Slavia - Kladno 2:1 (1:1)
Branky: 41. Zámečník, 51. Škutka - 16. soupeř
Slavia: Hrubeš (46. Řehák) - Herc, Kiidron (46. Hudeczek), Synek, Malcharek (46. Bejbl) - Duga (46. Salašovič) - Prošek (21. Zámečník), Šimeček (59. Veselý), Verner (46. Peterka), Červený (46. Poběrežský) - Škutka (59. Liška)
Trenér Daniel Šmejkal měl k dispozici pro tento zápas testovaného stopera Kiidrona a hráče A týmu Šimečka a Škutku, všechny poslal na hřiště v základní sestavě. Přesto byli v úvodu hráči Kladna slávistům vyrovnaným soupeřem. Po čtvrthodině hry navíc šli do vedení. Nejprve však spálili takovou tutovku, že všichni přítomní nevěřícně kroutili hlavou. To se jeden z ofenzivních hráčů Kladna zjevil sám před Hrubešem, ten jeho první pokus zlikvidoval, míč se však odrazil k témuž hráči, který měl před sebou už zdánlivě jen prázdnou bránu. Přesto jeho střelu dokázal zblokovat Kiidron a následně téměř z brankové čáry uklidit Synek na roh. Po něm však už šlo Kladno do vedení, když míč prošel vápnem, klíčovou chybu udělal Herc, který si pustil míč za sebe, kde však číhal soupeř, který neměl problém uklidit míč do sítě. Slávisté kontrovali střelou Vernera zpoza vápna, která byla zblokována na roh. Po dvaceti minutách musel hřiště opustit zraněný Prošek, který posléze ledoval koleno, na hřišti jej nahradil Zámečník. Postupem času aktivita Kladna opadala, jak jeho hráči začali podléhat únavě, a technická převaha slávistů začala přinášet ovoce. V 25. minutě trefil mírně tečovanou střelou Duga spojnici břevna a tyče. Pak se ve dvou šancích objevil Škutka, poprvé však nezakončil ani nepřihrál a podruhé po jeho souboji s obráncem míč sice mířil mezi tři tyče, ale tak pomalu, že jej další obránce stihl odkopnout ještě před brankovou čarou. Parádní střelu vyslal v 38. minutě Verner z 25 metrů, golman Kladna parádní robinzonádou vyrazil míč na roh. V 41. minutě však tentýž brankář udělal velkou chybu, když střelu zpoza vápna neudržel v rukavicích a míč mu vypadl přímo před dobíhajícího Zámečníka, který jej lehce uklidil do sítě - 1:1.
Do druhé půle Slavia částečně obměnila sestavu a z čerstvých hráčů nejvíce zaujal testovaný Poběrežský. Ten hned po šesti minutách využil chyby krajního beka Kladna, který dlouho čekal na pomalou přihrávku od brankáře, až jej Poběrežský oběhl, vzal balón a naservíroval před prázdnou bránu Škutkovi - 2:1. V dalších minutách kvalita fotbalu oproti závěru první půle poněkud upadla. Řehák v bráně jistě kryl několik pokusů Kladna, na druhé straně střílel Synek z 25 metrů těsně vedle. V závěru pak sudí neuznali Liškův gól po pěkném brejku Bejbla pro ofsajd a když Poběrežský parádně uvolnil Lišku podruhé, útočník Slavie zakončil tutovou šanci velmi laxně a velmi nepřesně. Když těsně před závěrečným hvizdem jeden z hráčů Kladna vyslal pěkný volej vedle brány Řeháka, bylo jasné, že Slavia si připíše proti diviznímu soupeři vítězství.
Komentáře (86)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Alanor (admin) před 11 lety 14.07.2013 13:35 |Vyrazili jsme s quelharem společně. Tady jsou moje dojmy:
Kladno začalo agresivně, očividně bylo dost namotivované. Po kiksu Herca, který si nepohlídal protihráče, se snadno dostalo do vedení. Pak se hra vyrovnala a s postupujícím časem měla Slavia převahu, která zaslouženě rezultovala ve vyrovnávací gól.
K hráčům v 1. půli: Dobře začal Prošek, který se ale zranil (nevypadalo to na nic vážného) a střídal ho Zámečník, jemuž se taktéž dařilo. Škutka se do hry tolik nedostával, ale když už měl míč, tak situace řešil kvalitně a bylo vidět, že je na vyšší úrovni než vesměs mladí hráči kolem. Šimeček nebyl příliš vidět, od něj bych čekal lepší výkony, nicméně se mu povedla jedna parádní přihrávka do samostatného úniku. Duga a Verner oba solidní, ze začátku lepší Duga, ke konci Verner. Testovaného stopera Kiidrona Kladno příliš neprověřilo, nicméně ve vzduchu vládl a vyhrával drtivou většinu hlavičkových soubojů.
Ve druhé půli jsme rychle dali gól po chybě Kladna, po prostřídání tempo trochu opadlo a soupeř měl navrch. Nicméně se nedá říct, že by si vytvořil větší počet dobrých šancí. Ke konci se Slavia do hry vrátila a mohla i náskok zvýšit, nicméně výsledek je asi zasloužený.
K hráčům ve 2. půli: Nejvíce, a to v kontextu celého zápasu, zaujal testovaný Poběrežský. Škutkovi před prázdnou bránu připravil gól on, nádherně pak vyslal do samostatného úniku Lišku. Jeho hra byla plná aktivity i kvality. Podal výborný výkon. Zaujal i Řehák, který měl proti Hrubešovi o dost více práce. Počínal si naprosto jistě a připsal si pár dobrých zákroků. Zbytek nezaujal, třeba Salašovič určitě umí zahrát lépe. Veselý neviditelný, ve Slavii v jeho věku nemá budoucnost. Liška nic moc. Od pohledu vypadá na frajírka a brzy se nechal otrávit důrazností soupeře. Jednu šanci proměnil suverénně, ale pro ofsajd neplatila, s druhou naložil trestuhodně. Spokojen s ním nebyl ani trenér Šmejkal. Bejbl tentokrát zahrál ok (viděl jsem ho na podzim v derby dorostu, kde byl nejhorší na place), ale limituje ho zatím postava. Oproti některým urostlejším hráčům vypadá ještě jako kluk.
Na zápase byl přítomen Petrouš, jak je jeho dobrým zvykem, i Držmíšek.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 14.07.2013 13:45 |Díky za report, docela jsem na tento zápas byl zvědavý.
Je fajn, že se trefil Škutka, jak se vám jevil? Snad nakonec dostane šanci, proti Mostu byli oba útočníci marní.
Zdá se, že se Šimečkem se asi do "A" nepočítá, vzhledem k utkání s Mostem a tomu dnešnímu. Hledá se mu hostování? Nejsem si jistý, jestli na tohle zacházení bude Šimi dlouho "zvědavý," přeci jen titul Hráč roku juniorské ligy není bezcený, naopak. Abychom si pak nedrbali hlavu, že máme Zmrhala (z mého pohledu méně zajímavý hráč než Šimeček), ale Šimeček šel hledat štěstí jinam.
O tom, že se s Tusjakem s Šimečkem nepočítá a hledá se jim hostování spekuloval jeden redaktor Sportu už kdy. Tehdy jsem si říkal, že je to blbost, že křídlo s Tusjakovou rychlostí se může hodit. Bohužel v přípravě hrál zásadně na beku. Zde vidím, a to ať se na mě Barra nezlobí, Petroušův fail. Což ostatně i Tusjak potvrzuje v rozhovoru pro web Táborska, že chce hrát záložníka a beka hraje z donucení.
A ještě si dovolím jeden šťouchanec - přijde mi, že komunikace SKS s fanoušky je na nejhorší úrovni za mnoho let. Prakticky všechny informace se už dozvídám z venčí, ne z oficiálního webu klubu. A pokud už se tam něco objeví, tak se zpožděním jak blázen. Fakt zoufalý stav. Mělo by se s tím něco dělat.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
RaDDa521 před 11 lety 14.07.2013 13:52 |s tou informovací z oficiálního webu souhlasím, to je opravdu hodně špatný, všechny informace zjišťuji z webu ostatních klubů, SN nebo od přátel. A nejde jen o informace, ale o přiblížení klubu k fanouškům téměř jakýmkoli způsobem, je tolik způsobů jak to vylepšit, případně použití marketingu, ale ve Slavii tohle vůbec není. Nevím jestli na to všichni serou, nebo neví jak to dělat a nebo nemají čas. .
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 14.07.2013 13:59 |od odchodu velkého slávisty Ondry Zlamala, kde za Slavii dřel ve dne v noci, to je v háji. A když si vzpomenu, proč odešel, tak se člověk hořce pousměje.
Nic proti Nouzákové, Býčkovi atd., ale prostě na to nemají.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
mirros před 11 lety 14.07.2013 14:41 |já sice chápu, že je to ofiko web a oni někdy smí vypouštět až podepsané věci, ale proč když tady se dočteme o hostování Tusjaka, nebo report zápasu jubiorky, tak proč tohle nefunguje na na ofiko webu.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
RaDDa521 před 11 lety 14.07.2013 15:21 |kdyby report, ale on nikde není ani výsledek juniorky, to snad není problém aspoň třeba na ten twitter nebo facebook dát, když ne na oficiální web s reportem..
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
quelhar (admin) před 11 lety 14.07.2013 14:02 |Skutka me nijak zvlast nenadchnul, gol by dal z pozice, kterou mu pripravil Poberezsky, uplne kazdy. Prvnich dvacet minut se skoro nepotkal s micem. Pak to bylo do konce polocasu lepsi. Na druhou stranu se z toho zapasu vubec neodvazuju nikoho odsuzovat.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
mirros před 11 lety 14.07.2013 15:50 |je potřeba vědět, že skoro měsíc pořádně netrénoval. Většinou jenom trénoval jeno s kondičním trenérem....
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
1rytir před 11 lety 14.07.2013 16:00 |A proč o tom nikdo nevěděl?
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
mirros před 11 lety 14.07.2013 15:46 |Šimeček s Basalem zustávají v kádru Áčka..nikam na hostování nejdou.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
petrjir před 11 lety 14.07.2013 16:09 |A Hruby s Vondrackem?
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Borris před 11 lety 14.07.2013 18:13 |Mirrosi nevíš něco bližšího o tom, jestli třeba už není před podpisem nějaký stoper? Petrouš v rozhovoru pro stránky Gambrinus ligy psal, že by měl rád nového stopera do neděle a že od pondělí už by do kádru nerad zasahoval protože už se vše začne chystat na Baník. Tak nevíš náhodou jestli už třeba není nějaká dohoda na světě?
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Barra před 11 lety 14.07.2013 19:11 |Zdravím, Thorklaere. Proč bych se na vás měl zlobit? Kladete si legitimní otázku. Jestli Petrouš postavil Tusjaka na beka, tak ale předpokládám, že to dělal s nejlepším svědomím a zásadně ne, aby Tusjakovi nebo Slavii poškodil. Konkurence v záloze je velká, že zkusil jak by Luboš mohl fungovat v obraně mi nepřipadá jako marný pokus. Jestli se to dá považovat za pochybení Petrouše? Já to tak v každém případě nevidím, stálo to za pokus, ale i kdyby – nikdo, ani Petrouš není dokonalý . Jinak j ze strany Petrouše samozřejmě pěkné, že Tusjakovi poradil aby do zimy 2013 šel hostovat, aby hrál a nabral zkušenosti.
Přece si dovolím nahodit jméno Emmanuel ´Manu´ Sanon. Pro vás možná neznámý fotbalista, nevím který ročník jste, ale brankáře Dino Zoff z Juventusu a z italského národního mužstva zná každý. Zoff měl v 1974 světový rekord s 1142 minut bez obdržení branky za Itálií (doba italského catenaccio, kde střelit branku proti italskému mužstvu byl sakra úspěch). Na světovém šampionátu v Německu v 1974 v zápase Itálie – Haiti mu tento rekord zlomil Emmanuel Sanon, útočník Haiti (100 interlands – 47 branek, přezdívka ´černý Cruijff´, byl také sportovec 20 století v Haiti). Haiti hrála v své skupině také s Argentinou, a opět se Manu Sanon trefil. Následně dostal ve věku 23 let svůj transfer do Beerschotu, v Antwerpách, Belgii.
První půl rok by katastrofální, protože Sanon nebyl zvyklý na tvrdý evropský styl hry. Tehdejší trenér Beerschotu, Rik Coppens (legenda v Belgii, za Beerschot jako útočník dal v letech ´60 celkem 258 branek v 389 zápasech) udělal z Sanona levého beka – aby ho naučil bránit, provádět správně sliding, aby uměl jít do souboje s útočníkem soupeře, zkrátka aby se z něho stál tvrdší hráč, který se jen tak nenechá odstavit. A vida, po půl roce ´školení´ (a se začátku dělal chybu za chybou, logicky) se ze Sanona stál jeden z nejvíc obávaných útočníku v Belgii. V 142 zápasech 43 branek, ale k tomu hlavně nepočetně moc finálních a gólových přihrávek jiným hráčům. A kde možná by se na první pohled dalo kroutit hlavou nad rozhodnutí udělat z Manu Sanona obránce, zjevilo se to jako zlatý tah. Sanon zůstal 6 let u Beerschotu, než ho zlákaly velké peníze amerického fotbalu (tehdy podlehly také hvězdy jako Johan Cruijff, Franz Beckenbauer a jiní).
I proto bych nebyl tak kategorický v tvrzení, že Petrouš udělal ´fail´ a že selhal. Já to beru jako ´trial´, po 3 zápasech nebo kolik jich Tusjak odehrál jako bek bych zásadně ještě nemluvil o ´error´. Tusjak je mladý – kdo si troufne říct, na kterém místě bude za pět let hrát?
Mimochodem, u Beerschot hrál tehdy také Arto Tolsa, útočník který měl přes 196 cm, byl kapitánem finského národního mužstva. V útoky byl neohrabaný, pomalý, neměl šanci aby vůbec hrál. Přeškolili ho na libero, a byl to jeden z nejlepších stoperů, který se kdy objevil na belgických hřištích. Hrál u Beerschot dlouhých 9 let.
(Oba zemřeli bohužel v až moc mladém věku – Sanonovi bylo 54 let, rakovina slinivky břišní, Tolsa se ve věku 43 let jako ´správný´ Fin upil k smrti. Oba jsem velmi dobře osobně znal, byli to správní chlapi se kterými člověk bez obav mohl vyrazit do války).
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Borris před 11 lety 14.07.2013 19:35 |:-) ohromně mě baví číst tvoje příspěvky Barro. Je vidět že už jsi něco prožil a na tvých příspěvcích je vidět takový správný nadhled a zkušenost. A hlavně žádné napadání druhých, nadávání za odlišný názor, nic takového. Jaký rozdíl oproti některým.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Barra před 11 lety 14.07.2013 20:30 |Zdravím Borrisi, když mi bylo dvacet, měl jsem také ´divočejší´ vlasy, jak se říká v holandštině, a byl jsem určitě více prudký. Co bych za to dal, abych nebyl v ´podzimu´ svého života a byl opět nějakých 40 let mladší… Rád bych slíbil na holých kolenech, že bych se tentokrát slušněji choval :-)
Jinak Borrisi tobě moc děkuji za tvé fotbalové postřehy, na které se vždy těším a se kterými se rád ztotožňuji (až sem tam na tvoji kritiku na Davida Hubáčka, ale to ty víš – u mě se však v případě Huba spíš jedná o reflexivní chránění zasloužilého Slavisty, který tady (a nemám na mysli tebe) často sloužil jako otloukánek. Samozřejmě jsem si přitom byl vědom jeho chyb(iček). Jsem moc rád, že se (i když s porážkou) v posledním zápase mohl rozloučit se Slavii s gólem a s kapitánskou páskou na ruce.
Také jsem moc rád, že Vojtěch Štěpán, kterého ty jsi tady jako první doporučoval v tempore non suspecto, u nás podepsal a že se perfektně ukázal ve svým prvním (polo)zápase proti Mostu, ve kterým navázal na dobrý dojem, který už nechal při čtvrtečním tréninku. Doufám, že takto bude pokračovat a že Petrouš bude mít pozitivní problémy se sestavou. Kdo ví jestli Šeterle a co. po tajnu nečtou tento web a nenarazili na Štěpána díky tebe!
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Eluin (přítel SN) před 11 lety 14.07.2013 20:59 |Krásně napsáno, Barro. Fotbal je značně nevyzpytatelný.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 11 lety 14.07.2013 13:48 |Co Hrubý? V posledních dvou zápasech nehrál, nevíte něco?
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
fredydj (přítel SN) před 11 lety 14.07.2013 21:45 |zřejmě jsou na testech v Roudnici nad Labem naši hráči Malina a Šimkovský-
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Barra před 11 lety 14.07.2013 22:02 |Šeterle je u nás 33 dnů, a našli jsme hostvání pro Malinu, Berkovce, Červenku, Tusjaka, Šimkovského - hráči dostanou možnost se dále vyvíjet.
Máme s Admirou farmu, jestli můžeme Mirrosovi věřit budeme mít od středy oficiálně silného sponzora.
Co se týká posil přišel v mých očích slibný Vojtěch Štěpán, teď ještě dotáhnout toho spolehlivého stopera.
V každém případě se věci dávají do pohybu.
A když se ještě vylepší komunikaci klubu s veřejnosti a fanouškami...
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Barra před 11 lety 14.07.2013 22:05 |A máme Radka Černýho...
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
petrjir před 11 lety 14.07.2013 22:11 |Já bych byl velice rád za Ujfalušiho. I když dobu nehrál, tak by to byl pořád nejlepší stoper ligy a mladí hráči by se vedle něj učili. Pokud to není úplně nereálné, pokusil bych se o to. V Česku stejně je jen v Praze, jak sám říkal, takže naší konkurencí je ta jeho opěvovaná Arábie. Jak sám řekl, že si dává měsíc, tak to jsou u nás 4 kola a pokud budeme chtít nějakého kvalitního stopera (Rajnoch, Ujfaluši, Rozehnal), pak tuto dobu budeme muset asi počkat. Snad to tam Petrák zvládne, protože první kola jsou vždy důležitý pro získání sebevědomí do sezony.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
th před 11 lety 15.07.2013 00:47 |nepřeháníš trošku? :-) Jak s vynášením Šeterleho do nebes, protože dost z toho je práce rozdělaná Kusým/pod Kusým, viz Admira atd., takže dávat zásluhy jen Šeterlemu (''je u nás 33 dnů ... a se věci dávají do pohybu'') je mimo, tak s hostováními - Šimkovského, Červenku, Malinu zatím víme, že zkouší určité kluby, z toho ještě nemusí nic být, podobně jako dopadl Krejčí u nás. Pokud je gen. sponzor, tak každém případě velmi dobře, snad dresy vypadají OK a obsah kasy pěkně nabude.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Edwardtheiron před 11 lety 15.07.2013 07:40 |Obsah kasy nijak nenabude, nový sponzor jen zacelí díru, kterou zatím látal Řebíček /nebo kdo/ z vlastních zdrojů. Na chodu se to určitě nijak dramaticky neprojeví.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Eluin (přítel SN) před 11 lety 15.07.2013 07:44 |Ano, tak nějak (bohužel).
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Barra před 11 lety 15.07.2013 08:20 |Nevím, kdy začaly námluvy s Admirou, předpokládám že až v okamžiku kdy bylo jisté, že Čáslav opustí druhou ligu, ale můžu se mýlit. Nevím tedy, jestli se pod tím ještě podepsal Kusý, či nikoliv.
Nejde mi o slepou adoraci Šeterlého, vím jen, že Zbyněk Kusý se od odchodu Petra Rady jakoby ztratil z veřejného života a od konce dubna 2013 již veřejně nevystupoval. Nejde mi vůbec o kritiku Kusýho, škoda podle mě že Kusý nemohl zůstat ve Slavii a převzít funkci paní Nouzákové. Vystupuje s elegancí a umí reprezentovat. Na druhé straně myslím si, že Kusýmu přece scházely ty kontakty ve fotbalovém světě, co je celkem logické. Někdo, kdo se jako Šeterle pohybuje dekády ve fotbale, je schopný snadněji a rychleji oslovit toho správného člověka a dotáhnout věci do konce. Osobní kontakty jsou k nezaplacení, a ulehčí práci. Ale to je tak všude, v jakémkoliv zaměstnání.
Na webu se objevila kritika, že Šeterle odjel do Kaprunu na rekreaci, místo aby seděl v kanceláři v Praze. Samozřejmě se v dnešní moderní době dá stejně dobře pracovat kdekoliv na světě, navíc jsem ocenil, že byl blízko k mužstvu a realizačnímu týmu, blízko u lidí kteří mu byli noví, a že měl například možnost večer s Petroušem rozebírat jejich vizi na fotbal. Alespoň mi se zdá, že se poslední týdny daly věci do pohybu – možná se ale pletu, a je to spíš zásluha Miroslava Držmíška…
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Bulldock (přítel SN) před 11 lety 15.07.2013 09:17 |Zdravím Barro,
tam šlo spíš o to, že tím někteří zdůvodňovali to, že přece nemohl s Vaniakem jednat, když jel s mužstvem do Kaprunu. Mně skoro přišlo, že jako novej GŘ by byl prospěšnější v Praze. Samozřejmě, že dnes se všechno dá dělat po telefonu, ale jestliže se prakticky se všema důležitýma rozhodnutíma čekalo na Šeterleho, jak tu tuším hlavně Miross naznačoval, tak si myslím že se do toho měl pustit hned. V Kaprunu by se bez něj obešli, kdyby dělal sportovního ředitele, to je jiná, samozřejmě neberu, že některej šéf má k mužstvu blíž a někdo je zase víc kancelářský typ.
Mně abych pravdu řekl docela mrzí, že tady Kusý nezůstal, po dlouhé době totiž seděl v křesle ředitele někdo, kdo měl ánunk o tom, o co fanouškům jde a uměl jednat. Kdyby bylo po mém, tak je dál GŘ a Šeterle by přišel místo Držmíška, ale to už nezvrátíme.
Já jsem na sezonu docela zvědavej, ale podle toho, jak příprava vypadala mi z toho vychází, že to bude další rok, kdy se budem připravovat na budoucí úspěch. Byť doufám, že to aspoň bude s lepším fotbalem. Ono moc horší už to po Radovi a Strakovi opravdu být nemůže, snad jedině kdyby přišel Pulpit. :)
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Barra před 11 lety 15.07.2013 10:13 |Zdravím, Bulldocku. Máš pravdu že Kusý měl blízko k fanouškům, i já to oceňuji. Pochybuji že Šeterle by měl takovou trpělivost s některými dotazy, které tady padly a na které byl ochotný odpovídat. Kusý měl jinak, když se koukám na zprávy z května 2012, ve Slavii primárně na starost rozpočet a marketing, a bohužel se mu nepodařilo tuto část naplnit. Časy jsou špatné, Kusý neměl to lehké, nejasné dění posledních let ve Slavii mu určitě jeho úkol neulehčilo, značka Slavia ztratila na lesku. I když generální ředitel by měl nést finální odpovědnost za veškeré dění v klubu, tedy i sportovní, byl Kusý v tom smyslu bohužel odkázán na Držmíška. Je logické, že nemohl mít takový přehled a potřebné kontakty, jaké si vybudoval v hokeji. Stejně tak by i Šeterle to vůbec neměl snadné, kdyby nastoupil jako GŘ u nějakého hokejového klubu. Nevím, jestli toho sponzora máme či nikoliv, uvidíme ve středu, jak avizuje Mirros. Na druhé stránce si myslím, že úkoly Šeterlého budou daleko rozsáhlejší než u Kusýho, tedy rozpočet a marketing. Co se týká sportovní části, Držmíšek mu tam těžko ´něco nakecá´. A v tom vidím největší plus pro Slavii. Mám dojem, že hlavně tam jsme zaspali.
Jinak máš pravdu, co se týká Vaniaka. Nevím ale, jestli v okamžiku svého nástupu Šeterle už měl jasno kterou funkci a za jaké podmínky Martin Vaniak by mohl setrvat ve Slavii. I když Šeterle před odjezdem do Kaprunu prohlásil, že ihned po návratu dostane Vaniak nabídku (slib který Šeterle splnil), asi nikdo z nás by nebyl šťastný v kůži Vaniaka, kterému končila smlouva a nevěděl, co mu budoucnost přinese. Takže souhlas.
Jen ještě ohledně Zbyňka Kusýho – trochu mě zarazilo, když Kusý ihned po svém nástupu do Slavie minulou sezónu odjel na x- týdnů pobytu v USA. Určitě se tam věnoval Slavii a začal pracovat na svých úkolech, ale na jeho místě bych já ve funkci GŘ asi chtěl být co nejblíže u Edenu.
Také se těším na novou sezónu. Petrouš a celé mužstvo to nebude mít lehké, nebude snadné navázat na těch 12 na 15 z minulé sezóny, bez příchodu stopera to nevidím vůbec růžově. Myslím si ale, že Šeterle si je toho vědomý, a doufám že ta posila do obrany ještě přijde. Raději pozdě, než nikdy.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
spojka před 11 lety 15.07.2013 23:16 |Sponzora máme, ve středu už byl na protilehlé tribuně reklamní banner smartwings, který tam minulou sezonu nebyl. Na oficiálním webu už jsou smartwings uvedeny na pozici hlavního partnera.
Na druhou stranu se tím v podstatě jen zalepí část rozpočtu, kterou doteď pravděpodobně dotoval majitel. Ale samozřejmě je to plus.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
spojka před 11 lety 15.07.2013 23:16 |oprava: nikoliv ve středu, ale v pátek samozřejmě (s Mostem) :-)
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
klimi před 11 lety 15.07.2013 10:04 |Jen si vzpomeňte, kam odjel Kusý hned jak nastoupil do funkce...
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Barra před 11 lety 15.07.2013 10:21 |Promiň Klimi, mi holt nějaký čas trvá než v češtině napíšu svůj příspěvek ve wordu, a počítač mi opraví veškeré chyby. Tvoji poznámku ohledně Kusýho a jeho odjezdu do States jsem viděl, až když jsem ten můj už odeslal. A máš pravdu, i když měl tuto dovolenou dlouho dopředu domluvenou, myslím si že z taktického důvodu ji měl zrušit. Alespoň já bych jako majitel měl problémy s tím, kdyby nejvíce klíčový zaměstnanec takhle odjel ihned po nástupu.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Bulldock (přítel SN) před 11 lety 15.07.2013 12:39 |Tak jeden tip pro Tebe. Prohlížeč Google chrome a myslím, že i Firefox už opravuje chyby (podtrhává) stejně jako Word. :)
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Barra před 11 lety 15.07.2013 14:50 |Google chrome jsem mezitím na PC našel, teď ještě jen příjít na to, jak to funguje:-) Dík, v každém případě.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
bongor před 11 lety 15.07.2013 17:56 |Jo,ahoj Barro,funguje to.A kdybys někdy přece jen potřeboval poradit s českým pravopisem,tak Ti milerád pomohu svými skromnými vědomostmi.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Barra před 11 lety 15.07.2013 18:22 |Ahoj Bongore, mám asi starý program wordu, Microsoft Office Word 2007, jinak to má celkem pohodlný ´spelling control´. Mám na počítači také ikonku Google Chrome, když ale na to kliknu, tak se mi objeví název ´nová karta´, nic víc. Netuším co s tím dělat, asi to nemám nainstalované, jak se patří. Já jsem takový počítačový analfabet, patřím do starší generace, která diplomové práce psala na psacím stroji (i když už elektrickým). Stejně tak to mám s mobilem – ovládám jen ty základní funkce… V každém případě díky za nabídku pomoci s češtinou, když bude hořet, rád se ozvu. Manželka je sice češtinářka, ale většinou točí či do sloupu, když něco blbě řeknu nebo napíšu, a vzdala to, aby mě opravovala. Jak říká, ´už jsem si zvykla, že mluvím tak srandovně´…
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Thane (přítel SN) před 11 lety 15.07.2013 21:07 |On Chrome je internetový prohlížeč, jako Firefox, Opera a přinejhorším Internet Explorer. Ale funguje to v něm tak, že když si v tomto programu najedeš např. na slavistickenoviny.cz a a dáš odpovědět na příspěvek, tak ti automaticky opravuje gramatické chyby během psaní v prohlížeči (stejně jako to dělá Word (záleží jak je to nastavené). Pokud se ale nepletu, tak např. neumí čárky mezi větami (Word nějaké zvládne).
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Barra před 11 lety 15.07.2013 21:38 |Díky Thane za jasné vysvětlení. Já amatér teď napřed všechno píši ve wordu, opravuji to, a pak teprve kopíruji ten tekst a vkládám ho zpětně do okýnka ´Komentář´na SN. Zkusím to s Chromem! Ještě jednou dík.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Barra před 11 lety 15.07.2013 21:44 |... ´píši´ nebo ´píšu´, kdybych já to jen věděl : můj word bere obě verze jako možné a správné :-)
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
ortevor před 11 lety 15.07.2013 22:48 |ja myslim ze tech pripadnejch drobnejch chyb si u tebe nikdo nevsimne, navic jako rodilej Belgican pises cesky naprosto skvele, a kdybys to tady o sobe casto nezminoval, bych teda rozhodne netipoval ze nejsi rodilej Cech...a umis cesky lip nez my vsichni ostatni tady dohromady vlamsky ...
Dus geen zorgen, jou Tsjechisch is uitstekend:)
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Barra před 11 lety 15.07.2013 23:03 |Hé, Ortevore, wat een leuke verrassing! Jouw nederlands is perfekt! (snad jen malé ´t´ v ´tsjechisch´).
Manželka mluví doma s dětmi jen česky, takže ´willens nillens´ (jestli chci nebo ne) jsem po 19 letech už něco pochytil, se mnou a běžně mluví dcery jen nizozemsky (i když vlámsky se také může použit).
Prettige avond :-)
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Barra před 11 lety 15.07.2013 23:09 |A než mě někdo opraví že neumím ani ´nederlands´: ´jouw´, misto ´jou tsjechisch´. Jouw = tvoje, jou = tebe, ale výslovnost obou slov je stejná.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
martyni (přítel SN) před 11 lety 15.07.2013 10:45 |OT: Kdyz premyslim o acku, ktery shani stopera, ten neprichazi... ackoliv jsem byl vetsinou proti sachovani s hraci a zmene jejich pozic, myslim ze Ondra Petrak by mohl hrat na stoperu, resp. mel by se to naucit. Mame dva kvalitni DZ a Gecov byl na konci lonsky sezony lepsi, Petrak na to ma a byla by ho na lavicce skoda. Krom toho ma podle meho vsechny predpoklady pro to,aby hru na stoperu zvladl, silny v soubojich, start na mic, cteni hry, dokonce i rychlost.. Nevidim duvod, proc by to nemel zvladnout a pokud se mu doted nedarilo, zrejme nema navyky nebo to hraje spatne takticky, ale to jsou veci, ktere se snad daji naucit.. zrovna on by mohl byt univerzalni hrac jako Michal Svec, zalezi na nem a trenerovi.
Jinak jsem zvedav na Stepana, zaregistroval jsem nekolik jeho velmi peknych momentu v hradci, zaroven asi to nedokazal az tak casto opakovat, jinak by se o nem mluvilo vic a ve svych letech by byl jinde.
Sponzor
JS (přítel SN) před 11 lety 15.07.2013 13:09 |http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-cesko/c1-60246970-v-cesku-vznika-nova-obri-sit-supermarketu-pro-kutily-stoji-za-ni-miliardar-simane
Re: Sponzor
klimi před 11 lety 15.07.2013 15:38 |Nějak nerozumím :))
Re: Sponzor
slaviator před 11 lety 15.07.2013 16:32 |naším sponzorem bude TravelServise = Šimáně
Re: Sponzor
mirros před 11 lety 15.07.2013 17:52 |zase kecáš....Bude to Smart Wings...Vik + Šimáně....navíc si někde najdi jak se TS píše
Re: Sponzor
slaviator před 11 lety 15.07.2013 20:46 |NO ok, tak to bude SmartWings. Já neříkal, že vím, kdo to bude, ale vzhledem k tomu, že to bude někdo od Šimáněho a bude to leetcká společnost, napadla mě první TravelService. Prašť jako uhoď, když mu patří oboje.
Re: Sponzor
Barra před 11 lety 15.07.2013 21:35 |Slaviatore, jako právník in spe nesmíš svojí kůži prodávat tak lacině a nechat se. Správně jsi psal, že nás popřípadě bude sponzorovat (jestli to tedy vyjde) Travel Service a.s., a ne Smart Wings. Smart Wings je jen obchodní značka, kterou používá Travel Service a.s. při provozování některých svých obchodních aktivit (´low cost lety´). Smart Wings není právnický subjekt, je to jen značka, kterou sice snad budeme mít na tričku, ale která s námi neuzavře žádnou smlouvu – to může jen Travel Service a.s., který tedy bude sponzor.
Je to stejný případ jako s Boleslavi – sponzor je Škoda, ale klidně můžou hráči mít na hrudi nápis ´Octavia´, která v tom případě také samozřejmě nebude sponzorem, ale Škoda Auto a.s.
Re: Sponzor
slaviator před 11 lety 16.07.2013 02:29 |Ne, je to přece blbost, sponzorovat nás bude SmartWings a basta... Někdy je lepší se nehádat
Re: Sponzor
Barra před 11 lety 16.07.2013 08:22 |:-))
Nezapomeň na přísloví ´Moudřejší ustupuje tak dlouho až se z něj stane blbec´.
(Co děláš o půl třetí ráno u počítače?)
Re: Sponzor
Bulldock (přítel SN) před 11 lety 16.07.2013 09:17 |Tak aspoň, že nějakej je. Hlavně aby se nevrátilo obdélníkové období na dresech...:(
Re: Sponzor
Barra před 11 lety 16.07.2013 09:40 |Snad to bude vypadat jako v minulosti (viz fotoserie Huba na oficiálkách http://slavia.cz/fotogalerie.asp?zobraz=kategorie&kategorie=69&poslano=true). Jinak bohužel platí, že ten kdo vytáhne peněženku, určuje pravidla hry. Uvidíme. Jestli se částka ale bude pohybovat v rozmezí jak naznačil Mirros (kolem 25 mil Kč ročně), tak ani nemáme právo se moc mračit a moc si vybírat. Myslím, že bychom byli dokonce spokejení i s daleko menší částkou.
Re: Sponzor
jane (admin) před 11 lety 16.07.2013 09:53 |Dresy od Umbra jsou stejne, jako v lonske sezone, tedy bez obdelniku - ten se bude na dresy hracu spolu s logem sponzora nazehlovat. Zatim ale nemam info, ze by se muselo nazehlovat na dresy prodavane ve fanshopu.
Re: Sponzor
Bulldock (přítel SN) před 11 lety 16.07.2013 09:59 |Dík, taky rychle pro něj, než se tam objeví sponzor..
Re: Sponzor
slaviator před 11 lety 16.07.2013 11:51 |Něco jsem vyhledával k diplomové práci (současná politická krize v ČR je danajským darem) :-)
Re: Sponzor
Eluin (přítel SN) před 11 lety 16.07.2013 13:04 |S některými lidmi je lepší se nehadat :-)
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Borris před 11 lety 15.07.2013 16:50 |Hele nevíte někdo jak to bude s Márou Čepelákem? Jestli bude stejně jako Šimeček a Bazala přesunut už do áčka, nebo jestli se mu hledá nějaké hostování či se s ním snad stále počítá do juniorky? Podle mě juniorka už mu nemá co dát, potřebuje se už otrkávat v dospělém fotbale. Nejlepší by pro něj bylo hostování bez opce někde v první nebo klidně i druhé lize jako Tusjak. Ideál by bylo ho dát na celou sezonu někam hostovat bez opce a od té další už bych s ním klidně do áčka počítal. Mě Čépa strašně připomíná Jirku Lercha. A to jak herně, tak i trošku vizáží :-) Čépa je taky takovej buldok a bojovník a i post hraje v podstatě stejný jako Lerch. Jirku Lercha jsem měl hodně rád, to byl srdcař jak má být a slávista jako bejk. A v Čépovi vidím tak trochu jeho nástupce. Časově sice trošku opožděného, ale to nevadí.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
th před 11 lety 15.07.2013 17:23 |Pořád někdo chce někoho cpát hostování bez opce někde v první nebo klidně i druhé. Buďme realisté, tam se podaří udat a následně nastupovat jen několika málo z těch mladých, hl. ti, kteří už mají něco mezi muži odkopáno (jako Tusjak). A a navíc koho bychom potom poslali do té vymodlené Admiry? :-)
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Borris před 11 lety 15.07.2013 17:32 |Protože je potřeba aby si hráči zvykali na dospělej fotbal, proto víš :-) Tak klidně do Admiry, pro mě za mě. Ale hlavně aby hrál už mezi dospělejma. Potřebuje se obouchat, aby mohl být v budoucnu prospěšný Slavii.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
th před 11 lety 15.07.2013 17:46 |Však jistě že, otrkat mezi chlapy, v tom jsme za jedno. Já spíše myslel ten neustále se objevující bezbřehý optimismus s hostováními v 1. lize a 2. lize. Přiznejme si, že oni většinou v nějakém ohledu přespříliš zaostávají, aby tam skutečně něco odehráli a ne jen leštili lavičku. Pro Čepeláka Admira bude akorát.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Borris před 11 lety 15.07.2013 17:49 |jo v tom máš možná pravdu. Ale zase věřím že Čépa by se třeba v takovém Varnsdorfu chytil. Ale proti Admiře také nic nemám. Hlavně ať už hraje za muže, juniorka už by mu nedala nic.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Eluin (přítel SN) před 11 lety 15.07.2013 17:27 |Měl snad jít do Admiry...
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
mirros před 11 lety 15.07.2013 17:53 |Už jsem tady i na ofiko psal..do áčka jde jenom Bazal se Šimečkem...Čepelák pujde na hostování
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Borris před 11 lety 15.07.2013 19:18 |OK. A víš něco bližšího o příchodu nějakého stopera? Je už něco před podpisem nebo na dobré cestě?
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
petrjir před 11 lety 15.07.2013 19:30 |Kolarik taky hostovani?
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
bongor před 11 lety 15.07.2013 17:59 |Máš pravdu,Jirka byl zabejčilej Slávista a fotbalista to taky nebyl špatnej.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
DrFe1 před 11 lety 15.07.2013 17:22 |Přátelé, kamarádi, mám dotaz ohledně vstupenek na Baník Ostrava. Na webu ticketoprtal, kde probíhá prodej vstupenek se prodává pouze pár stovek vstupenek do celkem asi 4 sektorů. Zbytek stadionu je vyblokován s tím, že je "obsazeno". Co to má znamenat ? Budou se vstupenky uvolňovat do prodeje postupně nebo jak ? Dostanu u pokladem v Edenu i jiné vstupenky než jsou ty nabízené přes ticketportál ? Nevíte někdo něco ? Díky.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
utrzeny_ze_retezu před 11 lety 15.07.2013 17:26 |Taky jsem na to koukal a zajímalo by mě to :-)
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Borris před 11 lety 15.07.2013 17:37 |No pokud vím, tak by to mělo fungovat tak, že na tyhle portály kde se prodávají vstupenky, jde jen určitý počet vstupenek. Většinou jde o ty tzv. horší vstupenky. Ty lepší běží většinou v normálním prodeji na pokladnách. Takže to že se ti na ticketportalu ukazuje že je obsazeno, tak to neznamená že by lístky na ta místa už nebyli. Jen prostě na portály s prodejem vstupenek uvolňují jen určitý počet lístků a na určitá místa.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Ferguss před 11 lety 16.07.2013 08:28 |To mi ovšem přijde jako hodně hloupá taktika prodeje. Neříkám uvolnit na internet všechny, ale vyhodit tam 500 lístků, to se na to rovnou můžou vykašlat. Takže jediná šance jak dostat slušná lístek je jít si stoupnout do fronty na kase nebo se do Edenu drbat ještě jednou. To případného návštěvníka opravdu přiláká.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Borris před 11 lety 16.07.2013 14:24 |No máš pravdu, je to takové divné. Ale takhle to opravdu je, neznám ale přesný počet lístku kolik dávají do internetového prodeje. Jen vím že je to jen část lupenů a většinou na ta tzv. horší místa. A mimopražský toho využívají hlavně proto, že se nemusí trmácet do Prahy a můžou si to v klídku vyzvednout na pobočce. Ono se to třeba vyplatí u zápasů, kde je velká šance že bude skoro vyprodáno. Když jsem kamarádům přes ticketprotal.cz kupoval lupeny na jarní zápas rumunů s Plzní, tak se to hodilo. A třeba když jsou nějaké nevyzvednuté rezervace, tak je hoděj zase do oběhu na ten internetový portál. Proto to musí člověk sledovat. Ale u takových zápasů jako my proti Baníku se vůbec nevyplatí kupovat lupeny přes ticketportal. Že by bylo vyprodáno to je asi tak pravděpodobný jako že bude dnes zatmění slunce, takže v pohodičce stačí koupit lístky normálně v edenu v den zápasu.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
utrzeny_ze_retezu před 11 lety 16.07.2013 14:41 |Přesně, bydlím v takový malý vesničce u Kolína a tuto možnost jsem využil na derby, ale takhle je to k ničemu. Než abych si koupil horší místo radši vyrazím dřív a vystojím si frontu v Edenu na své oblíbené :-), jenže to pak ten předprodej poněkud ztrácí smysl...
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Ferguss před 11 lety 16.07.2013 14:50 |Dneska se uvolnila další místa takže mám ve 114, 15. řadu:) Po letech s permicí je tohle celkem dobrodružství:)
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Borris před 11 lety 16.07.2013 15:37 |Ono asi takhle.... Od té doby co naše titulové sezony skončili, už si kupuju lupeny zásadně až v den zápasu po tom, co vždycky dorazím do Prahy. Protože jednoduše není třeba kupovat někde na internetovém portálu, když je skoro stoprocentní jistota, že eden nebude zaplněný ani z poloviny. Snad jen s vyjímkou derby. Ale ani derby už bohužel s tou návštěvností není žádná sláva. Takže se nestresuju a lístek si v pohodě koupím nějaké 3-4 hodinky před výkopem. To už je běžný postup, koupím lupen a zapadnu do nějaké osvěžovny kde setrvám do doby hodinu před výkopem :-) a permici nemám protože se mi zkrátka nevyplatí když nehrajeme poháry. Dřív se mi permice vyplatila kvůli předkupnímu právu na pohárové zápasy. Ale když je nehrajeme, tak se mi nevyplatí. Počítal sem, že je pro mě daleko lepší, si prostě koupit pokaždé lístek. A dokud nebudeme hrát poháry, tak permici kupovat ani nebudu. Co si budeme povídat, dokud se nevrátíme zpátky na špici, lidi to na stadion nedokope. Můj případ to třeba není, já jdu na naší Slávku pokaždé když nejsem v práci a nebo nemám sám zápas. A je uplně jedno jestli hrajeme o titul nebo o padáka a jestli se daří nebo ne. Ale realita je taková, že dokud nebude Slávka tam kde patří, tak lidi chodit nebudou a tudíž nebude problém si lupeny kupovat až na místě v den zápasu. A bez bláhové starosti že by bylo nabito. Marná sláva.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Ferguss před 11 lety 16.07.2013 14:52 |No ono si to můžeš rovnou zaplatit a lístek vytisknout, což mi přijde jako nejpohodlnější cesta a být klubem tak tuhle cestu spíš propaguju než znevýhodňuju. Ale třeba to má nějaký vyšší marketingový smysl, co já vím:)
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
brotheus před 11 lety 16.07.2013 15:12 |Presne. Nejednou jsem videl lidi z tech otresnejch front na listky nasrane odchazet. Vubec nechapu, proc tuhle moznost usnadnit fanouskum zivot nevyuzivame v plny mire.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Borris před 11 lety 16.07.2013 15:43 |máš recht no, ale co s tím naděláme no. Ale jak už jsem psal v příspěvku nahoře, my mimopražský slávisti co se snažíme chodit co nejčastěji, si stejně můžeme kupovat lupeny klíďo v den zápasu po příjezdu do Prahy. Protože dokud Slávka nebude hrát o špici, tak to lidi stejně nepřiláká a tudíž zatím v naší situaci ani netřeba řešit systém prodeje přes net, když Eden není zaplněný nikdy ani z poloviny. Toť smutná realita. A pojď se vsadit že na Baník bude maximálně tak těch cca 6000-7000. A to ještě jestli nejsem hodně velký optimista.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
lassiter před 11 lety 16.07.2013 16:08 |No ono spíš jde o to (aspoň teda mně), že když se zápasy hrajou vtipně v pondělí v šest, tak je člověk rád, že vůbec z práce na výkop dorazí včas, což tak má bohužel víc lidí, takže leckdy je i při pětitisícové návštěvě u pokladen patnáctiminutovej nával a lístek z netu to řešil pohodlně. Což bude teda i teď, pač od té doby, co chodí čtyři tisíce přesnou řadu a sedadlo nějak neřeším :-) Na Baník bude tak šest, hlášeno osm a půl.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Borris před 11 lety 16.07.2013 16:18 |to já zase musím říct, že mě po hříchu pondělky a pátky vyhovují. Protože dělám na krátký a dlouhý týden a mívám v tyto dny leckdy volno. Tak jako teď v pátek. O víkendu je velké riziko, že mi do toho vleze můj zápas. Ale jinak chápu, že obecně ty všední dny pro lidi moc dobré nejsou. Je asi jen několik vyjímek jako já, kterým to vyhovuje. A je fakt že v takových případech by asi prodej přes net mnohé řešil, to s tebou souhlasím.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
lassiter před 11 lety 16.07.2013 17:13 |Mně je to v podstatě jedno, pokud to není ve všední den brzo. Ale na to má každej svůj názor a už se to tu řešilo x-krát. Mě by spíš zajímalo, kolik lidí skutečně ten net k nákupu využívá, snad nikdy jsem tam kromě mě neviděl nikoho s A čtyřkou papírem :-)
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Borris před 11 lety 16.07.2013 21:25 |jo no :-D to si myslím že je kvůli tomu, že je to ještě takové neprobádané, ten prodej kdy si můžeš tu vstupenkou vytisknout. A třeba někteří zástupci starší generace tomu tolik nedůvěřují.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
vlk30 (přítel SN) před 11 lety 16.07.2013 22:04 |My si kupujeme kazdej rok tři permice ty nejlevnější a pak si sednem stejně kam chceme nejčastěji na východní tribunu kde je místa dost vyjma derby.Když někdo nemůže tak tam někoho vezmem a da nám kilo tak že je vše v poho.Každopádně ty návštěvy jsou tristní.Když si vzpomenu jak všichni brečeli po novém stadionu a ted stejně nechodí.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Borris před 11 lety 16.07.2013 22:14 |jo no máš naprostou pravdu, je to fakt bída. A holt právě díky tomu člověk nijak nemusí řešit lístky nebo místa. Protože se můžeš fakt v podstatě posadit kam chceš. Ale bohužel ta návštěvnost se odvíjí od výkonů. Dodneška si pamatuju, jak ještě v té uplně první potitulové sezoně přišlo na Střížkov nějakých 14 500 nebo nějak tak. To ještě byli stále lidi ovíněný titulama. Teď takováhle návštěva přijde stěží na derby. Holt prostě dokud se Slávka nevrátí tam kam patří, tak většina lidí ten zadek nezvedne.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Thane (přítel SN) před 11 lety 17.07.2013 12:55 |Já myslim, že ani potom už ne..ten obrovskej potenciál co tu byl (nový stadion, tituly, liga mistrů) je pryč. Dneska si každej najde něco proč nejít nebo proč si nekoupit permici..
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
Borris před 11 lety 15.07.2013 18:44 |Jinak Bolka teď pěkně drtí Varnsdorf. Po půlhodině 5:0. A to jsem myslel že Varnsdorf jim tu generálku pěkně zkomplikuje. Na Bolku jsem letos fakt dost zvědavej.
Re: Juniorka: Slavia - Kladno 2:1
bongor před 11 lety 17.07.2013 05:01 |Ahoj Borrisi,copak Bolka,ale tady u nás je nějak ticho po pěšině.
A to jk na webu,tak hlavně v klubu.Kde je ten alespoň jeden stoper,Ostrava už na nás mohutně zbrojí............