Rozhovory

David Hubáček: Slavia mi bude chybět

Vracíme se k páteční rozlučce našeho dlouholetého hráče Davida Hubáčka, s kterým jsme po zápase udělali rozhovor.

Jak se cítíte po rozloučení se Slavií?

Bylo to hezké, ale teď jsem samozřejmě trochu smutný, protože je to loučení a to bývá vždycky smutné.

Došlo i na slzy, když jste stál před slávistickým kotlem?

Ne, slzy zas nebyly. Myslím, že manželce možná ukáply, ale mně ne.

Jak se vám líbila rozlučka? Třeba to video, kde na vás vzpomínali hráči.

Tak já nevím, jestli to dostali příkazem, že musí tohle říkat. (úsměv) Ale samozřejmě mě to velice potěšilo a to choreo bylo úžasné.

Co jste všechno dostal?

Ježiš, teď ani nevím. Je tam nějaký rýč. (na to zazní od novinářů překvapené "rýč?!" :) ) Nebo já nevím, co to je, nějaká lopata. (úsměv) Dostal jsem ještě dres, dort a určitě tam ještě něco bude. Já se nechám překvapit.

Co říkáte na to, jak jste si za tu dobu získal fanoušky, že vám přichystali takové ovace? Čím myslíte, že to bylo?

Je nevím, asi že jsem tu byl osm let... Je to dlouhá doba, tak možná tím a doufám, že jsem k tomu přispěl i nějakým tím výkonem.

Když se ohlédnete za slávistickou kapitolou vašeho života, tak jaká byla? Splnilo se vaše očekávání?

Pro mě určitě, dva tituly, Liga mistrů, poháry, každý zápas fantastická atmosféra. Moje očekávání to splnilo na 150 %.

Byl jste ceněný jako velký univerzál, co může naskočit na stoperu i levém beku. Myslíte, že je to pro fotbalistu velká výhoda?

Výhoda to samozřejmě je, když je člověk použitelný na více místech.

Přežil jste tu různé eskapády, změny v sestavě, různé trenéry a pořád jste vlastně hrál.

Měl jsem štěstí, že mi drželo zdraví a že jsem nebyl vážně zraněný. To musím zaklepat. Někdy jsem i nehrál, ale vždycky na úkor někoho jiného, když se třeba zranil, jsem se tam dostal a pak už tam vydržel. Takže zdraví hrálo velkou roli.

S hráči asi zůstanete v kontaktu, že? Kdo vám bude nejvíc chybět?

To určitě, to nejde jenom takhle zahodit. Jmenovat bych nechtěl, abych na někoho nezapomněl, ale už teď mi někteří chybí.

Jaký byl váš největší zážitek ve Slavii?

Já bych řekl ten první titul, to bylo něco neuvěřitelného. Nový stadion, titul - takže největší zážitek.

Zažil jste i odvrácenou tvář, kdy Slavia bojovala o holou existenci. Jak se díváte na tuhle dobu?

Samozřejmě to bylo nepříjemné, ale nakonec to dobře dopadlo a já myslím, že jsou za to všichni slávisti rádi.

Bude vám Slavia chybět?

Samozřejmě, že bude. Ale tak jsem ve Zlíně, to není zas tak daleko do Prahy. Určitě plánuju návštěvy sem a doufám, že se dostanu na pár zápasů. Chybět mi bude, ale mám i novou motivaci ve Zlíně.

Bylo to velké dilema, jestli dát přednost rodině ve Zlíně, nebo zůstat ve Slavii, která o vás stála?

Já jsem nad tím přemýšlel možná tak půl roku a bylo to těžké. Nakonec jsem se rozhodl, jak jsem se rozhodl a já nelituji těchto kroků. Rodina pro mě byla přednější a Slavia musí dát šanci mladším. Jsou tam šikovní kluci, takže o to nemám vůbec strach.

Komentáře (156)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

    Woltaire     před 11 lety 25.07.2013 12:15 |  
    0 0

    Díky Hube!

    Na Strahově jsem na něj ještě nadával, ale nějak mi přirostl za těch 8 let k srdci...

    KANONÝR!

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      judy     před 11 lety 25.07.2013 13:22 |  
      0 0

      Tak já na něj nadával ještě nedávno ... ale to občas na každého hráče , protože nikdo není dokonalý. Sem rád že sem mu mohl potřást rukou a poděkovat mu osobně, jen mě mrzí že mi podal takovou leklou rybu :D

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        Borris     před 11 lety 25.07.2013 13:42 |  
        0 0

        jo no, taky to nemám rád když mi někdo místo pevného stisku podá leklou rybu :-) ale Huba asi i omlouvá to, že ten večer podával ruku tolikrát, že to asi ani nešlo každému tu ruku stisknout pevně :-D

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          mirros     před 11 lety 25.07.2013 15:45 |  
          0 0

          Hub byl leklá ryba i na hřišti.....

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            bongor     před 11 lety 25.07.2013 16:02 |  
            0 0

            Kdyby bylo takových ryb víc!

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            Barra     před 11 lety 25.07.2013 16:17 |  
            0 0

            Ne každému je dopřáno, aby odehrál 199 zápasů za klub jako je Slavia a stal se s ní 2 x mistrem ligy. Hub to dokázal na hřišti, nepotřeboval k tomu silácké výroky. In der Beschraenkung zeigt sich erst der Meister – Hub znal své omezení, nikdy o sobě netvrdil že je mistr světa. Naopak se choval se a žil jako správný profík.

            • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

              jarodo57     před 11 lety 25.07.2013 18:54 |  
              0 0

              Barra:Vystihl jsi to přesně a ať si každý říká co chce.

  2. Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

    Kornovo     před 11 lety 25.07.2013 17:44 |  
    0 0

    na to,ze jsi pojebany zlinak,jsi borec.diky hube

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      quelhar (admin)     před 11 lety 25.07.2013 17:56 |  
      0 0

      Opravdu mas pocit, ze takovy prispevek patri do diskuze na SN?

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        Kornovo     před 11 lety 25.07.2013 18:06 |  
        0 0

        v tuhle chvili nemam zadny pocit

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          quelhar (admin)     před 11 lety 25.07.2013 18:46 |  
          0 0

          OK, diky za prispevek do diskuze, nicmene se priste prosim zkus trosku zamyslet, jestli a jakym zpusobem vyrazy jako "pojebany zlinak" zdejsi diskuzi obohati.

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      Matlafous     před 11 lety 25.07.2013 21:58 |  
      0 0

      Ale no tak, to sem přeci nepatří.

  3. Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

    Oja     před 11 lety 25.07.2013 19:38 |  
    0 0

    Jak se tak dívám na Liberec, tak v neděli bude asi klíčový uhlídat toho jejich nového rusáka, ten je fakt dobrej.

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      Betynka58     před 11 lety 25.07.2013 20:01 |  
      0 0

      Jak tak koukám, tak výborně kope rohy a i jinak se mi ze začátku líbil. Postupem času mi ale připadal tak trochu zbrklý. Ale je to určitě velký talent.

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        jarodo57     před 11 lety 25.07.2013 20:12 |  
        0 0

        Delarge zatím lepší než oba ukrajinci . Jinak zatím hodně špatný Kušnír a Rabušic to co z nich dělají novináři je medvědí služba pro ně.Kušnír si myslí,že je nějaký Roberto Carlos a může být rád za tu žlutou.Tam měl letět ihned ven.

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          jarodo57     před 11 lety 25.07.2013 20:31 |  
          0 0

          Nad Spartou se stahují černá mračna.V Evropě hold tašky nic neznamenají

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            Kornovo     před 11 lety 25.07.2013 20:44 |  
            0 0

            sparta je venku,parada.ale na druhou stranu se budou koncentrovat jen na domaci scenu,coz muze byt problem

            • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

              th     před 11 lety 25.07.2013 21:00 |  
              0 0

              Už několikrát se těsně po vyřazení tak moc soustředili na ligu, že pak v následujících několika kolech v podstatě pros..li titul. Snad na to navážou i tentokrát.

              Jaká škoda, že ten zápas nebyl v televizi.

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            bongor     před 11 lety 25.07.2013 20:56 |  
            0 0

            Bude se muset dávat víc tašek,jedna taška-žádná taška,zato skvělá fraška.

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        bongor     před 11 lety 25.07.2013 20:58 |  
        0 0

        Na rohy bacha,ten Kelič měl na hlavě tři góly,s námi mu to už může vyjít.Chce to dát jim alespoň tři banány.

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          th     před 11 lety 25.07.2013 21:06 |  
          0 0

          Jo, Delarge. Rabušic a spol., to bude fofr, hlavně pro střed naší obrany. Ten dnešní zápas mi na klidu před víkendem teda nepřidal.

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            jarodo57     před 11 lety 25.07.2013 21:28 |  
            0 0

            Mě Liberec nijak zvlášť nenadchnul.Ze hry si prakticky nevytvořil žádné příležitosti.Dávat si pozor budeme ,ale muset hlavně na jejich rohy.Kelič,Kováč a spol. mají ve vápně sílu a Kalitvincev je kope dobře.Mile mě překvapil Frýdek . Ten se mi spolu s Delargem jevil nejlíp. Naopak Rabušic tam nic nepředvedl.Ale nijak bych do Liberce nejel s přehnanýma obavama.

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            jarodo57     před 11 lety 25.07.2013 21:29 |  
            0 0

            Mě Liberec nijak zvlášť nenadchnul.Ze hry si prakticky nevytvořil žádné příležitosti.Dávat si pozor budeme ,ale muset hlavně na jejich rohy.Kelič,Kováč a spol. mají ve vápně sílu a Kalitvincev je kope dobře.Mile mě překvapil Frýdek . Ten se mi spolu s Delargem jevil nejlíp. Naopak Rabušic tam nic nepředvedl.Ale nijak bych do Liberce nejel s přehnanýma obavama.

  4. Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

    Nosorozec     před 11 lety 25.07.2013 20:58 |  
    0 0

    Po těch osmi letech si nedovedu Slavii bez Huba skoro ani představit. Stal se pro mě prostě legendou a chtěl jsem aby pokračoval. Nedá se nic dělat, Davide, držim Ti palce, ať se ti daří ve Zlíně a nezapomeň na tu naši Slavii, my na Tebe nezapomeneme nikdy! :)

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      th     před 11 lety 25.07.2013 21:09 |  
      0 0

      aby pokračoval ... já taky, škoda. Snad možná příležitostně za starou gardu? Nebo se pletu a ještě je na ni mlaďoch? :-)

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        Nosorozec     před 11 lety 25.07.2013 21:21 |  
        0 0

        v Silvestrovskym derby by už v 35 letech hrát mohl. Ale zřejmě bude chtít bejt v ten den s rodinou a vyčítat mu to nemůžem. Do Prahy je to ze Zlína přece jenom daleko.

  5. Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

    Borris     před 11 lety 25.07.2013 21:23 |  
    0 0

    Nazdar gladiátoři :-) tak dnešní pohárové výsledky vcelku potěšili ne? Konec tý sparťanský špíny snad ani netřeba nijak komentovat. Z toho máme asi pochopitelně radost všichni ( aspoň ta jejich bublina po tom zápase s Jihlavou zase rychle splaskla ). No a co se týká Liberce, tak samozřejmě moc dobře že jako český zástupce postoupili. Ale zároveň se taky ukázalo, že tam rozhodně zase nemusíme v neděli jet posraný. Já jsem teda viděl až druhou půli protože jsem měl trénink. Ale v té druhé půli vzadu i v čele s Kováčem docela slušný hořák. Okýnka tam teda měli slušný. A co si budem povídat, Riga měla kopat v té devadesáté minutě uplně jasnou penaltu. Ten útočník si to stihl před Kovářem píchnout a ten ho sejmul jako prase. Ale zaplaťpánbůh jí sudí nepískl. Další věc kterou ten zápas ukázal, že Kovář v bráně je jejich jistota, což už předváděl na jaře. No a velkého bacha na Delarge. Ten se mi v té druhé půli moc líbil. Nitrák se s ním asi v neděli pěkně zapotí. Ale jak říkám, suma sumárum je takové že tam vůbec nemusíme jet se strachem. Ostatně jako u každého týmu v naší lize. My jsme Slavia a naší povinností je hrát v každém zápase na výhru. A nota bene když před týdnem, jsme to pohnojili s Baníkem. Takže tak.

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      bongor     před 11 lety 25.07.2013 21:35 |  
      0 0

      Ty Švédové,to je banda nevzdělanců.Vůbec nečtou Deník spart ani I dnes,takže netušili,proti jakému velikánu fotbalu nastupují.A podle toho to taky dopadlo.Bída nemít Vaclíka,tak dostala bůra.Prostě ti Skandinávci se ještě musí hodně učit pokoře,příště bych proti nim odmít nastoupit.Libe dostal od rozhodčího krásný dárek,penalta byla víc než jasná.Tak snad jim to odvedeme my.

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        jarodo57     před 11 lety 25.07.2013 21:45 |  
        0 0

        Chudák Lavička.Ještě bude litovat,že nešel do Slávie a vyměnil ji za tu potetovanou a namachrovanou rudou partu.

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        Matlafous     před 11 lety 25.07.2013 22:01 |  
        0 0

        :))

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      jarodo57     před 11 lety 25.07.2013 21:41 |  
      0 0

      Podle mého jsou zranitelní pomalou stoperskou dvojicí a po jejich pravé straně(Kušnír).Dávat si pozor především na Delarge,který to s balónem umí,standartky(Kelič,Kováč)a nechat Kalitvinceva si dát balón na levačku před vápnem.A co se týče Sparty,tak snad není co dodat .Že Bongore?

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        janko (přítel SN)     před 11 lety 25.07.2013 21:54 |  
        0 0

        jakypak copak, budou utahani a ve ctvrtek hrajou s curychem, takze vlitnout na ne dat jim dva do prestavky a hotovo. Neverim ze bude hrat stejna squadra. Co se bolsevicke luzy tyce tak to je hodne slastnej pocit, bublina splaska, brekot a slzy. Proste padaj dolu jen si to jeste nechtej priznat. Ole Slavia, hvezdo zivota meho!!

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          bongor     před 11 lety 25.07.2013 22:05 |  
          0 0

          ale musíme uznat že Vácha umí bezvadně nosit balón ze sralťanský branky.V tom je teda jednička.Má velkej cit pro míč.Doufám,že mu to taky umožníme.

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            Borris     před 11 lety 25.07.2013 22:10 |  
            0 0

            jo no taky jsem si toho všiml :-D hlavně doufám že se zase bude někdy vystavovat nahatej v příloze Sportu a nebo jak mu donášková služba s velkou pompou přiváží kopačky. Kašpárek jeden, fakt brzo se naučil sparťanským obyčejům.

            • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

              janko (přítel SN)     před 11 lety 25.07.2013 22:17 |  
              0 0

              to vis Bongore, chytat hvezdny manyry to jde samo a kor na tak vyhlasenem miste. A navic tam s tim nosenim maji praxi, takovy nosici ryb jak pravil klasik tam byly vubec vyhlaseni... Ja uz se vubec nedivim ze mu KJ neprisel na chut...

              • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

                bongor     před 11 lety 25.07.2013 22:35 |  
                0 0

                To se taky naprosto nedivím,neměl rád zastydlý puberťáky a mdlý mozečky.

            • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

              spojka     před 11 lety 25.07.2013 22:46 |  
              0 0

              Vy se tu sparťanům smějete a oni nás přitom tak vzorně reprezentovali na zahraničním výletu. Na hlavách kila gelu, pěkné tetování, nechyběly kabelky a buzertašky, někteří si dokonce nasadili i Otíkova sluchátka. Akorát ten fotbal tak nějak nedopadl, no...

              • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

                janko (přítel SN)     před 11 lety 25.07.2013 23:31 |  
                0 0

                :))

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      spojka     před 11 lety 25.07.2013 22:24 |  
      0 0

      Komunisti opravdu potěšili, bezpochyby jedna z největších pohárových ostud posledních deseti let. Těší mě to o to víc, že jsou pod tím opět podepsáni fotbaloví "géniové" Hřebík s Lavičkou, kteří jsou nejen v médiích neustále adorováni. Uvidíme, co na to taškář, třeba vyexpeduje Kadlece ještě v létě a pak už jim tam toho opravdu moc nezbyde.

      Jako slávistu mě Liberec nijak nepotěšil. K postupu ho dotlačil rozhodčí, v první půli měl vyhodit Kušníra za kriminální zákrok a tu penaltu v poslední minutě viděli všichni. Mimochodem zrovna Kušnír je snad nejvíc nesympatický hráč v lize, na jedné straně simulant (viz teatrální pád po tom jeho faulu), na druhé straně vyloženě zákeřný hráč s extrémním sebevědomím. Na tu mantru "národního koeficientu" se můžeme vykašlat, s naším kádrem a přestupovou politikou se nás poháry příštích pár let stejně nebudou týkat. Takže nevidím jediný důvod fandit přímému konkurentovi, aby se dostal k penězům, které akutně potřebuje. Pokud by Liberec vyletěl, odešel by pravděpodobně Kušnír hned, ty dva Ukrajinci nejpozději v zimě a pravděpodobně ještě někdo další, protože bez Evropské ligy bude mít Liberec velký problém nějak zalepit rozpočet. Pro Slavii by to bylo jedině dobře. Snad s nimi v příštím kole Curych zamete.

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        janko (přítel SN)     před 11 lety 25.07.2013 22:33 |  
        0 0

        presne jak rikas, ale on uz jim curych zatne tipec

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        bongor     před 11 lety 25.07.2013 22:38 |  
        0 0

        Já se Ti spojko divím,že nemáš rád soudruha Kušníra.Vždyť je to bývalý reprezentant a co víc prošel i nejlepším mančaftem Evropy!

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        Borris     před 11 lety 25.07.2013 22:43 |  
        0 0

        Tak vzhledem k tomu že Křéťa si představuje že za Kadlece dostane nějakou velkou palbu, tak ten asi jen tak nepůjde. Není divu když ho ještě Hřebík bulíkuje nesmyslama typu, že Kadlec má větší potenciál než Gotze :-D To jsem se tehdy opravdu od srdce zasmál :-) No a Křéťa jak známo Hřebíkovi slepě důvěřuje.

        To máš recht, Kušnír ten měl po tom zákroku zezadu mastit okamžitě pod sprchy. To byl přesně ten zákrok alá Řepka. Sudí Liberec dnes opravdu poměrně podržel. Ale samozřejmě fandil jsem jim. To já zase fandím všem českým týmům krom rumunů. Tak ty dvě UKáčka jsou tam stejně jen na hostování. S Kalitvincevem Kyjev do budoucna počítá protože je to prý talent jako kráva a v Libe se má jen rozehrát. No a Rybalka je tam také jen na hostovačku a pokud vím tak taktéž bez opce.

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          spojka     před 11 lety 25.07.2013 22:51 |  
          0 0

          Máš pravdu, oba jsou tam bez opce a v podstatě bez možnosti zhodnocení pro Liberec (snad jen za Rybalku může Liberec dostat nějaké drobné, pokud ho Kyjev dobře prodá). Ale u obou Nezmar potvrdil, že jsou tam jen proto, že Liberec má šanci na EL. Pokud by Liberec nehrál o EL, nepřišli by a pravděpodobně by ještě někdo odešel. Proto je z mého pohledu potřeba, aby tu základní skupinu neuhráli.

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      brotheus     před 11 lety 25.07.2013 22:45 |  
      0 0

      Jsem asi divnej, ale já z vypadnutí rudejch prostě žádnou radost nemám. Plzeň sotva sama uhraje ten potřebnej koeficient, kterej by od následující sezony zaručil dvěma nejlepším týmům účast v bojích o LM.

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        spojka     před 11 lety 25.07.2013 22:48 |  
        0 0

        Co je pro Slavii pozitivního na tom, aby Sparta a Plzeň mohli bojovat o LM? Nebo si snad vážně někdo myslí, že s tímhle týmem a sportovním vedením můžeme pomýšlet na poháry?

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        Borris     před 11 lety 25.07.2013 22:53 |  
        0 0

        Hele já k tomuhle mám jedno takové přirovnání. Přát či nepřát v evropských pohárech Spartě kterou nemáš rád, je něco jako když bys třeba přemýšlel jestli jíst nebo nejíst zeleninu kterou taky nemáš rád. Víš že zelenina je sice zdravá a má vitamíny, ale prostě jí nemáš rád a nedokážeš se donutit a překonat ten odpor. No a s rumunama v evropských pohárech je to stejné. Sice víš že jejich případné dobré výsledky něco málo vylepší koeficient, ale stejně jim nejde přát úspěch protože ten odpor co k nim máš prostě nejde překonat. Takhle nějak to mám já :-)

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          Oja     před 11 lety 25.07.2013 23:13 |  
          0 0

          Tak teď jsi to vystihl naprosto přesně!! Mimochodem já vždycky nakonec zvolím variantu bez zeleniny:))

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            Borris     před 11 lety 25.07.2013 23:17 |  
            0 0

            Já též, také bez zeleniny :-) jak říkám ten odpor nejde překonat :-) ale jinak zelenina jako taková mi nevadí, jen jsem jí použil jako příklad :-) někdo jiný si tam třeba může za zeleninu dosadit třeba rybu a nebo třeba kuřecí maso. Dle libosti :-) na pointu to nemá žádný vliv :-)

            • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

              bongor     před 11 lety 26.07.2013 07:12 |  
              0 0

              Zelenina mi nevadí,zato rudinu nemůžu vystát.

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          sasky     před 11 lety 26.07.2013 06:19 |  
          0 0

          Hezké přirovnání :) Přiznám se, že včera jsem to měl "se zeleninou". Minulý týden bez :) Střídám to...

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          Edwardtheiron     před 11 lety 26.07.2013 06:54 |  
          0 0

          Já mám zeleninu rád, ale Spartu ne! :-)

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            Borris     před 11 lety 26.07.2013 12:54 |  
            0 0

            Zelenina byl jen příměr Edwarde :-) ty si za zeleninu dosaď nějakou jinou surovinu kterou nemáš rád :-)

  6. Český fotbal míří do p....

    tantalos     před 11 lety 25.07.2013 22:45 |  
    0 0

    Nebudu tady ronit krokodýlí slzy nad Spartou, ale po pravdě řečeno, byl jsem zdrcen z výkonu všech českých pohárových zástupců.
    Plzeňákům se svíraly půlky, když se celou druhou půli bránili proti bosenskžm nešikům na úrovni třetí ligy, Liberec postoupil jen díky sudímu a Sparta odešla kamsi mimochodem i díky akcím Váchy, který se teď chová jako správný slavista a ru'dochy ničí, kde může.
    Na Liberci bylo pozoruhodné, že tam slušně zahrál jeden Konžan, jeden Ukrajinec a jeden stoper s nárokem na penzi. Riga byla téměř celé utkání lepší.
    Spartu zachránil od většího výprasku zřejmě jen Vaclík.
    To celé ukazuje, jak hluboko klesl český fotbal. Asi skutečně bude brzy lepší si pořídit pár lidojedů z Nové Guineje než vychovávat české naděje, které neumí ani stopit balon, ale cítí se jako mistři světa, jenže samozřejmě jen na herní konzoli.
    Poučné bylo i vyloučení Plzeňáky a pentle proti Slovanu, holt v cizině nestačí jen zatlačit pár tisícovkama na švába.

    • Re: Český fotbal míří do p....

      Matlafous     před 11 lety 25.07.2013 22:57 |  
      0 0

      S těma lidojedama brzdi, prosím.

    • Re: Český fotbal míří do p....

      lassiter     před 11 lety 25.07.2013 23:21 |  
      0 0

      No tak není to ani půl roku, co se český klubový fotbal oslavoval, když Sparta hrála vyrovnaný zápasy s Chelsea a Plzeň s přehledem porážela Neapol.

      • Re: Český fotbal míří do p....

        bongor     před 11 lety 26.07.2013 07:15 |  
        0 0

        Nevím,kdo to oslavoval,ale tehdy byla Chelsea totálně ve srabu,teď se zase z toho vyhrabala.Plzeň jsem chválil,to přiznám.

    • Re: Český fotbal míří do p....

      Betynka58     před 11 lety 26.07.2013 00:01 |  
      0 0

      Taky jsem nad výkony a nad výsledky našich zástupců nijak nejásal, ovšem je třeba vzít v úvahu, že značnou měrou se nad jejich trápením v odvetách podepsala zcela mimořádná efektivita soupeřů v prvních zápasech - z 9 střel na branku 7 gólů, to se snad stane jednou za 50 let. Objektivně vzato, všechna tři mužstva měla mít před odvetami podstatně lepší výchozí pozici a hrála by v tomto týdnu tedy i mnohem klidněji a suverénněji. Nikde není psáno, že když Plzeň přešla horkotěžko přes Sarajevo, že nebude schopna v základní skupině ligy mistrů prohánět nějaký evropský velkoklub.

    • Re: Český fotbal míří do p....

      jarodo57     před 11 lety 26.07.2013 11:20 |  
      0 0

      Já jsem si to zhodnotil taky stejně jako ty tantale.Plzeň pořád ještě na český poměry hraje slušný fotbal,ale je už hodně vzdálen od dob kdy se probojovali do LM.Příčinu hlavně vidím v tom,že zestárnul ještě více Horváth a kraje (Petržela,Limberský,Rajtoral) jsou okoukaní a Pilař je v Německu.Takže to s Plzní v evr. pohárech vypadá hodně na hvězdičku , která se objevila na evr. nebi a po chvilce zhasne.Stejně tak jako jiné z bývalých komun. zemí(Bate Borisov,Vaslui,Žilina a další).Medvědí službu jim ještě v naší profláklý lize dělá Paclík s Berbrem a jeho bandou viz.červená karta v Bosně.Tu by jim zde žádný rozhodčí neodpískalA jestli si někdo myslí,že to má Plzeň přes Noume Kalju jistý ,tak je na hlubokém omylu.Liberec mě včera zklamal a jen díky rozhodčímu se probojoval dál kde Curych bude jejich konečná.Nejvíce mě na celém zápase ,ale překvapilo kolik hráčů Rigy absolutně převyšovalo ve fotbalovosti naše české hráče(nepočítám lDelarge a ukrajince).Sparta je případ sám pro sebe .Tam je příčin celá řada,ale hlavně v hlavách hráčů a možná i funkcionářů v jejich nadřazenosti.Já když vidím ty nafoukaný,arogantní tváře Kadlece,Hušbauera ,Matějovského ,Váchy tak mě napadá jediná věta a to výrok mého táty ,který měl tyhle lidi co si na něco hrajou a tím nejsou ,,NAVONĚNÁ BÍDA '' .Spartu zachrání jedině trenér typu Pospíchal s absolutní pravomocí ,který by z těch frajírků s miliónovýma autama snad něco udělal.Ve všech zápasech co jsem teď zhlédl mě zarazilo jedno:všichni soupeři měli zvládnutý přechod do útočné fáze daleko lépe než naše mužstva.Tady nám jasně ujel vlak,který se samozřejmě promítá a bude ještě výrazněji promítat do reprezentace.To je podle mého jasné nepochopení moderního fotbalu,ale tohle už by měli trenéři hustit do žáků a hlavně v dorosteneckém věku by to už každé mužstvo mělo mít vžité. Docela jsem po těchto zápasech začal přehodnocovat svůj názor na zabudování odchovanců .Včera v Rize bylo 5 hráčů ,které bych klidně do Slávie přivedl(myslím to samozřejmě obrazně) a takových hráčů určitě běhá po všech možných ligách spousty.Přemýšlel jsem totiž nad tím, že český hráč(vyjímky samozřejmě jsou) není moc dobrý hráč pro evropský fotbal.Vidím to asi moc černě ,ale nějak jsem se ktomu dopracoval.Pro Slávii bych z tohoto mého úsudku našel jednu cestu a to takovou,že by se měla ohlížet také jinde než jenom v Čechách a na Slovensku a okysličovat kádry již od dorostenců a nebát se zařazovat hráče i z exotičtějších států.Momentálně práce tohoto typu začíná mít ovoce v Teplicích

      • Re: Český fotbal míří do p....

        janko (přítel SN)     před 11 lety 26.07.2013 11:31 |  
        0 0

        Razítko a podpis. Naprostý souhlas.

      • Re: Český fotbal míří do p....

        Kornovo     před 11 lety 26.07.2013 12:19 |  
        0 0

        no jo,to je sice pekne,ale co pomuze slavii?svecena voda?

      • Re: Český fotbal míří do p....

        Barra     před 11 lety 26.07.2013 12:54 |  
        0 0

        Souhlas, Jarodo. Jen k porovnání, malý (dalo by se říct vesnický) klub OHL hraje od 2011 v první belgické lize. Je to malý klub, s pořadovým číslem 6.142, první sezónu v lize na 14 místě z 16, minulou na 10.

        Včera oznámili příchod bulharského obránce internacionála (12 x) Ivana Bandalovskiho, 26 let, který poslední 3 sezóny hrál za CSKA Sofia. CSKA má finanční problémy a je před krachem, nechali Bandalovskího volně odejít, i když ještě měl smlouvu.

        Před týdnem posílil OHL další obránce, Švéd Tom Petterson (23 let, 5 zápasů U21), který hostuje z Atvidabergs. OHL má opci.

        Dále hrají za OHL obránce Brazilec Robson (20 let), další obránce Subašić z Bosny (25 let, 10x U21, 3x národní), záložníci Karuru ze Zimbabwe (24 let, 10x národní), Douglas (Brazilie, 24 let), Gíslason (Island, 33 let, 33x národní mužstvo), Haidara (Guinea, 18 let), a útočník Sawaneh (Gambia, 27 let, minulou sezónu 32 zápasů, 19 branek).

        Všichni hráči přišli do OHL zdarma. Jinak má OHL rozpočet ve výši 6 mil EUR (150 mil Kč), druhý nejnižší v lize. Ne že by Slavia potřebovala 9 cizinců jako výše jmenování, ale je například Sawaneh, který už 9 let hraje v Evropě (za Lech Poznan, následně za belgické kluby, od 2012 za OHL) nebyl nějaký divoký a neznámý nákup. 19 branek, slušná bilance.

  7. Tak už rozhodněme...

    Petr9608     před 11 lety 26.07.2013 05:48 |  
    0 0

    Ty naše pohárový týmy tak dobře nehrajou, ne? Nebo jo? Sotva! V tom případě, ale na ně snad máme. Pan spojka mne (a věřim, že nejen mne) neuvěřitelně vytáčí těma poraženeckejma kecama. Sakra práce, Liberec těžkej zápas za sebou, ještě těžší před sebou. Betónovat jako FCB ale doma určitě nebude. Tak se do toho opřít. Na jaře 2011 jsme si taky mysleli, jak dáme doma v prvním jarnim kole Brno. Taky jsme prohrávali a taky jsme stihli už jen vyrovnat na 1:1. A další kolo jsme jeli do Liberce a víte, jak to dopadlo. Ať je jediný rozdíl v tom, že tentokrát ještě nezvítězíme i v hokeji, jako tenkrát. :-)))

    • Re: Tak už rozhodněme...

      bongor     před 11 lety 26.07.2013 07:33 |  
      0 0

      Ten Vácha to tam skvěle rozložil.Byl to vynikající nápad,nenápadně ho tam šoupnout.Kdo to vymyslel,palec nahoru.Ne,dva palce!

      • Re: Tak už rozhodněme...

        Barra     před 11 lety 26.07.2013 11:31 |  
        0 0

        Ahoj Bongore, jinak ale musíme přiznat, že Vácha vypadá stylově s jeho módním účesem, v rudém dresu s 3 zlatými hvězdičkami na hrudi a s kopačkami Nike Hypervenom, které nosí vedle Váchy jen hvězdy jako Neymar, Zlatan Ibrahimovic, Robert Lewandowski a Gonzalo Higuaín. Jestli Sparta ještě vybuchne za 48 hod proti Jablonci, bude celkem veselo na Letné.

        • Re: Tak už rozhodněme...

          janko (přítel SN)     před 11 lety 26.07.2013 11:33 |  
          0 0

          A to se klidně může stát...

          • Re: Tak už rozhodněme...

            Kornovo     před 11 lety 26.07.2013 12:21 |  
            0 0

            myslite,ze vykopnou lavicku?

            • Re: Tak už rozhodněme...

              Markus     před 11 lety 26.07.2013 15:16 |  
              0 0

              No .. celou :)

  8. Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

    klimi     před 11 lety 26.07.2013 08:30 |  
    0 0

    Otázka ke všem "honičům koeficientu":

    Dovedete si představit, že by nám Sparta fandila v Evropě, abychom udělali body do koeficientu? Nebuďte naivní.

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      utrzeny_ze_retezu     před 11 lety 26.07.2013 10:15 |  
      0 0

      Ty si přáli i zánik Slavie, stejně jako dementní baníkovci

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      brotheus     před 11 lety 26.07.2013 11:24 |  
      0 0

      To me ale vubec nezajima. Ze spartani nevidej dal nez na konec svyho nosu, znamena, ze takovy musime bejt i my? Tuhle malost maj Cesi snad geneticky zakodovanou.

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        jarodo57     před 11 lety 26.07.2013 11:44 |  
        0 0

        To není národnostní otázka a česká malost,ale především klubismus a tak to je ve všech zemích kde rivalita je nade vše.Myslím si,že je to takhle i u Realu s Barcou,Interem s AC,Celticem s Rangers,MU s MC atd.Nemusíš se nad tím nijak zvlášť pohoršovat.

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          Kornovo     před 11 lety 26.07.2013 12:31 |  
          0 0

          to je tezko rict,ale nemyslim si to.i ten real kdyz z ligy mistru vypadne,tak ne ze by barcelone vylozene fandil,ale urcite si preji jeji postup.jde o obraz narodniho fotbalu jako takoveho,brotheus to napsal celkem dobre

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            quelhar (admin)     před 11 lety 26.07.2013 12:34 |  
            0 0

            Ani na okamzik neverim, ze si fanousci Realu preji, aby Barca vyhravala trofeje, kdyz oni vypadnou :o)

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            janko (přítel SN)     před 11 lety 26.07.2013 12:38 |  
            0 0

            Sorry ale jsi naivní....

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            mirros     před 11 lety 26.07.2013 13:48 |  
            0 0

            kornovo, ty jsi asi nikdy nebyl ve Španělsku a nebavil se s fandama..jinak by jsi nemohl napsat takovou blbost...

            • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

              Kornovo     před 11 lety 26.07.2013 14:52 |  
              0 0

              ne,nebyl ani nebavil.ja mel dycky za to,ze uhlavni nepritel realu jsou matracari.tenhle primer mi nevysel,ale treba anglicke kluby si snad fandi,ne?kdyz jsou v semifinale ligy mistru 3 spanelske tymy a man. untd.,tak cele ostrovy fandi united.asi az na fanousky city nejspis.ale ja jsem psal tezko rict,takze nevim proc me tak kamenujete

              • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

                ortevor     před 11 lety 26.07.2013 16:38 |  
                0 0

                pises nesmysly, rivalita je vsude ve svete..prece fanousci Glasgow fandi souperi co hraje proti Rangers, to samy kluby v Manchesteru, treba i v Izraeli kdyz tam prijela hrat loni Plzen, tak fanousci co fandili jinejm tymum ji fandili proti Izraelcum....proste je to normalni vec, kdo je klubista tak zaroven proste ma zakadovany nepratele, kterym vetsina z nich nemuze prat za kazdou cenu, a tak fandi proti nim...

                kdyz budes trochu cestovat tak na vetsine kontinentu bezna vec, v Africe nebo Jizni Americe to samy..

              • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

                Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 26.07.2013 18:13 |  
                0 0

                Jsi tak mimo jako jsi asi nikdy nebyl. Fans Chelsea Arsenalu Citizens a dalších nikdy ManU fandit v pohárech nebudou ani kdyby proti němu stálo celý Německo :) a to samozřejmě platí vzájemě. Fans Madridu každý neúspěch Barcy v Evropě oslavují a podobně je to v itálii mezi Milánskými nebo Římskými klubu. Jsou to prostě evropské KLUBOVÉ soutěže. (ve Španělsku je to tak daleko, že sklaní fans Madridu nefandili repre protože tam bylo víc hráčů Barcy než Realu - nebo to bylo obráceně už si to nepamatuju . )

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 26.07.2013 14:05 |  
            0 0

            No, promiň, ale tohle je fakt nesmysl, co píšeš...
            Myslím, že kvůli tomu, abys zjistil, na jak velkém omylu jsi, ani nemusíš jezdit do světa - pokud vládneš jiným jazykem než češtinou, zkus použít Google a podívat se na cizí fans stránky.

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            th     před 11 lety 26.07.2013 17:32 |  
            0 0

            Sorry, ale moc žereš kecy Čapounovi a jiným rudým agitátorům.

  9. Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

    Dobi     před 11 lety 26.07.2013 10:22 |  
    0 0

    Přátelé, je to článek o Hubovi, budiž mu čest a sláva!!! Je několik kritérií asi různého dnoty, ale ve slušnosti, poctivosti, obětavosti a skromnosti by (vlastně stále je) na jedničku!!!

    A protože to je nejaktuálnější diskuse, odnesl jeho článek i naše dojmy ze zlatého Švédska! Aspoň bude klid od těch keců - před odletem, rádobymoudré brepty toho nesympatického zombieho Čapka... Když se chystali v roce 1969 Američané poprvé na Měsíc, tak snad nebylo tolik publicity jako před odletem Sparty do Göteborgu! A dnes ráno? Strohá zprávička, ani ten gól nám nedopřála slavná ČT vychutnat...Liberec - hodně odřený hřbet, ale postup, Plzeň si to pokazila tím vyloučením, ale asi jsme je na jaře naučili, jak se statečně a obětavě hraje v 10 na vítězství! Já jsem byl na návštěvě u své učitelky ze ZDŠ (slaví letos 80, manžel 90) a málem jsem na to zapomněl. Pustím si po návratu teletext a zírám... Lidsky je mi ale líto Lavičky, to je podle mne slušný člověk (i když tam má toho rapla Hřebíků). Asi se neví, že je měla při přestupu se Strakou z ČB (lavička byl Plasy -> Plzeň) téměř zajištěné Slavia. Ale zasáhl trenér Ježek, který jim dal nůž na krk, že když nepůjdou do Sparty, loučí se s reprezentacemi...
    Ale ve spotřebě gelu a tetovacích barev je už Sparta vítězem evropských lig....

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      Jiri1     před 11 lety 26.07.2013 11:46 |  
      0 0

      Vokrikovat Vas nebudu,jako Slavista asi musim chapat Vase nazory, ale s nekterymi vypady nemuzu souhlasit.
      Hraci na Sparte jsou po letech normalni, zadne frajeriny , zadne vystrelky, slusne chovani, prirovnal bych to ke generaci Sucheho, Necida , jiste, ze stejne jako nasi treba Kores je nemusi, oni nas asi NEMUSI, ale to celkem musim pochopit, protoze jde o rivalitu beznou pro takto historicky postavene kluby.
      Problem Sparty vidim spis ve vstazich mladsich a starsich hracu, z nichz jedni uznavaji Hrebika a druzi ho nemusi. Vita Lavicka nema a nemel v lete jednoduchou pozici , byl tlacen k redukci starsich hracu, ktere si uhajil, ale samozrejme se to promitlo i na mysleni a vykonech hracu a bohuzel to tvrde promluvilo i do poharu, bez jednotne vule lze tezko vyhravat.
      Majitel Sparty asi vyvodi z tehle veci nejake zavery , necekam nutne okamzite pohyb v kadru ani odvolavani treneru , ale spis financni postihy a redukci kadru tj ne 29 hracu , ale vyrazne mene,.
      Pro nas z toho plyne jedno velke pouceni, v tymu musi byt pohoda , hraci musi tahnout za jeden provaz, nesmi prodavat zapasy, nesmi den pred utkanim sedet v baru a nektera zraneni vydavat napr. za praci na zahrade a pod.

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        Dobi     před 11 lety 26.07.2013 12:01 |  
        0 0

        Připadá mi to, pane Jiří1, jako když mluvíme jeden o voze a druhý o koze. Já jsem nic neřekl proti panu Lavičkovi spíš naopak. To, že je pan Hřebík tak trochu rapl, který ale fotbalem žije, jsme poznali i ve Slavii. A to tetování a gelování - jen jseem poidotkl, že se hráči na to soustřeďují více asi než na herní přípravu. Takže nikde jsem nemluvil o neslušném chování...
        A ta rivalita? Já vzpomínám na éru pana Růžka a Vosky a na snahy o heslo - na hřišti soupeři, mimo ně přátelé!!! A k tomu má pan Křetínský a řada diskutujících dnes žel daleko!!! A za ta léta to pak nebyla běžná rivalita, to zákulisí a otevřené zázemí pro ně bylo až moc cítit. Pavlín Jirků, Košťál a další... Včetně TV a hlavně neobjektivního pana Čapka!!!

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        bongor     před 11 lety 26.07.2013 21:40 |  
        0 0

        Přečti si Jirko,jak hodnotí Kadlece jeho spoluhráči,že by měl být skromnější a nemít o sobě tak vysoké mínění a to je z těch rudých mlaďochů ten nejschopnější.Chování mezi fandy dvou eS,já je určitě nemusím,ale třeba u nás ve vesnici je jeden opravdu kovanej.Bavíme se spolu úplně normálně,šprajcujeme se někdy až moc,ale kdykoliv
        přepneme a bavíme se jako normální lidé,bez nenávisti a posměchu.
        Jó,vlastně se ho ještě dnes musím zeptat,kolik to včera v tom Goteborgu vyhráli a kdo dával góly.Nedíval jsem se,nic o té ostudě nevím.

  10. Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

    tolsimir     před 11 lety 26.07.2013 11:39 |  
    0 0

    Jen tak mimochodem jsem koukl na Rajnochuv twitter a precteni jeho tweetu, komentujicich vcerejsi vystoupeni Sparty, ho tu zase nechci o neco vic..

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      klimi     před 11 lety 26.07.2013 11:58 |  
      0 0

      Prosím o citaci. Děkuji

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        tolsimir     před 11 lety 26.07.2013 12:01 |  
        0 0

        https://twitter.com/RajnochJ33

        Neni to nic skandalniho, ale jasne mi z toho vyplyva jeho naklonnost ke sparte. Jinak by asi tezko vcerejsi vybuch komentoval hned 5 ruznymi nastvanymi zpravami

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          quelhar (admin)     před 11 lety 26.07.2013 12:05 |  
          0 0

          Vetsina z nich je ovsem antihrebikovska vic nez cokoli jineho...

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        RaDDa521     před 11 lety 26.07.2013 12:05 |  
        0 0

        Rajnoch Jan @RajnochJ33 11h
        Hrebik ven!!!

        Rajnoch Jan @RajnochJ33 11h
        Sparte reznou Hrebiky a je to skoda... Vita Lavicka forever....!

        Rajnoch Jan @RajnochJ33 11h
        Respekt pred Vitou Lavickou, ale pokud bude ovlivnovan tou "company" co ve Sparte je, nic se dal nepohne...!!!

        Rajnoch Jan @RajnochJ33 11h
        Vsechno je o penezich a ne o Sparte, ne o hracich a uz vubec ne o fanuscich... To je fotbal v Cesku.....!!!

        Rajnoch Jan @RajnochJ33 11h
        A tady to vidite... Vita Lavicka je Pan trener a Pan clovek, ale nema sanci neco udelat kdyz ho ridi nekdo jiny.....!!!!

        případné odpovědi na jeho tweery si můžeš přečíst tady https://twitter.com/RajnochJ33 mělo by to jít i když nemáš na Twitteru účet

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          Kornovo     před 11 lety 26.07.2013 12:36 |  
          0 0

          to je taky dobry komediant.vzdyt ho hrebik nikdy netrenoval co pamatuju,tak proc o tom tlacha.to spis jsou nazory matejovskeho,ne

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          Betynka58     před 11 lety 26.07.2013 13:08 |  
          0 0

          Po přečtení těch jeho komentářů se mi jen potvrdilo, co jsem měl v sobě už dřív - pro mne je Rajnoch ve Slavii osoba nežádoucí.

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            jarodo57     před 11 lety 26.07.2013 14:01 |  
            0 0

            Já jen nechápu,že jste zde vůbec uvažovali ,že by nějaký Rajnoch by k nám mohl jít.To těch neúspěšných hráčů z ciziny už nebylo dost?A k tomu jeho charakter kdy mu každý mazal med okolo huby,že je to repre stoper a já nevím a on si myslel kdo ví co není za mistra a podívejte jak dopadl. Co tam předvedl ? Kdyby byl tak výborný jak z něho všichni dělali tak tam bez problémů hraje.Já jsem to napsal o něco výše a dává mi zapravdu Barra a přidává příklad z Belgie.Tímhle směrem bysme se měli ubírat abysme neztratili úplně evropu .Naši hráči potřebují konkurenci,ale jinou než z našich hráčů a vykoplých starších hráčů,kteří se neuplatnili v cizině.Já jsem četl soupisky několika maď. klubů ty jsou prošpikovány jihoameričany,portugalci,španěly,afričany a hráči bývalé Jugoslávie.Třeba to také nejsou nijací borci ,ale většina z nich je v základech a určitě tu hru tam oživují.Hacken porazil Spartu díky dvěma černochům atd.Jsem zvědavý dnes na Teplice v základu nastoupí hned 5 cizinců a z toho Ljevakovič,Mahmutovič a na jaře už i Litzingy byli oporami.Jen s tím chci naznačit ač velký zastánce uplatňování svých odchovanců to, že by se mělo uvažovat o získávání posil z ciziny protože naši hráči jsou rozmazlený a nemají ani takovou kvalitu.

            • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

              jarodo57     před 11 lety 26.07.2013 14:10 |  
              0 0

              Ještě k mému komentáři příklad.Dostál.Všichni dobře víme ,že ten kluk ač na hřišti nechá duši tak na ten ligový fotbal má jen s pomocí boží(možná i pomocí někoho jiného) ,ale v případě hraní nějakého poháru si ho nedovedu představit. A myslíte si,že by se nenašel v celé Evropě jeden jediný hráč bez smlouvy, který by byl lepší?A takových případů by se v našem Áčku našlo víc i když tenhle je asi nejvýraznější.

              • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

                Markus     před 11 lety 26.07.2013 14:36 |  
                0 0

                Strategie jsou možné různé, klíčové je umět je dlouhodobě uplatňovat a mít disciplínu neměnit. Nevidím velký rozdíl mezi hráči fotbalového klubu a klíčovými zaměstnanci ve firmách, i zde je možné vychovávat si vlastní lidi nejlépe nalezené ještě v dobách studia nebo naopak udělat přísný dlouhý náborový proces. Dobrotu ale nebude dělat to kombinovat, příchod konkurence zvenčí může krátkodobě tým posílit, ale také může pěkně demotivovat juniornější jedince ve snaze na sobě makat i srazí loajálnost. Vzhledem k výtečnému systému výchovy mladých hráčů ve Slavii jsem jednoznačně pro preferenci vlastních hráčů a doplňování kádru zvenčí jen v opravdu nutných případech. Trpělivost :)

              • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

                quelhar (admin)     před 11 lety 26.07.2013 15:36 |  
                0 0

                Naposled, kdyz hral dostal soutezni zapas proti tymu evropske kvality, tak si proti nemu doslova ani nekopli reprezentanti Duris a Rajtoral :o)

                • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

                  jarodo57     před 11 lety 26.07.2013 18:08 |  
                  0 0

                  To máš pravdu.Ale jestli Plzeň je stále ještě tým evrop.úrovně se přesvědčíme v následujících týdnech.

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            bongor     před 11 lety 26.07.2013 21:29 |  
            0 0

            Já mám taky ten názor.K nám ho nebrat.To není bývalej rudoch,to je rudoch se vším všudy i s totemem a válečnou sekyrou.

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          ortevor     před 11 lety 26.07.2013 16:44 |  
          0 0

          mne to nevadi ze se takhle vyjadril, prijde mi ze aspon jako jeden z mala se neboji rict vlastni nazor, myslim si o Hrebikovi to samy..i kdyz to neni samosebou jenom v nem, to jak ho Sport a dalsi medialni mrtky adorujou to je neco neskutecnyho...takze kdyz se k tomu Rajnoch vyjadri, proc ne...

          a stale bych ho v SKS rad videl...kdyby za nas hral, by mohl na twitteru psat narazky na spartanskou lavicku jeste casteji :))

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            Betynka58     před 11 lety 26.07.2013 21:02 |  
            0 0

            Tak v názoru na pana Hřebíka se s Tebou rozcházím, považuji ho stále za jednoho z největších (ne-li největšího) odborníka na fotbal u nás. Má jen dva nedostatky - tím prvním je jeho cholerická povaha (každý jsme holt nějaký) a tím druhým to, že před půldruhým rokem přijal nabídku Křetínského na návrat do Sparty, přitom musel předpokládat, jaká nenávistná atmosféra se mezi těmi debilními sparťanskými fanoušky proti němu zase vytvoří. Jsem přesvědčen, že kdyby tehdy místo do Sparty šel do Slavie, byli bychom asi dnes někde jinde a i on sám by byl rozhodně šťastnější. Takhle se stává oblíbeným hromosvodem všech sparťanských neúspěchů, přitom jsem si nevšiml, že by mu v loňské sezóně při úspěšném tažení Sparty Evropskou ligou někdo dával sebemenší zásluhy.

            • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

              ortevor     před 11 lety 27.07.2013 08:49 |  
              0 0

              2 Betynka - jo, to mas pravdu, i kdyz jsem napsal ze podle mne je precenovanej a nemusim ho, porad bych ho radsi videl v SKS radeji nez Drzmiska :)
              a je fakt ze kdyby Hrebik bejval sel do SKS, Plzne, Liberce nebo kamkoliv jinam, mel by klid...ve Sparte ho stejne nakonec dost mozna zas odstavej na natlak fanousku, bude to zajimavy co se tam bude dal dit kdyz jeste parkrat rupnou...

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            bongor     před 11 lety 26.07.2013 21:25 |  
            0 0

            Z Rajnocha ale čouhá jako sláma z bot nezřízená touha,aby si ho všimli a koupili ho.Siegl s Frýdkem mají zase přesně ty cancy,které zabraňují rumunovi,aby se dostal někam výš,chybí mu totiž troška pokory,bez které se nedá udělat něco skutečně výjímečného.
            Hřebík je jejich štěstí,bez něj by se plácali někde uprostřed tabulky,přesně tam,kde se nyní motáme my.Ale ty tajemné řečičky o tom ,co tam Hřebík tvoří za zázrak,že to nikdo neví,ale že všichni uvidíme.Jsou to bláboly k smíchu,přání je tam otcem myšlenky a zase
            je to jeden z důvodů,proč se jim hned tak něco pořádného nemůže podařit.Lavička je určitě muž na svém místě.Křetínský je nevyléčitelný snílek a rozdává miliardy na požádání,vsadím se,že se mu za zády všichni bolševici posmívají,jakou kavku chytili.Jenže ono se to rozdává,když se k něčemu dostaneš ani nevíš jak.Jenže my bychom si určitě zasloužili se o tom něco dozvědět.Asi by se nám protočily panenky.

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        jarodo57     před 11 lety 26.07.2013 14:37 |  
        0 0

        Tolsimir to sem napsal už v 11,39 a oni s tím vyrazili ve 12,15 .Takže zřejmě opravdu kopírují.

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          quelhar (admin)     před 11 lety 26.07.2013 14:43 |  
          0 0

          To je nesmysl, vzdyt s Rajnochem diskutovali pres Twitter i sami redaktori Sportu a rozhodne nemuseli chodit do diskuze na SN, aby se to docetli... :o)

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 26.07.2013 14:46 |  
            0 0

            Jasný... :-) Ale jejich občasné "zákulisní" úvahy se někdy informacím ze zdejší diskuse skutečně podobají jako vejce vejci... :-)

            • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

              quelhar (admin)     před 11 lety 26.07.2013 14:49 |  
              0 0

              Nerikam, ze sem vubec nechodi a nekdy se neinspiruji, ale zrovna v tomto pripade bychom si fakt az prilis fandili :o)

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        Markus     před 11 lety 26.07.2013 14:54 |  
        0 0

        Kdo chce kam ... Signálů o špatném stavu týmu měla Sparta v poslední době dost, ale ignorovala je, vymlouvala se na všechno možné, taškář akorát vyráběl aféry, tak musel přijít až tento těžký knockout. Bude zajímavé sledovat, jak chtějí zároveň zároveň šetřit, udržet klíčové hráče v týmu bez pohárů a ještě udržet sponzory. Tohle má už hodně křehké základy a jak se jedno patro prolomí, další to těžko udrží ...

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          bongor     před 11 lety 26.07.2013 22:08 |  
          0 0

          Jenže to je právě ta jejich sebereflexe.veskrze vůbec žádná.Jásáme nad Jihlavou,jásáme,jásáme ,až se docela ujásáme.

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      Markus     před 11 lety 26.07.2013 15:13 |  
      0 0

      Jirka Vávra?

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      Borris     před 11 lety 26.07.2013 15:24 |  
      0 0

      těžkou soudit, ta fotka je poměrně malá, potřeboval bych ji vidět trošku ve větším provedení.

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      Oja     před 11 lety 26.07.2013 15:30 |  
      0 0

      Jindráček?

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        lassiter     před 11 lety 26.07.2013 15:53 |  
        0 0

        ano

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      Alanor (admin)     před 11 lety 26.07.2013 17:55 |  
      0 0

      Taky jsem na to valil oči. S takovými Boleslav úspěšná nebude, což je jen dobře pro nás.

      Jinak Kaufmanovi vydrželo zdraví přesně jeden zápas a 20 minut druhého. :)

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        ortevor     před 11 lety 26.07.2013 18:11 |  
        0 0

        zajimala by mne statistika Kaufmana po navratu z Norska do ligy, kolik zapasu u nej pripada zraneni, hadam ze vic jak 10 zpasu v rade nikde neodehral...

  11. Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

    Borris     před 11 lety 26.07.2013 17:47 |  
    0 0

    Jak jsem dnes četl různé články a diskuse, tak je docela srandovní jak všichni rumuni svorně vidí za tím výbuchem Hřebíka :-D mám dojem že už z něj začínají mít komplex :-D a všecko co se jim tam podělá, tak za to může jedině Hřebík. Až tam skončí, tak se o všech dalších jejich průserech bude říkat, že to jsou ještě stále následky Hřebíkova působení :-D prostě komedianti. Lavička má velkou kliku že je tak oblíbený, jiný trenér na jeho místě už by dostával masáž jako prase. Ale co, jen ať se vydusej ve vlastní šťavě :-)

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      jarodo57     před 11 lety 26.07.2013 18:04 |  
      0 0

      To jo . Stačí jedna poznámka na faceboku frustrovanýho fotbalisty a všichni jsou jak ovce.

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      Nosorozec     před 11 lety 26.07.2013 22:13 |  
      0 0

      Dřív za to mohl Chovanec, teď za to může Hřebík. :) Myslim si, že by si rudoši místo těchhle blbostí měli uvědomit, že k týmum evropských kvalit maj blízko asi jako Grónsko k tropickýmu ráji. :)

  12. Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

    quelhar (admin)     před 11 lety 26.07.2013 20:18 |  
    0 0

    Byl jsem se mrknout na CEE Cupu na zápas proti Sarajevu. Výsledek 2:0 (0:0) odpovídá dění na hřišti, slávisté byli lepší a vyhráli zaslouženě. Bohužel jsem neměl zápis a některé hráče (ještě :o)) nepoznám. Líbil se mi náš brankář, stoper č. 7, který byl především v první půli hodně kreativní a často vyvážel míč dopředu a zapojoval se do útočné fáze. Zaujali mě i Vavrouš a Batka, ve druhé půli potom především Sodoma, který vstřelil i první gól a dále pravý bek Kadavý. Zápas se nepovedl sudím, kteří měli několik hodně zvláštních rozhodnutí a přispěli k tomu, že byl zápas vyrovnanější, než by byl normálně.

    V hledišti byla hodně silná sestava - Držmíšek, Petrouš, Kisel, Šmejkal, trenér repre U19 Koubek, zástupci komunikace a marketingu a pozor, už na druhém zápase v přípravě jsem viděl našeho exředitele Petra Doležala.

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      quelhar (admin)     před 11 lety 26.07.2013 21:21 |  
      0 0

      Update: Brankář Soukup, stoper č. 7 byl Souček.

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 26.07.2013 21:50 |  
      0 0

      Ze by přišel vrátit nějaký peníze....

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      Nosorozec     před 11 lety 26.07.2013 22:14 |  
      0 0

      Doležal se chodí dívat na náš dorost, protože pouze u něj se vyplňuje jeho proroctví z roku 2009, že nastává éra Slavie. :)

  13. Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 26.07.2013 22:20 |  
    0 0

    Nepřijde vám málo mít v Juniorce pouze 3 stopery, z toho jednoho který je zraněný. Teď tam máme k dispozici jenom Zákostelského a Čepeláka.

    Jinak ten Paprčiak dal loni ve 3. lize v 28 zápasech 17 gólů. To není špatný, v Žižkově mu to určitě prospěje.

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      Nosorozec     před 11 lety 26.07.2013 22:40 |  
      0 0

      mě hlavně překvapilo, že se neudržel v kádru juniorky Červený. Přišlo mi, že přípravný zápasy zvládal docela úspěšně. Nevíte někdo, jestli bude hrát za A dorost, nebo kam vlastně odešel?

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 26.07.2013 22:54 |  
        0 0

        No vzhledem k tomu že je to 94, tak může jít leda tak někam hostovat

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        quelhar (admin)     před 11 lety 26.07.2013 23:02 |  
        0 0

        Myslim, ze Prosek, Peterka a Poberezsky vypadali o trosku lepe. Navic na post krajnich utocniku dost mozna prijdou chodit hraci z acka, napriklad Bazal. Uvidime, kde se hraci, kteri se do kadru juniorky nevesli, objevi. Cekal bych nektere z prazskych (+ okoli) diviznich tymu.

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          Nosorozec     před 11 lety 26.07.2013 23:48 |  
          0 0

          tak možná Admira

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      klimi     před 11 lety 27.07.2013 07:55 |  
      0 0

      Přesně tak, nechápu, proč nepokračuje dále Hudeczek, určitě se tam zase budou dělat nějaký posuny jako např. Salašovič na stopera apod.

  14. Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

    Petr9608     před 11 lety 27.07.2013 06:40 |  
    0 0

    BTW: Co říkáte na Příbram? Člověk si myslel, že kouzlo tataráku bude v nový sezóně už ta tam, budou na sestup a oni se takhle rvou s Bolkou a následně i Plzní. Asi málokdo si myslel, že v PB bude 6-gólová přestřelka. Kdyby jim v tý 45+1 nefoukli pencli, tak ten druhej pol. moh bejt ještě zajímavější...

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      Alanor (admin)     před 11 lety 27.07.2013 10:09 |  
      0 0

      Tak pencle byla úplně jasná. Jinak jsem ale Příbramí překvapen, nečekal jsem, že bude hrát tak dobře. Tím spíš, když u nás hrál Straka připosraný fotbal s cílem neinkasovat.

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        Betynka58     před 11 lety 27.07.2013 10:49 |  
        0 0

        Ono se taky asi úplně jinak pracuje tam, kde ho přijali tak trochu za svého, než ve Slavii, kde musel od začátku bojovat s nevolí vlastních fanoušků. Tím se Straky v žádném případě nechci zastávat, ale tak to asi je, že v dusném prostředí jsou většinou trenéři opatrnější.

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          Markus     před 11 lety 27.07.2013 11:31 |  
          0 0

          Já se ho klidně zastanu, patří mezi těch pár málo sparťanů, kteří by mi na palubě naší lodi nevadili. Pokud jde o fanoušky, těžko se jim zavděčit, s každým úspěchem budou chtít více a více, teď už víme, jakými problémy se Slavia musela prodírat. Buďme rádi po dlouhé době za sezonu, kdy už nás netíží závazky z minulosti a můžeme naplno pracovat s tím co máme. Zítřek hodně napoví, očekávám vyhecovaný pěkný bojovný zápas.

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            Maeden (přítel SN)     před 11 lety 27.07.2013 12:00 |  
            0 1

            Tak mně vadil silně a naštěstí jsem nebyl sám. Horší než tenhle prostitut už by byl snad jen zloděj Řepka, naopak mi nevadí Kisel, Juhar, nevadil by mi ani Lavička, M. Hašek...

            • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

              Kornovo     před 11 lety 27.07.2013 14:41 |  
              0 0

              taky mi vadil.ale aspon vyrkl pamatnou hlasku,ze prazska es se neodmitaji.to byl aspon svetly bod

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      Khadgar     před 11 lety 27.07.2013 12:05 |  
      0 0

      V Příbrami není pod takovým tlakem. Může si dovolit ofenzivní styl, protože s prohrou se silnějším soupeřem se víceméně počítá. Prostě může jen překvapit. Kdežto ve Slavii jsou očekávání a nároky úplně jiné. Takže bych to vůbec nepřeceňoval.

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      bongor     před 11 lety 27.07.2013 11:28 |  
      0 0

      To je taky jediná věc,která jim skutečně nechybí.Zato my se zcela srovnatelným kádrem si moc nevěříme.To je právě ten rozdíl v mentalitě obou fanouškovských táborů.My se necháme přesvědčit
      novinářskými tlachaly o neomylnosti průměrných,o tom už tady píšu delší dobu a jak je vidět,odhadnul jsem to správně.Teď je na řadě blábol číslo dvě,titul do správných rukou.Ježíš marjá,nechte už je taky jednou ten titul vyhrát,nebo se zblázněj a my s nima.Tady jde o jejich zdraví.

  15. Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

    Borris     před 11 lety 27.07.2013 11:09 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-evropske-pohary-evropska-liga/177253/rajnoch-hrebika-uznavam-ale-tym-by-mel-mit-v-kompetenci-lavicka.html Musím říct že Rajnocha jsem si u nás strašně moc přál a sami to víte že jsem se tu o tom hodně krát zmiňoval. Ale po přečtení tohodle rozhovoru už u nás snad Rajnocha ani nechci vidět. Z toho jeho kňourání nad vypadnutím Sparty je mi na blití. Obzvláště to pak pocukroval větou "Pamatuji si na dobu, kdy jsem Sieglovi s Lokvencem na Letné podával balony. To byla Sparta železná, neporazitelná. Moc bych si přál, ať se ta doba vrátí. Chtěl bych to zažít.“ No jo no jasně že byli neporazitelný s Ivánkem v zádech. Zdá se že vypadnutí rumunů ho žere víc než to, že stále nemá angažmá. Místo toho aby sháněl angažmá, nemá nic lepšího na práci než ronit slzy za rumuny.

    Samozřejmě i nadále je nutností příchod stopera, ale Rajnocha už nebrat. Ten má očividně hlavu na toaLetný a slzí doma u Twitteru nad jejich vypadnutím. Radši uvidím ve Slávce stopera který třeba bude o něco méně kvalitní než Rajnoch, ale který za Slavii na hřišti odevzdá maximum a opravdu bude chtít hrát za Slavii.

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      bongor     před 11 lety 27.07.2013 11:34 |  
      0 0

      Přesně tak Borrisi,já už ve stejném duchu píšu výše.Toho blba v našem mančaftu bych vidět nechtěl.On mě navíc nikdy příliš nezaujal ani jako fotbalista,taková leklá ryba.Pane Křetínský,prosím vás kupte si ho až budete v srpnu točit kádrem,klidně vám na něj přidám stovku.Ne to je moc,ale dvacku bych moh postrádat.
      Ale horší věc je předpokládaná sestava na Libe,to mě snad jebne.
      Na hrotu zase Škodovka.

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        Borris     před 11 lety 27.07.2013 12:02 |  
        0 0

        Však mě taky přijde jak kdyby se tím rozhovorem rumunům nabízel. Jak se tam furt zmiňuje že jim chybí zkušený hráči a jak jim furt podlejzá... No hrůza. To zas mě se jako fotbalista Rajnoch vždycky líbil to nebudu zastírat. Ale za tyhle sparťanský už ho u nás taky nechci. Co se týče přepokládané sestavy na Libe tak ten Škoda mě tam taky malinko děsí. Ale utěšuju se tím, že Mirros tu někdy nedávno psal, že by měl být v Liberci v základu Škutka. Tak snad měl pravdu.

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          mirros     před 11 lety 27.07.2013 17:42 |  
          0 0

          nebo Fenin...každopádně bude změna..

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            Borris     před 11 lety 27.07.2013 21:24 |  
            0 0

            Ani Féňa by mi nevadil, hlavně že bude změna

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        Nosorozec     před 11 lety 27.07.2013 12:08 |  
        0 0

        předpokládaná sestava je taková, jakou předpokládají novináři. Ale trenér může překvapit a udělat nějakou změnu. :)

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        klimi     před 11 lety 27.07.2013 12:20 |  
        0 0

        Opět se nabízí další paralela:

        První Petroušovo působení, doma trochu rozpačitý zápas s Brnem, který skončil 1:1, kdy jsme opět dotahovali (trefil se myslím Standa). Ten zápas ještě nemohl hrát Pospěch, tudíž jsme hráli prakticky bez útočníka (se vší úctou k tomu, kdo ho hrál, myslím to byl opět Standa...).
        Další zápas jsme hráli v Liberci, kdy už konečně nastoupil útočník. Vyhráli jsme tehdy 2:0, góly dávali Pospěch s Korešem. :)

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      Kornovo     před 11 lety 27.07.2013 14:45 |  
      0 0

      bohuzel nase nazory na hrace nikoho nezajimaji.a petrous jasne rekl,ze rajnocha chce a ze na nej bude cekat

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      bongor     před 11 lety 27.07.2013 12:05 |  
      1 0

      Zase nám nahráli na smeč.To je jejich silná disciplina.

  16. Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 27.07.2013 12:28 |  
    0 0

    Co si myslíte o tom, že jako jediný tým máme dorost U18.
    Když třeba ve Spartě hráči skončí v U17, tak potom přeskočí jeden ročník a jdou přímo do U19, to potom znamená že mají o ročník mladší hráče, jak v U19 (teď 96) tak v juniorce (95).

    • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 27.07.2013 12:32 |  
      0 0

      u nás se spíš dodržují ty ročníky, třeba do juniorky z dorostu přešli jen 94, v U19 zůstali 95 + tam přišlo pár hodně dobrých 96.

      • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

        quelhar (admin)     před 11 lety 27.07.2013 13:22 |  
        0 0

        No, jeden nasledek je ten, ze Sparta v mladezi nic nevyhraje, coz ted pouziva Horst Siegl jako argument proti Hrebikovi v tisku. To ale samozrejme vypovida maximalne o tom, ze Siegl o situaci ve Sparte nic nevi.

        Rozdil je proste v tom, ze Sparta to ma poskladane tak, ze ma becko, pod nim juniorku, pod ni U19 a pod ni U17. Zatimco my mame juniorku (na urovni jejich becka), pod ni U19 (na urovni jejich juniorky) a U18 (na urovni jejich U19).

        Spartanske usporadani je zrejme drazsi, protoze je jiste nakladnejsi zivit B tym v CFL nez U18 v druhe nejvyssi soutezi starsich dorostu. Otazkou je, jak to prospiva samotnym hracum. Hrebik evidentne sazi na to, ze se mladsi hraci otrkaji v silnejsi soutezi, kde sice nebudou vitezit tak casto, ale budou se dle jeho nazoru rychleji a kvalitneji vyvijet. Ja si nejsem jisty, co si o tom myslet.

        Fakt je ten, ze me zklamalo, ze v juniorce nyni neni zadny hrac rocniku 95. Trochu jsem cekal, ze Broz, Prosek (tedy klicovi hraci i pro reprezentaci) nebo treba Sodoma by tam sanci dostat mohli. Ale asi se projevuje to, ze proste juniorka neni nafukovaci a velmi kvalitnich strednich zalozniku mame tolik, ze je doslova prehazujeme vidlemi. Takze do juniorky presli Duga, Verner a uzdraveny Salasovic se da taky pocitat jako novy hrac, takze uz tam neni prostor treba pro Broze. A naopak v U19 uz se zase tvori pretlak prichodem Kodra a Vavrouse, kteri jsou taky alespon v sirsim kadru repre.

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          Tomski     před 11 lety 27.07.2013 13:33 |  
          0 0

          včera mě dostal Siegl po zápase v Příbrami...jak si notoval s Limberským...Siegl je přesně ukázka tý sparťanský nabubřelosti a přitom servility, kvůli který nemám rád Spartu...zlatej Straka, ten se aspoň netváří jak mistr světa...

          • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

            bongor     před 11 lety 27.07.2013 13:37 |  
            0 0

            S tím nemůžu než naprosto souhlasit a to včetně Stračeny,mně kupodivu jako člověk nevadil.

            • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

              Tomski     před 11 lety 27.07.2013 13:48 |  
              0 0

              na Straku mám stejný názor...když byl trener Sparty, tak to bylo zdravý kibicování, ale tyhle ciklý-devadesátkovský rumuni jsou pro mě jak sparťanskej dres na býka...

        • Re: David Hubáček: Slavia mi bude chybět

          bongor     před 11 lety 27.07.2013 13:35 |  
          0 0

          Hlavně aby se z té záplavy vyloupnul někdo skutečně mimořádný,jako byli třeba Necka,nebo Sucháč.