Přípravná utkání

Pardubice - Slavia 5:1

Dnes došlo k prvnímu rozdělení A-týmu v přípravě. Zatímco část hráčů odletí na zápas s Young Boys Bern, zbytek se představí v duelech s Hradcem Králové a s Pardubicemi. Z posledně jmenovaného utkání jsme vám přinesli dnešní reportáž. Za Slavii nastoupili výhradně mladíci a na výsledku zápasu se to podepsalo.

Pardubice - Slavia 5:1 (5:0)

Branky: 29. a 36. Pospíšil, 40. Přibyl, 43. Vencl z penalty, 44. Fusek - 85. Hurka

Sestava: Hrubeš - Prošek, Čepelák, Zákostelský, Bejbl (80. Bazal) - Bazal (73. Smolák), Hrubý (61. Peterka), Hurka, Tusjak (46. Duga) - Vondráček, Synek (46. Červenka)

Poslední soutěžní zápas spolu oba soupeři odehráli v památném pohárovém tažení v sezoně 2010-2011, které bylo ukončeno až semifinálovou porážkou s Olomoucí po protestech slávistických diváků přímo na hrací ploše. Tehdy Slavia v Pardubicích vyhrála 1:0 krásným lobem Stanislava Vlčka, ačkoliv byli domácí aktivnější a několikrát nás zachránil Martin Vaniak.

Tentokráte však proti Pardubicím vyběhla v podstatě juniorka Slavie. Zdá se, že do širšího kádru A-týmu se tedy podařilo probojovat Kolaříkovi se Šimečkem, kteří dnes absentují. Naopak dnes nastoupili a do Bernu neodcestují Hurka a Tusjak.

Zápas začal vyrovnaně, po akci Bazala s Hrubým zakončoval přízemní střelou těsně vedle Vondráček! Na druhé straně zaváhal Zákostelský, ale Fuska vychytal Hrubeš. I domácí brankář si připsal dobrý zákrok po Hurkově pokusu z úhlu. Druholigové Pardubice začaly přebírat otěže utkání. S tvrdou ranou Přibyla si ještě skvěle poradil Hrubeš, poté už ale slávisté inkasovali. Hundák přešel přes Zákostelského a před odkrytou svatyni nabil Pospíšilovi, který neměl problém otevřít skóre zápasu - 1:0. Stejní hráči si zopakovali spolupráci o pár minut později při rohovém kopu. Hundák centroval a Pospíšil zvýšil na 2:0. A do poločasu přišly ještě další tři rány - nejdříve se po akci na levé straně prosadil Přibyl, na 4:0 dal z penalty Vencl a poté završil poločas hrůzy Fusek opět zleva.

Slavia se na začátku druhé půle alespoň pokusila prostřednictvím Bazala o korekci stavu, ale náš mladík mířil vedle. Rozhodnutý zápas se pak dohrával bez větších šancí. Až ke konci se opět osmělili slávisté, ale debutující Duga se v dobré pozici z voleje netrefil. Sešívaným se snížit nakonec podařilo, Duga krásně nacentroval na Bazala, ten našel na malém vápně Hurku, pro kterého již nebyl problém dát gól.

Více už se nestalo a jméno Slavie utržilo zbytečnou ránu, když pod hlavičkou A-týmu nastoupil teprve se formující juniorský výběr pro příští rok, který druholigovému soupeři nestačil a vysoko prohrál 1:5.

Komentáře (150)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Pardubice - Slavia

    Borris     před 11 lety 03.07.2013 16:30 |  
    0 0

    Tak jsem na místě a přijeli jsme vyloženě s juniorkou. Pro naše mlaďáky to bude zajímavá zkouška.

    • Re: Pardubice - Slavia

      Kornovo     před 11 lety 03.07.2013 18:26 |  
      0 0

      to jsem zvedav co o tom napises.podle vysledku naprosty propadak a vetsina hracu as zatimi nema na ligu

      • Re: Pardubice - Slavia

        Alanor (admin)     před 11 lety 03.07.2013 18:30 |  
        0 0

        Tak je to napůl juniorka s dorostem, navíc chybí dva výrazní členové týmu Kolařík se Šimečkem. Opravdu nevím, co si od toho zápasu vedení i realizační tým slibovali, když ho hráli pod hlavičkou áčka. Doufám, že o tom Pardubice aspoň veděly. Nevím, jak bych se tvářil, kdyby místo pořádného soupeře, na kterého se těšili diváci, dorazili mladí kluci a dostali bůra.

        • Re: Pardubice - Slavia

          1rytir     před 11 lety 03.07.2013 18:49 |  
          0 0

          Malá obrana vedení: O Bernu původně realizační tým nevěděl. JInak samozřejmě to je nářez a vůbec nechápu jak mohou být někteří kluci z tohoto souboru zařazováni do áčka. Ani papírově ne :-(

          • Re: Pardubice - Slavia

            Alanor (admin)     před 11 lety 03.07.2013 18:50 |  
            0 0

            Jo, však se to mělo uvést jako zápas juniorky. Ale s tím asi nepočítaly Pardubice, které rády nebudou asi tak jako tak.

            • Re: Pardubice - Slavia

              th     před 11 lety 03.07.2013 19:40 |  
              0 0

              Neboj, jakmile se tu ukáže mirros, tak ti vysvětlí, jaký je Šeterle pašák a jak akurátní je se svými partnery takto dělat fotbalový business. ;-)

              • Re: Pardubice - Slavia

                no-nick     před 11 lety 03.07.2013 19:57 |  
                0 0

                Počítám, že měli tři možnosti - zrušit Bern, zrušit tenhle zápas, odehrát zápas takto. Ani jedna z možností není ideální, vybrali prostě tuhle variantu. Jsi kritický, ale ani nevíš, jestli to Slavia s Pardubkama třeba nekonzultovala. Co když se na tom dohodli, že to odehrajou i za těhle podmínek?

                • Re: Pardubice - Slavia

                  th     před 11 lety 03.07.2013 20:01 |  
                  0 0

                  Kritický jsem byl, ale nikoliv vůči Slavii (na rozdíl od Alanora) ...

                • Re: Pardubice - Slavia

                  Alanor (admin)     před 11 lety 03.07.2013 20:21 |  
                  0 0

                  Tak to měli odehrát za těchto podmínek, ale jako zápas juniorky, který to taky byl.

                  Ale zase bych z toho nedělal vědu, nic moc se nestalo.

                • Re: Pardubice - Slavia

                  Slawek     před 11 lety 03.07.2013 20:50 |  
                  0 0

                  Když už to nezrušili, měli to opravdu vést jako přípravu juniorky a nedělat zbytečně další ostudu ! Jinak někteří hráči áčka toho zatím moc neodehráli, tak měli hrát. Snad by zápas ve středu a v pátek zvládli. Pokud ne, at nehrají za Slávii. Obrana měla hrát komplet celá. Má taková příprava vůbec smysl? Nechápu To.

                  • Re: Pardubice - Slavia

                    vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 03.07.2013 21:58 |  
                    0 0

                    Naprodtej souhlas protože tento tým nemá s áčkem mnoho společného jen snad to že to koučoval tělocvikář,zbytečně to kazí jméno nic víc nic mín.Každá firma se snaží dbát na image značky.

                  • Re: Pardubice - Slavia

                    no-nick     před 11 lety 03.07.2013 23:06 |  
                    0 0

                    To je pravda, to mohli. Ale je to jen příprava, moc bych z toho nedělal.

  2. Re: Pardubice - Slavia

    Elanius     před 11 lety 03.07.2013 16:48 |  
    0 0

    Podle sestavy to vypadá, že natrvalo by se mohli do Áčka přesunout Šimeček a Kolařík. Černého petra z útočníků dostal zřejmě Vondráček.

    • Re: Pardubice - Slavia

      petrjir     před 11 lety 03.07.2013 17:26 |  
      0 0

      Pokud by to tak melo byt, tak by me zajimalo, zda se nepocita ani s Hurkou ci napriklad Hrubym do acka nebo zda se ze sestavy s Pardubicema pocita treba jen s dvemi, tremi hraci? Ono by jich pak uz moc v acku nezbyvalo.

  3. Re: Pardubice - Slavia

    1rytir     před 11 lety 03.07.2013 16:53 |  
    0 0

    Tak podle sestavy i hráčů na lavičce dnes hraje s Pardubicemi vlastně juniorka...Podle logiky věci, tak skutečné áčko odlétá do Švýcarska a před ligou sehraje už jen zápas v Bernu a pak doma s Mostem. Zajímavé

    • Re: Pardubice - Slavia

      Markus     před 11 lety 03.07.2013 17:03 |  
      0 0

      FB: "Do Pardubic neodcestovali ti hráči, kteří zítra po poledni odlétají na přípravné utkání se švýcarským celkem z Bernu – BSC Young Boys."

      • Re: Pardubice - Slavia

        Jiri1     před 11 lety 03.07.2013 17:44 |  
        0 0

        Tak, tak acko je proste pro nektere hrace pod panem Petrosem jen snem.........

        • Re: Pardubice - Slavia

          spino     před 11 lety 03.07.2013 17:47 |  
          0 0

          Z mladých mi přijdu Hrubý mnohem lepší než Šimeček.

          • Re: Pardubice - Slavia

            klimi     před 11 lety 03.07.2013 17:49 |  
            0 0

            Z jarních zápasů juniorky naopak musím říci, že podle jeho výkonů Hrubý na áčko vůbec nemá.

            • Re: Pardubice - Slavia

              Pepino44     před 11 lety 03.07.2013 22:07 |  
              0 0

              Ano, Hrubý hrál velmi dobře napodzim a v zimní přípravě,na jaře byl jenom odvar. Přičítám to tomu, neunesl to, že nebyl zařazen přímo do Ačka. Nyní to bude pravděpodobně stejné. Byl střídán asi v 61.min. utkání jsem neviděl a ani jsem se nedočetl jestli pro špatný výkon nebo zranění. Doufám, že někdo dodá report o to jak kdo hrál.

  4. Re: Pardubice - Slavia 5:1

    piero (přítel SN)     před 11 lety 03.07.2013 19:18 |  
    0 0

    Tak jsem využil návštěvy Pardubic a byl se podívat na zápase. První mě, jako asi všechny překvapila sestava. Nyní pár slov k zápasu, předem se ale omlouvám, že jsem plný emocí( negativních) :
    obrana děsná, ale nad všechny vyčníval Zákostelský, opravdu hrál otřesně, nedal jednu přihrávku dopředu, útočníci soupeře za něj zabíhali jako bby bez jeho zájmu. Také Prošek asi nebude obráncem, Bejblovi tam protihráč utíkal jak se mu zamanulo a druhý stoper, kterého hrál myslím Synek, nebyl o moc lepší než Kosťa. čepelák hrál defezivního záložníka a snad jediný snese přísnější pohled. Zbývající záloha Bazal, Hurka,Hrubý,Tusjak si nedokázala více než 3x přihrát a Vondráček byl na hrotu osamocen. Ze začátku se zdála, jak je i uvedeno v reportu, že je hra vyrovnaná, ale soupeř čekal zda něco mlaďoši vymyslí a když se tak nestalo, začali hrát svoji hru. Druhý poločas se již vůbec hrát nemusel, Pardubky měly nahráno a nikam se nehnaly, tak nakonec nechali Martina skórovat. K jedincům :
    Bazal se snažil, ale ještě nemá na dospělý fotbal, Hurka byl většinu zápasu zašitý na kraji a až na pár vyjímek se moc do hry nedostal. Hodně mě zklamal Hrubý, neudržel míč a aby hrál kreativně mezi dospělými také ještě nemá.V druhém poločase se snažil Červenka, ale na obranu hostí neměl ani techniku, ani rychlost. Co mě zaujalo, že jsme neměli skoro ani jednu hlavičku a zejména proto, že mají naši špatný timming.Vůbec jsem nezáviděl Petroušovi s Knoflíčkem, byla to jednoznačně ostuda.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      Alanor (admin)     před 11 lety 03.07.2013 20:24 |  
      0 0

      Vůbec se nedivím, že jsi naštvaný. Nalákají tam lidi a pak hraje juniorka.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      sasky     před 11 lety 03.07.2013 21:10 |  
      0 0

      Měl jsem podobné připomínky na stadionu, nestáli jsme vedle sebe? :) Čepelák se mi na stoperu líbil víc než v záloze, ale je pravda, že ve druhé půli neměl prakticky žádnou práci. Jinak víceméně souhlasím. Bazal by měl hrát křídlo, techniku a rychlost by na to měl, ale nesmí se utopit v kličkách. Prošek v obraně byl evidentně dost otrávený (min. 2 půlku, v první jsem ho měl přes celé hřiště). Obecně mi chyběl pohyb a nabídka pro přihrávku ve správný čas. Timing u hlaviček už byl zmíněn. Pardubice sice byly podle mě vyšši, ale i tak se spousta soubojů dala vyhrát, ale většinou skončily podskočením míče. Zákostelský, kulantně řečeno, nehrál dobře. Komunikace mezi hráči (až na brankáře) byla nulová. Ve druhé půli se mi líbil nastoupivší DZ, hrál s velkým přehledem a byl schopen dát míč i dopředu. Zoufale chybí tahoví hráči á la Švento. Na druhou stranu je nutné respektovat i soupeře, který hrál v plné palbě a přeci jen druhá liga není žádná odborářská liga. Ale i tak si myslím, že druhá polovina prvního poločasu byla otřesná, zejména co se pohybu týče.

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        Barra     před 11 lety 03.07.2013 21:23 |  
        0 0

        Jestli je sestava Pardubic na oficiálkách správná, tak i soupeř pilně střídal - v druhém poločase celkem 7 hráčů (4 v 46 min, 2 v 55 min, 1 v 69 min). Takže i náhradníci dostali šanci a Pardubice nehrálo celý zápas v nejsilnější sestavě, jak se zdá.

        V každém případě dostal 5 branek během 14 min (z toho 4 během 8 min) by se nemělo stát. Obrana se jak se zdá nějak sesypala. Ale i z chyb a neúspěchu se učí.

        • Re: Pardubice - Slavia 5:1

          sasky     před 11 lety 04.07.2013 06:42 |  
          0 0

          To ano, ale taky se v druhém poločase před brankou Slavie skoro nic nedělo... až na jeden skvělý zákrok brankáře nohama proti pokusu o střelu z malého vápna.

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        piero (přítel SN)     před 11 lety 04.07.2013 07:33 |  
        0 0

        Ahoj Sasky, asi jsme byli blízko sebe, já seděl na tribunce proti vchodu v první řadě přímo na úrovni půlící čáry, takže jsem měl větší přehled o pohybu Tusjaka , Bejbla a Hrubého. Náš pohled je úplně stejný. Navíc jsem nezmínil, než s vyjímkou Zákostelského ( toho ale nelze brát jako fotbalistu) Synka a Hrubého jsou ostatní hráči vesměs malých postav. A ještě bych se zmínil o Hrubešovi, který i přes obdržené branky minimálně 2 tutovky chytil a mohl by v budoucnu něco dokázat.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      valkys     před 11 lety 03.07.2013 22:32 |  
      0 0

      Tak jsem byl taky svědkem toho dnešního "výkonu". Čepelák snesl přísnější pohled možná tak, až když se přesunul na stopera. Ze začátku mi přišel jako defenzivní záložník tragický a dost mě zaráželo, že je poměrně pomalý. Přes Zákostelskýho s Bejblem si pardubičtí chodili jak chtěli a jejich další dva kolegové z obrany jim taky moc nepomohli. Ve druhém poločase se aspoň trochu probudil Bazal a pár průniky a pěknou přihrávkou na gól ukázal značný potenciál. Také střídající Duga nevypadal špatně. Naopak mě dost zklamali hráči jako Tusjak, Hrubý, Hurka a Vondráček, u kterých jsem čekal, že budou patřit k nejlepším.

      Celkově jsem ale dost nechápal sestavu. Sice jsem počítal s tím, že v Pardubicích bude hrát dost juniorů, ale tohle mě překvapilo Proč nedostal příležitost jeden z trojice brankářů z Ačka a další dva nejeli s ostaními do Bernu? Stejný případ je u útočníků. Dále bych čekal v Pardubicích Zmrhala/Šimečka s Korešem. Stejně Petrouš říkal, že chce sestavu nechat začít pomalu sehrávat a hráči, kteří chtějí hrát za Slavii přece musí zvládnout si 2 dny po zápase sednout na lavičku a být schopný případně odehrát posledních 15-20 minut ne?

  5. Re: Pardubice - Slavia 5:1

    Borris     před 11 lety 03.07.2013 21:29 |  
    0 0

    Pánové své hodnocení sem hodím zítra, hned z fotbalu jsem bohužel musel do práce. Ale už teď můžu říct, že nebudu bohužel šetřit negativní kritikou.... Naši mladíci mají budocnost, ale musejí ještě ujít kus cesty a odvést veliký kus práce, než budou pro naše áčko přínosem. Více ale napíšu až zítra.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 03.07.2013 22:02 |  
      0 0

      No Petrouš v nich vidí velký potencial.

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        Borris     před 11 lety 03.07.2013 22:12 |  
        0 0

        Ano taky že ho mají, ale dospelej fotbal je úplně něco jinčího. A přechod do něj není tak lehký, chce to čas.

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        Pepino44     před 11 lety 03.07.2013 22:22 |  
        0 0

        Možná, že v nich vidí velký potenciál, ale také si přečti co o nich napsal. " je potřeba je opatrně zapracovávat, tak max. dva až tři na to mají." A to už jsem tady psal několikrát,když se zde volalo proč nenastupují hráči z juniorky. Prostě v juniorské lize se hraje trochu jiný fotbal. To,že na chlapský fotbal ještě nemají bylo např.vidět když hrála juniorka s Ostravou,za kterou nastoupilo Bečko. 6 tehdy bylo vidět, že chlapský fotbal jim moc nevoní.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      bongor     před 11 lety 03.07.2013 22:05 |  
      0 0

      Mě na téhle věci nejvíc zaráží,že ve výsledku není napsáno Pardubice-Slavia junioři,nebo cokoliv,co by připomnělo,že to nehrála Slavie,která chce útočit na čelo ligy,ale jakási směsice,která s prvním mužstvem nemá mnoho do činění.Je to ostuda,ať to zdůvodníme jakkoliv,takhle se nesmí dehonestovat naše slavné jméno.Já jsem naštvanej.

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        th     před 11 lety 03.07.2013 22:24 |  
        0 0

        Souhlasím. Navíc má Petrouš a spol. pořád plná ústa toho, jak je potřeba ty mlaďochy zapracovávat s citem a opatrně - a pak je pošle, aby dostali takovou rychtu, bůra od Perníkářů. Možná neměl na výběr, takže netroufám si tvrdit, jestli je to jeho odpovědnost nebo ne, ale jak někdo reagoval výše jestli hrát tak jak to je, nehrát, zrušit to atd., tak možná lepší nehrát (nezmiňuji, že zapomněl možnost nabízející se v prvé řadě - nedomlouvat Bern, když už tedy příprava je nějak postavená). Zpět k tématu proč ne, na začátku jara naše sehraná juniorka na vrcholu sil (s většinou hráčů ve věku horního limitu kategorie) a formy hrála zápasy, ve kterých se ukázalo, že její úroveň leží v někde mezi divizí a 3. ligou. A teď páni direktoři poslali kostru této juniorky doplněnou o mlaďochy čerstvě z ex-19 proti herně lepšímu průměru 2. ligy? O tom, že výsledek je asi odpovídající bych nepolemizoval, ale proč je poslali na hřiště, co jim to mělo dát? A ještě pod hlavičkou prvního mužstva? Od konce trenéra Rady mne zatím nic zaskočilo tak, jak tohle.

        • Re: Pardubice - Slavia 5:1

          bongor     před 11 lety 04.07.2013 05:15 |  
          0 0

          Myslím,že jsem nebyl sám,kdo četl na ČT teletextu nadšenou zprávu "debakl Slavie".Tak nám hned na začátku výstavy někdo tu "výkladní skříň"pořádně poničil.

          • Re: Pardubice - Slavia 5:1

            klimi     před 11 lety 04.07.2013 07:23 |  
            0 0

            No co, dneska přejedem YB Bern 4:0 a všichni si budou klepat na čelo :))

        • Re: Pardubice - Slavia 5:1

          Kenny     před 11 lety 04.07.2013 11:06 |  
          0 0

          Teď nevím jestli ten svůj příspěvek myslíš ironicky nebo vážně. Snad je pochopitelný že pro áčko je Bern zajímavější soupeř na přípravu než Pardubky. A pro juniorku to byl kvalitní soupeř nebo myslíš že se pletu? Koho bude v sezoně zajímat jak hrála juniorka s Pardubkama? Ale ty kluci můžou později využít každou zkušenost i negativní. Vždyť je to normální.

          • Re: Pardubice - Slavia 5:1

            th     před 11 lety 04.07.2013 11:59 |  
            0 0

            Ano, myslel jsem to vážně. Kvalitní určitě, právě až moc. Juniorce dohodnout přípravu s 2. ligou klidně, ale ne teď, když ten kádr vůbec není sformovaný, hráči o sobě neví, nejsou ani rozehraní atd. Z tohoto si těžko mohli vzít něco individuálně, jako celek už vůbec nic. Jako na závěr přípravy kdyby to bylo dohodnuté, tak bravo, ale teď? Mám pocit, že to byla ztráta času jak pro domácí hráče, tak pro naše.

            To opomíjím fakt, že to v podstatě byl podraz ze strany Slavie na místní klub, místní fanoušky a konec konců i na vlastní, kteří se tam třeba sjeli a nebetyčná ostuda. Přitom stačilo málo, pár slov uvést na pravou míru, času bylo dost, vždyť o Bernu se vědělo jak dlouho?

            • Re: Pardubice - Slavia 5:1

              Kenny     před 11 lety 05.07.2013 11:24 |  
              0 0

              V tomhle s tebou nemůžu souhlasit. V dobách aktivního hraní jsem odehrál dost přípravných zápasů se soupeři vyšší úrovně a každej mi něco dal. Ty zkušenosti se později dají využít. Takhle s tím může naložit každej hráč a nezáleží vůbec na tom jestli jsou sehraný nebo ne. Je to o individualitě. A otázka podrazu? Skutečnej fanoušek jde na svůj klub bez ohledu na sestavu. Gaučáci, který jedou na ligisty protože to maj blízko a o lize je na stadionu neuvidíš jsou mi volný. A nevadí mi, že vedení na to má stejnej náhled. Navíc na webu to bylo dostatečně dopředu, stačilo se o to zajímat.

  6. Re: Pardubice - Slavia 5:1

    Heretic (přítel SN)     před 11 lety 04.07.2013 06:42 |  
    0 0

    Jestli chce trenérský tým hrát s juniory a níže, tak neměl brát práci v Ačku. Jestli se jim nehodil termín, tak ho měli zrušit. Tohle není hodno našeho (jakéhokoli) klubu. Silně to zavání amatérismem.

    Zajímalo by mě, jestli se něco podobného v historii klubu vůbec stalo, aby hráli junioři doplnění dorostem za A tým.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      klimi     před 11 lety 04.07.2013 07:21 |  
      0 0

      Mnohokrát se tak dělo v Tipsport Cupu.

      Co řešíte, pořád to je jen příprava a kecalům se konečně ukázalo, že naši junioři asi opravdu zas taková pecka nebudou (samozřejmě se to takhle nedá brát, ale...).

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      denydzlSKS     před 11 lety 04.07.2013 09:00 |  
      0 0

      Se domluvte s ostatníma histerkama a pošlete oficiální stížnost..na svaz i na Slavii a i do Pardubic, že si to neohlídali:-))

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        mart     před 11 lety 04.07.2013 09:11 |  
        0 0

        .... a taky na nadrazi a vodohospodarum :D.
        A Klimi ma taky pravdu .... to to zas schytam.
        (No nevadi, se pak zas na 4 mesice stahnu :).
        mart

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      JardaSka (přítel SN)     před 11 lety 04.07.2013 09:26 |  
      0 0

      Ano ano.Mnohokrát hrála juniorka místo Áčka.Vlastně dříve to byla Slavia B.Jinak na ofiko stránkách bylo napsáno, že zápas bude hrát juniorka(měla to v rozpisu přípr.utkání).A když naše Áčko jede do Bernu,je jasný že se nepoženou do Pardubic.Nic proti nim,samozřejmě.Berte to jako přípravu juniorky doplněnou 6 hráči širšího kádru Áčka.Šmitec.SKS Navždy!!!

  7. Re: Pardubice - Slavia 5:1

    Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 04.07.2013 08:09 |  
    0 0

    Já jsem za tohle utkání strašně rád. Konečně to zavře pusy těm několik lidem co tady furt křičeli, že nejlepší by bylo hrát s juniorama ligu místo žoldáků. Že juniorka šlape (ve své kategorii) a je to tam pomalu samá budoucí vězda. Takže se ukázalo, že juniorka sama o sobě nemá ani na FNL. Petrouš taky měl možnost vidět jak si který hráč poradí s přechodem na dospělý fotbal. A že se to hrálo pod hlavičkou A týmu a ne juniroky? No a vždyť je to příprava, po neděli už si na to nikdo nevzpomene. To Líšeň a Převýšov budeme mít na talíři ještě pár let, to byla ostuda a hazard se jménem Slavie. Tohle fakt ne.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      denydzlSKS     před 11 lety 04.07.2013 09:07 |  
      0 0

      A to tvrdil kdo prosimtě? Tantalos, ne?!:-)

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 04.07.2013 10:58 |  
        0 0

        Já si ti nicky moc nepamatuju, ale skoro každej zápas tu bylo x komentářů, že hraje málo juniorů, že jsou fakt dobří, válcujou soupeře ve své kategorii a jsou lepší než půlka A týmu a já nevim co ještě...

        • Re: Pardubice - Slavia 5:1

          subHuman     před 11 lety 04.07.2013 11:15 |  
          0 0

          Pokud si dobře vzpomínám, volalo se po postupném zapojování a zkoušení, nikoli po tom, aby za áčko hrálo těch hráčů třeba 6.

          Že na to mají pokud se to dělá rozumně, ukazuje například Zmrhal, který se prosadil do základu. Nebo bude někdo tvrdit, že Zmrhal na ligu nemá?

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        tantalos     před 11 lety 04.07.2013 11:17 |  
        0 0

        Ano, byla doba, kdy jsem zastával názor, že by Slavia měla hrát s juniorkou - a to v době, kdy jsme byli téměř v úpadku a Řebíček ještě nebyl v dohledu. Tehdy jsem si říkal, že je lepší začít znovu jako třeba Glasgow Rangers než dál dělat ostudu pod Sisákem a spol.
        Letos na jaře jsem viděl juniorku jen málo - asi třikrát - a velmi zdrceně jsem o ní psal po posledním utkání s Duklou.
        Nejvíc se mi v líbil Mikula a Kolařík, dva hráči, kteří podle mě mohou jediní hrát hned ligu. Bazala a Šimečka vidím jako ty, kdo by mohli být dobří a za určitých okolností by mohli v áčku vypomoci v případě nouze. Proška beru jako jediného hráče, který je opravdu rychlý, má techniku a mohl by vyrůst v cosi jako Franta Veselý (ten by taky jako bek stál za kulový) - bohužel mi po nemoci připadá totálně z formy. Líbil se mi i Červenka jako naprosto atypický hráč, který jakmile přijde na plac, tak se něco děje a soupeř má hlavu v pejru. A Zákostelský má alespoň na stopera postavu a kdysi mu to docela šlo.
        Hrubý, Hurka a Tusjak - tři talenti jako třeba Dan Veselý, techniku na ligu mají, ale teprve čas ukáže, jestli na ní mají i mozek a srdce. Bez ochoty dřít a riskovat nohy to nepůjde.

  8. Re: Pardubice - Slavia 5:1

    opicemag     před 11 lety 04.07.2013 09:15 |  
    0 0

    Nechápu tu neadekvátní reakci některých komentujících. Vždyť je to jen příprava, včera hrála juniorka, protože áčko bude hrát zítra ve Švýcarsku. Alespoň se ukázalo, jak na tom jsou hráči juniorky při konfrontaci s dospělým fotbalem. Nic se nestalo. Žádná ostuda to není, protože výsledky z přípravy stejně v posledku nikoho nezajímají. Hráči získali nějaké zkušenosti a srovnání.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      Markus     před 11 lety 04.07.2013 09:26 |  
      0 0

      Ostuda Slavie je to minimálně pro fanoušky, kteří šli na jiný zápas než pak viděli. Profesionální fotbal je taky divadlo pro diváky a toto profesionální nebylo.

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        klimi     před 11 lety 04.07.2013 09:31 |  
        0 0

        Ono se na to dá dívat z obou stran, samozřejmě opět platí: "Co člověk, to názor."
        Je třeba dodat, že 6 hráčů bylo nyní vlastně z kádru Áčka, další 3 již absolvovali alespoň půl sezóny s Áčkem. Když jsem viděl sestavu, tak jsem očekával, že budeme Perníkům vyrovnaným soupeřem, asi jsem nás trochu přecenil.

        Vsadím se, že pokud na konci Slavia postoupí do pohárů, tak si nikdo na tenhle zápas ani nevzpomene...

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 04.07.2013 10:01 |  
      0 0

      mělo se to od začátku prezentovat jako zápas juniorky (což to také bylo) a ne zápas "A" týmu. Dostat bůra od druholigového týmu není hodno A týmu Slavie.

      A nechci prudit, ale ona ta obrana je i na juniorku docela divoká. Prošek na beku? To je podobný hokus pokus jako Tusjak. S jejich fyzickou konstitucí to prostě nemůže fungovat. Co pořád dělá v juniorce Kosťa, ten je tam ze sentimentu, ne? Měl by se udat na přestup někam do druhé ligy, věkem už do juniorky nepatří a na "A" to není..

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      bongor     před 11 lety 04.07.2013 11:43 |  
      0 0

      Ty musejí mít od té novinářské svoloče tak roztahané řitní otvory,že mám strach,aby přežili.

  9. Re: Pardubice - Slavia 5:1

    Borris     před 11 lety 04.07.2013 09:27 |  
    0 0

    Ahoj pánové, tak tady je to moje slíbené hodnocení včerejšího zápasu. A jak už včera naznačil výsledek, nebude to veselé hodnocení. Už když kluci vybíhali na rozcvičku, tak mi bylo jasné která bije a že rozhodně nejde o zápas našeho áčka, jak se původně všude hlásalo. Bylo zajímavé poslouchat, jak se spousta lidí kolem hned po zjištění že jsme přijeli s juniorkou, začali domlouvat že si zajedou ještě narychlo vsadit na výhru Pardubic. I v sázkovkách se totiž počítalo s tím že přijedeme s áčkem a kurzy podle toho také vypadali. Ale to jen tak pro zajímavost, teď k samotnému zápasu.

    Po prvních 15 minutách by mě ani ve snu nenapadlo, jak nakonec první půle skončí. Ne že by to byl z naší strany nějaký šlágr, ale první čvrthodina byla v podstatě vyrovnaná. Pardubice ze začátku spíš vyčkávali s čím příjdeme my. Jenže pak začali hrát svojí hru kterou mají vžitou ještě od Svědíka a na hřišti začalo být jen jedno mužstvo. První dva slepené góly naše mlaďáky bohužel zlomily a bylo po zápase. Bohužel naše obrana hořela jak papír a to především levá strana. Přes tu si Pardubky chodili v podstatě kdykoliv se jim zachtělo. Bejblík tam často propadal a Pardubky toho neustále využívali. Bohužel ani stoperská dvojice si nerozuměla, souhra i komunikace vázla a bylo tam několik hrůzostrašných chyb ze kterých rezultovalo několik nebezpečných pardubických kontrů. Také naše kombinační hra bohužel vázla, bylo tam strašně moc nevynucených chyb a přechod do útoku taktéž skřípal. Kolikrát se stávalo, že se Vondrc stahoval hluboko do pole pro balony, protože byl na hrotu strašně odříznutý. Tusjak s Hurkou od kterých se asi čekalo vzhledem ke zkušenostem nejvíc, se do hry téměř nedostávali. To samé Hrubý a Bazal. Po půli bylo bohužel hotovo a ze druhé půle prakticky není co hodnotit. Pardubky už to v klidu dohráli a kluci se spíš trápili. Jedinou naší gólovou akci ale vyzdvihnout musím. To byla paráda od A do Z. Ale bohužel to byla ona pověstná vyjímka potvrzující pravidlo. Sečteno podtrženo, bohužel jsme vybouchli.

    Nemůžu pořád přijít na to, co si od tohodle zápasu lidé za tohle zodpovědní slibovali. I z kluků na hřišti bylo cítit jak se trápí, až mě jich bylo líto. A třeba Venca Prošek kterého jsem měl ve druhé půli na své straně, na něm bylo vyloženě znát jak je otrávený. A to stejné šlo cítit i z ostatních. Prostě trápení. Bohužel tento zápas také v plné nahotě ukázal, jak veliký je rozdíl mezi juniorským fotbalem a dospělým fotbalem. Bylo to poznat z každého souboje, při řešení jednotlivých situací, prostě z hodně věcí.... On Petrouš moc dobře věděl, proč říkal že mlaďáci se musejí zabudovávat citlivě. Příznačné bylo sledovat souboje středních záložníků Hrubýho a pardubického Jeřábka. Jeřábek s Hrubým neprohrál snad jediný souboj, ať už šlo o hlavičkový souboj či souboj jeden na jednoho. Proč? Protože Jeřábek v každém souboji prodával nejen své zkušenosti ale i důraz a tvrdost. A to samé platilo pro ostatní hráče Pardubic. Hlavičkové souboje končili tak, že náš hráč odlétl jako papír a Pardubák zůstal zabudovaný na místě. A nebo končili tak, že našemu hráči chyběl správný timeing. Naši mlaďáci jsou obrovsky nadějný a jsou naší budoucností, o tu se rozhodně bát nemusíme. Ale chce to prostě čas. Potřebují se otrkat v dospělém fotbale, nutně to chce nabrat svalovou hmotu, odbourat v sobě mládežnické návyky a začít si zvykat na to, že v dospělém fotbale už budou mít na všecko daleko méně času. Prostě naši mlaďáci teď budou skládat fotbalovou zkoušku z dospělosti a až ji úspěšně složí, tak potom teprve mohou začít být přínosem pro áčko. Vůbec o ně nemám strach, pokud budou správně vedený, tak nemám strach že některé v áčku brzo uvidíme. Moc si to přeju a moc jim budu držet palce. A třeba trojice Hurka, Tusjak a Čepelák by měla jednoznačně jít někam hostovat bez opce. Protože těmto třem už podle mě juniorka nic nedá, už se potřebují začít otrkávat mezi dospělýma.

    Suma sumárum? Klobouk dolů všem co dočetli až sem :-)

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      Alanor (admin)     před 11 lety 04.07.2013 09:35 |  
      0 0

      Klobouk dolů před Tebou, že jsi se tak rozepsal. :)

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      quelhar (admin)     před 11 lety 04.07.2013 10:05 |  
      0 0

      Co si od toho kdo sliboval?

      Ja myslim, ze ta geneze je celkem jednoducha - puvodne to melo odehrat acko, dodatecne se dohodl zapas v Bernu a tak bylo jasne, ze proti Pardubicim a Hradci bude muset hrat kombinovana sestava. Myslim, ze pro oba tymy to je lepsi takto, nez dohodnute zapasy uplne zrusit.

      A co to hracum dalo? Minimalne se meli moznost presvedcit na vlastni kuzi, ze dospely fotbal je proste tvrdsi a rychlejsi. Jestli si nekteri z nich mysleli, ze jsou mistri sveta, tak se mohli vratit zpatky na zem. Bohuzel byl rozdil znat predevsim v obrane, pri absenci obrany acka totiz nemame prilis kde brat. Zakostelsky se Synkem jeste pred par lety byli utocnici, Prosek je ofenzivni kridlo a Bejbl cerstve vysel z dorostu. Asi by bylo prekvapeni, kdyby se lepsi tym druhe ligy proti nim nedokazal prosadit, bohuzel z toho tentokrat bylo pet golu behem 15 minut.

      Uvidime, jak to bude proti Hradci, kdy bude hrat nejspis dost podobna sestava.

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        subHuman     před 11 lety 04.07.2013 11:00 |  
        0 0

        Toto přesně vystihuje i můj názor.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      Barra     před 11 lety 04.07.2013 11:36 |  
      0 0

      Dobrý den Borrisi, vždy se těším na tvé komentáře a postřehy, s kterými se až na detaily (byl jsem například mírnější v posuzování Huba) umím ztotožnit. Určitě dnes souhlasím s posledním odstavcem, kde píšeš, že naši kluci se musí ještě otrkat v dospělém fotbale a zcela jistě souhlasím s navrhovaným hostování. Potence tam je, i z prohry se dá učit a podle mě bylo lepší, že včera dostali pořádně na frak, než aby tito mladí hráči měli pocit, že svět jím leží u nohou. Dostat branku do šatny není nikdy příjemné, dostat 4 góly v rozmezí 8 minut zničí každé mužstvo. Ale i to se stává – viz v hokeji Jágrův Boston v posledním zápase, kde během 90 vteřin přišli tito profíci o výhru. A každý z nás si určitě vzpomene na první zápas minulé sezóny proti Jihlavě, kde jsme v poslední 2 minutách dali dva góly, a kdyby zápas trval a pár minut déle, určitě bychom vyhráli. I obrana Jihlavy začala být nejistá. Nedělal bych z včerejší prohry velké drama, musí se pilně a rozumně dál pracovat. Naše mládežnické mužstva bez výjimky minulou sezónu potvrdili, že patří mezi ty nejlepší v ČR a že se dá na čem stavět.

      Myslím si ale, že v okamžiku kdy se podařilo domluvit na přání Petrouše ten extra zápas s Young Boys, bylo celkem jasné, že tento zápas bude primárně sloužit prvnímu mužstvu a že, když už byly předem domluvené dva jiné zápasy v rozmezí třech dnů, do Bernu nepojede posílená juniorka a že by naopak v Pardubicích vyběhlo na trávník A-čko. Pro mě je zápas v Bernu důležitější, tam si musíme otestovat připravenost, spíš než proti Pardubicím nebo Hradci. Zápas s YB nebude lehký – v úterý vyhráli nad Dynamo Moskva 4-1, nezapomeňme také na jejich dobré výsledky v Champions League minulou sezónu, kdy ve skupině A skončili s 10 body na děleném prvním až třetím místě s Liverpoolem, Anzhi Machačkalou, a před Udinese, v 6 zápasech dali 14 branek. Netuším jak Petrouš sestaví obranu, předpokládám že Bortel je stále ´out´. Vůbec Petroušovi nezávidím – Čontofalský bude muset být sakra v postřehu. Mužstvo se bude muset semknout.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      mirros     před 11 lety 04.07.2013 20:51 |  
      0 0

      jsem tak trochu rád, že se potvrdilo, to jsem psal už dávno. když tady zdejší "odborníci" vykřikovali, aby se stavěli naši junioři do áčka...byl jsem sna d jediný tady kamenovám, když jsem psal, že je to jiný fotbal...doufám, že to byl zápas pro Řebíčka, aby pochopil, že s hráči juniorky na poháry mít nebudeme...

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        Borris     před 11 lety 04.07.2013 20:59 |  
        0 0

        Tak nejsi jediný Míro, já taky razil názor že naši mlaďáci se musejí zabudovávat postupně anejde je tam jen tak vhodit. Dospělej fotbal je skutečně něco jiného a včerejšek mi to potvrdil bezezbytku.

  10. Re: Pardubice - Slavia 5:1

    SPAMD     před 11 lety 04.07.2013 10:04 |  
    0 0

    Musím říct, že z některých komentářů je mi mdlo. Takto připravená příprava se nedá nazvat jinak než amatérismus, je to lajdáctví. Jsme jediný tým v lize, který hazarduje se svým jménem!!! Nechat takhle vykoupat mladé kluky a "hvězdy" Rakovan, Koreš, Fenin, Šimeček, Zmrhal Čonka, Dostál tam nedat byla fakt poprava sebevědomí mladých kluků. Je jasné, že liga se nedá hrát jen s juniory, ale příprava během 4 dnů 3 zápasy? Nechápu toho kdo to plánoval, to se jen tak nevidí. Kde je soudržnost týmu, kde je týmový duch kabiny, rozdělení na dobré a špatné je hovadina. Tým musí táhnout za jeden provaz, jedním směrem, jak se musí cítit Bazal, Hurka, Vondráček a spol.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      Falk     před 11 lety 04.07.2013 10:46 |  
      0 0

      Souhlasím. Dostat během patnácti minut čtyři góly je nenormální-slepená obrana Prošek, Synek, Zákostelský, Bejbl(dva z těchto jmenovaných byli opravdu hrozní). Do A tymu by se mohli zapracovat Bazal, Čepelák a Hurka,ale musí se pořád snažit. Lámu si hlavu s tím, proč se ten zápas vůbec hrál, ublížilo to juniorům, nic to neřeklo Petroušovi a naše slávistické jméno je zahanbené.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      Jiri1     před 11 lety 04.07.2013 10:52 |  
      0 0

      Tohle nechci vubec hodnotit, jen na vysvetlenou, klub dostal v cervnu nabidku na sehrani pratelskeho mace ve Svycarsku, nabidku v nasi situaci velmi vyhodnou, vyjma konfrontace s dobrym souperem nas to nebude stat ani korunu, naopak jeste na tom vydelame, nejsem pritelem fackovacich panaku , ale v tomto pripade budiz.
      Je nutno take rict, ze motivace hracu ze sirsiho kadru acka byla nulova , bylo jim naznaceno, ze se s nimi pro prvni tym prilis nepocita.
      Snad jen dovete k nekterym radoby reakcim fandu na Martina Vaniaka
      moc nechapu ty reakce , ktere rikaji . ze se vlastne nic nestalo , pokud takhle pristupuji majitele klubu, kteri se predtim nechavaji s legendou fotit a predhazuji ji novinarum , tak opravdu nevim, navic Seterle a jeho aktivity na soustredeni nelze nazvat jinak nez odpocinkovenebo-li jasneji, co tam vlastne delal mne zustava zahadou, protoze v Praze bylo potreba pracovat na financni stabilizaci klubu a pripadnych posilach.

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        Bulldock (přítel SN)     před 11 lety 04.07.2013 11:05 |  
        0 0

        Tak to to alespoň vysvětluje, no budiž.

        Ad Vaniak souhlasím 100%. Pakliže měl Šeterle tolik práce, tak ani nechápu, proč jel na soustředění.. kužely tam stavěl Standa Vlček a dojednávat posily nebo další věci kolem klubu asi jistojistě jde lépe z kanceláře z Prahy než po telefonu z Rakouska.

        Hlavní je, že se s Poustkou i Vaniakem byli schopní domluvit, pro klub je to dobře, ale na renomé nám to tedy nepřidalo, stejně jako tyhle přáteláky..

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        bongor     před 11 lety 04.07.2013 11:39 |  
        0 0

        Asi se mu stýskalo po velkém kámošovi,majiteli hotýlku.

        • Re: Pardubice - Slavia 5:1

          Barra     před 11 lety 04.07.2013 12:12 |  
          0 0

          Dobrý den Bongore, i to je možné:-)

          Nic méně, domnívám se že v dnešním moderním světě se dá kdekoliv pomoci mobilu, mailu, faxu atd. stejně dobře pracovat. Šeterle byl při odjezdu do Rakouska teprve 14 dnů u Slavie, myslím si naopak že vůbec neškodilo, že jako generální ředitel byl co nejblíže jak u hráčů, tak trenérů, Karola Kisela atd. Možné transfery, hledání posil, vyřizování hostování, hledání sponzora - to všechno se dá perfektně řešit i z Kaprunu. Byt na jeho místě, udělal bych stejné. Ale je mi samozřejmě známo že i v případě, kdyby Šeterle zůstal v Praze, by se objevily jiné kritické hlasy, které by mu vyčítaly jeho nezájem o mužstvo.

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        vyseptala_analni_sbijecka     před 11 lety 04.07.2013 15:00 |  
        0 0

        pane Jiří, tou legendou máte na mysli Vaniaka? :-D

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      subHuman     před 11 lety 04.07.2013 10:57 |  
      0 0

      K termínům - příprava byla naplánována dlouho dopředu a trenéři se shodli, že dohodnutí soupeři nejsou kvalitativně dostačující. Šeterle tak narychlo dohodl zápas se silnějším Bernem a tudíž bylo jasné, že v zápasech s Pardubicemi a Hradcem nastoupí hráči druhého sledu. Je to zkrátka "daň" za zápas ve Švýcarsku.

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        Jiri1     před 11 lety 04.07.2013 11:10 |  
        0 0

        Bohuzel nemate tak docela pravdu, sportovni usek se trenera opakovane dotazoval na mozne soupere a jeho prani, nenasazujme jim v tomto pripade psi hlavu, nezaslouzi si to.

        • Re: Pardubice - Slavia 5:1

          mirros     před 11 lety 04.07.2013 12:37 |  
          0 0

          Sub Human má pravdu...je to tak jak píše

        • Re: Pardubice - Slavia 5:1

          spino     před 11 lety 04.07.2013 13:00 |  
          0 0

          Já bych vás trochu poopravil. Držmíšek by si zasloužil hlavu v psím žrádle.

  11. Re: Pardubice - Slavia 5:1

    subHuman     před 11 lety 04.07.2013 10:52 |  
    0 0

    Pročetl jsem si příspěvky k tomuto utkání, s některými se mohu ztotožnit, s některými bohužel vůbec.

    Tak jako je zcestné adorovat všechny hráče z loňské juniorky a tvrdit, že všichni (navíc společně) mohou hrát ligu, je stejně nesmyslné na základě jednoho nepovedeného utkání (obzvlášť v této sestavě) říkat, že na ligu nemá nikdo z nich.

    Nevím, zda se mnou budou všichni kteří včera utkání na vlastní oči viděli souhlasit, ale dle mého názoru konečný výsledek nevypovídá přesně o rozložení sil na hřišti. Na výsledku má "lví podíl" katastrofálně hrající obrana, která v tomto složení hrála vůbec poprvé, navíc na jednom kraji s útočníkem (Proškem) a na druhém s debutujícím Bejblem, o němž už od podzimu tvrdím, že je bohužel nekopa. Synek toho na jaře taky moc neodehrál. Prakticky všechny góly padly po hrubých chybách, z nichž některé jsou z pravidla k vidění v žákovských kategoriích...

    Měřítka tak snesl výkon pouze Vondráčka a Bazala. Tusjak s Hurkou neviditelní, Čepelák pomalý a chybující. Hrubeš za obdržené branky nemohl.

    Zastavím se u Hrubého, který pro mne byl objevem podzimu a zimy. Za celé jaro (!!!) jsem ho ale neviděl odehrát jediné slušné utkání, byl jen vlastním stínem (na čemž jsme se shodli během několika zápasů juniorky i s Jane) a jak se vyjádřil i trenér Petrouš na začátku jara - zřejmě na něj skutečně dolehl přesun do přípravy s A mužstvem a návrat zpět do juniorky.

    Příslibem pak může být slušný výkon střídajícího Dugy.

    K samotnému "konceptu" utkání jen tolik, že jsem očekával sestavu plnou náhradníků, rozhodně ale ne celou juniorku doplněnou dorostenci... Ve finále jsou pak zklamáni jak Slávisté kteří do Pardubic přijeli (případně místní kteří se na Slavii těšili), tak domácí fanoušci. A ti z domácích, kteří kádr Slavie neznají se pak pyšně pýřili, jak to druholigoví perníkáři Slavii nandali...

    No nic, večer vyrážím do Bernu, napíšu pak report.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      Kornovo     před 11 lety 04.07.2013 11:00 |  
      0 0

      kdo to vubec je ten duga?nejaky kluk z dorostu nebo cizinec

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        subHuman     před 11 lety 04.07.2013 11:11 |  
        0 0

        V loňské sezoně kapitán U19, pochází ze Slovenska. Střední záložník.

        • Re: Pardubice - Slavia 5:1

          Kornovo     před 11 lety 04.07.2013 11:50 |  
          0 0

          dik

  12. Re: Pardubice - Slavia 5:1

    Bulldock (přítel SN)     před 11 lety 04.07.2013 10:58 |  
    0 0

    Je to dost podivná příprava, jen co je pravda. Do ligy nám tohle neukáže nic, to je jasné, ale myslím, že už by se mělo začít něco hýbat. Upřímně nevím, co nám dá zápas s Bernem.. a pakliže to nemáme jen za náklady na cestu, ak jsou to vyhozený prachy. To by bylo lepší odehrát zápasy doma s Hradcem a Pardubicma v plný síle se sestavou pro ligu, která už by měla nějak krystalizovat. Po posilách zatim ani vidu ani slechu, takže to skoro vypadá na tu variantu hop trop sezóny, v které se budou vychovávat junioři pro další rok. Ale stejně jsem na to zvědavej..:)

    Mimochodem ani Plzeň s Furthem nezazářila a prohrála 1:0, takže to asi nebudou zas taková ořezávátka.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      subHuman     před 11 lety 04.07.2013 11:12 |  
      0 0

      Pokud mám správné info, zápas v Bernu nás nic nestojí.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 04.07.2013 11:14 |  
      0 0

      klasika, všechno špatně :)

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      th     před 11 lety 04.07.2013 11:37 |  
      0 0

      Díky za ten link. Snad to otevře oči těm, kteří tvrdí, že se vlastně vůbec nic nestalo.

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        Kornovo     před 11 lety 04.07.2013 12:03 |  
        0 0

        tak pan drzisek potvrdil acko.LOL

        • Re: Pardubice - Slavia 5:1

          fredydj (přítel SN)     před 11 lety 04.07.2013 12:30 |  
          0 0

          to bude něco pro spina :D

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      Markus     před 11 lety 04.07.2013 11:56 |  
      0 0

      Buď Držmíšek nezná dobře A-tým nebo kecal. Dobře není ani jedno. Nechci dělat z komára velblouda, ale takovéhle věci atmosféře v a kolem klubu neprospívají, hrajeme si na velké srdíčko a skautíky a pak si to sami hloupě pohnojíme. Stačilo říci "omlouváme se, změnila se situace, dáme zápas talentů, řekněte to prosím lidem ...".

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        Bulldock (přítel SN)     před 11 lety 04.07.2013 12:13 |  
        0 0

        Držmíškovi bych odpustil, že nedokáže vyjmenovat hráče Ačka 1. ledna, ale kdyby to nevěděl teď, tak vážně ve Slavii nemá co dělat, takže B je správně. Prostě další kopanec letošní přípravy.

        Ad Fredydj, neříkám, že je všechno špatně, ale některý věci u Slavie mě silně "nedělaj radost".

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      edenian     před 11 lety 04.07.2013 12:35 |  
      0 0

      Myslim, ze pan Setrle se teda hned na zacatku silne ztrapnil.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      spino     před 11 lety 04.07.2013 12:58 |  
      0 0

      Držmíšek už zase hanobí svým podlým chováním jméno Slavie. Jak dlouho si tohle necháme líbit? Pospěch, Jarolím, Skácel, Vaniak a teď tohle. Pod všemi "kauzami" je podepsán stejný muž, který buď nekomunikoval, nebo mlžil.

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 04.07.2013 14:40 |  
        0 0

        nazdar spino, tak jaká je brigáda na sraltě? :D

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        Kornovo     před 11 lety 04.07.2013 18:20 |  
        0 0

        vypada to,ze ho budes muset odstrelit ty.nikdo jiny na to nema koule

  13. Re: Pardubice - Slavia 5:1

    Ferguss     před 11 lety 04.07.2013 12:34 |  
    0 0

    Já si poprvé co stojí nový Eden nekoupím permici. Ne že bych přestal chodit, ale permanentka podle mého vyjadřuje - "věřím klubu a věřím v to co dělá a svojí důvěru dávám koupení permanentky". A já už na 100%nevěřím.
    Letos pohár mojí trpělivosti přetekl. Řebíček mi nevoněl už dřív. Další věc je vyhazov Kusého a angažování Šetrleho, který pro mě představuje bafuňáře starého střihu. Jasně oběma nikdy nic nedokázali, ale můj pocit z nich je špatný. Mizerná komunikace, situace kolem Vaniaka jsou další věci. A v neposlední řadě cenová politika. Chodím na východ, kde se cena neustále zvedá, přičemž náš výkon klesá nebo stagnuje. Cena v kotli je přitom pořád stejná, podle mě jasný vzkaz - vás na severu potřebujeme abyste fandili, vás na východě abyste platili. Že si kupuju permici každý rok nikoho nezajímá, není ani symbolická sleva ve smyslu - vážíme si tvojí podpory. Takže milé vedení - jak vy ke mně, tak já k vám.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      Barra     před 11 lety 04.07.2013 12:45 |  
      0 0

      Nevím, ale nenastavil ceny permic Kusý a nikoliv Šeterle? V každém případě je podle mě moc brzy, aby s Šeterle odsuzoval po 3 týdnech působení ve Slavii - Kusý také dostal rok. Kdyby ten generální sponzor byl na stole, asi bychom si také mohli dovolit lepší posily. A co se týká výkonu, který klesá nebo stagnuje, tak o tom si nejsem zcela jistý. Naopak.

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        tantalos     před 11 lety 04.07.2013 13:03 |  
        0 0

        Potíž je v tom, že Šeterle není ve Slavii nový. A v době, kdy tady řádil, měl podobnou pověst jako Ivánek Horník... V zásadě ho považuji za docela rovného člověka - když něco řekne, můžete se spolehnout, že to nedodrží.
        Potíž je hlavně v tom, že s MB toho moc nedokázal, i když měl vždy poměrně dost peněz. Trochu vyšeptalá akvizice.

        • Re: Pardubice - Slavia 5:1

          Barra     před 11 lety 04.07.2013 13:27 |  
          0 0

          Tak jenom doufám že výsledkově budeme navazovat na léta ´90, kdy Šeterle (a tobě děkuji že ty jeho jméno píšeš správně na rozdíl od jiných kritiků), kdy jsme stále byli v top 3 tabulky.

          Výsledky MB bych do toho netáhnul, je jasné že titul se nedá pořídit tím, že budget je velký, o tom se Křetínský už několik let přesvědčuje. Je ale velký rozdíl, jestli Slavia v 2011-12 (údaje minulé sezóny ještě nejsou k dispozici) mohla na platech hráčů utratit jen 40,5 mil Kč, o 21 mil Kč méně než rok před tím. Bez peněz se dá těžko vařit. Ať chceme nebo ne, příjmy hlavního sponzora nám moc chybí. Nemluví se o malých zdrojích. V létech ´90 jsem avizoval Benelux-firmě, která měla závod v ČR. Tehdy dostala nabídku, aby se stála generální sponzor Opavy, cena 6,5 mil Kč na sezónu. Mluvím o nějakých 15 let zpět, podívejme se na příjmy od té doby, mluvíme také o sponzoring klubu jako (s veškerým respektem) Opava, a ne s tradicí Slavie. Je rozdíl jestli budu mít budget na mzdy ve výši 40, nebo 50 a více mil Kč. Jsem ale rád že se pracuje na stabilizaci budgetu a že už nám nehrozí tak velký pád, jako po našich 2 titulech.

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        Ferguss     před 11 lety 04.07.2013 13:26 |  
        0 0

        To není jen o Šetrlem, to je prostě o nechuti, která ve mně poslední roky narůstá a letos pohár přetekl.

        • Re: Pardubice - Slavia 5:1

          Barra     před 11 lety 04.07.2013 13:33 |  
          0 0

          Tak to je škoda, hlavně pro naše hráče, kteří určitě teď podporu potřebují a hlavně si zaslouží. A s hráči myslím samozřejmě také Petrouše, Knoflíčka a řadu jiných.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      subHuman     před 11 lety 04.07.2013 13:09 |  
      0 0

      Kdo měl loni permici na TS z předchozí sezony, stála ho 1.400 Kč. Letos stojí 1.800 Kč - žádné zlevnění nevidím.

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        Ferguss     před 11 lety 04.07.2013 13:19 |  
        0 0

        Nepsal jsem zlevnění, psal jsem že zůstává stejná, protože jsem si to myslel:) V tom případě se omlouvám, nicméně 3000 - východ, sektor 113, proti 1800 je stále dost nepoměr. Tím samozřejmě nemyslím, že by na sever měla stát víc.

        • Re: Pardubice - Slavia 5:1

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 04.07.2013 14:00 |  
          0 0

          Sektory za brankou jsou uplně všude levnější a to i napříč sporty. Je to taky o tom, že z východní/hlavní tribuny je lepší přehled na hru než z kotle. Kde v podstatě polovinu hřiště pořádně nevidíš. Tak nevim proč si tu stěžuješ, že je východ dražší. Krom toho, nutí tě někdo chodit na východ? Přijď fandit k nám do kotle. A poslední věc, kotel je na Slavii zdaleka nejdržší oproti ostatním týmům z GL a oproti loňsku se pro stálé permanentkáře i výrazně zdražil - téměř o 30%.

        • Re: Pardubice - Slavia 5:1

          subHuman     před 11 lety 04.07.2013 14:10 |  
          0 0

          Jak píše kolega, místa na východě jsou zkrátka o dost lepší než na severu, proto je také dražší.

          Vzhledem k výši návštěv máte ještě jednu možnost - koupit si na sever a chodit dál na východ :)

          Já si permici kupuji ze solidarity - prakticky na žádný zápas jsem ji nevyužil, protože jsem na stadionu X hodin před jeho otevřením. Nicméně pokud bude nadále kvalita klesat a cena stoupat, začnu vážně uvažovat o tom, že si ji kupovat přestanu :)

          • Re: Pardubice - Slavia 5:1

            PetCC     před 11 lety 04.07.2013 14:48 |  
            0 0

            Překvapivě začali na jaře kontrolovat na východě vstupenky. Takže je jasné, že nechtějí, aby tam chodili lidi z jiných sektorů.
            No na druhou stranu, já si na východ permanentku kupuju, takže proč by tam měli chodit lidi, kteří zaplatili o dost míň.

  14. Re: Pardubice - Slavia 5:1

    RaDDa521     před 11 lety 04.07.2013 12:45 |  
    0 0

    Tak zápas s Baníkem hrajeme podle očekávání ve 20:15 v pátek a zápas bude na TV Fanda a druhé kolo v Liberci hrajeme taky ve 20:15, kdy bude zápas na TV Fanda, ale v neděli.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      RaDDa521     před 11 lety 04.07.2013 12:55 |  
      0 0

      Dívám se na program prvního kola a ono se nehraje v sobotu, proč? Tři zápasy jsou na pátek, čtyři na neděli a jeden na pondělí, druhé kolo pak má 2x pátek, 3x sobota, 2x neděle a 1x pondělí...

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        subHuman     před 11 lety 04.07.2013 13:04 |  
        0 0

        My bychom kvůli pondělnímu koncertu stejně později než v pátek hrát nemohli.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      Borris     před 11 lety 04.07.2013 15:01 |  
      0 0

      jak to víš? Ono už se to rozhodlo?

  15. Re: Pardubice - Slavia 5:1

    Barlblog     před 11 lety 04.07.2013 13:10 |  
    0 0

    Zápas jsem neviděl, ale musím říct, že největší problém vidím v komunikaci. Mělo se to oznámit soupeři a jasně deklarovat dopředu. Minimálně týden muselo být všechno (Zápas s Bernem a cestováním) dohodnuto a stejně nebyla publikována žádná zpráva. Komunikace klubu směrem ven je opravdu špatná. Začalo to celou situací s Vaniakem a myslím, že Pardubice jsou jen dokreslením. Dost mě to zaráží. Nikdo nejsme dokonalí a chyba se stát může, uvidíme, jak se bude klubu na tomto poli "dařit" dál.

    Víc mě zaráží (ne)příchody posil. Pokud budeme realizovat hostování některých mladých hráčů, což bych jen uvítal, budeme mít na některých postech docela slušnou mezeru.

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        Kornovo     před 11 lety 04.07.2013 18:25 |  
        0 0

        vedeni pardubickeho klubu asi nebrouzda po nasich oficialkach,aby zjistilo co a jak.a ten drzmiskuv telefonat par hodin pred zapasem je taky....

  16. Re: Pardubice - Slavia 5:1

    Oja     před 11 lety 04.07.2013 14:36 |  
    0 0

    OT - Teplice získaly levého obránce z portugalské ligy Nivalda... Myslím, že to bude pro ně hodně zajímavá posila. A je škoda, že takové hráče my aspoň netestujeme, dřív mě bavilo chodit na přípravu, když se pravidelně někdo takový zkoušel...

    • Re: Zápas s Bernem

      ortevor     před 11 lety 04.07.2013 15:32 |  
      0 0

      presne, to uz taky mohl kazdy tym zustat o dva dny dele a zahrat si aspon jeste jeden zapas, kdyz uz tam vsichni budou...
      ale tem Svycarum to asi bude vyhovovat, ze oni si zahrajou s kazdym, a ostatni tymy neresi...

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      Ferguss     před 11 lety 04.07.2013 15:40 |  
      0 0

      Napadá mě paranoidní myšlenka, ale pokud někdo znal naši sestavu dopředu mohl si na sázce poměrně slušně namastit kapsu.

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        Barra     před 11 lety 04.07.2013 16:43 |  
        0 0

        Tak daleko bych to nehledal, ale ze zajímavosti, jaký byl vůbec kurz? Upřímně řečeno, počítal jsem s tím že tam bude jen juniorka, to se mi zdálo celkem logické. Propásl jsem tedy šanci...

        • Re: Pardubice - Slavia 5:1

          Borris     před 11 lety 04.07.2013 21:03 |  
          0 0

          Na výhru Pardubic byl prý kurz 5.1 což už by slibovalo slušný výdělek pro toho kdo by si vsadil.

          • Re: Pardubice - Slavia 5:1

            Barra     před 11 lety 04.07.2013 22:19 |  
            0 0

            Kurník šopa noch einmal, to mě naučí sledovat kurzy, mohl jsem dcerám navýšit kapesné. A to bych se napřed musel naučit sázet přes internet.

            Ale teď vážně Borrisi, nevím jak ty, ale já jsem absolutně s výhrou Slavie nepočítal. Vždyť bylo celkem jasně Petroušem sděleno, že bude dělit hráče na ty, kteří poletí do Berna hrát proti YB, a na ty kteří budou absolvovat zápas proti Pardubicím a Hradci. Logicky se přitom dalo počítat s tím, že do Bernu poletí A-čko. Netušil jsem, že zápas proti Pardubicím dopadne takovým debaklem, ale s nějakou výhrou jsem také nepočítal. Pardubice také nejsou tak slabý soupeř, jak jsem někde na webu zahlédnul – 7de místo v druhé lize s 46 body není tak špatné. Navíc je známo, že kluby z nižších lig se většinou umí vytáhnout proti soupeřům z první ligy. Je to pro tento klub prestižní záležitost a pro jejich hráče možnost se měřit se soupeřem, který má jméno a zazářit.

            Nepředpokládám ale, že proti HK bude podobný kurz na prohru Slavie, sázkové kanceláře budou tentokrát určitě chytřejší.

            • Re: Pardubice - Slavia 5:1

              Borris     před 11 lety 05.07.2013 00:50 |  
              0 0

              No právě že po stadionu se to mezi lidma rozšířilo ještě než kluci vyběhli na rozcvičku, že jsme přijeli s juniorkou. A pár lidí si skutečně ještě rychle zajelo vsadit. Sázkovka je u nás v Pardubkách jen kousek od stadionu. Fotbalovou terminologií řečeno, to se musí proměňovat takové šance:-) takže asi takhle nějak to bylo Barro:-)

            • Re: Pardubice - Slavia 5:1

              Borris     před 11 lety 05.07.2013 00:54 |  
              0 0

              Jako asi bylo jasné že do Bernu poletí ta silnější sestava, ale i tak jsem čekal že aspoň pár áčkařů do Pardubic přijede.....

  17. Re: Pardubice - Slavia 5:1

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 04.07.2013 16:51 |  
    0 0

    Jak je vlastně možné, že Dukla dostala licenci a neměla ani pozastavené přestupy, když dva měsíce dlužila za mzdy hráčům?

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      ortevor     před 11 lety 04.07.2013 17:12 |  
      0 0

      to by mne taky zajimalo

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      sasky     před 11 lety 04.07.2013 17:18 |  
      0 0

      Podle mého se řeší jenom peníze do 31.12. předchozího roku. Ruku do ohně bych za to nedal, ale teď to tuším bylo v článku o chacharech.

  18. Re: Pardubice - Slavia 5:1

    1rytir     před 11 lety 04.07.2013 18:25 |  
    0 0

    Co myslíte, bude se ta blamáž s juniorkou v "rouše áčka" opakovat v sobotu i proti Hradci? Už to Hradečákům pan Držmíšek alespoň telegrafoval? A přijedou ti Votroci vůbec?

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      Kornovo     před 11 lety 04.07.2013 18:27 |  
      0 0

      treba nasadi taky juniory a dostanem to zpatky i s uroky

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        Markus     před 11 lety 04.07.2013 19:30 |  
        0 0

        My se tady bavíme, ale až ty juniory postaví na hřiště Bern ... :)

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      spino     před 11 lety 04.07.2013 20:08 |  
      0 0

      Já se každý den modlím, aby už Držmíšek dostal svou vysněnou trafiku a přestal svým amatérismem škodit Slavii.

  19. Re: Pardubice - Slavia 5:1

    Borris     před 11 lety 04.07.2013 22:00 |  
    0 0

    Tak pánové Diviš jde do Bolky :-) ty fakt skupujou úplně všecko co má ruce a nohy.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      Bulldock (přítel SN)     před 11 lety 04.07.2013 22:05 |  
      0 0

      Už jsem to sem chtěl vlepit, ale pak jsem se ještě kouknul.. a samo že nebudu první:) No, škoda.. Bolka to koukám letos bere opravdu zhurta..

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        Borris     před 11 lety 04.07.2013 22:52 |  
        0 0

        Podle mě už to přehánějí. Až doteď to jejich posilování vcelku mělo hlavu a patu. Samozřejmě není sporu o tom že Diviš je kvalitní gólman. Ale vždyť tam je Miller, šeda a Hankič. Co s tím chtějí dělat? Hankič bude asi v juniorce, ale stejně mít tři tak kvalitní a vyrovnané gólmany? To spíš by Bolka potřebovala stopera. A hlavně mám takový dojem, že Minář bude jejich hrob. To není žádný trenér.

        • Re: Pardubice - Slavia 5:1

          spino     před 11 lety 04.07.2013 23:03 |  
          0 0

          Buďme za Mináře rádi.

        • Re: Pardubice - Slavia 5:1

          Bulldock (přítel SN)     před 11 lety 04.07.2013 23:41 |  
          0 0

          JJ, musím s tebou souhlasit. Brankářů tam mají, že by mohli přehazovat vidlema. Možná že teď jednoho pustí a Miller už se pomalu balí na důchod, nevím. A mám stejný názor na Mináře..podle mého to bude takový efekt Rada u nás. Tim líp pro nás, já myslím, že při určitý konstelaci by pro nás 4. místo bylo reálný, ale ne s timhle kádrem. Na to by bylo třeba pár hráčů přivést. Minimálně stopera, útočníka a ideálně ještě pravýho beka, bo Dostálovi moc nevěřím a Nitrianský je občas taky velkou neznámou.

          • Re: Pardubice - Slavia 5:1

            no-nick     před 11 lety 05.07.2013 08:21 |  
            0 0

            Já si myslím, že nás bota tlačí spíš na pravé záloze než v útoku.

            • Re: Pardubice - Slavia 5:1

              Kenny     před 11 lety 05.07.2013 16:22 |  
              0 0

              Oni prodali Mičolu???

              • Re: Pardubice - Slavia 5:1

                bububu (přítel SN)     před 11 lety 05.07.2013 16:56 |  
                0 0

                A až se Mičola vykartuje/zraní/bude zaskakovat vlevo za Juhara, co pak? Prostě nutně potřebujeme krajního záložníka (ideální by bylo, kdyby uměl zahrát i na Kiselově místě)! Odchod Vošahlíka je jednoznačně největším oslabením a měla by místo něj přijít adekvátní náhrada. Naproti tomu nevidim důvod, proč posilovat útok; na jeden post máme tři vcelku vyrovnané hráče, navíc odepsat Škutku s Feninem po 14 zápasech (z toho 9 pod Radou) by byl až moc velký luxus pro kterékoliv mužstvu v lize, natož pak pro nás...

                • Re: Pardubice - Slavia 5:1

                  klimi     před 11 lety 05.07.2013 18:33 |  
                  0 0

                  Nutně potřebujeme nyní především stopera.

                • Re: Pardubice - Slavia 5:1

                  Kenny     před 11 lety 05.07.2013 19:12 |  
                  0 0

                  Na krajích zálohy můžou nastoupit kromě Mičoly a Juhara ještě Nitrianský, Koreš, Hurka, Tusjak. Ten stoper je akutnější.

                  • Re: Pardubice - Slavia 5:1

                    bububu (přítel SN)     před 11 lety 06.07.2013 12:58 |  
                    0 0

                    No z tebou zmiňovaných možností mě upřímně jímá hrůza, jediný, kdo snad snese měřítko v záloze, je Hurka...ale souhlasím, že stoper je jasná priorita!

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      bongor     před 11 lety 05.07.2013 00:18 |  
      0 0

      Bude jim to hovno platný,je to system sralta,který jak víme funguje v porovnání s vloženými náklady hodně mizerně.My jsme ho taky přece zkoušeli a málem nás to stálo existenci

  20. Re: Pardubice - Slavia 5:1

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 04.07.2013 23:53 |  
    0 0

    Nutnost přivést stopera je přímo alarmující. Nedávno jsem si vzpomněl na dva zápasy minulé sezóny na podzim, kdy nám vypadl ze sestavy Latka. Dostali jsme 3:0 na Slovácku (Cicman-Hubáček) a 2:1 v Budějkách (Petrák-Hubáček + Cicman do 34. minuty na pravé obraně).

    Teď mi ta naše situace připadá skoro totožná. Máme pouze 2 kvalitní stopery, kteří mají na ligu. Dobrotka a Bortel. Dobrotka je nyní zraněný a tak nám zbývá pouze Bortel + junioři Kolařík a Čepelák, kteří ještě takovou kvalitu nemají. A teď si představte situaci, kdy se Bortel zraní. No radši ani nedomýšlet jak by to dopadlo. Různé záplaty typu Nitrianský nebo Petrák se moc neosvědčili. I teď do Bernu letíme pouze s dvojicí Bortel-Kolařík. Posila měla přijít už před soustředěním. Taková Boleslav už má 5 posil (Diviš, Štípek, Štajner, Štěpán, Rosa). A my pouze juniory.

    Nevím jak jsme na tom finančně, ale moc dobré to asi nebude. Už i to že nepřišel dlouhou dobu žádný hráč na testy. Mladého Afričana v juniorce nepočítám, ten ani nedostal moc šancí a pak se nějak vytratil a řeklo se že to ztroskotalo na administrativních věcech. Teplice už mají druhou africkou posilu, půlka ligy testuje nějaké Španěly, Afričany, Balkánce, cokoliv. Ale my nic. My máme juniory.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      bongor     před 11 lety 05.07.2013 00:24 |  
      0 0

      Boleslav to je osvědčená a slavná značka.Pro ně škoda,že jenom v automobilismu.Peněz asi taky maji neurekom,tak proč nezkusit atakovat to třetí místo?Zato my nějak upadáme,oni někoho nakonec přivedou,ale bude dlouhodobě zraněnej nebo z formy.Nemám rád Fenina,ale šplhnul si u mě,jak lituje odchodů Huba a Rudiho.A má pravdu,ti nám budou hodně chybět.

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      Tomski     před 11 lety 05.07.2013 00:51 |  
      0 0

      o nutnosti přivést minimálně jednoho stopera není třeba vůbec diskutovat...ale těch juniorů máme dost a v dnešní době kdy nemáme hluboko do kapsy bych právě na těch juniorech stavěl...můžou hubenější roky pokračovat, ale z dlouhodobého hlediska může tahle cesta být tím co nám vrátí pozice z doby nedávné...jinak doplňovat kvalitou prověřenou a ne do počtu...

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      Markus     před 11 lety 05.07.2013 07:57 |  
      0 0

      Nejspíše k nám přijde nějaký zkušený borec na konci kariéry. V těch rošádách poslední měsíce vidím jasnou preferenci cesty přes výchovu mladých hráčů a záplaty se pak vyplácí zalepovat hráči, co nám nejen dobře zahrají, ale také předají zkušenosti mladším. Ohledně juniorky budeme muset udělat to nepříjemné rozhodnutí, zda mají potenciál být A-týmu posilou nebo budou muset jít jinam.

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        bongor     před 11 lety 05.07.2013 12:24 |  
        0 0

        Poměrně hodně hráčů z juniorky nebo dorostu odejde,nejsme nafukovací.Ale třeba za 3-4 roky některý z nich silně vynikne my si jenom budeme drbat hlavu.Je ovšem v lidských možnostech poznat,který z nich to bude.
        Zkušeného borce ,skoro na konci kariery jsme se úspěšně zbavili.Nebyl to sice obránce,ale zkušeností měl za deset.Nestálo za to ,udržet ho pro Slavii místo toho,že jsme se na něj slušně řečeno vykašlali?Mluvím od Rudim.

        • Re: Pardubice - Slavia 5:1

          Tomski     před 11 lety 05.07.2013 12:45 |  
          0 0

          taky si myslím, že měl Rudi dostat smlouvu aspoň do zimy...příprava by mu něco dala a kdyby seděl i na podzim, ale potom co s týmem absolvoval přípravu a měl možnost sehrání se, tak uznám že na to už nemá, ale takhle by se s oblíbenci fanoušků, kdy z nich těžím minimálně marketingově, zacházet nemělo. Příjde mi, že Petrouš neumí pracovat s osobnostmi a je mu milejší dělat s mladíky a hráči typu Koreš, Dostál ( ač odchovanci, tak ligový průměr, děsím se sestavy kdy nebude moct hrát Juhar s Mičolou - vlevo bude koreš a vpravo Nitri)

          • Re: Pardubice - Slavia 5:1

            Markus     před 11 lety 05.07.2013 14:22 |  
            0 0

            Nevidím do toho, ale jestli byl problém v jeho přístupu k tréninku, nebylo by to moc výchovné pro mladé hráče. Bral bych Rudu a Vachouška z doby, kdy šli do Marseille :)

            • Re: Pardubice - Slavia 5:1

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 05.07.2013 15:02 |  
              0 0

              Udajně to měl v paži na tréninku,jeho další setrvání by nebylo zadarmo.No a Petroušovi taky nešel pod nos,věřím že kdyby o něj hodně stál tak by tu zůstal,ale trenér evidentně sází na jině koně jako je třeba Dostál a jiní a věří že se prosadí mladí,Aldovi to také nevadí protože to je celkem levné řešení.Jen se obávám že toto řešení z nás udělá na pár let průměrný ligový tým kterým už samozřejmě jsme.Protože peněz na zbyt nemáme tak se s tím budeme muset smířit, nakonec Seterle to celkem jasně naznačuje i když je to zaobaleno ve vyjádření o tom kam Slavie patří a že se tam jednou vrátí.Tak že velký optimista nejsem,pokud tedy někdo nedodá balík peněz.

  21. Re: Pardubice - Slavia 5:1

    fredydj (přítel SN)     před 11 lety 05.07.2013 18:12 |  
    0 0

    Nevíte, jestli má být stream dnešního zápasu ? :)

    • Re: Pardubice - Slavia 5:1

      th     před 11 lety 05.07.2013 18:40 |  
      0 0

      Ne, ani ťuk na stránkách YB, ani toho místního klubu, kde se to hraje, ani na webech, kde nacházím obvykle streamy různých zápasů. Snad někdo bude mít víc štěstí.

      Tady je sestava: Čontofalský-Dostál, Nitrianský, Bortel, Čonka - Gecov - Mičola, Zmrhal, Juhar - Kisel - Škoda (SKS Twitter).

      • Re: Pardubice - Slavia 5:1

        klimi     před 11 lety 05.07.2013 18:51 |  
        0 0

        Jak nečekané, že přeci bude hrát Dostál...