Fanoušci SKS patří dlouhodobě k nejlepším v lize, o čemž svědčí pořadí v Lize fanoušků a také mnoho choreografií či neutuchající fandění v průběhu zápasů. Fandit je naše povinnost, kritizovat je naše svaté právo!
Chápeme, že Vy na to nejste zvyklý a sice hned z několika důvodů:
- fanoušci Vaši hru nekritizují, poněvadž se na Vás nikdo nechodí dívat (dlouhodobě nejnižší návštěvnost v lize je na Julisce)
- žádní fanoušci nejezdí povzbuzovat Váš tým na venkovní zápasy (omlouváme se 17 věrným)
- hlas Vašich fanoušků není slyšet, poněvadž při zápasech zarputile mlčí a nepovzbuzují svůj tým.
Možná byste se před tím, než začnete strkat nos do záležitostí, do kterých Vám nic není, měl zamyslet, proč tomu tak je?
Pokud mluvíte o obrazu naší společnosti, pak Vy jste bohužel obraz neprofesionality: nedovedeme si představit, že by se hráč Arsenalu Londýn zastával trenéra Benitéze poté, kdy fanoušci Chelsea žádají jeho odvolání.
Fanoušci Slavie Vás vždy respektovali za to, co jste pro náš klub odvedl. U mnoha z nich jste respekt díky svému mediálnímu vystoupení ztratil.
Za fanoušky Slavie zástupci
Tribuny Sever
Fotbalového oddílu - Odboru Přátel Slavia
Fanklubu
Slávistických novin
Sešívaní Drží Spolu!
Komentáře (30)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
spino před 12 lety 08.04.2013 20:01 |S textem souhlasím, ale na druhou stranu, nevím jestli je moudré reagovat na příspěvek každého žvanila, který něco plácne v televizi, tím spíše, když tomu vůbec nerozumí.
Takovýhle siláckých prohlášení vůči fanouškům už v minulosti bylo nezpočet a myslím, že nemá smysl nad tím ztrácet čas. Já se tomu vždy jen usměju.
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
Kornovo před 12 lety 08.04.2013 20:19 |paneboze,to nemate dost problemu ve vlastnim klubu,ze se serete do hrace ciziho klubu?
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
spino před 12 lety 08.04.2013 20:11 |Pamatuji si, že po posledním derby na Strahově byla na téma fanoušci nějaká televizní beseda, kde nějaká píča, která sleduje fotbal jen v televizi, prohlásila, že by nejradši fanoušky na stadionu polévala chcankama. Když se prý chovaj jako zvířata, tak ať tak i smrděj.
Víc už si nepamatuju, protože jsem v té chvíli prokopl televizor. :D
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
Alanor (admin) před 12 lety 08.04.2013 20:14 |Neříkej, že ty na fotbal chodíš. A jestli ano, tak určitě jenom proto, abys dohlédl, že se děda zas nepřerazí o nějakou díru před Edenem.
(Ber to jako srandu, nic ve zlém ;) )
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
spino před 12 lety 08.04.2013 20:32 |Nezastírám, že jsem jsem více hokejový fanoušek, ale od sezóny 2011 chodím na Slavii prakticky pravidelně, abych dohlédl na to, že věci spějí k návratu na vrchol. :D
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
slaviator před 12 lety 09.04.2013 13:28 |tak třeba v Jablonci je chcankama polejvaj...
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
honzah (přítel SN) před 12 lety 09.04.2013 14:14 |Nebyla to Barbora Telecí? :-D
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
LordEdmund před 12 lety 08.04.2013 22:26 |Co to je do pr d ele za komunistickou agitku?????Musel jsem to přečíst 3x a stále nechápu, ka to tady až kleslo.
Patrika se zeptal redaktor a on řekl svůj názor.Nechápu tu hysterii a přijde mi to trapné a nehodné Slávistických fanoušků.Proto já sám za sebe jako fanoušek SKS prohlašuji, že s tímto prohlášením a především s jeho tónem podobným komuistickým agitkám nesouhlasím, přijde mi uplně mimo míso,dětinské, zbytečné a k hráči který tady toho tolik odvedl i celkem nespravedlivé. Je to jen další hledání "nepřátel" .
A jen pro upřesnění, jeho názor nesdílím, jsem pro výměnu Rady,fanoušek má právo vyjadřovat svoji nespokojenostm ale probudit by se měl ten kdo to sepsal, nebo se nedejbože kvůli takový kravině musel sejít ještě v nějaké skupiné. To nevim jestli je to víc k smíchu ,nebo k pláči.
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
Thorklaer (přítel SN) před 12 lety 08.04.2013 22:34 |od kdy je reakce na lživé osočení je komunistická agitka?
spíše vaše reakce působí dost nedemokraticky. Já jsem rád, že se někdo ozve, když se do Slavie kope.
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
LordEdmund před 12 lety 08.04.2013 23:05 |ano to je přesně ono o čem mluvim. Gedeon odpověděl na otázku redaktora, možná nešťastně, většina z nás s ním nesouhlasí, ale nikde tam žádné lživé osočení jak píšeš NENI ani v náznaku.
Co by sis představal, že řekne o tátovi svýho spoluhráče, že je to trenér na howno a proto fanouśky naprosto chápe?Nebo , že ho Slavie nezajímá, že může odpovídat jen na dotazy týkající se Dukly aby se Slávistů nedotknul? Lidi více tolerance a méně lpění na každém slovíčku. Ono po zápase se v emocích tŕeba nepodaří najít vždy ta nejvhodnější slova.
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
PetCC před 12 lety 09.04.2013 00:04 |A třeba já s Gedeonem naprosto souhlasím.
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
th před 12 lety 09.04.2013 00:18 |+1
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
Kornovo před 12 lety 08.04.2013 22:35 |naprosty souhlas
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
Goveman před 12 lety 08.04.2013 23:10 |Souhlasím, nic víc než trapná a ubohá bouře ve sklenici vody!
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
exVenom před 12 lety 09.04.2013 08:12 |Přesně, taky se mi vybavily dopisy soudruhů dělníků:-), kteŕí hovoŕili takzvaně za celou dílnu a odsoudili něćí jednání, názory, nebo jen to, že měl dlouhé vlasy. Většinou jsem práci TS, SDS,FC chválil, ale teď jsem rád, že jsem v roli osamělého vlka a nemusím se cítit nějak spojený s touto protestní nótou:-)
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
mats před 12 lety 09.04.2013 08:11 |...já teda nevím, ale snad není potřeba reagovat na kdeco, co se v mediálním světě objeví...
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
Markus před 12 lety 09.04.2013 09:06 |Hloupé na této kauze je, že se zaměřuje více na důsledky než příčiny. Sílící kritika ze strany fanoušků má silné argumenty. Pomohlo by jasnější specifikování a zveřejnění sezónních cílů ze strany klubu, s takovými KPI se dá už metricky pracovat a můžeme se bavit třeba o tom, kolik toho procentně bylo splněno, kolik ne, na co se zaměřit ... Otázka samozřejmě je, zda se SK Slavia Praha – fotbal a.s. chce se svými příznivci na toto téma vůbec bavit. Tím se vracím i k vyjádření Patrika Gedeona, jeho názor mu neberu, vychází zjevně ze světa, v jakém se pohybuje, ale pevně doufám, že SK Slavia Praha chce s fanoušky spolupracovat více než je obvyklé. Nejvíce jsem na fotbal chodil ještě v době, kdy starší pánové na staré tribuně probírali často i s lidmi z jiných fotbalových celků situaci a šlo o převážně o konstruktivní debatu, tohle je pro mě Slavie.
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
Pepino44 před 12 lety 09.04.2013 09:41 |Nevím,proč tolik rozhořčení nad tím,že jane vyjádřila svoje myšlenky,které navíc asi prokonzultovala s více lidmi. Je to její článek do diskuse na který má podle mého právo. Výkřiky o nedemokratičnosti a komunistických agitkách jsou směšné i když i na toto mají přispívající právo. Nevím,proč se má nějaký hráč cizího klubu vyjadřovat k dění v našem klubu. Pokud to bylo po otázce reportéra,tak slušný hráč by měl odpovědět - nezlobte se,k tomuto tématu bych se nerad vyjadřoval,to je problém Slávie,my si řešíme svoje problémy. Jak jinak máme projevit svůj nesouhlas s Radou aby si toho vedení všimlo? Pokud se neozveme,bude mít vedení pocit,že je vše v pořádku a nám se takovýto
"technický fotbal" jak ho hodnotí Rada líbí. Pravdou ale je,že s protestním pokřikem by se mohlo počkat až do konce zápasu. Rada říká,že pokřiky mohou ovlivnit zvláště mladé hráče,já mám dojem,že ty mladé hráče spíše nebaví hrát fotbal,který je jim ordinován.
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
exVenom před 12 lety 09.04.2013 12:16 |Gedeon odehrál za Slavii skoro 100 zápasů, vůbec mi nevadí, že se k dění ve Slavii vyjadřuje zrovna on i když tam pár let nehraje a i když mám na věc jinej názor než já. Co človék, to názor.
Jinak to se ti to pěkně sestavuje korektní odpověď, když je 3 dny po a máš čas na rozmyšlenou. :-)) Prostě podle mě se ten článek Jane silně nepovedl, to se stane každému.
A jak někdo psal, je to naprosto zbytečná bouře ve sklenici vody. Vedení si určitě všimlo, že není všev pořádku, to bych se nebál.
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
Pepino44 před 12 lety 09.04.2013 12:45 |Ano,máš pravdu,já jsem to původně chtěl vůbec přejít, netvrdím,že se jane ten článek povedl,je to naprostá zbytečnost to nějak rozviřovat.Potom jsem reagoval na to jaká byla přirovnání s komunistickými agitkami a nedemokratičností.
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
Barra před 12 lety 09.04.2013 13:22 |Absolutní souhlas! Zdá se, že ne jenom Radovi selhávají nervy, tato reakce byla podle mě zbytečná - a Jane, vás si vážím, takže neberte to špatně, jedná se o můj soukromný názor.
A chtěl bych jen dodat, že Gedeon by ve svých téměř 38 letech mohl být dobrý příklad pro většinu naších hráčů co se týká přístupu a odhodlání bojovat na hřišti.
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
jane (admin) před 12 lety 09.04.2013 13:30 |Clanek vzniknul kolektivne za SDS, takze ja nejsem primo autor. Priste budu podobne veci nahazovat jako redakcni clanek evidentne...
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
Barra před 12 lety 09.04.2013 13:59 |No vidíte, a pak se všichni vrhnou na vás :-)
Respektuji ale názor ´tvrdšího jádra´ fanoušků, kteří dýchají pro svoji Slavii a emotivně reagují, když mají pocit křivdy. Když jsem byl mladý, také jsem reagoval vice impulzivně…
Hezký den do Edenu.
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
vlk30 (přítel SN) před 12 lety 09.04.2013 16:18 |Na nikoho jsem se nevrhnul jen si myslím že ten článek je ulně zbytečný,v současné době a to i před derby jsou hořší problémy než Patrikovo vyjádření.Ale jak říkám každej at se vyjádří.
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
Barra před 12 lety 09.04.2013 20:22 |Reagoval jsem na Jane a její povzdech, že není jedinou autorkou ale že jde o kolektivní stanovisko, a ne na tebe. Ale jinak souhlas s tvým závěrem.
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
vlk30 (přítel SN) před 12 lety 09.04.2013 16:32 |Musíš uznat že už jen to oslovení ,,my fanoušci .....zamrazila asi každého soudného člověka,,je minimálně dost otřesná. Mě tedy jako ortodoxního fandu z toho vůbec nezamrazilo a ani jsem respekt neztratil na rozdíl od Poborských Horvathů a jiných co u nás kopali.On se vždy rval a bojoval za Slavii.Nakonec víceméně Kisel se vyjádřil podobně jen jinými slovy.Címž netvrdím že nebudu na Radu nadávat.
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
th před 12 lety 09.04.2013 13:12 |Nevím, proč tolik rozhořčení nad tím, že Gedeon vyjádřil svoje myšlenky. Je to jeho příspěvek do diskuse na který má podle mého právo. Nevím, proč by se jedna z osobností kádru Slavie předchozích dekád, ač stále aktivní hráč cizího klubu, nesměl vyjadřovat k dění v našem klubu.
Obzvláště nechápu, čím si vysloužil tak nenávistnou, opovržlivou a prázdnou odpověď, kdyby ten otevřený dopis pro něj (nebo co to má být) obsahoval fakta a snažil se mu pozici zmíněných sdružení vysvětlit, vést s ním dialog, OK, ale tohle je jen kejhání příslovečné potrefené husy za teré se jako Slávista stydím.
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
Pepino44 před 12 lety 10.04.2013 11:24 |Tak já myslím,že nikde nebylo napsáno,že by se nesměl k tomu vyjádřit.Já jsem jenom napsal,že by se neměl vyjadřovat a v tom vidím dost velký rozdíl. Nevím jak je obeznámen s poměry ve Slávii,když jí vidí hrát dvakrát za rok,podle mne se měl vyjádřit i na třeba konkrétní otázku- to bych nekomentoval,to je problém Slávie,my si řešíme problémy svoje. Toto bývá obvyklá odpověď na podobné otázky jak ve fotbale,tak i v hokeji.
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
vlk30 (přítel SN) před 12 lety 09.04.2013 13:55 |Tento článek je naprosto zbytečný,ale budiž každý má právo se k čemukoliv vyjádřit,nicméně s děním ve Slavii to pro mě je úplně o ničem.
Re: Pane Gedeone - vzbuďte se!
honzah (přítel SN) před 12 lety 09.04.2013 14:12 |Tohle prohlášení je úplná ptákovina.
Taky už se přikláním spíše k vyhazovu Rady, ale tak jako mají fanoušci právo křičet ,,Rada ven!´´, tak má Gedeon právo někde prozradit ,,tohle se mi nelíbí´´.
Že se to náhodou dostalo do pořadu Dohráno, přece neznamená, že jde ze strany Gedeona o nějakou podvracečskou iniciativu.
Vždyť ani nikdo neví, jak přesně zněla předchozí novinářská otázka, ale zřejmě ho k nějakému vyjádření tlačila.
Je to bouře ve sklenici vody.