B-Tým

Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

Dva posílené týmy se utkaly na Xaverově v utkání juniorské ligy Slavia - Teplice.

Slavia - Teplice 1:1 (0:0)

Branky: 62. Koreš - 52. Čajič

Sestava: Řehák - Herc, Kolařík, Čepelák, Smolák - Prošek (83. Verner), Salašovič, Lička (46. Hrubý), Koreš, Hurka (74. Bazal) - Vyhnal (76. Liška)

Za juniorku Slavia nastoupili proti Teplicím hráči A-týmu Lička, Koreš a dá se říci, že i Kolařík. Naopak za Teplice hráli nedávno Slavií testovaný Jan Hošek, Luftner, Jindráček a Čajič.

V první půli zaujala Ličkova rána, kterou Lukáč konečky prstů vyrazil, zkraje té druhé pak ve vyložené příležitosti překopl Hurka. Hned o minutu později přišel trest v podobě Čajičovy branky, který tváří v tvář Řehákovi nezaváhal. Slávisté však po hodině hry srovnali zásluhou důrazného Koreše. A vzhledem k tomu, že v nastaveném čase nedokázal Liška dostat míč za záda hostujícího brankáře, se oba týmy rozešly smírně.

Komentáře (153)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

    klimi     před 11 lety 30.09.2013 18:34 |  
    0 0

    Lička chtěl hrát, moc míčů ale nedostal, prvních 30 minut se snad míč točil jen mezi naší obranou a Salašovičem, dopředu jsme neměli prakticky nic, až poté na Ličkovo střelu a také jeho přímák.

    Koreš bídný, nenabízel se, když už dostal míč, tak to buď drbal nebo nahrál totálně nepřesně, Hurka také zrovna nic moc nepředvedl.
    Jednoznačně nejlepší byl Salašovič, takový přehled ve hře v jeho věku jsem už dlouho u nikoho neviděl. Jen tak dál!

    Celkově zápas nudný, málo šancí, málo střel.

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      kamaraddodeste     před 11 lety 30.09.2013 18:48 |  
      0 0

      Co to tady plodíš za komentáře? A branku si dal ty z hlediště, ne? Fakt nechápu tyhle pisálky....

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 30.09.2013 18:51 |  
        0 0

        celej zápas můžeš hrát tužku pak dáš gól a jseš hráč zápasu? blbost

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          kamaraddodeste     před 11 lety 30.09.2013 18:57 |  
          0 0

          Netvrdím hráč zápasu...gól se počítá vždycky,ne? Ale když jde o Koreše mnozí mají plnou hubu kritiky

          • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

            klimi     před 11 lety 30.09.2013 18:58 |  
            0 0

            Jsem zvědav, co napíší další, kteří zápas viděli... :)

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        klimi     před 11 lety 30.09.2013 18:54 |  
        0 0

        Zápas jsi viděl? :)

        Kdybys viděl, jakým způsobem ho Koreš dal...Ano, sice si na vápně dobře pokryl míč, dostal se s ním do vápna, ale pak když už byl sám před brankářem, tak vystřelil přímo do něj, náhodou se to od golmana odrazilo zpět do Koreše, kterého míč víceméně trefil a byl z toho hodně šťastný gól. Pořád byl Koreš náš druhý nejzkušenější hráč na hřišti....

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          kamaraddodeste     před 11 lety 30.09.2013 18:59 |  
          0 0

          Jo a kdyby se netrefil proti Znojmu, tak nemáme ani těch 7 bodů

          • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

            klimi     před 11 lety 30.09.2013 19:02 |  
            0 0

            Ale tady neřešíme zápas proti Znojmu...

            Já říkám, že dnešní zápas hrál špatně, to neznamená, že tvrdím, že je to kopyto.

            • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

              kamaraddodeste     před 11 lety 30.09.2013 19:14 |  
              0 0

              Fajn, kopyto-nekopyto, je to stále dokola jako s Dostálem...nač se rozčilovat, jdu dokoukat Duklu...

              • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

                klimi     před 11 lety 30.09.2013 20:34 |  
                0 0

                Tak co mám sakra napsat, když fakt hrál bídně? Pochválit ho?

              • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

                no-nick     před 11 lety 30.09.2013 23:20 |  
                0 0

                Rozcilovat se nemusis, stačí když napises, jestli jsi zápas viděl. Jestli ne, děkujeme za gaucovou kritiku. Já za sebe Klimimu dekuju za postrehy. Simecka bych rád viděl i v lize, ale postavení v tabulce juniorum v sestavě úplně nenahrava...

                • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

                  klimi     před 11 lety 01.10.2013 08:39 |  
                  0 0

                  Jsme rád, že si aspoň někdo váží toho, že jsem něco napsal :D

                  Jen ještě k tomu Korešovi:
                  Víte, mně by třeba ani tolik nevadilo, že zkazí dost míčů nebo že není vidět, ale on prostě nechtěl vůbec hrát, nenabízel se, nehledal volný prostor. Oproti Salašovičovi s Ličkou to bylo úplně zřetelné, nechápu, proč vydržel na hřišti celý zápas na úkor jiných, ale chápu, že potřebuje hrát (to ovšem ostatní také)...

          • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

            Eluin (přítel SN)     před 11 lety 30.09.2013 19:12 |  
            0 0

            Co je tohle za argumentaci?

            • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

              Tom     před 11 lety 30.09.2013 20:02 |  
              0 0

              Typickej Koreš předvedená hra vždy otřesná ale pak se záhadně nachomýtne k brance a má zas na víkendovej mistrák vystaráno Strašný jelito vůbec nechápu jak se může furt ve slavii držet ...

              • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

                Travinho     před 11 lety 01.10.2013 22:19 |  
                0 0

                Jestli je pro tebe obejítí dvou hráčů záhadné nachomýtnutí se k brance? Asi jsme oba byli na jiném utkání...

          • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 01.10.2013 10:33 |  
            0 0

            co ty jsi za exota? To že někdo dá v zápase gól neznamená, že hrál božsky.

            A tím, že jsi si nalhávali, že máme kvalitní kádr, jsme se dostali tam, kde jsme. Realita je prostě jiná, je vidět každé ligové kolo a hráči jako Dostál, Koreš, Fenin, Škoda už na ligu nemají.

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          Travinho     před 11 lety 01.10.2013 22:20 |  
          0 0

          Proč nezmíníš, že měl před sebou dva hráče, které musel obejít? Byl to hodně hezký gól...

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      Pepino44     před 11 lety 30.09.2013 20:50 |  
      0 0

      Klimi,souhlasím s Tebou,nejvíc se mi líbí jak si napsal"viděl si to"? Všiml sem si,že dost lidí si přečte komentář a potom zasvěcene hodnotí (kdo dá gol,je velmi dobrý a když je rozhodující nebo jediný tak je nejlepší).

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      Travinho     před 11 lety 01.10.2013 22:18 |  
      0 0

      Opravdu nechápu co ti Štěpán udělal, ale napsat o hráči, který jako jediný z mužstva dokázal několikrát individuálně přejít přes soupeřova hráče a vstřelil branku (kdy dostal na šestnáctku a měl proti sobě dva protivníky, přes které rychle a odvážně prošel (kdo z našich hráčů by to zvládl) ač zakončení nebylo ideální), že byl tragický, to už chce velkou dávku osobní zaujatosti proti tomuto klukovi. Posledních 20 minut se trochu vytratil, jinak spolu s Nikolasem náš nejlepší hráč.

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      slaviator     před 11 lety 30.09.2013 21:57 |  
      0 0

      To jsi odposlechl na východní tribuně o poločase?

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        spino     před 11 lety 30.09.2013 21:58 |  
        0 0

        Vůbec netuším o čem to mluvíš.

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          JardaSka (přítel SN)     před 11 lety 01.10.2013 08:35 |  
          0 0

          Zdar hoši,konečně mě mé zaměstnání po třech dnech pustilo si na jeden den odpočinout.Tak tu dám své hodnocení derby(bohužel sledovaného přes TV).Myslím,že všichni hráči odvedli naprosté maximum toho na co mají.Vytáhnu jen pár jedinců.Karol:je vidět,že pro Slavii dýchá,naprostá frustrace na konci zápasu tomu napovídá.Vyloučen být neměl,to spíš ten zrádce v rudém.Ale rozehrávka poslední dobou dost kolísá.Škúťa:Jednoznačně náš útočník číslo jedna,ten jediný z tech co tam do útoku máme může nastupovat.Jeho dvě šance ,fajn,hlavně při první už jsem viděl gól.Škoda,no.Ani nevím proč musel střídat.Fernando:bude platný hráč,ale bylo vidět,že si s týmem ještě nesedl,bude to lepší,až se sehraje.Jinak za jedna.Aji Dosty odvedl,své,schválně jsem si ho víc hlídal a žádná chyba tam nebyla.Nejvíce mě potěšilo,že Sralta neměla žádnou gólovku,když bude takhle obrana hrát pořád nemám problém.A ještě Marcel,tohle byl nejlepší jeho zápas ve Slavii od jeho návratu.Teď k tomu šaškovi s píšťalkou:Pískl faul,který nebyl z toho potom padl gól,vyloučil Karola,ač neměl.Není to už Sraltě trapný,taková tlačenka.A ještě k těm dvěma zmrdům v Rudém.Vácha,měl dostat červenou a pak ještě od našich kluků přes hubu.Všiml jsem si posunků vůči nám fanouškům,to je hvězda asi jako Horvát a Řepa.A Dočkal,škoda mluvit,rychle zapoměl,kdo ho do velkého fotbalu přivedl.Jednou se Vám to hoši vrátí,pamatujte na to.U nás jsou vrata zavřeny.SKS Navždy!!!

          • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

            Jiri1     před 11 lety 01.10.2013 10:11 |  
            0 0

            Neda mi to na vas reagovat, Sparta ma proste v soucasne dobe lepsi tym, samotny prubeh utkani mi ze strany nasich hracu mile prekvapil, ma to ovsem jeden hacek, pokud nedame gola je to na hovno. Osobne se mi libil Neves, Skutka , mrzi mi spatna prace Rakovana ve vapne i to, ze se Karol opet meudrzel, ja si dokonce myslim, ze mohl byt i zamerne vyprovokovan, protoze nejen hraci Sparty vedi o jeho spatnem sebeovladani.
            K rozhodcimu se nelze nevyjadrit . I odborna verejnost se domiva , ze neumyslne poskodil nas tym pri penalte , kterou proste nemel piskat i posouzeni nekterych dalsich situaci, co se tyce Kisela a Vachy oba meli dostat cervenou kartu, co se tyce Lavicky i realizacniho tymu Sparty, nevinil bych je z nejakeho umyslneho jednani, vzdyt Lavicka pred utkanim vzdy obejde stadion a pozdravi priznivce, Tez si nemyslim, ze to byl umysl vyprovokovat priznivce v behu pres ploty na hraci plochu,naopak bych ho ocenil za chovani vuci svym fandum, kdo z treneru Slavie to umi spis si myslim, ze proniknuti na hraci plochu to bylo soucasti nejakeho scenare obou hools taboru. Musim se poklonit policii, mene uz poradatelum, kteri situaci evidentne podcenili. Upozornoval jsem na to , ze Strasak neni zastupcem vsech Slavistickych skupin a tose jasne ukazalo.
            Samozrejme , ze nas ceka trest za poradatelskou sluzbu za velke mnozstvi pyrotechniky , ale to same ceka i Spartu,ty pokuty budou velmi citelne urcite nepujde o obligatnich 20 tisic samozrejme , ze nas ceka i reseni absence 3 hracu i Fenina ,kteremu se divim, ze ho to jeste bavi.jen doufan, ze uz nikoho nenapasne /mluvim o tobe mily fando/, to opet komentovat pro TV Barandov, nebo , ze by slo o neci tah z vedeni ukoncit jinak temer nevypoveditelnou smlouvu. Vam trenere poklona, to same tem tisicum fandu , kteri fandili.

            • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

              AlesJa     před 11 lety 01.10.2013 10:28 |  
              0 0

              penaltě ???

              • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

                Jiri1     před 11 lety 01.10.2013 10:52 |  
                0 0

                prominte , chtel jsem napsat tresny kop, ale v podstate slo temer o darovanou pemaltu , jak v hospode konstatoval znamy

  2. Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

    Viking     před 11 lety 01.10.2013 10:23 |  
    0 0

    Mimochodem, má pořadatel zápasu, tedy domácí klub, právo nevpustit fanoušky týmů hostí na stadion třeba z důvodu, že se tam pokaždé chovají jako zvířata?

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      Barra     před 11 lety 01.10.2013 10:29 |  
      0 0

      To si osobně nemyslím. Jen kdyby v předchozím případě byli identifikováni a usvědčení.

      Jinak je ale určitě možnost opilým, agresivním atd. fandům odmítnout vstup. Nikdy jsem nakoukal jestli Slavie má nějaký ´domácí reglement´, o čim se tu včera psalo, jinak je čas to zavést a umístit na webu, aby bylo jasné za jakých podmínek může být vstup odmítnutý.

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        AlesJa     před 11 lety 01.10.2013 10:33 |  
        0 0

        má to i druhou stranu mince v Jihlavě kde nás milují by každému byli schopni měřit alkoholtesterem hladinku a pak lidi nepouštět :-), takže pozor na takové represe. Je jasné, že udělat se něco musí a mělo by to přijít z FAČR

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          Barra     před 11 lety 01.10.2013 10:40 |  
          0 0

          Jinak by nebylo špatné, kdyby si Slavia na příští derby v Edenu pořídíla stejnou pořadatelskou službu, jakou má Jihlava - tedy ty mlátičky s obušky, pepper-sprayem, plexi-štíty, helmami a oděvy jako Robo-cop, a je pustila na do Spartanského kotle, aby tam udrželi pořádek. Proti nám jasně ukázali, že se jen tak něčeho nebojí.

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      AlesJa     před 11 lety 01.10.2013 10:30 |  
      0 0

      všechny fans ne

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        Jiri1     před 11 lety 01.10.2013 10:50 |  
        0 0

        No ato byla dalsi chyba , Slavia mohla omezit kapacitu kotle Sparty na to mela poznatky nejen ze strany policie , rusim ze lze jit na 5 procent kapacity stadaku.

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          slaviator     před 11 lety 01.10.2013 15:15 |  
          0 0

          Jenže Sparta má se Slavií už delší dobu sepsanou dohodu o vzájemné reciprocitě co se týče navýšení oněch 5 % kapacity na myslím až 20 %

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          slaviator     před 11 lety 01.10.2013 15:15 |  
          0 0

          Jenže Sparta má se Slavií už delší dobu sepsanou dohodu o vzájemné reciprocitě co se týče navýšení oněch 5 % kapacity na myslím až 20 %

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      honza1947     před 11 lety 01.10.2013 11:39 |  
      0 0

      Zakázat jim to může pouze soud.

  3. vyjádření klubu k derby

    Tomski     před 11 lety 01.10.2013 11:08 |  
    0 0

    může mi někdo vysvětlit proč se k něčemu věčně vyjadřuje Vála ??? jestli mu to vyjádření vadí, tak ať si o tom povídá někde v hospodě...jeden z důvodů, že se točíme v na míle daleko od pohárů už roky je způsobeno i tím že nedržíme spolu...tenhle samozvaný šef fanoušků by si měl uvědomit, že slavii spíš ubližuje...

    • Re: vyjádření klubu k derby

      urs (přítel SN)     před 11 lety 01.10.2013 11:20 |  
      0 0

      no to já teda nevím proč se vyjadřuje ke všemu Vála :) nicméně vím to, že mu osud Slávie není lhostejný a snaží se jak může - tak to vidím já..

      nicméně proč vůbec reaguji..

      mě více vadí to naše neustálé naříkání, kdy jsem téměř nucen na kdejakém pitomém sportovním serveru číst jak nás kdy kdo zařízl a jak je to nespravedlivé.. :/
      prosím vás ANO, bylo to nespravedlivé, strašné a hrozné, nicméně seberte už taky vaše koule (nebo co z nich zbylo) a začněte makat a hrát bez jakýchkoliv pocitů uraženosti a výsledky se spolu s fotbalovou "kvalitou" určitě dostaví - toliko k tomuto :)

      brečet umim taky a jak, protože fotbalové prostředí u nás je zkrátka nespravedlivé.. pokud se však odprostíme od těchto blbin (zbytečností, jež nejdou ovlivnit) a soustředíme se jen na fotbal, tak mi neříkejte, že si z těch několika "zářezů" od pánů sudích nebudeme dělat srandu, když soupeře beztak porazíme o parník

      rád bych tomu věřil - neplakat, ale makat! :)

      urs

      • Re: vyjádření klubu k derby

        quelhar (admin)     před 11 lety 01.10.2013 11:34 |  
        0 0

        To je samozrejme idealni pristup. Jenze k tomu, abychom ostatni porazeli o parnik, mame zatim daleko. V soucasnosti jsme na podobne urovni jako cca 12 dalsich tymu v lize a tak se casto stane, ze takovy zarez od panu sudich rozhodne zapas.

        Osobne si myslim, ze nebyt zarezu sudich, mame ted 12-14 bodu, jsme ve stredu tabulky a zadna hysterie se nekona. Vylozenou pomoc od sudich jsme v deseti zapasech zazili jen jednou (Olomouc), zatimco klicova rozhodnuti proti nam padla v peti z deseti zapasu (Banik, Dukla, Jihlava, Jablonec, Sparta), ve ctyrech nas pak vylozene stala body. To mi prijde uz preci jen trosku moc, i kdyz nepochybuju, ze se potvrdi nazor z jakesi jine diskuze, ze nam to casem Damkove particka vrati a odnese to nejake Slovacko nebo Bohemka.

        • Re: vyjádření klubu k derby

          quelhar (admin)     před 11 lety 01.10.2013 11:57 |  
          0 0

          Jeste bych k tomu doplnil, ze je obecne spatne, ze sudi skodi, ale pro Slavii to paradoxne muze byt i ku prospechu, protoze by se na zaklade spatnych vysledku mohl urychlit nejaky ocistny proces. Na pohary z umisteni v lize by to tak jako tak nebylo.

          • Re: vyjádření klubu k derby

            urs (přítel SN)     před 11 lety 01.10.2013 16:25 |  
            0 0

            souhlasim s tebou, jak jinak.. na každej pád musíme asi oba doufat, že tyto procesy nebudou v doufejme blízké budoucnosti potřeba, neboť nás mistr Koubek vyvede z průměrné letargie né-nepodobné nějakým 12ti dalším klubům GL..

            pro mě je zásadní výkon na hřišti a uznej, že zákulisní praktiky jsou nečestné a nesportovní, ikdyž s nimi musíme chtě nechtě počítat..

            brečel bych tu ale na špatném hrobě, kdybych si myslel, že jde jen o profi mužstva.. sám hraju prales a co se tam někdy děje je až megaúsměvné až k nas*ání

      • Re: vyjádření klubu k derby

        Tomski     před 11 lety 01.10.2013 12:27 |  
        0 0

        lhostejný ten osud asi není nikomu, ale on si notuje s profi sparťanem a odsuzuje vedení...vedení, které se vyjádřilo víceméně adekvátně vůči derby, které rozhodčí ovlivnil...

    • Re: vyjádření klubu k derby

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 01.10.2013 11:33 |  
      0 0

      samozvaný? Asi sleduješ Slavii týden, Co? Zkus dát fotbalu a Slavii procento z toho, co dává Strašák, a pak blbě kecej.

      • Re: vyjádření klubu k derby

        Jiri1     před 11 lety 01.10.2013 11:51 |  
        0 0

        Vy jste Quehlare kapl na celou vec, pred nekolka lety se vzdy po republkove komisi rozhodcich a delegaru schazeli tito a v nejmenovanem Prazskem podniku kuli pikle o to jak a kde koho namocit do sestupovych nebo postupovych mist, vetsinou slo hlavne o prachy.
        Dnes uz se pry takova sezeni nekonaji , ale ve chvili , kdy takovy sibr , jakym je Seterle zacne verejne mluvit o poskozovani tymu je jasme , ze se nekdo snazi na Slavii uplest sestupove misto a i vykony sudich a pokryti techto lumparen delegaty je jasne , ze se neco podobneho vali na nas.
        Nakonec stezovani, nestezovani nasich manazeru take o necem svedci.

        • Re: vyjádření klubu k derby

          bongor     před 11 lety 01.10.2013 12:05 |  
          0 0

          Takže je to jasný,Slavia si na soudruha politruka Kovaříka nebude stěžovat.Asi už volal náš boss z letný,co si to dovolujeme,přece nebudeme protestovat proti velkomožným?!Příště nám proti Plzni budou křivdy navráceny,rozhodčí vezme na půli míč a hodí ho Kozáčikovi přímo do branky.Tak ,správně,spravedlnost musí bejt.
          A největší ubrečenci v Evropě už musí konečně tu ligu vyhrát ne?

      • Re: vyjádření klubu k derby

        bongor     před 11 lety 01.10.2013 12:00 |  
        0 0

        Přesně tak.Strašák má právo ,aby se vyjadřoval.Je to reprezentant nejen TS,ale všech Slávistů,kteří mají skutečný zájem o svoji Slavii.
        Strašáku,my jsme s Tebou.

        • Re: vyjádření klubu k derby

          Tomski     před 11 lety 01.10.2013 12:23 |  
          0 0

          tak možná jsem udělal chybu, že jsem napsal svůj názor...ale mě nepříjde jako ubrečenost říct svůj názor...rok 2006...kdyby jsme tenkrát neodešli ze hřiště, tak do nás kopali stejně...dneska když se neozvem, tak to taky může dopadnout blbě...

          • Re: vyjádření klubu k derby

            bongor     před 11 lety 01.10.2013 15:05 |  
            0 0

            Proč myslíš,že 20%,to jsi teď tak rychle vypočítal?Ne Tomski,Tebe si vážím stejně jako Strašáka a všech dobrých Slávistů.Ale považuji za nejen za své právo,ale přímo za svou povinnost,se Strašáka zastat.On věnuje našemu klubu spoustu svého času a energie.Mohl by sedět v hospodě a tlachat,jaký je červenobílý nadšenec.Místo toho maká na choreu a organizaci našich kluků.Já bych tohle,co dělá on,nedokázal.

      • Re: vyjádření klubu k derby

        Tomski     před 11 lety 01.10.2013 12:10 |  
        0 0

        tak chlape...já sleduji slavii přes 15 let...z toho 10 pernamentek...prostě mě nebaví jak je všude brán jeho názor, kterým souhlasí 20% slavistů...

        • Re: vyjádření klubu k derby

          tantalos     před 11 lety 02.10.2013 09:30 |  
          0 0

          Chodím na Slavii mnohem déle a permic jsem měl víc, ale Strašáka si vážím jako mimořádně schopného a slušného organizátora - svým způsobem obdobu Richiho. I kdybys chodil na Slavii už padesát let, Tomski, ve srovnání s ním jsi udělal pro Slavii kulový...

    • Re: vyjádření klubu k derby

      subHuman     před 11 lety 01.10.2013 11:47 |  
      0 0

      Pominu-li obsah (se kterým se ale ztotožňuji), stejně jako vy, i on se může vyjadřovat k čemu chce. Nevšiml jsem si, že by se v tomto případě vyjadřoval za někoho jiného, než sám za sebe.

      Tzv. nejednotnost fanoušků je tou poslední (a nejmenší) v řadě příčin, proč se Slavia nachází právě tam, kde se nachází. Zaměňujete příčiny a následky.

      Můj názor je, že to prohlášení je nešťastné, zbytečné, uplakané. Prohráli jsme, byli jsme horším týmem, nezbývá, než se s tím smířit. Ano, rozhodnutí sudího nebylo spravedlivé, ale takový už svět je. Začněme chyby hledat nejdříve u sebe.

      • Re: vyjádření klubu k derby

        Barra     před 11 lety 01.10.2013 12:01 |  
        0 0

        Nějak mi uniklo o co jde. Dá se to prohlášení najít na webu? Dík.

        • Re: vyjádření klubu k derby

          EdCable     před 11 lety 01.10.2013 12:13 |  
          0 0

          Na Twitteru

          "Až mi někdo bude zase vyprávět, že Slavia není diletantsky řízený klub, tak ať si znovu přečte vyjádření po derby. Já se tak stydím..."

          • Re: vyjádření klubu k derby

            Barra     před 11 lety 01.10.2013 12:30 |  
            0 0

            Aha...

            V každém případě dík!

      • Re: vyjádření klubu k derby

        Tomski     před 11 lety 01.10.2013 12:37 |  
        0 0

        ale měl by si uvědomit, že když on se někde vyjádří, tak je to vnímáno jako hlas fanouškovské obce...já s vedením také nesouhlasím ve spoustě věcí, ale jestli se vedení vyjádří k derby s největším rivalem a má pravdu, tak má radši mlčet...minimálně proti té spartě by jsme měly držet spolu...

        • Re: vyjádření klubu k derby

          subHuman     před 11 lety 01.10.2013 13:42 |  
          0 0

          Není možné, aby když chce něco říct upravoval svůj názor dle toho, co si myslí většina ostatních. Tyto praktiky jsou doufejme již minulostí.

        • Re: vyjádření klubu k derby

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 01.10.2013 13:48 |  
          0 0

          Sorry ale zrovna tohle vyjádření žádná media nepřebrala. Zato přebrala mnoho jiných příspěvků jiných anonymních slavistů a sparťanů, které prezentovala jako názor obou táborů. Viz článek na Spartu.


          Pokud s Lukášem nesouhlasíš, tak ti nich nebrání mu na tom twitteru odpovědět a vytvořit protiváhu jeho názoru.

          Jinak já se za to prohlášení také stydím, nejde mi ani tak o tom, že se podivujeme nad sudím, tam není o čem. Ale to kopání do trenéra soupeře, když chyba je hlavně na straně pořadatele a toho kdo vymyslel že rudá špína bude ve volném sektoru? Na spartaforever.cz si to rumuni vysloveně pochvalovali, to fakt nikomu nedošlo, že je to chyba...?

          A celkově ta forma jakou je to psané... nevim, na mě to působilo divně a citíl jsem se jako Slávista trapně.

      • Re: vyjádření klubu k derby

        sasky     před 11 lety 02.10.2013 12:08 |  
        0 0

        Naprosto souhlasím s odmítnutím klubového prohlášení. Upřímně mě to naštvalo víc než prohra. Na to, že nám rudoši nadávají do úplakánků zvysoka kašlu, mě ta ubrečenost vadí osobně. Budeme hledat všelijaké výmluvy (nakloněné hřiště, vítr, sníh, déšť,...), ale přiznat si, že jsme momentálně horší a že musíme hodně hrábnout, abychom se z té díry dostali je důležitější než psát stížnosti na FAČR a podobné kraviny. Karty jsou rozdány a je na nás, jak s nimi zahrajeme.

  4. Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

    Viking     před 11 lety 01.10.2013 12:02 |  
    0 0

    Začíná mi silně vadit ubrečenost, kterou dotáhl Koubek. Stejně tak vedení si mohlo ta trapná prohlášení odpustit. To že měl vyhodit Váchu by stejně nic nevyřešilo, 90% z nás by tu standartku taky písklo.

    Měli bychom se chovat jako klub s koulema, zatnout zuby a makat o to víc. Brečením ze sebe akorát uděláme pitomce.

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      Barra     před 11 lety 01.10.2013 12:12 |  
      0 0

      Myslím, že máš částečně pravdu, ale zásadně mi nevadí, že Slavia dává nahlas najevo svůj nesouhlas s aktuálním zácházením ze strany rozhodčích. Neměli bychom jenom být objetní beránci a otloukánci. Mlčet se rovná souhlasit. Nejde podle mě o ubrečenost, ale o protest, který nemůžeme uplatnit na hřišti.

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        quelhar (admin)     před 11 lety 01.10.2013 12:30 |  
        0 0

        Slavia se ve svem vyjadreni sice zminuje o rozhodcich (vina Kovarika na vysledku je podle me naprosto nepopiratelna), ale zaroven nebude davat podnet komisi rozhodcich (ta ostatne v minulosti dokazala ospravedlnit daleko (opravdu velmi daleko) vetsi zarezy v minulych derby).

        Ja to vyjadreni predevsim ctu jako pripraveni si pudy pro obhajobu pred disciplinarkou ohledne deni po skonceni zapasu. Ostatne reakce Sparty jde stejnym smerem - "za deni muze predevsim poradatelska sluzba". Tim spis jsem presvedceny, ze jde jen o medialni sarvatku pred skutecnym bojem pred disciplinarkou o to, kdo ten zapas odnese vic. Sparta byla za fanousky trestana uz v lete po incidentu pri pratelaku v Rakousku, a tak se logicky boji, ze muze prijit tvrdsi trest, Slavia ma u disciplinarky taky z poslednich sezon docela dlouhy seznam trestu za pyro a fanousky.

        Zaroven chce Seterle zkusit odpustit Kiselovi trest, coz si myslim, ze uspech mit nebude, ale konec koncu proc to nezkusit.

        Sam bych vyjadreni v tomto smeru nesepsal, ale celkem dokazu pochopit, s jakym umyslem bylo sepsano. Osobne bych spis sepsal podiveni se nad tim, co jsem napsal uz vyse - tri ze ctyr poslednich zapasu sudi v klicovych momentech ve spornych (nekdy dokonce jasnych) situacich rozhodli proti Slavii a melo to za nasledek ztratu bodu.

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          Barra     před 11 lety 01.10.2013 12:40 |  
          0 0

          Souhlasí, Quelhare. Já spíš reagoval na ´ubrčenost Koubka´ a na to, jak píšeš, že v posledních zápasech byly velmi sporné okamžiky, vždy pískané na naším neprospěchu. Vidím to jako ty, a zásadně podle mě není správné mlčet a neprotestovat. Když to nejde na hřišti, protože červená karta je rychle vyfasovaná, tak alespoň po zápase v tisku.

          Jinak po derby nemá smysl dávat podnět na komisi rozhodčích - efekt nulový, body nám to nevrátí. Komise se stejně zabývá sama těmi věcmi, i bez našeho oficiáního protestu.

          Jinak škoda toho dělobuchu a vniknutí na trávník z naši strany - mohli jsme vyváznout bez trestu.

          • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

            quelhar (admin)     před 11 lety 01.10.2013 12:58 |  
            0 0

            Posledni veta bohuzel neni pravda, jako poradatel zapasu ma Slavia minimalne spoluzodpovednost i za chovani fanousku hostu a to, ze se dostali na hriste, je proste chyba poradatelske sluzby. Cekam vysoky financni trest (cca 200 tisic CZK) pro obe strany. Mozna take podminecne zavreny stadion.

            • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

              slaviator     před 11 lety 01.10.2013 15:23 |  
              0 0

              To se držíš při zemi :-) Já čekám 200 tis pro Spartu, 400 tis pro Slavii a na dva zápasy nepodmíněně zavřený stadion. "Český fotbal pro fanoušky"..

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      Markus     před 11 lety 01.10.2013 12:33 |  
      0 0

      Chápu Koubka, že ho to mrzí, bodu jsme byli skutečně blízko, Sparta by zápas dohrála v křeči a dost možná by z toho nakonec byl ještě nějaký zajímavý break. Je to zkušený trenér s velmi dobrým čtením hry, bude na tyhle věci citlivější. Souhlasím určitě v tom, že musíme poctivě trpělivě makat. Musíme ale také hledat lepší zítřky především mezi našimi mladými hráči a tady jsem na Koubka opravdu velmi zvědavý. Měl by to umět výborně, ale ať nás přesvědčí za čas výsledek na hřišti. Klíčové budou zápasy se slabšími celky, tam už musíme sbírat body.

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        qazwerty     před 11 lety 01.10.2013 13:03 |  
        0 0

        To jsou kecy...Měli jsme na hřišti předvést větší kvalitu, dát branky a bylo by to...Nějaké dodatečné brečení je k ničemu...Jak už tady napsali jiní - mějme koule a chovejme se jako chlapáci...Prostě se příští zápas popereme o tři body a když to nevyjde, tak se bude makat a bojovat dále...

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          Markus     před 11 lety 01.10.2013 14:26 |  
          0 0

          Zjevně jste nepochopil, co jsem psal. Vyšší kvalitu hry si přejeme všichni, ale jak jí dosáhnout s hráči často ani ne průměrného talentu? Bojovnost a vhodná taktika nám může přinést góly, na kvalitu hry to ale mít vliv nebude. Zkoušení stále téhož a čekání na zázrak jsme si užili pod Radou, nikam to nevedlo. Koubek si tohodle je určitě vědom a bude hledat cesty, jak dostat na hřiště více talentované hráče.

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      tantalos     před 11 lety 01.10.2013 13:25 |  
      0 0

      Milý Vikingu,
      ten, kdo se neozve proti něčemu zlému, se stává spoluviníkem.
      Nevím, zda si snad neužíváš, kdy se ti někdo vykálí na hlavu. Většině lidí to bývá nepříjemné. Ale hlavně že jsi přes svůj nick zůstal Čechem: držet hubu, držet krok je pravda, která vítězí.

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        qazwerty     před 11 lety 01.10.2013 13:53 |  
        0 0

        A kdo se komu měl vykálet na hlavu? Rozhodčí Slavii? Tak to dokažte...Přeji mnoho úspěchů...Spíše bychom se měli zaměřit na sebe a dát se ve všech směrech do kupy...to je úkol číslo jedna...

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          bongor     před 11 lety 01.10.2013 15:00 |  
          0 0

          tantalos má zcela pravdu,ten podmázlý soudruh se nám doslova vysral na hlavu,abych to řekl zcela lidově.Když si to necháme líbit beze slova odporu,příště to bude opakovat on,nebo některý z jeho dalších povedených soukmenovců.Kdyby jim hrozila stopka,tak by byli směrem k soupeři taky vstřícní,ale přišlo by to dráž.Takhle si řeknou,výborně,to byla bezbranná kořist a my jedeme dál.

          • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

            qazwerty     před 11 lety 01.10.2013 15:04 |  
            0 0

            Tím, že se na něj většina slávistů hodně zlobí, tak z toho má ještě větší legraci...A gang rozhodčích je hodně silná organizace...

            • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

              bongor     před 11 lety 01.10.2013 15:08 |  
              0 0

              No pochybuju,že z toho má velkou legraci.Oni jsou mezi námi i někteří dost mstiví slávisté.To že se o nás říká ,že jsme holubičí povahy,tak to ještě neznamená,že jsme takoví všichni.

  5. Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

    Heretic (přítel SN)     před 11 lety 01.10.2013 13:40 |  
    0 0

    Naprosto nechápu, proč vyjádření (trenéra, Slavie, fanoušků) k chybnému posuzování zákroků považujete za brečení.

    Naopak já považuji toto "tutlání" podezřelé výkonnosti sudích za něco maximálně ostudného, co kazí již tak špatnou pověst naší kopané. To se to jako nikdy nezmění? Hrajou snad na lidskou zapomnětlivost, kdy problém po několika týdnech(kolech) sám vymizí (než se samozřejmě objeví nový)?

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 01.10.2013 14:25 |  
      0 0

      Presne, vzhledem k mire korupce v nasem fotbale je upozornovani na "chyby" zasluzny cin, kdo rika breceni, zapomina na to, ze casto jde o umyslne zarezy a tim kryje tenhle hnus, kterym je fotbal prolezly. To nemeni nic na tom, ze vzdycky se da se zapasem neco udelat a nas tym to nedokazal, naopak po vystridani Skutky uz se nezmohl na nic nez polosanci Kisela, coz je malo.

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        bongor     před 11 lety 01.10.2013 15:13 |  
        0 0

        S tímto soupeřem se dalo s výsledkem něco udělat.To že jsou momentálně první neznamená,že jsou tak výborní.Nakonec výkon jejich dvanáctého hráče jsme všichni viděli.Takhle se to dělá,ne pomocí nějakých složitých treninkových šablon a festovního treningu.
        Proč asi si budu huntovat tělo,když je to tak jednoduché?

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      Borris     před 11 lety 01.10.2013 15:13 |  
      0 0

      No to víš to už je tady v čechách taková móda, že když někdo poukáže na chybu rozhodčích, tak se hned říká ze brečí. Hlavně to je doména rumunů. Přitom když proti nim plachtil v pokutovém území Limba, tak se mohli posrat a udělali z toho skoro korupční aféru. Přitom rumuny by měli teď rozhodčí několik sezón řezat jak žito, aby se vykompenzovalo to jak je sudí dřív vždycky zdatně tlačili. Když jel soupeř k nim, tak skutečně už v Průhonicích prohrával 3:0.... Oni věděli proč to o sobě tvrděj....

  6. Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

    Tugarin     před 11 lety 01.10.2013 15:20 |  
    0 0

    Mě to "brečení" vadí také, pokud se cítíme poškozeni, tak ať podáme stížnost a jde se dále. Jenže vedení to začíná mlít jako mantru, podívejte, byly by to dva body kdyby... Jablonec se dnes už bere, jako jasný chybný verdikt, i když nevím v čem. Gól byl regulérní a faul na Rakovana by se nepískl za tohle ani v mladší přípravce.
    Tohle si myslím, že je prostě špatně moc sympatií nám to nepřidá. Dnesšní prohlášení jmi připomíná chtrou horákyni.

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      qazwerty     před 11 lety 01.10.2013 15:36 |  
      0 0

      Přesně tak...V Jablonci jsem si to pokazili zcela sami a se Spartou jsme dostali gól po hodně přísně odpískaném zákroku...Tedy z toho mohli být dva body navíc, ptž Sparta hrála úplné kulové a branku ze hry by nám dle všeho nedala...A ať se to řeší ofic. stížností a je to...Co se v tom více patlat...

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        Barra     před 11 lety 01.10.2013 16:08 |  
        0 0

        A v Jihlavě hodně přísně odpískanou penaltu proti - jde spíš o to, že takové pochybnosti které nás stojí body se pravidelně opakují - a nikdy v náš prospěch.

        Samozřejmě že byoficiální prostest by nic nevyřešil, samozřejmě že je na nás abychom zlepšili naši h hru a vytvořili si více šanci a je hlavně proměnili. Mezitím se ale klidně můžeme ozvat když se dějí divné věci, nemusíme si hrát na otloukánka.

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          bongor     před 11 lety 01.10.2013 18:43 |  
          0 0

          On si asi Řebíček bral nového g.ř.hlavně kvůli tomu,že správně rozpoznal,že se opět blíží nová doba kaprová a ten náš pan generál v tom má velké zkušenosti.Ale vypadá to ,že jeho styky a vliv přecenil a on zatím nepředvedl vůbec nic.Já myslím,že každej ví,co se tady děje a radši drží pusinku,aby na něj taky něco zbylo,když to bude potřebovat.Je to divadýlko se vším všudy.Má to principála popletu,má to režiséry-rozhodčí,má to první milovníky,komedianty,zkrátka všechno co ke správnému divadlu patří.Copak někomu vadí,že když přijde do divadla,tak už je dávno rozhodnuto,že Romeo i Julie zemřou a nerozhoduje se to až během hry?Tak proč by to mělo vadit ve fotbale?Jsou snad letná nebo Eden
          lepší než Národní divadlo?Jedině snad v Národním diváci neházejí dělbuchy ani nepoužívají pyrotechniku a taky nevběhnou nikdy na jeviště a neprodává se tam pivo a párky.

          • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

            Barra     před 11 lety 01.10.2013 19:09 |  
            0 0

            Ahoj Bongore, náš generální si dovolil týden předtím, než nastoupil u nás, kandidovat na funkce místopředsedy pro ligu na valné hromadě Fotbalové asociace ČR. Porazil ho Dušan Svoboda ze Sparty. Když Šeterle neuspěl, podepsal se u nás. Nejde snad teď nejde o nějakou formu pomsty?

            Jaromír Šeterle chtěl narušit předem dohodnuté rozdělení funkcí mezi Peltou, Berbrem, Plzni a Spartou. Každý by měl znát své místo, a nesnažit se vtírat velkým klukům do jejich dohod. Pak musí nést následky – tedy spíš Slavie. Možná že tomu tak vůbec není, přesto mi to vrtá hlavou.

            • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

              Barra     před 11 lety 01.10.2013 19:10 |  
              0 0

              Omlouvám se za chyby v tekstu, píšu za pochodu.

            • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

              bongor     před 11 lety 01.10.2013 20:25 |  
              0 0

              Ahoj Barro,řeknu Ti ,že v téhle džungli musí člověk uvažovat každou možnost a vůbec se mi Tvůj názor tedy nezdá být přitažený za vlasy.

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      Pepino44     před 11 lety 01.10.2013 19:48 |  
      0 0

      Tak chlapci,konec brečení. Aktovku mám sbalenou a zítra jdu na Strahov,to zase bude Pelta zdrcenej. Doufám, že to bude taky v televizi. Už se taky těšíte na ten bledej, upocenej ksicht? A vlastně nyní jsem si uvědomil jednu skutečnost. Když si představím obličeje našich předsedů Fačr,tak mi u nich chybí jenom citron v hubě a do výkladu u řezníka s nima. Je to jenom náhoda?

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        bongor     před 11 lety 01.10.2013 20:30 |  
        0 0

        To děláš dobře Pepino.Ale všimni si,vždyť já ani Barra nebrečíme.Já naopak uznávám,že každý divadýlko musí mít svého rejžu a to byl v našem případě soudruh Kovařík,neblahé paměti.On jel pouze podle připraveného scénáře.V divadle,které týden co týden sledujeme není
        prostor pro nějaké nářky.Nemám pravdu?A jak už jsem uvedl výše,stalo se někdy,že by si někdo stěžoval na Shakespeara za to,jak dopadají jeho hry?

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          Pepino44     před 11 lety 02.10.2013 09:23 |  
          0 0

          Bongore,tak na vás dva jsem to rozhodně nemyslel,je to myšleno všeobecně,a to,že Slávia byla silně poškozena není pláč ale holá skutečnost. Asi jsem to napsal blbě,protože se mi chce z toho fakt brečet,tak jsem to chtěl trochu odlehčit.

          • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

            Barra     před 11 lety 02.10.2013 10:04 |  
            0 0

            Dobrý den Pepine. Z různých důvodů (čtyři brankáři, katastrofální defenziva, absence Dobrotky v prvních kolech, až moc pozdní příchod Nanda Nevese, smůla jako proti Baníku, někdy divné rozhodnutí arbitrů - a samozřejmě také špatné hry a neproměněných šancí z naší strany) máme sice jen 7 bodů, přesto mám od příchodu Koubka dobrý pocit a věřím, ne lépe řečeno určitě vím, že bude lépe.

            Liberec měl minulou sezónu v podzimní části bilanci 5- 4 - 6, 22:22, 19 bodů. V jarní části uhráli 11 - 2 - 2, 24:12, 35 bodů. Myslím, že něco podobného může být i v našich silách. Bude to vyžadovat tvrdou práci, ale všeobecně jsem od hráčů, kteří Koubka již zažili jako Neves-Lička-Mičola, pochopil že právě to, spolu s železnou disciplínou na hřišti a dobře vypracovanou taktikou je jeho koníček. Rozdíl mezi Slavii která nastoupila v derby a tou, která týdny předtím chodila jako na jatky, už byl patřičný.

            Strach nemám. Kdyby se nám ještě v zimě podařilo najít nějakého (finančně dostupného) dirigenta do zálohy (jak je patřičný rozdíl Arsenalu bez a s Mehmetem Oezilem), tak se nebudeme muset stydět a uhrajeme dobré zpětné kolo. A vůbec bych se nedivil, kdybychom v příštím kole už překvapili v dobrém smyslu na Viktorii Plzeň. Bez Daridy už ztrácejí na kráse, výpadek Limberského budu cítit. Myslím, že jsme schopní uhrát stejný výsledek jako minulou sezónu.

            • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

              Barra     před 11 lety 02.10.2013 10:07 |  
              0 0

              Samozřejmě že Oezil se jmenuje Mesut a ne Mehmet...

              • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

                naplavnik     před 11 lety 02.10.2013 15:03 |  
                0 0

                správně barro, jen to mezut, ale jen pro přesnost "Özil"... jinak ten rozdíl je taky dán příchodem "čističe" flaminiho a velmi dobrou formou ramseyho, který byl fanoušky posílán po dvě sezony na hostování... nyní bude jen důležitá konzistence výkonnosti, a v té souvislosti i hloubka propadu, který v sezoně pl postihne každý tým... ale po 5 letech začínám realisticky věřit ve větší úspěch...

                • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

                  Barra     před 11 lety 02.10.2013 16:08 |  
                  0 0

                  Zdravím Naplavniku - na moji klávesnici se mi nějak nedaří psát přehlasované O, U atd - proto si pomáhám s německou formou přepisu ´Oe´.

                  Jinak zpět k Slavii a podle mě potřebnému dirigentovi ve středním poli: jsem si jistý, že bez Pavla Horvátha by Viktoria Plzeň nikdy nedostala na stejnou úroveň. Vyhnání Horvátha stála Spartu nějaký ten titul, řekl bych, a jak jejich kotel tak Křetínský udělali podle mě kapitální chybu když se ho chtěli zbavit.

                  U nás mi chybí někdo s ´brains´, který je schopný dirigovat hru, Karolko je dřič, ale není to jeho parketa. Škoda že Bunjaku nevyšel, jinak Šeterle mluvil o nějakým cizinci, internacionálu, kterého chtěli dotáhnout. Uvidíme. V každém případě se zdá že po příchodu Koubka se přece nějaké zdroje na posily našly. A osobně bych se nezlobil, kdyby v zimě Fenin odešel a tím se uvolnil zdroje.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

                    naplavnik     před 11 lety 02.10.2013 16:58 |  
                    0 0

                    taky vás zdravím, barro, máte pravdu, psal jsem o tom níže a nechci to opakovat. souhlasím rovněž s tím, že příchod koubka vidím jako jisté světýlko na konci tunelu (a snad se nejedná o přijíždějící expres ;-). a to není nic proti petroušovi, ale přeci jen nadšení a elán nemusí plně dostačovat na v naších poměrech stále ještě elitní tým (alespoň co se týče tradice a očekávání). a přeji mu jen vše dobré.

                    stejně tak doufám, že se koubkovi dá minimálně rok klidu na práci, neboť mám pocit, že je to po velmi dlouhé době (michal petrouš, straka, poustka, rada, opět michal petrouš) za a) člověk, který fotbalu rozumí, b) má trenérské zkušenosti a c) vlastní představu jak to dělat (chcete-li koncepci). pokud si najde nějakou rovnováhu i v kabině (bude umět s hráči komunikovat a mít respekt), tak bych řekl, že bychom se mohli nejspíše dostat na správnou kolej. samozřejmě je zde řada podmínek (výběr nových hráčů, zapracovávání talentovaných juniorů, individuální práce se stávajícími hráči).

                    a s tím související "úklid" v kádru, který je nutný za předpokladu, že je nějaká představa, kým některé hráče nahradit (a zde se mi vznáší řada otázek- peníze, a hráčské zdroje=jak a kde je najít, kdo to bude dělat).

              • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

                bongor     před 11 lety 02.10.2013 16:55 |  
                0 0

                No jo,já mu nepatřičně říkám "mezek,osel",ale že je to skvělý hráč o tom nepochybuji ani vteřinu.Nepochopil jsem,proč se ho Real zbavoval.A taky vidíš,jak jim to bez něj"jde".Arsenal zase s ním jde hodně výše.

                • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

                  Barra     před 11 lety 02.10.2013 17:05 |  
                  0 0

                  Musím se přiznat že jsem dobře nechápal, proč si ho v 2010 Mourinho vybral do Realu - tehdy mu bylo 21 let, na WK 2010 už zářil za Německo, ale přesto... Ukázalo se, že Mou měl opět dobrý nos. Oezilovi bude teprve 24 let za pár týdnů, poslední jsme ještě od něho neslyšeli. Pan fotbalista.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

                    naplavnik     před 11 lety 02.10.2013 20:17 |  
                    0 0

                    i vás bongore zdravím. mezut byl už při svém odchodu z brém velmi žádaný velkými týmy, ale velké peníze byly vždy hlavně v realu. nicméně real vždy bude galácticos, což pro mladé hráče (byť supertalentované) je velmi nezáviděníhodná role. mezut není hráčem, který bude v každém záběru kamery (není ho tzv. plné hřiště), ale ty čísla jsou pozoruhodná (asistence, goly). ale vše má svůj líc, v určitém okamžiku se může ocitnout mezut a i tým pod tlakem dosažení úspěchu (semifinále LM, hra o titul atd.), zde to budou muset odehrát dle mého asi jiní hráči.

                    ale hodil by se nám barro tento hráč, co? ;-)

                    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

                      bongor     před 11 lety 02.10.2013 21:10 |  
                      0 0

                      Ahoj naplavniku,mně přece není nutno vykat,jsme přece všichni jedno velké červenobílé příbuzenstvo,ať je nám deset nebo sto.

                      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

                        naplavnik     před 11 lety 02.10.2013 21:14 |  
                        0 0

                        :D no právě, už mi není ani deset, ani sto...

                        tož ahoj, bratře, nanejvýše strejdo :-)

                    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

                      Barra     před 11 lety 02.10.2013 22:59 |  
                      0 0

                      A teprve teď jsem si všimnul, že si mi také vykal, a já nezdvořilec ti obratem tykal v odpovědi (můj velký zlozvyk). Rád se tedy přidám k Bongorovi – můžu nabídnout týkání? Důchodový věk mám na krku, předpokládám že jsem starší, že bych tedy mohl být také spíš nějaký ten strejda.

                      Jinak co se týká Mesuta – už kvůli němu bych se rád šel podívat na Arsenal, snad na derby s Chelsea, když budou Eden Hazard a Mesut Oezil stát proti sobě. Jak krásný může fotbal být.

                      Před časem jsem tady psal, že Chelsea zapůjčila minulou sezónu mladšího bratra Edena, Thorgana Hazard, do klubu Waregem, který minulou sezónu až do posledního zápasu se rval s Anderlechtem o titul. Před příchodem 20letého Thorgana končil Waregem v sezóně 2011-12 na 13 místě z 16, s ním se stali vice-mistři Belgie. Tuto sezónu jsou na 3. místě za Standard a Club Brugge, před Anderlechtem. O Thorganovi tvrdí Eden, že je lepší hráč než on. V 9 zápasech Jupiler Pro League dal 7 branek a 6 assists! Hraje u Waregem úplně zadarmo, Chelsea mu hradí jeho kontrakt, Waregem mu vyplácí jen prémie za body. Pro Chelsea příležitost, aby hráči kteří prozatím nemají místo v A-čku, se neztráceli a hlavně pravidelně hráli (viz také našeho Necka v Řecku – jsem si jistý že CSKA mu platí jeho výplatu výměnou za to, že se u PAOK rozehraje).

                      Antwerp FC, nejstarší klub v Belgii a věčný rivál Beerschotu, má dlouhodobě spolupráci s Manchester United. Za posledních 13 let poslal ManU do Antwerp víc jak 30 hráčů, kteří tak dostali příležitost aby hráli v lize. Jednalo se většinou o mladé hráče ze zemí mimo EU, kteří by v Anglii, kde jsou imigrační zákony velmi přísné nesměli ihned nastoupit, ale přes pobyt v Belgii byli schopní časem získat statut hráče z EU. Spolupráce je oboustranně úspěšná. Vzhledem k tomu, že Antwerp hraje aktuálně v druhé belgické lize a finančně jsou na tom velmi špatně, jsem si jistý, že náklady na hostování hradí Manchester United. Dovolím si dát odkaz na článek v angličtině http://soccerlens.com/manchester-uniteds-royal-antwerp-success-story/67377/

                      Zkusit navázat podobnou spolupráci s Evertonem a/nebo Atlético Madrid (anebo klidně kterým koliv klubem v Premier League nebo jinde), kluby se kterými již na úrovni mládeže první kroky byly udělané, by nám mohlo prospět. Jaromíra Šeterlého čeká ještě moc práce. Osobně tam vidím velké perspektívy.

                      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

                        Barra     před 11 lety 02.10.2013 23:01 |  
                        0 0

                        ... V 9 zápasech Jupiler Pro League dal 7 branek a 6 assists! ...

                        je samozřejmě míněno aktuální sezónu 2013-14.

                      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

                        bongor     před 11 lety 03.10.2013 13:17 |  
                        0 0

                        Já si tykám i s prezidentem/republiky/,nevidím v tom problém.
                        Ale stejně se mi moc líbilo,když děti rodičům vykaly,to byl hodně
                        prospěšný a hezký zvyk.A co se mi ještě víc líbilo,to bylo onikání.
                        To ještě pamatuji od mojí babičky,onikala mojí mamince.Šla sem Tutino,budeme dávat na stůl.Přinesla příbory prosím.

                        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

                          Barra     před 11 lety 04.10.2013 10:37 |  
                          0 0

                          ´Onikání´- tak to vůbec neznám a ani jsem to nikdy neslyšel :-)
                          Jinak jsem zvyklý na mluvení v ´my - osobě´: ´My jsme to neudělali, pane soudci, my jsme nekradli nebo jsme nikoho nezbili a určitě nezabili´, jak se advokáti ztotožňují s osobou svého klienta před soudem.

  7. Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

    vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 01.10.2013 18:34 |  
    0 0

    Panové dle mých skromných poznatku nás opravdu někdo tlačí do 2 ligy,samozřejmě využívá se naší špatné vykonosti o to je to snažší.Asi tam neskončíme na to přece jenom jsme ještě dobrá značka.Každopádně nám rozhodčí a jejich zkorumpovaná klika předvádí své svaly,ale opět podotýkám kdybychom byli na čele tak si toho tolik nedovolí.Jsem zvědav jak se s tím vedení popasuje.

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      bongor     před 11 lety 01.10.2013 20:32 |  
      0 0

      Jak vidíš vlčku,nepasují se nijak.Nechají na sobě a bohužel i na nás štípat dříví.Ale víš co,třeba jsou i oni součástí té komedie,mají své role určené a jedou podle scénáře.

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      Nosorozec     před 11 lety 01.10.2013 23:58 |  
      0 0

      Když jsme u těch zářezů, pamatujete na sezonu 2005/06, kdy si nás rozhodčí dávali snad v každym druhym zápase? I přes to jsme ale tenkrát skončili třetí.

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        Borris     před 11 lety 02.10.2013 00:54 |  
        0 0

        jo no, v téhle sezoně jsme fakt byli na paškále neustále. Pamatuju si že tenkrát ve Sportu vyšla tabulka jak by to vypadalo, kdyby se všechny ty zářezy nestali. A byli jsme podle ní na prvním místě. Tehdy jsme opravdu byli řezaný snad ob zápas.

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          Barra     před 11 lety 02.10.2013 00:59 |  
          0 0

          Tehdy byl Sport tedy ještě objektivní, že si tohle troufli napsát. Dobrou noc, je čas.

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        quelhar (admin)     před 11 lety 02.10.2013 10:05 |  
        0 0

        Nj, kdyz je tym kvalitou mezi prvnimi dvema, tak i pres zarezy uhraje pohary. Kdyz je kvalitou ve stredu tabulky, tak jej zarezy poslou do boje o udrzeni.

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 02.10.2013 15:35 |  
          0 0

          Tak nějak to bude.Bohužel jsme ztratili v zákulisí,je fakt že za Doležala a jabulíma nás tolik neřezali,pokud pamatuji tak se tady motal taky Puček.Jen doufám že šetrnej se v tom umí pohybovat a nějakej ten respekt zjedná jako v 96 jenže ten kádr a vykonost byla o level jinde.

          • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

            bongor     před 11 lety 02.10.2013 21:14 |  
            0 0

            Asi hlavně Doležal a Puček drželi určitou formu respektu ze strany
            mafiozů.Karel ten se držel svého kopyta-fotbalu.To jen my jsme z něj udělali zloducha/i když on se taky občas dost schopně snažil/.

  8. Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

    naplavnik     před 11 lety 02.10.2013 15:24 |  
    0 0

    zdravím všechny slavověrné, zaznívají tady výhrady k rozhodnutím sudích v průběhu derby, i v nedávných zápasech. i když rozumím rozbolavělému slávistickému srdci, přenášení viny na druhé je vždy znakem nedostatku sebevědomí a sebereflexe. přestože zmiňovaný zákrok gecova nebyl vyloženým faulem, řekl bych, že by jej posoudila většina rozhodčích naší ligy stejně. vácha to kopl velmi dobře a vzdal tak alespoň čest těm, kteří se mu během jeho růstu v mladežnických oddílech slavie věnovali. je nutné si také všimnout, že docházelo k řadě rozhodnutí ve prospěch slavie, takže "tendečním" řízením zápasu bych se věru neobhajoval. pokud bychom využili všechny své šance (dávid, karol), tak by běh zápasu šel zcela jinak.

    po opětovném shlédnutí zápasu jsem byl jinak potěšen defenzivní hrou, která přestala působit chaoticky a poněkud "splašeně", a to včetně dostála, bortela a gecova. ofenziva je otázkou sebevědomí a kreativity, což speciálně této věci se bude nutné v zimě věnovat. jinak řečeno, do budoucna nejpalčivější otázkou se stává role podhrotového hráče, chcete-li kreativního záložníka. karol vyniká řadou vlastností, díky kterým patří k oblíbeným hráčům našeho týmu, nicméně nejen roky vrátit zpět nelze. zda se počítá s touto rolí s ličkou, u mne vždy spíše pracantem středu pole, nebo snad šimečkou, kterého považuji za příliš nevyhranného, než aby byl schopen tu rukavici zvednout. nevím. a pokorně musím dát za pravdu těm, kteří plédovali za návrat pitáka, neboť to je i přes svůj věk hráč, který nám chybí a tuším, že i chybět bude. ale to platí stejně pro 11 z 10 českým týmů.

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 02.10.2013 15:43 |  
      0 0

      To je sice pravda,ale všeobecně je známo že mazanej rozhodčí odpíská zápas tak, aby to vlastně vypadalo že píská nestraně nebo dokonce přípískává nakonec tomu poraženému týmu.Jak na to už párkrát bylo dokonce knižně popsáno.

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        naplavnik     před 11 lety 02.10.2013 16:25 |  
        0 0

        ano, to platí za předpokladu, že liga je zcela vyrovnaná a rozhoduje opravdu ten rozdíl, který dokáže udělat "šikovný" rozhodčí. ovšem už právě proto, že by tomumohlo být tak, by mělo být snahou čelit těmto okolnostem čelem. dokud nesahá rozhodčí k vlastnímu podražení útočícího hráče ve vápně, tak bych se rád s touto tezí vyrovnat jako s hypotetickou, navzdory mnoha popsaným stránkám. v opačném případě se stane klíčovým z těchto rozhodčích "učinit" nestranné, o chválihodnosti těchto praktik velmi pochybuji, přičemž hra ani poutavost následných zápasů nebude asi o mnoho vyšší.

        jinak řečeno, chtít po rozhodčích, aby rozhodovali nestranně (aby pískali rovinu), je za předpokladu "šikovnosti" rozhodčích asi totéž, jako žádat po ledu, aby tolik nechladil.

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        slamacek (přítel SN)     před 11 lety 02.10.2013 16:25 |  
        0 0

        ja si pamatuju, na zapas s olomouci (tusim ze to bylo 94/95)kdy jsme cely zapas tlacili, olomouc tehdy dvakrat zautocila a dala dva goly. Tehdy rozhodci (snad pucek) neudela zadnou hrubou chybu, ale vsehno otacel ve prospech hanaku. v te senoze to byl posledni zapas co jsem videl... to nemelo cenu chodit. letos tech klicovych okmaziku v nas neprospech se na muj vkus uz nejak moc mnozi. je to a to nam nikdo nemuze predhazovat, ze brecime, uz preci jen zarazejici. padu do 2 ligy se proto klidne muzeme dozit. bohuzel i my tomu prispivame! kricime na hrace jaka jsou to nekopla a tim jejich sebevedomi uz tak male, ze oni to o sobe vedi jeste snizujeme. uz proste nemame tym na prvni pricky... bohuzel

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          utrzeny_ze_retezu     před 11 lety 02.10.2013 16:37 |  
          0 0

          Přesně, chyb je mnoho. Kdyby se takováhle fatální chyba rozhodčímu stala jednou za 3 až 4 zápasy tak by to asi nikdo neřešil, navíc v naší situaci, problém je, když je to v podstatě zápas co zápas. V tomto případě si myslím, že ta chyba bylo o to horší, že rozhodčí byl do cca 10 metrů a měl na situaci velmi dobrý výhled. A když už to tedy pískl, tak pak rozhodně neměl dávat čk Kiselovi, a opět, postraní musel vidět jak to bylo.

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 02.10.2013 17:48 |  
          0 0

          Tak ty 90 léta to byla divočina všech divočin,nášim šíbrům se to podařilo ovilvnit vlastně jen v 96 jinak chátra měla navrh v zákulisí po zbytek 90 let.O éře Korbela taky něco vim,ale vždy to dopadlo pro slávku bledě.

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        bongor     před 11 lety 02.10.2013 21:20 |  
        0 0

        To je pravda vlčku,i za nejslavnějších kaprdob měl málo který tu drzost,aby pískal všechno jen pro rumuna.Dělalo se to tak,že třeba třikrát se otočilo autové vhazování ve prospěch soupeře,načež se kopaly přímáky ze 40-50 metrů,většinou vymyšlené.Před brankou stál šoula,sklepával a to by v tom byl čert,aby se nepodařil ten jeden gól.Taky jedno jaro,to bylo v každém kole 1-0 pro ně.Nebylo to alespoň na oko tak provokativní.Penalty se pískaly a ž v nouzi nejvyšší.

  9. Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

    Borris     před 11 lety 02.10.2013 19:53 |  
    0 0

    Vy kdo jste koukali na Plzeň viděli jste teď jak v tom posledním brejku CSKA Ďuriš vypíchnul Hondovi? Úplně stejný zákrok jako ten Gecovův na Vacka! Úplně! Jen akorát tenhle rozhodčí měl samozřejmě soudnost a nepisknul to.

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      Borris     před 11 lety 02.10.2013 19:54 |  
      0 0

      *Vypíchnul balón Hondovi

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        jarodo57     před 11 lety 02.10.2013 21:05 |  
        0 0

        Plzni se ta medvědí služba českých rozhodčích již začíná nevyplácet (stejné to bylo u Sparty).To ,že si hráči zvyknou na určitý standard ze strany rozhodčích se v Evropě nevyplácí.Na jednu stranu jim to přeju.I když třeba hráči za to vyloženě nemůžou,tak mi Plzeň začíná být hodně nepříjemné mužstvo .Myslím tím její protěžováním ze strany rozhodčích apod.

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          bongor     před 11 lety 03.10.2013 15:52 |  
          0 0

          Na to byli vždycky zvyklý sralťani a taky se jim to často vrátilo.Oni byli tak vykulený z "roviny",že často prohráli,co by normálně mohli vyhrát.nebyli zvyklí bojovat,protože polovinu zápasů v lize vyhráli za pomoci handicapu,prostě byla to medvědí služba se vším všudy.

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      bongor     před 11 lety 02.10.2013 21:21 |  
      0 0

      Díval jsem se Borrisi,máš pravdu.

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 03.10.2013 08:08 |  
      0 0

      také souhlasím, na druhou stranu - viděli jste jak zařízli Ajax? Takováhle penalta by se nepískala ani za Ivánka:) Takže na tom ještě nejsme tak blbě, byť se tím samozřejmě nemůžeme utěšovat..

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        Euforak (přítel SN)     před 11 lety 03.10.2013 08:40 |  
        0 0

        Odplata za simulanta Suareze, ten mě tehdy sral dost :)

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          quelhar (admin)     před 11 lety 03.10.2013 10:28 |  
          0 0

          Ja si zase pri hodnoceni trenera Ajaxu Franka de Boera vzpomnel na zapas Nizozemi - CR na Euru 2000, kdy prave on z podobne penalty rozhodl zapas. Dobre mu tak.

          • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

            Borris     před 11 lety 03.10.2013 13:18 |  
            0 0

            Jo pravda, tehdy ti byla bratrská spolupráce. To divadlo v pokutovém území předvedl Ronald a penaltu proměnil Frank.

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      bongor     před 11 lety 03.10.2013 09:14 |  
      0 0

      Vízek má pravdu skoro vždy.Má výhodu,že vrcholový fotbal zná perfektně zevnitř.A Vácha,nejvěší hajzl na čekých hřištích,kam se na něj hrabe Řepas.Řepka měl hrozný blikance,ale tohle je hovádko prolezlý špínou.

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        urs (přítel SN)     před 11 lety 03.10.2013 10:17 |  
        0 0

        omluvuju se za OT:

        kde tady:

        http://fotbal.idnes.cz/taborsky-k-zapasu-plzne-s-cska-de3-/fot_pohary.aspx?c=A131003_094221_fot_pohary_mn

        hodnotí zase (podobně jako třeba Vízek naše derby) hodnotí pseudoexpert a zasloužilej dědek Táborskej plzeňskýho Rajtorala, kterej za žádný góly nemohl a hrál jako z partesu - když jako jeden z mála kvalitě soupeře stačil (což se nedá napsat o Hubníkovi, kterej fakt neni dobrej, anebo chcete-li o "level" níž..)

        pff

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          Jiri1     před 11 lety 03.10.2013 10:40 |  
          0 0

          Samozrejme.ze Vizek ma pravdu, ale musite zase vzit to, ze kdyz Sport nema kam sahnout, promluvi Vizek a po jemnem naznaceni udela to , co novinari potrebuji.
          Jasny , ze Kolarik by rad udelal terno i v Evrope , kde zatim jen paberkuje a angazma Kralovce se nevyrovna, ale to neznamena , ze by i goly za nas mel davat on.
          Uz mi to celkem hlava nebere , jak se dostala pyrotechnika , ne zabavna , ale delobuchy , granat, dymovnice do hlediste , kdo ji tam nosi a kudy, je pravdou , ze se to nosi tunelem, nebo snad i obchody. proc se prodavalo tolik listku do kotle hostu, kdyz svaz ma jasne nastavena pravidla a klub mohl omezit prodej listku na tzv. tiketink a s tim spojeny omezeni az na 800 divaku, proc bylo na plose tak malo poradatelu a konecne , jak je financne zabezpecena sezona naseho klubu, nebo je zase pravdou , ze poradatelska agentura chtela navyseni tzv. sportovcu , ale nebyly na to penize.
          Musime se zamylet i nad proritami ,zbavit se Fenina , privest dalsiho cizince , jak nabizel treba Neves, konecne se zbavit nekterych zbytecnych uredniku, jejichz praci dela stejne Seterle a privest jeste v prubehu podzimu dlasi hrace .

          • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

            bongor     před 11 lety 03.10.2013 13:25 |  
            0 0

            Jo Jirko,dobrá slova,jenom s tím Vizourem,ten těžko jede podle novinářů.Nebo snad znáš mezi tou partou rumunských přisluhovačů někoho,kdo by jim alespoň na chvíli vylez ze zadku a napsal takový příspěvek?

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          bongor     před 11 lety 03.10.2013 13:20 |  
          0 0

          A víš,že mi Táborák nevadí?Pamatuju ho ještě ze hřiště,byl dobrej a fér.Je to podle mě Sparťan,nedělá ostudu svému kdysi tak slavnému klubu/z doby předkapříkové/.

          • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

            Borris     před 11 lety 03.10.2013 14:06 |  
            0 0

            jojo já proti Táborákovi taky nic nemám. Taky mi přijde v pohodě. A byť je to sparťan, tak má nestranné názory a nebojí se dát co proto i Spartě. Nejvíc jsme se vždycky musel ale smát jak když u nás byl Tavares, jak byl vždycky Táborák nešťastnej když ztratil zbytečně balon :-D on ho sice hodně chválil, ale když ztratil zbytečně balon tak to byl "nepříčetnej" :-) jak vždycky "uplně zbytečně teď ztratil balon" a nebo "a zase Tavares, zase skvěle vybojoval a pak ho takhle zbytečně ztratí" :-D

            • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

              Edwardtheiron     před 11 lety 03.10.2013 18:58 |  
              0 0

              A nikdy nezapomenu na zápas s Bolkou v Edenu /3-3/, když za stavu 1-3 šel Chramosta sám na bránu a Táborský řval "To je maturita pro toho kluka, je to maturitaaaa..." a pak zklamaně vydechl, když Chramosta nedal. :-)

  10. Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 03.10.2013 20:15 |  
    0 0

    Takže sparťanští fanoušci dělali asi tak 5x větší bordel, ohrožovali hráče házením předmětů na plochu, rasisticky nadávali ale pokutu mají stejnou jako my. To už je fakt směšný, si tam s náma na Strahově úplně vytíraj prdel s prominutím. Ještě by mě zajímalo, jak může pořadatelská služba ovlivnit to, že fanoušci začnou rasisticky nadávat.

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 03.10.2013 20:25 |  
      0 0

      Celkem mě zájímá ta podmínka,ted například když budem hrat doma s Čochtanem a někdo zapálí třeba světlici za kterou by byla pokuta 10000 Kč,tak vzhledem k tý podmínce nám zavřou hřiště.To bude celkem zajímavé když tomu tak bude,protože tam může přijít kdejakej provokatér a něco ztropit a je vymalováno.

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      slamacek (přítel SN)     před 11 lety 04.10.2013 11:59 |  
      0 0

      Je to proste vysmech! nic jineho! jedine za co bych dal pokutu je ten delbuch co trhal sedacku. toho vola co to odpalil bych nechal zavrit. kazdyho kdo toho debila neuda bych se rad zeptal, zda mu pripada normalni schovavat osobu, ktera ohrozuje na zdravi ostatni fandy!
      na ty dymovnice jsem si uz tak nejak zvykl, ikdyz mi vadi. svetlice v rukou mi naopak prijdo uefektni a takovou to formu podpory bych klidne dejme tomu i tise podporoval (na svazu) jen do doby nez to prileti na hriste..
      za vstoupeni na hriste? ja tedy nevim, ale nebyla tam ciste nahodou provokace ze strany rumunu? vniknuti na hriste se zabranit mozna da, ale ne poradatelskou sluzbou. a policie zasahne az, kdyz.. tu rudou bidu by mel svaz trestat, jenze to se asi nesmi... no skoda slov

  11. Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

    Petr9608     před 11 lety 04.10.2013 02:59 |  
    0 0

    Osobně si myslím, že vedení si musí uvědomit, že příprava na příští sezónu nemá začínat v létě, ale už v zimě. Zkrátka dost už těch jarních výměn trenérů, jak tomu bylo za poslední 4 jara TŘIKRÁT. Takže po 16. kole si říct, zda A) Koubkovi poděkovat za práci, kterou ve Slavii odvedl, když klub převzal v nelehké situaci a ze dna jí dostal do klidnějších vod a rozloučit se sním B) Koubka považovat za správného trenéra pro Slavii, který je schopen jí (v horizontu 1-3 sezon) vrátit do boje o příčky nejvyšší. Pokud platí B, tak pod Koubkem začít budovat stabilní kádr, jenž se na jaře sehraje a příští rok už skutečně na ŠESTEJ (ano, v létě 2014 již budem načínat šestou sezonu od začátku konce) pokus zaútočíme na horní příčky.

    Ovšem, jaká bude realita...?

    Jinak tedy uvidíme, co v tý Plzni. Nicméně poslední dobou jí to fakt tolik nejde - výprask doma od MC, 0:0 s Duklou, vydřený tři body v Jihlavě, prohra 2:3 s CSKA, se kterym se dalo uhrát mnohem víc, budou mít po zápase s BM. Bod je určitě reálný.

    A co se týče dalšího mače, tak co myslíte si, není zde riziko toho, ne že nevyhrajem, ale že ne naše výhra nebude díky výkonu, ale díky "sousedské výpomoci" za podzim 2007, kdy jsme jim to v Ďolíčku pustili 2:0. Nebo toto již bylo splaceno tou vydřenou výhrou na Strahově 2:1 na jaře 2008?

    No ale tak prostě mám pocit, že s Bohemkou to prostě bude jednička ať se stane cokoliv...

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      lassiter     před 11 lety 04.10.2013 09:04 |  
      0 0

      To jakože jsme někdy před šesti lety na Bohemce prohráli (ty říkáš, že jsme jim to pustili), tak teď nám to oni budou vracet? :-) Docela divoký ne?

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      Mac     před 11 lety 04.10.2013 09:37 |  
      0 0

      Varianty A i B jsou docela optimistické, ale ještě v těch klidnějších vodách nejsme a dlouho nebudem. On ten "snažší los" po Plzni obsahuje i zápasy v Příbrami a na Slovácku, kde se nám nikdy moc nedařilo + odveta s Libercem. Moc bodů nečekám.

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      Barra     před 11 lety 04.10.2013 09:53 |  
      0 0

      Nemyslím si, že by vůbec někdo uvažoval o variante A. Co se týká B, tak si myslím že už dávno se na tom pracuje. Neznamená to, že by se muselo až tak strašně moc investovat. Chyběla nám jasně osa týmu - mělo by se vyjasnit jak Čontofalský na tom je, z Radka Černého bych spíš udělal skauta na Anglii (viz moje včerejší poznámka o spolupráci Antwerp FC a Manchester United - Černý by mohl využít veškeré své kontakty a zkušenosti). Obrana bude od příchodu Nevese stabilizována, věřím v disciplíně Koubka. Co se týká středu, jen tady vidím snad prostor pro dirigenta hry - nevím co od Ličky očekávat, Karol už není co byl, i když předpokládám že bude hrát i na jaře. Od Fenina neočekávám vůbec nic, Milan Škoda si asi až tak moc nezahraje, jinak bychom neměli jen spoléhat na Dávida Škutku. Tady je snad prostor pro posilu, ale klidně můžeme sáhnout do vlastních řad a dát mladým šanci. A jinak si myslím, že pro Oskara Fotra by byla velká odměna a hlavně stimulace, kdyby sem tam mohl sedět na lavičce (určitě místo Fenina) a když zápas to dovolí, bych ho určitě na pár minut poslal na hřiště. V lednu mu bude 18, Václav Kadlec už mohl na pár minut naskočit když mu bylo 16.

      Já jsem celkem optimista, jak co se týká zápasu s Viktorií, tak i Bohémky a následující zápasy. Jinak proti Bohemce nebudeme potřebovat nějaké dárečky, sami si to musíme vykopat. Těším se na to, co předvedou ve Varnsdorfu, bude to indikace pro to, jak se věci mění pod Koubkem.

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        Tugarin     před 11 lety 04.10.2013 10:42 |  
        0 0

        S Bohemkou to bude zápas podzimu. zatím máme za s sebou zápasu, kdy jsme nemuseli, ale mohli, tohle bude první zápas, kdy budeme muset hrázt na vítězství...A toho se trochu bojím.

  12. Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

    Tugarin     před 11 lety 04.10.2013 10:47 |  
    0 0

    Jinak mě pobavila Nouzáková. Ptal jsem se jestli něco udělají s archivem zápasů, na starém webu byl kompletní, tady některé zápasy do roku 2007 úplně chybí. Prostě se vypustí část sezóny.
    Odroku 2007 jsem přestali vést úplně zápasy v pohárech (UEFA a PSMF).
    Dostalo se mi nadšené odpovědi, že je tam vše a je to mnohem lepší. Tak nevím...Přitom musím říci, že jsem měl hisstorii zápasů dost rád.

    • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

      Jiri1     před 11 lety 04.10.2013 11:50 |  
      0 0

      Promin , ze se zeptam nekoho , Kisel teda podle mne bude sedet 2 zuapasy a Gecov 1 , argumentace klubu smerem k DK neuspela , rozumim tomu dobre.

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 04.10.2013 11:51 |  
        0 0

        Rozumím tomu úplně stejně a není to pro mě překvapením...

      • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

        Pepino44     před 11 lety 04.10.2013 13:04 |  
        0 0

        Tak v tom záhlaví je to dost nešťastně formulované,podle mého by Gecov měl chybět ve Varnsdorfu a v Plzni hrát, Karolko bude chybět v obou zápasech.

        • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

          chosejn     před 11 lety 04.10.2013 13:31 |  
          0 0

          podle mě je to obráceně - Gecov bude sedět v Plzni, protože trest za žlutý se do poháru nepřenáší, přenáší se jen trest za vyloučení

          • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

            Khadgar     před 11 lety 04.10.2013 13:56 |  
            0 0

            přesně tak

            • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

              slamacek (přítel SN)     před 11 lety 04.10.2013 15:21 |  
              0 0

              at takci tak, plzen si to osefovala. jak oza co Kisel dostal kartu to chape jen rozhodci, a komise rozhodcich... to prenaseni karet a jejich mazani je uplne stupidni. dve souteze dve reseni prenaseni karet.. na hlavu...
              nakonec pro nas to zadne velke oslabeni nebude.. tak bude hrat petrak a licka, coz muze byt i lepsi :)

              • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

                bongor     před 11 lety 04.10.2013 17:46 |  
                0 0

                Vypadá to, že se Hertl skutečně usadí v elitní formaci San Jose. Kromě všech herních dovedností totiž upoutal i tím, jak rychle se přizpůsobil tvrdému zámořskému hokeji: rozdal několik ostrých hitů, kterými nadzvedl fanoušky ze sedadel. Jeden z nich se dokonce objevil v televizních sestřizích.
                "Vidíte ho? On se vůbec nebojí. První zápas v NHL a on předvádí takovýhle hokej," žasli komentátoři televizního přenosu. Hertla byl plný led, věnoval se i bránění, čistil prostor před brankou, chodil do soubojů, na druhé straně hřiště se nebál zakončení.
                Sice to není fotbal,ale Slavia je jen jedna,ta naše

                • Re: Juniorka: Slavia - Teplice 1:1

                  Borris     před 11 lety 04.10.2013 22:07 |  
                  0 0

                  Hertlika mám taky rád. Skvělý hokejista a navíc se mi moc líbí jak skromně vystupuje. Hodně ku fandím. Ale pokud jde o hokej a o fotbal, tak to já jednoznačně odlišuji, neberu to jednotně a jsou to pro mě dvě odlišné věci. U nás v rodině to vždycky bylo nastavené jasně. Ve fotbale jedině Slavia a v hokeji jedině Pardubice! A přes to nejede vlak! Takže když hrajou v hokeji Pardubky se Slávkou, jednoznačně fandím Pardubkám. Ale zase na druhou stranu když ve fotbale přijela ty dva roky zpátky k nám do Pardubic v rámci českého poháru naše Slávka, tak samo že jsem fandil Slávince. Že bych fandil Pardubkám mě ani nenapadlo! A když dával Standa toho jediného gola zápasu, tak jsem si pěkně zařval a lidi se na mě otáčeli jestli jsem se jako nezblàznil:-)