Přípravná utkání

Union Berlín - Slavia 1:1

Slavia v reprezentační přestávce remizovala v přípravném utkání na hřišti Unionu Berlín 1:1. Testovaní hráči Uyi a Bunjaku odehráli druhý poločas a právě ofenzivní záložník Bunjaku vstřelil jedinou branku Slavie.

Union Berlín - Slavia 1:1 (1:0)
Branky:
 44. Terodde - 48. Bunjaku

Slavia 1. pol.: Rakovan - Nitrianský, Bortel, Dobrotka, Čonka - Fenin, Petrák, Kisel, Hurka, Koreš - Škutka
Slavia 2. pol.: Hrubeš - Nitrianský, Uyi, Dobrotka, Dostál - Mičola, Petrák (78. Vondráček), Bunjaku, Gecov, Juhar - Škoda

Slavia dorazila k zápasu pozdě a výkop tak byl posunut o čtvrt hodiny na 15:15. Trenér Michal Petrouš nepostavil do základní sestavy žádného z testovaných cizinců. Na krajích obrany dostali příležitost hráči, kteří na počátku sezóny hráli v základu, posléze však z něj vypadli: Nitrianský a Čonka. V záložní řadě nastoupil překvapivě Martin Fenin na pravém kraji, Hurka ve středu zálohy a Koreš hrál zleva, jediným útočníkem pak byl Škutka. Domácí dle online reportáži na jejich webu nenastoupili v ideální sestavě a příležitost prý dostali někteří hráči, kteří v posledních týdnech nenastupovali pravidelně. Začátek zápasu byl poměrně opatrný, až po deseti minutách dostali míč do branky Slavie domácí, naštěstí však z ofsajdu. Domácí Union však postupně přebral iniciativu a Slavia se spíš bránila. Zhruba v polovině prvního poločasu hlavičkoval po rohu domácí Stuff, Rakovan byl ale na místě a jeho pokus chytil. Domácí začali Slavii výrazně přehrávat a po půlhodině hry slávisté neprohrávali jen díky dalším třem výborným zákrokům Rakovana. Až v 35. minutě se dostala Slavia ke své první šanci, Koreš ale z úhlu minul vzdálenější tyč. Posléze střílel zpoza vápna mimo Fenin a v závěru poločasu se tak přeci jen prosadili domácí, když slávisté neodvrátili dobře centrovaný míč a Terodde jej poslal nechytatelně k pravé tyči - 1:0. Sudí vzápětí odpískal konec první půle.

Slavia do druhé půle poslala osm nových hráčů včetně testovaných Uyie a Bunjaka a byl to právě mladičký Bunjaku, který po třech minutách na hřišti prošel před bránu a prostřelil domácího golmana - 1:1! Poté si žádný tým dlouho nedokázal vypracovat větší šanci, až v 70. minutě domácí Skrzybski poslal míč v dobré pozici jen do boční sítě. Do další šance se dral střelec první branky Terodde, Hrubeš byl ale u míče včas. Deset minut před koncem mohl strhnout vedení zpět na stranu domácích Dausch, tvrdou ranou však těsně minul. Na druhé straně střílel dobře Bunjaku, jeho pokus vytáhl brankář Unionu na roh. Těsně před koncem Uyi jako poslední fauloval pronikajícího domácího hráče a viděl žlutou kartu, v soutěžním zápase by byl zřejmě vyloučen. Brance však zabránil a zápas tak skončil remízou 1:1.

Komentáře (185)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

    klimi     před 11 lety 07.09.2013 14:58 |  
    0 0

    Proč?...

  2. Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 07.09.2013 15:04 |  
    0 0

    tak snad budou hrát posily v pondělí za juniorku.

    • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

      klimi     před 11 lety 07.09.2013 15:05 |  
      0 0

      Já čekám, že dneska budou hrát pět minut a pak řekneme, že se neosvědčili a nazdar...

  3. Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

    mart01     před 11 lety 07.09.2013 15:04 |  
    0 0

    Jasná známka toho, že s těmi testovanými nepočítáme.

  4. Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

    Kuka125     před 11 lety 07.09.2013 15:11 |  
    0 0

    Kde je Škoda? Podle online neni ani na lavici

    • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

      Kuka125     před 11 lety 07.09.2013 16:33 |  
      0 0

      Tak je tam, asi ho tam zapoměli předtim napsat

  5. Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

    rouzi09 (přítel SN)     před 11 lety 07.09.2013 15:11 |  
    0 0

    Co to je? Kde jsou ti testovaní hráči? Jak mají přesvědčit?
    PETROUŠ VEN!!!!

    • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

      judy     před 11 lety 07.09.2013 15:18 |  
      0 0

      Jsou na lavičce a svoji příležitost určitě dostanou...

      • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

        rouzi09 (přítel SN)     před 11 lety 07.09.2013 15:23 |  
        0 0

        To je sice pěkný ale jakou příležitost. Tohle je zápas kde měli dostat příležitost na celých 90 minut aby ukázali co v nich je. Na co "testujem" sestavu z hráčů, který hrajou normálně???

        • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

          judy     před 11 lety 07.09.2013 15:25 |  
          0 0

          tohle není jediný zápas v pauze a navíc je tu ještě juniorka... nevím kde se ve vas pořád bere ta zloba...

          • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

            rouzi09 (přítel SN)     před 11 lety 07.09.2013 15:29 |  
            0 0

            A nebylo by lepší je testovat proti silnějšímu soupeři? Nevím s kým teď juniorka hraje. Ale pochybuju že by je jakékoliv juniorské mužstvo prověřilo víc než Union... Pro mě je prostě tahle sestava naprosto zbytečná a nepochopitelná

            • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

              judy     před 11 lety 07.09.2013 15:31 |  
              0 0

              tak neříkám že by to lepší nebylo, ale řvát zas hned jak "hlupák" Petrouš ven už mi přijde vážně trapný když do toho týmu nevidim, nebo se snad pletu a víte o týmu a o jejich budoucim působení nejaké informace ? pokud ne tak je to hloupé...

          • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

            klimi     před 11 lety 07.09.2013 15:31 |  
            0 0

            My budeme hrát ještě víc zápasů???

            • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

              judy     před 11 lety 07.09.2013 15:33 |  
              0 0

              ano tuším Vlašim nebo někdo z třetí nebo druhé ligy ja teď si nemohu vzpomenout..

              • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

                klimi     před 11 lety 07.09.2013 15:35 |  
                0 0

                To si pleteš, to se hraje až v další přestávce, tudíž prosím znát fakta a pak někoho umravňovat.

              • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

                quelhar (admin)     před 11 lety 07.09.2013 15:35 |  
                0 0

                Turnov z divize, ovsem az za mesic. Tuto repre pauzu uz zadny dalsi zapas acko hrat nebude. Testovani cizinci vsak muzou nastoupit v pondeli za juniorku.

          • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

            Edwardtheiron     před 11 lety 07.09.2013 15:32 |  
            0 0

            Milá Judy /nebo Milý Judy/,
            já ti vysvětlím, kde se v nás bere pořád a zloba. V tom, že už pátý rok padá náš klub níž a níž a zlepšení je v nedohlednu. Naopak, co chvíli mají mnozí z nás pocit, že si vedení Slavie tropí z fanoušků žerty. Já mám ten pocit právě teď. A jen tak naokraj, neber to osobně, ale podobných optimistických blábolů, jako píšeš teď ty, jsem za poslední léta slyšel a četl tuny a už jich mám tak nějak plné zuby.

            • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

              Borris     před 11 lety 07.09.2013 15:35 |  
              0 0

              líp bych to nenapsal.... Nějak pořád nemůžu najít ono pověstné světýlko na konci tunelu....

            • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

              judy     před 11 lety 07.09.2013 15:37 |  
              0 0

              Ano jsem bohužel ještě stále optimista, avšak si nemyslím že řvát každou chvíli na někoho kdo trénoval mužstvo i v době kdy nedostával plat a pak se ho sprostě zbavily ... ja nevim některé praktiky Petrouše nechápu a ani nejsem "Petroušofil" ale už mám dost pořád jak idiot odvolávat trenéry a jako promin ale tohle mě vždycky totálně nasere.... s tímhle týmem by nikdo neudělal nic lepšího a jediný na co se zmůžeme je "Petrouš ven" ? házet špínu na někoho kdo za to nemůže ? NE DEKUJI !
              hafk domluvil sem.

              • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

                Borris     před 11 lety 07.09.2013 15:42 |  
                0 0

                tak třeba já "Petrouš ven" neřvu, i když mě nějakýma tahama v sestavě také pěkně sejří. Ale pravdou je, že mě už optimismus téměř opustil. Vždycky jsem si třeba našel aspoň nějaký to stéblo, kterého jsem se chytil a snažil se z něho čerpat. Ale teď už nenacházím ani to stéblo....

                • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

                  judy     před 11 lety 07.09.2013 15:46 |  
                  0 0

                  Já stéblo bohužel "nacházel" ale vždy marně ale stále nepřestávám věřit a věřit vlastně přestat ani nemohu protože bych se zbláznil...

                  • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

                    PetCC     před 11 lety 07.09.2013 16:16 |  
                    0 0

                    Já bych se zbláznil, kdybych měl psát odpovědi na tyhle komentáře. Děkuju ti, že se tu našel někdo, kdo má v sobě nějakou vůli a nebojí se oponovat davu.

              • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

                spino     před 11 lety 07.09.2013 15:43 |  
                0 0

                Petrous za to skutečně nemůže. Za to může bastard Držmíšek.

                • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

                  rouzi09 (přítel SN)     před 11 lety 07.09.2013 15:54 |  
                  0 0

                  Pro mě Petrouš už podruhý ukázal to, že dokázal zvednou mužstvo z krize jako nově příchozí, ale následně nedokázal mužstvo připravit na novou sezónu. A to opakuji už podruhý to samé. Takže pro mě je jeden z viníků a měl by co nejdříve odejít. Stejně jako Držmíšek.

              • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

                Edwardtheiron     před 11 lety 07.09.2013 15:43 |  
                0 0

                Petrouš především vůbec neměl být trenérem Slavie a když už se jím stal, měl skončit po Teplicích. A teď tedy k těm hráčům: Když se v létě měla sehrávat předpokládaná sestava, hrála nesmyslně juniorka. Když je na testech pět hráčů, hraje ligová sestava. Tohle prostě není už ani diletantství, to už je normální výsměch. Ti hráči by měli hrát za áčko a nechápu tedy, proč by je měla zkoušet juniorka.

                • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

                  spino     před 11 lety 07.09.2013 15:54 |  
                  0 0

                  Protože Držmíšek.

                  • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

                    Edwardtheiron     před 11 lety 07.09.2013 15:58 |  
                    0 0

                    A ty už bys mohl jí taky do hajzlu! Jako by toho bylo málo.

                    • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

                      spino     před 11 lety 07.09.2013 16:09 |  
                      0 0

                      Jde mi o dobro Slavie. Ročně jí věnuji desítky tisíc a tyhle peníze spláchne každoročně Držmíšek do kanálu.

                      • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

                        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 07.09.2013 16:22 |  
                        0 0

                        Co lžeš nemáš ano na permici blitko...

                        • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

                          JS (přítel SN)     před 11 lety 07.09.2013 16:27 |  
                          0 0

                          výborně, tomu se říká slušně a na úrovni.. gratuluji k dokonalé výchově.

        • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

          Borris     před 11 lety 07.09.2013 15:25 |  
          0 0

          no přiznám se že to taky moc nechápu....

          • Re: Union Berlín - Slavia před zápasem

            Kornovo     před 11 lety 07.09.2013 17:15 |  
            0 0

            serte na to chlapi.ze vas bavi furt se nervovat tim co dela drzmisek a spol.tu zachranu nejak ukopem,verim ze tenhle kadr ma na to udrzet ligu.a za 2,3 roky se treba posunem k tomu 5.mistu.treba aj letos nejakou haluzi vyhrajem i derby,tak proc se tu hadat mezi sebou

  6. Re: Union Berlín - Slavia 0:0 v 1. pol.

    judy     před 11 lety 07.09.2013 15:21 |  
    0 0

    asi náhodou to nestreamuje nějaká stránka že ? nikde to najít nemohu... :/

  7. Re: Union Berlín - Slavia 0:0 v 1. pol.

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 07.09.2013 15:22 |  
    0 0

    no ale s týmem není M. Jarolím, tak pokud není zraněný, tak nás asi neposíli.

    • Re: Union Berlín - Slavia 0:0 v 1. pol.

      judy     před 11 lety 07.09.2013 15:24 |  
      0 0

      tak co říkal generální že chce hráče který můžou k něčemu být, a Jarolím co já vím leštil lavičku někde v číně, tak si myslim že asi moc nepřesvědčil ale co já vim.

  8. Re: Union Berlín - Slavia 0:0 v 1. pol.

    spino     před 11 lety 07.09.2013 15:30 |  
    0 0

    Hráče asi testovat nepotřebujeme. Takže...

    Držmíšek ven!!! Máme ho dost, šup s nim přes most. :D

  9. Re: Union Berlín - Slavia 0:0 v 1. pol.

    mats     před 11 lety 07.09.2013 15:43 |  
    0 0

    No jen aby to místo testu potenciálních nových posil nebyl spíš test nervů pro fanoušky... Nevím, zdá se, že vedení to už asi ani moc netankuje a je přeborníkem v hledání cest, jak dojít ještě níž... Rád bych se pletl, ale moc optimisticky to na nejbližší roky fakt nevidím.

    • Re: Union Berlín - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Edwardtheiron     před 11 lety 07.09.2013 15:46 |  
      0 0

      Tak nějak se s tímto ztotožňuji.

      • Re: Union Berlín - Slavia 0:0 v 1. pol.

        janko (přítel SN)     před 11 lety 07.09.2013 16:11 |  
        0 0

        nevim, skoly nemam a fotbal jsen nikdy nehral, ale tak nejak selsky rozum mi rika ze pratelaky se hraji prave kvuli testovani...

        • Re: Union Berlín - Slavia 0:0 v 1. pol.

          mats     před 11 lety 07.09.2013 20:16 |  
          0 0

          tak nějak...zhruba...taky jsem si to myslel... ;-)

  10. Re: Union Berlín - Slavia 0:0 v 1. pol.

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 07.09.2013 15:49 |  
    0 0

    podle onlinu to vypadá že nás Union pořádně mele

  11. Re: Union Berlín - Slavia 1:0 v 1. pol.

    inkrusta     před 11 lety 07.09.2013 16:06 |  
    0 0

    8:0 střely na bránu
    0:3 střely mimo
    9:2 rohy

    to je přísný

  12. Re: Union Berlín - Slavia 1:0 po 1. pol.

    JS (přítel SN)     před 11 lety 07.09.2013 16:17 |  
    0 0

    Já bych měl asi tak pro polovinu kádru, Petrouše, Držmíška a Řebíčky jediný, krátký vzkaz:

    Táhněte už doprdele.

    Nějak se nemůžu rozhodnout, kdo z výše jmenovaných táhne Slavii více dolů, a začíná mě to unavovat. Už mě ani nefrustrují ty nekonečné prohry, manažerské kroky naoko pro fanoušky, a posouvání se neustále níže a níže.. Začínám být apatický stejně tak, jako jsem k nároďáku (no dobře, tam jsem cítil dokonce škodolibou radost, když to projeli s Arménama).
    Je to tragédie, ale v moci fanoušků není s tím něco udělat. Tak proto.

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:0 po 1. pol.

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 07.09.2013 16:30 |  
      0 0

      Přitom rozpočet zase nemáme tak malej,je to ve výběru hráčů neboli v přestupvé politice,tak že Alda za to tolik nemůže.protože je naprostej laik.Myslím že s penězma co tam dává by sportovní vykonost mužstva měla vypadat jinak.Oni ti hoši se na naši ligu zas tak špatně nemají, myslím platově o podpoře fanoušků ani nemluvím.

  13. Re: Union Berlín - Slavia 1:0 v 2. pol.

    Tom     před 11 lety 07.09.2013 16:24 |  
    0 0

    Hezky Bunjaku to je premiéra a evidentně ta branka nebyla náhoda ...

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:0 v 2. pol.

      PetCC     před 11 lety 07.09.2013 16:26 |  
      0 0

      To je myslím odpověď pro ty, co si tu pořád stěžovali. Dva testovaní přišli na plac.

      • Re: Union Berlín - Slavia 1:0 v 2. pol.

        Edwardtheiron     před 11 lety 07.09.2013 16:32 |  
        0 0

        To teda není odpověď!Testovaní hráči měli hrát celý zápas. Poločas je zkrátka málo na to, aby se předvedli. On je vlastně málo i jeden celý zápas, ale pětačtyřicet minut je celkem o ničem.

        • Re: Union Berlín - Slavia 1:0 v 2. pol.

          Tugarin     před 11 lety 07.09.2013 17:11 |  
          0 0

          A měli na to natrenovano ?

          • Re: Union Berlín - Slavia 1:0 v 2. pol.

            Edwardtheiron     před 11 lety 07.09.2013 17:31 |  
            0 0

            Na devadesát minut přáteláku???

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:0 v 2. pol.

      mart01     před 11 lety 07.09.2013 16:32 |  
      0 0

      Pěkně, v tom klukovi třeba něco bude! :))

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:0 v 2. pol.

      Fallen (přítel SN)     před 11 lety 07.09.2013 17:10 |  
      0 0

      Očividně jiná liga, než je Slavia. Obávám se, že půjdou dál.

  14. Re: Union Berlín - Slavia 1:1 v 2. pol.

    Lenkestr     před 11 lety 07.09.2013 16:41 |  
    0 0

    Die offizielle Zuschauerzahl: 918!

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1 v 2. pol.

      Lenkestr     před 11 lety 07.09.2013 17:23 |  
      0 0

      Großen Respekt an die knapp 20 mitgereisten Fans von Slavia Prag, die hier auch ein wenig für Stimmung gesorgt haben...

  15. Re: Union Berlín - Slavia 1:1

    Slawek     před 11 lety 07.09.2013 17:17 |  
    0 0

    Tak mi to připadá jako definitivní test pro ty jichž bychom se měli zbavit. Avizovaní čtyři se tak nějak po našem smrskli na dva a to ještě jen poločas. V očích Petrouše, Dostál na ligu zřejmě má. Dokonce má universální použití, vpravo, vlevo, to je panečku hráč ! Tak co furt chcete ? Na dva hroty hrát je blbost, takže máme dvě varianty, tak co furt chcete ? Brankářů máme tolik, že je můžeme prodávat i půjčovat. Tak co furt chcete ? Trenéra máme stejného jako repre. Taky mužstvo neumí poskládat. Tak co furt chcete ? Já už jen dodám: Chceme hrát i v příštích sezónách I. ligu. To chceme ! A někdy zase i evropské poháry.

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

      th     před 11 lety 07.09.2013 17:34 |  
      0 0

      Že se to smrsklo o Suse a Jarolíma, to jedině vítám, alespoň nějaký náznak zdravého rozumu.

      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

        Slawek     před 11 lety 08.09.2013 11:46 |  
        0 0

        NE, ne, s těmito by jich bylo 6 !

  16. Re: Union Berlín - Slavia 1:1

    jarodo57     před 11 lety 07.09.2013 17:26 |  
    0 0

    Doposud jsem byl zastáncem trenéra Petroše a budu jím dále pokud hráči budou hrát takový fotbal jako předváděli na konci jara.Jedno ale teď mám. Nikdy jsem nekritizoval koho postaví v přípravných zápasech,ale po posledním zápase v Jihlavě jsem z jeho úst slyšel,že přijde v kádru zemětřesení.Skutek utek. Zkoušený hráči ( v počtu 2)dostali prostor 45 minut.Naopak dostal prostor bez absolutního zájmu hrající Fenin o kterém jsem byl přesvědčen ,že bude v co nejkratší době vyhozen.Nevím a myslím si,že to není úplně v zájmu Petrouše .Asi zde bude rozhodovat o sestavě někdo jiný(Šeterle,agenti?)Nevidím to se Slávií dobře.Zájmy lidí , kteří se sem dostali a ktzeří nyní řídí Slávii nemají nic společného se Slávii ,ale jen se svým prospěchem.Pokud má Petrouš(Topolánkovi) koule tak by se jim na to měl z vysoka .......Pokud je nemá tak táhne s nima.

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

      jarodo57     před 11 lety 07.09.2013 17:27 |  
      0 0

      Petrouše

      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

        janko (přítel SN)     před 11 lety 07.09.2013 17:37 |  
        0 0

        tak vime kulovy jaka je dohoda mezi AR a agentem fenina. Z meho pohledu ten hrac je nevyhoditelny. Musi se rozehrat aby byl opet prodejny a pro to je ''zotavovna'' Slavia idealni ne? Zadne tlaky, klidnej stred, misto na place jisty...

        • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

          jarodo57     před 11 lety 07.09.2013 17:46 |  
          0 0

          Já si to také dokážu dát do této souvislosti.Proto píšupokud tohle petrouš nemůže ovlivnit ať jde radši zase trénovat juniorku nebo zpátky učit.šeterle je tak protřelý bafuňář ,že ho z té židle stejně dostane a přitáhne si svého koně . A o tom to asi je.Kusý s Kubíkem byli obrovskou hrozbou pro místní neschopné manažéry .Proto tak rychlý konec. V naší Slávii se schopnost a zahraniční zkušenost přeci nenosí.Já za vším vidím šíbra Šeterleho(ovšem je to jen můj názor)

          • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

            Tom     před 11 lety 07.09.2013 18:04 |  
            0 0

            Fenin si šanci zaslouží aspon něco dokázal a pokud dostane důvěru věřím že se zvedne ... To že Petrouš nerozhoduje o sestavě je naprosto směšný nařknutí viz. Jeho protěžování tragickýho Koreše a Zmrhala je už uplně trapný ... Já o Petrouše nestál ani v létě a nic se na tom nezmění ... Za tu dobu co tu je se jako trenér vůbec neprojevil ani v taktice ani v složení týmu sestavy... A to jak se vyjadřuje v rozhovorech o něm vypovídá vše nechci ho urážet ale hodnocení z Jihlavy si budu pamatovat ještě hodně dlouho

            '' No hráč Jihlavy to tam plackou zasunul noooo padajcí list a a jsme zklamaní noo mmm obrovsky ''

            • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

              jarodo57     před 11 lety 07.09.2013 18:45 |  
              0 0

              Já se nechce dohadovat ,ale co myslíš tím,že fenin něco dokázal?T

              • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                deadbeat     před 11 lety 07.09.2013 19:37 |  
                0 0

                Třeba neúmyslně vypadnout z okna, to se hned tak každýmu nepovede.

                • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                  slaviator     před 11 lety 07.09.2013 21:56 |  
                  0 0

                  Nebo nastěhovat se do Reichu, dat gril na balkón a podpalit půl baraku... Necelý týden po nastěhování do bytu....

                  • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                    honzah (přítel SN)     před 11 lety 08.09.2013 21:30 |  
                    0 0

                    Nebo vlézt do Slavie a čekat, že se v tomhle klubu dobře rozehraje :-D

                    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                      slaviator     před 11 lety 08.09.2013 23:22 |  
                      0 0

                      Micolovi se to povedlo...

  17. Re: Union Berlín - Slavia 1:1

    Tom     před 11 lety 07.09.2013 18:15 |  
    0 0

    Ten černoušek měl celkem smůlu podle onlajnu ... Snad ho hned Petrouš neodsoudí stopery potřebujem jako sůl

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 07.09.2013 18:39 |  
      0 0

      Snad ho neodsoudi?
      At ho klidne posle ke vsem certum pokud na to nema..

      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

        Tom     před 11 lety 07.09.2013 18:58 |  
        0 0

        Pochybuju že hráč kterej se ve 20 letech dostal do A týmu FC Turín a nastupoval v mládežnických repre výběrech Nigérie by neměl na současnou slavii

        • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 07.09.2013 19:03 |  
          0 0

          Ja bych si soudy na zaklade neceho takovyho nedovolil..

  18. Re: Union Berlín - Slavia 1:1

    deadbeat     před 11 lety 07.09.2013 18:45 |  
    0 0

    Jak jsem předvídal, Bunjaku je prostě problémovej hráč. Kvůli němu teď Slavia testování hráčů nebude moct uzavřít slovy "Testovaní hráči nepřesvědčili, že by dokázali okamžitě pozvednout sportovní kvalitu týmu." Článek, kterej na oficiálních stránkách bude uveřejněnej zhruba tejden po jejich odjezdu, takhle bude muset bejt delší o větu "S Albanem Bunjaku jsme se nedohodli na podmínkách jeho působení ve Slavii".

    Odpusťte mi ten sarkasmus, ale člověk si od dění ve Slavii musí držet odstup, pokud si chce šetřit nervy. Pokusy s Feninem na pravym křídle, testování hráčů v rozsahu 45 minut nebo přípravný zápasy s oddílama, s kterejma by si měla vytřít zadek i naše juniorka (Turnov) jsou takový úlety, že už to budí jen trpkej úsměv.

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

      marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 07.09.2013 18:50 |  
      0 0

      d vedení je to od začátku jen lhaní. Petrouš mluvil o průvanu v kabině a fakt to nevypaadá, že by někdo odešel, natož pak přišel. Proste vedení lže a myslí si, že my všichni jsme úplně hloupí asi.

      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

        JS (přítel SN)     před 11 lety 08.09.2013 10:09 |  
        0 0

        Já si myslím, že vedení je spíš u prdele, co si o tom myslí fanoušci..

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

      ortevor     před 11 lety 07.09.2013 19:28 |  
      0 0

      haha s tim Bunjakem mas pravdu, jeste bude cerit vodu a vypadat dobre a konkurovat nasim hvezdam....tak to z nej udelame zranenyho nebo spatnej charakter nebo bude mit sileny financni pozadavky, abychom nahodou misto nej nemuseli se zbavit Fenina nebo Juhara

      btw zajimalo by mne jestli predtim, nez se zarizuje to testovani hracu, nekdo sonduje potencialni platove pozadavky hrace pres agenta nebo toho s kym ty testy zarizujou...protoze mi prijdou ty vymluvy ze se nedohodli na financich casto dost podivny..specialne kdyz i Dukla, Teplice a spol se mohli domluvit na angazma s hraci ze Spanelska, Kapverd apod.

      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

        mats     před 11 lety 07.09.2013 20:22 |  
        0 0

        kdyby bylo nejhůř, tak nemusí projít zdravotními testy... ;-)

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 08.09.2013 21:22 |  
      0 0

      Hezky napsáno, taky se na to dívám takhle, abych se z toho nezcvoknul.

  19. Re: Union Berlín - Slavia 1:1

    Tom     před 11 lety 07.09.2013 19:13 |  
    0 0

    Petrouš v hodnocení zápasu zase zaperlil

    ''V první půli jsme úmyslně zvolili opatrnější taktiku, protože jsme měli v nohách dlouhou cestu, bylo vidět, že měli kluci těžší nohy, tak jsme nechtěli zbytečně otevírat hru.''

    To jsme na ten zápas jeli na kolech nebo běželi ??? Co to má znamenat :D

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

      deadbeat     před 11 lety 07.09.2013 19:28 |  
      0 0

      Petroušovy výmluvy by stály za pravidelný zaznamenávání a následný knížní vydání, ten chlap má v tomhle směru neuvěřitelnou fantazii. Kluci měli těžký nohy po dlouhý cestě, aha. A to kluci nemohli vyrazit do Berlína o den dřív? Já tohle prostě nechápu.

      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

        bongor     před 11 lety 07.09.2013 23:34 |  
        0 0

        Asi nemáme na hotel,je to možný,AŘ je v Kanadě a nikdo jiný nerozhoduje o penězích.Pak máme těžký nohy z několikahodinové
        cesty busem,to co bez problémů vydrží osmdesátiletá babička,to
        my nevydržíme,jsme asi přetrénovaní.

        • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

          JS (přítel SN)     před 11 lety 08.09.2013 10:10 |  
          0 0

          Jojo, po dlouhatananánské čtyřhodinové cestě do Berlína :D :D

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

      Kornovo     před 11 lety 07.09.2013 19:39 |  
      0 0

      tak tohle je dobry ulet.padam smichy

  20. Re: Union Berlín - Slavia 1:1

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 07.09.2013 19:44 |  
    0 0

    hoši jaká je šance že si Bunjaku zahraje za juniorku v pondělí? Já doufám že si zahraje, protože rozhodovat se o jeho angažování podle 45 minut v přáteláku.

  21. Re: Union Berlín - Slavia 1:1

    Oja     před 11 lety 07.09.2013 20:00 |  
    0 0

    OT - Dvakrát jsem si v téhle diskuzi přečetl, že v příští repre pauze hraje Slavia s Turovem. Omyl, hraje se v TRUTNOVĚ, tak snad vám tahle informace pomůže a ušetříte si zbytečnou cestu do Turnova:))

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

      quelhar (admin)     před 11 lety 07.09.2013 20:01 |  
      0 0

      Moje chyba :o) Ale v aktualitach i v rozpisu zapasu to je dobre :o)

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

      slaviator     před 11 lety 07.09.2013 21:59 |  
      0 0

      Tak pořád lepší nez aby chtěli jet do Ameriky a neskončili v te české... :)

  22. Re: Union Berlín - Slavia 1:1

    slaviator     před 11 lety 07.09.2013 21:52 |  
    0 0

    Výlet do Berlína splnil účel. Hráči okoukli festival AFI, kde se predstavujou nové technologické výrobky a kterej se otevřel včera, dali si klobasku, pivko, Míra Drzmisek nakoupil pohledy a jeden poslal Alesovi do Kanady, místo dvou brazilskejch turistů jako na Kabátech si zahráli poločas dva testování hráči. MJ a Sus skončili, rozumné.... Tak snad podepisou ty dva co hráli dneska, hlavně teda Bundzaka... A ne že neprošli zdravotní prohlídkou....

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

      slaviator     před 11 lety 07.09.2013 21:55 |  
      0 0

      * jako na Kanarech, nikoli Kabátech... T9 v smartphonu, no...

      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

        Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 08.09.2013 11:44 |  
        0 0

        A ten festival je IFA :-D, ale jinak souhlas :-).

        • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

          slaviator     před 11 lety 08.09.2013 13:37 |  
          0 0

          Jasne no, že IFA ... :-)

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 07.09.2013 22:38 |  
      0 0

      Nepodepíšou na 90 procent.

      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

        slaviator     před 11 lety 07.09.2013 23:37 |  
        0 0

        Jestli Bundzak nebude chtít 200 tisíc a oni ho nepodepisou, tak jsou yo fakt amateri. Ale je možný že to bude chtít, on Pablo Gil ve Spartě měl taky ZAKLADNI plat 200 tisíc měsíčně! A to přišel že třetí španělský a ve Spartě nehrál...

        Btw jak je na tom Ludovic Sylvestere, nevíš náhodou zda je pořád v Anglii?

          • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

            slaviator     před 11 lety 08.09.2013 08:15 |  
            0 0

            Škoda, toho bych třeba viděl raději nez Marka Jarolima... Nebo Alexe Noel Mendyho, co dřív hrál za Příbram, Most, Boleslav. Samozřejmě ve slavii před pěti lety by hirkotezko byli na lavičce (i když memento Dušana Vasiljevice...), ale dnes vy u nás byli za hvězdy

            • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 08.09.2013 11:15 |  
              0 0

              Pokud nejsou prachy tak k nám prostě nikdo nepřijde.Peníze jsou tak akorát na současný provoz klubu,což je určitě plus proti době před aldou,ale žadnej progres nelze očekávat.Shrnuto a podtrženo je to zase o penězích tam to vše končí a začíná.

      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

        bongor     před 11 lety 07.09.2013 23:38 |  
        0 0

        co by dělali s tolika hráči,když se s nikým nechtějí rozloučit.Zemětřesení v kádru asi znamená úplně něco jiného,než máme na mysli my.A nakonec takový dvanáctý místo v nabité soutěži,co byste pořád chtěli.Že máme na poháry,to myslel trenér vážně,ale zapomněl říct,že to je na poháry vína.

      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 08.09.2013 11:09 |  
        0 0

        Proč? Kvůli penězům? Nechce se jim do klubu?

  23. Re: Union Berlín - Slavia 1:1

    spino     před 11 lety 08.09.2013 10:12 |  
    0 0

    Jak je možné, že lempl Martin Fenin může vůbec vypustit z úst, že Berlín je úplně jinde, než my a že se s ním nemůžeme měřit? Všiml si hoch, že hraje za Slavii? A to jako nevěří svému týmu? Nebo je mu to úplně jedno?

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

      JS (přítel SN)     před 11 lety 08.09.2013 10:15 |  
      0 0

      Hlavně jako exbundesligový hráč by s tou naší úrovní teda měl něco dělat...
      Martin Fenin je zkrátka největší omyl současného kádru. Ten kluk na to nemá hlavou, a nikdy už mít nebude. Pryč s ním!

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

      deadbeat     před 11 lety 08.09.2013 10:36 |  
      0 0

      Doufam, ze uz brzo prijde den, kdy tenhle ksindl vypadne ze Slavie. Vzteka se na spouhrace, kdyz vstrelej gol misto nej, shazuje svuj vlastni tym a behem skoro rocniho pusobeni ve Slavii, kde podle vseho patri mezi nejlip placeny hrace, nedal jedinej gol. Co z takovyho hrace mame? Jeho angazovani bylo neuveritelnej preslap a v zime by mel skoncit klidne za cenu vyplaceni ze smlouvy.

      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

        slaviator     před 11 lety 08.09.2013 11:23 |  
        0 0

        Vtip je v tom, že on nemá klasickou smlouvu třeba na dva nebo tri roky...

        • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

          JS (přítel SN)     před 11 lety 08.09.2013 11:35 |  
          0 0

          Má ji snad neukončitelnou?

          • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

            Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 08.09.2013 12:39 |  
            0 0

            Mam za to, ze naopak by mela obsahovat nulovou toleranci vuci excesum hrace, podle toho, co vyhlasovalo vedeni, kdyz prichazel...

          • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

            Citrus (přítel SN)     před 11 lety 08.09.2013 12:44 |  
            0 0

            Tohle se psalo po přestupu:

            „Máme na jeho ohlídání několik možností,“ netají Kusý. „Ve smlouvě existuje bod, který nám ji umožňuje v případě jakéhokoli problému rozvázat,“ upozorňuje. Odkaz [isport.blesk.cz]

          • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

            slaviator     před 11 lety 08.09.2013 13:35 |  
            0 0

            Takhle - já tu smlouvu neviděl, neměl jsem ji před sebou. Ale slyšel jsem info, že ta smlouva je koncipována tak, že když bude porušovat morálku a bude mit excesy, tak ji nuže klub jednostranne vypovědět. A naopak když bude sekat latinu, tak se mu pry v podstatě vzdy automaticky jakoby prodlouží, klub se ho nemůže zbavit.

            To, že pije nejen ve Vršovicích, to ze opakovaně chodí pozdě na tréninky, to očividně je v pořádku. Však i to tu psal jeden člověk z klubu, že neni důležité co hráč dela na tréninku, ale jak hraje v zápase. A že když se někdo na tréninku snaží, že to neznamena, ze zspas odehraje døbre... Takže asi tak...

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

      Barlblog     před 11 lety 08.09.2013 11:42 |  
      0 0

      To jsou typické ukřivděné reakce. Chápu, že jsou teď všichni hrozně citlivý, ale pravda je pravda.

      Mužstva s popředí II. bundesligy jsou ekonomicky silnější a mají i kvalitnější kádry. Ostatně, několik hráčů z této soutěže známe a jistě bychom se nebránili jejich příchodu...

      Další reakce je na mladého Bunjaka. Proti kvalitnímu soupeři se prosadil a asi mu to i šlo, ale volat po jeho angažování, když absolvoval pár tréninků a 45 minut? Proč odešel z Arsenalu, proč prchnul ze Sevilly, která teď přestavuje kádr a možná by měl šanci na uplatnění tam? Pokud přesvědčí na testech, nebránil bych se jeho příchodu, ale klub asi nemá peníze na rozhazování a navíc ho na této pozici netlačí bota. (Hrubý, Šimeček, [Bazal])

      Navíc, pokud by přišel, nejideálnější pro jeho růst, by bylo dohrání podzimu v juniorce.

      Pořád nám chybí další osobnost, někdo typu Latky. Pořád nám chybí bek, a to hlavně na levé straně. Pořád nám chybí nepanikařící a nerozčilující zkušenost do středu zálohy.

      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

        Barlblog     před 11 lety 08.09.2013 11:47 |  
        0 0

        z...

        • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

          Fulham     před 11 lety 08.09.2013 12:13 |  
          0 0

          - na teto pozici nas netlaci bota - Hruby , Simecek , Bazal ........a měl by se jit rozehrat do juniorky ........ No ty woe - a to prej Fenin placa nesmysle..... U nas by se asi sel do juniorky rozehrat i Bale....

          • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

            mart01     před 11 lety 08.09.2013 12:37 |  
            0 0

            Rozehrát do juniorky, no to mám dost... :D

            • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

              Barlblog     před 11 lety 08.09.2013 12:53 |  
              0 0

              Dobře takže nás spasí hráč ročníku 1994 bez znalosti prostředí, systému a spoluhráčů, který odešel, nebo byl vyhozen ze 2 klubů. Nadáváte na naše vedení, ale pod vámi by to s takovou nebylo lepší.

              • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                mart01     před 11 lety 08.09.2013 13:19 |  
                0 0

                No pod tebou by to koukám bylo úplně nejlepší :D

                • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                  Barlblog     před 11 lety 08.09.2013 13:33 |  
                  0 0

                  Když kritika, tak objektivní i se snahou nabídnout řešení. Že je něco na hovno, to umí říct každý.

                  Já na takovou pozici nemyslím ani vzdáleně.

                  Zkuste se ale zamyslet. Bunjaku hraje kde? Na pozici ofenzivního záložníka. Kdo na této pozici hraje taky? Šimeček, Bazal, Hurka, Kisel, Hrubý.

                  Mluvíme tu o tom, že Šimeček nedostává prostor. Teď je zraněný, ale on ho neměl ani předtím. mluvíme tu o tom, že nechceme, aby odcházeli kvalitní odchovanci. Proto přivedeme na pozici, kde máme dlouhodobě 3 extrémně šikovné hráče, dalšího, z ročníku 94 a to bez prověření a za další peníze, které můžeme dát do obrany, která hoří.

                  To je první chyba kterou vidím.

                  Pak na tebe mám otázky. Co tě vede k tomu, že by byl Bunjaku okamžitou posilou pro A-tým? Co tě vede k tomu, že v 19 letech bude schopen táhnout tým v naší lize? Proč ho nevyzkoušet v juniorce, když na to má věk?

                  • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                    JS (přítel SN)     před 11 lety 08.09.2013 13:43 |  
                    0 0

                    Už vidím, že přišel do největšího fotbalového zapadáka Evropy, aby tady hrál za juniorku nejprůměrnějšího týmu průměrné ligy...

                  • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                    mart01     před 11 lety 08.09.2013 14:00 |  
                    0 0

                    Hele základní otázkou je, jsou ti naši odchovanci opravdu tak dobří? Podle mě nejsou, protože kdyby byli, tak už by dávno hrajou min. někde na hostování ve II. lize. Ale nikdo o ně nemá ani zájem na hostování. Tudíž je jasné, že odchovanec Arsenalu bude v 19 letech o parník někde jinde než Šimeček, Hurka, Bazal, Hrubý. Toť můj názor. A může nás táhnout 19ti-letý kluk? Ano může, podívej se na velkokluby po celé Evropě, ve většině hrajou stabilně mladí kluci.

                    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                      Barlblog     před 11 lety 08.09.2013 14:23 |  
                      0 0

                      Jasně, ale těžko pošleš na hostování hráče, který je teď zraněný. Navíc, zkus si přečíst rozhovor s Psotkou. Zajímavá informace ohledně hostování mladých hráčů, nemusí to být o kvalitě...

                      Nevidím důvod, proč z talentovaným klukem z Arsenalu neuzavřít roční smlouvu s opcí, pokud přesvědčí. Podzim může dohrát v juniorce a klidně trénovat i s A-týmem, pokud ukáže extra třídu v několika zápasech a trénincích, klidně může být na jaře, nebo na konci podzimu, ještě před dvacítkou v základní sestavě áčka.

                      Myslím si že nikdo nedokáže posoudit hráče během 10 dní testování.

                      Navíc se tu bavíme o aklimatizaci v novém klubu. Všichni snadno zapomínáme. Není to tak dlouho, kdy v našem klubu bylo pár desítek hráčů nad plán a dorostenec bez prověření, dostával hodně slušný plat...

                      Nemám rád chytání za slovo, ale v jakých velkoklubech teď hrají 19ti-letí hráči stabilně? :-) Tolik jich zas nebude.

                      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                        JS (přítel SN)     před 11 lety 08.09.2013 15:45 |  
                        0 0

                        Já si zas myslím, že devatenáct už je věk, ve kterém hráči hrají stabilně na vrcholu.. Připomeňme z posledních let Müllera, Kroose, Götzeho (a dalších pár z Dortmundu), Hazarda, a tak dál. Takových fotbalistů je celá řada.
                        U nás hráli stabilně od sedmnácti osmnácti Suchý, Švec, Janda a Necid. U Rudochů například Zeman nebo Kadlec. Naopak nechápu, proč teď, když se nasadí do sestavy dvaadvacetiletý Kolařík, tak se z toho dělá takové haló. Sorry, ale ten kluk už mohl hrát čtyři roky v první lize podle věku.
                        Takže devatenáct není žádný dorostenecký věk, pokud je ten hráč výrazně lepší, než jeho vrstevníci. Poslat Bunjaka do juniorky je opravdu špatný vtip.

                        • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                          pl3     před 11 lety 08.09.2013 15:56 |  
                          0 0

                          Jak jsi sám napsal - pokud je ten hráč výrazně lepší, než jeho vrstevníci. Ty sám jsi tedy Bunjaka viděl hrát v juniorce Arsenalu,Sevilly, u nás nebo snad jsi byl v Berlíně? Pokud ne, tak asi těžko můžeš bez dalšího prohlásit, že "poslat Bunjaka do juniorky je opravdu špatný vtip"...pokud bude potřebovat čas na aklimatizaci a seznámení se s prostředím, spoluhráči, hrou atd., tak je určitě lepší nechat ho zpočátku trénovat s "A" a zápasy odehrát za juniorku, než ho "zabít" v ligovém zápase a pak ho odepsat. Přece to, že někdo fotbalově vyrůstal v Arsenalu automaticky neznamená, že je o parník jinde než jeho vrstevníci v naší juniorce. Kdyby tomu tak bylo, tak se nejspíš nebude ucházet o angažmá po uzávěrce přestupů v Západní Evropě u nás...

                          • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                            JS (přítel SN)     před 11 lety 08.09.2013 16:38 |  
                            0 0

                            Já neříkám neposlat ho na zápas do juniorky, ale ne stabilně na půlrok, nebo co to navrhoval kolega výše. Naopak říkám, že nějací devatenáctiletí hráči už by měli hrát v A-týmu. Těžko představit, že by byli horší než Fenin, Dostál, Škoda a spol. A na rozdíl od nich mají potenciál se zlepšit. Znovu odkazuji na naše úspěšné hráče ročníků 88,89,90, kteří hráli v Atýmu od osmnácti let stabilně.

                      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                        capt (host)     před 11 lety 09.09.2013 09:42 |  
                        0 0

                        tak třeba za Schalke nastoupili v zápase proti Paoku v záloze Draxler (93) a Meyer (95). Samozřejmostí je pak Dortmund

      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

        quelhar (admin)     před 11 lety 08.09.2013 11:59 |  
        0 0

        Ekonomicky silnejsi jsou, silnejsi kadr snad maji taky, ale urcite to neni tak, jak rikal Fenin, ze se s nimi nemuzeme merit ani kdyz hraji v kombinovane sestave. Nemuzeme se merit s Bayernem nebo Dortmundem, ale urcite se muzeme merit s Unionem Berlin, byt je to nejspis v soucasnosti o trochu kvalitnejsi tym nez my.

        • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

          bongor     před 11 lety 08.09.2013 12:47 |  
          0 0

          Třeba chtěl F.říct,že naše mužstvo,ovšem mimo něho,se nemůže Unionu rovnat.Ten kluk to má v hlavě zcela popřeházený,copak nevidí,že právě on je v současnosti náš asi nejhorší hráč?

        • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

          Barlblog     před 11 lety 08.09.2013 13:03 |  
          0 0

          Proboha! Tady to lidi asi příliš nechápou. Quelhare, z minulosti se nežije, nežije se ani z přízně fanoušků. Jsme na 12. pozici, máme pasivní skóre a i herně jsme spíš průměrní. Hráči dělají individuální chyby a je špatně složený kádr. Pokud budeme kolem 6. - 8. místa, bude to celkem úspěch. Fakta hovoří jasně, to se prostě neokecá. Fenina nebráním, respektuji talent který má a to, že něco dokázal. Hrubě se mi nelíbí jak se vyjadřuje a chová, ale přece někoho nebudu kritizovat za pravdu.

          • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

            quelhar (admin)     před 11 lety 08.09.2013 13:08 |  
            0 0

            OK, mozna kazdy chapeme jinak souslovi "(ne)muzeme se s nekym merit". Nepopiram nic z toho, co jsi napsal, ale porad to pro me neni duvod k tomu si myslet, ze se nemuzeme merit s druhou Bundesligou. Stejne jako se muzeme merit s kazdym tymem z nasi ligy mimo Plzen (a nejspis Spartu).

            • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

              Barlblog     před 11 lety 08.09.2013 13:26 |  
              0 0

              Citace: Nemůžeme se s nima měřit, i když to nebyl jejich nejlepší tým, ale bylo prostě vidět, že jsou zatím trošku dál než my, ale odehráli jsme to poctivě dozadu, měli jsme tam 2 až 3 věci dopředu, které jsme mohli řešit líp.

              Ano, obecně je komunikace špatná. Trenér i hráč plácají některé věci, které by si mohli odpustit, ale vy si opravdu myslíte, že bychom dokázali hrát ve II. Bundeslize významnější roli? Co řekl tak strašného?

              Jen pro info. Latka hraje ve 14. týmu této ligy a u nás se hovořilo o jeho reprezentační formě.

              Slavii fandím od 90. let, vždy budu, ale dokážu si přiznat realitu. Jediné objektivní hledisko je výkon na hřišti a počet bodů. Po 7 kolech ztrácíme 11 bodů na poháry a to nás čekají silnější soupeři, než v dosavadních 7 zápasech. Máme problémy v naší lize, takže bych nechal Německo být a radši bych se soustředil na náš klub a možnosti, jak se posunout výš.

              • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                slaviator     před 11 lety 08.09.2013 13:40 |  
                0 0

                Tak na oberligu bychom měli... :))

              • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                quelhar (admin)     před 11 lety 08.09.2013 13:48 |  
                0 0

                Ja uz k tomu nemam vic co dodat, nez co jsem psal vyse.

                Kazdopadne je to mezi problemy, ktere Slavia ma, opravdu kravina. Bohuzel ale v soucasnosti nemame jako fanousci nic lepsiho na praci, nez resit kraviny, protoze nicim lepsim nas klub nezasobuje.

                Ja bych treba pro zacatek rad vedel, co si trener mysli po nekolika dnech treninku a polocasu zapasu se slusnym souperem o testovanych hracich. Je to sice malickost, ale ani to nam Slavia sdelit nechce.

                Pak tu jsou takove drobnosti, o kterych treba pises v poslednim odstavci nebo v predchozich prispevcich. Jenze z vyjadreni predstavitelu Slavie v poslednich tydnech si nelze vzit vubec nic, clovek z toho muze mit maximalne legraci. Jak muzeme napriklad doufat v to, ze se kadr ocisti a zkvalitni, kdyz o tom budou rozhodovat z poloviny stejni lide, kteri sem v prvni rade hrace, kteri Slavii na hristi nepomahaji, sami privedli?

                Kdyz si vezmeme jen zakulisni spekulace, ktere samozrejme klub bude vyvracet, ale na nichz klidne neco muze byt, tak prestupova politika funguje tak, ze majitel nahodne kupuje hrace, o kterych si mysli, ze budou prospesni, navzdory tomu, ze je treneri nechteji. Tak sem prisli treba Fenin se Skacelem, ktere tu nechtel Rada a ktere nechtel ani jeho nastupce Petrous. Skacel je pryc, ale Fenina jsme se nezbavili, prestoze je podle vsech indicii jeho moralka naprosto ostudna. Petrousovi byly prislibeny pry tri posily, ale ze svych vytipovanych hracu nedostal ani jednoho. Minimalne od odchodu Hubacka chtel stopera, ale vedeni mu zadneho neprivedlo a tak do sezony jdeme s peti zdravymi obranci na ctyri pozice. Zato vsak vedeni privedlo Stepana, ktereho ale trener na seznamu nemel. V kadru je Rakovan, ktereho Slavia sice moc nechce, ale jehoz plat plati nekdo jiny proto, aby se tu neco naucil. Tim padem ale nemame misto pro tretiho brankare a odchovanec Hrubes si tak nezachyta ani v poharu a je stale jen v juniorce. Nekteri hraci se testuji tak, ze se na posledni chvili privedou na par dni, ale uz predem stejne vsichni vedi, ze jej chtit nebudou (Kiidron). To samozrejme klidne muze byt i pripad Suse nebo nektereho z cizincu. Utocnika, ktery se drtive vetsine fanousku jevi nejlepe, chce vedeni poslat pryc a proto nenastupuje, kdyz konecne nastoupi v zakladu, tak da gol. Mame farmu, za kterou jsme poslali hrat za pet tydnu dva hrace na jeden zapas. Takze jak si proboha muzeme vubec myslet, ze v takovych podminkach se neco zlepsi?

                • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                  mart01     před 11 lety 08.09.2013 14:06 |  
                  0 0

                  No zatím na nic lepšího myslet nemůžeme. Nicméně velká část problémů, které jsi vypsal jsou postavené čistě na spekulaci fanoušků a deníku sport. Neříkám, že to není pravda, kdyby to pravda nebyla, tak to ve Slavii nevypadá jako v bordelu, ale některé věci jsou opravdu typu "jedna bába povídala".

                  • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                    quelhar (admin)     před 11 lety 08.09.2013 14:43 |  
                    0 0

                    Jasne, snad to neni vse pravda, ale uz jen fakt, ze se kolem Slavie vznasi tolik podivnych a uplnou amaterinou zavanejicich historek je hodny zamysleni. Samozrejme se o jine kluby nezajimame tolik jako o Slavii, ale ani vzdalene si nevzpominam, ze by kdy o nejakem jinem klubu pochodovalo tolik zvesti takoveho kalibru, jako jsou ty vyjmenovane.

                • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                  Barlblog     před 11 lety 08.09.2013 14:07 |  
                  0 0

                  Vyhodit je nemůžeme a oba víme, že fanoušci nejsou schopni relevantní akce ve smyslu koupě, nebo jen akcionářského vstupu do klubu. To chce široký konsenzus a lidi, kteří jsou mentálně schopni se dohodnout.

                  Jedinou šancí je vytvořit zdravý tlak na majitele a vedení. Jiná možnost je utopií.

                  Jinak se omlouvám za dlouhé příspěvky. Vím, že to nikoho moc nezajímá a už vůbec ne ty odpovědné, ale jsem zvyklý svůj názor prezentovat a jak už jsem napsal, pokud kritizuji, snažím se zdůvodnit proč a jak by se situace z mého subjektivního pohledu dala řešit. V současnosti mě připadá, že jsou všichni podráždění a jakákoliv drobnost nás rozhodí. Mě to taky není jedno a když čtu, nebo se bavím o Slavii, tak jen kroutím hlavou. Myslím, že jsme na tom všichni stejně, bohužel...

                  • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                    quelhar (admin)     před 11 lety 08.09.2013 14:46 |  
                    0 0

                    Me to rozhodne zajima, takze se neomlouvej a pis klidne vic.

                    " V současnosti mě připadá, že jsou všichni podráždění a jakákoliv drobnost nás rozhodí." Touché. Bohuzel zadne uklidneni fanousku neprichazi, naopak prichazeji dalsi a dalsi drobnosti, ktere nas jen vic a vic rozhazuji.

                  • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                    bongor     před 11 lety 08.09.2013 15:20 |  
                    0 0

                    Nemusíš se omlouvat Barblogu,píšeš takové věci,o kterých si myslíš,že jsou správné a mohou pomoci,když ne něčemu jinému,tak alespoň k vysvětlení určitých věcí a situací.Každý si to myslíme,nikdo z nás nepíše,aby uškodil,názory máme různé,ale jeden druhého musíme respektovat jako člověka a především jako kamaráda,slávistu.

                    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                      edenian     před 11 lety 08.09.2013 20:49 |  
                      0 0

                      Ja pisu tedy jen kratce Barblogu, protoze jsi to vsechno napsal :-) psal bych to podobne.

                • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                  spino     před 11 lety 08.09.2013 14:08 |  
                  0 0

                  S posledním odstavcem naprostý souhlas.

                  Nicméně je třeba říct, že koncepční vzduchoprázdno tady vytváří Držmíšek, který kývne na vše, co mu Řebíček řekne. Kdyby tady byl schopný sportovní manažer, který by řekl, že jestli nebude po jeho, tak odejde, tak by si Řebíček rychle rozmyslel tahat sem hráče, které trenér nechce.

                • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                  Fulham     před 11 lety 08.09.2013 14:14 |  
                  0 0

                  Barblog viz komentare vyse - ja bych tu Tvoji argumentaci s extremne sikovnymi ofenzivnimi i bral kdyby - uz to davno nejsou mlade nadeje jak si neustale namlouvame , nekteri jiz velkou sanci dostali a prd , Karolko NENI dirigent, podhrot ci co od toho cekame ale pouze poctivy jezdic - a davat smlouvu anglanovi do juniorky je kravina - jsme v pozici zhruba AZ kam Chelski poslala na zkusenou Kalase , jen v pozici o nekolik radu niz - ja bych si od tech Bukaku, Lukaku , Uiyuuu atd sliboval predevsim jiny pohled na hru jez fotbal se zove - odchovanci Arsenalu , ACT apod musi nepochybne pripadat ze nas ,,tempo'' fotbal je uplne jiny sport nez se tam ucili - cimz netvrdim, ze zrovna oni dva jsou ti verozvesti - PRESTANME si hlavne uz proboha namlouvat, ze máme mlady a nadejny tym - mladi a nadejni byli pred rokem va Sralte VK a JK - tam mají trenery kteri jim tu sanci daji (ted teda) - Hurka, Zmrhal , Bazal,Kores uz jsou v kategorii - tahni tym a potom te zpenezime - z nich muze dostat zaklad dneska jeden - ale ne vsichni

                • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                  mats     před 11 lety 08.09.2013 14:31 |  
                  0 0

                  Tak... v posledním odstavci jsi tu popsal několik věcí, na který i já sám pro sebe si marně hledám odpovědi. Vytýká se tu třeba Petroušovi, že jím avizovaný průvan v kabině vyznívá tak nějak do ztracena... A nemůže to být nakonec třeba tak, že on by sice průvan v kabině rád, ale narazí to na neprůstřelnou zeď někde o krok výš? No a dělej pak průvan, když ti nikoho dalšího nepřivedou... :-) Fakt nevím. Nevidím do zákulisí, ale zdá se, že tento způsob vedení klubu zdá se být poněkud nešťastným... ;-)

                  Jinak, možná trochu mimo téma, docela se zájmem jsem si přečet rozhovor na iDnes s Psotkou: http://fotbal.idnes.cz/generalni-manazer-sigmy-olomouc-zdenek-psotka-o-sezone-piz-/fotbal.aspx?c=A130906_1974054_fotbal_elv

                  • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                    quelhar (admin)     před 11 lety 08.09.2013 14:53 |  
                    0 0

                    Taky jsem si rad precetl rozhovor s Psotkou. Zajima me to porovnani - Olomouc, podobne jako Slavia, ma velmi silnou mladeznickou zakladnu, v aktualnich rocnicich 92, 93, 94, 95 mozna jeste silnejsi nez je ve Slavii. Takze oni prodaji dva zapracovane stredni zalozniky do Plzne a maji za nimi frontu dalsich vcetne hracu zajimavych i pro U21 jako jsou Plsek a Houska.
                    Situace u nas je prece podobna, mame v zakladni sestave Petraka a Zmrhala a za nimi dalsi zajimave zalozniky - Simecek, Bazal, Hruby, ostatne Vondracek hral taky nejlepe jako zaloznik. Rozdil je vsak v tom, ze Plzen se o Petraka se Zmrhalem nejspis ani nezajima.

                    Ja naprosto rozumim nastvanosti fanousku Olomouce, protoze ta ted opravdu vypada jako farma Plzne. Bohuzel Slavia z toho porovnani vychazi jeste hur, ani o nase lepsi hrace, jako je Petrak, zrejme v Plzni neni zajem. To je dost smutne vysvedceni.

                    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                      spino     před 11 lety 08.09.2013 15:00 |  
                      0 0

                      Musím nesouhlasit. Ze Slavie by měli hráči chodit pouze do ciziny. To už bychom pak nadobro rezignovali na návrat na vrchol.

                      Mimochodem Olomouc má podle mě hned po nás druhé nejdiletantnější vedení v lize (teď nepočítám mládež, která je u obou týmů kvalitní).

                    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                      mats     před 11 lety 08.09.2013 18:16 |  
                      0 0

                      Tak naštvanost fanoušků Olomouce samozřejmě taky chápu. Pořád je to zásobování konkurenta v lize tím nejlepším, co v týmu bylo...

                      Ale říkal jsem si při čtení těch jeho odpovědí, jestli by se vůbec našel u nás někdo z vedení, kdo by se aspoň pokusil podobným způsobem vysvětlit jednotlivý kroky, který klub podniká. Obávám se, že na téhle úrovni asi ne.

                      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                        Fallen (přítel SN)     před 11 lety 08.09.2013 21:50 |  
                        0 0

                        Nejhorší je, že jsem si téměř jistý, že kdyby za to někdo z hráčů ve Slavii stál, tak je Slavia taky pošle klidně do Sparty nebo Plzně. Ono nás to totiž ještě možná čeká, že se bude prodávat to nejlepší v klubu v rámci republiky.

                        • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                          quelhar (admin)     před 11 lety 08.09.2013 22:25 |  
                          0 0

                          Je to smutne, ale oproti dnesku to bude porad posun kupredu, protoze dnes nasi hraci Spartu a Plzen nejspis ani nezajimaji. Na druhou stranu se da cekat, ze si brzy prijde Pelta pro par hracu na pomezi A tymu a juniorky. Jablonsky se moc nechytil, Kovarik je pryc, Vanka nejspis brzy taky streli a ze skvelych obchodu s Hlouskem mu tam zustane uz jen Vales.

                    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                      Kornovo     před 11 lety 08.09.2013 23:49 |  
                      0 0

                      tak panove,mit tady pana psotku at uz v jakekoliv funkci by byl pro nas krasny darek.ale ve fotbale se zazraky moc casto nedeji.sigma temi prodeji ohromne oslabila,ale porad to neni takova tragedie jako na slavii.a o tech mladych hracich u mas a v zahranici si myslim,ze oni jsou proste jinde.i nase mlade reprezentace uz prohravaji s kdekym,to co predvedla 19 pod hrebikem byla asi nahoda.neni ale neni nahoda,ze obecne cesky fotbal tu kvalitu v mladych proste nema.jo mame treba kozaka a vydru,ale ti kluci odesli v 18 ven,jinak by se tu taky zakopali

                  • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                    Fulham     před 11 lety 08.09.2013 14:59 |  
                    0 0

                    - jeste bych měl něco malo poznamek k zahranicnim hracum ( ne z Horehroni) - aby v tymu mohla byt jakasi kosmopolitni spolecnost musi na to byt klub pripraven - zazemim, servisem, znalosti lokalit (nabozenstvi treba) , jazykove - a hlavne musi mit trenera, ktery bude umet respektovat odlisne mentality,herni navyky - ty odlisnosti opravdu dobry trener vyuzije ku prospechu tymu a ten se mně pro mě soupere stava hure citelny, kreativni - jenze s pristupem v cechach kdy zakon veli ZARAD SE!!, se toho az na svetle vyjimky (Lavicka,Scastny, Silhavy,Habanec, letos kupodivu i Franc) nedockame dokud to zprznene mysleni neodstranime - hrdina Petrous vyhodil Tydzeje pac se vztekal ze musi stridat ( i kdyz to byla jen zaminka rudymu fizlovi)- ale tohle musi trener v tymech kde je vice mentalit zvladnout - obcas mám pocit ze u nas by byl zatracen i Mario B....nelze mit v tymu jen rybi krev ...... Docela by mne zajimal nazor Barra

                • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                  podol (přítel SN)     před 11 lety 08.09.2013 14:42 |  
                  0 0

                  Myslím,že jsi to vystihl-problém Slávie,stale se zhoršující je v naprosto
                  diletanském vedení,kde nefunguje téměř nic.Většina z nás má pravdu,problémy na které poukazujeme,jsou bez odpovědi,bez nějakého řešení.Dnes nelze srovnávat Slávii s rivalem z Letné,ani se špičkou GL.Ale
                  asi ani s většinou průměrných klubů.V nich alespoň funguje klub na odborném vedení a organizaci.Sám nevidím východisko,jsem pesimista a pomalu se vyrovnávám s faktem,že po mých slávistických sedmdesáti letech pomalu přichází konec Slávie.S hrůzou čekám na derby se Sp.,
                  když s Teplicemi to bylo 0:7.Ten rozdíl ve všem je velký a takový nebyl
                  ani v naší nejhorší minulosti.Někde jsem četl,že díky "přátelství" majitelů
                  Slávie a Sp.,nedojde k takovému debaklu.Ano, to je tedy "útěcha".
                  Podol

                  • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                    bongor     před 11 lety 08.09.2013 20:15 |  
                    0 0

                    Ahoj podole,jak píši výše ,konec Slavie nemůže přijít,Slavia je skutečně nesmrtelná.Není to jen naše přání,je to zcela logická záležitost.Vždycky se najde někdo,kdo náš klub pozdvihne z jakéhokoliv srabu,ať už to udělá z lásky k červenobílým barvám,nebo
                    pro svoje zviditelnění.Víš,jakou práci a jaké prostředky stojí,když chceš zavést nějakou novou značku?A proč by to měl někdo podstoupit,když je tady tak známá a zavedená firma,jen bohužel v současnosti tak zanedbávaná.A rumun?Těm zkazíme víkend a budou mít o tři body míň než Plzeň.Nejsou to žádní zázraci a dají se porazit.Když jsem viděl Hušbauera jak si zakopával o vlastní nohy v zápase proti Armenii,tak jsem se uklidnil. Uvidíš.

                    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                      podol (přítel SN)     před 11 lety 09.09.2013 05:10 |  
                      0 0

                      Bongore,dík za Tvůj optimismus,kéž bys měl pravdu.Podol

  24. Re: Union Berlín - Slavia 1:1

    Navyseals     před 11 lety 08.09.2013 15:39 |  
    0 0

    Já všechno neházím jen na Petrouše. Ovšem pokud taví hráče typu Dostál, Koreš nebo Fenin pravidelně na úkor jiných, tak neviňátko rozhodně není. To, že nedostal posily, které chtěl, se ví. Ale nechat sedět Škutku nebo Hurku a cpát tam svoje oblíbence, to je na pěst. Stejně tak jde na jeho triko systém hry, který ve Slávii prostě neexistuje. Když se podívám na kterýkoli jiný tým, tak oni mají styl zažitý, ale my nic. Žádná naše řada není v pořádku a potřebuje posílit, což nebývalo skoro nikdy v historii. A pokud si někdo myslí, že Slávie má podprůměrné hráče, tak se sakra mýlí. Hráči jako Dobrotka, Mičola, Kisel nebo Škutka by se v lepším systému uplatnili skvěle. Taková Plzeň staví tým takovým způsobem, že má tři nebo čtyři vynikající hráče a kolem nich rostou další ne až tak dobří a učí se jejich styl. Dnes ve Slávii není nikdo tak skvělí, aby vedle něj mohl někdo vyrůst.

  25. Re: Union Berlín - Slavia 1:1

    Tugarin     před 11 lety 08.09.2013 18:21 |  
    0 0

    Mě je Petrouše líto, je naprosto odříznutý od vedení, čímž nemyslím Držemíška. Docela by mě zajímalo, jak se přišlo na to, že zrovna něco může ovlivnit. A taková ta silácká vyjádření, jak má každý na protest rezignovat, jsou blbost. Dost by mě zajímalo, kdo z nás by v práci podal výpověď, kdyby mu vedení nesplnilo jeho "odůvodněné" požadavky.
    Tady se pořád točíme v kruhu, Petrouš v určitou chvíli zajásá a pustí do světa, že bude mít posily, což mu asi někdo musel říci. Žádné samozřejmě nepřijdou. Potom radostně prohlásí, že bude konečně průvan v kabině a výsledek - žádný se nekoná, protože max. přijdou dva mladí fotbalisté (spíše jeden), bez zkušeností a herní praxe, takže kádr se nebude čistit, ale doplňovat.
    ze zkušených hráčů, kteří se avizují, se udělá jen kouřová clona, jestli nám je náhodou nedá zadarmo. když jsem se ptal Jarolíma, jestli přestoupí, jen se tomu smál.
    Největší problém vidím v tom, že neexistuje žádná možnost tlačit na "majitele". To jsem zažili už při "zachraňování" Slavie, názory fanoušků či veřejnosti byly "majitelům" ukradené a teď se to opakuje.

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

      deadbeat     před 11 lety 08.09.2013 21:35 |  
      0 0

      Mně už tohle obhajování Petrouše trochu leze na nervy. Se stejnym kádrem dokázal na jaře předvést několik slušnejch zápasů. Proč to teď nejde? Protože se ze svýho prvního angažmá vůbec nepoučil. Zase lpí na hráčích, který mu bůhvíproč padli do oka, nezohledňuje jejich formu a nemá odvahu pustit se do změn. A samozřejmě i proto, že namísto zkvalitnění kádru došlo spíš k pravýmu opaku.

      Říkáš, že by tě zajímalo, kdo z nás by v práci podal výpověď, kdyby mu vedení nesplnilo odůvodněný požadavky. Já to třeba ne tak dávno udělal. A byla to vlastně situace možná ne úplně nepodobná tý, v který se nachází Petrouš. Pokud mě někdo dosadí do pozice, kde nesu odpovědnost za výsledky práce týmu lidí, s naprostou samozřejmostí očekávám, že budu mít možnost přinejmenšim ovlivňovat složení takovýho kolektivu, když ne přímo určovat. Pokud takovou pravomoc nemám, lidi si toho dřív nebo pozdějc všimnou, ztratim jejich respekt a skončim jako fackovací panák. Pak si musim vybrat, jestli chci mít svůj jistej příjem za cenu rezignace na jakýkoli ambice, nebo jestli je mym cílem něčeho dosáhnout.

      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

        Tugarin     před 11 lety 08.09.2013 22:10 |  
        0 0

        V tom případě smekám...

      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

        quelhar (admin)     před 11 lety 08.09.2013 22:21 |  
        0 0

        "Zase lpí na hráčích, který mu bůhvíproč padli do oka, nezohledňuje jejich formu a nemá odvahu pustit se do změn."

        Jen pro uplnost, jake zmeny mas na mysli? A na jakych hracich to Petrous lpi a jakymi jinymi hraci by je mel tedy nahradit?

        V brane ma na vyber z Cerneho a Rakovana. Drzi Cerneho, jeho vykony se mi osobne prilis nelibi, ale vylozene na jeho triko inkasovane branky nejdou.
        Na stoperu protocil od zacatku sezony Petraka, Bortela, Dobrotku a Kolarika. Vic hracu fakt nemame.
        Na krajich obrany ma k dispozici vyber ze tri momentalne spatnych hracu. Po par zapasech poslal na lavicku Nitrianskeho i Conku, prestoze za ne nema lepsi hrace a v poslednim zapase uz tam ze zoufalstvi postavil Hurku.
        Ve stredu zalohy toci Gecova, Petraka a Zmrhala. Gecov pusobil na zacatku sezony nejhur a tak toho odehral nejmene. Simecek je zraneny, dalsi hraci do stredu zalohy k dispozici nejsou, snad az na Hurku.
        Na krajich zalohy toci v ramci moznosti vsechny hrace, ktere ma - Micolu (ktery se brzy zranil), Stepana, Korese a Juhara. Opet, dalsi mozna volba je snad jen Hurka.
        Na podhrotu hraje Kisel a asi se nelze moc divit, ze jej Petrous nechava hrat, i kdyz jeho forma taky neni buhvijaka. Porad to je nejlepsi strelec tymu a jeden z mala, ktery na hristi pusobi, ze mu vysledek neni uplne ukradeny.
        V utoku hral sice vetsinou v zakladu Skoda, ale docetli jsme se, ze Skutka mel byt na odchodu a Fenina snad neni potreba komentovat.

        Ja fakt nevidim, jakou moznost jeste Petrous nevyuzil a jak by to mel stavet jinak, aby z nej spadla nalepka, ze nezohlednuje formu hracu. Mi naopak prijde, ze mizernou formu zohlednil postupem casu prakticky u vsech hracu, ale jaksi nema neomezeny pocet hracu k dispozici a tak musi hrat opakovane i ti, kteri nehraji dobre.

        Oproti zapasu s Banikem, do ktereho nastoupila idealni jedenactka z pripravy, Petrous
        1) nema k dispozici Contofalskeho, ktery si vrazil sekeru do nohy
        2) ctyri zapasy nemel k dispozici Micolu, ktery se zranil v Liberci
        3) posadil postupem casu Gecova, Nitrianskeho, Conku, Juhara a v poslednim zapase dokonce i Skodu, vsechny kvuli spatne forme
        To je sedm hracu z jedenacti.

        • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

          Betynka58     před 11 lety 08.09.2013 23:13 |  
          0 0

          Moc děkuji, quelhare, za konečně objektivní pohled na Petroušovo skládání sestavy během podzimu. Přiznám se, že mě už to jeho věčné obviňování z protěžování vlastních oblíbenců docela unavovalo a rozčilovalo.A ještě jednu věc bych chtěl zdůraznit: i když naposledy v Jihlavě mu střídání nevyšlo (hlavně poločasová výměna Mičoly za Štěpána se minula účinkem), právě v načasování jednotlivých střídání vidím proti Radovi obrovský pokrok. Nemohu si pomoci, ale drtivá většina jeho střídání mi dávala smysl a navíc byla vidět jeho snaha reagovat na vývoj utkání podstatně více a dříve než u jeho předchůdce.

          • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

            slaviator     před 11 lety 08.09.2013 23:29 |  
            0 0

            Štěpán v Jihlavě se zranil... Bylo to vynucené střídání

        • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

          edenian     před 11 lety 08.09.2013 23:29 |  
          0 0

          A ja bych dodal: Jeste ze ten Hub zdrhnul. Lepsi by to s nim nebylo a predstavte si co by si tady vyslechl !!

        • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

          mats     před 11 lety 09.09.2013 00:02 |  
          0 0

          ano, je to tak... To, že protěžuje Dostála, Koreše a Škodu či koho všeho ještě, tak nějak patří k místnímu folklóru... ;-) Nemůžu si pomoct, ale pořád mám pocit, že by rád nějaký personální změny udělal, ale nemá na ně jaksi lidi...

        • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

          deadbeat     před 11 lety 09.09.2013 01:13 |  
          0 0

          Nedomnívám se, že má valnej smysl nabízet rozsáhlou argumentaci, protože nakonec jde vždycky jen o osobní dojmy, pocity a přesvědčení, ale přesto se odpovědět pokusim.

          Počátek všech potíží podle mýho skromnýho názoru leží už v přípravě. Zápas co zápas nastupovaly různý sestavy na každej poločas, aby pak do sezony vyběhli stejný hráči, který zakončili tu předchozí. To nepovažuju za normální. Děje se to už roky, pořád dokola, a já věřim, že je to tak špatně. Měl si vytipovat hráče mimo ustálenou základní sestavu, kterejm věří, několik jednotlivců, a vždycky pár z nich poslat na hřiště na celej zápas společně s neměnnou osou týmu. Každá příprava končí stejně: souhra není o nic lepší a výsledky nemaj žádnou váhu, protože všechny zápasy odehrajou dvě naprosto odlišný jedenáctky proti s mírou střídajícím soupeřům. Dál očekávám, že pokud trenér zahajuje přípravu s řadou velkejch otazníků - druhej stoper vedle Bortela, náhrada krajních beků pro případ zranění nebo trestu, náhrada Kisela, útočník číslo jedna - očekávám, že na jejím konci budou všechny vyřešený a pokud ne, rád bych viděl aspoň nějakou pozorovatelnou snahu. Na stoperu vsadil na Kolaříka, kterýho posléze, zřejmě pod dojmem ze tří penalt (jedný nesprávně odpískaný) zaviněnejch v zápasech proti soupeřům převyšujícím ligovej standard, odstřelil a na poslední chvíli nahradil Petrákem, ve středu obrany neúspěšně testovanym nejedením Petroušovým předchůdcem. Na levym beku vyzkoušel snad v jednom poločase Tusjaka, vpravo ignoroval dlouho známý poznatky o výkonnosti dvojice Nitrianský/Dostál a neměl problém s odchodem Mikuly do jihlavský juniorky. Že by bylo vhodný najít hráče, kterej by v případě potřeby dokázal převzít úlohu Kisela, zřejmě trenéra ani nenapadlo a pokud snad, nebyl schopnej se rozhodnout, komu ji svěřit: Šimečkovi, Hrubému, Hurkovi, Bazalovi? Téma útočníků snad ani nemá smysl rozebírat, v málokterý otázce tu panuje taková shoda: jasně nejlepší útočník je Škutka. Nezapomněl bych ani rozestavení. Na začátku přípravy se mluvilo o 4-3-3 a útočnym fotbalu, ale už záhy jsme se vrátili k "osvědčenýmu". Kdo mi začne vyprávět pohádku o tom, jak je 4-3-3 a 4-5-1 totéž, toho prokleju na příští tři generace.

          A tak by se dalo ještě chvíli pokračovat. Neupírám nikomu z vás právo nesouhlasit a jsem si jistej, že ho hojně využijete, ale sotva mě někdo dokáže přesvědčit o tom, že Petrouš v přípravě na sezonu neselhal. Výsledky na sebe nenechaly čekat a vynutily si změny v sestavě, který Petrouš prováděl s těžko přehlédnutelnou bezradností v době, kdy už jsme byli na sestupný trajektorii. Že nepřinesly žádný zlepšení, to mě vůbec nepřekvapuje, protože máme tým, kterej umí o vzdorování tlaku spojenýmu s působením ve Slavii jen mluvit.

          Takže pokud chcete znát můj názor, co měl Petrouš udělat, nedá se to říct ve zkratce. Rozhodnout se pro jednoho stopera jako náhradu za Dobrotku a svý rozhodnutí neměnit. Dát důvěru Škutkovi, nedopustit odchod Tusjaka s Mikulou, zařadit Proška do kádru áčka, usilovnějc hledat alternativu za Čonku, ze všech sil se snažit obejít se bez Kisela, protože vzteklej rapl není žádnej lídr a ostatní hráči by přišli o možnost shodit odpovědnost na jednoho ze svejch řad. Vysvětlit Juharovi třeba ve znakový řeči nebo prostřednictvím obrázků, že dělá jako idiot pořád to samý a pořád to nefunguje. Je toho víc. Petrouš si měl najít klidnou práci a vrcholovej fotbal v pozici trenéra nechat jinejm lidem.

          • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

            ortevor     před 11 lety 09.09.2013 09:12 |  
            0 0

            naprosty souhlas

          • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

            quelhar (admin)     před 11 lety 09.09.2013 09:34 |  
            0 0

            Ja si naopak myslim, ze ma smysl se o tomto bavit, je to lepsi nez resit vyroky Petrouse a Fenina do medii.

            Ad priprava: Souhlasim v tom, ze priprava byla poskladana spatne. Soustredeni prilis brzy, pote narychlo sehnany zapas v Bernu, diky kteremu proti Pardubicim i Hradci musely hrat kombinovane tymy s juniorkou, takze jsme ziskali jeden zapas proti silnejsimu souperi, ale ztratili dva zapasy s ceskymi souperi. A pak uz jen generalka proti Mostu. Nevim, jak moc mel Petrous vliv na toto usporadani pripravy.

            Na soustredeni to trener tocil po polocasu, ale byly to prvni zapasy v priprave a dela to tak snad kazdy ligovy trener. V Bernu a proti Mostu uz hrala ligova sestava. Problem byl v tom, ze byl temer celou pripravu zraneny Petrak, takze na stoperu hral Kolarik. Po Petrakove uzdraveni ale trener vsadil na stoperu na nej - coz i z hlediska jara byla celkem logicka volba, protoze Gecov pusobil na jare vyborne a do stredu zalohy tak mel pred Petrakem prednost. Dalsim hracem, co byl zraneny vlastne temer celou pripravu, byl Skutka.

            Tedy: Petrous se rozhodl, ze stoperem vedle Bortela bude Petrak. Ten by tam asi vydrzel az do uzdraveni Dobrotky, jenze Gecov podaval ve stredu zalohy tak spatne vykony, ze jej musel trener posadit a protoze dalsiho defenzivniho zaloznika uz nema, tak musel poslat Petraka do zalohy a dat na stopera Kolarika. Kdyby to neudelal a Gecova drzel v zakladu stuj co stuj, jiste by si vyslouzil kritiku za to, ze jej tam drzi a nevyzkousi nekoho jineho.

            Dat duveru Skutkovi: zde souhlasim. Nevim, jak moc polehcujici okolnosti je, ze byl Skutka v priprave zraneny a pak mel odejit, ale rozhodne mel hrat v zakladu casteji nez jen v sedmem kole a v poharu.

            Odchod Tusjaka s Mikulou: V dobe, kdy ti hraci odchazeli, se to jevilo jako dobry napad, minimalne v pripade Tusjaka. Kdo mohl tusit, ze ctyri starsi a zkusenejsi krajni zaloznici budou v tak spatne forme, ze by se na hriste mohl dostat? U Mikuly se to bohuzel jevi jako velka bota, nejenze nemame ctvrteho krajniho obrance, ale Mikula v Jihlave nedostal prilezitost ani na minutu. To mohl byt opravdu u nas. Ovsem na druhou stranu si opravdu nemyslim, ze by Mikula byl lepsi nez Nitriansky a Dostal. Jen by proste bylo fajn mit moznost jej aspon vyzkouset, kdyz dotycni dva nehraji nic moc.

            Prosek do kadru acka: Nemyslim, ze by prinesl viditelny rozdil oproti Stepanovi nebo Koresovi.

            Alternativa za Conku: Kdyz na tebe vedeni kasle a posily ti navzdory slibum neprivede, tak to je dost tezke. Krajni beky nemame ani v juniorce.

            Obejit se bez Kisela: rozumim, taky nejsem nadseny z Kiselovych vykonu a jeho vystupovani na hristi, ale vsadim boty, ze by Kisela podrzel v zakladni sestave i jakykoli jiny trener.

            Juhar: :o) Ja se spokojim, ze Juhar ze sestavy vypadl a hraji jini.

            Ja chapu, ze spousta lidi tu je na Petrouse alergicka a taky bych si dokazal predstavit, ze by nektere veci resil jinak a bylo by to lepsi. Ale na druhou stranu nektere veci, ktere jsou mu vycitany, mi proste neprijdou fer. Hraji Nitriansky s Conkou lepe nez Dostal? Ne. Hraji Stepan s Juharem lepe nez Kores? Ne. A presto tu budeme neustale dokola cist, jak jsou tito dva trenerem protezovani.

            • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

              vavicek     před 11 lety 09.09.2013 11:40 |  
              0 0

              Takže v zásadě souhlasíš s tím, že Petrouš v podstatě zmrvil dost věcí. Respektive udělal několik chybných rozhodnutí. Neměl by ovšem za to nést odpovědnost? Neměla by konečně Slavia přivést trenéra, který je schopen dělat rozhodnut, která vedou k úspěchu?

              • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                quelhar (admin)     před 11 lety 09.09.2013 11:50 |  
                0 0

                Ano, Petrous udelal nekolik chybnych rozhodnuti. A mel by za ne nest odpovednost. Ovsem v klubu, kde vsichni ostatni delaji daleko vice chybnych rozhodnuti a zadnou odpovednost za ne nenesou je pozice trenera proste podruzna a de facto se jedna o uplne zastupny problem.
                Takze se bud muzeme tvarit, ze za vse spatne muze trener a muzeme jich protocit klidne dalsich pet behem pristich dvou let a nebo si muzeme konecne rict, ze je hlavnim problemem neco uplne jineho nez trener a pokusit se o napravu nejprve tam. A az bude klub fungovat, muzeme se bavit o tom, zda je trener dostatecne dobry nebo ne.

                • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                  vavicek     před 11 lety 09.09.2013 12:00 |  
                  0 0

                  Souhlasím s tím, že Petrouš pravděpodobně není největší problém Slavie. Nicméně je otázka, jestli by tady měl působit trenér, který před sezonou do novin řekne, že kádr má minimálně na páté místo s tím, že spíš ještě navíc. A následně hrajeme o záchranu. Tohle je poněkud zarážející. Jak je možné, že před sezonou řekne tohle a po několika kolech si na ten samý kádr stěžuje? Není tohle přiznání vlastní neschopnosti?

                  • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                    quelhar (admin)     před 11 lety 09.09.2013 12:22 |  
                    0 0

                    Nemyslim, ze to bylo formulovano tak, ze mame minimalne na pate misto. Spis to bylo dano jako cil, ze bychom chteli byt do pateho mista. Rozhodne je zarazejici, ze hrajeme spis o zachranu.

                    Ja mam z toho skoro pocit, ze na jare se hraci snazili, protoze meli radost, ze odstrelili Radu, zatimco ted uz je to pryc a hraci se proste nesnazi. Ano, to je take chyba trenera, ze nedokaze hrace donutit, at na hristi nechaji vsechno a at jsou ve forme. Jenze zatim se tento jiz nekolik let pretrvavajici problem vzdy nakonec vyresil vyhazovem trenera. Pro me osobne by byla prijemna zmena, kdyby se tentokrat vyhazovali flakajici se hraci a trener se aspon na chvili ponechal.

                    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                      vavicek     před 11 lety 09.09.2013 12:49 |  
                      0 0

                      Petrouš o pátém místě:„Já si myslím, že je to nejhorší umístění, které je tohle mužstvo schopno udělat. Opravdu jsem o tom přesvědčený.“

                      Dle mého názoru ve Slavii kvalitní trenér od vyhazovu Jarolíma nebyl a není. Stejně tak si myslím, že bodový úspěch M. Petrouše byl dán shodou okolností a že dlouhodobě něčeho podobného není schopen.

                      Flakájící se hráči? Opravdu si myslíš. že tohle je problém Slavie? Já si to rozhodně nemyslím. Respektive si nemyslím, že by v tomhle Slavia vybočovala v české lize. Dle mého názoru je to nízké sebevědomí hráčů, špatný herní systém a příšerné standardky.

                      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                        quelhar (admin)     před 11 lety 09.09.2013 13:25 |  
                        0 0

                        Prioritni problem Slavie je dle meho samotny vyber hracu. Ale kdyz uz ti hraci jsou zde, tak vidim jako problemy:

                        1) laxnost a nezodpovednost pri braneni - coz osobne mam v prime souvislosti s tim, ze se hraci flakaji a nejsou ochotni jet naplno, proto vypousteji souboje a pri standardkach nedokazi branit jim urcene hrace soupere - to se tykalo z kraje sezony predevsim krajnich obrancu

                        2) nizke sebevedomi - souhlasim s tebou. Ovsem proti Baniku a jeste zcasti i proti Liberci mi hraci prisli sebevedomi dostatecne. Se spatnymi vysledky prisel absolutni propad v tomto ohledu a ani vyhry na Dukle, proti Znojmu a v Chomutove neznamenaly zmenu

                        3) lenost - strasne malo vidim nabehy do volnych prostoru, protoze to stoji namahu, ktera casto prijde vnivec. Hrac s micem tak ve velke vetsine pripadu nema jinou moznost nez nahravat dozadu a je z toho nekoukatelna holomajzna bez sanci

                        4) utocne standardky - souhlasim. Predevsim rohy a centrovane mice ze standardek ze stran by rozhodne nemel kopat Kisel, protoze je kope asi jako Plasil v repre.

                        Spatny herni system? Tezko rict. Ja si nedokazu predstavit, ze jako jeden z mala nebo tymu nebo dokonce jedini v lize budeme hrat treba 4-4-2 se dvema utocniky vedle sebe. Zrejme jsou dobre duvody, proc tak uz skoro nikdo nehraje. Kdyz hra se tremi strednimi zalozniky v ruznych variantach funguje vsude jinde, tak proc by nemela fungovat u nas?

                        Samozrejme pripoustim moznost, ze trener neni schopny hrace naucit, jak se maji v ramci zvolene taktiky pohybovat a ti tak na hristi nevedi, co maji delat. Je mi to ale trochu divne, protoze to byli schopni a ochotni delat v zaveru jara byt proti odevzdanym a/nebo slabsim souperum.

          • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

            Kornovo     před 11 lety 09.09.2013 11:24 |  
            0 0

            hele jaky je teda podle tebe rozdil mezi 4 5 1 a 4 3 3?

              • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                quelhar (admin)     před 11 lety 09.09.2013 11:59 |  
                0 0

                Je otazka, jak by vypadalo graficke znazorneni rozestaveni Benficy, kdyby hrala ve stejne sestave proti nekomu slabsimu nez Barcelona a mela tak vetsi drzeni mice nez 26%. Kdyz souper drzi mic, tak jsou samozrejme hraci vetsinu casu v obrannem rozestaveni a proto jsou krajni zaloznici zobrazeni na urovni stredovych zalozniku a krajni obranci na urovni stredovych obrancu. A proto to tedy vypada tak, ze je utocnik na hrotu odstrizen a nedoplnovan, zatimco krajni zaloznici Barcelony jsou de facto v utoku.

                Jinak z dotycneho dokumentu by slo vyvodit take to, ze Barcelona hraje 2-5-3 a nikoli 4-3-3.

                  • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                    quelhar (admin)     před 11 lety 09.09.2013 12:17 |  
                    0 0

                    Je pravda, ze nas soucasny system ma do 4-3-3 daleko, protoze krajni zaloznici se - na rozdil treba od zaveru jara - pri utoceni prilis nedostavaji na uroven hrotoveho utocnika (a pokud ano, tak jsou u rohoveho praporku a ne ve vapne) a do zakonceni. Musim priznat, ze tomu moc nerozumim, proc to na jare slo a ted to nejde. Trosku mi prijde, ze jsou hraci lini nabehat vetsi pocet kilometru, a tak si to zjednodusuji tak, ze proste nebehaji moc dopredu, at se po ztrate mice nemuseji sprintem vracet zpet.

                    Navic mam taky pocit, ze 4-2-3-1 a 4-1-4-1 stridame (tedy nekdy hrajeme tak a nekdy tak), pricemz ovsem toho zaloznika, co je nekdy vic vzadu a nekdy vic vepredu hraje vzdy Zmrhal (vyjimecne jako proti Znojmu Petrak, ale to jen proto, ze Zmrhal "hral Kisela"), takze je dost tezke ta rozestaveni mezi sebou odlisit.

                    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

                      Ferguss     před 11 lety 09.09.2013 13:20 |  
                      0 0

                      Oni minulou sezonu měli kondičně skvěle natrénováno od Rady a Budějského. Teď jsou rádi, když přeběhnou hřiště. Nic proti Petroušovi, ale zjevně nemá autoritu, ono ji těžko lze mít, když na něj vedení evidentně kašle a hráči to vycítí. Navíc se sešla ultimátní sestava flinků bez sebemenších osobních a sportovních ambicí - čest výjimkám.

        • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

          vavicek     před 11 lety 09.09.2013 07:54 |  
          0 0

          Takže Škutku nestavěl, protože to měl zakázané od vedení? To je co chceš sdělit?

          Jak by to měl stavět jinak? Co takhle změnit rozestavení? Co takhle změnit styl hry? Co takhle nasazovat podle výkonnosti?

          Já si třeba myslím, že Kolařík hrál lépe než Bortel. Mám za to, že místo Škody měl dostávat příležitost Škutka, že měl dostat Hurka šanci v záloze, že se mělo zkusit hrát na dva útočníky. A skutečně si myslím, že bychom měli hrát odzadu na brejky, protože to co praktikuje Petrouš je se současným kádrem sebevražedný styl.

        • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

          Slawek     před 11 lety 09.09.2013 09:58 |  
          0 0

          Ještě nikoho nenapadlo provést analýzu toho, na něhož bláhově všichni spoléhají, ale jehož výkony tomu vůbec neodpovídají. Myslím, že Karol Kisel je za zenitem, zaplať pánbůh za jeho branky, ale stavět na něm je nesmysl. Zde platí přesně ono "věk nezastavíš". Je to podobné, jako spoléhat stále a jen na Rosického. Výsledky všichni vidíme. Fotbal je kolektivní hra a i hvězda k sobě potřebuje kvalitní spoluhráče, Ti ve Slávii momentálně nejsou a Karolko už hvězdou taky není. Howk!

      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

        Kornovo     před 11 lety 09.09.2013 00:04 |  
        0 0

        ja si myslim,ze rozdil mezi soucasnosti a jarem je,ze tehdy jsme hrali proste proti tymum,kterym uz celkem o nic neslo a proste nejeli na 110 procent jako ted treba sigma proti nam,az na plzen samozrejme,ale ti uz na konci sezony taky byli unaveni.vy co sledujete podrobne skoro kazdy zapas,tak vite,ze ani na jare nebyla hra nijak skvela,ale tehdy napadalo par golu a bylo to.pak kdyz jsme proti jablonci vdeli o 2 kousky tak uz se to dohravalo,ale dnes je zacatek sezony a kazdemu jde o dulezite body.hlavne teda tem co hraji spodek tabulky,protoze vedi ze slavia je velky konkurent v boji o zachranu.a ty goly daval hlavne tom micola,od jeho zraneni mi pripada,ze to jde este vic do kytek

        • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

          bongor     před 11 lety 09.09.2013 07:38 |  
          0 0

          To Ti nepřipadá,to tak skutečně je.Mičola je podle mě jeden z mála,kteří na to skutečně mají.Taky u nás dlouho nebude a jakmile se rozehraje,opět zmizí za lepším.

          • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

            Fulham     před 11 lety 09.09.2013 10:24 |  
            0 0

            quelhare mám jenom vtíravou otázku čí je to chyba , když na začátku sezony , po kompletní přípravě , je sedm hráčů základu ,,mimo formu"......jinak s Tebou souhlasím ve všem

            • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

              quelhar (admin)     před 11 lety 09.09.2013 10:37 |  
              0 0

              To je samozrejme velmi dobra, skoro az klicova otazka.

  26. Re: Union Berlín - Slavia 1:1

    carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 09.09.2013 09:49 |  
    0 0

    Já nechápu, proč je Petrouš tolik omlouvá (x hodin v autobuse a opatrnější taktika) ? Po prohře 7:0 a vůbec bídném startu bych je prostě nešetřil , hrajem naplno ! Fenin se vidí za hvězdu, tak má chytrý řečí , že nemáme na druhou bundesligu? On rozhodně nemá ! Jestli dneska nebudou hrát testovaní hráči za juniorku , případně na nebudou tréninku(áčko mělo den volna) , tak nevim, proč je vůbec zkoušíme, aby motivovali současný hráče ? A hlavně podle Šeterleho máme čas do 20. Září , ale vsadil bych se, že nikdo nepřijde...

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

      quelhar (admin)     před 11 lety 09.09.2013 10:14 |  
      0 0

      Bomba :o) Nejlepsi je: Říjen 2016: Na staveništi někdo ukradl bagr.

      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

        Alanor (admin)     před 11 lety 09.09.2013 13:26 |  
        0 0

        Jo, přesně to mě taky dostalo. :) A závěr taky výborný.

  27. Re: Union Berlín - Slavia 1:1

    zeleznik2     před 11 lety 09.09.2013 14:01 |  
    0 0

    Pozitiva: remíza, gól testovaného hráče Bunjaku, slušná forma dvojice Hrubeš - Rakovan.
    Nevím, jestli dokážeme z jednoho zápasu rozpoznat kvality obou testovaných hráčů, Sus a MJ nenastoupili, tak že by v jejich případě už bylo rozhodnuto?Fenin v záloze na pravé straně, střelecky se však zase neprosadil. Brabec tedy definitivně nepřijde, výměna za Bortela a Juhar se nepovedla(Bortela bych oželel, ale Juhara bych si asi nechal, aspoň střílí jako jeden z mála hráčů, bohužel však má výkyvy, jeden zápas výborný, druhý špatný). Uvidíme co vedení, jak vyhodnotí zápas.

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

      tolsimir     před 11 lety 09.09.2013 14:06 |  
      0 0

      Ja osobne si myslim, ze Juhar ma jeden zapas dobry, tri spatne a jeden katastroficky

    • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

      Navar (přítel SN)     před 11 lety 09.09.2013 14:32 |  
      0 0

      Je mi to líto, ale po výprasku 0:7 budu bohužel plně spokojený, až budou různí Juharové, Čonkové, Nitrianští, Škodové, Feninové, Bortelové, Dostálové a další ze Slavie pryč. Jsem přesvědčen, že tým složený z mladíků či levného a notně přebraného zboží by byl lepší (i když také mezinárodně nekonkurenceschopný):
      Berkovec - Mikula, Kolařík/Dobrotka, Brabec/Čepelák, Hurka - Petrák, Gecov/Zmrhal - Mičola, Kisel/Šimeček, M. Černý - Škutka/Fotr

      • Re: Union Berlín - Slavia 1:1

        Markus     před 11 lety 09.09.2013 15:27 |  
        0 0

        Také bych chtěl vidět nárůst kvality, ale na základě přechozích zkušeností si nedělám velká očekávání. Rozumný hráč nemusí rezignovat na svůj klubismus, aby s chladnou hlavou přijal zajímavou nabídku odjinud. Nevypadá to, že by se vedení dařilo pozvednout úroveň klubu a ten tak bude brzy mnohým hráčům malý. Nedivím se už Latymu, že tak moc váhal tu pokračovat a třeba u Ondry Petráka je to už jen otázka času, kdy budou klubu ležet na stole lákavé nabídky - v repre 21 je vidět. Sice brzy, ale budiž, když nám budou odcházet hráči repre 21, ještě se to dá pro prachy pochopit, ale nám utíkají a budou dál utíkat i mladší hráči, kteří třeba A-týmu ani nic dát nestihli. Hráči by byli ti poslední, kterým bych to vyčítal.

  28. Re: Union Berlín - Slavia 1:1

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 11:15 |  
    0 0

    Možná OT, ale krásný citát:

    ,,Fotbal je zajímavý hlavně tím, že pár tisíc příslušníků chudiny na tribunách řve na dvaadvacet milionářů "Makej hajzle"´´