Rozhovory

Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

Střelec hattricku proti Budějovicím nám poskytl pozápasový rozhovor, v němž se rozhovořil nejen o zápase, ale i o novém realizačním týmu.

Byl to váš nejpovedenější zápas ve Slavii?

Dá se to tak říct. My teď hrajeme uvolněně, nový trenér nám dal sílu a hlavně lehkost. Na hřišti se to myslím projevuje, i když to nebylo ideální do prvního gólu. Pak jsem hráli svůj fotbal, vyhráli 3:0 a mohlo to i skončit větším rozdílem.

Jak těžkým soupeřem byly Budějovice?

My víme, že nemají špatný mančaft podle jmen, ale už to měly těžké, protože tu musely hrát na vítězství. Dali jsme na 1:0, museli to otevřít, vyhráli jsme zaslouženě.

Do dneška jste dal v lize v zápase maximálně 2 góly, doufal jste, že by to dnes už mohlo vyjít?

To bych úplně neřekl, já jsem spíše kolektivní hráč. Je to třešnička na dortu, byla to práce celého týmu. Já děkuji za důvěru trenérovi, že mě postavil od první minuty.

V poslední době jste se pěkně rozstřílel.

Teď jo. Po tom trápení na podzim za trenéra Rady jsem za to šťastný a vážím si každého gólu.

Co vám blesklo hlavou při vašem třetím gólu?

Cítil jsem takovou úlevu za to trápení na podzim. I já jsem se trápil, nebylo to ono, po té Francii byla na mě kladena očekávání, která jsem nenaplňoval, i když šance jsem měl. Teď zkusíme ještě zabojovat o páte místo, abychom trochu napravili zpackanou sezónu. 20. července to začíná znovu, myslím si, že máme hodně kvalitní mančaft, takže jde o to to tu příští sezónu potvrdit.

Cítíte v týmu po výměně trenéra změnu, že hrajete jiný fotbal?

Určitě hrajeme jiný fotbal, myslím, že to jde vidět. Hodně nám pomáhá, že si na jednotlivých postech můžeme měnit místa a že můžeme rotovat, což je nepříjemné pro obránce. Máme v útoku hodně volnosti, trenér nás nesvazuje žádnou taktikou a na hřišti dáváme góly a máme hodně pohledných akcí za poslední tři zápasy.

Není to sice záležitost hráčů, ale vy osobně byste byl rád, kdyby zůstal trenér Petrouš?

Za mě jo a za ostatní kluky si taky myslím, že jo. Není důvod něco měnit, když to šlape.

Asistent Knoflíček v předzápasovém programu psal, že se snaží dělat pohodu v kabině. Daří se to?

Pan Knoflíček je výborný. Nemůžu o něm říct křivé slovo, je to pohodář. Dodává vnitřní energii a na nás přenáší svou vnitřní pohodu.

Neříkáte si, že je škoda podzimních zápasů, protože jste mohli bojovat výš?

To je takové kdyby. Kdyby jsme nevyhráli v Brně a neporazili doma Liberec, tak jsme se mohli motat někde dole, kde je Příbram. To je prostě jen kdyby. Teď jsme šťastní, že se nám daří, jdeme od zápasu k zápasu a zkusíme ještě udělat 6 bodů. Máme v neděli Hradec a poté Jihlavu a chceme se pokusit v tabulce skončit co nejvýš, co to půjde.

Bylo těžší překonat Daňka dvěma přesnými ranami, nebo přetlačit při třetím gólu Romana Lengyela?

Ačkoliv se to nezdá, tak mám 80 kilo a v mládí jsem hrával hokej. Michala Daňka znám z Ostravy, kde jsme spolu působili v áčku. To bylo štěstí, že to tak vyplynulo, ten druhý gól byl šťastný.

Tím hattrickem jste pomohl i Baníku, který dnes remizoval. Jste za to rád?

Jsem strašně rád, nedovedu si bez něj ligu představit. Vyrůstal jsem tam, dostal jsem tam šanci hrát v lize. Mám tam spoustu kamarádů a jsem rád, že jsme mu pomohli. Byla by škoda, kdyby v Ostravě fotbal nebyl, protože už tam zbyl jen Baník.

Komentáře (168)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

    miros     před 11 lety 23.05.2013 10:31 |  
    0 0

    je fakt, že když mužstvo hraje dobře, tak je zbytečné cokoli měnit..Petrouš s Knoflíkem nalili hráčům novou krev...

    • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

      sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 10:38 |  
      0 0

      Su taky rád že mužstvu se daří a polili je živou vodou, ale bojím se, jak dlouho jim to vydrží. Chtěl bych jednou aby slavia se vrátila do doby dvou titulů za sebou, kdy předvaděla nejhezčí fotbal v lize, plný kombinace, rychlych přechodů po zemi, žádné nakopavaní. Něco mě říká, že z delšího hlediska to Míša s Ivem nezvládnou, kor když si nedokáží udělat tým podle svého gusta a musí pracovat jen s tím co mají. Třeba se pletu.

      • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

        edenian     před 11 lety 23.05.2013 11:28 |  
        0 0

        ....Něco mě říká, že z delšího hlediska to Míša s Ivem nezvládnou, kor když si nedokáží udělat tým podle svého gusta a musí pracovat jen s tím co mají.....

        to nedava smysl.

      • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

        Markus     před 11 lety 23.05.2013 13:01 |  
        0 0

        Po těch pár zápasech to vidím tak, že Rada tým za svého působení hodně svázal a když už se někdo pokusil něco sám vymyslet, těžko na hřišti našel podporu od ostatních. Teď už hráče nikdo svými pokyny nesvazuje a je moc dobře, že vyšší aktivitita přinesla hned ovoce, ušetřili jsme si další trápení i díky řádné porci štěstí, díky kterému jsme nyní velmi efektivní na všech postech. Snad nechceme mít v týmu hráče, co potřebují vodit za ručičku. Vždy jsme měli v týmu inteligentní hráče, co na sobě dokáží sami pracovat a já velmi věřit v symbiózu členů týmu. Bariéru mezi hráči a trenérem teď žádnou nevidím a mělo by to tak zůstat, potřebujeme agilní - přizpůsobivý tým založený na bezproblémové komunikaci všech členů. Zní to jako klišé, ale ten význam za tím funguje v byznysu i kolektivním sportu nejlépe z toho, co se naše společnosti zatím naučila. Radu s jeho štěkáním rozkazů beru jako starou školu, takhle fungovali kdysi ruští hokejisté, ale dnes je třeba pracovat s hráči jinak - to by musela být extra porce profesionality z obou stran, aby měl přísně direktivní styl šanci uspět. Změny kádru? Nejjednodušší bude, aby nebylo nutné do A-týmu často zasahovat příchody zvenčí, ale více se zaměřit na kvalitu B-týmu a tam slabší místa posilovat příchody. Bude tak více času hráče adaptovat a ověřením si jejich schopností snížit riziko neúspěchu.

    • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 12:46 |  
      0 0

      Další z důkazů, že ten, jak bych to nazval, asi nekopaná, byla prostě taktika pana trenéra..to bolí :(

  2. treneři pro slavii

    sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 10:35 |  
    0 0

    Když pominu nereálný jména jako Zeman, tak mě žebříček vychází následovně:

    1)Kozel (perspektiva na delší dobu, dokázal by si prosadit svou, přivézt hráče, kteří by mu zapadali do herního stylu a vyhodit 5,6 hráčů, kteří na Slavii prokazatelně nemají a jen se ted vezou na vlně uspěchu)
    2)Uhrin ml. (platí to samé co u Kozla)
    3)Komňanský (zkušenosti a většinou dobré angažmá)
    4) Petrouš (perspektiva, i když si nejsem ještě zcela jist že na slavii už má co se týká delšího období, výsledky jsou ted fajn, bojím se jen, že by si nedokazal u vedení prosadit svou a udělat si tým podle svého přání, přivezt hráče, kteří by zapadali a vyhodit ty, co na slavii nemají)
    5) Dovalil (perspektiva, umí pracovat s mladýma hráčema, bohužel ještě nikdy nevedl ligové mužstvo,takže otazník)


    ...chybí nebo přebejvá Vám tam někdo?

    • Re: treneři pro slavii

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 10:39 |  
      0 0

      co se ti nelibilo na nicku spino, že jsi zvolil change?

    • Re: treneři pro slavii

      sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 10:45 |  
      0 0

      to bylo na mě?

      • Re: treneři pro slavii

        sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 11:32 |  
        0 0

        u Kozla je to na základě toho, že by si to dal jako podmínku před nástupem do slavie, jinak by nepřišel, on si to už dovolit muže. Míša je bohužel moc hodnej a musí pracovat s mužstvem jaký má, viz. jeho vyjádření, že kdyby mu zůstal tým pohromadě, tak by ani posili nechtěl, což budme upřímní, hráči jako Hubáček, dostál, škoda aj by na slavii z let, kdy vyhráli dva tituly za sebou prostě neměli.

        • Re: treneři pro slavii

          Tomski     před 11 lety 23.05.2013 12:25 |  
          0 0

          pořád mě dostává jak všichni kopou do škody...dyť v té době tady hráli v útoku např. Střihavka, Besta, Litteri (ten měl smůlu, ale právě podobný typ jako Škoda)...neříkám, že je Škoda extra bombarďák, ale že by Fenin se Škutkou hráli lépe taky říct nemůžu...

          • Re: treneři pro slavii

            sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 13:37 |  
            0 0

            litteri měl smulu na kvalitu tehdejšího utoku, škoda se bohužel nehodí do konceptu na jednoho utočníka, on technicky nikdy nebude dobrej, jeto průměrnej utočnik do pokutového uzemí. I kdyby měl kolem sebe skvělé fotbalisty, tak nedá za sezonu vic jak 7,8 branek, což stačí na pruměrne mužstvo, ne na nejvyšší pozice.
            Škutka bohužel nedostal moc přiležitostí narozdíl od škody ukazat se v celém utkání ( za petrouše myslim ani jednou), což je škoda. Kvalitativne je na vyšší urovni než Škoda.

            • Re: treneři pro slavii

              Tomski     před 11 lety 23.05.2013 14:14 |  
              0 0

              já bych Škutku neadoroval...tady dal z deseti šancí jeden gol a buď přestřelil nebo upadl...zápasy Košic moc nesleduji( viděl jsem akorat sestřih Škutkových akcí a vážně mě nepřesvědčil) Škoda neni uplně golovej ( je to vidět když jde do vápna, tak se spíš schovává za obrance a nehledá si místo jako např. Lafata), ale je do kombinace a třeba útok Mičola + Škoda mi připomína duo Vlček + Fořt...když se podíváš na statistiky Škutky a Škody tak jsou vyrovnané...on Škutka kromě letošního podzimu nikdy moc gólů nedal...samozřejmě doufám, že se oboum začne dařit víc (teď když hrajeme útočně, tak se to nabízí), ale pro mě jednička pořád Škoda...doufám, že od nové sezony se ukáže i Fenin...určitě bych ho nezatracoval, přece jen i Mičola potřeboval čas a i Skácel by když tady zůstane měl dostávat víc prostoru...na podzim a na začátku jara tady všichni nadávali na mičolu a posílali do důchodu hubáčka a kisela...

              • Re: treneři pro slavii

                bongor     před 11 lety 23.05.2013 15:39 |  
                0 0

                Já jsem na Mičolu nikdy nenadával,viděl jsem v něm především rychlostní potenciál a to je v moderním fotbalu dobrá deviza.O Hubovi ani nemluvím,je to můj nejoblíbenější hráč.Rudi rozhodně potřebuje hrát na lávce se forma nevybrušuje.Ale Petrouš zatím neměl tolik času,aby mohl zkoušet různé varianty.
                Fenin má fotbalovost určitě v sobě,je to vyloženě typ pro psychologa,potřebuje důvěru a když se nezačne potulovat,tak ho v budoucnu vidím v základu a potom ho třeba můžeme dobře prodat.

                • Re: treneři pro slavii

                  Barra     před 11 lety 23.05.2013 15:58 |  
                  0 0

                  Vždyť tvé názory na Mičolu, Huba atd. znám - v tom jsme si za jedno. Ale těch, kteří si po Hubovi, Dostálovi, Škodovi, Vošáhlíkovi (a určitě ještě někoho zapomenu) vzali na paškál Mičolu, bylo dost.

                  Jsem rád že právě Mičola během 108 minut na hřišti (15 proti Jablonci, 13 proti Plzni, včera 80) pěti góly dal správnou odpověď.

        • Re: treneři pro slavii

          bongor     před 11 lety 23.05.2013 15:22 |  
          0 0

          A Hub tam snad nebyl?Hrál levýho beka a když bylo potřeba zaskočil v středu a už mu to zůstalo-to jen pro Tvoji informaci.Druhé info je,že když někdo neví koho si vzít na paškál,tak spolehlivě funguje Hub,Juhár-to jsou tutovky

          • Re: treneři pro slavii

            Barra     před 11 lety 23.05.2013 15:26 |  
            0 0

            Zdravím tě Bongore, jsi zpět z Prahy? Myslel jsem, že pár dní tady nebudeš, že nebudeš vidět na oči. Máš to za sebou? Jak to bylo?

    • Re: treneři pro slavii

      miros     před 11 lety 23.05.2013 10:57 |  
      0 0

      na jakém základě si myslíš, že Petrouš by si nedokázal prosadit hráče a Kozel ano? nechápu jak na tohle přijdeš...

      • Re: treneři pro slavii

        sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 11:32 |  
        0 0

        u Kozla je to na základě toho, že by si to dal jako podmínku před nástupem do slavie, jinak by nepřišel, on si to už dovolit muže. Míša je bohužel moc hodnej a musí pracovat s mužstvem jaký má, viz. jeho vyjádření, že kdyby mu zůstal tým pohromadě, tak by ani posili nechtěl, což budme upřímní, hráči jako Hubáček, dostál, škoda aj by na slavii z let, kdy vyhráli dva tituly za sebou prostě neměli.

        • Re: treneři pro slavii

          quelhar (admin)     před 11 lety 23.05.2013 11:35 |  
          0 0

          No zrovna Hub u tech dvou titulu byl a dokonce vetsinou v zakladni sestave, zatimco ted je v pripade, ze jsou oba slovensti stoperi zdravi, jen nahradnik...

          • Re: treneři pro slavii

            sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 11:44 |  
            0 0

            Pokud se bavíš zrovna o konkretním hubáčkovi tak při titulech byl o cca 5let mladší....věk nezastavíš

            • Re: treneři pro slavii

              Barra     před 11 lety 23.05.2013 12:32 |  
              0 0

              Zato má Hub o 5 let více zkušenosti a fyzicky se klidně může měřit s hráči a 5 let mladších. Standa Vlček byl v 36 už jen stín toho co byl, když šel do Anderlechtu, David Hubáček má stále kondici.

              • Re: treneři pro slavii

                Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 13:22 |  
                0 0

                to možná ano, ale přihrávku a odhad na míč zcela zoufalý, i včera tam měl solidní kiksy.

                Za mě by měl po sezoně rozloučit.

                • Re: treneři pro slavii

                  Barra     před 11 lety 23.05.2013 14:34 |  
                  0 0

                  První gól Slavie včera: dlouhý centr Huba, sklepnutí Vošahlíka, střela Mičoly.

                  S Hubem v obraně pod Petroušem: 9 branek pro, 1 proti.

                  • Re: treneři pro slavii

                    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 16:08 |  
                    0 0

                    prosím kroťte tu Hubovu adoraci, každý zápas si obrana neodpustila fatální minelu, i včera tam byly 3 dost děsivé chyby, které ČB naštěstí nepotrestaly. Pokud chceme bojovat o poháry, tohle musí zmizet.

                    Hub má zkušenosti, ale je zoufale pomalý, nerozehraje. Ten je fakt už max na lavičku, ale do základu buď Dobrotka, nebo jiný stoper v idálním věku a formě.

                    • Re: treneři pro slavii

                      Barra     před 11 lety 23.05.2013 16:25 |  
                      0 0

                      Žádná adorace, jen objektivita. A Dobrotka? Prozatím je na Huba větší spoleh než na Dobrotku, který kvůli zranění odkopal jen něco přes 8 zápasů celkem. A minely se stávají každému mužstvu, také Plzni, abych jmenoval mužstvo s nejlepší obranu. Jde o to, jestli z toho padnou góly nebo ne. Hrajeme útočně, je tedy logické že musí padat vzadu díry. Ale tak dlouho jak budeme dávat výkony jako teď nebude mě to trápit.

                      Jsem si ale jistý, že Petrouš nebo kdo přijde místo něho bude na to velký odborník, aby věděl koho postavit.

                      • Re: treneři pro slavii

                        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 16:59 |  
                        0 0

                        Váš názor respektuji, ale nesouhlasím s ním. Nelze se už spoléhat na Huba, to je maximálně záloha na lavičku. Tam už musí být progresivnější hráč a ne přesluhující Hub.

                        A utěšovat se tím, že i Plzeň dělá minely, to je stejné jako když Kalousek vykládá, že sice česká ekonomika je v nejhlubší recesi ve střední Evropě, ale Řecko a Kypr jsou na tom hůř. Měli bychom se koukat na sebe a realitou je, že Budějice mohly dát v pohodě 2 góly, jen jsou to nekopové.

                    • Re: treneři pro slavii

                      JS (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 16:26 |  
                      0 0

                      Přesně tak, Hubáček hraje zcela průměrně, ale tady ho považují za poloboha. Jenom proto, že je ve Slavii dlouho. Doufám, že bude rozumný a po sezoně skončí. A zdejší Hubáčkofilové si pak přesedlají na Škodu nebo Dostála... Ten už je taky ve Slavii tři roky nebo jak dlouho, no jeje, to bychom ho na tom pravém beku měli podržet a všechny jeho kiksy a zpackané přihrávky přehlížet.

                      • Re: treneři pro slavii

                        bongor     před 11 lety 23.05.2013 19:15 |  
                        0 0

                        My jsme hubofilové a ne hubáčkofilové.A z Huba neděláme žádného poloboha.Naopak říkáme,že talentu moc nepobral a o to je obdivuhodnější jeho zarputilost,se kterou se drží mezi našimi nejlepšími hráči dlouhé roky.

              • Re: treneři pro slavii

                bongor     před 11 lety 23.05.2013 15:26 |  
                0 0

                Frantřa Veselý v šedesáti utíkal dvacetiletým hošíkům a tuším sir Matthews hrál ligu ještě v padesáti.Jestli se mýlím ,zak mě opravte.

        • Re: treneři pro slavii

          miros     před 11 lety 23.05.2013 11:53 |  
          0 0

          a proč myslíš, že je petrouš hodnej a neumí si říct jaký hráče by chtěl? Já si naopak myslím, že když udělá ještě oba zápasy, že se mu naopak pohrnou nabídky i od jiných týmů...vůbec bych se tomu nedivil...

          • Re: treneři pro slavii

            sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 12:08 |  
            0 0

            ...stejně jako ty i já vidíme situaci slavie jen zvenčí, říkalo se v mediích, že nemá respekt všech hráčů v týmu, řekne na chatu na idnes, že pokud mu nikdo neodejde tak není důvod posilovat,což pokud slavia chce hrát střed tabulky je pravda.

            už jen z těchto dvou situací si odvodím, že s ním muže byt manipulováno, dá se mu kádr jakej je,ať si s tím poradí po svým.

            Slavii pomohl, ted tým jede na vlně euforie,ale ta nevydrží věčně. Jen bych rád slavii viděl zpátky na špici tabulky a s tímto kádrem bez doplnění mužstva je to dlouhodobě nereálný.....

            Chcu trenéra, který slavii předělá herně a vydrží v ní delší dobu, což u Petrouše zatím nevidím....ale je to jen můj pohled a můj názor.

            • Re: treneři pro slavii

              miros     před 11 lety 23.05.2013 12:14 |  
              0 0

              na rozdíl od tebe, já zase tak zvenčí Slavii nevidím a věř, že respekt má,
              to že se nechová jako magor a neřve na lavičce, neznamená, že neumí hráče v kabině seřvat...hodnotíš něco o čem nemáš vůbec ponětí..

              • Re: treneři pro slavii

                sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 13:47 |  
                0 0

                Hodně slavistů se tu ohání tím že má kontakty a informace uvnitř klubu. To si nechte do hospody pro své kamarády. Můj názor je takovýhle, podle toho co tu pišeš se tedy ztotožnuješ stím jeho názorem že slavia nepotřebuje posilit, asi tobě i petroušovi stačí hrát o 6,7 flek což je kupodivu nejlepší umistění slavie za poslední léta. A budete spokojeni.
                Já bych rozhodně slavii rád viděl tam kde patří, zázemím i jménem patří na jevyšší pozice,což bez pořádneho mančaftu a s pořádným trenérem co by vyhodil hráče za zenitem a průmerné čutálisty holt nelze.
                Petrouš je podle vystupování fajn chlap, srdcař, dá do práce všechno,ale nedokáže Slavii dovezt tam kam patří. Muj nazor

                • Re: treneři pro slavii

                  janko (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 13:56 |  
                  0 0

                  Ty se s Petroušem znáš, nebo jsi se s ním bavil, že ho můžeš takhle soudit?

                • Re: treneři pro slavii

                  no-nick     před 11 lety 23.05.2013 14:06 |  
                  0 0

                  Ačkoliv bych se kvalitnimu posílení nebránil, poslední tři zápasy jasně ukazují, že ten kádr má rozhodně na lepší umístění než jaké uvádíš. Mně Petrous přijde jako rovný chlap. Co říká má hlavu a patu, po výsledku 3:0 místo pochval hledá negativa...zatím mě baví. Jestli by mě bavil i Kozel nevím, ale jak už někdo nadhodil - nevrtej se v ničem, co funguje.

                  • Re: treneři pro slavii

                    Tomski     před 11 lety 23.05.2013 14:23 |  
                    0 0

                    taky si myslím, že extra posily nejsou potřeba...napadá mě akorat někdo do obrany...z ligy by se mi líbil akorat Hořava( sice není obrance, ale v lize asi nejlepší konstruktivní záložník pod dvacet), možná V. Beneš( i když má na jaře Jablonec děravou obranu)...jinak mi liga přijde prázdná až na vyjímky kde nám své hrače asi nedaj ( Sparta, Plzeň a Liberec) všude úroveň drží veteráni ( Kisel, Horvath, Štajner, Kováč, Vachoušek, Piták, Čížek)

                    • Re: treneři pro slavii

                      Tomski     před 11 lety 23.05.2013 14:25 |  
                      0 0

                      u Hořavy se omlouvám myslel jsem pod třicet...

                    • Re: treneři pro slavii

                      JS (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 16:30 |  
                      0 0

                      Ještě mladý Kopic z Jablek. A Chramosta u Bolky, jo, to by bylo... :)

                • Re: treneři pro slavii

                  Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 16:33 |  
                  0 0

                  J8 si zase myslím, a už jsem to tu několikrát psal, že tenhle kádr má na to hrát do 3 místa a má i šanci udělat titul. Ono podívej se zpět před sezónu kdy jsme postoupili do LM a vyhráli titul. Příprava strašná a podle mnohých "odborníků" jsme měli kádr na střed tabulky a jak to pak vypadalo....

              • Re: treneři pro slavii

                bongor     před 11 lety 23.05.2013 15:31 |  
                0 0

                Já pochopitelně taky o naší kabině nevím nic.Vím jenom to,že není na světě člověk ten,který by se zavděčil lidem všem-konec citátu.A tak určitě i Petrouš má nějakou opozici a měl by ji i Kozlík,to zkrátka ani jinak nejde.Myslíš,že Rudi nebo Škutka jsou nadšením bez sebe,že leští lávku?Rozhodně ale víc věřím názoru mirose,než spina.

        • Re: treneři pro slavii

          th     před 11 lety 23.05.2013 16:19 |  
          0 0

          Jestli ty chápeš slova o tom, že kádr posílit zásadně nepotřebuje, jako projev toho, že bude spokojený se středem pole, OK, já je zase chápu jako snahu vrátit současným hráčům sebedůvěru a přesvědčit je, že když budou makat jak posledních pár týdnů, tak můžou Plzeň ne jen příležitostně porazit, ale pravidelně porážet, spolu se zbytkem týmů GL.

          Mimochodem jak jsi přišel na to, že mu stačí hrát průměr, moc nechápu. U trenéra, který přijde jako záskok na 5 kol a řekne, že z nich chce 15 budů.

    • Re: treneři pro slavii

      Barra     před 11 lety 23.05.2013 11:00 |  
      0 0

      Nemyslím si, že Sicilian je Spino. Spino opakovaně prohlásil, že pro něho existuje jen jeden trenér, a to je Petrouš. Nedal by ho až na 4. místo, ani by nesestavoval nějakou tabulku.

      Jinak nechápu dobře proč ´by si tým nedokázali udělat podle svého gusta´?!

      • Re: treneři pro slavii

        spino     před 11 lety 23.05.2013 11:31 |  
        0 0

        Moje tabulka:

        1) Kozel
        2) Petrouš
        3) Jarolím

        Pokud pominu nereálné osoby (Zeman, Vrba), tak nikdo jiný mě už nenapadá.

        • Re: treneři pro slavii

          Barra     před 11 lety 23.05.2013 12:34 |  
          0 0

          Tak se tedy pěkně protiřečníš. Co se stalo od minulého týdne, kdy Petrouš byl pro tebe ještě absolutní špička? Měníš buď nějak rychle názory, anebo levá ruka neví co pravá právě napsala. A obě varianty jsou špatné.

        • Re: treneři pro slavii

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 12:50 |  
          0 0

          Souhlas..mě by jen zajímalo, co někteří vidí na Uhrinovi. Tenhle šašek, kterej se naprosto neumí chovat (kontinuita s Radou ovšem ;) ) je moje noční můra..

          • Re: treneři pro slavii

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 12:52 |  
            0 0

            Jen si tedy myslím, že kohokoli za Petroušem je irelevantní zmiňovat ;)

          • Re: treneři pro slavii

            sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 15:36 |  
            0 0

            A podle čeho soudíš že se Uhrin naprosto neumí chovat? Když takový silný slova, tak kam bys potom zařadil Straku, Radu apod.?

            • Re: treneři pro slavii

              Thane (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 18:07 |  
              0 0

              Jak se sem vrátil na skok z Rumunska (nebo odkud), tak jeho výlevy (komentáře) po zápasech byly otřesný..kam bych je zařadil..Straka je podle mě jen šašek, ne nějakej hulvát ve vystupování (i když xenofobní asi je, ale aspoň to nedává okatě najevo) Rada je naprosto průměrný trenér, který se stejně jako Uhrin neumí chovat a hlavně naprosto nezvládá tlak. Uhrin je jako trenér (podle mě) lepší, ale jen díky jeho vystupování bych ho prostě nechtěl ani omylem..a vzhledem k tomu, že je v Rumunsku už zase pěknou chvíli, tak se jeho vystupování určitě nevytříbilo..

              • Re: treneři pro slavii

                slaviator     před 11 lety 23.05.2013 22:18 |  
                0 0

                v žádným Rumunsku není...

                • Re: treneři pro slavii

                  Thane (přítel SN)     před 11 lety 24.05.2013 11:25 |  
                  0 0

                  Pak se tedy omlouvám, spletl jsem se. Sice to ubralo sílu mým argumentům, ale i tak bych ho tu nechtěl ;)

          • Re: treneři pro slavii

            sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 16:08 |  
            0 0

            A podle čeho soudíš že se Uhrin naprosto neumí chovat? Když takový silný slova, tak kam bys potom zařadil Straku, Radu apod.?

    • Re: treneři pro slavii

      janko (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 14:04 |  
      0 0

      Z ničeho nic je tu najednou nick, který jsem tu zatím nezaznamenal, a začne tu Petrouše přibíjet na vrata a protlačovat trenéry u kterých se na výraznější úspěch stále čeká. A to vše po té, kdy Petrouš tým zvedne z totálního zmaru a někam nasměruje.
      Kde se Ti lidé stále berou? nezlobse, ale na mne působíš jako by jsi s ním měl nějaký osobní problém.

      • Re: treneři pro slavii

        sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 14:49 |  
        0 0

        to myslíš ted kterej nick? muj či někoho jiného?

        • Re: treneři pro slavii

          Barra     před 11 lety 23.05.2013 15:02 |  
          0 0

          Sice jsem dnes psal, že Sicialianbrno podle mě není Spino, ale čím víc mám dojem že jsem se spletl.

          • Re: treneři pro slavii

            sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 15:34 |  
            0 0

            ajo vy myslíte nějakej nick spino, v uvodním titulku sem myslel že je psaný "proč máš jinej nick špíno" jen bez háčku.
            Nevím kdo to je, jak už titulek napovida tak su rodilej brnák co fandí slavii už od 5ti let, ne všichni fanoušci musí byt zákonitě z praglu.
            už dost často sem tu četl diskuzy na kterou sem chtěl reagovat, tak jsem si taky zřídil nick.
            Situace slavie mě jedno není, už bych zase rád ju viděl nahoře, kde patří. Petrouš se mě libí charakterově, jen si myslím že ještě není připraven přebudovat dlouhodobě slavii. To je celý.

            • Re: treneři pro slavii

              Barra     před 11 lety 23.05.2013 15:47 |  
              0 0

              Tak vás tedy zdravím tady na webu jako nového člena. Vzhledem k tomu že jste, jak píšete, dost často tady četl diskuze, tak předpokládám že Spino alias Vocel vám nebude neznámý, tedy alespoň jeho názory. Jinak mi není jedná věc moc jasná: když vám situace ve Slavii není jedno, tak se divím, že jste se neozval dříve s nějakým příspěvkem, kdy byla krize velká, ale až teď, kdy mužstvo šlape jako švýcarské hodinky a mužstvo se tlačí tam, kam patří, tedy nahoru.

              • Re: treneři pro slavii

                sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 16:16 |  
                0 0

                Neznám tu žádnej nick, já si četl diskuze, nestudoval nicky. Vždycky pro mě byla diskuze taková nepřehledná, radši sem chodil na oficialní web, než se diskuze změnila na vzhled facebook.
                Nepotřeboval jsem semka chodit reagovat, ono většinou když sem přidá člověk svůj názor, který nezdílí většina lidí, tak místo diskuze se tu uráží. Když je krize velká tak dvojnásob.
                Já proti Míšovi nic nemám, ale nejsu snad špatnej tím, že si nemyslím že už vyrostl na dlouhodobější štaci ve slavii. Třeba se mýlím, třeba ne, ale od toho je snad diskuze, aby se řekl svůj názor. Nevím jak to máte vy v práglu, my na moravě rádi diskutujeme :-)

                • Re: treneři pro slavii

                  Barra     před 11 lety 23.05.2013 16:29 |  
                  0 0

                  Abych navázal na vaši poslední větu: právě proti se divím že jste se dřívě neozval, kdyý byla krize velká a bylo o čem diskutovat.

                  • Re: treneři pro slavii

                    sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 16:31 |  
                    0 0

                    diskuze kdy jeden něco opáčí, a další tři mu začnou nadávat není opravdu diskuze. Pro vás jo?

                    • Re: treneři pro slavii

                      Barra     před 11 lety 23.05.2013 16:52 |  
                      0 0

                      Nemyslím si, že jsou tady jen hulváti, kteří by jen nadávali. A jinak spočívá kouzlo diskuze právě v tom, že logickými argumenty se snažíte přesvědčit ostatní, anebo že se člověk zamyslí nad argumenty jiných. Proč to tedy alespoň nezkusit a předem vycházet z toho, že mi někdo bude nadávat, když se oozvu?

                      Když věci jsou v pohodě a de facto se nic nemusí řešit, postrádá i diskuze svůj smysl. Alespoň podle mě.

                      • Re: treneři pro slavii

                        sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 17:08 |  
                        0 0

                        Tak to potom je divné proč je tu k tomuto článku tolik diskuze, když sou věci defacto v pohodě.
                        Zvláštní že se diskutuje u článku Mičoli, kde je sním rozhovor, a nikdo tu nemluví o něm, o tom co říká, o tom jak hrál a namísto toho se tu diskutuje o jiných věcech....zvláštní.

                        Já svůj logický argument řekl, proč si nemyslím že petrouš má už ted na dlouhodobější práci u prvního týmu. A odpovědi byly ve stylu že ho nemám rád, su proti němu apod. ..přitom sem ho chválil. Divný.
                        Totéž u Uhrina, jediná má zmínka že jsem ho dal na třetí flek a hned odpověd že je to šašek co se NAPROSTO neumí chovat, bez vysvětlení čím si toto zasloužil.
                        Někdy na logický argumenty dostaneš nelogicky odpovědi.

                        • Re: treneři pro slavii

                          Betynka58     před 11 lety 23.05.2013 18:06 |  
                          0 0

                          Možná, že řadu diskutujících nadzvedlo, že jsi napsal "A", ale už jsi nedodal "B", tedy proč si myslíš, že by Petrouš dlouhodoběji nebyl schopen přivést Slavii na špici. Z toho zřejmě usoudili, že Ti v něčem nesedí. Ale hlavně se tím, prosím, nenech otrávit, myslím, že převážná většina diskutujících je rozumná a přivítá každého nového přispěvatele do diskuse, byť s jeho názory nebude mnohdy souhlasit.

          • Re: treneři pro slavii

            bongor     před 11 lety 23.05.2013 15:43 |  
            0 0

            Ahoj Barro,tentokrát se pleteš určitě,což tedy u Tebe není běžné.
            Vsadím se,že je to jedna osoba,dokonce trojjediná.

            • Re: treneři pro slavii

              Barra     před 11 lety 23.05.2013 15:59 |  
              0 0

              Jestli ne více. Split personality syndrome.

              • Re: treneři pro slavii

                th     před 11 lety 23.05.2013 16:42 |  
                0 0

                Vy si fakt můžete podat ruce s Jiřím s jeho řečma o zakuklených novinářích a usměrňovačích diskuse. Někomu není úplně po chuti mainstream názor jako že Petrouš je bůh nebo že Juhar neměl dostat červenou, tak je hned multinick nebo troll atd., jo? :-/ Víc klidu a konstruktivního přístupu by nebylo na škodu, pánové.

                • sicilianbrno

                  Kornovo     před 11 lety 23.05.2013 16:46 |  
                  0 0

                  to mas tezke kamo,tady si vetsina pisalku mysli,ze jak bydlis na morave tak nemuzes fandit slavii.dalsi vec je,ze jak se objevi jiny nazor nez tu ma vetsina,tak zacnou autora ocernovat a minimalne tvrdit,ze neni slavista.zvykni si,tady uz to asi jine nebude

                  • Re: sicilianbrno

                    sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 17:14 |  
                    0 0

                    Ono je usměvné to, že mnoho mimopražských fanoušků slavie sou víc slavisti než ti z praglu, fandí i když se nedaří, na stadionu se oběví víckrát za rok než pražák. Každej tým má fanoušky i z jiných měst. Ale někdo jak slyší že by slavii mohl fandit i někdo z Brna, tak se hned orosí a začne na něj plivat. Fotbalové brno mám rád,ale ještě se nestalo že bych ve vzájemném duelu fandil jemu.

                    • Re: sicilianbrno

                      laurus     před 11 lety 24.05.2013 12:21 |  
                      0 0

                      Promiňte Siciliane, ale jak tady v každým příspěvku chrlíte ty hrubky - děsně to tahá za oči. Takhle se to v Brně učí ve škole?

                • Re: treneři pro slavii

                  Barra     před 11 lety 23.05.2013 16:57 |  
                  0 0

                  Beru větu o split personality zpět. Nebylo to vtipné. Jinak si ale nemyslím, že bych nebyl tolerantní k názorům jiným a neprojevoval patřičný respekt. Alespoň se snažím takhle chovat.

  3. Petrouš na Idnes

    Mac     před 11 lety 23.05.2013 11:32 |  
    0 0

    "Zatím nic konkrétního. Ale v týdnu jsem se sešel s předsedou klubového představenstva Adamem Řebíčkem a se sportovním ředitelem Držmíškem a bavili jsme se o složení hráčského kádru pro příští sezonu. Ale nebylo to tak, že by mi někdo řekl, že trenérem zůstanu."

    Zajímavá informace - ne kvůli Petroušovi, nyní už vše nasvědčuje tomu, že zůstane. Ale že na schůzce chyběl Kusý, který je již zhruba měsíc neviditelný.

    • Re: Petrouš na Idnes

      slaviator     před 11 lety 23.05.2013 11:42 |  
      0 0

      není zase v USA?

  4. Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

    birkin     před 11 lety 23.05.2013 12:34 |  
    0 0

    co myslite, kdy dostane Jiri odvahu vylezt ze sve diry, nejak mu to trva, asi vymysli, jak prekroutit sva vcerejsi tvrzeni o tom, jak je vse dane, aby nevypadal pred temi poslednimi naivnimi jako lhar a mluvka:-D

    • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

      th     před 11 lety 23.05.2013 12:53 |  
      0 0

      Já bych to až tak temně neviděl, on aspoň opravdu má něco společného s fotbalem, motá se kolem něj, potkává se a mluví s lidmi z pozadí, když řekne, že něco tak nebo onak se šušká, tak mu to věřím, že nemusí vždy být ve skutečnosti pravda, OK. To se třeba o Vocelovi říct nedá, sice Slávista možná víc skalní než pan Jiří, ale prostě fanoušek z tribuny, ten neví, která bije a přitom dělá chytrýho a vymýšlí ptákoviny (na jeho tzv. důkazy pro to Řebíček vlastní Zbrojovku - např. že naše mládež hraje na často turnajích mimo jiné proti Brnu - těžko zapomenout). A mimochodem neztotožňoval bych se s tím Alanorovým výkladem onoho proroctví ve smyslu Sparty a naší porážky.

    • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

      slaviator     před 11 lety 23.05.2013 13:28 |  
      0 0

      tak jestli je pravda, že si pár hráčů včera vsadilo... zapadalo by to do toho co psal Jiří

      • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

        opicemag     před 11 lety 23.05.2013 13:39 |  
        0 0

        To jako že sparťané si vsadili na svoji porážku? Kurz by asi byl dobrý, ale moc se mi nechce věřit, že by se kvůli tomu zbavili naděje na titul (přeci Plzeň hraje s Libercem, který jí klidně body vzít může), možných prémií, šance si zahrál LM. I když pokud by to tak bylo, byl by to slušný rozklad sparty.

        • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

          lassiter     před 11 lety 23.05.2013 13:44 |  
          0 0

          Taky si mohli vsadit hráči Brna na svoje vítězství, nebo hráči Olomouce na svou prohru, případně naši hráči na své vítězství, případně si mohli vsadit tak nějak křížově, každopádně všechno to do sebe zapadá jak mozaika a jisté je že pan Jiří se na to pořádně napakoval stejně jako v Příbrami. Škoda že sem si tu diskusi přečetl až po zápase, mohl bych být také bohatý. Kdybych tedy odhadil, pro koho to bylo všechno ložený.

          • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

            Tugarin     před 11 lety 23.05.2013 14:04 |  
            0 0

            Osobně si myslím, že dokud nedojde k nějakému ucelenému opatření ve sportovním vedení, tj. majitel (-é) se odřízne -(ou) od přímého vměšování, tak si žádný trenér nic moc neprosadí. V minulém období bylo vidět, že rozhodnutí o trenérech bylo stylem "bum, prásk - já ho chci". Příchody hrůčů vypadali tak nějak podobně.

            Jinak k Petroušově vyhlášení o udržení stávajícího kádru bez nutnosti jej doplnit. Ono je poměrně logické, teď bylo provedeno doplnění kádru o drahé hráče Škutku a Gecova + sázka na Fenina. Většina hráčů základní sestavy má smlouvu, a je vidět, že mužstvo si vzájemně sedlo, Kisel pokračuje, takže vlastně by končili jenom Skácel a Hubáček. Určité menší přestupy proběhnou vždy, ale i s ohledem na juniorku, kde máme určitý potencionál a i nechuť majitelů topit další peníze na přestupy, mi to nepřijde nějak mimo či nelogické.

          • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

            slaviator     před 11 lety 23.05.2013 22:25 |  
            0 0

            nebo ČB hráči na svoji prohru? dnes tam Poborský kvuli tomu řádil v kabiněa lítaly pokuty, dost mastný...

        • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

          slaviator     před 11 lety 23.05.2013 22:22 |  
          0 0

          ne, to jsem nemyslel

  5. Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

    Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 16:12 |  
    0 0

    Nevím, jaký na to máte názor vy ostatní, ale podle mě i přes Škodovákův výkon v Plzni je naším nejlepším útočníkem momentálně Škutka. Technicky jsou na tom podobně, ale Škutka je silnější v osobních soubojích, takový dravější. Sice mu jich tam zatím ve Slavii kromě přípravy tolik nespadlo, ale měl k tomu kolikrát opravdu dost blízko a kdyby dostával šanci, podle mě by tam měl těch gólů nasázeno už víc (a ne o jeden)... Na Škodu mám neutrální názor, nevyhazoval bych ho jako někteří ostatní, ale myslím si, že Škutka by měl dostávat víc času v sestavě.

    • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

      Tomski     před 11 lety 23.05.2013 16:21 |  
      0 0

      ale zase Škoda je silovější...myslím si, že se ukáže až po letní přípravě...i Rada si u Škutky stěžoval na slabou fyzičku...

    • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

      brotheus     před 11 lety 23.05.2013 16:56 |  
      0 0

      Vidim to podobne. Rozdil mezi Skodou a Skutkou je neprehlednutelnej. Skutka je fotbalista, zatimco Skoda nanejvejs zbloudilej atlet. Vcera jsem se prave na tuhle dvojici zameril. Nevybavim si snad jedinej balon, kterej by Skutka zkazil, i nakopavany mice vyborne sklepaval spoluhracum, kdezto Skoda jeden za druhym prodluzoval za sebe, na nikoho. Dostaval Skutka zazrakem lepsi mice, nebo je jeho orientace v prostoru a odhad na mic zkratka na daleko vyssi urovni? Skutka se za dobu svyho pobytu na hristi dostal do nasobne vetsiho poctu akci nez Skoda. To proste neni nahoda.

      Nechapu, jak to nekdo - a tim spis Petrous - muze nevidet.

      Pokud chceme v pristi sezone boj o pohary myslet vazne, hraci jako Skoda, Hubacek, Kores nebo Dostal se smej do sestavy dostat jen v nejvyssi nouzi.

      • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

        Betynka58     před 11 lety 23.05.2013 18:15 |  
        0 0

        Souhlasím, včera se mi Škutka líbil podstatně víc než Škoda, nemohu si ale odpustit poznámku, že případný gól by jeho výkon ještě výrazně zhodnotil, šancí na to měl dost, a zvláště tu, do které se dostal po přihrávce Kisela, po níž se mohl zeptat brankáře, kam to chce, prostě útočník jeho kvalit proměnit musí.

        • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

          brotheus     před 11 lety 23.05.2013 18:21 |  
          0 0

          Kisel mu to moc neusnadnil, prihravku mu dal na paty a Skutka se musel pro mic vracet. Je ale pravda, ze i pak to porad byla prilezitost, ze ktery jednoznacne mel padnout gol.

  6. Největší posila

    jacap (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 16:18 |  
    0 0

    Vím, že je asi brzy myslet na posílení týmu. Nijak zvlášť bych s tím nic nedělal, ale myslim si, že největší posilou by byl pro Slavii za posledni léta VÍT BENEŠ. Je to jeden z nejlepších stoperů v lize ikdyž teďka se mu moc nedaří. Moc rád bych ho tady viděl ikdyž víme jaký Pelta je a že by nám to dal sežrat. Trenér Kotal ho zkoušel i jako hlavního stopera v systému na 3 obránce a tam velice dobře uspěl. S jeho přehledem a přístupem k fotbalu by se krásně hodil do Slavie.

    • Re: Největší posila

      opicemag     před 11 lety 23.05.2013 16:22 |  
      0 0

      Jo. Je tu ale problém. Je Pelty. Takže půjde do sparty, Plzně či ven.

      • Re: Největší posila

        Betynka58     před 11 lety 23.05.2013 18:17 |  
        0 0

        A pokud k nám, tak za minimálně dva mladíky

    • Re: Největší posila

      Tomski     před 11 lety 23.05.2013 16:25 |  
      0 0

      souhlas...když posilovat tak doopravdy ligou prověření a talentovaní fotbalisté...Vít Beneš, Tomáš Hořava...doufám, že dostane přiležitost i někdo z juniorky (Šimeček, Čepelák,...). V létě by se měl vrátit Frejlach...dal bych přiležitost vlastním hráčům...

      • Re: Největší posila

        Tomski     před 11 lety 23.05.2013 16:26 |  
        0 0

        snad nám aspoň nechá Vošahlíka...když ne, tak bude potřeba posílit o jednou křídlo...

      • Re: Největší posila

        sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 16:33 |  
        0 0

        Frejlach? Jeden normální důvod proč by se měl vracet? To už rovnou Škodu z Brna, at máme zase po dlouhe době bratrstvo ve slávce

        • Re: Největší posila

          jacap (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 16:49 |  
          0 0

          nevim proč vytahuješ Frejlacha :)

      • Re: Největší posila

        Kenny     před 11 lety 23.05.2013 17:15 |  
        0 0

        Frejlach je podle mě v Brně na roční hostování a navíc s opcí. Ten se v létě nevrátí.

    • Re: Největší posila

      JS (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 16:46 |  
      0 0

      Já si na rozdíl od trenéra myslím, že posílit kádr je nutnost. Na polovině postů máme podprůměrné hráče.
      V bráně je jistota Čontofalský, a ještě rok dva určitě bude. V obraně však schází druhý dobrý stoper (Dobrotka se jeví velice slušně) a nějaký univerzál levá/pravá, který by byl schopen zaskočit jak za Čonku, tak Nitrianského, (který navíc v poslední době moc dobře nehrál).
      V záloze jednoznačně chybí křídla. Vošahlík je tu na hostování a v nějakými nadprůměrnými výkony neoplývá. Akorát brzdí hru dopředu při mazlení s míčem. Mičola je neznámá, třičtvrtě roku hraje příšerně a najednou se rozstřílí. Ale stabilitu výkonnosti to nepotvrzuje. Zde bych viděl nejradši Kopice z Jablonce. A jako spielmacher je výše zmiňovaný Hořava anebo Pospíšil, taktéž ze Sigmy.
      V útoku máme podprůměrného Škodu, dále Škutku, který bohužel nedostal větší příležitost, ale když je na hřišti, rozhodně se jeví dopředu lépe. A Fenina, který.. který jednou vyletěl nahoru a od té doby pouze padá. Srovnávat tyto hráče s fotbalisty jako Chramosta, Ordoš, Petr nebo Rabušic je prakticky nemožné. A jednoho z těchto bych tu v létě také rád viděl.
      Chci říci, že tvrdit o tomto kádru, že je nadprůměrný, je dosti odvážné. Nadprůměrný je kádr Plzně nebo Slavie z roku 2007. Srovnání s vyšším nadprůměrem tak dle mého názoru snese pouze Čontofalský, Dobrotka, Gecov, Petrák a Kisel. Nadprůměrní hráči by měli být i Nitrianský, Vošahlík a Čonka. Pak jsou tu lidé, kteří potenciál zatím z nějakých důvodů nemohli potvrdit (Škutka, Hrubý, Šimeček), dále jedinci s nevyrovnanou výkonností (Mičola, Zmrhal, Juhar, Bortel) a pak prověření nekopové (Škoda, Dostál, Hubáček). Pokud se chceme vrátit na nejvyšší příčky, je potřeba mužstvo překopat. Jemně, pomalu, ale překopat.

      • Re: Největší posila

        Kornovo     před 11 lety 23.05.2013 16:55 |  
        0 0

        to je jasne,ze posilit tym aspon jednim obrancem,zaloznikem a utocnikem je nutnost.ale prece necekate,ze petrous vyjde z kabiny a rekne: mame slusny kadr,ale nektere posty je treba posilit,protoze soucasni hraci na nich hraji hovno.musi taky trochu zvysit sebevedomi apod.

        • Re: Největší posila

          sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 17:01 |  
          0 0

          Ono by to stačilo říct v tom znění :máme slušný kádr, ale v létě by některé posty bylo potřeba posílit. Tím sebevědomí nikomu nesnížíš a je to navíc pravda.

      • Re: Největší posila

        sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 16:59 |  
        0 0

        s 2/3 se v článku dá souhlasit, jen to hlavní a to chuť ten tým pomale překopat, aby se opakovala sezona 2007, je záležitost vedení, resp. majitele, a to tam moc nevidím. Petrouš to určitě nebude, ten se bude muset spokojit s tím co má. Je jen otázkou jestli by to jinej trenér dokázal...klidně v dlouhodobějším časovém úseku. (Jarolím to v době nastupu zvladl a kam se taky došli).

        • Re: Největší posila

          Betynka58     před 11 lety 23.05.2013 18:29 |  
          0 0

          To je zajímavý termín "pomalu překopat", skoro bych řekl, že ta dvě slova si dost odporují. Já si naopak myslím, že je nejvyšší čas zapracovávat nadějné mladíky do áčka tak, aby za dva až tři roky z nichj vyrostly opravdové opory. Posily z venku bych přivedl především jako náhradu za ty, kteří odejdou, popř. skončí, jinak bych preferoval mnohem levnější sázku na vlatní odchovance. Vůbec totiž nejsem přesvědčen o tom, že bychom s nimi hráli horší fotbal než s nákladnými "hvězdami" odjinud.

      • Re: Největší posila

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 17:30 |  
        0 0

        Vida a ja si zase myslim,ze nijak razantne posilit nepotrebujeme. Stejne nakonec z velke casti zalezi na tom,jak si tym vzajemne sedne a do jake miry plni vize trenera. Jedno kridlo navic by mi nevadilo, ale jinak si myslim,ze kadr na prvni petku by tu bezpochyby byl.

        • Re: Největší posila

          Kornovo     před 11 lety 23.05.2013 17:40 |  
          0 0

          ja bych chtel videt slavii nejhure v prvni trojce.o pate misto hrajem letos,to bychom opravdu nemuseli posilovat,ale na opravdu nejvyssi pricky je potreba posilit

    • Re: Největší posila

      petrjir     před 11 lety 23.05.2013 17:33 |  
      0 0

      Ona se Slavia o Beneše za Jarolíma intenzivně zajímala, nedopadlo to asi kvůli financím. Beneš by byl určitě dobrý, perspektivní, zkušený a od mnoha bývalých posil herně vytížený. Navíc je to slávista (dle rozhovoru níže z roku 2010). Smlouva mu končí teď v létě, ale má tam roční opci, takže předpokládám, že bude pokračovat v Jablonci, navíc oni budou hrát o poháry, takže asi není důvod k nám odcházet.

      http://ustecky.denik.cz/fotbal_region/20100203_bens_zajem_slavie_potesi_kazdeho.html

      • Re: Největší posila

        fredydj (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 18:20 |  
        0 0

        když půjde pryč z Jablonce tak směr cizina nebo Plzeň

        • Re: Největší posila

          petrjir     před 11 lety 23.05.2013 18:43 |  
          0 0

          taky si myslím

  7. Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

    spino     před 11 lety 23.05.2013 17:32 |  
    0 0

    Mám jednu otázku do diskuze. Z letní přípravy 2011 vyšli hráči s velice špatnou kondičkou. Kdo za to mohl?

    A) Petrouš
    B) Držmíšek
    C) Netscher

    Osobně si myslím, že asi Petrouš, protože pod Radou a Strakou hráči problémy s kondičkou neměli. Na druhou stranu, přece sportovní ředitel vidí, jak je sestaven tréninkový plán a v případě pochyb má zasáhnout. A Držmíšek tu kondiční přípravu vedl, takže je těžké označit jednoho viníka. Každopádně doufám, že si to letos Petrouš v případě pokračování už ohlídá.

    • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

      miros     před 11 lety 23.05.2013 17:47 |  
      0 0

      měli uplně normální kondičku....co to meleš? Když jsem viděl hrát Slavii před měsícem v Příbrami, tak vypadali, že kondičku nemají, a vida, najednou všichni jezdí po zadku do devadesáté minuty, kromě Vošahlíka, který neměl přípravu vůbec..

      • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

        spino     před 11 lety 23.05.2013 17:56 |  
        0 0

        Mě teda přišlo, že od cca 60. minuty už celý tým šlapal vodu. Stačí se podívat, kolik zápasů jsme otočili. Nepamatuji si na žádný. I Franta Straka když přišel a udělal kondiční testy, tak říkal, že kondička není dobrá. Asi nejvýrazněji to bylo zřetelné u Pospěcha.

        • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

          miros     před 11 lety 23.05.2013 18:17 |  
          0 0

          kdy jsme šlapali vodu? Tak Pospěch je kapitola sama pro sebe..

          • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

            Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 19:08 |  
            0 0

            PRosím tě neřeš ho, když Vosel vidí, že šlapou vodu tak prostě šlapou vodu, vůbec se s ním nehádej. On má akorát furt potřebu za vším hledat viníka a vůbec nechápe, že svět není černobílej...

        • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

          th     před 11 lety 23.05.2013 18:24 |  
          0 0

          A kolik zápasů jsme dovedli otočit letos s tou chválenou Radovou kondičkou? Odpověď je žádný. Alespoň v závěru vyrovnat třikrát - ale z toho 2 byly v první 2 kola hned na začátku ligy (Jihlava a Baník), teď na jaře jedinkrát - proti MB vyrovnat v 81 min. (Mičola).

          • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

            spino     před 11 lety 23.05.2013 18:40 |  
            0 0

            Ale naše střelecká potence ve druhém poločase je oproti loňsku diametrálně odlišná.

            • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

              Arutha     před 11 lety 23.05.2013 19:54 |  
              0 0

              Kdybys aspoň nekecal... Straka naopak říkal, že kondičně jsou na tom hráči dobře a Netscher prohlásil, že jsou výsledky kondičních testů nejlepší, jaké kdy u hráčů Slavie viděl.

              • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

                Arutha     před 11 lety 23.05.2013 19:55 |  
                0 0

                A já už jsem úplně mimo... reaguji samozřejmě na tvůj příspěvek, který se týká "špatné kondice" za Petroušova předchozího působení.

              • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

                Thane (přítel SN)     před 11 lety 24.05.2013 11:21 |  
                0 0

                Pokud si já dobře vzpomínám, tak Straka kritizoval, že hráči nemají kondici (vcelku tradiční hledání alibi nastupujících trenérů v průběhu sezony, kterému se mmj Petrouš vyhnul a naopak fyzičku hráčů pod Radou pochválil, což se skutečně jen tak nevidí..). Na to ale navazuje fakt, že nedlouho před Strakovým nástupem se dělaly fyzické testy, na jejichž základě Netscher prohlásil, že takové výsledky hráči ještě neměli..

            • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

              jarodo57     před 11 lety 23.05.2013 20:54 |  
              0 0

              Pánové a hoši.Zachovejte prosím klid. Třikrát jsme za sebou vyhráli ,dali 9 gólů,porazili jsme v 10 lidech dokonce Plzeň,která hrála doma ,Dnes se tu už řeší další věci: kdo je první v tabulce na post trenéra,koho bysme měli koupit a kdo by měl naopak zase vypadnout atd.Nechte všech těch zbytečných diskusí, vychutnávejte si jako já to,že zase vidíme slávistické hráče se bavit fotbalem.Já si myslím, že tohle jsme neviděli už drahnou věčnost.Já jsem člověk, který uznává lidi chytré a lidi co i přes to, že nejsou tak chytří v životě něco dokázali , ale poctivou prací.Proto jsem byl nadšený,že odešel Rada protože to byl člověk , který ty mé kritéria nesplňoval a teď jsem stejně jako vy v očekávání,že naše vedení konečně neudělá takovou chybu jako byly předešlé chyby s jmenováním Straky a Rady a že se snad už konečně bude prosazovat zdravý rozum.Pevně věřím, že se Slávia konečně začne zvedat ze dna . Netlačte na to až moc .Momentálně to chce nechat dělat petrouše to co dělá a pak se uvidí. Po těch všech peripetiích jsme na dobré cestě. Věřte tomu.Slávia je jenom jedna, nenechme si ji zbytečně rozbít.Věřte tomu,že náš čas přijde. Ať žije Slávie a její příznivci.

              • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

                Mac     před 11 lety 23.05.2013 21:31 |  
                0 0

                Je to nádhera, ale v podstatě už o nic nejde. Hráči ani trenéři nejsou pod tlakem, mohou hrát uvolněně a ofenzivně. Chápu obavy některých fanoušků, kteří si pamatují podzim 2011 (Převýšov či Jablonec) a nejsou si jistí, zdali Petrouš zvládne dlouhodobě úspěšně vést A tým Slavie. Tři výhry v řadě (včetně Plzně) dokázal třeba i Straka.

                • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

                  Barra     před 11 lety 23.05.2013 22:13 |  
                  0 0

                  V mistrovské sezóně 2007-08 jsme s KJ doma, 4 kola před koncem, ostudně podlehli 0-3 Žižkově a hazardovali tak s titulem, následně jsme jako úřadující mistři prohráli v poháru s divizní Lišni. I to se stává.

            • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

              th     před 11 lety 23.05.2013 21:26 |  
              0 0

              To sice ale, ale víš, co je zajímavé? V posledních 15 minutách na podzim jich naši vsítili dost, 9 kusů (2x Jihlava, 1x Ostrava, 2x Brno, 2x Teplice, 1x Příbram, 1x Budějovice), ale jenom 3 na jaře (1x MB, 2x Jablonec).

              • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

                th     před 11 lety 23.05.2013 21:28 |  
                0 0

                To sice ano, ale ....

            • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

              Barra     před 11 lety 23.05.2013 22:38 |  
              0 0

              Takže špatnou kondičku ti Arutha již vyvrátil. Zůstává střelecká potence: o kterým trenéru mluvíš? V 2011-12 koučoval Petrouš 9 zápasů, Straka 10, Poustka 11. U koho jsme nedávali góly v druhé poločase?

  8. Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

    Petr9608     před 11 lety 23.05.2013 20:01 |  
    0 0

    Ne, že by to byla nejdůležitější věc na světě, ale čím dál víc mne na vadí to vymejšlení počtu diváků, resp. ono se sice řekne, že je to "počet vydaných vstupenek", ale kdy / kde? Leda tak na stadionu v rozhlase. Už v reportu na stránkách se píše "diváci"...

    http://abload.de/img/divci0cuqr.png

    Tohle je ta 3 750 - 4 500 - víc ani náhodou....

    • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

      spino     před 11 lety 23.05.2013 21:18 |  
      0 0

      Kdo mě najde v hledišti, dostane ode mě poštou autogram zdarma.

      • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

        Matlafous     před 11 lety 23.05.2013 23:21 |  
        0 0

        Na tomto příspěvku neshledávám nic vtipného, Spino.

        • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

          spino     před 11 lety 24.05.2013 00:03 |  
          0 0

          Já jsem čekal, že mě najde Blueflash, protože je prý můj největší obdivovatel. ;)

          • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

            Petr9608     před 11 lety 24.05.2013 00:07 |  
            0 0

            Nemůžeš věřit všemu, hlavně když to píše jistý nik55

            • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

              spino     před 11 lety 24.05.2013 00:48 |  
              0 0

              Jeden nejmenovaný fanoušek říkal, že prý na každém výjezdu neustále prohlašuješ něco ve smyslu: "Kdyby tady byl Vocel, to by to konečně stálo za to!"

              Na výjezdu mě asi nepotkáš, ale doma až se sejdeme tak ti vše vynahradím. Fixy nosím u sebe, ale fotku si budeš muset k podpisu přinést sám. ;)

    • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

      sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 22:21 |  
      0 0

      tak to kamaráde pravdu nemáš, když se podíváš celkově na fotky, tak by se všichni divaci zaplnili tu jednu celou stranu naproti hl. tribuně. Když si vezmeš že stadion má cca 21000 mist, ty delší strany mají tak cca 6,7 tisic, za brankami 3000 a to pak ten počet 6400 co přišlo vychází (pokud je to záběr s čes. buděj.)

      4000 divaku vypada krapet jinak, ale jinak dík že sis dal práci

    • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

      slaviator     před 11 lety 23.05.2013 22:31 |  
      0 0

      diváky nevymýšlí, když prodaj deset tisíc permic a rozdaj do škol tisíce lístků a přijde 5000 diváků, musí se hlásit 12000

      • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

        lassiter     před 11 lety 23.05.2013 23:06 |  
        0 0

        proč se to musí? se těšim, až jednoho dne rozdaj všechny, přijde těch pět tisíc a nahlásí se vyprodáno :-)

        • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

          slaviator     před 11 lety 24.05.2013 08:44 |  
          0 0

          to by mě taky zajímalo, ale tvrdí to tak na Slavii Kusý a říkali to i v Teplicích a na Spartě...

      • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

        sicilianbrno     před 11 lety 23.05.2013 23:58 |  
        0 0

        Kamrade, to je trochu nesmysl, počítá se přece aktuální stav lidí a ne kolik je prodaných permic. Nevím na jaké bázi se to dělá jestli vstupenky maji kod a u turniketu se pipne abys mohl vejít, ale je nesmysl aby se počet diváku vycucal z prstu a sčítali se i permice. To je dost neaktuální.
        U nás v brně má rondo kapacitu 7200diváku, permic na kometu bylo prodaných na sezonu kolem 6500, a ke koncu tam plný dům nebyl a přesný číslo tím pádem bylo nižší-logicky.

        • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

          Petr9608     před 11 lety 24.05.2013 00:11 |  
          0 0

          Vlastně už jsem psal i na toto téma Kusýmu, když byl ještě "živej"

          """Pane Kusý, jak jsou počítáni diváci? Pokud nepřijde permanentkář, tak je i tak počítán k celkovému počtu diváků protože (celosezónní) permanentka = 30 prodaných vstupenek (1 vstupenka na každé z 30-ti kol sezony)

          Skutečně mi nepřijde, že bylo na stadionu přes 5 000 diváků. Jih prádzdný, hlavní tribuna stejně jako východ také řídce zaplněné, a ani o TS se nedá mluvit jako o kotli přeplněném k praksnutí. Skutečně plný je tam jen sektor 108 + jeho okolí... Věřím, že slávistický fanoušek raději přijme fakt, že dorazily třeba jen necelé 4 000 než si diváky vymýšlet jako v Příbrami...

          Odpověď:
          Dobrý den. Vycházíme z údajů, které mají kořeny v legislativě ČR, to znamená, že sečteme toho, kdo vstupenku dostane, nebo si ji koupí. Myslím, že je to logické vysvětlení, ze kterého je počítána nejen kapacita, ale i provize z prodeje vstupenek, odvody městu atd. V tomto jsme naprosto striktní."""

          • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

            Petr9608     před 11 lety 24.05.2013 00:14 |  
            0 0

            Hm, tak koukám, že jsem omylem započítal i zápasy venku a napsal 30 místo 15.. :-O

  9. Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

    Tom     před 11 lety 23.05.2013 22:47 |  
    0 0

    No trochu se bojím že po těchto výsledcích u nás Petrouš zůstane nejsem žádnej jeho velkej fanda To že sme ted vyhráli 3x v řadě nic neznamená sestava se nezměnila navíc tam protlačuje svý oblíbence Dostála a KOREŠE žádná šance mladíkům i když je na to ted prostor ... Pak když promluví v nějakým rozhovoru tak to je jak kouč z krajskýho přeboru ... V rozhovorech se pak vyjádří že žádný posily nepotřebujeme atp .. Trenér má mít přece uplně jiný ambice a ne bejt takhle při zdi projevit se nějak vlastní strategii dyt hrajeme to samý co za rady 4-5-1 stejný hráči podobná hra štěstí že nám tam padne první druhá šance navíc na nikoho neni tlak takže to je ta jeho volnost hráčům ... Bohužel Řebíček se hodně nechá ovlivnit fanouškama a většina z nich to hodnotí jen podle statistik

    • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

      th     před 11 lety 23.05.2013 23:09 |  
      0 0

      Ač sám nejsem bůh ví jaký Petroučův fanoušek, moc mi tvůj názor nesedí k realitě.

      Nevšiml jsem si, že by Koreš a Dostál byli dědci nad hrobem.

      A ty posily, ten názor, že není třeba nějak extrémně nakupovat, nemá jen on sám. ''Když ten tým zůstane pohromadě, tak v příští sezoně bude hrát v lize velkou roli.'' Pavel Vrba

      http://fotbal.idnes.cz/fotbalovy-trener-pavel-vrba-po-zapase-plzen-slavia-f8o-/fotbal.aspx?c=A130511_213812_fotbal_pes

      Jinak když mluví, tak pořád vystupuje podstatně kultivovaněji než jistý lampasák. O tom, že si nedělá v každé alibi, ale řekne že Slavia musí útočit a vyhrávat děj se co děj, darmo mluvit.

      A jestli myslíš, že hrajem to samé, co za Rady a góĺy jen náhodné, tak nejsem si jistý, jestli jsi nějaký match viděl.

    • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

      Pepino44     před 11 lety 24.05.2013 09:42 |  
      0 0

      Tak v tomto ti musím oponovat, musím se zastat Petrouše,neboť hra pod ním se diametrálně změnila.Nejenom,že se více útočí a tím i logicky dává více branek,ale hra už dostává určitý směr.Jak píšeš,že staví svoje oblíbence Dostála a Koreše,tak koho by si chtěl aby stavěl? Nasazení Dostála bylo zapřičiněno nemožností startu Čonky a Nitrianského a Čonky,kdy mimochodem Dostál jako pravý bek hrál na levé straně a zahrál velmi dobře.Koreš byl až do svého zranění naší největší nadějí,tak proč by mu neměl dát příležitost? Jinak nevím zda vůbec víš,že několik našich mladíků je zraněno ( Tusjak,Hrubý,Kolařík)
      Pokud takto píšeš,jistě znáš výkonost našich mladých,protože pravidelně sleduješ zápasy juniorky. Já na tu juniorku chodím pravidelně a věř mi,zatím mnoho hráčů,kteří by mohli ihned nastoupit v Ačku nevidím. Naděje tam jsou,ale to se ukáže až po letní přípravě jak budou platní do GL. V případě posil se asi Řebíček nechává ovlivňovat svojí peněženkou než fanouškama. V mnoha příspěvcích se objevují jména na případné posily,má to ale dvě stránky-že bychom je chtěli ale také,zda bychom na ně měli.Jinak ještě k tomu systému jak píšeš,ono je naprosto jedno,zda je napsaný jeden nebo dva útočníci ale záleží na tom,kolik toho jednoho útočníka hráčů doplní. Je mi jedno,jestli příště Mičola bude psaný jako obránce,bude nabíhat a dá zase trojku.Jinak pokud si myslíš,že Petrouš není pod tlakem,tak se mýlíš,on totiž hraje pro angažmá,a proto tlačí i na hráče.Jinak mnohokrát,se zde napsalo,že Plzeň má výborné mužstvo,ano je to pravda,ale podívejte se zpětně z čeho Vrba to výborné mužstvo udělal.

      • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

        jarodo57     před 11 lety 24.05.2013 18:44 |  
        0 0

        teda pane wachmaister Vy ste ale hlava.Dobře si mu to dal .Jestli chce jenom kritizovat tak ať vstoupí doČssd ,ty to tam umí hodně dobře.

  10. Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

    vlchan     před 11 lety 23.05.2013 23:04 |  
    0 0

    Z příspěvků některých zdejších fotbalových "odborníků" a zasvěcenců mám takový dojem, že je šíleně štve to, že pod Petroušem a Knoflíčkem to jde, hraje se fotbal a střílejí branky.

    • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

      Barra     před 11 lety 23.05.2013 23:14 |  
      0 0

      Souhlasím naplno jak s tebou, tak se příspěvkem od th, uvedený výše!

      • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

        Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 23:53 |  
        0 0

        Tak tak... Já se třeba vždycky v minulosti zastával Komňackého - "Vrbova učitele z Baníku". Komňacký úspěchy měl a i dosud má (CZ i SK), ale momentálně prostě nevidím důvod cokoliv měnit. Teď máme podle mě společně s Libercem nejlepší formu v lize a pokud by to i o trochu míň, ale nějak podobně jelo i příští sezonu, není co řešit... Navíc Petrouš si svoje odpracoval i v juniorce, takže už proto by ho někteří zdejší mohli brát vážněji.

        • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

          Khadgar     před 11 lety 24.05.2013 00:07 |  
          0 0

          Hlavně rozumný šéf/majitel nenajme trenéra, který se mnohokrát vyjádřil, že už chce mít klid a být blízko rodině na Moravě. Takový trenér, při vší úctě a respektu k jeho úspěchům a jeho chování, nemůže ve Slavii pracovat.

          • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

            Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 24.05.2013 11:16 |  
            0 0

            To je pravda... Na druhou stranu je otázka, jak rozumný je sám o sobě majitel, který si na Slavii půjčí od svých dětí...

            • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

              Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 24.05.2013 11:24 |  
              0 0

              ... a navíc jmenuje trenérem Slavie Straku... a následuje z jeho iniciativy další z veleúspěšných trenérů (vrcholem je 5.místo v lize)...

      • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

        edenian     před 11 lety 24.05.2013 00:02 |  
        0 0

        Jeste jedna vec. Kdyby tam ted nacpal Petrous mladochy, ktery chceme videt tak kdovi jak dopadnou. Nikdy nevis. A protoze at je to jak je, Petrous citi svoji sanci tak experimentovat nebude. Zvlaste po zapasu v Plzni, kde se mu potvrdilo, ze to funguje takhle. Hraje proste o svuj kontrakt v 1. lize. A to je velka vyzva a ja mu to preju.

  11. Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

    no-nick     před 11 lety 23.05.2013 23:11 |  
    0 0

    Tak koukám na oficialkach, kdo za nás hrál v pratelaku za juniorku v utoku. Tem hráčům tmavé pleti ten náš dres hodně sluší:-) Už by to zase nejakeho chtělo. Jinak za mě Petrous jasná volba. Herně to funguje, nesouhlasim, že se neumí vyjadřovat, naopak, jeho názory se mi líbí. Nelíbí se mi jen ta ignorace mladých. Na druhou stranu sice o nic uz nehrajeme, Petrous ale jo. Když budou dobré vysledky, výrazně zvýší své šance na koucovani v příští sezoně a určitě to moc dobře ví. Ale proti budejicim za rozhodnuteho stavu tam někdo jít mohl:-(

    • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

      th     před 11 lety 23.05.2013 23:34 |  
      0 0

      S tou juniorkou to máš těžký. Je potřeba to vidět v celé šířce, za prvé Petrouš je nominuje do utkání, i na úkor třeba Skácela. Za druhé juniorka hraje o titul. Nevidím do toho, ale možná, že ty hráče šetří v tomhle ohledu, aby byli připravení do těchto zápasů a na Ačko je nechává zvykat jen v trénincích s tím, že přesuny se budou dít přes léto. Nevím, nevidím do toho proč nebo co. Ale dávalo by mi to smysl, samozřejmě že juniorka sice na 1. ligu ztrácí úroveň, na druhou stranu je to teď dobrá příprava hrát utkání pod tlakem, který by v Ačku měl být denním chlebem, takže možná teď těm mlaďochům absolvování finiše juniorské ligy může dát víc, než poločas nebo zápas proti Hradci. Jestli jsem četl rozhovor s Titěrou, tak říkal, že to na nich v zápase vidí, že jsou nervóznější než obvykle, tak jen ať si zvykají. Ale jestli to tak opravdu může být, to musí říct jiní, nejsem odborník.

      • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

        Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 24.05.2013 00:19 |  
        0 0

        Nemůže odstavit Skácela, Škutku a další. Dávat nějakého mladého třeba na úkor Koreše, který svého času vypadal lépe než Milan Černý. Vše má svůj čas. Mladí odchovanci mají hrát, když jsou lepší než kluci v áčku. Ne jen aby dostali čuchnout. Ale i to, že přišel z juniorky je snad jistou zárukou, že mladé kluky zná a ví, že někteří potřebují pomalu přecházet výše. Doufejme, že začneme fungovat jako úspěšný klub. Nebudeme nasazovat mladé z nouze. Áčko začne šlapat a mladí se budou prosazovat vlastní kvalitou. Tak fungují velké kluby a my bychom měli aspirovat na velký klub u nás doma.

        • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

          spino     před 11 lety 24.05.2013 00:45 |  
          0 0

          K tomu je ale potřeba minimálně farma.

          • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

            vlchan     před 11 lety 24.05.2013 09:29 |  
            0 0

            Dobrá zmínka o Korešovi. Rada by ho naprosto zlikvidoval, ale Petrouš ho velice citlivě staví ve vhodnou dobu pro jeho rozehrání. Někdo se rozehraje ihned, někomu to trvá déle a je p otřeba aby ho trenér i mužstvo podrželo. Pro mladé nadějné by farma či béčko bylo asi lepší než hrát soutěž ve které o nic nejde a je jedno zda se vyhraje 1:0, nebo prohraje 5:0. Z takovéto soutěže můžou vyrůst hráči třeba pro Radu, který tvrdí, že na psíše nezáleží.Ve Slávii chceme rozhodně mít kvalitní a psychicky odolné hráče. jen tak se dá bojovat o nejvyšší mety. Osobně současnému trenérskému tandemu věřím, držím palce a přeji aby úspěšně překonali i nezdary, které se také někdy dostaví. (ke spokojenosti některých).

            • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

              Kornovo     před 11 lety 24.05.2013 09:36 |  
              0 0

              souhlasim,nechapu nazory nekterych kteri korese uz odepsali,ja bych ho take v tymu podrzel

              • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

                miros     před 11 lety 24.05.2013 09:41 |  
                0 0

                odepisovali ho jeho výkony....určitě pokud tu výkonost bude mít, tak šance dostávat bude..půl roku za Petrouše ukázal, že na ligu měl.....

                • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

                  Haala (přítel SN)     před 11 lety 24.05.2013 10:36 |  
                  0 0

                  Nejen na ligu, ale byl dokonce v širší nominaci reprezentačního áčka...

                • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

                  Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.05.2013 11:51 |  
                  0 0

                  jak píšete, odepisovaly ho jeho výkony. Po zranění se své předchozí formě ani nepřiblížil, hrál vyloženě tragicky. Viděl jsem ho hodněkrát v zimě v přípravě a bylo vyloženě trapný.

                  Teď se trošku zvedá, možná se chytí, ale už to není žádný mladík, žádný talent. Podle mě zabírá místo mladším, progresivnějším, klidně tam v Budějkami mohl Petrouš radši poslat Šimečka s Mikulou. To jeho lpění jak svých koních jako Dostál a Koreš mi u Petrouše dost vadí, už to nejsou žádný mladící a výkonnost nevalná.

                  Podle mě by měli po sezoně hráči jako Koreš jít někam v rámci ligy, klidně si tam dát předkupní klauzuli, ale nechat je někde hrát. Protože na základ to není a v jejich věku je vysedávání na lavičce k ničemu

    • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

      miros     před 11 lety 24.05.2013 09:23 |  
      0 0

      Ignorace mladých? Já jsem přesvědčen, že kdyby si Petrouš myslel o jediném hráči z juniorky, že má na ligu, tak by ho postavil...Zná je nejlépe, vidí je v konfrontaci s hráči kteří přijdou do zápasu s áčka...Uvědomte si, že juniorka je opravdu jiný fotbal než liga...je to to jenom o rok starší dorostenecká liga... a přechod z dorostu do ligy je sakra velký skok...věřím, že Petrouš do letní přípravy třeba Šimečka s Hrubým zařadí....

      • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

        Jiri1     před 11 lety 24.05.2013 10:30 |  
        0 0

        Jo, jenze nekteri z nich uz byli v priprave s akem nekolikrat a pak je vzdy vysoupli Petrous, Straka i Rada, ale to hlavni tady nezazni, Kores proste potrebuje nejen trpelivost , ale i vhodne typy hracu vedle sebe , kteri by nechali vyniknout jeho technicke hre. To nahle staveni Korese neni procitnuti Petrouse a sportovniho useku, ale zcela konkretni hrozbe agenta, kteremu se nelibi zpusob , jakym se s Koresem zachazi a nejen s nim.
        Nasi hraci maji sanci jen v pripade odchodu nektereho z hracu , coz by se snad mohlo konat , jinak je zcela realne , ze se snad uvazuje o nejake uzsi spolupraci s nejakym tymem v nizsich soutezich.
        Jinak to bude cele taky zalezet na cilech klubu, pokud bude i nadale hrat roli neskodneho komparsu, ktery zabere jen se souperem, kteremu strhavaji penize , ktere ani nedostal jako v Budejicich , nebo zazracne ozije pri financni pobidce z jineho klubu, tak se ani neni cemu divit, ze na to hraci po vetsinu sezony pecou.

        • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

          edenian     před 11 lety 24.05.2013 10:53 |  
          0 0

          Tohle jsou hodne silny slova. Ja tady takhle velkymi pismeny napisu BIS a budu si treba naivne myslet, ze jim to vyhledavac vyplivne ;-)

          Ale jinak plati > Petrous hraje o kontrakt, tak nereste mlady nebo stary. Dela vsechno proto, aby dostal to misto. Klidne by tam poslal i Knoflicka kdyby bylo treba. A podle me OK.

          • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 24.05.2013 11:56 |  
            0 0

            Ještě bych k tomu doplnil, že Petrouš v těch posledních zápasech ligy možná chce vidět nejlépe všechny hráče co má na lavičce (třeba i na úkor juniorů, které prostě zná), aby je viděl a mohl si o nich udělat co nejucelenější obrázek, jestli s nimi může počítat pro příští sezonu (nejen on, ale i jako podklad pro případného jiného trenéra, i když určitě doufá, že to bude on ;) )..Např. zranění Fenina a vykartování Juhara mu možná i pomohlo, že nemusí točit na jedno místo tři lidi (útok) a na kraj mohl nastoupit Koreš a Skácel, kteří by se tam jinak určitě dostávali hůř.

      • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

        Betynka58     před 11 lety 24.05.2013 11:27 |  
        0 0

        Podle mne nemůže nikdo zodpovědně říci, že mladíci na áčko nemají, když na jaře v ostrém zápase nedostali žádnou šanci. Přitom řada z nich se v přípravných zápasech jevila v dobrém světle. Odvozovat na jejich formu ze zápasů juniorky mi nepřijde zcela vhodné, věřím tomu, že někteří jsou otráveni, že nedostávají v áčku šanci, a na jejich výkonech je to pak znát.

        • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

          kamaraddodeste     před 11 lety 24.05.2013 13:26 |  
          0 0

          Pro "Betynku":Nechápu z jakého důvodu by mladíci z juniorky měli být otrávení, že zatím nedostali šanci v áčku!! Proč by to mělo být znát na jejich výkonu? Pokud se jejich další hraní bude odvíjet na základě sedím na lavičce=co bych se snažil, pak to mohou rovnou zabalit!To snad je příspěvek, který nebyl myšlený vážně!

          • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

            Betynka58     před 11 lety 24.05.2013 19:00 |  
            0 0

            Neříkám, že je to dobrý přístup, určitě ne, ale myslím si, že by nebyl ani tak moc ojedinělý. Můj názor prostě je, že když v zimě v přípravných zápasech někteří přesvědčili, že by na ligu měli, tak měli alespoň v některých zápasech dostat šanci. Stojím si za tím, že nelze o hráči prohlásit, že na ligu nemá, jen na základě jarních výkonů v juniorce, aniž by nás o tom mohl přesvědčit v ostrém zápase áčka.

  12. Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

    rihy10 (přítel SN)     před 11 lety 24.05.2013 11:14 |  
    0 0

    Byl někdo na juniorce? Jak vypadal výkon Kouassiho?

  13. Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

    Betynka58     před 11 lety 24.05.2013 11:30 |  
    0 0

    Tak někteří vyloučení o víkendu z těch rebelujících mužstev dostali pěkné flastry (8, 7, 5 zápasů). To je tedy pěkná tragikomedie!

    • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

      slaviator     před 11 lety 24.05.2013 12:06 |  
      0 0

      musí se držet huba a krok...

  14. Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

    travel (přítel SN)     před 11 lety 24.05.2013 12:04 |  
    0 0

    Trochu z jiného soudku.Barboře Špotákové se narodil syn Janek,gratuluji!

    • Re: Střelec Mičola: Byl bych rád, kdyby trenér zůstal

      slaviator     před 11 lety 24.05.2013 12:06 |  
      0 0

      taky cgn!

    • Re: Komňacký

      Mac     před 11 lety 24.05.2013 13:20 |  
      0 0

      Proč "To snad ne!"? Odchod Vrby k repre by byla jednoznačně dobrá zpráva. Znamenala by vzestup repre ČR a naopak pokles Plzně. :-)

      • Re: Komňacký

        JS (přítel SN)     před 11 lety 24.05.2013 13:25 |  
        0 0

        Protože by byl Vrba pitomej. Připravit se o LM a jít se zahrabat do těch sr..ek, který teď na svazu vládnou... A repre taky neni žádná výhra, naprosto průměrné mužstvo.

    • Re: Komňacký

      th     před 11 lety 24.05.2013 13:42 |  
      0 0

      Jako GSM (a Petrouš na lavičce), to bych bral. Když nemůžeme mít Vrbu a Kozla (a zdá se, že ani Plzeň), tak Komňacký je jim nejblíž. A myslím, že i lidsky by nemusel být nikde problém. :-)

      • Re: Komňacký

        Petr9608     před 11 lety 24.05.2013 14:33 |  
        0 0

        Komňackýho bych nebral. Nějak mi není blízká představa trenéra před penzí...

        Ať zůstane Petrouš, zná to tady...