Ženský fotbal

Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

Fotbalistky Slavie mají nového trenéra Antona Mišovce. Dosavadní kouč Jan Bauer přešel k mužské juniorce, kde bude dělat asistenta Danielu Šmejkalovi.

Anton Mišovec již ve Slavii působil jako trenér u žáků v letech 93-97. Poté se přesunul k dorostu v Lázních Bohdaneč, aby o rok později trénoval dorost a muže Pardubic. V sezoně 2000-2001 byl u dorostu v Chrudimi a zároveň působil jako trenér sportovních tříd. V roce 2002 se dostal i k mužům. V sezoně 2002-2003 se stal profesionálním trenérem mládeže Pardubického krajského svazu. Nakonec se v roce 2003 vrátil do Slavie k trénování dorostu a v anketě neprofesionálního sportu získal ocenění trenéra dorostou 2004. Zde působil až do roku 2006. Následovalo angažmá u dorostu Ostravy a krátce i u béčka ve třetí lize. Jeden rok byl jako asistent v Příbrami a s tehdy druholigovým týmem vybojoval postup do první ligy. Dalšími štacemi jsou trenér juniorky Dukla Bánská Bystrica, dorost a béčko Slovácka a naposledy byl u mládeže ve Svitavách.

Rozhovor s novým trenérem přineseme po prvním tréninku, který se uskuteční tuto středu.

Odcházející Jan Bauer v roli hlavního trenéra působil přes dva roky, předtím byl u prvního týmu v roli asistenta. "Dostal jsem nabídku od Daniela Šmejkala na asistenta A dorostu, nakonec si mě vzal do mužské juniorky," prozradil důvod svého přesunu ke klukům.

"Holkám a celému realizačnímu týmu bych chtěl poděkovat za nabyté zkušenosti, spolupráci jak na hřišti i mimo něj, která byla nutným předpokladem pro fungování našeho týmu a celého oddílu ženského fotbalu na Slavii. Chtěl bych našim holkám v mládeži, ženám i trenérům působících u těchto družstev popřát hladký průběh letní přípravy, kvalitní práci, vydařený jak vstup do nadcházející sezony, tak i její celý průběh zakončený tituly nebo i umístěním na předních příčkách, ale hlavně kvalitativní posun hráček jak ve Slavii v tuzemské soutěži, tak na mezinárodní scéně jestli už v evropských pohárech nebo v rámci reprezentačních výběrů," řekl Jan Bauer.

Komentáře (83)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

    spino     před 11 lety 15.07.2013 20:02 |  
    0 0

    A oficiální web opět mlčí.

    • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

      Richi (admin)     před 11 lety 15.07.2013 22:08 |  
      0 0

      Na oficiální web to musím dát já, ale ještě jsem neměl čas ;)

    • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

      Richi (admin)     před 11 lety 15.07.2013 22:19 |  
      0 0

      až už to tam máš :-)

      • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

        spino     před 11 lety 15.07.2013 22:31 |  
        0 0

        Naši admini jsou čím dál línější až to začíná hraničit s nedostatečně vykonávaným pracovním poměrem.

        Realizační týmy, sponzoři, soupisky, informaci o hráčích, tam všude je jen zmatek a bílá místa!

        • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

          Nosorozec     před 11 lety 15.07.2013 23:17 |  
          0 0

          Mě hlavně zaráží, že na oficiálkách stále není kompletní historie zápasů. Od sezony 2009/10 tam pořád nejsou k dispozici sestavy.

          • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

            spino     před 11 lety 15.07.2013 23:40 |  
            0 0

            Ježišmarja z historie tam toho chybí tolik, že bych se nedopočítal. Pro začátek by ale měli dát do pořádku ty statistiky a profily hráčů. To je vážně příšerné.

  2. Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

    dubas     před 11 lety 15.07.2013 23:49 |  
    0 0

    Letos už musí ty naše holky ty rudý ......... dostat.

  3. Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

    no-nick     před 11 lety 16.07.2013 07:51 |  
    0 0

    So lets go girls! Btw.,.ze se Krejci ani Kiidron neuchyti jsem nečekal. Bud je nablízku větší ryba, nebo byli fakt marný.

    • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

      klimi     před 11 lety 16.07.2013 08:43 |  
      0 0

      Jsem na to také zvědav.
      Upřímně si nemyslím, že by čtveřice (nebo spíše "třiatřičtvrtice") Dobrotka-Bortel-Petrák-Kolařík byla schopná hrát o poháry. Necháme se překvapit, u Štěpána bylo taky dlouho ticho, tak třeba se něco objeví.

      • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

        Nosorozec     před 11 lety 16.07.2013 09:55 |  
        0 0

        Možná příjde na půlroční hostování ze Zlína David Hubáček :)

        • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

          Jiri1     před 11 lety 16.07.2013 12:23 |  
          0 0

          Bohuzel s Vami musim souhlasit, oddeleni vnejsich vztahu samozrejme nema na starosti jen internet nebo vytrupy smerem k verejnosti, ale treba teletextova prezentace objednanych stranek na Prime je skutecne zoufala , stara 1 rok, pod nazvem novinky ctete spis zpravy z Radovy ery.
          Ptam se , jak je vlastne mozne , ze to hrave zvladnpou jinde 2 az 3 lide , dela u nas ansabl 6 , 7 lidi bez jakehokoliv nadseni a chuti prodat fandum polotovar zvany Slavia.
          I to ma vliv na sponzory , treba ten, ktery se tedy opet objevuje po delsi prestavce zaroven podporuje i nasi konkurenci i castka kterou prispeje bude nizsi nez pred letxy, slovo generalni neni zcela na miste , ale chapu , ze po letech, kdy dary byly vice mene na urovni stovek tisic jde poprve od prichodu rodiny Rebickovic o vetdiho sponzora.
          S cim naopak souhlasim a co mne tesi je snaha pomoci najit nasich kvalitnim odchovancum dobre hostovani a snizit tim ekonomickou zatez klubu i kdyz musim poopravit zdejsiho experta , nekteri zatim nemaji nic a to i ten Vami zminovany obrance, jinak s tim Dobrotkou jsem na to sam zvedav , doktori z nej nadseni zatim nejsou.........

          • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

            Nosorozec     před 11 lety 16.07.2013 13:30 |  
            0 0

            Toho Dobrotky je škoda. Nebejt jeho častejch zranění, patřil by mezi nejlepší stopery v lize.

  4. Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

    Oja     před 11 lety 16.07.2013 12:12 |  
    0 0

    OT - Jestli někdo hrajete fantasy ligu na fantasy.sport.cz, přidejte se do miniligy "Sešívaná liga" ;-)

    • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

      Matlafous     před 11 lety 16.07.2013 13:50 |  
      0 0

      Přidám se, děkuji za pozvání.

  5. KLIMI

    Borris     před 11 lety 16.07.2013 16:01 |  
    0 0

    Klimi tak ten Štochl z Jablonce o kterém jsme se spolu nedávno bavili, že by se nám líbil u nás jako posila na stopera, ale že si nejsme jistý jestli by nám ho Pelta pustil, jde nakonec do Bohemky. Tak to je sakra škoda, protože ten by pro nás posilou rozhodně byl!

    • Re: KLIMI

      klimi     před 11 lety 16.07.2013 16:32 |  
      0 0

      Zrovna to čtu...Je to škoda, v naší bídě by se hodil...

      • Re: KLIMI

        Borris     před 11 lety 16.07.2013 16:57 |  
        0 0

        to bezesporu. Je v ideálním věku, má toho v lize spoustu odkopáno a stoper je to podle mě velice slušný.

  6. Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

    Petr9608     před 11 lety 16.07.2013 16:14 |  
    0 0

    http://fotbal.idnes.cz/o-necida-ma-zajem-paok-solun-df5-/fot_zahranici.aspx?c=A130716_155900_fot_zahranici_min

    Se zakopá ve zkrachovalym Řecku. Myslim, že kdyby se s PAOK utkala Plzeň nebo Sparta, tak by vypadl...

    Že třeba o něj nestojí nějakej průměrnej mančaft z BL...

    Kolik by mu v PAOKU mohli dát? TIP: 50 000 EUR / měsíc...

    No, pane Řebíčku, co se trochu plácnout přes kapcu? :-)

    • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

      Borris     před 11 lety 16.07.2013 16:22 |  
      0 0

      no moc reálně to nevidím, pokud si dobře vzpomínám, tak Necka v CSKA nedávno prodloužil smlouvu a počítají tam s ním. Takže řekl bych že řekové utřou stejně hubu.

    • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

      klimi     před 11 lety 16.07.2013 16:33 |  
      0 0

      Někde jsem četl, že CSKA rozhodně nehodlá pustit Necku na přestup, že chtějí, aby se po zranění rozehrál jinde, takže si myslím, že ho určitě nepustí "na tvrdo".

    • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

      RaDDa521     před 11 lety 16.07.2013 16:57 |  
      0 0

      Necka tam jde jen hostovat, zítra by měl projít zdravotní prohlídkou, PAOK není špatná volba, skončili 2. v lize a budou hrát EL, navíc z CSKA tam už v minulosti chodili hráči na hostování i letos, tam jde s Neckou ještě jeden

    • Re: Stadion Slavie vyveden do nové firmy. Klientům Key Investments pomalu umírá n

      spino     před 11 lety 16.07.2013 21:28 |  
      0 0

      Konečným majitelem se podle mých informací má stát Pavel Vondrouš.

      • Re: Stadion Slavie vyveden do nové firmy. Klientům Key Investments pomalu umírá n

        slaviator     před 11 lety 16.07.2013 22:18 |  
        0 0

        Takže Futurama bude chtít kromě minimálního platu pro nekvalifikované pracovníky 15.000, snížení přímé daně, zrušení spotřební daně z cigeret a alkoholu i vstupenky na koncerty a fotbal za bůra?

        • Re: Stadion Slavie vyveden do nové firmy. Klientům Key Investments pomalu umírá n

          quelhar (admin)     před 11 lety 16.07.2013 22:29 |  
          0 0

          Vazeni, politickou diskuzi bych prosil okamzite ukoncit, jinak budu mazat.

          • Re: Stadion Slavie vyveden do nové firmy. Klientům Key Investments pomalu umírá n

            Borris     před 11 lety 16.07.2013 22:36 |  
            0 0

            souhlasím, nemá to tu co dělat.

        • Re: Stadion Slavie vyveden do nové firmy. Klientům Key Investments pomalu umírá n

          spino     před 11 lety 16.07.2013 23:47 |  
          0 0

          Přesně tak. :D

          Ale fakt, politika sem nepatří. Tohle je můj poslední příspěvek na toto téma.

  7. offtopic

    JS (přítel SN)     před 11 lety 16.07.2013 20:19 |  
    0 0

    Co říkáte na Plzeň? Doufám, že takhle nebude pracovat naše obrana s Baníkem.. Mimochodem někdo by měl plzeňákům vysvětlit, že hvězdičky na dresu se dávají nad znak po deseti titulech, takhle to vypadá, že jsou nejméně dvacetinásobní mistři.

    • Re: offtopic

      Kactus     před 11 lety 16.07.2013 21:31 |  
      0 0

      a tam dostanou 1:0 a bude vymalovano, hvezdicky nehvezdnicky

      • Re: offtopic

        Borris     před 11 lety 16.07.2013 21:40 |  
        0 0

        zápas jsem neviděl, ale výsledek to není do odvety moc dobrý. Ten gól na hřišti soupeře dělá v pohárech strašně moc. A Sarajevo bude cítit šanci. Ale Plzeň to doufám zvládne a dotáhne to k postupu. Ale ve řtvrtek se samozřejmě na 90 minut stanu fanouškem Hackenu :-)

        • Re: offtopic

          spino     před 11 lety 16.07.2013 21:41 |  
          0 0

          Jak můžeš přát Plzni? Plzeň by měla být první, která z Evropy vyletí. A nejlépe i Sparta a zbylé české týmy.

          • Re: offtopic

            Borris     před 11 lety 16.07.2013 22:07 |  
            0 0

            Tak já nevím, že by třeba proto že k nim žádnou nenávist necítím? A proč taky. Jedinou nenávist cítím jedině ke Spartě a ta je až za hrob. Těm nebudu fandit ani kdyby mi někdo držel namakanej kvér u hlavy. Ale proti Plzni nic nemám a na evropské scéně jim přeju. Když se řve v kotli druhá verze pokřiku "Červenobílá bojová síla", tak tu část ve které se řve "Nenávidíme všechny" tak tu záměrně jedinou vynechávám a neřvu jí. Protože to tak prostě necítím. Proč bych měl nenávidět všechny? Já nenávidím jen Spartu. Tak to je!

            • Re: offtopic

              no-nick     před 11 lety 16.07.2013 22:18 |  
              0 0

              Naprosty souhlas. Pockej az z druhyho místa proklouznem do LM díky uspechum viktorky, to temhle vadit nebude ;-)

              • Re: offtopic

                Borris     před 11 lety 16.07.2013 22:28 |  
                0 0

                Přesně tak, jak to píšeš. Já hlavně tuhletu tupou nenávist vůči ostatním českým týmům naprosto nechápu. Co nám jako udělali, že máme div ne pomalu fanaticky mlátit hlavou o zeď a řvát jak je všechny nesnášíme? Kde se to vzalo? Jako u rumunů je to samozřejmě něco uplně jiného, s těma nás pojí veliká rivalita už odjakživa. Má to hlubší kořeny, je to zapříčiněný spoustou křivd a konfliktů už z dob komoušů. Tak těm opravdu nefandím ani v těch pohárech, Spartu tu opravdu nenávidím. Jenže proč by jsme měli nenávidět např. třeba Liberec, Bolku nebo právě Plzeň. Vždyť je to směšný. A s touhletou tupou nenávistí vůči všem, se já osobně neztotožňuju a nikdy nebudu.

                • Re: offtopic

                  no-nick     před 11 lety 16.07.2013 23:54 |  
                  0 0

                  Já se obávám, že ve valný většině to má kořeny v obyčejné závisti.

                  • Re: offtopic

                    Borris     před 11 lety 17.07.2013 00:11 |  
                    0 0

                    no to by na náš národ docela sedělo, to je fakt....

                  • Re: offtopic

                    slaviator     před 11 lety 17.07.2013 09:45 |  
                    0 0

                    tak Liberci nebo nedejbože Bolce není co závidět.

              • Re: offtopic

                slaviator     před 11 lety 16.07.2013 22:28 |  
                0 0

                Obávám se, že tomu tak nebude. zhledem k tomu, že se počítá jen posledních pět sezon a očekávám, že Vrba brzy (po této sezoně,
                možná po příští) v Plni ne "vyčpí", ale ztratí motivaci a odejde za otevřenou portmankou někam jinam. V Plzni je na české poměry už nyní moc dlouho v kuse, tak dlouho v jednom týmu byli naposled Komňacký a K.Jarolím. Oba dva také se svými týmy úspěšní a jak oba dopadli.

                • Re: offtopic

                  no-nick     před 11 lety 16.07.2013 23:57 |  
                  0 0

                  Já už ten pokles čekám třetí sezonu :-) Plzen povazuju za rychlokvasku, která brzy opět padne, jen mé prognózy už dlouho přežívá :-) Takže ač s tebou souhlasím, možná ještě dlouho bude pilně přidávat body do koeficientu...

                  • Re: offtopic

                    slaviator     před 11 lety 17.07.2013 09:47 |  
                    0 0

                    Já ho čekal lonskou sezonu a taky se to na jaře trochu projevilo. A jak skončili jaro, tak to vypadá že začínají podzim. Ale letos to ještě nebude tragédie a titul ukopou, maximálně při nějaké nepřízni osudu skončí do třetího místa. Ale příští sezonu budou hrát bez Daridy, Horvátha kterej na to neměl už loni v dost zápasech, a Vrba půjde za penězma třeba do toho Polska.

            • Re: offtopic

              slaviator     před 11 lety 16.07.2013 22:25 |  
              0 0

              S Plzní souhlas, to jak pod Vrbou hraje se mi i celkem líbí (samozřejmě taky mají méně koukatelné zápasy a někdy až nekoukatelné) a se Spartou nevím... Je to takové: bez Sparty (v lize) by Slavie nebyla tou Slavií jaké fandíme a naopak. Nenáviděl jsem Poborského, nenáviděl jsem Blažka, Sivoka jsem neměl rád... A sparťani mají dozajista to samé třeba se Suchým. Naopak třeba pana Lavičku a některé další fakt respektuju. Ale Spartu jako celek beru prostě spíš jako našeho největšího rivala, nevadí mi sedmé místo v lize, když oni nevyhrajou ligu a když je v derby hráči Slavie porazí a ideálně i je pokopou (ne zákeřnou hrou, ale důrazem v osobních soubojích v rámci sice tvrdé hry do těla, ale pořád fair-play!).

              • Re: offtopic

                Borris     před 11 lety 16.07.2013 22:34 |  
                0 0

                Tak jasně v tom máš pravdu. Já sice Spartu nenávidím a nefandím jim ani v pohárech ani proti nikomu jinýmu, ale to aby zanikly jako to hrozilo nám, to bych jim zase nepřál. Také jsou sparťani které uznávám a respektuju, jako třeba byl pan Kvašňák, Nedvěd, tebou zmiňovaný Lavička a nebo ze současného kádru třeba Vaclík, Švejdík nebo Krejčí. Ale jako celek budu Spartu vždycky nenávidět a budu jim přát neúspěch. Ale nikoliv to, aby zanikly. To zase ne. To bych nepřál nikomu.

                • Re: offtopic

                  slaviator     před 11 lety 16.07.2013 23:12 |  
                  0 0

                  To samé v menší podobě platí podle mého ale i o Baníku Ostrava.

                  • Re: offtopic

                    Borris     před 11 lety 17.07.2013 00:18 |  
                    0 0

                    tak Baník mě osobně taktéž nijak nevadí. Pokud k němu někteří cítí nějakou rivalitu, tak to bude spíš v úrovni měst a regionů. Pro ostraváky jsme pražské kur.. a oni pro některé z nás taky něco podobného. Ale také tam není taková ta opravdová nenávist a rivalita, která by byla podložená několika konflikty a měla kořeny do dávné historie, jako tomu je u Sparty. Takže mě osobně Baník také vůbec nevadí a držel jsem jim teď palce, aby neskončili a zachránili to tam. Jejich problémy tím sice stejně neskončili, ale snad jsou z toho nejhoršího už venku. Takže proti Baníku nic nemám, ale v pátek je samozřejmě klepnem, to se nedá svítit :-)

            • Re: offtopic

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 07:54 |  
              0 0

              Já teda Plzni nepřeju. A to hned z několika důvodů. 1. Je to klub jehož úspěchy jsou založené na stejném svinstvu jako sra*tanská vláda v 90letech. Tím nemylsím sem tam ovlivnění zápasu, ale totální ovládnutí "systému" nechutnými praktikami.
              Jsem Slávista celým svým srdcem a Plzeň je soupeř.
              Úspěch soupeře v evropských pohárech znamená jeho posílení a to není dobré. V kádru působí značné množství sparťanů.

              Takže mě je Plzeň v evropě uplně volná, nesleduju její zápasy a když vypadne najdu si na tom víc pozitivního než když postoupí.

              • Re: offtopic

                janko (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 09:22 |  
                0 0

                ...lépe bych to nenapsal. Podepisuji...

              • Re: offtopic

                ortevor     před 11 lety 17.07.2013 10:28 |  
                0 0

                taky souhlas

                • Re: offtopic

                  Woltaire     před 11 lety 17.07.2013 12:06 |  
                  0 0

                  Já bych Vám přál vidět, jak ty ubožáci z plísně mlátili toho slávistickýho dědu s malejma klukama v plzni teď na jaře, to byste jim pak ještě přáli... já je řadim těsně za rumuny, naopak baníkovce VELICE respektuji, celý tábor!

  8. Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

    slaviator     před 11 lety 16.07.2013 22:15 |  
    0 0

    Tak jsem zvědav, jestli vedení přivede nějakého stopera. Krejčí nepřišel ne proto, že by se nedohodli na podmínkách, ale proto, že se nelíbil. Tak buď to chceme odehrát s 3,5 stopery (Dobrotka = 0,5 díky jeho zraněním) nebo přeškolit Petráka nebo přijde "bomba" typu Rajnoch.

    • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

      JS (přítel SN)     před 11 lety 16.07.2013 23:44 |  
      0 0

      Já myslel, že když nepodepsali toho Krejčího, tak to znamená, že je na cestě lepší plejer. A fakt mi to vycházelo na Rajnocha, no ale jemu dali to "ultimátum" do neděle a ta je dávno pryč...

      • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

        piero (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 07:04 |  
        0 0

        a kdy vyšlo na veřejnost, že nechceme Krejčího ani Kiidrona, v neděli, tak to vypadá, že k dohodě došlo a s dnešním focením a tiskovkou může být představen nový stoper.

        • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

          travel (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 07:53 |  
          0 0

          piero,nevím jestli jsi zaregistroval od Maeden tento odkaz: http://www.ceskapozice.cz/byznys/podnikani-trhy/stadion-slavie-vyveden-do-nove-firmy-klientum-key-investments-pomalu-umira-nad
          Velmi mě v článku zaujala věta:"Očekává se ,že v 1.pol. r. 2014 do Vinet Investu vstoupí investor,který oživí provoz stadionu a zajistí provozní kapitál".
          Samozřejmě nevím nakolik článku lze důvěřovat a ani ,co by z toho pro Slavii vyplynulo(je jasné pokud by se to potvrdilo,kdo by byl ten investor a jaké by byli jeho cíle).

          • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

            piero (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 12:20 |  
            0 0

            Zdravím tě travele, jasně, že jsem tento článek zaregistroval a opětovně se potvrzuje moje dřívjší informace. Ale o koho jde si zde nedovolím spekulovat, měl by být dostatečně solventní. Takže ještě nějakou dobu vydržet. Stejně mám pocit, že ve spěje ke zdárnému konci o čemž svědčí kroky nšeho vedení.

  9. Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 09:19 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/176747/inflace-hvezd-za-tituly-na-dresu-dela-plzen-naschval-sparte.html

    Tak v tomhle je Plzeň trochu trapná no. Si tam dáme 17 titulů okolo loga a bude to vypadat jako znak EU co do tvaru:)) Nicméně redaktoři Sportu si samozřejmě nevšimli že hvězdu za desítku titulů na dresu máme, jen je bíla, tudíž méně postřehnutelná.

    • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

      janko (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 09:24 |  
      0 0

      ...taky jsem si toho všimnul... ten novinář je fakt tupoun.....

      • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

        Barra     před 11 lety 17.07.2013 09:31 |  
        0 0

        Směšný článek. Navíc si pan příznivec Sparty asi nevšimnul, že Plzeň si tam dala skromně bílé nebo stříbrné hvězdičky, Sparta žluté nebo zlaté. Stejně jen všichni žárlí nad naši Slavistickou hvězdu, jen ať si ty jejich pidi-hvězdičky nechají.

    • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

      slaviator     před 11 lety 17.07.2013 09:50 |  
      0 0

      dokonce víc... EU má 12 hvězdiček, přitom od 1.8. už má 28 členů. (quelhare, pardon, že sem taháme zase politiku :-) )

      • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

        Barra     před 11 lety 17.07.2013 10:06 |  
        0 0

        12 hvězd vlajky EU nemá nic společného s počtem členských zemí (zakladatelů přdchůdce EGKS, předchůdece EU, bylo 6 (Benelux-země, Francie, Italie, západní Německo), a návrh vlajky byl už tehdy přijatý.

        12 je symbol perfekce, jednoty, celku. 12 měsíců v roce, 12 hodin, 12 znaků zvěrokruhu, 12 apoštolů, atd.

        • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

          slaviator     před 11 lety 17.07.2013 10:27 |  
          0 0

          fuj, EGKS, jsem se lekl co to je. A ono to "Europese Gemeenschap voor Kolen en Staal". Jsem zvyklý na zkratku EHS (Evropské hospodářské společenství), případně v cizojazyčném EEC (The European Economic Community).

          A jinak o té symbolice - vlajka EU byla původně užívána Radou Evropy od roku 1955 (tehdy měla 15 členů) a: " Bylo navrženo, aby budoucí vlajka měla jednu hvězdu pro každého člena, přičemž by se počet při přijetí nových členů již neměnil. Proti tomu se postavilo Západní Německo, neboť jedním ze členů Rady bylo sporné území Sársko a vlastní hvězda by vyvolávala představu samostatnosti území. V této souvislosti Francie protestovala proti 14 hvězdám, neboť by to vyvolalo představu pohlcení Sárska Německem. Je mýtem, že by poté italský zástupce protestoval, že 13 je nešťastné číslo a rovněž poukazoval na skutečnost, že původní vlajka Spojených států měla tento počet hvězd. Dvanáctka byla přijata bez politických souvislostí jako symbol dokonalosti a úplnosti " (citace z Wikipedie)

          Trochu perličkou pak je, že EHS/ECC ho užívá od roku 1986 po přistoupení Řecka na 12 členů.

          • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

            Barra     před 11 lety 17.07.2013 11:17 |  
            0 0

            Nazdar Slaviatore, jen krátce, aby se Quelhar nezlobil. EGKS (zkratka v němčině a holandštině) neznamená v překladu EHS, ale ESUO (Evr. spol. uhlí a oceli). Vzhledem k tomu, že války se většině vedou o přírodní zdroje a tehdy hlavně o uhlí a ocel, podepsalo 6 let po druhé světové válce tuto dohodu 5 zemí spolu s poraženým Německem – aby došlo k vzájemnému využití těchto zdrojů, bez konfliktů. Z té dohody a z dohod EURATOM a EHS se následně zrodila EU. Jinak máš pravdu, že Rada Evropy tuto vlajku používá stejně jako EU. Co se týká symboliky ´perfekce, jednoty, celku´ - to jsem si jistý, i když evropské právo jsem už měl někde v létech ´70.

            • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

              slaviator     před 11 lety 17.07.2013 11:31 |  
              0 0

              Původně fakt těch hvězdiček mělo být 15, ale kvůli tomu spornému Sársku to došlo na kompromis dvanácti jako symbol dokonalosti :-)

              • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

                Barra     před 11 lety 17.07.2013 11:41 |  
                0 0

                Rád ti věřím. Jinak buď ale opatrný se zdrojem jako Wiki.

                • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

                  slaviator     před 11 lety 17.07.2013 11:46 |  
                  0 0

                  To s tou Radou Evropy a původně navrhovaných patnácti hvězdách, to si pamatuju z evropského práva. Přece jen jsem ho měl před méně lety než Ty :)

                  • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

                    Barra     před 11 lety 17.07.2013 13:18 |  
                    0 0

                    Já ti dám, ty ušáku mladý! To chceš tedy naznačit že u mě už zaútočila senilita nebo že mi hrozí ztráta paměti? :-))

                    • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

                      slaviator     před 11 lety 17.07.2013 14:00 |  
                      0 0

                      Já nic nenaznačuji! :-) Třeba nám to "doc. Dr. iur. Scheu Harald Christian Mag. phil., Ph.D" (studoval práva a slavistiku v Solnohradu/Salzburgu a v Praze) říkal špatně.. :-)

                      • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

                        Barra     před 11 lety 17.07.2013 15:42 |  
                        0 0

                        Můj docent byl skromnější co se týká titulů, jmenoval se Jean-Charles Snoy et d'Oppuers, ale za to byl hrabě... Podepsal v 1957 za Belgii přístupovou smlouvu v Římě.

  10. Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

    Borris     před 11 lety 17.07.2013 10:12 |  
    0 0

    Borci v kolik je dnes ta tiskovka?

    • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

      Barra     před 11 lety 17.07.2013 10:14 |  
      0 0

      V 12 h Sigma Olomouc, v 13 h Baník, v 13.30 h Slavia.

      • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

        Borris     před 11 lety 17.07.2013 11:01 |  
        0 0

        Díky kamarade:-)

        • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

          Barra     před 11 lety 17.07.2013 11:29 |  
          0 0

          Nazdar Borrisi, také se těšíš na tu tiskovku, že?! Přál bych si, aby vedle sponzora také byl představen nový stoper, to ale asi nehrozí, jinak by se asi už něco ´šuškalo´. Ale snad se přece něco dozvíme.

          • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

            Alanor (admin)     před 11 lety 17.07.2013 11:42 |  
            0 0

            Vyrážíme s quelharem. Představení stopera nečekám, myslím, že by se o tom vědělo dopředu.

            • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

              petrjir     před 11 lety 17.07.2013 12:00 |  
              0 0

              Tak on už Mirros na oficiálkách naznačil, že stoper zatím není.

  11. Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

    JS (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 10:28 |  
    0 0

    Velmi zajímavé poslední dva odstavce

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/176744/najde-se-novy-bony-fotbalovou-ligu-ozivi-cizinci-z-21-zemi.html

    Myslím si, že přesně to je náš problém. Nejsme ochotni investovat "drobné" do cizinců, kteří jsou následně zobchodovatelní na západ za desetinásobky původní investice. Udělat dva tři takovéhle přestupy a klub je finančně za vodou.. Navíc ti talenti by přinesli i sportovní užitek.

    • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

      ortevor     před 11 lety 17.07.2013 10:36 |  
      0 0

      ja si myslim, ze zaba na prameni je v tomhle pripade Drzmisek, kterej je proti cizincum, vymlouva se, ze se za ne musi platit hrozne penez atd, za registrace, prestup, ze se musej adaptovat atd...ale kdyz si muzou dovolit tyhle cizince temer vsichni krome nas (kdyz si muzou teplice k sobe natahnout africany z portugalsky a madarsky ligy), tak si myslim ze to jsou akorat vymluvy, a ze kdyby se tomu nekdo venoval - viz scouting, kterej napr kdysi delal Poustka jeste za Jarolimovy ery, tak sem kazdy leto muze prijet x africanu na testy, a nejlepsich nekolik si nechat a zkouset je aklimatizovat...kdyz jeden vyjde se to tim bohate zaplati..takze kdyz muzou takhle mit cizince i tymy jako Teplice nebo Liberec, ktery na tom nejsou financne o mnoho lip jak my, tak je to docela ostuda...

    • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

      slaviator     před 11 lety 17.07.2013 10:41 |  
      0 0

      Kolik cizinců tu za posledních cca sedm let (od začátku působení KJ) bylo? A Slováky teď neberme jako cizince. Byl tu ještě Adauto z dřívějška, přišli Jözsi, Hercegfalvi, Victorino, Vasiljevič, Ivanoviski, Ivanovič, Granovski, Cissé, Raqued, a další, možná třicítka se protočila v A týmu. Někteří nebyli nákladní pro tým, někteří měli vysoký plat a vyhořeli (Vasiljevič, Ivanovič v dorostu), Raqued přišel ve špatnou dobu. Ale jediní, kdo se prosadili výrazně, byli Tavares a Belaid

      • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

        JS (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 11:18 |  
        0 0

        No a ještě si můžeme říci, kolik jich mělo schopnosti a potenciál, ale bylo odstaveno trenérem. Nemůžu si pomoct, ale takový Šiklić, Dens a Ragued to v sobě měli a prosadili by se, nebejt házení klacků pod nohy.
        Ale o tom to je, dejme tomu, že z desíti přivedených cizinců se jeden dva prosadí - i tak to bude finančně výhodné. Navíc tenhle poměr neúspěšný/úspěšný cizinec se dá minimalizovat založením scoutingu, ověřování referencí a dalšími prostředky. V dnešní době to přeci už nemusí vypadat tak, že se pozve dvacet neznámejch afričanů, udělá se s nimi jeden přátelák, a kdo zaujme, tak tu zůstane...
        Tahle skepse k angažování zahraničních hráčů mi vadí. Dle mého názoru je to v našich podmínkách jediný způsob, jak finančně zabezpečit klub. Dokud budeme kopat s českými nekopy, (Paska nebo Nehoda se nechal slyšet, že český trh je naprosto vybrakován a sportovně zajímaví hráči pro velkokluby tu už nerostou), nikam nás to neposune. Sportovně i finančně. Druhá cesta je samozřejmě změnit strukturu svazu, vyházet všechny veksláky a podobnou chamraď, a pak se pořádně soustředit na výchovu české fotbalové mládeže. Ale to zní dost dlouhodobě a neuskutečnitelně.

        • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

          slaviator     před 11 lety 17.07.2013 11:44 |  
          0 0

          Ano, radši jsem pro druhou cestu. Ale jak říkáš, je to dlouhodobé a těžko uskutečnitelné. Už jen proto, že by nemohly z asociace chodit peníze jen spřáteleným klubům (ersp. klubům jdoucím na ruku) na okresní úrovni. Ale ryba smrdí od hlavy...

      • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

        ortevor     před 11 lety 17.07.2013 14:01 |  
        0 0

        za KJ jeste kdyz byl skauting zvazovali ze privedou Dominica Adiyiaha, ale neverili mu, takze pockali az na tehdejsi sampionat 20tek jak se tam bude jevit, samosebou zazaril a pak uz bylo tolik zajemncu a stoupla mu cena ze byl mimo nase moznosti a sel do AC Milan, pokud se nepletu...zrovna ten kdyby byval vysel, na nej sme mohli vydelat jako na Necidovi...

        a kdyz jinejm tymum mohli vychazet cizinci (Mahmutovic, Neves, Rybalka nebo i Delarge), tak by pri dobrym skautingu - coz by ted byl asi problem, kdyz nemame nic vybudovany - to mela byt i cesta pro SKS.

        a podle mne taky z Ragueda, Jozsiho nebo Victorina mohly bejt opory a bylo by mozny je dal zpenezit..

    • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 17.07.2013 13:58 |  
      0 0

      Hlavne to o Slavii me v tomto clanku bolelo. Jsme v tomule fakt v haji, Cesi moc v kurzu nejsou v zahranici, ale my se bojime investovat minimum do cizince, ktery by prinesl velky zisk. Nechapu.

      A to tech jmen je jeste vic viz ten Belorus, co se nam zdal drahy a pak sel za balik do Ruska..

      • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

        ortevor     před 11 lety 17.07.2013 16:00 |  
        0 0

        jo to je dalsi krasna ukazka, Kisliak hraje v zakladu Rubinu Kazan, sestrelil Francii v mezinarodnim zapase za Belorusko, zahral si Ligu mistru proti Barcelone, ale kdyz mohl jit do SKS tak jsme ho nezvali...bylo to kvuli financim nebo tehdy nepresvedcil vykonnostne ?
        uz si to nejak nevybavuju....

        • Re: Do sezony jdou slávistky s novým trenérem

          slaviator     před 11 lety 17.07.2013 16:47 |  
          0 0

          Podle http://ekstraklasa.wp.pl/kat ,32284,title,Bialoruski-pomocnik-zagra-w-Legii,wid,12111124,wiadomosc.html?ticaid=110f60 (zájem měla i Legia) za něj chtěli 700 tis €, takže je možný, že cena. Přece jen mu bylo 22 let a hrál za seniorskou repre už.