1) Příšerný herní projev
Za sebe osobně můžu říct, že horší herní projev jsem u Slavie nikdy neviděl. Nejsem tolik znalý historie, ale stačí se podívat na předchozí sezónu, konkrétně podzimní část, kdy jsme hráli de facto s juniory, a herní projev byl diametrálně odlišný. Hrál se pořád typický slávistický útočný fotbal, jen se díky špatné kvalitě kádru polovina přihrávek kazila. Herní projev pod Radou? Zatažený, defenzivní systém, bez momentu překvapení, nakopávání na osamoceného hrota, snaha přejít přes střed hřiště silou, nikoliv kombinací. Eliminace moderních prvků fotbalu jako podpora krajních obránců (ti snad nesměli přelézt polovinu hřiště!), změna pozic (hráči si bedlivě hájili svůj prostor) atd. Takhle Slavia nikdy nehrála a pevně doufám, že ani hrát nebude. K dobru lze Radovi přičíst, že s touhle defenzivní taktikou jsme poráželi, nebo alespoň hráli vyrovnaně s týmy ze špičky tabulky, ale co je to platné, když pak se sestupujícím mužstvem dostaneme trojku.
2) Kondička
Nejsem odborník, ani nevidím do zákulisí, ale z toho co mi bylo prezentováno na hřišti a co tvrdili samotní hráči i Michal Petrouš, lze usoudit, že kondiční příprava byla vynikající. Hráči na rozdíl od loňska dokázali sbírat body i ze zápasů, které prohrávali, případně dokázali tlačit do posledních minut. To mi především v podzimní části předešlé sezóny chybělo.
3) Výstřelky v médiích
Těžko říct, zda tato skutečnost má pro Slavii kladnou nebo zápornou hodnotu. Ono totiž nebýt Radových skandálů a "šokujících" výroků, nikdo by se o Slavii nezajímal, protože pro to zkrátka nebyl kvůli hernímu projevu důvod. Každopádně Petr Rada se za dobu ve Slavii prezentoval několikrát doslova psychopatickým stylem, který se alespoň pro mě neslučuje s historickou kulturou Slavie a jejích trenérů. Hádky s fanoušky, až provokativně naduté výroky do médií, okřikování novinářů, nulová sebereflexe. Vrcholem všeho byla Radova (jako víceméně všechny) naprosto zbytečná eskapáda v domácím zápase s Libercem, kdy bezdůvodně vtrhl na hřiště, aby "Čontofalskému řekl, že má zklidnit hru", viz zde.
4) Koncepční práce
Častou Radovou výmluvou v předchozích působištích byla nedostatečná šířka kádru. V druhé polovině sezóny vedení tento požadavek splnilo a přivedlo hráče na všechny posty a všech věkových kategorií. A co na to Rada? Chaos!!! Petr Rada se v tom začal plácat a vůbec nevěděl, jak s širokým kádrem naložit. Útočníky střídal prakticky každý zápas, aby nakonec udělal jedničku opět z Milana Škody, Marcel Gecov byl po pár zápasech bezdůvodně usazen na lavičku prostě proto, že na tom místě byl Ondřej Petrák. Rudu Skácela napřed do zápasů vůbec nepouštěl a když už se k tomu odhodlal a Skácel zahrál špatně, tak prohlásil, že ho tam vlastně poslal na přání fanoušků! Kapitolou sama pro sebe bylo nasazování jednotlivých hráčů obecně. Už od začátku sezóny by se dali hráči rozdělit na dvě kategorie. Ti, co měli i přes špatné výkony místo v sestavě jisté (Juhar, Zmrhal, Nitrianský, Čontofalský,...), dále ti, se kterými si Rada očividně nevěděl rady (Gecov, Skácel, Fenin,...) a konečně ti, kteří se do sestavy z nějakého důvodu nepodívali vůbec (Hurka, Koreš a většina mladíků).
5) Prokaučované zápasy
K tomuto bodu opravdu jen krátce protože to jistě všichni viděli a všichni jako já hlasitě nadávali - střídání! Petr Rada byl svým (ne)střídáním pověstný už v Teplicích, kdy si dokonce po kritice fanoušků šel na tribunu s nimi popovídat. Zkráceně lze říct, že Petr Rada nerad narušoval harmonii v sestavě a tedy pokud střídal, tak post za post, přitom z železnou pravidelností začínal střídat od 70. minuty, přičemž poslední dva střídající si nechával na závěrečné zdržování.
Sezóna 2013/2014: Koncepční práce nebo další kopanec?
Otázka zněla, co dal skutečně Slavii Petr Rada? Já říkám NIC! Další zpackaná sezóna, během které jsme se nikam nepohnuli. Otázkou zůstává, na základě čeho Petr Rada do Slavie přišel. Trenérské kvality? Ale kdeže! Každý kdo alespoň trochu sleduje fotbal ví, že Petr Rada se svým defenzivním pojetím hry hodí kamkoliv, jen ne do Slavie, která vždy hrála ofenzivně? Jaký atribut tedy určil příchod Petra Rady? Zlí jazykové tvrdí, že Petr Rada přišel na naléhání agenta Pavla Pasky, který je s Řebíčkem spřízněn. Roli mohla hrát i samotná známost s Řebíčkem z Teplic, což už se v případě trenéra Straky ukázalo jako směrodatné pro výběr trenéra Slavie.
Pokud byla sezóna 2011/2012 díky svým přehmatům a diletantským rozhodnutím sezónu destabilizační, pak tato sezóna už měla být skutečně stabilizační. Také že byla, ale pouze jejích posledních 5 zápasů! Nyní už lze jen doufat, že věci se uberou konečně správným směrem, ale osobně se pořád bojím dalšího Řebíčková kopance (na to je expert), který opět pošle všechnu koncepční práci stranou. Nejdůležitější bude jistě osoba trenéra. Pokud chceme, aby práce ve Slavii měla koncepční charakter, přichází v úvahu pouze dvě jména: Michal Petrouš a Luboš Kozel. Nikoliv z důvodu, že jsou tito dva trenéři mezi fanoušky oblíbení, ale proto, že oba dva znají prostředí Slavie, mají přehled o slávistické mládeži a praktikují fotbal, který je tak charakteristický pro Slavii. Pokud tedy Řebíček nezatřese měšcem a nepřivede Zemana, Vrbu či dalšího renomovaného trenéra (nebránil bych se, ale je to nereálné), pak bych rozhodně bral v potaz už jen tyto dva kandidáty, i kdyby se v lize měl uvolnit papírově lepší trenér.
Co dal Slavii Petr Rada?
Pozn. redakce: S koncem sezóny se přirozeně otevírá prostor pro názory o tom, jaká byla minulá sezóna a co čekat od té následující. První názor nám zaslal spino.
Komentáře (111)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Alanor (admin) před 11 lety 04.06.2013 20:59 |Souhlasím s vynikající kondiční připraveností našich hráčů. Ale těžko říct, díky komu ji máme. Nemůže za tím být třeba změna kondičního trenéra Netschera za Budějského? Uvidíme následující sezonu.
Jinak už je podle mě zbytečné do Rady kopat. Já jsem rád, že je pryč a snažím se na celé jeho nepovedené angažmá zapomenout.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
spino před 11 lety 04.06.2013 21:03 |Doktor Netscher nebyl expert na dobrou kondičku, ale expert na "kondiční" trestání hráčů. Besta by mohl vyprávět. :D
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
subHuman před 11 lety 04.06.2013 21:15 |Já jsem tedy viděl jeden předzápasový trénink a jak by řekl exprezident Klaus - Významně jsem zdvihal obočí...
Ostatně, stesky po míči na trénincích se v průběhu sezony ozývaly i přímo od hráčů.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Matlafous před 11 lety 05.06.2013 12:48 |Jako, že se jen běhalo?
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
sasky před 11 lety 05.06.2013 06:38 |Dens dohání kondici do dneška :)
Pro autora
Kornovo před 11 lety 04.06.2013 21:37 |celkem zajimavy clanek,pochlapil ses.sice s necim nesouhlasim a tak,ale je to zajimave napsane
btw
Kornovo před 11 lety 04.06.2013 21:41 |to video je fakt odpor
Re: btw
fredydj (přítel SN) před 11 lety 04.06.2013 22:19 |když sem poprvé kliknul na odkaz, objevil se mi leták Lidlu s akcemi :))
Re: Pro autora
th před 11 lety 04.06.2013 22:35 |V jednom bodě docela silně nesouhlasím (ta chválená kondička, souhlasím, že pozitivní posun tam je, ale nepřičítám to Radovi a ani nemyslím, že on z toho dokázal cokoliv zásadního vytěžit, za co by si zasloužil chválu - co se bodů nebo vstřelených gólů týče). Jinak jak to čtu, tak až na maličkosti souhlasím (třeba myslím, že Gecov šel během podzimu na lavku oprávněně a stejně tak oprávněně se pak s Petrákem na ní prohodili nebo že bych neredukoval jména trenérů jen na ony 2 možnosti, možná by si Rada zasloužil určité malé množství chvály, co se týče Tusjaka a Zmrhala) a taky by to sneslo místy o něco víc argumentů (třeba konkrétně které zápasy nejzřetelněji prokaučoval) ale jinak jo, článek se mi zdá být celkem věcný (až na pár určitých vět) a i jinak se mi líbí, hezky se to četlo. Takže ode mne palec nahoru, spino. Ale nezapomeň, že jsi si nasadil laťku vysoko (platí pro budoucí články nejen zde ale i superslavii). ;-)
Re: Pro autora
slaviator před 11 lety 05.06.2013 01:42 |Gecov během jara, na podzim tu nebyl
Re: Pro autora
th před 11 lety 05.06.2013 12:35 |Myslím jaro a napíšu podzim, ach jo. Asi že mám takovou podzimní náladu, nejen kvůli tomu věčnému dešti. Díky ti za opravu. :-)
Re: Pro autora
slaviator před 11 lety 05.06.2013 22:01 |nejsi sám :-)
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
hb před 11 lety 04.06.2013 21:55 |Poslal tohle zajímavé shrnutí ten samý spino, co tu neustále povídá ty neskonalé chujoviny? Snad poprvé s ním souhlasím.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Tomis68 (přítel SN) před 11 lety 05.06.2013 00:39 |Vocel nám asi dospívá :-))...
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
th před 11 lety 05.06.2013 01:34 |Řekl by optimista. Já bych to prozatím řadil do kategorie intervalla delucida. :o)
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
slaviator před 11 lety 05.06.2013 01:46 |Omnia, guae dicunt homines, tu credere noli...
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
slaviator před 11 lety 05.06.2013 01:56 |podepsat Petrouše se Suchopárkem, koupit Beneše na stopera k Bortelovi (Dobrotka vypadá zatím jako druhý Pepík Kaufman, solidní hráč, ale často mimo hru...), koupit nebo minimálně přivést na hostovačku s opcí Azíze z Příbrami a Sandra z Budějovic, v případě nepřemršťěných nároků ze strany Jablonce a hráče koupit nebo alespoň prodloužit hostování (ale jedině s opcí už) Vošahlíka a dát v přípravě prostor Kolaříkovi, Čepelákovi, Bazalovi, Šimečkovi, Hurkovi, Tusjakovi a Červenkovi a pokusit se najít této sedmici hráčů hostování v některém ligovém nebo druholigovém klubu - bez opce, s tím aby hráli, i za cenu toho, že většinu platu by táhla Slavie... (tak to s hostovačkama mladých hráčů dělá Sparta a později se ji to vyplácí). Ideální by byl prvoligový tým typu Příbrami (koupě/hostovačka s opcí Azíze u nás, Šimeček bez opce tam s tím, že pokud odehraje tolik a tolik zápasů, Slavie bude platit většinu jeho platu), Budějovic (to obdobné Sandro - Červenka), Vlašim (výhodou relativní blízkost Prahy), Ostrava (nabídnout jim našeho mladíka s tím, že ho budeme platit, tak ho čapnou - nemaj prachy, mladík by se vyhrál v lize a vrátil by se k nám, vyplatilo by se nám to i kdybychom ho celou sezonu platili. Pokud by neodehrál za sezonu min dvacet zápasů, Ostrava by nám zaplatila smluvní pokutu...)
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
mart před 11 lety 05.06.2013 11:35 |Lukasi, to se hezky posloucha, ale na druhou stranu bude asi pomerne tezky to realizovat, ..... pokud bys to dokazal, nepotrebujem ani Kuseho ani Šeterleho :-)
mart
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
slaviator před 11 lety 05.06.2013 22:03 |Jde o to vytyčit koncepci, směr, a to dlouhodobě. A vím minimálně o dvou druholigových týmech z okolí Prahy (do sta km), které by mladé hráče na hostovačku bez opce vzali, pokud bychom nesli náklady platu
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
sasky před 11 lety 05.06.2013 06:43 |Nesouhlasím v bodě 4. Sice to za Rady vypadalo blbě (útočníci, Skácel), ale jak se ukázalo i za Petrouše, důvodem bude pravděpodobně opravdu výkonnost. Za co Radu kritizujeme, to Petroušovi projde? Zase buďme aspoň trochu fér...
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Edwardtheiron před 11 lety 05.06.2013 06:59 |Jaký je smysl tohoto článku téměř dva měsíce po Radově odstoupení?
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
(host) před 11 lety 05.06.2013 08:48 |Tak Šeterle by mohl Kusého vystřídat už v sobotu. Je to dobrý, špatný, nebo jaký nápad? Nějaké názory zasvěcených? :)
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Kornovo před 11 lety 05.06.2013 09:03 |takze veletoce budou pokracovat?to je demence
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
slaviator před 11 lety 05.06.2013 09:12 |kdyby byli oba, bylo by to lepší.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Khadgar před 11 lety 05.06.2013 11:44 |Dva kohouti na jednom smetišti? To těžko.
I když je pravda, že Šeterle by měl být spíš sportovním ředitelem.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Pepino44 před 11 lety 05.06.2013 10:15 |Já si myslím,že v případě,že bude dosazen Šetrle místo Kusého se toho mnoho pro Slávii nezmění. On rozdíl mezi hokejovým a fotbalovým manažerem není tak velký. Generální manažer nemusí být v daném sportu odborníkem,na to je tam přeci sportovní ředitel. Prioritou gen.maanažera je jednání o sponzorech,shánění dalších prostředků a zastupování klubu navenek. Mám takový dojem,že dosazení Šetrleho by byla taková úlitba pro fotbalovou diplomacii. V sehnání generálního sponzora (přínos asi 15 mil.) bude mít i Šetrle těžkou pozici. Nebo,že by prodal logo na dresu za pár korun? No uvidíme.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
miros před 11 lety 05.06.2013 15:52 |Tady nejde o hokej či o fotbal...Jde o to, že Kusý měl má kontakty ve svém regionu, což je vidět i na našich nových sponzorech..Šetrle má daleko větší kontakty u pražských majitelů velkých firem...On by byl pro ně určitou zárukou při vstupu do Slavie...například Čedok na dresech Bolky byla přímá vazba Šetrleho na majitele Čedoku, který patří dnes do první desítky nejbohatších Čechů
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
slaviator před 11 lety 05.06.2013 22:00 |Kdo je majitelem Čedoku? Podle obchodního rejstříku "366 715 ks akcie na majitele ve jmenovité hodnotě 815,- Kč v listinné podobě", podle nejaktuálnějších zpráv co se mi podařilo vyhledat v tisku (podzim 2010, novější jsem nenašel) je majitelem turecko-americká investiční společnost.
Jediný z nejbohatších Čechů, který se věnuje hlavně turistice, je Jiří Šimáně a ten je až na jedenáctém místě. Předpokládám, že majitelem Čedoku může být on?
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
subHuman před 11 lety 06.06.2013 00:01 |Nestrilis slepymi.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
miros před 11 lety 06.06.2013 08:17 |v době kdy čedok sponzoroval Boleslav, tak byl ještě majitel Šimáně, který to Turkům prodal.....chtěl bych být "až jedenáctý"....
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
slaviator před 11 lety 06.06.2013 09:48 |Nejde ani o to, jestli je "v nejbohatší desítce" nebo je "až jedenáctý", šlo mi o to jméno, a vpředu žebříčku jsem nikoho jiného co dělá do turismu nenašel.
Btw myslíš, že by mohl Šeterle přivést sponzora typu Vofafone, O2, T-Mobile? Ty jsou spolu se Škoda Auto nebo ČEZ nejvýdělečnější firmy v Česku
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
spino před 11 lety 05.06.2013 11:20 |Pořád jsme se smáli, že Spartu vedou diletanti, jinak by s tím rozpočtem vyhrávala každoročně, ale ve Slavii je bohužel ten stupeň nekompetentnosti ještě vyšší. Není potřeba nic dokazovat, stačí čísla:
Řebíček ve Slavii:
3 generální ředitelé (pokud se potvrdí Šeterle)
4 trenéři (a to ještě nevíme, kdo bude na další sezónu)
bez sponzorů, bez pohárů
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
janko (přítel SN) před 11 lety 05.06.2013 12:02 |Nemáš tak úplně pravdu. Zatím pouze dva GŘ.
Co se týká GŘ tak Řebíček koupil Slavii i s Platilem, který skončil sám. Přišel Kusý, který asi dostal nějaké zadání a to nesplnil (sponzor). Tak možná přijde jeho odvolání. Já nevidím, nic tragického na tom, že se odvolá po roce GŘ, který neplní zadání vedení, respektive nemá výsledky.
Jiná situace je u trenérů, kde ty výměny byly jen důsledkem jednoho špatného rozhodnutí. Straka.
zajimavy rozhovor
Kornovo před 11 lety 05.06.2013 09:31 |http://sport.aktualne.centrum.cz/rada-verim-bilkovi-on-nejlepe-vi-koho-na-italy-postavit/r~7603d5a4cd8c11e2b9a40025900fea04/?utm_source=centrumHP&utm_medium=sportbox&utm_campaign=B&utm_term=position-2
ja bych rekl,ze ve vetsine ma pravdu.bohuzel.bilek je byvaly fotbalista roku,jako hrac mel obrovsky respekt a hodne dokazal.jako trener po nem vsichni jen hazi kameny,prijde mi to ubohe
Re: zajimavy rozhovor
Alanor (admin) před 11 lety 05.06.2013 09:35 |On ani Bílek si neuvědomují, že lidi se chtějí na fotbale bavit a ne koukat na připosranou kopanou.
Re: zajimavy rozhovor
Kornovo před 11 lety 05.06.2013 10:04 |pletes se.byl jsem na pratelaku proti slovakum.po 20 minutach jsme vedli 2 0,hra celkem sla a stejne se skandovalo bilek ven!jsem neveril svym usim.ja jsem navic doted nerozdychal jak radoby fanousci vystvali baryho.kdyz si projdes nejake netove diskuse,tak je to uplne bahno.a podivej se,co udelali s nasi legendou smicou...
Re: zajimavy rozhovor
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 05.06.2013 10:05 |vrána k vráně sedá. Rada stejně jako Bílek praktikuje ultra defenzivní fotbal, tak se div, že se klucí navzájem hájí.
Chce to někoho progresivního, hrát ofenzivně.
Re: zajimavy rozhovor
quelhar (admin) před 11 lety 05.06.2013 10:08 |"Určitě bych šel do zápasu s cílem neprohrát."
V situaci, kdy i remiza nas prakticky vyradi z realne hry o postup je to opravdu vyborny pristup...
Mozna to bylo vytrzeno z kontextu, ale pokud ne, tak to presne zapada do Radovy filozofie, kterou jsme meli moznost sledovat ve Slavii. Ovsem - jak pise Alanor - nikdo se nechce koukat na fotbal, ve kterem fandi tymu, ktery jde zapas neprohrat.
Pri vsim respektu k sile Italu, cesky tym se pod Bilkem dostal do situace, kdy remiza nestaci a tak k tomu musi vsichni pristoupit. Jit na hriste vyhrat a ne neprohrat, protoze dnes uz je remiza proste malo.
Re: zajimavy rozhovor
Matlafous před 11 lety 05.06.2013 12:52 |Průměrný trenér s průměrnými cíly.
Re: zajimavy rozhovor
Virgil1956 před 11 lety 05.06.2013 13:55 |Jako hráč dobrý, ale jako trenér co dokázal? Nic. Dva tituly se Spartou v době, kdy měla tak silný tým, že by ji mohl trénovat kustod a stejně by vyhrála ligu. Přitom jasně úspěšnější Komňacký, který navíc praktikuje se všemi týmy kam přišel atraktivní útočný fotbal, mu dělal asistenta? Myslím, že lidi se na Bílka koukají skrz prsty, právě proto, že nic nedokázal a dostal repre jako dárek od kamaráda Haška.
Re: zajimavy rozhovor
Kornovo před 11 lety 05.06.2013 17:59 |double v nasi lize od te doby nikdo neziskal.a ze mela sparta silny tym?a my snad ne?a ted sparta nema silny tym kdyz ma nejlepsiho strelce ligy a dalsi?ja rikam,kdo chce psa bit hul si vzdy najde
Re: zajimavy rozhovor
Virgil1956 před 11 lety 05.06.2013 18:38 |Promiň, ale srovnávat tehdejší tým Sparty s letošním opravdu nejde, tenkrát to byla jedna osobnost vedle druhé, a dneska - Vaclík, Vidlička, Švejdík, a další, ti by si tenkrát nekopli ani za béčko. Pospěch, Řepka, Sivok, Kadlec - to byla trochu jiná káva a to beru jen obranu.
Re: zajimavy rozhovor
Kornovo před 11 lety 05.06.2013 19:04 |zapomnel jsi jeste na horviho.ne,uprimne,uz si tu sestavu moc nevybavuju,ale vim ze jsme meli taky dobre muzstvo a liberec v te sezone obhajoval titul a boleslav byla taky silna.je to celkem jedno,jen nesouhlasim s tim,ze to nebyla zasluha trenera.sam jiste vis,ze jmena na papire nejsou vsechno atd.
Re: zajimavy rozhovor
Virgil1956 před 11 lety 05.06.2013 19:17 |Jasně, já proti Bílkovi nic nemám, jen si myslím, že když by měl Hašek tenkrát vybírat podle úspěšnosti trenéra, jak deklamoval, měl se stát trenérem národního týmu Komňacký, za nímž jsou nezpochybnitelné úspěchy hned u několika týmů a jeho mužstva hrají vždy útočný a líbivý fotbal.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Pepino44 před 11 lety 05.06.2013 09:59 |Tak vcelku dobře sepsané,až se nechce věřit,že to sepsal spino(hlavně po gramatické stránce). Že by v tom měl prsty ten tajemný novinář z nejmenovaného deníku?
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Matlafous před 11 lety 05.06.2013 12:47 |Až na mírnou afektovanost souhlasím. S tebou snad poprvé, Spino. ;))
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Navar (přítel SN) před 11 lety 05.06.2013 13:58 |Český útočník Pavel Fořt odchází z druholigových Drážďan. Vedení německého klubu podle agentury SID s devětadvacetiletým fotbalistou neprodlouží smlouvu, která mu skončí 30. června.
Nezkusíme ho? :-)
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Jiri1 před 11 lety 05.06.2013 14:10 |Ja bych ho k nam uz netahal, prece jen dnes mame jinou koncepci, jinou sestavu, nikdo ho nevyhanel....
Nevim , co kdo tedy v tom vytvoru Spina hleda, opravdu jde uz o x pokus hodnotit neco, o cem autor nema ani poneti, blaboly o Radovi by mely byt minulosti, spis by nam prospela budoucnost, nazory o tom co bude, jestli Seterle odola vabeni p. Rebicka , jestli Kusy vyslysi volani rodu a vrati se do ,, mestskych Pardubic , nebo jestli treba becko Slavie nebo-li farma ma byt v /Praze a ma ji vbyt Admira Praha.
To jsou veci dulezite pro budoucnost klubu, nejaky Drzmisek to nevytrhne tak ani tak, stejne ve Slavii neni klasicky sportovni reditel , je to spis podrztaska treneru stejne jako Vlcek, od ktereho jsem osobne cekal daleko vic, nez jen sekretarskou praci.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
quelhar (admin) před 11 lety 05.06.2013 14:12 |Mimochodem, co vic dela ve Sparte Baranek jako vedouci muzstva, nez Standa u nas? Ja mam pocit, ze uz z principu veci je vedouci muzstva hlavne administrativni pozice.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Jiri1 před 11 lety 05.06.2013 14:56 |To by ses asi divil, zodpovida za vsechny repre aktivity hracu, zajistuje pro hrace Sparty vsechny ostatni veci souvisejici se Spartou, ma starosti zastupovani hracu pri jednani s klubem, podili se na skautinku, je velmi aktivni soucasti sportovniho vedeni klubu.
Navrat Forta je jen ztratou casu, takovy prinos , jak tady pisete to zase neni, navic pry by mohl opet zamirit mimo republiku, je to jedna z nabidek, nevylucuji ani lano od nas.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
spino před 11 lety 05.06.2013 15:03 |Tím návratem do Pardubic myslíte co? Pokud máte na mysli hokej, tak nemáte pravdu. Pokud nějakou vyšší funkci na radnici, tak do toho nevidím.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Virgil1956 před 11 lety 05.06.2013 14:24 |Fořt je rozhodně lepší šutér než Škoda nebo Škutka, ale typově jsou to stejní hráči, jeden z nich by musel odejít.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Jiri1 před 11 lety 05.06.2013 14:58 |Hlavne je zase o nwekolik let starsi a zadny zazrak to nebyl ani tenkrat.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Virgil1956 před 11 lety 05.06.2013 15:04 |To je taky fakt.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Kornovo před 11 lety 05.06.2013 19:01 |jestli pujde do viktorky tak me to nasere
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Virgil1956 před 11 lety 05.06.2013 19:35 |Z Plzně k nám přišel, že? Tak to bych mu odpustil, že se vrací domů... Pokud jsi teda nemyslel Viktorku Žižkov ;)
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
opicemag před 11 lety 05.06.2013 17:54 |Netušíte někdo, do kdy by měl být znám nový trenér?
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Kornovo před 11 lety 05.06.2013 19:08 |na baniku i v sigme uz to maji vyresene.na slavii je vsechno naruby takze fakt tezko rict
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Virgil1956 před 11 lety 05.06.2013 19:19 |Čeká se na zítřek. Zeman přijede zítra s Italama a už zůstane v Edenu :o)))
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Kornovo před 11 lety 05.06.2013 19:20 |tak petrzela se pry vraci do plzne.takze ten fillo k nam by mohl byt opravdu realny,nebo nejaky jiny zaloznik z plzne
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Virgil1956 před 11 lety 05.06.2013 19:31 |Já nevím, mně se ten Fillo nikdy moc nelíbil, snad je až trochu přeceňovaný, a taky vypadá na frajírka, což by pro kabinu nebylo zrovna nic extra. Bral bych Štípka, je už teď možná lepší než Petržela a není takový zmatkař. Ale to je utopie.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
no-nick před 11 lety 05.06.2013 21:00 |Můžu potvrdit, občas ho potkávám a je namistrovanej až za roh... Než šel ke skandinávcům, tak mi takovej nepřišel. V Plzni se o něm už nějakou dobu traduje historka, že v Pamele (plzeňský strip klub) vyhlásil, že si je prej koupí třeba všechny, načež mu vyhazovač ručně vysvětlil, jakej je na to jeho názor.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
slaviator před 11 lety 05.06.2013 22:08 |v Pamele jsem byl osobně u toho když se ožral a skákal před klubem po zaparkovanejch autech...
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Kornovo před 11 lety 05.06.2013 22:14 |hlavne,ze tady vetsina z vas brecela kdyz odchazel pospech
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
slaviator před 11 lety 05.06.2013 22:59 |Pospěch byl a je ochlasta, ale taky kolik golů dal Pospěch a kolik Škoda? Kolik Škutka?
Jinak jak mě napadá ted, tak ve Slavii jsme měli snad vždy aspon jednono ožralu...
Fořt přišel ožralej i na trénink a Jarolím ho vyřadil na čas z kádru, potom Pudil co se ožral a popral se v hospodě a přišel tím o EURO a my nevyužili opci, potom Blažek, pak Pospěch, Čontofalský si taky alkohol zrovna neodepře, teď tu je Fenin...
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 06.06.2013 00:36 |Ježííííš a co tak se rádi napijou, já jsem teď taky kantáre a v půl 7 vstávám a jdu do práce. A to pracuju hlavou ne tělem :D
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 06.06.2013 00:38 |hlavně když jim to pujde na hřišti ;o)
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
slaviator před 11 lety 06.06.2013 01:05 |Nemám nic proti tomu, když se ve svém volnu napijou tak, že si daj pět piv nebo paňáků. Ale přijít ožralej na trénink (Fořt) nebo chlastat ve tři v noci den facto v den zápasu (J.Blažek) nebo denně je moc...
Ale svým způsobem je to jejich boj. Kdyby Šimák nechlastal, tak nehraje ve třiceti druhou ligu za Vlašim, ale je ve světovém velkoklubu. Talent měl, našlápnuto k tomu v bundeslize taky, zraněnej nikdy nebyl, zkazil si to sám...
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Kornovo před 11 lety 06.06.2013 07:06 |honza simak je fotbalovy buh.jen skoda,ze nikdy nehral v SKS
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 06.06.2013 08:26 |No je chlastat a chlastat. Pokud je profesional měl by znát svoje tělo a co snese aby podalo 100% výkon. Pokud nějak normálně pije do půlnoci a zápas se hraje další den večer, tak v tom nevidím problém. Pokud se zežere tak, že se doplazí po 4 a zebleje šatnu tak bych ho taky vykopal. :D
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
slaviator před 11 lety 06.06.2013 10:51 |přesně
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Kenny před 11 lety 06.06.2013 16:28 |Mimochodem Šimák hrál ve třiceti za Stuttgart. Ve Vlašimi nikdy nehrál.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
bongor před 11 lety 10.06.2013 20:52 |Já teda Filla skoro neznám,ale jako fotbalista mě zatím nepřesvědčil.Co se týká namachrovanosti,to je velká vada,protože třeba rumunům to brání v nějakém opravdu zajímavém úspěchu,tam je to ale norma a bez toho se tam nikdo nechytne.Netvrdím,že u nás nikdo takový neběhá,ale v takové míře jako na Letné se to nikde jinde nekoná.Co jsem já v životě poznal za fotbalisty,tak málo kdo z nich byl nějaký velký frajírek.Taky třeba takovej Tonda Panenka,chodil do normální hospody na pivo s úplně obyčejnýma chlápkama.Jenže ten nepotřeboval svou výjímečnost potvrzovat někde mimo hřiště.To samý Herda co hrál jednu dobu v Teplákách/ani nevím kterej z nich to vlastně byl/.Byl úplně normální a taky to uměl.To je asi nepřímá úměra.Umíš-nefrajeříš,Neumíš-naháníš to jinak.Tak radši,jestli je to pravda,tak dát šanci našim klukům z juniorky,než si nějak zaplevelit kabinu.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Kornovo před 11 lety 05.06.2013 20:13 |zeman by byl jako sen,kdyz uz to jose podepsal v londyne
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
vlk30 (přítel SN) před 11 lety 05.06.2013 19:57 |Tak trenér je jasnej jen čekám kdy se s tím vyleze.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Alanor (admin) před 11 lety 05.06.2013 21:15 |Štajner do Boleslavi. Debil.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
no-nick před 11 lety 05.06.2013 21:22 |Prekvapive. Jen mi prozrad, proč je debil?
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Alanor (admin) před 11 lety 05.06.2013 21:26 |Nevidím za tím přestupem jiný důvod než peníze.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Alanor (admin) před 11 lety 05.06.2013 21:27 |Co to bude za loučení, když mu zatleská 800 fanoušků?
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Alanor (admin) před 11 lety 05.06.2013 21:29 |A hlavně je to debil kvůli tomuto:
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-gambrinus-liga-12-13/174381/prasarna-v-jablonci-uz-jsme-zase-kamosi-hlasi-stajner-a-pelta.html
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Matlafous před 11 lety 06.06.2013 09:34 |debil je novinář. O kámoších mluvil pouze Pelta. Štajnerova reakce byla: "Bavili jsme se i o tom pohárovém zápase, říkal, že góly dali regulérní. Už je to minulost,“ mávl rukou Štajner. Tzn. že to ve Štajnerovi pořád hlodá, ale nechce o tom mluvit.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Alanor (admin) před 11 lety 06.06.2013 09:52 |Kdyby s tím článkem nesouhlasil, tak by ta Peltovy výroky mohl dementovat třeba prostřednictvím toho svého twitteru.
Mně nepřipadá normální, že řeknu o zápase, že byl zmanipulovaný a že to byla prasárna, budu si za tím stát a pak si s dotyčným budu třást rukou.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
vlk30 (přítel SN) před 11 lety 05.06.2013 21:46 |Při vší úctě jako debil mě připadáš ty,většina čutálistů jde za prachama,to by pak musela bejt většina považována za debily.Nakonec lepší než kdyby táhnul k chátře i když jsem přesvědčen že kdyby dala víc tak by tam klidně šel.Jo klubismus se už nenosí až na vyjímky.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
no-nick před 11 lety 05.06.2013 21:56 |Jestli je pro tebe každý kdo hraje pro peníze debil, tak asi budeš překvapený, kolik debilů běhá po travnicich. Z Liberce chtěl pryč, vzhledem k tomu, že se do fotbalu angazujes, bys mohl sám vědět, že za tím může být řada jiných rozumných důvodů než že je debil.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
slaviator před 11 lety 05.06.2013 22:11 |Ohledně Liberce se budeme v létě všichni divit. A je za tím, opět, Karl... Štajnerovi se nedivím a mimochodem, Kováč chce pryč...
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Kornovo před 11 lety 05.06.2013 22:16 |co vsechno vis?proc porad pises v naznacich,rekni to na plnou hubu ne,at vime neco i my ostatni
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Virgil1956 před 11 lety 05.06.2013 22:25 |Kováč to by bylo terno, ale o tom si můžem asi jen nechat zdát :)
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Betynka58 před 11 lety 05.06.2013 22:50 |Teda jako fotbalista to je jistě kvalitní, ale pro mne je to jeden ze zdaleka nejnesympatičtějších hráčů, frajer až na půdu, takže já osobně bych ho ve Slavii rozhodně nechtěl.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Virgil1956 před 11 lety 05.06.2013 22:56 |V jeho případě bych to skousnul, protože s ním bychom dostávali o polovinu míň gólů ;)
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
slaviator před 11 lety 05.06.2013 23:00 |Kováč by měl jít do Sparty ke Švejdíkovi
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 06.06.2013 00:33 |Vždyť ho Hřebík nechtěl, dokonce měl udajně říct, buĎ já nebo on.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
slaviator před 11 lety 06.06.2013 00:51 |Níž to Kornovu vysvětluju. Hřebík ho v létě chtěl, počítal se stopersakou dvojicí Jarošík-Kováč. Jenže Kováč chtěl zůstat v Basileji ještě. No a když přes podzim zjistil, že už mu tam pšenka nepokvete a rozhodl se vrátit do české ligy, tak Hřebík se ješitně urazil a nechtěl ho, tím spíš když se chytil Švejdík. Jenže Kováčovi se povedlo jaro a Jarošíkovi se nevyvedla celá sezona. Jarošík a Matějovský by měli navíc být lídry týmu, ale ten nezískal tři roky titul a to je věc, která Křetínského mírně řečeno velice štve. Takže v létě Jarošík nejspíš ukončí kariéru nebo půjde domů do Ústí, pokud nesežene něco jiného, a Matějovský nejspíš v rámci ligy nebo na Slovensko. Každopádně Sparta shání někoho, kdo by byl lídrem týmu, který příští sezonu dle peřdstav Sparty vyhraje ligu. Chtěli Štajnera do zálohy, jenže ten jde do Boleslavi. A Kováč byl ten střípek do mozaiky, proč Liberec na jaře od zápasu s náma vyhrál devět zápasů v řadě... Takže je velká pravděpodobnost, že Kováč v létě oblékne rudý dres.
Mimochodem, odbočím ke Slavii - jestli se nepletu, jsme jediní, kdo na jaře porazil Liberec. Ten Liberec, který byl během těch čtrnácti zápasech odehraných na jaře nejlepší. Ten Liberec, který po zápase s náma vyhrál devět zápasů v řadě a vyrovnal tím liberecký rekord...
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Khadgar před 11 lety 05.06.2013 22:37 |Tak že to Karl seká hlava nehlava není překvapení. Ale vychází mu to, provinční klub a tři tituly, to je obdivuhodné.
Co se chystá tentokrát?
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
vlk30 (přítel SN) před 11 lety 05.06.2013 23:22 |To je pravda,navíc žádný skandály a Paclíkovský kecy do novin.Dá se říci že jsou ty třetí který se smějou.Přestupovou politiku taky celkem zvládají,jen v těch pohárech jim to moc nejde.Z naší špičky celkem sympatickej klub.Ani jako divák jsem tam neměl žádnej problém.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
slaviator před 11 lety 05.06.2013 23:38 |Prý že jekrize ve stavebnictví a SYNER má nějaké problémy (nezaplacené faktury od investorů) a Karl se rozhodl mít za méně peněz stejně muziky - zase přehodnotit smlouvy, nejen že základ bude menší % z platu, ale i prémie nižší - takže kdyby Lioberec v příští sezoně získal 54 bodů jako letos, měli by hráči asi o 15 % méně než letos a aby měli stejně, museli by uhrát víc bodů než loni, kdy se 66 vyhráli titul... Což se třeba Kováčovi nelíbí...
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Kornovo před 11 lety 05.06.2013 23:42 |no vidis,ze to jde,dik za dobre info.vis dost veci o teplicich,liberci,plzni a vlastne i SKS,coz je supr.ale osobne si myslim,ze kovac do sparty nepujde,kdyz si s nim v zime hrebik vytrel prdel
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
slaviator před 11 lety 06.06.2013 00:05 |Hřebík ho chtěl v létě, to Kováč chtěl zůstat ještě v Basileji. A když se rozhodl v zimě z Basileje odejít, tak mu to Hřebík dal sežrat a řelů ve své ješitnosti, že Kováč už je starej a nemá Spartě co dát. Ale vzhledem k tomu, jak hrál na jaře Kováč v Liberci a jak Jarošík ve Spartě a že Sparta nemá vlastně žádného lídra kabiny (protože tím měl být Matějovský, ale za tři roky co tam je tak ani jeden titul) a Štajner jde do Bolky, tak bych řek, že Kováč ve Spartě skončí...
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Kornovo před 11 lety 06.06.2013 07:07 |je to k placi,ze tady resime hrebika,kovace a kdo prijde do sparty a tak.po nasem milovanem tymu skoro nestekne pes
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Betynka58 před 11 lety 05.06.2013 22:46 |Já bych naopak řekl, že s ním Liberec už asi tak moc nepočítal, a protože Jirka fotbal miluje, tak vzal tu nabídku, která byla nejrychlejší.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Kenny před 11 lety 06.06.2013 18:32 |A proto je debil?Teda nevím ale víc by chtěl asi každej s mozkem, ne?
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Heretic (přítel SN) před 11 lety 05.06.2013 21:42 |Trochu pokory a slušného chování by redaktorovi SN neuškodilo. Není to zdaleka poprvé.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Alanor (admin) před 11 lety 06.06.2013 08:24 |Je to můj názor. Někdo, kdo si nejdřív stěžuje na veřejnosti na vedení zápasů a pak se plácá s Peltou po zádech, se ode mě úcty nedočká.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Heretic (přítel SN) před 11 lety 06.06.2013 17:24 |Nešlo a nejde mi o názor. Každá myšlenka se dá vyslovit několika způsoby. Na vulgaritu jsem zde alespoň od redaktorů v minulosti zvyklý nebyl.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Kornovo před 11 lety 05.06.2013 22:11 |ted jsi tomu dal alanore,uz ani svuj nazor rict nemuzes.ja jsem z toho nadseny,ze nejde do sparty.otazkou stale zustava jak to bude s matejovskym a jarosikem
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
spino před 11 lety 06.06.2013 08:30 |http://sport.aktualne.centrum.cz/tajemstvi-lorda-voldemorta-prasklo-berbr-slouzil-u-stb/r~0e61c35ccdf011e2b792002590604f2e/ :DDD
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Matlafous před 11 lety 06.06.2013 09:32 |Fajn chlap ten Berbr. Příjemnej a milej kluk... Tyvole.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
slaviator před 11 lety 06.06.2013 09:50 |Zlatej kolibřík od Myšáka...
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Matlafous před 11 lety 06.06.2013 09:57 |Taky fajn klucí.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
slaviator před 11 lety 06.06.2013 10:35 |Hlavně teď Béma (a Němce taky) jak vyplavila velká voda do médií...
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
Matlafous před 11 lety 06.06.2013 10:43 |O fakt fajn klukách raději potišejc, ať se tu Slaviatore nesemele nějaký politicko kdovíjaký humbuk.
Re: Co dal Slavii Petr Rada?
slaviator před 11 lety 06.06.2013 10:53 |tak Kolibřík se dřív spolu s oním majitelm čerpací stanice přímo týkal Slavie, bohužel.