já vůbec se nechci dohadovat a ani vytvářet nějaké teorie ,přeji mu ať se mu daří a ať patří mezi nejlepší ,ale za juniorku nikdy nehrál ,v reprezentaci mládeže si myslím taky nikdy nebyl,karieru ma zavratnou,a moc si nepamatuju,ze by dával góly nebo na ně nahrával a to mám mladeznicky fotbal nyní více v oblibě než dospělý,přeji mu ať se mu daří a je tahounem A týmu,ale nejde nás A tým omlouvat,hrajem špatně ,bojujem o záchranu a on je velkou součásti mizerné hry našeho týmu,to není nic osobního,je to skromný sympatak,ale výsledky hovoří za vše,ale Zmrhal za to sám určitě nemuze

            • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

              th     před 11 lety 08.11.2013 20:47 |  
              0 0

              Tak to trošku kecáš, byl nominovaný (obvykle s Petrákem) v posledních letech kolikrát, má min. dva zápasy za jednadvacítku.

              Zmrhal hraje celkem slušně, obvykle dává hře klid a řád (na rozdíl od Gecova) a čas od času se mu povede hezký pas nebo střela, ale on není na hřišti pro vytváření finálních přihrávek do konkrétních šancí, to je práce pro záložníka před ním (toho času Ličku) a krajní záložníky.

              Že to teď není optimální z jeho strany, je pravda, ale bohužel mám pocit, že spousta lidí si myslí, že pokud nehraje jako Darida nebo Hušbauer, tak by se měl chodit kanálama. Třeba Nitrianský svými výkony mi leze na nervy mnohem víc.

            • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

              Pepino44     před 11 lety 08.11.2013 21:04 |  
              0 0

              Tak jsem to asi trochu popletl,možná,že nehrál za juniorku,ale určitě hrál za "B" když ne za juniorku(i když tou juniorkou si nejsem zcela jist) a v repre U21 je určitě,jak ostatně potvrzuje i kolega nade mnou.

  5. Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

    klimi     před 11 lety 08.11.2013 09:54 |  
    0 0

    Podle livesportu, to bylo na karty 4:4, opravdu tak málo?

    • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

      ortevor     před 11 lety 08.11.2013 13:18 |  
      0 0

      mne taky prislo, ze tak 7 spartanu minimalne dostalo zlutou..mozna i vic, ke konci zapasu jak jim tekly nervy je sbirali jednu za druhou...

  6. Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

    Borris     před 11 lety 08.11.2013 12:48 |  
    0 0

    Někdo tu nedávno psal že Martinu Dobrotkovi končí v zimě smlouva. Nevíte pánové někdo, jak to v tomto ohledu vypadá. Protože mám docela hrůzu z toho, že by Martin mohl odejít. Podle mě se jedná o našeho klíčového hráče, s nímž stojí a padá naše obrana. Jeden z mála hráčů, u nichž je pravidelně k vidění kvalita. A upřímně v naší lize nevidím moc kvalitnějších stoperů. Martin rozhodně patří mezi tři nejlepší stopery v lize. Kam se na něj hrabe nějaký Jakub Brabec který se jen veze s formou rumunů a nebo Ujfaluši který už má všechno za sebou. Marzinovo udržení bych viděl jako klíčovou záležitost!

    • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

      Barra     před 11 lety 08.11.2013 13:37 |  
      0 0

      Ahoj Borrisi, byl jsem to já který jak se zdá šířil poplašnou zprávu. Byl jsem opravený, smlouva Martinovi Dobrotkovi končí jak se zdá až v prosinci 2014.

    • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

      bongor     před 11 lety 08.11.2013 14:21 |  
      0 0

      To jsi pro srovnání dal Borrisi pěknou lemru.To Brabčí hodnocení v "odborných"novinách,to je zase nějaké šmé pro zahraničí,aby se brzo dobře prodal a mohl hrát Ujfaluši.

    • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

      Barra     před 11 lety 08.11.2013 18:13 |  
      0 0

      Díky za upozornění na tento video. Dobrotku jsem na první pohled nezahlédnul, což mě moc netěší.

      • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 08.11.2013 20:39 |  
        0 0

        Já tam Dobrotku vidím hned ve 30 vteřině, má na sobě ale boty na běh, ne kopačky.

        • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

          Barra     před 11 lety 08.11.2013 20:55 |  
          0 0

          Máš pravdu, je to jasně Martin Dobrotka, dokonce si zahrává s míčem. Předpokládám tedy, že bude v neděli schopný nastoupit. Celkem se mi ulevilo.

    • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

      Tomski     před 11 lety 09.11.2013 03:24 |  
      0 0

      v tom videu to vypadalo tak, že trénuje i fenin s kiselem...jsem zvědav jestli bude někdo chybět nebo zda se nedočkáme nějakého překvapení v sestavě...

  7. Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 08.11.2013 20:47 |  
    0 0

    Z diskuze na Jihlavských stránkách

    Jo a nechápu střídaní Mikuly. Po jeho odchodu byla pravá strana úplně zabitá.

    • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

      marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 09.11.2013 08:50 |  
      0 0

      Třeba se nám Mikula, Tusjak i Berkovec po sezone vrátí použitelní pro základ. Pokud budou teda trenéři mít koule je nasadit do sestavy, vzhledem k tomu jak už asi 3. Trenér po sobě říka, že mladí jsou vystredovaní atd(i přesto, že většina sedí na střídačce) tak to moc reálně stejně nevidim. Je to paradox, Jihlava je na tom skoro stejně jak my ale Komňacký se toho nebojí a toho Mikulu tam šoupne prostě a hraje a hraje pravděpodobně dobře. U nás Bazal jen sedí na střídačce a nikdy nezjistíme jak by hrál, kdyby dostal jen z 1/3 tolik šancí co Jarda Zmrhal. No nic to je furt dokola, Liberec se toho na začátku sezony taky nebál akde jsou teď. Přitom Saackeymu je 19, Pavelkovi snad 22 a mají další značně mladý hráče.

      • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 09.11.2013 10:39 |  
        0 0

        Berkovec se určitě vrátí jako brankář do základu. Uvidíme ale, jak to po sezóně bude. Rakovan teď chytá dobře, Černý asi skončí, Čontofalský nevím.
        Tusjak hraje pravidelně 2. ligu a určitě by tu šanci dostat mohl, levého beka potřebujeme.
        Mikula v Jihlavě odehrál zatím 2 zápasy, takže nikdo neví jak na tom bude.
        Co se týče Šimečka s Bazalem, tak taky nechápu proč nedostávají víc šancí, určitě by nebyli horší než Zmrhal nebo Gecov.

      • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 09.11.2013 12:58 |  
        0 0

        já bych dal šanci i Čepelákovi. když vidím Gecova, tak nechápu, jak mohl jit do Fulhamu...

  8. Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

    Edwardtheiron     před 11 lety 08.11.2013 21:01 |  
    0 0

    Vynikající výsledky dnes, pokud zítra Znojmo neprohraje, jsme poslední. :-(

    • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

      judy     před 11 lety 08.11.2013 21:08 |  
      0 0

      Remíza je v pohodě, hlavně když Brno porazíme :)

    • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

      PetCC     před 11 lety 09.11.2013 14:20 |  
      0 0

      Což jsem při rozpisu zápasů očekával. Na druhou stranu, vítězství v neděli by mohlo znamenat 9. místo.

  9. KJ

    Mac     před 11 lety 08.11.2013 22:26 |  
    0 0

    Al-Wahda Abu Dhabí vyhodila KJ. Že by mu ta repre nakonec vyšla? ;-)

    • Re: KJ

      Nosorozec     před 11 lety 08.11.2013 23:37 |  
      0 0

      Pokud Plzeň neuvolní Vrbu (což se nejspíš stane), tak mi přijde jako vhodnej trenér pro repre právě KJVCD

      • Re: KJ

        bongor     před 11 lety 09.11.2013 05:36 |  
        0 0

        To je jistý,ovšem pochybuju,že by s některýma primadonama vyšel,zejména letná by dělala velké problémy.

        • Re: KJ

          Edwardtheiron     před 11 lety 09.11.2013 08:49 |  
          0 0

          Rozhodně by se prohnuli manažeři, protože Karel by určitě nasadil luxusní ceny za hráče v sestavě. Akorát by asi nemohl nasadit všechny ty -iče, kterými obšťastňoval Slavii. :-)

        • Re: KJ

          klimi     před 11 lety 09.11.2013 08:49 |  
          0 0

          Však Rosa s Čechem sami při jednom rozhovoru řekli, že by někoho jako KJ nechtěli a chtějí, aby Bílek zůstal, protože je na ně hodný. Proto to taky tak vypadalo...

          • Re: KJ

            Edwardtheiron     před 11 lety 09.11.2013 08:59 |  
            0 0

            Tak to nevím, tohle jsem nečetl, ale vím, že Čech nechtěl Šmícu právě proto, že je moc hodný.Že prý je potřeba přísnější manažer.

  10. Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 09.11.2013 13:05 |  
    0 0

    Z rozhovoru s Čepelákem:

    "Je to těžké. V Trutnově na přátelském utkání zase bylo pár mladých hráčů a trenér vidí. Sice v přípravě jsem vždycky byl, ale poté mě poslali zpátky a v zimě, pokud to půjde, bych rád zkusil nějaké hostování. Myslím si, že než neustále zkoušet s A-týmem a poté se vracet do juniorky, by bylo lepší hostování ve druhé případně třetí lize."

    To je přesně to, co opakovaně zmiňuji. Do přápravy se vezme půlka juniorky, ale pak si ti kluci za "A" vůbec nekopnou a jsou překvapivě demotivovaný. Ve Slavii asi vůbec nikdo nepřemýšlí o tom, jak se ti hráči pak cití.

    A pak se divme, že to juniorce na začátku sezony nešlo. Hodně hráčů odešlo a odešlo a ti, co zůstali, byli demotivovaní, že byli celou přípravu s "A" ale nedostali vůbec šanci.

    Pokud se tohle brzo nezmění, brzy se budeme dívat, jak naši junioři válí v jiných ligových týmech a Slavia se co rok sotva udrží s Feniny, Gecovy, Dostály, Koreši.

    • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 09.11.2013 13:18 |  
      0 0

      Velice podobně mluvil na stejné téma i Viktor Šimeček v Poločase při utkání s Varnsdorfem.

      Podle mě bychom měli tyto hráče poslat na hostování bez opce, nejlépe ve 2. lize.

      Trochu alarmující ale je, že Čepelák mluví o tom, že by mu třetí liga dala víc a přesto za naši farmu na Admiře nehraje. Holt opravdu farma k ničemu a další nepochopitelná situace.

      • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

        bongor     před 11 lety 09.11.2013 13:47 |  
        0 0

        něco,co sem moc nepatří.Čtu o Hertlovi,měl u nás ještě smlouvu na celý ročník,ale odešel,Růžička z toho je na mrtvici .Měli Slavii dát pitomých 5 Mega,ale zatím nedali nic.Prostě si s námi vytřeli anál.Přitom Hertl je největší talent čekého hokeje od dob Jágra.
        Jak tomu rozumím,tak to nízké odstupné je dílo mezinárodní hokejové federace,ale před dvěma roky by Slavia ani za hráče pod smlouvou nedostala nic.

      • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

        Pepino44     před 11 lety 09.11.2013 14:03 |  
        0 0

        Tak ono je to těžké,ono málokteré mužstvo asi chce hostování bez opce. To je pouze okamžité řešení bez jakékoliv perspektivy. Tím se pouze zalepí díra,která potom může být ještě větší. Proto se do toho asi nikomu nechce.

        • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

          PetCC     před 11 lety 09.11.2013 14:24 |  
          0 0

          No, když vidím výsledky Zlína a viděl jsem jeden jejich zápas v TV, tak tam by možná místo pro dva naše ofenzivní hráče bylo. A Hubáček by na ně mohl trochu dohlídnout.

      • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

        ortevor     před 11 lety 09.11.2013 14:45 |  
        0 0

        souhlasim...a nerikejte mi, ze treba Zizkov nebo Vltavin maji tak dobre hrace, ze by nemeli zajem o nektere hrace z nasi juniorky...pripadne ve treti lize treba Turnov apod..nebo Simecek s Bazalem by klidne mohli hostovat napr. ve Znojme..

        a proc nehrajou nasi hraci v Admire absolutne nechapu...stejne jako ze nekteri hraci jako Daniel Vesely nehrajou uz vubec...

        a jeste k Cepelakovi - pokud ty posledni zapasy, ktere odehral za juniorku - mimochodem vsechno vyborne a o tridu lepe nez Zakostelsky - odehral se zranenym meniskem, tak klobouk dolu...

        • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

          petrjir     před 11 lety 09.11.2013 15:17 |  
          0 0

          Například hostování v Žižkově údajně nabídli Hurkovi, který to ale nepřijal a zakopal se v juniorce.

          • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

            th     před 11 lety 09.11.2013 16:42 |  
            0 0

            Jen by mne zajímalo, jestli jeho rozhodnutí považuje za chybu i třeba takový Marek Červenka nebo Matěj Paprčiak ...

            • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

              Alanor (admin)     před 11 lety 09.11.2013 16:44 |  
              0 0

              Že se Červenka s Paprčiakem nedokázali prosadit je jejich problém. Navíc i tak mohou hrát 3. ligu na farmě Žižkova v Měcholupech.

              • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

                th     před 11 lety 09.11.2013 16:47 |  
                0 0

                Souhlasil bych s tebou na 100%, pokud bych si byl jistý, že na Žižkově klub funguje lidsky slušně, logicky a o hráčích se rozhoduje jen podle sportovní výkonosti.

                • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

                  ortevor     před 11 lety 09.11.2013 17:52 |  
                  0 0

                  vec bych videl ve dvou rovinach - Hurka v juniorce stagnuje a hostovani mel mit uz minuly rok...ale na druhou stranu, byl jsem se na Cervenkovi na Zizkove nekolikrat podivat (Paprciaka jsem tam nevidel hrat, ale verim, ze je to dost podobny pripad) - a Cervenka tam byl jeden z tech lepsich hracu, rozhodne se snazil, makal, coz se tam o nekterych jinych rict nedalo..a vysledek byl ten, ze to odsral Cervenka a byl uklizen pryc, zatimco ti jini si tam vesele kopou dal...
                  takze bych souhlasim s tim co pise TH, ze za tim odstavenim Cervenky a Paprciaka bych nehledal vykonnostni stranku, ale spise to, ze nekdo chtel delat gesta, a na kom lepe udelat gesto nez na dvou hostujicich hracich, se kteryma se muze zachazet jako s prasivym psem...
                  detaily ohledne Zizkova neznam, ale ze v tom klubu mnoho veci standartne nefunguje je znamo, a protoze jsem tam Cervenku nekolikrat videl a vzdycky se mi libil, tem oficialnim duvodum o vyrazeni kvuli vykonnosti vazne neverim...

                  • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

                    Alanor (admin)     před 11 lety 09.11.2013 17:57 |  
                    0 0

                    Červenka tam snad gól nedal, Žižkov byl jeden z posledních ve 2. lize. Pak se mohutně posílili (Ševinský, Sivrič, Škoda) a v posledních kolech takřka jenom výhrávají a dostali se do klidného středu.

                    Jinak to ale bylo myšleno obecně s tím hostováním, neměl jsem na mysli konkrétně jenom Žižkov, kde to funguje tak všelijak.

                    • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

                      th     před 11 lety 09.11.2013 18:18 |  
                      0 0

                      Ano, v obecné rovině opravdu hostování pro Hurku by bylo to pravé, bezesporu. :-)

                      Ale já reagoval na tu situaci Hurky zmíněnou výše - pokud to bylo konkrétně Žižkov nebo juniorka, tak se nedivím, že tu možnost s agentem nakonec zavrhli, neodsuzoval bych Hurku za to rozhodnutí.

      • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 09.11.2013 18:12 |  
        0 0

        ani se klukům nedivím. V juniorce jsu už pár let, posun do "A" se nekoná, tak půjdou radši o dům dál aspoň na hostování.

        Vůbec nějak nechápu tu farmu. To je takový problém tam každé kolo 3 hráče poslat? Neví někdo, proč to tak šeredně nefunguje?

        Ono my pořád o mládeži mluvíme, ale skutek utek. A pak si Šeterle za 2-3 roky bude drbat hlavu, že SKS je pořád na sestup a Bazal, Šimeček, Čepelák válí v jiných ligových týmech. Evergeen.

  11. Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

    vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 09.11.2013 17:20 |  
    0 0

    Zůčastní se někdo zítřejší schůze OP která je snad od 13.00 hod,má tam být někdo z vedení.Kdysi když jsem tam chodíval tak tam občas zaznělo zajímavé info.No už nejsem členem.

    • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

      subHuman     před 11 lety 09.11.2013 19:15 |  
      0 0

      Ja tam budu...

      • Re: Juniorka: Sparta - Slavia 0:0

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 10.11.2013 10:07 |  
        0 0

        To jsem zvědavej co se dozvíš,ale asi nic podstatného.